اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای

مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای

در این مقاله ی کاربردی قصد داریم تا به صورتی کامل و مفصل موضوع مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و در مورد آن توضیحاتی را خدمت شما خوانندگان محترم و مخاطبین عزیز ارائه نماییم. لطفا تا انتهای این نوشتار مفید، با ما همراه باشید.

در این مقاله ی کاربردی قصد داریم تا به صورتی کامل و مفصل موضوع مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و در مورد آن توضیحاتی را خدمت شما خوانندگان محترم و مخاطبین عزیز ارائه نماییم. لطفا تا انتهای این نوشتار مفید، با ما همراه باشید.

همان گونه که در جریان هستید، مردم در اقصی نقاط دنیا شرایط متنوع و متقاوتی را به لحاظ اوضاع زندگی تجربه می کنند. برخی از کشورهای دنیا به لحاظ جغرافیایی و شرایط آب و هوایی در وضعیت بسیار خوبی هستند که به این صورت افراد علاقه مند را به سوی خود می کشاند.

در برخی از جاها نیز وضعیت معیشت، اقتصاد و شرایط رفاهی مردم ساکن در آنجا بسیار خوب و مناسب است و به این صورت خیلی ها تمایل دارند که به آنجا سفر نموده و یا برای همیشه در آن نواحی سکونت کنند.

در دیگر مناطق جهان نیز این امکان وجود دارد که مردم از هر نظر در آزادی واقعی قرار داشته باشند و یا زندگی بسیار امنی را تجربه می نمایند. لذا این نمونه کشورها برای آن هایی که به دنبال آرامش فکری و امنیت کامل می باشند، مکان های خوبی برای زندگی هستند.

بر اساس همه ی پارامترهایی که در قسمت بالا در خصوص کشورهای مختلف دنیا بیان نمودیم، برخی از مردم در سایر مناطق جهان به دنبال این می باشند که به دیگر کشورهایی که از هر نظر در شرایط مناسب تری می باشند، سفر کرده و یا برای مدتی به آن مناطق مهاجرت نمایند. برخی از مردم نیز تمایل دارند که بعد از گذشت مدتی که شرایط کشور مقصد را مورد بررسی دقیق تری قرار دادند، برای همیشه در آن کشور اقامت کرده و به نوعی یکی از شهروندان آن کشور جدید باشند.

این موضوع در بین مردم کشور عزیزمان ایران نیز دارای طرفداران خاص خود می باشد. حال باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هر فردی با توجه به شرایط و وضعیت هایی که با خود به همراه دارد، باید شیوه ای را برای مسافرت، مهاجرت و یا اقامت خود انتخاب نماید.

در حقیقت، همه ی افراد دارای شرایط شبیه به هم نمی باشند و لذا همگی نمی توانند از یک روش واحد، مهاجرت خود را انجام دهند. برخی که دارای شرایط مناسب اقتصادی هستند، از شیوه های مرتبط با آن که بیشتر جنبه ی سرمایه گذاری اقتصادی در کشور مقصد را دارند، استفاده می کنند. بعضی دیگر نیز با توجه به ذهن قوی و خلاقی که در طرح های اقتصادی و برنامه های کارآفرینی دارند، از این راه اقدام می نمایند. 

در برخی از موارد نیز شاهد این هستیم که افراد برای کسب علم و ادامه ی تحصیلات خود در مقطع های مختلف، مایل هستند که این کار را در کشورهای بهتر و پیشرفته تر دنیا به انجام برسانند. 
یکی دیگر از شیوه های مهاجرت و یا دریافت اقامت در دیگر نقاط دنیا، استفاده شیوه های مهاجرت کاری می باشد که این متد نیز برای خود طرفدارانی دارد. در بحث شیوه های مهاجرتی کاری نیز باید خدمت شما عزیزان خواننده بیان نماییم که این مورد نیز خود، روش ها و شاخه های متنوعی را دارا می باشد. 

بعضی از افراد که دارای تخصص ها و مهارت های خاصی در رشته های ویژه ای می باشند، بر اساس پیشنهادهای کاری که به آن ها می شود و بر طبق رزومه و سابقه هایی که ارسال می کنند، می توانند به یک قاره و یا کشوری رفته و در آنجا مهاجرت موقت و یا دائم داشته باشند.

 

اینفوگرافیک مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای

اینفوگرافیک مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای

در هر صورت در مهاجرت های کاری نیز افراد به شیوه های مختلفی می توانند به مهاجرت اقدام نمایند که هر کدام از این متدها دارای مزیت ها و یا برخی نیز دارای سختی ها و معایبی نیز می باشند. 
ما در این مقاله با عنوان مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، مهم ترین شیوه های مهاجرت کاری را برای شما بیان خواهیم نمود و بین آن ها مقایسه هایی را نیز انجام خواهیم داد و البته در بخش های مهم تری از مقاله، موضوعات مرتبط با رشته ها و تخصص های فنی و مهارتی که مناسب مهاجرت به کشورهای مختلف می باشند را بررسی می کنیم.

شایان ذکر می باشد که برخی از شیوه های مهاجرتی، طرح ها و برنامه هایی هستند که از سوی مسئولین کشور و یا کشورهای خاصی مورد تنظیم و برنامه ریزی قرار گرفته اند. یکی از این دولت ها، دولت کانادا می باشد که در سال های اخیر، طرح های مناسب مهاجرتی را به منظور جذب مهاجر از سایر کشورهای دنیا مورد برنامه ریزی قرار داده است.

در این مقاله، از همه شما خوانندگان گرامی نیز در خواست می نماییم که بخش های مختلف این نوشتار را با دقت مطالعه نموده و مقایسه های دقیقی را بین روش های متنوع مهاجرتی به کشور کانادا انجام دهید و در صورتی که خودتان نیز دارای شرایط مناسبی از هر لحاظ برای مهاجرت کاری به این کشور زیبا هستید، می توانید هر چه سریع تر در این خصوص اقدام نمایید.

کانادا یکی از کشورهای زیبای دنیا می باشد که در بخش های شمالی قاره آمریکای شمالی قرار گرفته است که طی سال های اخیر، مهاجران زیادی را از بخش های گوناگون دنیا به سوی خود جلب نموده است. شرایط رفاهی، اقتصادی، معیشتی و ... در این کشور در سطح نسبتا بالا و خوبی قرار دارد و می تواند یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت و به ویژه از طریق کار و اشتغال باشد.

در ادامه و برای بسط و درک بهتر موضوع مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، مهم ترین موضوعات مورد بحث مقاله را به شکل چند تیتر و یا سوال خدمت شما ارائه می دهیم و در بخش های مختلف مقاله، هر یک از آن ها را به تدریج مورد تشریح قرار خواهیم داد.

مهم ترین تیترها و سوالات مورد بحث در مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، به شرح ذیل می باشند:

آیا در خصوص انواع روش های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟
مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کشور کانادا 
جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی 
آیا در خصوص تفاوت میان روش های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟
آیا می دانید افراد مختلف دارای مدرک فنی حرفه ای از چه طریق و مرحله هایی می توانند برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنند؟
بهترین روش مهاجرت کاری برای نیرو های ماهر کدام مورد می باشد؟
حداقل مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای کدام مورد می باشد؟
آیا مردم ایران نیز می توانند از طریق جاب آفر برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند؟
آیا در طرح مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، امکان پیوستن همزمان خانواده (همسر و فرزندان) وجود دارد؟
آیا در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز فنی حرفه ای برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟
پروسه ی مهاجرتی مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای چقدر زمان می برد؟
مدارک مورد نیاز برای هر کدام از روش های مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، کدام موارد می باشند؟
آیا می دانید گروه الست گروپ در طرح های مهاجرتی به کشور کانادا با مدرک فنی و حرفه ای چه سرویس ها و خدماتی را به افراد متقاضی ارائه می کند؟
آیا در خصوص شرایط سنی مربوط به شیوه های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای با ما همراه باشید.

 

 

آیا در خصوص انواع روش های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص انواع روش های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

در قسمت های ابتدایی مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، به بیان مقدمه ای در خصوص موضوعات مهاجرت و شیوه های متنوع آن از جمله مهاجرت های کاری پرداختیم.

در این قسمت تصمیم داریم، در خصوص انواع شیوه های مهاجرت کاری با داشتن مدرک فنی حرفه ای را برای شما عزیزان نام برده و هر کدام را مورد تشریح قرار دهیم.

 

این شیوه های مهاجرت به کانادا از طریق مدرک های فنی حرفه ای و مهارتی به شرح ذیل می باشند:

این شیوه های مهاجرت به کانادا از طریق مدرک های فنی حرفه ای و مهارتی به شرح ذیل می باشند:

1- مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کشور کانادا که این شیوه برای اکثر مشاغل و رشته های فنی مورد کاربرد می باشد.
2- جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی که شامل لیست مشخصی از مشاغل و رشته های تخصصی و فنی می باشد. 
ما در ادامه، مهم ترین ویژگی ها و مشخصه های این دو شیوه های مهاجرت کاری به کانادا را مورد بحث قرار می دهیم. لطفا با ما همراه باشید:

 

مهاجرت به شهرهای کم جعیت و شمالی کشور کانادا

مهاجرت به شهرهای کم جعیت و شمالی کشور کانادا

در این شیوه از مهاجرت، افراد متقاضی می توانند به برخی از شهرهای 11 گانه ی شمالی کشور کانادا مهاجرت نمایند. البته به این صورت تصور نکنید که این شهرها، شهرهایی دور افتاده و متروکه می باشند و یا دارای شرایط جوی و سرمای خشن می باشند.

در حقیقت این شهرهای کم جمعیت، خودشان در میان دیگر شهرهای بزرگ و شناخته شده ی کشور کانادا واقع شده اند و از امکانات کاملی نیز برخوردار می باشند. افراد می توانند برای کار و فعالیت در رشته ها و مشاغل متنوعی به این شهرها مهاجرت نمایند.

 

لیست برخی از رشته های کاری برای مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا شامل موارد ذیل می باشد:

لیست برخی از رشته های کاری برای مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا شامل موارد ذیل می باشد:

کار در رشته های فنی/ مهندسی
امور مالی، هتلداری 
مدیریت
رستوران و ... 
همچنین شهرهایی که شامل این طرح مهاجرتی می باشند، به شرح ذیل هستند: 
Northbay, Sudbury, Timmins, Sault Ste,Marie, Thunder Bay, Brandon
Altona/Rhineland, Moose Jaw, Claresholm, Vernon, West Kootenay
این ها شهرهای 11 گانه ی کشور کانادا می باشند که طرح مهاجرتی ذکر شده به این مناطق کم جمعیت از کشور کانادا مربوط می شود.

 

جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی

جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی

در شیوه ی دوم نیز افرادی که دارای تخصص و مدارک مورد نیاز در رشته های خاص فنی و مهارتی می باشند، می توانند برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام نمایند. البته در این خصوص باید یک پیشنهاد کاری به این افراد داده شود.

در حقیقت منظور کلی از واژه ی جاب آفر، همان پیشنهادهای کاری می باشد که از سوی کشورهای مختلف از جمله کانادا به افراد مختلف در سراسر دنیا ارائه می شود. در واقع افراد باید در رشته ها و تخصص هایی که در این طرح های مهاجرتی مورد کاربرد قرار گرفته اند، دارای مهارت و مدرک معتبری باشند.

 

در شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی، مهم ترین رشته هایی که مورد نیاز و پیشنهاد از سوی کشور کانادا می باشند، به شرح ذیل هستند:

کار در رشته های مهندسی در کشور کانادا – جاب آفر دو ساله قابل تمدید
تکنیسین فنی: برق کار، مکانیک آسانسور، اپراتور تجهیزات سنگین، اپراتور جرثقیل، جوشکار
نقاش ساختمان، تاسیسات لوله کشی، مخابرات، کامپیوتر، بتون کار، ناظر تجهیزات ساختمانی
راننده کامیون پایه یک و ... 
شما در حال مطالعه ی نوشتاری در حوزه ی مهاجرت و با عنوان مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای هستید. خواهشمند است تا در بخش های دیگر این مقاله نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص تفاوت میان روش های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص تفاوت میان روش های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از نوشتار مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، با دو شیوه ی مرسوم برای مهاجرت افراد با مدرک های فنی و مهارتی آشنا شدیم.

در این قسمت می خواهیم مهم ترین تفاوت هایی که در شیوه های جاب آفر دو ساله و همچنین مهاجرت به شهرهای کم جمعیت کانادا وجود دارد را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

 

مهم ترین تقاوت های این دو شیوه ی مهاجرتی به صورت تیتروار عبارت هستند از:

مهم ترین تقاوت های این دو شیوه ی مهاجرتی به صورت تیتروار عبارت هستند از:

1- لیست مشاغلی که در هر یک از این شیوه های مهاجرتی مورد نیاز می باشند. 
2- مدت زمانی که فرد متقاضی در آن موفق به گرفتن اقامت دائم کانادا می شود. 
3- نوع ویزایی که به فرد درخواست کننده ارائه می شود.

یکی از مهم ترین اختلاف ها بین دو شیوه ای که برای مهاجرت کاری به کانادا بیان نمودیم، به لیست رشته هایی مربوط می شود که در یک از روش ها مورد نیاز می باشد. در حقیقت در شیوه ی مهاجرت به نواحی کم جمعیت کانادا، بیشتر مشاغل و رشته های فنی مهندسی مورد کاربرد می باشند. منتهی در روش مهاجرتی جاب آفر دو ساله، این شرایط برای برخی از رشته های مهارتی و فنی در نظر گرفته شده است. 
 
یکی دیگر از مواردی که می توانیم به عنوان تفاوت میان این دو متد برای مهاجرت کاری به کشور کانادا مورد بیان قرار دهیم، میزان زمانی است که فرد برای دریافت موفق اقامت دائمی کشور کانادا باید صرف نماید. 
در شیوه ی اول که مربوط به مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا می باشد، فرد متقاضی می تواند از همان ابتدای مهاجرت خویش، اقامت کشور کانادا را نیز دریافت نماید.

در روش جاب آفر دو ساله، بعد از این که فرد درخواست کننده به مدت دو سال و در رشته های فنی مورد نیاز در کشور کانادا به فعالیت و کار پرداخت، می تواند اقامت دائم این کشور را اخذ نماید. 
مورد بعدی که می تواند به عنوان یک فرق دیگر بین این دو شیوه ی مهاجرتی مورد بررسی قرار گیرد، این می باشد که در هر یک از این دو روش، نوع خاصی از ویزا به فرد درخواست کننده ارائه می شود. 
در حقیقت نوع ویزایی که در هر کدام از این روش ها به شخص اعطا می شود، گویای همان شیوه ی مهاجرتی می باشد که فرد، مورد انتخاب خود قرار داده و همه ی مراحل مربوط به آن را نیز طی نموده است.

لطفا بخش های بعدی مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای را از دست ندهید. چون قصد داریم تا موارد مهم و کاربردی را در خصوص مهاجرت به کشور کانادا برای شما عزیزان خواننده بیان نماییم.

 

آیا می دانید افراد مختلف دارای مدرک فنی حرفه ای از چه طریق و مرحله هایی می توانند برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنند؟

آیا می دانید افراد مختلف دارای مدرک فنی حرفه ای از چه طریق و مرحله هایی می توانند برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنند؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در بخش قبلی از متن مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای در خصوص تفاوت های میان دو روش مهاجرتی جاب آفر دو ساله رشته های فنی حرفه ای و همچنین مهاجرت به شهرهای 11 گانه ی کم جمعیت کشور کانادا توضیحاتی را ارائه نمودیم و در این قسمت از نوشتار خود می خواهیم مهم ترین گام ها و مرحله هایی که فرد متقاضی برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای با آن روبروست را بیان نموده و هر کدام را تشریح کنیم. این مراحل کاری به شرح ذیل می باشند:

در ابتدا فرد متقاضی، فرم درخواست ارزیابی را به شرکت مورد نظر در کانادا ارسال می نماید. 
اگر فرم ارسال شده از سوی شرکت مورد نظر به تایید رسید، فرد درخواست کننده با گروه الست گروپ وارد عقد قرارداد می شود. 
اگر این فرد از قبل از عقد قرارداد، دارای مدرک آشنایی با زبان انگلیسی در سطح مورد نظر نباشد،، می تواند زیر نظر استادهایی که توسط الست گروپ معرفی می شوند، شروع به خواندن زبان و در نهایت گرفتن مدرک مربوطه نماید.

در ادامه، ایشان باید مدرک ها و مستندات خود را به منظور معادل سازی نمودن و فرستادن برای کارفرما آماده نماید و مجوزهای مربوطه را از ایشان دریافت نماید.

 

منعقد نمودن قرارداد کاری با کارفرما

سفر به کشور ترکیه و مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه برای دریافت ویزای مربوطه
در نهایت نیز فرد می تواند برای اشتغال و شروع به کار خود به کشور کانادا مسافرت نماید.

بر اساس مواردی که در تیترهای فوق به عنوان اقدام ها و مهم ترین مرحله های مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای ارائه نمودیم، باز هم ممکن است که در جزئیات امر، ابهام ها و یا سوال هایی برای برخی از افراد وجود داشته باشد. ایشان می توانند از راهنمایی ها و مشاوره هایی که با کارشناس های با تجربه ی الست گروپ انجام می دهند، نهایت استفاده را ببرند و همه ی ابهام ها را بر طرف نمایند. 

شما در حال خواندن یک نوشتار مفید در خصوص مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای هستید. از شما درخواست می شود، در بخش های بعدی این متن نیز با ما همراه باشید تا موارد با ارزش و مفیدی را خدمت شما توضیح دهیم.

 

بهترین روش مهاجرت کاری برای نیروی های ماهر کدام مورد می باشد؟

بهترین روش مهاجرت کاری برای نیروی های ماهر کدام مورد می باشد؟

در بخش قبلی از نوشتار مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، مهم ترین اقدام ها و روش هایی که افراد می توانند برای مهاجرت کاری به کانادا انجام دهند را برای شما مورد تشریح قرار دادیم.

اینک تصمیم داریم تا در بین انواع شیوه های بیان شده در این خصوص، آن موردی که دارای بهترین شرایط بوده و می تواند مناسب ترین گزینه برای مهاجرت کاری به کاناد باشد را به شما عزیزان معرفی نماییم. 

بر اساس توضیحات ارائه داده شده در بالا و برخی دیگر از پارامترهایی که در هر یک از شیوه های مهاجرتی کاری به کشور کانادا مورد مطالعه و بررسی می باشند، می توانیم شیوه ی جاب آفر را به عنوان یکی از بهترین شیوه ها به شما معرفی نماییم.

 

از مهم ترین مزیت ها و فواید کاربردی در این شیوه ی مهاجرتی می توانیم گزینه های مهم ذیل را مورد اشاره قرار دهیم: 

از مهم ترین مزیت ها و فواید کاربردی در این شیوه ی مهاجرتی می توانیم گزینه های مهم ذیل را مورد اشاره قرار دهیم: 

فردی که از طریق جاب آفر دو ساله و بر اساس رشته های فنی و مهارتی موفق به مهاجرت به کشور کانادا می شود، می تواند در طول هر ماه بین 5000 الی 6000 دلار کانادا را به عنوان حقوق ماهیانه دریافت نماید. قطعا همه ی ما از این موضوع با خبر هستیم که مبلغ دست کم 5000 دلار، یک حقوق بسیار مناسب برای داشتن زندگی خوبی می باشد. 
 
از دیگر مزیت های این طرح این می باشد که فرد می تواند همسر خود و فرزندانش که دارای سن زیر 18 سال می باشند را با خود همراه نماید. 
این شیوه ی مهاجرتی با سرعت مناسبی پیش رفته و حداکثر زمانی که برای دستیابی به آن صرف می شود، 9 ماه می باشد. بهتر است، این گونه بیان نماییم که مدت زمان صرف شده برای دستیابی به مهاجرت کانادا از طریق جاب آفر بین 6 الی 9 ماه می باشد.

در این شیوه ی کاری، در صورتی که فرد دارای مدرک دیپلم و یا کاردانی (فوق دیپلم) در یکی از رشته های فنی و مهارتی باشد، می تواند برای مهاجرت و اخذ اقامت اقدام نماید و میزان سابقه ی کاری مرتبطی که برای این روش مورد نیاز می باشد، 2 سال است.

از دیگر مزیت های این طرح می توانیم به آموزش های زبان خارجه اشاره نماییم که در حینی که فرد در حال انجام پروسه های این کار می باشد، می تواند به واسطه ی اساتید معرفی شده از سوی شرکت الست گروپ، این آموزش های لازم را ببیند.

همچنین محدوده ی سنی مورد نیاز در این طرح، 25 الی 45 سال می باشد. 
پس تنها کافی است تا در طرح های جاب آفر، فرد شرایط مختلف و پیشنهادهای متنوع ارائه شده را در صفحات مختلف اینترنتی مورد جست و جو و بررسی قرار داده و یکی از آن ها را که بیشترین تناسب را با وضعیت خود دارد، مورد انتخاب قرار دهد.

لطفا بخش های بعدی نوشتار مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای را از دست ندهید. در ادامه می خواهیم موضوعات جالب و کابردی را با شما مخاطبین گرامی به اشتراک بگذاریم.

 

حداقل مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای کدام مورد می باشد؟

حداقل مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای کدام مورد می باشد؟

در بخش قبلی از نوشتار مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، در خصوص بهترین شیوه ها برای مهاجرت به کانادا با داشتن مدرک های فنی و حرفه ای مطالبی را عرض نمودیم. در این قسمت از نوشتار خود نیز قصد ما این است که حداقل مدرک زبان خارجه ای که برای این روش های مهاجرتی مورد احتیاج می باشد را برای شما عزیزان مورد تشریح قرار دهیم. لطفا در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید.

آن دسته از افرادی که در رشته های ذکر شده فنی و مهارتی دارای مدرک های لازم (دیپلم و یا فوق دیپلم) می باشند، در صورتی که دارای مدرک های مربوط به زبان خارجه باشند، می توانند برای این شیوه ی مهاجرتی اقدام نمایند. 
 
البته حداقل میزان آشنایی ایشان با زبان خارجه باید در سطح آیلتس 6 جنرال باشد و در این خصوص مستندات و مدارک لازم را در اختیار داشته باشند. 
همچنین در این طرح اگر فرد از همان آغاز عقد قرارداد با گروه الست گروپ دارای مدرکی مبنی بر آشنایی با زبان خارجه نباشد، می تواند در فرصتی که تا پایان مرحله های کاری مربوط به مهاجرت خود دارد و از طریق دوره ها و اساتید معرفی شده توسط شرکت الست گروپ، نسبت به دریافت آموزش های لازم زبان خارجه اقدام نماید.

این مورد نیز یکی دیگر از مزیت های مهم در طرح جاب آفر با رشته های فنی و مهارتی می باشد. 
مسئله ی مهی که بیان آن در این مقطع حائز اهمیت می باشد، این است که در شیوه ها و طرح های مهاجرتی که مربوط به مهاجرت کاری می باشند، هزینه های مربوط به آموزش زبان برای فرد مورد نظر کاملا رایگان می باشند. همچنین برای برگزاری آزمون های آیلتس نیز هزینه ها بر عهده شرکت (الست گروپ) می باشد. 

در صورتی که شما نیز یکی از متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا و آن هم از طریق مدرک فنی و حرفه ای می باشید، از شما دعوت می کنیم که در ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای نیز با ما همراه باشید.

 

آیا مردم ایران نیز می توانند از طریق جاب آفر برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند؟

آیا مردم ایران نیز می توانند از طریق جاب آفر برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند؟

در قسمت پیشین از نوشتار کاربردی خود در خصوص مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، به حداقل مدرک زبانی که برای این طرح مهاجرتی مورد نیاز می باشد، پرداختیم و گفتیم که افراد باید دارای مدرک سطح 6 آیلتس باشند.

منتهی نیازی نیست، از قبل از قرارداد با گروه الست گروپ این مدرک را داشته باشند و در حینی که می خواهند کارهای مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای را مرحله به مرحله انجام دهند، می توانند برای دریافت مدرک زبان خویش نیز تلاش نمایند. در این قسمت می خواهیم این موضوع که آیا هموطنان ایرانی هم می توانند از این امکان برای مهاجرت کاری به کشور کانادا مهاجرت نمایند را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

پاسخ در مورد این سوال واضح است. در حقیقت، متقاضیان و افراد درخواست کننده در کشور عزیزمان ایران نیز تنها کافی است تا شرایطی را که در بخش های مختلف این مقاله در خصوص مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای بیان نمودیم را داشته باشند.

در صورتی که شرایط ایشان مطابق با آن چیزی باشد که در این طرح مهاجرتی مورد برنامه ریزی قرار گرفته است، بدون هیچ مشکلی می توانند برای این منظور درخواست خود را ارائه داده و با طی نمودن مراحلی که بیان کردیم، در مهاجرت کاری به کشور کانادا به موفقیت نیز دست پیدا کنند.

در نهایت هم می توانند بعد از طی شدن زمان مشخص، نسبت به دریافت اقامت دائم کشور کانادا اقدام نمایند. 
لطفا قسمت های باقیمانده ی مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای را از دست ندهید.

در ادامه، قصد داریم تا موارد مهمی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم که در برنامه های مهاجرتی برای خود و دیگر اطرافیانتان می توانید از این مطالب استفاده نمایید. همچنین شما می توانید در کنار مطالعه ی بخش های متنوع این مقاله، با گروه های مشاوره ی مهاجرتی وارد مذاکره و عقد قرارداد شوید که در اینجا پیشنهاد ما منعقد نمودن قرارداد مهاجرت از طریق مدرک فنی حرفه ای با گروه الست گروپ می باشد که در این زمینه دارای سال ها تجربه ی مفید و سابقه های بسیار خوبی می باشند.

 

آیا در طرح مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، امکان پیوستن همزمان خانواده (همسر و فرزندان) وجود دارد؟

آیا در طرح مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، امکان پیوستن همزمان خانواده (همسر و فرزندان) وجود دارد؟

در بخش قبلی از مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، به موضوع امکان مهاجرت مردم و هموطنان ایرانی از طریق طرح مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای پرداختیم و متوجه شدیم که فقط کافی است، این افراد به لحاظ شرایط بیان شده در زمینه ی تحصیلات، رشته های مورد نیاز، مدرک زبان، شرایط سنی و ... در وضعیت مورد تایید باشند

و در ادامه می توانند بعد از عقد قرارداد با الست گروپ، ادامه مراحل کاری بیان شده برای رسیدن به ویزای کاری کانادا را انجام دهند. دراین قسمت می خواهیم، شرایط پیوست نمودن همسر و دیگر فرزندان را در این برنامه مهاجرتی مورد بررسی قرار دهیم. لطفا در این بخش نیز با ما همراه باشید.

در این برنامه مهاجرتی اگر فرد متقاضی مایل باشد که همسر و فرزندان خود را در این سفر با خود همراه نماید، باید هزینه های مجزایی را برای هر کدام از ایشان پرداخت نماید. همچنین این امکان برای پیوست نمودن همسر و البته فرزندان کم تر از 18 سال نیز وجود دارد.

هزینه ی این افراد به صورت مجزا می باشد و در این خصوص، شرکت نیز باید این موضوع را تایید نماید و اگر شرکت این مسئله را به عهده بگیرد، فرد متقاضی می تواند در این برنامه مهاجرتی، همسر و فرزندان خود را البته با هزینه های مجزا با خود همراه نماید.

بنابراین فرد درخواست کننده باید درخواست خود و شرایط مربوطه را در خصوص همراه نمودن این اعضای خانواده، به کارشناس های الست گروپ اعلام نماید تا ایشان نیز بررسی های کارشناسی خود را روی این موضوع انجام دهند. در پایان نیز نتیجه ی بررسی ها از سوی تیم الست گروپ به فرد درخواست کننده اعلام می شود.

در صورتی که شرکت این موضوع را به عهده گیرد، امکان پیوستن همزمان همسر و فرزندان زیر 18 سال شخص متقاضی وجود دارد و همان گونه که در بخش های دیگر نیز ذکر نمودیم، این پیوست نمودن با پرداخت هزینه هایی به صورت مجزا انجام می شود.

در صورتی که در خصوص جزئیات این شرایط اعطاء شده، سوال و یا ابهامی در ذهن دارید، می توانید به صورت حضوری و یا از طریق برقراری تماس با کارشناس های تیم الست گروپ، توضیحات لازم را از ایشان دریافت نمایید.

از شما عزیزان خواننده درخواست می شود تا در قسمت های بعدی متن ما در خصوص مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز فنی حرفه ای برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز فنی حرفه ای برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیشین از مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، شرایط و امکان همراه نمودن همسر و فرزندان زیر 18 سال در این طرح مهاجرتی را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که این امکان و البته با پرداخت هزینه هایی مجزا و در صورتی که شرکت آن را بر عهده بگیرد، وجود دارد.

در این بخش، تصمیم داریم تا لیستی از مهم ترین رشته ها و تخصص های فنی و مهارتی که در طرح مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای مورد کاربرد می باشند را برای شما عزیزان خواننده مورد تشریح قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

در این برنامه مهاجرتی که با عنوان جاب آفر دو ساله ی قابل تمدید از آن یاد می شود،

 

اغلب رشته های فنی مهندسی می توانند مورد استفاده قرار گیرند که لیست موارد مهم آن به شرح ذیل می باشند:

اغلب رشته های فنی مهندسی می توانند مورد استفاده قرار گیرند که لیست موارد مهم آن به شرح ذیل می باشند:

تکنیسین های فنی شامل: برق کار
مکانیک آسانسور
اپراتور تجهیزات سنگین
اپراتور جرثقیل
جوشکار
نقاش ساختمان
تاسیسات لوله کشی
مخابرات
کامپیوتر
بتون کار
ناظر تجهیزات ساختمانی
راننده کامیون پایه یک
و ... 
شما در حال مطالعه ی یک مقاله با سوژه ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای می باشید. از همه ی شما خوبان دعوت می نماییم که در بخش های بعدی این نوشتار نیز با ما همراه باشید.

 

پروسه ی مهاجرتی مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای چقدر زمان می برد؟

پروسه ی مهاجرتی مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای چقدر زمان می برد؟

در بخش قبلی از متن خود در مورد مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، به بیان مهم ترین رشته های فنی حرفه ای که در این طرح مورد کاربرد می باشند، پرداختیم و اکنون قصد داریم تا موضوع مدت زمان صرف شده برای انجام مرحله های مختلف مربوط به این طرح را برای شما عزیزان مورد بحث و بررسی قرار دهیم. لطفا در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید.

این طرح مهاجرتی، یکی از بهترین طرح ها برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای می باشد و یکی از موارد مفید و جالب آن، میزان زمان مناسبی می باشد که برای طی نمودن پروسه ی آن، مورد نیاز می باشد.

این برنامه ی مهاجرتی از زمانی که فرد وارد عقد قرارداد با تیم الست گروپ می شود، به مدت 9 الی 12 ماه زمان می برد تا به نتیجه ی مطلوب برسد و در نهایت این برنامه ی مهاجرتی به 12 ماه زمان نیاز دارد. البته نباید توقع داشته باشیم که مدت زمان صرف شده برای همه ی مراحل بیان شده این طرح از 9 ماه نیز کم تر شود.

چون واقعا همه ی مرحله هایی را که در بخش مربوطه مورد تشریح قرار دهیم، باید با دقت انجام شوند و برخی از آن ها نیز به مقداری زمان نیاز دارند تا فرد بعد از تایید آن مرحله، به مرحله ی بعدی از پروسه های ذکر شده وارد شود.

پس یکی از مهم ترین مزیت های طرح مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، همین زمان کوتاه 6 الی 9 ماهه برای رسیدن به نتیجه ی مناسب می باشد. 
لطفا در قسمت های باقیمانده ی نوشتار مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای نیز با ما همراه باشید.

 

مدارک مورد نیاز برای هر کدام از روش های مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، کدام موارد می باشند؟

مدارک مورد نیاز برای هر کدام از روش های مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، کدام موارد می باشند؟

در بخش قبلی از مقاله ی کاربردی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، در خصوص مدت زمانی که در این شیوه ی مهاجرتی برای دستیابی به مهاجرت موفق صرف می شود، مطالبی را بیان نمودیم و متوجه شدید که این شیوه تا رسیدن به نتیجه های مناسب، به نهایتا 9 ماه تلاش و انجام مرحله های دقیق آن نیاز دارد.

در این قسمت، تصمیم داریم تا لیستی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای را خدمت شما عزیزان خواننده ارائه نماییم. لطفا ما را در این قسمت از مقاله نیز همراهی نمایید. 

در این قسمت، مهم ترین مدرک هایی که در شیوه های جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی و روش مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا مورد استفاده قرار می گیرند را خدمت شما عزیزان بیان می نماییم.

در شیوه ی دوم، یعنی مهاجرت به منطقه های کم جمعیت کشور کانادا به لحاظ تحصیلی، فرد متقاضی باید حداقل دارای مدرک دیپلم باشد و البته این موضوع بسته به شغل و تخصصی که ایشان دارد، می تواند متغیر باشد. همچنین لازم است که ایشان در طی سه سال اخیر، دست کم 1 سال از آن را دارای سابقه ی کار که با رشته و تخصص اعلام شده متناسب است، باشد.

در بخش های دیگری از همین مقاله نیز در مورد مدرک مورد نیاز زبان خارجه برای شیوه ی مهاجرت به شهرهای شمالی و کم جمعیت کشور کانادا مواردی را توضیح دادیم و گفتیم که حداقل مدرک زبان مورد نیاز در این روش آیلتس 5 جنرال الی 6 می باشد که البته لزومی ندارد تا فرد درخواست کننده در همان آغاز کار که می خواهد با الست گروپ وارد قرارداد شود، مدرک زبان را داشته باشد.

در حقیقت، بر اساس تدابیری که در این خصوص توسط الست گروپ اتخاذ شده است، این امکان برای هر کدام از افراد متقاضی وجود دارد که در حین انجام مرحله ها و پروسه های مربوط به مهاجرت خویش، آموزش های زبان خارجه را تحت نظارت استادهای معرفی شده توسط این گروه طی نمایند و موفق به دریافت مدرک آیلتس در سطح مورد نیاز شوند.

در خصص مهم ترین مدارک مورد نیاز در طرح مهاجرتی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای که همان شیوه ی جاب آفر دو ساله می باشد، باید خدمت شما عرض نماییم که بیشتر شرایط و مدارک در این دو شیوه ی مهاجرتی ز طریق مدرک فنی و حرفه ای به هم شبیه می باشند.

تنها تفاوت ها در این گزینه ها می باشد که حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز در شیوه جاب آفر دو ساله، دیپلم و یا کاردانی مرتبط با رشته های فنی مهارتی می باشد و میزان سابقه ی کاری که در این شیوه مورد نیاز می باشد، دو سال و آن هم در رشته های مرتبط اعلام شده است.

حداقل مدرک زبان خارجه که باید برای شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی دریافت نمود، سطح آیلتس 6 جنرال می باشد که مجددا خدمت شما عرض می نماییم، داشتن این سطح از زبان خارجه در همان ابتدای عقد قرارداد با تیم الست گروپ لازم نمی باشد و فرد بعد از عقد قرارداد نیز می تواند برای دریافت آن تلاش نماید.

در این خصوص، دوره های آموزشی در خصوص زبان خارجه توسط گروه الست گروپ اجرا می شوند و در این دوره ها از اساتید برجسته ای که مورد تایید گروه الست گروپ می باشند، استفاده می شود.

با وجود توضیحاتی که در این خصوص در زمینه ی مدارک مهم طرح های مهاجرتی به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای ارائه دادیم، شما می توانید برای دریافت اطلاعاتی بهتر و مناسب تر با کارشناسی های خبره ی الست گروپ تماس گرفته و از نظرات فنی و دقیق ایشان نهایت بهره را ببرید.

از شما عزیزان خواننده دعوت می شود، به ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای توجه بفرمایید. در ادامه، موضوعات مهم دیگری را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود.

 

آیا می دانید گروه الست گروپ در طرح های مهاجرتی به کشور کانادا با مدرک فنی و حرفه ای چه سرویس ها و خدماتی را به افراد متقاضی ارائه می کند؟

آیا می دانید گروه الست گروپ در طرح های مهاجرتی به کشور کانادا با مدرک فنی و حرفه ای چه سرویس ها و خدماتی را به افراد متقاضی ارائه می کند؟

در بخش قبلی از مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، با مهم ترین مدرک های مورد نیاز در این طرح های مهاجرتی به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای آشنا شدید.

در این قسمت، قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در این طرح ها دارای چه خدماتی می باشد. لطفا تا پایان این قسمت نیز همراه ما باشید.

 

مهم ترین خدمت هایی که گروه الست گروپ در جاب آفر دو ساله برای رشته های فنی و مهارتی ارائه می نماید، به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین خدمت هایی که گروه الست گروپ در جاب آفر دو ساله برای رشته های فنی و مهارتی ارائه می نماید، به شرح ذیل می باشند:

آموزش زبان انگلیسی توسط شرکت:

آن دسته از افرادی که در زمان عقد قرارداد با شرکت الست گروپ دارای مدرک لازم در خصوص زبان خارجه نمی باشند، نمی توانند زیر نظر استادهای تایید شده توسط الست گروپ به آموزش و یادگیری زبان خارجه بپردازند و در نهایت مدرک آیلتس خود را در سطح مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای دریافت نمایند.

در بخش های دیگری از همین مقاله نیز در خصوص رایگان بودن هزینه های مربوط به آموزش زبان خارجه مواردی را بیان نمودیم و این نکته را مجددا ذکر می کنیم که مخارج مربوط به آزمون های آیلتس نیز در این شیوه های مهاجرتی بر عهده گروه الست گروپ می باشد.

 

همراهی در تهیه مدارک مورد نیاز در طول کل پروسه:

همراهی در تهیه مدارک مورد نیاز در طول کل پروسه:

در طول مرحله های مختلف این فرآیند، برای تهیه ی مدارک از سوی شخص، گروه الست گروپ نیز همراهی و همکاری لازم را با فرد مورد نظر دارد. 
معادل سازی مدارک مورد نیاز و دریافت مجوزهای کار از دولت کانادا: همکاری های لازم از سوی الست گروپ برای ارسال مدارک و مستندات، پیگیری معادل سازی مدارک فرد و اخذ مجوزهای مختلف از دولت کانادا و ...

 

عقد قرارداد با کارفرما:

عقد قرارداد با کارفرما:

بعد از این که مدارک شخص متقاضی مورد تایید واقع شد و مجوزهای لازمه ارسال گردید، الست گروپ برای عقد قرارداد ایشان با کارفرمای مورد نظر در کانادا پیگیری های لازم را انجام می دهد. 
برنامه ریزی برای سفر به ترکیه برای مصاحبه سفارت کانادا: همان گونه که در جریان هستید، کشور و دولت کانادا دارای یک سفارت مستقل در کشور ایران نمی باشد و افراد ایرانی متقاضی برای مهاجرت به این کشور، لازم است که از سفارت این کشور که در ترکیه مستقر است، استفاده نمایند

و پیگیری های ایشان باید از کشور ترکیه صورت گیرد. در این خصوص و برای سفر فرد مورد نظر به کشور ترکیه، هماهنگی ها و پیگیری های لازم از سوی الست گروپ انجام می شود تا فرد درخواست کننده به راحتی بتواند به ترکیه سفر نموده و با مراجعه به سفارت کانادا در کشور ترکیه، اقدام های مناسب و لازم را برای دریافت ویزا انجام دهد.

کمک در دریافت ویزا برای ورود به کانادا:

بعد از این که فرد متقاضی، مجوزهای مورد نیاز را از دولت کانادا دریافت نموده و با کارفرمای مربوطه نیز قراردادی را منعقد نمود، باید برای گرفتن ویزای کاری کشور کانادا اقدام نماید که در این خصوص در بخش بالا توضیح دادیم و گفتیم که این کار باید با مراجعه به سفارت کانادا در کشور ترکیه صورت پذیرد.

 

همراهی های ارائه شده از سوی الست گروپ در زمان ورود فرد به کانادا و برای: 

همراهی های ارائه شده از سوی الست گروپ در زمان ورود فرد به کانادا و برای: 

اسکان و دریافت کد بیمه
باز نمودن حساب بانکی
کارهای اداری مربوط به اداره های دولتی، شهرداری و ثبت شهری و ... در کشور کانادا 
و ...

بر اساس آن چه در بندهای بالا به آن ها اشاره نمودیم، شما با اصلی ترین خدمات گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ آشنا شدید. در این مقطع، این نکته را خدمت شما عزیزان عرض می نماییم که طرح جاب آفر دوساله برای رشته های فنی، یکی از بهترین شیوه های مهاجرتی برای آن دسته از افرادی می باشد که در رشته های اعلام شده فنی و حرفه ای دارای مدرک معتبر تحصیلی می باشند و همان گونه که ملاحظه کردید، شرکت الست گروپ نیز خدمات ویژه و خاصی را برای مهاجرت مناسب و همراه با موفقیت این افراد ترتیب داده است.

در ضمن، مجموعه سرویس ها و خدمات بیان شده برای طرح جاب آفر دو ساله رشته های فنی، در شیوه ی مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا نیز توسط الست گروپ قابل ارائه و خدمت رسانی می باشند. در این باره و برای کسب آگاهی های بیشتر می توانید با کارشناس های خبره الست گروپ وارد مذاکره شده و از راهنمایی های ارائه شده توسط آن ها استفاده کنید. 
شما در حال مطالعه ی متنی مهم و کاربردی در خصوص مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای می باشید. لطفا در ادامه ی این مقاله ی کاربردی نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص شرایط سنی مربوط به شیوه های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص شرایط سنی مربوط به شیوه های مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از نوشتار مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، تا حدودی با اصلی ترین خدمت های ارائه شده توسط الست گروپ در این طرح های مهاجرتی آشنا شدید. در این قسمت قصد داریم تا شرایط سنی که در دو شیوه ی مهاجرت ذکر شده مورد کاربرد قرار می گیرند را خدمت شما توضیح دهیم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

در شیوه ی جاب آفر دو ساله برای رشته های فنی و حرفه ای، محدوده ی سنی مجاز برای افراد متقاضی از حداقل 25 سال و تا نهایتا 45 سال می باشد. پس شما در صورتی که دارای مدارک لازم فنی در رشته های بیان شده هستید و هنوز از این محدوده ی مجاز سنی خارج نشده اید، می توانید از این فرصت مناسب به وجود آمده نهایت استفاده را برده و در این خصوص اقدام نمایید. هر چند برای افراد بالای 45 سال نیز طرح ها و شیوه هایی برای مهاجرت موفق به کشور کانادا وجود دارد و لزومی ندارد که ایشان هم امید خود را از دست بدهند.

در روش مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا نیز افراد باید در یک محدوده ی مجاز سنی قرار داشته باشند. محدوده ی سنی مجاز برای ایشان نیز مشابه روش جاب آفر دو ساله برای رشته های فنی و مهارتی، همان 25 الی 45 سال می باشد و آن دسته از اشخاصی که در این محدوده ی مجاز سنی قرار ندارند، نمی توانند این شیوه های مهاجرتی با مدرک فنی و حرفه ای را مورد انتخاب خود قرار دهند و البته برای ایشان نیز طرح و شیوه های دیگری برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که توضیح و تشریح آن ها خارج از بحث های اصلی این مقاله می باشد. 

افراد متقاضی می توانند برای دریافت اطلاعاتی همراه با جزئیات بیشتر، با کارشناس های آگاه الست گروپ تماس برقرار نموده و بر اساس نظرات ایشان، اطلاعات لازم را در خصوص شرایط سنی متقاضیان کسب نمایند. 

 

جمع بندی و خلاصه مطالب

جمع بندی و خلاصه مطالب

ما در بخش های مختلف مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، موضوعات متنوعی را برای شما عزیزان خواننده مورد بحث قرار دادیم. در این مقاله، با برخی از انواع شیوه ها برای مهاجرت به کشور کانادا و آن هم از طریق مدرک فنی و حرفه ای آشنا شدیم. در این نوشتار کاربردی، بیشتر در خصوص دو شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی و همچنین روش مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا صحبت نمودیم و مهم ترین ویژگی ها و مزیت های هر کدام از این شیوه ها را مورد تشریح قرار دادیم.

در نهایت به این نتیجه دست یافتیم که شیوه ی جاب آفر دارای مزیت های فراوانی بوده و می تواند به عنوان یکی از بهترین شیوه ها و روش ها برای مهاجرت کاری به کشور کانادا مورد کاربرد قرار بگیرد. 
در قسمت های ابتدایی از مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، به بیان برخی از تفاوت ها در دو شیوه ی مهاجرتی جاب آفر و مهاجرت به شهرهای کم جمعیت کانادا پرداختیم و گفتیم، مهم ترین فرق های موجود در این دو روش مهاجرتی با کمک مدرک فنی، در لیست مشاغل مورد کاربرد در هر شیوه، مدت زمانی که فرد موفق به دریافت اقامت کانادا می شود و نوع ویزای دریافت شده می باشند. 

در بخش هایی از متن مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، به ذکر شهرهای 11 گانه در طرح مهاجرت به شهرهای شمالی کانادا پرداختیم و گفتیم که هر فردی که تصمیم دارد، با داشتن مدرک فنی و حرفه ای و دیگر شرایط لازم در طرح های ذکر شده نسبت به مهاجرت و یا اقامت کشور کانادا اقدام نماید، باید یک سری مرحله ها را به طور کامل و با دقت فراوان مورد اجرا قرار دهد و البته به این نکته نیز اشاره داشتیم که در همه ی مرحله های مربوط به فرآیند مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، شرکت الست گروپ با فرد و یا افراد متقاضی همراه می باشد و تا حصول نتیجه ای مطلوب که همان مهاجرت کاری به کشور کانادا می باشد، همراهی با فرد مورد نظر را قطع نمی کند.

در بخش هایی دیگر از نوشتار مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، مهم ترین مزیت های طرح های نامبرده را برای شما عزیزان مخاطب مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که یکی از مهم ترین مزیت ها در این طرح های مهاجرتی، آموزش های زبان خارجه برای فرد مورد نظر می باشد که گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ این آموزش ها را به صورت رایگان به عهده می گیرد و افراد می توانند به راحتی و تحت نظارت استادهای معرفی شده از سوی الست گروپ، دوره های زبان خارجه ی مورد نظر را طی نموده و در نهایت موفق به دریافت مدرک آیلتس در سطح مورد نیاز برای طرح های مهاجرتی شوند. 
در این بین، هزینه ی آزمون زبان و آیلتس در شیوه های مهاجرتی کاری نیز از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تامین می شود و این مخارج بر عهده ی این تیم می باشد. 

در بخش هایی از مقاله نیز وضعیت حقوق دریافتی این افراد را مورد بررسی قرار دادیم و به این موضوع پی بردیم که این افراد که متقاضی مهاجرت از طریق مدرک فنی حرفه ای به کشور کانادا می باشند، می توانند بعد از تمام مراحل لازم و موفق شدن در موضوع مهاجرت، از حقوق های نسبتا خوبی برای کار کردن در کشور کانادا برخودار باشند و حقوق پرداختی ماهیانه ی ایشان بر حسب واحد دلار کانادا می باشد.

در بخش هایی دیگر نیز موضوع شرایط سنی را در دو شیوه ی ذکر شده یعنی جاب آفر دو ساله و مهاجرت به شهرهای کم جمعیت کانادا مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که محدوده ی سنی مجاز برای این افراد متقاضی بین 25 الی 45 سال می باشد و این شیوه های مهاجرتی بعد از حدود 6 الی 9 ماه به نتیجه ی مطلوب که همان مهاجرت کاری به کشور کانادا می باشد، می رسند. 

مطمئنا طرح های مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای، از جمله طرح ها و برنامه های مناسبی هستند که مردم کشور عزیزمان ایران نیز می توانند به خوبی از آن ها استفاده نمایند. 
در این بخش، مجموعه توضیحات ما در زمینه ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای به پایان رسید. امیدوار هستیم این توضیحات که در بخش های متنوعی برای شما عزیزان ارائه شدند، برای همه ی شما مفید واقع شده باشد و شما به خوبی با شیوه های مربوط به مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای آشنا شده باشید.

در صورتی که دارای یکی از مدرک های فنی در رشته های اعلام شده می باشید، می توانید از دو شیوه ای که در بخش های مختلف مقاله ی مهاجرت کاری به کانادا با مدرک فنی حرفه ای به آن ها اشاره نمودیم، استفاده کنید و برای مهاجرتی موفق به کشور کانادا و آن هم با کمک مدرک های فنی اقدام نمایید.

کافی است، دارای مدرک های ذکر شده بوده و همچنین از شرایط سنی، سابقه ی کاری و ... مناسبی برخوردار باشید و در این صورت، بهتر است که پیگیری بقیه موضوعات مورد نیاز را به تیم با تجربه ی الست گروپ بسپارید. کارشناس های مجرب این تیم مشاوره ی مهاجرتی قادر هستند تا بهترین روش ها و شیوه های مهاجرتی را متناسب با شرایطی که شما دارید، در اختیار شما عزیزان خواننده قرار دهند.