اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

پیکاپ پاسپورت کانادا

پیکاپ پاسپورت کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع پیکاپ پاسپورت کانادا می پردازیم. ما را همراهی نمایید.

امروزه بحث مهاجرت بسیار پرطرفدار می باشد. افراد مختلفی به دلایل بسیار زیادی، در فکر این هستند که بتوانند به یکی از کشورهای مطرح جهان مهاجرت نمایند.

در این مقاله به بررسی موضوع پیکاپ پاسپورت کانادا می پردازیم. ما را همراهی نمایید.

امروزه بحث مهاجرت بسیار پرطرفدار می باشد. افراد مختلفی به دلایل بسیار زیادی، در فکر این هستند که بتوانند به یکی از کشورهای مطرح جهان مهاجرت نمایند.

دلایلی مانند ادامه تحصیل و پیشرفت تحصیلی، پیشرفت شغلی، آینده ای بهتر و کم دغدغه تر و دلایل مختلفی باعث شده که بسیاری از افراد در صدد مهاجرت به کشورهای مختلف باشند.

یکی از کشورهایی که در بین مردم جهان از جمله مردم ایران بسیار طرفدار دارد، کشور کانادا است. کشور کانادا یکی از محبوبترین و بهترین کشورها برای مهاجرت های مختلف م یباشد. دولت این کشور سیاست های مختلفی را برای پذیرش مهاجر اتخاذ کرده است و یکی از کشورهای آسان برای مهاجرت محسوب می شود.

ویدئو پیکاپ پاسپورت کانادا

به همین دلیل ایرانیان زیادی در تلاش هستند که بتوانند به این کشور محبوب و پرطرفدار مهاجرت نمایند. لازمه مهاجرت به این کشور، اخذ ویزای این کشور می  باشد که ویزای کانادا دارای انواع مختلفی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد مهاجرت به کانادا توضیح مختصری دهیم و در ادامه نوشتار، به بحث اصلی مقاله یعنی پیکاب پاسپورت کانادا بپردازیم.

اینفوگرافیک پیکاپ پاسپورت کانادا

اینفوگرافیک پیکاپ پاسپورت کانادا

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مهاجرت به کشور کانادا و نحوه انجام اخذ ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین و برترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
مهاجرت به کانادا چگونه است؟
به طور کلی مزیت‌های مهاجرت به کانادا چیست؟
راه های مهاجرت به کانادا چیست؟
از جمله استان هایی که می توان با پیکاپ پاسپورت کانادا به آنجا مهاجرت کرد، کدامند؟
ویزای کانادا چیست؟
پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت کانادا چیست؟
تفاوت پیکاپ پاسپورت با پیکاپ ویزا چیست؟
مدارک لازم برای پیکاپ پاسپورت کانادا چیست؟
شرایط پاسپورت متقاضی برای اخذ پیکاپ پاسپورت کانادا چیست؟
نحوه پیکاپ پاسپورت کانادا چگونه است؟
مراحل درخواست پیکاپ پاسپورت کانادا به وکلای حقوقی چگونه است؟
پیکاپ پاسپورت کانادا برای خانواده چگونه است؟
چرا مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را باید به یک وکیل مهاجرتی واگذار کرد؟
مزایای پیکاپ پاسپورت کانادا چیست؟
پیکاپ پاسپورت کانادا در کشورهای همسایه ایران چگونه است؟
مدت زمان لازم برای پیکاپ پاسپورت کانادا چیست؟
پیگیری پیکاپ پاسپورت کانادا چگونه است؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیکاپ پاسپورت کانادا با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از محبوبترین و بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت می باشد. کانادا کشوری سرشار از موقعیت های مختلف اقتصادی، اجتماعی، کاری و تحصیلی می باشد. همچنین یکی از کشورهای امن به منظور زندگی آرام و با آینده ای درخشان محسوب می شود.

کشور کانادا دارای اقتصادی قوی و پویا می باشد و جزو بهترین کشورها از لحاظ رشد اقتصادی محسوب می گردد. در این کشور، افرادی که قصد تحصیل و ادامه تحصیل دارند، می توانند در بهترین دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل گردند.

این کشور دارای مرتبه های علمی و کاری در سطح بین المللی می باشد و از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. کشور کانادا و دولت این کشور برای جذب سرمایه گذار خارجی به منظور رشد و پیشرفت اقتصاد خود، از مهاجران استقبال ویژه ای به عمل می آورد.

برای مهاجرت به این کشور روش های مختلفی وجود دارد که برای هر کدام از این روش ها باید ویزای مربوط به همان روش را دریافت نمود. ویزاهایی مانند ویزای تحصیلی، ویزای اشتغال، ویزای استارتاپ و ... برخی از این ویزاها به صورت اقامت موقت صادر می شود و با برخی دیگر نیز می توان اقامت دائم کانادا را به دست آورد. مانند ویزای استارتاپ کانادا که افراد می توانند در همان ابتدای ورود به خاک این کشور اقدام به اخذ اقامت دائم در این کشور نمایند.

مهمترین اصل و نکته برای اقامت در این کشور، نوع و مدل ویزایی می باشد که افراد اقدام به دریافت آن می نمایند و دیگر نکته مهم در مورد مهاجرت به این کشور، علاوه بر دریافت ویزا، پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت کانادا می باشد که برای ایرانیان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازمه مهاجرت به این کشور و اخذ مجوز ورود به خاک کشور کانادا توسط مامورین مهاجرت، دریافت پیکاپ پاسپورت کانادا می باشد که ما در این مقاله به طور مفصل در مورد این مباحث صحبت خواهیم نمود.

حال این سوال پیش می آید که آیا مهاجرت به کانادا به صرفه است؟ مهاجرت به کانادا چه مزایایی دارد و برای دریافت ویزا و پیکاپ پاسپورت کانادا باید چه اقداماتی صورت گیرد؟

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا و پاسخ به تمامی سوالات خود، به شرکت الست گروپ مراجعه نموده و از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان مهاجرتی این شرکت، استفاده کافی را ببرید.

به طور کلی مزیت‌های مهاجرت به کانادا چیست؟

به طور کلی مزیت‌های مهاجرت به کانادا چیست؟

•    با مهاجرت به کشور کانادا افراد می توانند یکی از معتبرترین پاسپورت های جهان را کسب نمایند تا توسط آن بتوانند به بسیاری از کشورهای مطرح جهان از جمله آمریکا، بدون دریافت ویزا سفر نمایند.

•    کشور کانادا به دلیل داشتن فرهنگ و نژادهای مختلف، افراد می توانند در این کشور دنیای تازه ای را تجربه کنند و بدون مسائل نژادپرستی در این کشور به راحتی زندگی نمایند.

•    با مهاجرت به کشور کانادا می توان از مزایای تحصیل در این کشور استفاده کرد و با اخذ مدرک آن، از درجه علمی بسیار بالایی برخوردار شد. زیرا دانشگاه های کانادا جزو بهترین دانشگاه های دنیا محسوب می گردد.

•    کشور کانادا جزو 10 اقتصاد برتر جهان محسوب می گردد و از لحاظ اقتصادی و اشتغال، در سطح بالایی می باشد و تناسب کافی بین میزان درآمد و میزان خرج وجود دارد.

•    کشور کانادا کشوری با موقعیت سیاسی بسیار عالی می باشد و عملا با هیچ کشور مشکل سیاسی نداشته و ندارد و به همین دلیل یک کشور امن محسوب می گردد.

•    با مهاجرت به کانادا و اشتغال در این کشور می توان از مزایای شغلی اعم از: حقوق بالا، مرخصی، پاداش های تشویقی و ... استفاده نمود.

•    یکی از کشورهایی با آمار بسیار عالی در تساوی حقوق بین زنان و مردان به ویژه در اشتغال محسوب می شود.

•    کانادا یکی از بهترین کشورها از لحاظ تساوی حقوق بین زنان و مردان می باشد و در بحث اشتغال هیچ گونه تفاوتی در این مورد وجود نخواهد داشت و در دیگر مباحث، زنان و مردان پا به پای هم در کنار یکدیگر قرار دارند.

•    با مهاجرت به کشور کانادا می توان علاوه بر خود فرد، خانواده فرد همراه وی به کانادا مهاجرت نمایند و در صورت اقدام به اقامت دائم در این کشور، طبق قوانین کشور کانادا اقدام به اخذ اقامت دائم به صورت جمعی در این کشور نمایند.

•    در کشور کانادا می توان با کسب اقامت دائم در این کشور از مزایای بهداشتی و درمانی رایگان استفاده کرد و از مزایای شهروندی این کشور به خوبی بهره مند شد. همچنین تحصیل در این کشور رایگان می باشد.

راه های مهاجرت به کانادا

راه های مهاجرت به کانادا

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، کانادا یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت می باشد و بسیاری از افراد می توانند به این کشور مهاجرت نمایند. برای مردم ایران روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که افراد ایرانی می توانند با پیکاپ پاسپورت کانادا، اقدام به مهاجرت به این کشور نمایند.

از جمله روش هایی که می توان در این کشور سکونت داشت، روش هایی مانند:

سرمایه گذاری در بخش های مختلف، مهاجرت به روش اشتغال و کار، مهاجرت تحصیلی، پناهندگی و ... اشاره کرد که ما در این مقاله تمرکز اصلی روی پیکاپ پاسپورت کانادا خواهیم گذاشت و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های مهاجرتی به کانادا و شرایط آن، به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت الست گروپ مراجعه نمایید و از راهنمایی های کارشناسان شاغل در این شرکت، استفاده کافی را ببرید.

به چه استان هایی می توان با پیکاپ پاسپورت کانادا مهاجرت کرد؟

سالانه تعداد بسیار بالایی از سراسر جهان اقدام به مهاجرت به کشور کانادا می نمایند. کشور کانادا دارای استان های مختلف می باشد که هر کدام از آن ها با توجه به شرایط خود اقدام به پذیرش مهاجر می نمایند.

شرط اصلی مهاجرت به این استان ها، اخذ ویزا و پیکاپ پاسپورت کانادا برای شهروندان ایرانی می باشد. حال ما در ادامه به معرفی برخی از استان های پرطرفدار کانادا خواهیم پرداخت:

استان انتاریو

استان انتاریو یکی از محبوب ترین و پرجمعیت ترین استان های کشور کانادا می باشد که شهرهای بسیار بزرگی مانند تورنتو و اتاوا در این استان وجود دارد. این استان دارای نرخ بسیار بالایی در رشد جمعیت و پذیرش مهاجر داشته است و در این استان، فرهنگ ها و قومیت های بسیار زیادی زندگی می کنند. لازمه مهاجرت به این استان برای ایرانیان، پیکاپ پاسپورت کانادا می باشد.

استان کبک

استان کبک یکی از خاص ترین و بهترین استان های کانادا می باشد که زبان رسمی این استان بیشتر فرانسوی می باشد.

البته زبان انگلیسی به عنوان دومین زبان رسمی این استان می باشد و لازمه مهاجرت به این استان، اخذ مدرک زبان فرانسوی می باشد و ایرانیان زیادی می توانند با پیکاپ پاسپورت کانادا و اخذ مدرک زبان فرانسوی به یکی از بهترین و پرجمعیت ترین استان های کانادا مهاجرت نمایند. استان کبک بعد از انتاریو بیشترین نرخ رشد جمعیت و پذیرش مهاجر را دارد.

استان بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا یکی از استان های خوش آب و هوا در کشور کانادا می باشد که در غرب کانادا قرار دارد. این استان یکی از بهترین مناطق برای زندگی از نظر آب و هوایی می باشد که دارای جنگل ها و منابع طبیعی گسترده ای می باشد. اقتصاد اصلی این استان بر پایه منابع طبیعی بوده و به عنوان یکی از پاک ترین مناطق آب هوایی در کانادا محسوب می شود.

در این استان، شهرهای ونکوور و ویکتوریا قرار دارد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و سالانه هزاران نفر خواهان مهاجرت به این استان و این شهرها می باشند. زندگی کردن در این استان هزینه بالایی می طلبد. اما برای افرادی که مشکل مالی ندارند، می تواند به عنوان بهترین گزینه برای مهاجرت معرفی شود. 

استان آلبرتا

استان آلبرتا در کشور کانادا یکی از استان های صنعتی می باشد که از لحاظ صنعت و تکنولوژی، یکی از بهترین استان ها در کانادا می باشد و با توجه به فرهنگ موجود در این استان، برای افرادی مناسب است که می خواهند همگام به تکنولوژی و صنعت، پیشرفت نمایند.

استان آلبرتا یکی از نفت خیزترین استان های کانادا می باشد که سالانه میلیون ها بشکه نفت از این استان به سراسر جهان صادر می گردد. اقتصاد اصلی این استان بر پایه انرژی و صنعت نفت می باشد و برای افرادی که در این زمینه تخصص دارند، می توانند با مهاجرت به این استان، اقدام به زندگی و اشتغال نمایند.

استان مانیتوبا

استان مانیتوبا در کشور کانادا یکی از استان های زیبا و محبوب می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. اقتصاد اصلی این استان، بر پایه کشاورزی می باشد و این استان دارای زمین های بکر و زیبایی می باشد و برای طرفداران حوزه کشاورزی و دام، از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت الست گروپ که یکی از بهترین شرکت ها برای مهاجرت به کشور کانادا می باشد، می تواند افراد متقاضی مهاجرت به این کشور را راهنمایی نماید و با انجام مراحل اخذ ویزای کانادا از جمله پیکاپ پاسپورت کانادا، همسفر خوبی برای افراد باشد.

ویزای کانادا

ویزای کانادا

تا این بخش از مقاله در مورد کشور کانادا و مزایای مهاجرت به این کشور مطالب مهمی را اشاره کردیم. این کشور دارای موقعیت های اقتصادی و اشتغال فراوانی می باشد و افرادی که به این کشور مهاجرت می نمایند، می توانند از آینده بسیار خوبی برخوردار باشند و با کسب اقامت دائم در این کشور، از مزایای شهروندی این کشور به خوبی استفاده نمایند. 

اما نکته مهم در مورد مهاجرت به کانادا این است که برای مهاجرت به کشور کانادا باید اقدام به اخذ ویزای کشور کانادا نمود و با توجه به این که ویزای کانادا دارای انواع مختلفی می باشد، افراد متقاضی می توانند با توجه به هدف مهاجرت خود و شرایط خود اقدام به اخذ ویزای مربوط به خود نمایند و به کشور کانادا مهاجرت کنند.

در کشور ما علاقه مندان بسیار زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارند که سالانه به تعداد این علاقه مندان افزوده می شود. یکی از مهمترین و کلیدی ترین مراحل اخذ ویزای کانادا و مهاجرت به کشور کانادا، پیکاپ پاسپورت کانادا می باشد.

به خصوص برای ایرانیان که از شرایط ویژه ای برخوردار هستند، باید برای مهاجرت و مجوز ورود به کشور کانادا، اقدام به انجام پیکاپ پاسپورت کانادا نمایند.  ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد پیکاپ پاسپورت کانادا مطالب بسیار مهمی را اشاره نماییم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

همچنین شرکت الست گروپ یکی از بهترین شرکت ها برای مهاجرت به کانادا می باشد که وکلای حقوقی و مهاجرتی این موسسه مهاجرتی معتبر می توانند برای تمامی افراد اقدام به دریافت ویزا و انجام پیکاپ پاسپورت کانادا نمایند. پس شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین انجام امور مهاجرتی خود به شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید.

پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت کانادا

پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت کانادا

پیکاپ پاسپورت به فرایندی گفته می شود که پاسپورت فرد متقاضی برای دریافت ویزا به سفارت مقصد فرستاده می شود و سپس بعد از صدور ویزا، پاسپورت فرد به همراه ویزا به شخص متقاضی بازگردانده خواهد شد.

خدماتی مانند پیکاپ پاسپورت برای کشوهایی صورت می گیرد که هیچ نمایندگی و سفارتی در کشور مبدا وجود ندارد. از آنجایی که سفارت کانادا در کشور ایران هیچ فعالیتی ندارد، برای دریافت ویزا باید فرایند پیکاپ پاسپورت انجام شود. کشورهای دیگری مانند آمریکا، انگلستان، لیتوانی و ... از دیگر کشورهایی می باشند که ایرانیان متقاضی مهاجرت به این کشورها باید فرایند پیکاپ پاسپورت را انجام دهند.

فرایند پیکاپ پاسپورت کانادا باید در یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات، ارمنستان و ... انجام شود. چنین فرایندی نیاز به وقت و هزینه بالایی دارد که گاهی اوقات فرد لازم است چندین بار به سفارت کانادا مراجعه کند تا فرایند دریافت ویزای خود را انجام دهد.

به همین دلیل ممکن است متقاضی، دچار مشکلات هزینه ای گردد. پیشنهاد می شود برای انجام فرایند پیکاپ پاسپورت کانادا به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت الست گروپ مراجعه نموده و با گرفتن وکیل مهاجرتی مجرب از این شرکت، مراحل اخذ ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا را به آنان واگذار نمایید.

عموما مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویزا و پاسپورت به یکدیگر الحاق گردند و پیکاپ پاسپورت صورت گیرد، بین 10 روز تا یک ماه می باشد. حضور داشتن فرد متقاضی برای انجام فرایند پیکاپ پاسپورت در طول این مدت، الزامی نیست. بلکه می تواند پاسپورت را به یکی از وکلای حقوقی کارآزموده بسپارد تا آن شخص، امور نهایی ویزا را انجام دهد.

تا این قسمت از مبحث، با مفهوم پیکاپ پاسپورت کانادا یا پیکاپ ویزا آشنا شدیم و متوجه شدیم که معنی پیکاپ پاسپورت چیست.

واژه پیکاپ در مفهوم مهاجرتی یعنی ویزای مقصد از سفارت برداشته می شود و به کشور مبدا و به دست متقاضی خواهد رسید و این عمل صورت نخواهد گرفت مگر این که پاسپورت دارای اعتبار به سفارت برسد. تفاوتی در میان کلمه پیکاپ پاسپورت و پیکاپ ویزا وجود ندارد و عملا هر دوی آن ها یک مفهوم را دارد.

بنابراین اگر فردی این دو واژه را شنید، باید بداند هیچ گونه تفاوتی در این باره وجود ندارد. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند در نحوه دریافت ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا، راهنمای بسیار خوبی برای افراد متقاضی باشند.

همچنین باید توجه داشت که فرایند پیکاپ پاسپورت کانادا، یک فرایندی دقیق و حساس می باشد و لازمه نتیجه بخش بودن امور مربوط به اخذ ویزای کانادا این است که فرد مورد نظر، تمامی مراحل لازم را انجام دهد و بدون هیچ کم و کاستی تمام مدارک خود را تحویل سفارت کانادا دهد.

همچنین کشور کانادا به لحاظ امن بودن، تمرکز ویژه ای بر حفظ امنیت کشور خود دارد و تمامی افراد متقاضی باید در طی انجام امور مربوط به اخذ ویزا، به مامورین مهاجرتی ثابت نمایند که هیچ گونه خطری برای کشور کانادا نخواهند داشت. شرکت الست گروپ می تواند نماینده قانونی شما برای انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا باشد.

تفاوت پیکاپ پاسپورت با پیکاپ ویزا چیست؟

تفاوت پیکاپ پاسپورت با پیکاپ ویزا چیست؟

همان طور که در بخشی از مقاله گفته شد، پیکاپ پاسپورت و پیکاپ ویزا، هیچ تفاوتی از لحاظ معنایی و مفهومی ندارند. هر دوی این جمله ها به این معنی هستند که ویزای مربوطه از سفارت اخذ می شود و توسط پاسپورت فرد متقاضی به کشور مبدا و فرد مورد نظر خواهد رسید. پس می توان گفت که هیچ گونه تفاوتی ندارند. 

پس می توانیم بگوییم که اگر در فرایند اخذ ویزای کانادا با دو جمله پیکاپ پاسپورت کانادا و پیکاپ ویزای کانادا مواجه شدید، بدانید که هیچ گونه تفاوتی در این دو جمله وجود ندارد و می توان تمامی مراحل اخذ ویزا را به راحتی انجام داد. شرکت الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا می باشد که به افراد مختلف، خدمات زیادی مانند پیکاپ پاسپورت کانادا ارائه خواهد داد.

مدارک لازم برای پیکاپ پاسپورت کانادا

مدارک لازم برای پیکاپ پاسپورت کانادا

زمانی که یک فرد اقدام به اخذ ویزای کانادا و به مراتب انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا می نماید، لازم است مدارکی را به سفارت کانادا ارائه دهد تا روند اداری صدور ویزا برای فرد متقاضی صورت گیرد. این مدارک شامل موارد زیر است:

پرینت ایمیل برای سفارت

زمانی که شما درخواست صدور ویزا به سفارت کانادا می دهید، سفارت کانادا در جواب برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد که نشان می دهد با فرایند اخذ ویزای شما موافقت نموده است. پس بهتر است در همان ابتدا، پرینت ایمیل سفارت کانادا را همراه دیگر مدارک خود داشته باشید.

گذرنامه یا پاسپورت

پاسپورت مهمترین مدرک برای اخذ ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا می باشد. پاسپورت هر شخص به معنی شناسنامه هویتی آن فرد می باشد و ارائه چنین مدرکی برای اخذ ویزا الزامی خواهد بود. پاسپورت شخص باید اعتبار کافی را برای انجام پیکاپ پاسپورت کانادا داشته باشد.

فرم وکالت نامه

در صورت داشتن یک وکیل حقوقی و مهاجرتی برای انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا، باید فرمی به نام فرم وکالتنامه تنظیم گردد و این فرم را باید به وکیل خود اعطا کنید تا ایشان به عنوان یک نماینده قانونی مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را برای فرد انجام دهد. شرکت الست گروپ می تواند به عنوان یک نماینده قانونی، تمامی مراحل اخذ ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا را برای متقاضیان انجام دهد.

شرایط پاسپورت متقاضی برای اخذ پیکاپ پاسپورت کانادا

شرایط پاسپورت متقاضی برای اخذ پیکاپ پاسپورت کانادا

•    پاسپورت فرد باید به صورت سالم و واضح باشد و از هر گونه خط خوردگی جلوگیری شود.

•    پاسپورت فرد متقاضی باید حداقل یک صفحه خالی داشته باشد تا بتوان پیکاپ ویزا را انجام داد.

•    پاسپورت شما باید به اندازه مدت زمان مد نظر شما برای اقامت در کانادا اعتبار داشته باشد. 

•    پاسپورت فرد باید اعتبار کافی برای دریافت ویزای کانادا را داشته باشد و تا مدت اقامت فرد در کانادا دارای اعتبار کافی باشد. درصورت نبود اعتبار کافی، قبل از اقدام به اخذ ویزا، نسبت به تمدید پاسپورت اقدام گردد.

•    مهمترین نکته این است که اگر تاریخ انقضای پاسپورت رسیده باشد، نمی توان برای فرد، ویزای کانادا صادر نمود.

نحوه پیکاپ پاسپورت کانادا

نحوه پیکاپ پاسپورت کانادا

انجام مراحل اخذ ویزای کشور کانادا به این صورت است که ایرانیان متقاضی باید حداقل برای یک بار به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه و امارات، به منظور انجام صدور ویزا به سفارت کانادا در این کشورها مراجعه نمایند.

دلیل حضور و مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه و امارات به این دلیل است که برای اخذ ویزا، یک سری مصاحبه ها و مراحل شناسایی و بیومتریک صورت خواهد گرفت و لازمه انجام چنین مراحلی، حضور خود فرد متقاضی می باشد.

شروع بررسی درخواست ویزای فرد از همان بدو ورود زمانی که مراحل انگشت نگاری صورت می گیرد، آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای مراجعه به سفارت کانادا باید از مدت ها قبل اقدام به گرفتن وقت از طریق سایت سفارت کانادا نمود.

همچنین حضور به موقع و سر وقت می تواند در روند صدور ویزای کانادا بسیار موثر باشد. زیرا سفارت کانادا در نظم و سر وقت بودن بسیار حساس می باشد. بعد از گرفتن وقت و در نهایت مراجعه به سفارت کانادا و انجام مراحل بیومتریک و تشکیل پرونده، فرد متقاضی می تواند تا زمان رسیدن نتیجه نهایی، صبر نماید تا متوجه شود که آیا با درخواست اخذ ویزای کانادا موافقت شده است یا خیر.

معمولا در سفارت کانادا، بازه زمانی مشخصی برای اعلام نتیجه ویزا برای فرد مشخص نخواهد شد و بررسی پرونده فرد و انجام روند اداری صدور ویزا ممکن است تا ماه ها طول بکشد و بستگی به تعداد مراجعه کنندگان به سفارت خواهد داشت.

عموما تا 6 ماه ممکن است روند رسیدگی به پروند شخص طول بکشد. بعد از گذشت چند ماه، ایمیلی از طرف سفارت کانادا برای فرد ارسال می شود که در این نامه نوشته شده که آیا با درخواست فرد موافقت شده است یا درخواست فرد ریجکت شده است. زمانی که درخواست صدور ویزا برای فرد رد شده باشد، فرد متقاضی باید نسبت به دلایل ریجکتی خود اقدامات لازم را انجام دهد و مجددا درخواست ویزا نماید.

اما زمانی که با درخواست فرد موافقت شود، ایمیل مربوط به پذیرش فرد باید پرینت گرفته شود و به همراه باقی مدارک باید مراحل بعدی انجام گردد.

در این مرحله نوبت به پیکاپ پاسپورت کانادا خواهد رسید که فرد متقاضی برای ضمیمه کردن ویزا به پاسپورت خود می تواند به صورت شخصی دوباره به سفارت کانادا مراجعه کند و مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را انجام دهد.

یا می تواند برای انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا، به یک وکیل مهاجرتی خبره مراجعه کرده و با دادن وکالتنامه، مراحل پیکاپ ویزا را به وکیل حقوقی واگذار نماید. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند به عنوان یک وکیل حقوقی و مهاجرتی خوب، تمامی مراحل انجام پیکاپ پاسپورت کانادا را برای افراد انجام دهد.

مراحل درخواست پیکاپ پاسپورت کانادا به وکلای حقوقی

مراحل درخواست پیکاپ پاسپورت کانادا به وکلای حقوقی

1.    ارائه نامه پذیرش درخواست اخذ ویزای کانادا به همراه پاسپورت دارای اعتبار به شرکت مهاجرتی
2.    بررسی پرونده متقاضی و مدارک فرد توسط وکیل حقوقی و مهاجرتی و تعیین موارد هزینه ای و زمان مورد نیاز برای انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا
3.    تنظیم قرارداد وکالتی بین فرد متقاضی و وکیل حقوقی
4.    ارائه مدارک فرد متقاضی و سایر موارد لازم به سفارت کانادا توسط وکیل مهاجرتی
5.    تحویل پیکاپ پاسپورت کانادا به فرد متقاضی 

 در این مرحله، کارشناسان و مامورین مهاجرتی در سفارت کانادا اقدام به بررسی مدارک فرد خواهند کرد و تمامی مدارک و درخواست های مبنی بر صدور ویزا را مورد بررسی دقیق قرار خواهند داد.

همچنین ارائه فرم وکالتنامه به سفارت کانادا باید مورد تایید سفارتخانه باشد و حتما چنین فرمی باید به همراه مهر قضایی باشد تا مورد تایید مامورین مهاجرتی قرار گیرد. در چنین مراحلی است که فرد مورد نظر مراحل نهایی پیکاپ پاسپورت کانادا را طی خواهد کرد. 

لازمه نتیجه بخش بودن فرایند پیکاپ پاسپورت کانادا، استفاده از یک وکیل مهاجرتی خبره و با تجربه می باشد که بتواند تمامی موانع قانونی و مشکلاتی که در طول انجام فرایند پیش می آید را از سر راه بردارد. بنابراین انتخاب یک وکیل مهاجرتی متخصص می تواند بسیار موثر باشد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ که با پیشینه بسیار زیادی تخصص ویژه ای در مهاجرت افراد به کشور کانادا را دارد، می تواند با در اختیار قرار دادن وکلای مهاجرتی و قانونی خبره، تمامی امور مربوط به پیکاپ پاسپورت کانادا را برای تمامی افراد انجام دهد. پس می توانید جهت انجام مشاوره و راهنمایی های لازم و انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا به این شرکت مهاجرتی مراجعه نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پیکاپ پاسپورت کانادا برای خانواده

پیکاپ پاسپورت کانادا برای خانواده

یکی از امکانات و ویژگی هایی که دولت کانادا برای پذیرش مهاجر انجام می دهد، اعطای ویزا به صورت خانوادگی به افراد می باشد که یک فرد می تواند به همراه همسر و فرزندانش، با رعایت قوانین کشور کانادا، اقدام به مهاجرت به این کشور نماید.

به همین دلیل گاهی این امکان وجود خواهد داشت که پیکاپ پاسپورت کانادا به صورت دسته جمعی و خانوادگی انجام گیرد. در چنین اموری، ممکن است پاسپورت ها به همراه ویزا، به صورت دسته جمعی به فرد مورد نظر برسد و گاهی ممکن است برای برخی از اعضای خانواده دیرتر برسد که این مسئله جای نگرانی نخواهد داشت.

زیرا بررسی پرونده ها به صورت جداگانه و کاملا دقیق می باشد و بعد از مدتی، تمامی ویزاها به همراه پاسپورت به دست افراد خواهد رسید.

بنابراین می توان گفت که پیکاپ پاسپورت کانادا به صورت خانوادگی هم انجام می شود که گاهی به صورت دسته جمعی ارسال می شود و گاهی به صورت موردی. کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانند برای انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا به صورت خانوادگی، راهنمایی های لازم را برای افراد انجام داده و با دادن یک وکالتنامه قانونی به یکی از وکلای مهاجرتی این شرکت، تمام امور مربوط به پیکاپ پاسپورت را به این شرکت معتبر سپرد.

چرا مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را باید به یک وکیل مهاجرتی واگذار کرد؟

چرا مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را باید به یک وکیل مهاجرتی واگذار کرد؟

زمانی که یک فرد اقدام به انجام مراحل صدور ویزا می کند، با مشغله و دغدغه های بسیار زیادی  روبرو خواهد شد که باعث ایجاد کار و دغدغه های زیادی برای فرد خواهد شد. همچنین برای انجام چنین مراحلی لازم است که خود فرد بارها به سفارت کانادا در کشورهای همسایه مراجعه نماید که چنین کاری باعث صرف وقت و هزینه های بسیاری خواهد شد و عملا تمام وقت متقاضی، صرف رفت و آمد خواهد شد.

در چنین مواردی لازم است که از وکلای مهاجرتی استفاده شود تا در وقت و زمان صرفه جویی شود و همچنین به دلیل آشنایی و تسلط کامل یک وکیل حقوقی به تمام موارد قانونی، می توان با خیال راحت تمامی امور را به یک فرد متخصص واگذار کرد تا از فرایند پیکاپ پاسپورت کانادا مطمئن شد.

همان طور که گفته شد، شرکت مهاجرتی الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی برای مهاجرت به کشور کانادا می باشد که با داشتن کارشناسان خبره و وکلای مهاجرتی متخصص می تواند تمامی مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را برای افراد متقاضی انجام دهد.

مزایای پیکاپ پاسپورت کانادا

مزایای پیکاپ پاسپورت کانادا

صرفه جویی در هزینه

زمانی که یک فرد تمامی مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را به یک شرکت مهاجرتی معتبر می سپارد، می تواند در صرف هزینه بسیار صرفه جویی نماید و از صرف هزینه های گزاف برای سفر به کشورهای همسایه برای انجام مراحل صدور ویزا در سفارت کانادا، جلوگیری نماید. صرفه جویی در هزینه از جمله دغدغه های مهم هر فرد مهاجر می باشد.

صرفه جویی در زمان

برای این که بتوان به سفارت کانادا مراجعه نمود و مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را شخصا انجام داد، نیازمند صرف وقت بسیار زیادی خواهد بود که ممکن است فرد متقاضی را از انجام مراحل دیگر سفر خود عقب بیاندازد.

بنابراین بهتر است برای انجام چنین مراحلی، نزد یک وکیل حقوقی متخصص مراجعه کرد که شرکت الست گروپ از بهترین های این حوزه می باشد.

پیکاپ پاسپورت کانادا در کشورهای همسایه ایران

پیکاپ پاسپورت کانادا در کشورهای همسایه ایران

پیکاپ پاسپورت کانادا از ترکیه

یکی از بهترین کشورها برای انجام مراحل صدور ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا، کشور ترکیه می باشد که از لحاظ مرزی بسیار نزدیک به ایران می باشد و از محبوب ترین کشورها در نزد ایرانیان محسوب می گردد.

افراد متقاضی می توانند برای انجام مراحل صدور ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا به کشور ترکیه در یکی از دو شهر آنکارا یا استانبول مراجعه کرده و مراحل فوق را انجام دهند یا می توانند چنین کاری را به یک وکیل مهاجرتی مجرب بسپارند.

برای انجام چنین مراحلی بهتر است به سفارت کانادا واقع در شهر آنکارا مراجعه نمود. زیرا سفارتخانه هایی که در پایتخت یک کشور قرار دارند، بهتر و دقیق تر و زودتر می توانند مراحل صدور ویزا را انجام دهند. افراد مختلف می توانند با مراجعه به دفتر وک کانادا در آنکارا مراحل فوق را انجام دهند.

همچنین در شهر استانبول سفارت کانادا وجود دارد، اما بیشتر به حالت کنسولگری مشغول به فعالیت است و فعالیت های مربوط به پیکاپ پاسپورت کانادا در استانبول به صورت خیلی محدود انجام می شود. پس بهتر است برای انجام چنین مراحلی به سفارت کانادا در شهر آنکارای ترکیه مراجعه کرد.

پیکاپ پاسپورت کانادا از امارات

کشور امارات یکی دیگر از کشورهای همسایه ایران محسوب می شود که سالانه هزاران نفر برای مهاجرت به کشور کانادا، به منظور انجام مراحل صدور ویزا به امارات سفر کرده و به سفارت کانادا در این کشور مراجعه می نمایند تا بتوانند مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا را انجام دهند.

مامورین مهاجرتی سفارت کانادا در امارات مدارک شخص مورد نظر را دریافت کرده و پس از انجام روند اداری آن به فرد اطلاع داده خواهد شد که پاسپورت وی باید همراه با ویزا ضمیمه شود که فرد متقاضی می تواند یا شخصا مراجعه کند یا به یک وکیل مهاجرتی مناسب، امور خود را بسپارد.

مدت زمان لازم برای پیکاپ پاسپورت کانادا

مدت زمان لازم برای پیکاپ پاسپورت کانادا

بعد از آن که نامه ای از سمت سفارت کانادا برای انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا ارسال شد، متقاضی مهلت دارد به مدت یک ماه بعد از صدور نامه اقدام به انجام مراحل پیکاپ پاسپورت خود نماید.

در صورتی که در طی یک ماه تعیین شده، متقاضی اقدام به انجام مراحل فوق ننماید، ریجکت خواهد شد. همچنین برای انجام چنین مراحلی بهتر است در همان ابتدای کار به سفارت مراجعه کرد تا در اسرع وقت، امور اداری مربوط به پیکاپ پاسپورت کانادا انجام شود.

پیگیری پیکاپ پاسپورت کانادا

پیگیری پیکاپ پاسپورت کانادا

یکی از مهمترین نکات در پیکاپ پاسپورت کانادا، اطلاع از زمان بازگشت پاسپورت به همراه ویزا نزد شخص متقاضی می باشد تا بتواند براساس آن اقدامات سفر خود را انجام دهد. دلایلی مانند رزرو بلیت هواپیما و رزرو هتل از جمله دلایل مهمی می باشد که فرد مورد نظر باید اقدام به پیگیری پیکاپ پاسپورت خود نماید.

زمانی که فرد متقاضی پاسپورت خود را به سفارت تحویل می دهد، کد رهگیری دریافت می نماید که افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت VFSGlobal اقدام به پیگیری مراحل پیکاپ پاسپورت خود نمایند.

پیگیری چنین مرحله ای از اهمیت بالایی برخوردار است که شما می توانید برای انجام چنین اموری به شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید تا کارشناسان و وکلای حقوقی این شرکت معتبر، پیگیری های لازم را برای شما عزیزان انجام دهند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد یکی از مهترین مراحل صدور ویزای کشور کانادا مباحث مهمی را اشاره کنیم. پیکاپ پاسپورت کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

پیکاپ پاسپورت برای کشورهایی انجام می شود که هیچ گونه سفارتی در کشور مبدا وجود ندارد که کشور کانادا از جمله این کشورها برای مردم ایران می باشد. از آنجایی که امروزه تعداد متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا روز به روز افزوده می شود، لزوم انجام چنین مراحلی برای اخذ ویزای کانادا، استفاده از یک وکیل مهاجرتی خبره می باشد که بتواند مراحل صدور ویزا از جمله پیکاپ پاسپورت کانادا را برای افراد انجام دهد.

کشور کانادا کشوری محبوب در جهان از جمله برای مردم ایران می باشد و قوانین مهاجرتی مختلفی برای افراد مهاجر اتخاذ کرده است.

لازمه مهاجرت به این کشور، رعایت تمامی موارد قانونی کشور کانادا می باشد. پیکاپ پاسپورت کانادا از جمله مراحل قانونی است که متقاضیان باید اقدام به انجام این مرحله نمایند و برای ایرانیان بدین گونه است که باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کرده و به سفارت این کشور مراجعه کنند تا مراحل ذکر شده را انجام دهند.

اما یک راه بهتری وجود دارد و آن هم استفاده از یک وکیل مهاجرتی مناسب و با تجربه برای انجام مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا می باشد که شرکت الست گروپ یکی از بهترین شرکت ها برای انجام مراحل مهاجرتی به کشور کانادا می باشد که افراد مختلف می توانند با مراجعه به این شرکت، از راهنمایی و مشاوره های کارشناسان شرکت الست گروپ، استفاده کافی را ببرند.