اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

نظرات مردم در مورد مهاجرت به سوئد

در این مقاله به بررسی نظرات مردم در مورد مهاجرت به سوئد می پردازیم. اگر می خواهید نظرات مردم در مورد مهاجرت به سوئد را بدانید و از آن ها اطلاعات کسب کنید، در این مقاله ما قصد داریم تا در رابطه با مهاجرت به سوئد صحبت کنیم و به بررسی نظرات کسانی ...

بیشتر بخوانید
کانادا

مقایسه ونکوور و تورنتو

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع مقایسه ونکوور و تورنتو بپردازیم.  چنانچه شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

بیشتر بخوانید
سوئد

زبان کشور سوئد

در این مقاله، سعی داریم تا در زمینه موضوع " زبان کشور سوئد " اطلاعات مفیدی را در اختیار عزیزان علاقه مند به این مبحث، قرار دهیم.

بیشتر بخوانید
آلمان

نمونه انگیزه نامه برای سفارت آلمان

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با نمونه انگیزه نامه برای سفارت آلمان برای شما مطالبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید
کانادا

خرید خانه در کانادا

در باره خرید خانه در کانادا چه می‌دانید؟ برای درک بیشتر این ‌موضوع، در ادامه با ما همراه باشید. بدون‌ شک تهیه و خرید خانه در یکی از کشورهای خارجی مساله‌ای پر از چالش و نگرانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید
فرانسه

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه

در این مقاله به بررسی میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه خواهیم پرداخت. زندگی در قاره اروپا رویای بسیاری از افراد است.

بیشتر بخوانید
آمریکا

مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا

در این مقاله به بررسی مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا خواهیم پرداخت. مهاجرت به کشور آمریکا و اخذ اقامت رسمی این کشور از جمله مواردی است که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کند.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

در این مقاله، قصد معرفی کشورهای اروپایی انگلیسی زبان را داریم. بیشتر کشورهای قاره اروپا استانداردهای بالایی را برای زندگی و اشتغال دارند. از این رو کشورهای اروپایی، مقصد بسیاری از مهاجران از سراسر دنیا می باشد.

بیشتر بخوانید
تحصیلی

نمونه انگیزه نامه برای اپلای

در این مقاله به بررسی نمونه انگیزه نامه برای اپلای دانشگاه های خارجی می پردازیم. انگیزه نامه یکی از مدارک مهم برای اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور می باشد.

بیشتر بخوانید
فرانسه

ویزای ترانزیت فرانسه

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با ویزای ترانزیت فرانسه اطلاعاتی برای شما داشته‌ باشیم. اگر شما نیز علاقه ‌مند به این مبحث می‌باشید، تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید
صفحه 17 از 37ابتدا   قبلی   12  13  14  15  16  [17]  18  19  20  21  بعدی   انتها