اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

آمریکا

متوسط درآمد در آمریکا

در این مقاله به بررسی متوسط درآمد در آمریکا خواهیم پرداخت. کسب درآمد و داشتن یک منبع درآمد مطمئن از جمله مهمترین مسائل موجود در زندگی یک انسان بالغ هستند تا بتواند به کمک مهارت و روش خاص متناسب با توانایی خود، درآمدی داشته و زندگی مناسبی را برا...

بیشتر بخوانید
آلمان

آزمون تلک آلمانی

اکنون در این مقاله به بررسی موضوع آزمون تلک آلمانی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

قیمت پاسپورت دومینیکا

در این مقاله به بررسی موضوع قیمت پاسپورت دومینیکا خواهیم پرداخت. حتما در مقاله ها و منابع مختلفی، از مهاجرت و زندگی در کشورهای مختلف مطالبی را خوانده اید.

بیشتر بخوانید
آمریکا

بهترین بیزینس در آمریکا

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین بیزینس در آمریکا می پردازیم. مهاجرت در طول تاریخ همیشه دارای طرفداران زیادی بوده است به ویژه برای کشورهای پیشرفته مانند آمریکا، همیشه متقاضیان زیادی وجود داشته است و حتی از کشور ما نیز افراد زیادی به این کشو...

بیشتر بخوانید
تحصیلی

بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت بپردازیم .چنان چه شما نیز علاقه مند به مهاجرت به سایر کشورهای جهان می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

دوره سلتا در کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع دوره سلتا در کانادا می پردازیم. ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید
تحصیلی, آمریکا

شرایط سنی تحصیل در آمریکا

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع شرایط سنی تحصیل در آمریکا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این مبحث قرار دهیم. چنان چه شما نیز علاقه مند به تحصیل در کشور آمریکا می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

بیشتر بخوانید
تحصیلی, آلمان

اعتبار مدرک دانشگاه آزاد در آلمان

در باره اعتبار مدرک دانشگاه آزاد در آلمان چه می‌دانید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌ مورد، با ما در ادامه همراه باشید.

بیشتر بخوانید
آمریکا

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا بپردازیم. چنان چه شما نیز علاقه مند به کار و مهاجرت به کشور پهناور آمریکا می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

مدارک لازم برای تمدید پاسپورت

در این مقاله به بررسی مدارک لازم برای تمدید پاسپورت خواهیم پرداخت. پاسپورت یک مدرک ضروری و مهم برای کسانی است که در فکر و یا در حال رفت و آمد به کشورهای خارجی هستند.

بیشتر بخوانید
صفحه 13 از 37ابتدا   قبلی   8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  بعدی   انتها