اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا بپردازیم. چنان چه شما نیز علاقه مند به کار و مهاجرت به کشور پهناور آمریکا می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا بپردازیم. چنان چه شما نیز علاقه مند به کار و مهاجرت به کشور پهناور آمریکا می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.
 
در این مقاله به مباحث ذیل پرداخته ایم:
موقعیت کار در آمریکا
تنوع ویزای کاری کشور آمریکا
لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا
مشاغلی با شانس بالا برای اخذ ویزای کاری آمریکا
درآمد مشاغل مورد نیاز آمریکا
لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا در سال 2021
لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا در سال 2022
برخی از مشاغل پر درآمد در کشور آمریکا
سخن پایانی

 

در طول چند دهه پیشین، کشور آمریکا به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی برای ایرانیان مبدل گردیده است. با توجه به تنوع ویزایی که کشور آمریکا برای متقاضیان ورود به این کشور در نظر گرفته است، بسیاری از افراد از طرق مختلف، می توانند پا به خاک کشور آمریکا بگذارند.

اینفوگرافیک لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

اینفوگرافیک لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

از جمله محبوب ترین روش های ورود به کشور آمریکا که می تواند به اقامت دائم این کشور منتهی گردد، دریافت ویزای کاری آمریکا می باشد. بسیاری از افرادی که در کشور خود در حال تحصیل می باشند و به فکر یافتن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند، کشور آمریکا را به عنوان مقصد کاری خود در نظر می گیرند.

به دلیل شرایط مطلوب زندگی در کشور آمریکا، بسیاری از افراد، در تلاش برای اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا می باشند تا شاید، شغل خود را در این لیست مشاغل پیدا کنند و از این طریق بتوانند وارد خاک آمریکا شوند.

با اطلاع از این لیست بسیار ارزشمند، فرد می تواند خود را با نیازهای کاری کشور آمریکا منطبق کند. در این زمینه، فرد از انواع برنامه ریزی های کاربردی، برای پیشبرد کار خود بهره می گیرد. 
در این راستا، فرد متقاضی دریافت ویزای کاری کشور آمریکا، با دانستن نیازمندی های کارفرمایان در کشور آمریکا، می تواند نقاط قوت خود را در آن زمینه ها تقویت کرده و آمادگی لازم برای کسب شغل مورد نظر خود را کسب نماید.

ویدئو لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

کشور آمریکا حتی با توجه به جمعیت آن، همواره به برخی از مشاغل، نیاز مبرم داشته و اقدام به کسب نیرو از خارج از کشور خود می نماید. در کشور آمریکا، موقعیت های شغلی بسیاری وجود دارند که کارفرمایان آمریکایی، ترجیحاً جای خالی در آن شغل را با انجام محاسبات دقیق و از میان افراد ماهر، انتخاب می کنند.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، می تواند متقاضیان جویای کار در کشور آمریکا را با لیست مشاغل مورد نیاز این کشور آشنا نموده و  شرایط ایشان را در صورت عدم و یا توانایی انجام کار مورد نظر، مورد بررسی قرار می دهد. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر معرفی می شود.

موضوعی که در این مقاله، به آن پرداخته ایم، لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا می باشد. 

اگر شما نیز از علاقه مندان به کار در کشور آمریکا می باشید و به دنبال راهی برای اخذ اقامت دائم کشور آمریکا هستید،خواندن این مقاله را به شما توصیه می نماییم.

موقعیت کار در آمریکا

موقعیت کار در آمریکا

کار در کشور ایالات متحده آمریکا، از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین راه های مهاجرتی به این کشور پیشرفته به شمار می رود. کشور آمریکا در گستره ای در حدود 3 میلیون و 797 هزار کیلومتر مربع گنجانده شده است. 

این وسعت پهناور، کشور آمریکا را به سومین کشور بزرگ جهان مبدل ساخته است. این کشور در حدود 328 میلیون نفر جمعیت دارد که در جای جای این کشور، به صورت گسترده ای پراکنده می باشند. زبان رسمی مردمان کشور آمریکا، انگلیسی می باشد.

واحد پولی این کشور که یکی از ارزشمندترین واحدهای پولی جهان به شمار می رود و بورس جهانی بر پایه آن پی ریزی شده است، دلار آمریکا است. پایتخت سیاسی آمریکا، واشنگتن است. اما پر جمعیت ترین شهر این کشور، شهر نیویورک می باشد.

آمار بیکاری در این کشور بسیار کم می باشد. البته در سال 2021 آمار بیکاری در این کشور حتی به 6 درصد نیز رسیده است. اما در سال 2022 این نرخ بیکاری، به 3.8 درصد رسیده است که این امر، خبر نوید بخشی برای جویندگان کار در کشور آمریکا می باشد.

با کاهش نرخ بیکاری، میانگین دستمزد سالانه برای کارمندان و کارگران نیز افزایش داشته است. نرخ بیکاری در کشور آمریکا در سطح بسیار پایینی می باشد و این در حالی است که اقتصاد این کشور، روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است.

این دو عامل، هر دو با یکدیگر سبب افزایش جذابیت این کشور برای مهاجران جویای کار شده است. نیروی کار از هر جای جهان، کشور آمریکا را به عنوان مقصد اصلی خود در نظر می گیرند تا از این راه، هم به یک زندگی در سطح مطلوب دست یابند و هم بتوانند در دراز مدت، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از بهترین و کاردان ترین مشاوران و وکلای کشور، می تواند راهنمایی های لازم را به افراد متقاضی مهاجرت کاری به کشور آمریکا انجام داده و با توجه به هزاران پرونده درخشان اخذ ویزای این کشور، کلیه امور مهاجرتی متقاضیان را، از ابتدای امر تا اخذ ویزای کاری و در پی آن اقامت دائم این کشور، بر عهده بگیرد. 
 
در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا پرداخته ایم.

چنان چه شما از علاقه مندان به زندگی در کشور زیبا و پیشرفته آمریکا می باشید، مهاجرت کاری می تواند راهی مناسب، برای تحقق رویاهای شما باشد.

در این مقاله، اطلاعاتی جامع را در این راستا بیان نموده ایم و از شما دعوت می کنیم، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

تنوع ویزای کاری کشور آمریکا

تنوع ویزای کاری کشور آمریکا

بسیاری از افراد به هدف اخذ اقامت دائم کشور آمریکا، در ابتدا اقدام به اخذ ویزای کاری می نمایند. دریافت ویزای کاری، یکی از راه های مناسب برای دریافت اقامت دائم این کشور می باشد. 

با توجه به آمار پایین بیکاری در کشور آمریکا، هر کس به نسبت توانایی ها و تجربه کاری خود و نوع شغلی که در کشور آمریکا به آن مشغول می شود و در آن کار متخصص می باشد، می تواند ویزای کاری برای تخصص خود را دریافت نماید.

این امر نشاندهنده تنوع ویزای کاری در کشور آمریکا می باشد. به صورت کلی، برای دریافت ویزای کاری کشور آمریکا، هر فرد می تواند از دو طریق مختلف، اقدام نماید. البته این دو نوع دسته از ویزای کاری، خود دارای زیر شاخه های بسیاری می باشند.

این امر، سبب به وجود آمدن تنوع بالای ویزای کاری این کشور شده است. دو نوع ویزای کاری که افراد می توانند از یکی از این طرق به کار در کشور آمریکا مشغول شوند، ویزای کارگران موقت و ویزای کارگران دائم می باشد. 
 
هر یک از انواع این ویزاها، بسته به این امر که فرد مهاجر بوده و یا مهاجر نباشد، شرایط متفاوتی را برای متقاضی کار فراهم می آورد. در ادامه به توضیحاتی در ارتباط با هر یک از انواع این ویزاها پرداخته ایم.

ویزای نیروی کار موقت

ویزای نیروی کار موقت

این نوع از ویزای کاری، مناسب برای افرادی می باشد که تمایل دارند به صورت موقتی در کشور آمریکا مشغول به کار شوند. ویزای نیروی کار موقت، با توجه به تخصص فرد و میزان تجربه وی و نوع شغلی که به آن مشغول می باشد، متفاوت می باشد.

البته پیگیری برای اخذ این نوع از ویزا، از طرف مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، به ایرانیان توصیه نمی شود. از جمله ویزاهایی که شامل این گروه از ویزا می شوند، می توان به ویزای سرمایه گذاری و کارگری اشاره کرد. 

در این نوع از ویزا، مدت مشخصی برای اقامت فرد در کشور آمریکا مد نظر قرار گرفته است و پس از این زمان، فرد می بایست کشور آمریکا را ترک نماید. از جمله این نوع ویزا، می توان به H-1B1 تا H-1B3 و نیز H-2A، H-2B و یا P1 تا P3 اشاره کرد.
 
در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا پرداخته ایم. 
در این راستا، از مشاوران کاردان و با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهره گرفته‌ایم. 
شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین شرکت مهاجرتی در کل کشور بوده و تمامی توان خود را برای رساندن متقاضیان مهاجرت و اخذ ویزای کاری کشور آمریکا، به کار می گیرد. 
چنان چه شما نیز از متقاضیان کار و زندگی در کشور آمریکا می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

ویزای نیروی کار دائم

پیگیری برای دریافت این نوع از ویزا، از طرف شرکت مهاجرتی الست گروپ، به افرادی که قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارند، توصیه می شود. 
افرادی که تحصیلات لازم و مهارت کافی را برای انجام شغلی خاص داشته باشند، می توانند شانس خود را برای دریافت اقامت دائم کشور آمریکا، با یافتن یک کارفرمای مورد قبول سفارت آمریکا، بالا ببرند.

وجود کارفرما، به آن علت اهمیت دارد که در حقیقت این فرد، اسپانسر فرد خارجی می شود و تضمین می نماید که فردی که تمایل به ورود به کشور آمریکا را دارد، هیچ گونه هزینه اضافی را به دولت آمریکا تحمیل نخواهد کرد.
 ویزای نیروی کار دائم، خود به 5 دسته مختلف تقسیم می شود که از EB1 تا EB5، دسته بندی می شوند. برای کسب اطلاعات کامل تر در ارتباط با قوانین و شرایط چگونگی اخذ ویزای نیروی کار دائم کشور آمریکا، با مشاوران با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل کرده و از رهنمودهای سازنده ایشان، بهره مند گردید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در ارتباط با اخذ انواع ویزا برای کشور آمریکا و سایر کشورهای جهان، گزینه ای برتر برای بر عهده گرفتن کلیه خدمات مهاجرتی بوده و مشاوران با تجربه این شرکت مهاجرتی، همواره آماده ارائه هر گونه مشاوره در ارتباط با مهاجرت و یا اخذ ویزا، برای هر یک از کشورهای مختلف جهان می باشند.

به همین دلیل، توصیه اکید می کنیم کلیه خدمات مهاجرتی خود را به دست پرسنل با تجربه و کاردان شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسپارید. 

اگر به دنبال راهی مناسب برای مهاجرت به کشور آمریکا می باشید، بهترین گزینه، مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری می باشد.
 در همین راستا، مطالعه مقاله لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا را به شما توصیه می نماییم.

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

کشور آمریکا، کشوری توسعه یافته و پیشرفته می باشد. این کشور، همواره نیازمندی های شغلی بسیاری را داشته و هر ساله، اقدام به جذب نیروی کار از سرتاسر جهان می نماید. 

افرادی که تمایل به کار در کشور آمریکا را دارند، می بایست در ابتدا از این لیست نیازمندی های شغلی کشور آمریکا اطلاع پیدا کنند و چنان چه شغل و رده کاری ایشان، با یکی از مشاغل داخل لیست هم خوانی داشته باشد، اقدام برای اخذ ویزای کاری کشور امریکا بنمایند.

البته در شرایطی هم که شغل فرد در لیست این مشاغل وجود نداشته باشد، می تواند برای اخذ ویزای کاری اقدام نماید، اما بدون تردید، شانس کمتری برای پذیرش و اخذ ویزای کاری خواهند داشت. 

در ارتباط با رشته های پزشکی، باید در نظر داشت که برای ارائه شغل به فرد متقاضی، در ابتدا می بایست مراحل معادل سازی مدرک انجام گیرد. برای سایر مشاغل داخل لیست نیز، وجود یک کارفرمای آمریکایی که نقش اسپانسر را برای متقاضی کار در این کشور بازی می کند، الزامی می باشد.

کارفرما می بایست یک پیشنهاد کاری برای فرد متقاضی اخذ کار و ویزای کاری ارسال نموده و فرد می بایست این برگه را برای اخذ ویزای کاری به سفارت آمریکا ارائه کند. از جمله رشته های پرطرفدار برای مهاجرت به کشور آمریکا، انواع رشته های مهندسی می باشد.

این رشته ها، به نسبت سایر رشته های موجود در لیست نیازمندی های کاری آمریکا، شانس بیشتری برای اخذ ویزا دارند. چنان چه بخواهیم لیست نیازمندی های شغلی آمریکا را به صورت خیلی خلاصه ذکر کنیم، می بایست به انواع رشته های مهندسی و رشته های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان اشاره کنیم.

لازم به ذکر است که برای اطلاع از تمامی مشاغل مورد نیاز آمریکا، به نسبت ایالات و شهرهای مختلف این کشور، می توانید با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید. شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از سال ها تجربه و هزاران پرونده موفق مهاجرتی، بهترین گزینه برای انجام کلیه امور مهاجرتی و اخذ ویزای کاری کشور آمریکا می باشد. 
مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا می باشد. 
چنان چه شما نیز از علاقه مندان به کار در کشور آمریکا می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.
در بخش زیرین، به ذکر عناوین شغلی در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا، اشاره کرده ایم.

1    پزشک    10    مهندس شیمی    19    مهندس هوافضا
2    دندانپزشک    11    مهندس مکانیک    20    فیزیولوژیست
3    پرستار خانگی    12    مهندس خاک    21    سرپرست منابع طبیعی
4    پزشک زنان    13    مهندس جوش    22    طراح وب
5    جراح عمومی    14    مهندس ابزار و کنترل    23    زمین شناس
6    روانپزشک عمومی    15    مهندس تولید    24    تحلیلگر داده
7    سونوگرافیست    16    مهندس الکترونیک    25    مدیر بازاریابی
8    فیزیوتراپیست    17    مهندس نرم افزار    26    مدیر حسابرسی
9    مهندس برق    18    مهندس نفت    27    مدیر پروژه 

مشاغلی با شانس بالا برای اخذ ویزای کاری آمریکا

مشاغلی با شانس بالا برای اخذ ویزای کاری آمریکا

همان طور که در قسمت های پیشین به آن اشاره شد، برای مهاجرت کاری به ایالات متحده آمریکا، در مرحله نخست، می بایست یک دعوت نامه از سوی کارفرمای آمریکایی برای فرد متقاضی کار در کشور آمریکا ارسال شود. 
پس از دریافت این نامه، فرد می تواند برای اخذ ویزای کاری کشور آمریکا اقدام نماید. در میان تعداد بسیار زیادی از مشاغلی که به عنوان لیست مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا معرفی شده اند، برخی از این مشاغل، شانس بیشتری برای موفقیت و کسب ویزای کاری این کشور را خواهند داشت. 
در زیر به ذکر برخی از مشاغلی که بالاترین شانس موفقیت را دارند، خواهیم پرداخت:

مهارت های پردازش ابری

پردازش ابری به مجموعه ای از مهارت ها گفته می شود که با نام اصلی Cloud Computing شهرت دارد. این مهارت ها، نشاندهنده میزان توانایی فرد در استفاده و اجرای استراتژی مهاجرت و نیز توانایی در مذاکره با ارائه دهندگان سرویس های ابری می باشد.

علاوه بر این، حفظ و نگهداری داده ها و امنیت آن ها و ارائه و اجرای بهترین شیوه، از دیگر کارهای مرتبط با مهارت های پردازش ابری می باشد.

تکنولوژی هوش مصنوعی

امروزه نه تنها در کشور آمریکا، بلکه در تمامی کشورهای جهان، تمامی شرکت ها و سازمان ها در تلاش برای ساده کردن روند کارها و به دست آوردن اطلاعات سودمند در ارتباط با کسب و کار خود و نیز به دنبال راه های مفیدی برای کاهش هزینه های شرکت و یا مؤسسه خود می باشند.

برای کمک به بهبود روند کار، تکنولوژی هوش مصنوعی می تواند بسیار مفید واقع گردد. به همین دلیل، تمامی کسانی که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت دارند، شانس بسیار بالایی برای اخذ ویزای کاری کشور آمریکا خواهند داشت.

تمامی افرادی که بتوانند مدل های مختلف هوش مصنوعی را بسازند، تست کنند و پیاده سازی نمایند، از درآمد خوبی در این کشور بهره مند می شوند. این افراد می توانند در حوزه های مختلفی نظیر انواع فناوری ها، بهداشت و درمان، مشغول به فعالیت شوند.

در این مقاله، سعی کرده ایم تا در ارتباط با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکااطلاعاتی مفید را در اختیار علاقه مندان به کار و زندگی در کشور آمریکا قرار دهیم.
در این راستا، به معرفی شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت مهاجرتی در کشور پرداخته ایم.
اگر شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

حوزه های مرتبط با رهبری فروش

حوزه های مرتبط با رهبری فروش

رهبری فروش، تاثیر بسیار زیادی در موفقیت و یا عدم موفقیت یک تجارت خاص دارد. بدون یک رهبری صحیح و برنامه ریزی دقیق، بیشتر شرکت ها و مؤسسات تجاری، با مشکلات بسیاری عدیده ای مواجه می شوند که این عدم موفقیت در رهبری فروش، می تواند در طولانی مدت، حتی با شکست تجارت مواجه گردد.

یک رهبر فروش و همچنین مدیر فروش، در حقیقت عضو اصلی یک شرکت تجاری به شمار می روند. نقش بسیار مهم و حیاتی این افراد در زمینه خدمات رسانی و سرویس دهی به مشتریان و نیز انجام معاملات پرسود، سبب شده است که کشور آمریکا، حقوق و مزایای بسیار خوبی را برای این افراد در نظر داشته باشد.

همچنین به سبب اهمیت حضور این افراد در کسب درآمد و سوددهی، ایالات متحده آمریکا، همواره از تمامی افراد متخصص در این زمینه در هر کجای جهان که باشند، دعوت به عمل می آورد و اقدام به جذب این افراد می نماید.

افرادی که در حوزه رهبری فروش و یا مدیریت فروش فعالیت دارند، می بایست توانایی های بالقوه ای در زمینه برقراری ارتباط با دیگران، مربی گری و همچنی، ایجاد انگیزه برای انجام فعالیت های مورد نظر و نیز داشتن هدف و انگیزه قوی برای مشخص نمودن اهداف و داشتن اراده قوی برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود را داشته باشند.

مشاغل مرتبط با ترجمه

مشاغل مرتبط با ترجمه

همواره کشور آمریکا به دنبال گسترش فعالیت های بین المللی خود بوده است. این امر، سبب شده است که بیشتر شرکت ها و مؤسسات آمریکایی، با کمبود نیروی مترجم مواجه شوند. 
از همین رو، این کشور به دنبال جذب نیروهایی که در امر ترجمه کپی وب، ترجمه محتوای وب سایت و ترجمه محتوای رسانه های اجتماعی مهارت دارند، می باشند. لذا شانس اخذ ویزای کاری برای مترجمان نیز، بسیار بالا می باشد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا پرداخته ایم. با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

تحلیلگران داده

تحلیلگران داده

تحلیلگر داده ها، امروزه به یکی از مشاغل پر طرفدار در میان شرکت ها و کمپانی های آمریکایی مبدل شده است. توانایی این افراد، در شناسایی الگوهای رفتاری داده ها، تفسیر انواع داده ها و نیز ادغام داده ها با اطلاعات جدید بوده و گرفتن تصمیم نهایی بر اساس تحلیل داده ها می باشد.

تحلیلگران داده، شانس بالایی به منظور مهاجرت کاری و اخذ اقامت دائم کشور آمریکا خواهند داشت. این افراد می توانند در بخش های مختلفی نظیر آژانس های بازاریابی و نیز شرکت های سرمایه گذاری، مشغول به کار شوند.

توسعه دهندگان نرم افزار

توسعه دهندگان نرم افزار

با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه های تجاری نوین و وجود اپلیکیشن اختصاصی برای هر یک از حوزه های تجاری، درخواست داشتن این اپلیکیشن ها توسط شرکت های مختلف، روز به روز در حال افزایش می باشد. 
از همین رو، افرادی که در حوزه های مختلف نرم افزار فعالیت دارند، شانس بالایی برای اخذ ویزای کاری خواهند داشت. مشاغل مرتبط با نرم افزار، در سال 2022، جزو مشاغل مورد نیاز آمریکا قرار گرفته اند. 

چنان چه فردی، در کد نویسی و برنامه نویسی مهارت داشته باشد و یا حتی در زمینه طراحی گرافیک حرفه ای باشد، می تواند به منظور اخذ ویزای کاری کشور آمریکا، اقدام کند.

مدیر پروژه

یک مدیر پروژه، فردی است که توانایی ایجاد هدف های مشخص و روشن را در افراد داشته و می تواند بر پیشرفت پروژه نظارت دقیق داشته باشد و برای ادامه روند پروژه، به اعضای تیم انگیزه دهد.

کشور آمریکا، به صورت جدی نیازمند افرادی با این توانایی ها می باشد تا بتوانند در پیشرفت روند انواع پروژه ها، مفید واقع شوند. هر فردی که در امر مدیریت پروژه مهارت کافی داشته باشد، شانس بالایی در اخذ ویزای کاری کشور آمریکا خواهد داشت.

بازاریاب SEO/SEM

بازاریاب SEO/SEM

پس از فراگیری اینترنت، بازاریابی دیجیتالی که به اصطلاح بین المللی به آن دیجیتال مارکتینگ گفته می شود، به یکی از نیازمندی های تمامی شرکت های تجاری مبدل شده است. به طوری که هر شرکتی می بایست برای رسیدن به موفقیت، فردی را با سمت SEO و یا SEM داشته باشد.

افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، دارای مهارت بالایی در زمینه بهینه سازی موتور جست و جو و نیز نحوه بازاریابی از طریق موتور جست و جو برخوردار می باشند. این امر می تواند در بالا بردن رده کاری شرکت و روند کاری آن، بسیار مفید واقع گردد.

مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا می باشد. 
در این راستا، از راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار بهره برده‌ایم. 
اگر تا این قسمت از مقاله برای شما مفید واقع شده است، ما را تا پایان آن، همراهی بفرمایید.

فعالان در زمینه مراقبت از بیمار

یکی از نیازمندی های کشور آمریکا در سال 2022، افرادی می باشند که به صورت کلی در حوزه مراقبت و سلامتی بیمار، فعالیت می کنند. 

پرستاران، دستیاران امور بهداشتی و سلامت و بسیاری از مشاغل دیگری که در این حوزه در حال فعالیت می باشند، شانس بالایی برای اخذ ویزای کاری آمریکا خواهند داشت. البته در این زمینه لازم به ذکر است که داشتن مدارک تحصیلی و تخصص مورد نظر کشور آمریکا، بسیار حائز اهمیت می باشد.

فعالان در حوزه تدریس

فعالان در حوزه تدریس

یکی از مشاغلی که هر ساله در لیست نیازمندی های کشور آمریکا قرار می گیرد، مشاغل مربوط به حوزه تدریس و آموزش می باشد. سال 2022 نیز، این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا قرار گرفته است. 

نیاز مبرم به نیروی ماهر در امر تدریس در کشور آمریکا، همواره جزو مواردی می باشد که این کشور، بسیار به آن نیازمند است و کمبود آن به خوبی در این کشور احساس می شود. لذا، این امر شانس بسیار خوبی برای افرادی می باشد که در حوزه تدریس و آموزش فعالیت می کنند.

درآمد مشاغل مورد نیاز آمریکا

درآمد مشاغل مورد نیاز آمریکا

اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا، گام نخست برای اخذ ویزای کاری این کشور می باشد. اما، یکی از مهم ترین مواردی که هر فرد علاقه مند به کار در کشور آمریکا در ابتدا به آن می پردازد، میزان درآمدی است که از شغل مورد نظر خود می تواند کسب نماید.

کشور آمریکا، به همان میزان که کشوری بسیار پر هزینه و گران می باشد، به همان میزان نیز حقوق و مزایای خوبی را برای مشاغل مختلف مورد نیاز خود در نظر گرفته است. 

به طور خلاصه، می توان گفت که درآمدها در این کشور به حدی است ک، امکان یک زندگی آسان و راحت را بدون هیچ دغدغه مالی، برای فرد فراهم می آورد. هر فردی که شاغل باشد، می تواند از عهده هزینه های زندگی در کشور آمریکا برآید و زندگی خود را تامین نماید.

در این مقاله، سعی کرده ایم تا به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا بپردازیم. 
مهاجرت کاری به کشور آمریکا، یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به این کشور می‌باشد و در این راستا، اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا، از ملزومات به شمار می‌رود. 
لذا از شما که علاقه مند به مهاجرت کاری به کشور آمریکا می باشید، دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، با ما همراه شوید.

در ایالات متحده آمریکا، حداقل میزان حقوق، 24 هزار دلار در سال می باشد. بدین معنا که کمترین حقوق ماهیانه ای که در کشور آمریکا توسط افراد دریافت می شود، 2 هزار دلار آمریکا است. لازم به ذکر است که در این کشور، بیشترین میزان حقوق سالانه، 423 هزار دلار آمریکا است.

اما به صورت میانگین، حقوق سالانه دریافتی برای بیشتر مشاغل متوسط، در حدود 95 هزار دلار آمریکا تخمین زده می شود. این بدان معناست که یک شخص عادی با یک شغل متوسط، می تواند درآمد ماهانه 7900 دلار آمریکا را داشته باشد.

از این رو، اطلاع از میزان درآمد سالانه، می تواند در برنامه ریزی های آینده فرد در کشور آمریکا، بسیار تاثیر گذار باشد. در ذیل، به ذکر اسامی برخی از مشاغل فعال در کشور آمریکا به همراه دریافتی سالانه هر یک از آن ها، اشاره کرده ایم:

ردیف    موقیت شغلی    میانگین درآمد سالانه به دلار    ردیف    موقیت شغلی    میانگین درآمد سالانه به دلار
1    حسابدار    65700    15    مدیر حسابداری    141000
2    تحلیلگر مالی    126000    16    مدیر مالی    181000
3    منشی    44100    17    مدیر دفتر    83900
4    طراح گرافیک    61400    18    مدیر فن آوری اطلاعات    163000
5    ناظر پرواز    67900    19    مهندس عمران    88700
6    خلبان    161000    20    مهندس برق    89900
7    معمار    120000    21    مهندس مکانیک    86500
8    معلم    74400    22    مهندس شبکه    83200
9    مترجم    90400    23    مهندس پزشکی    83900
10    پرستار بچه    40300    24    مهندس هوا فضا    128000
11    مربی مهد کودک    34500    25    افسر پلیس    55600
12    سر آشپز    57400    26    وکیل    192000
13    دندانپزشک    238000    27    داروساز    128000
14    پرستار    77500    28    صندوقدار    34200

شما در حال خواندن مقاله ای در ارتباط با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا می باشید. 

چنان چه شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا در سال 2021

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا در سال 2021

یکی از مهم ترین مواردی که پیش از مهاجرت به کشور آمریکا می بایست در نظر گرفته شود، لیست مشاغل مورد نیاز این کشور است. درصد موفقیت برای اخذ ویزای کاری، هنگامی که شغل فرد در لیست مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا قرار داشته باشد، افزایش چشم گیری خواهد داشت.

به عنوان نمونه، یک سری از مشاغلی که در سال 2021 جزو مشاغل مورد نیاز آمریکا عنوان شده اند و تا به امروز نیز در میان این لیست قرار دارند، مشاغلی می باشند که در حوزه های مختلف مراقبت پزشکی، انواع رشته های پزشکی و پیراپزشکی قرار دارند.

نکته بسیار مهمی که باید در مورد مشاغل مورد نیاز این کشور ذکر کرد، این است که نباید انتظار درآمد بسیار بالایی برای مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا را داشت. 

باید در نظر گرفته شود که میزان درآمد و دریافتی و مزایای هر شغل، بسته به میزان مهارت و تجربه فرد و سطح علمی و مدرک دانشگاهی وی و بسیاری عوامل دیگر، بسیار متفاوت می باشد. نرخ بیکاری در کشور آمریکا، هر ساله رو به کاهش است.

از همین رو، بسیاری از کارفرمایان آمریکایی، آزادی عمل بیشتری برای انتخاب افرادی که جویای شغل می باشند، داشته باشند.

در میان تمامی مشاغل مورد نیاز این کشور، برخی از مشاغل، سال هاست که جزو مشاغل موجود در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا قرار گرفته اند و این امر تا سال 2021 نیز ادامه داشته است و با درصد بالایی، تا سال های آینده نیز در لیست مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا باقی خواهند ماند.

این مشاغل؛ بالاترین شانس پذیرش و اخذ ویزای کاری را داشته  و کمترین میزان درآمد را در میان مشاغل دیگر، به خود اختصاص داده اند. در ادامه مقاله، به برخی از این موارد، اشاره کرده ایم. 
 
در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا پرداخته ایم.
اگر شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.
بر مبنای پیش بینی های مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، این مشاغل، تا سال 2024، همچنان جزو مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا خواهند ماند:

Application Software Developer

توسعه دهندگان برنامه ها و اپلیکیشن های نرم افزاری، از جمله مشاغل پرطرفدار در آمریکا است. درآمد این شغل به صورت حدودی، سالانه 100 هزار دلار آمریکا بوده و تا سال 2024، احتمال افزایش تقاضا برای این شغل، تا 31 درصد خواهد بود. 

Medical Service Manage

Medical Service Manage

مدیریت خدمات درمانی از دیگر مشاغل مهم و مورد نیاز در آمریکا بوده و دریافتی سالانه آن به صورت تقریبی 98000 دلار آمریکا است. این شغل تا سال 2024، تا 20 درصد افزایش تقاضا خواهد داشت.

Registered Nurse

به صورت کلی، تمامی افرادی که در حوزه های بهداشتی فعالیت دارند، تا سال ها شانس زیادی برای اخذ ویزای کاری آمریکا را خواهند داشت. در این میان، پرستاران نیز، شانس بالایی برای یافتن کار در آمریکا داشته و به صورت سالانه می توانند دریافتی حدودی 70000 دلار آمریکا را داشته باشند. درصد افزایش پذیرش برای این شغل تا سال 2024، تا 20 درصد افزایش خواهد یافت.

Medical Technologist

دریافتی سالانه برای این شغل، در حدود 52000 دلار آمریکا بوده و تا سال 2024، اخذ ویزای کاری به افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، تا 14 درصد افزایش خواهد یافت.

Construction labor

Construction labor

سال هاست که آمریکا، به کارگران ساختمانی از سرتاسر جهان، ویزای کاری می دهد. اما این شغل، با توجه به سختی های فیزیکی که دارد، از جمله مشاغل به نسبت کم درآمد به شمار می رود. 
سالانه، دریافتی کارگران ساختمانی در آمریکا، در حدود 34000 دلار می باشد و نیاز به این افراد تا سال 2024 همچنان در حال افزایش می باشد و تخمین زده می شود که نیاز به این شغل، تا 12 درصد افزایش خواهد یافت.

Nursing Assistant

Nursing Assistant

دریافتی سالانه برای این افراد، حدود 70000 دلار بوده و پیش بینی می شود تا سال 2024، میزان نیاز کشور آمریکا به این افراد، تا 11 درصد، افزایش خواهد یافت.

Home Health Aide

Home Health Aide

این شغل نیز از جمله مشاغل حوزه سلامت به شمار می رود و تا سال 2024، نیاز به این شغل، تا 47 درصد افزایش خواهد یافت. دریافتی سالانه افرادی که در این حوزه در حال فعالیت می باشند، به صورت تقریبی 34 هزار دلار آمریکا می باشد. 
 
در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا بپردازیم. 

در این راستا، از راهنمایی های پرسنل مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار بهره گرفته ایم. شرکت الست گروپ، با بیش از یک دهه تجربه در ارتباط با انجام کلیه امور مهاجرتی و داشتن هزاران پرونده موفق در سابقه درخشان خود، بهترین گزینه به منظور اخذ انواع ویزا برای کلیه کشورهای جهان به شمار می رود.

برای بالا بردن شانس موفقیت خود به منظور اخذ ویزای کاری کشور آمریکا و در ادامه آن دریافت اقامت دائم این کشور، تمامی امور مهاجرتی خود را به دستان توانای پرسنل شرکت مهاجرتی الست گروپ بسپارید.
با ما همچنان همراه بمانید.

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا در سال 2022

در این قسمت از مبحث، به بیان 20 شغل از مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا در سال 2022، به همراه محدوده درآمد سالانه این افراد خواهیم پرداخت:
ردیف    عنوان شغلی    حداقل درآمد سالانه(دلار)    حداکثر درآمد سالانه (دلار)
1    توسعه دهنده نرم افزار    51000    110000
2    تحلیلگر امنیت اطلاعات     60000    140000
3    جوشکاری    47000    70000
4    مترجم    38000    62000
5    پرستار با پروانه رسمی    52000    82000
6    مشاور مالی    38000    110000
7    تکنیسین پزشکی    61000    83000
8    راننده کامیون    36000    60000
9    کمک پرستار    27000    39000
10    مدیر عملیات    43000    110000
11    متخصص دیجیتال مارکتینگ    51000    66000
12    ارائه خدمات درمانی در منزل    22000    32000
13    آمار شناس    52000    110000
14    فیزیوتراپیست    78000    110000
15    دستیار فیزیوتراپیست    23000    32000
16    مدرس    46000    78000
17    کارگر ساختمانی    30000    46000
18    دانشمند داده    59000    81000
19    لوله کش    44000    75000
20    دندانپزشک    85000    210000

البته نکته قابل ذکر این است که لیست مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا، بر اساس ایالت های مختلف و هر شهر، متفاوت می باشد. حتی ممکن است یک شغل با عناوین شغلی متفاوتی برای هر ایالت ذکر شود. 

از این رو، توصیه اکید می شود که پیش از انتخاب شهر و یا ایالت مورد نظر خود و مهاجرت کاری به کشور آمریکا، ابتدا در مورد بازار کار شغل مورد نظر خود، شرایط و قوانین جذب نیروی کار و چگونگی شرایط استخدام برای نیروهای خارجی و مهاجر و از همه مهم تر، میزان درآمد و مالیات بر درآمد شغل مورد نظر، اطلاعات کافی کسب نمایید.

علاوه بر این، اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا نیز می بایست در اولویت کار قرار گیرد. از این رو، بهره گیری از راهنمایی های مشاورانی با تجربه و وکلایی آشنا با قوانین، برای اطلاع از جزئیات امر، بسیار ارزشمند می باشد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از با تجربه ترین و خوش نام ترین مشاوران و وکلای مهاجرتی کشور، آماده ارائه هر گونه خدمات مهاجرتی، از جمله انجام کلیه خدمات اخذ انواع ویزا، برای کلیه کشورهای جهان و به خصوص ویزای کاری کشور آمریکا، به متقاضیان آن می باشد.

با بهره گیری از راهنمایی ها و کمک های پرسنل شرکت مهاجرتی الست گروپ، موفقیت خود و آینده کاری خود را در کشور آمریکا، تضمین نمایید.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا پرداخته است. 
اگر شما نیز علاقه مند به کار و زندگی در کشور آمریکا می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

برخی از مشاغل پر درآمد در کشور آمریکا

برخی از مشاغل پر درآمد در کشور آمریکا

تا این بخش از مقاله، در ارتباط با مشاغل مورد نیاز این کشور بحث شد. در این قسمت، جا دارد که به ذکر چند شغل پردرآمد در این کشور نیز اشاره کنیم. این مشاغل علاوه بر آن که همواره در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا قرا گرفته اند، بلکه بسیار پولساز نیز می باشند.

چنان چه تمایل به داشتن اطلاعات بیشتری در ارتباط با چگونگی اخذ ویزای کاری برای این گونه مشاغل را دارید، می توانید با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نموده و از راهنمایی های ایشان بهره مند گردید.

در زیر، تنها به ذکر نام این مشاغل بسنده کرده ایم:
    متخصص بیهوشی با درآمد سالانه 270 هزار دلار آمریکا
    متخصص جراح با درآمد سالانه 250 هزار دلار آمریکا
    متخصص زنان و زایمان با درآمد سالانه ای معادل 240 هزار دلار آمریکا
    متخصص ارتودنسی با درآمد سالانه حدودی 238 هزار دلار آمریکا
    جراح فک و صورت با درآمد سالانه ای معادل 235 هزار دلار آمریکا
    سایر تخصص های پزشکی با درآمد تقریبی سالانه 218 هزار دلار آمریکا
    روانپزشک با درآمد سالانه 217 هزار دلار آمریکا

از دیگر رشته های پردرآمد در کشور آمریکا، که اتفاقا جزو لیست نیازمندی های این کشور نیز می باشند، می توان به:
    مدیر ارشد اجرایی
    مدیر کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی
    مدیر معماری و مهندسی
    مدیر علوم طبیعی 
    مدیر بازاریابی
    مدیر مالی
    مدیر فروش 
و بسیاری از رشته های دیگر، از جمله شغل های فنی پر درآمد در آمریکا، نظیر دستیار اجرایی و یا نماینده فروش، تکنیسین توربین های بادی و یا آتش نشان و بسیاری از مشاغل دیگر مرتبط با امور فنی اشاره کرد.

برای اطلاع از لیست کامل مشاغل پردرآمد در کشور آمریکا، می توانید با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از میزان درآمد سالانه شغل مورد نظر خود، مطلع شوید. 

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا نگاشته شده است. 

اگر شما نیز علاقه مند به مهاجرت به کشور آمریکا می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

سخن پایانی

سخن پایانی

با یافتن شغلی در کشور آمریکا، می توان راهی برای اقامت دائم این کشور و اخذ شهروندی و پاسپورت معتبر این کشور را پیدا کرد. مهاجرت به کشور آمریکا به کمک ویزای کاری، مزایا و محاسن مختلفی دارد. 

از جمله مزایای این روش مهاجرت به کشور آمریکا، امکان اخذ اقامت دائم این کشور و پاسپورت کشور آمریکا می باشد. علاوه بر این، محدوده بالای درآمد سالانه برای مشاغل مختلف در این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر، خود دلیلی بر برتری ویزای کاری این کشور می باشد.

اما اخذ ویزای کاری کشور آمریکا، به خصوص برای ایرانیان، کاری بسیار سخت و دشوار می باشد. همچنین در کشور آمریکا، هزینه زندگی بسیار بالاست که این امر، خود، یکی از عوامل مایوس کننده به شمار می رود.

در این میان، یکی از ملزومات برای متقاضیان کار در کشور آمریکا، اطلاع کامل از جدیدترین و آخرین لیست مشاغل مورد نیاز کشور آمریکا می باشد. با داشتن این لیست، فرد می تواند درصد موفقیت خود را برای اخذ ویزای کاری این کشور، تخمین بزند.

با توجه به این امر که لیست این مشاغل، بسیار بلند می باشد و هر ایالتی در کشور امریکا، هر یک از این مشاغل را با عناوین مختلفی بیان می نماید، انتخاب شغل مورد نظر، کاری بسیار دشوار می باشد. 

از طرف دیگر، کشور آمریکا انواع متعددی از ویزای کاری را برای افراد متقاضی کار در این کشور در نظر گرفته است که انتخاب یکی از انواع این ویزاها، نیاز به تجربه بسیار بالا دارد تا امکان اخذ ویزا، تا حد بالایی افزایش یابد.

با توجه به پیچیدگی های مرتبط با اخذ ویزای کاری کشور آمریکا، وجود یک مشاور کاردان و دلسوز، بسیار حیاتی می باشد. 

مشاوران مجرب و وکلای کاردان شرکت مهاجرتی الست گروپ، از بهترین وکلای کشور بوده و با سال ها تجربه خود در انجام امور مهاجرتی و اخذ انواع ویزا از جمله ویزای کاری کشور آمریکا، همواره بهترین گزینه برای اخذ ویزای کشور آمریکا به شمار می رود.

برای بالا بردن درصد موفقیت خود در اخذ ویزای کاری کشور آمریکا، با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید. 
در این مقاله، سعی کردیم تا به بررسی موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا بپرذازیم. 
امید است که اطلاعات بیان شده در این مقاله، برای علاقه مندان به مهاجرت به کشور آمریکا، مفید واقع شده باشد.