اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کانادا

چگونه PR کانادا بگیریم

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چگونه PR کانادا بگیریم. ما را دنبال نمایید. کارت سکنای دائم کشور کانادا به اشخاصی تعلق می گیرد که با توجه به شرایط طرح های اقامتی این کشور، برای یکی از طرح های فوق اقدامات لازم را انجام داده و توانسته دعو...

بیشتر بخوانید
کانادا

تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا

تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا یکی از موضوعاتی است که ذهن مهاجران ایرانی را به خود مشغول می کند. ایرانی های مهاجر می خواهند بدانند که چگونه می توانند پاسپورت ایرانی خود را در کانادا تمدید کنند.

بیشتر بخوانید
کانادا

معافیت های مالیاتی در کانادا

در این مقاله قصد داریم تا موضوع معافیت های مالیاتی در کانادا را بررسی کنیم. با ما همراه باشید. سیستم مالیاتی کشور کانادا یک سیستم متفاوت و پیچیده می باشد و افرادی که قصد مهاجرت و زندگی در این کشور را دارند، باید به صورت کامل با این سیستم آشنا ش...

بیشتر بخوانید
کانادا

دوره های مورد تایید کانادا

در این مقاله به بررسی دوره های مورد تایید کانادا خواهیم پرداخت. کانادا یکی از بهترین مقاصد جهان و از کشورهای محبوب برای کسانی است که رویای مهاجرت را در سر دارند.

بیشتر بخوانید
کانادا

شهرهای ارزان کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع شهرهای ارزان کانادا می پردازیم. برای کسانی که به دنبال مهاجرت به خارج از کشور هستند، مهم است که بدانند هزینه زندگی در شهر یا کشور مقصد چقدر است.

بیشتر بخوانید
کانادا

سوء پیشینه کانادا

در این مقاله می خواهیم موضوع سوء پیشینه کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید. سوء پیشینه کانادا موضوعی است که در این مقاله قصد داریم در رابطه با آن اطلاعات کامل و به روزی را به شما ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید
کانادا

پیکاپ پاسپورت کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع پیکاپ پاسپورت کانادا می پردازیم. ما را همراهی نمایید. امروزه بحث مهاجرت بسیار پرطرفدار می باشد. افراد مختلفی به دلایل بسیار زیادی، در فکر این هستند که بتوانند به یکی از کشورهای مطرح جهان مهاجرت نمایند.

بیشتر بخوانید
کانادا

وقت انگشت نگاری سفارت کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع وقت انگشت نگاری سفارت کانادا خواهیم پرداخت. یکی از مراحلی که برای اخذ ویزای کانادا باید بگذرانید، انگشت نگاری است.

بیشتر بخوانید
کانادا

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

در این مقاله در صددیم تا فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید. مهاجرت به کشورهای خارجی جزو مباحث مطرح شده در دهه ی اخیر می باشد. می توان گفت که مساله ی مهاجرت به دلیل دشواری های مختلفی که د...

بیشتر بخوانید
کانادا

ثبت شرکت در کانادا و اقامت

در این مقاله به بررسی موضوع ثبت شرکت در کانادا و اقامت می پردازیم. قطع به ‌یقین شما نیز در باره ثبت شرکت در کانادا و اقامت در این کشور فکر کرده اید. زیرا این راه‌ حل به ‌عنوان یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید
صفحه 4 از 10ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها