اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مهاجرت

سیتیزن شیپ چیست

در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که سیتیزن شیپ چیست . در این خصوص به بررسی یکی از اصطلاحات مهم در زمینه مهاجرت می پردازیم که سیتیزن شیپ نام دارد. شاید شما هم این واژه را شنیده باشید و مجبور به تفکر درباره آن شده باشید.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

آیا می‌دانید کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان کدامند؟ برای شناخت بیشتر این ‌دست از کشورها، با ما در ادامه همراه باشید.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

گردش حساب برای ویزا

در مقاله ای که پیش روی شماست، موضوع گردش حساب برای ویزا مورد بررسی قرار گرفته است. چنان چه  قصد عزیمت به کشور دیگری را دارید،خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود. لطفا ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

امتیازبندی اکسپرس اینتری

در این مقاله به بررسی موضوع امتیازبندی اکسپرس اینتری خواهیم پرداخت. امروزه بسیاری از افراد در تلاش هستند که بتوانند به کشورهای دیگر مهاجرت نمایند. دلایل مختلفی برای مهاجرت به کشورهای مختلف وجود دارد که بسیاری از افراد در فکر مهاجرت باشند.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

clb چیست

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که CLB چیست ؟ اگر برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده باشید، حتما با واژه ی clb آشنایی دارید و می دانید که CLB چیست.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

ارزانترین کشور اروپایی برای زندگی

در این نوشتار، قصد معرفی ارزانترین کشور اروپایی برای زندگی را داریم. با ما همراه باشید. برای افرادی که رویای زندگی در کشورهای اروپایی را دارند اما سرمایه کافی برای مهاجرت و زندگی در کشورهای این قاره را ندارند، راهکار خوبی داریم. این افراد می تو...

بیشتر بخوانید
مهاجرت

راحت ترین کشور برای مهاجرت

بسیاری از هموطنان عزیز ایرانی که تصمیم به مهاجرت به کشور دیگری را دارند، همواره این سؤال برایشان پیش می آید که راحت ترین کشور برای مهاجرت کدام کشور می باشد؟ اگر شما نیز در فکر مهاجرت به یک کشور دیگر هستید و به دنبال راحت ترین کشور برای مهاجرت می گرد...

بیشتر بخوانید
فرانسه, مهاجرت

زبان فرانسه برای مهاجرت

در این مقاله به بررسی موضوع زبان فرانسه برای مهاجرت می پردازیم. همراه شما هستیم. برای مهاجرت به کشور فرانسه یا کشورها و مناطق فرانسوی زبان مانند ایالت کبک کانادا، نیاز به داشتن مدرک زبان فرانسوی دارید.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

بهترین کشور برای داروسازان

در این مقاله به بررسی موضوع بهترین کشور برای داروسازان می پردازیم. با شما هستیم. بهترین کشور برای داروسازان، کشوری است که شرایط مهاجرتی آن آسان و بدون دردسراست.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت پرستاران

در این مقاله می خواهیم بهترین کشورها برای مهاجرت پرستاران را مورد بررسی قرار دهیم. با ما بمانید. پرستاری یکی از حرفه هایی است که با وجود سختی ها و اهمیت ویژه آن در کشور ما، چندان توجهی به آن نمی گردد.

بیشتر بخوانید
صفحه 4 از 6ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  6  بعدی   انتها