اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ثبت شرکت در کانادا و اقامت

ثبت شرکت در کانادا و اقامت

در این مقاله به بررسی موضوع ثبت شرکت در کانادا و اقامت می پردازیم.

قطع به ‌یقین شما نیز در باره ثبت شرکت در کانادا و اقامت در این کشور فکر کرده اید. زیرا این راه‌ حل به ‌عنوان یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا در نظر گرفته می‌شود.

در این مقاله به بررسی موضوع ثبت شرکت در کانادا و اقامت می پردازیم.

قطع به ‌یقین شما نیز در باره ثبت شرکت در کانادا و اقامت در این کشور فکر کرده اید. زیرا این راه‌ حل به ‌عنوان یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا در نظر گرفته می‌شود.

برخی از افراد تصور می‌کنند که ثبت شرکت در کانادا فقط برای افرادی مناسب می‌باشد که در حوزه کارهای تجاری بزرگ فعالیت دارند. اما در صورتی ‌که ممکن است اطلاعات دقیق در رابطه با این ‌موضوع نداشته باشند. زیرا قوانینی که برای مهاجرت و اقامت در کانادا از طریق ثبت شرکت در نظر گرفته می‌شود، بدین ‌صورت است که حتما نیاز نیست که تجارب گسترده‌ای در زمینه کسب گواهی کار داشته باشید.

هر چند که اگر در اداره یک کسب ‌و کار بسیار کوچک مهارت داشته باشید و بتوانید فرایند اشتغال‌زایی در کانادا را رشد دهید و به پیشرفت اقتصادی این کشور کمک کنید، می‌توانید از ویزای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا بهره‌مند شوید و به اقامت این کشور دست پیدا کنید.

اینفوگرافیک ثبت شرکت در کانادا و اقامت

اینفوگرافیک ثبت شرکت در کانادا و اقامت

هنگامی ‌که به مطالعه این مقاله علاقه نشان داده اید، قطعا شما نیز نیازمند شناخت بیشتر روش‌های مختلف برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت در این کشور می‌باشید و ابهامات بسیار زیادی در ذهن شما شکل ‌گرفته است. حال اگر به دنبال یک منبع مناسب هستید تا پاسخ سوالات ذهنی خود را برطرف کنید، ما در این‌ مقاله در کنار شماییم تا در ادامه این مطلب اطلاعاتی در باره این موضوع فراهم سازیم.

ویدئو ثبت شرکت در کانادا و اقامت

اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در این‌ خصوص هستید، می‌توانید از کارشناسان و مشاوران خبره و حرفه‌ای شرکت الست گروپ کمک بگیرید. موسسه الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی شناخته می شود.

مطالبی که در ادامه این مبحث ارائه خواهیم داد، عبارتند از:
کانادا و شرایط زندگی در آن به چه صورت است؟
ثبت شرکت؛ مطمئن‌ترین انتخاب در کانادا
مبلغ لازم برای ثبت شرکت در کانادا
مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا چگونه امکان‌پذیر است؟
سرمایه گذاری و اقامت در کانادا
ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن چگونه می‌باشد؟
راهنمایی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت
شرکت خصوصی (Sole Proprietorship)
شرکت مشارکتی (Partnership)
شرکت سهامی (Corporation)
شرکت تعاونی (Cooperative)
ثبت شرکت برای غیر کانادایی‌ها
شرایط ثبت شرکت در کانادا و اقامت به چه صورت می‌باشد؟
شرط اخذ اقامت دائم کانادا
ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در شهرهای مهم کانادا چگونه است؟
ثبت شرکت در استان کبک
ثبت شرکت در استان منیتوبا
ثبت شرکت در استان بریتیش
ثبت شرکت در ونکوور
ثبت شرکت در انتاریو
۱۰ قدم برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت شامل چه مواردی است؟
مزایای ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن در چیست؟
سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا
شرکت مهاجرتی الست گروپ
سخن پایانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در کانادا و اقامت با ما همراه باشید.

 

کانادا و شرایط زندگی در آن به چه صورت است؟

کانادا و شرایط زندگی در آن به چه صورت است؟

کشور کانادا از موقعیت اقتصادی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و همسایگی آن با کشور آمریکا توانسته آن را به‌ عنوان یک قطب اقتصادی بزرگ در دنیا مطرح کند.

حال با توجه به این ‌که اقتصاد قدرتمندی در کانادا فراهم می‌باشد، اغلب مردم این کشور از شرایط رفاهی خوبی برخوردار هستند. این کشور با مساحت گسترده، شهرهای بسیار زیادی را در اختیار مردم خود قرار داده است. در این کشور فقط ۴۰ میلیون نفر زندگی می‌کنند که بعد از کشور روسیه از نظر وسعت به ‌عنوان بزرگ‌ترین کشور به حساب می‌آید.

تمامی این امتیاز‌های مثبت باعث شده ‌است که تعداد بسیار زیادی از افراد برای ادامه زندگی این کشور را انتخاب کنند و قصد اقامت در این کشور را داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین موارد برای اقامت در این کشور، ثبت شرکت در کانادا است که می‌تواند باعث تضمین آینده‌ی افراد و خانواده آن‌ها شود.

با ثبت شرکت در کانادا و اقامت در این کشور می‌توانید از امکانات رفاهی خوبی برخوردار شوید. اما در ابتدا باید اطلاعات کافی در راستای بازار کار و شرایط رفاهی این کشور برای سرمایه‌گذاری و اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کسب کنید.

ثبت شرکت؛ مطمئن‌ترین انتخاب در کانادا

ثبت شرکت؛ مطمئن‌ترین انتخاب در کانادا

روش‌های بسیار زیادی برای اخذ اقامت در کانادا وجود دارد. به‌ عنوان نمونه افراد از طریق ازدواج با فردی که تبعه کانادا می‌باشد، می‌توانند مقیم این کشور شوند.

موارد دیگری همچون مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری از مهم‌ترین و شایع‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور شناخته می‌شود. اما راهکار مطمئن‌تری که می‌توان به آن‌ها اضافه کرد، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا و اقامت دائم در این کشور می‌باشد.

اغلب راهکارهای موجود که برای مهاجرت به کانادا در نظر گرفته می‌شود، به ‌عنوان اقامت موقت می‌باشد. اما افراد با ثبت شرکت در کانادا و سرمایه‌گذاری، می‌توانند به ‌راحتی اقامت دائم این کشور را کسب کنند. البته برای رسیدن به اقامت دائم باید پروسه‌های مختلفی سپری گردد.

اما تمامی این مراحل یک فرصت ایده‌آل برای افراد به وجود خواهد آورد تا بتوانند از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا یک شغل و فعالیت منحصر به ‌فرد ایجاد کنند و با قدرت اقتصادی بسیار بالای این کشور پیشرفت کنند و به‌ راحتی به کسب درآمد برسند و اقامت دائم این کشور را از آن خود کنند.

اما برای شناخت اطلاعات بیشتر در این زمینه و طی کردن پروسه‌های مختلف برای برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت، شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی می‌تواند به شما کمک کند و با مشاوره‌های منحصر به‌ فرد، شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کند.

مبلغ لازم برای ثبت شرکت در کانادا

مبلغ لازم برای ثبت شرکت در کانادا

مهم‌ترین چیزی که قبل ‌از به ثبت رساندن شرکت در ذهن افراد می‌باشد، مبلغ مورد نیاز برای ثبت شرکت در کانادا است. به نسبت دیگر کشورهای دنیا، مبلغ سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا بسیار کمتر می‌باشد. افراد قادر هستند با داشتن مبلغی نه‌ چندان زیاد، به ‌سادگی ویزای ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری این کشور را دریافت کنند.

البته توجه کردن به ایالت و استانی که قصد سرمایه‌گذاری در کشور کانادا و اقامت در آن را دارید، مسئله مهمی است که می‌تواند مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در کانادا را تعیین کند. در هر صورت عدد تقریبی برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا وجود دارد. طبق بررسی‌های کارشناسان شرکت الست گروپ، حداقل مبلغ مورد نیاز حدوداً ۱۰۰ هزار دلار برآورد شده ‌است.

با این مبلغ می‌توان در یکی از ایالت‌های کشور کانادا به ‌سادگی با ثبت شرکت در کانادا اقامت دائم را دریافت کرد.

لازم است که حتما صلاحیت افراد بررسی گردد و در صورت تایید، این هزینه‌ها پرداخت شود. البته همچنان باید بگوییم که تفاوت‌های بسیار زیادی در راستای هزینه ثبت شرکت در کانادا از ایالت به ایالت دیگری وجود دارد.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا چگونه امکان‌پذیر است؟

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا چگونه امکان‌پذیر است؟

قبل از این که اطلاعاتی در زمینه ثبت شرکت در کانادا و اقامت در این کشور برای شما فراهم سازیم، بهتر است اطلاعاتی در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری کسب کنید. در واقع هدف اصلی دولت کانادا از ارائه این قوانین این است که افراد تجاری ثروتمند را جذب کشور خود کند تا بتواند از سرمایه موجود آن‌ها برای کشور خود استفاده داشته باشد.

در کل افرادی که سرمایه‌گذاری خود را در کشور کانادا انجام بدهند، باعث رشد و توسعه اقتصادی بیشتر این کشور خواهند شد. طبق اساسنامه هایی که در این زمینه عنوان شده ‌است، شخصی که بتواند در کانادا سرمایه‌گذاری کند، قادر به اخذ اقامت دائم این کشور می‌باشد و همچنان می‌تواند خانواده خود را نیز از این امکان بهره‌مند کند.

برنامه‌هایی که در حوزه سرمایه‌گذاری برای اقامت در کانادا در نظر گرفته می‌شود، طبق پرکاربردترین برنامه‌های مهاجرتی می‌باشد.

قطع به ‌یقین می‌توان گفت که سیستم حکومتی خاصی که برای این کشور در نظر گرفته است، به ‌عنوان یک جایگزین اروپایی برای کاپیتالیسم و غیره قابل ‌قبول در کشور آمریکا می‌باشد.

به این نکته توجه کنید که مزایای اجتماعی بسیار زیادی با زندگی کردن در کشور کانادا به سبک اروپایی وجود دارد و اقامت داشتن در این کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

سرمایه گذاری و اقامت در کانادا

سرمایه گذاری و اقامت در کانادا

اگر شما نیز متقاضی خوبی برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا هستید، از روش‌های متعددی می‌توانید برای این فرآیند اقدام داشته باشید تا به اقامت کانادا دست پیدا کنید. تنوع های بسیار زیادی در راستای این روش وجود دارد که همه افراد با توجه به شرایط منحصر به ‌فرد خود می‌توانند یک مورد را انتخاب کنند.

اما به‌ غیر از ثبت شرکت، برنامه‌های متعدد دیگری همچون خوداشتغالی و کارآفرینی، مهم‌ترین مواردی است که افراد می‌توانند از طریق آن باعث راه‌اندازی یک کسب ‌و کار در کانادا شوند و قطع به‌ یقین اقامت دائم کشور کانادا را نیز دریافت کنند.

شرایط سرمایه‌گذاری اغلب برای افرادی کارساز و مفید می‌باشد که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌های غیر فعال می‌باشند. در واقع قصد ندارند هیچ‌ گونه تعهدی در راستای کسب ‌و کار مد نظر خود داشته باشند.

افراد ثروتمند که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، می‌توانند به‌ سادگی کسب ‌و کار جدید را خریداری کنند یا حتی با ایجاد کسب ‌و کار جدید، آن را تحت مالکیت بگیرند. به‌ همین منوال می‌توانند تحت یک برنامه مهاجرتی، اقدامات لازم برای اقامت دائم خود را انجام بدهند.

حال برای شناخت بیشتر راه ‌حل‌های ثبت شرکت در کانادا و اقامت در این کشور، اطلاعاتی در ادامه این مبحث برای شما خواهیم داشت و در باره جزئیات مربوط به آن خواهیم گفت تا شما نیز بتوانید از این امکان به بهترین نحو ممکن استفاده داشته باشید.

البته در هر صورت نیازمند مشاوره‌های تخصصی‌تر از افراد خبره می‌باشید. کارشناسان ما در شرکت الست گروپ همواره در کنار شما خواهند بود تا بتوانید با آگاهی کافی برای اقامت در کانادا اقدام کنید.

ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن چگونه می‌باشد؟

ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن چگونه می‌باشد؟

حتما شما نیز اطلاعاتی در زمینه ثبت شرکت در شهرهای کبک، ثبت شرکت در ید و دیگر شهرهای مختلف کانادا را شنیده‌اید و چنانچه شما روحیه‌ای مدیریتی داشته باشید، تلاش بسیار زیادی برای اخذ این عنوان خواهید کرد. بهترین اقتصاد دنیا بعد از آمریکا متعلق به کشور کانادا می‌باشد.

به‌ همین دلیل کانادا راه ‌حل‌های متفاوتی برای مدیران بین‌المللی اعلام کرده ‌است تا افراد بتوانند در راستای ثبت شرکت بعد از تحریم‌ها موفق باشند. جزئیات متفاوتی در راستای ثبت شرکت در کانادا وجود دارد.

به‌ عنوان نمونه؛ روش‌های مختلفی همچون سرمایه‌گذاری و دیگر موارد در زیرشاخه‌های این دسته‌بندی قرار دارند. در صورتی ‌که اگر اطلاعات کافی در رابطه با ثبت شرکت در کانادا و اقامت داشته باشید و به جزئیات مربوطه آن یعنی نوع تجارت، هزینه‌ها و مزایای تاسیس شرکت آگاه باشید، قطعا می‌توانید مسیر هموارتری در این راستا سپری کنید. حال در ادامه به برخی از این نکات خواهیم پرداخت.

راهنمایی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت

راهنمایی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت

در کل می‌توان گفت که ۴ نوع شرکت برای ثبت شدن در کانادا وجود دارد و افراد می‌توانند بر اساس این ۴ نوع شرکت، اقامت دریافت کنند.

هر کدام از این ۴ نوع شرکت راه و روش منحصر به ‌فردی برای خود دارند تا از این طریق بتوان آن را به ثبت رساند.

راه و روش ثبت شرکت شما براساس نوع تجارتی که انتخاب می‌کنید، مشخص خواهد شد. حال در ادامه به راهنمایی ثبت شرکت در کانادا خواهیم پرداخت و در مورد این ۴ نوع شرکت، اطلاعاتی برای شما خواهیم داشت.

شرکت خصوصی (Sole Proprietorship)

این نوع شرکت فقط توسط یک شخص اداره و مدیریت خواهد شد.

در واقع می‌توان گفت که مدیریت تجارت این نوع از شرکت‌ها به ساده‌ترین روش ممکن می‌باشد که افراد از این طریق می‌توانند به ثبت شرکت در کانادا بپردازند.

شرکت مشارکتی (Partnership)

همان ‌طور که از نام این نوع شرکت مشخص است، توسط ۲ یا چندین شریک راه‌اندازی خواهد شد. این شرکت سرمایه‌های اولیه خود را برای شکل‌گیری یک کسب‌ و کار وارد بازار کار خواهند کرد. البته نمی‌توان گفت که سرمایه افراد فقط منظور پول می‌باشد.

بلکه شرکا می‌توانند مواردی همچون مهارت و نیروی کار را در کنار پول به‌ عنوان سرمایه‌گذاری در این کشور در این شرکت مشارکتی به دنبال داشته باشند. اما ۳ روش برای به ثبت رساندن شرکت‌های مشارکتی وجود دارد.

روش اول

افراد سرمایه‌گذار در این روش به یک اندازه در سود و زیان شریک هستند و این روش به ‌عنوان مشارکت عمومی شناخته می‌شود.

روش دوم

این روش از مشارکت بسته به ۱ یا ۲ نفر می‌باشد که ممکن است مسئولیت نامحدودی بر دوش عده‌ای و مسئولیت محدودی بر دوش عده‌ای دیگر گذاشته شود. افرادی که مسئولیت محدود دارند، فقط قادر به بیان نظرات و ایده‌های خود در این روش می‌باشند.

روش سوم

مشارکت با مسئولیت محدود به‌ عنوان روش سوم شرکت‌های مشارکتی شناخته می‌شود که افراد می‌توانند با قرارداد بستن با یکی از شرکای شرکت، در این مجموعه فعالیت داشته باشند.

این نوع روش باعث می‌شود تا در صورت وجود هر گونه ضرر و زیان و مشکل، فقط دارایی‌های آن شخص به خطر می‌افتد و دیگر تمامی هیات مدیره و شرکا درگیر این ‌موضوع نخواهند شد.

شرکت سهامی (Corporation)

این نوع از شرکت یکی دیگر از مواردی است که می‌توان با ثبت آن در کانادا به اقامت دائم دسترسی داشت.

اما مهم‌ترین مشخصات آن این است که فردی می‌تواند با خریداری سهام تجاری صاحب شرکت شود و صاحب بخشی از شرکت شود.

در کل هر شخص به اندازه‌ی سهام خریداری شده‌ی خود می‌تواند به‌ عنوان حق مالکیت آن شرکت اقدام کند.

شرکت تعاونی (Cooperative)

این شرکت مسئولیت‌های کنترل‌ شده‌ای را دارد و فقط به واسطه اعضاء آن مدیریت و کنترل خواهد شد.

در واقع مسئولیت محدود این نوع شرکت‌ها باعث شده ‌است تا با نام شرکت ‌تعاونی شناخته شوند.

ثبت شرکت برای غیر کانادایی‌ها

ثبت شرکت برای غیر کانادایی‌ها

مهم‌ترین موضوع در راستای ثبت شرکت در کانادا این است که مدیران مهاجر و غیر کانادایی که در کشور و شهر خود دارای یک شرکت می‌باشند، می‌توانند شعبه دیگری از شرکت خود را در کانادا به ثبت برسانند.

این امکان برای افراد غیر کانادایی وجود دارد تا بتوانند برای خود شرکت تازه‌ای در کانادا برای اولین ‌بار تاسیس نموده و این به ‌عنوان یکی از پوئن‌های مثبت برای پرورش دادن برای گسترش دادن فعالیت‌های کاری افراد شمرده می‌شود. البته نکات مهمی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت وجود دارد.

زیرا هر یک از ایالت و استان های کشور کانادا قوانین منحصر به ‌فرد برای فعالیت‌های ثبتی شرکت ارائه خواهند داد و همین مسئله باعث می‌شود تا متقاضی قبل ‌از این‌ که برای ثبت شرکت در کانادا اقدام کند، اطلاعاتی در رابطه با روش‌های تجارت برای این کار داشته باشد. به ‌عنوان نمونه از مواردی همچون ویزای استارت‌آپ و خود حمایتی می‌تواند در برخی از مواقع بهره‌مند شود.

گر چه همچنان توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب در راستای ویزای کارآفرینی که در کنار آن می‌تواند به ‌عنوان یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری برای به ثبت رساندن شرکت در کانادا شمرده شود را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید تا با آگاهی کافی در این ‌باره اقدام کنید.

با شناخت این دسته از شرکت‌ها می‌توانید با اطلاعات کافی در راستای ثبت شرکت در کانادا و اقامت برای این کشور اقدام داشته باشید.

در هر صورت ممکن است ابهامات و سؤالات متعددی در ذهن شما شکل بگیرد که نیاز به راهنمایی‌های بیشتر داشته باشید. در این خصوص می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت کمک بگیرید.

شرایط ثبت شرکت در کانادا و اقامت به چه صورت می‌باشد؟

شرایط ثبت شرکت در کانادا و اقامت به چه صورت می‌باشد؟

برای ‌این که افراد بتوانند از طریق ثبت شرکت در کانادا و اقامت در آن پیشرفت کنند، شرایط منحصر به ‌فردی در نظر گرفته می‌شود تا از این طریق مهاجران بتوانند به‌ سادگی ویزای سرمایه‌گذاری کانادا را دریافت کنند.

این شرایط توسط دولت کانادا تعیین ‌شده است و مرحله به مرحله، فرد متقاضی موظف است که آن را پشت سر بگذارد و در صورت داشتن صلاحیت، از امکان ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در کانادا بهره‌مند شود.

حال طبق اطلاعات منحصر به‌ فردی که شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی در این زمینه برای شما فراهم ساخته ‌است، به مهم‌ترین شرایط ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن اشاره خواهیم کرد:
1.    سن بالای 18 سال 
2.    نداشتن سوءپیشینه
3.    داشتن تمکن مالی
4.    دارا بودن حداقل 3 سال سابقه مدیریتی
5.    بیزنس پلن قوی
6.    مدرک تحصیلی
7.    مدرک زبان
8.    مشخص بودن موضوع فعالیت شرکت
9.    استخدام یک فرد کانادایی به عنوان کارمند تمام وقت ( این فرد باید غیر از اعضای خانواده باشد.)
10.    اثبات عدم ورشکستگی در گذشته
11.    مشخص بودن نوع شرکت و مکان فیزیکی آن
12.    داشتن حساب بانکی در کانادا

شرط اخذ اقامت دائم کانادا

شرط اخذ اقامت دائم کانادا

این قوانین برای تمامی کشورها در نظر گرفته ‌شده است که فرد از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت می‌تواند اقامت دائم آن کشور را کسب کند. اما در راستای کشور کانادا، با شروطی امکان‌پذیر می‌باشد. در هیچکدام از روش‌های قرار داده ‌شده برای سرمایه‌گذاری در کانادا به ‌صورت مستقیم نمی‌توان اقامت دائم این کشور را کسب کرد.

در ابتدا برای این ‌که بتوانید ویزای سرمایه‌گذاری دائم کسب کنید، باید به انتخاب ایالت مد نظر خود بپردازید. سپس بعد از این ‌که تصمیم درستی از ایالت گرفتید و آن را مشخص کردید، باید حدوداً ۲ سال در آن ایالت اقامت داشته باشید. در این ۲ سال، اقامت دائم برای متقاضی در نظر گرفته می‌شود. حال فرد با ثبت شرکت در کانادا و سرمایه‌گذاری در این کشور می‌تواند اقدامات لازم برای اقامت دائم را انجام بدهد.

البته اخذ این اقامت نیز شرایط خاص خود را دارد و فرد باید در بازه زمانی دو ساله به ‌صورت مداوم در کانادا باشد و هرگز از کانادا خارج نشود.

همین‌ طور ارائه گزارش کسب ‌و کار به‌ صورت مرتب و دقیق برای اداره‌ی مهاجرتی ایالات کانادایی، می‌تواند کمک بیشتری برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت شما داشته باشد. در صورتی ‌که در این‌ باره بی‌ توجه باشید، اقامت موقت شما نیز لغو خواهد شد و این می‌تواند یک مانع بزرگ برای داشتن اقامت دائم از طریق ثبت شرکت باشد.

ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در شهرهای مهم کانادا چگونه است؟

ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در شهرهای مهم کانادا چگونه است؟

همان ‌طور که در مطالب بالا گفتیم، هر ایالتی شرایط متفاوتی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت در نظر گرفته ‌است. حتی مبلغ مورد نیاز برای هر کدام از ایالت‌های کانادا با دیگری متفاوت است. حال در این بخش قصد داریم تا در رابطه با حداقل مبلغ مورد نیاز برای ثبت شرکت در کانادا برای شما اطلاعاتی داشته باشیم.

اطلاعات بیشتر در این ‌مورد می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق سرمایه‌گذاری برای اقامت در کانادا تلاش کنید.

هر چند اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد هستید، مشاوران شرکت الست گروپ همواره در کنار شما هستند تا بتوانید از این راه پر پیچ ‌و خم به ‌سادگی عبور کنید.

ثبت شرکت در استان کبک

یکی از بهترین و زیباترین استان‌های کانادا، استان کبک است که طبق بررسی‌ها، شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در آن وجود دارد.

مهم‌ترین نکته این است که ارائه مدرک زبان انگلیسی در این استان نیاز نیست. اما ارائه دادن مدرک فرانسوی مهم‌ترین اصل برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا می‌باشد. کمترین هزینه‌ای که برای ثبت شرکت در استان کانادا در نظر گرفته می‌شود، حدوداً ۲۲۰ هزار دلار کانادا است. فرد متقاضی می‌تواند از طریق یکی از بانک‌های استان کبک اقدام به سپرده‌گذاری این مبلغ کند.

این شرایط می‌تواند برای اقامت دائم به شما کمک کند تا بتوانید به ‌عنوان یکی از ساکنین اصلی استان کبک شناخته شوید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

خدمات مهمی همچون بیمه بهداشتی، بیمه تحصیلی، بیمه درمانی و دیگر موارد در استان کبک برای مهاجران وجود دارد که با ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در این استان می‌توان از آن بهره‌مند شد.

ثبت شرکت در استان منیتوبا

یکی از معدود استان‌هایی که با کمترین سرمایه‌گذاری می‌تواند در راستای ثبت شرکت در کانادا و اقامت برای افراد مفید واقع شود، این استان می‌باشد. به ‌عنوان نمونه حداقل مبلغ برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در این استان بین 75 تا 100 هزار دلار کانادا می‌باشد که فرد به ‌سادگی می‌تواند از این امکان برخوردار شود.

مزیت بسیار زیادی برای انتخاب استان منیتوبا برای ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری وجود دارد. مهم‌ترین آن این است که در صورتی ‌که فعالیت راه‌اندازی شده شما با موفقیت روبرو شود، سپرده‌ای که در دست دولت دارید به شما برگشت داده می‌شود.

البته قطعا باید با اطلاعات کافی در این راه قدم بردارید. زیرا اگر کسب ‌و کار شما بی ‌نتیجه بماند، هیچ مبلغی از سپرده‌گذاری به شما بازگشت داده نمی‌شودولی در عین حال شکست کسب و کار شما هیچ تاثیری در اخذ یا لغو اقامت دائم شما نخواهد داشت.

ثبت شرکت در استان بریتیش کلمبیا

یکی دیگر از استان‌های منحصر به ‌فرد کانادا برای زندگی، استان بریتیش کلمبیااست. اگر شما نیز نیاز به سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن دارید، می‌توانید استان بریتیش کلمبیا را به ‌عنوان یک گزینه در ذهن خود داشته باشید. حداقل سرمایه‌گذاری و مبلغ برای ثبت شرکت بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار در این استان در نظر گرفته می‌شود.

اما قطعا هر چه که میزان سرمایه افزایش پیدا کند، فرد می‌تواند تعداد بیشتری از همراهان خود را به کانادا بیاورد و برای آن‌ها نیز اقامت دریافت کند.

در صورتی ‌که بتوانید مبلغ مد نظر را برای ثبت شرکت خود دست‌ و پا کنید، مجوز ورود ۵ نفر دیگر به ‌غیر از خانواده خود را نیز خواهید داشت و می‌توانید از افراد حرفه‌ای برای کسب‌ و کار خود کمک بگیرید.

ثبت شرکت در ونکوور

یکی از شهرهای استان بریتیش کلمبیا، ونکوور می‌باشد که در نواحی غرب کشور کانادا واقع ‌شده است.

با توجه به این ‌که از شرایط خاص جغرافیایی برخوردار می‌باشد و جمعیت آن بالغ ‌بر ۵ میلیون نفر می‌باشد، اقتصاد بسیار خوبی در این شهر برقرار است.

به همین دلیل به نوعی مرکز اقتصادی استان بریتیش کلمبیا، ونکوور شناخته می‌شود که افراد می‌توانند برای ثبت شرکت در این شهر نیز اقدام کنند و از خدمات ارزنده آن بهره‌مند شوند.

ثبت شرکت در انتاریو

انتاریو دارای جمعیت ۱۴٫۵۰۰۰۰۰۰ نفر می‌باشد و به‌ عنوان یک شهر تجاری به حساب می‌آید. بنابراین شرایط خوبی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت خواهد داشت. قوانین خاصی برای اجرای جریمه‌ها، نام تجاری و دیگر موارد در این شهر برقرار می‌باشد.

به‌ عنوان نمونه اگر فردی اطلاعات اشتباه برای به ثبت رساندن شرکت خود در نظر گرفته باشد، حدوداً ۲ هزار دلار جریمه خواهد شد. البته این مبلغ برای شرکت‌های بزرگ ۲۵ هزار دلار در نظر گرفته‌ شده است. در این استان ۳ بیزینس متفاوت وجود دارد. به‌ همین دلیل هزینه ثبت شرکت در کانادا با توجه به این ۳ عامل تعیین خواهد شد. ثبت کردن شرکت در این شهر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

با شناخت این ‌دست از مسائل به درک درستی در رابطه با استان‌های پرکاربرد کشور کانادا رسیدید و توانستید بدانید که حدود حداقل مبلغ مورد نیاز برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن چقدر می‌باشد.

اما ممکن است برخی از جزئیات دیگر ناگفته مانده باشد که با کمک گرفتن از  کارشناسان شرکت الست گروپ می‌توانید به درک درستی از این ‌موضوع دست پیدا کنید و با بهترین امکانات رفاهی برای مهاجرت خود اقدام کنید.

۱۰ قدم برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت شامل چه مواردی است؟

۱۰ قدم برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت شامل چه مواردی است؟

همه افرادی که قصد ثبت شرکت در کانادا و اقامت دارند، قطعا در نگاه اول این کار را بسیار دشوار و پر از چالش می‌دانند. اما در صورتی‌ که متقاضی قادر به فراهم کردن شرایط درست و اصولی باشد، قطعا می‌تواند این پروسه را با موفقیت به اتمام برساند.

فوت ‌و فن های مهمی برای رسیدن به هدف یعنی ثبت شرکت در کانادا وجود دارد. حال ما در شرکت الست گروپ برای این‌ که بتوانیم سطح آگاهی افراد را در این زمینه افزایش دهیم، چندین نکته مهم که به شما برای رسیدن به ثبت شرکت کمک خواهد کرد را خواهیم گفت.

ایده‌ی تجاری مناسب

مهم‌ترین نکته در راستای به ثبت رساندن شرکت، داشتن ایده‌ی تجاری فوق ‌العاده کاربردی و مناسب می‌باشد و هیچ تفاوتی ندارد که شما قصد دارید ثبت شرکت خود را در کجا انجام بدهید. مهم‌ترین مسئله این است که از یک ایده تجاری مناسب بهره‌مند شوید و با باور به استعدادها و مهارت‌های خود و همین ‌طور سعی بر تقویت آن‌ها بتوانید در این موقعیت موفق شوید. 

نوشتن برنامه‌ی تجاری مناسب

یک راه‌حل مهم دیگر برای موفقیت در ثبت شرکت در کانادا و اقامت، ایده‌هایی در زمینه برنامه تجاری مناسب می‌باشد. باید ایده‌های تجاری خود را یادداشت کنید. زیرا مسئولان کانادایی اهمیت بسیار زیادی به داشتن برنامه‌های تجاری یا بیزینس پلن می‌دهند و این نکته برای آن‌ها بسیار مهم است که فرد با به ثبت رساندن شرکت خود در کانادا قصد ارائه چه چیزی را خواهد داشت.

انتخاب نام مناسب برای شرکت

انتخاب نام مناسب برای شرکت

قطع به ‌یقین برند حرفه‌ای شما هنگامی می‌تواند شناخته شود که از نام مناسبی برخوردار باشد. قوانین بسیار مهمی در راستای انتخاب نام تجاری شرکت در کانادا وجود دارد که این می‌تواند در راستای بازاریابی شرکت در کانادا تاثیرگذار باشد و در نهایت باعث بیشتر دیده شدن کسب ‌و کار مد نظر شود.

تعیین نوع مالکیت

در ابتدای امر تلاش کنید تا نوع مالکیت شرکت به ثبت رسانده خود را تعیین کنید. در واقع اگر بتوانید دسته‌بندی خاصی بر این نوع مالکیت شرکت داشته باشید، از نظر کانادایی‌ها شرایط بهتری برای به ثبت رساندن شرکت خواهید داشت.

انتخاب سرمایه‌گذار

مهم‌ترین مساله بعد از گذراندن تمامی این مراحل، انتخاب سرمایه‌گذاری مطمئن و مناسب می‌باشد. البته سرمایه‌گذارهای خصوصی و دولتی بسیار زیادی در کانادا وجود دارد که اگر از طرح اولیه شرکت شما استقبال کنند، می‌توانید در صورت نیاز از آن‌ها کمک بگیرید تا باعث پیشرفت شرکت به ثبت رسانده خود شوید.

اخذ گواهی‌نامه تجاری

هنگامی یک شرکت می‌تواند پروسه راحت‌تری برای به ثبت رساندن سپری کند که گواهی‌نامه‌های تجاری مربوط به حوزه کاری خود را دریافت کرده باشد. زیرا بر اساس نوع تجارت برخی از شرکت‌ها، حتما نیاز به وجود گواهینامه و تأییدیه احساس خواهد شد.

ثبت نام در GTS/HST

بهتر است برای ثبت ‌نام در GTS/HST اقدام کنید. این کار می‌تواند باعث شود تا اگر درآمد تجارت شما به‌ صورت ناخالص در طول سال زیر ۳۰ هزار دلار باشد، مالیات فروش و مالیات کالاها و خدمات دیگر را به ثبت برسانید.

ثبت ‌نام مالیات‌های فروش استان

در برخی مواقع برای به ثبت رساندن شرکت در کانادا لازم است تا برای مالیات‌های فروش استانی نیز ثبت ‌نام کنید.

زیرا قوانین منحصر به ‌فرد در هر کدام از استان‌های کانادا وجود دارد که ممکن است در مقررات دولت فدرال کانادا متفاوت باشد. به ‌همین دلیل با ثبت‌ نام در این مالیات‌ها می‌توانید از امکانات بهتری برخوردار شوید.

استخدام نیرو

برای به ثبت رساندن شرکت خود قطعا باید آماده‌ی استخدام نیروی جدید باشید و تمامی امکانات رفاهی را همچون حقوق، بیمه و دیگر موارد برای کارمندان استخدامی خود در نظر بگیرید.

تحت پوشش بیمه

می‌توانید تحت پوشش بیمه‌های تجاری نیز باشید و به‌ غیر از این‌ که بیمه‌های شغلی را براساس قانون برآورد می‌کنید، برای تجارت خود بیمه‌های منحصر به ‌فردی در نظر بگیرید تا از این طریق بتوانید تجارت خود را تضمین کنید.

با ارائه این نکات توانستید به ۱۰ نکته‌ی اصلی در رابطه با ثبت شرکت در کانادا آگاه شوید. البته همچنان نیاز به مطالعات بیشتر در اینض‌باره خواهید داشت که می‌توانید با کمک گرفتن از کارشناسان شرکت الست گروپ، به درک درستی در این‌ موضوع برسید.

مزایای ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن در چیست؟

مزایای ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن در چیست؟

کاملاً طبیعی است که ثبت کردن شرکت در کانادا می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای افراد در بر داشته باشد. شخصی که قصد دارد از این شیوه به اقامت دائم کانادا دسترسی پیدا کند، در ابتدا باید اطلاعات دقیق در رابطه با ویژگی‌های آن و مزایا و معایبش داشته باشد.

لیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا توسط کارشناسان مجموعه الست گروپ تهیه‌ شده است تا سطح آگاهی افراد را در این زمینه افزایش دهد. با آشنایی بهترین مزایای ثبت شرکت در کانادا، قطعا می‌توانید بهترین مسیر را برای پیشرفت خود انتخاب کنید.

•    شرایط شغلی مناسبی از طریق ثبت شرکت در کانادا برای شما وجود دارد.

•    امکانات و شرایط ایده‌آل زندگی در کانادا بسیار زیاد است.

•    خدمات بیمه‌ای به ‌صورت کاملاً رایگان برای افراد در کانادا در نظر گرفته می‌شود.

•    افراد می‌توانند از تحصیل رایگان در محدوده سنی زیر ۱۸ سال بهره‌مند شوند.

•    سرمایه‌گذاری با کمترین مهارت‌های ممکن و ثبت شرکت در کانادا امکان‌پذیر می‌باشد.

•    فرد مهاجرت کننده نیازی به ارائه مدرک تحصیلی بسیار بالا نخواهد داشت.

•    متقاضی می‌تواند با ثبت شرکت، اقامت دائم کانادا را برای خود و فرزندانش داشته باشد.

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا

یکی از بهترین روش‌هایی که افراد می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در این کشور انتخاب کنند، سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزاردلاری می‌باشد که می‌تواند به‌راحتی در دسته‌بندی روش‌های نتیجه‌بخش شناخته شود.

افرادی که دارای سرمایه ۱۰۰ هزار دلاری در کانادا می‌باشند، می‌توانند با به ثبت رساندن شرکت، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند و حتی برای پاسپورت کانادایی نیز اقدام کنند. البته در ابتدای امر برنامه‌های تجاری افراد با ثبت شرکت در کانادا و اقامت باید به‌ صورت ۲ ساله در نظر گرفته شود.

سپس به‌ مرور زمان این اقامت به اقامت دائم تبدیل خواهد شد. بعد از این‌که وارد کانادا شدید، با انتخاب سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزاردلاری، ۱۸ ماه فرصت دارید تا یک کسب‌ و کار جدید را برای خود راه‌اندازی کنید و به ثبت شرکت در کانادا بپردازید.

حال در صورتی‌ که نتوانید در این سرمایه‌گذاری موفقیت کسب کنید، سرمایه ۱۰۰ هزاردلاری شما باقی خواهد ماند. اما شروط اولیه برای این مسئله بسیار مهم است. به ‌عنوان نمونه ۳ عامل بسیار مهمی همچون سطح تحصیلات، مدرک زبان و عدم سوء سابقه مدیریتی می‌تواند مهم‌ترین موارد برای سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزاردلاری در کانادا باشد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ

شرکت مهاجرتی الست گروپ

با تمامی اطلاعات ارائه ‌شده دریافتید که یکی از راهکارهای بسیار مهم برای اقامت کانادا، ثبت شرکت در کانادا و سرمایه‌گذاری از این طریق می‌باشد. حال برای این ‌که بتوانید در این راه موفق باشید و ویزای سرمایه‌گذاری کانادا را دریافت کنید، نیاز به اطلاعات بیشتری خواهید داشت.

زیرا این ویزا می‌تواند امکانات بسیار مطلوبی برای زندگی شما و خانواده‌تان در کانادا فراهم کند.

در کنار آن سرمایه‌گذاری می‌تواند باعث ثبت شرکت در کانادا و اقامت شما نیز گردد. در هر صورت نیاز به راهنمایی‌ها و مشاوره‌های بسیار زیادی در این ‌باره خواهید داشت که با راهنمایی کارشناسان شرکت الست گروپ قطعا می‌توانید در این راه موفق باشید و به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی

مهم‌ترین موضوعی که در راستای شناخت ثبت شرکت در کانادا و اقامت در این کشور وجود دارد، این است که دولت کانادا برای تامین نیازهای خود، علاقه بسیار زیادی به دریافت نیروهای مهاجر دارد. اتفاقاً این دسته از برنامه‌ریزی‌های دقیق توانسته با استقبال بسیار زیاد مهاجرین مواجه شود و تعداد بسیار زیادی از افراد از طریق ثبت شرکت در کانادا توانستند به اقامت دائم آن دسترسی داشته باشند.

به ‌همین دلیل تلاش کردیم تا در این مطلب اطلاعاتی در رابطه با این مبحث برای شما گرد هم آوریم تا در این ‌باره آگاه باشید و بدانید چگونه می‌توانید از طریق ثبت شرکت در کانادا و اقامت در آن پیشرفت چشمگیری داشته باشید. همین‌ طور شناخت شهرهایی که می‌توانید در آن‌ها شرکت به ثبت برسانید، از مهم‌ترین موارد می‌باشد.

با توجه به این‌ که مزیت‌های بسیار زیادی در راستای به ثبت رساندن شرکت در کانادا وجود دارد، اگر شما نیز شرایط کافی برای به ثبت رساندن شرکت در کانادا را دارید، می‌توانید از این امکان بهره‌مند شوید. در هر صورت اگر همچنان سوالات ذهنی شما بدون پاسخ مانده ‌است، می‌توانید از کارشناسان شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی کمک بگیرید تا به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید.