اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

متوسط درآمد در آمریکا

متوسط درآمد در آمریکا

در این مقاله به بررسی متوسط درآمد در آمریکا خواهیم پرداخت.

کسب درآمد و داشتن یک منبع درآمد مطمئن از جمله مهمترین مسائل موجود در زندگی یک انسان بالغ هستند تا بتواند به کمک مهارت و روش خاص متناسب با توانایی خود، درآمدی داشته و زندگی مناسبی را برای خود فراهم نماید.

در این مقاله به بررسی متوسط درآمد در آمریکا خواهیم پرداخت.

کسب درآمد و داشتن یک منبع درآمد مطمئن از جمله مهمترین مسائل موجود در زندگی یک انسان بالغ هستند تا بتواند به کمک مهارت و روش خاص متناسب با توانایی خود، درآمدی داشته و زندگی مناسبی را برای خود فراهم نماید.

در کشورهای پیشرفته و صنعتی معمولا متوسط درآمد نسبت به کشورهای معمولی بالاتر است.

به همین دلیل نیز معمولا این موضوع سبب می شود که مهاجرت به این دسته از کشورها آمار بسیار بالایی را داشته باشد. بسیاری از کشورها وضعیت ضعیف و نا مساعدی را برای شهروندان و ساکنان خود ایجاد می کنند که این موضوع می تواند یکی از اصلی ترین علل مهاجرت باشد.

ما در مقاله متوسط درآمد در آمریکا و با کمک مشاورین شرکت الست گروپ، تصمیم داریم تا با بررسی متوسط درآمد در آمریکا، دید کلی را برای همراهان گرامی ایجاد نماییم تا همراهان ما بتوانند در مورد این موضوع اطلاعاتی را داشته باشند. پس اگر می خواهید بدانید که متوسط درآمد در آمریکا چقدر است، می توانید با ما همراه باشید تا به این موضوع پی ببرید.

ویدئو متوسط درآمد در آمریکا

از آنجایی که درآمد و میزان آن یکی از مهمترین ارکان زندگی در جوامع انسانی است، بررسی آن خالی از لطف نیست و می تواند بسیار کمک کننده باشد تا فرد با داشتن اطلاعات در این زمینه بتواند شغل متناسب با خود را انتخاب نموده و از آن کسب درآمد نماید.

اینفوگرافیک متوسط درآمد در آمریکا

اینفوگرافیک متوسط درآمد در آمریکا

ما در این مقاله، با استفاده از تجربیات متخصصین شرکت الست گروپ، به متوسط درآمد در آمریکا می پردازیم و برخی از مشاغل موجود در آمریکا را بررسی خواهیم نمود. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر معرفی می شود.

فهرست عناوین:
تاریخچه کسب درآمد
مهاجرت به آمریکا
روش های مهاجرت به آمریکا
حداقل دستمزد در آمریکا
شرایط کار در آمریکا
متوسط درآمد در آمریکا
درآمد برخی از مشاغل در آمریکا
پر در آمدترین مشاغل در آمریکا
حداقل درآمد برای داشتن یک زندگی خوب در آمریکا
مزایای کار در آمریکا
سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد متوسط درآمد در آمریکا با ما همراه باشید.

 

تاریخچه کسب درآمد

تاریخچه کسب درآمد

قبل از این که موضوع متوسط درآمد در آمریکا را بررسی نماییم، بایستی در خصوص تاریخچه کسب درآمد، اطلاعاتی داشته باشیم. انسان از زمان های قدیم و تا جایی که تاریخ به خاطر دارد، نیازمند ارتباط با یکدیگر بوده اند و برای رفع نیازهای خود مجبور بودند تا با هم تبادلاتی را انجام دهند و از لوازمی که در اختیار سایر همنوعان بوده، بهره مند شوند که این قضیه سبب شد تا تبادلات کالا به کالا و انواع دیگر تبادلات شکل بگیرد.

این روش ها ادامه داشت تا آنجایی که پول ابداع شد و انسان ها برای به دست آوردن پول و سرمایه، اقدام به انجام انواع کارهای قانونی و غیر قانونی می کردند تا بتوانند با به دست آوردن مقدار کافی پول، لوازم و وسیله های مورد نیاز را برای زندگی به دست آورند. در جوامع انسانی و کشورهای مختلف که در حال حاضر وجود دارند، روش ها و شغل های مختلفی برای به دست آوردن پول و سرمایه وجود دارد.

معمولا یک متوسط درآمد تقریبی برای هر کشور وجود دارد که در آن مشخص است و تقریبا میزان متوسط درآمد در هر کشور مقدار پیشرفت و سطح رفاه در آن را مشخص می کند.

کشور آمریکا که می توان گفت برترین کشور اقتصادی و صنعتی در جهان است، بالاترین میزان متوسط درآمد را دارا می باشد و افرادی که در این کشور مشغول به کار و زندگی هستند، از مرفه ترین مردم جهان محسوب می شوند و معمولا کمتر کسی را در این کشور می توان دید که کار کرده باشد اما درآمد مناسب و سرمایه کافی نداشته باشد و از متوسط درآمد در آمریکا بی بهره باشد.

ممکن است هزینه ها در آمریکا مقداری بالا باشد اما درآمدها به خوبی نیازها را در این کشور پوشش خواهد داد.

معمولا برای افرادی که می خواهند اقدام به مهاجرت نمایند، یک سوال اساسی در ذهن وجود دارد و با خود می گویند که متوسط درآمد در کشور مقصد چقدر است و چه مشاغلی مناسب تر هستند.

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا

کشور ایالات متحده یکی از برترین کشورهای جهان در تمام عرصه های مختلف می باشد که اکثر جامعه و جمعیت آن را افراد مهاجر تشکیل داده اند. کشور آمریکا به دلیل داشتن پتانسیل های مناسب در عرصه های مختلف، می تواند زمینه ساز مهاجرت افراد از کشورهای مختلف باشد و ملیت در این زمینه اهمیت چندانی ندارد

و به طور مثال ایرانیان نیز می توانند به سادگی به این کشور مهاجرت کرده و اقدام به گردشگری، انجام درمان های پزشکی برای بیماری های مختلف، دیدار با اعضای خانواده و آشنایان، تحصیل، کار، زندگی و بسیاری از موارد دیگر نمایند و این که سیاست بین دو کشور تیره و تار باشد، دلیلی بر عدم توانایی و یا سختی مهاجرت به این کشور نخواهد بود.

مهاجرت به کشور آمریکا دقیقا مانند کشورهای دیگر، روش های مختلفی را برای علاقه مندان به این کشور فراهم کرده است و افراد می توانند با توجه به نوع نیاز خود و توقع آن ها، از مهاجرت و همچنین هدفشان از مهاجرت، روش مهاجرتی خود را انتخاب نموده و مراحل آن ها را سپری نمایند تا بتوانند موفق به دریافت ویزای خود شده و به وسیله این ویزا بتوانند وارد خاک آمریکا شده و به دنبال هدف خود بروند.

روش های مهاجرت به آمریکا

روش های مهاجرت به آمریکا

روش های گوناگونی در راستای مهاجرت وجود دارد که مشاورین شرکت الست گروپ، در خصوص عمده ترین این روش ها، توضیحاتی را بخ شرح زیر ارائه داده اند.

مهاجرت به روش گردشگری و ویزای آن

برخی از کارها و اهدافی که برای شخص در یک کشور خارجی وجود دارند، نیازمند داشتن ویزا برای مدت طولانی نیستند.

کارهایی مانند انجام درمان برای بیماری ها زیر نظر پزشک در آمریکا، دیدار با اقوام، آشنایان و دوستان در کشور آمریکا، گردشگری و دیدن مکان های دیدنی و طبیعت در آمریکا و مسائلی از این قبیل؛ نیازمند ویزا برای مدت طولانی نیستند و معمولا با یک ویزای گردشگری که اعتبار آن به میزان شش ماه می باشد، می توان این موارد را انجام داد.

معمولا دریافت این نوع ویزا مراحل خیلی پیچیده ای ندارد و می توان به راحتی برای آن اقدام نمود. یکی از مهمترین مسائل در این موضوع، نوع صحبت با افسر مسئول صدور ویزا است که فرد باید بتواند به خوبی دلیل و هدف مهاجرت را برای وی شرح دهد تا افسر متقاعد شود که ویزا را برای شخص صادر نماید.

طبیعی است که اگر افسر شک کند و احساس نماید که شخص دروغ می گوید و پس از اتمام فرصت به کشور خود باز نمی گردد، ویزا را برای وی صادر نخواهد کرد.

مهاجرت به روش تحصیلی و ویزای آن

مهاجرت به روش تحصیلی و ویزای آن

تحصیل در کشورهای پیشرفته و سیستم های آموزشی پیشرفته، یکی از موارد مورد علاقه به ویژه برای افراد جوان تر می باشد که سبب می شود آن ها کشور خود را ترک نموده و برای تحصیل عازم کشوری پیشرفته شوند.

آمریکا که دارای مراکز علمی و دانشگاه های برتر در سطح جهان است و می توان گفت که کارآمدترین سیستم آموزشی در سطح جهان را در اختیار دارد، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افراد علاقه مند باشد.

افرادی که می خواهند برای این روش اقدام نمایند، در ابتدا باید پذیرش تحصیلی را از مراکز علمی و دانشگاه های معتبر در آمریکا دریافت نمایند تا بتوانند گام محکمی در مسیر اخذ ویزای تحصیلی آمریکا بگذارند و پس از طی موارد لازم، این ویزا را دریافت کرده و به کمک آن بتوانند اقدام به تحصیل در این کشور نماید.

از مزایای تحصیل در کشور آمریکا می توان به مواردی مانند داشتن فرصت شغلی مناسب و اجازه کار همزمان با تحصیل، دسترسی به منابع آموزشی بسیار معتبر با سطح علمی ویژه، دسترسی و قرار گرفتن در یک محیط علمی مناسب به لطف وجود سیستم آموزشی قدرتمند، امکان کار پس از اتمام تحصیل و زندگی در این کشور و پس از چند سال دریافت شهروندی و پاسپورت کشور آمریکا اشاره کرد.

تحصیل در آمریکا برای بسیاری از افراد آرزوی قلبی است و بسیاری از هموطنان ما نیز به دنبال این هدف هستند و آن را عملی می نمایند. اطلاعات تکمیلی را از شرکت الست گروپ کسب نمایید. شرکت الست گروپ، بهترین شرکت در زمینه مهاجرت تحصیلی می باشد.

مهاجرت به روش سرمایه گذاری و ویزای آن

مهاجرت به روش سرمایه گذاری و ویزای آن

افرادی در جامعه ما وجود دارند که سرمایه کافی برای مهاجرت از طریق روش سرمایه گذاری را دارند که به واسطه این روش می توانند وارد کشور آمریکا شده و اقامت دائم آن را کسب نمایند. در واقع افرادی که می خواهند به اقامت دائمی آمریکا دست پیدا کنند، می توانند در صورت داشتن سرمایه کافی از این طریق اقدام نمایند. مزایای این روش بسیار ویژه است.

برترین مزیت این روش اطمینان از دریافت اقامت دائم کشور آمریکا است و مزیت دیگر این روش، سهولت و سرعت در دریافت ویزا می باشد. علاوه بر این، پس از چند سال فعالیت و زندگی در این کشور، به شرط رعایت شرایط و پرداخت مالیات ها، فرد می تواند شهروندی و پاسپورت این کشور را دریافت نماید.

مهاجرت به روش کاری و ویزای آن

مهاجرت به روش کاری و ویزای آن

یکی از اصلی ترین روش های مهاجرت به کشور آمریکا، دریافت ویزای کار این کشور می باشد. این روش مرتبط با موضوع مقاله پیش روی شما می باشد زیرا افرادی که می خواهند از طریق مهاجرت به کشور آمریکا در این کشور مشغول به کار و کسب درآمد شوند، باید از این روش استفاده نمایند؛ حتی اگر در کشور آمریکا تحصیل نموده باشند.

در این روش؛ در ابتدا فرد متقاضی کار باید یک دعوتنامه همکاری را از کارفرمایی که در آمریکا است، دریافت نماید و به واسطه این دعوتنامه باید مراحل دریافت ویزای کار را طی نماید.

بدیهی است که در صورت عدم وجود دعوتنامه همکاری معتبر، شخص قادر به دریافت ویزای کار نخواهد بود.

از اصلی ترین علل مهاجرت افراد از طریق این روش می توان به عواملی مانند وجود بازار کار مناسب، تناسب میان درآمد و مخارج، دسترسی به کیفیت بالای زندگی به واسطه متوسط درآمد مناسب در این کشور و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود.

در واقع می توان گفت که به دلیل پیشرفته بودن کشور آمریکا و وجود سطح درآمد مناسب، روش دریافت ویزای کار، محبوب ترین روش مرتبط با مهاجرت در کشور آمریکا می باشد.

حداقل دستمزد در آمریکا

حداقل دستمزد در آمریکا

بنا بر قوانین فدرال، حداقل درآمد در کشور آمریکا 7.25 دلار برای هر ساعت کاری می باشد. میزان حداقل درآمد برحسب ساعت در کشور آمریکا بستگی به منطقه و شهر دارد و متغیر است. درآمد هر شخص بسته به نوع شغل و میزان مهارت نیز تعیین می شود و برخی از مشاغل حتی می توانند به ساعتی 130 دلار نیز برسند.

معمولا دستمزدهای پایین تر به شغل ها و محل هایی تعلق می گیرد که یا سختی آن ها کمتر است و یا نیاز به تخصص کمتری دارند.

طبیعتا هر چه که میزان تخصص و سختی کار شغلی بیشتر باشد، درآمد و دستمزد آن نیز بالاتر خواهد بود.

شرایط کار در آمریکا

شرایط کار در آمریکا

می توان گفت که کشور آمریکا از برترین کشورهای جهان برای کار کردن و اشتغال و کسب درآمد می باشد که دارای ساعت کاری استاندارد می باشد. درآمد حاصل از اشتغال در این کشور، مقدار قابل توجه و بالایی است که فرد را قادر می سازد تا بتواند قدرت خرید بالایی داشته باشد و زندگی مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

علاوه بر این، آمریکا برای مشاغل خود دارای یک سیستم بازنشستگی پیشرفته است که خدمات مناسبی را برای بازنشستگان فراهم خواهد نمود.

طبق گزارش اداره کار آمریکا که در سال 2022 منتشر شده است، متوسط درآمد ماهانه حدود 7900 دلار به ازای 40 ساعت کار مفید در هر هفته می باشد که میزان سالانه آن به حدود 94 هزار و 700 دلار خواهد رسید.

متوسط درآمد در آمریکا

متوسط درآمد در آمریکا

متوسط دستمزد در هر کشور، رقم و میزانی از دستمزد است که درآمد پنجاه درصد از مردم بیشتر از آن و درآمد پنجاه درصد دیگر مردم کمتر از آن می باشد. البته برخی از افراد که درآمدهای بسیار کلانی دارند، باعث برهم خوردن میزان صحیح این آمار می شوند و متوسط دستمزد را بالاتر نشان خواهند داد.

می توان گفت که متوسط درآمد در آمریکا به ازای هر نفر چیزی در حدود 32 هزار دلار در سال می باشد. در حالت کلی متوسط دستمزد در کشور آمریکا به صورت سالانه حدود 94 هزار و هفتصد دلار می باشد.

اما باید در نظر داشت که  دستمزد هر فرد به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند سن، جنسیت، سطح تحصیلات، میزان کار و درجه سختی کار، میزان تخصص مورد نیاز و عوامل دیگر که در کل بر اساس این موارد، دستمزد مشخص خواهد شد.

به عنوان مثال برای یک کارگر ساده در کشور آمریکا که در هر هفته 40 ساعت کار می کند، هر هفته حدود 905 دلار درآمد خواهد داشت که در سال 47هزار دلار کسب خواهد کرد و این میانگین دستمزد در جامعه کارگران آمریکا در سال 2019 بوده است، در حالی که متوسط دستمزد هر سال تغییراتی خواهد کرد و ممکن است مقدار آن کم و زیاد شود.

جالب است بدانید که عوامل مختلف زیادی می توانند بر میانگین کلی تاثیر داشته باشند که با کمک متخصصین شرکت الست گروپ، به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

تفاوت متوسط دستمزد بر اساس نژاد

تفاوت متوسط دستمزد بر اساس نژاد

نژاد های چهارگانه سفید، سیاه، آسیایی و لاتین در تعیین متوسط دستمزد نقش شدیدی دارند و میزان تفاوت در این موارد کاملا به چشم خواهد آمد و مشخص است.

به طور متوسط برای تمام نژادها، متوسط هفتگی درآمد حدود 900 دلار می باشد اما برای افراد کارمند که سفید پوست هستند، میزان این درآمد به 931 دلار در هفته می رسد در حالی که برای افراد سیاهپوست، مقدار درآمد هفتگی حدود 712 دلار است و برای افراد آسیایی، درآمد هفتگی به حدود هزار و نود و پنج دلار خواهد رسید و این در حالی است که افراد لاتین حدود 684 دلار درآمد دارند که مقدار نسبتا کمی می باشد. 

تفاوت متوسط دستمزد بر اساس تحصیلات

تفاوت متوسط دستمزد بر اساس تحصیلات

گزارشات منتشر شده بیانگر آن است که هر چه میزان تحصیلات بیشتر باشد، درآمد نیز بیشتر خواهد بود و این قضیه می تواند تاثیر بسیاری در تفاوت میزان متوسط دستمزد ایجاد نماید.

در این حالت باید بگوییم که فردی بدون مدرک تحصیلی می تواند در حدود 30 هزار دلار به صورت سالانه درآمد داشته باشد اما برای فردی که مدرک دیپلم داشته باشد، این مقدار تا 38 هزار دلار افزایش خواهد یافت و برای مدارک عالی دانشگاهی، میزان درآمد سالانه تا 81 هزار دلار نیز می تواند برسد. در کل این موضوع که فرد چه میزان تحصیلات دارد، تفاوت بسیاری را ایجاد خواهد نمود که بسیار قابل ملاحظه است.

تفاوت متوسط دستمزد براساس سن

تفاوت متوسط دستمزد براساس سن

یکی از مسائل مهم که سبب می شود تا درآمدها در یک جامعه متنوع باشد و در نهایت سبب ایجاد تفاوت ها در متوسط دستمزد شود، سن افراد می باشد.

برای سه گروه، این شرایط سنی طبق مقررات اداره کار کشور آمریکا مشخص شده است. برای افراد 16 تا 24 سال، برای افراد 25 تا 54 سال و افراد بالاتر از 55 سال که هر گروه سنی شرایط درآمدی خاص خود را دارند.

برای گروه سنی اول، درآمد کمترین میزان است. زیرا افراد با سن کمتر تجربه کمتری را دارند که این موضوع بر کیفیت کار آن ها تاثیر مستقیم خواهد داشت. این گروه سنی معمولا در هر هفته در حدود 581 دلار درآمد خواهند داشت.

برای گروه سنی دوم درآمد مقداری بیشتر است زیرا تجربه آن ها بیشتر شده و کیفیت و کارایی آن ها نیز بیشتر خواهد بود. درآمد این گروه سنی به حدود 924 دلار در هر هفته می تواند برسد که تفاوت بسیاری با گروه قبلی دارد.

برای گروه سوم نیز میزان درآمد در هر هفته می تواند به هزار و پانزده دلار برسد که نسبت به گروه سنی دوم نیز پیشرفت دارد. بنابراین عامل سن نیز یکی از فاکتورهای مهم در زمینه تفاوت در میزان درآمدها و عامل موثر بر متوسط دستمزدها می باشد.

تفاوت متوسط دستمزد بر اساس زمینه شغلی

تفاوت متوسط دستمزد بر اساس زمینه شغلی

نوع شغلی که فرد در آن مشغول می باشد، در متوسط دستمزد تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و مشاغل مختلف دارای میزان درآمدهای مختلفی می باشند. برای مثال درآمد یک پزشک بسیار متفاوت با درآمد یک کارگر است و این موضوع در جوامع مختلف وجود دارد.

بنابراین این فاکتور یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار روی متوسط دستمزد در جامعه آمریکا می باشد. طبیعی است که میزان درآمد در هر شغل با شغل دیگر تفاوت داشته باشد که این قضیه سبب می شود که افراد با حرفه های مختلف، میزان درآمد مختلفی داشته باشند.

این اختلاف درآمد بین افراد مشغول در حرفه های مختلف نیز عامل مهمی برای تاثیر در میزان متوسط دستمزدها خواهد بود.

در ادامه به برخی مشاغل و درآمدهای آن ها می پردازیم و می خواهیم بدانیم که پردرآمد ترین مشاغل موجود در کشور آمریکا کدام مشاغل هستند.

درآمد برخی از مشاغل در آمریکا

درآمد برخی از مشاغل در آمریکا

موضوع درآمد شغل های مختلف در کشور آمریکا مبحث پیچیده و طولانی است. در کشور آمریکا، مشاغل مختلف و فراوانی وجود دارند که هر کدام درآمد مختص به خود را دارند. گروه های شغلی و دسته های فراوان شغلی سبب می شوند تا نتوان به طور دقیق به همه مشاغل پرداخت.

در حالت کلی باید فرد در نظر داشته باشد که با ایجاد فیلترهای مشخص، شغل های مورد نظر خود را جداسازی نماید تا موقعیت های متناسب با خود را در نظر بگیرد و میزان درآمد آن ها را محاسبه نماید. درآمدها مطابق با نوع شغل بسیار متفاوت خواهد بود. کارشناسان شرکت الست گروپ، تعدادی از این مشاغل را بررسی نموده اند. 

مشاغل خدماتی

مشاغل خدماتی

مشاغل خدماتی یکی از اصلی ترین کارهاست که دارای بازار کار بسیار وسیع در کشور آمریکا می باشد و افراد بسیاری در این دسته شغلی قرار دارند. میانگین درآمد سالانه این دسته از افراد حدود 27 هزار دلار می باشد و جنسیت در این موضوع بسیار دخیل است. به طوری که درآمد مردان حدود 33 هزار دلار است اما درآمد بانوان حدود 22 هزار دلار می باشد و در بین دو جنسیت، تفاوت دریافتی زیادی وجود دارد. 

حسابداری

یکی دیگر از مشاغل پرطرفدار که بازار کار مناسبی در کشور آمریکا دارد، شغل حسابداری است که درآمد این شغل در حدود 65 هزار دلار در سال خواهد رسید و می تواند شغل تقریبا مناسبی محسوب شود.

برای عنوان شغلی دیگر که بالا دستی این شغل محسوب می شود که نام آن مدیر حسابداری است، مبلغ درآمد به حدود 141 هزار دلار می رسد که مبلغ بسیار مناسبی می باشد و می توان به کمک این مبلغ، زندگی تقریبا خوبی را داشت.

پردرآمدترین مشاغل در آمریکا

برخی از مشاغل در کشور آمریکا وجود دارند که درآمد بسیار بالایی دارند و افرادی که در این مشاغل و حرفه ها مشغول هستند، هیچ مشکلی برای داشتن یک زندگی با کیفیت عالی و درجه اول ندارند. رتبه اول پردرآمدترین مشاغل به حرفه متخصص بیهوشی تعلق دارد که درآمد سالانه 331 هزار دلاری را برای متخصص بیهوشی خواهد داشت.

وظیفه این متخصص، کنترل نمودن درد در مراحل مختلف عمل و تنظیم سطح هوشیاری با کمک دستگاه ها و داروهای بیهوشی مختلف است و در واقع متخصص به نوعی این موارد را باید استفاده کند که بتواند سطح هوشیاری فرد را در حدی تنظیم نماید که فرد بدون ناراحتی قبل، حین و بعد از عمل بتواند عمل جراحی را تحمل نماید.

برای این که فرد بتواند قادر به انجام این وظیفه حساس باشد، باید دوره تخصصی پس از دوره پزشکی عمومی را بگذراند که مدت این دوره 4 سال می باشد.

جراح فک و صورت در رتبه دوم مشاغل پر درآمد قرار می گیرد و درآمد سالانه این حرفه حدود 311 هزار دلار می باشد. شخص برای این شغل نیاز به گذراندن چهار سال دوره دندانپزشکی عمومی، چهار سال کارورزی، قبولی در آزمون تخصصی دو مرحله ای را دارد و پس از دریافت تاییدیه نهایی کشور آمریکا می تواند در این کشور مشغول به کار شود و درآمد مناسبی را داشته باشد.

علاوه بر این دو شغل، مشاغل پزشکی دیگر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند و در واقع باید گفت که مشاغل پزشکی در کشور آمریکا جزو پردرآمدترین مشاغل هستند و افراد دارای تخصص در زمینه های پزشکی می توانند به راحتی به این کشور مهاجرت نموده و به حرفه خود مشغول شوند و درآمد بسیار مناسبی داشته باشند.

حداقل درآمد برای داشتن یک زندگی خوب در آمریکا

حداقل درآمد برای داشتن یک زندگی خوب در آمریکا

پاسخ به این سوال که چه مقدار درآمد برای داشتن یک زندگی خوب در کشور آمریکا لازم است، تقریبا غیرممکن است زیرا در ابتدا باید گفت که تعریف زندگی خوب از دیدگاه افراد مختلف متفاوت است و سطح توقعات افراد از زندگی یکسان نیست. به همین علت ممکن است میزان درآمد یکسان برای دو نفر، مناسب نباشد.

ممکن است برای یکی بتواند زندگی خوب از دید وی ایجاد نماید اما برای دیگری همان مقدار درآمد نتواند این کار را انجام دهد. اما در حالت کلی برای داشتن یک زندگی معقول که حداقل نیازهای زندگی عادی برای افراد فراهم شود، باید در حدود 50 هزار دلار در سال درآمد وجود داشته باشد.

باید در نظر داشت که حدود هفتاد درصد از مردم آمریکا درآمد سالانه کمتر از یکصد دلار دارند و می توان گفت که تقریبا توانایی داشتن یک زندگی مناسب و خوب را دارند. از این رو می توان گفت که برای داشتن زندگی با استاندارد مناسب در این کشور، مبلغ بسیار بالایی نیست و می توان با داشتن یک شغل معمولی، درآمد خوبی را کسب نمود و زندگی مناسبی داشت.

مزایای کار در آمریکا

مهاجرت و کار در کشور آمریکا، مزایای بسیار متنوعی دارد که یکی از آن ها مهاجرت تقریبا آسان به این کشور می باشد و پس از چند سال کار و زندگی در این کشور، شخص می تواند با داشتن شرایط، تابعیت و پاسپورت آمریکا را داشته باشد.

علاوه بر این، فرد می تواند خانواده خود را نیز به آمریکا منتقل نموده و از مزایای یک زندگی با کیفیت بسیار بالا بهره مند شود. کار در کشور آمریکا مزایای زیادی دارد که موارد ذکر شده از اصلی ترین موارد هستند.

سخن پایانی

سخن پایانی

گاهی ممکن است وجود شرایط سخت در کشور مبداء برای اشخاص سبب شود که آن ها به فکر مهاجرت و کار در کشورهای دیگر که پیشرفته تر هستند و شرایط کاری و درآمد مناسب در آن ها وجود دارد، افتاده و اقدام به دریافت ویزای کار نموده و به کشور مورد نظر مهاجرت نمایند تا بتوانند زندگی مناسبی را برای خود ایجاد نمایند.

از این رو کشور و آشنایان خود را ترک نموده و وارد کشور غریب خواهند شد و اقدام به اشتغال و کسب درآمد خواهند کرد. کشور آمریکا که برترین اقتصاد جهان را دارا می باشد و در سال 2022 برترین کشور در تمام عرصه ها اعلام شده است، محل بسیار مناسبی برای اشتغال و کسب درآمد و داشتن زندگی با کیفیت بالا می باشد.

بنابراین افراد بسیاری با دریافت دعوتنامه از جانب کارفرما در آمریکا، ویزای کار را دریافت نموده و وارد خاک آمریکا می شوند تا بتوانند در این کشور مشغول شوند و درآمد مناسبی را کسب کنند.

در جامعه آمریکا براساس گزارش اداره کار، در سال 2022 متوسط حقوق سالیانه 94 هزار و 700 دلار بیان شده است که سبب شده تا این کشور از نظر تناسب بین درآمد و مخارج در رتبه 4 جهان قرار داشته باشد و این موضوع بیانگر کیفیت بالای زندگی خواهد بود.

بنابر مسائل عنوان شده و آگاهی یافتن از متوسط درآمد در آمریکا، می توانید دید کلی نسبت به این مسئله داشته باشید و آگاهانه تصمیم بگیرید. اگر در مسیر مهاجرت خود مانع و یا سوالی می بینید، می توانید با ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته و به راحتی بتوانید مسائل مرتبط با مهاجرت خود را کنترل نموده و به هدف خود برسید.