اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کانادا

جاهای دیدنی تورنتو در زمستان

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع جاهای دیدنی تورنتو در زمستان پرداخته ایم. چنان چه شما نیز از علاقمندان به این موضوع می باشید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید
فرانسه, مهاجرت

زبان فرانسه برای مهاجرت

در این مقاله به بررسی موضوع زبان فرانسه برای مهاجرت می پردازیم. همراه شما هستیم. برای مهاجرت به کشور فرانسه یا کشورها و مناطق فرانسوی زبان مانند ایالت کبک کانادا، نیاز به داشتن مدرک زبان فرانسوی دارید.

بیشتر بخوانید
کانادا

بعد از انگشت نگاری کانادا

در این مقاله مراحل بعد از انگشت نگاری کانادا را بررسی خواهیم کرد. امروزه افراد زیادی از سرتاسر دنیا اقدام به درخواست صدور ویزای کانادا می کنند. شما به عنوان فرد متقاضی اخذ ویزا برای مقاصد کاری، تحصیلی، گردشگری و... باید مراحل مختلفی را طی کنید ...

بیشتر بخوانید
کانادا

سفارت کانادا در تهران

در این مقاله به بررسی موضوع سفارت کانادا در تهران می پردازیم. با ما همراه باشید. همان طور که می دانید، افراد بسیار زیادی در سراسر جهان از جمله کشور خودمان، به دلایل بسیار مختلفی از جمله مسافرت توریستی، مسافرت کاری، مهاجرت های شغلی و تحصیلی و .....

بیشتر بخوانید
دانمارک

ویزای استارت آپ دانمارک

در این مقاله موضوع ویزای استارت آپ دانمارک را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما باشید. دانمارک یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی و جزء مهاجرپذیرترین و بهترین کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید
هلند

ویزای استارتاپ هلند

در این مقاله، موضوع ویزای استارتاپ هلند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما باشید. کشورهای اروپایی همواره یکی از مقاصد محبوب کسانی هستند که از قاره های دیگر قصد مهاجرت به خارج را دارند.

بیشتر بخوانید
کانادا, جاب آفر

حداقل حقوق ساعتی در کانادا

در این مقاله می خواهیم موضوع حداقل حقوق ساعتی در کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما باشید.حداقل حقوق ساعتی در کانادا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد.

بیشتر بخوانید
آلمان

لیست دارالترجمه های مورد تایید سفارت آلمان

در این مقاله به بررسی لیست دارالترجمه های مورد تایید سفارت آلمان می پردازیم. همراه شما هستیم. اگر به فکر مهاجرت به آلمان هستید، به لیست دارالترجمه های مورد تایید سفارت آلمان احتیاج پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید
مهاجرت

بهترین کشور برای داروسازان

در این مقاله به بررسی موضوع بهترین کشور برای داروسازان می پردازیم. با شما هستیم. بهترین کشور برای داروسازان، کشوری است که شرایط مهاجرتی آن آسان و بدون دردسراست.

بیشتر بخوانید
کانادا

اقامت دائم کانادا

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع اقامت دائم کانادا بپردازیم. ما را همراهی نمایید. اقامت دائم کانادا یک مسئله مهم است که باعث شده است تا بسیاری از کسانی که به دنبال مهاجرت هستند، به آن بیاندیشند.

بیشتر بخوانید
صفحه 23 از 37ابتدا   قبلی   18  19  20  21  22  [23]  24  25  26  27  بعدی   انتها