اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

آدرس سفارت گرجستان در تهران

آدرس سفارت گرجستان در تهران

در این مقاله به بررسی آدرس سفارت گرجستان در تهران می پردازیم.

پس از این که این مقاله را تا انتها مطالعه کردید، درخواهید یافت که گرجستان کشور مهمی برای ما ایرانیان است.

در این مقاله به بررسی آدرس سفارت گرجستان در تهران می پردازیم.

پس از این که این مقاله را تا انتها مطالعه کردید، درخواهید یافت که گرجستان کشور مهمی برای ما ایرانیان است.

از این رو که جزو کشورهایی است که ایرانی ها می توانند بدون ویزا به آن سفر کنند و دیگر آن که بسیاری از کشورهایی که در ایران سفارت ندارند، در گرجستان دارای کنسولگری هستند.

بنابراین هر ایرانی که بخواهد به کشورهایی مانند کانادا یا آمریکا سفر کند، باید از طریق کشورهایی نظیر گرجستان اقدام نماید که راحت تر از سایر روش ها به حساب می آید.

برای همین است که شاید دلتان بخواهد آدرس سفارت گرجستان در تهران را بدانید. ما در این مقاله به تمامی مباحثی که مطرح کردیم و ده ها مورد دیگر، به شکل مفصل خواهیم پرداخت.

اینفوگرافیک آدرس سفارت گرجستان در تهران

اینفوگرافیک آدرس سفارت گرجستان در تهران

در این رابطه می توانید از تجربیات مشاورین موسسه مهاجرتی الست گروپ استفاده نمایید.

ویدئو آدرس سفارت گرجستان در تهران

شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر معرفی می شود. توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب:
کشور گرجستان
سفارت گرجستان در ایران
ویزای گرجستان و انواع ویزا
ویزای گرجستان از طریق تحصیل
ویزای کار گرجستان
ویزای درمانی گرجستان 
ویزای گرجستان با سرمایه گذاری
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای گرجستان 
وقت سفارت گرجستان
چرا ممکن است بخواهیم به گرجستان سفر کنیم؟
کدام کشور در ایران سفارت ندارد؟
اطلاعات سفارت آمریکا در گرجستان
مراحل تعیین وقت در سفارت ایالات متحده
تعیین وقت مناسب سفارت آمریکا در گرجستان
مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت آمریکا در گرجستان
مدارک مورد نیاز برای روز مصاحبه در سفارت آمریکا در گرجستان
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا از سفارت آمریکا در گرجستان
مدت زمان پاسخ دهی سفارت آمریکا در گرجستان
تعطیلی سفارت کانادا در تهران
بازگشایی سفارت کانادا در تهران
اطلاعات تماس و آدرس سفارت کانادا در گرجستان
نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان
هزینه انگشت نگاری سفارت کانادا در گرجستان چقدر است؟
مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت کانادا در گرجستان
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی از سفارت کانادا در گرجستان
مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی از سفارت کانادا در گرجستان
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار از سفارت کانادا در گرجستان
متقاضیان هنگام ورود به کانادا باید چه مدارکی را به همراه داشته باشند؟
زمان پاسخ سفارت کانادا در گرجستان
جمع بندی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدرس سفارت گرجستان در تهران با ما همراه باشید.

 

کشور گرجستان

کشور گرجستان

ما در ابتدای مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) می خواهیم کمی درباره گرجستان حرف بزنیم و آن را به شما معرفی نماییم.

مذهب بیشتر مردم گرجستان، ارتدکس است. مردم این کشور الفبای متفاوتی دارند و به زبان گرجی صحبت می کنند. واحد پول آن لاری است. گرجستان دارای فرهنگ های مختلف است و بنابراین ترکیبی از این فرهنگ ها را می توان در پایتخت این کشور یافت. این موضوع این شهر را به یکی از جذاب ترین شهرها برای مهاجران و گردشگران تبدیل می کند.

از سوی دیگر شهروندان ایرانی برای سفر به آن نیازی به ویزا ندارند و می توانند تا 45 روز در این کشور اقامت داشته باشند. در نتیجه برای اخذ ویزا نیازی به مراجعه به سفارت این کشور در ایران نیست.

دلیل این امر این است که در سال 2013 مقامات آن به توافقی یک جانبه مبنی بر لغو ویزای مسافرتی ایرانیان دست یافتند و به این ترتیب حجم سفرهای توریستی به این کشور افزایش چشمگیری پیدا کرد و سالانه تعداد تورهای آن افزایش یافت.

بنابراین تنها کاری که مسافران ایرانی در فرودگاه های این کشور باید انجام دهند، ارائه پاسپورت خود است و پس از زده شدن مهر ورود به پاسپورت، آن ها اجازه ورود به این کشور را دارند. البته، این شرایط در صورتی اعمال می شود که قبلاً هتل و پرواز رفت و برگشت رزرو کرده باشید و دولت تأیید کرده باشد که قطعاً باز خواهید گشت.

اما برای دریافت ویزای غیر توریستی باید به سفارت مراجعه کنید یا به صورت آنلاین ویزا بگیرید. طبق رویه های جهانی، اتباع خارجی که مایل به ورود به کشور دیگری هستند، ابتدا باید ویزای ورود به این کشور را دریافت کنند.

کسانی که مایل به مهاجرت به این کشور هستند، باید برای اخذ ویزا به سفارت در تهران مراجعه کنند. برای این کار ابتدا باید از سفارت وقت بگیرید. هزینه اخذ ویزای کوتاه مدت برای 30 روز یا بیشتر، در حدود 35 دلار است.

سفارت گرجستان در ایران

سفارت گرجستان در ایران

حال وقت آن است که در این قسمت درباره آدرس سفارت گرجستان در تهران، و سایر موارد مهمی که درباره این سفارت باید بدانید، حرف بزنیم.
سفارت رسمی این کشور در ایران در تهران و محل دقیق آن: تهران، خیابان پاسداران، خیابان گلستان دوم، پلاک 92 می باشد.
در صورت تمایل به تعیین وقت برای مراجعه حضوری به سفارت در تهران می توانید با شماره تلفن 22764129-021 سفارت در تهران تماس بگیرید.
همچنین آدرس ایمیل سفارت در تهران، [email protected] می باشد.

علاوه بر این، در صورت نیاز به فکس کردن چیزی به سفارت در ایران، می توانید با شماره 22542692-021 این کار را انجام دهید.

در صورت مراجعه حضوری به سفارت، روزها و ساعات کاری سفارت به شرح زیر است: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 صبح تا 12:00 ظهر همچنین اگر قصد دارید ویزای الکترونیک خود را اخذ نمایید، می بایست این کار را از طریق وب سایت سفارت به آدرس زیر انجام دهید:
http://embassy.mfa.gov.ge/index.php

ویزای گرجستان و انواع ویزا

ویزای گرجستان و انواع ویزا

در مطالب قبلی مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) گفتیم که برای ماندن در این کشور بیشتر از حد موعد، باید ویزا دریافت کنید. در ادامه خواهیم گفت که به چه دلایلی ممکن است بخواهید به این کشور بروید. فعلا در این بخش شما را با انواع ویزای گرجستان آشنا خواهیم کرد.

به طور کلی 4 نوع ویزا برای این کشور وجود دارد. این چهار نوع ویزا شامل ویزای نوع A ، نوع  B، نوع C و نوع D است و شما می توانید بر اساس تمایل خود برای دریافت ویزا برای هر یک از این ویزاها اقدام کنید. در زیر شرح مختصری از این چهار نوع ویزا آورده شده است.

ویزای نوع : A

این نوع ویزا معمولا برای سیاستمداران و دیپلمات های خارجی که از این نوع ویزا برای سفرهای دیپلماتیک استفاده می کنند، در نظر گرفته می شود.

ویزای نوع  B:

این ویزا برای هیئت های خارجی، کارکنان اداری، نمایندگان بین المللی و غیره است. همچنین برای خدمات و امور سیاسی اعطا می شود.

ویزای نوع  C:

این یک ویزای اقامت کوتاه مدت است. این بدان معناست که هر فردی که به دنبال اخذ ویزای توریستی است، می تواند از این نوع ویزا استفاده کند.

ویزای نوع  D:

این نوع ویزا یک ویزای طولانی مدت است. افرادی که مایل به تحصیل، کار، سرمایه گذاری یا اقامت طولانی مدت در این کشور یا سایر کشورها هستند، از آن استفاده می کنند.

شما می توانید به کمک تیم الست گروپ، برای اخذ هر کدام از این ویزاها اقدام نمایید.
 
شما در حال مطالعه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) می باشید.

ویزای گرجستان از طریق تحصیل

ویزای گرجستان از طریق تحصیل

یکی از راه های مهاجرت به این کشور، تحصیل در آن می باشد. در سیستم آموزشی این کشور که از دبستان شروع می شود، کودکان در سن 6 سالگی وارد دبستان می شوند و تا 12 سالگی دبستان را به پایان می رسانند. پس از اتمام تحصیلات ابتدایی، افراد دارای دو مقطع دبیرستان هستند که از سنین 12 تا 15 سالگی و از سنین 15 تا 18 سالگی ادامه می یابد.

کسانی که قصد تحصیل در مدارس این کشور را دارند، به یک فرد در آن به عنوان سرپرست نیاز دارند. همچنین یادگیری زبان گرجی یکی از مهم ترین موارد است. ساده ترین راه برای مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل، درس خواندن در دانشگاه های این کشور می باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این کشور امکانپذیر است. مدت تحصیل در مقطع کارشناسی 4 سال، مقطع کارشناسی ارشد 2 سال و مقطع دکتری 3-4 سال می باشد.

تحصیل در آن نسبتاً ارزان است و هزینه ای بین 2 تا 6000 یورو در سال دارد. داشتن مدرک دیپلم 12 ساله و مدرک زبان گرجی، یکی از مهمترین موارد برای ورود به دانشگاه این کشور است.
 
به ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) توجه نمایید.

ویزای کار گرجستان

ویزای کار گرجستان

یکی دیگر از راه های مهاجرت به این کشور، مهاجرت کاری به این کشور می باشد. طبق مقررات مهاجرتی به این کشور، افرادی که قصد دریافت ویزای کار را دارند، نمی توانند ابتدا ویزا دریافت کنند و سپس برای جست و جوی کار وارد کشور شوند، اما می توانند از داخل ایران و از طریق کارشناسان متخصص برای یافتن کار در آن اقدام کنند یا در سایت کاریابی گرجستان کاریابی انجام دهید.

هر فردی که بتواند در این کشور کار پیدا کند و کارفرمای خوب داشته باشد، می تواند با دریافت پیشنهاد شغلی از این کشور ویزای کار را دریافت کند و برای کار وارد این کشور شود.

این مسیر مهاجرتی توسط خیلی از متخصصین توصیه نمی شود زیرا این کشور خود از بحران بیکاری رنج می برد و طبق آخرین نظرسنجی جهانی، یکی از کشورهایی است که نرخ بیکاری بالای 18 درصد دارد.

با این حال می توانید تلاشتان را با کمک تیم الست گروپ برای اخذ این نوع پاسپورت انجام دهید.

ویزای درمانی گرجستان

ویزای درمانی گرجستان

یکی از راه های سفر به این کشور، جست و جوی مراقبت ها و خدمات پزشکی است. این نوع ویزا به منظور درمان پزشکی به فرد اعطا می شود.

قوانین ورود به آن به شما این امکان را می دهد که در صورتی که طول مدت درمان بیش از 90 روز باشد، برای ویزای درمانی اقدام کنید، اما اگر مدت درمان کمتر از 3 ماه باشد، می توانید بدون نیاز به ویزا به این کشور سفر کنید.

ویزای گرجستان با سرمایه گذاری

ویزای گرجستان با سرمایه گذاری

یکی از مهم ترین راه های مهاجرت به این کشور و اخذ ویزا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در این کشور می باشد و افراد می توانند با سرمایه گذاری در این کشور اقامت آن را دریافت کنند. سه راه برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد: ثبت شرکت، خرید اوراق قرضه و خرید ملک. ما هر سه را در ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) توضیح می دهیم.

خرید ملک:

شخصی که تصمیم به خرید ملک در این کشور دارد، می تواند برای آن اقامت یک ساله دریافت کند و در صورتی که سرمایه گذاری و خرید ملک از 35000 یورو بیشتر باشد، اقامت را سال به سال تمدید کند. شش سال پس از خرید ملک، اقامت دائم به آن ها اعطا می شود.

ثبت شرکت

یکی از راه های مهم سرمایه گذاری در این کشور، ثبت شرکت در آن می باشد. متقاضیان خارجی می توانند با بودجه مالی 2000 تا 4000 یورویی در این کشور شرکتی را برای شروع کسب و کار و کارآفرینی ثبت کنند. از این طریق می توانید به صورت خانوادگی در آنجا اقامت داشته باشید.

خرید اوراق قرضه

متقاضیان خارجی نیز می توانند با صرف 30000 تا 50000 یورو و خرید اوراق قرضه دولتی از دولت این کشور، به صورت خانوادگی در این کشور اقامت دریافت کنند.

اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان شرکت الست گروپ کسب نمایید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای گرجستان

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای گرجستان

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای این کشور بسته به نوع ورود یا سفر به این کشور ممکن است متفاوت باشد، اما برای همه این روش های ورود و سفر به این کشور: شناسنامه، پاسپورت، عکس پاسپورت و مواردی از این دست، مشترک هستند.

در حالی که ارائه برخی مدارک به طور خاص بسته به نوع مهاجرت الزامی است و ما این مدارک را در این بخش از مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) برای روش های مختلف مهاجرت بررسی می کنیم.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی:

o    دیپلم
o    مدرک زبان
o    کارنامه مدرسه
o    نامه توانایی مالی
o    نامه پذیرش از دانشگاه
o    و...

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار:

o    عدم سوء پیشینه
o    ارائه مدارک مربوط به پیشنهاد شغلی غیر رسمی
o    در صورت نیاز مدارک مربوط به سابقه کار را ارائه دهیم.
o    و ...

مدارک ویزای سرمایه گذاری:

o    تاییدیه دولت 

o    ارائه اسناد مالی

o    ارائه طرح کسب و کار

o    ارائه مدارک کلیه سهامداران

o    و ...

وقت سفارت گرجستان

وقت سفارت گرجستان

در ابتدای مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) آدرس و راه های تماس با سفارت این کشور را ذکر کردیم. حال باید بدانیم که چگونه می توان از سفارت وقت گرفت.
این کشور یکی از معدود کشورهایی است که ایرانیان برای سفر به این کشور نیازی به ویزا ندارند. بر اساس قراردادی که بین دو دولت امضا شده است، اتباع هر دو کشور برای سفر به کشور دیگر نیازی به ویزا ندارند.

این امر سفر به این کشور را به یکی از مقاصد جذاب برای هموطنان تبدیل کرده است. این مسئله در سال 2020 به دلیل همه گیری کرونا مشکلاتی را ایجاد کرده بود که با شروع واکسیناسیون، این شرایط برطرف شده است.

کسانی که قصد سفر به گرجستان را دارند باید سه مدرک شامل پاسپورت (حداقل 6 ماه اعتبار)، برنامه سفر (از جمله رزرو هتل و بلیت و ...) و مدرک تمکن مالی برای سفر ارائه دهند. 

حداکثر زمان لازم برای ورود به این کشور 6 هفته است. متقاضیان تنها باید پس از ورود به فرودگاه، مجوز ورود را دریافت کنند. توجه داشته باشید که هزینه ویزا برای ایرانیان رایگان خواهد بود.

چرا ممکن است بخواهیم به گرجستان سفر کنیم؟

چرا ممکن است بخواهیم به گرجستان سفر کنیم؟

در اوایل مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) به شما وعده دادیم که به این موضوع در ادامه خواهیم پرداخت. حال که با راه های سفر به این کشور آشنا شدید و فهمیدید که چگونه می توان انواع ویزاهای این کشور را اخذ نمود، وقت آن رسیده که درباره اهداف احتمالی این سفر حرف بزنیم.

نزدیکی به ایرانِ عزیز

همان طور که می دانید، این کشور فاصله چندانی با ایران ندارد که از بسیاری جهات برای ما ایرانی ها سودمند است. اولین مزیت این است که هرچه فاصله بین دو کشور کمتر باشد، سفر بین آن ها راحت تر و ارزان تر است، حتی به شما امکان می دهد با وسیله نقلیه شخصی خود به خارج از کشور سفر کنید.

یکی دیگر از مزیت های کشورهای نزدیک به ایران، فرهنگ صمیمی است که به گردشگران اجازه می دهد تا سفر لذتبخشی را تجربه کنند، با مردم بومی کشور راحت تر ارتباط برقرار کنند و غذاهای محلی این کشور را بیشتر امتحان کنند. 

گرجستان، کشوری با آب و هوای خوب

این کشور شرایط آب و هوایی متفاوتی دارد. در مرز آن با روسیه، کوه هایی وجود دارد که از نفوذ سرمای روسیه به داخل کشور جلوگیری می کند. علاقه مندان به ورزش های زمستانی می توانند ساعت ها در آنجا به اسکی بپردازند.

اگر برف را دوست ندارید، می توانید فعالیت های ساحلی و شنا را انتخاب کنید. تقریبا نیمی از این کشور کوهستانی است. زیباترین سواحل دریای سیاه نیز در این سرزمین قرار دارند. همچنین در منطقه آجارا، گلستانی معروف قرار دارد که می توانید گیاهان زیادی را از سراسر جهان در آن ببینید.

همچنین یکی از زیباترین پاییزهای جهان را دارد. این ویژگی ها این کشور را برای گردشگری و پذیرایی از مسافران در تمام فصول سال مناسب می کند.
برای بهره مندی از تمامی این زیبایی ها، می توانید به کمک تیم الست گروپ به گرجستان سفر کنید.
 
به ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) توجه نمایید.

نیازی به ویزا نیست

اخذ ویزا یکی از مشکلاتی است که ایرانیان در سفرهای خارجی با آن مواجه هستند. فرآیند اخذ ویزا معمولاً یک فرآیند طولانی است و به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. به همین دلیل وقتی صحبت از سفر به خارج از کشور می شود، ایرانی ها کشورهایی را ترجیح می دهند که نیازی به ویزا ندارند و تنها با گذرنامه به آن ها اجازه سفر می دهند.

این کشور نیز یکی از کشورهایی است که ایرانیان برای سفر توریستی به این کشور نیازی به درخواست ویزا ندارند و به آن ها این مزیت را می دهد که تنها با داشتن پاسپورت معتبر تا 45 روز در این کشور اقامت داشته باشند.

کشوری سرشار از نعمت

در داستان ها و افسانه های آن مشخص است که این کشور بهترین و بزرگترین سرزمینی است که خداوند به بشر داده است. افسانه ها می گویند زمانی که خداوند سرزمین خود را بین مردم دنیا تقسیم می کرد، مردم این کشور در یک مهمانی بودند و از سرزمین خود محروم شدند و وقتی متوجه این موضوع شدند، به پیشگاه خدا رفتند که به آن ها نیز زمین بدهد، اما او قبول نکرد! سپس خدا را به مهمانی خود دعوت می کنند و او در نهایت بعد از آن که به او در این مهمانی خیلی خوش می گذرد، تصمیم می گیرد زمینی که برای خود نگه داشته بود را به آن ها بخشد.

در واقع، آن چه امروز از آن می بینید، کشوری پر جنب و جوش و حاصلخیز پر از جاذبه های طبیعی منحصر به فرد است. در حالی که درست است که این داستان یک افسانه محلی است، اما به خوبی زیبایی این کشور را نشان می دهد.
 
به ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) توجه نمایید.

بازارهای کوچک در تفلیس

در پایتخت گرجستان، خیابان های پر پیچ و خم و پر از بازارهای محلی و مغازه هایی در گوشه هر یک از این خیابان ها وجود دارد که انواع لبنیات، میوه ها و سبزیجات محلی و غذاهای مخصوص خیابانی را به مشتریان می فروشند.

حتی اگر قصد خرید ندارید، ما شما را به بازدید از این بازارهای رنگارنگ و متنوع تشویق می کنیم. جالب اینجاست که در بازارهای محلی آن معمولا قیمت روی اجناس نوشته نشده است و برای خرید آن ها باید با فروشنده صحبت کنید. برخی از فروشندگان قدیمی هستند و برخی از آن ها شوخ و خوش سلیقه هستند.

به طور کلی بازارهای محلی این شهر یکی از جاذبه های اصلی شهر به حساب می آید و بسیاری از محصولاتی که در این بازارها به فروش می رسند را نمی توان در بازارهای بزرگتری مانند والمارت یا تسکو پیدا کرد. بنابراین در سفر به این شهر می توانید با مراجعه به این بازارهای محلی شهر از خرید لذت ببرید. تمامی این محصولات به خصوص سبزیجات و میوه ها از محصولات مخصوص کشور بوده و دارای کیفیت و طعم بی نظیری هستند.

چشیدن مزه‌های جدید در گرجستان

این کشور فرهنگی بسیار شبیه به فرهنگ مردم ایران دارد. به همین دلیل غذاهای مردم این کشور بسیار مورد پسند ذائقه ایرانیان است. با رفتن به رستوران های پایتخت می توانید طعم های لذیذ و جدید را امتحان کنید. غذاهای آن ترکیبی از غذاهای اروپایی و خاورمیانه ای است.

یکی از غذاهای ملی که در اکثر کافه ها و رستوران های آن به راحتی می توانید آن را پیدا کنید، خینکالی است. گرجستان غذاهای محلی بسیار متنوعی دارد که می توانید همه آن ها را در رستوران های پایتخت امتحان کنید. در این راستا می توانید با متخصصین شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.
 
به ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) توجه نمایید.

نرخ ارزان تور گرجستان

همان طور که می ‌دانید، به دلیل تحریم‌ های اقتصادی و شرایط خاص کشورمان در سال‌ های اخیر، هزینه‌ های سفر به خارج از کشور سر به فلک کشیده است و بسیاری از مردم نمی ‌توانند چندین مقصد برون مرزی را برای سفر خود انتخاب کنند.

در عین حال کشورهایی هستند که هزینه سفر به آن ها حتی از برخی تورهای داخلی ارزانتر است که این کشور معروفترین آن ها به حساب می آید. هزینه سفر به این کشور نسبت به اکثر مقاصد خارجی کمتر است و در عین حال یکی از مقاصد گردشگری محبوب محسوب می شود. قیمت های مختلف تورها را بررسی کنید و آن را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نمایید. اطلاعات تکمیلی را از شرکت الست گروپ دریافت نمایید.

جالب ترین پایتخت جهان

بسیاری از گردشگرانی که به تفلیس سفر می کنند، بر این باورند که این شهر در مقایسه با پایتخت های دیگر کشورهای جهان منحصر به فرد و بسیار جذاب است. این شهر از دیرباز بخشی از ایران بوده است. از طرفی ویژگی های فرهنگی و هنری بسیاری را می توان در این کشور به ویژه در پایتخت آن یافت. این نتیجه تاثیر کشورهای همسایه و فرهنگ آن ها بر آن است.

برخورد مردم نیز بسیار مهمان نوازانه است

برخورد گرم و مهمان نوازانه آن ها با گردشگران خارجی و فضای کلاسیک شهر به خصوص در قسمت شرقی باعث جذب گردشگران و مسافران زیادی به این شهر می شود. در پایتخت اگر فردی در هر گوشه شهر نیاز به کمک داشته باشد، بومیان این کشور آماده کمک به همه هستند.

بافت و معماری این شهر و همچنین برنامه ریزی فضایی در برخی نقاط تفاوت های آشکاری با یکدیگر دارند. به طوری که در مناطق مختلف آثاری به جا مانده از دوران قدیم وجود دارد. سبک های مختلف معماری را می توان مشاهده نمود. معماری دوران تزار، دوران کمونیست و همچنین معماری جدید و مدرن را می توان مشاهده کرد که این موضوع را مورد توجه علاقه مندان به تاریخ و معماری قرار داده است. این شهر دارای پل های بسیاری است، شهری رنگارنگ با خیابان‌ های بزرگ و کوچک، با جاذبه‌ های گردشگری متنوع و معمولاً مرکزی برای سرگرمی ‌های جوانان و زندگی شبانه.

مراجعه به سفارت کشورهایی که در این ایران نیستند

شاید مهم ترین موردی که می توان درباره هدف از سفر به گرجستان به آن اشاره کرد، همین مورد است. ممکن است بخواهید ویزای کشورهایی مانند کانادا، آمریکا یا مصر را بگیرید. این کشورها در ایران سفارت ندارند و شما مجبورید از یک کشور دیگر برای مراجعه به سفارت و ارائه مدارک یا انجام مصاحبه اقدام نمایید. بنابراین با توجه به سهولت سفر به گرجستان، شما می توانید از طریق این کشور به سفارتی که قصد دارید، مراجعه کنید و امور خود را پیش ببرید.

در ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) و با کمک متخصصین شرکت الست گروپ، به کشورهایی که در ایران سفارت ندارند، اشاره خواهیم کرد و سپس به طریقه اخذ ویزای مهم ترین و متداول ترین و محبوب ترین کشورهایی که در این لیست قرار دارند، از طریق گرجستان خواهیم پرداخت.
 
به ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) توجه نمایید.

کدام کشور در ایران سفارت ندارد؟

کدام کشور در ایران سفارت ندارد؟

طبق آخرین برآوردها و تحقیقات کارشناسان شرکت الست گروپ، کشورهای لیست زیر در کشور ما سفارت ندارند و هر کاری در آن ها داشتید، باید از طریق کشورهایی مثل گرجستان اقدام کنید:
    آمریکا
    مصر
    کانادا
    عربستان سعودی
    بحرین
    سودان

    جیبوتی

    سومالی

    جزایرکومور 
طبیعی است که عجیب باشد کسی برای مهاجرت و سفر به سومالی بخواهد از طریق سفارت آن در گرجستان اقدام کند. اما این در باره آمریکا و کانادا متفاوت است و معمولا این دو کشور از محبوب ترین مقاصد ایرانیان هستند. لذا در ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) درباره آن ها بیشتر حرف خواهیم زد. 

اطلاعات سفارت آمریکا در گرجستان

اطلاعات سفارت آمریکا در گرجستان

سفارت آمریکا در این کشور در پایتخت آن، واقع شده است. این ساختمان مجلل و باشکوه در منطقه اداری مرکزی شهر قرار دارد. کسانی که می خواهند با این سفارت در این کشور تماس بگیرند، می توانند از اطلاعات زیر استفاده کنند:

آدرس:

چنانچه قصد دارید به صورت حضوری به سفارت ایالات متحده در این کشور بروید، باید در پایتخت آن به منطقه ۰۱۳۱ ، محله دیدی دیقومی ، خیابان دوستی آمریکا ، خیابان ۲۹ گرجی بروید.
برای تماس تلفنی با آن از شماره زیر استفاده نمایید:
۰۰۹۹۵۳۲۲۲۷۷۰۰۰
اگر می خواهید چیزی فکس کنید، شماره زیر در اختیار شما خواهد بود:
00995322532310
ممکن است دنبال آدرس تارنمای آن باشید که به شرح زیر است:
https://ge.usembassy.gov/ 
همچنین ایمیل هایتان را به نشانی زیر بفرستید:
 [email protected]

مهم است که بدانید این سفارت از روز دوشنبه تا جمعه باز است. می توانید از ساعت ۸:۳۰ تا ۵ عصر به این سفارت مراجعه کرده و امور خود را پیش ببرید.
 
شما در حال مطالعه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) می باشید.

مراحل تعیین وقت در سفارت ایالات متحده

فرآیند گرفتن وقت با ثبت نام آنلاین در وب سایت آغاز می شود و با حضور در سفارت در کشور مورد نظر شما و مصاحبه حضوری به پایان می رسد. به طور کلی مراحل را می توان به شرح زیر توصیف کرد:

    ثبت نام آنلاین در وب سایت 

    درخواست ویزای غیر مهاجرتی را به صورت آنلاین تکمیل کنید.

    پرداخت آنلاین هزینه گرفتن وقت سفارت و انگشت نگاری

    مراجعه حضوری

برای وقت گرفتن از سفارت آمریکا در گرجستان می توانید از تیم الست گروپ کمک بگیرید.

تعیین وقت مناسب سفارت آمریکا در گرجستان

تعیین وقت مناسب سفارت آمریکا در گرجستان

یکی از مهم ترین و اثرگذارترین موارد در برنامه ریزی سفر به این کشور، آگاهی از نخستین فرصت های موجود برای گرفتن وقت از سفارت است.

در بسیاری از موارد، فاصله زمانی تا اولین زمان در دسترس بستگی به تعداد متقاضیان ویزا و محدودیت های پذیرش کنسول مربوطه دارد.

بنابراین در برخی موارد ممکن است بتوانیم چند روز بعد برای مصاحبه به سفارت برویم، اما در برخی موارد ممکن است چند ماه طول بکشد تا نوبتمان شود.

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت آمریکا در گرجستان

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت آمریکا در گرجستان

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت، در واقع مدارکی است که متقاضی باید پس از ثبت نام اینترنتی در تاریخ مشخص شده به سفارت بیاورد. این اسناد عبارتند از:

    یک کپی از صفحه اول پاسپورت شما (باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.)

    اسکن عکس تمام صورت 5x  5 رنگی با پس زمینه سفید

    فرم تکمیل شده 

    آدرس ایمیل و شماره تلفن معتبر مسافر

    درخواست روی سربرگ 

    اگر در گذشته ویزا داشته اید، از صفحه ویزا اسکن بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای روز مصاحبه در سفارت آمریکا در گرجستان

مدارک مورد نیاز برای روز مصاحبه در سفارت آمریکا در گرجستان

تمامی متقاضیان باید مدارک زیر را برای مصاحبه به سفارت بیاورند:

    اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار به همراه گذرنامه های قبلی

    دو قطعه عکس 5*5 رنگی با زمینه سفید

    ترجمه و اصل شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج یا طلاق

    ترجمه و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت

    مدارک شغلی شامل گواهی اشتغال به کار، احکام استخدامی یا بازنشستگی، پروانه های اداری یا مهندسی، پروانه کسب، پروانه توسعه، کارت های شخصی یا بازرگانی، گواهی های صنفی و غیره خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا از سفارت آمریکا در گرجستان

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا از سفارت آمریکا در گرجستان

در بخش های قبلی مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) دانستید که برای وقت گرفتن از سفارت آمریکا در گرجستان باید چه مدارکی به همراه داشته باشید. این قسمت که به طور کلی به مدارک لازم برای اخذ ویزای آمریکا اشاره دارد نیز مشابه آن هاست با این تفاوت که کلی تر و جامع تر است. این مدارک عبارتند از:
    آدرس ایمیل، شماره تلفن و معتبر مسافر
    درخواست روی سربرگ 
    یک کپی از صفحه اول پاسپورت شما (باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.)
    اسکن عکس تمام صورت 5*5 رنگی با پس زمینه سفید
    فرم تکمیل شده DS-160 فارسی  و انگلیسی
    اگر در گذشته ویزا داشته اید، فایل اسکن شده آن را داشته باشید.
    اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار به همراه گذرنامه های قبلی
    دو عکس تمام رخ رنگی 5*5 با پس زمینه سفید
    ترجمه و اصل شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج یا طلاق
    مدارک شغلی (گواهی اشتغال، ترجمه روزنامه‌ های رسمی، آخرین آگهی ‌های تغییرات و تصمیمات، احکام استخدامی یا بازنشستگی، پروانه ‌های اداری یا مهندسی، پروانه کسب، پروانه‌های فعالیت، کارت ‌های شخصی یا بازرگانی، گواهی ‌های صنفی و غیره)
    ترجمه سوابق بیمه
    ترجمه و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت
    ترجمه اسناد ملکی به همراه اصل
    پرینت حساب بانکی لاتین به مدت 6 ماه
    نامه مجوز برای صورت های بانکی به زبان انگلیسی
    تایید پرداخت هزینه سفارت

    تایید برگه زمانی سفارت

    فرم تایید  DS160

    مدارک سفر اعم از رزرو هتل، رزرو بلیت هواپیما رفت و برگشت

    اگر دعوتنامه دارید، فرم 134 -I را با دعوتنامه اصلی تکمیل کنید.

مدت زمان پاسخ دهی سفارت آمریکا در گرجستان

واقعیت این است که نوع ویزای مورد نظر شما برای سفر به این کشور در روند اخذ وقت سفارت و پاسخگویی تعیین کننده است. ویزاهایی با وقت سفارت یکسان در زیر تقسیم بندی می شوند:
o    ۱: ویزای توریستی، دیدار با اقوام، کار، شرکت در کنفرانس، درمان
o    ۲: ویزای دانشجویی و فرصت های تحصیلی
o    ۳: ویزای نامزدی و سرمایه گذاری
o    ۴: متقاضیان گرین کارت و شهروندی ایالات متحده

معمولا وقت هایی که به دو گروه اول اختصاص می یابند، بیشتر از سایرین است.

برخی از کنسولگری ها به طور موقت روی انواع خاصی از ویزا تمرکز می کنند. بنابراین قبل از برنامه ریزی سفر، حتماً زمان های موجود و شرایط فعلی کنسولی را برای نوع ویزای درخواستی بررسی کنید.
 
شما در حال مطالعه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) می باشید.

تعطیلی سفارت کانادا در تهران

حال که نکاتی را راجع به سفارت آمریکا در گرجستان عرض کردیم، وقت آن شده است که درباره کانادا نیز کمی بحث کنیم.
همان طور که می دانید، وزارت امور خارجه این کشور در سپتامبر 2013 از تعطیلی سفارت آن در ایران خبر داد. در این بیانیه که توسط جان برد، وزیر امور خارجه وقت منتشر شد، آمده است که روابط دیپلماتیک بین دو کشور به حالت تعلیق درآمده است. همه دیپلمات های آن ایران را ترک کرده اند و به دیپلمات های ایرانی در این کشور گفته شده است که ظرف پنج روز کشور را ترک کنند.

این بیانیه سرآغاز روابط سرد دیپلماتیک دو کشور و قطع روابط بود که برای ایرانیان متقاضی سفر به آن، مشکلات عدیده ای ایجاد کرد و از زمان بسته شدن سفارت، شهروندان ایرانی مجبور شدند که برای دسترسی به خدمات کنسولی، از سفارتخانه های آن در کشورهای همسایه استفاده کنید.

کشورهایی نظیر گرجستان که می توان بدون ویزا به آن سفر کرد و کارهای خود در سفارت کانادا را به انجام رساند. تیم الست گروپ می تواند در این مسیر شما را یاری کند.

بازگشایی سفارت کانادا در تهران

در پایان ژانویه 2017، محمد تخت روانچی اعلام کرد که قانون تصویب شده توسط پارلمان کانادا در زمان دولت محافظه کار استفان هارپر، مصونیت سیاسی دیپلمات های ایرانی در کانادا را لغو می کند و این قانون مانع از سرگیری وظایف رسمی کانادا می شود.

بر اساس این گفته معاون وزیر امور خارجه ایران، چشم ‌اندازی برای بازگشایی سفارت کانادا در ایران وجود ندارد و متقاضیان باید برای تعیین وقت سفارت کانادا به سفارت کانادا در گرجستان مراجعه کنند.

بنابراین ما قصد داریم در ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران)  و با کمک شرکت الست گروپ، نحوه اخذ ویزا از سفارت کانادا در گرجستان را بررسی نماییم.
 
شما در حال مطالعه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) می باشید.

اطلاعات تماس و آدرس سفارت کانادا در گرجستان

این سفارت در شهر مرکزی و پایتخت این کشور قرار دارد. کسانی که متقاضی تماس با آن هستند، می توانند از اطلاعات زیر استفاده کنند:
برای این که به صورت حضوری به آنجا بروید، می بایست آدرس زیر را دنبال کنید:
گرجستان - تفلیس - خیابان روستاولی 34 - پلاک 0108 - طبقه 3
برای تماس گرفتن از شماره درج شده در زیر استفاده نمایید:
00995322982072
چنانچه قصد ارسال فکس را دارید، شماره زیر در اختیار شما است:
00995322182052 
تارنمای سفارت را در بخش زیر ذکر کرده ایم:

https://travel.gc.ca/assistance/embassies-consulates/Gorgia 

آدرس ایمیل زیر نیز در دسترس متقاضیان برای ارسال پیام به سفارت است:

[email protected] 

لازم به ذکر است که زمان کار سفارت از روزهای دوشنبه تا جمعه و ساعات فعالیت از ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۵ عصر می باشد.

نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان

در حال حاضر سفارت موجود در این کشور، دو روش برای تعیین وقت قبلی ارائه می دهد: حضوری و آنلاین. هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند. به متقاضیان توصیه می شود که قبل از اقدام، از مناسب بودن روش انتخابی با شرایط آن ها اطمینان حاصل کنند. در این خصوص، مشاوره با متخصصین شرکت الست گروپ بسیار کارگشاست.
 
شما در حال مطالعه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) می باشید.

گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان به صورت آنلاین

گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان به صورت آنلاین

در توضیح این روش می توان گفت که این روش از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع این ویروس، توسط سفارتخانه ها در این کشور به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار گرفت و به تدریج جایگزین مراجعه حضوری شد. برای روش آنلاین، ابتدا باید مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت را تهیه کنید و از طریق وب سایت، سفارت ثبت نام کنید. برای خود در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید و فرم های مربوط به سفارت را به دقت و به صورت کامل پر کنید.

توجه داشته باشید که ارسال مدارک صحیح و پرکردن صحیح فرم، نقش مهمی در اخذ ویزا دارد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از تکمیل مراحل ثبت نام، از مشورت کارشناسان الست گروپ استفاده نمایید. پس از تکمیل فرم های مربوطه، باید هزینه های سفارت را به صورت آنلاین پرداخت کرده و فرم تایید پرداخت را دریافت کنید.

شما 30 روز پس از دریافت فرم تایید فرصت دارید تا به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید.
کد رهگیری ارسال شده با تایید سفارت به شما کمک می کند تا از وضعیت ویزای خود از طریق وب سایت سفارت مطلع شوید. 

گرفتن وقت از سفارت کانادا در گرجستان به صورت حضوری

گرفتن وقت از سفارت کانادا در گرجستان به صورت حضوری

برای رزرو مستقیم وقت سفارت، فرم های مربوطه را پس از مراجعه فیزیکی تکمیل و هزینه ها را پرداخت نمایید. سپس فرم های تکمیل شده، فیش های پرداخت، اسناد اظهارنامه و سایر مدارک را به سفارت تحویل کنید.

پس از انجام این مراحل، شما به ایران باز می گردید تا نوبت حضور و مصاحبه و انگشت نگاری فرا برسد.  بدیهی است که روش حضوری مستلزم دو سفر است که با افزایش هزینه و زمان صرف شده همراه است. بنابراین عاقلانه است که از روش اول استفاده کنید.

در هر صورت، در صورت تایید ویزای شما، باید دوباره به سفارت مراجعه کنید تا پاسپورت خود را مهر کنند. راه حل دیگری که به این صورت پیش روی شماست، استفاده از سرویس پیک آپ ویزا است. به این ترتیب می توانید از طرف خود برای ادامه مراحل اخذ به جای این که شخصا برای دریافت و پیگیری ویزا سفر کنید، یک وکیل یا نماینده تعیین نمایید.
 
شما در حال مطالعه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) می باشید.

هزینه انگشت نگاری سفارت کانادا در گرجستان چقدر است؟

هزینه انگشت نگاری سفارت کانادا در گرجستان چقدر است؟

مراجعه حضوری شامل انگشت نگاری و ثبت چهره می باشد. هزینه انگشت نگاری در سفارت برای افراد 14 سال و بالاتر 85 دلار و برای افراد زیر 14 سال و بالای 80 سال رایگان است.

با توجه به این که کل هزینه اخذ ویزا 100 دلار و هزینه انگشت نگاری و ثبت چهره در سفارت 85 دلار می باشد، کل هزینه ای که باید به سفارت پرداخت شود، 185 دلار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت کانادا در گرجستان

راه های مختلفی برای اخذ ویزای این کشور وجود دارد مانند ویزای دانشجویی، ویزای کار، ویزای توریستی، ویزای بازدید خانواده و ... که مدارک ارائه شده برای هر روش متفاوت است.

در ادامه مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) سعی خواهیم کرد تا مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت را برای هر روش بررسی کنیم.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی از سفارت کانادا در گرجستان

    اصل گذرنامه های قدیمی و جدید با امضا (10  سال گذشته) 
    تک عکس 4.5 3.5 x
    ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی
    ترجمه رسمی سند ازدواج
    تکمیل فرم اطلاعات شخصی و خانوادگی 
    نامه تمکن مالی + پرینت حساب بانکی انگلیسی که درآمد ماهانه را نشان می دهد. (با مهر بانک)
    ترجمه رسمی اسناد ملکی
    مدارک مرتبط با استخدام + ترجمه رسمی: جواز کسب، روزنامه رسمی، اطلاعیه تغییر شرکت برای صاحبان مشاغل، اطلاعیه استخدامی برای کارمندان (تاریخ استخدام، عنوان، حقوق ماهانه) + فیش حقوقی 3 ماه گذشته 

    مدارک اقامت دعوت شده (اسکن پی آر یا پاسپورت + مدارک مالی) و اثبات خویشاوندی با مدعو و همچنین رزرو بلیت و رزرو هتل یا دعوتنامه

    اگر متاهل، طلاق گرفته یا صاحب فرزند هستید، باید مدارک مربوطه را به همراه ترجمه ارائه دهید.

    پایان خدمت سربازی برای آقایان به همراه ترجمه اختیاری است.

    گواهی اشتغال به تحصیل با ترجمه رسمی

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی از سفارت کانادا در گرجستان

اصل پاسپورت قدیم و جدید (در 10 سال گذشته) (با امضا)
عکس 3.5 در 4.5
ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی
تکمیل فرم اطلاعات شخصی و خانوادگی 
مدرک تمکن مالی
رزرو بلیت و رزرو هتل
مدرک زبان  ILETS 

ترجمه اسناد ملکی و گردش حساب 4 ماهه حامیان مالی

آخرین مدرک تحصیلی به صورت ترجمه شده

عدم سوء پیشینه برای افراد بالای ۱۸ سال

نامه پذیرش دانشگاه

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار از سفارت کانادا در گرجستان

شناسنامه
پاسپورت معتبر برای خروج و ورود مجدد به کشور مبدا
2 قطعه عکس گذرنامه متقاضی و همراه

یک کپی از پیشنهاد کار رسمی یا قرارداد بین کارفرما و متقاضی

یک کپی از تاییدیه  "Canada Service Center" 

نامه پرداخت هزینه درخواست برای اخذ ویزای کار

متقاضیان هنگام ورود به کانادا باید چه مدارکی را به همراه داشته باشند؟

    پاسپورت معتبر و ویزای ورود به این کشور برای متقاضی و همراه

    کپی دعوتنامه برای کار

    کپی نامه تایید از سفارت 

    ویزای کار صادر شده توسط اداره مهاجرت 

    کلیه مدارک کاری و تحصیلی

زمان پاسخ سفارت کانادا در گرجستان

طبق وب سایت رسمی سفارت این کشور، دریافت پاسخ ویزا 120 روز کاری طول می کشد.

هنگام درخواست ویزا به صورت آنلاین، نامه اثر انگشت معمولاً ظرف 1 تا 2 هفته برای متقاضی ارسال می شود و متقاضی باید ظرف 30 روز به سفارت مراجعه کند.

جمع بندی

جمع بندی

به پایان مقاله (آدرس سفارت گرجستان در تهران) رسیدیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. ما سعی کردیم در این مطلب به شما اطلاعات مفیدی در رابطه با گرجستان و سفارت آن در ایران و همچنین اطلاعاتی در خصوص این کشور و سفارت کشورهایی نظیر کانادا و آمریکا در گرجستان ارائه دهیم.

در پایان این مقاله توصیه می کنیم امور مهاجرتی خود را به کمک کارشناسان مجرب و با دانشی که در شرکت الست گروپ فعال هستند، پیش ببرید تا احتمال موفقیت شما بیشتر گردد.