اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

زبان کشور سوئد

زبان کشور سوئد

در این مقاله، سعی داریم تا در زمینه موضوع " زبان کشور سوئد " اطلاعات مفیدی را در اختیار عزیزان علاقه مند به این مبحث، قرار دهیم.

در این مقاله، سعی داریم تا در زمینه موضوع " زبان کشور سوئد " اطلاعات مفیدی را در اختیار عزیزان علاقه مند به این مبحث، قرار دهیم. چنانچه شما نیز به این موضوع، علاقه مند می باشید، ما را تا انتهای این مقاله، همراهی کنید.

آن چه در این مقاله به آن پرداخته شده است:
مقدمه ای بر کشور سوئد 
زبان های رایج در کشور سوئد
زبان های اصلی در کشور سوئد
تاریخچه زبان رسمی کشور سوئد
زبان رسمی کشور سوئد
زبان اقلیت کشور سوئد
موقعیت زبان انگلیسی در کشور سوئد
موقعیت زبان آلمانی در کشور سوئد
تحصیل به زبان کشور سوئد
علت تحصیل به زبان سوئدی
اخذ اقامت کشور سوئد با گذراندن دوره زبان انگلیسی
اخذ اقامت کشور سوئد با گذراندن دوره زبان سوئدی
زبان کشور سوئد و فرهنگ مردم سوئد
سخن پایانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زبان کشور سوئد با ما همراه باشید.

 

مقدمه ای بر کشور سوئد

کشور سوئد، یک کشور خوب و خوشنام در قاره اروپا می باشد. این کشور در قسمت شمالی قاره اروپا واقع شده است و جزو سرزمین های سرد شمالی به شمار می رود. این کشور زیبا و امن، سال هاست که همواره مقصد اصلی مهاجران بوده است.

بیش از یک دهه است که مهاجران، پناهندگان و حتی دانشجویان و دانش آموزان، برای ادامه زندگی خود، کشور سوئد را انتخاب می کنند. بسیاری از این افراد، از قسمت خاورمیانه و به خصوص از کشور خودمان بوده اند.

ویدئو زبان کشور سوئد

جالب است بدانیم که در طی 3 دهه اخیر، هزاران هزار ایرانی، از دانشگاه های کشور سوئد فارغ التحصیل شده اند و بسیاری از این افراد، همان کشور را به عنوان محل زندگی دائمی خود انتخاب کرده اند. 
پرچم کشور سوئد از دو رنگ آبی و زرد تشکیل شده است. شرایط جوی این کشور همانند قطب شمال می باشد.به طوری که در این کشور، شش ماه از سال شب و شش ماه دیگر سال روز می باشد.

این کشور در بیشتر ماه های سال یخبندان و سرد است. اما از لحاظ تکنولوژی و فن آوری، کشور سوئد در درجات بالایی به نسبت بسیاری از کشورهای جهان قرار دارد. علاوه بر این، امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های مناسب و سطح بالای این کشور، سوئد را به یکی از جذاب ترین کشورهای جهان در نظر دانشجویان قرار داده است.

اینفوگرافیک زبان کشور سوئد

اینفوگرافیک زبان کشور سوئد

برای کسب اطلاعات در زمینه شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور سوئد، با مشاوران و وکلای حرفه ای شرکت الست گروپ تماس حاصل نموده و از راهنمایی های ایشان در راستای چگونگی دریافت ویزای تحصیلی کشور سوئد، مشورت نمایید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر در کشور شناخته می شود.

گروه مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در امور مهاجرتی و هزاران پرونده موفق در اخذ ویزاهای مختلف برای کشورهای گوناگون دنیا، بهترین گزینه برای انجام امور مهاجرتی به شمار می رود. مشاوران شرکت الست گروپ، از گام نخست تا رساندن متقاضیان تحصیل و یا مهاجرت در کشور سوئد به هدف نهایی خود، همواره گام به گام، همراه ایشان خواهند ماند.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " زبان کشور سوئد " پرداخته‌ایم. چنانچه شما نیز علاقه مند به این مبحث می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه باشید.
 
مردمان کشور سوئد، مظهر صبوری و آرامش هستند. کشور سوئد را می توان یکی از بهترین کشورهای اروپا به شمار آورد. این کشور، افتخاری برای این قاره محسوب می شود. در کشور سوئد، جمعیتی نزدیک به 10 میلیون نفر ساکن می باشند.

این در حالی است که آب و هوای این کشور، کاملاً غیر طبیعی و متفاوت می باشد. اما با این حال، همچنان بسیاری از مهاجران و محققان حرفه ای و فناوران از سرتاسر جهان، کشور سوئد را برای محل زندگی خود انتخاب می نمایند. دانشگاه های سوئد قدمت دیرینه ای دارند. به طوری که می توان گفت، قدیمی ترین دانشگاه های قاره اروپا در کشور سوئد واقع شده اند. به عنوان نمونه، دانشگاه اوپسالا، بیش از چندین صد سال قدمت دارد.

این در حالی است که این دانشگاه، یکی از 20 دانشگاه برتر جهان می باشد. این کشور، مهد خلاقیت هاست و هر ایده جدیدی را می پذیرد. کشور سوئد از لحاظ صادرات، رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. به طوری که بسیاری از مارک های معروف جهان، در کشور سوئد تولید می شوند.

از آن جمله، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
H&M
IKEA
VOLVO

جالب است بدانیم که بسیاری از سیستم های نوین و برنامه های به روز جهان نیز توسط دانشمندان و محتققان و متخصصان سوئدی تولید شده است. حتی کشور سوئد در دانش های نوین نیز بسیار پیشتاز است. 
به طوری که برنامه های Skype و Spotify  هر دو توسط سوئدی ها پایه گذاری شده است. این کشور را می توان یک غول فن آوری منحصر به فرد، در شمال قاره اروپا عنوان کرد. 
کشور سوئد، دارای منابع زیر زمینی نظیر نفت نمی باشد. به سبب نداشتن پشتوانه مالی همچون نفت، مردمان این کشور، همواره کوشیده اند تا به تولید و صادرات بپردازند و برندهای بسیار سرشناسی را تولید نمایند. 
روش های مهاجرتی به کشور سوئد، زیاد و متنوع هستند. برای اطلاع از بهترین روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود، با مشاوران با تجربه و وکلای حرفه ای شرکت الست گروپ مشورت نمایید.
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " زبان کشور سوئد " پرداخته است. از تمامی علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.
 
کشور سوئد، سرزمین یخ و سرماست. با مردمی پرتلاش و باسواد و در عین حال، خوش پوش. در گذشته در کشور سوئد، وایکینگ ها اقامت داشته اند. وایکینگ ها مردمان صلح طلب بودند. امروزه هم مردمان این کشور، همواره به طرفداری از صلح و آرامش، مشهور هستند. 

کشور سوئد، بسیار سخاوتمند است. بهترین خدمات آموزشی را با کمک هزینه های قابل قبولی ارائه می دهد. همچنین خدمات خیریه این کشور و بیمه آن، همواره سرآمد کشورهای اروپایی بوده و هست. 
به صورت تقریبی، صدها هزار ایرانی در کشور سوئد زندگی می کنند. مهاجران ایرانی در همه جای این کشور، از جمله استکهلم، گوتنبرگ و مالمو، در حال کار و زندگی می باشند. جالب است بدانیم که پایتخت کشور سوئد، به پایتخت فرهنگی ایرانیان در اروپا معروف شده است.

 در نزدیکی شهر استکهلم، شهر اوپسالا قرار دارد. این شهر، هدف تحصیل بسیاری از دانشجویان در مقطع دکترا و بالاتر می باشد.

در شهر اوپسالا، دانشکده زبان های ایرانی، هر ساله پذیرای دانشجویان از سرتاسر جهان بوده و در آن، به آموزش زبان فارسی و ادب و هنر ایرانی می پردازد. ارتباط سوئد و ایران، به سال ها پیش یعنی به زمان ناصرالدین شاه قاجار می رسد که در آن زمان بسیاری از ایرانیان به سوئد و برعکس، مهاجرت کرده و با فرهنگ و هنر یکدیگر آشنا شده اند.

قوانین مهاجرتی کشور سوئد بسیار پیچیده و متنوع می باشد. لذا برای مهاجرت به کشور سوئد، اطلاع از این قوانین بسیار ضروری می باشد. 

پرسنل خبره شرکت الست گروپ، با اشراف کامل بر قوانین کشور سوئد، می توانند یاری دهنده عزیزان علاقه مند به تحصیل و یا مهاجرت به کشور سوئد باشند.
در این مقاله، سعی کرده ایم به بررسی موضوع " زبان کشور سوئد " بپردازیم. از شما دعوت می کنیم تا پایان این مبحث، با ما همراه شوید.

زبان های رایج در کشور سوئد

زبان های رایج در کشور سوئد

مهاجران بسیاری هر ساله به کشور سوئد عزیمت می کنند. این افراد به زبان های گوناگونی صحبت می کنند. در این میان، می توان به زبان های کردی، ترکی، عربی، فارسی و سواحیلی اشاره کرد. 

جالب است بدانیم که به سبب تنوع زبان در سوئد، بسیاری از شرکت هایی که در کشور سوئد فعالیت دارند، همواره به دنبال افرادی هستند که توانایی صحبت کردن به حداقل دو زبان را داشته باشند تا بتوانند با مهاجران نیز داد و ستد داشته باشند.

در کشور سوئد، به صورت متوسط مردم به 150 زبان مختلف دنیا صحبت می کنند. مرکز زبان استکهلم، تعداد زبان های مادری را در میان دانش آموزان در مدارس استکهلم، 132 زبان مادری، اعلام کرده است. 

با توجه به این آمار، به صورت حدودی 34000 تن از دانش آموزان در حال تحصیل در کشور سوئد، به زبان های غیر از زبان سوئدی صحبت می کنند. اما به صورت دقیق، نمی توان گفت که چه تعداد از شهروندان، به زبان غیر سوئدی صحبت می کنند. 

دلیل این امر، قوانین خاص کشور سوئد در ارتباط با حفظ حریم خصوصی و شخصی شهروندان می باشد. کنکاو در زمینه ریشه قومی شهروندان، خلاف قانون بوده و تنها اطلاعات قابل استناد، مکان تولد شهروندان می باشد.

زبان کشور سوئد، ترکیبی از بسیاری از زبان ها می باشد. کلمات بسیاری از زبان فرانسه وارد این زبان شده اند. همچنین از کلمات زبان آلمانی نیز در زبان سوئدی بسیار گنجانده شده است. 
همچنین از گذشته های دور، کلمات بسیاری از دو زبان عربی و فارسی نیز وارد این زبان شده است. اما زبان سوئدی نیز همانند بسیاری از کشورهای جهان، دارای کلمات انگلیسی بسیاری می باشد. 

اما به صورت کلی، زبان سوئدی را می توان ترکیبی از چندین زبان مختلف دانست. زبان سوئدی به سبب آن که در کل جهان، تنها 10 میلیون نفر به آن زبان صحبت می کنند، زبان کوچکی به شمار می رود. به صورتی که در بین یکصد زبان بزرگ دنیا، زبان سوئدی در رتبه 90 قرار دارد. 

در مقاله ای که پیش روی شماست، موضوع " زبان کشور سوئد " مورد بررسی قرار گرفته است. از تمامی علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، با ما همراه شوند.

با توجه به دشواری های مسیر مهاجرت به کشور سوئد، اخذ مشاوره از گروه مهاجرتی الست گروپ را به شما پیشنهاد می کنیم. شرکت الست گروپ، با سال های تجربه موفق در زمینه امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای انجام خدمات مهاجرتی و رساندن علاقه مندان به زندگی در کشور سوئد، به هدف خود می باشد.

زبان های اصلی در کشور سوئد

زبان های اصلی در کشور سوئد

زبان اصلی در کشور سوئد، از خانواده زبان های هند و اروپایی می باشد. این زبان از شاخه های ژرمنی می باشد. این زبان، شباهت بسیار زیادی به دو زبان نروژی و دانمارکی دارد. سه زبان سوئدی، نروژی و دانمارکی، بسیار به هم نزدیک می باشند.

جالب است که هر یک از افرادی که به یکی از این سه زبان صحبت می کنند، می توانند به دو زبان دیگر نیز صحبت کرده و با آن ها ارتباط برقرار نمایند. این امر به دلیل تشابه این زبان ها می باشد. 
زبان رسمی کشور سوئد، زبان سوئدی می باشد. البته برخی از ساکنان این کشور که در ناحیه شمالی سوئد زندگی می کنند، به زبان فنلاندی صحبت می کنند. در این کشور، علاوه بر زبان رسمی سوئد، 4 زبان اقلیمی نیز رایج می باشند.

این چهار زبان، شامل زبان فنلاندی، تورندال، رومانی که زبان کولی ها می باشد و نیز زبان ییدیش که زبان یهودیان است، می شود. در کشور سوئد، شهروندان این کشور که به یکی از این چهار زبان صحبت می کنند، می توانند در ارگان های دولتی نیز از این نوع گویش ها استفاده کنند. 

همچنین در زمینه مشاغل مرتبط با نگهداری کودکان و یا بزرگسالان، افراد مجاز به صحبت به زبان های فنلاندی و سامی می باشند. زبان سوئدی، یک زبان ژرمنی شمالی است که همان طور که گفته شد، پیوند محکمی با دو زبان دانمارکی و نروژی دارد. پنج زبان ملی اقلیت مردمان سوئد، شامل:
    زبان فنلاندی
    زبان ییدیش
    زبان مانهکیلی
    رومی
    سامایی
می باشد. جالب است بدانیم که بر اساس قوانین کشور سوئد، زبان اصلی و مشترک این کشور، شامل این پنج زبان می باشد. علاوه بر این، زبان اشاره سوئدی نیز جزو زبان های تایید شده در این کشور می باشد. 
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " زبان کشور سوئد " پرداخته است.

از تمامی علاقه مندان به زندگی و مهاجرت به کشور سوئد، توصیه می کنیم تا پایان این مبحث، با ما همراه شوند.
برای اطلاع از شرایط مهاجرت و تحصیل در کشور سوئد، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از راهنمایی ها و تجربیات مشاوران و وکلای مجرب این شرکت، بهره مند گردید.

تاریخچه زبان رسمی کشور سوئد

تاریخچه زبان رسمی کشور سوئد

زبان سوئدی یکی از زبان های رسمی کشورهای درون اتحادیه اروپا می باشد. این زبان، یک زبان کار برای شورای نوردیک می باشد. همچنین زبان سوئدی، اولین و تنها زبان مادری تنها 10 میلیون نفر از مردمان کشور سوئد می باشد.

جالب است بدانیم که این زبان، تا سال 2009، زبان رسمی کشور سوئد نبوده است. در سال 2009، قانونی تصویب شد که بر طبق آن، زبان سوئدی به عنوان زبان رسمی این کشور اعلام شد. 

این قانون به هدف گسترده شدن زبان تصویب گردید. با تصویب زبان سوئدی به عنوان زبان رسمی این کشور، سایر زبان هایی که به صورت اقلیت در این کشور گویش می شدند نیز مورد توجه قرار گرفتند. 
زبان سوئدی، یکی از 2 زبان رسمی مردم فنلاند نیز می باشد. در کشور فنلاند، در حدود 5 درصد از مردم که تقریبا 290 هزار نفر می باشند، به زبان سوئدی صحبت می کنند. بخشی از این افراد، در استان خود مختار الند فنلاند زندگی می کنند.

در این بخش از کشور فنلاند، زبان اصلی مردم، سوئدی می باشد. همچنین آمار سوئدی زبان ها در بخش هایی از منطقه ساحلی و جزایر شمالی و غربی استونی نیز بسیار بالا می باشد. ریشه زندگی سوئدی زبان ها در این نواحی، به بیشتر از 650 سال پیش بر می گردد. 

در کشور استونی، علاوه بر دو زبان استونیایی و آلمانی، زبان سوئدی هم جزو زبان های رسمی این کشور به شمار می رود. اما پس از تغییرات سیاسی که در کشور استونی انجام شد و کشور روسیه کنترل استونی را به دست گرفت، بسیاری از سوئدی زبان ها، از این کشور مهاجرت کردند و در سرتاسر اروپا، در دهکده هایی کوچک پخش شدند. 

لذا در حال حاضر، روستاهای بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که مردمان آن ها به زبان سوئدی زندگی می کنند. در حال حاضر برخی از سوئدی های ساکن استونی، در کشورهای اوکراین و روسیه زندگی می کنند.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، به بررسی موضوع " زبان کشور سوئد " پرداخته است. اگر شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، آماده ارائه هر گونه خدمات مشاورتی و مهاجرتی به کشور سوئد می باشد. این شرکت با بهره گیری از مشاوران و وکلای مجرب خود و هزاران پرونده موفق مهاجرتی، بهترین گزینه برای انجام خدمات مهاجرتی در کل کشور، به شمار می رود.

زبان رسمی کشور سوئد

زبان رسمی کشور سوئد

زبان رسمی کشور سوئد، زبان سوئدی می باشد. مردم این کشور، زبان سوئدی را به عنوان زبان نخست خود پذیرفته اند. تمامی افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند نیز، به عنوان زبان دوم خود پس از زبان مادری، می بایست بر زبان سوئدی تسلط داشته باشند. 

در سرتاسر جهان، سوئدی زبان های زیادی وجود دارند. به عنوان نمونه، در کشور آمریکا حدود نیم میلیون نفر سوئدی زندگی می کنند. در کشور سوئد، زبان سوئدی با لهجه های متفاوتی صحبت می شود. 

از جمله این لهجه ها، لهجه اسکانیایی می باشد که در بخش اسکانیا، مردم به آن زبان صحبت می کنند. همچنین، وستروبوتنیان و دالکاریان، از دیگر لهجه های زبان سوئدی هستند که مردمان شهرهای آلودالن و دالارنا، به آن لهجه ها صحبت می نمایند.

علاوه بر این، زبان سوئدی به لهجه های سوئدی گوتنیس مدرن و یامتلاندیک نیز در قسمت هایی از کشور سوئد، استفاده می شود.

اما امروزه، به دلیل وسعت اینترنت و شبکه های اجتماعی، گویش بیشتر مردم سوئد، به صورت استاندارد می باشد و از لهجه های روستایی، کمتر استفاده می شود. لهجه های روستایی سوئد، تفاوت بسیار زیادی با زبان استاندارد این کشور دارد. لذا برای یک شخص خارجی، درک همه انواع گویش سوئدی، کاری دشوار می باشد. 

برای آشنایی با سایر شرایط زندگی در کشور سوئد، با مشاوران شرکت الست گروپ، مشورت نمایید.
موضوع مورد بحث این مقاله " زبان کشور سوئد " می باشد. ما را همچنان تا پایان این مقاله، همراهی کنید.

زبان اقلیت کشور سوئد

زبان اقلیت کشور سوئد

همان طور که به آن اشاره شد، زبان اصلی کشور سوئد، زبان سوئدی می باشد. اما در این کشور، زبان های مهمی وجود دارند که بخش وسیعی از مردم سوئد، به آن زبان ها صحبت می کنند.

آن ها زبان اقلیت مردم سوئد می باشند که در سطح وسیعی از سوئد، به کار گرفته می شوند. اقلیت های کشور سوئد، به پنج زبان صحبت می کنند. 
در این بخش به این موارد اشاره کرده ایم:

زبان فنلاندی

در کشور سوئد آمار قابل توجهی از افراد، فنلاندی می باشند. یعنی در حدود 200 هزار نفر از ساکنان سوئد، به زبان فنلاندی صحبت می کنند. به صورت تقریبی 5 درصد از جمعیت سوئد را فنلاندی ها تشکیل می دهند. 
بیشتر فنلاندی ها در این کشور، در منطقه ای به نام نوربوتن ساکن هستند. به همین دلیل، زبان فنلاندی در این منطقه از سوئد، کاملاً در میان ساکنان آن رایج می باشد.

زبان میانکیلی یا تورندالی

زبان میانکیلی یا تورندالی

در حدود 40 الی 70 هزار نفر از ساکنان کشور سوئد به زبان تورنادلیان صحبت می کنند. این افراد از مردمان تورنادلیان که از نوادگان اسکاندیناوی هستند، می باشند. علاوه بر این، آن عده از فنلاندی ها که در شمال سوئد زندگی می کنند و در منطقه دره تورن ساکن می باشند، به این زبان صحبت می کنند. زبان تورندالی، شباهت بسیار زیادی به زبان فنلاندی دارد.

زبان سامی

زبان سامی

شهروندان کشور سوئد که مردم سامی می باشند و در شمال اسکاندیناوی ساکن هستند، به زبان سامی صحبت می کنند. زبان سامی، از دسته زبان های اورال می باشد. زبان های اورال یعنی زبان های مجاری و فنلاندی و استونیایی. زبان سامی یک زبان ترکیبی می باشد. 

در این زبان، می توان انواع زبان ها را دید. اما به صورت کلی، این زبان دارای کلمات بسیار زیادی از زبان های آلمانی و فنلاندی و سوئدی می باشد. البته در این زبان، کلمات دیگری نیز از سایر زبان ها دیده می شود.

در این مقاله، سعی کرده ایم در زمینه موضوع " زبان کشور سوئد " اطلاعاتی را در اختیار عزیزان علاقه مند به این مبحث، قرار دهیم. چنانچه شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، ما را تا انتهای این مطلب، همراهی کنید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در ارتباط با نحوه مهاجرت و زندگی در کشور سوئد، با مشاوران و وکلای با تجربه شرکت الست گروپ، تماس بگیرید.
جالب است بدانیم که در کشور سوئد، زبان سامی به سه روش مختلف صحبت می شود. در کشور سوئد حدود 20 هزار سامی زندگی می کنند که از این تعداد، 9 هزار نفر از آنان به زبان سامی صحبت می کنند. 

زبان رومی

زبان رومی

به صورت تقریبی، حدود 9500 نفر از شهروندان کشور سوئد، به زبان رومی صحبت می کنند. زبان رومی، زبانی برگرفته از مردم روم می باشد. این زبان، ترکیبی است. علاوه بر زبان رومیان، زبان گروه قومی عشایری که بومیان شمال هند می باشند نیز در زبان رومی دخیل شده است. جالب است بدانیم که این زبان، به زبان مردم شمال کشور هند، بسیار شبیه می باشد.

عبری

عبری

زبان عبری، زبان یهودیان آلمانی می باشد و به طور کلی، یک زبان آلمانی حساب می شود.

برای نوشتن به این زبان، از الفبای زبان عبری استفاده می شود.

موقعیت زبان انگلیسی در کشور سوئد

موقعیت زبان انگلیسی در کشور سوئد

با توجه به وسعت روز افزون زبان انگلیسی، در کشور سوئد هم همانند تمامی کشورهای جهان، بسیاری از افراد به زبان انگلیسی صحبت می کنند. البته نسل های قدیمی که در کشور سوئد بوده اند، کمتر با زبان انگلیسی آشنایی دارند.

اما پس از جنگ جهانی دوم، تعداد افراد مسلط به زبان انگلیسی در کشور سوئد، روز به روز افزایش یافتند. تا جایی که می توان گفت امروزه بیشتر جوانان در این کشور، با زبان انگلیسی کاملاً آشنایی دارند. 

علاوه بر این، روابط تجاری که بین کشور سوئد و سایر کشورهای جهان وجود دارد و قراردادهای متنوع ایشان با جوامع بین المللی، سبب شده است که زبان انگلیسی، در کشور سوئد نیز همانند هر نقطه دیگری در جهان، ریشه بگستراند.

همچنین کشور آمریکا، نفوذ بسیار شدیدی روی کشور سوئد دارد که این نیز خود دلیلی بر گسترش زبان انگلیسی در سوئد شده است. 

همچنین به سبب مسافرت های تفریحی که گردشگران از سایر کشورهای جهان به کشور سوئد داشته اند و نیز سفر خود سوئدی ها به سایر کشورهای جهان و آشنایی با گسترش بی انتهای زبان انگلیسی در جای جای جهان، بر گسترش این زبان در کشور سوئد، بسیار تاثیر گذار بوده است.

در مقاله ای که پیش روی شماست، موضوع " زبان کشور سوئد " مورد بررسی قرار گرفته است. چنانچه شما علاقه مند به زندگی و مهاجرت به کشور سوئد می باشید، دانستن " زبان کشور سوئد " در اولویت امر قرار می گیرد. لذا توصیه می کنیم، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

گروه مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و دریافت انواع خدمات مهاجرتی بوده و آماده ارائه هر گونه خدمات مهاجرتی به عزیزان علاقه مند به مهاجرت به کشور سوئد می باشد. مشاوران و وکلای مجرب الست گروپ، بهترین روش مهاجرتی را با توجه به شرایط فرد، به وی پیشنهاد کرده و از گام نخست تا رسیدن به هدف زندگی در کشور سوئد، همواره همراه این عزیزان خواهد ماند.

با سفر به کشورهای دیگر و صحبت به زبان انگلیسی، امکان آشنایی با سایر فرهنگ ها و تمدن ها برای سوئدی ها فراهم گشته است. از همین رو، اشتیاق به یادگیری زبان انگلیسی در این کشور، بسیار چشمگیر می باشد.

در کشور سوئد، از سال 1952، آموزش زبان انگلیسی در تمامی مراکز آموزشی و سطوح تحصیلی در این کشور، اجباری گردیده است. این امر سبب شده است که بسیاری از مردمان کشور سوئد، با زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشند.

نخستین زبان غیر سوئدی که در این کشور و در میان مردم آن بسیار محبوب می باشد، زبان انگلیسی است. به سبب رواج این زبان، در کشور سوئد، امکان تحصیل به زبان انگلیسی در موسسات آموزشی و دانشگاه های کشور سوئد، وجود دارد.

این امر، سبب شده است که بسیاری از دانشجویان، از سرتاسر جهان برای تحصیل خود، کشور سوئد را انتخاب نمایند. همچنین، با توجه به گستردگی زبان انگلیسی در سوئد، در بسیاری از محافل و مجامع علمی نیز از این زبان به عنوان یک زبان واحد استفاده می شود.

البته علاوه بر زبان انگلیسی، به سبب آمار بالای مهاجرت به کشور سوئد در سال های اخیر، بسیاری از زبان های دنیا، در این کشور توسط مهاجران صحبت می شوند. از جمله این زبان ها، می توان به زبان بلغاری، زبان یونانی، زبان ایتالیایی، زبان هلندی، زبان صربی و حتی زبان ترکی اشاره کرد. 

اما به سبب آن که افرادی که به این زبان ها صحبت می کنند، مهاجرانی جدید به این کشور به شمار می روند، نمی توان این زبان ها را زبان اقلیت مردمان سوئد محسوب کرد.

با افزایش آمار مهاجرت به کشور سوئد و نیز تبدیل شدن این کشور به عنوان یک هدف تحصیلی برای دانشجویان بین المللی، امکان افزایش زبان های جدیدی که در کشور سوئد صحبت می شود، همچنان وجود دارد. اما با این حال، زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم این کشور برای کار و زندگی و تحصیل در کشور سوئد، کارآمد می باشد.

در این مقاله، سعی داریم در زمینه موضوع " زبان کشور سوئد " اطلاعاتی را در اختیار عزیزان علاقه مند به این مبحث، قرار دهیم. اگر تا این بخش از مقاله برای شما عزیزان جذاب بوده است، با ما همچنان تا پایان مبحث " زبان کشور سوئد " همراه باشید.

خدمات مهاجرتی و مسافرتی خود را به شرکت مهاجرتی الست گروپ بسپارید. شرکت الست گروپ با سابقه ای درخشان در زمینه اخذ ویزای کشور سوئد، بهترین گزینه برای انجام امور مهاجرتی شما به شمار می رود.

موقعیت زبان آلمانی در کشور سوئد

موقعیت زبان آلمانی در کشور سوئد

زبان آلمانی را شاید بتوان ریشه دارترین زبان بیگانه در کشور سوئد دانست. به طوری که از دوره قرون وسطی، زبان آلمانی در کشور سوئد بسیار رایج بوده است. البته از درخشش زبان آلمانی در این کشور، پس از پایان جنگ جهانی دوم، به تدریج کاسته شد.

دلیل این گستردگی زبان آلمانی در کشور سوئد، ارتباط نزدیکی بود که این دو کشور در این دوره خاص با یکدیگر داشته اند. تا جایی که بسیاری از افراد از کشور سوئد به آلمان می رفتند تا در دانشگاه های معتبر و بی نظیر این کشور، تحصیل نمایند.

بسیاری از دانش آموختگان سوئدی که در کشور آلمان پرورش یافته اند، به پدیده های منحصر به فرد بشری مبدل گردیده اند. شاید بتوان این گونه بیان کرد که یکی از دلایل گسترش زبان آلمانی در کشور سوئد، همین تحصیلکرده های کشور آلمان بوده اند که پس از بازگشت به کشور خود، به اشاعه زبان آلمانی در کشور سوئد پرداخته اند.

البته این روند، پس از اتمام جنگ جهانی دوم و شکست آلمان در این جنگ، به تدریج کم شد. تا جایی که امروزه، سوئد در تلاش است تا جایی که امکان دارد، از کشور آلمان فاصله بگیرد. به دنبال این سیاست کشور سوئد، از محبوبیت زبان آلمانی در کشور سوئد نیز کاسته شد.

پس از آن، زبان انگلیسی، جایگاه زبان آلمانی را در کشور سوئد گرفت و اکنون به دومین زبان رسمی کشور سوئد تبدیل شده است. البته در مدارس کشور سوئد، آموزش زبان آلمانی، به صورت اجباری انجام می گیرد. اما در موسسات آموزشی و دانشگاه ها، این زبان، یک زبان اختیاری می باشد.

چنانچه تمایل به تحصیل و یا زندگی در کشور سوئد را دارید، ابتدا با مشاوران شرکت الست گروپ مشورت کرده و از شرایط تحصیل و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه های این کشور، اطلاع پیدا کنید.

شما در حال خواندن مقاله ای در ارتباط با " زبان کشور سوئد " می باشید. با ما همچنان تا پایان این مبحث همراه باشید.

تحصیل به زبان کشور سوئد

تحصیل به زبان کشور سوئد

با توجه به این که کشور سوئد جزو کشورهای اتحادیه اروپا می باشد، همواره مقصد مهاجرتی بسیاری از افراد از سرتاسر جهان بوده و هست. تمامی افرادی که به دنبال یک زندگی بهتر و همراه با آرامش می باشند، معمولاً کشور سوئد را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می نمایند.

هر ساله، تعداد بیشماری از افراد، از روش های مختلف مهاجرتی اقدام به اخذ ویزای این کشور می نمایند و در این زمینه ممکن است از هر یک از روش های مهاجرتی، نظیر سرمایه گذاری، اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری و نیز حتی از طریق ازدواج را انتخاب نمایند.

در این زمینه، شرکت الست گروپ با بررسی شرایط فرد، بهترین گزینه مهاجرتی را برای سفر به کشور سوئد و اخذ اقامت این کشور در نظر می گیرد. سوئد کشوری است که بر پایه پادشاهی بنا شده است. کشور سوئد، کشوری قدرتمند در شمال اروپا می باشد که در میانه منطقه اسکاندیناوی واقع شده است.

مرکز این کشور، شهر استکهلم می باشد. در مساحتی بالغ بر 450 هزار کیلومتر مربع و جمعیتی معادل 10 میلیون نفر. یکی از راه های پرطرفدار برای مهاجرت به کشور سوئد، تحصیل کردن در دوره های زبان سوئدی می باشد.

برای مهاجرت از این طریق، متقاضیان تحصیل در رشته زبان سوئدی می توانند از دو نوع ویزای مختلف استفاده نمایند. 
یکی از این ویزاها، ویزای ویزیتوری سوئد یا ویزای شنگن می باشد که مدت این ویزا کمتر از 3 ماه می باشد. برای اقدام برای دریافت این ویزا، داشتن دعوت نامه الزامی می باشد و ویزا به صورت مستقیم از اداره مهاجرت سوئد صادر می گردد.

نوع دیگری از ویزا که متقاضیان تحصیل در رشته زبان سوئدی می توانند دریافت نمایند، ویزای اقامت تحصیلی سوئد می باشد. این ویزا برای مدت زمانی بیش از 3 ماه صادر می گردد. 

برای اخذ ویزای تحصیلی به این روش، داشتن نامه پذیرش از طرف دانشگاه و یا موسسه آموزشی، اجباری می باشد. لازم به ذکر است که ویزای تحصیلی نیز توسط اداره مهاجرت سوئد، صادر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در راستای اخذ ویزای تحصیلی در رشته زبان سوئدی در دانشگاه های کشور سوئد، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ تماس حاصل نموده و از مشاوره و راهنمایی های ایشان، بهره مند گردید.

در مقاله " زبان کشور سوئد " سعی کرده ایم این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. چنانچه اطلاعات مذکور در این مقاله برای شما مفید واقع شده است، ما را تا انتهای این مبحث همراهی کنید.

علت تحصیل به زبان سوئدی

علت تحصیل به زبان سوئدی

افرادی که به تحصیل در کشور سوئد تمایل دارند، دو گزینه مختلف را پیش روی دارند. این افراد می توانند در کشور اصلی خود، ابتدا زبان سوئدی را بیاموزند و سپس برای ادامه تحصیل در رشته مورد نظر خود، به کشور سوئد مهاجرت نمایند.

از طرفی، برخی دیگر تمایل دارند که زبان سوئدی را در همان کشور شروع کرده و در محیط به یادگیری این زبان اقدام نمایند. کشور سوئد، شرایط بسیار خوبی را برای دانشجویان در این کشور مهیا کرده است.

کیفیت زندگی در کشور سوئد، در سطح بسیار بالایی قرار دارد. همچنین درآمد بالا، داشتن سیستم با کیفیت آموزشی و ارائه خدمات درمانی به صورت رایگان، از دیگر مزایای زندگی در کشور سوئد می باشد. 
بر اساس آمار، نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین می باشد.

تمامی این موارد و بسیاری از موارد دیگر، سبب شده است که بسیاری از افراد، کشور سوئد را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب نمایند. 

اما در این میان، متقاضیان برای تحصیل و کار در این کشور، آمار بالای مهاجران را تشکیل می دهند. یکی از دلایل مهمی که بسیاری از دانش آموزان از سرتاسر جهان، کشور سوئد را انتخاب می کنند، عدم نیاز به مدرک زبان برای تحصیل در مدارس بین المللی این کشور می باشد.

البته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، با ارائه مدرک زبان، شانس پذیرش درخواست ویزای متقاضیان بالاتر می رود. 

شما در حال مطالعه مقاله ای در ارتباط با " زبان کشور سوئد " می باشید. چنانچه تا مطالب مقاله برای شما مفید بوده است، با ما تا انتهای این مبحث، همراه شوید.

اخذ اقامت کشور سوئد با گذراندن دوره زبان انگلیسی

اخذ اقامت کشور سوئد با گذراندن دوره زبان انگلیسی

یکی از قوانین کشور سوئد که خود عامل جذب کننده ای برای مهاجران بین المللی می باشد، دوره های زبان سوئدی می باشد که برای متقاضیان تحصیل در این کشور برگزار می شود. 

علاوه بر این، در کشور سوئد دوره های زبان های مختلف به جز دوره سوئدی نیز برگزار می گردد. از جمله دوره های زبان غیر سوئدی که در موسسات آموزشی این کشور برگزار می شود، می توان به تحصیل در رشته زبان انگلیسی اشاره کرد.

شروع ترم دانشگاه های زبان، معمولاً در ماه ژانویه و سپتامبر می باشد. البته نکته مهم در ارتباط با تحصیل در رشته زبان، این است که امکان تحصیل در این رشته ها از نقطه صفر وجود ندارد.

به این معنی که افراد علاقه مند به تحصیل در رشته های زبان، می بایست یک پیش زمینه از زبان انتخابی خود داشته باشند. به همین دلیل، افراد متقاضی تحصیل در زبان انگلیسی در دانشگاه های کشور سوئد، می بایست دیپلم 12 ساله و مدرک زبان بین المللی آیلتس 5.5 را حتماً داشته باشند.

برای اطلاع از شرایط و قوانین مرتبط با اخذ پذیرش در دوره های زبان انگلیسی در کشور سوئد، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ، تماس حاصل فرمایید.

اخذ اقامت کشور سوئد با گذراندن دوره زبان سوئدی

اخذ اقامت کشور سوئد با گذراندن دوره زبان سوئدی

یکی از راه های دریافت ویزای کشور سوئد و به دنبال آن، اخذ اقامت در این کشور تحصیل در رشته زبان سوئدی می باشد. در حقیقت یکی از بهترین راه های مهاجرت به سوئد، به کمک اخذ ویزای تحصیلی می باشد.

برای تحصیل در دانشگاه های کشور سوئد، پیش زمینه همان داشتن مدرک آیلتس 5.5 می باشد. با داشتن مدرک زبان انگلیسی و دیپلم 12 ساله می توان اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئد کرد. 

پیش از سال 2011، تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی در کشور سوئد رایگان بود. اما هم اکنون، هر یک از مقاطع تحصیلی در این کشور با توجه به رشته انتخابی، دارای شهریه های متفاوت می باشند و دانشجو برای ادامه تحصیل خود، می بایست شهریه هر ترم را پرداخت نماید.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " زبان کشور سوئد " پرداخته است. چنانچه تا این قسمت از مقاله برای شما مفید بوده است، ما را تا انتهای آن، همراهی کنید.

دوره تحصیل در زبان سوئدی در کشور سوئد، برای افرادی مناسب می باشد که تمایل دارند زبان سوئدی خود را به صورت عمقی آموزش ببینند. همچنین این افراد، تمایل به استفاده از زبان سوئدی برای پیشرفت و استفاده در دانشگاه های کشور سوئد دارند.

در دانشگاه های سوئد، دو نوع تحصیل به صورت فول تایم برای یادگیری زبان سوئدی در نظر گرفته شده است:

کورس یک ترمی

کورس یک ترمی

مناسب برای مبتدی ها یعنی افرادی که در سطح 1 تا سطح 4 قرار دارند.
مناسب برای سطح پیشرفته یعنی افرادی که از سطح 1 تا سطح 8 قرار دارند.

کورس دو ترمی

کورس دو ترمی

سطح های یک تا 8 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ پذیرش در رشته زبان سوئدی از دانشگاه های کشور سوئد، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید و از راهنمایی های ایشان به هدف رسیدن به مقصد مهاجرت، بهره مند شوید.

زبان کشور سوئد و فرهنگ مردم سوئد

زبان کشور سوئد و فرهنگ مردم سوئد

زبان و فرهنگ مردم سوئد، پیوندی قوی با یکدیگر دارند. برای بسیاری از مهاجرانی که تازه به کشور سوئد وارد می شوند، درک ارتباط بین این دو مساله، کاری بسیار دشوار می باشد. بدون اطلاع از زبان و یا فرهنگ مردم سوئد، برقراری ارتباط با مردم این کشور، بسیار دشوار می باشد.

حتی عدم اطلاع از این پیوند عمیق، ممکن است دردسرهایی را برای تازه واردان به کشور سوئد به وجود آورد. همان طور که گفته شد، زبان رسمی مردم سوئد، زبان سوئدی است و اکثریت مردم این کشور که تقریباً 10 میلیون نفر می باشند، به این زبان صحبت می کنند.

لذا برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، بسیار مهم است که بتوانند به زبان سوئدی صحبت کنند و با مردم این کشور ارتباط برقرار نمایند. البته در کشور سوئد، زبان ها و لهجه های مختلفی نیز وجود دارد که در گوشه و کنار کشور، به آن گویش ها صحبت می شود.

البته با توجه به شباهتی که دو زبان نروژی و دانمارکی با زبان سوئدی دارند، افرادی که با این دو زبان آشنا می باشند، کمتر در کشور سوئد دچار مشکل می شوند. در میان کشورهای واقع در ناحیه شمالی اروپا، بیشترین زبانی که توسط مردم این ناحیه صحبت می شود، زبان سوئدی می باشد.

همچنین در کل قاره اروپا، زبان سوئدی در رتبه چهاردهم در میان زبان های پرگویش قرار دارد. علاوه بر این، زبان سوئدی، زبان دوم مردم کشور فنلاند نیز می باشد. افرادی که تمایل دارند برای مهاجرت به کشور سوئد اقدام کنند، بهتر است که زبان سوئدی را بیاموزند تا بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند.

این مقاله، به هدف ارائه اطلاعات در زمینه " زبان کشور سوئد " نگاشته شده است. چنانچه شما از جمله افراد علاقه مند به این مبحث می باشید، ما را تا انتهای این مقاله، همراهی بفرمایید.

مردمان کشور سوئد، از نظر فرهنگی بسیار پیرو قانون می باشند. همچنین ایشان از طرفداران جدی برابری هستند و دروغ گویی را زشت و ناپسند می دانند. سوئدی ها، افرادی آرام بوده و شنوندگان خوبی هستند و در عین حال، بسیار کم حرف می زنند.

اما به طور کلی، اگر در این کشور به زبان کشور سوئد صحبت کنید و با فرهنگ و رسومات مردم سوئد آشنا باشید، بدون تردید برای زندگی در این کشور، به مشکلی برنخواهید خورد.

سخن پایانی

سخن پایانی

زبان سوئدی، یکی از زبان های هند و اروپایی می باشد. این زبان از شاخه ژرمن شمالی است که در کشور سوئد و در بخش هایی از کشور فنلاند، به آن زبان صحبت می شود. زبان سوئدی، زبان اصلی کشور سوئد و زبان دوم رسمی کشور فنلاند می باشد.

ریشه اصلی زبان سوئدی، برگرفته از نورس باستان می باشد. این زبان، شباهت های بسیار زیادی با سایر زبان هایی دارد که در دیگر کشورهای اسکاندیناوی به آن صحبت می گردد. زبان سوئدی، شباهت بسیار زیادی به دو زبان نروژی و زبان دانمارکی دارد. به طوری که افرادی که به این زبان ها صحبت می کنند، می توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. 

البته بر خلاف تصورات همگان، زبان سوئدی، تفاوت بسیار زیادی با زبان ایسلندی دارد. در کشور سوئد، نهادی با نام آکادمی سوئد وجود دارد. وظیفه آکادمی سوئد، مراقبت از زبان سوئدی می باشد و این کار را با تنظیم و انتشار واژه نامه های زبان سوئدی به صورت منظم انجام می دهد.

تاریخ زبان سوئدی به صدها سال پیش باز می گردد. اما سوئدی معاصر، در سال 1906 به همگان معرفی شد. در این سال، اصلاحات بسیار زیادی در نحوه نوشتاری زبان سوئدی ایجاد گشت و تغییراتی که در این زمان در زبان سوئدی ایجاد شد، سبب ایجاد تفاوت بین این زبان و دو زبان نروژی و دانمارکی گردید. 

زبان سوئدی، ارتباط تنگاتنگی با فرهنگ این کشور دارد. لذا هر فردی که کشور سوئد را برای زندگی خود انتخاب می کند، بهتر است که پیش از مهاجرت، زبان سوئدی را به خوبی بیاموزد تا در ایجاد ارتباط با مردم این کشور، دچار مشکل نگردد.

برای اطلاع از شرایط مهاجرت به کشور سوئد و اخذ اقامت در این کشور، با مشاوران شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید. شرکت الست گروپ با سال ها تجربه مفید در امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای انجام خدمات مهاجرتی می باشد.

در این مقاله، سعی کردیم تا در ارتباط با موضوع " زبان کشور سوئد " اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امید است که اطلاعات آمده در این مقاله، برای عزیزان علاقه مند به مهاجرت به کشور سوئد، مفید واقع شده باشد.