اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

حقوق پرستار در کانادا

حقوق پرستار در کانادا

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع حقوق پرستار در کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع حقوق پرستار در کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 
چنان چه شما به شغل پرستاری مشغول می باشید و تمایل به مهاجرت به کشور پهناور کانادا را دارید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

در مقاله حقوق پرستار در کانادا به بررسی موارد ذیل پرداخته ایم:
پیش زمینه ای بر پرستاری در کانادا 
حقوق پرستاران در کانادا
ارتباط تجربه کاری و میزان حقوق پرستار در کانادا
ارتباط تحصیلات و میزان حقوق پرستار در کانادا
عوامل مؤثر در افزایش حقوق پرستار در کانادا
دیگر عوامل تاثیرگذار بر حقوق پرستار در کانادا
رابطه میزان حقوق پرستار در کانادا و زمینه کاری
مراحل مهاجرت پرستاران به کانادا
سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق پرستار در کانادا با ما همراه باشید.

 

پیش زمینه ای بر پرستاری در کانادا

پیش زمینه ای بر پرستاری در کانادا

کشور کانادا، یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی برای افراد جویای کار، از چند دهه پیش تا به امروز بوده است. 

پرستاران با تجربه ای که مدارک تحصیلی خود را از دانشگاه های معتبری دریافت نموده اند نیز، شانس بسیار زیادی برای مهاجرت به کشور کانادا و یافتن شغلی متناسب با رشته تحصیلی خود، یعنی پرستاری خواهند داشت.

ویدئو حقوق پرستار در کانادا

در کشور کانادا نیز همانند بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، پرستاران و شغل پرستاری، ارزش بسیاری در جامعه داشته و به همان نسبت، از حقوق و مزایای بسیار ویژه ای که در خور این رشته دشوار می باشد، بهره مند می شوند.

اینفوگرافیک حقوق پرستار در کانادا

اینفوگرافیک حقوق پرستار در کانادا

از همین رو، بسیاری از پرستارانی که در کشور اصلی و مادری خود نمی توانند مزایا و درآمد مناسبی داشته باشند، اقدام به مهاجرت به کشور کانادا می نمایند. کشور کانادا با توجه به تنوع فرهنگی و وجود مهاجران فراوان از تمامی کشورهای جهان، به خصوص کشور ایران، یکی از مقاصد بسیار خوبی برای پرستاران با هر نوع نژاد و فرهنگی می باشد. 

لذا بسیاری از پرستاران ایرانی، به هدف دستیابی به درآمدی بالاتر و شرایط زندگی بهتر، عازم کشور کانادا می شوند. در کشور کانادا، حقوق پرستاران، بسته به موقعیت شغلی و شرایط کاری خود، می توانند درآمدهای متفاوتی داشته باشند.

در مقاله حقوق پرستار در کانادا به جوانب مختلف این موضوع پرداخته ایم و تلاش نموده ایم تا اطلاعاتی مفید را در این زمینه در اختیار پرستاران علاقه مند به کار در کشور کانادا قرار دهیم. 
در نگارش این مقاله، از کمک ها و راهنمایی های مشاوران با تجربه شرکت الست گروپ بسیار کمک گرفته ایم.

چنان چه بعد از مطالعه مطالب بیان شده در این مقاله، نیاز به کسب اطلاعات گسترده تری در ارتباط با حقوق پرستار در کانادا داشته باشید، می توانید برای رفع ابهامات خود، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ، مشورت نمایید.

مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، با تکیه بر سال ها تجربه و انجام هزاران پرونده موفق مهاجرتی و اخذ ویزای کشور کانادا، همواره آماده ارائه انجام هر گونه خدمات مهاجرتی به کشور کانادا بوده و همگام با علاقه مندان به مهاجرت به این کشور، تا رسیدن به هدف مطلوب، همواره همراه ایشان خواهند بود. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.
 
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع حقوق پرستار در کانادا پرداخته است. 

اگر شما از پرستاران علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا می باشید، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، با ما همراه شوید.

حقوق پرستاران در کانادا

حقوق پرستاران در کانادا

پرستاری به عنوان یکی از مفیدترین مشاغل اجتماعی، جایگاهی بسیار بزرگ در کشورهای پیشرفته ای نظیر کشور کانادا دارد. از همین رو در سال های اخیر، روز به روز بر تعداد پرستارانی که برای داشتن یک زندگی بهتر به کشور کانادا مهاجرت می کنند، افزوده می شود. 

یکی از دلایل بسیار مهمی که پرستاران را جذب این کشور پهناور کرده است، حقوق ها و مزایای ماهیانه و سالانه ای است که برای این قشر از افراد، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، سطح بالای زندگی در این کشور، از دیگر عوامل تاثیرگذار بر مهاجرت به کشور کانادا می باشد. 

رفاه و امنیت بالا، داشتن نرخ بیکاری بسیار پایین و وجود فرهنگ های متفاوت و در کنار تمامی این موارد، بالا بودن سطح علم و تکنولوژی، همگی از نکات مثبت زندگی و کار برای پرستاران، در کشور کانادا می باشد.

کشور کانادا، با کمبود شدید پرستار مواجه می باشد، لذا از ورود پرستاران به این کشور، استقبال می نماید. البته میزان دریافتی های پرستاران نیز با توجه به شرایط مختلف فرد، متغیر می باشد. 

از عوامل تاثیرگذار بر میزان حقوق و مزایای پرستاران در کشور کانادا، می توان به میزان تجربه و تخصص، میزان تحصیلات و جنسیت، شهر و بیمارستانی که فرد برای کار انتخاب نموده است، اشاره داشت که نسبت مستقیم دارد.

در کشور کانادا، بر اساس شرایط متفاوتی که به آن اشاره شد، محدوده حقوق و دریافتی متفاوت است. محدوده درآمد و حقوق پرستار در کانادا، در کمترین حالت، از 50600 دلار کانادا در سال آغاز می شود. 

این در حالی است که بالاترین میزان حقوق در نظر گرفته شده برای این گروه شغلی، سالانه 145 هزار دلار کانادا تخمین زده می شود. اما به صورت متوسط، میزان درآمد و حقوق پرستار در کانادا، در حدود 89 هزار دلار کانادا می باشد.

با توجه به عبارت متوسط، می توان این گونه نتیجه گرفت که درآمد نیمی از از پرستاران مشغول به کار در کشور کانادا، بیش از 89 هزار دلار کانادا است که این خود، یکی از دلایل جذب پرستاران به کشور کانادا می باشد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع حقوق پرستار در کانادا پرداخته ایم. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

در یک بررسی دقیق تر، در حدود 25 درصد از پرستارانی که در کشور کانادا مشغول به کار می باشند، حقوقی کمتر از 63 هزار دلار کانادا در سال دارند و تقریباً 75 درصد از این افراد، درآمدی بین 89 هزار دلار کانادا تا 110 هزار دلار کانادا، دریافتی سالانه دارند.

در این میان، 25 درصد مابقی، حقوقی بیش از 110 هزار دلار کانادا دریافت می کنند. تمامی این میزان ها، دلیلی بر موقعیت مناسب شغلی پرستاران در کشور کانادا به شمار می رود. برای دریافت درآمد بیشتر، همان طور که به آن اشاره شد، فاکتورهای متنوعی دخیل می باشند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در ارتباط با میزان حقوق و دریافتی یک پرستار در کشور کانادا، با توجه به شرایط و ویژگی های شغلی خود، می توانید با مشاوران شرکت الست گروپ، تماس حاصل کرده و از راهنمایی های ایشان، بهره مند شوید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با تکیه بر سال ها تجربه موفق خود، گزینه ای برتر برای انجام کلیه خدمات مهاجرتی و اخذ انواع ویزای کشور کانادا به شمار می رود.

ارتباط تجربه کاری و میزان حقوق پرستار در کانادا

ارتباط تجربه کاری و میزان حقوق پرستار در کانادا

در کشور کانادا، برای تجربه کاری به خصوص در زمینه رشته هایی همچون پرستاری، اهمیت بسیاری قائل می باشند. به همین دلیل، تجربه کاری یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر میزان حقوق و درآمد سالانه پرستاران به شمار می رود. 
هر چقدر میزان تجربه و تخصص پرستار بیشتر باشد و سال های بیشتری را در این زمینه صرف کرده باشد، نه تنها میزان حقوق و دریافتی افزایش می یابد، بلکه اعتبار فردی شخص نیز به عنوان یک پرستار مجرب، بالا می رود. 
دریافتی یک پرستار با تجربه در کشور کانادا، از یک پرستار تازه کار، بسیار بیشتر می باشد. 

در ذیل به ارتباط میان تجربه کاری و دریافتی تقریبی هر پرستار، اشاره کرده ایم:

تجربه کاری    میزان تقریبی دریافتی سالانه (CAD)
0 تا 2 سال    58200
2 تا 5 سال    71400
5 تا 10 سال    101000
10 تا 15 سال    118000
15 تا 20 سال    130000
بیشتر از 20 سال    138000

مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع " حقوق پرستار در کانادا " نگاشته شده است. 

اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، با ما همراهی کنید.

ارتباط تحصیلات و میزان حقوق پرستار در کانادا

ارتباط تحصیلات و میزان حقوق پرستار در کانادا

یکی دیگر از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار بر میزان حقوق و دریافتی پرستاران در کشور پهناور کانادا، میزان تحصیلات پرستار می باشد. در حقیقت برای دریافت ویزای کاری کشور کانادا و توانایی ورود به این کشور به عنوان یک پرستار، ارائه یک مدرک معتبر دانشگاهی مرتبط با رشته کاری، امری الزامی می باشد.

مشاوران با تجربه شرکت الست گروپ، در این راستا بر داشتن مدرک لیسانس و یا بالاتر از آن در رشته پرستاری برای توانایی ورود به بازار کار در کشور کانادا، بسیار تاکید دارند. در این راستا، لازم به ذکر است که ارائه مدرک تحصیلی بالاتر، به معنای دریافت حقوق و دریافتی بیشتر سالانه می باشد.

پرستارانی که فارغ التحصیل رشته پرستاری در مقطع کارشناسی می باشند، به صورت تقریبی، 65700 دلار کانادا به صورت سالانه دریافت می کنند. 
این در حالی است که فردی با شرایط مشابه اما با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، میزان دریافتی سالانه،به صورت تقریبی 127000 شده که این میزان تقریباً 93 درصد بیشتر از فارغ التحصیلان کارشناسی رشته پرستاری می باشد. 
در جدول زیر به این موضوع اشاره شده است:
مدرک تحصیلی    میزان تقریبی دریافتی سالانه (CAD)
کارشناسی    65700
کارشناسی ارشد    127000

برای کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی در ارتباط با دیگر عوامل تاثیرگذار بر میزان حقوق پرستاران در کشور کانادا، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نموده و از راهنمایی های مفید مشاوران شرکت الست گروپ، بهره مند گردید.

عوامل مؤثر در افزایش حقوق پرستار در کانادا

عوامل مؤثر در افزایش حقوق پرستار در کانادا

پرستارانی که تجربه کاری بیشتری دارند، به همان نسبت، حقوق و مزایای سالیانه بیشتری را دریافت می کنند. اما به صورت کلی، نه تنها تجربه، بلکه بسیاری از فاکتورهای دیگر در میزان حقوق پرستار در کانادا تاثیر می گذارند و تمامی حقوق پرستاران، به یک اندازه نمی باشد.

مجموعه ای از این فاکتورها در کنار هم، می توانند نوسانات حقوق پرستاران را در این کشور، به خوبی نشان دهند. اما در این میان، فاحش ترین فاکتور تاثیرگذار بر افزایش حقوق پرستاران، داشتن تجربه و تخصص بیشتر می باشد.

پرستاران با توجه به هر سال تجربه ای که کسب می کنند، به صورت تقریبی 10 درصد بر حقوق ایشان افزوده می شود. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر افزایش حقوق پرستاران، پاداش هایی می باشد که به ایشان تعلق می گیرد.

برخی از مراکز و شرکت ها در کشور کانادا، معمولاً کارکنان خود را در سود و درآمد شرکت خود سهیم می کنند. البته هر فرد با توجه به موقعیت شغلی که دارد، بدون تردید پاداش متفاوتی دریافت می کند. این کار سبب می شود که کارکنان، انگیزه بالاتری برای ادامه کار در مرکز مربوطه پیدا کنند.

در این میان، لازم به ذکر است که شغل پرستاری، جزو مشاغل سودآور به شمار نمی رود. اما با این حال، هر ساله مبلغی به عنوان پاداش به پرستاران اعطاء می گردد. 

البته بر اساس شهر و یا ایالت و یا مرکزی که پرستار در آن مشغول به کار می باشد، میزان پاداش سالانه متفاوت می باشد. در کشور کانادا، پرستارانی که مشمول دریافت پاداش سالانه می شوند، تقریباً معادل یک برابر حداقل و حداکثر سه برابر حقوق دریافتی ایشان می باشد. 
در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " حقوق پرستار در کانادا " پرداخته ایم.

در این راستا، به معرفی شرکت مهاجرتی الست گروپ، به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی حال حاضر در کشور پرداخته ایم. شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه درخشان در زمینه انجام کلیه امور مهاجرتی

و اخذ انواع ویزای تحصیلی، کاری و ... برای کشور کانادا، همواره آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی، به عزیزان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا، به خصوص پرستاران عزیز، می باشند. 
چنان چه شما از پرستاران علاقه مند به مهاجرت کاری به کشور کانادا می باشید، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، همراه ما بمانید.

دیگر عوامل تاثیرگذار بر حقوق پرستار در کانادا

دیگر عوامل تاثیرگذار بر حقوق پرستار در کانادا

کشور کانادا، از جمله کشورهای مهاجرپذیر و پیشرفته جهان به شمار می رود. در کشور کانادا، انواع فرهنگ ها و قومیت ها را می توان یافت. به دلیل مهاجرت های بسیاری که از سرتاسر جهان به کشور کانادا انجام گرفته است، می توان هر نوع نژاد و فرهنگی را در کشور کانادا پیدا نمود.

در کشور کانادا، به حقوق زنان بسیار اهمیت داده می شود. از همین رو، در بیشتر مراکز و شرکت ها در این کشور، میزان حقوق دریافتی توسط بانوان از آقایان بیشتر می باشد. برای مثال، در کشور کانادا، در بیشتر مراکز درمانی، حقوق در نظر گرفته شده برای پرستاران زن، به صورت تقریبی 5 درصد بیشتر از پرستاران مرد می باشد. لازم به ذکر است که برای مشاغل دیگر، این درصد ممکن است متفاوت بوده و یا در مورد برخی از مشاغل، تساوی حقوق مشاهده شود. همچنین بسته به نوع محل کار، از نظر دولتی و یا خصوصی بودن مرکز درمانی، میزان حقوق پرستار، متفاوت خواهد بود.

در بسیاری از کشور های دنیا، میزان دریافتی پرستاران در مراکز درمانی خصوصی، عموماً بیشتر از مراکز دولتی می باشد. اما قوانین کشور کانادا، از این روند پیروی نمی کند. به صورتی که پرستارانی که در مراکز دولتی در کشور کانادا مشغول به کار می باشند، به صورت تقریبی، 4 درصد بیشتر از پرستارانی که در مراکز خصوصی مشغول به کار می باشند، دریافتی دارند.

اما یکی از عوامل بسیار مهم دیگر که می تواند در میزان حقوق پرستاران بسیار تاثیرگذار باشد، شهر و ایالتی است که فرد در آن مشغول به کار می باشد. در کشور کانادا نیز همانند بسیاری از کشورهای جهان، کسانی که در شهرهای بزرگ مشغول به کار می باشند، درآمد سالانه بهتری را به نسبت کسانی که در شهرهای کوچکتر کار می کنند، دریافت خواهند کرد. 

به سبب اهمیت شهر و یا ایالت در میزان حقوق سالانه پرستاران، در جدول ذیل به رتبه برخی از این شهرها از نظر بالا بودن میزان حقوق دریافتی، به تفکیک شهر، پرداخته ایم:
رتبه     شهر/ایالت    میزان حقوق دریافتی (CAD)
1    شهر تورنتو    105000
2    شهر مونترال    102000
3    شهر ونکوور    97000
4    شهر اتاوا    96800
5    کبک    92100

موارد مذکور، تنها برخی از شهرهای کشور کانادا می باشند که در آن ها، میزان دریافتی سالانه پرستاران مناسب می باشد. برای اطلاع از میزان حقوق دریافتی سالانه پرستاران در سایر شهرهای کشور کانادا، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل فرمایید.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، به بحث و بررسی در ارتباط با موضوع حقوق پرستار در کانادا پرداخته است. 

چنان چه شما پرستار می باشید و به دنبال مهاجرت به کشوری بهتر با درآمدی بیشتر و سطح زندگی بالاتری می باشید، به شما توصیه می کنیم تا پایان مقاله حقوق پرستار در کانادا با ما همراه باشید.

در ارتباط با بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت به کشور کانادا، نباید از نوا اسکوشیا چشم پوشی نمود. در این ایالت، میزان درآمد و حقوق پرستاران و همچنین فرصت های شغلی متنوع تر برای این گروه شغلی، بسیار قابل توجه می باشد.

این استان، برای پرستاران به عنوان یک مقصد منحصر به فرد و درجه یک، معروف می باشد. در ایالت نوا اسکوشیا، میانگین حقوق دریافتی سالانه پرستاران، از حد میانگین حقوق در کشور کانادا بیشتر می باشد. 
این ایالت، یک حامی قوی برای پرستاران می باشد و تضمین کننده حقوق و مزایای ایشان بوده و فرصت های شغلی بسیاری را برای این افراد، در نظر گرفته است.

لذا به تمامی افرادی که به تازگی از رشته پرستاری فارغ التحصیل شده اند و تجربه کاری چندانی در این زمینه ندارند، توصیه می شود که این ایالت را به عنوان اولین مقصد کاری خود در کشور کانادا، در نظر داشته باشند. اما به صورت کلی، کشور کانادا، نیاز بسیار شدیدی به نیروی پرستار دارد.

به صورتی که از میان هر 5 نفر مهاجر به کشور کانادا، یک نفر در حوزه مراقبت های بهداشتی مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که از میان این افراد، 23 درصد را پرستاران تشکیل می دهند. این کشور، شدیداً به کمبود پرستار و نیروی مراقبت های بهداشتی دچار می باشد و در این راستا، از بی تجربه ترین پرستار تا نیروی حرفه ای، اقدام به پذیرش می نماید.

از سوی دیگر با بالا رفتن سن کارکنان و کارگران در این کشور، نیاز به وجود پرستاران در کلیه مناطق کشور کانادا، به امری حیاتی مبدل شده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با حقوق پرستاران در کشور کانادا، می توانید با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نموده و از آخرین تغییرات قوانین حقوق در این کشور برای پرستاران، مطلع شوید. 
شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از بهترین وکلا و مشاوران کشور و با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه انجام امور مهاجرتی، گزینه ای برتر برای انجام کلیه خدمات مهاجرتی برای پرستاران عزیز به کشور پهناور و زیبای کانادا می باشند.

در این مقاله، سعی کرده ایم به بحث و بررسی در ارتباط با موضوع " حقوق پرستار در کانادا " بپردازیم. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به مهاجرت کاری به کشور کانادا از طریق پرستاری می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

رابطه میزان حقوق پرستار در کانادا و زمینه کاری

رابطه میزان حقوق پرستار در کانادا و زمینه کاری

در کشور کانادا، با توجه به این امر که پرستار در چه زمینه کاری مشغول به فعالیت باشد، میزان حقوق دریافتی وی، متفاوت خواهد بود. 
البته لازم به ذکر است که علاوه بر این فاکتور، بسیاری از عوامل دیگر نظیر تجربه و تخصص و میزان سطح تحصیلات فرد، جنسیت پرستار و شهر و بیمارستانی که انتخاب شده است و حتی سن فرد، می تواند در میزان دریافتی سالانه پرستار مؤثر باشند.

در همین راستا، در این بخش به ذکر برخی از مشاغل مختلفی که پرستاران می توانند در آن زمینه ها مشغول به فعالیت شوند، خواهیم پرداخت:

حقوق پرستار در کانادا

حقوق پرستار در کانادا

همان طور که در بخش های پیشین اشاره شد، دریافتی حدودی یک پرستار در کشور کانادا، 89700 دلار کانادا است. در کشور کانادا، بدون در نظر گرفتن نژاد، این میزان حقوق به هر فردی که مشغول به شغل پرستاری می باشد، تعلق می گیرد. 
در مقایسه با هزینه های زندگی در کشور کانادا، پرستاری که به صورت سالانه این میزان از حقوق را دریافت می نماید، می تواند به راحتی از عهده هزینه های زندگی خود، برآید.

حقوق پرستار خانه در کانادا

حقوق پرستار خانه در کانادا

در کشور کانادا نیز همانند بسیاری از کشورهای دیگر جهان، برای پرستاران در زمینه های مختلفی، بازار کار وجود دارد. در این میان، برخی از پرستاران در این کشور، به عنوان پرستاران در خانه مشغول به فعالیت می باشند. 

لازم به ذکر است که پذیرش پرستاران خانگی برای مهاجرت و کار در کشور کانادا، بیش از سایر زمینه های کاری پرستاری می باشد. لذا بسیاری از پرستارانی که تمایل به مهاجرت به این کشور را دارند، سعی می کنند با این عنوان شغلی، اقدام به اخذ ویزای کاری بنمایند.

حقوق پرستاران خانگی در کشور کانادا، به صورت حدودی حداقل 50 هزار دلار کانادا می باشد. این در حالی است که بسته به فعالیت و تجربه فرد، این میزان حقوق می تواند تا 145 هزار دلار کانادا در سال افزایش داشته باشد.
نکته بسیار قابل توجه در ارتباط با این شغل، این است که تعداد بی شماری از افرادی که با این عنوان شغلی به کشور کانادا وارد شده اند، از شغل خود و میزان حقوق دریافتی خود به عنوان یک پرستار خانگی، رضایت کامل دارند. 

چنان چه پرستار می باشید و به دنبال یک شغل پردرآمد با سطح زندگی بالاتری می باشید، مهاجرت به کانادا، بهترین گزینه برای شما به شمار می رود. 
در این راستا، توصیه می شود با ما تا پایان مقاله " حقوق پرستار در کانادا " همچنان همراه بمانید.

حقوق کمک پرستار در کانادا

دریافتی یک کمک پرستار به نسبت پرستاران، تقریباً نصف می باشد. به صورتی که دریافتی سالانه یک کمک پرستار در حدود 44 هزار دلار کانادا می باشد. اما به تدریج و با افزایش تجربه کاری، فرد می تواند میزان دریافتی سالانه خود را به صورت قابل توجهی، افزایش دهد. 

حقوق دکترای پرستاری در کانادا

افرادی که دکترای پرستاری می باشند، تحصیلاتشان به نسبت سایر پرستاران معمولی، بالاتر خواهد بود. به همین نسبت، میزان درآمد و حقوق سالانه ایشان نیز از سایر مشاغل مربوط به پرستاری، بسیار بسیار بیشتر می باشد. در حالی که یک پرستار عادی، سالانه تقریباً 89 هزار دلار کانادا دریافت می کنند، یک دکترای پرستاری درکشور کانادا، دریافتی سالانه ای در حدود 177 هزار دلار کانادا خواهد داشت. 

حقوق پرستار مراقبت های ویژه در کانادا

از جمله شاخه های رشته پرستاری که در کشور کانادا متقاضی بسیاری دارد، پرستارانی می باشند که در بخش مراقبت های ویژه مشغول به فعالیت می باشند. لازم به ذکر است که این افراد، از جمله مواردی می باشند که شانس بالایی برای اخذ پذیرش و دریافت ویزای کاری کشور کانادا را دارند. 

این افراد، می توانند در بخش های مراقبت های ویژه در بیمارستان ها ICU و نیز مراقبت از بیمارانی که تحت عمل های سنگین جراحی قرار گرفته اند و یا دچار حادثه و یا تصادف شده اند و هر گونه نارسایی اندام را دارند، فعالیت داشته باشند.

برای اخذ پذیرش کاری در مراکز درمانی کشور کانادا در این رشته، فرد می بایست حداقل چندین سال سابقه مستقیم از حضور در بخش تصادفات و فوریت های پزشکی در کشور خود داشته باشد. پرستاران اورژانس، توانایی ارزیابی و درمان سریع را در مرحله های اولیه بیماری و یا همان تروما دارند.

نه تنها در میان شهرها و ایالت های مختلف در کشور کانادا، بلکه در سرتاسر جهان، شهرهای تورنتو و ونکوور، دارای مجهزترین مراکز اورژانس می باشند. از همین رو، دولت کانادا به دنبال افرادی خبره برای کار کردن در این مراکز می باشد.

حقوق سالانه پرستاران مشغول به فعالیت در بخش مراقبت های ویژه، بسته به میزان تجربه و تحصیل و سایر عوامل درگیر، به صورت حدودی از 75 هزار دلار کانادا شروع شده و در نهایت به 106 هزار دلار کانادا، نیز می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در ارتباط با چگونگی مهاجرت کاری در این شاخه از پرستاری، می توانید از مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، راهنمایی بخواهید. 
مقاله ای که پیش روی شماست،به بررسی موضوع " حقوق پرستار در کانادا " پرداخته است. 
اگر شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان آن، همراه شوید.

حقوق مشاور پرستاری در کانادا

مشاور پرستار، به فردی گفته می شود که سابقه بسیار و مفیدی در کار کردن در مراکز درمانی را داشته و در تجربیات خود، مجموعه ای از تخصص ها و مهارت ها را به همراه دارد. 

بیشتر مراکز درمانی در کشور کانادا، به دنبال افرادی می باشند که توانایی و مهارت بالایی در ارتباط با واسطه گری بین پرسنل درمانی و مراجعه کنندگان و وکلا دارند. 
این افراد، در حقیقت بین مردم و کادر درمانی قرار می گیرند و توضیحات لازم را در ارتباط با فعالیت ها و وظایف مرتبط با پرستاری و مراقبت های ویژه، به هر دو طرف انتقال می دهند.

لازم به ذکر است که بسیاری از این افراد، خود از صاحبان کسب و کار می باشند و برخی دیگر، برای شرکت های مشاوره ای، بخش های مدیریت ریسک بیمارستان ها و سایر مؤسسات حقوق مشغول به فعالیت می باشند. این افراد با عنوان مشاور پرستاری در کشور کانادا مشغول به کار می باشند.

حقوق سالانه دریافتی این افراد در کمترین حد آن، به صورت تقریبی 78 هزار دلار کانادا تخمین زده می شود. افرادی که در این زمینه از تجربه و مهارت بیشتر برخوردار می باشند، می توانند تا 105 هزار دلار کانادا در سال را نیز دریافت نمایند.

این شغل، جزو مشاغل ناآشنا برای بیشتر ایرانیان می باشد. لذا، چنان چه سؤالی در ارتباط با این شغل داشته باشید، می توانید آن را با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ در میان گذاشته و از کمک ها و راهنمایی های ایشان در این راستا، بهره مند گردید.

حقوق پرستاران بهداشت روان در کانادا

حقوق پرستاران بهداشت روان در کانادا

پرستاران بخش روانپزشکی، افرادی می باشند که از بیمارانی که از مشکلات روانی طولانی مدت رنج می برند و یا می بایست به صورت موقتی در بیمارستان های روانی بستری شوند، مراقبت و نگهداری می نمایند. 
این افراد، می بایست به صورت مستقیم از یک مجموعه گسترده از بیماران مراقبت کنند و از تمامی تلاش خود برای آماده سازی این افراد در بهبود سطح تعاملات اجتماعی، بهره بگیرند. 

پرستاران بخش روان زشکی، برای این که بتوانند در مراکز درمانی مشغول به فعالیت شوند، می بایست حتماً از طرف دولت، مجوز پرستاری خود را دریافت کنند. تخصصی که این افراد لازم دارند، بسیار پیچیده می باشد. 
لذا، کشور کانادا تنها از افرادی در این زمینه استفاده می نماید که حداقل دارای لیسانس علوم پرستاری باشند. در کشور کانادا، حداقل حقوقی که به یک پرستار روان پزشکی در کشور کانادا اعطاء می گردد، در حدود 73 هزار دلار کانادا می باشد.

این افراد به صورت حدودی در هر ساعت، 37 دلار دریافت می کنند. این در حالی است که پرستارانی که در این بخش مشغول به فعالیت می باشند و دارای تجربه کاری بالایی می باشند، در حدود 112 دلار کانادا است.  
 
در این مقاله، سعی کرده ایم در ارتباط با موضوع " حقوق پرستار در کانادا " اطلاعات مفیدی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 
چنان چه شما نیز از علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشید و در یکی از شاخه های پرستاری مشغول به تحصیل و یا فعالیت کاری می باشید، 
خواندن این مقاله، برای شما مفید خواهد بود.

حقوق پرستاران بهداشت حرفه ای در کانادا

حقوق پرستاران بهداشت حرفه ای در کانادا

پرستاران بهداشت حرفه ای، دسته ای از پرستاران می باشند که به هدف جلوگیری از بروز انواع بیماری ها، تحقیق و بررسی در ارتباط با بیماری های مختلف و صدمات ناشی از بیماری ها، مشغول به فعالیت می باشند. 
کشور کانادا، به شدت به این دسته از پرستاران نیاز دارد.

به صورتی که در برنامه مهاجرتی پرستاران در سال های 2019 و 2020، این شغل جزو مشاغل موجود در ویزای اکسپرس اینتری بوده است و هم اکنون نیز، هنوز جزو مشاغل به شدت مورد نیاز در این کشور به شمار می رود.

یک پرستار بهداشت حرفه ای، برای کار در هر یک از ایالت های کشور کانادا، می تواند مشغول به فعالیت شود. 
به صورت حدودی، به پرستاران بهداشت حرفه ای در این کشور، مبلغی معادل 67 هزار دلار کانادا تعلق می گیرد. البته این میزان حداقل درآمد برای این افراد می باشد. بدون تردید، افرادی با درجه مهارت بالاتر و تحصیلات بیشتر، می توانند درآمدی بالغ بر 102 هزار دلار کانادا در سال داشته باشند.

حقوق پرستار محقق در کشور کانادا

حقوق پرستار محقق در کشور کانادا

پرستاران محقق، پرستارانی هستند که برای بهبود کلیه زمینه های مرتبط با پرستاری، تحقیقاتی را انجام می دهند. این شاخه از رشته پرستاری، یکی از با ارزش ترین و مهم ترین شاخه های رشته پرستاری در کشور کانادا می باشد. 
نتیجه تحقیقاتی که این پرستاران انجام می دهند، می تواند زندگی بسیاری از بیماران را نجات داده و کل کادر پزشکی را تحت تاثیر این تحقیقات، قرار دهد. کلیه افرادی که به عنوان محقق پرستار وارد کشور کانادا می شوند، موقعیت بسیار ویژه ای را در این کشور به خود اختصاص می دهند.

در کشور کانادا، به این افراد به نسبت سایر کشورهای جهان، حقوق و مزایای بهتری تعلق می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط کاری محقق پرستارها و میزان حقوق و مزایایی که به ایشان به صورت سالانه داده می شود، می توانید با مشاوران و پرسنل مجرب و کارآزموده شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از راهنمایی های ایشان، بهره مند شوید. 
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع پرطرفدار " حقوق پرستار در کانادا " پرداخته است.

با توجه به این امر که روز به روز بر تعداد پرستاران علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا،افزوده می شود، مبحث حقوق و درآمد، در راس سؤالات این عزیزان قرار می گیرد. 
در همین راستا، این مقاله را به این موضوع، اختصاص داده ایم.

حقوق پرستار بالینی در کانادا

حقوق پرستار بالینی در کانادا

پرستار بالینی نیز از جمله مشاغل مورد نیاز در کشور کانادا می باشد. پرستاران بالینی، در بخش های تخصصی مختلفی مشغول به فعالیت می باشند. از جمله این شاخه ها، می توان به اطفال، طب سالمندان، مراقبت اورژانس و بخش سرطان، می توان اشاره کرد. 
در کشور کانادا، پرستاران بالینی به صورت تقریبی، حقوقی معادل 81 هزار دلار کانادا را دریافت می کنند. البته با افزایش تجربه این افراد، میزان درآمد ایشان، افزایش خواهد یافت. افراد با تجربه بیشتر می توانند تا 138 دلار کانادا را نیز به صورت سالانه دریافت نمایند.

حقوق پرستار بهداشت عمومی در کانادا

حقوق پرستار بهداشت عمومی در کانادا

پرستاران بهداشت عمومی، می بایست تخصص های ویژه ای را داشته باشند. این افراد می بایست فارغ التحصیل از مقاطع کارشناسی ارشد و یا دوره تحصیلات تکمیلی باشند. پرستاران بهداشت عمومی، عموماً می توانند مشاغلی با درآمدهای مناسب را در مناطق خارج شهری داشته باشند.

به صورت حدودی، درآمد این گروه از پرستاران در سال در حدود 75 هزار دلار کانادا است. پرستاران بهداشت عمومی در ساعت حداقل 39 دلار کانادا دریافت می کنند. البته حداقل درآمد این افراد، در حدود 53 هزار دلار کانادا در سال بوده و حداکثر دریافتی سالانه ایشان، 110 دلار کانادا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با موضوع " حقوق پرستار در کانادا " با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، تماس حاصل نمایید. 

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در انجام کلیه امور مهاجرتی به شمار بسیاری از کشورهای جهان و داشتن کارنامه ای موفق در اخذ انواع ویزا برای کشورهای پیشرفته جهان و سایر نقاط دنیا، بهترین گزینه برای انجام کلیه امور مهاجرتی و ارائه مشاوره ای صادقانه و سودمند، می باشد.

لذا چنان چه هدف مهاجرت به کشور پهناور کانادا را به عنوان یک پرستار دارید، در گام نخست، با شرکت الست گروپ تماس حاصل کرده و از راهنمایی های مشاوران و وکلای این شرکت مهاجرتی معتبر بهره مند گردید. 

مراحل مهاجرت پرستاران به کانادا

مراحل مهاجرت پرستاران به کانادا

کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ، مراحل مختلف مهاجرت کاری پرستاران به کشور کانادا را به صورت ذیل بیان می کنند:
    مرحله اول : داشتن مدرک تحصیلی و سابقه کاری در زمینه پرستاری
    مرحله دوم: ارسال مدارک به کشور کانادا
    مرحله سوم: داشتن مدرک زبان مناسب
    مرحل چهارم: دریافت نتیجه ارزیابی مدارک از سازمان NNAS
    مرحله پنجم: شرکت در آزمون های پرستاری
    مرحله ششم: دریافت ویزای کاری و ورود به کشور کانادا

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع " حقوق پرستار در کانادا " می باشد. 

چنان چه علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

سخن پایانی

سخن پایانی

کشور کانادا، کشوری مهاجرپذیر با فرصت های شغلی فراوان می باشد. از جمله مشاغل مورد نیاز کشور کانادا، مشاغل مرتبط با پرستاری می باشد. 

لذا بسیاری از پرستارانی که دارای تجربه کاری می باشند و مدارک معتبر دانشگاهی دارند و در عین حال، به دنبال درآمد بیشتر و سطح رفاه بالایی از زندگی می باشند، مهاجرت به کشور کانادا را در اولویت های خود قرار می دهند.

در کشور کانادا، پرستاران از حقوق و مزایای به نسبت خوبی در مقایسه با بسیاری از مشاغل دیگر بهره مند می باشند. اما میزان دریافتی پرستاران، بسته به شاخه تحصیلی و یا نوع تجربه کاری، بسیار متفاوت می باشد. 
عوامل بسیاری بر حقوق و مزایای پرستاران تاثیر می گذارند که از آن جمله می توان به میزان تجربه، مدرک تحصیلی، جنسیت و سن اشاره کرد. در این مقاله، به بررسی کامل موضوع " حقوق پرستار در کانادا " پرداختیم و در نگارش آن، از رهنمودهای مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، کمک گرفته ایم. 

شرکت مهاجرتی الست گروپ همواره در تلاش می باشد که با افزایش سطح اطلاعات تمامی علاقه مندان به مهاجرت، فرصت های شغلی و زندگی بهتری را برای ایشان فراهم آورد. 

در این میان، به تمامی پرستاران علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا، توصیه می شود که از گام نخست، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نموده و با استفاده از راهنمایی ها و پیشنهادات سودمند ایشان، به هدف دریافت ویزای کاری کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، در کوتاه ترین زمان ممک، دست یابند.

در این مقاله به بررسی موضوع " حقوق پرستار در کانادا " پرداختیم. 
امید است که اطلاعات بیان شده در این مقاله، برای عزیزان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا، مفید واقع شده باشد.