اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت بپردازیم .چنان چه شما نیز علاقه مند به مهاجرت به سایر کشورهای جهان می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت بپردازیم .چنان چه شما نیز علاقه مند به مهاجرت به سایر کشورهای جهان می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

موضوعاتی که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم، در زیر لیست شده اند:
پیراپزشکی چیست؟
مهاجرت کاری برای پیراپزشکان
بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت کدامند؟
کشورهای پذیرنده رشته های پیراپزشکی
شرایط پذیرش رشته های پیراپزشکی
دیگر رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت
سخن پایانی

 

همه افرادی که اقدام به ادامه تحصیل می نمایند، این هدف را برای رسیدن به آینده ای روشن تر دنبال می کنند. از جمله راه هایی که می تواند برای فرد موفقیت به همراه داشته باشد، مهاجرت به کشوری می باشد که از لحاظ شرایط زندگی و اجتماعی و محیطی، به نسبت کشور مادر، بسیار مطلوب تر باشد.

اینفوگرافیک بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

اینفوگرافیک بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

حال اگر بتوان در کشور مقصد به کار مورد علاقه خود در نهایت آرامش و امنیت پرداخت، خود، یک عامل تشویق کننده برای اطلاع از رشته های مورد نیاز در کشور مقصد خواهد بود. از جمله راه های پرطرفدار و امکان ذیر برای مهاجرت به کشوری بهتر، تحصیل در رشته هایی می باشد که در کشور مقصد، به آن ها نیاز می باشد.

لذا پس از انتخاب کشور مقصد، فرد می بایست به دنبال رشته های مورد نیاز آن کشور بوده و تحصیل خود را در همان زمینه، ادامه دهد. با این روش، فرد می تواند پس از اتمام تحصیلات خود، به کشور مورد نظر وارد شده و بدون هیچ نگرانی، به بازار کار در این کشور وارد شود و بتواند برای خود، کسب درآمد کند.

ویدئو بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

یکی از رشته های پرطرفدار در بیشتر کشورهای جهان، رشته های مرتبط با گروه پیراپزشکی می باشد. لذا در مقاله " بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت " نگاهی به جزئیات این مبحث کرده ایم. 

اگر شما از علاقه مندان به مهاجرت به یکی از کشورهای پیشرفته جهان می باشید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. در مباحث ذکر شده در این مقاله، از راهنمایی های مشاوران شرکت الست گروپ، بسیار بهره گرفته ایم.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در ارتباط با انجام کلیه خدمات مهاجرتی به سرتاسر جهان، گزینه ای برتر به منظور اخذ انواع ویزا برای کلیه کشورهای دنیا به شمار می رود. 

مشاوران و وکلای شرکت الست گروپ، از بهترین و کارآزموده ترین افراد در راستای انجام امور مهاجرتی در کل کشور به شمار می روند و با بهره گیری از تجربیات بسیار خود، می توانند بهترین گزینه برای اخذ انواع ویزا برای هر یک از کشورهای جهان، به شمار روند.

در مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. 
چنان چه شما نیز به دنبال تحصیل در رشته ای مناسب برای مهاجرت به کشور مورد نظر خود می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

پیراپزشکی چیست؟

پیراپزشکی چیست؟

پیراپزشکی یکی از رشته های پرطرفدار برای مهاجرت می باشد. پیراپزشکی شامل کلیه رشته هایی می شود که به کمک روش های مختلف و بهره گیری از مهارت های گوناگون، تلاش در حفظ سلامتی افراد داشته و یا به هدف بازگرداندن سلامتی، به افرادی که از نداشتن آن در رنج می باشند، کمک می نماید.

یک پیراپزشک، می بایست تمامی فعالیت های خود را تحت نظر پزشکان انجام دهد. پیراپزشکان، افرادی متخصص می باشند که وظیفه تکمیل کارهای درمانی را بر عهده دارند. در حقیقت، پیراپزشکان در راستای مراحل درمان و نگهداری از بیماران، یاری دهنده پزشکان می باشند.

تفاوت پیراپزشک و پزشک، از لحاظ مدرک تحصیلی در این است کهیک پزشک مدرک فارغ التحصیلی خود را که همان مدرک دکتری می باشد، پس از اتمام تحصیل خود، دریافت کرده و می تواند با بهره گیری از پروانه طبابت خود، شروع به طبابت نماید. لازم به ذکر است که پیراپزشکان تنها تحت نظارت پزشکان می توانند فعالیت کنند. 
از جمله رشته های مختلف پیراپزشکی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
رادیولوژی 
هوشبری
گروه کاردرمانی
مامایی
علوم آزمایشگاهی
گروه فوریت های پزشکی
کتابداری
گروه فناوری اطلاعات سلامت
گروه اتاق عمل
مددکاری
بهیاری
 
برخی از این رشته ها، محبوبیت بیشتری در کشورهای دیگر داشته و می توان با تحصیل در آن رشته ها، احتمال پذیرش و اخذ ویزای کاری خود را افزایش داد. لازم به ذکر است که رشته پرستاری، جزو گروه پیراپزشکی به شمار نمی رود.

پرستاری خود شاخه ای مستقل بوده و خود دارای زیر شاخه های متعددی می باشد. علاوه بر این، رشته فیزیوتراپی نیز در این رده قرار نمی گیرد و جزوی از شاخه توانبخشی می باشد. 
نکته حائز اهمیت این است که رشته های پیراپزشکی و رشته های پزشکی، متفاوت می باشند. در ترم های اول، هر دو این دسته ها، کتاب های مشترکی را می خوانند که در ترم های بالاتر، کتاب ها هر یک تخصصی تر شده و هر یک به شاخه مورد نظر، مرتبط می گردند. 

مقاله بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت به بررسی این مبحث، پرداخته است.

اگر به دنبال راهی برای مهاجرت می باشید، تحصیل در یکی از رشته های مورد نیاز کشور مقصد، یکی از بهترین گزینه ها می باشد و در این راستا، 
خواندن این مقاله، برای شما مفید خواهد بود.

مهاجرت کاری برای پیراپزشکان

مهاجرت کاری برای پیراپزشکان

مهاجرت کاری، نوعی از انواع مهاجرت می باشد که فرد تمایل به کار و زندگی دائمی در کشور مقصد را داشته باشد. رشته های پیراپزشکی بسیارند. اما به صورت کلی تمامی این رشته ها، از شاخه علوم تجربی بوده و می تواند در ادامه تحصیلات دانشگاهی، انتخاب شوند.

رشته های پیراپزشکی بسیار متنوع می باشند. چنان چه فرد تمایل به کار در کشور دیگری را داشته باشد، ابتدا می بایست مدارک خود را به تایید سازمان های مربوطه برساند. 
مرحله اول، مرحله معادل سازی می باشد که این خود، شامل فرایندی سه مرحله ای است:

•    در مرحله نخست، فرد می بایست زبان کشور مقصد را بیاموزد. دلیل اصلی این امر، ارتباط گسترده ای است که پیراپزشکان با مردم داشته و لازمه این ارتباط، دانستن زبان مردم کشور مقصد می باشد. 

•    در برخی از کشورها، امتحاناتی برای معادل سازی و اطمینان از توانایی های فرد گرفته می شود که با گذراندن این آزمون ها، فرد این اطمینان را به کشور مقصد می دهد که می تواند در رشته پیراپزشکی مورد نظر، کارآمد و ماهر عمل نماید.

در بیشتر کشورها، دوره هایی برای کارورزی و کارآموزی به هدف آشنایی با قوانین پزشکی و سلامت کشور مورد نظر برگزار می شود که فرد پس از گذراندن آزمون، می بایست در این دوره ها شرکت کند. 

در برخی از کشورها، این دوره ها شامل هزینه می شوند و در برخی دیگر رایگان می باشد. برای اطلاع از این موضوع، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید. 
عموماً این دوره ها از 6 ماه تا 2 سال به طول می انجامند. پس از اتمام این دوره ها، فرد می تواند وارد بازار کار شود و در رشته پیراپزشکی مورد نظر، مشغول به کار و کسب درآمد بشود.

لازم به ذکر است که شرایط پیراپزشکان متقاضی مهاجرت، با یکدیگر بسیار تفاوت دارد. بدون تردید، رشته پیراپزشکی که فرد انتخاب می کند، در عدم پذیرش و یا پذیرش فرد بسیار مؤثر می باشد. 

شاید یک رشته پیراپزشکی برای کشوری بسیار مورد نیاز بوده، در حالی که کشور دیگر، از آن اشباع شده باشد و نیازی به آن نداشته باشد. لذا، بسیار ضروری است که پیش از هر اقدامی در ارتباط با مهاجرت به کشور دیگر، در مورد نیازمندی های شغلی رشته مورد نظر خود، اطلاعات کامل و کافی جمع آوری نمایید.

در این راستا، بهره گیری از راهنمایی های وکلای مهاجرتی و  مشاورانی مجرب و کاردان در این زمینه، می تواند در وقت و هزینه صرفه جویی بسیار کرده و در عین حال، نتیجه بهتری را نیز برای فرد به همراه داشته باشد.

لذا توصیه می شود تا در گام نخست، ابتدا در ارتباط با رشته پیراپزشکی خود، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نموده تا ایشان، بهترین کشور و گزینه را برای مهاجرت به شما معرفی نمایند. 
 
مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت می باشد. 
با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت کدامند؟

بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت کدامند؟

همان طور که به آن اشاره کردیم، برخی از رشته های پیراپزشکی به نسبت سایر این رشته ها، محبوبیت بیشتری برای مهاجرت داشته و در کشورهای دیگر، درآمدزایی بیشتری را نیز خواهند داشت. 
در این قسمت به ذکر این رشته ها، خواهیم پرداخت:

لیسانس علوم OTT / تکنولوژی جراحی

یکی از رشته های محبوب برای مهاجرت، تکنولوژی جراحی می باشد. این رشته بر کار در اتاق عمل تمرکز دارد.

لیسانس رادیولوژی

لیسانس رادیولوژی

لیسانس رادیولوژی، بر جنبه های فنی عملکرد دستگاه ها در محوطه بیمارستان تمرکز دارد. پس از اتمام این دوره تحصیلی، فارغ التحصیلان بر کاربرد دستگاه هایی نظیر M.R.I و C.T تسلط کامل خواهند یافت.

P.H.D در شنوایی و گفتار درمانی

همان طور که از نام این رشته پیداست، تمرکز اصلی آن روی اختلالات ارتباطی می باشد. این افراد، می توانند اختلالات شنوایی را تشخیص داده و اندازه گیری های لازم را در این زمینه انجام دهند. 

همچنین، گفتار درمان گران و آسیب شناسان گفتار که با یکدیگر همکاری تنگاتنگی دارند، می توانند انواع مشکلات ارتباطی و برنامه های توانبخشی را برای درمان بیماران به کار گیرند. افراد فارغ التحصیل در این رشته، در بسیاری از مراکز درمانی نظیر بیمارستان ها، مراکز توانبخشی و حتی در بسیاری از سازمان های دولتی، می توانند به کار مشغول شوند.

این افراد همچنین می توانند یک مطب اختصاصی داشته باشد. این رشته، یکی از رشته های پرطرفدار برای مهاجرت به خارج از کشور می باشد. 

دیپلم بهداشت روستایی

این دوره درمانی، شامل کمک های اولیه و سایر خدمات پزشکی می باشد. در این دوره، افراد امکانات اولیه بهداشتی را شناخته و نحوه استفاده از هر یک از امکانات بهداشتی را در شرایط اضطراری و به خصوص در مناطق فقیر نشین و روستایی، می آموزند.

دیپلم مراقبت های بهداشتی جامعه

در این دوره، مراقبت های بهداشتی و سایر امکانات پزشکی به کارآموزان آموزش داده می شود. این دوره در ارتباط با جوامع و یا جمعیت های خاص می باشد. این دوره و دوره دیپلم بهداشت روستایی، ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. با این تفاوت که در این دوره، نحوه رسیدگی و پاسخ گویی به فوریت های پزشکی در حدود گسترده، آموزش داده می شود. 
در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت بپردازیم. 

در این زمینه، از راهنمایی های مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار بهره گرفته ایم. 

چنان چه شما از جمله پیراپزشکان متقاضی مهاجرت به خارج از کشور می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

کشورهای پذیرنده رشته های پیراپزشکی

کشورهای پذیرنده رشته های پیراپزشکی

بسیاری از کشورهای جهان، تمایل بسیار زیادی برای جذب نیروی کاری دارند که تحصیلات آن ها، در ارتباط با رشته های متفاوت پیراپزشکی می باشد. اما در این میان، افرادی که در این رشته ها تحصیل کرده اند، بنا بر شرایط مختلف خود، تمایل به مهاجرت به کشور مورد علاقه خود را دارند.  
 
از میان کلیه کشورهایی که پذیرای فارغ التحصیلان رشته پیراپزشکی می باشند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کشور کانادا

کشور کانادا

کشور کانادا، همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی برای علاقه مندان به کار و یا تحصیل بوده است. از جمله رشته هایی که کشور کانادا تمایل به جذب آن دارد، انواع رشته های پیراپزشکی می باشد. 
کشور کانادا، استقبال بسیار خوبی از افرادی که فارغ التحصیل رشته های پیراپزشکی می باشند، می کند. دیر زمانیست که رشته های پیراپزشکی در زمره لیست مشاغل پرطرفدار کشور کانادا قرار گرفته اند. 

لذا، فردی که فارغ التحصیل یکی از این رشته ها می باشد، می تواند از آینده شغلی خود در کشور کانادا اطمینان داشته باشد. یکی از فواید اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق یکی از رشته های پیراپزشکی، این است که فرد می تواند از امکان دریافت ویزای اکسپرس اینتری برخوردار شده و به عنوان یک متخصص وارد کشور کانادا شود. 

برای مهاجرت به کشور کانادا، آگاهی از شرایط ذیل، الزامی می باشد:
به منظور دریافت اجازه کار در کشور کانادا در یکی از رشته های پیراپزشکی، فرد می بایست حداقل 3 سال در دانشگاه پزشکی تحصیل کرده باشد و علاوه بر این، از یک نهاد نظارتی در کانادا مجوزهای لازم را کسب نموده باشد.
به منظور شرکت در برنامه های مهاجرتی که برای پیراپزشکان قرار داده شده است، امتیاز لازم برای مهاجرت، حداقل 67 می باشد. بدین معنا که می بایست فرد حتماً امتیازی بالای 67 را دریافت نماید. 
 
در این مقاله، به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت پرداخته ایم.

از تمامی علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا پایان این مبحث، با ما همراه باشند.
عوامل بسیاری بر امتیاز بندی مهاجرتی به روش اکسپرس اینتری تاثیر گذار می باشند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سن فرد متقاضی
میزان تسلط به زبان انگلیسی
میزان تسلط به زبان فرانسوی
میزان تجربه کاری
آخرین مدرک تحصیلی
وضعیت تاهل فرد متقاضی
اگر متقاضی متاهل باشد، میزان مهارت های همسر نیز بررسی خواهد شد. 
 
•    لازم به ذکر است که دریافتی سالانه پیراپزشکان در کشور کانادا، بیش از 67 هزار دلار کانادا است.
•    دریافتی ماهانه پیراپزشکان نیز به طور متوسط، 5600 دلار کانادا است.
•    قسمت هایی از کشور کانادا که بیشترین درصد پذیرش را برای دارندگان مدرک پیراپزشکی دارند، شامل ایالت های زیر می باشند:
آلبرتا
انتاریو
یوکان
کد شرکت در برنامه رشته های پیراپزشکی اکسپرس اینتری، عدد 3234 می باشد. 
برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط و ضوبط اخذ نیروی کاری در رشته های پیراپزشکی، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید. 
شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از بهترین گروه مهاجرتی در کل کشور، گزینه ای برتر به منظور اخذ انواع ویزا برای کلیه کشورهای جهان می باشد. علاوه بر این، شرکت مهاجرتی الست گروپ، قادر به ارائه کلیه خدمات مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم کشور کانادا می باشد.

کشور سوئیس

کشور سوئیس

کشور سوئیس، کشوری با استانداردهای بالای زندگی می باشد. از همین رو، بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مختلف تحصیلی از هر کجای جهان، این کشور را برای ادامه زندگی خود انتخاب می کنند. 
میزان حقوق و دستمزد در کشور سوئیس در حد بسیار بالایی است. به طوری که امکان یک زندگی کاملاً با آرامش و بدون دغدغه مالی، برای همه نوع از مشاغل، وجود خواهد داشت.

کشور سوئیس از تولید کنندگان بزرگ دارو و مواد شیمیایی در میان تمامی کشورهای جهان به شمار می رود. در این کشور، اهمیت ویژه ای به تمامی رشته های مرتبط با پزشکی و پیراپزشکی داده می شود.
اگر فارغ التحصیل در یکی از رشته های پیراپزشکی می باشید و به دنبال راهی برای مهاجرت به یکی از کشورهای پیشرفته جهان می باشید، 
مقاله بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت را تا انتها، مطالعه بفرمایید.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این کشور، برای مهندسان و صعنتگران نیز احترام ویژه ای قائل است. یکی از موارد بسیار مهمی که ه  به کار در زمینه پیراپزشکی در کشور سوئیس می بایست در نظر داشته باشند، تسلط کامل به زبان می باشد.

در کشور سوئیس به زبان های مختلفی نظیر فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و رومانیایی صحبت می شود. هنگامی که فرد تصمیم به مهاجرت به کشور سوئیس می گیرد، با توجه به این امر که به کدام منطقه سوئیس مهاجرت می کند، می بایست زبان همان منطقه را یاد بگیرد.

در این کشور، در بخش هایی که به مرز فرانسه نزدیک است، مردم همگی به زبان فرانسه سخن می گویند. بخش هایی از سوئیس که در قسمت جنوبی آن واقع شده است، زبان ایتالیایی در بین مردم رایج است. 
این در حالی است که همه مردم در شرق، به زبان رومانیایی صحبت می کنند. در این میان، رایج ترین زباندر میان تمامی مردم سوئیس، زبان آلمانی است و بیشتر سوئیسی ها با این زبان، آشنایی دارند.

برای مهاجرت به کشور سوئیس، از طریق کار در یکی از رشته های مرتبط با پیراپزشکی، دانستن اطلاعات ذیل، مفید خواهد بود:
برای کار در کشور سوئیس، فرد متقاضی می بایست حداقل به یکی از زبان های انگلیسی، فرانسوی و یا آلمانی تسلط داشته باشد. همچنینداشتن مدرک تحصیلی معتبر، از ملزومات می باشد. همچنین فرد متقاضی می بایست حتماً دوره های مورد نیاز در ارتباط با رشته پیراپزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد.

در کشور سوئیس، درآمد یک پیراپزشک در حدود 103000CHF می باشد و میانگین درآمد ماهیانه وی، به صورت تقریبی، 8580 CHF  خواهد بود.
میزان ساعات کاری در این کشور از 40 ساعت تا 44 ساعت در هفته متغیر خواهد بود که البته این میزان گاهاً به 50 ساعت در هفته نیز، خواهد رسید. 
بهترین بخش های کشور سوئیس برای مهاجرت پیراپزشکان، شهرهای زیر می باشند:
St. Galleon
Lausanne
Genève
Bern
Basel
Zurich
به منظور اطلاع از آخرین شرایط و قوانین مهاجرت به کشور سوئیس برای پیراپزشکان، با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید. 
این شرکت، با سال ها تجربه در انجام کلیه خدمات مهاجرتی، بهترین گزینه به منظور اخذ ویزا برای کلیه کشورهای جهان و دریافت مشاوره هایی سودمند، در ارتباط با شرایط مهاجرتی و کاری در هر یک از نقاط  قاره اروپا، قاره آمریکا و ... می باشد.

لذا برای مشاوره در ارتباط با مهاجرت به کشور سوئیس، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید. 
در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت پرداخته شده است. 
چنان چه شما نیز در یکی از رشته های پیراپزشکی در حال تحصیل می باشید و یا تحصیل خود را در آن رشته به پایان رسانده اید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

کشور انگلستان

کشور انگلستان

کشور انگلستان از جمله کشورهایی می باشد که به دلیل کمبود پیراپزشک، تمایل بسیاری به تحصیلکرده های این رشته از خود نشان می دهد. این کشور، از سرتاسر جهان به دنبال افرادی می باشد که در زمینه کلیه رشته های پیراپزشکی، تخصص کامل داشته باشند.

با توجه به قوانین و شرایط جدیدی که کشور انگلستان در ارتباط با این رشته تحصیلی در نظر گرفته است، بازار کار رشته های پیراپزشکی، روز به روز در حال گسترش می باشد. در این کشور، بیشتر پیراپزشکان در واحدهای زیر، به راحتی می توانند مشغول به کار شوند:
    بخش جراحت های جزئی
    بخش حوادث و فوریت های پزشکی
    بخش مراکز بهداشتی 
و ...

لازم به ذکر است که کشور انگستان، شرایط و قوانین خاصی را برای پیراپزشکان در نظر گرفته است که اطلاع از این شرایط، برای هر فردی که در این رشته تحصیل کرده است و تمایل به مهاجرت به کشور انگلستان را دارد، مفید خواهد بود:

برای کار در کشور انگلستان، داشتن یک مدرک معتبر در این زمینه، الزامی می باشد. همچنین می بایست پیش از اشتغال به کار، دوره ها و برنامه های آموزشی مربوط به شغل مورد نظر، گذرانده شود. داشتن تسلط کامل به زبان انگلیسی نیز، از دیگر ملزومات کار در کشور انگلستان می باشد. مورد دیگری که لازم است در این قسمت به آن اشاره شود، داشتن تجربه کاری کافی در ارتباط با شغل مورد نظر می باشد.
 
در کشور انگلستان، میزان درآمد افراد، بسته به سابقه کاری فرد، تفاوت می کند. به عنوان مثال، هر فردی که به تازگی کار خود را در امور پیراپزشکی شروع کرده باشد، بسته به رشته مورد نظر، دریافتی در حدود 24000 الی 31000 پوند خواهد داشت.

این مبلغ پس از دو سال کار، به حدود 31 هزار الی 38000 پوند، افزایش می یابد. برای پیراپزشکان در رتبه ارشد، درآمدی در حدود 31 هزار الی 45 هزار پوند در نظر گرفته شده است. اگر پیراپزشک در حد مشاور فعالیت داشته باشد، درآمد وی به حد قابل قبول 64000 الی 74000 پوند، افزایش خواهد یافت.

در این مقاله، سعی کرده ایم تا به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت بپردازیم و در این راستا از راهنمایی های پرسنل مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ بسیار بهره برده ایم. 
چنان چه تا این قسمت از مقاله برای شما مفید بوده است، ما را تا پایان این مبحث، همراهی بفرمایید.

یک پیراپزشک برای کار در کشور انگلستان، می بایست مهارت های ذیل را دارا باشد:
توانایی در برقراری ارتباط با شخص بیمار و اطرافیان بیمار
توانایی در انجام کار گروهی
توانایی در برقراری ارتباط به صورت شفاهی، شنیداری و نوشتاری با بیماران
توانایی در حل مسائل و مهارت در تفکر انتقادی
توانایی در برقراری و حفظ آرامش و داشتن تمرکز کافی در شرایط تحت فشار
داشتن ابتکار عمل و توانایی در انجام تصمیم گیری های سریع
توانایی در القای آرامش و اطمینان در بیماران در شرایط دشوار
داشتن دیدی دلسوزانه و در عین حال مفید در هر شرایطی
توانایی در مقابله با احساسات شدید در شرایط دشوار و پر استرس
داشتن صداقت و توانایی در گفتن حقیقت
مسئولیت پذیر بودن و داشتن رویکردی مسئولانه
داشتن انگیزه کافی برای کار در این زمینه
توانایی جسمی کافی برای حمل بیمار و تجهیزات لازم و درمانی
توانایی در انجام رانندگی با مهارت بالا به عنوان راننده آمبولانس و سایر وسایل نقلیه درمانی

تمامی شرایط فوق الذکر، مواردی می باشند که از یک پیراپزشک متقاضی کار در انگستان خواسته می شود.

علاوه بر این موارد، بسته به رشته پیراپزشکی فرد متقاضی، شرایط و قوانین دیگری نیز برقرار می باشد که پیش از اقدام به مهاجرت و کار در کشور انگلستان، فرد متقاضی می بایست از این شرایط، آگاهی کامل داشته باشد.

در این راستا، توصیه اکید می نماییم که پیش از انجام هر اقدامی، ابتدا با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از شرایط کشور انگلستان برای پذیرش نیروی پیراپزشک مطلع گردید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها سابقه درخشان و هزاران پرونده موفق مهاجرتی، تنها گزینه قابل اعتماد برای انجام امور مهاجرتی و اخذ ویزا، برای انواع کشورهای جهان می باشد.

این شرکت، با بهره گیری از بهترین وکلا و مشاوران کشور، می تواند آینده ای درخشان را برای افراد متقاضی مهاجرت به خارج از کشور، رقم زند. 
این مقاله در ارتباط با موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت می باشد. 
با ما همچنان تا پایان این مقاله همراه شوید.

کشور استرالیا

کشور استرالیا

کشور استرالیا، کشوری مهاجر پذیر بوده و امکانات بسیار خوبی را برای مهاجران فراهم می آورد. از جمله رشته های مورد نیاز در کشور استرالیا، انواع رشته های پیراپزشکی می باشد. 

این کشور، امکانات زندگی مناسب و شرایط کاری خوبی را برای افرادی که در این زمینه در حال فعالیت می باشند، فراهم آورده است. هر یک از ایالت های مختلف استرالیا، هر ساله تعداد مشخصی پیراپزشک را جذب می نمایند که در زیر به نام آن ها اشاره ای کرده ایم:

    ایالت  New South Wales با عنوان ویزای subclass 491
    ایالت South Australia با عنوان ویزاهای subclass 491 , subclass 190
    ایالت  Tasmania با عنوان ویزاهای, subclass 190  subclass 491
برای مهاجرت به کشور استرالیا به عنوان یک پیراپزشک، می بایست شرایط زیر را دارا باشید:
•    داشتن تسلط کامل و کافی به زبان انگلیسی
•    داشتن مدرک تحصیلی معتبر که می بایست حداقل دیپلم و یا کاردانی باشد.
•    داشتن مجوز کار
•    داشتن حداقل یک سال سابقه کاری
•    داشتن مهارت های سطح 2 AQF
میانگین درآمد برای یک پیراپزشک در کشور استرالیا، به صورت سالانه در حدود 68 هزار دلار استرالیا می باشد و میانگین هر ساعت کار پیراپزشکان در این کشور، تقریباً 37 دلار استرالیا است. 
برخی از مناطق استرالیا، شرایط بهتری را برای اخذ نیروی پیراپزشک دارند که در زیر به این بخش ها اشاره کرده ایم:
Western Australia / Perth
Victoria / Melbourne
Queensland / Gold Coast
Brisbane / Queensland
Darwin / Northern Territory
 
همان گونه که به آن اشاره شد، کشور استرالیا، شرایط بسیار خوبی را برای پیراپزشکان علاقه مند به مهاجرت به این کشور در نظر گرفته است و در این راستا، شرایط و قوانین ویژه ای را در نظر گرفته است. 

چنان چه شما از فارغ التحصیلان رشته پیراپزشکی می باشید و در این زمینه تجربه کاری دارید، کشور استرالیا می تواند مقصد مناسب مهاجرتی شما باشد. در ارتباط با این زمینه، می توانید با مشاوران با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از شرایط مهاجرت به این کشور مدرن، اطلاع حاصل نمایید.

در مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت مورد بررسی قرار گرفته است. 
اگر علاقه مند به این موضوع می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

کشور نروژ

کشور نروژ

کشور نروژ یک مقصد مهاجرتی امن برای متخصصان پیراپزشک می باشد. این کشور تنها 5 میلیون جمعیت دارد و زبان رسمی مردمان آن، نروژی است. مهاجرت به کشور نروژ، برای افرادی که جزو اتحادیه اروپا می باشند، بسیار آسان تر است.

اما اگر فردی غیر اروپایی تمایل به مهاجرت به این کشور را داشته باشد، درگیر پیچیدگی های قوانین مهاجرتی این کشور خواهد شد.  هزینه های زندگی در کشور نروژ، به نسبت بسیاری از کشورها، بسیار بالاتر می باشد.

در عین حال، کیفیت زندگی و سبک زندگی در این کشور، هزینه های زیاد زندگی را پوشش می دهد. نرخ بیکاری در این کشور، بسیار پایین است. از سوی دیگر، حقوق ماهیانه نیز، بسیار قابل توجه و بالاست. 

شغل های مرتبط با حوزه مراقبت های بهداشتی و پزشکی که جزوی از رشته های پیراپزشکی به شمار می روند، جزو مشاغل مورد نیاز کشور نروژ می باشند. از همین رو، به افرادی که در این حوزه در حال فعالیت می باشند، مزایای بسیاری اعطاء می گردد.

برای مهاجرت یک پیراپزشک به کشور نروژ، شرایط زیر را می بایست در نظر داشت:
•    میانگین درآمد سالانه پیراپزشکان در کشور نروژ، در حدود 496 هزار و میانگین درآمد ماهانه این افراد به صورت تقریبی 41400 می باشد. 
•    ساعات کاری در این کشور، معمولاً کمتر از 40 ساعت در هفته می باشد.
•    مناطق مناسب برای کار پیراپزشکان، شهرهای Oslo و Trondheim هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط و قوانین مهاجرتی کشور نروژ در زمینه رشته های مختلف پیراپزشکی، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و سپردن کلیه امور مهاجرتی توسط متقاضیان مهاجرت به شمار می رود. اطمینان از آینده ای درخشان تنها با یاری مشاوران و وکلای شرکت مهاجرتی الست گروپ، امکانپذیر می باشد. 
این مقاله، در ارتباط با موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت می باشد. 
با ما تا انتهای این مبحث، همراه شوید.

کشور هلند

کشور هلند

کشور هلند، یکی از مقاصد پرطرفدار مهاجرتی در چند دهه اخیر شده است. در این کشور، به رشته های پیراپزشکی اهمیت زیادی داده می شود و بازار کار در این رشته، روز به روز در حال افزایش است. 
مواردی که لازم است تا متقاضی مهاجرت به کشور هلند که تمایل به اشتغال در یکی از رشته های پیراپزشکی را دارد، از آن آگاهی داشته باشد، در زیر لیست شده اند:

•    در کشور هلند، متقاضی کار در رشته پیراپزشکی، می بایست دارای مجوز کار بوده و نیز مدرک تحصیلی معتبری را مرتبط با رشته پیراپزشکی خو، داشته باشد. همچنین، داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی نیز از دیگر الزامات کار در کشور هلند می باشد.

•    درآمد ماهانه یک پیراپزشک در کشور هلند، 46 هزار یورو و ماهانه نزدیک به 4 هزار یورو می باشد. درآمد ساعتی پیراپزشکان نیز به صورت تقریبی 22 یورو تخمین زده می شود. 
 
•    شهرهای زیر بهترین گزینه ها برای مهاجران پیراپزشکان به کشور هلند می باشند:
Amsterdam
Eindhoven
Groningen
Rotterdam
S-Gravenhage
Tilburg
Utrecht
•    کشور هلند، برای افرادی که تحصیلات خود را در یکی از رشته های پیراپزشکی به اتمام رسانیده اند و تمایل به کار در این کشور را دارند، شرایطی را در نظر گرفته است که در زیر به برخی از این موارد، اشاره کرده ایم:
     داشتن اعتماد به نفس
     توانایی در تصمیم گیری های سریع و قضاوت
     توانایی عملکرد به صورت کاملاً مستقل
     داشتن آمادگی فیزیکی و جسمانی کافی
     توانایی حل مسائل
     توانایی در برقراری ارتباط با دیگران 
 
تمامی مواردی که ذکر شد، تنها جزوی از شرایط مورد نظر کشور هلند برای متقاضیان کار در این کشور می باشد. برای اطلاع کامل و کافی در زمینه شرایط مهاجرت به کشور  هلند، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

با اخذ مشاوره از پرسنل کاردان شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین انتخاب را انجام داده و راه خود را برای آینده ای روشن باز کنید. 
مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت نگاشته شده است. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

کشور ایرلند

کشور ایرلند

به جرات می توان کشور ایرلند را یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت کاری متخصصان پیراپزشکی در نظر گرفت. موارد عمومی که این کشور برای پیراپزشکان در نظر گرفته است، شامل موارد ذیل می باشند:
•    داشتن تسلط کافی و کامل به زبان انگلیسی و داشتن مدرک تحصیلی، از الزامات کار در این کشور می باشد. از دیگر موارد لازم برای کار در زمینه پیراپزشکی، داشتن مجوز کار می باشد. 
•    درآمد سالانه یک پیراپزشک سالانه نزدیک به 30 هزار یورو بوده و به صورت ساعتی کمی بیش از 98 یورو می باشد. 
•    منطقه مناسب برای مهاجرت پیراپزشکان در کشور ایرلند، Limerick است.
•    هر پیراپزشکی که تمایل به مهاجرت به کشور ایرلند را داشته باشد، باید از برخی شرایط عمومی در نظر گرفته شده توسط این کشور، بهره مند باشد. 
 
در زیر به برخی از این شرایط و موارد، اشاره نموده ایم:
داشتن تسلط کامل و کافی به خدمات فوریت های پزشکی
توانایی در پاسخ دهی اضطراری
توانایی و تسلط کافی و کامل به انجام مراقبت های ویژه
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت پرداخته است. 
از تمامی علاقه مندان به این موضوع دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، با ما همراه شوند.
علاوه بر موارد ذکر شده، این کشور، شرایط اختصاصی مختلفی را با توجه به رشته های مختلف پیراپزشکی در نظر گرفته است که در این زمینه، توصیه می کنیم تا با مشاوران شرکت مهاجرتی و معتبر الست گروپ، مشورت نموده و از این موارد، مطلع گردید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها سابقه درخشان، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و انجام امور مهاجرتی و اخذ انواع ویزا برای هر گوشه از جهان می باشد.

کشور ایالات متحده آمریکا

کشور ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا، بدون هیچ تردیدی بهترین مقصد مهاجرتی برای تمامی رشته های مختلف پیراپزشکی می باشد. 

با توجه به این امر که کارهای مرتبط با پیراپزشکی، همگی مشاغلی پر استرس می باشند، میزان رضایت 100 درصدی کارکنان این رشته در کشور آمریکا، حاکی از شرایط مطلوبی می باشد که این کشور، برای این افراد مهیا نموده است.

برای کار در کشور آمریکا در رشته های پیراپزشکی، برخی از نکات عمومی به صورت زیر مطرح می شوند:

•    برای کار در کشور آمریکا، داشتن تسلط کافی و کامل به زبان انگلیسی امری الزامی می باشد. همچنین فرد متقاضی می بایست تمامی دوره های مرتبط با رشته پیراپزشکی مورد نظر خود را گذرانده باشد و دارای یک مدرک تحصیلی معتبر نیز باشد. 

•    درآمد سالانه پیراپزشکان در ایالات متحده آمریکا، در حدود 44 هزار آمریکا بوده و درآمد ماهیانه برای این قشر از افراد، کمی بیش از 3500 دلار آمریکا، تخمین زده می شود. 

•    برخی از مناطق در ایالات متحده آمریکا، شرایط بهتری را برای پیراپزشکان فراهم می آورند که در ادامه نوشتار، به ذکر این مناطق پرداخته ایم:
New York / New York
Houston / Texas
Atlanta / Georgia
 
مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت نگاشته شده است. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

کشور آلمان

کشور آلمان

کشور آلمان، همیشه با کمبود نیروی متخصص در تمامی رشته های مرتبط با پیراپزشکی مواجه بوده است. از همین رو، بیشتر رشته های پیراپزشکی، سال هاست که در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور قرار گرفته است. 
شخصی که به عنوان یک پیراپزشک وارد کشور آلمان می شود، می تواند در بیمارستان های مختلف این کشور، مراکز پزشکی و بسیاری از مراکز دیگر که نیاز بسیار شدیدی به یک پیراپزشک دارند، مشغول به کار شود. 
 
موارد عمومی که پیراپزشکان علاقه مند به  مهاجرت به کشور آلمان می بایست از آن ها مطلع باشند، به صورت زیر لیست شده است: 
•    شخصی که تمایل به کار در یکی از مراکز درمانی در کشور آلمان را دارد، می بایست در زبان آلمانی، دارای سطح b1 باشد. داشتن نمرات بالا و حداقل 2 سال سابقه نیز از دیگر الزامات است. این کشور به شرایط سنی نیز توجه داشته و تنها افراد زیر 50 سال را به عنوان یک پیراپزشک، می پذیرد. 
•    درآمد سالانه پیراپزشکان در کشور آلمان، تقریباً 37 هزار یورو بوده و این دریافتی به صورت ماهیانه، در حدود 3 هزار یورو می باشد. درآمد پیراپزشکان به صورت ساعتی نیز در حدود 18 یورو تخمین زده می شود. 
•    در ذیل به شهرهای مناسب برای مهاجرت پیراپزشکان در کشور آلمان، اشاره کرده ایم:
     Berlin
     Frankfurt
     Hamburg
     Koln
     Munchen
 
با توجه به این امر که شرایط مهاجرت پیراپزشکان به کشور آلمان، به نسبت سایر کشورهای جهان برای ایرانیان قابل قبول تر می باشد، توصیه می شود تا در ارتباط با مهاجرت به این کشور، اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

در این راستا، مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، می توانند بهترین روش مهاجرتی به کشور آلمان را با توجه به رشته تحصیلی فرد متقاضی پیشنهاد نموده و در تمامی مسیر، از ابتدای امر و جمع آوری مدارک تا اخذ ویزای کاری کشور آلمان و دریافت اقامت دائم این کشور، همواره همگام با متقاضیان عزیز مهاجرت، همراه باشند. 

موضوع مورد بررسی در این مقاله، بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت می باشد. 

از تمامی پیراپزشکان علاقه مند به مهاجرت به خارج از کشور، دعوت می کنیم، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوند.

شرایط پذیرش رشته های پیراپزشکی

اطلاع از شرایط و ویژگی های پذیرش رشته های مختلف پیراپزشکی برای مهاجرت، اولین گام می باشد. 
 
با توجه به این که هر یک از کشورهای جهان، شرایط و ویژگی های متفاوتی را برای افراد متقاضی مهاجرت در نظر می گیرند، اطلاع از این شرایط، نیاز به مشاوره و بررسی فراوان دارد. در ارتباط با شرایط و ضوابط کشور مورد نظر خود برای مهاجرت، می توانید با مشاوران با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین گزینه برای اخذ انواع مشاوره های مرتبط با مهاجرت و کلیه خدمات اخذ ویزا و اقامت دائم می باشد. لذا پیش از هر اقدامی، مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ را از شرایط خود آگاه کرده و از ایشان بهترین راهنمایی ها را برای مهاجرت، اخذ نمایید. 
اما در این میان، برخی از شرایط مهاجرتی برای رشته های پیراپزشکی، کلی می باشد و وجود آن ها برای مهاجرت، الزامی می باشد. در ذیل به این موارد اشاره کرده ایم:

توانایی اثبات مهارت در رشته تحصیلی خود

توانایی اثبات مهارت در رشته تحصیلی خود

هنگامی که فردی متقاضی کار در کشور مقصد می باشد، نخستین گام، اثبات توانایی های فردی خود می باشد. یک پیراپزشک مورد تایید، عموماً در تمامی جلسات و کنفرانس ها شرکت داشته و در تمامی بحث های مراقبت از بیماران و به خصوص سالمندان، می بایست توانایی های خود را اثبات نماید. 
در این مقاله، موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت مورد بررسی قرار گرفته است. 
در این راستا، از راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهره گرفته‌ایم. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به مهاجرت به خارج از کشور به کمک یکی از رشته های پیراپزشکی می باشید،
 با ما تا انتهای این مبحث، همراه بمانید.

داشتن تسلط به زبان کشور مقصد

در بیشتر کشورهای جهان، دانش زبان انگلیسی، برای پذیرش فرد کفایت می کند. اما در این میان، برخی از کشورها علاوه بر زبان انگلیسی، زبان اصلی کشور خود را نیز از ملزومات مهاجرت به این کشورها در نظر گرفته اند. 
برای اطلاع بیشتر در این راستا، با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

ارائه یک رزومه قوی

ارائه یک رزومه قوی

اگر فرد بتواند یک رزومه قابل قبول از خود در رشته های پیراپزشکی ارائه دهد، از امکانات بهتری در صورت تمایل به ادامه تحصیل و کار در کشور مقصد برخوردار خواهد شد. از جمله محاسن ارائه یک رزومه خوب برای تحصیل، می توان به بورسیه تحصیلی اشاره کرد. 

ارائه مدارک تحصیلی قبلی

ارائه مدارک تحصیلی قبلی

یکی از مواردی که می بایست به آن دقت کرد، شرایط رقابتی کار و تحصیل در کشورهای مقصد می باشد.

از همین رو، ارائه نمره های خوب در برخی از دروس، به خصوص شیمی و زیست شناسی، در انتخاب فرد برای مهاجرت، بسیار مؤثر می باشد. 

دیگر رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

دیگر رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

رشته پیراپزشکی شامل رشته های بسیاری می شود که در بخش های پیشین به آن اشاره کرده ایم.  
 
علاوه بر این موارد می توانیم به رشته های زیر :
    بیوپزشکی
    بیوتکنولوژی 
    داروسازی
    ژنتیک
    بینایی سنجی  
و بسیاری از رشته های دیگر اشاره کرد. بدون تردید، تحصیل در هر یک از رشته های پیراپزشکی، چه در داخل کشور و چه برای مهاجرت، می تواند آینده ای روشن را برای فرد، رقم زند. 

به صورت خلاصه، می توان گفت که پس از رشته های پزشکی که مرتبط به علوم تجربی می باشند، رشته های پیراپزشکی در رتبه دوم در میان بهترین رشته های این شاخه به شمار می روند. 
اما در این زمینه، در ذیل به چندین رشته پرطرفدار پیراپزشکی برای مهاجرت به خارج از کشور، اشاره کرده ایم:
دیپلم دستیار پرستاری
لیسانس پرستاری
کارشناسی ارشد پرستاری اطفال
کارشناسی ارشد بهداشت عمومی
کارشناسی ارشد زنان و زایمان
کارشناسی ارشد پرستاری روانپزشکی
کارشناسی ارشد پرستاری
دکترای آسیب شناسی
دکترای بیهوشی
دکترای تشخیص رادیویی
 
اگر فارغ التحصیل در یکی از رشته های پیراپزشکی می باشید و به دنبال راهی برای مهاجرت به یکی از کشورهای پیشرفته جهان می باشید، مقاله بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت را می بایست مطالعه نموده باشید.

سخن پایانی

سخن پایانی

امکان کار در یکی از کشورهای اروپایی و یا آمریکایی و یا در هر نقطه دیگری از جهان، می تواند شرایط زندگی و آرامش را به فرد هدیه کند. در این راستا، فارغ التحصیلان رشته های مختلف پیراپزشکی، از شرایط فوق العاده ای برای اخذ ویزای تمامی کشورهای جهان و اقامت دائم این کشورها، برخوردار می باشند.

هنگامی که فرد، در یکی از رشته های پیراپزشکی تحصیل می کند، شروع به کسب مهارت در زمینه نجات جان انسان ها می کند. این ویژگی خارق العاده، در همه جای جهان، بسیار کاربردی و لازم می باشد.

به همین دلیل، بسیاری از افراد، تنها به هدف مهاجرت به یکی از کشورهای پیشرفته جهان و امکان اخذ اقامت دائم این کشورها، اقدام به تحصیل در رشته پیراپزشکی می نمایند و با این کار، شانس پذیرش خود را ارتقاء می دهند.

در این میان، برخی از انواع رشته های پیراپزشکی، محبوبیت بیشتری نسبت به سایر رشته های این زمینه دارند. در این راستا، اخذ مشاوره از افرادی که در این زمینه تجربه بیشتری را دارند، می تواند بسیار مفید واقع گردد.

مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در ارتباط با انجام کلیه امور مهاجرتی و اخذ انواع ویزا برای کشورهای مختلف جهان و داشتن هزاران پرونده موفق مهاجرتی، بهترین گزینه برای دریافت مشاوره و انجام امور مهاجرتی برای سرتاسر جهان، به شمار می روند.

در این مقاله، سعی کردیم تا به بررسی موضوع بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت و کشورهایی که رشته های مختلف پیراپزشکی را در لیست مشاغل مورد نیاز خود قرار داده اند، بپردازیم. 
امید است که اطلاعات آمده در این مقاله، برای عزیزان علاقه مند به مهاجرت، مفید واقع شده باشد.