اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ویزای استارت آپ دانمارک

ویزای استارت آپ دانمارک

در این مقاله موضوع ویزای استارت آپ دانمارک را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما باشید.

دانمارک یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی و جزء مهاجرپذیرترین و بهترین کشورهای اروپایی است.

در این مقاله موضوع ویزای استارت آپ دانمارک را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما باشید.

دانمارک یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی و جزء مهاجرپذیرترین و بهترین کشورهای اروپایی است.

این کشور در حوزه رفاه اجتماعی در دسته بهترین کشورهای جهان طبقه بندی می شود. این کشور با داشتن طبیعتی دل انگیز و سطح رفاهی عالی همواره یکی از پرطرفدارترین و بهترین مقاصد مهاجرتی بوده است. روش های اقامتی بسیار متنوعی برای اقامت در کشور دانمارک وجود دارد. یکی از بهترین روش های مهاجرتی به دانمارک مهاجرت از طریق برنامه استارت آپی دانمارک می باشد.

در میان کشورهای توسعه یافته اروپایی که مهاجرت از طریق استارت آپ را برای متقاضیان فراهم نموده اند، بی تردید کشور دانمارک، یکی از کشورهایی است که بهترین مشوق ها و امکانات را در اختیار متقاضیان مهاجرت از طریق برنامه استارت آپی قرار داده است.

به همین دلیل دانمارک یکی از کشورهایی است که بیشترین متقاضیان مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا را دارد و مهاجرت از طریق برنامه استارت آپی دانمارک، بسیار رقابتی و دشوار شده است. به همین دلیل شرایط پذیرش استارت آپ در کشور دانمارک در سال های اخیر بسیار سختگیرانه تر شده است و اخذ ویزای استارت آپ دانمارک تا حدودی دشوارتر شده است.

باید به این نکته توجه داشت که کشور دانمارک دارای تولید ناخالص داخلی بالا، کیفیت زندگی بالا و نرخ بیکاری بسیار پایین است. به همین دلیل راه اندازی یک استارت آپ در این کشور برای سرمایه گذاران خارجی بسیار جذاب است.

کشور دانمارک همانند سایر کشورهای توسعه یافته حوزه اسکاندیناوی، به دنبال جذب افراد نخبه  با ایده های نوین از سراسر جهان است، تا بتواند بیشتر از گذشته اقتصاد خود را رونق داده و در زمره  برترین اقتصاد های جهان قرار بگیرد.

دولت دانمارک به خوبی به این مسئله پی برده است که بهترین روش برای پیشرفت و شکوفایی اقتصادی  کشور، جذب افراد با ایده های نو وخلاقانه از سراسر جهان است.

به همین دلیل سعی می کند تا با ارائه بهترین امکانات و مشوق ها گوی سبقت را از سایر کشورهای توسعه یافته برباید و کشور دانمارک را به جذاب ترین مقصد مهاجرتی برای افراد نخبه و ایده پرداز تبدیل نماید تا بدین وسیله بتواند رشد و پیشرفت اقتصادی خود را تضمین نماید.

ویدئو ویزای استارت آپ دانمارک

می توان گفت که کشور دانمارک در میان سایر کشورهای توسعه یافته اروپایی، از نظر سهولت راه انداری کسب و کار و استارت آپ، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. به گونه ای که در سراسر کشور دانمارک، مراکز تخصصی وجود دارند که به طور ویژه و کاملا مدون در زمینه توسعه کسب و کارهای استارت آپی و فعالیت های تجاری کار می کنند.

در مقاله ویزای استارت آپ دانمارک، قصد داریم تا توضیحاتی در مورد چگونگی دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق ویزای استارت آپ دانمارک ارائه نمائیم. علاوه بر این، در مورد ویژگی ها و مزایا و بهترین روش دریافت این نوع اقامت مطالبب را عنوان نمائیم. همچنین به معرفی موسسه مهاجرتی الست گروپ به عنوان معتبرترین و بهترین شرکت مهاجرتی برای دریافت ویزای استارت آپ دانمارک بپردازیم.

به جرات می توان گفت که الست گروپ به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی در حوزه مهاجرت استارت آپی به ویژه مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ دانمارک، می باشد.

اینفوگرافیک ویزای استارت آپ دانمارک

اینفوگرافیک ویزای استارت آپ دانمارک

در واقع الست گروپ با تجربه ترین تیم مهاجرتی در حوزه اخذ ویزای استارت آپ دانمارک می باشد که از اولین سال های پیدایش مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا در کشور دانمارک، با تشکیل یک تیم تخصصی و توانمند، زمینه مهاجرت متقاضیان را به بهترین و مطمئن ترین شکل ممکن فراهم آورده است. لطفا تا انتهای مقاله ویزای استارت آپ دانمارک، ما را همراهی نمایید.

عناوین مقاله:
ویزای استارت آپ چیست؟
چه ویژگی هایی، کشور دانمارک را به یک مقصد مهاجرتی مناسب، تبدیل نموده است؟
شرایط اخذ ویزای استارت آپ دانمارک چیست؟
مراحل دریافت اقامت کشور دانمارک با استفاده از یک کسب و کار استارت آپی و از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ چیست؟
اخذ اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی چه مزایایی برای متقاضی در پی دارد؟
آیا کسانی که اقامت کشور دانمارک را از طریق برنامه استارت آپی دریافت نموده اند، امکان دریافت اقامت دائم در کشور دانمارک برایشان وجود دارد؟
شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان معتبرترین شرکت مهاجرتی، چه خدماتی را به متقاضیان اقامت و ویزای استارت آپ دانمارک ارائه می نماید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای استارت آپ دانمارک با ما همراه باشید.

ویزای استارت آپ چیست؟

ویزای استارت آپ چیست؟

از میان روش های مهاجرتی بسیار متنوعی که برای مهاجرت به کشورهای مهاجر پذیر و توسعه یافته وجود دارد، امروزه مهاجرت از طریق کسب و کار استارت آپی، بیشترین محبوبیت را پیدا کرده است.
استارت آپ ها کسب و کارهای نوپایی هستند که عموما در زمینه تکنولوژی های نوین فعالیت می کنند.

این ایده پردازی های خلاقانه در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، چون زمینه ایجاد اشتغال و پیشرفت و رونق اقتصادی را فراهم می آورند.

استارت آپ ایده های خلاقانه و بکری هستند که پتانسیل پیشرفت و تبدیل به یک کسب و کار قدرتمند را دارند. بنابراین تمامی کشورهای توسعه یافته، کسب و کارهای استارت آپی را یک فرصت بسیار مناسب برای دستیابی به پیشرفت های اقتصادی می دانند و از این نوع ایده های خلاقانه استقبال می کنند و با ارائه مشوق های مختلف، سعی می کنند تا افرادی که چنین ایده های مهاجرتی دارند را ترغیب به مهاجرت نمایند.

کشور دانمارک نیز از جمله کشورهای توسعه یافته ای است که به دنبال جذب افرادی با استعداد و نخبه می باشند که ایده های استارت آپی و کارآفرینی مبتکرانه و قابل توسعه را دارند. 

البته با توجه به شرایط ویژه کشور دانمارک و سطح رفاه عمومی در این کشور، همچنین مشوق هایی که این کشور در زمینه کسب و کار استارت آپی برای متقاضیان فراهم می نماید، کشور دانمارک از جمله مقاصد مهاجرتی ایده آل برای مهاجرت از طریق کسب و کار استارت آپی می باشد و همه ساله درخواست های زیادی برای مهاجرت از طریق کسب و کار استارت آپی به این کشور ارسال می گردد.

بنابراین اگر شما به دنبال مهاجرت استارت آپی به کشور دانمارک می باشید، باید به این نکته توجه داشته یاشید که بیزینس پلن ارائه شده از سمت شما برای اخذ ویزای استارت آپی باید کاملا توجیه پذیر و خلاقانه باشد.

اگر شما بخواهید به تنهایی و بدون مشاوره تخصصی اقدام به مهاجرت به کشور دانمارک از طریق ویزای کسب و کار استارت آپی نمائید، احتمال موفقیت شما در اخذ ویزای مهاجرتی استارت آپی بسیار پایین و در حد صفر می باشد.

بنابراین لازمه موفقیت برای دریافت ویزای کسب و کار استارت آپی این است که شما از طریق شرکت های مهاجرتی معتبر، اقدام به دریافت ویزای استارت آپی کشور دانمارک نمائید. الست گروپ به عنوان معتبرترین شرکت مهاجرتی می تواند کمک شایان توجهی به کسانی که قصد مهاجرت به دانمارک از طریق  اخذ ویزای استارت آپ دانمارک را دارند، نماید.

تیم الست گروپ با تیم پشتیبانی پرقدرت و بسیار با تجربه خود، آماده مشاوره و راهنمایی به کسانی است که قصد مهاجرت استارت آپی به کشور کانادا را دارند.

موسسه مهاجرتی الست گروپ از ابتدای فرآیند اخذ ویزای مهاجرتی تا انتهای آن در کنار شما خواهد بود و به شما کمک می کند که کلیه موانع و مشکلات احتمالی پیش روی شما برای اخذ ویزای استارت آپی کشور دانمارک را از میان برداشته و برای شما امکان مهاجرتی مطمئن، امن و سریع را فراهم می آورد.

چه ویژگی هایی، کشور دانمارک را به یک مقصد مهاجرتی مناسب تبدیل نموده است؟

چه ویژگی هایی، کشور دانمارک را به یک مقصد مهاجرتی مناسب تبدیل نموده است؟

کشور دانمارک در شمال اروپا  و در منطقه اسکاندیناوی واقع شده است. این کشور در واقع شبیه یک شبه جزیره است و فقط با کشور آلمان مرز خشکی دارد. همچنین این کشور از طریق پل معروف اورسوند به کشور سوئد متصل گردیده است. پایتخت کشور دانمارک شهر زیبای کپنهاگ است.

همچنین این کشور از نظر وسعت، کشوری کوچک به حساب می آید. جمعیت این کشور در حدود 5/5 میلیون نفر می باشد که از این تعداد، بالغ بر 9 درصد آن ها مهاجرانی هستند که از سراسر جهان به خصوص از جنوب آسیا و منطقه خاورمیانه به این کشور مهاجرت کرده اند. این کشور به دلیل نرخ جمعیت پایین و اقتصاد پیشرفته، از جمله مهاجر پذیرترین کشورهای اروپا و ناحیه اسکاندیناوی می باشد.

همچنین دانمارک یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی برای کسانی است که برای دستیابی به زندگی بهتر و رفاه بیشتر قصد مهاجرت دارند. از جمله دلایلی که دانمارک را به یک مقصد مهاجرتی مطلوب برای مهاجران تبدیل نموده است، عبارتند از:

شرایط اقتصادی:

شرایط اقتصادی:

دانمارک کشوری کوچک است که با این که صنایع متوسطی دارد، اما دارای تکنولوژی پیشرفته ای می باشد. اقتصاد کشور دانمارک در زمره پایدارترین و با ثبات ترین اقتصادها در سراسر جهان است. این کشور دارای طیف وسیعی از صنایع پیشرفته مانند کشتی سازی و حمل و نقل دریایی، داروسازی، نساجی و پوشاک، کشاورزی مکانیزه، صنایع غذایی و الکترونیک می باشد.

در کشور دانمارک، دولت الکترونیک به معنای واقعی کلمه به مردم خدمات رسانی می کند. وضعیت کسب و کارها در دانمارک با توجه به خدمات و حمایت هایی که دولت دانمارک از آن ها به عمل می آورد، بسیار پر رونق می باشد و ایجاد کسب و کارهای نوپا و استارت آپی در این کشور نسبت به سایر کشورها از ریسک بسیار پایین تری برخوردار می باشد. دانمارک یکی از پاک ترین سیستم های اقتصادی دنیا از نظر میزان رانت و فساد می باشد. این کشور آزاد ترین سیستم اقتصادی دنیا را دارا می باشد.

امنیت اقتصادی کشور دانمارک بسیار بالاست و مردم این کشور جزء مرفه ترین مردمان دنیا می باشند. مهم ترین محصولات صادراتی کشور دانمارک، گوشت، لبنیات، تجهیزات پزشکی و تجهیزات صنعتی می باشد. پول رایج کشور دانمارک کرون می باشد و با وجود این که جزء کشورهای اتحادیه اروپا می باشد، ولی از پول ملی خود به جای ارز یورو پشتیبانی می کند. دانمارک از جمله کشورهایی است که پس از جنگ جهانی دوم رشد خیره کننده ای در اقتصاد خود تجربه کرده است.

شرایط مناسب کاری:

شرایط مناسب کاری:

به دلیل اقتصاد پیشرفته دانمارک و حمایت های دولت این کشور از صنایع، مردم این کشور از نظر اشتغال به کار دغدغه چندانی ندارند. به طوری که این کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، نیازمند ورود نیروی کار از سایر کشورها می باشد. 
3- زندگی شاد و لذت بخش: کشور دانمارک در زمره شادترین کشورهای جهان می باشد. این کشور از نظر میزان رفاه و امید به زندگی در دسته بهترین کشورهای دنیا قرار می گیرد. به همین دلیل یقینا زندگی در کشور دانمارک برای افراد کسل کننده نخواهد بود.

شرایط آب و هوایی کشور دانمارک:

کشور دانمارک کشوری چهار فصل است و در فصل بهار که متقارن با ماه های آوریل و مه میلادی است، آب و هوای این کشور معتدل می باشد. همچنین در فصل تابستان یعنی ماه های ژوئن، جولای و اوت، آب و هوای این کشور بسیار گرم می باشد.

در فصل پاییز یعنی  ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر، هوا رفته رفته رو به سردی می رود و بیشترین بارش باران در این ماه ها صورت می پذیرد. به طور کلی به دلیل وزش باد از سمت غرب به این کشور، دانمارک را می توان در زمره کشورهای دارای آب و هوای معتدل دسته بندی نمود، میزان بارش و نزولات آسمانی در این کشور بسیار زیاد است و در فصل زمستان به میزان کمی برف می بارد. سردترین ماه سال در کشور دانمارک ژانویه است و ممکن است میزان سرمای هوا به 9 درجه سانتیگراد زیر صفر هم برسد.

همان گونه که عنوان شد، کشور دانمارک کشوری چهار فصل و دارای آب و هوای معتدل است که از نظر آب و هوایی، شباهت هایی بین کشور دانمارک و ایران وجود دارد. بنابراین کشور دانمارک به دلیل داشتن آب و هوای معتدل می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت به خصوص مردم ایران باشد.

فرهنگ مردم دانمارک:

با این که دین بیشتر از 85 درصد مردم کشور دانمارک مسیحی پروتستان می باشد، ولی در کشور دانمارک، انتخاب دین آزاد است و در این کشور همه انسان ها با داشتن دین و مذهب متفاوت از حقوق شهروندی یکسانی برخوردارند. مسئله مهمی که در میان مردم کشور دانمارک و در فرهنگ آن ها نهادینه شده است، برابری حقوق زن و مرد است. در واقع در این کشور در حوزه های تحصیل، کار و ازدواج و سایر موارد، حقوق زن و مرد به یک میزان رعایت شده است و اصل برابری جنسیتی در این کشور بسیار رعایت می شود.

مردم کشور دانمارک دارای روحیه متواضع هستند و برای هم احترام زیادی قائل می شوند. ساعات کاری این کشور در دانمارک بر اساس نقشی که در خانواده دارند، تقسیم می شود. بنابراین کشور دانمارک یک گزینه مهاجرتی عالی برای همه به ویژه بانوان می باشد. به دلیل مهاجرپذیر بودن کشور دانمارک و فرهنگ بالای این کشور، حقوق مهاجران به خوبی در این کشور رعایت می شود و برای آن ها احترام زیادی قائل می شوند.

خدمات بهداشتی و درمانی کشور دانمارک:

در کشور دانمارک، خدمات بهداشتی و درمانی در اکثر زمینه ها کاملا رایگان می باشد و یکی از پیشرفته ترین و بهترین خدمات بهداشتی و درمانی را برای شهروندان خود ارائه می نماید. در این کشور افراد بابت دریافت خدمات بهداشتی و درمانی هزینه ای پرداخت نمی کنند.

فقط در بخش خدمات دندانپزشکی بخش کوچکی از هزینه ها را خود شهروندان می پردازند. در سیستم بهداشتی درمانی کشور دانمارک، افراد در صورت بیماری در درجه اول به پزشکان عمومی مراجعه می نمایند و در صورتی که پزشک عمومی تشخیص دهد که برای پیگیری درمان نیاز به مراجعه به متخصص می باشد، فرد را به یک پزشک متخصص ارجاع می دهند و فرد نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای بابت این خدمات ندارد و این خدمات کاملا رایگان به شهروندان این کشور ارائه می گردد.

سیستم آموزشی کشور دانمارک:

کشور دانمارک یکی از بهترین و پیشرفته ترین سیستم های آموزشی را دارد. در این کشور تحصیلات ابتدایی حدو ده سال به طول می انجامد، پس از آن فرد وارد دوره دبیرستان می شود که دوره تحصیلی دبیرستان در کشور دانمارک سه سال است.

دانش آموزان با گذراندن دوره سه ساله دبیرستان و شرکت در امتحانات نهایی و قبولی آن ها در امتحانات، مدرک تحصیلی دیپلم خود را اخذ می نمایند. پس از اخذ مدرک تحصیلی دیپلم، دانش آموزان می توانند برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند و تحصیلات آکادمیک خود را کامل کنند.

با توجه به شرایط کشور دانمارک، معمولا رشته های پزشکی و پیراپزشکی، رشته های مهندسی و رشته های حوزه بازرگانی، متقاضیان به مراتب بیشتری از سایر رشته های تحصیلی دارد. مقطع  تحصیلی لیسانس یا کارشناسی در دانشگاه های کشور دانمارک سه یا چهار سال زمان می برد.

همچنین مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس در کشور دانمارک بین 1 تا 2 سال به طول می انجامد. معمولا افراد می توانند با ارائه ریز نمرات و کارنامه دوران تحصیلی لیسانس یا کارشناسی خود بدون آزمون ورودی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیلات خود را ادامه دهند.

سیستم آموزشی دانمارک یکی از کامل ترین و موفق ترین سیستم های آموزشی در اروپا و جهان است. 
دانشگاه های کشور دانمارک از جمله بهترین و سطح بالاترین دانشگاه های اروپا و حتی جهان است. دانشگاه شهر کپنهاگ در کشور دانمارک و دانشگاه فنی کشور دانمارک از جمله سطح بالاترین دانشگاه های این کشور می باشند که شهرت جهانی دارند. دانشگاه کپنهاگ، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور است که امروزه خود را به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های سطح جهان مطرح نموده است.

از جمله مهم ترین رشته های تحصیلی که در دانشگاه کپنهاگ می توان ادامه تحصیل داد، عبارت است از: رشته های مهندسی، کامپیوتر، کشاورزی، علوم انسانی و ... رشته آی تی این دانشگاه از شهرت جهانی برخوردار است و جزء معتبرترین دانشگاه های جهان در حوزه آی تی محسوب می گردد.
امکانات رفاهی، آموزشی این دانشگاه در بالاترین سطح قرار دارد و قابل مقایسه با بزرگترین و بهترین دانشگاه های جهان است. 
 
دیگر دانشگاه کشور دانمارک که این دانشگاه نیز در زمره بهترین دانشگاه های اروپا و حتی جهان است، دانشگاه فنی دانمارک می باشد. این دانشگاه نیز مانند دانشگاه کپنهاگ از امکانات رفاهی و آموزشی بسیار سطح بالا برخوردار است. 

از دیگر دانشگاه های کشور دانمارک که می توان از آن ها نیز به عنوان دانشگاه های دارای استاندارد بالا و معتبر نام برد، دانشگاه آرهوس، دانشگاه آلبورگ، دانشگاه جنوب دانمارک و دانشگاه روسکیلد می باشد.

در واقع با مهاجرت به کشور دانمارک، شما می توانید علاوه بر زندگی در یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر سطح رفاه، امکان ادامه تحصیل در بهترین و معتبرترین دانشگاه های اروپا و جهان را نیز داشته باشید. 

شرایط اخذ ویزای استارت آپ دانمارک چیست؟

شرایط اخذ ویزای استارت آپ دانمارک چیست؟

شرایط سنی:

شرایط سنی:

سن متقاضی درخواست اقامت از طریق ویزای استارت آپ دانمارک باید بین 18 سال تا 65 سال باشد. بازه سنی در نظر گرفته شده برای اخذ اقامت کشور دانمارک از طریق استارت آپ بسیار مناسب است و به بیشتر افراد این امکان را می دهد که بتوانند از طریق ویزای استارت آپ، اقامت کشور دانمارک را اخذ نمایند. در حالی که برای  اخذ اقامت از طریق استارت آپ در برخی از کشورهای توسعه یافته دیگر، محدودیت های سنی بسیار سختگیرانه ای در نظر گرفته شده است.

میزان تحصیلات:

میزان تحصیلات:

حداقل مدرک تحصیلی برای اخذ اقامت کشور دانمارک  از طریق ویزای استارت آپ دانمارک، دیپلم می باشد.

یکی دیگر از مزیت های اخذ ویزای دانمارک از طریق استارت آپ، عدم نیاز به تحصیلات عالیه و آکادمیک می باشد. پس کافی است تا شما توانایی راه اندازی یک کسب و کار استارت آپی را داشته باشید تا بتوانید بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی، اقامت دانمارک را دریافت نمائید. این در حالی است که برای اخذ ویزای استارت آپی برخی از کشورها، مقاضی نیاز به داشتن تحصیلات دانشگاهی دارد.

سابقه کار:

سابقه کار:

برای اخذ ویزای استارت آپ دانمارک، نیاز به هیچ گونه سابقه کاری ندارید. یکی از بزرگ ترین چالش های کسانی که قصد اخذ اقامت از طریق استارت آپ را دارند، داشتن سابقه کاری مرتبط با کسب و کار استارت آپی خود می باشد. در حالی که برای دریافت  اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپ، هیچ نیازی به ارائه سابقه کاری نمی باشد.

این امر موجب تسهیل در روند دریافت اقامت از طریق برنامه استارت آپ در این کشور شده است. یکی از دلایل جذابیت کشور دانمارک برای مهاجرانی که قصد مهاجرت و اقامت از طریق کسب و کار استارت آپی را دارند، مسئله عدم نیاز به سابقه کاری از سوی دولت دانمارک می باشد.

مدرک زبان:

مدرک زبان:

متقاضی دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی می باید حداقل مدرک زبان آیلتس جنرال (اصلی) 5.5 را داشته باشد. 
 
لازم به ذکر است که شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت مهاجرتی در زمینه دریافت اقامت از طریق برنامه استارت آپی دانمارک می باشد و کارکنان با تجربه این شرکت آماده ارائه خدمات مشاوره ای به افرادی است که قصد مهاجرت از طریق برنامه استارت آپ ویزای کشور دانمارک را دارند.

گروه مهاجرتی الست گروپ، بر اساس برنامه کاری خود از ابتدای فرآیند اخذ اقامت استارت آپی کشور دانمارک تا انتهای آن در کنار مشتریان خود خواهند بود و در تمامی مراحل این فرآیند در کنار آن ها و یار و یاور آنان خواهد بود.

شما با همکاری و بهره گیری از خدمات مشاوره ای شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانید با اطمینان خاطر و به صورت کاملا ایمن، ویزای استارت آپ دانمارک را دریافت نمائید و از اقامت و زندگی در یکی از بهترین و مرفه ترین کشور های قاره اروپا و حتی جهان در کنار اعضای خانواده خود لذت ببرید.

به منظور اخذ اقامت دانمارک از طریق برنامه استارت آپی، فرد باید به چه میزان از تمکن مالی برخوردار باشد؟

به منظور اخذ اقامت دانمارک از طریق برنامه استارت آپی، فرد باید به چه میزان از تمکن مالی برخوردار باشد؟

یکی از مهم ترین مزایای اخذ اقامت دانمارک از طریق برنامه استارت آپی، عدم نیاز به سرمایه زیاد می باشد. در واقع شما برای دریافت ویزای استارت آپ دانمارک نیازی به سرمایه چندانی ندارید و می توانید با صرف هزینه ای بسیار پایین، اقامت کشور دانمارک را از طریق کسب و کار استارت آپی دریافت نمائید.

البته لازم به ذکر می باشد که برای موفقیت در اخذ ویزای استارت آپی کشور دانمارک و دریافت اقامت این کشور، حتما باید از طریق شرکت های معتبر مهاجرتی مانند شرکت مهاجرتی الست گروپ اقدام نمائید. اقدام مستقیم برای دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی،  بدون دریافت مشاوره از شرکت های مهاجرتی معتبر مانند موسسه مهاجرتی الست گروپ، موفقیتی به دنبال نخواهد داشت. مبلغ مورد نیاز برای دریافت اقامت دانمارک از طریق کسب و کار استارت آپی عبارت است از:

اگر متقاضی دریافت اقامت مجرد باشد، مبلغ مورد نیاز برای اخذ ویزای استارت آپی کشور دانمارک 19000 یورو، اگر متقاضی متاهل بوده ولی فرزندی نداشته باشد، مبلغ مورد نیاز برای دریافت اقامت از طریق کسب و کار استارت آپی 380000 یورو می باشد و مبلغ مورد نیاز برای دریافت اقامت دانمارک از طریق برنامه استارت آپی  برای متقاضیان متاهل با هر تعداد فرزند، 44000 یورو می باشد.

www.bonbast.com مبنا و معیار محاسبه قیمت ارز آزاد مطابق با وب سایت مدت زمان مورد نیاز برای دریافت اقامت استارت آپ کشور دانمارک در شرایطی که از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان  معتبرترین گروه مهاجرتی به ویژه در زمینه اخذ ویزای استارت آپ کشور دانمارک اقدام نمایید، 16 ماه می باشد.

مراحل دریافت اقامت کشور دانمارک با استفاده از یک کسب و کار استارت آپی و از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ چیست؟

مراحل دریافت اقامت کشور دانمارک با استفاده از یک کسب و کار استارت آپی و از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ چیست؟

همان گونه که پیش تر عنوان کردیم، بهترین روش دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی، اقدام از طریق یک شرکت مهاجرتی معتبر مانند شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی در این حوزه می باشد. مراحل دریافت اقامت کشور دانمارک با استفاده از استارت آپ ویزا و از طریق همکاری با شرکت مهاجرتی الست گروپ عبارت است از:

عقد قرارداد با شرکت مهاجرتی الست گروپ:

عقد قرارداد با شرکت مهاجرتی الست گروپ:

در ابتدای شروع فرآیند دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی، بین شما و الست گروپ به عنوان معتبرترین شرکت مهاجرتی در این زمینه، قراردادی به صورت کاملا رسمی و شفاف منعقد می گردد. در این قرارداد، کلیه مراحل دریافت اقامت کشور دانمارک به صورت کاملا مدون و روشن برای شما آورده شده است.

همچنین کارها و اقداماتی که لازم است شما برای دریافت اقامت کشور دانمارک انجام دهید و خدماتی که شرکت به این منظور به شما ارائه می دهد، کاملا برای شما توضیح داده می شود و شما می توانید با اطمینان خاطر کامل وارد فرآیند دریات اقامت دانمارک از طریق برنامه استارت آپی شوید و اطمینان حاصل نمائید که شرکت مهاجرتی الست گروپ در تمام مراحل دریافت اقامت کشور دانمارک در کنار شما خواهد بود.

تکمیل مدارک مورد نیاز:

تکمیل مدارک مورد نیاز:

پس از انعقاد قرارداد با شرکت مهاجرتی الست گروپ که بی تردید بهترین شرکت مهاجرتی می باشد که می تواند برای دریافت اقامت دانمارک از طریق کسب و کار استارت آپی کمک شایان توجهی نماید، شما باید مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت کشور دانمارک را تهیه و تکمیل نمائید.

مدارک مورد نیاز در این مرحله عموما شامل مدارک شناسنامه ای و هویتی شما و در صورت تاهل و یا داشتن فرزند، مدارک شناسایی و هویتی همسر و فرزندان شما می باشد. همچنین شما باید مدرک زبان مورد نیاز برای دریافت اقامت کشور دانمارک که حداقل مدرک زبان آیلتس جنرال (اصلی) 5.5 می باشد را ارائه نمائید.

بی تردید از جمله مهم ترین خدماتی که شرکت مهاجرتی الست گروپ به متقاضیان دریافت اقامت کشور دانمارک ارائه می دهد، این مورد می باشد که شما در صورت اقدام به دریافت اقامت کشور از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ، نیاز به هیچ گونه برنامه کسب و کار استارت آپی یا بیزینس پلن ندارید.

الست گروپ به عنوان معتبرترین شرکت مهاجرتی در این حوزه با در نظر گرفتن کلیه شرایط و ویژگی های شما، متناسب ترین برنامه استارت آپی را به شما ارائه می دهد و شما فقط کافی است تا به عضویت تیم استارت آپی تعیین شده توسط شرکت مهاجرتی الست گروپ در آمده و یکی از بزرگ ترین چالش های دریافت اقامت دانمارک که داشتن برنامه کسب و کاری استارت آپی مناسب و بیزینس پلن مورد پذیرش کشور دانمارک می باشد را به راحتی پشت سر گذاشته و با اطمینان خاطر و آرامش، فرآیند دریافت اقامت کشور دانمارک را ادامه دهید. 
 
پس از عضویت در تیم استارت آپی گروه مهاجرتی الست گروپ، شما اصلی ترین چالش های پیش رو برای دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی را گذرانده اید.

اکنون باید منتظر دریافت تاییدیه های مورد نیاز از اداره مربوطه در کشور دانمارک باشید. با توجه به تجربه وافری که الست گروپ به عنوان معتبرترین شرکت مهاجرتی در زمینه دریافت تاییدیه های مورد نیاز از سوی دولت دانمارک برای دریافت اقامت از طریق استارت آپ ویزا دارد، شما می توانید اطمینان داشته باشید که در سریع ترین زمان ممکن این تاییدیه ها از سوی اداره مربوطه صادر می گردد و شما یک قدم دیگر به اقامت و زندگی در کشور دانمارک به عنوان یکی از مرفه ترین کشورهای جهان نزدیک تر می شوید.

پس از دریافت تاییدیه های مورد نیاز از سوی اداره مربوطه در دانمارک، نوبت به تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای درخواست اقامت از سفارت دانمارک می رسد.

پس از تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت دانمارک و ارائه این مدارک به سفارتخانه کشور دانمارک، سفارت دانمارک مدارک را به طور دقیق بررسی نموده و در صورت نبود مشکل، شما می توانید اقامت کشور دانمارک را از طریق برنامه استارت آپی دریافت نمائید.

لازم به ذکر است که در تمامی مراحل 6 گانه دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی، الست گروپ به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت مهاجرتی متعهدانه در کنار شما خواهد بود و در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند دریافت اقامت کشور دانمارک، آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای حل مشکلات احتمالی می باشد.

اخذ اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی چه مزایایی برای متقاضی در پی دارد؟

اخذ اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی چه مزایایی برای متقاضی در پی دارد؟

1- شما می توانید با دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق کسب و کار استارت آپی به مدت دو سال در این کشور که یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی، سطح رفاه و امنیت می باشد اقامت داشته باشید.

2-  در مدت اقامت دو ساله ای  که برای شما از طریق برنامه استارت آپی در نظر گرفته شده است، به شما اجازه کار به صورت نا محدود در کشور دانمارک داده می شود. همچنین ویزای دو ساله استارت آپی شما قابل تمدید می باشد. 

3- با دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق کسب و کار استارت آپی، شما می توانید بلافاصله خانواده خود شامل همسر و کلیه فرزندان پایین تر از 18 سال خود را نیز به این کشور بیاورید. همسر و فرزندان شما اجازه تحصیل در مدارس و دانشگاه های کشور دانمارک را دارند.

در واقع به همسر و فرزندان شما فرصت تحصیل در یکی از بهترین و کارآمد ترین سیستم های آموزشی در سطح اروپا و جهان داده می شود و همسر و فرزندان شما اجازه تحصیل در بهترین مدارس کشور دانمارک و همچنین بهترین و برترین دانشگاه های این کشور را دارند. لازم به ذکر است که تحصیل در مدارس کشور دانمارک در مقاطع ابتدایی و دبیرستان کاملا رایگان می باشد.

بنابراین فرزندان شما از موهبت تحصیل رایگان در یکی استاندارترین و نوین ترین سیستم های آموزشی دنیا برخوردار می گردد.

مزیت بسیار جالب توجه دیگری که برای کسانی که اقامت دو ساله کشور دانمارک را دریافت نموده اند، در نظر گرفته شده است، اجازه کار نا محدود برای همسران کسانی است که از طریق این نوع ویزا به کشور دانمارک مهاجرت نموده اند. به دلیل داشتن این نوع مزایا، دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه کسب و کار به یکی از بهترین و محبوب ترین روش های مهاجرت به دانمارک در نزد مهاجران تبدیل گردیده است.

آیا کسانی که اقامت کشور دانمارک را از طریق برنامه استارت آپی دریافت نموده اند، امکان دریافت اقامت دائم در کشور دانمارک برایشان وجود دارد؟

آیا کسانی که اقامت کشور دانمارک را از طریق برنامه استارت آپی دریافت نموده اند، امکان دریافت اقامت دائم در کشور دانمارک برایشان وجود دارد؟

مزیت دیگری که می توان برای اقامت استارت آپی کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی قائل شد، این مورد است که می توان این نوع اقامت را پس از پنج سال اقامت در کشور دانمارک تبدیل به اقامت دائم نمود.

آیا امکان دریافت پاسپورت و شهروندی کشور دانمارک به واسطه اقامت از طریق برنامه استارت آپی این کشور وجود دارد؟ افرادی که از طریق برنامه استارت آپی موفق به دریافت اقامت کشور دانمارک شده اند، می توانند پس از تبدیل اقامت آن ها به اقامت دائم، برای اخذ پاسپورت و شهروندی اقدام نمایند.

مشروط به این که حداقل دو سال از زمان اقامت دائم آن ها  گذشته باشد و به زبان دانمارکی نیز تسلط کافی داشته باشند. با دریافت پاسپورت و شهروندی کشور دانمارک، شما می توانید از تمام مزایای شهروندی یکی از بهترین و مرفه ترین کشو های جهان برخوردار باشید و آینده ای روشن برای خود، همسر و فرزندانتان به ارمغان آورید.

با دریافت شهروندی کشور دانمارک، شما می توانید از تمامی خدمات دولت دانمارک برای شهروندان بومی خود شامل خدمات درمانی، خدمات بیمه ای، خدمات تحصیلی و سایر موارد برخوردار شوید.

بنابراین توصیه شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کشور دانمارک به ویژه از طریق برنامه استارت آپی، این است که به محض دریافت اقامت دو ساله کشور دانمارک، در کنار کسب و کار اصلی خود شروع به یادگیری زبان دانمارکی نمائید تا بتوانید پس از احراز شرایط، پاسپورت و شهروندی کشور دانمارک را دریافت نمائید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان معتبرترین شرکت مهاجرتی، چه خدماتی را به متقاضیان اقامت از طریق برنامه استارت آپی دانمارک ارائه می نماید؟

شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان معتبرترین شرکت مهاجرتی، چه خدماتی را به متقاضیان اقامت از طریق برنامه استارت آپی دانمارک ارائه می نماید؟

شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین شرکت مهاجرتی به ویژه در زمینه مهاجرت از طریق برنامه استارت آپ می باشد. این شرکت با بهره گیری از با تجربه ترین و ماهرترین کارکنان، از صفر تا صد فرآیند دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی در کنار مشتریان خود می باشد. خدمات ارائه شده توسط شرکت مهاجرتی الست گروپ برای متقاضیان اقامت از طریق برنامه استارت آپی عبارت است از:

1- شرکت مهاجرتی الست گروپ در تمام طول فرآیند دریافت اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی، در تهیه و تکمیل مدارک، یاریگر متقاضیان بوده و خدمات مشاوره ای ارئه می نماید و آن ها را همراهی می نماید.

2- شاید مهم ترین خدمتی که موسسه مهاجرتی الست گروپ به متقاضیان اقامت کشور دانمارک از طریق برنامه استارت آپی ارائه می نماید، عضویت آن ها در تیم استارت آپی است بدون این که نیازباشد که متقاضی ایده کسب و کار استارت آپی یا بیزینس پلن ارائه دهد.

عضویت فرد متقاضی در یک تیم استارت آپی، بزرگ ترین دغدغه وی را برای دریافت اقامت دانمارک از بین می برد. چون با توجه به میزان متقاضیان روز افزون برای دریافت اقامت استارت آپی کشور دانمارک، سختگیری های زیادی از سوی سازمان های مربوطه در کشور دانمارک در زمینه پذیرش ایده استارت آپی به عمل می آید.

گروه مهاجرتی الست گروپ با تجربه چندین ساله در زمینه مهاجرت از طریق برنامه استارت آپی کشور دانمارک، امکان مهاجرت و اقامت شما را در کشور دانمارک بدون نیاز به بیزینس پلن یا کسب و کار استارت آپی فراهم می آورد.

3- شما با کمک گروه مهاجرتی الست گروپ که از جمله معتبرترین شرکت های مهاجرتی نیز می باشد، با آرامش و آسایش خاطر می توانید ویزای کارآفرینی خود را همراه با اجازه کار نا محدود دریافت نمائید و از زندگی و کار در یکی از بهترین و مرفه ترین کشورهای اروپا و حتی جهان لذت ببرید و آینده روشنی برای خانواده و فرزندان خود رقم بزنید.

4- شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از برجسته ترین و سرشناس ترین شرکت های مهاجرتی، نه تنها تا دریافت ویزا و اقامت استارت آپی کشور دانمارک، بلکه در زمان ورود شما به کشور دانمارک برای اسکان شما، کارهای مربوط به بیمه، افتتاح حساب بانکی، کارهای مربوط به اداره های دولتی، ثبت شهری، شهرداری و موارد دیگر در کنار شما خواهد بود و شما را همراهی می نماید.