اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مقایسه ونکوور و تورنتو

مقایسه ونکوور و تورنتو

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع مقایسه ونکوور و تورنتو بپردازیم. 
چنانچه شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع مقایسه ونکوور و تورنتو بپردازیم. 
چنانچه شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

مواردی که در این مقاله به آن ها پرداخته شده اند:
مقایسه ونکوور و تورنتو" به طور کلی
مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر آب و هوایی
مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر نوع زندگی
مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر هزینه زندگی
مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر فرصت های شغلی
مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر جغرافیایی
مقایسه ونکوور و تورنتو"   از نظر جاذبه ها و تفریحات
مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر مراکز آموزشی
مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر درآمد
مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر سیستم حمل و نقل عمومی
سخن پایانی

 

کشور پهناور کانادا، همواره یکی از مقاصد پرطرفدار مهاجرتی در میان مردم سرتاسر جهان بوده است. این کشور زیبا، یک هدف پرطرفدار برای تحصیل و زندگی می باشد. در کشور کانادا، میزان جرم و جنایت در حد بسیار پایینی می باشد.

همچنین ثبات اقتصادی این کشور، باعث شده است که بسیاری از افراد، این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایند. از دیگر فواید مهاجرت به کانادا، امکان تحصیل در این کشور و استفاده از مزایای آموزشی کم نظیر این کشور می باشد.

ویدئو مقایسه ونکوور و تورنتو

علاوه بر این، کشور کانادا دارای طبیعتی بکر و کم نظیر است که چشمان هر بیننده ای را نوازش می دهد.  
اما در این میان، با توجه به وسعت بزرگ این کشور و همچنی، شهرهای متنوع در این کشور، این سؤال که کدام شهر کانادا مناسبت ترین مقصد برای مهاجرت می باشد، همواره ذهن علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا را به خود مشغول کرده است.

هر شخص، با توجه به شرایط فردی و فرهنگی خود، تمایل به زندگی در شهری دارد که با ارزش های فرد همخوانی داشته باشد. با توجه به این که دو شهر تورنتو و ونکوور، دو شهر بزرگ در کشور کانادا می باشند، بسیاری از افراد، تصمیم می گیرند که برای زندگی یکی از این دو شهر را انتخاب نمایند. 

اینفوگرافیک مقایسه ونکوور و تورنتو

اینفوگرافیک مقایسه ونکوور و تورنتو

با توجه به این امر که در هر دوی این شهرها، فرصت های شغلی بسیار زیاد و نیز مؤسسات آموزشی معتبر و مناسبی وجود دارد، انتخاب کردن یکی از دو شهر تورنتو و ونکورو را برای مهاجران، کاری بسیار دشوار کرده است.

به همین دلیل، در مقاله "مقایسه ونکوور و تورنتو"در تلاش هستیم تا اطلاعات مفیدی را در زمینه هر یک از این شهرها در اختیار عزیزان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا قرار دهیم تا با توجه به این اطلاعات، گزینه مناسب خود را برای سفر به کانادا، انتخاب نمایند. در این راستا، از راهنمایی های مشاوران و وکلای شرکت الست گروپ کمک گرفته ایم.

شرکت مهاجرتی الست گروپ با داشتن مشاوران مجرب و وکلای کاردان، می توانند راهنمایانی مطمئن در زمینه انتخاب بهترین گزینه برای زندگی در کشور کانادا و در یکی از شهرهای تورنتو و یا ونکوور باشد. لذا برای تصمیم گیری در این زمینه، با شرکت الست گروپ، تماس حاصل فرمایید.
 
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع  "مقایسه ونکوور و تورنتو" پرداخته است. اگر شما نیز از علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشید، با ما تا پایان این مبحث همراه باشید.

مقایسه ونکوور و تورنتو به طور کلی

مقایسه ونکوور و تورنتو به طور کلی

شهر تورنتو، در قسمت شمال غربی دریاچه انتاریو واقع شده است. این شهر، قلب صنعت و اقتصاد کشور کانادا می باشد. به طوری که بیش از 20 درصد از تولید ناخالصی کشور کانادا، در شهر تورنتو تولید می شود.

این رقم در شهر ونکوور، تنها 8 درصد می باشد. این امر سبب شده است که این شهر، از لحاظ کاریابی در شرایط بهتری نسبت به ونکوور قرار داشته باشد. همچنین قیمت مسکن در شهر تورنتو به نسبت ونکوور، بالاتر می باشد.

البته درآمد نیز در این شهر به نسبت شهر ونکوور بالاتر می باشد. در شهر تورنتو، مسیر زیر زمینی با نام path وجود دارد. این مسیر زیرزمینی، تعداد بسیاری از ساختمان های این شهر را به یکدیگر متصل می نماید. 
طول مسیر پیاده روی path ، در حدود 30 کیلومتر می باشد. همچنین در شهر تورنتو، تنوع محصولات، بسیار بیشتر از شهر ونکوور می باشد. در تورنتو، می توان انواع محصولات آرایشی و خوراکی و پوشاک و غیره را به تنوع بسیار و با کیفیت های متفاوت یافت کرد.

همچنین با توجه به این که تعداد ایرانیان در شهر تورنتو بسیار بیشتر از ونکوور می باشد، کالاهای با کیفیتی را با توجه به سلیقه ایرانیان می توان یافت کرد. علاوه بر این، شهر تورنتو، شهری همیشه زنده است. 
این امر سبب شده است که شهر تورنتو، مرکز جذب جوانان در کل کانادا شود. همچنین تعداد مراکز تفریحی و گردشگری در شهر تورنتو از ونکوور بیشتر می باشد. در شهر تورنتو هزاران رستوران از هر نوع فرهنگ و کشوری، وجود دارد.

همچنین در این شهر، بیشتر از پنجاه پیست اسکی وجود دارد. این پیست های اسکی، معمولاً از اوایل دسامبر باز می باشند. در شهر تورنتو، باغ وحش تورنتو قرار دارد. در این باغ وحش، تعداد بسیاری از انواع حیوانات از سرتاسر جهان جمع آوری شده اند.

به طوری که می توان به طور تقریبی، تعداد حیوانات موجود در این باغ وحش شانزده هزار بوده که آن ها از نزدیک به 500 گونه حیوانی، جمع آوری شده اند. در شهر تورنتو، از هر نوع نژادی می توان یافت کرد. 

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع  "مقایسه ونکوور و تورنتو" پرداخته است. اگر شما نیز از علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا و اقامت در یکی از شهرهای تورنتو و یا ونکوور می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

البته همین تنوع نژادی مشکلات زیادی را برای مردمان این شهر، به خصوص در امر رانندگی به وجود آورده است. این در حالی است که فرهنگ رانندگی در شهر ونکوور، در شرایط بهتری نسبت به تورنتو قرار دارد. 

هزینه حمل و نقل، چه عمومی و چه شخصی، در شهر تورنتو بالاست که این امر، سبب شده است که بیشتر افراد، محل زندگی خود را نزدیک به محل کار خود انتخاب نمایند. در شهر تورنتو، ایرانیان بسیاری در محله های مختلف این شهر زندگی می کنند. محله ایرانیان تورنتو، ریچموند هیل، آرورا، وان، مارکهان و نیو مارکت می باشد.

در راستای شهر ونکوور، لازم است بدانیم که یک چهارم جمعیت این شهر را چینی ها تشکیل می دهند. به طوری که محله چینی ها در شهر ونکوور، بزرگترین محله چینی ها در کل آمریکای شمالی به شمار می رود. بیش از چهل درصد ساکنان شهر ونکوور، مهاجران هستند که از این میان، درصد بسیار بالایی را آسیایی ها تشکیل می دهند. ونکوور، شهری سبز با طبیعتی بکر و دست نخورده می باشد. بزرگترین بندر در کشور کانادا، در شهر ونکوور واقع شده است.

البته بندر ونکوور، در مقام سوم از نظر میزان ترانزیت در کل آمریکای شمالی محسوب می شود. در شهر ونکوور، آکواریوم معروف ونکوور قرار دارد که از نظر جهانی، در رتبه پنجم قرار دارد. ونکوور شهری مناسب برای افرادی می باشد که تمایل به مهاجرت به کشور کانادا، به روش سرمایه گذاری را دارند.

این شهر، مکانی مناسب برای خرید ملک می باشد. به نسبت زندگی پرجنب و جوش در تورنتو، در شهر ونکوور، زندگی آرام تر و لوکس تر می باشد. در ونکوور ناحیه ای با نام وست ونکوور وجود دارد که در این بخش از شهر، تنها ثروتمندان و سرمایه داران زندگی می کنند.

در شهر ونکوور، به طور متوسط، می توان درآمد سالانه یک خانواده را یکصد و بیست هزار دلار کانادا تخمین زد. نزدیک به سواحل شهر ونکوور، تعداد بسیاری از افراد ثروتمند و معروف، سکنی گزیده اند. 

از طرفی، مالیات نیز در این شهر مورد مهمی می باشد. در بریتیش کلمبیا، میزان مالیات 7 درصد استانی می باشد. این در حالی است که میزان مالیات در این شهر، 5 درصد فدرال می باشد. 

برای اطلاع از سایر شرایط مرتبط با شهرهای تورنتو و ونکوور، با مشاوران شرکت الست گروپ، تماس حاصل فرمایید. شرکت مهاجرتی الست گروپ، با توجه به تجربه طولانی مدت خود در امر اخذ انواع ویزای کشور کانادا و با توجه به آشنایی با شرایط هر یک از شهرهای این کشور پهناور، می توانند بهترین راهنمایی ها و خدمات را در زمین، انتخاب شهر مناسب برای زندگی، به عزیزان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا، ارائه خواهند کرد.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع  "مقایسه ونکوور و تورنتو" پرداخته است. اگر شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

مقایسه ونکوور و تورنتو از نظر آب و هوایی

مقایسه ونکوور و تورنتو از نظر آب و هوایی

دو شهر ونکور و تورنتو، به صورت تقریبی در فاصله 3300 کیلومتری یکدیگر واقع شده اند. همچنین به سبب موقعیت جغرافیایی این دو شهر، تفاوت بسیاری در آب و هوای این دو شهر، مشاهده می شود. 
زمستان های سرد شهر تورنتو، بسیار شهرت دارد. در این شهر، در فصل زمستان برف های سنگین و هوای بسیار سردی حاکم است. سرمای هوا تا حدی است که دمای میانگین در این فصل، منفی 5 درجه را نشان می دهد. 
یکی از دلایل سردتر بودن هوا در شهر تورنتو، ساختمان های بلند در این شهر می باشد که سبب ایجاد تونل های بادی شده و سرمای هوا را تا حد زیادی افزایش می دهد. معمولاً برف زمستانی در شهر تونتو، تا ماه آوریل ادامه دارد. از طرف دیگر، تابستان های این شهر، بسیار گرم و شرجی می باشد.

با توجه به شرجی بودن هوا و دمای 27 درجه، می توان نتیجه گرفت که تابستان های نسبتاً گرمی در این شهر وجود دارد. لذا، این شهر برای افرادی که به تابستان های گرم علاقه مند هستند، بسیار مناسب می باشد. 
یکی از پدیده های جالب آب و هوایی شهر تورنتو، طوفان یخ می باشد. این پدیده طبیعی زیبا، گاهاً دردسرهای بسیاری را برای ساکنین تورنتو به وجود می آورد. 

در مقایسه با شهر تورنتو، دمای شهر ونکوور به نسبت متعادل تر می باشد. از سرمای شدید تورنتو و گرمای شرجی آن در شهر ونکوور خبری نیست. در شهر ونکوور برف کمتری می آید. اما میزان بارش باران در این شهر، از تورنتو بسیار بیشتر است.

به طوری که شهر ونکوور، تقریباً یک سوم از سال که در حدود 165 روز می باشد،  بارانی است. حتی در برخی از فصول، ساکنین ونکوور برای هفته ها، از دیدن آسمانی صاف و آفتابی محروم می باشند.

با آمدن ماه آوریل، شهر ونکوور، آب و هوایی بسیار دلچسب را تجربه می کند. آب و هوایی معتدل که مورد پسند هر شخصی می باشد. آب و هوای شهر ونکوور در تابستان معمولاً گرم و معتدل می باشد و از هوای شرجی تورنتو در این شهر خبری نیست. به صورت حدودی، دمای این شهر در تابستان، تا 22 درجه سانتیگراد نیز می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط آب و هوایی در دو شهر تورنتو و یا ونکوور و میزان هماهنگی آن ها با شرایط شما، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از مشاوره های پرسنل خبره این شرکت بهره مند شوید.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع  "مقایسه ونکوور و تورنتو" پرداخته است. اگر شما از علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشید و در انتخاب شهر مقصد خود مردد می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

مقایسه ونکوور و تورنتو از نظر نوع زندگی

مقایسه ونکوور و تورنتو از نظر نوع زندگی

شهر ونکوور، یکی از شهرهای پرجمعیت کانادا می باشد. به همین سبب، این شهر هر روزه جنب و جوش بسیار زیادی را مشاهده می کند. اما شهر تورنتو از نظر اقتصادی در درجه بالاتری نسبت به ونکوور قرار دارد. تورنتو، به نوعی قلب اقتصادی و فرهنگی کشور کانادا می باشد.

شهر تورنتو، از جمله شهرهایی می باشد که شب های آن همیشه بیدار است. لذا، این شهر، جایی مناسب برای افرادی است که علاقه مند به زندگی پر جنب و جوش شبانه می باشند و از زندگی و فعالیت و تفریحات در طول شب، لذت می برند.

از سوی دیگر، ونکوور شهری آرام می باشد. شهر ونکوور معمولاً انتخاب افرادی است که علاقه مند به زندگی در آرامش و سکوت هستند. این شهر، شهری از کانادا می باشد که مرکز فعالیت های اقتصادی بین المللی این کشور به شمار می رود. لذا روزهای پرجنب و جوش و شب های آرام دارد.

شهر تورنتو، بزرگترین شهر کانادا است و شهری بسیار پیشرفته و مدرن می باشد. استاندارد زندگی در شهر تورنتو به نسبت ونکوور، در سطح بسیار بالاتری قرار دارد. در عین حال، تورنتو شهری امن و بی خطر می باشد. یکی دیگر از جذابیت های دیگر شهر تورنتو، تنوع فرهنگی این شهر می باشد. بسیاری از افراد از هر کجای جهان، برای مهاجرت خود بیشتر تمایل به زندگی در شهر تورنتو دارند. به همین دلیل، در شهر تورنتو، از همه نوع مهاجر با هر قومیت و کشوری یافت می شود.

تنوع فرهنگی در این شهر تا به آنجاست که در هر گوشه این شهر، محله ای با نام مردم هر کشوری که در آن ساکن می باشند، وجود دارد. تعداد محله های مهاجرانی که از کشورهای خود به کانادا مهاجرت کرده اند، بسیار زیاد می باشد.

یکی از جاذبه های دیگر شهر تورنتو، تنوع غذایی در این شهر می باشد. این تنوع غذایی به تعداد محله های این شهر، زیاد می باشد. به عنوان نمونه، در این شهر می توان انواع غذاها را از هر کجای دنیا تجربه کرد. انواع غذاهای چینی، غذاهای پرتغالی، غذاهای کره ای، غذاهای هندی و از همه مهم تر، غذهای ایرانی، در تورنتو، یافت می شود. 
شما در حال خواندن مقاله  "مقایسه ونکوور و تورنتو" می باشید. با ما همچنان تا پایان این مقاله همراه شوید.
 
در شهر تورنتو، بیش از 140 لهجه مختلف یافت می شود. بیش از 30 درصد ساکنان تورنتو، زبان مادری جز زبان انگلیسی و یا فرانسه دارند. هر یک از قومیت های ساکن شهر تورنتو، دارای جشن ها و مراسم متفاوتی می باشند که دیدن این مراسم، به نوبه خود بسیار دیدنی می باشد.

شهر ونکوور برای شهروندان این شهر، کیفیت بسیار بالایی از زندگی را فراهم آورده است. به طوری که به شهر ونکوور، مقام بهترین شهر آمریکای شمالی را داده اند. زیرساخت های شهری ونکوور بسیار مثال زدنی است.

این شهر در مجاورت اقیانوس بوده و دارای کوه های زیبایی می باشد که این امر، بر جذابیت ها این شهر می افزاید. نوع غذاهایی که در شهر ونکوور یافت می شوند، سبکی متفاوت از خوراکی ها می باشند که این امر، برای افرادی که تمایل به تجربه چیزهای جدید دارند، بسیار جذاب می باشد.

شهر ونکوور به نسبت شهر تورنتو، شب های آرام تری را تجربه می کند. اما این به معنی نداشتن انواع کلوپ های شبانه و یا کنسرت های موسیقی بی همتا نمی باشد. همچنین در این شهر، رستوران های بسیار متنوعی وجود دارند که بر جاذبه های شبانه این شهر، می افزاید. در شهر ونکوور، تعداد بسیار زیادی آسیایی زندگی می کنند. به طوری که بیش از 40 درصد از ساکنان ونکوور آسیایی بوده و فرهنگ آسیایی در این شهر غالب می باشد.

برای اطلاع از نوع زندگی در هر یک از شهرهای تورنتو و ونکوور، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید. مشاوران شرکت الست گروپ، با توجه به سبک زندگی شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

موضوع مورد بررسی در این مقاله  "مقایسه ونکوور و تورنتو" می باشد. چنانچه قصد مهاجرت به کشور کانادا و اقامت در یکی از شهرهای تورنتو و یا ونکوور را دارید، پیش از اتخاذ هر تصمیمی، تا انتهای این مقاله را مطالعه فرمایید.

مقایسه ونکوور و تورنتو از نظر هزینه زندگی

مقایسه ونکوور و تورنتو از نظر هزینه زندگی

هر دو شهر تورنتو و ونکوور، شهرهای گرانی می باشند. به همین سبب کسانی که قصد مهاجرت به یکی از این دو شهر را دارند، می بایست بودجه زیادی را برای زندگی در این شهرها کنار بگذارند. مشاغل بسیار پردرآمدی در هر دوی این شهرها وجود دارند که با اشتغال در آن ها، می توان از عهده مخارج بالای این شهرها برآمد. اما در مقایسه بین تورنتو و ونکوور، باید گفت که هزینه زندگی در شهر ونکوور از شهر تورنتو بالاتر می باشد.

به طوری که می توان ونکوور را گران ترین شهر کانادا نامید. به طوری که اگر در شهر تورنتو، هزینه هر متر آپارتمان 10500 دلار باشد، این هزینه در شهر ونکوور به بیش از 11500 دلار افزایش می یابد. 

هزینه اجاره آپارتمان در شهر تورنتو به صورت میانگین اگر 2000 دلار در نظر گرفته شود، این مبلغ برای اجاره در یک آپارتمان در شهر ونکوور با شرایطی مشابه، به بیش از 3000 دلا، افزایش می یابد. البته در زمینه درآمدها، تا حدی شرایط وارونه می باشد.

به صورتی که درآمدها در شهر تورنتو به نسبت ونکوور کمی بالاتر است. به طوری که چنانچه فردی برای شغلی 4600 دلار در ماه در شهر تورنتو دریافت کند، این میزان برای یک کار مشابه در شهر ونکوور به صورت حدودی 4500 دلار می باشد. 

در زمینه هزینه، باید گفت که هزینه های این دو شهر تقریباً مشابه می باشند. البته کمی شهر ونکوور گران تر می باشد. به طوری که به صورت متوسط، برای زندگی در شهر ونکوور به 6600 دلار نیاز است و این مبلغ برای تورنتو، به صورت تقریبی 6400 دلار می باشد.

با توجه به مبالغ ذکر شده، می توان این گونه استنباط کرد که به صورت تقریبی، این دو شهر هزینه های یکسانی برای زندگی را به مردم تحمیل می کنند. به سبب اهمیت هزینه های زندگی پس از مهاجرت، توصیه می شود که با شرکت الست گروپ تماس حاصل کرده و از راهنمایی های سودمند مشاوران این شرکت در این زمینه بهره مند گردید. 

شما در حال خواندن مقاله  "مقایسه ونکوور و تورنتو" می باشید. با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

مقایسه ونکوور و تورنتو از نظر فرصت های شغلی

مقایسه ونکوور و تورنتو از نظر فرصت های شغلی

از نظر فرصت های شغلی، می توان گفت که شهر تورنتو و شهر ونکوور، هر دو در سطوح یکسانی قرار دارند. اما موقعیت های شغلی بیشتری را می توان در شهر تورنتو یافت. از طرفی، وضعیت اشتغال در شهر ونکوور نسبت به تورنتو بهتر است.

در تمامی کل کانادا، کمترین میزان بیکاری مربوط به استان بریتیش کلمبیا می باشد. از همین رو برای هر فرد جویای کار، در ونکوور امکان یافتن کار در زمینه مورد نظر فرد وجود دارد. البته در شهر تورنتو، برخی از مشاغل خواهان بیشتری را دارند که در این راستا، بررسی در زمینه شغل های مورد نظر هر یک از این دو استان، می تواند انتخاب استان مورد نظر را آسانتر کند. 

برای کسب اطلاع از تنوع مشاغل و همچنین شغل های مورد نیاز در هر یک از شهرهای تورنتو و یا ونکوور، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ تماس حاصل نمایید. شرکت الست گروپ با سال ها تجربه در امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای انجام مشاوره و راهنمایی و نیز کلیه امور مربوط با مهاجرت می باشد. 

مشاوران خبره شرکت الست گروپ از گام نخست تا رسیدن به مقصد و زندگی در کشور کانادا، همواره همراه عزیزان علاقه مند به مهاجرت بوده و در این راه پر پیچ و خم، ایشان را تنها نمی گذارند. 
از نظر آماری، نیروی کار در شهر ونکوور در سال 2012، در حدود 36500 نفر بوده است.

با توجه به این که این نرخ اشغال به صورت حدودی 63.9 درصد می باشد، نرخ بیکاری در این شهر در حدود 5.6 درصد می باشد که این آمار بسیار مطلوبی از لحاظ یافتن شغل در این شهر به شمار می رود. با توجه به پیشرفت هایی که در شهر ونکوور از سال 2001 تا به امروز مشاهده می شود، این نرخ بیکاری، روز به روز در حال کاهش می باشد و این به معنای فرصت های شغلی بیشتر می باشد.

اما شهر تورنتو با آماری متفاوت، نرخ بیکاری متفاوتی را تجربه می کند. در کلانشهر تورنتو، به صورت حدودی 3 میلیون نفر ساکن می باشند. از این سه میلیون نفر، در حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر، یعنی چیزی در حدود نیمی از ساکنان این شهر، مشغول به کار می باشند.

بر طبق آمار داده شده، نرخ بیکاری در شهر تورنتو 10 درصد می باشد که این میزان به نسبت سایر شهرهای کشور کانادا بالاتر می باشد. این بدان معناست که نرخ بیکاری در شهر تورنتو از دیگر شهرهای کانادا، به مراتب بیشتر است. 

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع جالب "مقایسه ونکوور و تورنتو" پرداخته است. چنانچه شما از علاقه مندان به مهاجرت به کانادا می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر جغرافیایی

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر جغرافیایی

چنانچه قصد مقایسه این دو شهر را از نظر جغرافیایی داشته باشیم، باید ذکر کرد که شهر تورنتو، در ایالت انتاریو قرار دارد. این در حالی است که شهر ونکوور در ایالت بریتیش کلمبیا واقع شده است. 

شهر ونکوور، شهری با جاذبه های طبیعی دیدنی بسیاری است. دور تا دور این شهر، پوشیده شده از کوه های زیبا و اقیانوس می باشد. این پدیده های طبیعی، جذابیت بسیاری را به ونکوور بخشیده اند. می توان از ونکوور به عنوان یکی از زیباترین و در عین حال مدرن ترین شهر های جهان یاد کرد. طبیعت چشمگیر این شهر زیبا، دلیلی شده است که بیشتر مهاجران، این شهر را به عنوان محل سکونت خود انتخاب نمایند. 

اما شهر تورنتو، در موقعیتی کاملاً متفاوت قرار دارد. این شهر پیشرفته، در حقیقت شباهت بسیاری به یک شهر بین راهی دارد که نقطه اتصال اقتصادی شهرهای مختلف کانادا می باشد. این شهر، شباهت بسیاری به یک شهر ترانزیتی دارد.

شهر تورنتو، مجاور با شهر نیویورک و نیز شهر شیکاگو در آمریکا می باشد. تورنتو، شهری همواره پر جنب و جوش است. این در حالی است که شهر ونکوور با وجود شرایط زیبای اقلیمی، کمی دور افتاده به نظر می رسد.

بر خلاف شهر ونکوور، شهر تورنتو پوشیده شده است از تپه های کوچک و مسطح. مساحت شهر تورنتو 630 کیلومتر می باشد. از این مساحت، 46 کیلومتر آن خط ساحلی به شمار می رود. شهر ونکوور 141 کیلومتر وسعت دارد. از این میزان، بیشتر این مساحت در داخل اقیانوس آرام بوده و به این اقیانوس ختم می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران مجرب و وکلای کارآزموده شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید. شرکت الست گروپ، با سال ها تجربه موفق در زمینه امور مهاجرتی، بهترین گزینه به منظور انجام خدمات مهاجرتی می باشد. مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع  "مقایسه ونکوور و تورنتو"پرداخته است. از تمامی علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر جاذبه ها و تفریحات

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر جاذبه ها و تفریحات

شهر ونکوور، شهری آرام با امکان پیاده روی، دوچرخه سواری و بسیاری تفریحات و سرگرمی های دیگر می باشد. 
از دیگر سرگرمی های شهر ونکوور می توان به دوچرخه سواری کوهستانی به دلیل تنوع کوه در اطراف این شهر، اسکی، اسنوبرد در فصل های سرد زمستانی، ماهیگیری و قایقرانی در تابستان های این شهر و همچنین گلف پرداخت.

فاصله شهر ونکوور با نزدیکترین پیست اسکی، تنها نیم ساعت می باشد که این خود یکی از تفریحات مورد علاقه ساکنین ونکوور محسوب می شود. در شهر ونکوور، پارک زیبا و معروفی با نام استنلی قرار دارد که یکی از جاذبه های این شهر می باشد.

همچنین با توجه به ساحل زیبای این شهر، پیاده روی و گردش در خط ساحلی نیز سرگرمی محبوبی به شمار می رود. در شهر ونکوور، موزه های زیادی وجود دارد. در این شهر، موزه مردم شناسی، موزه پلیس و موزه نیروی دریایی واقع شده اند. اما یکی از جاذبه های دیدنی شهر ونکوور، پل های این شهر می باشد. 
 
تعداد زیادی پل در شهر ونکوور وجود دارد که همگی از لحاظ معماری و زیبایی آن، هر بیننده ای را به خود جذب می کنند. همچنین در شهر ونکوور، تعداد زیادی گالری های هنری قرار دارند. از جمله گالری های هنری این شهر زیبا، می توان به گالری هریسون، گالری هنرهای معاصر و گالری هنری ونکوور اشاره کرد.

شهر ونکوور، شهری بزرگ با فرهنگ و تمدن غنی می باشد که از جمله شهرهای مدرن جهان نیز به شمار می رود. در شهر ونکوور، همه روزه جشنواره ها و فستیوال های متفاوتی برگزار می شوند. 

از جمله این فستیوال ها، می توان به جشنواره بین المللی جاز و نیز جشنواره بین المللی کودکان اشاره کرد. همچنین جشن سال نو چینی که در محله چینی های این شهر برگزار می شود، بسیار دیدنی می باشد. 
همچنین در شهر ونکوور، همه روزه جشنواره های محلی بسیاری برگزار می شوند که تمامی آن ها بسیار دیدنی می باشند.

اما شهر تورنتو نیز دارای سرگرمی های فراوانی می باشد. اما سرگرمی های این شهر، با سرگرمی های یاد شده از شهر ونکوور بسیار تفاوت دارند. در شهر تورنتو، تقریباً هشتاد جشنواره مختلف فیلم، برگزار می شود. 
از جمله این جشنواره ها، می توان به جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اشاره کرد. همچنین جشنواره فیلم دیده بان حقوق بشر، در شهر تورنتو برگزار می شود. شهر تورنتو مملو از مکان های تاریخی و هنری می باشد. در این شهر، پارک های زیبای بسیاری وجود دارد.

از جمله این پارک ها، پارک ملی شهری روژ و های پارک می باشد. همچنین جشنواره موسیقی تورنتو، از دیگر جذابیت های این شهر می باشد. 

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع  "مقایسه ونکوور و تورنتو" پرداخته ایم . در این راستا، از راهنمایی های مشاوران کاردان شرکت الست گروپ بسیار بهره گرفته ایم. چنانچه تا این قسمت از مقاله برای شما مفید بوده است، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر مراکز آموزشی

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر مراکز آموزشی

هر دو شهر ونکوور و تورنتو، دارای مراکز آموزشی بسیار معتبری می باشند. تورنتو، یکی از چهار شهر برتر دنیا می باشد. یکی از دلایل این رتبه بندی بالا، مراکز آموزشی این شهر می باشد. جالب است بدانیم که دانشگاه تورنتو، در رتبه اول جهان قرار دارد. 

تمامی این موارد، سبب شده است که بیشتر افرادی که تمایل به تحصیل در کشور کانادا را دارند، شهر تورنتو را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند. در شهر تورنتو، چهار دانشگاه و چهار کالج عالی وجود دارد. 

علاوه بر دانشگاه ها و کالج های این شهر، در حدود 130 مرکز تخصصی در زمینه تحقیقات در رشته های مختلف در شهر تورنتو وجود دارد. در شهر تورنتو، در حدود نیم میلیون دانشجوی بین المللی مشغول به تحصیل می باشند که این میزان، به نوبه خود نشانگر کیفیت خوب آموزشی در شهر تورنتو می باشد. 

علاوه بر دانشگاه تورنتو که معروف ترین دانشگاه در سرتاسر جهان می باشد، دانشگاه های دیگری نظیر دانشگاه یورک، دانشگاه صد ساله و همچنین کالج جورج براون و کالج هامبر در این شهر، هر ساله به جذب تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی می پردازند.

در مقایسه با ونکوور، می توان گفت که تورنتو، جذابیت بیشتری برای دانشجویان دارد. اما شهر ونکوور نیز، یکی از شهرهای بسیار عالی برای ادامه تحصیل است. دو دانشگاه معروف بریتیش کلمبیا و سیمون فریزر در شهر ونکوور واقع شده اند. همچنین دانشگاه پلی تکنیک کوانتل، کالج کلمبیا و دانشگاه کاپیلانو نیز از دانشگاه های رتبه بالای جهان می باشند که در شهر ونکوور واقع شده اند. 

شما در حال خواندن مقاله ای در ارتباط با  "مقایسه ونکوور و تورنتو" می باشید. چنانچه شما از علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر درآمد

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر درآمد

دو شهر تورنتو و ونکوور از نظر سطح درآمد تقریباً در یک کفه ترازو قرار دارند. اگر درآمد ساعتی یک فرد در شهر ونکوور 13.85 دلار باشد، این میزان در شهر تورنتو به 14 دلار افزایش می یابد. به همین دلیل، می توان گفت که هزینه زندگی در شهر تورنتو از شهر ونکوور بیشتر است.

از طرف دیگر، هزینه زندگی نیز در شهر تورنتو بالاتر از ونکوور می باشد. لذا، در این زمینه، انتخاب با فرد است که کدام یک از این دو شهر را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب نماید.

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر سیستم حمل و نقل عمومی

"مقایسه ونکوور و تورنتو" از نظر سیستم حمل و نقل عمومی

یکی از مواردی که می بایست در مقایسه شهر تورنتو و ونکوور در نظر گرفت، سیستم حمل و نقل عمومی می باشد. از نظر سیستم حمل و نقل، شهر تورنتو و شهر ونکوور هر دو در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند. 
در شهر ونکوور، با استفاده از قطار هوایی این شهر، می توان در سرتاسر شهر ونکوور رفت و آمد کرد. دیدن منظره شهر ونکوور از ارتفاع، لذت سفر شهری را در شهر ونکوور افزایش می دهد. در تورنتو، سیستم قطار زیرزمینی وجود دارد.

با وجود آن که این سیستم حمل و نقل کمی قدیمی می باشد، اما بسیار دقیق و کارآمد است. همچنین از دیگر سیستم های حمل و نقل عمومی که هم در تورنتو و هم در ونکوور بسیار مفید می باشند، سیستم اتوبوس رانی این شهرها می باشد. 

اتوبوس در هر دوی این شهرها، تقریباً به همه نقاط شهر سفر کرده و همیشه دقیق و سر وقت، در ایستگاه حضور خواهد یافت. البته با توجه به هزینه های بالای استفاده از حمل و نقل های خصوصی، بیشتر افراد ترجیح می دهند که برای سفرهای داخل شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی بهره بگیرند.

هر دو شهر ونکوور و تورنتو، از خدمات بالای سرویس حمل و نقل عمومی برخوردار هستند و این از مزایای این شهرها به شمار می رود. برای اطلاع از هزینه حمل و نقل و سرویس های عمومی و خصوصی، می توانید از مشاوران شرکت الست گروپ مشورت بگیرید.

این مقاله به هدف ارائه اطلاعاتی در راستای "مقایسه ونکوور و تورنتو" نگاشته شده است. اگر شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، ما را تا انتهای این مبحث دنبال کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی

کشور کانادا، کشوری بسیار وسیع می باشد. این کشور از 10 استان مختلف و سه قلمرو مختلف تشکیل شده است. با توجه به تنوع زیست محیطی و سایر شرایط متفاوت زندگی در هر یک از شهرهای کانادا، انتخاب شهر مناسب برای مهاجرت به این کشور، کاری پیچیده به نظر می رسد.

بدون تردید، انتخابی که فرد برای زندگی و مهاجرت انتخاب می کند، تاثیر بسیار زیادی بر زندگی و آینده وی خواهد داشت. با توجه به انتخاب های متفاوتی که در سر راه مهاجران به کانادا وجود دارد، دو شهر تورنتو و ونکوور از جایگاه های بهتری به نسبت سایر شهرهای کانادا برخوردار هستند. 

اما انتخاب یکی از این دو شهر، ارتباط نزدیکی با فرهنگ و سبک زندگی فرد دارد. برای انجام یک انتخاب صحیح، نیاز به یک مشاور خوب و مطمئن که آگاه به تمامی جوانب زندگی در این دو شهر باشد، الزامی می باشد.

با توجه به سابقه طولانی مدت شرکت الست گروپ در امور مهاجرتی، مشاوره با مشاوران و وکلای مجرب این شرکت معتبر، نقش شایانی در انجام یک انتخاب صحیح خواهد داشت. لذا، توصیه می شود پیش از هر انتخابی، با مشاوران زبده شرکت الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

در مقاله "مقایسه ونکوور و تورنتو" تلاش کردیم که اطلاعات مفیدی را در زمینه این دو شهر، در اختیار علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا قرار دهیم. بدیهی است که یک انتخاب صحیح می تواند آینده ای درخشان را برای فرد، به همراه داشته باشد.