اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

بهترین بیزینس در آمریکا

بهترین بیزینس در آمریکا

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین بیزینس در آمریکا می پردازیم.

مهاجرت در طول تاریخ همیشه دارای طرفداران زیادی بوده است به ویژه برای کشورهای پیشرفته مانند آمریکا، همیشه متقاضیان زیادی وجود داشته است و حتی از کشور ما نیز افراد زیادی به این کشور مهاجرت کرده اند.

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین بیزینس در آمریکا می پردازیم.

مهاجرت در طول تاریخ همیشه دارای طرفداران زیادی بوده است به ویژه برای کشورهای پیشرفته مانند آمریکا، همیشه متقاضیان زیادی وجود داشته است و حتی از کشور ما نیز افراد زیادی به این کشور مهاجرت کرده اند.

اهداف هر شخص از مهاجرت ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد و بر اساس نوع مهاجرت و هدف فرد، باید اطلاعاتی را در مورد کشور مقصد و مسائل آن به دست آورد تا بتواند در این کشور به طرز موثر عمل نماید و راحت تر به هدف مورد نظر خود دست یابد.

اشتغال و بیزینس در کشورهای مختلف نیز یکی از اهداف افراد مهاجر می باشد که قصد دارند با مهاجرت به کشور مورد نظر، فعالیت اقتصادی داشته و به نوعی منتفع شوند.

کشور آمریکا که برترین کشور جهان محسوب می شود، مقصد بسیار مناسبی است که افراد می توانند بیزینس خود را در این کشور داشته باشند و سود خوبی را به دست آورند اما پیش از مهاجرت باید با بیزینس های موجود در این کشور آشنا شد تا مسیر موفقیت راحت تر طی شود.

ویدئو بهترین بیزینس در آمریکا

هدف از این مقاله، بررسی و شناسایی بهترین بیزینس در آمریکا می باشد تا با انجام این بررسی بدانیم که کدام بیزینس در کشور آمریکا برای اشتغال، ایجاد و یا سرمایه گذاری بستر مناسب تر و سود دهی بیشتری دارد.

بنابراین اگر تمایل دارید که بدانید بهترین بیزینس در آمریکا کدام است، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ در این مقاله همراه باشید تا با برآورد مناسب در مورد این موضوع، به هدف نهایی خود دست یابید.

اینفوگرافیک بهترین بیزینس در آمریکا

اینفوگرافیک بهترین بیزینس در آمریکا

شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی در این زمینه به شمار می آید. در پایان نیز اگر سوال و یا مشکلی داشتید، می توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید تا مشکلتان را حل نماییم. 

فهرست عناوین:
چرایی مهاجرت
درباره ایالات متحده آمریکا
انواع مهاجرت به آمریکا
بیزینس ها و بهترین بیزینس در آمریکا
بهترین بیزینس در آمریکا برای افراد ایرانی
سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین بیزینس در آمریکا با ما همراه باشید.

 

چرایی مهاجرت

چرایی مهاجرت

مهاجرت پدیده جدید و نوظهور نیست و در طول تاریخ، انسان مشغول به انجام آن بوده است اما در عصر جدید و با پیشرفت اطلاعات و ارتباطات جوامع بشری و به وجود آمدن کشورهای قدرتمند که در زمینه های مختلف مانند اقتصاد، صنعت، علم، زندگی و بسیاری از موارد دیگر به نوعی الگو برای سایر کشورها محسوب می شوند، مهاجرت شیوه جدیدی به خود گرفته است و انسان ها همواره به دنبال این هستند که با مهاجرت به این کشورها فضای عالی و مناسب را برای خود ایجاد نمایند تا در این فضا بتوانند به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند.

برخی از افراد با هدف تحصیل مهاجرت می کنند و می خواهند در سیستم آموزشی تحصیل کنند که نیاز علمی آن ها را به خوبی برآورده نماید و آن ها را از نظر علمی، شان اجتماعی و اعتبار مدرک تامین نماید تا بتوانند با داشتن توانایی بالا در زمینه مرتبط با رشته خود، وظایف آینده خود را در بازار کار و شغل مورد نظر به خوبی ایفا کنند و بازار کار مناسبی را حتی در کشور محل تحصیل خود داشته باشند.

دسته دیگری از افراد هستند که تحصیلات دارند و یا تجربه و توانایی خاصی در زمینه های کاری به صورت حرفه ای دارند که در این صورت می توانند با دریافت دعوتنامه از شرکت و یا کارفرما، اقدام به دریافت ویزای کار نمایند و برای کار وارد کشور مورد نظر شوند. گروهی دیگر نیز هستند که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود و ثبت شرکت، سرمایه گذاری و مواردی از این دست هستند.

در کل، افراد با اهداف مختلفی اقدام به مهاجرت می کنند و هدف مشخصی از این مهاجرت دارند. برای کسب و کار و بیزنس ها معمولا برخی از موارد هستند که شرایط مناسب تری دارند و می توانند سود دهی بهتری را داشته باشند.

از این رو شاید بتوان گفت که آن ها بهترین بیزینس هستند اما این مورد یک موضوع مقایسه ای می باشد و در زمان های مختلف می تواند در آن تغییراتی ایجاد شود.

بنابراین بهتر است که همیشه به صورت به روز، این مسائل بررسی شود تا ضرر و زیان گریبانگیر فرد نشود. چنانچه به دنبال بهترین بیزینس در آمریکا هستید، با کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

درباره ایالات متحده آمریکا

درباره ایالات متحده آمریکا

قبل از این که به بررسی بهترین بیزینس در آمریکا بپردازیم، بایستی شناخت اجمالی در خصوص ایالات متحده آمریکا داشته باشیم. ایالات متحده آمریکا که برای راحتی در نام بردن آمریکا خواند می شود و در زبان انگلیسی USA به صورت مخفف می باشد، کشوری بزرگ و پیشرفته در قاره آمریکا می باشد.

این کشور در واقع ابر قدرت محسوب شده و یکی از بهترین کشورهای جهان است که در اکثر موارد، کشور اول در جهان می باشد. این کشور در تولید نفت و گاز جهش بسیار بلندی نموده و تولید نفت در این کشور چند برابر کشورهایی مانند عربستان، امارات، ایران و حتی روسیه شده است که این موضوع سبب شده است تا آمریکا دارای نقدینگی و رونق اقتصادی فراوان شده و از این منابع برای پیشرفت خود در زمینه های مختلف استفاده نماید.

احتمالا همان طور که می دانید، کشور آمریکا در زمینه تولید سلاح و مهمات نیز تقریبا برترین کشور در جهان می باشد که از این قضیه نیز استفاده نموده و با صادر کردن اسلحه به کشورهای مختلف می تواند نقدینگی بیشتری به دست آورد. علاوه بر این، شرکت های خودرو سازی پیشرفته در کشور آمریکا وجود دارند که اکثر این شرکت ها، خودروهای با کیفیت تولید و صادر می کنند.

توانمندی های اقتصادی این کشور به این چند مورد خلاصه نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارند که کشور آمریکا در آن ها بهترین است و تمام این موارد در کنار هم سبب شده است تا آمریکا بهترین کشور جهان محسوب شود. کشور آمریکا از نظر وسعت و جمعیت، سومین کشور جهان محسوب می شود.

درحال حاضر در سال 2022 این کشور جمعیتی در حدود 335 میلیون نفر را در خود جای داده است.

واشنگتن پایتخت این کشور بوده و نیویورک پرجمعیت ترین شهر این کشور محسوب می شود. بیشتر جمعیت این کشور را افراد مهاجر تشکیل می دهند و به نوعی کشوری مهاجر پذیر به حساب می آید.

انواع مهاجرت به آمریکا

انواع مهاجرت به آمریکا

مهاجرت انواع مختلفی دارد و نوع آن با توجه به نیاز شخص و هدف وی تعیین می شود. هر کدام از روش های مهاجرت به آمریکا ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارند. قبل از تعیین روش، ابتدا باید دید که هدف شخص از مهاجرت چیست. در این قسمت از مقاله و با کمک مشاورین شرکت الست گروپ، به روش های مهاجرتی به کشور آمریکا می پردازیم.

مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی یکی از روش های ورود به کشور آمریکا می باشد و برای افرادی ایجاد شده است که قصد دارند تا وارد آمریکا شوند و در این کشور به تحصیل بپردازند. کشور آمریکا که بسیار پیشرفته می ، دارای سیستم آموزشی تراز اول بوده و مدارس و دانشگاه های این کشور جزو بهترین ها در جهان هستند.

از این رو تحصیل در این کشور می تواند فرد را به درجات بالای علمی و جایگاه اجتماعی مناسب و همچنین بازار کار و درآمد مناسبی برساند. این امکان برای مهاجران بسیار مناسب است و آن ها می توانند با دریافت ویزای تحصیلی به کشور آمریکا وارد شوند و به اهداف خود برسند.

یکی از مزایای تحصیل در کشور آمریکا این است که فرد بعد از اتمام تحصیل خود می تواند در کشور آمریکا به دنبال کار گشته و پس از دریافت ویزای کار در این کشور، مشغول به کار شود که این اشتغال می تواند مشغول شدن در بیزینس های مختلف موجود در این کشور باشد و یا خود فرد، بیزینس خود را راه اندازی کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این روش، به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

مهاجرت گردشگری

مهاجرت گردشگری

ویزای گردشگری آمریکا نوعی ویزای موقت است که معمولا تاریخ انقضاء آن 6 ماه می باشد و این نوع ویزا برای اهدافی مانند گردشگری، دید و بازدید با اقوام، مراجعه به پزشک در آمریکا و مواردی از این دست طراحی شده است. باید بدانید که افراد دارای این نوع ویزا اجازه تحصیل و کار در آمریکا را ندارند.

علاوه بر این، شخص باید بتواند ثابت کند که هدف وی از مهاجرت، ماندن در آمریکا نیست و پس از انجام کار، به کشور خود باز می گردد. کشور آمریکا با داشتن جاذبه های طبیعی زیبا و همچنین محل های دیدنی می تواند در زمینه جذب گردشگر، افراد بسیاری را از سرتاسر جهان جذب خود نماید که این مورد یکی از ویژگی های این کشور پهناور می باشد.

علاوه بر این برای موارد درمانی، کشور آمریکا به دلیل داشتن مراکز درمانی مجهز و پزشکان متخصص با تجربه، یکی از بهترین کشورها برای درمان افرادی است که در کشور خودشان نتوانسته اند درمانی برای بیماری خود پیدا کنند و به کمک ویزای توریستی می توانند به آمریکا مهاجرت نموده و تحت درمان قرار گیرند. 

مهاجرت کاری

مهاجرت کاری

کشور آمریکا بسیار پیشرفته بوده و دارای کارخانه ها، شرکت ها و محل های مختلفی است که افراد می توانند در آن ها مشغول به کار شوند. طبق آمار به دست آمده، بیکاری در کشور آمریکا دارای درصد کمی است و این سبب شده است تا افراد بیکار کم باشند.

این مسئله سبب می شود که افراد خارجی نیز بتوانند وارد آمریکا شوند و مشغول به کار در زمینه های مورد علاقه خود شوند. آمریکا در زمینه صنعت، تکنولوژی، تولید محتوا، مسائل آموزشی و بسیاری از زمینه های دیگر، بسیار توانمند است و در این حوزه ها نیاز به نیروی کار دارد که می تواند بخشی از این نیرو را از افراد مهاجری که قصد کار در کشور آمریکا را دارند، تامین نماید.

بیزینس ها و زمینه های کاری مختلف سبب می شوند که افراد زیادی بتوانند در خاک آمریکا مشغول به کار شده و درآمد مناسبی را کسب نمایند که این قضیه سبب پیشرفت بسیار سریع این کشور در عرصه های مختلف خواهد شد. برای این که شخص بتواند ویزای کار کشور آمریکا را دریافت کند، در ابتدا باید دعوتنامه ای از جانب کارفرما که در خاک آمریکا مستقر است، دریافت کند تا به واسطه آن بتواند برای دریافت ویزای کار اقدام نماید.

مهاجرت سرمایه گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کسب و کارهای مختلف و راه اندازی شرکت و سایر مسائل از این دست می تواند یکی از روش های مهاجرتی برای علاقه مندان به مهاجرت به کشور آمریکا باشد. این روش برای افرادی مناسب است که دارای سرمایه زیادی هستند و مبلغی بیش از 700 هزار دلار در دسترس دارند. به نظر می رسد ثبت شرکت برای افراد ایرانی در کشور آمریکا کمی مشکل باشد

اما در کل، روش سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های مهاجرت به کشور آمریکا است که اقدام از این طریق یکی از بهترین و قطعی ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم آمریکا می باشد.

علاوه بر این، پس از چند سال فرد می تواند با حضور در این کشور، فعالیت نموده و مالیات را پرداخت نماید و با به دست آوردن شرایط خاص شهروندی، پاسپورت آمریکا را به دست آورد که این پاسپورت مزایای خاصی دارد مانند سفر به بیش از 190 کشور بدون ویزا که این خود یکی از بهترین ویژگی ها برای یک پاسپورت می باشد. اطلاعات تکمیلی را از متخصصی شرکت الست گروپ دریافت نمایید.

مهاجرت و اخذ اقامت به واسطه تولد

مهاجرت و اخذ اقامت به واسطه تولد

مهم نیست که کودک متولد شده در خاک آمریکا دارای والدین آمریکایی باشد. همین که کودکی در کشور آمریکا به دنیا بیاید، می تواند پاسپورت آمریکایی دریافت نماید و شهروند آمریکا محسوب شود.

نظام آمریکا نظام خاک است و از نظام خون تبعیت نمی کند.

به همین دلیل در بسیاری از موارد، افراد به آمریکا مهاجرت می کنند تا بتوانند فرزند خود را در این کشور به دنیا بیاورند و بتوانند وی را شهروند این کشور کنند و این کودک در آینده بتواند از مزایای شهروندی آمریکا استفاده نماید.

بیزینس ها و بهترین بیزینس در آمریکا

بیزینس ها و بهترین بیزینس در آمریکا

از جمله مهمترین اطلاعاتی که شخص باید در مورد کشور آمریکا داشته باش،د بیزینس ها و مسائل مرتبط با آن ها است تا بتواند پس از مهاجرت به این کشور، بهترین هدف را دنبال نماید تا پس از مدتی بتواند به سود مناسبی دست پیدا کند. این مسئله به فرد کمک می کند تا مطمئن شود که می تواند در کشور آمریکا درآمد مناسبی داشته باشد.

در ابتدا باید بدانید که برای کار و زندگی در کشور آمریکا، تمام افراد خارجی نیاز به اجازه یا پرمیت دارند که این مجوز می تواند ویزای کار و یا گرین کارت باشند. در صورت داشتن یکی از این مجوزها، شخص می تواند برای کار وارد کشور آمریکا شود و در این کشور اقامت داشته باشد.

در این زمینه بسیار مهم است که شخص، اطلاعاتی را در مورد زمینه های کاری و فرصت های شغلی در کشور آمریکا داشته باشد و این اطلاعات کمک بسیاری خواهند نمود تا شخص بتواند بهترین بیزینس ها را تشخیص دهد و در مسیر آن ها گام بردارد.

در این بخش از مقاله و با کمک مشاورین شرکت الست گروپ، به برخی از مشاغل موجود در کشور آمریکا پرداخته می شود که جزو بهترین ها در این کشور هستند. چیزی که واضح می باشد، این است که هر پلن مشخص و برنامه ریزی شده ای که پشتکار و کار فراوان با آن همراه باشد، می تواند به موفقیت رسیده و جزو بهترین بیزینس در آمریکا محسوب شود.

معمولا بهتر است کسب و کارهایی آغاز شوند که نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارند، زیرا این موارد ریسک کمتری دارند و زودتر به سودآوری خواهند رسید. برای مثال بهتر است به جای راه اندازی یک سوپر مارکت، در فضای مجازی فعالیت آغاز شود. کسب و کارها بسیار متنوع هستند و می توانند به صورت مجازی و یا حضوری باشند. برخی از مشاغل کوچک که بتوان از طریق مهاجرت به آن مشاغل دست یافت، به شرح زیر می باشند:

کامیون های مواد غذایی

کامیون های مواد غذایی

این مورد یکی از مواردی است که امروزه در خیابان های شهرهای کشور ما نیز وجود دارد و احتمالا آن ها را دیده باشید. این مورد کامیون های مواد غذایی هستند که در خیابان ها اقدام به تولید و توزیع مواد غذایی و فست فود می کنند.

این گزینه بسیار به صرفه تر از راه اندازی یک ساختمان کوچک برای ایجاد یک فروشگاه مواد غذایی خواهد بود و می توان در کشور آمریکا تقریبا با یک سوم هزینه، مغازه یک کامیون مواد غذایی را تهیه و از آن درآمد مناسبی را کسب نمود.

طبق گزارشات در سال های 2021 و 2022 آمار کامیون های مواد غذایی روند رو به رشد ثابتی را طی نموده است و همواره سود مناسبی را برای مالکان آن ها ایجاد کرده است، بنابراین این گزینه می تواند یکی از بهترین بیزینس ها در کشور آمریکا به حساب بیاید. یکی دیگر از مزایای این روش، قابل حمل بودن و نقل مکان به جاهای شلوغ تر است که در این حالت می توان به سود و بازدهی بسیار مناسبی رسید.

قابل ذکر است که ممکن است این شغل در شهرهای بزرگ، موفقیت چندانی را ایجاد نکند زیرا شهرهای بزرگ تقریبا از کامیون های مواد غذایی اشباع شده است و هدف باید شهرهای کوچک تر باشد.

این مورد بستگی به مهارت شخص در یافتن محل مناسب برای عرضه محصولات و همچنین کیفیت کامیون و مواد غذایی ارائه شده دارد. هرچه کامیون جذاب تر، مواد غذایی بهتر و بهداشت بهتر رعایت شود، می توان به نتایج مناسب تری دست یافت. در نهایت باید بدانید که راه اندازی این شغل نیاز به طی کردن مراحل و روند اداری برای امور مالیاتی، بهداشت و سایر مسائل دارد که نباید از این موارد غافل شوید.

خدمات شست و شوی اتومبیل

خدمات شست و شوی اتومبیل

یکی از ویژگی های عصر جدید این است که بسیاری از افراد تمایل برای خرید اتومبیل های بهتر و با کیفیت تری دارند و همین موضوغ، سبب می شود که اهمیت خاصی به نظافت خودرو قائل شوند تا هم بتوانند زیبایی آن را حفظ کنند و هم بتوانند آن را برای مدت طولانی تری حفظ کنند.

این قضیه سبب می شود که اقدام به شست و شوی طبق برنامه ریزی نمایند و هر زمان که حس کنند خودرو نیاز به نظافت دارد، به سرویس دهنده های شست و شوی خودرو مراجعه می کنند تا اتومبیل آن ها را نظافت کامل انجام دهند.

طبق آمار در کشور آمریکا، حدود 66 درصد از مالکان خودروها شست و شوی خودرو خود را معمولا برای یک یا دور بار در ماه انجام می دهند که اگر محاسبه کنیم، حدود 13 بار در سال به شکل میانگین باید این کار را انجام دهند. بنابراین بیزینس مورد نظر می تواند بسیار سودآور باشد. اگر بتوان کارواش را به صورت سیار راه اندازی کرد، احتمال موفقیت بیشتر خواهد شد.

زیرا نقل مکان در دسترس خواهد بود و در ساعات و تاریخ مختلف می توان بهترین مکان ها را برای ارائه خدمات به مشتریان انتخاب نموده و به سود بیشتری دست یافت. طبیعی است که این کار برای کارواش های ثابت، قابل دسترس نیست و سیار بودن کارواش می تواند مزایای به مراتب بیشتری داشته باشد.

تعمیرات خودرو

تعمیرات خودرو

در سال های 2021 و 2022 آمار خودروها در کشور آمریکا به شدت افزایش یافته است و هر خودرو پس از مدتی استفاده، نیاز به تعمیرات جزئی و کلی خواهد داشت که این مورد سبب می شود تا بیزینس مناسبی ایجاد شود که در این میان با داشتن تخصص و مکانی مناسب برای ارائه خدمات تعمیرات خودرو، به درآمد بسیار مناسبی دست یافت.

اگر فرد بسیار ماهر باشد و بتواند انواع خودروهای موجود در کشور آمریکا را تعمیر نماید، می تواند شهرت ویژه ای را برای خود ایجاد نماید و در نتیجه می تواند به سود بسیار مناسبی دست پیدا کند. بنابراین کسب و کار تعمیرات خودرو نیز می تواند یکی از بهترین بیزینس های موجود در آمریکا باشد.

کارشناسان شرکت الست گروپ، در این زمینه می توانند راهنمای بسیار خوبی باشند.

مربی و معلم خصوصی

مربی و معلم خصوصی

طبق آمارهای موجود در کشور آمریکا، مشاهده می شود که آموزش و مشاغل مربوط به آن یکی از بهترین بیزینس های موجود در این کشور هستند. مربی های خصوصی برای ورزش هایی مانند آمادگی جسمانی (فیتنس)، یوگا و بسیاری از رشته های ورزشی می توانند طریقه صحیح انجام ورزش در زمینه های مرتبط را به افراد آموزش دهند و در مقابل مبلغی را به عنوان هزینه خدمات دریافت می کنند.

از آنجایی که مردم کشور آمریکا معمولا علاقه زیادی به تناسب اندام دارند و به این دلیل که پیشرفت زندگی انسان ها و نوع زندگی آن ها که تحرک در آن بسیار کاهش یافته و مصرف فست فود به شدت افزایش یافته است، وزن افراد نیز به شدت افزایش یافته و همین سبب می شود تا علاقه به ورزش بیشتر شود تا با ورزش بتوانند وزن خود را کاهش دهند که این مسئله نیاز به داشتن مربی مخصوص دارد.

برای مسائل تحصیلی و آموزشی دیگر نیز این قضیه صحت دارد و افرادی که در تحصیل و مسائل دیگر ضعیف هستند و می خواهند خود را تقویت نمایند، می توانند از معلم خصوصی استفاده کرده و به نتیجه مناسب برسند.

بنابراین اگر شخصی دارای تجربه و تخصص در مربیگری رشته های ورزشی و معلمی رشته ها و زمینه های تحصیلی داشته باشد، می تواند در کشور آمریکا مشغول به کار شده و درآمد بسیار مناسبی را کسب نماید. بنابراین شغل مربیگری و معلمی نیز یکی از بهترین مشاغل در کشور آمریکا می باشد و ممکن است برای برخی از افراد، بهترین بیزینس در آمریکا محسوب شود.

تعمیرات لوازم و بردهای الکتریکی

بر اساس آمارها و نتایج به دست آمده به ویژه در سال های 2021 و 2022 تقریبا تمام افرادی که در کشور آمریکا زندگی می کنند، حداقل یک وسیله الکترونیکی مانند موبایل، لپتاپ و لوازم دیگر دارند که ممکن است این لوازم پس از مدتی دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیرات داشته باشند و این کار تنها توسط افراد ماهر در این زمینه قابل انجام است و به دلیل ریسک خراب شدن در صورت دستکاری، معمولا افراد خودشان این کار را نمی کنند. زیرا هم احتمال خرابی کامل دستگاه خواهد بود و هم این که انجام تعمیر برای این دسته از لوازم نیازمند تخصص در این زمینه است و هر کسی از عهده انجام آن بر نخواهد آمد.

بنابراین بیزینس معرفی شده در این عنوان نیز می تواند بسیار پر بازده باشد و سود فراوانی را برای شخص داشته باشد. بنابراین اگر شخص در این زمینه متخصص باشد و مهارت خاصی داشته باشد، می تواند در کشور آمریکا مشغول به کار شده و بیزینس شخصی خود را داشته باشد و این مورد می تواند بهترین بیزینس در آمریکا برای این دسته از افراد باشد.

طراحی گرافیک

یکی دیگر از زمینه ها که با پیشرفت در هنرهای مجازی و الکترونیکی در سال های اخیر رونق فراوانی یافته است، طراحی گرافیک می باشد که در نشان ها و علائم، تبلیغات و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.

این مورد در بسیاری از شرکت ها نیاز است و آن ها بابت انجام خدمات گرافیکی، هزینه هایی را پرداخت می کنند و در صورتی که فردی بتواند این کار را به کمک نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و سایر ابزارهای مشابه انجام دهد، می تواند به درآمد مناسبی رسیده و بیزینس شخصی خود را در کشور آمریکا داشته باشد.

مهندس نرم افزار

این شغل در ارتباط با خدمات کامپیوتری می باشد که به مواردی مانند طراحی، توسعه دادن و نگهداری و همچنین رفع مشکلات سیستم ها و نرم افزارهای آن ها مربوط می شود.

طبق برآورد کلی، به نظر می رسد که این شغل یکی از بهترین بیزینس ها در کشور آمریکا باشد که در شرکت های خصوصی و دولتی، بازار کار ویژه ای برای این شغل وجود دارد و شخص می تواند مبلغی در حدود یکصد هزار دلار در سال از طریق این شغل به دست آورد.

برنامه نویس

یکی از بهترین مشاغل در سطح جهان و به ویژه در کشور آمریکا، برنامه نویسی می باشد و فرصت های شغلی این رشته در سال های 2021 و 2022 به شدت افزایش یافته است. در حال حاضر کشور آمریکا بهترین و بیشترین میزان پرداختی را به برنامه نویسان دارد که حقوق سالیانه آن ها می تواند به بیش از 100 هزار دلار برسد. در رابطه با این شغل باید گفت که هر چه فرد ماهرتر باشد، درآمد وی نیز بیشتر خواهد بود.

کشور آمریکا به دلیل وجود استارتاپ ها و شرکت های مختلف در زمینه امور دیجیتال، بسیار سرآمد است و همین موضوع سبب شده است تا بیش از پیش نیاز به برنامه نویسان ماهر داشته باشد.

از این رو شغل برنامه نویسی نیز یکی از بهترین بیزینس ها در کشور آمریکا می باشد و می تواند درآمد رویایی را برای فرد داشته باشد. برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص بهترین بیزینس در آمریکا، به کارشناسان شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

فیزیوتراپی

در جوامع کنونی به ویژه در کشورهای پرجمعیت مانند آمریکا، نیاز خاصی به فیزیوتراپ ها احساس می شود. زیرا آسیب دیدگی ها در انسان ها بسیار زیاد است و نیاز است تا با انجام روش های درمانی، این مصدومیت ها روند سریع تری برای درمان داشته باشند.

به همین دلیل فیزیوتراپ ها در این کشور دارای حجم کاری زیادی هستند و به زحمت می توان برای فیزیوتراپی نوبت گرفت. به همین دلیل این کشور باید فیزیوتراپ های بیشتری را جذب نماید تا بتواند به سلامت شهروندان خود کمک نماید.

از این رو شغل فیزیوتراپی که درآمد بسیار بالایی نیز دارد، می تواند یکی از بهترین مشاغل و بیزینس ها در کشور آمریکا باشد.

برای افرادی که در کشور ما نیز در زمینه فیزیوتراپی تخصص دارند، می توان این بیزینس را در کشور آمریکا بسیار مناسب دانست و می تواند شغل بسیار پر سودی در این کشور برای این دسته از افراد باشد.

بهترین بیزینس در آمریکا برای افراد ایرانی

بهترین بیزینس در آمریکا برای افراد ایرانی

این موضوع که فرد به دنبال یافتن بهترین بیزینس در آمریکا برای افراد ایرانی باشد، کار عاقلانه ای نیست. زیرا در این صورت فرد بی دلیل خود را محدود می کند و این قضیه سبب می شود تا فرصت شغلی برای وی بسیار کم باشد.

طبق تحقیقات، هیچ گونه موردی وجود ندارد که به واسطه آن بین افراد و ملیت های مختلف تفاوتی قائل شود و بخواهد آن ها را از دستیابی به کار منع کند. برای افراد ایرانی معمولا این تصور وجود دارد که به دلیل رابطه سیاسی پر از تنش میان ایران و آمریکا، احتمال اشتغال آن ها در این کشور کم است.

به همین دلیل به دنبال این موضوع هستند تا بدانند که بهترین بیزینس برای افراد ایرانی در کشور آمریکا چیست. مناسب ترین نوع جست و جو برای بهترین بیزینس های موجود در آمریکا باید بر اساس سابقه کار، میزان حرفه ای بودن شخص و رزومه وی باشد و شخص باید اساس جست و جوهای خود را بر این اصول استوار سازد.

بنابراین بهتر است که شخص به جای تمرکز بر ملیت خود، به دنبال بهبود بخشیدن رزومه، سابقه کار و تخصص خود باشد تا بتواند به فرصت های شغلی بهتری دست پیدا کند و در واقع فیلتر اصلی وی این گزینه ها باشند. از طرفی باید در نظر گرفت که منظور از تعریف واژه بهترین در این زمینه چیست و دقیقا چه چیزی مد نظر است.

بهترین می تواند به میزان دستمزد، مرتبط بودن شغل با رشته تحصیلی، راحتی و سختی کار و بسیاری از موارد دیگر بازگردد و برای هر شخص، تعریف بهترین تفاوت هایی داشته باشد که این امر می تواند در تعیین بهترین بیزینس بنا بر نیاز هر شخص متفاوت باشد.

بنابراین نمی توان گفت که بهترین بیزینس در آمریکا به ویژه برای افراد ایرانی کدام است. در گام اول دیدیم که ملیت در تعیین این موضوع اهمیت چندانی ندارد و در گام دوم متوجه شدیم که بهترین می تواند با توجه به نیاز هر فرد متفاوت باشد.

سخن پایانی

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، مهاجرت ممکن است در پی نیازهای مختلف انجام شود که یکی از این نیازها داشتن شغل و بیزینس مناسب می باشد تا بتوان به واسطه آن به درآمد مناسبی دست یافت. کشور آمریکا به دلیل این که بهترین کشور جهان در بسیاری از زمینه ها محسوب می شود، می تواند محل بسیار مناسبی برای اشتغال و کسب درآمد باشد.

این کشور بسیار پیشرفته که غول صنعتی و اقتصادی جهان است، شرایط بسیار مناسبی را برای افراد مهاجر دارد و افرادی که قصد فعالیت در این کشور را دارند، می توانند به این کشور مهاجرت کرده و در مشاغل مختلف مشغول شوند و درآمد بسیار مناسبی داشته باشند.

در این مقاله برخی از مشاغل مناسب در کشور آمریکا شرح داده شده اما این موارد تنها بخشی از بهترین بیزینس ها در کشور آمریکا هستند و بسته به نیاز شخص، مهارت ها و شرایط او، می توان بیزینس مناسب وی را پیشنهاد داد که در این مورد می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید تا بهترین مورد به شما معرفی گردد. شرکت الست گروپ از معتبرترین موسسات مهاجرتی موفق شناخته می شود.