اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ترکیه

چگونه در ترکیه کار پیدا کنیم

در این مقاله سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که چگونه در ترکیه کار پیدا کنیم. چگونگی کاریابی در کشور ترکیه یکی از نگرانی های افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

بهترین شهر یونان برای زندگی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین شهر یونان برای زندگی خواهیم پرداخت. امروزه، زندگی در کشورهای مختلف، جزو مباحث رایج در بین عموم مردم شده است. بسیاری از افراد با دلایل مختلفی اقدام به مهاجرت و زندگی در کشوری غیر از کشور خود می نمایند.

بیشتر بخوانید
استرالیا

بهترین شهر استرالیا برای زندگی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین شهر استرالیا برای زندگی می پردازیم. زندگی در کشورهای دیگر، از مباحث رایج در بین عموم مردم می باشد.

بیشتر بخوانید
اسپانیا

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین شهر اسپانیا برای زندگی می پردازیم. امروزه؛ زندگی در کشورهای دیگر، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید
کانادا

حقوق پرستار در کانادا

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع حقوق پرستار در کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 

بیشتر بخوانید
ترکیه

کار در ترکیه

در این مقاله به بررسی موضوع کار در ترکیه خواهیم پرداخت. یکی از محبوب ترین کشورها به منظور اشتغال برای ایرانیان، کشور ترکیه است.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

زندگی در دبی

در این مقاله سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که زندگی در دبی چگونه است. شهر دبی یکی از زیباترین و مجلل ترین مناطق کشور امارات می باشد و زندگی کردن در این شهر لوکس، بسیار مهیج و لذتبخش است.

بیشتر بخوانید
آمریکا

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

در این مقاله به بررسی موضوع سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا می پردازیم. همه ما می دانیم که آمریکا جزو ابر قدرت های جهان بوده و در زمینه های مختلف از جمله بهترین کشورهای جهان به شمار می آید.

بیشتر بخوانید
استرالیا

بهترین شغل در استرالیا

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین شغل در استرالیا می پردازیم. Australia بنا بر عوامل متعدد نظیر شاخص منابع انسانی، مقدار GDP (تولید ناخالص ملی) و نرخ بیکاری، در فهرست برترین کشورهای جهان برای زندگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

آدرس سفارت گرجستان در تهران

در این مقاله به بررسی آدرس سفارت گرجستان در تهران می پردازیم. پس از این که این مقاله را تا انتها مطالعه کردید، درخواهید یافت که گرجستان کشور مهمی برای ما ایرانیان است.

بیشتر بخوانید
صفحه 11 از 37ابتدا   قبلی   6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  بعدی   انتها