اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

بهترین شهر استرالیا برای زندگی

بهترین شهر استرالیا برای زندگی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین شهر استرالیا برای زندگی می پردازیم.

زندگی در کشورهای دیگر، از مباحث رایج در بین عموم مردم می باشد.

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین شهر استرالیا برای زندگی می پردازیم.

زندگی در کشورهای دیگر، از مباحث رایج در بین عموم مردم می باشد.

در طی سالیان اخیر، آمار مهاجرت به کشورهای مختلف، بسیار افزایش داشته است و ایرانیان زیادی توانسته اند به کشورهای مختلف مهاجرت نمایند.

دلایل زیادی نیز می تواند در زمینه مهاجرت تاثیرگذار باشد که از جمله آن می توان به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور، اشتغال به کار در کشورهای معتبر و مطرح، سرمایه گذاری و تجارت و ... اشاره کرد. تمام این دلایل می تواند هر فردی را مجاب کند که در صورت داشتن شرایط و توانایی لازم به کشوری دیگر مهاجرت کنند.

کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارد که می توان با دانستن شرایط مهاجرتی و سفر به آن کشور، اقدام به مهاجرت نمود. یکی از بهترین و محبوب ترین کشورهای دنیا از نظر زندگی و مهاجرت، کشور استرالیا می باشد. این کشور جزو بهترین و زیباترین کشورهای دنیا به حساب می آید و از جهات مختلف، استرالیا می تواند به عنوان یک مقصد ایده آل برای زندگی محسوب شود.

ایرانیان زیادی علاقه مند به این موضوع هستند که بتوانند به کشور استرالیا مهاجرت نمایند و زندگی خود را ادامه دهند. به همین دلیل لازم است تااطلاعات کافی و درستی در خصوص شرایط زندگی در استرالیا و شهرهای مناسب زندگی، به دست آورد.

اینفوگرافیک بهترین شهر استرالیا برای زندگی

اینفوگرافیک بهترین شهر استرالیا برای زندگی

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم در ابتدا به معرفی کشور استرالیا بپردازیم و سپس به بررسی بهترین شهر استرالیا برای زندگی خواهیم پرداخت که می تواند حائز اهمیت باشد. کشور استرالیا برای پذیرش مهاجر، قوانین و شرایط مختلفی را پیش روی متقاضیان و علاقه مندان قرار داده است و ما در این مقاله به بررسی برخی از شرایط مهاجرتی و مراحل اخذ مجوز ورود به کشور استرالیا خواهیم پرداخت.

استرالیا می تواند به عنوان یک مقصد محبوب برای ایرانیان محسوب شود و علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. از طرفی دانستن اطلاعات در خصوص قوانین کشور استرالیا برای مهاجرین، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویدئو بهترین شهر استرالیا برای زندگی

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت به شهرهای مختلف استرالیا و اخذ ویزای این کشور، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.
ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
آشنایی با کشور استرالیا
بهترین شهر استرالیا برای زندگی کدام است؟
راه های مهاجرت به استرالیا را نام ببرید.
مراحل مهاجرت به استرالیا چگونه است؟
مدارک لازم برای اخذ ویزای کشور استرالیا چیست؟
مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا چیست؟
مزایای مهاجرت به استرالیا چیست؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهر استرالیا برای زندگی با ما همراه باشید.

کشور استرالیا

کشور استرالیا

کشور استرالیا را می توان به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا نامید. این کشور از نظر وسعت، ششمین کشور دنیا محسوب می شود. استرالیا نیز از شهرهای مختلفی تشکیل شده است و پایتخت این کشور، شهر کنبرا می باشد. استرالیا از قدمت بسیار بالایی برخوردار است و بیش از هزاران سال پیش در این کشور و قاره، زندگی جریان داشته است.

شما می توانید در نقطه نقطه این کشور، قدمت و بومیان بسیار قدیمی این کشور را مشاهده کنید که نسل به نسل تا به امروز جلو آمده اند. کشور استرالیا می تواند به عنوان یک مقصدی جذاب برای مهاجرین محسوب شود.

کشور استرالیا با هیچ کشوری در دنیا مرز خاکی و زمینی ندارد و اطراف آن را اقیانوس احاطه کرده است. اقیانوس آرام، اقیانوس منجمد جنوبی، اقیانوس هند و انواع خلیج های مختلف نیز در اطراف این کشور وجود دارد و همین موضوع باعث زیبایی های بی نظیری در این کشور شده است.

استرالیا در قاره اقیانوسیه قرار دارد که در واقع کوچکترین قاره دنیا محسوب می شود. تراکم جمعیتی در این قاره بسیار اندک بوده و به نسبت وسعتی که دارد، جمعیت نسبتا کمی در این قاره ساکن شده اند.

استرالیا توانسته است در بخش های مختلفی اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اشتغال و تحصیل، موفقیت های زیادی را به دست آورد و جزو کم حاشیه ترین کشورهای دنیا محسوب می شود و همین موضوع باعث شده است که استرالیا به عنوان یک کشور امن و مناسب برای زندگی به حساب آید.

جالب است بدانید که کشور استرالیا جزو 15 اقتصاد برتر دنیا می باشد و بر خلاف تصور، این کشور جزو قدرت های اقتصادی دنیا محسوب می شود. استرالیا کشوری بسیار ثروتمند و سرشار از منابع مختلفی می باشد و صنایع زیادی در این کشور وجود دارد که فعالیت گسترده آنان چه در سطح داخلی و چه بین المللی، از شهرت بالایی برخوردار است.

صنایع نفت و گاز، معادن مختلف، صنعت کشاورزی، توریست و گردشگری از جمله پایه های اقتصادی کشور استرالیا می باشد که هر فردی را به سوی خود جلب می کند.

از نکات بارز زندگی در استرالیا این است که دانشگاه های معتبری در این کشور وجود دارد که مدرک تحصیلی آن ها از اعتبار بین المللی خوبی برخوردار است.

از طرفی بازار کار در این کشور بسیار پر رونق بوده و نرخ بیکاری بسیار پایینی دارد و می تواند به عنوان یک مقصد مناسب برای تحصیل و اشتغال به حساب آید.

با دانستن اطلاعاتی در خصوص بهترین شهر استرالیا برای زندگی، می توان اقدام به مهاجرت به استرالیا نمود که کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در این مورد انجام دهند.

بهترین شهر استرالیا برای زندگی

بهترین شهر استرالیا برای زندگی

زندگی در استرالیا می تواند جذاب باشد و به عنوان یک مقصدی ایده آل به حساب آید. بنابراین لازم است اطلاعاتی در خصوص شهرهای مهم و مناسب این کشور به دست آورد. اگر در فکر مهاجرت به کشور استرالیا هستید و هنوز نمی دانید که کدام شهر برای زندگی مناسب تر است، ما در ادامه مقاله به بررسی این موضوع مهم خواهیم پرداخت. 

وجود فرصت های شغلی، سرمایه گذاری و تحصیلی در شهرهای مختلف استرالیا، از نقاط قوت این کشور محسوب می شود. این کشور از نظر رعایت عدالت، در شرایط مساوی و برابری قرار دارد و افرادی که به عنوان مهاجر به این کشور سفر می کنند، می توانند این موضوع را لمس کنند.

در بسیاری از موارد، استرالیا می تواند به عنوان مقصدی بهتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی محسوب شود. یکی از دلایل مهم آن مربوط به اشتغال در استرالیا است و از طرفی میزان دستمزد و درآمد در این کشور بسیار بالاست و اغلب ساکنین استرالیا از رفاه خوبی برخوردار هستند. 

کشور استرالیا از نظر شاخص کیفیت زندگی در سطح بسیار بالایی قرار داشته است و میزان رضایتمندی مردم این کشور از زندگی در استرالیا بسیار بالاست. دولت استرالیا سرمایه گذاری های هنگفتی در زمینه های مختلف اعم از آموزش، بهداشت و سلامت، حمل و نقل، اشتغال و ... انجام داده است و همین موضوع باعث شده است که استرالیا به عنوان یکی از باثبات ترین کشورهای دنیا لقب بگیرد. این کشور از تمام بحران های اقتصادی موجود در دنیا، با موفقیت بیرون آمده است و توانسته است ثبات و پایداری خود را حفظ کند.

برای این که بتوانیم به زندگی در استرالیا بپردازیم و عملا مشکلی برای ما به وجود نیاید، اهمیت بهترین شهر استرالیا برای زندگی بسیار زیاد است و فاکتورهای زیادی نیز در زمینه بهترین بودن باید مد نظر قرار گیرد تا بتوان بهترین تصمیم را برای زندگی در یکی از شهرهای استرالیا گرفت.

از آنجایی که ایرانیان زیادی در فکر مهاجرت به استرالیا هستند، اهمیت این موضوع یعنی زندگی در بهترین شهرهای استرالیا بسیار بالا بوده و ما در ادامه به بررسی این موضوع مهم و کلیدی می پردازیم.

هر شهری در استرالیا ویژگی های مربوط به خود را دارد و برای هر فردی با توجه به نیاز او، تعریفاتی در خصوص بهترین بودن وجود دارد. ما در ادامه به بررسی بهترین شهر استرالیا برای زندگی و شهرهای مناسب برای زندگی در این کشور خواهیم پرداخت:

شهر سیدنی

شهر سیدنی

سیدنی از مشهورترین شهرهای استرالیا و جهان است. زیبایی‌های سیدنی تنها به شن‌های شگفت انگیز ساحل بوندی و بندر نمادین آن خلاصه نمی‌شود، بلکه هر گوشه از شهر، جذاب و دیدنی است. سیدنی نه تنها بزرگ‌ترین شهر استرالیا است، بلکه جزء قدیمی‌‌ترین شهرهای این کشور نیز محسوب می‌شود.

یکی از مشهورترین و بهترین شهرهای استرالیا و جهان، شهر سیدنی می باشد. این شهر از نظر زیبایی و موقعیت های بکر جغرافیایی در وضعیت بسیار ایده آلی قرار دارد و زیبایی های این شهر، خلاصه به بندری بودن آن نخواهد شد. بلکه موارد دیگری نیز در این شهر وجود دارد که هر فردی را مجذوب زیبایی خود خواهد کرد. بزرگترین شهر استرالیا، شهر سیدنی است و از نظر قدمت جزو قدیمی ترین ها در این کشور محسوب می شود.

وجود تنوع فرهنگی و سنت های مختلف از جمله مزیت های زندگی در شهر سیدنی می باشد که می تواند مورد توجه مهاجرین و علاقه مندان قرار گیرد. از محیط های پر رفت و آمد گرفته تا وجود مناطق تفریحی و گردشگری زیبایی که در این شهر وجود دارد.

در شهر سیدنی می توانید مکان های دیدنی زیادی را مشاهده کنید که در دنیا در نوع خود بی نظیر است. وجود فستیوال های موسیقی از دیگر نکات این شهر است و همین موضوع، باعث جذب بسیاری از علاقه مندان به حوزه هنری از جمله موسیقی شده است.

بنابراین می توان گفت که شهر سیدنی می تواند به عنوان یکی از بهترین شهر استرالیا برای زندگی محسوب شود. از نظر آب و هوایی و شرایط جغرافیایی، این شهر دارای آب و هوای معتدل است که البته تابستان های گرمی دارد که البته آزار دهنده نیست.

به دلیل بندری بودن شهر سیدنی، آب و هوای معتدل از نکات بارز این شهر برای زندگی محسوب می شود. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در شهر سیدنی انجام دهند.

شهر ملبورن

شهر ملبورن

یکی از مهمترین و بهترین شهرهای کشور استرالیا، شهر ملبون است. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای استرالیا محسوب شده و بعد از سیدنی، دومین شهر بزرگ استرالیا به حساب می آید. ملبورن را می توان به عنوان پایتخت فرهنگی و ورزشی استرالیا نامید. در این شهر می توان انواع رستوران ها و سالن های غذاخوری مختلفی را مشاهده کرد و جزو تفریحی ترین شهرهای استرالیا محسوب می شود. 

ملبورن در واقع جزو شهرهای بسیار مهم محسوب می شود و در دنیا بسیار مشهور است. علاقه مندان زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که علاقه مند به حضور در ملبورن و زندگی در این شهر هستند. بنابراین می توان این شهر را به عنوان یکی از بهترین شهر استرالیا برای زندگی به حساب آورد.

از نظر تنوع آب و هوایی، این شهر جزو شهرهای چهار فصل محسوب می شود و هر فصلی، آب و هوای مخصوص به خود را دارد و به عنوان یک مقصد ایده آل برای زندگی محسوب می شود. ایرانیان علاقه مند به زندگی در ملبورن می توانند با شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت های لازم را برای زندگی در این شهر انجام دهند.

شهر بریزبن

شهر بریزبن

یکی از شهرهای بزرگ کشور استرالیا که می تواند مورد توجه عموم مردم قرار گیرد، شهر بریزبن می باشد. این شهر از نظر وسعت، سومین شهر بزرگ استرالیا محسوب می شود و این شهر جزو خوش آب و هواترین شهرهای استرالیا محسوب می شود. هوای این شهر کمی گرم تر از شهرهای سیدنی و ملبورن است و برای افرادی که علاقه مند به آب و هوای گرم هستند، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. 

از طرفی این شهر از نظر اقتصادی و اشتغال، جزو بهترین شهرهای استرالیا محسوب می شود و موقعیت های اقتصادی و کاری زیادی در این شهر وجود دارد و افرادی که اقدام به دریافت ویزای کاری استرالیا می کنند، می توانند شهر بریزبن را در اولویت خود قرار دهند. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در شهر بریزبن انجام دهند.

شهر هوبارت

شهر هوبارت

یکی از شهرهای خاص و بسیار دیدنی در کشور استرالیا، شهر هوبارت می باشد. این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرها از نظر مناظر طبیعی می باشد و زیبایی های منحصر به فردی را می توان در این شهر مشاهده کرد.

زندگی در این شهر می تواند برای افرادی که به دنبال زندگی در محیطی آرام هستند، مناسب باشند و تراکم جمعیتی این شهر به مراتب کمتر از سایر شهرهای مهم استرالیا است. از طرفی شهر هوبارت، از نظر اقتصادی در وضعیت بسیار عالی قرار دارد و هزینه های زندگی در این شهر بسیار به صرفه و ارزان تر است.

اگر به دنبال شهری هستید که قصد دارید در آن با آرامش زندگی کنید و از طرفی از مناطق دیدنی و تفریحی آن دیدن نمایید و از زندگی خود لذت ببرید، بدون شک می توان شهر هوبارت را به عنوان یکی از بهترین شهر استرالیا برای زندگی به حساب آورد. آب و هوای این شهر در حد معتدل است و تابستان های نیمه گرمی دارد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در شهر هوبارت انجام دهد.

شهر آدلاید

شهر آدلاید

شهر آدلاید یکی از شهرهای زیبای استرالیا می باشد که از نظر آب و هوایی، بسیار مشهور است. آب و هوای آدلاید از نوع مدیترانه ای می باشد و جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر در این شهر زندگی می کنند. شهر آدلاید جزو مهاجرپذیرترین شهرهای استرالیا محسوب می شود و هر ساله تعداد بسیار زیادی از مهاجران به این شهر سفر می کنند و به زندگی می پردازند.

شهر آدلاید از نظر زندگی در شرایط آرامی قرار دارد و جزو شهرهای آرام محسوب می شود. همچنین هزینه های زندگی در آدلاید به صرفه است و تهیه کردن مسکن و پرداخت اجاره مسکن در این شهر بسیار ارزان تر از شهرهای سیدنی و ملبورن است و برای هر فردی می تواند مناسب باشد. از نظر آب و هوایی، این شهر در وضعیت مناسبی قرار دارد و در تابستان، دمایی نزدیک به 20 درجه را تجربه خواهید نمود.

شهر کانبرا

شهر کانبرا

کانبرا پایتخت کشور استرالیا می باشد و جزو شهرهای مهم این کشور محسوب می شود. این شهر در کنار شهر سیدنی به عنوان یکی از مهمترین شهرهای استرالیا به حساب می آید و جالب است بدانید که این شهر از نظر وسعت، بسیار کوچک است و جمعیتی حدود 400 هزار نفری را در خود جای داده است.

شهر کانبرا به عنوان پایتخت استرالیا نوعی منطقه فدرالی محسوب می شود و پارلمان این کشور در این شهر مهم قرار دارد. اگر فردی قصد دارد به استرالیا مهاجرت کند، می تواند کانبرا را برای زندگی انتخاب کند و می تواند جزو بهترین شهر استرالیا برای زندگی به حساب آید.

از نظر آب و هوایی، این شهر، آب و هوای گرم و خشکی دارد و در زمستان دمای زیر صفر درجه را می توان تجربه کرد. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در کانبرا انجام دهند.

شهر داروین

شهر داروین

شهر داروین از دیگر شهرهای مناسب برای زندگی محسوب می شود. این شهر، محیط آرامی دارد و از مناطق گرمسیری به حساب می آید. شهر داروین به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای زندگی مهاجرین به حساب آید و از طرفی می توان هزینه های مناسب تر و به صرفه تری برای زندگی در این شهر خرج کرد.

شهر داروین دارای مناظر طبیعی و بسیار دیدنی می باشد که می تواند تجربه ای بسیار لذتبخش از زندگی در این شهر، به شما ارائه دهد. وجود آب و هوای گرمسیری و الگوی فصل و خشک و مرطوب، از نکات بارز زندگی در این شهر است. شب های پرستاره از نکات قابل توجه زندگی در این شهر است که می توان آن را تجربه کرد. بنابراین می توان گفت که شهر داروین به عنوان یکی از بهترین شهر استرالیا برای زندگی محسوب می شود.

شهر پرث

شهر پرث

شهر پرث به عنوان یکی از شهرهای بسیار مناسب برای زندگی در کشور استرالیا محسوب می شود. سبک زندگی در این شهر بسیار آرام است و جزو شهرهای آرام محسوب می شود. وجود ساحل زیبا در این شهر، یکی از نکات مثبت برای زندگی محسوب می شود. از نظر آب و هوایی و شرایط جغرافیایی، این شهر در وضعیت بسیار عالی قرار دارد و دلیل آن هم، وجود سواحل مختلف در این شهر است. 

جمعیت این شهر بسیار اندک است و جزو کم جمعیت ترین شهرهای دنیا محسوب می شود. شهر پرث را می توان به عنوان کم حاشیه ترین شهرهای استرالیا به حساب آورد و برای افرادی که به دنبال آرامش هستند، می تواند گزینه بسیار مناسبی محسوب شود. آب و هوای این شهر در تابستان گرم است و می توان دمای 30 درجه را تجربه کرد.

شهر گلد کوست

شهر گلد کوست

شهر گلد کوست به عنوان یکی از به صرفه ترین و کم هزینه ترین شهرهای استرالیا به حساب می آید. این شهر از 100 شهر ارزان دنیا به حساب می آید و افرادی که از توانایی مالی متوسطی برخوردار هستند، می توانند در این شهر زندگی کنند. از طرفی موقعیت های شغلی مختلفی نیز در این شهر وجود دارد که می تواند به عنوان یک مقصد ایده آل برای اشتغال مهاجرین به حساب آید.

یکی از مزیت های زندگی در این شهر این است که مکان های گردشگری زیادی دارد و جزو مناطق پر بازدید در استرالیا محسوب می شود و افرادی که قصد دارند در عین پایین بودن هزینه های زندگی، از مناطق دیدنی این کشور بازدید کنند، شهر گلد کوست می تواند به عنوان بهترین شهر استرالیا برای زندگی به حساب آید که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در این شهر، انجام دهد.

شهر ولونگونگ

شهر ولونگونگ

یکی از شهرهای ساحلی و بسیار زیبای کشور استرالیا، شهر ولونگونگ می باشد. این شهر را مانند شهرهای مهمی همچون سیدنی، ملبورن و ...، می تواند جزو با ارزش ترین شهرهای استرالیا برای زندگی نامید. این شهر ساحلی در نوار ساحلی جنوب سیدنی قرار دارد و با زندگی در این شهر می توان تجربه بسیار عالی را از نظر زندگی ساحلی تجربه نمود.

شهر ولونگونگ استرالیا، به عنوان دهمین شهر بزرگ این کشور به حساب می آید و جمعیت قابل توجهی از افراد مهاجر در این شهر زندگی می کنند. زیرا این شهر از نظر اشتغال در وضعیت مناسبی قرار دارد و صنایع و فعالیت های مختلفی نیز در این شهر جریان دارد.

یکی از صنایع پر رونق در این شهر، صنایع دریانوردی و فعالیت های بندری می باشد که می تواند فرصتی مناسب برای افراد جویای کار در استرالیا باشد.

از طرفی شهر ولونگونگ، یکی از شهرهای مناسب برای تحصیل محسوب می شود و دانشگاه این شهر، بالغ بر 40 هزار دانشجوی داخلی و خارجی را در خود جای داده است که به تحصیل پرداخته اند. از نظر آب و هوایی و شرایط جغرافیایی، این شهر، آب و هوای بارانی در فصل زمستان دارد و می تواند نوعی مزیت برای علاقه مندان باشد. 

موارد بالا جزو مهمترین و بهترین شهر استرالیا برای زندگی محسوب می شود که می توان در هر یک از آن ها به زندگی پرداخت. اطلاع از شرایط زندگی در چنین شهرهایی از اهمیت زیادی برخوردار است تا بتوان انتخاب مناسبی برای زندگی در یکی از شهرهای استرالیا داشت.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به استرالیا و زندگی در هر یک از شهرهای این کشور، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

راه های مهاجرت به استرالیا

راه های مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا باید از شرایط مهاجرتی و قوانین آن آگاهی پیدا کرد. دولت این کشور برای پذیرش مهاجر اعم از مهاجر تحصیلی، نیروی متخصص ماهر و سرمایه گذار، روش های مختلفی برای پذیرش مهاجر پیش روی متقاضیان قرار داده است.

استرالیا برای جلوگیری از پیری جمعیت، سرمایه گذاری زیادی در بخش پذیرش مهاجر انجام داده است. طبیعتا برای ورود به کشور استرالیا، لازم است ویزای این کشور را اخذ کنید. ویزاهای استرالیا انواع مختلفی دارد که در ادامه، به بررسی آن خواهیم پرداخت:

مهاجرت کاری به استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا

یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی و کار، کشور استرالیا می باشد. این کشور از نظر رشد اقتصادی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و همین موضوع باعث ایجاد فرصت های شغلی مختلف در بخش های مختلف کاری شده است.

از طرفی نیاز نیروی کار ماهر در کشور استرالیا بسیار بالا است و دولت این کشور برای تامین نیروی انسانی خود، اقدام به پذیرش نیروهای متخصص از سراسر دنیا می کند. از مزیت های اشتغال در کشور استرالیا می توان به میزان حقوق و دستمزد بسیار بالا اشاره کرد. 

نرخ بیکاری پایین از دیگر نکات مهم در خصوص اشتغال در استرالیا می باشد. حوزه های متعددی اعم از صنایع و معادن، صنعت دریانوردی، کشاورزی و حوزه های مختلف، در این کشور فعال است و همین موضوع باعث شده است که دغدغه شغلی در کشور استرالیا وجود نداشته باشد.

دولت استرالیا برای پذیرش نیروی مهاجر خارجی، اقدام به اعطای انواع ویزاهای کاری می نماید که ما در ادامه به برخی از مهمترین ویزاهای کاری استرالیا خواهیم پرداخت:
•    ویزای 188 استرالیا که مربوط به افرادی می باشد که قصد کارآفرینی و سرمایه گذاری دارند.
•    ویزای 189 استرالیا که مربوط به افرادی می باشد که قصد دارند به صورت مستقل فعالیت کنند.
•    ویزای 190 استرالیا که مربوط به افرادی می باشد که حامی مالی از نهادهای دولتی و خصوصی استرالیا دارند.
•    ویزای 491 استرالیا که مربوط به افرادی می باشد که قصد دارند در مناطق کم جمعیت استرالیا به امور مهارتی بپردازند.
•    ویزای 186 استرالیا که مربوط به افرادی است که قصد دارند کار مهارتی را با حامی مالی در استرالیا انجام دهند.
•    ویزای 476 استرالیا که مربوط به افرادی است که قصد دارند بعد از اتمام دوره تحصیل خود در دانشگاه های استرالیا، به اشتغال بپردازند.
•    ویزای تلنت استرالیا که مربوط به افرادی می شود که جزو نخبگان و استعدادهای خاص هستند.
•    ویزای 187 استرالیا که همان ویزای اقامت دائم است که با حمایت کارفرمای استرالیایی به افراد تعلق می گیرد و اغلب برای مناطق کم جمعیت استرالیا صادر می شود.
•    ویزای 485 استرالیا که مربوط به اقامت موقت فارغ التحصیلان دانشگاهی استرالیا می باشد که در جست و جوی کار خواهند بود.

هر یک از ویزاهای کاری که ذکر شد، قوانین و شرایط خاص خود را برای دریافت آن دارند که می توان با انتخاب بهترین شهر استرالیا برای زندگی، اقدام به دریافت آن نمود. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص اخذ ویزای کاری استرالیا انجام دهد.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

یکی از روش های محبوب و پرتقاضا برای مهاجرت به کشور استرالیا، ویزای تحصیلی این کشور است. کشور استرالیا یکی از بهترین سیستم های آموزشی در دنیا را دارد و طبق استانداردهای بالایی، به آموزش دانشجویان در دانشگاه های این کشور خواهد پرداخت. در این کشور، دانشگاه هایی وجود دارد که از نظر رتبه بندی جهانی، جزو رتبه های زیر 100 محسوب می شود و مدارک تحصیلی اعطا شده به فارغ التحصیلان آن، از اعتبار علمی زیادی برخوردار است.

این موضوع نشاندهنده این است که سطح کیفیت آموزش در دانشگاه های این کشور بسیار بالاست و تحصیلات آکادمیکی در این کشور رواج دارد. علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های استرالیا می توانند اقدام به اخذ ویزای تحصیلی استرالیا نمایند و در ابتدا لازم است دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند و با انجام فرایند اپلای و پذیرش تحصیلی در دانشگاه های این کشور، اقدام به اخذ ویزای استرالیا از سفارت این کشور نمایند.

طی بررسی های انجام شده، بیش از 500 هزار دانشجوی بین المللی در دانشگاه های استرالیا به تحصیل مشغول هستند. از آنجایی که وضعیت اشتغال در استرالیا بسیار مناسب است، عملا فارغ التحصیلان دانشگاهی این کشور اعم از بومی و خارجی، دغدغه اشتغال نخواهند داشت و می توانند به راحتی به اشتغال بپردازند. مهاجرت تحصیلی جزو ساده ترین روش های مهاجرت به استرالیا محسوب می شود و مزیت های بسیار زیادی را به همراه خود دارند. 

دولت این کشور برای پذیرش دانشجوی خارجی، اقدام به اعطای انواع بورسیه های تحصیلی می نماید تا بتوانند با هزینه ای ارزان تر، در بهترین دانشگاه های این کشور به تحصیل بپردازند و در آینده به نیروی کار ماهر و متخصص تبدیل شوند. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص پذیرش تحصیلی در دانشگاه های استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی این کشور انجام دهند.
شما در حال مطالعه مقاله بهترین شهر استرالیا برای زندگی، می باشید.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های پرتقاضا برای مهاجرت به کشور استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در این کشور می باشد. کشور استرالیا یکی از بهترین کشورهای دنیا از نظر اقتصادی می باشد و استانداردهای زندگی در این کشور بالا می باشد.

همین موضوع باعث شده است که سرمایه گذاران زیادی، علاقه مند به سرمایه گذاری در این کشور باشند. افرادی که از توانایی مالی بسیار خوبی برخوردار هستند، می توانند با بررسی دقیق شرایط سرمایه گذاری در این کشور، اقدام به سرمایه گذاری در استرالیا نمایند. این کشور از نظر موقعیت های اقتصادی، تجاری و اشتغال، جزو بهترین ها محسوب می شود و عملا سوخت سرمایه در این کشور معنایی ندارد.

از طرفی امکان کارآفرینی در استرالیا نیز وجود دارد و طبق قوانین جدید کشور استرالیا می توان با استفاده از سرمایه گذاری، اقدام به کارآفرینی و ایجاد شغل در این کشور نمود. دولت استرالیا از چنین افرادی استقبال بسیار خوبی به عمل می آورد و به آن ها امتیازات ویژه ای اعم از کمک های مالی، مالیات های کمتر و اعطای اقامت دائم، ارائه می کند. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص سرمایه گذاری در استرالیا انجام دهد.

از طریق ازدواج و خانواده

از دیگر روش های مهاجرت به استرالیا می توان به مهاجرت از طریق ازدواج اشاره کرد. طبق قوانین جدید کشور استرالیا، می توان با ازدواج با تبعه استرالیایی، اقدامات لازم برای مهاجرت خود را انجام داد. شروطی نیز در این خصوص وجود دارد که لازم است رعایت شود.

از مهمترین نکات در خصوص اخذ ویزای ازدواج و خانواده استرالیا این است که همسر متقاضی که تبعه استرالیایی است، از شغل و درآمد کافی برخوردار باشد و محل اقامت مشخصی نیز داشته باشد.

به عبارتی دیگر، همسر متقاضی باید نقش حامی مالی یا اسپانسر را ایفا کند تا بتواند اقدامات اقامتی را برای او انجام دهد. بعد از ورود به خاک استرالیا، اقامت موقت برای فرد صادر خواهد شد و پس از گذشت مدت زمانی مشخص، اقامت دائم می توان دریافت کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای ازدواج و مهاجرت از این طریق، با شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت های لازم را انجام دهید.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین شهر استرالیا برای زندگی، می باشید.

مهاجرت به استرالیا و اخذ تابعیت از طریق تولد

از دیگر شرایطی که می توان به عنوان گزینه مهاجرت به کشور استرالیا اشاره کرد، مهاجرت از طریق تولد می باشد. رعایت قوانین و شرایط مهاجرتی از این طریق از اهمیت زیادی برخوردار است که می توان اقدامات لازم را در این خصوص انجام داد. شرایط دریافت تابعیت از طریق تولد بدین گونه است که نوزاد تازه متولد شده بتواند بلافاصله تابعیت و شهروندی استرالیا را به دست آورد.

موارد زیر، شرایط اخذ تابعیت از طریق تولد فرزند می باشد:

•    یکی از شرایطی که به کودکان متولد شده در کشور استرالیا تابعیت داده می شود، این است که حداقل پدر یا مادر فرزند، تابعیت استرالیایی داشته باشد.

•    والدینی که در خارج از کشور استرالیا زندگی می کنند اما تابعیت استرالیا را دارند، می توانند در صورت تولد فرزند، اقدامات لازم برای دریافت تابعیت فرزند خود را انجام دهند و درخواست خود را می توانند به دولت این کشور ارائه دهند.

•    همسر متقاضی می تواند در زمانی که شما اقدام به اخذ ویزای این کشور می نمایید، به دولت این کشور اعلام کند که حامی مالی او می باشد.

•    یکی از قوانین ارائه تابعیت استرالیا برای فرزند تازه متولد شده، این است که هویت والدین نوزاد نامشخص باشد و در این صورت طبق قوانین بین المللی، برای جلوگیری از بی هویت ماندن فرزند، به او تابعیت دائم استرالیا داده می شود.

کشور استرالیا برای ارائه تابعیت از طریق تولد، از تابعیت خون پیروی می کند و لازم است برای اخذ تابعیت این کشور از طریق خون، موارد بالا رعایت شود. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.
شما در حال مطالعه مقاله بهترین شهر استرالیا برای زندگی می باشید.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

از دیگر روش های مهاجرت به کشور استرالیا، مخصوص افرادی می باشد که از شهرت برخوردار هستند و یا در زمینه ای موفقیت داشته اند که منجر به شهرت آنان شده است.

نام این ویزا، ویزای گلوبال تلنت می باشد که با داشتن شرایط ویژه ای می توان اقدام به اخذ آن نمود. متقاضیان این ویزا می بایست در رشته هایی مانند فناوری، ورزشی، هنری، کشاورزی، پزشکی و ...، شهرتی در سطح بین المللی کسب کرده باشند و عملا فردی شناخته شده باشند و سپس به دولت این کشور ثابت کنند که در طی 2 سال اخیر، در همان حوزه مشغول فعالیت بوده اند.

چنین افرادی می توانند به کشور استرالیا مهاجرت دائم نمایند و برای این کشور مفید باشند. داشتن یک معرف از الزامات دریافت ویزای گلوبال تلنت می باشد که لازم است این مورد مهم رعایت شود. از مزیت های دریافت این ویزا این است که فرد می تواند همسر و فرزندان خود را به همراه خود به استرالیا ببرد و به صورت خانوادگی ساکن باشند.

کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص دریافت ویزای گلوبال تلنت انجام دهد.
در ادامه نوشتار بهترین شهر استرالیا برای زندگی، به بررسی مراحل مهاجرت به کشور استرالیا خواهیم پرداخت.

مراحل مهاجرت به استرالیا

مراحل مهاجرت به استرالیا

در موارد قبلی، از نحوه مهاجرت به استرالیا نکاتی را اشاره کردیم و متوجه شدیم که روش هایی نیز وجود دارد تا بتوان به این کشور محبوب مهاجرت کرد. در ادامه، به بررسی مراحل مهاجرت به استرالیا می پردازیم:

انتخاب مسیر مهاجرتی و انجام اقدامات لازم

از مهمترین و کلیدی ترین مراحل مهاجرت به هر کشوری از جمله مهاجرت به کشور استرالیا، این است که مسیر مهاجرتی مشخص شود. فرد باید مسیر خود برای مهاجرت به استرالیا را مشخص کند و اطلاعات کافی در خصوص نحوه مهاجرت به این کشور به دست آورد.

به عنوان مثال اگر فردی قصد دارد در استرالیا تحصیل کند، باید در ابتدا اطلاعات کافی در خصوص شرایط پذیرش دانشگاه های مختلف این کشور را به دست آورد تا بتواند اقدامات لازم برای پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی این کشور را انجام دهد.

اقدام برای اخذ ویزا

بعد از انتخاب مسیر مهاجرتی، لازم است اقدامات لازم برای اخذ ویزای مورد نظر را انجام داد و مدارک لازم و مورد نیاز را برای اخذ ویزا، به سفارت این کشور تحویل داد. در ابتدا لازم است که وقت سفارت گرفته شود و در موعد مقرر با مراجعه به سفارت استرالیا، مراحل تشکیل پرونده را انجام داد تا بتوان ویزای این کشور را دریافت نمود.

برای حرکت آماده شوید

بعد از بررسی پرونده و صلاحیت های لازم برای دریافت ویزای استرالیا، موافقت با اعطای ویزا توسط سفارت استرالیا به فرد ابلاغ می شود و لازم است در این مرحله، آمادگی های لازم را برای سفر به این کشور انجام داد. جمع آوری وسایل سفر، مدارک مورد نیاز برای سفر، انجام رزرو بلیط هواپیما و ... از جمله اقداماتی است که باید برای سفر به استرالیا انجام داد که شما در این خصوص می توانید با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ در تماس باشید.

به استرالیا سفر کنید

مرحله نهایی، سفر به این کشور است و زمانی که وارد این کشور می شوید، لازم است مدارک لازم را به مامورین فرودگاه ارائه دهید تا بتوانید بدون مشکل وارد خاک استرالیا شوید.

بعد از آن با توجه به هدف مهاجرت، لازم است اقدامات لازم را انجام دهید. به عنوان مثال اگر قصد تحصیل دارید، باید به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نموده و مراحل تشکیل پرونده خود را برای تحصیل انجام دهید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کشور استرالیا

مدارک لازم برای اخذ ویزای کشور استرالیا

بعد از بررسی های لازم در خصوص بهترین شهر استرالیا برای زندگی و اقدامات مهاجرتی لازم، لازم است مدارکی را تحویل سفارت این کشور دهیم. برای هر ویزایی لازم است مدارک مخصوصی نیز ارائه شود. اما به صورت کلی مدارکی لازم است که ما در موارد زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

•    تهیه و تکمیل فرم های مورد نیاز برای درخواست ویزای کشور استرالیا. این فرم با توجه به نوع ویزا متفاوت خواهد بود که توسط سفارت به فرد متقاضی ارائه خواهد شد و لازم است به صورت دقیق تکمیل شود.

•    پرداخت هزینه های مربوط به بررسی پرونده و صدور ویزای استرالیا از دیگر شرایط لازم برای اخذ ویزای این کشور است که این مبلغ می تواند با توجه به نوع ویزا متغیر باشد.

•    ارائه چند قطعه عکس در ابعاد مشخص و به صورت استاندارد و تعریف شده که سفارت استرالیا به فرد اعلام خواهد کرد.

•    ارائه پاسپورت معتبر و دارای اعتبار کافی از دیگر مدارک مورد نیاز برای تحویل به سفارت این کشور است و لازم است اعتبار پاسپورت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت عدم اعتبار، از مدت ها قبل اقدام به تمدید آن نمود.

•    مدارک شخصی اعم از شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه رسمی آن جزو الزامات اخذ ویزای استرالیا است. ترجمه این مدارک باید به صورت رسمی باشد و مهر دادگستری توسط دارالترجمه های رسمی روی آن هک شده باشد.

•    ارائه گواهی مبنی بر داشتن تمکن مالی که نشان دهد از توانایی مالی خوبی برخوردار است. این گواهی می تواند از پرینت حساب بانکی و گردش حساب 6 ماه اخیر فرد باشد و این مدرک باید به صورت ترجمه شده تحویل مقامات سفارت داده شود.

•    در صورتی که دعوتنامه ای از استرالیا دارید، لازم است این مدارک نیز ضمیمه پرونده شود. دعوتنامه ارسال شده توسط دوستان یا آشنایان باید به صورت کامل، اصولی و دقیق باشد و در داخل نامه مشخصاتی نظیر، آدرس، تلفن، شغل دعوت کننده، محل سکونت و ... قید شده باشد و به سفارت استرالیا ثابت شود که متقاضی مهاجرت، تحت حمایت مالی دعوت کننده قرار دارد.

•    ارائه گواهی مبنی بر گواهی اشتغال به کار اعم از گواهی شغلی، سابقه بیمه، فیش حقوقی و ... از دیگر مدارک لازم برای اخذ ویزای استرالیا می باشد.

•    در صورتی که فرد متقاضی، قصد تحصیل در استرالیا را داشته باشد، لازم است گواهی پذیرش دانشگاهی از دانشگاه مقصد را به همراه خود داشته باشد تا بتوانید اقدام به اخذ ویزای استرالیا نمایید.

•    ارائه سند ملکی برای افرادی که قصد دریافت ویزای توریستی استرالیا را دارند، الزامی است. این مدرک اثبات خواهد کرد که فرد متقاضی بعد از تمام شدن اعتبار ویزا، قصد بازگشت به کشور خود را دارد و در کشور استرالیا ساکن نخواهد بود.

•    ارائه گواهی مبنی بر عدم سوء پیشینه کیفری به صورت ترجمه شده رسمی الزامی است.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای استرالیا و انجام مراحل آن با مراجعه به شرکت مهاجرتی الست گروپ، اقدامات لازم را انجام دهید.

مدرک زبان مورد نیاز مهاجرت به استرالیا

مدرک زبان مورد نیاز مهاجرت به استرالیا

از موارد مهم برای مهاجرت به کشور استرالیا، حال به هر طریقی که باشد، این است که فرد متقاضی باید مدرک زبان انگلیسی را نیز به سفارت این کشور ارائه دهد. این مدرک نشان می دهد که فرد توانایی کافی و تسلط کامل به زبان انگلیسی را دارد.

ویزاهایی نظیر ویزای تحصیلی، ویزای اشتغال، سرمایه گذاری و ...، نیازمند ارائه مدرک زبان انگلیسی می باشد. گواهی هایی نظیر مدرک آیلتس یا تافل، از جمله مدارک لازم برای ارائه به سفارت استرالیا می باشد و لازم است نمره قابل قبولی در این خصوص کسب شود.

حال که با بهترین شهر استرالیا برای زندگی آشنا شدیم و از روش های مهاجرت به این کشور آشنا شدیم، قصد داریم در خصوص مزیت های زندگی در استرالیا، مواردی را اشاره کنیم.

مزایای مهاجرت به استرالیا

مهاجرت و زندگی در کشور استرالیا می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد. استرالیا یکی از کشورهای محبوب و مشهور در دنیا می باشد. برای زندگی در این کشور، لازم است تا اطلاعات کافی در خصوص زندگی در این کشور به دست آورد و با دید باز و روشنی نسبت به این مسئله، اقدام به مهاجرت نمود.

بر کسی پوشیده نیست که کشور استرالیا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا می باشد و زندگی در این کشور می تواند فواید زیادی را برای افراد مهاجر داشته باشد. ما در ادامه به بررسی برخی از مزیت های زندگی در استرالیا خواهیم پرداخت:

اقتصاد قوی و موقعیت های شغلی بسیار

از مزیت های بسیار مهم و کلیدی کشور استرالیا که در این مقاله به آن اشاره شد، وضعیت اقتصادی بسیار مناسب و پایدار می باشد و از طرفی همین موضوع اقتصاد قوی، باعث شده است تا موقعیت های شغلی بسیار زیادی در این کشور وجود داشته باشد و درآمد در مشاغل مختلف استرالیا بسیار مناسب خواهد بود. به همین دلیل، مهاجرت کاری به استرالیا جزو پرتقاضاترین انواع مهاجرتی محسوب می شود.

ارائه خدمات بهداشتی بالا

کشور استرالیا از جمله کشورهای مطرح در خصوص سیستم خدمات بهداشتی و درمانی می باشد. خدمات بهداشتی و درمانی در کشور استرالیا بسیار بالاست و استانداردهای بهداشتی و پزشکی در این کشور، جزو بهترین ها در دنیا محسوب می شود.

شهروندان این کشور از خدمات بیمه ای رایگان برخوردار هستند و می توانند در مراکز درمانی و بیمارستانی مختلفی به صورت کاملا رایگان به درمان خود بپردازند. دولت استرالیا توانسته است با سرمایه گذاری های هنگفتی در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی، موفق عمل کند که جزو شاخصه های بارز این کشور محسوب می شود.

سطح درآمد بالا

طبیعتا کشوری که با موقعیت شغلی زیادی روبرو است، درآمد در چنین کشورهایی بسیار بالا است. استرالیا نیز از جمله کشورهایی می باشد که درآمد در آن بسیار بالاست و میزان رضایتمندی مردم این کشور اعم از بومی و خارجی، در خصوص درآمد در این کشور بسیار مناسب می باشد.

سطح علمی بالا

دانشگاه های کشور استرالیا از نظر کیفیت آموزشی جزو بهترین ها محسوب می شود و استانداردهای آموزشی در این کشور بسیار بالاست و به همین دلیل، سطح علمی دانشگاه های این کشور در حد بسیار بالایی می باشد.

آب و هوای چهار فصل

کشور استرالیا از نظر موقعیت جغرافیایی، در وضعیت بسیار عالی قرار دارد و تنوع آب و هوایی در این کشور بسیار زیاد است و عملا استرالیا را می توان کشوری چهار فصل نامید.

امنیت بالا

کشور استرالیا از نظر امنیت در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و میزان جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است و جزو کشورهای امن دنیا محسوب می شود. 

موارد بالا تنها بخش مهمی از مزیت های زندگی در کشور استرالیا می باشد که می توان با به دست آوردن اطلاعاتی در خصوص بهترین شهر استرالیا برای زندگی، اقدام به مهاجرت به این کشور نمود. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص مهاجرت به این کشور انجام دهد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از بهترین کشورهای دنیا یعنی کشور استرالیا پرداختیم. این کشور از نظر مهاجرت و زندگی جزو محبوب ترین ها محسوب می شود و هر ساله تعداد زیادی از افراد از سراسر دنیا از جمله ایرانیان، اقدام به مهاجرت به این کشور می نمایند. ما در این مقاله به بررسی بهترین شهر استرالیا برای زندگی پرداختیم که می تواند در زمینه انتخاب شهر محل زندگی بسیار موثر باشد.

زندگی در استرالیا می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد و از طرفی روش های مهاجرتی مختلفی نیز پیش روی متقاضیان قرار دارد که در این مقاله به تمامی این موارد اشاره شد. اما شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کشور استرالیا و زندگی در بهترین شهرهای این کشور، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.