اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

حقوق پرستار در نروژ

حقوق پرستار در نروژ

در این مقاله به بررسی موضوع حقوق پرستار در نروژ خواهیم پرداخت. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

امروزه، مبحث اشتغال در خارج از کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

در این مقاله به بررسی موضوع حقوق پرستار در نروژ خواهیم پرداخت. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

امروزه، مبحث اشتغال در خارج از کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

به طور کلی در طی سالیان اخیر، آمار مهاجرت به کشورهای مختلف افزایش یافته است و مهاجرت کاری سهم بسیار زیادی از آمار مهاجرت را به خود اختصاص داده است.

افراد زیادی تمایل دارند برای پیشرفت در حوزه کاری و درآمد خود، به کشورهای معتبری مهاجرت نمایند و به زندگی بپردازند و درآمد بالایی را تجربه کنند. ایرانیان زیادی نیز موفق شده اند به کشورهای مختلفی مهاجرت کاری کنند.

کشورهای زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که اقدام به پذیرش مهاجر می نمایند و هر فردی می تواند بر اساس شرایط خود و قوانین کشور مورد نظر به مقصد انتخابی، مهاجرت کاری نماید. یکی از کشورهای محبوب و بسیار مناسب برای زندگی و اشتغال، کشور نروژ می باشد.

نروژ یکی از کشورهایی می باشد که در قاره اروپا واقع شده است. این کشور از نظر موقعیت های مختلفی از جمله موقعیت های کاری، در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و هر ساله افراد زیادی اقدام به مهاجرت کاری به این کشور می نمایند. کشور نروژ در برخی از مشاغل، درآمد زیادی را دارد و بسیاری از افراد تمایل دارند که بدانند کدام یک از مشاغل برای زندگی در نروژ مناسب است.

یکی از مشاغل مناسب برای زندگی در نروژ، شغل پرستاری است. پرستاری در نروژ می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد و اغلب افرادی که در این کشور به شغل پرستاری مشغول شده اند، توانسته اند از سطح درآمد نسبتا بالایی برخوردار شوند.

زیرا مسئله بهداشت و درمان در کشور نروژ از اهمیت زیادی برخوردار است و دولت این کشور، سرمایه گذاری های زیادی را در حوزه بهداشت و درمان و پزشکی انجام داده است. برای این که بتوانیم در رشته پرستاری در نروژ به فعالیت بپردازیم، باید از تمامی جوانب آن از جمله حقوق پرستار در نروژ، اطلاعات کافی و درستی به دست بیاوریم.

اینفوگرافیک حقوق پرستار در نروژ

اینفوگرافیک حقوق پرستار در نروژ

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا به معرفی شغل پرستاری در نروژ بپردازیم و به بررسی میزان حقوق پرستار در نروژ خواهیم پرداخت. همچنین در ادامه به عوامل موثر بر درآمد پرستاران در نروژ می پردازیم و مزیت های اشتغال در این رشته و نحوه مهاجرت پرستاران به نروژ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ویدئو حقوق پرستار در نروژ

با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شغل پرستاری در نروژ و میزان حقوق پرستار در نروژ و دیگر اطلاعات لازم در خصوص این شغل، به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

شغل پرستاری در نروژ

شغل پرستاری در نروژ

در حال حاضر اکثریت مردم نروژ، بیش از 30 سال عمر دارند و لزوم نیاز به مراقبت های پزشکی برای این افراد سالخورده نیز در حال افزایش است .

مبحث مراقبت های پزشکی در کشور نروژ بسیار مهم است و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. جمعیت کشور نروژ به گونه ای است که اغلب این افراد بالای 30 سال سن دارند و طبیعتا هر چقدر میزان سن افزایش پیدا کند، مبحث درمان و مراقبت های پزشکی برای چنین افرادی بیشتر حائز اهمیت خواهد بود. به همین دلیل بحث مراقبت های پزشکی در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و دولت این کشور در این خصوص تمرکز زیادی کرده است.

کشور نروژ در حال حاضر با کمبود نیروی پرستار مواجه است و تقاضای شغلی در این رشته بسیار بالاست و به همین دلیل، دولت این کشور برای جبران کمبودهای موجود، اقدام به پذیرش نیروی داخلی و خارجی در زمینه رشته پرستاری می نماید.

در طی سالیان اخیر، میزان نیازمندی به نیروی پرستار در کشور نروژ رو به افزایش بوده است و در این کشور، در دانشگاه ها و موسسات آموزشی مختلف، اقدام به آموزش در رشته پرستاری می نماید. بنابراین می توان به تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه های نروژ یا مهاجرت به عنوان پرستار به نروژ فکر کرد.

از طرفی دولت این کشور برای پذیرش نیروی ماهر در زمینه پرستاری، اقدام به اعطای حقوق های بالا و مزایا کرده است و به همین دلیل، اهمیت مسئله حقوق پرستار در نروژ بسیار بالا بوده و هر فردی که علاقه مند به اشتغال در این رشته در نروژ است، می تواند در ابتدا اطلاعاتی در خصوص حقوق و مزایای پرستاری در نروژ کسب نموده و با بررسی های لازم، متوجه خواهد شد که تا چه اندازه می تواند روی اشتغال در رشته پرستاری در نروژ حساب باز کند.

نروژ از نظر سیستم بهداشتی و درمانی، در سطح بسیار بالایی قرار دارد و توانسته است با کشورهای قدرتمند اروپایی در این زمینه رقابت خوبی داشته باشد. به همین دلیل با اشتغال به کار در رشته پرستاری در نروژ، می توان علاوه بر به دست آوردن مزایای آن، از امکانات بسیار مناسب سیستم بهداشتی و درمانی این کشور استفاده نمود.

کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص اشتغال در رشته پرستاری در نروژ انجام دهند.

حقوق پرستار در نروژ

حقوق پرستار در نروژ

همان طور که گفته شد، کشور نروژ از نظر کیفیت زندگی و کیفیت اجتماعی، در وضعیت بسیار بالایی قرار دارد و شهرت خوبی در سطح قاره اروپا به دست آورده است. سیستم بهداشتی پزشکی کارآمد و بسیار استاندارد، از جمله مزیت های این کشور می باشد که می تواند منجر به این موضوع شود که هر فردی را مجاب سازد تا در رشته های پزشکی مختلف از جمله پرستاری، در این کشور به فعالیت بپردازد.

هر فردی با توجه به تخصص خود و توانایی های خود در این رشته می تواند اقدام به اشتغال در این حوزه کاری نماید و با توجه به توانایی و مهارت خود، حقوق بسیار خوبی را دریافت نماید. بنابراین می توان گفت که پیشرفت در شغل پرستاری در کشور نروژ بسیار بالا است و هر فردی می تواند به مرور زمان به پیشرفت های درآمد و شغلی دست پیدا کند.

در خصوص میزان حقوق پرستار در نروژ می توان گفت که یک پرستار در حالت عادی می تواند معادل 20000 یورو حقوق داشته باشد که طبیعتا به مرور زمان و در طی سالیان آینده، قادر خواهد بود تا این میزان حقوق را افزایش دهد و تا حدود 69000 یورو حقوق دریافت کند.

این میزان حقوق می تواند برای هر فردی متفاوت باشد و صرفا این اعداد به صورت حدودی و میانگین می باشد و هر فردی بر اساس فاکتورها و شرایط مختلفی می تواند حقوق و مزایای بیشتری را داشته باشد که ما در ادامه مقاله به بررسی این موضوعات موثر بر حقوق پرستار در نروژ خواهیم پرداخت.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان حقوق پرستار در نروژ، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ، مشورت های لازم را انجام دهید.

تاثیر تجربه کار بر حقوق پرستار در نروژ

تاثیر تجربه کار بر حقوق پرستار در نروژ

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان درآمد و حقوق یک پرستار در کشور نروژ، میزان تجربه فرد در این حرفه و شغل می باشد. طبیعتا هر فردی که در ابتدای کار وارد حرفه و شغلی می شود، از تجربه قبلی برخوردار نیست و در همان ابتدای کار، حقوق و مزایای کمتری را دریافت خواهد کرد.

اما به مرور زمان و با اضافه شدن تجربه کاری و سابقه کاری، می توان به حقوق و مزایای زیادی دست پیدا کرد. پرستاری در نروژ هم شامل این قضیه می شود و از آنجایی که مبحث پزشکی و درمان در این کشور از اهمیت زیادی برخوردار است، افرادی که دارای تجربه کار بیشتری هستند، میزان حقوق آنان افزایش خواهد یافت و جزو عوامل تاثیرگذار در حقوق پرستار در نروژ به حساب می آید.

ما در ادامه به بررسی میزان حقوق یک پرستار بر اساس تجربه کار خواهیم پرداخت و نکات مهمی را این خصوص اشاره خواهیم کرد:

•    اگر فردی در کشور نروژ دارای سابقه کار و تجربه کاری کمتر از 2 سال در شغل پرستاری باشد، میزان حقوق او حدود 22 هزار یورو می باشد.

•    اگر فردی دارای تجربه کاری بین 2 الی 5 سال در کشور نروژ در رشته پرستاری باشد، می تواند حقوق بالاتری حدود 32000 یورو دریافت کند و میزان حقوق پرستار در نروژ افزایش خواهد یافت.

•    طبیعتا فردی که دارای تجربه کاری بیش از 5 سال تا 10 سال باشد، میزان حقوق و مزایای کاری او در رشته پرستاری در کشور نروژ بالاتر خواهد بود و نزدیک به 48000 یورو می تواند حقوق دریافت نماید و این میزان حقوق به صورت سالیانه یعنی پیشرفت بسیار زیاد در زمینه درآمد می باشد.

•    با گذشت 10 سال از تجربه کاری فرد در حوزه پرستاری در کشور نروژ، می توان حقوق بالای 50000 یورو در سال را تجربه کرد و میزان حقوق پرستار در نروژ به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند.

•    افرادی که بالای 15 سال سابقه کاری در حوزه پرستاری در کشور نروژ را داشته باشند، می توانند نزدیک به 58000 یورو در سال حقوق دریافت کنند که این مبلغ بیش از مقداری است که افراد دارای 10 سال تجربه کاری بیشتر خواهد بود و نوعی مزیت محسوب می شود.

•    اما پرستارانی که بالای 20 سال تجربه کاری داشته باشند، می توانند حقوقی بالغ بر 63000 یورو در سال را داشته باشند و علاوه بر این، مزایای زیادی نیز به همراه خود خواهد داشت که می تواند برای هر فردی ایده آل محسوب شود.

•    اما افرادی که در حوزه پرستاری بالغ بر حدود 30 سال سابقه کاری دارند، می توانند حقوقی نزدیک به 70000 یورو در سال را داشته باشند و از مزیت های آن بهره مند شوند.
ملاحظه می فرمایید که میزان تجربه کاری، تا چه حدی می تواند در زمینه میزان حقوق پرستار در نروژ تاثیرگذار باشد و هر چقدر میزان سابقه کاری رو به افزایش باشد، به مراتب میزان حقوق و مزایای فرد نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حقوق و مزایای پرستاری در کشور نروژ، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.
حال در ادامه مقاله به بررسی عاملی دیگر خواهیم پرداخت که می تواند بر میزان حقوق پرستار در نروژ تاثیرگذار باشد که مربوط به میزان تحصیلات فرد می باشد.

تاثیر سطح تحصیلات بر حقوق پرستار در نروژ

تاثیر سطح تحصیلات بر حقوق پرستار در نروژ

یکی از مهمترین اصول و قوانینی که باید در خصوص ورود به رشته پرستاری در هر کشوری از جمله نروژ به آن توجه کرد، مبحث تحصیلات و سواد آکادمیک می باشد. افرادی که دارای تحصیلات دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی هستند، قادر خواهند بود تا به عنوان پرستار در کشور نروژ به فعالیت بپردازند و در واقع مهمترین شرط برای ورود به این شغل در نروژ، داشتن تحصیلات دانشگاهی می باشد. این موضوع برای تمامی کشورها صدق می کند و تنها مربوط به کشور نروژ نیست.

در واقع رشته پرستاری نوعی شغل تخصصی با دانش تخصصی می باشد و لازم است تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک در این زمینه داشت تا بتوان اجازه کار در شغل پرستاری را دریافت کرد. این موضوع می تواند بر میزان حقوق افراد هم تاثیرگذار باشد و هر چقدر میزان تحصیلات و سواد دانشگاهی فرد بالاتر باشد، میزان حقوق پرستار در نروژ بالاتر خواهد بود. این موضوع امکان ترقی را به فرد خواهد داد.

افرادی که با داشتن مدرک کارشناسی پرستاری وارد این حرفه می شوند، می توانند معادل 27000 یورو در سال حقوق دریافت کنند و این مبلغ می تواند برای مقاطع کارشناسی ارشد بالاتر باشد. یعنی اگر فردی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری باشد، می تواند در کشور نروژ حدود 50000 یورو در سال حقوق دریافت کند که این مبلغ به مراتب بیشتر از مقطع لیسانس خواهد بود.

با این اوصاف متوجه شدیم که هر چقدر میزان تحصیلات فرد بالاتر باشد، می تواند در میزان حقوق پرستار در نروژ تاثیرگذار باشد. کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در این مورد مهم انجام دهند.

بازار کار رشته پرستاری در کشور نروژ

بازار کار رشته پرستاری در کشور نروژ

رشته پرستاری یکی از مشاغل بسیار مهم و ارزشمند در کشور نروژ محسوب می شود و هر فردی با داشتن سواد دانشگاهی مرتبط با رشته پرستاری، می تواند در این حرفه به فعالیت بپردازد و از مزیت های آن برخوردار شود. پرستاران می توانند در نروژ در بیمارستان های مختلف در شهر یا روستا اعم از خصوصی یا دولتی به فعالیت بپردازند.

همچنین هر بیمارستانی دارای بخش های مختلفی اعم از جراحی، بهداشت و ... می باشد که می توان در هریک از این بخش ها، به فعالیت پرستاری پرداخت. میزان حقوق پرستار در نروژ و در قسمت های مختلف هر بخش بیمارستان می تواند متفاوت باشد و با توجه به مسئولیت اعطا شده، دستخوش تغییرات خواهد شد. 

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، پرستاری در نروژ با کمبود نیرو مواجه است و از این رو دولت این کشور برای جبران این کمبودها، اقدام به پذیرش نیروی پرستار خارجی می نماید و امتیازات مناسبی را برای متقاضیان قرار داده است.

از این رو در بخش های مختلف هر حوزه درمانی و بیمارستانی می توان اقدام به اشتغال کرد. به عنوان مثال می توان در حوزه های بیهوشی، جراحی، قلب و ... به کار عملیاتی پرداخت و حتی در صورت داشتن تجربه و سابقه کاری بالا می توان به امور سرپرستی بخش، مدیریت بخش پرداخت که این مسائل، حساسیت های بالایی دارد و تجربه بالایی را خواهد طلبید.

همچنین بسیاری از پرستاران خارجی توانسته اند در بخش های تحقیقاتی و آزمایشگاهی به فعالیت بپردازند و در تولید و ساخت دارو به موفقیت های دست پیدا کنند. چنین موضوعاتی مبحث تخصصی خاص خود را می طلبد که مربوط به این مقاله نیست. 

در تمامی بخش های گفته شده، تقاضا برای پذیرش نیروی پرستار در کشور نروژ بالاست و میزان حقوق پرستار در نروژ در بخش های ذکر شده متفاوت است و همگی آن ها از مزایای زیادی برخوردار است. کشور نروژ و مسئولین این کشور برای آن که بتوانند به جبران کمبود نیروی پرستار خود بپردازند، به افراد خارجی و مهاجر اقامت های موقت و دائم اعطا می کند و باعث خواهد شد که فرد بتواند زندگی راحتی را در کشور نروژ تجربه کند.

مراکز درمانی و بیمارستانی در کشور نروژ توسط مناطق مربوط به آن اداره می شود و برای این که بتوان از شرایط شغلی هر بیمارستان و مراکز درمانی در نروژ باخبر شد، می توان به سایت های مربوط به هر بیمارستانی مراجعه کرد و اطلاعات لازم را دریافت نمود.

برخی از مشاغل پرستاری در نروژ نیازمند این است که از اداره بهداشت این کشور مجوز لازم را کسب نماید. این موضوع به خصوص برای پرستاران خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است. از جمله این مشاغل می توان به فیزیوتراپیست ها، روانپزشکان، داروسازان و ... اشاره کرد. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار کار پرستاری در نروژ و اقدامات لازم در خصوص اشتغال به این شغل و همچنین اطلاع از میزان حقوق پرستار در نروژ، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ مشورت های لازم را انجام دهید.

وضعیت سلامتی بهداشتی در نروژ

وضعیت سلامتی بهداشتی در نروژ

کشور نروژ به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی در زمینه بهداشت و سلامت می باشد. این کشور سرمایه گذاری های هنگفتی در زمینه بهداشت و درمان انجام داده است و این موضوع در این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از زمانی که یک فرد در کشور نروژ به دنیا می آید و تا زمانی که از دنیا می رود، می تواند از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان این کشور به راحتی استفاده کند و از طرفی به دلیل وجود استانداردهای بالای پزشکی و بهداشتی و درمانی در نروژ، این کشور در زمینه خدمات درمانی جزو بهترین ها و مشهورترین ها در قاره اروپا به حساب می آید.

وضعیت سلامتی و بهداشتی این کشور به گونه ای است که میانگین طول عمر مردان و زنان در این کشور بالا می باشد و این موضوع نشان از اهمیت سلامت و بهداشت این کشور می باشد. شما می توانید در سراسر کشور نروژ، خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی دریافت کنید و هیچ گونه شکاف طبقاتی در این مورد نمی توانید مشاهده کنید. در واقع دولت این کشور از شعار بهداشت برای همه استفاده می کند.

به همین دلیل است که اهمیت رشته های پزشکی و پرستاری در کشور نروژ بسیار بالاست و این رشته ها از تقاضای شغلی زیادی برخوردار است و کشور نروژ با کمبود نیرو مواجه است و هر فردی می تواند با توجه به شرایط خود، اقدام به مهاجرت به عنوان پرستار به کشور نروژ نماید و از مزایای حقوقی و ... این شغل در نروژ نهایت استفاده را ببرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت بهداشتی کشور نروژ و همچنین اشتغال در رشته پرستاری در این کشور و اطلاع از میزان حقوق پرستار در نروژ، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شرایط عمومی مهاجرت پرستاران به نروژ

شرایط عمومی مهاجرت پرستاران به نروژ

زندگی در کشور نروژ می تواند مزیت های زیادی را در پی داشته باشد. از طرفی موقعیت اشتغال در این کشور بسیار مناسب بوده و مشاغلی مانند پرستاری از حقوق بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.

به همین دلیل نروژ را می توان به عنوان یکی از مناسب ترین مقصدها برای مهاجرین به حساب آورد. طبیعتا روش های مختلفی برای ورود مهاجر به کشور نروژ وجود دارد که عموما شرایط آن مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، یکسان می باشد.

اما از آنجایی که موضوع اصلی مقاله در خصوص شغل پرستاری در نروژ و حقوق و مزایای آن می باشد، طبیعتا روش هایی را باید برگزید که پرستاران بتوانند به این کشور مهاجرت نمانید. از آتجایی که کشور نروژ با کمبودی نیروی انسانی در زمینه پزشکی و درمانی و پرستاری روبرو می باشد، این فرصت پیش روی علاقه مندان به اشتغال در رشته پرستاری در کشور نروژ وجود دارد که بتوانند به این کشور مهاجرت کنند.

دولت این کشور برای جبران کمبود نیروی انسانی در این زمینه، شرایط مناسبی را فراهم کرده است که نیروی کار ماهر خارجی بتواند به این کشور سفر کند. افرادی که قصد مهاجرت از طریق تخصص پرستاری را دارند، لازم است در ابتدا اطلاعاتی در خصوص شرایط اخذ ویزای این کشور کسب نمایند.

همچنین از آنجایی که پرستاری یک نوع شغل تخصصی محسوب می شود، فرد متقاضی باید مدرک دانشگاهی مرتبط با آن را داشته باشد و اقدام به معادل سازی آن با توجه به قانون کشور نروژ نماید تا بتواند اولین گام و یکی از مهمترین گام های مهاجرتی خود را بردارد. ما در ادامه مقاله حقوق پرستار در نروژ به بررسی روش های مهاجرت پرستاران به کشور نروژ خواهیم پرداخت:

مهاجرت به نروژ از طریق کار

مهاجرت به نروژ از طریق کار

یکی از روش های محبوب و پرتقاضا برای مهاجرت به کشور نروژ، مهاجرت از طریق کار می باشد. کشور نروژ جزو کشورهایی می باشد که می توان در صورت داشتن شرایط لازم، اقدام به اخذ اقامت کاری نمود و این مورد می تواند مورد توجه قرار گیرد.

مهمترین اصل برای این روش مهاجرتی و اخذ ویزای کاری این کشور، این است که در ابتدا، فرد متقاضی باید از کارفرمای نروژی پیشنهاد کاری داشته باشد تا بتواند اقدام به اخذ ویزای کاری این کشور نماید. این روش یعنی دعوتنامه شغلی از کارفرمای نروژی، جزو محبوب ترین روش های اخذ ویزای کاری این کشور می باشد.

اما کشور نروژ با توجه به وضعیت کمبودی که در حوزه نیروی سلامت و درمان دارد، می توان بدون داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای نروژی به این کشور مهاجرت کرد و به همین دلیل، این موقعیت عالی برای افرادی که در رشته پرستاری تحصیل کرده اند، وجود دارد که بتوانند از این مزیت استفاده کنند و در نروژ در رشته پرستاری به فعالیت بپردازند.

در اولین گام، فرد متقاضی می بایست مدارک تحصیلی خود را معادل سازی نماید و تاییدیه های لازم را دریافت کند و سپس اقدام به ارسال مدارک به مراجع مربوطه در حوزه سلامت و درمان کشور نروژ ارسال کند.

بعد از بررسی تمام جوانب پرونده متقاضی در صورت واجد شرایط بودن، فرد می تواند اقدام به مراجعه حضوری به کشور نروژ نماید و مراحل استخدامی خود را نهایی کند و به همین راحتی می تواند اقدام به مهاجرت کاری به کشور نروژ نماید.

کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص اخذ ویزای کاری پرستاران و همچنین اطلاع از وضعیت حقوق پرستار در نروژ، انجام دهد.

ویزای دعوت به همکاری برای مهاجرت پرستاران

ویزای دعوت به همکاری برای مهاجرت پرستاران

از دیگر روش های مهاجرتی برای پرستاران به کشور نروژ این است که ویزای دعوت به همکاری برای افراد متقاضی صادر شود. همان طور که در نام این ویزا مشخص است، متقاضی باید از یک مرکز درمانی پیشنهاد همکاری دریافت نماید و در واقع دعوتنامه همکاری داشته باشد و در این صورت، فرد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به اخذ ویزای کشور نروژ نماید و به این کشور مهاجرت کند و به شغل پرستاری در مرکز درمانی دعوت شده، به فعالیت خود بپردازد.

زبان نروژی در زمان مهاجرت پرستاران به نروژ

زبان نروژی در زمان مهاجرت پرستاران به نروژ

یکی از مهمترین شرایط برای مهاجرت پرستاران به کشور نروژ این است که زبان رسمی این کشور یعنی زبان نروژی در اولویت یادگیری قرار گیرد. مهمترین اصل در این خصوص این است که متقاضی اقدام به یادگیری و گذراندن آزمون های مربوط به زبان نروژی نماید.

آزمون هایی در سطوح مختلف برای زبان نروژی وجود دارد که هر فردی با توجه به نوع نیاز خود برای مهاجرت، اقدام به یادگیری هر یک از این سطوح خواهد کرد و آزمون های مربوط به آن را باید با موفقیت پشت سر بگذارد. موفق شدن و کسب نمره قبولی در آزمون های کتبی و شفاهی زبان نروژی برای اخذ ویزای این کشور الزامی است و متقاضی باید حداقل نمره C را کسب کند و در سطح 3 این زبان، موفق ظاهر شود.

از طرفی افرادی که به عنوان کادر درمان و پرستار می خواهند به نروژ مهاجرت کنند، باید یک مرحله اضافه تر آزمون زبان مربوط به این حوزه کاری را پشت سر بگذارند که در واقع زبان تخصصی نروژی در رشته های پزشکی محسوب می شود.

بعد از پشت سر گذاشتن آزمون های مورد نظر زبان نروژی برای پرستاران، این افراد می توانند اقدامات مهاجرتی خود را انجام دهند و با ارائه مدارک زبان نروژی و تاییدیه های لازم، اقدام به مهاجرت نمایند.

یکی از نکات مهم در خصوص درخواست ویزای این کشور برای پرستاران این است که تاییدیه آزمون زبان نروژی باید از موسسه ای به نام SAK صورت گیرد که از اهمیت زیادی برخوردار است. بعد از انجام تاییدیه های لازم می توانند اقدام به اخذ ویزای کشور نروژ نمایند و فرایند مهاجرتی خود را انجام دهند. 

برای پرستاران کسب سطح B2 زبان نروژی و موفقیت در آزمون آن از مهمترین شروط مهاجرت این افراد می باشد که باید نسبت به آن دقت کافی داشته باشند و اقدامات لازم را برای یادگیری زبان در این سطح و موفقیت در آزمون آن را انجام دهند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در آزمون زبان نروژی برای پرستاران و همچنین اقدامات مهاجرتی لازم برای سفر به نروژ و همچنین اطلاع دقیق از حقوق پرستار در نروژ، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

اهمیت مدرک معادل ‌سازی برای اعزام پرستاران به نروژ

اهمیت مدرک معادل ‌سازی برای اعزام پرستاران به نروژ

از مهمترین پیش نیازها برای افرادی که قصد دارند به عنوان پرستار به کشور نروژ مهاجرت کنند، این است که لازم است در ابتدا اقدام به معادل سازی مدرک تحصیلی خود نمایند. یعنی یکی از شروط لازم و مهم در اخذ ویزای این کشور، معادل سازی مدرک تحصیلی می باشد که باید فرایند اداری آن و اخذ آن صورت گیرد تا بتوان اقدام به مهاجرت نمود.

از طرفی اهمیت مدرک تحصیلی و معادل سازی آن در میزان حقوق پرستار در نروژ بسیار موثر است. این کار نیازمند صرف وقت مناسب و کافی و همچنین هزینه های اداری معادل سازی می باشد و این کار باعث خواهد شد که مدرک تحصیلی شما به صورت بین المللی شود و علاوه بر نروژ در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا از آن استفاده کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجام معادل سازی مدرک تحصیلی خود، به شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مدارک لازم به منظور اخذ ویزای کاری کشور نروژ برای شغل پرستاری

مدارک لازم به منظور اخذ ویزای کاری کشور نروژ برای شغل پرستاری

اگر فردی تمامی شرایط لازم را برای مهاجرت به کشور نروژ داشته باشد و مدارک تحصیلی خود را معادل سازی کرده باشد و جوانب را سنجیده باشد، می تواند اقدام به مهاجرت کاری خود نماید که در این مقاله در خصوص روش های مهاجرت پرستاران گفته شد.

برای این که بتوان به خاک کشور نروژ ورود کرد، لازم است مجوزهای لازم را اخذ نمود که این مجوز همان مسئله ویزای کاری این کشور می باشد. از مزیت های اخذ ویزای کشور نروژ برای پرستاران این است که می توانند در ابتدا اقامت موقت کسب کنند و بعد از گذشت مدت زمانی، به اقامت دائم نروژ دست پیدا کنند. ما در ادامه به مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری کشور نروژ اشاره خواهیم کرد:
•    ارائه پاسپورت دارای اعتبار کافی به همراه کپی صفحات آن
•    ارائه دو قطعه عکس در ابعاد مشخص و استاندارد
•    ارائه نامه ای مبنی بر دعوتنامه پرستاری از مرکز درمانی معتبر
•    ارائه مدرک تحصیلی معادل سازی شده
•    ارائه گواهی سابقه کار در صورت وجود
•    ارائه گواهی مبنی بر بیمه سلامت بین المللی
•    ارائه گواهی مبنی بر داشتن توانایی مالی مناسب برای تامین هزینه های زندگی در نروژ که این مدارک می تواند اعم از پرینت گردش حساب بانکی و ... باشد.
•    ارائه گواهی مبنی بر عدم سوء پیشینه کیفری
•    ارائه گواهی مبنی بر سلامت روحی و جسمی از مراکز درمانی معتبر
شما می توانید برای انجام امور اخذ ویزای کشور نروژ، به کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ مراجعه نموده و امور خود را به ایشان واگذار نمایید.
شما در حال مطالعه مقاله حقوق پرستار در نروژ، می باشید.

بررسی ویزای همراه برای مهاجرت پرستاران به نروژ

بررسی ویزای همراه برای مهاجرت پرستاران به نروژ

طبیعتا هر فردی که اقدام به مهاجرت به کشوری دیگر می کند، مایل است همراهانی با خود داشته باشد. به عنوان مثال پرستارانی که به نروژ مهاجرت می کنند، مایل هستند که خانواده خود را به همراه خود ببرند و همراه خود داشته باشند.

یکی از مزیت های بسیار عالی در خصوص مهاجرت به کشور نروژ برای پرستاران این است که می توانند خانواده خود را همراه خود داشته باشند. به عبارت دیگر فرد می تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود اقدام به اخذ ویزای همراه نماید و خانواده خود را به همراه خود در کشور نروژ داشته باشد. این مسئله نوعی مزیت محسوب می شود.

یکی از نکات مهم و کلیدی در خصوص مهاجرت به همراه خانواده این است که فرد باید از تمکن مالی خوبی برخوردار باشد و قادر باشد که هزینه های زندگی خود و خانواده خود را در کشور نروژ تامین کند. این کار باید توسط فرد متقاضی صورت گیرد و مدارک لازم برای اثبات این موضوع را به سفارت نروژ تحویل دهد.

از مزیت های قابل ذکر در خصوص اخذ ویزای همراه کشور نروژ این است که فرزند متقاضی می تواند از تحصیل رایگان در نروژ برخوردار شود و همسر وی نیز قادر خواهد بود تا در نروژ به فعالیت بپردازد. بنابراین علاوه بر مزایا و حقوق پرستار در نروژ که بسیار بالا است، خانواده او نیز می توانند در این زمینه کمک حال فرد باشند.

مراحل دریافت اقامت دائم نروژ از طریق مهاجرت پرستاران

مراحل دریافت اقامت دائم نروژ از طریق مهاجرت پرستاران

افرادی که به عنوان پرستار به کشور نروژ مهاجرت می کنند، در ابتدای کار اقامت موقت دریافت خواهند کرد و این امکان وجود دارد که بعد از گذشت مدت زمانی مشخص، اقامت دائم نروژ را به دست آورند. از شروط لازم برای اخذ اقامت دائم برای پرستاران این است که فرد باید در مرکز درمانی مشخص، مشغول به کار باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کشور نروژ از طریق شغل پرستاری و همچنین اطلاعات کافی در خصوص حقوق پرستار در نروژ و اخذ اقامت دائم این کشور، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت کنید.

مزایای مهاجرت پرستاران به نروژ

مزایای مهاجرت پرستاران به نروژ

کشور نروژ می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای مهاجرت و زندگی به حساب آید و شغل پرستاری در این کشور مزیت های زیادی را به همراه خود دارد و امکاناتی را در اختیار فرد قرار دهد. ما در ادامه مبحث، به بررسی برخی از مزیت های مهاجرت پرستاران به کشور نروژ خواهیم پرداخت:

•    میزان درآمد و حقوق پرستار در نروژ بسیار مناسب است و افراد می توانند با داشتن حقوق مناسب و مزیت های فراوان، زندگی بسیار راحتی را در کشور نروژ تجربه کنند.

•    از دیگر مزیت های مهاجرت پرستار به کشور نروژ این است که میزان هزینه های زندگی در این کشور بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و هر فردی با اخذ حقوق مناسب در این شغل می تواند هزینه های کمی را در کشور نروژ بابت زندگی بپردازد و همین موضوع باعث شده است که افراد کادر درمان، از زندگی مرفهی برخوردار شوند.

•    از دیگر مزیت های مهاجرت پرستاران به کشور نروژ این است که فرد می تواند اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور نماید و به عنوان یک شهروند و تبعه کشور نروژ به زندگی بسیار خوبی دست پیدا کند و از مزیت های دریافت اقامت دائم و شهروندی این کشور استفاده کافی نماید.

•    اخذ ویزای همراه و همراه کردن همسر و فرزندان زیر 18 سال از جمله مزیت های مهاجرت پرستاران به کشور نروژ می باشد که می توان اقدام به اخذ ویزای همراه این کشور نمود.

•    از دیگر مزیت های مهاجرت پرستاران به کشور نروژ این است که پرستاران می توانند فرزندان خود را بدون صرف هزینه تحصیلی به صورت کاملا رایگان اقدام به ثبت نام در مدارس و مراکز آموزشی این کشور نمایند.

موارد بالا تنها بخش مهمی از مزیت های زندگی و مهاجرت به کشور نروژ برای پرستاران می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر مزیت های زندگی در نروژ و همچنین اطلاع دقیق از مزایا و حقوق پرستار در نروژ، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ مشورت های لازم را دریافت نمایید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از مشاغل مهم و بسیار پر مزایا در کشور نروژ یعنی پرستاری در نروژ پرداختیم. شغل پرستاری در کشور نروژ از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است. ما در این مقاله، به بررسی حقوق پرستار در نروژ پرداختیم و از عوامل تاثیر گذار در میزان حقوق و مزایای این شغل در این کشور، نکات مهمی را اشاره کردیم.

شغل پرستاری در کشور نروژ از اهمیت زیادی برخوردار است و این کشور سرمایه گذاری های زیادی در زمینه بهداشت و درمان و پزشکی انجام داده است و به عنوان یکی از با کیفیت ترین کشورهای دنیا از نظر سیستم بهداشتی و درمانی و پزشکی محسوب می  شود و به همین دلیل تقاضای مهاجرت به عنوان پرستار به نروژ در حال افزایش است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به عنوان پرستار به کشور نروژ و اقدامات لازم برای اخذ ویزای این کشور و همچنین اقامت در نروژ، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.