اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

گردش حساب برای ویزا

گردش حساب برای ویزا

در مقاله ای که پیش روی شماست، موضوع گردش حساب برای ویزا مورد بررسی قرار گرفته است. چنان چه  قصد عزیمت به کشور دیگری را دارید،خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود. لطفا ما را همراهی نمایید.

در مقاله ای که پیش روی شماست، موضوع گردش حساب برای ویزا مورد بررسی قرار گرفته است. چنان چه  قصد عزیمت به کشور دیگری را دارید،خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود. لطفا ما را همراهی نمایید.

اگر تصمیم دارید به کشور دیگری سفر کنید، می بایست مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای آن کشور را تهیه نمایید. بیشتر مدارک مورد نیاز سفارت جزو مدارک هویتی، نظیر پاسپورت، شناسنامه، سند ازدواج و غیره می باشند.

تهیه و ارائه این مدارک کار بسیار ساده ای می باشد و تنها لازم است که فرد متقاضی، آن ها را ترجمه کرده و به سفارت کشور مورد نظر ارائه کند. 

اما در این میان، تهیه برخی از مدارک دارای پیچ و خم های خاصی می باشند که در تایید و یا عدم تایید درخواست ویزا، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. از جمله این مدارک، مدارک مالی فرد می باشد. نکات ظریفی در زمینه اخذ گردش حساب برای ویزا می بایست رعایت شوند تا امکان پذیرش درخواست را بالا ببرد.

ویدئو گردش حساب برای ویزا

از جمله این موارد می توان به بازه زمانی که گردش حساب در آن انجام گرفته است، چگونگی واریز و برداشت مبالغ مختلف از حساب فرد متقاضی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. بدون تردید، برای انجام صحیح این مراحل، نیاز به تجربه و تخصص می باشد. در این زمینه، شرکت الست گروپ آماده هر گونه همکاری با متقاضیان اخذ ویزا می باشد.

اینفوگرافیک گردش حساب برای ویزا

اینفوگرافیک گردش حساب برای ویزا

شرکت الست گروپ با بیش از سال ها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزا برای کشورهای مختلف جهان، آماده ارائه هر گونه همکاری در زمینه " گردش حساب برای ویزا " می باشد و در این زمینه از تمامی تلاش خود، بهره خواهد گرفت.

در این مقاله می خوانیم: 
دانستنی هایی در خصوص اخذ ویزا
شرحی بر گردش حساب 
تفاوت گردش حساب و نامه تمکن مالی
روش دریافت نامه گردش حساب
ارائه گردش حساب برای ویزای چه کشورهایی ضروری است؟
ویزای شینگن چیست؟
گردش حساب برای ویزای شینگن
علت درخواست نامه تمکن مالی و گردش حساب برای ویزا
نحوه اثبات تمکن مالی به کمک گردش حساب
میزان گردش حساب برای ویزا
نکات لازم در زمینه گردش حساب برای ویزا
کلام آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گردش حساب برای ویزا با ما همراه باشید.

 

دانستنی هایی در خصوص اخذ ویزا

دانستنی هایی در خصوص اخذ ویزا

بدون تردید، مهم ترین و سخت ترین مرحله برای سفر به یک کشور خارجی، دریافت ویزا می باشد. چنان چه قصد سفر به یکی از کشورهای توسعه یافته دنیا را دارید و یا تمایل به سفر به کشورهای حوزه شینگن را دارید، می بایست شخص مسئول صدور ویزا را با مدارکی که ارائه می دهید، قانع کنید که پس از سفر به کشور مذکور، حتماً به کشور خود باز خواهید گشت.

چنان چه مدارکی که توسط شما به سفارت کشور مربوطه ارائه می شود، نتواند این مساله را اثبات نماید، مسئول امر، ویزا را برای شما صادر نخواهد کرد. در بسیاری از موارد، افرادی که موفق به اخذ ویزای یکی از کشورهای پیشرفته دنیا می شوند، دیگر به کشور خود بازنمی گردند و در آن کشور تقاضای پناهندگی می کنند.

لذا برای جلوگیری از این مساله، برای اخذ ویزا، فرد باید اثبات نماید که در کشور خود دارای ملک و شغل می باشد و از گردش مالی خوبی در کشور خود برخوردار است و پس از بازدید از کشور مقصد، به کشور خود باز خواهد گشت.

در این مقاله سعی داریم به بررسی گردش حساب برای ویزا بپردازیم. چنان چه شما نیز به دنبال اخذ ویزا برای سفر و یا مهاجرت به کشور دیگری هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

سفارت بیشتر کشورهای دنیا، از افراد متقاضی اخذ ویزا، درخواست ارائه تمکن مالی می نمایند. چنان چه شما ثابت کنید که در ایران دارای شرایط مطلوب و مناسبی برای زندگی می باشید و دارای شغلی هستید که می بایست حتماً به خاطر آن شغل به کشور خود بازگردید، امکان اخذ ویزا برای شما افزایش خواهد یافت.

از جمله مدارکی که علاوه بر تمکن مالی، نشاندهنده این است که شما از کیفیت مطلوب زندگی در کشور خود، برخوردار می باشید، نامه گردش حساب می باشد. نامه گردش حساب نشان می دهد که در یک بازه زمانی مشخص، به چه میزان در حساب شما تراکنش انجام گرفته است.

تعدد تراکنش ها و رقم تراکنش ها، نشانگر وضعیت مالی شما در کشور مبدا است و این امر تاثیر بسیاری بر مسئولین اخذ ویزا به منظور پذیرش و یا عدم پذیرش درخواست ویزای شما خواهد داشت. 

در بسیاری از کشورهای جهان، بر اساس نامه رسمی گردش حساب، تصمیم می گیرند که شما به عنوان یک متقاضی اخذ ویزا، آیا صلاحیت دریافت ویزا را دارید یا ندارید. با توجه به توضیحات ذکر شده، به اهمیت نامه گردش حساب پی بردیم. برای دریافت نامه گردش حساب، کارهای خاصی را باید انجام داد که در ادامه مقاله "گردش حساب برای ویزا " به این موارد اشاره نموده ایم.

برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در زمینه گردش حساب برای ویزا و چگونگی دریافت آن، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید. گروه مهاجرتی الست گروپ، با تکیه بر سال ها تجربه و هزاران پرونده اخذ ویزا برای کشورهای متفاوت، می توانند شما را در این زمینه، به درستی راهنمایی نمایند.

شرحی بر گردش حساب

شرحی بر گردش حساب

گردش حساب یا نامه گردش حساب، در واقع یک پرینت حساب می باشد که برای یک بازه زمانی  مشخصی از طرف بانک، به فرد داده می شود. در یک پرینت حساب، تمامی ریز تراکنش هایی که توسط فرد انجام گرفته است، ثبت شده است.

در حقیقت پرینت حساب و گردش حساب هیچ تفاوت عمده ای با یکدیگر ندارند. نامه گردش حساب، همان پرینت حساب می باشد. در یک پرینت حساب یا همان نامه گردش حساب، تمامی تراکنش های فرد متقاضی اخذ ویزا، در بین دو بازه زمانی مشخص، نشان داده می شود.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " گردش حساب برای ویزا " پرداخته ایم. از تمامی علاقه مندان به اخذ ویزا، دعوت می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشند.

این تراکنش ها شامل نقل و انتقال های مالی کوچک و بزرگ می باشند. همچنین هرگونه واریزی و یا پرداختی در این پرینت حساب، مشخص می گردد. یک گردش حساب، با ذکر دقیق تاریخ اخذ آن، به همراه ساعت دقیق، نمایش داده می شود.

نامه گردش حساب، با مهر تایید شده توسط بانک و امضای ریاست بانک، جزو مدارک رسمی به حساب می آید که کاملاً این مدرک در هر یک از مراجع قانونی، قابل استناد است. بدون تردید، به نسبت تعداد تراکنش های فرد در بازه زمانی مشخص مورد نظر وی، تعداد صفحات گردش حساب کم یا زیاد می باشد و تعداد برگه های پرینت حساب، نسبت مستقیمی با تعداد تراکنش ها دارد. 

هنگامی که سفارت یک کشور از فرد متقاضی سفر به آن کشور، درخواست ارائه نامه تمکن مالی و گردش حساب می نماید، فرد می بایست برای نمایش وضعیت اقتصادی خود و نمایش گردش حساب های خود، به بانک مراجعه کرده و درخواست پرینت حساب نماید.

توجه به این امر بسیار مهم است که هر چه میزان معدل حساب بالاتر باشد و تعداد تراکنش ها بیشتر و رقم ها بالاتر باشد، احتمال اخذ ویزا برای هر کشوری، بسیار بالا می رود. البته این امر، ارتباط مستقیمی با شغل فرد نیز دارد. اگر فرد یک کارمند ساده باشد، می بایست تراکنش های متناسبی با شغل خود در گردش حساب، انجام گرفته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گردش حساب برای ویزا، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید. گروه مهاجرتی الست گروپ با تکیه بر تجربیات چندین ساله خویش در زمینه اخذ انواع ویزا، می توانند راهنمایی و راهکارهایی با توجه به شرایط فرد متقاضی به وی ارائه کنند تا شانس موفقیت اخذ ویزا را برای او افزایش دهند.

تفاوت گردش حساب و نامه تمکن مالی

تفاوت گردش حساب و نامه تمکن مالی

برخی از سفارت ها برای صدور ویزا، تنها به نامه تمکن مالی اکتفا می کنند. در این زمینه دیگر فرد نیاز ندارد که برای نشان دادن وضعیت مالی و اقتصادی خود، ریز تراکنش ها را به عنوان گردش حساب، به سفارت کشور مربوطه ارائه دهد.

نامه تمکن مالی، برگه ای مهر و امضا شده از طرف بانک می باشد که نشانگر موجودی فرد و تاریخ افتتاح حساب وی می باشد. عموماً بیشتر بانک ها، زمانی که فرد اعلام می دارد که به نامه تمکن مالی برای سفارت نیاز دارد، بانک، نامه را به صورت ترجمه شده و به زبان انگلیسی به فرد، تحویل می دهد. 

در این مقاله به بررسی موضوع " گردش حساب برای ویزا " می پردازیم. از شما علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.
البته در برخی از موارد و برای برخی از بانک ها، در نامه تمکن مالی، میانگین گردش حساب 3 ماه گذشته و یا 6 ماه گذشته نیز قید می گردد.

نکته بسیار مهم در زمینه تمکن مالی، این است که بانک ذکر می نماید که موجودی لحظه ای فرد، مقدار ذکر شده در نامه تمکن مالی می باشد و بانک هیچ مسئولیتی در زمینه صوری بودن این مبلغ نمی پذیرد. در حقیقت در نامه تمکن مالی، بانک تنها موجودی فرد را به سفارت اعلام می کند.

در بسیاری از مواردی که سفارت از افراد تقاضای ارائه نامه تمکن مالی می نماید، افراد تنها به هدف اخذ ویزای کشور مربوطه، اقدام به اخذ مبلغی از دیگران می کنند تا نامه تمکن مالی، موجودی بالاتری را برای ایشان نشان  داده و احتمال دریافت ویزا برای ایشان، بالاتر رود.

در سال های گذشته به سبب مشکلات بسیاری که کشور مقصد با این مساله داشته است و بسیاری از افراد که موجودی غیر واقعی اعلام کرده بودند، در کشور مقصد به مشکلات مالی بسیاری دچار شده بودند، بسیاری از کشورها، تصمیم گرفتند برای ارائه ویزا، نه تنها نامه تمکن مالی، بلکه گردش حساب را نیز که نشانگر ریز تراکنش های فرد می باشد، جزو مدارک الزامی قرار دهند. البته در برخی از موارد، ارائه گردش حساب به تنهایی کافی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نامه تمکن مالی و گردش حساب مورد تایید برای کشورهای مختلف، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، مشورت نمایید.

روش دریافت نامه گردش حساب

روش دریافت نامه گردش حساب

دریافت نامه گردش حساب، کار بسیار آسانی می باشد. تنها کاری که لازم است برای دریافت گردش حساب برای ویزا انجام شود، مراجعه به شعبه بانکی می باشد که حساب اصلی فرد در آن بانک می باشد. نامه گردش مالی، نیازی به دریافت مجوز خاصی ندارد.

البته در کشورمان، برای دریافت گردش حساب، تنها کافیست که کارت ملی به بانک ارائه شود. نکته مهم در زمینه گردش حساب این است که این نامه می بایست حتما به زبان انگلیسی داده شود. البته در بیشتر بانک ها اگر فرد به متصدی باجه بگوید که گردش حساب را برای سفارت می خواهد، ایشان گردش حساب را به دو زبان فارسی و انگلیسی به فرد ارائه می کنند.

مورد حائز اهمیت دیگر این است که نامه گردش حساب حتما باید دارای مهر و امضای معتبر از طرف بانک باشد. بدون مهر و امضا، این نامه هیچ ارزش قانونی نداشته و سفارت آن را به عنوان مدرک نمی پذیرد. 
در این مقاله سعی داریم به بررسی موضوع " گردش حساب برای ویزا " بپردازیم. از تمامی علاقه مندان به سفر به کشورهای دیگر، دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنند.

بانک می بایست هر دو نسخه فارسی و انگلیسی گردش حساب را مهر و امضا نماید تا مورد قبول سفارت قرار گیرد. بهتر است که در تمامی صفحات گردش حساب، مهر بانک زده شود. البته برخی از بانک ها، تنها صفحه اول و صفحه آخر را مهر و امضا می کنند. اما اگر تمامی صفحات گردش حساب مهر داشته باشد، بهتر است. 

همان طور که ذکر شد، تعداد صفحات گردش حساب، بستگی به بازه زمانی مورد نظر فرد و تعداد تراکنش های وی در این بازه زمانی دارد. دریافت پرینت گردش حساب برای ویزا، در بسیاری از بانک ها به صورت رایگان انجام می گیرد.

این در حالی است که برخی از بانک ها، برای پرینت گردش حساب برای ویزا و مهر و امضای آن، هزینه ای جداگانه دریافت می کنند. البته مبلغ دریافتی بانک ها برای ارائه گردش حساب، رقم قابل توجهی نمی باشد و عموماً از حساب فرد، کسر می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گردش حساب برای ویزا، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید. گروه مهاجرتی الست گروپ، با بهره مندی از پرسنلی خبره و کارآمد، تضمین کننده اخذ ویزای شما برای کشور مقصد می باشد.

ارائه گردش حساب برای ویزای چه کشورهایی ضروری است؟

ارائه گردش حساب برای ویزای چه کشورهایی ضروری است؟

برای دریافت ویزای برخی از کشورها، ارائه نامه تمکن مالی کافی است. اما برخی از کشورها، برای این که ویزای کشور خود را برای فرد متقاضی صادر کنند، از شخص، گردش مالی طلب می کنند. 
در این میان، برای سفارت کشورهای مختلف، ارائه گردش حساب سه ماهه تا شش ماهه متغیر می باشد. 
کشورهایی که برای دادن ویزای خود به گردش حساب سه ماهه نیاز دارند، شامل کشورهای زیر می باشند:
•    آفریقای جنوبی
•    اروپا ( شینگن )
•    ژاپن
•    کانادا 
•    انگلیس
•    اندونزی
•    تایلند
کشورهایی که برای ارائه ویزای کشور خود، از فرد متقاضی گردش حساب شش ماهه طلب می کنند، شامل کشورهای زیر می باشند:
•    استرالیا
•    بلغارستان
•    قبرس
در این مقاله به بررسی موضوع " گردش حساب برای ویزا " پرداخته ایم. در این راستا به معرفی شرکت الست گروپ به عنوان بهترین راهنما به منظور اخذ ویزا برای کشورهای مختلف جهان اشاره کرده ایم.

با ما همچنان تا انتهای این مقاله همراه باشید. همان طور که به آن اشاره شد، کشورهای مختلف برای گردش حساب مالی فرد متقاضی اخد ویزا، شرایط و قوانین متفاوتی دارند. لذا در این بخش از مقاله " گردش حساب برای ویزا " به بررسی اهمیت این نامه برای اخذ ویزای شینگن به عنوان نمونه، می پردازیم.

ذکر این نکته اساسی است که هر کشوری شرایط ویژه خود را دارد و اینجا تنها به ذکر نمونه ای از آن، اکتفا کرده ایم. برای اطلاع از شرایط گردش حساب مالی برای کشورهای مختلف جهان، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشورت کنید. گروه مهاجرتی الست گروپ، با تکیه بر دانش چندین ساله خود در زمینه اخذ ویزا برای کشورهای مختلف، می توانند راهنمایی های مفیدی در زمینه گردش حساب برای ویزا، بنمایند.

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟

توافق نامه شینگن یک توافق نامه معتبر بین 28 کشور اروپایی می باشد که 24 کشور عضو اتحادیه اروپا می باشند و چهار کشور که غیر عضو می باشند. بر اساس این توافق نامه، افرادی که شهروند هر یک از این کشورها می باشند، بدون نیاز به اخذ ویزا، می توانند به راحتی به سایر کشورهای عضو شینگن، سفر کنند. 

چنان چه یک فرد غیر اروپایی، تمایل به سفر به اروپا را داشته باشد، می بایست حتما ویزای شینگن را دریافت نماید. هر فرد برای سفر به اروپا، می بایست هدف خود را از سفر به محدوده شینگن مشخص نماید.

بر اساس اهدافی که مسافران دارند، ویزای شینگن به چند دسته تقسیم می شود:
•    ویزای عادی شینگن
•    ویزای معتبر در منطقه محدود
•    ویزای ملی
در این مقاله به بررسی موضوع " گردش حساب برای ویزا " پرداخته ایم. از تمامی علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

لازم است بدانیم که ویزای شینگن از نوع عادی، به سه دسته تقسیم می گردد:
•    ویزای عادی شینگن نوع A
•    ویزای عادی شینگن نوع B
•    ویزای عادی شیگن نوع C

نکته مهم دیگر این است که ویزای توریستی شینگن، جزو ویزای عادی نوع C به شمار می رود. در روز مصاحبه برای اخذ ویزای شینگن، پاره ای از مدارک می بایست به همراه فرد باشد. از جمله این مدارک و شاید به نوعی از مهم ترین آن ها، گواهی تمکن مالی و گردش حساب مالی می باشد.

گروه مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از مشاوران و وکلای مجرب خود و با تکیه بر سال ها تجربه و داشتن هزاران پرونده موفق در زمینه اخذ ویزا برای کشورهای مختلف، آماده ارائه هر گونه همکاری و مشاوره با عزیزان علاقه مند به اخذ ویزا می باشد.

گردش حساب برای ویزای شینگن

گردش حساب برای ویزای شینگن

به صورت کلی، فرد متقاضی اخذ ویزای شینگن می تواند گواهی تمکن مالی و گردش حساب را به سه صورت مختلف به سفارت ارائه کند. این روش ها در ذیل آمده اند:

اثبات تمکن مالی توسط ضمانت

در برخی از موارد، فرد می تواند ضمانت نامه ای را به سفارت ارائه دهد. در این ضمانت نامه، ابراز شده است که هزینه های سفر فرد و زندگی وی در مدت زمانی که در اروپا اقامت دارد، بر عهده ضامن وی می باشد. در این ضمانت نامه، می بایست صورت حساب ضامن فرد و گردش حساب سه ماهه فرد ضامن قید شوند.

بدون تردید، ارائه گردش حساب برای ویزا، از متداول ترین روش های اخذ ویزا می باشد. اما می توان از یک ضامن هم در این زمینه بهره گرفت. چنان چه فردی، که عموماً از بستگان نزدیک فرد متقاضی می بایست باشد، بپذیرد که تمامی هزینه های فرد را در طول اقامت وی بر عهده خواهد گرفت، خود دلیلی بر تمکن مالی فرد به شمار می رود.

سفارت، عموماً این فرد را به عنوان اسپانسر شخص متقاضی می پذیرد. البته باید ذکر شود که شخص ضامن می تواند ساکن کشور مقصد و یا هر جای دیگری باشد. ضامن می بایست مدارکی را دال بر تمکن مالی خود به سفارت ارائه کند.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که چنان چه فرد هم بتواند یک گردش مالی قابل قبول را به سفارت ارائه دهد و علاوه بر آن مدارکی دال بر اسپانسر شدن شخصی دیگر را نیز به همراه مدارک خود به همراه داشته باشد، در موفقت وی تاثیر شایانی خواهد داشت. به عبارت دیگر، فرد می تواند از هر دو مورد گردش حساب و ارائه اسپانسر به صورت همزمان بهره بگیرد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " گردش حساب برای ویزا " پرداخته ایم.  از علاقه مندان به این مبحث، دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوند.

صورت حساب بانکی

صورت حساب بانکی

برای دریافت صورت حساب بانکی، فرد متقاضی اخذ ویزا می بایست به بانک خود مراجعه نماید. سپس از بانک، درخواست گرفتن نامه گواهی کند. گواهی مذکور را، اداره بین الملل بانک بر مبنای گردش حساب فرد صادر می کند.
 لازم به ذکر است که این گواهی می بایست به زبان انگلیسی صادر گردد. در این گواهی نامه، میزان گردش حساب فرد ذکر می گردد. همچنین موجودی نهایی حساب شخص نیز در نامه گردش حساب برای ویزا ذکر می گردد.

نکته بسیار مهم در این زمینه این است که گردش حساب فرد می بایست با باقیمانده حساب کاملاً همخوانی داشته باشد. این بدان معناست که فرد می بایست هم گردش حساب مطلوبی داشته باشد و هم باقیمانده حساب قابل قبولی داشته باشد.

به عنوان نمونه میزان حداقل سرمایه فرد در بانک، می بایست 50 میلیون تومان باشد. دقت شود که باقیمانده موجودی فرد و گردش حساب وی، می بایست به ریال و ارز کشور مقصد باشد. از همین رو به عنوان نمونه، چنان چه فرد تمایل به اخذ ویزای شینگن که مربتط با اروپا است، داشته باشد، می بایست به بانک اعلام کرده و از آن ها درخواست کند که گواهی تمکن مالی و گردش حساب را، بر اساس یورو و دلار صادر نماید.

نکته حائز اهمیت دیگر، مهر برجسته بانک می باشد. در برگه تمکن مالی و در سربرگ، می بایست مهر برجسته بانک به همراه هولوگرام و امضای ریاست بانک، وجود داشته باشد تا گواهی گردش حساب و نامه تمکن مالی، حالت قانونی پیدا کنند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مدت دار بودن این گواهی می باشد. این نامه پس از یک ماه، ارزش قانونی خود را از دست می دهد و دیگر هیچ گونه اعتباری نخواهد داشت. لذا فرد پس از دریافت گواهی تمکن مالی و گردش حساب، می بایست در مدت کمتر از یک ماه، به سفارت مراجعه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نامه تمکن مالی و گردش حساب برای ویزا، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید.

مجموعه ای شامل صورت حساب بانکی و ضمانت نامه

در برخی از موارد، با توجه به صلاحدید افسرهای صادر کننده ویزا و قوانین و شرایط کشور مورد نظر، فرد می بایست هر دو مورد ضمانت نامه از طرف اسپانسر شخص متقاضی ویزا و صورت حساب بانکی خود فرد، به همراه نامه تمکن مالی و گردش حساب را با هم به سفارت تحویل دهد. 

در این مقاله، به بررسی موضوع " گردش حساب برای ویزا " پرداخته ایم. چنان چه شما نیز از علاقه مندان به اخذ ویزا برای کشور مورد نظر خود می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

علت درخواست نامه تمکن مالی و گردش حساب برای ویزا

علت درخواست نامه تمکن مالی و گردش حساب برای ویزا

در صورتی که فرد تمایل داشته باشد به کشور دیگری به هدف گشت و گذار سفر کند، می بایست مدارک کاملی را به سفارت ارائه کند. از جمله این مدارک گردش حساب و تمکن مالی می باشد. با ارائه این مدارک، فرد اثبات می کند که می تواند هزینه های اقامت خود را در مدت زمانی که در کشور اروپایی می باشد، تامین نماید.

حداقل میزان سرمایه مورد نیاز، باید در حدی باشد که اثبات کند فرد توانایی پرداخت هزینه های اقامت خود را دارد. برای به دست آوردن هزینه استاندارد زندگی در کشور مقصد، می بایست میزان روزانه هزینه فرد را در مدت زمان اقامت وی ضرب کرد.

پس با دانستن هزینه های روزانه زندگی، می توان به صورت حدودی به میزان هزینه زندگی در مدت اقامتش دست یابد. بدون تردید، میزان هزینه روزانه با توجه به کشورهای مختلف، متفاوت می باشد.

نحوه اثبات تمکن مالی به کمک گردش حساب

نحوه اثبات تمکن مالی به کمک گردش حساب

برای اثبات پشتوانه مالی، می توان از مدارک زیر استفاده کرد:
    اثبات این امر که فرد می تواند هزینه های اقامت خود را به صورت کامل پرداخت نماید.
    ارائه صورت حساب بانکی
    اثبات این امر که فرد کارمند شرکت معتبری می باشد.
    پرداخت به صورت نقدی
    پرداخت به صورت کارت اعتباری
    پرداخت به صورت چک مسافرتی
    سند حمایت ضامن از فرد
    سندی با این مضمون که فرد جایی برای اقامت در کشور مبدا دارد. در این راستا، فرد می تواند مدارکی دال بر اقامت در منزل یکی از دوستان و یا اقوام را به سفارت ارائه کند.
    سندی با این مضمون که فرد توانایی اخذ بلیت بازگشت به کشور مبداً را دارد.

تمامی این موارد نشانگر آن است که فرد می تواند از عهده هزینه های خود در کشور مقصد برآید که این امر با توجه به ارائه سند گردش حساب، ممکن می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گردش حساب برای ویزا، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید.  شرکت مهاجرتی الست گروپ با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزا برای کشورهای مختلف، بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای اخذ ویزا می باشد.

میزان گردش حساب برای ویزا

میزان گردش حساب برای ویزا

به صورت کلی، مبلغی که می بایست در حساب بانکی فرد باشد، بستگی مستقیم به نوع ویزا، کشور مورد نظر و شغل شخص دارد. به عنوان نمونه، چنان چه فرد یک کارمند معمولی باشد و برای دریافت ویزای شینگن اقدام نماید، مبلغی معادل 80 میلیون تومان می بایست در حساب فرد موجود باشد.

اما اگر فردی تمایل به اخذ ویزای توریستی کشور کانادا را داشته باشد، این میزان مبلغ متفاوتی می باشد. بدون تردید پیش از هر اقدامی، مشاوره با وکلا و مشاورانی مجرب در این زمینه، کمک شایانی در پذیرش ویزای فرد خواهد نمود. مشاوران شرکت الست گروپ، بهترین مشاوران و وکلا را برای خدمت رسانی به عزیزان علاقه مند به اخذ ویزا در اختیار دارد.

این مقاله به هدف بحث در زمینه " گردش حساب برای ویزا " نگارش گردیده است. با ما همچنان تا انتهای این مبحث همراه باشید.

نکات لازم در زمینه گردش حساب برای ویزا

نکات لازم در زمینه گردش حساب برای ویزا

برای گرفتن گردش حساب چند ماهه، متناسب با تقاضای سفارت کشور مورد نظر، می بایست فرد متقاضی اخذ ویزا، به برخی از نکات مهم در این زمینه،دقت کند. در این بخش به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

گردش حسابی متناسب با شغل فرد

بدون تردید، گردش حساب یک تاجر با یک کارمند ساده، تفاوت بسیاری دارد. در همین راستا، گردش حساب یک فرد عادی با شغلی عادی، می بایست تناسب مستقیمی با شغل فرد داشته باشد. این تناسب، می بایست در میزان واریزی ها و برداشتی ها، کاملاً مشخص باشد.

نباید میزان واریزی ها و برداشتی ها، با شغل فرد متقاضی عدم تناسب داشته باشد و خارج از عرف وی و شغل وی باشد. به عنوان نمونه اگر یک کارمند معمولی ماهیانه حقوقی معادل 5 میلیون تومان دریافت می کند، منطقی نمی باشد که میزان واریزی ها و برداشتی های وی بیش از 20 یا 30 میلیون تومان باشد.

چنان چه منبع مشخصی برای پول داخل حساب وجود نداشته باشد و مشخص نباشد که خرج کردن ها به چه صورت می باشد، برای افیسرهایی که مدارک را بررسی می کنند، کمی شک برانگیز خواهد بود. از همین رو بهتر است که برای دریافت گردش حساب، همان گردش حساب حقیقی را به سفارت تحویل داد و از واریز مبالغ غیر منطقی و خارج از عرف، خودداری نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه " گردش حساب برای ویزا " با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید و از آخرین قوانین و شرایط مرتبط با این امر، اطلاع پیدا کنید.

برداشت و واریز پول به صورت وسیع

برداشت و واریز پول به صورت وسیع

همان طور که اشاره شد، گردش حساب برای ویزا باید تناسبی عقلانی با شغل شخص متقاضی اخذ ویزا داشته باشد. از همین رو، چنان چه مبلغی کلان به صورت ناگهانی وارد حساب شده و همچنین از حساب خارج شود، این خود یک عامل شک برانگیز می باشد.

بسیاری از افرادی که تمایل به اخذ ویزا دارند، در روزهای آخر دریافت گردش حساب برای ویزا، میزان وسیعی از مبالغ را از حساب خود جابه جا می کنند. این عمل در نظر بیشتر سفارت ها، کاری عجیب و غیر عقلانی می باشد. لذا ذکر این نکته بسیار مهم است که گردش حساب می بایست یک روال کاملاً عادی و متناسب با شغل شخص داشته باشد.

این مقاله به هدف ارائه اطلاعات در زمینه " گردش حساب برای ویزا " برای عزیزان علاقه مند به این موضوع نگارش شده است. چنان چه شما نیز تمایل به اخذ ویزا دارید، خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

عدم انجام تراکنش های بالا

در نامه گردش حسابی که از طرف بانک به فرد داده می شود، چنان چه در تاریخ هایی نزدیک به تاریخ ارائه درخواست، تراکنش هایی وجود داشته باشد که به صورت ناگهانی رقم داخل حساب را بالا برده باشد، این امر نشانگر غیر واقعی بودن مبلغ در حساب می باشد.

اگر فرد ارائه دهنده گردش حساب، هیچ توضیح قانع کننده ای برای این مبالغ نداشته باشد، این امر نشانگر عدم تمکن مالی فرد به شمار می رود. دلیل افزایش حساب ناگهانی، می تواند اخذ وام و یا دریافت مبلغی به صورت موقتی برای افزایش حساب به شمار رود. در این حالت، این امر نشانگر عدم توانایی مالی فرد به شمار می رود.

انجام تراکنش های مرحله ای

هنگامی که فرد قصد عزیمت به کشور دیگری را می کند، می بایست از پیش، این مساله را برنامه ریزی کرده باشد. به همین دلیل، چنان چه تمایل به نشان دادن حساب مالی بهتری در گردش حساب خود دارید، می بایست حتماً این کار را به صورت مرحله ای و گام به گام انجام دهید. این بدان معناست که عملیات واریز و برداشت می بایست در یک دوره حداقل 3 ماهه انجام گیرد.

ذکر این نکته بسیار مهم است که انجام تراکنش های فرد به خصوص تراکنش هایی با ارقام بالا، نباید به هیچ عنوان در انتهای دوره 3 ماهه گردش حساب انجام گیرد و در نهایت به بالا رفتن ناگهانی حساب فرد، منتهی گردد. این تراکنش ها می بایست در طول مدت 3 ماه و به صورت مرحله ای و گام به گام انجام گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه " گردش حساب برای ویزا " با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید.

انجام تراکنش های متعادل

چنان چه فرد دارای شغل آزاد باشد، گردش حساب دائمی شخص امری طبیعی می باشد. لذا عموماً گردش حساب برای حسابی در نظر گرفته می شود که دائما در حال کار می باشد.

اما دقت شود که واریز و برداشت از حساب، هر دو در گردش حساب مهم می باشند. به همین جهت چنان چه فرد در این دوره سه ماهه تنها واریز داشته باشد و هیچ برداشتی نباشد، این امر تعادل در تراکنش ها را از بین می برد و برای افیسرهای مسئول اخذ ویزا، شک برانگیز خواهد شد.

لذا دقت شود که میزان تراکنش ها و تعداد آن ها هر دو باید با هم یک تعادل منطقی داشته باشند.
در این مقاله به بررسی " گردش حساب برای ویزا " پرداخته ایم.  با ما همچنان تا پایان این مقاله همراه شوید.

واریز و برداشت مشابه

نکته دیگری که بسیار مهم می باشد، واریز مبلغی به خصوص مبالغ بالا به حساب فرد و برداشت به همان میزان، از حساب فرد می باشد. در این مورد باید بسیار دقت شود که به عنوان نمونه، اگر فرد امروز واریزی به میزان 5 میلیون تومان دارد، نباید در همان روز و یا در روزهای نزدیک به آن، همان مبلغ 5 میلیون تومان از حساب وی کسر شده باشد.  چنان چه فرد تمایل به خارج کردن این رقم از حساب خود را دارد، بهتر است که این خروج، به صورت مرحله ای انجام گیرد. به صورتی که در طول چند روز و با رقم های متفاوت انجام گرفته باشد.

تراکنش های متوالی در طول یک روز!

تراکنش های متوالی در طول یک روز!

برای گرفتن گردش حساب برای ویزا، انجام تراکنش در طول یک روز، صحیح نمی باشد. این امر، گردش حساب ها را غیر واقعی نمایش می دهد.

افزایش مانده حساب

بیشتر افرادی که تمایل به دریافت گردش حساب برای ویزا دارند، بر این باورند که چنان چه رقم مانده حساب خود را تا حد قابل توجهی بالا ببرند، درصد شانس اخذ ویزا را برای خود افزایش داده اند. اما این امر، باوری اشتباه است!

در این زمینه باید ذکر شود که مانده حساب مورد نظر برای اخذ ویزای هر کشوری مشخص است و نیازی به اضافه کردن مانده حساب نیست. به عنوان مثال، برای اخذ ویزای شینگن، 70 الی 80 میلیون تومان به عنوان باقیمانده حساب کافی است و نیازی به افزایش ناگهانی و زیاد، نمی باشد.

در این زمینه، توصیه می شود که اگر به جز حسابی که به سفارت ارائه می دهید، در حساب دیگری سپرده بلند مدت دارید و یا منبع مالی دیگری دارید، به عنوان ضمیمه گردش حساب به سفارت ارائه دهید تا شانس اخذ ویزا را برای خود افزایش دهید.

شرکت الست گروپ با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزا برای کشورهای مختلف جهان، می تواند شما را در زمینه " گردش حساب برای ویزا " آگاه تر نموده تا شانس خود را برای اخذ ویزای کشور مورد نظرتان، افزایش دهید.

دلیل قانع کننده بر افزایش ناگهانی مانده حساب

چنان چه در حساب فرد، پولی به صورت ناگهانی تزریق شود و یا مبلغی به صورت ناگهانی کسر گردد، فرد می بایست توجیهی قانع کننده برای این تغییر داشته باشد. به عنوان نمونه، فرد مدرکی را با مضمون خرید ملک و یا ماشین و یا فروش ملک و وسیله نقلیه، به همراه گردش مالی ارائه دهد. این مدارک باید به گونه ای باشد که با مبالغ واریزی و یا برداشتی هماهنگی داشته باشد و میزان تراکنش بالا را توجیه کند.

تغییر عمده در حساب پس از دریافت گردش حساب

تغییر عمده در حساب پس از دریافت گردش حساب

نکته بسیار حائز اهمیت در زمینه گردش حساب برای ویزا این است که زمانی که فرد، گردش حساب خود را از بانک دریافت کرده و به سفارت ارائه می کند و مبلغ مشخصی از پول در مانده حساب فرد مشخص می باشد، چنان چه پس از دریافت گردش حساب به صورت ناگهانی این مبلغ از حساب شخص کسر گردد، این نشانگر غیر واقعی بودن مانده حساب می باشد.

در بسیاری از موارد دیده می شود که سفارت ها، پس از دریافت گردش حساب شخص، از بانک وی استعلام به عمل می آورند. اگر مانده حساب شخص، به میزان قابل توجهی کاهش و یا افزایش یافته باشد، امکان پذیرفته نشدن ویزا را تا حد بسیاری افزایش می دهد.

از همین رو، توصیه اکید می شود که هنگامی که گردش حساب برای ویزا، به سفارت ارائه می گردد، تا مدتی مانده حساب، دستخوش تغییرات جدی برداشت و واریز نگردد تا احتمال پذیرش ویزا، افزایش یابد.

نکته ای که باز در اینجا لازم می بینیم که به آن اشاره کنیم، هماهنگی میزان درآمد فرد و شغل وی می باشد. افیسرهای سفارت، این امر را بررسی کرده و برای آن، اهمیت ویژه ای قائل می باشند.

کلام آخر

کلام آخر

هر یک از کشورهای جهان برای اینک ه اجازه ورود به کشورشان را صادر کنند، مدراک متفاوتی را از فرد طلب می کنند. اما در این میان، مدارک مبتنی بر توانایی مالی از جمله مدارک مشترک در میان تمامی کشورهای دنیا به شمار می روند.

گردش حساب خود یک مدرک معتبر می باشد که می تواند توانایی مالی فرد را مشخص نماید. در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی این موضوع و نمونه ای از آن برای اخذ ویزای شینگن، بپردازیم. 
به سبب پیچیدگی های موجود برای ارائه مدارک مالی به سفارت و ارتباط مستقیم آن با اخذ ویزای کشور مربوطه، می بایست پیش از ارائه این مدرک، با مشاوران مجرب در این مورد، مشورت گردد. 

در همین راستا، در این مقاله به معرفی شرکت الست گروپ و مشاوران و وکلای مجرب این شرکت پرداختیم. امید است که اطلاعات عنوان شده در مقاله گردش حساب برای ویزا ، برای شما عزیزان علاقه مند به اخذ ویزا، مفید واقع شده باشد.