اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

در این مقاله در صددیم تا فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

مهاجرت به کشورهای خارجی جزو مباحث مطرح شده در دهه ی اخیر می باشد. می توان گفت که مساله ی مهاجرت به دلیل دشواری های مختلفی که دارد، به نوعی نیاز به تخصص دارد تا با موفقیت به اتمام برسد.

در این مقاله در صددیم تا فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

مهاجرت به کشورهای خارجی جزو مباحث مطرح شده در دهه ی اخیر می باشد. می توان گفت که مساله ی مهاجرت به دلیل دشواری های مختلفی که دارد، به نوعی نیاز به تخصص دارد تا با موفقیت به اتمام برسد.

کانادا در حال حاضر به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر در سطح جهان شناخته می شود. وجود صفت مهاجرپذیری در کشور کانادا موجب شده است تا بسیاری از مهاجران ایرانی، کشور کانادا را به عنوان کشور مقصد خود برای مهاجرت انتخاب کنند.

ویدئو فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

باید توجه داشت که اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان پیش از پذیرش مهاجر در کشور خود، یک ارزیابی نسبی از مهاجر داوطلب برای ورود به کشورشان به عمل می آورند تا شرایط این مهاجر را تا حدودی درک کرده و تفهیم شوند. در این مقاله قصد داریم تا با شرایط  فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا آشنا شویم و نمونه ی این فرم را به همراه ویژگی های مختلف آن برای شما شرح دهیم.

مهاجرت به کشورهای خارجی جزو مباحث مهم جوامع کنونی محسوب می شود و به همین دلیل انجام مهاجرت در شرایط کنونی نیاز به راهنما دارد.

اینفوگرافیک فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

اینفوگرافیک فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

شرکت الست گروپ جزو شرکت های نمونه ی کشوری می باشد که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی فعالیت می کند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خودتان در زمینه مهاجرت و همچنین نحوه صحیح پر کردن و ارسال فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

عناوین مقاله:
چرا باید کشور کانادا را به عنوان کشور مقصد برای مهاجرت انتخاب کنیم؟
انواع روش های مهاجرتی به کانادا را بیان نمایید.
انواع ویزا برای اقامت در کشور کانادا کدامند؟
منظور از فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا چیست؟
جمع بندی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا با ما همراه باشید.

 

چرا باید کشور کانادا را به عنوان کشور مقصد برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

چرا باید کشور کانادا را به عنوان کشور مقصد برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

انتخاب یک کشور به عنوان مقصد برای مهاجرت جزو مسائلی است که ممکن است فکر و ذهن بسیاری از مهاجران را درگیر خود کند.

مهاجرت امری است که اهمیت بالایی در زندگی افراد دارد چرا که مهاجرت عملی است که در آن، فرد مهاجر شهر و بلاد مادری خود را برای مدتی طولانی و شاید برای همیشه ترک کرده و قصد دارد تا در کشوری غیر از کشور خودش سکونت گزیند. انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت را می توان یکی از اصلی ترین تصمیماتی دانست که یک مهاجر در طول زندگی خود می گیرد.

این تصمیم مهم می تواند سبب دگرگونی وضع زندگی او شده و آن را مثبت و یا منفی کند. آگاهی از ویژگی های مختلف کشور مقصد و شرایط آن برای پذیرش مهاجر می تواند کمک بسیاری برای انتخاب یک کشور به عنوان کشور مقصد کند. فردی که قصد مهاجرت دارد، باید پیش از هرگونه اقدام در راستای مهاجرت خود، شرایط کشور مقصد را سنجیده و آن را با فرهنگ، معاشرت، اقتصاد و بسیاری دیگر از امور مد نظر خود به خوبی مقایسه کند.

گاهی اوقات وجود چندین تعارض فرهنگی کوچک در سنجش پیش از مهاجرت، ممکن است پس از مهاجرت فرد به کشور مقصد، تبدیل به یک مشکل فرهنگی بزرگ برای وفق فرهنگی بین فرد مهاجر یا خانواده ی او یا کشور مقصد شود.

به همین دلیل توصیه می شود پیش از هر اقدامی برای شروع مهاجرت، ابتدا شرایط کشور مقصد را با شرایط خانواده ی خود تطبیق داده و سپس اقدام نمایید. در ادامه بررسی موضوع فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، قصد داریم تا با چندی از مهم ترین ویژگی های کشور کانادا آشنا شویم. این ویژگی ها و شرایط صرفا برای آشنایی افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند.

آشنایی با این ویژگی ها و شرایط به شما کمک می کنند تا تصمیم نهایی خود را برای مهاجرت به کشور کانادا بگیرید. توصیه می کنیم برای انجام امور مهاجرتی خود و پرکردن فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، از شرکت های معتبری همچون الست گروپ بهره بگیرید تا در طول انجام مراحل مهاجرتی، با مشکل خاصی مواجه نشوید.

کانادا کشوری مهاجرپذیر است:

کانادا کشوری مهاجرپذیر است:

کشور کانادا به عنوان یکی از کشورهای مطرح جهان شناخته می شود. این کشور به سبب نیاز مبرمی که به نیروی کار و سرمایه دارد، از تمامی کشورهای جهان اقدام به جذب مهاجر می کند.

مهاجرپذیر بودن کانادا به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای مثبت این کشور برای انتخاب کانادا به عنوان کشور مقصد شناخته می شود. از آنجایی که کشور کانادا کشوری مهاجرپذیر می باشد، پذیرش متقاضیان خارجی در این کشور نسبتا راحت تر از سایر نقاط جهان می باشد.

البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که پذیرش مهاجر در کشور کانادا بدین معنی نیست که هر متقاضی مهاجرت می تواند به کشور کانادا مهاجرت کند. بلکه شرایط خاصی وجود دارد که در صورت مهیا بودن این شرایط، فرد متقاضی می تواند به عنوان مهاجر وارد کشور کانادا شود. برای آگاهی از این شرایط می توانید با شرکت الست گروپ در این زمینه همکاری نمائید.

کانادا به نیروی کار نیاز دارد:

کانادا به نیروی کار نیاز دارد:

کشور کانادا جزو کشورهایی است که در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. یکی از مهم ترین نیازمندی های کشورها برای تسهیل در پیشرفت، داشتن نیروی کار متخصص می باشد.

کانادا به این دلیل که به نیروی کار متخصص و نیمه متخصص نیاز دارد، در پذیرش مهاجران به کشور خود مواردی همچون تخصص در کار و یا اشتغال آفرینی را مورد توجه قرار می دهد و در صورتی که فرد متقاضی دارای ویژگی های مورد نیاز این کشور باشد، می تواند به راحتی با عنوان مهاجر وارد این کشور شده و شروع به کار کند.

نیاز کانادا به نیروی کار یکی از مهم ترین شاخصه های سهولت ورود مهاجر به این کشور می باشد. البته نیروی کاری، توان ورود به این کشور را خواهد داشت که دارای ویژگی ها و توانمندی های مورد نیاز کشور کانادا باشد. آگاهی از توانایی های مورد نیاز کشور کانادا برای پذیرش مهاجر، مساله ای است که باید از مشاوران شرکت الست گروپ پیگیر آن باشید تا با جزئیات امور مربوطه آشنا شوید.

اقتصاد کشور کانادا به عنوان یکی از برترین های جهان شناخته می شود:

اقتصاد کشور کانادا به عنوان یکی از برترین های جهان شناخته می شود:

اقتصاد جزو مسائلی است که اهمیت بالایی در گذران زندگی و معیشت افراد دارد. بسیاری از کشورهای جهان در حال حاضر با مشکلات اقتصادی بزرگی روبرو هستند که وجود این مشکلات، سرعت پیشرفت این کشورها را به شدت کاهش داده است.

اما در مورد کشور کانادا باید گفته شود که اقتصاد این کشور به عنوان یکی از ده اقتصاد برتر جهان شناخته می شود و این یعنی میانگین سطح معیشتی مردم جزو ده کشور برتر جهان قرار گرفته است. فعالیت های اقتصادی کشور کانادا در زمینه هایی همچون معادن، کشاورزی، خودرو سازی، صنایع غذایی، نفت، گاز و پتروشیمی مطرح است.

پایداری فعالیت های مختلف اقتصادی در کانادا از سویی سبب فراهم شدن بازار کار برای ساکنین این کشور می باشد و از سمتی دیگر سبب پیشرفت روز افزون مردم کانادا در جهان می شود. در سال های اخیر، رشد اقتصادی کشور کانادا در روند صعودی خود باقی مانده است و به همین سبب می توان گفت که اقتصاد کانادا در چندین سال آینده پایدار و بدون تزلزل باقی خواهد ماند.

کانادا به عنوان کشوری توسعه یافته شناخته می شود:

کشورهای توسعه یافته امکانات رفاهی کافی برای تمامی مردم کشور خود را مهیا می کنند.

کشورهای توسعه یافته معمولا به دلیل پیشرفت اقتصادی بالا و نظم اجتماعی حاکم بر جامعه به عنوان برترین کشورها برای گذران زندگی در کنار حفظ رفاه و آرامش شناخته می شوند. در کشورهای توسعه یافته، جدیدترین متدهای زندگی برقرار بوده و بهترین امکانات در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، تفریحی، رفاهی، اقتصادی و ... در اختیار می باشد.

زندگی در یک کشور توسعه یافته می تواند به عنوان اولین قدم برای ورود به مسیر پیشرفت و تعالی شناخته شود چرا که امکانات مورد نیاز برای پیشرفت افراد در کشورهای توسعه یافته به خوبی فراهم می باشد.

فرهنگ کشور کانادا فرهنگی تلفیقی و متنوع می باشد:

همان طور که گفته شد، کشور کانادا کشوری مهاجرپذیر می باشد و ورود مهاجران فراوان از کشورهای مختلف به کشور کانادا موجب شده است تا فرهنگ این کشور به عنوان فرهنگی متنوع و رنگارنگ شناخته شود. شاید سوالی پیش بیاید مبنی بر این که تنوع فرهنگی در کانادا از چه جنبه ای برای مهاجرت افراد مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهاجرت به کشورهایی که دارای یک فرهنگ خاص و مداوم می باشند، ممکن است برای فرد مهاجر امری دشوار به نظر بیاید و شاید مهاجرین به این کشورها تا چندین سال نتوانند خود را با فرهنگ کشور مقصد وفق دهند و به نوعی احساس غربت پیش بیاید.

اما در کشوری مانند کانادا که شما با فرهنگ های مختلفی مواجه خواهید شد، به این نکته پی خواهید برد که می توانید کاملا آزادانه بر عقاید و باورهای مختلف فرهنگی خود باقی مانده و بدون هیچ مشکل و احساس غربتی در این کشور زندگی کنید.

آب و هوای کشور کانادا با اکثر مزاج ها سازگار می باشد:

همان طور که می دانید، کانادا کشوری پهناور و گسترده می باشد. این کشور از بالا به قطب شمال و از پایین به خط استوا نزدیک است. همین امر موجب شده است تا آب و هوای این کشور به عنوان آب و هوایی چهار فصل شناخته شود. تراکم جمعیتی کانادا بیشتر در حوالی جنوب این کشور می باشد که علت این امر تعدیل آب و هوا در این نقاط می باشد.

نقاط شمالی کشور کانادا، آب و هوایی نسبتا سرد را دارد و ممکن است با سلیقه ی تمامی افراد مطابق نباشد. به همین منظور اکثر سرمایه گذاری های صورت گرفته در کشور کانادا برای ساخت و ساز نقاط مسکونی، مربوط به قسمت های جنوبی این کشور می باشد.

مطمئنا زندگی در نقاط جنوبی کشور کانادا برای اکثریت مزاج ها و سلایق میسر می باشد چرا که دمای این نقاط در اکثر روزهای سال کاملا متعادل و مطابق با میانگین دمای منطقه می باشد.

افرادی که ممکن است به دلیل آب و هوای کانادا از مهاجرت به این کشور منصرف شوند، بهتر است پیش از تصمیم گیری در مورد انصراف خود، به بخش های جنوبی این کشور و یا بخش های شمالی کشور ایالات متحده ی آمریکا سفر کنند تا معیار تقریبی دما در این نقاط را به دست آورند.

شرایط تحصیلی مناسبی برای دانشجویان در کشور کانادا فراهم است:

شرایط تحصیلی مناسبی برای دانشجویان در کشور کانادا فراهم است:

مساله ی مدرک تحصیلی و اعتبار آن جزو یکی از شاخصه های مهم برای سنجش علمی کشورها می باشد. کشور کانادا جزو کشورهایی است که به عنوان یکی از قطب های علمی جهان شناخته می شود.

وجود دانشگاه های معتبر و به نام در این کشور با حضور اساتید و دانشمندان مطرح در سطح بین الملل موجب شده است تا دانشگاه های کانادا اعتبار علمی بالایی در سطح جهان داشته باشند. هر ساله شاهد ورود هزاران هزار دانشجوی خارجی به دانشگاه های کانادا برای ادامه ی تحصیل می باشیم.

علت این امر، اعتبار بالای مدارک دانشگاهی کشور کانادا و برخی از دانشگاه های مشهور این کشور در سطح جهان می باشد. بسیاری از دانشجویانی که تحصیلات خود را در دانشگاه های کانادا با موفقیت به اتمام می رسانند و فارغ التحصیل می شوند، بلا فاصله پس از فارغ التحصیلی خود با پیشنهادات فراوان کاری از نقاط مختلف جهان مواجه می شوند. حتی در برخی موارد ممکن است دانشجویی پس از فراغت تحصیل در کشور کانادا به عنوان نیروی کار به کار گرفته شود.

در چنین حالتی، دانشجویانی که از کشورهای خارجی برای تحصیل به این کشور وارد شده اند، می توانند ویزای اقامتی تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر داده و حتی کارت شهروندی کانادا را نیز دریافت کنند. برای این که با جزئیات این امور و چگونگی انجام آن ها آشنا شوید، می توانید با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ در این زمینه مشورت نمائید.

هزینه های معیشتی کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته و توسعه یافته بسیار به صرفه می باشد:

کشور کانادا از مهاجرین به این کشور استقبال می کند. علت این استقبال، ورود نیروی کار و سرمایه به این کشور در کنار افزایش جمعیت می باشد. به همین دلیل کشور کانادا برای ورود راحت تر و مشتاقانه تر متقاضیان مهاجرت، شرایطی را فراهم کرده است تا مهاجرین بتوانند بدون هیچ دغدغه ی خاصی در این کشور زندگی کنند.

یکی از مهم ترین مسائلی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را در سراسر جهان مشغول خود کند، مساله ی محل زندگی می باشد. معمولا در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته، بحث خرید خانه یا اجاره ی آن مساله ی مهمی محسوب می شود.

گاهی اوقات در کشورهای پیشرفته شاهد این هستیم که حتی اقشار نسبتا پر درآمد جامعه نیز توان خرید یک خانه ی کامل را ندارند و معمولا در محله های مختلف، اقدام به اجاره ی خانه با هزینه های بالا می کنند. در کشور کانادا تا حدودی این مساله کم رنگ است.

از آنجایی که کشور کانادا به عنوان کشوری مهاجرپذیر شناخته می شود، مسلم است که برای پذیرش متقاضیان مهاجرت، شرایط و امکانات کافی را فراهم می آورد. به همین دلیل شاهد این هستیم که در کشور کانادا، هزینه های اجاره ی خانه در مقایسه با کشورهای مشابه بسیار پایین می باشد.

انواع روش های مهاجرتی به کانادا

انواع روش های مهاجرتی به کانادا

تا این قسمت از مقاله فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، تا حدودی با مشخصات و ویژگی های کشور کانادا آشنا شدیم و دانستیم که این کشور به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر جهان شناخته می شود. اما آیا منظور از مهاجرپذیر بودن کانادا، این است که هر فردی می تواند تقاضای مهاجرت به این کشور را داشته باشد؟

در جواب باید بگوییم که هر چند کشور کانادا کشوری مهاجرپذیر می باشد، اما تقاضای مهاجرت به کانادا شرایط خاصی را می طلبد که هر فرد با سنجش شرایط کنونی خود و با توجه به نیازمندی کانادا می تواند برای مهاجرت به این کشور درخواست دهد.

در ادامه قصد داریم تا با مشهورترین روش های مهاجرتی به کشور کانادا آشنا شویم. امید است که به سبب آشنایی با این روش ها و مشورت با فعالان این عرصه همانند شرکت الست گروپ، بتوانید مهاجرت بی دردسر و راحتی را به کشور کانادا داشته باشید. همکاری با شرکت های مهاجرتی همچون الست گروپ می تواند در پیشبرد امور مهاجرتی شما بسیار موثر واقع شود.

مهاجرت تحصیلی به کانادا:

مهاجرت تحصیلی به کانادا:

همان طور که قبلا هم بدان اشاره شد، بسیاری از دانشگاه های کانادا دارای مدارکی با اعتبار بسیار بالا در سطح بین الملل می باشند. وجود چنین مدارک معتبری از یک طرف و پذیرش دانشجویان خارجی از طرفی دیگر موجب شده است تا گزینه ی اول جوانان برای مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت تحصیلی باشد.

تحصیل در کشور کانادا علاوه بر فرصت آموزشی مناسبی که در اختیار دانشجو می گذارد، می تواند فرصتی مناسب برای یک دانشجو باشد تا با فرهنگ این کشور آشنا شده و مدتی در آن سکونت کند تا در آینده برای ادامه ی زندگی خود در کشور کانادا تصمیم بگیرد.

کشور کانادا نیاز به نیروی کار دارد و به همین سبب اکثر دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند در این کشور شروع به کار کنند. تحصیل در کشور کانادا مزایای بسیاری برای دانشجویان خارجی دارد و بسیاری از آنان می توانند از بورسیه ی تحصیلی این کشور برای ادامه تحصیل خود بهره مند شوند.

البته این نکته هم باید گفته شود که هر چند که دانشگاه های کانادا دانشجویان مختلف را از کشورهای جهان پذیرش می کنند، اما شرایط خاصی برای پذیرش این دانشجویان تعیین شده است. شرایط تعیینی برای پذیرش دانشجویان خارجی در این کشور صرفا از بابت افزایش کیفی متقاضیان تحصیل در این کشور می باشد. شرایط مختلفی همچون تمکن مالی، نامه ی پذیرش، مدرک زبان و ... جزو شرایط و مدارک تعیین شده برای پذیرش دانشجو در کشور کانادا می باشد.

بسیاری از دانشجویان ممکن است مشکل معیشت در کشور کانادا را یکی از مشکلات اصلی خود برای مهاجرت به کانادا عنوان کنند. چنین افرادی می توانند برای مهاجرت تحصیلی خود، روش تحصیلی کو آپ را انتخاب کنند تا در کنار تحصیل خود بتوانند در کشور کانادا به صورت نیمه وقت مشغول کار شوند.

در صورتی که شما نیز قصد انجام مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این امر و کسب مشاوره و تکلیف برای مهاجرت به کانادا، با مشاوران شرکت های مهاجرتی معتبر کشوری تماس بگیرید.

در حال حاضر یکی از برترین شرکت های مهاجرتی کشور که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی فعالیت می کند، شرکت الست گروپ می باشد. مشاوران شرکت معتبر الست گروپ، می توانند با سنجش شرایط و نیازمندی های شما، بهترین روش مهاجرتی را برای شما و خانواده ی شما در نظر بگیرند و شرایط انجام این مهاجرت را به خوبی برای شما تبیین کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران و کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت کاری به کانادا:

مهاجرت کاری به کانادا:

نیاز کشور کانادا به نیروی کار متخصص و نیمه متخصص، این کشور را به یکی از مقاصد پر طرفدار مهاجران کاری تبدیل کرده است. کانادا برای رشد صنایع خود نیاز بسیار زیادی به مهندسان مختلف صنعتی و افراد نیروی کار دارد و به همین دلیل معمولا تقاضای افرادی که تخصص های مورد نیاز این کشور را دارند، برای مهاجرت پذیرفته می شود.

مهاجرت کاری انواع و اقسام مختلف و متنوعی دارد که هر یک به نحوی می توانند با عنوان مهاجرت کاری شناخته شوند. انتخاب یک روش مناسب برای تقاضای مهاجرت کاری بستگی به شرایط شما و توانایی های شما در زمینه ی انجام امور دارد.

ممکن است برخی از افراد از طریق برنامه های کاری خود اشتغالی برای مهاجرت به کانادا درخواست دهند و برخی دیگر نیز از طریق اسکیل ورکر قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشند. انتخاب هر یک از این انواع باید با توجه به شرایط و توانایی های شما باشد و به گونه ای ذکر شود که توسط دولت کانادا برای پذیرش مهاجر به تایید برسد.

همچنین برخی از این روش های مهاجرت کاری نیاز به تایید و اثبات توسط مدارک معتبر دارد. به همین دلیل در هر زمینه ای که تخصص دارید، بهتر است ابتدا رزومه ای مناسب را با مدارک قابل استدلال برای خود تهیه کنید تا در طول مراحل مهاجرت خود با مشکل مواجه نشوید. نکته ی دیگر در این بخش، بحث نیاز کشور کانادا می باشد. این مساله امری طبیعی است که کشور کانادا اقدام به پذیرش افراد در زمینه هایی کند که واقعا به آن ها نیاز دارد.

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا هر ساله توسط دولت این کشور منتشر می شود و در طول سال، افرادی که تخصص های ذکر شده در این لیست را دارا باشند، می توانند برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. هر چند که کمبود نیروی کار در کشور کانادا موجب شده است تا تقاضای اکثر متقاضیان مهاجرت کاری به این کشور با جواب مثبت همراه باشد،

اما باید توجه داشته باشید که برای مهاجرت کاری به کانادا، فرد متقاضی باید شرایط تعیین شده توسط این کشور را دارا باشد. هر چند که شرایط و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری همانند مهاجرت تحصیلی، خیلی تخصصی و سختگیرانه نمی باشد اما برخی از مدارک همانند مدرک زبان برای پذیرش متقاضیان مهاجرت در این مرحله ضروری می باشد.

در صورتی که شما نیز احساس می کنید که شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا را دارید و همچنین تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا موجود می باشد، می توانید برای انجام امور مهاجرتی خود از طریق شرکت های مهاجرتی اقدام نمائید. شرکت الست گروپ جزو شرکت های نمونه و شناخته شده در زمینه ی امور مهاجرتی می باشد که شما می توانید برای انجام امور مهاجرتی خود از این شرکت راهنمائی دریافت کنید.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری:

مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری:

یکی از مواردی که دولت کانادا از آن به خوبی استقبال می کند، ورود سرمایه به این کشور می باشد. افرادی که با هدف وارد کردن سرمایه به کشور کانادا مهاجرت می کنند، معمولا با گشاده رویی و استقبال دولتی در این کشور پذیرفته می شوند.

یکی از اصلی ترین شروط مهاجرت سرمایه گذاری به کشور کانادا، این است که سرمایه ی شما در داخل این کشور در حال گردش باشد. این امر بدین معنی است که صرفا با داشتن سرمایه ی زیاد شما نمی توانید درخواست مهاجرت سرمایه گذاری به کشور کانادا را بدهید. معمولا پیش از وارد کردن سرمایه به این کشور، دولت کانادا از شما می خواهد تا برنامه ی جامعی از چگونگی مصرف سرمایه ی خود در داخل این کشور ارائه دهید.

مهاجرت سرمایه گذاری نیز همانند سایر انواع مهاجرت ها، اقسام مختلفی دارد. استارت آپ، کارآفرینی، خرید بیزینس، سرمای گذاری استانی و ایالتی و ... به عنوان اقسام مختلف مهاجرت سرمایه گذاری به کشور کانادا شناخته می شوند. مساله ی مهمی که در این میان وجود دارد و ممکن است بسیاری از افراد از آن غاقل شوند، بحث انتخاب نوع مهاجرت سرمایه گذاری می باشد.

اقسام مختلف مهاجرت سرمایه گذاری به کشور کانادا، هر کدام شرایط متنوعی دارند. شما برای این که بتوانید به عنوان یک مهاجر در کشور کانادا پذیرفته شوید، بهتر است شرایط خود را با شرایط اعلامی اقسام مختلف مهاجرت سرمایه گذاری تطبیق داده و بهترن نوع آن را با توجه به شرایط خود به عنوان روش مهاجرتی خود انتخاب کنید.

در چنین حالتی، در صورتی که سایر شرایط مورد نیاز برای پذیرش مهاجر در کشور کانادا را داشته باشید، درصد احتمال پذیرش شما به عنوان یک مهاجر خارجی بسیار بالا خواهد بود.

اما در صورتی که بدون سنجش شرایط خود و بدون هیچ گونه مشورت خاصی در این زمینه اقدام به انتخاب نوع مهاجرت خود کنید، ممکن است توانایی شما برای سرمایه گذاری در کشور کانادا برای دولت این کشور محرز نشود که در این حالت ممکن است درخواست شما برای پذیرش به عنوان مهاجر خارجی در کشور کانادا رد شود.

توصیه می کنیم برای این که مهاجرت امن و ایمن و به دور از هر گونه حاشیه و دغدغه را تجربه کنید، با شرکت های مهاجرتی معتبر در سطح کشور همکاری نمائید. استفاده از نظرات مشاوران این شرکت ها مطمئنا تاثیرات مثبتی در تصمیمات اتخاذ شده توسط شما برای مهاجرت خواهند داشت.

همچنین شما می توانید با بررسی سوابق کاری شرکت های فعال در این زمینه همانند الست گروپ، به این نتیجه برسید که سپردن امور مهاجرتی به این شرکت ها می تواند مراحل پذیرش شما در کشور کانادا را به خوبی پیش ببرد و شما در نهایت می توانید به عنوان یک مهاجر خارجی در کشور کانادا پذیرفته شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات انجام امور مهاجرتی و کسب مشورت و همچنین فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، می توانید با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمائید.

انواع ویزا برای اقامت در کشور کانادا

انواع ویزا برای اقامت در کشور کانادا

بحث اخذ ویزا و نوع آن از دیگر مباحث مطرح شده برای مهاجرت به کشور کانادا می باشد. ویزاها اقسام مختلفی دارند که هر یک با توجه به نوع خود، شرایط و امتیازات ویژه ای را در اختیار مسافران و مهاجران به کشور کانادا قرار می دهد.

در یک تقسیم بندی کلی، ویزاها به دو نوع موقت و دائم تقسیم می شوند. تنوع ویزاهای موقت در مقایسه با ویزاهای دائم بسیار بیشتر می باشد. در ادامه قصد داریم تا با چندی از انواع ویزاهای رایج و پر طرفدار برای اقامت در کشور کانادا آشنا شویم.

ویزای کاری:

ویزای کاری:

این ویزا جزو ویزاهای موقت کشور کانادا محسوب می شود. ویزای کاری به افرادی اعطا می شود که به مدت حداقل شش ماه قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشند. افرادی که قصد دارند تا به میزان مدتی مشخص در کانادا کار کنند، می توانند برای اخذ ویزای کاری کانادا درخواست دهند. یکی از اصلی ترین مزیت های ویزای کاری این است که در صورت موافقت کارفرما و احراز هویت و شرایط فرد، امکان تمدید این ویزا و حتی تبدیل آن به اقامت دائم کانادا وجود دارد.

ویزای توریستی:

ویزای توریستی:

این ویزا جزو ویزاهای موقتی است که اخذ آن با دردسر کمتری همراه است. افرادی که قصد سفرهای تفریحی و توریستی به کشور کانادا را دارند، می توانند برای اخذ ویزای توریستی کانادا درخواست دهند.

ویزای تحصیلی:

ویزای تحصیلی:

ویزای تحصیلی هم جزو ویزاهای پر طرفدار برای ورود و اقامت در کشور کانادا می باشد. برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، باید پذیرفته شدن متقاضی در یکی از دانشگاه های رسمی کانادا محرز شده باشد. مدت اعتبار این ویزا تا پایان فارغ التحصیلی فرد متقاضی می باشد و پس از اتمام تحصیلات، اعتبار این ویزا به پایان می رسد.

یکی از اصلی ترین مزیت های ویزای تحصیلی این است که اگر فردی به عنوان دانشجو در کشور کانادا پذیرفته شود و پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان نیروی کار در کانادا به کار گرفته شود، می تواند ویزای تحصیلی خود را در این کشور، تبدیل به ویزای کاری کند.

در صورتی که حدود پنج سال از اعتبار ویزای کاری بگذرد و فرد متقاضی همچنان منصب کاری خود را حفظ کرده باشد، می تواند برای صدور کارت شهروندی کانادا اقدام کند و در نهایت اقامت دائم این کشور را دریافت کند. در صورتی که شما نیز قصد طی این مراحل را دارید، می توانید با مشاوران تخصصی شرکت الست گروپ در این زمینه مشورت نمائید تا با جزئیات چگونگی پیشبرد کارها در کشور کانادا آشنا شوید.

ویزای نمایندگی:

این ویزا نیز به عنوان یکی از انواع ویزاهای کاری و یا سرمایه گذاری در کشور کانادا شناخته می شود. مدت اقامت این ویزا در وهله ی اول موقت می باشد اما امکان تبدیل آن به ویزای دائم وجود دارد. ویزای نمایندگی برای تاسیس نمایندگی های مختلف شرکت های تجاری صادر می شود.

سوپر ویزا:

این ویزا بر اساس روابط فامیلی افراد با شهروندان کشور کانادا صادر می شود. افرادی که پدر، مادر یا هر یک از بستگان درجه یک آن ها در کشور کانادا اقامت دارند، می توانند برای دیدن آن ها اقدام به دریافت سوپر ویزای کانادا کنند.

ویزای تسهیلات:

این ویزا مخصوص شهروندان دو تابعیتی می باشد. افرادی که پاسپورت کشور کانادا را ندارند اما به عنوان تبعه ی کشور کانادا شناخته می شوند، می توانند برای انجام امور خود در کشور کانادا اقدام به اخذ ویزای تسهیلاتی کنند.

ویزای تولد فرزند:

ویزای تولد فرزند:

کانادا کشوری مهاجرپذیر می باشد و به همین دلیل افرادی که قصد دارند تا فرزند خود را در داخل کشور کانادا به دنیا بیاورند، می توانند از این ویزا و یا هر یک از اقسام دیگر ویزاها برای ورود به کشور کانادا و تولد فرزند خود اقدام کنند. فرزند به دنیا آمده در کشور کانادا به عنوان شهروندی دو تابعیتی شناخته خواهد شد.

ویزای دیپلماتیک:

ویزای دیپلماتیک:

این ویزا اختصاص به افراد سیاسی سایر کشورها دارد و به منظور انجام امور سیاسی مربوطه در کشور کانادا صادر می شود.

موارد ذکر شده به عنوان ویزاهای پر کاربرد در کشور کانادا شناخته می شوند. این ویزاها با هدف اعطای اقامت موقت با توجه به نیاز افراد طراحی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزاهای دائم و موقت کانادا و همچنین تطبیق شرایط خودتان برای اخذ ویزای کانادا می توانید با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

منظور از فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا چیست؟

منظور از فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا چیست؟

همان طور که گفته شد، یکی از اصلی ترین مواردی که موجب می شود تا شما بتوانید برای مهاجرت به یک کشور خارجی اقدام کنید، شرایط و توانایی های شما در زمینه های مختلف می باشد. به همین منظور برای بررسی و توان سنجی افراد در زمینه ی مهاجرت، فرم های مخصوصی طراحی می شود تا اطلاعات این افراد را کسب کرده و مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

اطلاعات ارائه شده در این فرم ها می تواند تاثیر بسیاری در نحوه ی مهاجرت فرد داشته باشد. به همین سبب پر کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، اهمیت بالایی دارد چرا که این اطلاعات به خوبی مورد آنالیز و بررسی قرار خواهد گرفت و بر اساس اطلاعات ارائه شده، برای نحوه ی مهاجرت فرد تصمیم گرفته خواهد شد.

البته این نکته هم باید بیان شود که ممکن است فرم های مختلفی با توجه به شرایط و توان افراد طراحی شود اما ذکر نکات ضروری در انتهای فرم می تواند راه را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرد متقاضی باز بگذارد.

در ادامه ،نمونه فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را مشاهده می کنیم. شما می توانید با ارائه ی این فرم به مشاوران شرکت الست گروپ، در مورد انتخاب نحوه ی مهاجرت خودتان به کشور کانادا مشورت کرده و تصمیمات لازم را در این زمینه بگیرید.

نمونه فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

نام و نام خانوادگی: ......
تاریخ تولد: ......
شماره تماس (ثابت و موبایل): ......
محل اقامت (شهر و کشور): ......
تابعیت: ......
آدرس ایمیل: ......
وضعیت تاهل: ......
تعداد اعضای خانواده (در صوت تاهل): ......
مدرک و رشته ی تحصیلی: ......
شغل کنونی: ......
سوابق شغلی (به همراه مدت زمان کار): ......
سوابق علمی، پژوهشی، هنری، ورزشی ( و یا انواع دیگر): ......
هدف از ارائه ی فرم (به نوعی می توان گفت انتخاب نوع مهاجرت از منظر خود): ......
توانمندی های تخصصی با مدرک (در هر زمینه ای): ......
توانمندی های تخصصی بدون مدرک و تجربی (در هر زمینه ای): ......
میزان دارایی های نقدی: ......
میزان دارایی های غیر نقدی: ......
مدرک تعیین سطح زبان: ......
سابقه ی ارائه ی درخواست صدور ویزا از طریق سفارت کانادا: ......
نکات ضروری (هر نکته ای که احساس می کنید ممکن است برای ارزیابی مهاجرت شما کارایی داشته باشد): ......

فرم بالا نمونه فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا می باشد.

شما با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا می توانید اطلاعاتی نسبی در مورد شرایط زندگی خودتان ارائه دهید تا با توجه به بررسی شرایط شما، تصمیماتی در مورد نحوه ی مهاجرت شما به کشور کانادا گرفته شود.

جمع بندی

مهاجرت به کشورهای خارجی، به خصوص کشورهای مهاجرپذیر جهان مبحث مهمی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. کشور کانادا کشوری مهاجرپذیر می باشد و از مهاجران خارجی به خوبی استقبال می کند.

افراد زیادی هستند که سالانه درخواست مهاجرت به کانادا را به سفارت این کشور ارائه می کنند. نکته ی مهم این است که کشور کانادا با توجه به شرایط و توانمندی های افراد اقدام به پذیرش آن ها به عنوان مهاجر می کند. به همین دلیل داشتن شرایط و توانایی های مورد نیاز کشور کانادا برای پذیرش درخواست مهاجرت اهمیت بالایی دارد.

شما می توانید با وارد کردن اطلاعات خود در فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، تا حدودی مورد ارزیابی قرار بگیرید و از این طریق روش های مناسب برای مهاجرت شما به کشور کانادا مشخص می شود. در حال حاضر شرکت الست گروپ جزو شرکت های نمونه ی کشوری می باشد که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی فعالیت می کند.

مشورت با مشاوران و متخصصان شرکت الست گروپ می تواند به عنوان چراغ راهنمایی برای شما در مسیر انجام مهاجرت به کشور کانادا باشد. شما می توانید به سبب مشورت با افراد با تجربه در این شرکت، از روش های مهاجرتی متناسب با شرایط خود برای مهاجرت به کشور کانادا استفاده کنید. مطمئن باشید مشورت با افراد با سابقه در انجام چنین اموری، روال انجام امور مهاجرتی شما را به خوبی و به دور از حاشیه پیش خواهد برد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.