اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

سوء پیشینه کانادا

سوء پیشینه کانادا

در این مقاله می خواهیم موضوع سوء پیشینه کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

سوء پیشینه کانادا موضوعی است که در این مقاله قصد داریم در رابطه با آن اطلاعات کامل و به روزی را به شما ارائه کنیم.

در این مقاله می خواهیم موضوع سوء پیشینه کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

سوء پیشینه کانادا موضوعی است که در این مقاله قصد داریم در رابطه با آن اطلاعات کامل و به روزی را به شما ارائه کنیم.

شما هم اگر به تازگی در فکر مهاجرت به کانادا هستید و  مدرک سوء پیشینه کانادا یک موضوع مهم برایتان می‌باشد، می توانید با مطالعه این مقاله به پاسخ بسیاری از پرسش های خود برسید. کانادا یکی از کشورهای سطح بالای جهان است.

افراد زیادی برای زندگی و کار، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. ویزای کشور کانادا یکی از معتبرترین ویزاهای جهان است. به همین دلیل مهاجرت به این کشور زیاد است و افراد زیادی تمایل دارند تا به این کشور مهاجرت کنند.

ویدئو سوء پیشینه کانادا

سوء پیشینه کانادا یکی از مدارک مهم و مورد نیاز برای مهاجرت به این کشور می‌باشد. برای آماده سازی گواهی سوء پیشینه کانادا، باید به یک تیم مهاجرتی که زمینه تخصصی آن مهاجرت می‌باشد، مراجعه کرد.

تیم مهاجرتی الست گروپ یکی از باسابقه ترین شرکت ها در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله کانادا می‌باشد. شما می توانید با مراجعه به شرکت معتبر و مهاجرتی الست گروپ، بهترین مسیر را برای مهاجرت خود و اخذ گواهی سوء پیشینه کانادا انتخاب کنید.

اینفوگرافیک سوء پیشینه کانادا

اینفوگرافیک سوء پیشینه کانادا

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با مهاجرت به کانادا و سوء پیشینه کانادا، اطلاعات بیشتری کسب کنید.
عناوین مقاله:
مهاجرت به کانادا
جاذبه های دیدنی کانادا
مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا
سوء پیشینه کانادا
سوء پیشینه کانادا و اخذ ویزا
گواهی سوء پیشینه کانادا چند روزه صادر می‌شود؟
هزینه های سوء پیشینه کانادا
درخواست گواهی سوء پیشینه کانادا از خارج از کشور
ثبت انگشت نگاری برای سوء پیشینه کانادا
مدت زمان گواهی اعتبار سوء پیشینه کانادا
بهترین شرکت برای انجام امور مهاجرتی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوء پیشینه کانادا با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

امروزه مهاجرت در کشور ما بیشتر از همیشه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. باتوجه به وضعیت شغلی و تحصیلی موجود در کشورمان، بسیاری از افراد برای تکمیل فرایند شغلی و تحصیلی خود تصمیم به مهاجرت می‌گیرند.

تصمیم برای مهاجرت معمولا یک امر بسیار حساس است و باید برای آن به صورت حساب شده عمل کرد تا نتیجه درست و خوبی حاصل شود.
مهاجرت در واقع یک تصمیم جدی و بزرگ تلقی می شود. به همین دلیل باید در رابطه با آن همه جوانب را در نظر گرفت و همیشه سنجیده عمل کرد.

از مسائل کلی مهاجرت که عبور کنیم، مهاجرت به هر کشوری معمولا شرایط خاص خود را دارد. این شرایط با توجه به منطقه جغرافیایی، میزان جمعیت، ارزش پول آن کشور و بسیاری دیگر از مسائل از جمله مسائل فرهنگی در هر کشور متفاوت می‌باشد. در واقع یکی از قسمت های مهم در امر مهاجرت، تصمیم برای انتخاب کشور مقصد می‌باشد.

شما نمی‌توانید با خودتان بگویید من به کدام کشور علاقه شخصی دارم و تنها به صرف علاقه شخصی برای مهاجرت به آن کشور اقدام کنید. بلکه به جز علاقه، مسائل بسیار دیگری هم وجود دارد که شما باید در مسیر مهاجرت و انتخاب کشور مقصد به آن توجه ویژه داشته باشید.

در میان کشور های مهاجر پذیر، کانادا یکی از کشورهایی است که معمولا قوانین مهاجرتی قابل انعطافی برای مهاجران دارد. در واقع شما برای مهاجرت به کشور کانادا اگر تحصیل یا شغل مربوط به این کشور را داشته باشید، می توانید به راحتی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید.

البته شرایط مهاجرتی این کشور مانند سایر کشورها هر چند سال یک بار تغییر می‌کند و شما اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید، باید از به روزترین اخبار در رابطه با شرایط و قوانین مهاجرت این کشور اطلاع کافی داشته باشید.

کانادا معمولا به دلایل گوناگون جزو پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت می‌باشد. به خصوص در میان ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند، کانادا به عنوان یک کشور مناسب برای مهاجرت همیشه در لیست انتخاب های این افراد قرار دارد. کانادا یکی از کشورهای تقریبا سطح بالا در جهان می‌باشد.

شرایط زندگی و رفاه اجتماعی در کانادا از سطح قابل قبول و مناسبی برخودار است. اقتصاد کانادا همیشه در حال گسترش و رونق است و همین خود یکی از دلایلی است که این کشور همیشه برای جذب مهاجران به کشور خود مشتاق می‌باشد. چرا که برای اقتصاد در حال گسترش، نیروی کار یک امر ضروری می‌باشد.

زمانی که اقتصاد یک کشور در حال گسترش باشد، لازم است تا افراد بیشتری برای به جلو راندن این اقتصاد در خط تولید مشغول به کار باشند.

یکی از دلایلی دیگری که کانادا را برای مهاجرت  تبدیل به کشوری مناسب برای زندگی و مهاجرت می‌کند، امنیت این کشور است. کشور کانادا جزو امن ترین کشورها برای زندگی می‌باشد و همین باعث شده تا افراد زیادی برای زندگی و کار به این کشور مهاجرت کنند.

علاوه بر امنیت، کانادا برای تحصیل هم کشور بسیار خوبی می‌باشد. این کشور با دارا بودن دانشگاه های سطح بالایی از نظر علمی هر ساله دانشجویان زیادی را برای تحصیل در دانشگاه های خود پذیرش می‌کند.

همچنین این کشور فرهنگ های گوناگون زیادی را هم در خود جای داده است. این حضور فرهنگ های گوناگون باعث شده است تا افراد با وجود تفاوت های زیادی که با یکدیگر دارند، با هم تعاملات اجتماعی بسیار سازنده ای داشته باشند و همین موضوع باز هم باعث امن تر شدن این کشور از نظر فرهنگی برای زندگی شده است.

کشور کانادا معمولا برای شهروندان خود حقوق و مزایای بالایی در نظر می‌گیرد. یکی از این حقوق شهروندی که بسیار مورد توجه است، این است که همه شهروندان کانادا برای مسائل درمانی خود تحت پوشش دولت این کشور هستند و معمولا در بیشتر اوقات، موارد درمانی در این کشور برای شهروندان به صورت کاملا رایگان می‌باشد.

این یک مزیت بسیار بزرگ برای شهروندان کشور کانادا محسوب می‌شود.
گذشته از همه این مسائل، دیدنی ها و جاذبه های گردشگری هم به عنوان یک پوئن مثبت برای این کشور در نظر گرفته می‌شود. 

همه این همواردا باعث شده تا کانادا به یک کشور بسیار مهاجر پذیر تبدیل شود و هر ساله افراد زیادی این کشور را برای مهاجرت و زندگی انتخاب کنند. اما همان طور که خودتان مطلع هستید، مهاجرت به هر کشوری از جمله کانادا نیازمند یک سری راهکارها می‌باشد تا در نهایت به یک مهاجرت خوب تبدیل شود. از جمله این که مهاجرت نیازمند مدارک و مستنداتی است که همیشه باید برای مهاجرت، این مدارک را از اداره های مختلف در کشور مبدا و مقصد به دست آورد.

اگر شما قصد مهاجرت به کانادا را دارید، اما اطلاع کافی از فرآیند و راهکارهای مهاجرتی به این کشور را ندارید، بهتر است در قدم اول به یک شرکت معتبر که در زمینه مهاجرت فعالیت دارد، مراجعه کنید. شرکت های مهاجرتی با توجه به تخصص و سابقه ای که دارند، می‌توانند کمک های زیادی را در زمینه مهاجرت به کانادا به شما بکنند.

تیم مهاجرتی الست گروپ یکی از تخصصی ترین تیم ها در حوزه مهاجرت به کشور های مختلف از جمله کانادا می‌باشد. شما می توانید برای مهاجرت خود از این تیم تخصصی کمک بگیرید.

جاذبه های دیدنی کانادا

جاذبه های دیدنی کانادا

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورهای جهان از نظر جاذبه های دیدنی می‌باشد. شاید یکی از  علت هایی که مهاجرت برای کار و زندگی به این شهر بالاست، همین مکان های دیدنی و طبیعت خوش آب و هوا باشد.

کانادا با قرار گرفتن در بین دو اقیانوس بزرگ جهان که اطلس و آرام می‌باشد، حجم زیادی از طبیعتی زیبا را در خود جای داده است. آبشارهای بلند و زیبایی که نمونه اش در جهان بسیار کم است را می توان در این کشور دید. آب و هوای کانادا تقریبا همیشه در حال تغییر است و به همین دلیل همیشه جاذبه های زیادی برای دیدن دارد.

شاید آب و هوا برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، مسئله مهمی باشد. از همین رو ما قصد داریم در این قسمت از مقاله به زیبایی های طبیعی کانادا بیشتر اشاره کنیم و شما را با آن ها آشنا کنیم تا اگر قصد مهاجرت و زندگی در کشور کانادا را دارید، بدانید که این کشور چه مکان های دیدنی و زیبایی دارد.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا

حتما تا به حال نام این آبشار زیبا به گوشتان خورده است. آبشار نیاگارا یکی از زیبایی های دیدنی کانادا می‌باشد. محل دقیق این آبشار مرز میان آمریکا و کاناداست. این آبشار از بلندترین آبشارهای جهان است و ارتفاع آن به هفتاد و پنج متر می‌رسد. زیبایی این آبشار باعث شده تا افراد زیادی هر ساله برای دیدن آن به کانادا سفر کنند.

خلیج فاندی

خلیج فاندی

یکی از زیباترین دیدنی های دیگر کانادا که در ناحیه شرقی این کشور واقع شده است، خلیج فاندی می‌باشد. خلیج فاندی با صخره های زیبایی که در خود جای داده، مکان های خارق العاده ای برای دیدن را خلق کرده است. جزر و مدهای زیبا و باشکوه در این خلیج، زیبایی آن را چندین برابر کرده است. افرادی که در شرق کانادا زندگی می‌کنند، می‌توانند با رفتن به این خلیج، جزایر زیبا را در کنار دریاهای بی کران مشاهده کنند.

خرس های قطبی

خرس های قطبی

درست حدس زده اید، خرس های قطبی هم یکی از دیدنی های کانادا می‌باشد. شما با سفر به شمال کانادا می توانید مهاجرت خرس های قطبی چرچیل را مشاهده کنید. همچنین دیدن شفق های قطبی هم در این منطقه خالی از لطف نمی‌باشد.

علاوه بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های دیدنی بسیار دیگری هم در شهرهای کانادا وجود دارد که می‌توانید از آن ها دیدن کنید. برای مثال موزه ها یکی از دیدنی ترین مکان ها می‌باشند.

موزه حقوق بشر کانادا

موزه حقوق بشر کانادا

موزه حقوق بشر کانادا یکی از زیباترین موزه ها از نظر معماری و ساخت می‌باشد. این موزه در شهر وینیپگ قرار دارد و افراد علاقه مند زیادی برای دیدن از این موزه به این شهر کانادا سفر می‌کنند. شما اگر به این شهر از کشور کانادا مهاجرت کنید، می توانید از زیبایی های این موزه لذت ببرید.

برج سی ان کانادا

برج سی ان کانادا

این برج که در شهر تورنتو کانادا قرار دارد، از بزرگترین و زیباترین برج های کانادا می‌باشد.

ارتفاع برج سی ان 533 متر است. قرار گرفتن این برج در مرکز شهر بر جذابیت آن می‌افزاید. داشتن رستوران های گردان در این برج، یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت، اولین اقدامی که باید انجام بدهید، جمع آواری مدارک مورد نیاز می‌باشد. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت معمولا با توجه به نوع مهاجرت و حتی کشوری که به آن مهاجرت صورت می‌گیرد، تاحدودی متغیر است. اما یک سری از مدارک مهاجرت، عمومی محسوب می‌شوند و شما به هر کجا و با هر روشی که بخواهید مهاجرت کنید، باید این مدارک را همراه داشته باشید. 
این مدارک شامل موارد زیر هستند:
-اصل شناسنامه و چند نسخه کپی از تمامی صفحات شناسنامه 
-اصل و کپی کارت ملی
- اصل و کپی کارت پایان خدمت برای آقایان 
-اصل و چند نسخه کپی از پاسپورت معتبر 
-گواهی های مربوط به سوابق کاری 
-گواهی های مربوط به بیمه
-گواهی مربوط به توانایی تمکن مالی که معمولا به صورت نامه ای از بانک صادر می‌شود. 
-عکس، که به صورت دیجیتالی است.

مدرک زبان

در رابطه با مدرک زبان باید بگوییم که کشور کانادا دو زبان اصلی دارد. این دو زبان، انگلیسی و فرانسوی می‌باشد. شما برای مهاجرت به کانادا باید یکی از سه مدرک معتبر آیلتس(IELTS)،سلپیپ(CELPIP) و یا تِف (TEF) را به همراه داشته باشید. در واقع هر کدام از این مدارک برای مهاجرت به کانادا معتبر می‌باشند. شما می‌توانید با توجه به توانایی خود، هر کدام از این مدارک زبان را اخذ کنید.

و اما یک مدرک مهم که برای مهاجرت به کانادا باید حتما آن را به همراه داشته باشید سوء پیشینه کانادا می باشد. گواهی سوء پیشینه کانادا یکی از مدارک مهم برای مهاجرت به کانادا می‌باشد. برای چگونگی اخذ این مدرک می توانید از شرکت هایی که در زمینه مهاجرتی فعالیت دارند، کمک بگیرید.

تیم مهاجرتی الست گروپ یکی از باسابقه ترین ها در حوزه مهاجرت و اخذ سوء پیشینه کانادا می‌باشد. شرکت الست گروپ با تیم تخصصی خود می‌تواند بسیاری از موانع مهاجرتی را از سر راه شما بردارد.

بیشتر شهرت تیم مهاجرتی الست گروپ به دلیل سابقه و بالا بودن تجربه این تیم در این زمینه می‌باشد.

تهیه همه مدارک لازم برای مهاجرت و ارائه آن ها به کشور مقصد، نیازمند یک سری تجربه و مهارت است که هر فردی به تنهایی و بدون مشاوره یک فرد متخصص نمی‌تواند این مدارک را جمع آوری کند. به همین دلیل شما در قدم اول می توانید به یک تیم مهاجرتی قوی مانند الست گروپ برای مهاجرت و تهیه مدارک مراجعه کنید.

تیم مهاجرتی الست گروپ مانند یک حامی تا مراحل انتهایی مهاجرت در کنارتان خواهد بود و در  تمام مسیر مهاجرت، شما را با راهنمایی های خود به سرانجام می‌رسانند.
علاوه بر مدارک عمومی، شما اگر بخواهید مهاجرت تحصیلی و یا شغلی به کشور کانادا داشته باشید، باید یک سری مدارک دیگر علاوه بر مدارک عمومی را به کشور مقصد ارائه بدهید.
مثلا در مهاجرت تحصیلی، شما باید مدارکی مانند:
سوابق تحصیلی و ریز نمرات، نامه پذیرش دانشگاه مورد نظر در کانادا و ...

در مهاجرت شغلی مدارکی مثل: جاب آفر، مدرک داشتن حامی در کشور کانادا، مدرک ازدواج یا طلاق و مدارکی از این دست را باید به اداره مربوطه در کشور کانادا ارائه بدهید.

نکته مهم در رابطه با جمع آوری این مدارک این است که باید برای ارائه به سفارت کانادا حتما ترجمه شوند. زبان مورد قبول برای مدارک کشور کانادا، انگلیسی می‌باشد. بنابراین باید تمامی مدارک بعد از جمع آوری توسط دارالترجمه رسمی ترجمه شوند و سپس به سفارت کانادا تحویل داده شود.

در تهیه و تنظیم این مدارک هم تیم تخصصی الست گروپ می‌تواند تا مراحل انتهایی همراه شما باشد.

سوء پیشینه کانادا

سوء پیشینه کانادا

همان طور که در ابتدای مقاله هم اشاره شد، گواهی سوء پیشینه کانادا یکی از مدارک مهم برای مهاجرت به این کشور می‌باشد. به همین دلیل در این قسمت سعی داریم تا بیشتر در رابطه با سوء پیشینه کانادا و جوانب آن صحبت کنیم.
در واقع گواهی سوء پیشینه کانادا یک مدرک است که به کشور مقصدی که قرار است فرد به آن مهاجرت کند، اثبات می‌کند که این فرد از نظر کیفری جرمی را مرتکب نشده است. در واقع شما هر زمان که جرمی را در هر جا مرتکب شوید، در کارنامه شما تحت عنوان سوء پیشینه یا سوء سابقه ثبت می‌شود.

البته این نکته هم قابل ذکر است که از زمانی که فردی جرمی را مرتکب می‌شود تا یک زمان معین، این جرم در سوء پیشینه او قرار خواهد گرفت و بعد از مدتی معین دیگر جرم مرتکب شده برای او سوء سابقه محسوب نخواهد شد. اما این قانون در رابطه با تکرار جرائم و نوع آن ها متفاوت است.

به هر حال شما برای مهاجرت به یک کشور دیگر مانند کانادا باید گواهی سوء پیشینه کانادا را به عنوان یک مدرک همراه داشته باشید. شاید در نگاه اول گرفتن سوء پیشینه کانادا برای مهاجرت به این کشور کار دشوار و سختی به نظر برسد اما این کار آن چنان که فکر می‌کنید، سخت نیست. در واقع شما باید در قدم اول برای دریافت این گواهی به اداره پلیس +10 در شهر خود مراجعه کنید و از آن ها بخواهید تا گواهی سوء پیشینه شما را به شما تحویل بدهند.

البته دریافت گواهی سوء پیشینه کانادا به صورت غیر حضوری هم ممکن است و شما می توانید بدون مراجعه حضوری، این گواهی را از سامانه های مربوطه درخواست و در نهایت دریافت کنید. معمولا تهیه این مدرک و تحویل آن به شما زمان زیادی نخواهد برد.

بعد از این که  گواهی سوء پیشینه کانادا از طرف پلیس +10 صادر شد، شما می‌توانید برای تحویل گرفتن آن اقدام کنید و سپس این مدرک را همراه با سایر مدارک خود به سفارت کانادا تحویل بدهید. باز هم این نکته قابل ذکر است که شما این گواهی را از پلیس +10 به زبان فارسی دریافت می‌کنید اما برای ارائه آن به سفارت باید ترجمه رسمی شود و حتما هم باید به زبان مورد قبول سفارت کشور مورد نظر ترجمه شود.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن سوء پیشینه کانادا

مدارک مورد نیاز برای گرفتن سوء پیشینه کانادا

برای دریافت سوء پیشینه کانادا از پلیس +10 به صورت حضوری و یا غیر حضوری باید یک سری مدارک را به اداره های  مربوطه ارائه کنید تا در نهایت گواهی سوء پیشینه کانادا را برای شما تهیه و تنظیم کنند. این مدارک شامل موارد زیر می‌باشد:

-اصل و چند کپی از شناسنامه
-دو قطعه عکس برای خانم ها با رعایت حجاب
-اصل کارت ملی به همراه چند کپی از کارت ملی
-درخواست گواهی سوء پیشینه کانادا، در واقع شما باید درخواست خود را در قالب یک فرم به همراه داشته باشید.
-آدرس کامل و دقیق
-کدپستی ده رقمی
و در نهایت رسید هزینه های پرداختی که در جریان تهیه مدارک، فرم درخواست از ارگان های مختلف صرف کرده اید. شما با تهیه و ارائه این مدارک به پلیس +10 می توانید برای دریافت سوء پیشینه کانادا اقدام کنید. توجه داشته باشید که بعد از دریافت گواهی سوء پیشینه کانادا، باید حتما آن را توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی که مورد پذیرش کشور کانادا می‌باشد، ترجمه نموده و به سفارت ارائه دهید.

اگر شما در ابتدا برای انجام امور مهاجرتی خود به یک شرکت معتبر که در زمینه مهاجرت تخصص دارد مراجعه کنید، تمامی این مراحل را می‌توانید با دریافت مشاوره از مشاوران تیم تخصصی شرکت مورد نظر به انجام برسانید.

تیم مهاجرتی الست گروپ یکی از تخصصی ترین تیم های مهاجرتی می‌باشد که با سابقه و تجربه های درخشانی که در این زمینه دارد، توانسته است به یکی از بزرگترین شرکت های مهاجرتی تبدیل شود. شما می‌توانید با اطمینان به این شرکت، برای انجام کارهای مهاجرتی خود مراجعه کنید.

تیم الست گروپ شامل مشاوران زیادی است که به هر فرد در زمینه خاص خودش مشاوره می‌دهد. کشور های گوناگون و شرایط مهاجرت به این کشورها متفاوت است و مشاوران الست گروپ با اطلاعات کافی در رابطه با این کشورها و شرایط آن ها می‌توانند بهترین مشاوره ها را به شما بدهند.

اگر شما هنوز هم در انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت دچار تردید هستید، می‌توانید با مراجعه به این شرکت و دریافت مشاوره از تیم مهاجرتی الست گروپ، در انتخاب خود قاطع تر باشید.

سوء پیشینه کانادا و اخذ ویزا

سوء پیشینه کانادا و اخذ ویزا

گواهی سوء پیشینه کانادا یکی از مدارک مهم برای مهاجرت و اخذ ویزای یک کشور می‌باشد. شما در هر کشوری که بخواهید بیشتر از شش ماه سکونت داشته باشید، باید گواهی سوء پیشینه برای اقامت در آن کشور داشته باشید. در واقع کشورهای مهاجر پذیر برای حفظ ثبات و امنیت در کشورشان سعی می‌کنند با پیاده‌سازی قوانین سختگیرانه از ورود افرادی که قوانین را زیر پا می‌گذارند، به کشورشان جلوگیری کنند.

در کشورهایی که جمعیت مهاجر درصد بالایی را تشکیل می‌دهد، باید قوانینی هم وجود داشته باشد تا مهاجران برای آن کشور مشکلات اجتماعی کمتری را به وجود بیاورند.

گواهی سوء پیشینه کانادا  با اخذ ویزای کانادا ارتباط مستقیم دارد. تا زمانی که کشور کانادا از صلاحیت شما آگاهی کامل پیدا نکند، ویزای این کشور به شما داده نخواهد شد. بنابراین اگر به دنبال مهاجرت به کانادا هستید، باید بدانید از مهمترین مدارکی که برای مهاجرت وجود آن الزامی است، گواهی سوء پیشینه کانادا می‌باشد.

این گواهی از مواردی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت چرا که اهمیت بسیار زیادی در اخذ این گواهی وجود دارد.

به همین منظور هم در ادامه با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات کامل تری در خصوص گواهی سوء پیشینه کانادا ارائه بدهیم و همچنین بگوییم که چگونه می توانید از طریق تیم الست گروپ، برای اخذ این گواهی و پیگیری امور مهاجرتی دیگر خودتان اقدام کنید. با توجه به پیچیدگی های خاصی که در این مسئله وجود دارد، توصیه ما این است که با دقت بیشتری در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

گواهی سوء پیشینه کانادا چند روزه صادر می‌شود؟

گواهی سوء پیشینه کانادا چند روزه صادر می‌شود؟

بعد از این که درخواست شما برای گواهی سوء پیشینه کانادا ثبت شود، تقریبا حدود یک تا دو هفته طول می‌کشد تا این گواهی صادر شود و شما می توانید آن را در دست داشته باشید.

نکته مهم و قابل توجه که باز هم نیاز به تکرار دارد، این است که شما بعد از دریافت گواهی سوء پیشینه کانادا به مدت یک ماه فرصت دارید تا آن را با ترجمه به زبان مورد نظر به سفارت تحویل دهید. ترجمه شما هم باید توسط دارالترجمه های رسمی کشور انجام شود. ترجمه باید معتبر باشد و مهر وزارت امور خارجه داشته باشد.

تیم مهاجرتی الست گروپ می تواند در مسیر انجام این فرآیندها برای اخد گواهی سوء پیشینه کانادا به شما کمک های بسیاری بکند. تیم تخصصی مشاوران الست گروپ می‌توانند با عملکرد درجه یک با روش های آسان، شما را برای گرفتن سوء پیشینه کانادا راهنمایی کنند.

بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به شرکت تخصصی الست گروپ و عضو شدن در تیم مهاجرتی این شرکت، بیشتر از مزایا و تمهیدات این شرکت بهره مند شوید.

هزینه های سوء پیشینه کانادا

هزینه های سوء پیشینه کانادا

هزینه ها بخشی از فرآیندهای مهاجرتی هستند و به طور کلی امور مهاجرتی می تواند شامل هزینه های مختلف نیز بشود که تاثیر خاص خود را نیز در مهاجرت شما خواهد داشت.

برای مهاجرت بهتر، لازم است که به مواردی مانند هزینه های مهاجرت و یا هزینه های اخذ گواهی های مختلف مانند هزینه های سوء پیشینه کانادا نیز توجه داشته باشیم چرا که بسیاری از مراجعین و کسانی که می خواهند از طریق تیم الست گروپ مهاجرت کنند، به این پرسش می پردازند.

معمولا برای گرفتن سوء پیشینه کانادا باید به یک سری ارگان های دولتی مراجعه کنید و مدارک خود را تکمیل کنید. هزینه هایی که یک فرد مقیم ایران برای دریافت گواهی سوء پیشینه کانادا صرف می‌کند، معمولا در هر سال متغیر است اما این هزینه ها معمولا مبالغ بسیار پایینی را به خود اختصاص می‌دهند.

هزینه های سوء پیشینه کانادا را باید با مراجعه به سامانه های مجازی و یا مراجعه حضوری به سازمان ها و ادراه های مربوطه به دست آورد. اما معمولا این هزینه ها بیشتر برای ثبت مدارک شما و تهیه و تدارک آن ها صرف می‌شود و در مقابل سایر هزینه های مهاجرت مبلغ کمتری دارند. به همین دلیل نباید نگران هزینه های  گواهی سوء پیشینه کانادا باشید.

درخواست گواهی سوء پیشینه کاناد از خارج از کشور

درخواست گواهی سوء پیشینه کاناد از خارج از کشور

به طور کلی گواهی سوء پیشینه کانادا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل هم لازم است که بدانیم این گواهی تنها از طریق خود ایران صادر نمی شود، بلکه ممکن است از طریق سفارت ایران و یا دفاتر حافظ منافع ایران در کشورهای دیگر هم برای پیگیری دریافت این گواهی اقدام شود که می تواند باعث سرعت بخشیدن بیشتر به اخذ گواهی شود.

گاهی افرادی که مقیم کشورهایی دیگر هستند، برای گرفتن ویزا و یا سایر موارد دیگر نیازمند گواهی سوء پیشینه می‌باشند.

افرادی که می‌خواهند گواهی سوء پیشینه کانادا بگیرند، باید با مراجعه به سفارت ایران در این کشور درخواست خودشان را برای دریافت این گواهی ثبت کنند. توجه داشته باشید که در این حالت هم باید مدارک مورد نیاز که در قسمت های قبلی مقاله ذکر کردیم، به سفارت ارائه شود. بعد از این که درخواست شما ثبت و مدارک مورد نیاز  تایید شد، سفارت اطلاعات شما را برای اداره های مربوطه در ایران ارسال می‌کند.

بعد از طی شدن مراحل اداری و تهیه شدن گواهی سوء پیشینه کانادا، شما می‌توانید آن را در اختیار داشته باشید. در هر کشوری که هستید، اگر سفارت ایران و یا خدمات کنسولی ایران در نزدیکی شما بود، باید به آنجا مراجعه کرده و امور خود را پیگیری کنید.

در صورتی که چنین موضوعی امکانپذیر نبود و کشور ایران در کشوری که در آن حضور دارید مانند کانادا، دارای سفارت و کنسولگری نبود، باید به دفتر حافظ منافع ایران در کانادا و یا واشنگتن مراجعه کرده و در آنجا برای اخذ این گواهی اقدام کنید. 

ثبت انگشت نگاری برای سوء پیشینه کانادا

ثبت انگشت نگاری برای سوء پیشینه کانادا

ثبت انگشت نگاری برای سوء پیشینه کانادا یکی از مواردی است که امروزه در فرآیندهای اخذ اقامت و سفر به کانادا لازم و ضروری است. در حقیقت طی کردن یک سری فرآیندهای اداری برای این منظور لازم است و همیشه برای این مسئله توصیه می شود که حتما از کارشناسان حرفه ای در زمینه انجام امور اداری مهاجرت نیز کمک بگیرید.

باید این مسئله را در نظر بگیریم که انگشت نگاری کردن برای بررسی سوء پیشینه افراد اهمیت زیادی دارد. این مورد از نظر دولت ها  به دلیل حفظ امنیت شهروندان انجام می شود و طبیعتا باید یکی از مواردی باشد که حتما دولت ها در بررسی سوابق افرادی که متقاضی سفر به آن کشورها چه برای اقامت و چه برای تفریح دارند، به آن توجه کرده و به این مسئله رسیدگی می کنند.

اما جالب است بدانید این موضوع نیازمند شناخت بیشتری است. باید بدانیم که در مواردی مانند ثبت انگشت نگاری برای سوء پیشینه کانادا چه مراتبی انجام می شود و به چه مسائلی باید توجه داشته باشیم. گواهی عدم سوء پیشینه یکی از مواردی است که در اخذ اقامت شما لازم است و به عنوان مدارک ثانویه اخذ اقامت کانادا شناخته می شود. اما مسئله این است که این گواهی از چه طریقی به دست می آید. شما می توانید با مراجعه به پلیس +10 در ایران برای دریافت این گواهی اقدام کنید.

همچنین در صورتی که در کشور دیگری حضور دارید، به سفارت ایران رفته و در آنجا گواهی عدم سوء پیشینه خود را دریافت می کنید. در واقع شما از این طریق می توانید به یک گواهی معتبر برسید که نشان بدهد شما دارای سوء پیشینه و مشکلات قانونی در کشور ایران نیستید که خود می تواند یک اطمینان برای دولت کانادا و هر دولتی که قصد مهاجرت به آن کشور را دارید، باشد.

برای این منظور شما باید دو قطعه عکس پاسپورتی روی کارت اثرانگشت همراه خود داشته باشید. همچنین باید از صفحات شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه های ایرانی و کارت اقامت کانادا و یا روادید و هر اقامت معتبری که از کشور کانادا دریافت کرده اید، همراه داشته باشید. باید فرم درخواست عدم سوء پیشینه و همچنین پرسش نامه های مربوطه را در امور کنسولی ایران امضا کرده و به ثبت برسانید و بعد از آن نیز لازم است که تعرفه ای را برای این منظور پرداخت کنید.

البته باید در نظر بگیرید که این گواهی ها اعتبار خاص خود را دارد. برای مثال کسانی که اقامت کانادا دارند و در چهار سال گذشته بیش از 183 روز در خارج از خاک کانادا حضور داشته اند، لازم است که برای دریافت این گواهی از کشوری که در آن حضور داشته اند، اقدام کنند و این یک مسئله ضروری محسوب می شود.

توجه داشته باشید که صدور گواهی سوء پیشینه با وجودی که ممکن است یک بار برای مراحل اخذ ویزای شما مورد استفاده قرار بگیرد، اما لازم است که فورا برای طی مراحل گواهی را استفاده کنید چرا که معمولا این گواهی ها بعد از مدتی از اعتبار ساقط شده و در نتیجه ممکن است در فرآیند مهاجرتی شما اخلال ایجاد شود.

هر چه اعتبار و تاریخ گواهی شما نزدیک تر به زمان پیگیری مراحل مهاجرت شما باشد، بهتر است. در ادامه در رابطه با اعتبار این گواهی ها و اهمیتی که مسئله اعتبار گواهی دارد، بیشتر صحبت خواهیم کرد و در رابطه با سوء پیشینه و اهمیت آن از نظر دولت کانادا نیز اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مدت زمان گواهی اعتبار سوء پیشینه کانادا

مدت زمان گواهی اعتبار سوء پیشینه کانادا

گفتیم که گواهی سوء پیشینه کانادا برای طی شدن مراحل اداری و کارهای مهاجرتی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه موارد و مدارک بسیار زیادی برای مهاجرت کردن لازم است که جمع آوری شود که این مدارک اگر به صورت کامل و درست جمع آوری شود، می تواند باعث شود که امور مهاجرتی شما به درستی پیگیری شده و نتیجه ای که می خواهید را به دست بیاورید.

معمولا تکمیل و تهیه مدارک یکی از مهمترین  بخش ها در فرآیند مهاجرت محسوب می شود چرا که شفافیت در این مدارک می تواند از دوباره کاری و طی شدن مجدد برخی فرآیندها جلوگیری کرده و لزوم مراجعه مجدد و یا تهیه مجدد برخی فرم ها را برطرف می کند.

اما در صورتی که به این مسئله توجه نشود، ممکن است برخی مدارک لازم به تهیه مجدد باشد. یکی از مهمترین مدارکی که در طول انجام فرآیند مهاجرت به کانادا لازم است به آن توجه جدی داشته باشید، گواهی سوء پیشینه کانادا است. این گواهینامه معمولا به این منظور صادر می شود که نشان دهد شما از نظر قانونی مشکل و سوء پیشینه خاصی که در موارد مهم برای مهاجرت به کانادا محسوب می شود را نداشته باشید.

این مسئله می تواند از نظر برخی دولت ها به خصوص دولت کانادا اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. اما طبیعی است که این گواهی ها اعتبار خاص خود را داشته باشند و برای همیشه معتبر نباشند چرا که در مدت زمانی که این گواهی ها از اعتبار کافی برخوردار نباشند، قطعا کشوری که به آن مهاجرت می کنید، از مهاجرت شما جلوگیری خواهد کرد. اما گواهی های سوء پیشینه با توجه به اعتباری که دارند، در مدت زمان های مختلفی از اعتبار ساقط می شوند و یا شرایط خاصی برای از بین رفتن مدت اعتبار آن ها وجود دارد.

به طور کلی این گواهی ها برای ارائه به سفارت 6 ماه اعتبار دارند و بعد از 6 ماه لازم است که مجدد برای دریافت این گواهی اقدام شود. همچنین باید بدانید که گواهی شما باید در عرض حداکثر یک ماه به زبان فرانسوی یا انگلیسی ترجمه شود و در غیر این صورت از اعتبار برخوردار نخواهد بود.

این ترجمه ها باید با مهر دادگستری و امور خارجه باشد اما با همه این ها ممکن است سوالاتی در خصوص گواهی سوء پیشینه کانادا و اعتبار این گواهی ها برای شما ایجاد شود که توصیه ما این است که حتما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید تا به شما کلیه نکات لازم در این زمینه را ارائه بدهند.

بهترین شرکت برای انجام امور مهاجرتی

بهترین شرکت برای انجام امور مهاجرتی

با توجه به توضیحاتی که دادیم و شناختی که شما از اهمیت پیگیری امور مهاجرتی از جمله اخذ گواهی سوء پیشینه کانادا به دست آورده اید، به این نتیجه می رسیم که این گواهی می تواند تاثیرات خاص خود را در فعالیت های مهاجرتی شما و رسیدن به نتیجه دلخواهتان از برنامه مهاجرتی داشته باشد

و لازم است که با توجه به اهمیت بسیار زیادی که در تهیه مدارک به شکل صحیح و درست وجود دارد، برای اخذ این گواهی نیز نهایت تلاش خود را داشته باشید تا بتوانید نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید. با همه این موارد، باید بدانیم که گواهی مهاجرتی هر چند که ممکن است با مسائل خاص خود همراه باشد، اما با کمک یک کارشناس حرفه ای و یا یک وکیل مهاجرتی آشنا به این امور می توانید این مدارک را تهیه کرده و به سفارت ارائه بدهید.

نکته قابل ملاحظه این است که بسیاری از افرادی که امروزه برای پیگیری امور مهاجرتی خود اقدام می کنند، به مرحله تهیه مدارک و بررسی این مدارک توسط وکیل مهاجرتی و اهمیت این موضوع توجهی ندارند و همین مسئله نیز باعث می شود که در فرآیند مهاجرتی خود اکثرا با مشکل مواجه شوند.

گاهی این فرآیندهای مهاجرتی می تواند با مشکلات خاصی همراه باشد که یکی از اصلی ترین این مشکلات، مسئله انجام امور به صورت دوباره کاری یا چند باره است که همین مسئله هم باعث شده است که فرآیند مهاجرتی به دلایلی مانند عدم تهیه به موقع مدارک و یا عدم بررسی مدارک با مشکلات زیادی مواجه باشد.

به همین منظور هم معمولا وکلای مهاجرتی به این مسئله توجه دارند که سعی کنند تا مدارک مهاجرتی شما را به شکل درستی بررسی کرده و بعد از آن با برطرف کردن نواقص و راهنمایی های مناسب در مسیر تکمیل مدارک و ادامه دادن مسیر مهاجرتی، شما را به نتیجه دلخواهتان نزدیک تر کنند.

به همین دلیل هم مراجعه کردن به یک وکیل مهاجرتی خوب اهمیت بسیار زیادی دارد. در این زمینه نیز شرکت های زیادی هستند  که فعالیت می کنند اما بهترین شرکت از دید ما شرکتی است که دانش و تجربه کافی در زمینه مهاجرت به کانادا داشته باشد.

از طرفی هم باید بدانیم که داشتن اطلاعات کافی و تجربه زیاد می تواند باعث شود که کلیه چالش ها و موانع در مسیر مهاجرت را بشناسید و به راحتی برای برطرف کردن آن ها اقدام کنید. یک موضوع اساسی که هرگز نباید فراموش کنید، این است که مهاجرت و مسیر مهاجرت می تواند با چالش های زیادی همراه باشد که اگر شما یک وکیل مهاجرتی خوب و مسئولیت پذیر و متعهد به اصول کاری در کنار خود نداشته باشید، ممکن است با مشکلات عدیده ای در این مسیر مواجه شوید.

مهاجرت شما تنها محدود به مراحل اولیه و اخذ ویزا و اقامت نمی شود و بارها پیش آمده است که افراد بعد از مهاجرت هم در مراحل اولیه زندگی در کانادا و حتی در طول زندگی خود در این کشور با مشکلات حقوقی یا مواردی ازا ین دست روبرو شدند که نیاز به راهنمایی و مشاوره گرفتن از وکیل مهاجرتی خود داشتند.

در این شرایط یک وکیل مهاجرتی خوب می تواند به شما توصیه های بسیار خوبی کرده و در  نتیجه اطلاعات خوبی نیز به شما ارائه بدهد. این مسئله را نیز باید در نظر بگیریم که با توجه به فاکتورهای فوق و معیارهایی که مطرح کرده ایم، بهترین  تیم مهاجرتی برای مهاجرت به کشور کانادا از نگاه کارشناسان، تیم مهاجرتی الست گروپ است.

شرکت الست گروپ، از نظر تجربه کاری و دانش حرفه ای، وکلای مهاجرتی و کارشناسان خود در زمینه مهاجرت توانسته است به بسیاری از پرونده های مهاجرتی موفق کمک کرده و راهنمایی های بسیار خوبی نیز به مراجعان خود در زمینه های مختلفی از جمله تهیه و تکمیل مدارک و اخذ سوء پیشینه برساند.

باید بدانیم که با کمک افراد حرفه ای و کارشناسان کار بلد در شرکت مهاجرتی الست گروپ، شما می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.