اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

وقت انگشت نگاری سفارت کانادا

وقت انگشت نگاری سفارت کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع وقت انگشت نگاری سفارت کانادا خواهیم پرداخت.

یکی از مراحلی که برای اخذ ویزای کانادا باید بگذرانید، انگشت نگاری است.

در این مقاله به بررسی موضوع وقت انگشت نگاری سفارت کانادا خواهیم پرداخت.

یکی از مراحلی که برای اخذ ویزای کانادا باید بگذرانید، انگشت نگاری است.

برای این امر مواردی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. مثل مکان انگشت نگاری، هزینه آن یا مواردی از این دست. در این ارتباط می توانید از متخصصین موسسه الست گروپ کمک بگیرید.

 

اینفوگرافیک وقت انگشت نگاری سفارت کانادا

اینفوگرافیک وقت انگشت نگاری سفارت کانادا

الست گروپ، معتبرترین و بهترین موسسه در زمینه مهاجرت شناخته می شود. ما در مقاله “وقت انگشت نگاری سفارت کانادا” می خواهیم به صورت کامل این موضوع را بررسی کنیم. بنابراین توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:
اهمیت تعیین وقت سفارت کانادا
چگونه از سفارت کانادا وقت بگیریم؟
مدارک مورد نیاز سفارت کانادا
وقت سفارت فوری کانادا چقدر طول می کشد؟
پیکاپ پاسپورت یا ویزا چیست؟
پاسخ به چند سوال متداول
فرآیند انگشت نگاری ویزای کانادا
در کجا می توان انگشت نگاری ویزای کانادا را انجام داد؟
گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در استانبول
گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در آنکارا
گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در ارمنستان
گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در دبی
گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در گرجستان
مراحل بعد از انجام انگشت ‌نگاری ویزای کانادا
مدارک مورد نیاز برای انگشت نگاری ویزای کانادا
مدت زمان اعتبار انگشت ‌نگاری ویزای کانادا
چه کسانی به ویزای کانادا نیاز دارند؟
انواع ویزای کانادا
کلام آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وقت انگشت نگاری سفارت کانادا با ما همراه باشید.

 

اهمیت تعیین وقت سفارت کانادا

توجه کنید که بدون رزرو نوبت نمی توانید وارد سفارت شوید. در نتیجه، برای شروع بررسی درخواست خود باید در تاریخ و ساعت تعیین شده به سفارت بروید. همچنین به یاد داشته باشید که به هیچ وجه نباید تاخیر داشته باشید و باید به موقع وارد سفارت شوید.

ویدئو وقت انگشت نگاری سفارت کانادا

در واقع این زمان مقدمه ای برای ایجاد نظم و جلوگیری از ازدحام است.

به این ترتیب تمامی متقاضیان می توانند در روز اعلام شده از سوی سفارت برای گرفتن اثر انگشت به این مرکز مراجعه کرده و ویزای خود را دریافت کنند.

چگونه از سفارت کانادا وقت بگیریم؟

برای این که بتوانید از سفارت وقت بگیرید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک مشاور مجرب ویزا تماس بگیرید. مشاوران الست گروپ از هر مکانی که بخواهید برای شما وقت سفارت تعیین می کنند.

از این طریق می توانید در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید. همچنین برای این که بتوانید از سفارت وقت بگیرید، باید مراحلی طی کنید که در این بخش از مقاله “وقت انگشت نگاری سفارت کانادا” به شرح هر یک از آن ها می پردازیم:

آماده کردن مدارک

اولین قدمی که باید بردارید، تهیه مدارک است. مدارک خود را طبق خواسته سفارت آماده کنید. این مدارک را بر اساس استانداردهای سفارت مرتب و رتبه بندی کنید. پس از آن تمامی مدارکی که تهیه کرده اید را می توانید به دارالترجمه تحویل دهید.

ترجمه مدارک

مدارک باید با مهر به دارالترجمه رسمی ارائه شود. اگر قصد سفر توریستی را دارید و نمی خواهید مهاجرت کنید، نیازی به مهر دادگاه ندارید. اما باید مهر دارالترجمه رسمی روی مدارک زده شود. با مهر دارالترجمه، مدارک ترجمه شده به انگلیسی آماده ارائه به سفارت می باشد.

یافتن مکانی برای انگشت نگاری

همان طور که می دانید، این کشور در ایران سفارت ندارد. برای این که بتوانید درخواست خود را به سفارت ارسال کنید، باید از کشورهای همسایه درخواست دهید. برای این که بتوانید سریعتر برای اخذ ویزای خود اقدام کنید، باید کشوری را انتخاب کنید که نسبت به سایر کشورها سریعتر به شما پاسخ می دهد. 

تعیین وقت سفارت کانادا

اکنون باید با بارگذاری مدارک در سایت، وقت سفارت را دریافت کنید.

برای گذراندن تمام این مراحل می توانید از کارشناسان الست گروپ کمک بگیرید.

مدارک مورد نیاز سفارت کانادا

مدارک مورد نیاز سفارت کانادا

برای این که بتوانید ویزا بگیری،د باید مدارک را به سفارت تحویل دهید. مدارک مورد نیاز برای ویزا باید کامل و بدون ایراد باشد تا توسط سفارت پذیرفته شود. همان طور که گفتیم، این مدارک باید با هماهنگی خاصی ترجمه و به سفارت ارائه شود. مهمترین مدرکی که باید تکمیل شود، فرم سفارت است.

این فرم باید حاوی کلیه اطلاعات متقاضی و امضای وی باشد. لطفاً توجه داشته باشید که سایر اسنادی که ارائه می دهید، باید برای اثبات اظهارات شما در این برگه باشد. به عنوان مثال، اگر می گویید مجرد هستید، شناسنامه شما باید گواه آن باشد.

دسته اول مدارکی که باید ارائه کنید، شامل مدارک هویتی است. یکی از مهمترین مدارک پشتیبان که بیانگر اطلاعات تولد، فوت، ازدواج و ... یک فرد است، شناسنامه است. پاسپورت باید حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد و دو صفحه خالی برای مهر سفارت ارسال شود. ارائه پاسپورت های قبلی برای اثبات توریست بودن شما بسیار مفید است. دو عکس نیز لازم است.

دسته دوم مدارکی که باید ارسال کنید، شامل مدارک شغلی است. این مدارک می تواند بسته به نوع شغل شما متفاوت باشد. توجه داشته باشید که این مدارک برای اخذ ویزای توریستی می باشد و در صورت تمایل به اخذ ویزای تجاری یا کاری باید مدارک دیگری ارائه دهید. از جمله این مدارک می توان به گواهی اشتغال به کار، کارت مرخصی، سابقه بیمه تامین اجتماعی و ... اشاره کرد.

دسته سوم اسناد مربوط به اسناد مالی است که شامل توان مالی، گردش حساب، اسناد ملکی و ... می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر، به کارشناسان الست گروپ مراجعه نمایید.

شما در حال مطالعه مقاله "وقت انگشت نگاری سفارت کانادا" می باشید.

وقت سفارت فوری کانادا چقدر طول می کشد؟

وقت سفارت فوری کانادا چقدر طول می کشد؟

با توجه به این که این کشور در ایران سفارت ندارد، تمامی متقاضیان ویزای آن باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کرده و به سفارت کانادا در آن کشورمراجعه کنند.

برای دریافت ویزا می توانید به یکی از شهرهای مجاور مانند آنکارا، استانبول، ایروان، دبی، ابوظبی و ... مراجعه کنید تا بتوانید درخواست خود را به سفارت ارسال کنید. بنابراین مدت زمان دریافت وقت سفارت به شهری که برای گرفتن اثر انگشت انتخاب می کنید، بستگی دارد.

این یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر داشت این است که اگر زمان برای شما مهم است و باید در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را دریافت کنید، پس باید به دقت بررسی کنید که از کدام کشور درخواست می دهید.

این امر در برخی کشورها ایزوله تر است و ممکن است سریعتر به متقاضیان پاسخ دهند.

برای اطلاعات دقیق در این زمینه باید با افراد آگاه و با تجربه مشورت کنید تا بتوانید ویزای مورد نظر خود را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که دریافت این ویزا تنها در صورتی امکانپذیر است که وقت سفارت را داشته باشید و تمامی هزینه های مربوطه را پرداخت کرده باشید. کارشناسان الست گروپ می توانند شما را راهنمایی کنند.

پیکاپ پاسپورت یا ویزا چیست؟

همان طور که می بینید، برای گرفتن ویزا باید انگشت نگاری انجام دهید. برای این کار باید به کشورهای همسایه سفر کنید. پس از این مرحله و بررسی مدارک، توسط سفارت به شما اطلاع داده می شود. این پاسخ به همان آدرس ایمیلی که در وب سایت ارائه کرده اید ارسال می شود.

 اگر سفارت به درخواست شما پاسخ مثبت داده شد، باید در کمتر از یک ماه برای ویزا اقدام کنید. در این صورت شما دو گزینه دارید.
راه اول این است که برای گرفتن ویزا حضوری با مدارک به وک مراجعه کنید.

روش دوم استفاده از پیکاپ پاسپورت است. با استفاده از این سرویس می توانید در خانه بمانید و با عقد قرارداد قانونی، ویزا توسط یک شرکت معتبر همچون الست گروپ برای شما صادر می شود. به این ترتیب سفارت ویزا را در پاسپورت شما درج می کند و شما به راحتی آن را دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که با استفاده از این سرویس، در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

با صرفه جویی در این دو مورد مهم، هزینه های سفر شما بسیار کاهش می یابد و در نتیجه می توانید سفر خود را به راحتی آغاز کنید. هزینه اخذ ویزا بسیار کمتر از هزینه سفر به کشور همسایه است.

پاسخ به چند سوال متداول

چگونه از سفارت کانادا وقت بگیریم؟

وقت گیری از سفارت در حال حاضر به صورت آنلاین انجام می شود و شما باید تاریخ سفر خود را انتخاب کرده و درخواست خود را به سفارت ارسال کنید تا وقت سفارت برای شما ارسال شود.

کدام سفارت کانادا بهتر است؟

از آنجایی که سفارت مصاحبه ویزا انجام نمی دهد، تفاوتی بین دفاتر مختلف در کشورهای مختلف وجود ندارد.

آیا سفارت کانادا در تهران خدمات ویزا ارائه می دهد؟

خیر؛ در حال حاضر امکان اخذ ویزای مورد نظر در تهران وجود ندارد و برای گرفتن اثر انگشت باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنید.

زمان گرفتن وقت سفارت کانادا چگونه است؟

برای گرفتن اثر انگشت برای سفارت، ابتدا باید درخواست ویزای خود و مدارک خود را به صورت آنلاین ارسال کنید.

پس از دریافت کارت بیومتریک، نوبت به گرفتن وقت سفارت می رسد.

فرآیند انگشت نگاری ویزای کانادا

فرآیند انگشت نگاری ویزای کانادا

برای تکمیل مرحله انگشت نگاری باید با مراجعه به سایت سفارت، مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. با ثبت نام در سایت، کد رهگیری دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کد رهگیری، یک ماه فرصت دارید تا برای انگشت نگاری (VAC) به یکی از دفاتر سفارت مراجعه کنید.

با مراجعه به این دفاتر، مسئول مربوطه از شما عکس می گیرد و سپس از شما می خواهد که انگشت خود را روی صفحه شیشه ای قرار دهید.

اگر در مدت ذکر شده به دفاتر مورد نظر مراجعه نکنید، درخواست ویزای شما بررسی نخواهد شد. در زمان انگشت نگاری، با متقاضیان مصاحبه ای صورت نخواهد گرفت و نیازی به ارائه اطلاعات پرونده خود نخواهید داشت.

در کجا می توان انگشت نگاری ویزای کانادا را انجام داد؟

از آنجایی که سفارت این کشور در ایران بسته است، شهروندان باید برای گرفتن اثر انگشت به دفاتر VAC در یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنند.

در ادامه مقاله “وقت انگشت نگاری سفارت کانادا” می خواهیم با کمک الست گروپ، چند مورد از دفاتر و سفارت های موجود در کشورهای همسایه را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در استانبول

برای انگشت نگاری در استانبول می توانید به آدرس زیر بروید.
Istanbul, Turkey / Hacıahmet Mahallesi /,  Kurtuluş Deresi Caddesi No:27  Beyoğlu
شماره تماس:  ۹۰ ۲۱۲ ۳۷۳ ۵۸ ۰۷
بیشتر کارمندان این مرکز، به زبان های ترکی، انگلیسی و فارسی صحبت می کنند. پس نگران این موضوع نباشید.

گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در آنکارا

برای انجام انگشت نگاری در این شهر به آدرس زیر مراجعه کنید:
Ankara, Turkeyİşçi Blokları Mh. Muhsin/  Yazıcıoğlu Cd. No:57/A /Regnum Sky Tower 

شماره تماس: ۹۰ ۲۱۲ ۳۷۳ ۵۸ ۰۷

گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در ارمنستان

برای انجام انگشت نگاری در این کشور به آدرس زیر مراجعه کنید:

No.:10 Vazgen Sargsyan-Yerevan-Armenia

شماره تماس: +۳۷۴ ۱۰ ۵۸۳۷۸۶ / ۵۴۳۳۷۵

گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در دبی

برای گرفتن اثر انگشت در این شهر، به آدرس های زیر مراجعه کنید:
دبی – دبی: آدرس: Wafi Mall, 3rd Floor, Falcon, Phase 2,Umm Hurair 2 – Dubai – UAE
شماره تماس: +۹۷۱ ۴ ۲۰۵۵۸۸۱
دبی – ابوظبی: آدرس: Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building,(Union National bank) Mina Road, Abu Dhabi 
شماره تماس: +۹۷۱ ۴ ۲۰۵۵۸۸۱

گرفتن اثر انگشت ویزای کانادا در گرجستان

برای انجام انگشت نگاری در این کشور به آدرس زیر مراجعه کنید:
۱۹ st Dead end, Tengiz Abuladze St, T’bilisi, Georgia

شماره تماس: ۹۹۵۳۲۲۲۵۲۲۳۰+
 
شما در حال مطالعه مقاله "وقت انگشت نگاری سفارت کانادا" می باشید.

مراحل بعد از انجام انگشت ‌نگاری ویزای کانادا

مراحل بعد از انجام انگشت ‌نگاری ویزای کانادا

پس از انجام این کار، رسیدی صادر می شود که باید آن را به عنوان یکی از مدارک موجود در پرونده نگه دارید. پس از انجام بررسی های لازم توسط سفارت، برای دریافت پاسخ باید به این کشور سفر کنید.

پس از دریافت پاسخ می توانید مراحل زیر را برای اخذ ویزا انجام دهید:

مدارک لازم را به سفارت ارسال کنید.
ورود به سفارت برای مصاحبه

مدارک مورد نیاز برای انگشت نگاری ویزای کانادایی

اگر به صورت آنلاین برای اطلاعات ویزا و اثر انگشت اقدام می کنید، هنگام مراجعه به دفاتر باید رسید درخواست ویزای خود را همراه با گذرنامه اصلی داشته باشید. اما اگر می خواهید مدارک خود را به صورت کاغذی ارسال کنید، باید به یکی از دفاتر مرکز درخواست ویزا مراجعه کنید.

اطلاعات تکمیلی را از الست گروپ دریافت نمایید.
 
شما در حال مطالعه مقاله "وقت انگشت نگاری سفارت کانادا" می باشید.

مدت زمان اعتبار انگشت ‌نگاری ویزای کانادا

مدت زمان اعتبار انگشت ‌نگاری ویزای کانادا

چنانچه برای ثبت اثر انگشت اقدام نموده باشید، نتیجه تا 10 سال معتبر خواهد بود.

پس از این مدت باید اطلاعات خود را به روز کنید. البته زمانی که برای اقامت دائم اقدام می کنید، باید دوباره مراحل انگشت نگاری را طی کنید.

چه کسانی به ویزای کانادا نیاز دارند؟

شهروندان کشورهایی که از داشتن این ویزا معاف نیستند و همچنین کشورهایی که به ویزای الکترونیکی نیاز دارند، برای ورود به این کشور نیاز به ویزا دارند.

بنابراین  شهروندان 148 کشور برای ورود به آن؛ برای گردشگری، کار، تحصیل یا اقامت، باید ویزا دریافت کنند.

اگر شهروند کشوری هستید که به ویزای نهایی نیاز دارد، ابتدا باید مشخص کنید که برای چه نوع ویزا درخواست می کنید و آیا واجد شرایط دریافت آن هستید یا خیر.

انواع ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا

قبل از این که برای ویزا اقدام کنید، ابتدا باید بدانید که قصد دارید برای چه نوع ویزا اقدام کنید. انواع ویزا به شرح زیر است:
ویزای توریستی
سوپر ویزا
ویزای تحصیلی
ویزای کار
ویزای اقامت دائم
ویزای اکسپرس انتری 

به این ترتیب شما باید برای ورود به کشور کانادا از یکی از انواع ویزاهایی که در بالا ذکر کردیم استفاده کنید. در خصوص اخذ هر کدام از این ویزاها، می توانید از کارشناسان موسسه الست گروپ کمک بگیرید. الست گروپ معتبرترین موسسه مهاجرتی در این زمینه به شمار می آید. در ادامه مقاله “وقت انگشت نگاری سفارت کانادا” درباره این ویزاها بیشتر توضیح خواهیم داد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا

شاید مهمترین گام برای به دست آوردن ویزا، انتخاب و جمع آوری اسناد باشد. این امر به این دلیل است که مقام رسمی فقط از اسناد تهیه شده توسط متقاضی به عنوان معیار پذیرش یا رد پرونده استفاده می کند. مصاحبه با متقاضیان برای ویزا انجام نمی شود.

بنابراین صحت در تهیه اسناد، نقش تعیین کننده ای خواهد داشت. در ادامه مقاله “وقت انگشت نگاری سفارت کانادا”، ما تمام مدارک مورد نیاز برای به دست آوردن ویزا را ذکر خواهیم کرد. با توجه به این که برای هر نوع ویزا، برخی از این اسناد فقط ممکن است مورد نیاز باشد:
شناسنامه
کارت ملی
کارت پایان خدمت
گذرنامه اصلی حداقل با شش ماه اعتبار و گذرنامه های قدیمی متقاضی
اسناد اصلی برای ملک متقاضی، مانند ملک یا فروشگاه
نسخه اصلی نرخ چرخش حساب سه ماهه (یا شش ماه یا یک سال) و مانده حساب
اصل سند ازدواج (یا در صورت وجود، سند طلاق)
عکس رنگی با استاندارد معین بسته به نوع ویزا
اصل مدارک شغلی شامل گواهی اشتغال به کار، پروانه کسب، روزنامه رسمی، لیست بیمه، کارت پرسنلی، حکم یا کارت بازنشستگی
مدارک تحصیلی
دعوت ‌نامه با ذکر نام، نسبت و آدرس دعوت ‌کننده برای ویزای توریستی یا کاری
نامه پذیرش دانشگاه برای ویزای تحصیلی
گواهی عدم سوء ‌پیشینه
مدارک پزشکی برای تأیید سلامت متقاضی
رزومه شغلی
نامه انگیزشی برای تحصیل (SOP) 
سند معتبر زبان انگلیسی (و در مواردی زبان فرانسه) با امتیاز کافی برای ویزای تحصیلی و کار 
لازم به ذکر است که بر اساس نوع ویزای مورد نیاز، گزینه های دیگر را می توان به موارد فوق اضافه کرد. 

تمام اسناد ذکر شده در بالا، به استثنای گذرنامه ها و عکس ها، باید به طور رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شوند تا به اداره مهاجرت ارائه شود. بیشتر این ترجمه های رسمی نیز باید توسط وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه ایران مهر و موم شود.

لازم است متقاضی نسبت به استعلام و دریافت پرینت حساب و موجودی خود از بانک مربوطه به زبان لاتین اقدام نماید. توصیه می شود وزارت دادگستری و امور خارجه، کلیه مدارک را برای تایید افسر پرونده تایید کند. در این راستا می توانید از تجربیات مشاورین الست گروپ بهره مند شوید.

کلام آخر

کلام آخر

ما در مقاله “وقت انگشت نگاری سفارت کانادا” در رابطه با ویزای کانادا و انگشت نگاری لازم برای اخذ آن حرف زدیم و سعی کردیم تا به صورت جامع آن را بررسی نماییم. شما می توانید در رابطه با هر سوال دیگری که دارید، با تیم حرفه ای الست گروپ صحبت کنید.