اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین شهر اسپانیا برای زندگی می پردازیم.

امروزه؛ زندگی در کشورهای دیگر، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین شهر اسپانیا برای زندگی می پردازیم.

امروزه؛ زندگی در کشورهای دیگر، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

زیرا آمار مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا، رو به افزایش بوده است و این آمار در طی سالیان اخیر، بسیار چشمگیر محسوب می شود. بنابراین اهمیت زندگی در یک کشوری غیر از کشور خود، بسیار مهم بوده و حائز اهمیت است.

ایرانیان زیادی در طی سالیان اخیر توانسته اند به دیگر نقاط دنیا سفر کنند و به زندگی بپردازند. کشورهای مطرح اروپایی و آمریکایی که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مهاجران از سراسر دنیا بوده است و شرایط مختلفی را پیش روی متقاضیان قرار داده است. یکی از کشورهای مطرح و محبوب در قاره اروپا که در زمینه پذیرش مهاجر موفق بوده است، کشور اسپانیا است.

اسپانیا یکی از کشورهای محبوب و مشهور در دنیا بوده و در قاره اروپا قرار دارد و هر ساله تعداد زیادی از علاقه مندان زندگی در این کشور، به اسپانیا مهاجرت می کنند. لازمه زندگی در هر کشوری، به خصوص اسپانیا، دانستن اطلاعات کافی و درست در خصوص شرایط زندگی در این کشور و شهرهای مختلف آن است.

اینفوگرافیک بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

اینفوگرافیک بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی کشور اسپانیا بپردازیم و سپس به معرفی برخی از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، خواهیم پرداخت که می تواند در زمینه انتخاب شهر محل زندگی افراد علاقه مند به زندگی در اسپانیا کمک زیادی نماید. سپس با بررسی برخی از روش های مهاجرتی به این کشور، نکات مهمی را اشاره خواهیم کرد و زندگی در این کشور و مزیت های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طبیعی است که زندگی در کشوری دیگر می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوعات مهمی در خصوص زندگی در اسپانیا بپردازیم.

ویدئو بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی در اسپانیا و مهاجرت به این کشور و اطلاع درست تر از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.
ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
معرفی کشور اسپانیا
بهترین شهر اسپانیا برای زندگی کدام است؟
روش های مهاجرت به اسپانیا را توضیح دهید.
مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا چیست؟
اخذ اقامت دائم و پاسپورت اسپانیا چگونه است؟
مزایای مهاجرت به اسپانیا چیست؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهر اسپانیا برای زندگی با ما همراه باشید.

 

معرفی کشور اسپانیا

معرفی کشور اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از محبوب ترین کشورهای اروپایی محسوب می شود که نام رسمی آن پادشاهی اسپانیا می باشد. اسپانیا دومین کشور بزرگ اروپایی محسوب می شود که در جنوب غربی اروپا قرار دارد.

کشور اسپانیا از مزیت های زندگی برخوردار است و از نظر جغرافیایی، فرهنگی و هنری، اقتصادی و ...، جزو مناسب ترین کشورهای اروپایی برای زندگی محسوب می شود. جمعیت این کشور بالغ بر 50 میلیون نفر است و که از این نظر جزو 5 کشور پر جمعیت اروپا محسوب می شود.

پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است که این شهر جزو مشهورترین شهرهای دنیا می باشد که شاید اولین چیزی که به ذهن ما در خصوص مادرید خطور می کند، تیم فوتبال رئال مادرید است که از پرافتخارترین و بهترین تیم های حال حاضر اروپا و دنیا می باشد.

کشور اسپانیا در انتهای جنوب غربی اروپا قرار دارد و همسایگانی از جمله پرتغال و فرانسه دارد که با آن ها مرز مشترک دارد. از طرفی، تنگه جبل الطارق نیز با این کشور هم مرز است که در بین قاره اروپا و آفریقا قرار دارد.

بنابراین می توان گفت که موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی این کشور، بسیار استثنایی است و می توان از این کشور به عنوان یک کشوری مناسب برای زندگی نام برد.

با به دست آوردن اطلاعاتی در خصوص بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، می توان اقدام به مهاجرت به این کشور نمود که کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

در اسپانیا هر شهر ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. شهرها و مکان های مختلف انواع مختلفی از مهاجران را جذب می کنند. اما بهترین شهرهای اسپانیا به منظور زندگی و کار برای ایرانی ها کدامند؟

در این مقاله، شما را با 10 مورد از بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی و کار آشنا می‌کنیم. اگر قصد دارید به تنهایی در اسپانیا زندگی کنید و یا با خانواده خود قصد مهاجرت به این کشور را دارید، ما بهترین شهرها را برای شما مورد بحث قرار خواهیم داد. همچنین مسائل مهمی همچون آب و هوای هر شهر و هزینه های زندگی در آن ها را نیز مطرح خواهیم کرد.

همان طور که متوجه شدید، کشور اسپانیا از نظر جغرافیایی و موارد دیگر، جزو مناسب ترین گزینه ها برای مهاجرت به اروپا محسوب می شود و ویژگی های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است.

ایرانیان زیادی در تلاش هستند که بتوانند به این کشور مهاجرت کنند و در شهرهای بسیار مناسب آن ساکن شوند. بنابراین باید گفت که اهمیت دانستن اطلاعات کافی در خصوص بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، بسیار بالاست و لازم است در این خصوص تحقیقاتی انجام شود.

عوامل زیادی می تواند در زمینه بهترین بودن از نظر شهری و زندگی تاثیرگذار باشد که از جمله آن می توان به وضعیت جغرافیایی، اشتغال، تحصیل، فرهنگی و اقتصادی و ... اشاره کرد که ما قصد داریم در ادامه مقاله، به بررسی برخی از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی بپردازیم و نکاتی را این خصوص ارائه نماییم.

مادرید

مادرید

شهر مادرید یکی از بهترین شهرهای کشور اسپانیا برای زندگی محسوب می شود که می توان به عنوان محلی مناسب برای ساکن شدن انتخاب کرد. شهر مادرید به عنوان پایتخت اسپانیا، از شهرت زیادی برخوردار است.

این شهر به عنوان یکی از پایتخت های آفتابی اروپا به حساب می آید و همین موضوع باعث شده است که شهر مادرید به عنوان یکی از توریست پذیرترین شهرهای اسپانیا و حتی اروپا به حساب بیاید. شهر مادرید از نظر اقتصادی بسیار قوی بوده و به عنوان یک گزینه مناسب برای اشتغال و فعالیت می تواند محسوب شود.

این شهر علاوه بر موقعیت های توریستی و اشتغالی، از اقتصاد با ثباتی برخوردار است و توانسته است اغلب بحران های اقتصادی اروپا و دنیا را پشت سر بگذارد و همیشه به عنوان سرآمد اقتصادی به شمار می رود. جالب است بدانید که شهر مادرید به عنوان شهر شب زنده دارها محسوب می شود و به این نام گفته می شود.

در این شهر شما می توانید انواع کافه ها و رستوران های متعددی را مشاهده کنید که در طول شبانه روز، مشغول به فعالیت هستند و عملا در هر ساعتی از شبانه روز که به خیابان های مادرید بروید، می توانید زنده بودن و فعال بودن این شهر را مشاهده کنید و به همین دلیل است که این شهر جزو محبوب ترین شهرهای اسپانیا و قاره اروپا به حساب می آید.

هر ساله مهاجران زیادی تلاش می کنند که به شهر مادرید سفر کنند و در این شهر زندگی کنند. بسیاری از مهاجران کاری اقدام به عقد قراردادهای کاری کوتاه مدت در مادرید می کنند تا بتوانند به مدت کوتاه هم که شده در این شهر ساکن شوند.

در شهر مادرید می توان انواع موزه ها و آثار هنری مختلفی از هنرمندان مشهور را مشاهده کرد و بسیاری از فستیوال های هنری در این شهر برگزار می شود. از طرفی تیم فوتبال این شهر یعنی رئال مادرید جزو پرطرفدارترین تیم های دنیا می باشد و همین موضوع توانسته است در وضعیت توریستی و گردشگری این شهر تاثیر زیادی بگذارد. 

تحصیل در مادرید می تواند به عنوان یک گزینه مناسب هم محسوب شود و علاوه بر موقعیت های کاری، موقعیت های تحصیلی مختلفی در این شهر وجود دارد که می توان با تحصیل در موسسات آموزشی این شهر به تحصیل پرداخت و بعد از اتمام تحصیل در این شهر به اشتغال پرداخت و از وضعیت اشتغال مناسب شهر مادرید استفاده کرد.

با این اوصاف می توان گفت که مادرید جزو بهترین شهر اسپانیا برای زندگی محسوب می شود که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در شهر مادرید انجام دهد.

بارسلون

بارسلون

از دیگر شهرهای مهم و مناسب برای  زندگی در کشور اسپانیا، شهر بارسلون می باشد. این شهر همیشه به عنوان رقیب جدی شهر مادرید محسوب می شود و یکی از بهترین شهرهای اسپانیا از جهات مختلف به حساب می آید.

زندگی در شهر بارسلون می تواند جذاب باشد و هر فردی را که علاقه مند به زندگی در اسپانیا است، می تواند به فکر اندازد که در بارسلون نیز زندگی کند. معماری فوق العاده شهری، سیستم حمل و نقل سریع السیر، وجود آثار باستانی مختلف، همجواری با دریای مدیترانه، از ویژگی های بارز شهر بارسلون می باشد. 

وقتی صحبت از شهر بارسلون می شود، علاقه مندان به فوتبال به یاد تیم فوتبال بارسلونا خواهند افتاد که به عنوان یک رقیب بسیار جدی تیم رئال مادرید محسوب می شود. علاقه مندان به فوتبال در دنیا، به خوبی تیم بارسلونا را می شناسند و جزو پرطرفداترین تیم های دنیا نیز محسوب می شود.همین موضوع باعث شده است که صنعت گردشگری و توریست در این کشور رواج زیادی داشته باشد.

شهر بارسلون یکی از شهرهای توسعه یافته می باشد که از کلیه جنبه های گردشگری و توریستی، اقتصادی و اشغال و ...، توانسته است به شهرت بالایی دست پیدا کند. وجود ساحل زیبا، از جمله مزیت های این شهر محسوب می شود.

از دیگر مزیت های زندگی در این شهر، آب و هوای بارسلون است. آب و هوای ساحلی و معتدل از ویژگی های این شهر بوده و همین موضوع توانسته است برای علاقه مندان به چنین آب و هوایی، به عنوان مقصدی مناسب برای گردشگری و زندگی محسوب شود.

این شهر مانند شهر مادرید، محل برگزاری بسیاری از فستیوال های هنری و موسیقی می باشد که توانسته است توجه جهانیان را به خود جلب کند. این شهر در ایالت کاتالونیا قرار دارد و از نظر اشتغال، کمی سخت تر از مادرید است. اما می توان با انجام دادن مراحلی، در این شهر به اشتغال پرداخت. 

با تمام این اوصاف، بارسلون را می توان به عنوان یکی از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی به حساب آورد که کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در این شهر انجام دهند.

والنسیا

والنسیا

یکی از شهرهای مهم و بسیار محبوب در کشور اسپانیا، شهر والنسیا می باشد. این شهر از نظر کشاورزی جزو قطب های این کشور محسوب می شود و از این نظر توانسته است تا زبانزد خاص و عام شود.

والنسیا نیز به عنوان یک شهر زیبا و سرزنده به حساب می آید و مردمان این شهر از شور و انرژی زیادی برخوردار هستند. این شهر مانند بارسلون، از ساحلی زیبا برخوردار است و از مزیت های زندگی در این شهر می توان به شور و هیجان آن در ورزش های آبی اشاره کرد.

زندگی کردن در شهر والنسیا می تواند راحت باشد و شهری کم جمعیت نیز محسوب می شود. اغلب مکان های مهم این شهر در فاصله نزدیکی به یکدیگر قرار دارد و حمل و نقل عمومی و سیستم حمل و نقلی آن بسیار مدرن می باشد.

استفاده از قطارهای بین شهری، مترو و ...، از مزیت های زندگی در این شهر و به عنوان یک شهر توسعه یافته با جمعیت کم محسوب می شود و این مورد می تواند برای افرادی که قصد دارند در شهری کم جمعیت زندگی کنند، مناسب است.

شهر والنسیا، از نظر موقعیت تحصیلی می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای علاقه مندان به تحصیل در اسپانیا محسوب می شود. دانشگاه والنسیا که در این شهر قرار دارد، جزو مشهورترین دانشگاه های کشور اسپانیا محسوب می شود.

در این شهر، شما می توانید با صرف هزینه ای به صرفه و کم، به تحصیل و زندگی بپردازید و از طرفی وضعیت اشتغال این شهر بسیار مناسب است و افرادی که به حوزه هایی نظیر کشاورزی علاقه دارند، می توانند با اشتغال در این حوزه در شهر والنسیا به زندگی بپردازند.

بنابراین باید گفت که یکی از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، شهر والنسیا می باشد که می توان با دانستن اطلاعات کافی در خصوص زندگی در این شهر، اقدام به مهاجرت نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به اسپانیا و زندگی در شهر والنسیا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ مشورت های لازم را دریافت نمایید.

سویا

سویا

یکی دیگر از شهرهای مهم کشور اسپانیا که مورد توجه مهاجران قرار می گیرد، شهر سویا می باشد. این شهر جزو شهرهای بزرگ اسپانیا محسوب می شود و در مرکز منطقه اندلس قرار دارد. این شهر از نظر جغرافیایی در وضعیت بسیار عالی قرار دارد. وجود کوه و سواحل بسیار زیبا در این شهر، از نکات بارز گردشگری و توریستی این شهر است.

آب و هوای این شهر بسیار بی نظیر بوده و بسیار معتدل است. این شهر از نظر فرهنگی و تاریخی بسیار غنی بوده و میراث فرهنگی و هنری زیادی نیز در این شهر وجود دارد که هر فردی را مجاب می سازد که حتی برای مدتی کوتاه، به شهر سویا سفر کنند. این شهر به کشور پرتغال نزدیک است و می توان به این کشور هم سفر کرد.

هزینه های زندگی در سویا، به مراتب کمتر از شهرهای مادرید و بارسلون می باشد و می توان با صرف هزینه کمی نیز به این شهر مهاجرت و زندگی کرد. از نظر حمل و نقل شهری، سویا نیز جزو شهرهای مدرن محسوب می شود و می توان به راحتی به تمام نقاط این شهر سفر کرد. 

بیلبائو

بیلبائو

از دیگر شهرهای کشور اسپانیا که می تواند برای زندگی مناسب باشد، شهر بیلبائو است. این شهر جزو محبوب ترین شهرهای کشور اسپانیا برای زندگی می باشد و مورد توجه مهاجرین و علاقه مندان به زندگی در اسپانیا قرار گرفته است.

از مزیت های زندگی در این شهر، کم جمعیت بودن آن است که می تواند به عنوان محیطی آرام برای زندگی در نظر گرفته شود. شهر بیلبائو در شمال کشور اسپانیا واقع شده و در مجاورت اقیانوس اطلس قرار دارد.

از نظر جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، این شهر در وضعیت بسیار عالی قرار دارد و اغلب فصول سال، آب و هوای خنکی دارد و این موضوع می تواند برای افرادی که علاقه مند به زندگی در مناطق گرمسیری نیستند، مناسب باشد.

بیلبائو در واقع جزو توریست پذیرترین شهرهای اسپانیا می باشد و همچنین می تواند به عنوان یکی از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی محسوب شود. این شهر در ایالت باسک قرار دارد و جزو شهرهای با قدمت بالا در اسپانیا محسوب می شود.

زندگی در بیلبائو می تواند به صرفه باشد و هزینه های زندگی در این شهر می تواند به نسبت شهرهایی نظیر مادرید و بارسلون ارزان تر باشد. بیشترین هزینه تحمیل شده به فرد در بیلبائو، مربوط به هزینه اجاره مسکن می باشد.

اما از آنجایی که در این شهر، موقعیت های شغلی مختلفی قرار دارد و درآمد در آنجا بسیار بالا است، عملا نگرانی خاصی از بابت تامین هزینه مسکن و باقی هزینه های زندگی وجود نخواهد داشت. زندگی در بیلبائو می تواند جذاب باشد و در عین مدرن بودن آن، معماری های قدیمی زیادی در این شهر وجود دارد.

از طرفی مراکز تفریحی و گردشگری زیادی از جمله رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که مناسب افرادی می باشد که علاقه مند به این مسائل هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی در شهر بیلبائو، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

آلیکانته

آلیکانته

یکی از شهرهای جنوبی در کشور اسپانیا، شهر آلکیانته می باشد. این شهر از نظر هزینه های زندگی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و فردی که از درآمد متوسطی برخوردار است، می تواند به راحتی در این شهر زندگی کند. از نظر جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، آلکیانته در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و آب و هوای خنکی را می توان در طول فصول سال تجربه کرد. وجود سواحل شنی و بناهای تاریخی زیاد، از جمله مزیت های زندگی در این شهر می باشد.

وجود مشاغل مختلف مانند مشاغل دریایی و ...، از جمله مزیت های زندگی در این شهر محسوب می شود و از طرفی، چون این شهر جزو شهرهای ارزان محسوب می شود، مدیریت کردن هزینه ها بسیار راحت تر است و به همین دلیل است که شهر آلکیانته جزو شهرهای به صرفه برای زندگی در اسپانیا محسوب می شود.

در طی سالیان اخیر، تعداد مهاجرینی که به این شهر مهاجرت کرده اند، افزایش یافته است و این موضوع نشاندهنده محبوب بودن و شرایط مناسب بودن برای زندگی می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی در آلکیانته و اقامت در آن، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ مشورت های لازم را انجام دهید.

سن سباستین

سن سباستین

یکی از شهرهای بسیار باکیفیت برای زندگی در کشور اسپانیا، شهر سن سباستین است که مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است و طبیعتا می توان از آن به عنوان یکی از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی نام برد.

در این شهر می توان انواع معماری ها و بناهای تاریخی را مشاهده کرد و جزو قدیمی ترین شهرهای کشور اسپانیا محسوب می شود که از قدمت زیادی برخوردار است. افرادی که علاقه مند به گذراندن وقت خود در کافه و رستوران ها می باشند، می توانند این شهر را برای زندگی انتخاب کنند.

زیرا این شهر مملو از بارها و کافه های مختلف می باشد که از جنب و جوش زیادی برخوردار است. در این شهر، مهاجرین زیادی از جمله بریتانیایی ها را می توان مشاهده کرد و همین موضوع باعث شده است که این شهر از رونق زیادی برخوردار باشد و بتوان از آن به عنوان یک مکان زندگی مناسب نام برد.

ماربِیا

ماربِیا

یکی از شهرهای بسیار مهم و مناسب برای زندگی در کشور اسپانیا، شهر ماربیا می باشد. این شهر از نظر موقعیت هایی نظیر موقعیت تحصیلی، می تواند گزینه بسیار ایده آلی باشد و علاقه مندان به تحصیل در اسپانیا می توانند در دانشگاه و موسسات آموزشی این شهر به تحصیل بپردازند.

از طرفی شهر ماربیا، بسیار مورد توجه افراد ثروتمند قرار گرفته است و وجود موقعیت های اقتصادی فراوان در این شهر باعث شده است که سرمایه گذاران زیادی به این شهر مهاجرت کرده و مشغول به فعالیت شوند. بنابراین می توان گفت که علاوه بر تحصیل، شهر ماربیا می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای اشتغال محسوب شود. کیفیت زندگی در شهر ماربیا بسیار بالاست و افراد زیادی علاقه مند به زندگی در این شهر هستند.

شما می توانید در این شهر، انواع موقعیت های شغلی را مشاهده کنید و به اشتغال بپردازید. شهر ماربیا جزو شهرهای مدرن محسوب می شود و گزینه ایده الی برای زندگی به حساب می آید.خدمات بهداشتی و درمانی استاندارد، از جمله مزیت های ماربیا بوده و از آن می توان به عنوان یکی از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی نام برد.

ماربیا مورد توجه ثروتمندان قرار گرفته است. به خصوص اگر به حاشیه این شهر سفر کنید، می توانید انواع ویلاها و باغ های لوکس را مشاهده کنید که ثروتمندان زیادی در آنجا سکونت می کنند. مناطق تفریحی و گردشگری زیاد، برگزاری انواع ورزش ها و ...، از نکات بارز این شهر است. توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی در شهر ماربیا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

گرانادا

گرانادا

در کشور اسپانیا، شهری به نام گرانادا وجود دارد که از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. این شهر یکی از تاریخی ترین شهرهای کشور اسپانیا محسوب می شود و بناهای تاریخی زیادی در این شهر وجود دارد.

از معروف ترین آثار باستانی شهر گرانادا، قلعه الحمراست که میراث جهانی محسوب شده و جزو مشهور ترین بناهای تاریخی در دنیا محسوب می شود و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر می کنند و از این قلعه زیبا دیدن می کنند. گرانادا را می توان به عنوان یکی از بهترین شهر اسپانیا برای زندگی برشمرد و متقاضیان زیادی مایل هستند که در این شهر به زندگی بپردازند.

از مزیت های بسیار مهمی که می توان در خصوص این شهر اشاره کرد، جمعیت بسیار اندک آن است که حدود 200 هزار نفر در این شهر ساکن هستند. در این شهر، علاوه بر آثار باستانی، سواحل زیبایی را می توان مشاهده کرد که مناسب گردشگران و توریست ها می باشد.

این شهر از نظر اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از طرفی دانشگاه این شهر می تواند به عنوان یک مقصد ایده آل برای تحصیل محسوب شود. 
در شهر گرانادا، هر ساله همایش ها و فستیوال های موسیقی زیادی برگزار می شود که در نوع خود بسیار بی نظیر است و همین موضوع نیز در کنار سایر عوامل دیگر، باعث شده است که گرانادا به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای کشور اسپانیا لقب بگیرد.

زندگی در این شهر خلوت بسیار دلپذیر است و هزینه های زندگی در این شهر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی امنیت بسیار بالایی را در این شهر می توان مشاهده کرد و میزان جرم و جنایت در گرانادا بسیار اندک است.

موارد بالا از جمله بهترین شهر اسپانیا برای زندگی محسوب می شود که هر کدام از آن ها می تواند ویژگی های مربوط به خود را برای زندگی داشته باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی در شهرهای مختلف اسپانیا و انجام فرایند مهاجرتی خود، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

روش های مهاجرت به اسپانیا

روش های مهاجرت به اسپانیا

در این مقاله، در خصوص بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی گفته شد که علاقه مندان زیادی تمایل دارند که در هر یک از شهرهای ذکر شده به زندگی بپردازند. برای این که بتوان به کشور اسپانیا مهاجرت کرد، می توان از روش های مختلفی اقدام نمود که هر یک از روش های مهاجرتی به این کشور، قوانین و شرایط خاص خود را دارد که هر فردی می تواند با بررسی آن و در نهایت بررسی شرایط خود اقدام به مهاجرت به اسپانیا نماید.

روش هایی مانند مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه های اسپانیا، مهاجرت کاری به اسپانیا، سرمایه گذاری در این کشور و ...، از جمله روش های معمول و رایج برای سفر به کشور اسپانیا و زندگی در این کشور می باشد.

کشور اسپانیا به دلیل داشتن دانشگاه ها و موسسات آموزشی مختلفی می تواند به عنوان مقصدی محبوب برای مهاجرت به حساب آید و مزیت آن این است که تحصیل در اسپانیا با هزینه های بسیار کم و حتی رایگان می باشد. برای این که بتوان به کشور اسپانیا سفر کرد، می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. ما در ادامه مقاله به بررسی روش های مهاجرت به کشور اسپانیا خواهیم پرداخت:

مهاجرت به اسپانیا از طریق اشتغال

مهاجرت به اسپانیا از طریق اشتغال

یکی از روش های رایج و معمول برای مهاجرت به هر کشوری از جمله کشور اسپانیا، مهاجرت کاری به این کشور می باشد. مهاجرت کاری به اسپانیا از طریق اخذ ویزای کاری این کشور امکانپذیر است و قوانینی دارد که هر فردی را ملزم به رعایت آن می نماید. برای افرادی که اقدام به مهاجرت کاری به اسپانیا می کنند، لازم است در ابتدا با کارفرمای اسپانیایی قرارداد کاری ببندند.

یعنی متقاضی باید از طرف کارفرما یا شرکتی در اسپانیا، پیشنهاد کاری داشته باشد. برای این کار لازم است که از طریق منابع مختلفی اقدام به جست و جوی کار در اسپانیا نمود. وبسایت های کاریابی، شبکه های اجتماعی و ... می تواند از جمله گزینه ها برای جست و جوی شغلی در این کشور باشد.

بعد از یافتن شغل مورد نظر، لازم است با کارفرمای مورد نظر تماس داشته باشد و اقدام به ارسال رزومه تحصیلی و شغلی نماید و در نهایت، کارفرما با بررسی پرونده در صورت داشتن صلاحیت، پیشنهاد شغلی و نامه پذیرش شغلی از کارفرما به متقاضی ارسال می شود و در نهایت فرد می تواند اقدام به اخذ ویزای کاری کشور اسپانیا نماید.

این قانون مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا می باشد که اسپانیا نیز عضو این اتحادیه و همچنین عضو پیمان شینگن می باشد و به همین دلیل، اکثر قوانین مهاجرتی کاری کشور اسپانیا شبیه با سایر کشورهای اروپایی می باشد.

با به دست آوردن اطلاعات در خصوص بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، می توان در شهر مورد نظر به اشتغال پرداخت و زندگی خوبی را تجربه کرد. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص مهاجرت کاری به اسپانیا و اخذ ویزای کاری این کشور انجام دهند.

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

یکی از پرتقاضاترین و محبوب ترین روش های مهاجرت به کشور اسپانیا، مهاجرت تحصیلی می باشد. برای این که بتوان به کشور اسپانیا سفر کرد و به تحصیل پرداخت، لازم است در مرحله اول بعد از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود در اسپانیا، اقدام به اپلای تحصیلی و پذیرش تحصیلی نمود.

برای این کار لازم است در ابتدا مدارک تحصیلی و رزومه تحصیلی را به دانشگاه مورد نظر ارسال کرد و در صورت پذیرش می توان اقدام به مهاجرت تحصیلی نمود.

دانشگاه مقصد، اقدام به بررسی پرونده فرد متقاضی خواهد کرد و بعد از بررسی دقیق، در صورت واجد شرایط بودن، از طرف دانشگاه، نامه پذیرش تحصیلی به متقاضی ارسال خواهد شد و فرد می تواند با داشتن این نامه به سفارت اسپانیا مراجعه نموده و اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کشور اسپانیا نماید.

اگر فردی قصد دارد در مقطع کارشناسی در دانشگاه های اسپانیا به تحصیل بپردازد، لازم است اقدام به شرکت در آزمون ورودی نماید تا بتواند به موفقیت به تحصیل در اسپانیا بپردازد. لازمه حضور در دانشگاه های این کشور، یادگیری زبان اسپانیایی و تسلط به این زبان می باشد تا بتواند اقدام به پذیرش نماید.

لازم است بدانید که در مقاطع ارشد و یا دکتری می توان علاوه بر زبان اسپانیایی، به زبان انگلیسی هم در برخی از دانشگاه های این کشور به تحصیل پرداخت. مزیت اخذ ویزای تحصیل اسپانیا این است که فرد دانشجو این امکان را دارد تا به مدت محدود در هفته به کار پاره وقت و دانشجویی بپردازد و کسب درآمد کند.

از طرفی، دانشجو می تواند بعد از اتمام تحصیل خود در دانشگاه های اسپانیا به مدت یک سال اقدام به یافتن شغل در این کشور نماید و بعد از آن با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار اسپانیا، به زندگی خود در این کشور ادامه دهد.

با انتخاب بهترین شهر اسپانیا برای زندگی می توان به مزیت های زیادی دست پیدا کرد که کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ قادر خواهند بود که راهنمایی های لازم را در خصوص اخذ ویزای تحصیلی کشور اسپانیا انجام دهند. شرکت الست گروپ، بهترین شرکت برای مهاجرت تحصیلی به شمار می آید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

از روش های محبوب و پرطرفدار برای مهاجرت به اسپانیا و زندگی در این کشور، این است که بتوان در این کشور سرمایه گذاری نمود. افرادی که از توانایی مالی خوبی برخوردار هستند، می توانند با سرمایه گذاری در بخش های مختلف این کشور، اقدام به اخذ ویزای سرمایه گذاری این کشور نمایند.

روش های متنوعی نیز برای سرمایه گذاری در اسپانیا وجود دارد که می توان با اطلاع درست از قوانین آن، اقدام به سرمایه گذاری نمود. از طرفی امکان دریافت تابعیت دائم کشور اسپانیا از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری به راحتی امکانپذیر است و جزو سریع ترین روش های اخذ تابعیت دائم اسپانیا محسوب می شود.

سرمایه گذاری های متنوعی می توان در اسپانیا انجام داد. به عنوان مثال، سرمایه گذاری از طریق روش خود حمایتی یکی از روش های آن محسوب می شود. افرادی که اقدام به سرمایه گذاری خود حمایتی می کنند، در ابتدا باید به دولت کشور اسپانیا این موضوع را اثبات کنند که از توانایی مالی خوبی برخوردار هستند و درآمد بسیار مناسبی نیز دارند تا بتوانند از این طریق به مهاجرت بپردازند.

نکته قابل توجه در خصوص سرمایه گذاری خود حمایتی این است که فرد متقاضی نمی تواند در کشور اسپانیا به فعالیت بپردازد و در واقع اجازه کار در این کشور را ندارد. یعنی فرد حق استخدام شدن در اسپانیا را ندارد و صرفا می تواند کسب و کار خود و بیزینس خود را راه اندازی کند و به کسب درآمد بپردازد.

روش سرمایه گذاری خود حمایتی از جمله روش های محبوب در اسپانیا محسوب می شود که می توان با انتخاب بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، اقدام به انجام چنین روشی نمود. روش های دیگری نیز مانند سرمایه گذاری از طریق ملک و ثبت شرکت نیز وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای سرمایه گذاری اسپانیا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ، مشورت های لازم را انجام دهید.

سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق خرید ملک

از دیگر روش های مهاجرت به کشور اسپانیا که در شاخه سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود، این است که می توان در کشور اسپانیا، اقدام به خرید ملک نمود. این روش می تواند منجر به اخذ ویزای سرمایه گذاری و در نهایت تابعیت کشور اسپانیا شود و جزو روش های محبوب، محسوب می شود. برای خرید ملک در اسپانیا لازم است تا با مبلغی مشخص، خریداری ملک انجام داد تا بتوان اقامت این کشور را به دست آورد.

بعد از خرید ملک، در ابتدا اقامت موقت یک ساله نیز صادر خواهد شد و بعد از آن در صورت نبود مشکل می توان اقامت 2 ساله نیز دریافت کرد. در صورتی که متقاضی بعد از گذشت 5 سال از خرید ملک، مشکلی قانونی نداشته باشد، می تواند اقدام به اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا نماید و پاسپورت این کشور را به دست آورد و شهروند این کشور شود.

لازم است در خصوص خرید ملک در اسپانیا و سرمایه گذاری از این طریق، اطلاعات درستی در خصوص بهترین شهر اسپانیا برای زندگی به دست آورید و با وکلای مهاجرتی خبره ای مشورت نمایید تا مشکلی به وجود نیاید. وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمای مناسبی برای خرید ملک در اسپانیا برای شما عزیزان باشند.

سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق ثبت شرکت

یکی از روش های مناسب و بسیار کاربردی برای اخذ اقامت کشور اسپانیا، مهاجرت از طریق ثبت شرکت و ایجاد بیزینس در این کشور است. این روش در دسته ویزای سرمایه گذاری اسپانیا قرار می گیرد و در واقع یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور اسپانیا محسوب می شود.

افرادی که قصد دارند در این کشور ثبت شرکت انجام دهند، باید در ابتدا یک طرح قوی از بیزینس خود به دولت این کشور ارائه دهند که این طرح باید از نظر سوددهی به کشور اسپانیا مناسب باشد و سپس با تایید شدن این طرح، می توان اقدام به ثبت شرکت خود در خاک کشور اسپانیا نمود.

افرادی که از این روش برای مهاجرت استفاده می کنند، باید از توانایی مالی بسیار خوبی برخوردار باشند تا بتوانند با سرمایه ای میلیون یورویی، اقدام به ثبت شرکت کنند.

از آنجایی که اقتصاد اسپانیا با ثبات است، این موضوع می تواند موقعیت خوبی برای افراد کارآفرین و سرمایه گذار باشد تا بتوانند علاوه بر کسب سود در این کشور، بعد از گذشت 5 سال از ثبت شرکت خود در اسپانیا، تابعیت دائم این کشور را به دست آورند و شهروند این کشور شوند.

انتخاب بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا ثبت شرکت در شهرهای مطمئن و بهتر می تواند منجر به موفقیت فرد در طرح بیزینسی خود شود.

مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج

مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج

یکی از روش های کاربردی و رایج برای مهاجرت به هر کشوری از جمله کشور اسپانیا، مهاجرت از طریق ازدواج می باشد. این روش به گونه ای است که متقاضی می تواند با ازدواج با فردی که تبعه اسپانیایی است، اقدام به اخذ ویزای این کشور نماید و وارد اسپانیا شود.

افرادی که قصد اقامت و دریافت تابعیت اسپانیا را دارند، باید این موضوع را بدانند که رعایت قوانین ازدواج در اسپانیا الزامی بوده و دولت این کشور بر سر این موضوع بسیار حساس است و نباید از روش هایی مانند ازدواج صوری استفاده کرد. زمانی که متقاضی با تبعه اسپانیایی ازدواج می کند، در ابتدا باید مدارک لازم برای ازدواج رسمی خود را به دولت این کشور ارائه دهد تا ثابت شود که ازدواج واقعی بوده و صوری نیست.

از طرفی، فرد تبعه اسپانیایی باید از درآمد کافی برخوردار باشد و منزلی نیز داشته باشد تا متقاضی بتواند اقدام به مهاجرت به این کشور نماید. در واقع همسر تبعه اسپانیایی نیز نقش اسپانسر و حامی مالی را ایفا می کند تا فرد بتواند اقدام به مهاجرت نماید. بعد از گذشت 5 سال از زندگی مشترک،  فرد خواهد توانست اقدام به اخذ تابعیت دائم کشور اسپانیا نماید و پاسپورت این کشور را به دست آورد.

مهاجرت به اسپانیا و اخذ تابعیت از طریق تولد

از دیگر روش های مهاجرت به کشور اسپانیا که می توان از آن طریق اقدام به زندگی در این کشور نمود، اخذ تابعیت این کشور از طریق تولد فرزند می باشد. این روش در طی سالیان اخیر، بسیار محبوب شده است و طرفداران زیادی را دارد.

اگر فردی قصد دارد که از این روش برای اخذ تابعیت کشور اسپانیا استفاده کند، لازم است از قوانین کشور اسپانیا در این خصوص اطلاعات درستی به دست آورد. در مقالات گذشته نیز در خصوص اخذ تابعیت از طریق دو روش گفته شد:

اخذ تابعیت از طریق خون و دومین روش اخذ تابعیت از طریق خاک. کشور اسپانیا از آن دسته کشورهایی می باشد که از سیستم تابعیت خون استفاده می کند و فرزندی که از والدین اسپانیایی متولد شده باشد، می تواند تابعیت دائم این کشور را به دست آورد.

در قانون کشور اسپانیا آمده است که فرزند متولد شده، لازم است یکی از والدین او حال چه پدر چه مادر او، تبعه اسپانیایی باشد تا بتواند تابعیت دائم این کشور را به دست آورد و لازم است که حتما پدر و مادر او هر دو تابعیت این کشور را داشته باشند و اگر یکی از والدین  هم تبعه اسپانیایی داشته باشند، کافیست.

حتی اگر نوزاد متولد شده از پدر یا مادر اسپانیایی، خارج از کشور اسپانیا متولد شود، باز هم می تواند تابعیت دائم اسپانیا را کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین تابعیت تولد برای اخذ اقامت کشور اسپانیا، می توانید با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ، تماس حاصل فرمایید.

حال که در مقاله بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، با انواع روش های مهاجرت به اسپانیا آشنا شدیم، به بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا خواهیم پرداخت.

مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا

مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا

طبیعتا هر ویزایی می تواند مدارک مربوط به خود را داشته باشد که لازم است در این خصوص، اطلاعات کافی به دست آورد. اما ما در موارد زیر به صورت کلی به برخی از مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا اشاره خواهیم کرد:

•    ارائه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی 

•    تهیه و تکمیل فرم های مربوط به درخواست ویزای کشور اسپانیا که البته هر ویزایی، فرم های مربوط به خود را دارد و لازم است در تکمیل این فرم، دقت لازم انجام شود. 

•    تهیه و ارائه چند قطعه عکس در ابعاد مشخص شده و استاندارد و طبق اصولی که سفارت مشخص خواهد کرد. سایت سفارت اسپانیا اطلاعات کاملی نیز در این خصوص به افراد ارائه داده است.

•    ارائه گواهی بیمه مسافرتی از الزامات اخذ ویزای اسپانیا و باقی کشورهای عضو پیمان شینگن است. همچنین هزینه هایی نیز بابت خدمات پزشکی در زمان اقامت در اسپانیا باید پرداخت شود.

•    ارائه پاسپورت دارای اعتبار کافی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر پاسپورت متقاضی کمتر از 6 ماه اعتبار دارد، لازم است در ابتدا اقدام به تمدید گذرنامه نمود و سپس آن را ارائه کرد.

•    ارائه گواهی مبنی بر عدم سوء پیشینه کیفری به سفارت اسپانیا الزامی است. 

•    ارائه گواهی معاینات پزشکی مبنی بر این که فرد از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار است.

•    ارائه مدارک تحصیلی و شغلی در صورت لزوم 
کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند اقدامات لازم را در خصوص اخذ ویزای اسپانیا برای متقاضیان انجام دهد.

اخذ اقامت دائم و پاسپورت اسپانیا

اخذ اقامت دائم و پاسپورت اسپانیا

افرادی که اقدام به مهاجرت به کشور اسپانیا می کنند، می توانند بعد از گذشت چند سال از اقامت در این کشور، بر اساس قوانین و شرایط اسپانیا، اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور نمایند. طبیعتا زندگی در یکی از بهترین کشورهای اروپایی می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته و هر فردی را متقاعد می کند که بتواند اقامت دائم کشور اسپانیا را به دست آورد.

برای اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا، شرایط و قوانین مشخصی وجود دارد که لازم است هر فردی با رعایت آن اقدامات لازم را انجام دهد. برای کسب شهروندی این کشور، متقاضی نباید در طول یک سال بیشتر از 6 ماه در خاک کشور اسپانیا حضور داشته باشد. در این صورت خواهد توانست که اقامت دائم اسپانیا را به دست آورد.

همچنین فرد متقاضی می تواند بعد از گذشت 5 سال از اقامت خود در کشور اسپانیا، اقدام به اخذ تابعیت دائم این کشور کند و شهروند قانونی این کشور شوند. از نکات مهم در خصوص تابعیت دائم کشور اسپانیا این است که متقاضی باید به دولت این کشور اثبات کند که هیچ گونه خطر امنیتی برای اسپانیا به وجود نخواهد آورد و عملا مشکلی در این خصوص به وجود نمی آید.

از طرفی نداشتن سابقه کیفری و قضایی، از جمله الزامات اخذ اقامت دائم این کشور است و تسلط به زبان اسپانیایی که زبان رسمی این کشور است، از جمله الزامات مورد نیاز برای دریافت پاسپورت این کشور است.

با به دست آوردن اطلاعاتی در خصوص بهترین شهر اسپانیا برای زندگی، می توان اقدام به مهاجرت به این کشور نمود و بعد از رعایت موارد فوق، اقدام به اخذ تابعیت دائم اسپانیا نمود. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص اخذ تابعیت دائم اسپانیا انجام دهد.

مزایای مهاجرت به اسپانیا

مزایای مهاجرت به اسپانیا

زندگی در کشوری مدرن به نام اسپانیا می تواند مزیت های زیادی را به همراه خود داشته باشد و طبیعتا ارزش این موضوع را دارد که از کشور خود جدا شویم و به کشوری دیگر مانند اسپانیا مهاجرت کنیم. شرایط و قوانین کشور اسپانیا برای پذیرش مهاجر به این گونه است که می تواند هر فردی را مجاب سازد که به این کشور مهاجرت کند و از طرفی، زندگی در شهرهای مختلف اسپانیا می تواند مزیت های مربوط به خود را داشته باشد.

بنابراین با به دست آوردن اطلاعاتی در خصوص بهترین شهر اسپانیا برای زندگی و مهاجرت به این کشور، می توان از مزیت های زندگی در این کشور محبوب و زیبا استفاده کرد. از جمله مزایای مهاجرت به کشور اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    هزینه های زندگی در اسپانیا به مراتب معقول تر و به صرفه تر از سایر کشورهای مطرح اروپایی می باشد.
•    امکان خرید ملک در کشور اسپانیا به راحتی وجود دارد و قوانین پیچیده ای نیز پیش روی علاقه مندان نخواهد بود.
•    امکان کار پاره وقت و دانشجویی در حین تحصیل در دانشگاه های اسپانیا فراهم است تا بتوان هزینه های زندگی را تامین کرد.
•    تنوع غذایی از مزیت های زندگی در اسپانیا محسوب شده و عاشقان غذا حتما این کشور را برای زندگی انتخاب کنند.
•    موقعیت جغرافیایی بی نظیر و آب و هوای بسیار عالی از مزیت های زندگی در اسپانیا محسوب می شود.
•    استفاده از سیستم حمل و نقل پیشرفته و مدرن، از دیگر مزیت های زندگی در اسپانیا می باشد.

•    داشتن سیستم آموزشی استاندارد و دانشگاه های بسیار مناسب برای تحصیل در اروپا

•    منعطف در قوانین مهاجرتی و پذیرش راحت افراد خارجی برای تحصیل، اشتغال و ... 

موارد ذکر شده از جمله مهمترین مزیت های زندگی در کشور اسپانیا می باشد که شما می توانید در این خصوص، اطلاعات کامل تری از شرکت مهاجرتی الست گروپ به دست آورید و با دانستن این موضوع که بهترین شهر اسپانیا برای زندگی کدام است، می توانید از مزیت های ذکر شده، نهایت استفاده را ببرید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از بهترین و محبوب ترین کشورهای اروپایی یعنی کشور اسپانیا پرداخته شد و همچنین به بررسی دقیق بهترین شهر اسپانیا برای زندگی پرداختیم که می تواند برای افراد علاقه مند به زندگی در این کشور بسیار پرفایده باشد.

مهاجرت به کشور اسپانیا می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد و از طرفی روش های مختلفی نیز برای مهاجرت به اسپانیا و اقامت موقت و دائم این کشور وجود دارد که ما سعی کردیم در این مقاله به تمامی موضوعات فوق بپردازیم.

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط زندگی در اسپانیا و بهترین شهرهای این کشور و همچنین اقدامات لازم برای اخذ ویزای اسپانیا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.