اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

در این مقاله به بررسی موضوع سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا می پردازیم.

همه ما می دانیم که آمریکا جزو ابر قدرت های جهان بوده و در زمینه های مختلف از جمله بهترین کشورهای جهان به شمار می آید.

در این مقاله به بررسی موضوع سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا می پردازیم.

همه ما می دانیم که آمریکا جزو ابر قدرت های جهان بوده و در زمینه های مختلف از جمله بهترین کشورهای جهان به شمار می آید.

از همین رو، طرفداران مهاجرت به این کشور قدرتمند بسیار زیاد هستند. این افراد می خواهند با مهاجرت به کمک راه های مختلف به آمریکا وارد شوند تا بتوانند به اهداف مورد نظر خود برای زندگی دست پیدا کنند. کشور آمریکا ویزاها و راه های مختلفی را برای ورود افراد مهاجر باز گذاشته است که هر کدام ممکن است مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند.

اینفوگرافیک سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

اینفوگرافیک سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

هدف ما در این مقاله، بررسی سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا می باشد.

بنابراین افرادی که می خواهند در مورد سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا بدانند، می توانند با ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ همراه باشند تا اگر برای آن ها امکان استفاده از این راه مقدور باشد، بتوانند از آن استفاده نمایند.

ویدئو سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

فهرست عناوین:
چرایی مهاجرت
معرفی کشور آمریکا
تعریف مهاجرت
پاسپورت چیست؟
راه های ورود به آمریکا
دومینیکا کجاست؟
پاسپورت دومینیکا
مدارک مورد نیاز برای اخذ پاسپورت
ویزای توریستی B1 و B2
مزیت های پاسپورت دومینیکا برای دریافت ویزای آمریکا
افراد ایرانی در دومینیکا
سخن پایانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا با ما همراه باشید.

 

چرایی مهاجرت

چرایی مهاجرت

قبل از پرداختن به موضوع سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا، لازم است در خصوص مهاجرت، پیش مقدمه ای را بیان نماییم. ذات انسان به شکلی آفریده شده است که همیشه میل به پیشرفت و برتری در آن وجود دارد. همین امر سبب می شود تا انسان دائما در حال یافتن بهترین روش ها برای پیشرفت خود در زندگی و داشتن آسایش و کیفیت بالا در زندگی باشد.

میل بی نهایت طلبی انسان سبب می شود تا به دنبال مواردی مانند مهاجرت باشد و این قضیه باعث می شود که انسان از محلی که امکان پیشرفت برای وی وجود ندارد و یا احتمال پیشرفت وی در آن نقطه کم است، نقل مکان نموده و به شهر و یا کشوری که دارای امکانات بیشتر برای پیشرفت است، مهاجرت نماید.

از طریق این مهاجرت و تلاش فرد در کشور مقصد، احتمالا وی پس از مدتی تلاش، قادر به پیشرفت چشمگیری خواهد بود که زندگی وی تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت.

در عصر تکنولوژی که شاهد آن هستیم، برخی از کشورها مانند ایالات متحده آمریکا پیشرفت بسیار زیادی را داشته اند و توانسته اند ساختار خود را به گونه ای سازماندهی نمایند که از سایر کشورها گوی سبقت را بربایند و در میان کشورهای برتر در جهان باشند.

کشور آمریکا که مهاجر پذیر می باشد، دارای جمعیت بسیار زیادی می باشد که اکثر آنها مهاجر هستند که جامعه آمریکا را تشکیل داده اند. این جمعیت مهاجر کمک بسیاری به پیشرفت آمریکا نموده است و این کشور، پیشرفت خود را به نوعی مدیون این افراد مهاجر است. چرا که آن ها با کار مؤثر خود و دریافت حقوق، چرخش اقتصاد آمریکا را سرعت بخشیده و آن را به جایگاه کنونی در سطح جهان رسانده است.

از طرفی دیگر، افراد مهاجر نیز به نوعی مدیون کشور آمریکا هستند. به این دلیل که آمریکا با ایجاد شرایط مناسب برای مهاجرت و زندگی آن ها امکان کار را در اختیار آن ها قرار داده است تا بتوانند به راحتی در خاک این کشور کار و زندگی کنند و درآمد مورد نیاز خود را کسب نمایند.

در ادامه نوشتار سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا و با کمک متخصصین الست گروپ، با ایالات متحده آمریکا آشنا خواهیم شد. همراه شما هستیم.

معرفی کشور آمریکا

معرفی کشور آمریکا

ایالات متحده آمریکا که برای راحتی بیشتر، آمریکا خوانده می شود، کشوری بسیار پیشرفته در قاره آمریکا می باشد که در بین کشورهای کانادا، مکزیک و اقیانوس های اطلس و آرام واقع شده است. پایتخت کشور آمریکا، واشینگتن دی سی می باشد و شهر پرجمعیت آن که بیشتر جمعیت برای کار و زندگی بهتر در آن زندگی می کنند، شهر نیویورک می باشد.

مساحت کشور آمریکا 9.8 میلیون کیلومتر مربع بوده که سومین کشور از لحاظ مساحتی در جهان می باشد و جمعیت آن بیش از 334 میلیون نفر است. واحد پولی  این کشور، دلار آمریکا بوده که معتبرترین واحد پولی در جهان است و مبنای محاسبات ارزی اکثر کشورها می باشد.

کشور آمریکا از نظر سیستم آموزشی دارای یک سیستم یکپارچه پیشرفته است که دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر با سطح علمی بسیار بالا در این کشور قرار دارند. این کشور در امر سلامت نیز بسیار فعال است و به سلامت شهروندان خود اهمیت ویژه ای قائل است.

علاوه بر این؛ وضعیت آب و هوایی، زندگی و بسیاری از مسائل دیگر در این کشور بسیار مناسب است و همین قضایا سبب شده است که این کشور برای جذب مهاجر، زمینه بسیار مناسبی را داشته باشد.

تعریف مهاجرت

تعریف مهاجرت

مهاجرت؛ به نقل مکان و جابجایی افراد از منطقه ای به منطقه دیگر می گویند که معمولا برای دستیابی به امکانات بهتر، برای زندگی انجام می شود. مهاجرت به ویژه در عصر کنونی به علت در دسترس بودن وسیله های مختلف به آسانی قابل انجام است.

به شرطی که فرد توانایی خود برای هزینه های موجود در کشور هدف مشخص نماید تا در آن کشور دچار مشکل مالی نشود.

هر کشور روش های مهاجرتی مختلفی را در اختیار افراد قرار می دهد تا فرد بتواند به کمک آن ها ویزای متناسب با نیاز خود را دریافت نموده و بتواند وارد خاک آن کشور شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا، با شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

پاسپورت چیست؟

پاسپورت چیست؟

گذرنامه یا همان پاسپورت، دقیقا مانند شناسنامه برای فرد است که اطلاعات شناسایی وی را به همراه دارد و برای مهاجرت و شناسایی فرد، در نقاط مختلف جهان قابل استفاده است.

این مدرک معتبر، از طرف دولت های کشورهای مختلف برای شهروندان صادر می شود و پاسپورت برخی از کشورها مانند آمریکا در جهان بسیار معتبر هستند و فرد با داشتن پاسپورت کشوری مانند آمریکا، قادر است تا به اکثر نقاط جهان بدون نیاز به ویزا مسافرت کند.

به همین علت افراد بسیاری به قصد دریافت پاسپورت کشور آمریکا به این کشور مهاجرت نموده و در خاک این کشور زندگی می کنند تا پس از چند سال زندگی، فعالیت و پرداخت مالیات به شرط داشتن تمام شرایط لازم، شهروندی و پاسپورت کشور آمریکا را دریافت نمایند.

پاسپورت کشور آمریکا یکی از بهترین پاسپورت های موجود در جهان است که مزایای بسیار زیادی دارد و افراد بسیاری آرزوی داشتن آن را داشته و حتی حاضرند مبالغ بسیاری را بابت به دست آوردن آن پرداخت نمایند تا بتوانند زندگی مرفه و بدون مشکلی داشته باشند.

با ادامه نوشتار سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا همراه شما هستیم.

راه های ورود به آمریکا

راه های ورود به آمریکا

برای سفر به کشور آمریکا و مهاجرت به این کشور، راه های مختلفی وجود دارد که انتخاب هر کدام از روش ها، بستگی به نیاز فرد دارد. برای هر روش، یک یا چند نوع ویزای مختلف وجود دارد که فرد باید بر اساس نوع هدفی که دارد، ویزای مورد نظر خود را تعیین نموده و وارد جزئیات اخذ آن شده و تلاش نماید تا بتواند آن را به دست آورده و با استفاده از ویزای دریافت شده، وارد خاک آمریکا شود. متخصصین زبده شرکت الست گروپ، مناسب ترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط شما، پیشنهاد خواهند داد. 
روش های مختلف ورود به خاک آمریکا به شرح زیر می باشند.

ویزای توریستی

ویزای توریستی

یکی از اصلی ترین انواع ویزاست که بسیار پرطرفدار است و کشورهای مختلف، این نوع ویزا را صادر می کنند تا اشخاص گردشگر بتوانند به راحتی وارد خاک آن کشور شده و از امکانات تفریحی، گردشگری، تاریخی و دیدنی بازدید نموده و علاوه بر انتشار دادن فرهنگ ها و رسوم خود به سایر نقاط جهان، پیشرفت اقتصادی نیز برای خود ایجاد نمایند.

کشور آمریکا نیز از این موضوع غافل نبوده و همواره در تلاش بوده تا این نوع ویزا را برای اهداف مختلف به ویژه برای گردشگران صادر نماید. از ویزای توریستی می توان برای مواردی مانند گردشگری، دیدار با اقوام و دوستان، تحت معالجه قرار گرفتن در آمریکا و برخی از اهداف دیگر استفاده نمود.

باید بدانید که میزان اعتبار این نوع از ویزاها معمولا در حدود 6 ماه می باشد. نکته دیگری نیز وجود دارد که باید بدانید، ویزای توریستی می تواند برای یک بار ورود و یا چند بار ورود باشد و این قضیه بستگی به نوع این ویزا و هدف استفاده از آن دارد.

ویزای تحصیلی

یکی دیگر از انواع اصلی ویزا برای سفر و مهاجرت به کشور آمریکا، ویزای تحصیلی است. افراد جویای علم و به دنبال پیشرفت، همواره در پی آن هستند که با دریافت ویزای تحصیلی کشورهای پیشرفته به ویژه کشور آمریکا، بتوانند وارد این کشور شده و در سیستم آموزشی برتر این کشور اقدام به کسب علم و دانش نمایند.

تحصیل در آمریکا می تواند به آینده فرد کمک بسیاری کند زیرا مدارک علمی که شخص در این کشور به دست خواهد آورد، در خود آمریکا و تمام کشورهای جهان دارای اعتبار است و شخص می تواند با داشتن این مدرک، به اشتغال پس از تحصیل در هر کشوری که اراده کند، بپردازد. الست گروپ، بهترین شرکت برای مهاجرت تحصیلی شناخته می شود.

ویزای کار

یافتن کار به ویژه در کشور ما، به یکی از پیچیده ترین مسائل تبدیل شده است و افراد بسیار زیادی از نبود شغل و درآمد مناسب رنج می برند که این موضوع یکی از اصلی ترین مشکلات موجود در هر جامعه ای می باشد. کشورهای پیشرفته و صنعتی مانند آمریکا، کمتر با این مشکل مواجه هستند و شرایط کار در این کشورها فراهم بوده و آمار بیکاری بسیار کم است.

همین عامل سبب می شود تا افراد از کشورهای مختلف به این کشورها به ویژه به آمریکا مهاجرت کاری انجام داده و در خاک این کشورها اقدام به اشتغال نمایند که مزایای زیادی هم برای آن ها دارد. از جمله مزایای کار در کشوری مانند آمریکا، می توان به بازار کار مناسب، کسب درآمد کافی، تعادل مناسب میان درآمد و مخارج، بهره مندی از زندگی با کیفیت بالا و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود.

برای این که شخص بتواند به اشتغال در کشور آمریکا بپردازد، در ابتدا باید دعوتنامه همکاری را از کارفرمای حاضر در کشور آمریکا دریافت نماید تا بتواند به همراه مدارک لازم برای دریافت ویزای کار آمریکا اقدام نماید. قابل ذکر است که افراد دارای ویزای توریستی، اجازه کار و فعالیت در کشور آمریکا را ندارند و برای اشتغال باید از طریق ویزای کار اقدام کنند.

ویزای سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری که یکی از معتبرترین راه ها و مطمئن ترین آن ها برای دریافت اقامت دائم کشور آمریکا می باشد، از جمله بهترین راه های مهاجرت و سفر به کشور آمریکا می باشد و مزایای بسیاری را برای فرد سرمایه گذار خواهد داشت.

یکی از شرایط ضروری برای دریافت این ویزا، داشتن شرایط مالی بسیار مناسب است و فرد باید بداند که دقیقا می خواهد در چه زمینه ای سرمایه گذاری نماید و چه میزان سرمایه برای انجام این کار لازم است.

ویزا به واسطه ازدواج

یکی دیگر از روش های دریافت اقامت آمریکا و سفر به این کشور، ازدواج با یکی از شهروندان و افرادی است که در این کشور اقامت دارند. این نوع از ویزا انواع مختلفی مانند IR1، CR1، F2A، C21 را شامل می شود. هر کدام از انواع این ویزاها شرایط و مشخصات خاص خود را دارد.

کاربرد انواع این ویزاها به این صورت است که مثلا ویزای IR1 برای افرادی استفاده می شود که یکی از زوجین که در آمریکا اقامت دارد، بدون گرین کارت آمریکا باشد و بیشتر از دو سال از زمان ازدواج آن ها گذشته باشد. اما ویزای CR1 برای افرادی استفاده می شود که یکی از زوجین که در آمریکا اقامت دارد، بدون گرین کارت آمریکا باشد و کمتر از دو سال از زمان ازدواج آن ها گذشته باشد.

اما دو نوع دیگر برای زوجینی می باشد که یکی از آن ها دارای گرین کارت آمریکا باشد. در نتیجه ویزا به واسطه ازدواج نیز یکی از موارد سفر و مهاجرت به آمریکا است و شخص با داشتن شرایط آن حتی می تواند شهروند رسمی آمریکا شود.

ویزا به واسطه تولد

کشور آمریکا تابع قانون خاک است و این موضوع به این معنا می باشد که هر فرد متولد شده در خاک کشور آمریکا می تواند پاسپورت دریافت نموده و شهروند رسمی آمریکا باشد. همین امر سبب می شود که افراد مهاجر برای این که بتوانند تابعیت آمریکا را برای فرزند خود بگیرند، به این کشور مهاجرت کنند و حتی اگر شده باشد، این کار را با گرفتن ویزای توریستی انجام می دهند.

بنابراین موضوع ویزا به واسطه تولد، یکی از راه های دریافت اقامت و سفر به آمریکا محسوب می شود که والدین می توانند پس از مدتی به واسطه فرزند خود ساکن آمریکا شوند.

این راه با هدف تولد فرزند و دریافت شهروندی آمریکا برای وی انجام می شود که یکی از اهداف مهاجرت به آمریکا محسوب می شود.

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا و کشورهای دیگر

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا و کشورهای دیگر

برخی از کشورهای جهان مانند دومینیکا، پاسپورت های بسیار معتبری دارند که به شهروندان آن ها امکان ورود به خاک برخی از کشورها را حتی بدون ویزا می دهد. از این رو سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا نیز یکی از راه های مناسب برای ورود افراد به خاک آمریکا می باشد.

این روش به ویژه برای هموطنان ما می تواند بسیار کمک کننده باشد. زیرا معمولا درخواست ایرانیان از طریق روش های دیگر بسیار طول خواهد کشید و در اکثر موارد حتی با وجود ارائه مدارک بیشتر، درخواست رد شده و زمان و هزینه اتلاف خواهد شد.

لذا پیشنهاد می شود که از طریق دریافت تابعیت دوم کشوری مانند دومینیکا ،اقدام به مهاجرت به آمریکا شود تا بتوان بسیار سریع تر وارد خاک این کشور شد. اطلاعات تکمیلی را از مشاورین الست گروپ کسب نمایید.

دومینیکا کجاست؟

دومینیکا کجاست؟

دومینیکا کشوری جزیره ای شکل می باشد  که از دریای کارائیب تا فلوریدای آمریکا واقع شده است و نام دیگر آن جزیره کارائیب می باشد. در این کشور جزیره ای، امکانات بسیاری به همراه نقاط دیدنی و گردشگری فراوان وجود دارند. این جزیره به ویژه برای افرادی که به پیاده روی علاقه مند هستند، بسیار مناسب است.

زیرا در این جزیره، جاده هایی با مسافت زیاد وجود دارند که می توان به راحتی و برای هرچند وقت که بخواهند، به پیاده روی بپردازند بدون آن که نگران مزاحمت خاصی باشند.

به دلیل مناسب بودن این کشور برای امور مختلف و زندگی، هر ساله نفرات بسیاری به این کشور می روند به ویژه برای مقاصد گردشگری و این موضوع می تواند کاملا به نفع این کشور جزیره ای کوچک باشد که جمعیت آن حدود 73 هزار نفر می باشد.

پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

پاسپورت این کشور یکی از معتبرترین پاسپورت های جهان است که دارنده آن می تواند پس از 6 ماه بدون محدودیت، به 140 کشور دنیا مسافرت کند. افرادی که موفق به دریافت این پاسپورت می شوند، هرگز نیازی به تمدید آن نخواهند داشت و این پاسپورت یک مدرک معتبر دائمی و مادام العمر می باشد.

جالب اینجاست که بدانید می توان پاسپورت این کشور را با پرداخت مبلغ 100هزار دلار به عنوان کمک بلاعوض به دولت دومینیکا به دست آورد که این مبلغ تنها برای خود شخص است. در صورتی که فرد بخواهد همسر خود را نیز به این کشور برده و برای وی نیز پاسپورت اخذ نماید، باید مبلغ 50 هزار دلار دیگر را نیز بپردازد.

برای فرزندان نیز هر فرزند به حدود 25 هزار دلار نیاز خواهد بود. البته از راه های دیگر نیز می توان پاسپورت این کشور را دریافت نمود که معمولا طولانی بوده و با دردسرهایی همراه هستند. دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق روش سرمایه گذاری نیز یکی از راه ها است که مزایای بسیاری را برای دارندگان خود به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، دارندگان تابعیت دومینیکا به راحتی می توانند تابعیت کشورهایی مانند انگلیس را دریافت نمایند. زیرا برخی از این کشورها مشترک المنافع هستند. علاوه بر این، پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین راه ها برای ورود به آمریکا بدون ویزای این کشور است؛ به ویژه برای افرادی که دارای محدودیت ورود به دلیل مسائل سیاسی و اجتماعی کشور مبدأ خود هستند و آمریکا روابط مناسبی با آن کشور ندارد.

از آنجایی که کشور ما نیز جزء کشورهایی است که آمریکا با آن ها رابطه مناسبی ندارد، بنابراین گرفتن ویزای آمریکا برای ایرانیان بسیار دشوار و مستلزم سپری کردن مراحل و زمان طولانی است.

به همین دلیل پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین راه ها برای هموطنان ما می باشد تا بتوانند به کمک آن، وارد خاک آمریکا شوند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پاسپورت

مدارک مورد نیاز برای اخذ پاسپورت

فرقی ندارد که بخواهید برای پاسپورت کدام کشور اقدام نمایید، در هر صورت شما موظف هستید برای دریافت پاسپورت در هر کشور، مدارک خواسته شده توسط اداره مهاجرت را به همراه داشته و آن ها را ارائه دهید تا بتوانید پاسپورت را اخذ نمایید. برای کشور دومینیکا نیز همینطور است و فردی که می خواهد پاسپورت این کشور را دریافت نماید، باید مدارک خواسته شده را ارائه دهد.

این مدارک باید حتما باید به صورت ترجمه شده به انگلیسی باشند. در غیر این صورت، قابلیت ارائه شدن را نخواهند داشت.

مدارکی که باید ارائه شود، عبارتند از:

کپی از همه صفحات پاسپورت اول، شناسنامه و کارت ملی، عکس سه در چهار، اگر فرد متاهل باشد، سند ازدواج باید ارائه شود، گواهی عدم سوء پیشینه، ارائه آخرین مدرک تحصیلی، ثابت کردن وجود توانایی مالی، لیست دارائی های نقدی و غیر نقدی، برگه مالیاتی و برخی موارد دیگر که تمام این موارد باید به انگلیسی ترجمه شده باشند.

ویزای توریستی B1 و B2

ویزای توریستی نوع B1 که کوتاه مدت است، برای سفرهای گردشگری و سفرهایی که مدت کوتاهی طول خواهند کشید، استفاده می گردد. افرادی که قصد دارند تا با پاسپورت دومینیکا وارد آمریکا شوند، باید ویزای نوع B1 را داشته باشند و داشتن این ویزا برای این دسته از افراد ضروری است.

اما جای نگرانی نیست. زیرا شهروندان این کشور به راحتی می توانند ویزای نوع B1 را دریافت کنند و صدور این ویزا برای آن ها مدت زیادی طول نخواهد کشید. ویزای توریستی B2 هم نوعی ویزای موقت می باشد و برای اهدافی استفاده می شود که مدت بیشتری به طول خواهند انجامید.

این ویزا برای اهدافی مانند دیدار با آشنایان، استفاده از خدمات درمانی و موارد دیگر استفاده می شود. این نوع ویزا نیز برای افرادی که تابعیت دومینیکا را دارند، کار آسانی خواهد بود.

مزیت های پاسپورت دومینیکا برای دریافت ویزای آمریکا

مزیت های پاسپورت دومینیکا برای دریافت ویزای آمریکا

دریافت نمودن پاسپورت دومینیکا تنها داشتن یک پاسپورت معمولی برای مهاجرت و سفر به کشورهای دیگر برای سفر موقت نیست، بلکه افرادی که این پاسپورت را دارند، می توانند برای زندگی در کشور مورد نظر خود اقدام نمایند که این امر یکی از مزیت های اصلی پاسپورت این کشور می باشد.

اگر فردی با استفاده از ویزا وارد خاک آمریکا شود و بخواهد در اوایل اقامت خود اقدام به گردشگری و کار نماید، در ادامه می تواند ویزا را تعویض نموده و درخواست گرین کارت آمریکا را داده و آن را به دست بیاورد که این امر می تواند سبب شود که فرد بتواند از مزایای شهروندی آمریکا استفاده نماید.

علاوه بر این می تواند برای ادامه تحصیل خود در دانشگاه های این کشور نیز اقدام نماید که فرصتی طلایی محسوب می شود و در این حالت فرد باید ویزای خود را به ویزای تحصیلی تغییر دهد.

بنابراین پاسپورت کشور دومینیکا بسیار کاربردی بوده و می تواند شرایط بسیار مناسبی را برای افراد فراهم نماید تا بتوانند وارد آمریکا شده و در این کشور به زندگی بپردازند. یکی دیگر از برتری های این پاسپورت، انجام تنها یک بار مراحل صدور می باشد و پس از صدور برای مدت ده سال می توان به دفعات به کشور آمریکا مسافرت کرد.

در حالی که بسیاری از پاسپورت های کشورهای دیگر این ویژگی را ندارند.

اما باید دقت شود که برخی از معایب نیز برای پاسپورت دومینیکا وجود دارند و می توان از برخی موارد نام برد.

مانند وجود احتمال در لغو تابعیت اگر تقلب در کار بوده باشد و این امر آشکار شود، احتمال وقوع حوادث طبیعی در این کشور بسیار زیاد است، برای ورود به آمریکا باید ویزا نیز دریافت شود و فاصله این کشور از ایران بسیار زیاد است.

برخی معایب دیگر نیز وجود دارند که برای آگاهی بیشتر می توانید به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

افراد ایرانی در دومینیکا

افراد ایرانی در دومینیکا

افراد ایرانی بسیاری در این کشور وجود دارند و شرکت های فراوانی در این کشور راه اندازی کرده و به واسطه آن ها به کسب درآمد پرداخته اند و همچنین در کنار این کسب درآمد می توانند پاسپورت این کشور را داشته باشند و به کشورهایی مانند آمریکا مسافرت کنند. در حالت کلی، افرادی که بتوانند سود خوبی را برای کشور دومینیکا ایجاد نمایند، به شدت مورد حمایت دولت این کشور خواهند بود.

شرکت های ایرانی در زمینه های مختلف در کشور دومینیکا فعالیت دارند. به طور مثال در زمینه های مواد غذایی، خدماتی، ساخت و ساز و بسیاری از موارد دیگر و باید گفت که این شرکت ها توانسته اند در این کشور، موفقیت های فراوانی به دست آورند.

به طور کلی برای افراد ایرانی، دریافت پاسپورت دومینیکا بسیار کاربردی است و می تواند سبب شود تا این دسته از افراد بتوانند راحت تر وارد آمریکا شوند و دشواری مسیرهای عادی را نداشته باشند.

همه ما می دانیم که چه وضعیتی بین کشور ما و آمریکا وجود دارد و در سال های اخیر، انواع تحریم ها و محدودیت ها برای افراد ایرانی وضع شده است و تحریم ها سبب شده است تا ارزش دلار بالا رفته و ریال ارزش خود را از دست داده و ریزش بسیار شدیدی را تجربه نماید.

به دلیل همین تحریم ها و محدودیت ها، اگر فرد ایرانی بخواهد با استفاده از پاسپورت ایرانی برای سفر به آمریکا اقدام نماید، معمولا سختی های بسیار زیادی در مسیر وی وجود خواهند داشت که در نهایت نیز امکان رد شدن درخواست ویزای آمریکا برای وی بسیار زیاد است.

به همین دلیل شرکت مهاجرتی الست گروپ به شما پیشنهاد می کند که از طریق پاسپورت کشور دومینیکا اقدام نمایید. زیرا این روش بسیار آسان و کم دردسر خواهد بود که می تواند شما را به آسانی وارد خاک آمریکا نماید.

سخن پایانی

سخن پایانی

همه ما می دانیم که آمریکا کشوری بسیار پیشرفته، مجهز و مدرن است که در بسیاری از زمینه ها در جهان حرف اول را می زند و ابر قدرت اقتصادی، نظامی و غیره محسوب می شود. بنابراین افراد برای کار، تحصیل، زندگی و گردشگری وارد این کشور شده و به آن سفر می کنند.

برای ورود به این کشور، راه های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از پاسپورت کشور دیگر و تابعیت دوم می باشد. به ویژه برای افرادی که کشورشان با آمریکا رابطه خوبی ندارد و این رابطه نامناسب سبب شده است تا درخواست آن ها بسیار زمانبر شده و در اکثر موارد نیز رد شود.

بنابراین یکی از راه های سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا می باشد که در میان افراد ایرانی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. افرادی که پاسپورت دومینیکا را داشته باشن،د به راحتی با داشتن ویزای توریستی   B1  و B2 می توانند وارد کشور آمریکا شده و به راحتی از مزایای ویژه پاسپورت خود استفاده کنند.