اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

اجاره خانه در کانادا

اجاره خانه در کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع اجاره خانه در کانادا خواهیم پرداخت.

بسیاری از افراد تمایل به این موضوع دارند که در کشوری دیگر زندگی کنند. ایرانیان زیادی در طی سالیان اخیر توانسته اند به کشورهای دیگری مهاجرت کنند و در آن به زندگی بپردازند.

در این مقاله به بررسی موضوع اجاره خانه در کانادا خواهیم پرداخت.

بسیاری از افراد تمایل به این موضوع دارند که در کشوری دیگر زندگی کنند. ایرانیان زیادی در طی سالیان اخیر توانسته اند به کشورهای دیگری مهاجرت کنند و در آن به زندگی بپردازند.

دلایلی مانند تحصیل در دانشگاه های معتبر، پیشرفت شغلی و درآمدی، آینده ای بهتر و ...، می تواند از جمله مواردی باشد که هر فردی را مجاب سازد که به یک کشوری دیگر مهاجرت نماید. کشورهای مطرحی در دنیا وجود دارد که می تواند برای زندگی مناسب باشد. از جمله این کشورها، کشور کانادا می باشد.

کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی محسوب می شود که از نظر تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و ... می تواند موقعیت بسیار مناسبی برای علاقه مندان به زندگی در خارج از کشور فراهم سازد. لازمه زندگی در کشوری مانند کانادا این است که اطلاعات کافی در خصوص شرایط زندگی در این کشور به دست آورد.

از جمله مسائل مهمی که باید مد نظر مهاجرین قرار گیرد، وضعیت سکونت در شهرهای مختلف کانادا می باشد. مبحث محل سکونت و مسکن برای زندگی یک فرد خارجی بسیار مهم است و دولت کانادا بر سر مسئله محل زندگی و اسکان فرد خارجی بسیار حساس است.

ویدئو اجاره خانه در کانادا

 

بسیاری از افراد اقدام به اجاره خانه در کشور کانادا می کنند. بنابراین لازم است تا اطلاعات کافی در خصوص شرایط اجاره خانه در کانادا و قوانین آن به دست آورد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع مهم یعنی اجاره خانه در کانادا بپردازیم و در خصوص مراحل پیدا کردن خانه در کانادا و بستن قرارداد و ... نکاتی را اشاره کنیم.

همچنین قصد داریم تا در این مقاله به بررسی برخی از مهمترین و بهترین روش های یافتن خانه در کانادا بپردازیم که می تواند کمک زیادی به افراد متقاضی نماید.

اینفوگرافیک اجاره خانه در کانادا

اینفوگرافیک اجاره خانه در کانادا

همچنین توصیه ما این است که برای به دست آوردن اطلاعات کافی در خصوص اجاره خانه در کانادا و قیمت های آن و همچنین انجام امور مربوط به اجاره خانه در این کشور، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

اجاره خانه در کانادا

اجاره خانه در کانادا

زمانی که صحبت از مهاجرت به کشورهای مطرحی مانند کانادا می شود، لازم است اطلاعات کافی در خصوص شرایط سکونت در این کشور را ب دست آوریم. به هر حال زندگی در کشوری غیر از کشور خود چالش هایی را به همراه دارد و همه ما موظف هستیم که در ابتدا اطلاعات کافی در خصوص مسائل مختلف از جمله مبحث مسکن و اجاره خانه، به دست آوریم تا بتوانیم با آگاهی کامل، اقدام به مهاجرت کنیم. پیدا کردن محل سکونت برای افراد تازه وارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

بسیاری از افراد که صرفا قصد اقامت موقت و کوتاه مدت در کانادا را دارند، می توانند در هتل ها اقامت داشته باشند. اما بسیاری از افراد، علاقه مند به این هستند که به صورت طولانی مدت و حتی دائمی در کشور کانادا زندگی کنند. بنابراین چنین افرادی باید در صورت داشتن شرایط لازم، اقدام به اجاره خانه در کانادا نمایند. 

مقدار زمانی که نیاز خواهد بود که یک شخص خارجی در کانادا به دنبال خانه باشد و محل سکونت خود را انتخاب نماید، نیازمند بررسی عوامل زیادی مانند عرضه و تقاضا در مسکن، جای خالی در بازار مسکن، میزان اجاره بها و ... خواهد داشت و همچنین انتخاب شهر محل زندگی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

طبیعتا زندگی و اجاره خانه در شهرهای بزرگ و مطرح کانادا می تواند امری دشوار باشد اما امکانپذیر است. همچنین زندگی در شهرهای کوچک کانادا می تواند مزیت هایی را در پی داشته باشد که از مهمترین آن هزینه پایین اجاره مسکن و هزینه های زندگی می باشد. ما در ادامه مقاله به بررسی مسئله ای خواهیم پرداخت که می تواند کمک زیادی در زمینه رسیدن به یک محل مناسب برای زندگی نماید.

مراحل اجاره خانه در کانادا برای افراد مهاجر

مرحله اول: یافتن خانه از طریق منابع مختلف در کشور کانادا

در ابتدای کار لازم است از طریق منابع مختلفی اقدام به یافتن مسکن در کانادا نمایید و این منابع می تواند بر اساس شرایط فرد، مختلف باشد. از آنجایی که تقاضا برای اجاره خانه در کانادا زیاد است، منابع مختلفی نیز برای یافتن خانه در کانادا وجود دارد که می تواند مورد استفاده افراد تازه وارد قرار گیرد. از جمله روش هایی که می توان به صورت خلاصه به آن اشاره کرد، عبارتند از:
•    از طریق جست و جو در اینترنت و سایت های اجاره خانه در کانادا می توان اقدام به جست و جوی خانه بر اساس قیمت، محل زندگی و ... نمود که ما در ادامه این مقاله به بررسی برخی از سایت های یافتن اجاره خانه در کانادا می پردازیم.
•    استفاده از مشاورین املاک می تواند کمک زیادی در زمینه یافتن خانه در کانادا نماید. مشاورین املاک می توانند از نرخ اجاره بهای مسکن در مناطق مختلف و شهرهای مختلف کانادا اطلاعات کاملی در اختیار افراد قرار دهند و افراد متقاضی می توانند بر اساس شرایط خود اقدام به انتخاب خانه کنند.
•    از دیگر منابعی که می توان به دنبال مسکن در کانادا گشت، استفاده از کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می باشد که این کارشناسان و وکلای مهاجرتی، تخصص بالایی در زمینه مهاجرت به کانادا و اسکان افراد در یک خانه مناسب خواهند داشت.

مرحله دوم: انتخاب شهر و محل زندگی

زمانی که از نرخ اجاره بها در قسمت های مختلف کانادا اطلاعاتی کسب نمودیم، لازم است محل زندگی خود را انتخاب کنیم. برخی از افراد به دلایلی مانند تحصیل و یا اشتغال، باید در یک شهر خاصی زندگی کنند و نمی توانند شهرهای دیگری را انتخاب کنند. بنابراین بعد از انتخاب شهر، لازم است محله مورد نظر خود را بر اساس شرایط مالی خود انتخاب کنید. همچنین شرایط دیگری را برای انتخاب محل باید در نظر گرفت که عبارتند از:
•    میانگین هزینه اجاره خانه در کانادا در محل مورد نظر
•    میزان زمان رفت و آمد به بخش های مختلف شهر مورد نظر از جمله مرکز شهر، مراکز خرید و ...
•    میزان هزینه های مربوط به رفت و آمد که شامل هزینه استفاده از خدمات حمل و نقل شهری و ... می باشد.
•    نزدیک بودن محل زندگی به دانشگاه و یا محل کار و ...
•    امنیت داشتن محله مورد نظر و همچنین میزان شلوغی و سر و صدایی که در محل وجود دارد.

مرحله سوم: انتخاب نوع محل اقامت

در کشور کانادا می توان انواع اقامتگاه ها را مشاهده و جست و جو کرد که می تواند مربوط به اجاره خانه در کانادا باشد. این موارد شامل زیر است:
ملک آپارتمانی: در کشور کانادا قانونی مشخص شده است که در خصوص ساخت آپارتمان ها می باشد که این قانون اعم از ساخت آپارتمان های کم ارتفاع و همکف، ساختمان های با ارتفاع بلند که دارای آسانسور است و همچنین ساخت آپارتمان هایی که امکانات جانبی مانند استخر، سونا و ... را دارد و همچنین برخی از آپارتمان ها در کانادا از امکانات خشکشویی هم بهره می برد که هر کدام از این موارد، شرایط و قیمت های مربوط به خود را دارد.

کاندومینیوم (کاندو): این نوع از ملک در کانادا در واقع به واحدهای سوییت فرم هم گفته می شود که در یک ساختمان چند طبقه وجود دارد. در بسیاری از این ملک ها، می توان امکانات زیادی مانند خشکشویی، سالن بدنسازی و ... دریافت کرد که هر کدام قیمت های خاص خود را دارد.
خانه اتاق: این نوع از خانه ها در کشور کانادا به اتاق هایی گفته می شود که سرویس هایی نظیر سرویس حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن آن با سایر مستاجرین مشترک است.
خانه معمولی: این نوع از خانه ها در واقع به خانه هایی گفته می شود که اغلب به صورت تک واحدی می باشد و هر یک از واحدها می تواند به صورت معمولی یا دوبلکس باشد. همچنین خانه های لاکچری و با کیفیت هم جزء این دسته از محل اقامت به حساب می آید که شامل خانه تریپلکس، پنت هاوس و ... گفته می شود. اغلب این خانه ها، فضای زیادی را به نسبت آپارتمان در اختیار افراد قرار می دهد که می توانند از آن ها استفاده کنند.

مرحله چهارم: جست و جو برای اجاره خانه در کانادا مطابق با معیارهای متقاضی

زمانی که به دنبال محل اقامت مناسب برای خود می باشید، لازم است معیارهای خود را در نظر داشته باشید و بر اساس این معیارها، اقدام به جست و جوی خانه کنید. این جست و جوها می تواند بر اساس فیلتر بندی در سایت های آنلاین اجاره خانه در کانادا باشد و یا لیستی باشد که در اختیار مشاورین املاک قرار می دهید که مشاور املاک اقدام به یافتن خانه بر اساس معیارهای شما خواهد نمود. از جمله معیارهایی که می توانید برای خود مد نظر بگیرید، شامل موارد زیر است:
•    بررسی امکانات محل سکونت اعم از آب، برق، گاز، اینترنت و ... که می توان مورد نظر قرار دارد و یا داشتن پارکینگ مستقل و بزرگ که در هزینه های اجاره خانه در کانادا تاثیر زیادی دارد.
•    بررسی امکاناتی مانند وجود مبلمان در خانه و ... و امکاناتی نظیر وسایل خانه و ...
•    چنانچه فرد متقاضی قصد دارد حیوان خانگی داشته باشد، اجازه این را دارد که حیوان را در منزل نگه دارد یا خیر.
•    بررسی های مربوط به محدودیت در پذیرایی مهمان و یا ساعات خاموشی و استراحت در آپارتمان
•    بررسی های مربوط به این موضوع که آیا فرد متقاضی می تواند در خانه اجاره شده، تغییر دکوراسیون دهد و آیا صاحبخانه این اجازه را به فرد خواهد داد یا خیر.
•    در خصوص مدت زمان اجاره اعم از بلند مدت و کوتاه مدت نیز لازم است اطلاعات کافی کسب کنید.
•    روش های پرداخت اجاره بهای مسکن که آیا به صورت حساب به حساب انجام می دهد و یا در ابتدای کار، از مستاجر چک دریافت خواهد کرد و به طور کلی باید نوع پرداخت اجاره مشخص شود.

مرحله پنجم: آماده سازی اسناد برای اجاره ملک

مرحله پنجم: آماده سازی اسناد برای اجاره ملک

برای این که بتوانید یک مکان را اجاره کنید، باید مدارک خاصی را ارائه دهید تا ثابت کنید که می توانید اجاره را به موقع پرداخت کنید و توانایی خرید فضا را دارید. برای این که بتوان اقدام به اجاره خانه در کانادا نمود، لازم است مدارک و اسنادی را آماده سازی کرد که به صاحب خانه ثابت شود که فرد متقاضی، توانایی پرداخت اجاره را سر موعد دارد و تاخیری در این موضوع ندارد. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ارائه فیش حقوقی که نشان دهد، مستاجر از حقوق ثابتی برخوردار است.
•    ارائه پرینت گردش حساب که نشان دهد فرد از توانایی مالی مناسبی برخوردار است.
•    ارائه استشهاد از دوستان و خانواده و یا صاحب خانه های قبلی در خصوص خوش حساب بودن

مرحله ششم: امضا و عقد قرارداد

در این مرحله لازم است بر اساس توافق های انجام شده، اجاره نامه ای تنظیم شود که در این اجاره نامه؛ تمامی جزئیات اعم از مبلغ اجاره، امکانات قابل استفاده در خانه مورد نظر، حق استفاده از حیوانات خانگی و ... قید شود و در نهایت، کار امضای طرفین پای معامله زده شود. 

زمانی که یک فرد متقاضی اقدام به انتخاب خانه می کند و با شرایط او سازگار است، لازم است فرم درخواستی را برای اجاره خانه در کانادا به صاحب خانه ارائه دهد و صاحب خانه در صورت پذیرفتن فرد متقاضی می تواند اقدام به امضای قرارداد اجاره نماید و بعد از انجام مراحل اولیه و تشریفات اداری آن و پرداخت مبالغ طی شده، قرارداد نهایی شود و فرد مستاجر از بابت اجاره خانه در کانادا، خیال راحتی داشته باشد.

قوانین کشور کانادا در خصوص اجاره خانه به گونه ای است که مستاجرین بتوانند با خیال راحت به زندگی بپردازند و صاحبخانه حق بیرون کردن مستاجر را ندارد مگر به دلایل خاص و محکمه پسند. اطلاعات تکمیلی را از مشاورین شرکت الست گروپ، کسب نمایید. 

مرحله هشتم: اقدامات لازم برای نقل مکان

بعد از انجام امور اجاره خانه در کانادا، می بایست اقدامات لازم را برای انتقال خود انجام دهید. لازم به گفتن است که قبل از نقل مکان کردن، لازم است خانه اجاره شده مورد بررسی دقیق با صاحب خانه قرار گیرد و در صورت مواردی مانند تعمیرات و ...، بر عهده صاحبخانه خواهد بود که خانه مورد نظر را به صورت سالم و بدون عیب تحویل مستاجر دهد. بعد از انجام چنین مواردی، متقاضی می تواند اقدام به نقل مکان به خانه مورد نظر خود نماید و به سکونت و زندگی بپردازد.

مراحل ذکر شده، مراحل کلی اجاره خانه در کانادا می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل اجاره خانه در کانادا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خانه در کانادا

مدارک مورد نیاز برای اجاره خانه در کانادا

برای این که بتوان اقدام به اجاره خانه در کانادا نمود، لازم است مدارکی نیز در زمان عقد قرارداد وجود داشته باشد تا بتوان اقدامات لازم را انجام داد. یکی از نکات بسیار مهم و کلیدی در خصوص اجاره خانه در کشور کانادا این است که مستاجرین بایستی اجاره بهای مسکن خود را به موقع پرداخت کنند. زیرا اکثریت صاحبخانه ها به مسئله اجاره بها حساس هستند و همچنین اغلب به افرادی اجاره می دهند که از فرهنگ خوبی برخوردار باشند. در ادامه، به برخی از مدارک لازم برای اجاره خانه در کانادا اشاره خواهیم کرد:
•    ارائه نامه از طرف کارفرما که مشخص شود فرد متقاضی از حقوق ثابتی برخوردار است.
•    ارائه صورتحساب بانکی و پس انداز کافی برای تامین اجاره خانه به مدت چند ماه اول
•    داشتن مدرکی که ثابت کند، قبلا مستاجر بوده اید و مشکلی برای صاحبخانه ایجاد نکرده اید که این مدرک می تواند نامه ای از طرف صاحبخانه قبلی باشد.
•    ارائه شناسه رسمی و مجوز مشاور املاک که این موضوع برای اطمینان خاطر مستاجر خواهد بود که خیال او را از بابت قانونی بودن اجاره نامه راحت خواهد کرد.
از نکات قابل توجه در خصوص اجاره مسکن در کانادا این است که افراد خارجی لازم است یک سپرده امنیتی در کانادا ایجاد کنند که در واقع مبلغ آن حداقل نیمی از اجاره ماهانه فرد باشد. همچنین در برخی از مواقع، افراد خارجی لازم است ضامنی به صاحبخانه معرفی کنند که اعتبار فرد به درستی سنجیده شود. البته این موضوع برای همه موارد صدق نخواهد کرد و گاهی نیاز به چنین مدرکی نخواهد بود. قوانین اجاره خانه در کانادا می تواند در ایالت ها و شهرهای مختلف تفاوت داشته باشد. بنابراین لازم است قبل از انجام هر گونه معامله، از قوانین اجاره ملک در شهر مورد نظر اطلاعات کافی به دست آورید تا با آگاهی کامل و با توجه به شرایط خود، به اجاره خانه بپردازید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین اجاره خانه در کانادا در شهرهای مختلف کشور کانادا و همچنین انجام امور جست و جوی خانه و همچنین عقد قرارداد، مشورت های لازم را با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ انجام دهید تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به اجاره خانه در کشور کانادا و همچنین مهاجرت نمایید.

روش های جست و جوی خانه برای اجاره خانه در کانادا

روش های جست و جوی خانه برای اجاره خانه در کانادا

روش های مختلفی برای پیدا کردن خانه در کانادا وجود دارد که می توان از این منابع نهایت استفاده را برد تا بتوان به ملک مورد نظر خود دست پیدا کرد و با توجه به تمامی جوانب، اقدام به اجاره ملک نمود. از جمله روش های پیدا کردن خانه در کانادا عبارتند از:

سایت های اجاره خانه در کانادا

سایت های اجاره خانه در کانادا

یکی از بهترین و راحت ترین روش های جست و جوی خانه در کانادا برای اجاره خانه در این کشور، استفاده از وبسایت های اجاره خانه در کانادا می باشد که می توان از آن ها استفاده کرد. امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت، روش های بسیار راحتی برای یافتن خانه در سراسر دنیا از جمله کانادا وجود دارد. از جمله محبوب ترین و پراستفاده ترین سایت های جست و جوی خانه در کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    سایت  VIEW IT
•    سایت  PADMAPPER
•    سایت  TORONTO RENTALS
•    سایت  BUNZ HOME ZONE
•    سایت  RENT SEEKER
•    سایت  CONDOS.CO
ما در ادامه مقاله و با کمک متخصصین شرکت الست گروپ، به بررسی هر یک از سایت های فوق خواهیم پرداخت.

جست و جو در آگهی های روزنامه ها

جست و جو در آگهی های روزنامه ها

از دیگر روش های جست و جوی خانه در کشور کانادا این است که از منابعی مانند آگهی های روزنامه استفاده کرد. بسیاری از ملک های آپارتمانی، ویلایی، خانه های کوچک و بزرگ را از طریق آگهی می توان پیدا کرد. در آگهی های روزنامه های کانادا در بخش تبلیغات می توان به جست و جوی خانه پرداخت و از مشخصات خانه و قیمت و ... آن اطلاعات کافی به دست آورد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

مراجعه به تابلوهای اعلانات در مراکز مختلف

مراجعه به تابلوهای اعلانات در مراکز مختلف

افرادی که قصد اجاره خانه در کانادا را دارند، می تواند با مراجعه به برخی از تابلوهای اعلانات در مراکز مختلف فروشگاهی و یا مراکز کسب و کار مراجعه کنند و گزینه های منظر خود را در آن بیابند و در صورت یافتن مورد مناسب، اقدام به بازدید خانه و در نهایت عقد قرارداد نمایند.

بررسی برخی از وبسایت های جست و جوی خانه برای اجاره خانه در کانادا

بررسی برخی از وبسایت های جست و جوی خانه برای اجاره خانه در کانادا

در مبحث قبلی در این مورد اشاره شد که یکی از محبوب ترین و سریع ترین روش های پیدا کردن خانه در کانادا، استفاده از سایت های جست و جوی خانه در کانادا می باشد که ما در ادامه به بررسی برخی از مهمترین آن ها خواهیم پرداخت:

سایت VIEW IT

یکی از وبسایت های پرکاربرد برای یافتن خانه در کانادا، سایت View it می باشد. این سایت دارای یک جست و جوی هوشمند می باشد که می توان با اعمال فیلتر بندی اقدام به یافتن خانه برای اجاره خانه در کانادا پرداخت. فیلترهایی مانند شرکت های اجاره، نوع محله، بازه قیمتی و ...، از جمله مواردی می باشد که می توان بر اساس آن ها اقدام به جست و جوی خانه نمود. اغلب آگهی های انتشار یافته، همراه با عکس ملک می باشد و همچنین مشخصات دقیق و امکانات موجود در ملک را نمایش داده است.

سایت PADMAPPER

از دیگر سایت های مناسب برای یافتن خانه در کشور کانادا می باشد که می توان اقدام به جست و جوی ملک بر اساس فیلترهای مختلف مانند قیمت، تعداد اتاق و ... نمود. این سایت از رابط کاربری آسانی برخوردار است و هر فردی می تواند به راحتی از آن استفاده کند و به جست و جوی خانه بپردازد.

سایت TORONTO RENTALS

از دیگر سایت های یافتن خانه در کانادا به خصوص شهر تورنتو، سایت TORONTO RENTALS می باشد. این سایت می تواند بر اساس بازه قیمتی، نوع ملک، تعداد اتاق ها، امکانات خانه و ... اقدام به جست و جوی خانه برای کاربران نماید و بیش از صدها خانه با قیمت های مختلف را می توان در این سایت پیدا نمود.

سایت BUNZ HOME ZONE

در واقع این سایت نوعی گروه در شبکه اجتماعی فیسبوک می باشد که می توان انواع و اقسام خانه ها در کشور کانادا را مشاهده کرد. تنها راه برای استفاده از این گروه، عضو شدن در آن می باشد که به محض ورود می توانید بیش از صدها خانه با قیمت و امکانات مختلف را سرچ نمایید و در همان گروه اقدام به ارتباط گیری با صاحبخانه کنید و در کوتاه ترین زمان، به خانه مورد نظر خود دست پیدا کنید و اقدام به اجاره خانه در کانادا نمایید.

سایت RENT SEEKER

از دیگر سایت های جست و جوی خانه در کانادا می باشد که می توان توسط آن اطلاعات کاملی اعم از نوع خانه، عکس و مشخصات خانه و حتی نقشه محل خانه را مشاهده کرد و می توان با آگاهی کامل از شرایط اجاره هر یک از خانه ها، اطلاعات کافی به دست آورد و از آن استفاده نمود.

سایت CONDOS.CO

افرادی که به عنوان مهاجر خارجی به دنبال اجاره خانه در کانادا به خصوص اجاره آپارتمان هستند، می توانند از این سایت استفاده کنند و بر اساس قیمت و متراژ خانه و همچنین نوع محل، اقدام به یافتن خانه نمایند.

سایت WALK SCORE

از دیگر سایت هایی که می تواند بسیار مفید باشد و امکانات بیشتری را در اختیار متقاضیان خانه قرار دهد، سایت walk score می باشد که مزیت این سایت این است که می توان خانه مورد نظر را بر اساس فیلترهایی مانند زمان رفت و برگشت به مرکز شهر، میزان پیاده روی و یا فاصله خانه در وسایل حمل و نقل عمومی پیدا کرد و بر اساس این موارد می توان به خانه مورد نظر دست پیدا کرد. 

سایت CASOLOVA

از سایت های یافتن خانه در شهر تورنتو می باشد که می توان بر اساس فیلدهای مختلفی اقدام به یافتن خانه و آپارتمان نمود و بر اساس میزان قیمت و اندازه و متراژ خانه می توان به مواردی دست پیدا کرد.

سایت RENT4

یکی از سایت های مناسب برای اجاره خانه کانادا می باشد که می توان در آن به دنبال بیش از صدها خانه گشت و مزیتی که این سایت دارد، این است که می توان در پایین هر اگهی انتشار خانه، نظرات کاربران مختلف را مشاهده کرد و بر اساس نظرات کاربران می توان متوجه شد که خانه مورد نظر مناسب است یا خیر.

موارد بالا تنها بخش مهمی از وبسایت های جست و جوی خانه در کانادا می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت های اجاره خانه در کانادا و همچنین اطلاع از قوانین اجاره خانه در این کشور و ایالت های مختلف کانادا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مزیت های اجاره خانه در کانادا

مزیت های اجاره خانه در کانادا

•    اغلب خانه های اجاره ای در کانادا بدون هزینه های نگهداری و تعمیرات می باشد و تمامی مسئولیت تعمیرات آن به عهده صاحبخانه خواهد بود.
•    دسترسی کامل به تمامی امکانات رفاهی که از سوی مالک خانه در نظر گرفته خواهد شد.
•    معافیت مالیاتی روی املاک لحاظ شده که مستاجر نیازی به پرداخت چنین مواردی ندارد.
•    امکان عقد قرارداد اجاره خانه بدون پیش پرداخت و تنها با پرداخت اجاره ماهیانه مسکن وجود دارد.
•    می توان بر اساس توان مالی و سرمایه ای که در اختیار داریم، اقدام به انتخاب خانه کنیم.
•    رقم تمدید قرارداد اجاره در کانادا ثابت می باشد و سالانه به آن اضافه نخواهد شد.
موارد بالا تنها بخشی از مزیت های اجاره خانه در کانادا می باشد که می توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل است که بسیاری از مهاجرین، مایل به زندگی در کانادا و اجاره ملک در این کشور هستند.

موارد مهمی که در فرایند اجاره خانه در کانادا باید به آن ها توجه کنید

•    از نکاتی که باید در خصوص اجاره خانه در کشور کانادا به آن توجه کرد، این است که آیا هزینه پرداختی برای اجاره ملک برای فرد مقرون به صرفه خواهد بود یا خیر و در صورت پرداخت اجاره بها، مشکلی از بابت پرداخت هزینه هایی مانند قبض آب و  گاز و برق و ... وجود دارد یا خیر.
•    موقعیت مکانی بر اساس محل کار، دانشگاه و ... باید مد نظر قرار گیرد که از نظر دسترسی به موارد فوق مشکلی وجود نداشته باشد.
•    خانه اجاره شده، امکان این را دارد که در کوتاه ترین زمان به حمل و نقل عمومی دست پیدا نماید یا خیر و یا در صورت داشتن خودروی شخصی، امکان پارک کردن آن در محل اقامت شما وجود دارد یا خیر.
•    امنیت منطقه سکونت هم از اهمیت زیادی برخوردار است که لازم است در این خصوص دقت لازم اعمال شود.
•    تنوع در انتخاب ملک در زمان اجاره خانه در کانادا می تواند حائز اهمیت باشد. زیرا در برخی از ماه های سال، پیدا کردن خانه در کانادا سخت خواهد بود و تنوع خانه ها کمتر از قبل خواهد شد.
•    شلوغی و سر و صدای محله و منطقه باید مد نظر قرار گیرد که باعث سلب آسایش فرد نشود. از این موارد در زمان تحقیقات قبل از عقد قرارداد می توان مطمئن شد.
کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص نکات لازم در مورد اجاره خانه در کانادا انجام دهد.

قوانین اجاره خانه در کانادا

قوانین اجاره خانه در کانادا

اطلاع داشتن از قوانین اجاره خانه در کشور کانادا از اهمیت زیادی برخوردار است. به هر حال افراد خارجی که اقدام به زندگی در کشوری دیگر می کنند، لازم است از تمامی قوانین این کشور از جمله قوانین اجاره خانه آن آگاهی کامل داشته باشند. 
•    معمولا اجاره خانه در کانادا با قراردادهای یک ساله همراه است. البته این بند وجود دارد که برخی از افراد می توانند به صورت کوتاه مدت و چند ماهه اقدام به عقد قرارداد کنند. اما به صورت پیش فرض، قراردادها به صورت یک ساله ثبت خواهد شد که می توان بعد از گذشت اعتبار قرارداد، اقدام به تمدید آن نمود.
•    قوانین مربوط به افزایش اجاره بهای مسکن که به صورت سالانه اضافه می شود، بستگی به استان و ایالت محل زندگی فرد خواهد داشت. زیرا هر ایالت و استانی، قوانین خاص خود را دارد. برخی از استان ها، قانونی وضع می کنند که سال بعد، اجاره بها افزایش نیابد و برخی از استان ها نیز سقفی را مشخص می کنند که مالک خانه موظف است که نهایتا تا سقف مشخص شده به اجاره بهای خود بیافزاید. بنابراین لازم است در خصوص قوانین ایالت های مختلف کانادا در خصوص اجاره خانه در کانادا اطلاعات کافی کسب کرد.
•    زمانی که قرارداد به اتمام می رسد، در صورت تمدید قرارداد، مالک خانه موظف است برای افزایش مبلغ اجاره، از شهرداری منطقه خود تاییدیه دریافت کند و همچنین مالک موظف می باشد که از حدود 3 ماه قبل از اتمام قرارداد، به مستاجر خود مبلغ درخواستی تمدید را اطلاع دهد.
•    در خصوص نحوه دریافت اجاره و انتظاراتی که مالک خانه از مستاجر دارد، لازم است در زمان عقد قرارداد در نزد مشاور املاک، تمامی موارد به صورت کامل طی شده باشد و در قرارداد قید شود تا مراحل قانونی به درستی پیش برود و مستاجر با خیالی آسوده اقدام به اجاره خانه در کانادا نماید.
•    هر مستاجری می تواند قبل از عقد قرارداد، اطلاعات کاملی در خصوص شرایط زندگی در منطقه و شهر مورد نظر خود به دست آورد و صحت و قانونی بودن اجاره خانه مورد نظر را از شهرداری و ... دریافت کند. 
•    در کشور کانادا، لازم است مالکان خانه از قانونی تحت عنوان قانون حفاظت از اطلاعات شخصی استفاده کنند. این قانون به گونه ای است که به مدیریت کسب و کارها خواهد پرداخت و همچنین میزان درآمد مالکان از خانه خود را مشخص خواهد کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین اجاره خانه در کانادا و بندهای مربوط به عقد قرارداد اجاره در این کشور، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ مشورت های لازم را انجام دهید و با اطلاعات کامل، اقدام به اجاره ملک در کشور کانادا نمایید.

مقایسه قیمت های اجاره خانه در کانادا در ایالت ها و شهرهای مختلف

مقایسه قیمت های اجاره خانه در کانادا در ایالت ها و شهرهای مختلف

هر شهر و ایالتی در کانادا قوانین مربوط به خود را برای اجاره ملک دارد که لازم است در این خصوص اطلاعات کافی ه بدست آید. همچنین تفاوت قیمت اجاره مسکن در هر شهری متفاوت است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اجاره خانه در اتاوا کانادا

اجاره خانه در اتاوا کانادا

یکی از شهرهای پرتقاضا برای زندگی در کشور کانادا، شهر اتاوا می باشد. این شهر به دلیل داشتن دانشگاه های مختلف، مورد توجه بسیاری از دانشجویان خارجی قرار گرفته است. همچنین اقتصاد این شهر بسیار پویا و فعال است و مهاجرت کاری زیادی به این شهر صورت می گیرد. همین موضوع باعث افزایش تقاضا برای اجاره خانه در کانادا در شهر اتاوا خواهد شد. از طرفی اتاوا پایتخت کشور کانادا می باشد و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است.

بنابراین می توان گفت که تقاضا برای اجاره خانه در شهر اتاوا بسیار بالاست و در بازه های زمانی مختلفی می توان این افزایش را به وضوح دید. مسئولین شهر اتاوا برای تامین نیاز مسکن متقاضیان، سالانه بیش از هزار واحد مسکونی برای اجاره اضافه می کنند.

از نظر هزینه های اجاره بها در شهر اتاوا باید گفت که عوامل زیادی از جمله نوع محل، دسترسی به مرکز شهر و ... می تواند دخیل باشد و قیمت های متفاوتی را مشاهده کرد. اما از آنجایی که این شهر پایتخت کانادا و همچنین از تراکم جمعیتی زیادی برخوردار است، قیمت مسکن در بازه های قیمتی بالایی قرار داد.

شهر اتاوا یکی از امن ترین شهرهای کانادا می باشد و میزان رضایتمندی مردم این شهر از زندگی در اتاوا بسیار بالاست. بنابراین اگر فردی علاقه مند به زندگی در شهرهای شلوغ می باشد، می تواند اتاوا را برای زندگی خود انتخاب کند.

اجاره خانه در تورنتو کانادا

اجاره خانه در تورنتو کانادا

یکی از محبوبترین شهرهای کشور کانادا که در نزد ایرانیان هم از محبوبیت بالایی برخوردار است، شهر تورنتو می باشد. شهر تورنتو به عنوان یکی از شهرهای گران کانادا محسوب می شود و به همین دلیل این گرانی شامل هزینه های اجاره خانه در کانادا در شهر تورنتو خواهد شد.

از طرفی رشد جمعیت شهر تورنتو هر ساله بسیار چشمگیر بوده است و افزایش تقاضا برای اجاره کردن خانه در تورنتو بسیار بالا بوده است. وجود دانشگاه های برتر در شهر تورنتو و همچنین موقعیت های شغلی مختلف در این شهر باعث شده است که سیل عظیمی از مهاجرین به این شهر مهاجرت نمایند. طبیعتا برای سکونت چنین افرادی لازم است تدابیری اندیشیده شود که مسئولین شهر تورنتو هر ساله هزاران واحد مسکونی در این شهر می سازند تا جوابگوی نیاز افراد باشد.

شهر تورنتو می تواند برای افرادی مناسب باشد که از درآمد بالایی برخوردار هستند و همچنین افرادی که اقدام به سرمایه گذاری در کانادا می کنند، شهر تورنتو را می توانند برای زندگی و کار خود انتخاب کنند و به راحتی قادر خواهند بود از پس اجاره بهای مسکن در تورنتو بر بیایند.

برخی از مناطق تورنتو، مربوط به قشر مرفه و ثروتمند جامعه می باشد که قیمت خانه در چنین مناطقی بسیار بالاست و طبیعتا برای یک فرد دانشجو یا فردی که در یک شغل عادی به فعالیت می پردازد، مناسب نیست. اما در برخی از مناطق دیگری که در تورنتو وجود دارد، می توان قیمت های منطقی تری پیدا کرد که بر اساس بودجه فرد متقاضی، اقدام به اجاره مسکن نمود.

به صورت کلی قیمت اجاره خانه در شهر تورنتو به نسبت شهر اتاوا بالاتر می باشد و افرادی که توانایی مالی مناسبی دارند، می توانند اقدام به اجاره خانه در کانادا و در شهر تورنتو نمایند.

اجاره خانه در ونکوور کانادا

اجاره خانه در ونکوور کانادا

از دیگر شهرهای محبوب و پرتقاضا برای زندگی در کشور کانادا، شهر ونکوور می باشد. این شهر از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است. همچنین این شهر جزو شهرهای مدرن کانادا محسوب می شود و به دلیل شاخص کیفیت زندگی بسیار بالا در این شهر و همچنین موقعیت جغرافیایی که دارد، جزو شهرهای گران قیمت در کانادا محسوب می شود و همین موضوع باعث شده است که پیدا کردن خانه در شهر ونکوور برای افرادی که توانایی مالی کمتری دارند، کمی دشوار به نظر برسد.

قیمت اجاره بها در شهر ونکوور با توجه به نوع منطقه و محل می تواند متفاوت باشد و اگر فردی قصد دارد در این شهر به زندگی بپردازد، لازم است مواردی مانند درآمد خود، محل کار خود و یا محل تحصیل خود را مد نظر قرار دهد تا بتواند با کمترین هزینه اقدام به زندگی در ونکوور کند.

در برخی از مناطق ونکوور قیمت های مناسبی پیدا خواهد شد که افراد می توانند بر اساس شرایط خود اقدام به انتخاب خانه کنند. البته این نکته را یادآور شویم که اگر فردی قصد دارد که حتما در ونکوور ساکن شود و با قیمت مناسب تری خانه مورد نظر خود را پیدا کند، باید کمی از مرکز شهر دور باشد و طبیعتا می تواند در رفت و آمد به محل کار و دانشگاه و ... تاثیرگذار باشد. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص اجاره خانه در کانادا به خصوص شهر ونکوور انجام دهند.

اجاره خانه در مونترال کانادا

اجاره خانه در مونترال کانادا

در این شهر می توان از موقعیت های اشتغال و تحصیلی مناسبی برخوردار بود و جزو شهرهای بسیار مطرح و مناسب برای زندگی محسوب می شود. در این شهر با توجه به نوع منطقه و محل زندگی می توان قیمت های مختلفی را برای اجاره مسکن پیدا کرد.

از آنجایی که درآمد در شهر مونترال بسیار بالا می باشد و مشاغل زیادی در این شهر وجود دارد، مشکلی از بابت تامین اجاره بهای مسکن وجود نخواهد داشت و می توان در بازه های قیمتی مختلفی به جست و جوی خانه و اجاره خانه در کانادا و در شهر مونترال پرداخت.

اجاره خانه در آلبرتا کانادا

اجاره خانه در آلبرتا کانادا

از دیگر شهرهای مناسب برای زندگی که می تواند از نظر هزینه اجاره مسکن بسیار مناسب باشد، شهر آلبرتا می باشد. این شهر علاوه بر هزینه های مقرون به صرفه از نظر تامین مسکن و اجاره خانه، هزینه های زندگی اعم از هزینه خوراک و پوشاک و ...، بسیار مناسب و ارزان می باشد.

شهر آلبرتا یکی از شهرهای پیشرفته کانادا محسوب می شود و جزو شهرهای مناسب برای تحصیل و اشتغال به حساب می آید. آلبرتا به نسبت شهرهای توسعه یافته مانند ونکوور و تورنتو، از هزینه های کمتری برخوردار است و در عین حال، شاخص کیفیت زندگی در این شهر بسیار بالا بوده و ساکنین این شهر از رضایتمندی بالایی برخوردار هستند.
هزینه اجاره مسکن در این شهر با توجه به نوع منطقه و محله می تواند متفاوت باشد.

اما می توان با هزینه مناسب و مقرون به صرفه، اقدام به تهیه مسکن و اجاره خانه در کانادا در شهر آلبرتا نمود.
کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص اجاره خانه در کانادا و شهر آلبرتا انجام دهد.

اجاره خانه در کبک کانادا

اجاره خانه در کبک کانادا

بسیاری از افراد، علاقه مند به زندگی در شهرهای فرانسوی زبان در کانادا می باشند. یکی از شهرهای فرانسوی زبان که برای زندگی و اشتغال و تحصیل بسیار مناسب است، شهر کبک واقع در ایالت کبک می باشد. این شهر جزو شهرهای فرانسوی زبان در کانادا می باشد. از نظر میزان هزینه های زندگی و همچنین میزان اجاره بهای مسکن، کبک جزو شهرهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه می باشد که به نسبت شهرهایی نظیر ونکوور و تورنتو و اتاوا، ارزان تر می باشد. 

هر فردی که از درآمد معمولی در کبک برخوردار باشد، می تواند زندگی خوبی را تجربه کند و با پرداخت مقدار اندکی اجاره مسکن می تواند زندگی مناسبی را از لحاظ تامین هزینه های زندگی داشته باشد. قیمت مسکن در کبک مانند دیگر شهرهای کانادا، بستگی به نوع محل و منطقه زندگی خواهد داشت که می تواند متغیر باشد.

موارد بالا بخشی از مهمترین شهرهای کانادا برای زندگی می باشد که در آن به بررسی و مقایسه اجاره خانه در کانادا پرداختیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین اجاره خانه در هر یک از شهرهای فوق و جست و جوی خانه در چنین مناطقی، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نحوه پرداخت اجاره خانه در کانادا

نحوه پرداخت اجاره خانه در کانادا

قوانین پرداخت اجاره بهای مسکن در کانادا می تواند با توجه به قوانین هر شهر و ایالت و یا مسائلی مانند هماهنگی با مالک خانه و ... متغیر باشد. اما در اغلب موارد، روز اول هر ماه، اجاره خانه به مالک خانه پرداخت خواهد شد که می تواند این مبلغ واریزی از طریق شرایطی مانند واریز نقدی یا به صورت چک تاریخ دار باشد.

به عنوان مثال برخی از صاحبخانه ها، در همان ابتدای قرار داد، برای دریافت اجاره بهای خود از مستاجر درخواست 12 فقره چک برای 12 ماه آینده خواهند کرد که تاریخ سررسید هر کدام از آن ها، ابتدای ماه بعدی می باشد.

لازم است در صورت ارائه چک، بابت هر فقره چک، رسیدی از مالک خانه دریافت شود تا روند قانونی اجاره خانه در کانادا به درستی پیش برود. از طرفی بعضی از هزینه های خدمات اضافه تر در خانه ممکن است بر عهده مستاجر باشد که در ابتدای قرارداد قید خواهد شد.

از طرفی دیگر، مالک خانه موظف است از حدود 3 ماه قبل از اتمام قرارداد، به مستاجر خود اعلام کند که چه میزان هزینه ای را به عنوان افزایش اجاره بها از او درخواست می کند که این مبلغ می تواند بر اساس سقف قیمتی مشخص شده توسط مسئولین شهری و ایالتی متفاوت باشد.

از دیگر نکات قابل توجه در خصوص اجاره خانه در کانادا این است که مستاجر، موظف است تا همان شکلی که خانه را تحویل گرفته است، تحویل صاحبخانه دهد و در صورت بروز خسارت های مختلف، مالک خانه می تواند مبلغی را به عنوان خسارت از مستاجر دریافت کند.

کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم در خصوص نحوه پرداخت اجاره بهای مسکن در کانادا انجام دهند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از موضوعات مهم در خصوص مهاجرت به کانادا یعنی اجاره خانه در کانادا پرداختیم. بسیاری از افراد، علاقه مند به زندگی در کانادا می باشند که لازمه زندگی در این کشور، تعیین محل سکونت می باشد که از طریق اجاره مسکن در کانادا اتفاق می افتد.

ما در این مقاله به بررسی قوانین مختلف اجاره خانه در کانادا و مراحل پیدا کردن خانه و روش های جست و جوی خانه در کانادا پرداختیم. زندگی کردن در کانادا و اجاره کردن خانه در این کشور، می تواند مزیت های زیادی را در پی داشته باشد که در این مقاله به آن پرداخته شد.

توصیه اکید ما این است که برای انجام هر گونه اقدامی اعم از یافتن خانه در کانادا، اجاره خانه در کانادا و اطلاع از قوانین آن، با کارشناسان خبره در این حوزه مشورت های لازم را انجام دهید که شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی، می تواند گزینه بسیار مناسبی در این مورد بسیار مهم باشد.