اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

چگونه PR کانادا بگیریم

چگونه PR کانادا بگیریم

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چگونه PR کانادا بگیریم. ما را دنبال نمایید.

کارت سکنای دائم کشور کانادا به اشخاصی تعلق می گیرد که با توجه به شرایط طرح های اقامتی این کشور، برای یکی از طرح های فوق اقدامات لازم را انجام داده و توانسته دعوتنامه کانادا را دریافت کنند.

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چگونه PR کانادا بگیریم. ما را دنبال نمایید.

کارت سکنای دائم کشور کانادا به اشخاصی تعلق می گیرد که با توجه به شرایط طرح های اقامتی این کشور، برای یکی از طرح های فوق اقدامات لازم را انجام داده و توانسته دعوتنامه کانادا را دریافت کنند.

Canada کشوری مهاجرپذیر، پیشرفته و بسیار امنی است که به علت موقعیت های شغلی متعدد و جمعیت محدود، به نیروی ماهر و خبره نیاز دارد.

تمامی این موارد در کنار هم سبب گردیده تا این کشور در دنیا به یکی از بزرگترین قطب های مهاجرتی تبدیل شود. براساس اطلاعات و آمار به دست آمده از این کشور، از کل سی و هشت میلیون جمعیت کانادا تقریباً هشت و نیم میلیون نفر از این جمعیت را مهاجران خارجی تشکیل می دهند.

ویدئو چگونه PR کانادا بگیریم

روش های متعددی برای اخذ کارت PR Canada وجود دارد مانند مهاجرت تحصیلی و یا کاری و یا مهاجرت به این کشور از طریق نسبت فامیلی، سرمایه گذاری و یا حتی مهاجرت خود حمایتی که متقاضیان می توانند از یکی از روش های فوق به این کشور مهاجرت کنند. چنانچه قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را دارید، توصیه ما به شما کشور کانادا است.

در این راستا می توانید از متخصصین موسسه الست گروپ، کمک بگیرید. شرکت الست گروپ، بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

اینفوگرافیک چگونه PR کانادا بگیریم

اینفوگرافیک چگونه PR کانادا بگیریم

با ما همراه باشید تا در خصوص این که چگونه PR کانادا بگیریم، توضیحات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

عناوین مقاله:
PR Canada چیست؟
مزایای اقامت دائم کانادا را نام ببرید.
چگونه PR کانادا بگیریم؟ توضیح دهید.
چه افرادی می توانند به منظور سکونت دائم این کشور تقاضا دهند؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه PR کانادا بگیریم با ما همراه باشید.

 

PR کانادا چیست؟

PR کانادا چیست؟

Permanent Residence (پی آر) کانادا، مدرک شناسایی موقتی است که به داوطلبانی که در کانادا موفق به دریافت سکنای همیشگی شده اند، تعلق می گیرد. شهروندان دائمی این کشور، بایستی PR card معتبر و یا PRTD (سند سکنای دائم) را برای مهاجرت به همراه و به دولت کانادا ارائه دهند.

چنانچه فاقد این کارت باشید و یا اعتبار پی آر کارت شما منقضی شده باشد، بایستی تا پیش از برگشت به این کشور، برای دریافت مدارک فوق، به نزدیک ترین مرکز Canadian diplomat (دیپلماتیک کانادا) مراجعه کنید. در حقیقت دارندگان این کارت، به عنوان ساکن همیشگی این کشور به شمار می آیند، اما تبعه کانادا نیستند.

گفتنی است اشخاصی که برای اشتغال و یا ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند، سکونت موقتی این کشور را دریافت می کنند و وصول PR Canada برای آن ها میسر نخواهد بود، به این علت که شرایط لازم برای دریافت این کارت را ندارند و پس از پایان تحصیل و یا کار، بایستی خاک این کشور را ترک کنند.

اشخاصی که از راه پناهندگی برای مهاجرت به این کشور اقدامات لازم را انجام داده اند و به عبارتی ساکن کشور کانادا هستند، شرایط وصول PR Canada را دارند اما قبل از آن بایستی پناهنده بودن آن ها توسط اداره پناهندگی تایید شود و سپس برای دریافت کارت فوق اقدام کنند تا بتوانند از امتیاز این کارت بهره مند شوند.

لازم به توضیح است که دارندگان این کارت افزون بر پرداخت مالیات بایستی کلیه مقررات و ضوابط ایالتی، استانی و یا شهر را رعایت کنند. معمولا PR Canada دارای اعتبار پنج ساله است اما در بعضی موارد هم احتمال دارد اعتبار و یا ارزش ان دوازده ماهه (یک ساله) باشد.

کارت پی آر کانادا، برای آسانی سفر به منظور ساکنین همیشگی کشور کانادا ارائه می شود، اما می تواند همچون شیوه ی مطلوب به منظور تایید موقعیت اشخاص به مدارس، کارفرمایان و یا مقامات دولتی به کار برده شود.

نکته در مورد چگونه pr کانادا بگیریم

دقت داشته باشید که برای حفظ موقعیت سکنای همیشگی و تمدید دوباره PR Canada، بایستی در مدت پنج سال شما حداقل هفتصد و سی روز را در این کشور حضور داشته باشید.

اقامت دائم در Canada

اقامت دائم در Canada

شخصی که سکونت همیشگی کشور کانادا را دارد، فردی است که از این فرصت برخوردار است که به شکل قانونی در این کشور زندگی کند. اقامت دائم کانادا به این شخص از سوی دولت این کشور اعطاء می گردد و با در اختیار داشتن کارت پی آر یا همان کارت سکنای دائم، شخص از کلیه حقوق تبعه کانادایی بهره مند خواهد شد.

همان طور که در بخش قبلی بیان کردیم، شخصی که سکنای همیشگی کشور کانادا را دارد، تبعه کانادا به حساب نمی آید و پس از وصول سکنای دائم می تواند برای شهروندی این کشور اقدامات لازم را انجام دهد. لازم به توضیح است شخصی که مجوز کار و یا تحصیل در این کشور را دارد، از شرایط، حقوق و یا مزایای شخصی که اقامت همیشگی کانادا را دارد، بهره مند نخواهد شد.

بنابراین با در اختیار داشتن ویزای کار و یا تحصیل، شما شهروند کانادایی محسوب نمی شوید. دولت این کشور طرح های بسیاری برای جذب مهاجرین به کانادا ارائه می دهد و تمایل دارد تا با جذب درخواست کنندگان بیشتر، رقم چشمگیری از داوطلبان اقامت دائمی کشور کانادا را به دست آورند.

بنابر مزایی و شرایطی که سکنای همیشگی این کشور برای شخص درخواست کننده به همراه دارد، پیشنهاد می شود که چنانچه مایلید به کانادا مهاجرت کنید، حتماً در این راستا اقدامات لازم را انجام دهید و از مشاوره با متخصصین الست گروپ غافل نمانید.

مزایای اقامت دائم Canada

مزایای اقامت دائم Canada

ممکن است در راستای این موضوع که چگونه pr کانادا را بگیریم، ذکر مزایای سکنای همیشگی این کشور برای شما حائز اهمیت باشد. باید بدانید که افرادی که سکنای همیشگی این کشور را دارند، از تمامی حقوق یک تبعه کانادایی بهره مند خواهند شد، بدون این که مقیم کانادا باشند.

به این ترتیب قصد داریم در این بخش از مقاله به مزیت های داشتن سکنای همیشگی کانادا بپردازیم:
·       دارندگان کارت PR Canada از مجوز تحصیل و یا کار در کشور کانادا بهره مند خواهند شد. با در اختیار داشتن مجوز کار، اشخاص می توانند در هر ایالت و یا استان این کشور به فعالیت در حوزه رشته تحصیلی خود مشغول شوند.
·       چنانچه از شرایط ویژه آن برخوردار باشید، تنها با در اختیار داشتن کارت پی آر می توانید برای وصول شهروندی کانادا اقدام کنید.
·       شما با وصول این کارت از خدمات اجتماعی و حمایتی خانواده هم بهره مند می شوید که این مورد می تواند یکی از مهمترین مزایای اقامت دائم کشور کانادا محسوب شود.
·       شما با در اختیار داشتن کارت فوق، تحت پشتیبانی قوانین کشور کانادا قرار می گیرد.
·       از دیگر مزایای اقامت دائم کانادا؛ از خدمات درمانی رایگان و دیگر خدماتی که شامل یک تبعه کانادایی می شود، برخوردار خواهید شد.
·       کلیه آموزش های رایگان برای کودکان و حتی خدمات اجتماعی برای تمامی اعضای خانواده با داشتن این کارت شامل حال شما می شود.
·        دارندگان کارت PR Canada می توانند بدون محدودیت به این کشور وارد و یا خارج شوند.

امکان کار و یا زندگی در هر منطقه از این کشور، اشتغال در معتبرترین کمپانی های بین المللی، بهره مندی از وام و تسهیلات دانشجویی، استفاده از کمک هزینه های تحصیلی این کشور، داشتن حساب بانکی بین المللی و همچنین دسترسی به کلیه بازارهای مالی از دیگر مزایای کارت PR Canada است. البته دارندگان کارت pr بر خلاف تبعه کانادایی از دو مزایایی که در زیر متذکر می شویم، بهره مند نخواهند شد:

1)    این گروه از افراد اجازه کاندیدا شدن و یا حتی رای دادن را در این کشور ندارند.
2)    اجازه اشتغال در مشاغل امنیتی و سطوح ملی را هم ندارند.
 
در ادامه بایستی متذکر شویم که شهروندان دائمی این کشور، می توانند از مشاغل پردرآمد و در عین حال سطح بالایی برخوردار باشند که علاوه بر مزایا، حقوق بالایی دارند.

بعد از گذشت سه سال زندگی در این کشور، شخص مقیم، این فرصت را دارد تا برای شهروندی این کشور به دولت کانادا تقاضا دهد. به این ترتیب، شخص اجازه شرکت در انتخابات این کشور و رای دادن را دارد و می تواند تقاضای ویزای کانادایی را ارائه دهد و بدون پاسپورت، به راحتی به صد و هفتاد و دو کشور جهان سفر کند.

فردی که PR Canada دارد، می تواند نسبت به قبل راحت تر برای وصول پاسپورت سایر کشورها اقدام کند و به آسانی از کنسولگری های داخل کشور کانادا به مظور دریافت ویزا اقدامات را انجام دهد. شما با داشتن اقامت دائم کانادا می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر یک از بانک های کانادا حساب شخصی افتتاح کنید.

از همه مهمتر تبعه کانادایی این امکان را دارد که در امریکا به مدت شش ماه بدون گذرنامه زندگی کند. نخستین گام برای وصول شهروندی این کشور، ورود به کانادا است. بعد از این که شخص وارد خاک این کشور شد، سکونت موقت کانادا را کسب خواهد کرد.

به این ترتیب بعد از اخذ سکنای موقت، بایستی تقاضایی را برای سکنای همیشگی به دولت این کشور ارائه دهید. چنانچه از شرایط اخذ PR Canada برخوردار باشید، امکان تقاضای شهروندی همیشگی خود را دریافت خواهید کرد.

شرایط اخذ کارت PR

شرایط اخذ کارت PR

هر فرد می تواند تقاضای سکنای همیشگی کشور کانادا را ارائه دهد، اما تنها اشخاص واجد شرایط پذیرش می شوند. شیوه های متعددی برای اخذ سکنای دائمی این کشور وجود دارد که در ادامه مبحث چگونه PR کانادا بگیریم، توضیحات کاملتری را در مورد هر یک از آن ها در اختیار شما قرار می دهیم.

بهتر است بدانید که هر یک از شیوه های دریافت PR Canada شرایط خاص خود را دارند. اما در مجموع مواردی را که در ذیل متذکر می شویم، برای تعیین این که وصول سکنای دائم به شما تعلق می گیرد یا خیر، بیشتر مورد بازبینی قرار می گیرد:

1)    سن 2) میزان تحصیلات 3) داشتن تسلط کافی به زبان رسمی 4) مسلط بودن به زبان دوم 5) سوابق کاری کانادایی
علاوه بر آن در بیشتر شیوه های موجود، بر مبنای مشخصه هایی که شما از آن برخوردارید، رتبه بندی خواهید شد و فقط اشخاصی که امتیاز ویژه ی را به دست آورده اند، می توانند سکنای همیشگی کانادا را دریافت کنند. دقت داشته باشید که حداقل امتیاز در نظر گرفته شده برای شرایط و شیوه های متعدد که بههوسیله آن برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنید، با یکدیگر فرق دارد.

دولت این کشور، مهاجران را بر مبنای مهارت های به دست آمده همچون مقیم همیشگی کانادا، برمی گزینند. به همین منظور برای مدیریت و انتخاب این اشخاص از سیستم Express Entry Canada استفاده می کند. سیستم فوق دارای 2 مرحله است که به دو زبان فرانسوی و یا انگلیسی برای داوطلبان برگزار می شود.

به این ترتیب، نخست شخص بایستی اطلاعاتی مانند تحصیلات، سوابق شغلی، مهارت ها و دیگر جزئیات و اطلاعات لازم را به طور دقیق وارد کند و اقدام به تکمیل پروفایل مهاجرتی خود کند.
برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در این خصوص، با کارشناسان شرکت معتبر الست گروپ تماس بگیرید.

چه افرادی می توانند به منظور PR Canada تقاضا دهند؟

چه افرادی می توانند به منظور PR Canada تقاضا دهند؟

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، هر شخصی می تواند برای اقامت کانادا تقاضای خود را به دولت این کشور ارائه دهد. اما فقط درخواست کنندگان واجد شرایط وصول اقامت دائم این کشور هستند که پذیرش می شوند.

به منظور تقاضای سکنا، بایستی از طریق Site Express entry، عوامل اصلی مانند تجربه کاری، میزان تحصیلات، توانایی زبان، سن و غیره را به طور دقیق وارد کنید تا تقاضای اقامت شما مورد بازبینی و ارزیابی بیشتر قرار بگیرد.

اشخاصی که در کشور کانادا به شکل موقت زندگی می کنند، نظیر کارگران و یا دانشجویان خارجی؛ وصول PR Canada برای آن ها امکان پذیر نخواهد بود. شخصی که در این کشور ادعای پناهندگی دارد، در همان مراحل نخست، وصول این کارت برای آن ها مقدور نخواهد بود به این علت که در وهله نخست بایستی پناهندگی شخص از سوی IRCC (اداره مهاجرت کانادا) تایید شود.

شناسایی واجد شرایط بودن برای اخذ PR Canada

شناسایی واجد شرایط بودن برای اخذ PR Canada

یکی از مواردی که در موضوع چگونه pr کانادا بگیریم می تواند بسیار مهم باشد، شناخت واجد شرایط بودن به منظور وصول سکنای همیشگی کانادا است.

برای آگاهی از این مسئله که شما متقاضی عزیز از شرایط لازم به منظور تقاضا و اخذ اقامت دائم کانادا برخوردار هستید، بایستی از طریق Express Entry، ارزیابی امتیازات (CRS) خود را انجام دهید. کلیه امتیازاتی که شاید از بخش های تسلط به زبان، سن، آشنایی به زبان رسمی دوم، میزان تحصیلات و سابقه کار در این کشور را کسب کنید را به سیستم ارزیابی فوق اضافه کنید.

لازم به توضیح است که امکان تقاضای PR Canada و سکونت این کشور به روش مهاجرت تجاری، سرمایه گذاری، برنامه نامزد استانی Canada، کلاس تجربه کانادایی و مهاجرت خانوادگی هم امکانپذیر خواهد بود.

همچنین درخواست کنندگان به تایید این مسئله نیاز دارند که از استطاعت مالی و موجودی حساب به میزان کافی به منظور حمایت از هزینه های شخصی و تمامی اعضای خانواده خود برخوردارند. به غیر از این که قبل از مسئله فوق اجازه انجام فعالیت قانونی را داشته باشند و یا توسط کارفرمای کانادایی خود Job Offer (پیشنهاد شغلی) دریافت کرده باشند.

دقت داشته باشید که Website رسمی (Cic) وسیله ای برای آگاهی از واجد شرایط بودن درخواست کنندگان به منظور تقاضای کارت پی آر کانادا است که با کمک آن می توانید گام به گام با توجه به دستورالعمل ها و گزینه های موجود برای چگونگی تقاضای سکونت دائم کانادا اقدام کنید.

چگونه pr کانادا بگیریم؟

چگونه pr کانادا بگیریم؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم، به منظور این که شخصی بتواند پی آر کشور کانادا را دریافت کند، شیوه های متعددی پیش روی خود دارد. لازم به توضیح است که از هر شیوه ای که مایلید برای سکونت دائم این کشور اقدام کنید، نخست بایستی بررسی های لازم را در خصوص اسناد و شرایط لازم انجام دهید

و با کمک مشاوران مجرب، متخصص و با سابقه ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ، برای PR Canada اقدام کنید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید به راحتی به این کشور اروپایی مهاجرت کنید. برای توضیحات بیشتر سعی داریم تا در ادامه شما را با مهمترین شیوه های اخذ کارت پی آر کانادا یا همان سکونت دائم کشور کانادا بیشتر آشنا کنیم.

شیوه های اخذ اقامت دائم Canada

شیوه های اخذ اقامت دائم Canada

اقامت دائم کانادا به روش تحصیل: یکی از روش هایی که در چگونه pr کانادا بگیریم می تواند موثر باشد، اقدام از طریق تحصیل در این کشور است. Canadian از جمله کشورهایی است که از نظام آموزشی و دانشگاه های مدرن و معتبری برخوردار است و به همین منظور اغلب دانشجویان از ایران و یا سراسر دنیا برای ادامه تحصیل، کانادا را انتخاب می کنند.

شاید این سوال برای بیشتر داوطلبان پیش بیاید که آیا به روش فوق می توان PR Canada را دریافت کنند و یا بایستی از طریق دیگر شیوه های وصول سکنای همیشگی این کشور اقدام کنند. مورد مهمی که بایستی به شما متقاضیان عزیز متذکر شویم این است که به شکل مستقیم و فقط به روش تحصیل در این کشور شما امکان سکنای همیشگی این کشور را ندارید.

اما با توجه به این سوال که چگونه pr کانادا را بگیریم، بایستی خاطر نشان شویم که فارغ التحصیل شدن از معتبرترین دانشگاه های این کشور، شرایط متقاضی را برای اخذ سکنای همیشگی کشور کانادا از طریق سایر روش ها بهتر و در نتیجه مسیر وصول آن را آسانتر می کند.

پس از اتمام دوره تحصیلی، شما می توانید برای وصول مجوز کار، اقدامات لازم را انجام دهید و بعد از آن  روش Express Entry برای اخذ PR Canada اقدام کنید. با توجه به این که از مدارک تحصیلی بالایی برخوردار هستید و موعد مشخصی را در کشور کانادا زندگی نموده و یا به تحصیل ادامه می دهید، امتیاز بیشتری را کسب می کنید و در نهایت شرایط بهتری برای اخذ سکنای همیشگی این کشور دریافت خواهید کرد.
از سوی دیگر یافتن شغل در کانادا برای شما راحت تر است.

همچنین برنامه هایی برای دانش آموختگان دانشگاه های کانادایی در طرح های استانی وجود دارد که این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند تا از طریق یکی از مناسب ترین شیوه ها اقدام کنید. با توجه به این که طرح های استانی متعدد، شرایط و طرح های متنوعی دارد؛ لازم است در باره طرح های استانی از مشاوران مجرب ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ اطلاعات لازم را دریافت کنید.

تبدیل ویزای تحصیلی PR Canada

تبدیل ویزای تحصیلی PR Canada

با توجه به این موضوع که چگونه PR کانادا بگیریم، لازم است درباره تبدیل ویزای فوق به سکنای همیشگی کشور کانادا توضیحاتی را ارائه دهیم. بایستی متذکر شویم که در برنامه مهاجرتی این کشور، موضوعی در خصوص تبدیل پاسپورت تحصیلی به PR Canada وجود ندارد.

منتها پس از اتمام تحصیل در کانادا دانشجو می تواند به روش طرح های مهاجرتی ارائه شده نظیر Express Entry Canada و یا PNP برای اخذ Permanent Residency Canada اقدام کند. به منظور ماندن در این کشور بعد از اتمام دوره های تحصیلی، شش ماه زمان دارید تا برای اشتغال و اخذ مجوز کار در این کشور اقدامات لازم را انجام دهید.

مدت زمان اخذ کارت PR Canada

مدت زمان اخذ کارت PR Canada

شاید برای شما متقاضیان عزیز در مبحث چگونه PR کانادا بگیریم، مهم باشد که وصول این کارت چه مدت زمان نیاز دارد. موعد روند بازبینی مجوزهای تحصیلی بنابر کشور محل سکونت شخص درخواست کننده متفاوت است. کمترین بازه زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تقریباً در حدود چهار الی شش هفته است که احتمال دارد برای سایر کشورها این مدت تا بیست هفته هم زمان ببرد.

همچنین موعد بازبینی پاسپورت تحصیلی این کشور به حجم درخواست کنندگان هم برای اقامت دائم این کشور بستگی دارد که همسر وی در بیرون و یا داخل از کشور کانادا درخواست خود را ثبت کرده است.

چنانچه تقاضای شما از داخل این کشور ثبت شده باشد، فرایند فوق فقط در یک بازه زمانی دو هفته ای به طول می انجامد و در طی نوزده روز، نتایج آن به شما اعلام خواهد شد. دقت داشته باشید که موعد پذیرش تقاضاهایی که بیرون از کشور کانادا مورد بررسی قرار می گیرند هم به کشوری که در آن سکونت دارید، بستگی دارد و می تواند این بازه متغیر باشد.

درخواست PR Card Canada

درخواست PR Card Canada

شخصی که مایل است PR این کشور را دریافت کند، می بایست فرم ویژه ای را تکمیل کند و به همراه اسناد مورد نیاز به کنسولگری این کشور از طریق پست ارسال کند تا پس از رسیدگی های لازم به تقاضا و اسناد شما، اداره مربوطه برای ارسال PR Canada اقدام کند. IRCC (اداره مهاجرت کانادا) کارت PR را به بیرون از کانادا ارسال نخواهد کرد. لذامتقاضی بایستی این کارت را از داخل مرکز این کشور اخذ کند. از شرایط و مدارک لازم برای اخذ PR Canada می توان به:

1) تاییدیه عدم سوء پیشینه 2) صحت پزشکی 3) مدارک و تاییدیه های تحصیلی 4) گذرنامه معتبر 5) کارت نمره معتبر IELTS  6) ارزیابی مدارک تحصیلی ECA))  7) بودجه و سرمایه کافی 8) ترجمه اصل مدارک هویتی و شناسایی معتبر 9) اسناد شغلی و استخدامی نظیر پیشنهاد شغلی، فیش حقوقی و غیره اشاره نمود.

دقت داشته باشید که تمامی این مدارک بایستی توسط افراد مجرب به زبان انگلیسی ترجمه شده و به سفارت کانادا ارائه شود. کارشناسان مجرب ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ با سابقه و تجربه چندین ساله، اطلاعات لازم را در مورد مدارک خواسته شده در اختیار شما قرار می دهند. فقط کافیست تا به الست گروپ مراجعه نمایید.

پیگیری و تمدید PR Card Canada

پیگیری و تمدید PR Card Canada

در ادامه موضوع چگونه pr کانادا بگیریم، لازم است در خصوص تمدید و پیگیری این کارت توضیحاتی را بیان کنیم. دقت داشته باشید که هر پنج سال 1 بار این کارت بدون اعتبار می شود یا به عبارتی موعد آن به پایان می رسد که بعد از آن، با نشان دادن تقاضا و تایید این که درخواست کننده برای موعد مشخصی در این کشور حضور دارد، مجدداً کارت اقامت دائم کانادا تمدید می شود.

بهتر است بدانید که با اتمام کارت پی آر کانادا، شما موقعیت سکنای همیشگی این کشور را از دست نخواهید داد و تنها بایستی یک سری از مراحل قانونی را پشت سر بگذارید. البته شما این امکان را دارید که از موقعیت فوق صرف نظر کنید.

به منظور تمدید کارتی که منقضی شده است و یا برای اخذ المثنی PR Card بایستی مراحلی که متخصصین شرکت الست گروپ بیان نموده اند را طی کنید:
فرم های تقاضای مرتبط به PR Canada را تهیه نموده و آن ها را مطالعه کنید.
برای تمدید این کارت بایستی عکس های مناسبی که معمولاً دارای پس زمینه سفید است را بگیرید.
فرم تقاضا را تکمیل نموده و راهنمای مرتبط را مطالعه کنید.
اسناد مورد نیاز را پیوست فرم تقاضای خود کنید.
بهتر است بعد از پرداخت کلیه هزینه های مشخص شده، رسید اصلی آن را برای ارائه به دولت این کشور نگهداری کنید.
فرم تقاضا و مستندات را از طریق پست به IRCC (اداره مهاجرت کانادا) ارسال کنید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ با تجربه چندین ساله در مورد انواع پاسپورت های مهاجرتی، شغلی، PR Card، ویزای تحصیلی کشور کانادا و سکنای همیشگی این کشور، ارزیابی و مشاوره های لازم را در خصوص پرونده های اقامتی و یا مهاجرتی شما متقاضیان عزیز انجام می دهند.

درخواست کنندگان می توانند به منظور شناخت بیشتر از شرایط خود برای طرح های مهاجرتی و گذرنامه های کانادا، با کارشناسان مجرب و متخصص ما در شرکت الست گروپ به صورت آنلاین و یا حضوری در ارتباط باشند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم در باره این موضوع که چگونه PR کانادا بگیریم، توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. اخذ اقامت دائم کانادا یا همان PR Canada از جمله اهدافی است که اغلب مهاجران به کانادا در پی آن هستند. همان طور که بیان کردیم، افرادی که اقامت دائمی این کشور را دارند، از این فرصت برخوردارند که همچون یک تبعه کانادایی از حقوق این کشور بهره مند شوند و در این کشور سکونت داشته باشند.

درخواست کنندگان می توانند از شیوه های متعددی برای اخذ PR Canada اقدام کنند که در این نوشتار در خصوص هر یک از این روش ها توضیحات کاملی را بیان کردیم.