اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

امتیازبندی اکسپرس اینتری

امتیازبندی اکسپرس اینتری

در این مقاله به بررسی موضوع امتیازبندی اکسپرس اینتری خواهیم پرداخت.

امروزه بسیاری از افراد در تلاش هستند که بتوانند به کشورهای دیگر مهاجرت نمایند. دلایل مختلفی برای مهاجرت به کشورهای مختلف وجود دارد که بسیاری از افراد در فکر مهاجرت باشند.

در این مقاله به بررسی موضوع امتیازبندی اکسپرس اینتری خواهیم پرداخت.

امروزه بسیاری از افراد در تلاش هستند که بتوانند به کشورهای دیگر مهاجرت نمایند. دلایل مختلفی برای مهاجرت به کشورهای مختلف وجود دارد که بسیاری از افراد در فکر مهاجرت باشند.

دلایلی مانند اشتغال به تحصیل، اشتغال به کار، آینده ای بهتر و دیگر عوامل دست به دست هم خواهد داد که بسیاری از افراد اقدام به مهاجرت نمایند. یکی از کشورهای محبوب و پرطرفدار در بین مردم جهان از جمله مردم ایران، کشور کانادا می باشد که سالانه هزاران نفر متقاضی این هستند که بتوانند از راه های مختلف به این کشور مهاجرت نمایند.

یکی از روش های مهاجرتی به کشور کانادا که بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، مهاجرت کاری می باشد. کشور کانادا دارای موقعیت های اقتصادی و کاری فراوانی می باشد که می توان برای اشتغال به این کشور مهاجرت کرد. روش های مختلفی نیز وجود دارد که افراد می توانند اقدام به اخذ ویزای کار کانادا نمایند.

اینفوگرافیک امتیازبندی اکسپرس اینتری

اینفوگرافیک امتیازبندی اکسپرس اینتری

یکی از روش های مهاجرت کاری به کشور کانادا، مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا در مورد زندگی در کانادا و مهاجرت کاری به کانادا توضیحاتی ارائه دهیم و در ادامه مقاله به بررسی سیستم اکسپرس اینتری کانادا و نحوه امتیازبندی اکسپرس اینتری کانادا، مباحث مهمی را اشاره نماییم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت کاری به کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

ویدئو امتیازبندی اکسپرس اینتری

شرکت الست گروپ، یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر معرفی می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
مهاجرت به کانادا چیست؟
مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟
کار در کشور کانادا چگونه است؟
مهاجرت کاری به کانادا چگونه می باشد؟
سیستم اکسپرس اینتری چیست؟
مهاجرت کاری به کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا چیست؟
سیستم اکسپرس اینتری چگونه عمل می‌کند؟
بررسی پرونده اکسپرس اینتری  چقدر زمان می‌برد؟
اکسپرس اینتری شامل کدام برنامه‌ های مهاجرت است؟
معیارهای مهم در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری چیست؟
حداقل الزامات شرکت در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری چقدر است؟
روش های مرتبط با اکسپرس اینتری کانادا چیست؟
مراحل اکسپرس اینتری کانادا چیست؟
امتیازبندی اکسپرس اینتری چگونه است؟
محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری کانادا چگونه است؟
نکاتی مهم در خصوص امتیازبندی اکسپرس اینتری کانادا کدامند؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امتیازبندی اکسپرس اینتری با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین کشورهای دنیا از لحاظ پذیرش مهاجر می باشد. کشور کانادا از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم ایران برخوردار است.

زندگی در این کشور مزایای بسیار فراوانی دارد و لازمه زندگی نمودن در کانادا، رعایت قوانین این کشور می باشد. اگر شما جزو افرادی می باشید که قصد مهاجرت دارید، می توانید به کشور کانادا فکر کنید و این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایید. ما در ادامه به معرفی این کشور خواهیم پرداخت.

کشور بزرگ کانادا که در قاره آمریکای شمالی قرار دارد، یکی از کشورهای پهناور در جهان می باشد که از لحاظ وسعت، دومین کشور جهان محسوب می گردد. این کشور سرشار از موقعیت های اقتصادی و اجتماعی و تحصیلی و ... می باشد. زندگی در این کشور یکی از آرزوهای هر فردی می باشد که قصد دارد با آرامش زندگی نماید.

زیرا کشور کانادا یک کشور امن از لحاظ سیاسی محسوب می شود و به دلیل روابط بسیار خوب این کشور با دیگر کشورهای جهان، این کشور از لحاظ امنیت در زمره بهترین های جهان می باشد.

شاخص کیفیت زندگی در کانادا بسیار بالا می باشد و از لحاظ رشد اقتصادی جزو بهترین های جهان محسوب می شود. همچنین کشور کانادا به دلیل موقعیت بکر جغرافایی که دارد، سرشار از زیبایی های طبیعت می باشد که مکان های دیدنی مختلفی در این کشور وجود دارد.

کشور کانادا با وجود مساحت گسترده، آمار بسیار پایینی از جرم و جنایت دارد و مسئله ایمنی و امنیت برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، یک مسئله بسیار مهم است.

امید به زندگی در این کشور بسیار بالاست و افرادی که در این کشور زندگی می کنند، از روحیه شاد و خوبی برخوردار هستند و دغدغه های مختلفی مانند بیکاری، فقر و ... ندارند. کشور کانادا دارای نژاد و قومیت های مختلفی از سراسر جهان می باشد و افرادی که به این کشور مهاجرت می نمایند، می توانند با انواع و اقسام فرهنگ ها آشنا شوند.

کشور کانادا دارای سیستم آموزشی نوین و در سطح جهانی می باشد و سالانه هزارن پذیرش تحصیلی در این کشور صورت می گیرد و افرادی که از دانشگاه های مطرح کانادا فارغ التحصیل می شوند، از مرتبه علمی بسیار بالایی برخوردار هستند.

همچنین کشور کانادا از لحاظ اشتغال در وضعیت مطلوبی قرار دارد و سالانه هزاران نفر برای اشتغال در کانادا اقدام به مهاجرت به این کشور می نمایند تا بتوانند آینده ای بهتر برای خود و خانواده خود رقم بزنند. شرکت الست گروپ می تواند در زمینه مهاجرت به کشور کانادا، راهنمای بسیار خوبی برای متقاضیان باشد.

مزایای مهاجرت به کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا

•    کشور کانادا شرایط مهاجرتی آسان تری را نسبت به دیگر کشورها برای متقاضیان فراهم نموده است. افراد می توانند ظرف مدت کوتاهی اقدام به مهاجرت نمایند. یکی از سریع ترین روش های مهاجرتی به کانادا، مهاجرت کاری از طریق سیستم اکسپرس اینتری می باشد که با به دست آوردن حد نصاب امتیازبندی اکسپرس اینتری، می توان ظرف مدت کمتر از 6 ماه اقدام به مهاجرت کرد.

•    افرادی که دارای مدرک دانشگاهی معتبر هستند و از معدل خوبی برخوردار می باشند، می توانند از امتیاز ویژه دولت کانادا برخوردار شوند و به این کشور مهاجرت نمایند و اقدام به اشتغال یا تحصیل در این کشور نمایند. کافی است که تسلط کافی به زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند تا بتوانند به این کشور مهاجرت کنند.

•    اگر فردی دارای تحصیلات دانشگاهی نباشد ولی تخصص در یک زمینه فنی داشته باشد، می تواند با ارائه مدارک فنی خود و ثابت نمودن توانایی خود اقدام به مهاجرت کاری به کشور کانادا نماید. کشور کانادا از نیروهای متخصص و با دانش فنی بالا استقبال خوبی به عمل می آورد.

•    مهاجرت به کانادا می تواند باعث شود که بتوانید به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت نمایید و در کمترین زمان ممکن اقدام به صدور مجوز برای خود و خانواده خود به منظور سکونت در کانادا نمایید.

•    اعتبار‌ پاسپورت کانادا به اندازه ای است که بر اساس شاخص گذرنامه Henley، این گذرنامه در فهرست 10 پاسپورت برتر جهان قرار گرفته است. با در اختیار داشتن این گذرنامه، می توانید به 183 کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

•    پاسپورت کشور کانادا یکی از 10 پاسپورت برتر در جهان می باشد که دارای اعتبار بسیار بالایی می باشد. با داشتن پاسپورت کشور کانادا و کسب اقامت دائم در این کشور می توانید به بیش از 200 کشور جهان سفر نمایید، بدون آن که نیازی به دریافت ویزا داشته باشید.

•    افرادی که موفق به کسب اقامت دائم در کانادا می شوند، می توانند از خدمات شهروندی این کشور به طور رایگان استفاده نمایند. خدماتی مانند خدمات آموزشی، خدمات درمانی و دیگر خدمات به صورت رایگان در این کشور در اختیار شهروندان کانادایی قرار خواهد گرفت.

•    کشور کانادا یکی از باثبات ترین کشورها از لحاظ موقعیت اقتصادی می باشد و شاخص رشد تورم این کشور همیشه حالت ثابت و پایداری داشته است و عملا شرکت ها و نهادهای مختلف شاغل در این کشور، تا اکنون هیچ گونه اعلام ورشکستگی نکرده اند.

•    همان طور که قسمت ابتدایی مقاله گفته شد، کشور کانادا دارای موقعیت های جغرافیایی بکر و عالی می باشد که دارای تنوع آب و هوایی مختلف می باشد و سرشار از مناطق زیبای طبیعی است. 

•    کشور کانادا کشوری با فرهنگی غنی می باشد و همچنین دارای فرهنگ و نژادهای مختلفی می باشد که هیچ گونه سابقه نژادپرستی در این کشور دیده نشده است و با زندگی در این کشور می توان موقعیت های فرهنگی جذابی را تجربه کرد.

•    شاخص کیفیت زندگی در کشور کانادا بسیار بالاست و مردمان این کشور به طور عموم از کیفیت زندگی بسیار خوبی برخوردار هستند و افرادی که در این کشور توانسته اند به موقعیت های شغلی خوبی دست پیدا کنند، توانسته اند کیفیت زندگی بسیار بالایی را تجربه نمایند.

یکی از روش های مهاجرتی به کشور کانادا مهاجرت کاری از طریق سیستم اکسپرس اینتری می باشد که افراد متقاضی می توانند با کسب حداقل امتیازبندی اکسپرس اینتری، اقدام به مهاجرت به این کشور نمایند که شرکت الست گروپ می تواند در این زمینه راهنمای بسیار خوبی برای متقاضیان علاقه مند باشد.

کار در کشور کانادا

کار در کشور کانادا

کشور کانادا یکی از بهترین کشورها از لحاظ موقعیت اشتغال و کار می باشد و به دلیل رشد اقتصادی بسیار بالایی که در طی سالیان اخیر داشته است، باعث شده سالانه هزاران نفر به عنوان مهاجر کاری اقدام به مهاجرت به این کشور نمایند. دلیل رشد اقتصادی بالای کشور کانادا، استفاده از نیروهای متخصص از کشورهای مختلف جهان می باشد.

آمارها نشان می دهد که نرخ بیکاری در طی سالیان اخیر در کشور کانادا رو به کاهش بوده است و عملا نرخ زیر 8 درصد را تجربه می کند. کشور کانادا سرشار از موقعیت های کاری مختلف در حوزه های متعدد می باشد و به دلیل کمبود نیروی کار در این کشور، دولت کانادا تلاش بر این دارد که بتواند از نیروهای مختصص و فنی در سراسر جهان پذیرش نماید.

سازمان مهاجرتی کانادا، سیاست های جدید و خوبی را پیش روی مهاجران قرار داده است که تمرکز اصلی دولت کانادا، مبنی بر جذب نیروی کار بوده است و بیشترین تمرکز را روی این حوزه قرار داده است و برنامه های مهاجرتی متنوعی را در اختیار متقاضیان قرار داده است. کشور کانادا سعی بر این دارد که روز به روز اقتصاد خود را شکوفاتر و پیشرفته تر نماید و به همین دلیل، تمرکز زیادی بر حوزه مهاجرت کاری قرار داده است.

در طی سه سال اخیر، شیوع ویروس کرونا باعث شد که مهاجرت کاری به کشور کانادا کاهش یابد و همین امر باعث کاهش نیروی کار متخصص شده است و همین علت باعث شده که اکنون دولت کانادا اقدام به اعلام برنامه های متنوع برای پذیرش نیروهای متخصص نماید. رشته های متعددی در این کشور با کمبود نیرو مواجه است که از جمله آنان می توان به رشته های مهندسی، رشته های فنی، مدیریت و حسابداری اشاره کرد.

طبق تحقیقات کارشناسان الست گروپ و بر اساس برنامه مهاجرتی جدید کانادا، در سه سال آینده بیش از یک میلیون و دویست هزار مهاجر به کشور کانادا خواهند پیوست که برابر با سالیانه 400 هزار نفر خواهد بود.

حدود 60 درصد از این جمعیت از میان روش‌های مهاجرت کاری به کانادا یعنی اکسپرس اینتری، برنامه مهاجرت استانی و پایلوت آتلانتیک انتخاب می‌شوند. همچنین دانشجویان بین‌المللی در حال تحصیل در کانادا با سهولت بیشتری می‌توانند مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی دریافت کرده و در حوزه‌های تخصصی خود مشغول به کار شوند.

به همین دلیل اداره مهاجرت کانادا سیاست ها و اقدامات موثری برای جذب حداکثری نیروی کار فراهم آورده است و برنامه های متنوعی برای جذب نیروی کار ارائه کرده است که از جمله آن ها جذب نیروی کار بر اساس سیستم اکسپرس اینتری و امتیازبندی اکسپرس اینتری می باشد که ما در این مقاله به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های مهاجرت کاری کشور کانادا، به شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، در طی سالیان اخیر تعداد مهاجرانی که به دیگر کشورهای مختلف سفر می کنند، بسیار بالا بوده است و یکی از مهمترین دلایل مهاجرت به کشوری دیگر، مهاجرت کاری می باشد که کشور کانادا در زمینه مهاجرت کاری در بین مردم ایران، زبانزد خاص و عام بوده است. دلایل بسیار فراوانی باعث می شود که یک فرد اقدام به مهاجرت کاری نماید که مهمترین آن مشکلات اقتصادی کشور خود می باشد.

بسیاری از کشورها از جمله کشور کانادا به دلیل داشتن موقعیت های اقتصادی مناسب و موقعیت های شغلی فراوان، همیشه به دنبال جذب نیروی کار ماهر چه از داخل کشور خود چه از خارج مرزهای خود داشته است. به همین دلیل کشور کانادا تمرکز ویژه ای به جذب نیروی کار بین المللی داشته است.

کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری می باشد. دلیل بهترین بودن آن این است که سیاست های مختلف و آسانی را پیش روی علاقه مندان قرار داده است و با ارائه برنامه های مختلف، اقدام به پذیرش مهاجر می نماید. برنامه های متنوعی در سیستم مهاجرت کاری کانادا قرار دارد که افراد می توانند بر اساس شرایط خود و قوانین کشور کانادا اقدام به دریافت ویزای کار کانادا نمایند.

برای شاغل شدن در کانادا می توان به دو روش اقدام کرد. روش اول این است که فرد بعد از دریافت ویزای کار، مجوز کار در کشور کانادا را دریافت کند و سپس اقدام به جست و جوی شغل مورد نظر خود نماید. دومین روش بدین گونه است که فرد قبل از اقدام به دریافت ویزای کار، از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کار دریافت نماید.

هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند که ما در این مقاله قصد داریم در مورد سیستم اکسپرس اینتری صحبت نماییم و در مورد نحوه امتیازبندی اکسپرس اینتری، مطالب مهمی را اشاره نماییم. همچنین شرکت الست گروپ می تواند در زمینه دریافت پیشنهاد کاری از طریق سیستم اکسپرس اینتری، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

سیستم اکسپرس اینتری چیست؟

سیستم اکسپرس اینتری چیست؟

سیستم اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی کانادا محسوب می شود که به افراد متقاضی مهاجرت کاری، این امکان را فراهم می آورد که بتوانند از طریق برنامه های متنوع اقدام به مهاجرت به کشور کانادا نمایند که ما در ادامه در مورد برنامه های سیستم اکسپرس اینتری، توضیحات مفصلی ارائه خواهیم داد. 

در مورد این که افراد متقاضی چگونه و به چه روش هایی در این سیستم انتخاب می شوند، باید گفت که افراد متقاضی باید دارای رزومه کاری خوب، مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی، دارای پیشنهاد شغلی و دیگر عوامل باشند که تمام این موارد باعث خواهد شد که مسئولین اکسپرس اینتری، اقدام به امتیاز بندی افراد نمایند و تمامی پرونده های متقاضیان را مورد بررسی دقیق قرار دهند.

ما در ادامه مقاله به بررسی امتیازبندی اکسپرس اینتری خواهیم پرداخت. نهایت این امر باعث می شود که افراد دارای امتیاز بالا، مجوز ورود به خاک کشور کانادا را داشته باشند و بتوانند در شغل پذیرش شده مشغول به فعالیت شوند. 

برای سیستم اکسپرس اینتری، نیاز است که هر فردی اقدام به ساخت یک حساب کاربری در این سیستم نماید و مدارک خود و رزومه خود را به صورت دقیق ارسال نماید تا مسئولین بررسی این سیستم، اقدام به تحلیل مدارک نمایند و در نهایت امر، واجد شرایط بودن یا نبودن فرد مشخص شود

و سپس به فرد متقاضی اعلام گردد. داشتن امتیاز بالا و داشتن حداکثر نمره قبولی در این سیستم بسیار حیاتی و مهم می باشد.
شرکت الست گروپ می تواند در مورد سیستم اکسپرس اینتری به افراد متقاضی، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

مهاجرت کاری به کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت کاری به کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا

همان طور که در این مقاله گفته شد، مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری، به روش های مختلفی صورت می گیرد که یکی از بهترین روش ها، سیستم اکسپرس اینتری می باشد که به خصوص برای مردم ایران از مزایای بسیار بالایی برخوردار است و جزو بهترین روش ها محسوب می گردد. روش سیستم اکسپرس اینتری، یکی از سریع ترین روش های مهاجرت کاری به کشور کانادا می باشد. در صورتی که در دیگر روش های مهاجرت کاری ممکن است فرایند مهاجرت بیشتر طول بکشد.

سیستم اکسپرس اینتری بر اساس معیارهای مختلفی اقدام به امتیازبندی افراد متقاضی شغل می نماید که در هر دوره خاصی چنین سیستمی بر پا می شود و افراد می توانند مدارک خود را ارسال نمایند و پس از بررسی دقیق و امتیازدهی بر اساس معیارهای مختلف، به افرادی که دارای امتیاز بالاتری می باشند، این اجازه داده می شود که بتوانند به کشور کانادا مهاجرت نمایند و اقدام به فعالیت کنند.

طبق آمارهای به دست آمده، بیش از نیمی از افرادی که به عنوان مهاجر کاری به کانادا مهاجرت کرده اند، توانسته اند از طریق سیستم اکسپرس اینتری، به خاک کشور کانادا ورود کنند و این امر نشاندهنده این است که تمامی افراد با مهارت بالا شانس بسیار بالایی برای اقامت دائم در کانادا را دارند.

حال می خواهیم بدانیم که سیستم اکسپرس اینتری چگونه عمل خواهد کرد و نحوه امتیازبندی اکسپرس اینتری، چگونه می باشد و روش های امتیاز دهی به چه صورت می باشد. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
همچنین شرکت مهاجرتی الست گروپ که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد، می تواند راهنمایی های لازم را در مورد سیستم اکسپرس اینتری انجام دهد.

سیستم اکسپرس اینتری چگونه عمل می‌کند؟

سیستم اکسپرس اینتری چگونه عمل می‌کند؟

ساز و کار سیستم اکسپرس اینتری بدین گونه است که زمانی که متقاضی در سیستم اکسپرس اینتری، مدارک خود را بارگذاری می نماید، تمامی اطلاعات برای مسئولین بررسی این سیستم ارسال می شود و آنان اقدام به امتیاز بندی افراد بر اساس معیارهای تعریف شده می نمایند.

سیستم افرادی که دارای امتیاز بالاتری باشند، مشخص می شود و برای کارفرمایان کانادایی به نمایش در می آید و کارفرمایان بر اساس نیاز خود به فرد متقاضی اعلام می نمایند که می توانند برای مشغول به فعالیت شدن در آن قسمت به کشور کانادا مهاجرت نمایند.

هر چه فرد دارای امتیاز بالاتری باشد، می تواند برای اقامت دائم در کانادا، به عنوان یک نیروی کار متخصص و ماهر در کشور کانادا مشغول به فعالیت شود.

بررسی پرونده اکسپرس اینتری چقدر زمان می‌برد؟

بررسی پرونده اکسپرس اینتری چقدر زمان می‌برد؟

زمانی که یک فرد در سیستم اکسپرس اینتری ثبت نام می نماید و اقدام به آپلود مدارک خود می نماید، اطلاعات شخص وارد بانک اطلاعاتی سیستم اکسپرس اینتری کانادا خواهد شد و مسئولین مربوطه اقدام به امتیازبندی اکسپرس اینتری خواهند کرد و سپس این امتیاز بندی ها در اختیار کارفرمایان کانادایی قرار می گیرد.

معمولا مدت زمان کمی طول می کشد که مدارک فرد، امتیاز بندی گردد.

همچنین بعد از تایید شدن مدارک فرد، به مدت یک سال اعتبار خواهد داشت تا فرد بتواند توسط همان مدارک، اقدام به مهاجرت کاری نماید. اگر در طول مدت یک سال از زمان تایید مدارک، هیچ یک از کارفرمایان کانادایی به شخص مورد نظر، دعوتنامه کاری ارسال نکنند، اعتبار مدارک فرد به پایان خواهد رسید و مجددا باید اقدام به آپلود مدارک خود نماید.

اکسپرس اینتری شامل کدام برنامه‌ های مهاجرت است؟

اکسپرس اینتری شامل کدام برنامه‌ های مهاجرت است؟

•    نیروی کار متخصص
•    نیروی کار ماهر
•    نیروی کار با تجربه در کانادا

معیارهای مهم در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری

1.    سن
2.    دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی
3.    مدارک تحصیلی با نمرات بالا
4.    سابقه کار
5.    داشتن پیشنهاد کار از یک کارفرمای کانادایی
6.    به همراه داشتن یکی از اقوام و نزدیکان فرد متقاضی که در کشور کانادا ساکن می باشد.

مواردی که در بالا ذکر شد، از معیارها و فاکتورهای بسیار مهم در زمینه امتیازبندی سیستم اکسپرس اینتری می باشد که هر فرد متقاضی باید تمامی شرایط ذکر شده را داشته باشد و بتواند امتیازات بالایی را کسب نماید تا بتواند بر اساس آن اقدام به مهاجرت به کانادا نماید و به مراتب اقدام به کسب اقامت دائم کانادا نماید.

حداقل الزامات شرکت در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری

حداقل الزامات شرکت در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری

تجربه کار حرفه ای

منظور و هدف از گفتن این که فرد متقاضی باید تجربه کار حرفه ای داشته باشد، این است که در زمینه هایی مانند: مدیریت، حسابداری، فنی و دیگر موارد دارای سوابق کاری بسیار خوبی باشد که بتواند در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری قرار گیرد.

فرد متقاضی باید به مسئولین بررسی پرونده اکسپرس اینتری اثبات نماید که در طول انجام وظایف خود در شغل قبلی، تمامی مهارت های لازم و کافی را به درستی انجام داده باشد و دارای تجربیات بسیار خوبی در زمینه تخصص خود باشد.

همچنین در خصوص تجربه کار حرفه ای باید:
•    سابقه داشتن فعالیت در طی 10 سال اخیر را داشته باشد.
•    از حرفه ای که مشغول به کار بوده و دارای سابقه کار است، درآمد کسب کرده باشد. نه این که فقط به صورت داوطلبانه مشغول شده باشد. زیرا فعالیت داوطلبانه در سیستم امتیازدهی جایگاهی ندارد.
•    حداقل یک سال به صورت تمام وقت در شغل مورد نظر مشغول به فعالیت شده باشد و یا در بیش از یک شغل به صورت نیمه وقت یا تمام وقت مشغول به کار شده باشد و کسب حقوق کرده باشد که بتواند در سیستم امتیازدهی شرکت نماید.

توانایی زبان برای اکسپرس اینتری

فرد متقاضی برای شرکت در سیستم اکسپرس اینتری باید حداقل نمره لازم در معیار سطح سنجش زبان کانادا را کسب نماید.

در این معیار سنجش، فرد متقاضی باید در مهارت شنیداری زبان حداقل نمره 8 و در دیگر مهارت های زبان مانند گفتار، نوشتار، خواندن حداقل نمره 7 را کسب کرده باشد تا بتواند در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری کانادا شرکت نماید.

تحصیلات

فرد متقاضی باید حداقل تحصیلات متوسطه یا تحصیلات آکادمیک دانشگاهی داشته باشد. البته افرادی که از مدرک دانشگاهی بهره مند نیستند، می توانند با داشتن سابقه کار فنی و همچنین ارائه مدارک دوره های کاری فنی اقدام به شرکت در سیستم اکسپرس اینتری نمایند. اما لازم به گفتن است که داشتن مدرک دانشگاهی می تواند شانس حضور در بین افراد برتر سیستم اکسپرس اینتری را افزایش دهد و امتیازات بالاتری را کسب نماید.

تمکن مالی

تمکن مالی

فرد متقاضی شرکت در سیستم اکسپرس اینتری کانادا، باید از توانایی مالی خوبی برخوردار باشد تا بتواند هزینه های زندگی خود و خانواده خود را تامین نماید. در دو صورت نیازی به اثبات توانایی مالی نیست که این دو دلیل عبارتند از:

•    فرد متقاضی اجازه کار در کشور کانادا را داشته باشد.
•    فرد متقاضی از قبل پیشنهاد کار یا همان جاب آفر کانادایی را از یک کارفرمای معتبر کانادایی دریافت کرده باشد.

برای اثبات تمکن مالی، فرد متقاضی باید مدارک محکم و قابل قبولی را به اداره مهاجرت کانادا ارسال کند که این مدارک می تواند از ارائه سند ملکی یا زمین باشد یا می تواند پرینت گردش حساب 6 ماه اخیر خود را به همراه ترحمه رسمی آن تحویل سیستم اکسپرس اینتری دهد تا بتواند در امتیازبندی اکسپرس اینتری، رتبه خوبی کسب نماید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه انجام فعالیت های مربوط به شرکت در سیستم اکسپرس اینتری و نحوه دریافت ویزای کار کشور کانادا، راهنمایی های لازم را برای متقاضیان انجام دهد.

روش های مرتبط با اکسپرس اینتری کانادا

روش های مرتبط با اکسپرس اینتری کانادا

روش های مختلفی در سیستم اکسپرس اینتری کانادا وجود دارد که تمامی آن ها تحت نظر یک سیستم واحد قرار دارند که تمامی این روش ها منجر به این خواهد شد، فرد بتواند توسط هر کدام از روش های مرتبط با اکسپرس اینتری، اقدامات لازم را برای امتیازگیری انجام دهند.

همان طور که گفته شد، سیستم اکسپرس اینتری یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای کسب اقامت دائم کانادا برای ایرانیان می باشد. در موارد زیر به توضیح برنامه های مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا خواهیم پرداخت:

اسکیل ورکر یا نیروی کار متخصص فدرال  (FSWC)

لیست شغلی در اداره مهاجرت کانادا وجود دارد که به لیست ناک کانادا مشهور است. در این لیست، مشاغل مختلفی دسته بندی می شوند و درجه بندی خواهند داشت. در گروه های شغلی که در رده 0، A، B قرار دارند، می توانند با استفاده از برنامه نیروی کار متخصص فدرال اقدام به ثبت نام در سیستم اکسپرس اینتری نمایند و امتیازبندی اکسپرس اینتری را کسب نمایند.
از جمله شرایطی که برای برنامه اسکیل ورکر در سیستم اکسپرس اینتری لازم است، شامل موارد زیر است:
•    حداقل یک سال سابقه کار مداوم و تمام وقت در گروه های شغلی ذکر شده لیست ناک شغلی کانادا
•    ارائه مدارک زبان انگلیسی و کسب امتیازات لازم در سیستم معیار سطح زبان کانادا که حداقل نمره آن 7 می باشد.
•    داشتن تحصیلات دیپلم یا دانشگاهی که باید معادل سازی های لازم مرتبط با سیستم آموزشی کانادا را انجام داده باشد.
•    ارائه مدارکی برای اثبات توانایی مالی فرد

اسکیل ترید یا نیروی متخصص فنی فدرال (FSTP)

دولت کانادا به منظور جبران کمبود نیروهای متخصص و فنی خود در برخی از استان ها و شهرهای کانادا برنامه ای را طراحی نموده است که به آن برنامه اسکیل ترید می نامند. برای فردی که قصد مهاجرت کاری به کشور کانادا را از طریق سیستم اکسپرس اینتری دارد، باید دسته شغلی وی در طبقه بندی B باشد تا بتواند از طریق چنین برنامه ای در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری شرکت نماید.
برای شرکت در برنامه اسکیل ترید در سیستم اکسپرس اینتری کانادا باید شرایط زیر مهیا باشد:
•    داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مداوم و به صورت تمام وقت در مشاغل گروه B یا به صورت نیمه وقت به مدت 5 سال
•    حسب حداقل نمره در سیستم معیار سطح زبان کانادا در آزمون های مرتبط با زبان انگلیسی و یا فرانسوی 
•    داشتن گواهی مبنی بر توانایی مالی مناسب برای زندگی در کشور کانادا
•    تجربه کار کانادایی  (Canadian Experience Class)
در این برنامه کار سیستم اکسپرس اینتری، اگر فردی حداقل یک سال در کشور کانادا مشغول به کار شده باشد، جز برنامه تجربه کاری کانادا می تواند اقامت دائم این کشور را به دست آورد. افرادی که از این طریق در امتیازبندی اکسپرس اینتری شرکت می نمایند، باید شرایط زیر را دارا باشند:
•    داشتن حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت و یا 3 سال سابقه کار نیمه وقت در مشاغل طبقه بندی شده در سطح A یا B
•    حسب حداقل نمره 5 الی 7 در سیستم معیار سطح زبان کانادا در آزمون های مرتبط با زبان انگلیسی و یا فرانسوی 
•    داشتن تحصیلات دیپلم یا تحصیلات دانشگاهی با نمره مناسب

مهاجرت استانی کانادا PNP

استان های کانادا هر کدام با توجه به شرایط و مقررات خود سالانه اقدام به پذیرش نیروی ماهر و متخصص در دسته های مختلف شغلی می نمایند که هر کدام از آن ها شرایط ویژه خود را دارند. افرادی که قصد دارند در برنامه های استانی کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری شرکت نمایند، می توانند از این طریق اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا نمایند.

البته لازم به ذکر است که برنامه استانی کانادا برای استان کبک، کاربرد نخواهد داشت.

شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از بهترین و مهتبرترین شرکت های مهاجرتی، به منظور مهاجرت کاری به کانادا می تواند برای مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه های مختلف سیستم اکسپرس اینتری و نحوه امتیازبندی اکسپرس اینتری، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

مراحل اکسپرس اینتری کانادا

مراحل اکسپرس اینتری کانادا

مرحله اول: بررسی شرایط و پرونده

در اولین گام؛ مسئولین بررسی سیستم اکسپرس اینتری، مدارک و شرایط و رزومه کاری فرد را مورد بررسی دقیق قرار می دهند تا بر اساس شرایط فرد، بهترین انتخاب برای انتخاب برنامه اکسپرس اینتری کانادا در اختیار فرد قرار گیرد.

مرحله دوم: ساخت پروفایل اکسپرس اینتری و ارسال مشخصات

در مرحله بعدی نیاز است که فرد متقاضی یک حساب کاربری در سیستم اکسپرس اینتری کانادا تشکیل دهد. پروفایل و حساب کاربری هر شخص به مانند رزومه فرد می تواند در سنجش و امتیازبندی اکسپرس اینتری، مورد استفاده قرار گیرد. حداقل نمره ای که یک فرد می تواند در مرحله اول امتیازبندی اکسپرس اینتری کسب نماید، نمره 67 می باشد.

بعد از آن که حساب کاربری توسط فرد ساخته می شود، اطلاعات فرد باید وارد سایت شود و در صورتی که مسئولین بررسی پرونده، تاییدیه های اولیه را انجام دهند، سیستم اکسپرس اینتری، فرد را در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری وارد خواهد کرد. در این بانک اطلاعاتی، تمامی افرادی که ثبت نام کرده اند، حضور دارند و بر اساس امتیازبندی های خاصی، افراد رتبه بندی خواهند شد.

اکنون فرد متقاضی وارد قسمت رنکینگ و رتبه بندی کلی خواهند شد و در این قسمت لازم است که فرد سوالات متعددی در زمینه وضعیت تاهل، میزان مهارت، میزان تحصیلات، میزان تسلط بر سطح زبان و سابقه کاری، ایجاد خواهد شد که فرد موظف به پاسخگویی دقیق آن ها می باشد. موارد متعددی می تواند امتیاز فرد را در سیستم اکسپرس اینتری افزایش دهد، مواردی مانند: میزان تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی، داشتن بستگان نزدیک در کانادا و ...  بعد از این مرحله بر اساس امتیاز بندی های صورت گرفته، فرد متقاضی در رتبه ای قرار می گیرد.

بعد از گذشتن از این مرحله، سوالات متعددی به صورت آنلاین از فرد پرسیده خواهد شد که فرد موظف است در مدت 15 دقیقه اقدام به پاسخگویی آن ها نماید.

بعد از گذراندن این مرحله، نوبت به مرحله ای خواهد رسید که فرد متقاضی مهلت دو ماهه خواهد داشت تا بتواند دیگر مدارک خواسته شده را تهیه نماید و سپس به سیستم اکسپرس اینتری ارسال نماید. پر نمودن فرم ها و پاسخگویی به سوالات و تکمیل مدارک به منزله قبولی و دعوت در سیستم اکسپرس اینتری نخواهد بود، بلکه باید بررسی های دقیق تری صورت بگیرد تا در نهایت به فرد اعلام شود.

مرحله سوم: دریافت دعوتنامه

در صورت قبولی مدارک و کسب امتیازات لازم، یک دعوتنامه برای فرد ارسال می شود که نشان می دهد فرد شرایط لازم برای مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری را دارد و در امتیازبندی اکسپرس اینتری، رتبه خوبی را کسب کرده است. در این مرحله، فرد می تواند با داشتن دعوت نامه اقدام به اخذ ویزای کانادا نماید.

مرحله چهارم: ارسال درخواست اقامت دائم کانادا

مرحله چهارم: ارسال درخواست اقامت دائم کانادا

بعد از آن که دعوت نامه دریافت شد، فرد متقاضی می تواند به مدت دو ماه به سفارت کانادا مراجعه کرده و درخواست اقامت دائم کانادا را نماید.

شرکت الست گروپ می تواند در زمینه ارسال مشخصات و ساخت حساب کاربری و انجام مراحل اکسپرس اینتری کانادا، به عنوان یک مشاور و راهنما، همراه متقاضیان محترم باشد.

امتیاز بندی اکسپرس اینتری

به دست آوردن امتیازات لازم برای قبولی در سیستم اکسپرس اینتری کانادا، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زمانی یک فرد می تواند اقدام به مهاجرت کاری از طریق این سیستم نماید که امتیازات لازم را کسب کرده باشد. زمانی که یک فرد در امتیازبندی اکسپرس اینتری موفق نبود، باید تلاش کند با بهبود نواقص خود، دوباره نسبت به چنین برنامه ای اقدام کند. همان طور که در مباحث قبلی مقاله گفته شد، معیارها و فاکتورهای امتیازدهی در سیستم اکسپرس اینتری کانادا شامل موارد زیر است:

•    دارا بودن مهارت کافی و تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی
•    داشتن تحصیلات با نمره قابل قبول
•    داشتن سابقه کاری مرتبط با دسته بندی شغل های کانادا
•    سن فرد
•    شغل هماهنگ شده و مشخص در کانادا

محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری کانادا

ما در مباحث قبلی در مورد برنامه های سیستم اکسپرس اینتری کانادا موضوعاتی را اشاره کردیم که دارای چندین برنامه اصلی می باشد. شاید بهترین و مهمترین برنامه برای افرادی که خارج از کشور کانادا هستند و قصد حضور در این کشور را دارند، برنامه اسکیل ورکر می باشد که ما قصد داریم در ادامه مبحث به بررسی امتیازبندی اکسپرس اینتری، در این برنامه بپردازیم. 

در چنین مرحله ای 6 عامل اصلی در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورتی که یک فرد بتواند در این مرحله حداقل امتیاز لازم یعنی 67 را به خود اختصاص دهد، می تواند شانس دریافت اقامت دائم در کانادا را برای خود افزایش دهد.

مهارت های انگلیسی و فرانسه

میزان مهارت فرد در زبان خارجی در 4 بخش اصلی مهارت های زبان یعنی خواندن، نوشتن، مکالمه و شنیداری، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و امتیاز در این مرحله حداکثر 28 خواهد بود.

ارائه نمودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی در برنامه سیستم اکسپرس اینتری کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر فردی دارای امتیاز بالاتری در این مرحله باشد، می تواند شانس بیشتری برای حضور در کانادا را داشته باشد. در جدول زیر نحوه امتیازدهی بر اساس مهارت زبان فرد مشخص شده است.

تحصیلات:

در بخش تحصیلات؛ حداکثر امتیازی که به فرد تعلق خواهد گرفت، امتیاز 25 خواهد بود که ما در جدول زیر، میزان امتیازات تعلق گرفته به انواع مدارک تحصیلی را نشان داده ایم. لازم به ذکر است که مدرک تحصیلی فرد باید قابلیت معادل سازی داشته باشد و مورد تایید کشور کانادا باشد و از ارائه نمودن مدارک موسسات غیر معتبر جلوگیری شود. 

تجربه کاری:

در بخش تجربه کاری که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، حداکثر امتیازات اعطایی به فرد متقاضی 15 خواهد بود. فرد متقاضی باید تمام شرایط مرتبط با سابقه کاری اعم از تمام وقت یا نیمه وقت را داشته باشد که طبق قانون کشور کانادا، مشخص شده است که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

لازم به گفتن است که هر چقدر میزان سابقه کاری فرد در شغل مربوطه بیشتر باشد، از امتیاز بالاتری برخوردار خواهد بود و در امتیازبندی اکسپرس اینتری، تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت. در موارد زیر امتیازات تعلق گرفته بر اساس سابقه کاری مشخص شده است:
•    یک سال: 9 امتیاز
•    2 الی 3 سال: 11 امتیاز
•    4 الی 5 سال: 13 امتیاز
•    6 سال به بالا: 15 امتیاز
•    سن و سال:
حداکثر امتیازی که در بخش سن به فرد متقاضی اعطا می گردد، 12 امتیاز خواهد بود. میزان امتیاز تعلق گرفته در بخش سن بر اساس سال میلادی تولد فرد می باشد. در جدول زیر بازه سنی مشخص شده برای حضور در سیستم اکسپرس اینتری و نحوه امتیازبندی اکسپرس اینتری مشخص شده است:

استخدام هماهنگ شده در کانادا:

استخدام هماهنگ شده در کانادا:

حداکثر امتیازی که در این بخش به فرد تعلق خواهد گرفت، امتیاز 10 خواهد بود.

در این روش که از مزیت بسیار خوبی برخوردار است، فرد متقاضی می تواند در صورت داشتن پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی، اقدام به دریافت امتیاز نماید. این کار باید به صورت دائمی و تمام وقت باشد تا در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری قرار گیرد.

شرکت الست گروپ می تواند در زمینه نحوه امتیازبندی اکسپرس اینتری، بر اساس معیارهای مختلف به افراد متقاضی، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

نکاتی مهم در خصوص امتیازبندی اکسپرس اینتری کانادا

•    گفتنی است که ویزای فرد و بررسی مدارک فرد برای صدور ویزا ممکن است بین 6 ماه تا یک سال زمان ببرد.

•    برای ارائه سابقه کاری و تجربه کاری هیچ گونه نیازی به ارائه لیست بیمه نخواهد بود.

•    در سیستم اکسپرس اینتری کانادا، محدودیت های خاصی بر اساس رشته دانشگاه وجود نخواهد داشت، بلکه سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری، بر اساس تحصیلات فرد مشخص می شود.

•    ارائه مدارک درست و دقیق الزامی است و از ارائه مدارک جعلی و نادرست جدا خودداری شود. در این صورت فرد مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

•    همچنین لازم به گفتن است که قبولی فرد در سیستم اکسپرس اینتری کانادا هیچ گونه ارتباطی با زودتر یا دیرتر ثبت نام کردن در سیستم نخواهد داشت.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله توانستیم در مورد یکی از بهترین روش های مهاجرتی برای ایرانیان، مباحث مهمی را اشاره نماییم. مهاجرت کاری به کشور کانادا یکی از محبوب ترین روش های مهاجرتی به این کشور می باشد که شرایط آسان تری نسبت به دیگر ویزاهای این کشور دارد.

دلیل آن هم به خاطر کمبود نیروی کار متخصص در این کشور است که از نیروی کار ماهر و فنی و متخصص استقبال خوبی به عمل خواهد آمد. سیستم اکسپرس اینتری، یکی از ایده آل ترین روش های مهاجرت کاری به کانادا می باشد که فرد می تواند بلافاصله اقدام به اخذ اقامت دائم در کانادا نماید. همچنین ما در این مقاله در مورد معیارها و فاکتورهای امتیازبندی اکسپرس اینتری، نکات مهم و توضیحات مهمی را اشاره کردیم.

حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کشور کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری و انجام مراحل گفته شده، به یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.