اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

حقوق کارگر ساده در کانادا

حقوق کارگر ساده در کانادا

در این مقاله سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که حقوق کارگر ساده در کانادا چگونه محاسبه می شود؟

چنانچه به فکر مهاجرت و اشتغال در یک کشور خارجی می باشد، کشور کانادا، منطقه ای مناسب برای تحقیق و ارزیابی در این مورد محسوب می شود.

در این مقاله سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که حقوق کارگر ساده در کانادا چگونه محاسبه می شود؟

چنانچه به فکر مهاجرت و اشتغال در یک کشور خارجی می باشد، کشور کانادا، منطقه ای مناسب برای تحقیق و ارزیابی در این مورد محسوب می شود.

وسعت کانادا عظیم تر از تمام اتحادیه اروپا می باشد. به طوری که حدود ۳۸ میلیون نفر از جمعیت جهان در این کشور زندگی می نمایند.

چنانچه تصمیم دارید برای کار و استخدام در شغل مورد نظر خود به کشور کانادا مهاجرت کنید و اطلاعی از درآمد و مزایای شغل کارگر ساده در این کشور ندارید، ما با کمک شرکت مهاجرتی الست گروپ، قصد داریم تا پیرامون همه ی این موارد و پرسش های شما، به ارائه نکات جالبی  بپردازیم.

به نوعی، با گردآوری این مقاله با موضوع حقوق کارگر ساده در کانادا، راهنمای جامعی را برای افزایش آگاهی در این رابطه، در اختیار شما خوانندگان محترم قرار می دهیم. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

قبل از شروع موضوع اصلی، بهتر است مرتبط با کارگری در کانادا نکاتی را به عنوان مقدمه بیان کنیم.

ویدئو حقوق کارگر ساده در کانادا

در مورد همه مشاغل کشور کانادا، کمترین دستمزد نیز از قوانین ایالتی و فدرال پیروی می کنند. تمام درآمدها در کشور کانادا از طریق دولت اصلی مشخص می گردند اما تأییدیه کابینه فدرال، به عنوان رأی نهایی در نظر گرفته می شود. قوانین مربوط به دستمزد کارگران در سال ۱۹۹۶ میلادی پذیرفته شدند که بر پایه این ضوابط، کمترین دستمزد در کشور کانادا مطابق با موقعیت ایالت ها تعیین می شوند.

بی شک جمعیت بی شماری به دلیل انگیزه های بسیاری از قبیل، وضعیت اقتصادی توسعه یافته، آینده شغلی مطمئن و برخورداری از شرایط زندگی ایده آل در کشور کانادا، این مکان را برای مهاجرت شغلی انتخاب می کنند.

اینفوگرافیک حقوق کارگر ساده در کانادا

اینفوگرافیک حقوق کارگر ساده در کانادا

شاید شما هم یکی از این افرادی هستید که با این هدف، قصد مهاجرت به کانادا را دارید. مسلماً اولین پرسشی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که آیا شاغل شدن در کانادا و مهاجرت کاری، از نظر پیشرفت اقتصادی، فایده ای دارد؟

آیا از میزان و نحوه محاسبه حقوق کارگر ساده در کانادا مطلع هستید؟

آیا از میزان و نحوه محاسبه حقوق کارگر ساده در کانادا مطلع هستید؟

در ابتدا بهتر است به تعریف کارگر ساده بپردازیم. کارگر ساده به شخصی می گویند که از مهارت و کاردانی خاصی برخوردار نمی باشد و یا در یک حرفه ی مخصوص، تبحر کافی را نداشته باشد.
در این بخش، به یادآوری این موضوع می پردازیم که فرستادن کارگر ساده به کشور کانادا، فقط با استفاده از جاب آفرهای ایالتی و فدرال در این کشور امکانپذیر است.
مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانند تمام مطالب و نکات مورد نیاز در مورد این موضوع را در اختیار شما قرار دهند.

حقوق افرادی که به عنوان کارگر ساده در کشور کانادا مشغول به فعالیت هستند، از طریق قوانین مصوب، مورد پذیرش می باشد. تعداد زیادی از صاحبان کار در کانادا ارزش بسیاری برای قوانین کاری قائل هستند و از آن ها تبعیت می کنند و فضاهای کاری معتبر و مطمئن را آماده می نمایند.

البته این اوضاع در مورد همه ی افراد و موقعیت ها، مطابق با این روال پیش نمی رود. از این رو باید از حقوق مادی و معنوی خود در مقابل کارفرما آگاهی داشته باشید، توقعات خود را از صاحب کار مشخص کنید و از استانداردهای محیط کار مطلع باشید. 
شاید این پرسش برای شما ایجاد شود که چطور متوجه شوید رفتار کاری مناسب با کارگران چگونه است؟

بیشتر افرادی که در کانادا به عنوان کارگر ساده مشغول به کار هستند، زیر پوشش پشتیبانی های قوانین ایالتی می باشند، البته بعضی از پیشه ها، تحت سرپرستی فدرال قرار دارند.
در کشور کانادا، منشور حقوقی و آزادی انسان ها همراه با قانون اساسی تصویب شده است. به این مفهوم که منشور در درون قانون اساسی این کشور، ضمانت کننده حقوق شخصی افراد در کانادا می باشد و همه افراد حقیقی را در بر می گیرد.

در واقع چنانچه شخصی در کانادا با معضلی مواجه شود، فردی بر پایه نژادپرستی، یا به هر دلیلی از سوی سازمان های عمومی و خصوصی و یا قوانین و ضوابط حاکم، یا مسئله ای را ایجاد نماید که خلاف معیارهای منشور محسوب شود، همه این موارد، در مراجع قانونی کشور کانادا مورد طرح و بررسی قرار می گیرند.

به این مفهوم که شهروندان این اجازه را دارند که در برابر آن رفتار یا اعمال خلاف قانون، دادخواست دهند و همین طور درخواست غرامت کنند. البته در موارد سنگین تر می توانند درخواست تجدید نظر یا لغو اجرای آن قانون را ارائه دهند.

پیرامون موضوع حقوق کارگران ساده در کانادا نیز هر حوزه و شهر، قوانین حقوق انسانی مختص به خود را اجرا می کنند که بر دستمزد افراد کارگر مشغول به کار در کانادا حکم فرما می باشد. حقوق کارگر ساده در کانادا و معیارهای آن، به میزان زیادی در تمام کشور کانادا، شبیه به یکدیگر هستند.

در راستای توقف حقوق کارگران مطابق قانون، موضوع مهمی که باید از آن مطلع باشید این است که افراد در فضای کاری می توانند از حقوق مرتبط با خود بهره مند شوند و در موقعیتی که این مسئله زیر پا گذاشته شود، خلاف مقررات است و قانون جریمه هایی را برای آن در نظر گرفته است.

کانادا یکی از توسعه یافته ترین و ثروتمندترین کشورهای دنیا می باشد. این کشور مدرن از بازار اقتصادی رو به رشد و مناسبی برخوردار بوده و همچنین موقعیت های شغلی ایده آل و فراوانی در آنجا شکل گرفته است.

مطابق با جدیدترین آمار به دست آمده، میانگین بیکاری در کشور کانادا به طور تقریبی کمتر از ۸ درصد تخمین زده شده است که این موضوع بیانگر اوضاع به سامان و پر رونق بازار کاری کانادا می باشد. میانگین حقوق ماهیانه فردی که در کشور کانادا در شغل کارگر ساده فعالیت می کند، با در نظر گرفتن مدت زمان چهل ساعت در طول هفته، مبلغی در حدود ۹۹۶۵ دلار کانادا می باشد.

این میزان دستمزد برای کارگران بین المللی بسیار ایده آل محسوب می شود چرا که از سطح درآمد فعالیت در بیشتر کشورهای اروپایی، افزون تر می باشد.
شاید هنوز این پرسش برای شما بی پاسخ مانده است که میزان حقوق متوسط کارگران در کشور کانادا چقدر است؟

برای پاسخ دادن به این سؤال، خوب است بگوییم که در چند دهه اخیر تا سال ۲۰۰۷ میلادی، حقوق کارگر ساده در کشور کانادا بسیار کم و بی ارزش بود، ولی از سال ۲۰۰۷ میلادی تا امسال، بر سطح درآمد تقریباً ۲۴ درصد افزوده شده است. هرچند موضوع زیاد شدن حقوق ها به موارد مختلفی بستگی دارد. مواردی از قبیل نوع پیشه، رزومه کاری، میزان تحصیل، جنسیت و شغل تمام وقت یا پاره وقت، جزء این عوامل می باشند. در این بین، سابقه کاری به میزان ۳۶ برابر، سطح تحصیلات به اندازه ۲۹ برابر و جنسیت به میزان ۵ برابر روی مقدار دستمزد گرفته شده در طی ماه اثر گذار است.

آیا از شرایط مرخصی و دستمزد تعطیلات که جزء حقوق کارگر ساده در کانادا محسوب می شود، آگاهی دارید؟

آیا از شرایط مرخصی و دستمزد تعطیلات که جزء حقوق کارگر ساده در کانادا محسوب می شود، آگاهی دارید؟

در موضوع حقوق کارگر ساده در کانادا، روابط مرتبط با شروط بهره مندی از مرخصی، از طریق قوانین فدرال در کشور کانادا معین می گردد. در نتیجه، این قانون در مورد تمام کارگرهایی که در کانادا شاغل می باشند، لازم الاجرا می باشد. بر اساس قوانین، کارگری که به مدت دوازده ماه در یک سازمان مشغول به ارائه خدمت است، کمترین میزان مرخصی برای این فرد ۱۴ روز در نظر گرفته می شود.

در شرایطی که کارگری طی ۵ سال متمادی در یک سازمان مشغول به خدمت رسانی باشد، می تواند از کمترین میزان مرخصی تعیین شده که مدت زمان ۲۱ روز در طول دوازده ماه می باشد، استفاده کند. بعد از این که فردی ده سال به عنوان کارگر ساده در یک شرکت مشغول به کار شد، این شخص باید از کمترین میزان مرخصی که حدود ۲۸ روز در طی دوازده ماه می باشد، استفاده کند.

در کشور کانادا، صاحبان مشاغل با ارزیابی دستمزد یک کارگر ساده در سال پایانی اشتغال و ضرب آن در عدد صد، میزان دستمزد فراغت را محاسبه می نمایند. به عنوان مثال کارگری که ۱۴ روز مرخصی دارد، این عدد چهار درصد و برای کارگری که ۲۱ روز مرخصی دارد، عدد شش درصد محاسبه می شود.

برنامه های ویژه دوران بازنشستگی چه تأثیری بر حقوق کارگر ساده در کانادا می گذارد؟

برنامه های ویژه دوران بازنشستگی چه تأثیری بر حقوق کارگر ساده در کانادا می گذارد؟

در ارزیابی حقوق کارگران ساده در کشور کانادا، اشاره به این نکته ضروری می باشد که شخصی با سن بیشتر از ۱۸ سال که درآمد سالانه وی بالاتر از ۳۵۰۰ دلار آمریکا است، مستلزم شرکت در طرح بازنشستگی کانادا یا CPP می باشد.

در دیگر استان های کانادا، کارفرمایانی که در شرکت های خود، کارگرهای کانادایی را استخدام کرده اند، موظف هستند تا پنجاه درصد از هزینه بیمه حقوق بازنشستگی کارمندان خود را پرداخت نمایند.

پنجاه درصد دیگر حق بیمه در این برنامه باید توسط شخص کارگر پرداخت شود. هزینه ای که کارگر باید برای طرح بازنشستگی کانادا پوشش دهد، به مقدار حقوق دریافتی فرد وابسته است. بد نیست این موضوع را مد نظر قرار داد که به طور ویژه، بر طبق حقوق بازنشستگی کارگران است که او بین کمترین نیاز و بیشترین سقف واقع می شود. کارفرما موظف است تا میزان هزینه درست را از حقوق بازنشستگی کارگر کم نماید.

آیا می دانید هزینه مورد نیاز برای بیمه اشتغال، چگونه از طریق حقوق کارگر ساده در کانادا محاسبه می شود؟

آیا می دانید هزینه مورد نیاز برای بیمه اشتغال، چگونه از طریق حقوق کارگر ساده در کانادا محاسبه می شود؟

بیمه اشتغال در کانادا یا EI ، در زمانی که افراد شغل خود را از دست می دهند و به صورت کوتاه مدت بیکار هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. با برخورداری از مزایای این نوع بیمه، موقعی که در جست و جوی کار یا افزایش تخصص های خود می باشید، درآمد مختصری را برای شما فراهم می کند. شبیه به حق بیمه بازنشستگی، کارفرما باید هزینه صحیح را برآورد نماید و حق بیمه اشتغال را از دستمزد کارکنان شرکت کاهش دهد.

این اقدام برای تمام کارکنان شغل های بیمه پذیر انجام می شود و در مورد بیشتر کارگرهای ساده در کانادا مطابقت دارد. در بازه های زمانی سی روزه، صاحبان مشاغل میزان مشخصی از دستمزد کارگران را کم می نمایند.

در این صورت حق بیمه هم به شخص کارفرما داده می شود. پروسه کاهش حق بیمه از دستمزد کارگران تا زمانی ادامه می یابد که عایدی کارگران بالاتر از بیشترین هزینه قابل بیمه باشد، یا زمانی که بیشترین میزان حق بیمه را پوشش داده باشند.

آیا برنامه مالیات بر درآمد، جزء حقوق کارگر ساده در کانادا در نظر گرفته می شود؟

آیا برنامه مالیات بر درآمد، جزء حقوق کارگر ساده در کانادا در نظر گرفته می شود؟

مالیات حقوق در کشور کانادا، عظیم ترین منبع مخارج دولت فدرال کانادا می باشد. در نتیجه می توان به این نکته پی برد که اکثر مالیات پرداخت شده از طریق خانواده ‌هایی که در کانادا زندگی می کنند، مالیات بر دستمزد ایشان می باشد.

این گونه از مالیات در سال ۱۹۱۷ میلادی در قالب یک عمل ضروری کوتاه مدت به منظور خدمت رسانی به امور اقتصادی تشکیل شد. کشور کانادا از ضوابط مالیاتی مختص به خود برخوردار است. صاحبان مشاغل موظف می باشند تا مالیات بر حقوق را از دستمزد و درآمد کارگران استخدامی خود کاهش دهند. قوانین مالیات بر درآمد کانادا ممکن است اندکی مبهم و سخت باشند. در هر صورت کارفرما باید هزینه تعیین شده را از دستمزد کارکنان خود، به منظور اقدام مالیات بر درآمد کم نماید.

بررسی اجمالی میانگین حقوق در کانادا در سال ۲۰۲۲ میلادی

بررسی اجمالی میانگین حقوق در کانادا در سال ۲۰۲۲ میلادی

براساس تازه ترین تحقیقات جمع آوری شده؛ در سال ۲۰۲۲ میلادی، میانگین حقوق در کشور کانادا و در ایالت های گوناگون آن به طرز چشمگیر و فراتر از حد معمول، افزوده شده است. هم اکنون، میانگین حقوق ناخالص یک شهروند شاغل در کشور کانادا بیشتر از ۵۴ هزار دلار در طول ۱۲ ماه می باشد. مطابق با آمار کانادا، متوسط حقوق یک کارگر ساده تمام وقت یا نیمه وقت در طول یک ساعت در کانادا حدود ۲۹ دلار می باشد که محل زندگی، وسایل نقلیه و دیگر مزیت ها را در بر می گیرد.

زیاد شدن حقوق های دریافتی کارمندان در سال ۲۰۲۲ در ایالت کبک، بیشترین میزان و تقریباً ۳.۵ درصد می باشد. بعد از آن در ایالت انتاریو حدود ۳.۴ درصد افزایش حقوق صورت گرفته است. استان های بریتیش کلمبیا وآلبرتا کمترین میزان افزایش دستمزد را داشته اند که به ترتیب حدود ۳.۳ درصد و۳.۲ درصد می باشند.

به عنوان نمونه، شغل تکنولوژی ارتباطات با میانگین حقوق سالیانه ۸۱ هزار دلار و مراقبت های سلامتی با میانگین دستمزد سالیانه ۷۵ هزار دلار، چند مورد از مشاغلی هستند که در کشور کانادا متقاضیان زیادی دارند.

قانون حداقل دستمزد فدرال در کانادا چیست؟

قانون حداقل دستمزد فدرال در کانادا چیست؟

قانون کمترین حقوق برای نخستین بار در سال ۱۹۱۸ در ایالت مانیتوبا مصوب شد. ایالت های ساسکاچوان، کبک، انتاریو و نوا اسکوشیا در سال ۱۹۲۰ میلادی به اجرای این قانون پرداختند. سایر ایالت ها نیز با فاصله زمانی کمی از این ضوابط تبعیت کردند. در سال ۱۹۶۰ منطقه پرنس ادوارد، به عنوان آخرین ایالت در کانادا، شرایط اجرای قانون کمترین حقوق را فراهم نمودند.

تصویب قوانین کمترین دستمزد برای یک ساعت ارائه خدمات، در کشور کانادا با هدف پشتیبانی از بانوان، کارگران در سنین پایین و کارگرهایی که عضو اتحادیه نبودند، انجام شد. به این علت که کیفیت زندگی برای این اقشار افزایش یابد و به نوعی به مبارزه با فقر پرداخته شود.

هر چند در وضع این قوانین، مخالفت هایی نیز شکل گرفتند. تعدادی از معترضین بر این عقیده بودند که مشخص کردن کمترین حقوق سبب می شود تا آمار بیکاری برای افراد کارگر با کمترین تخصص و تبحر، زیاد شود. با وجود همه این شرایط، قوانین کمترین دستمزد کارگر ساده در کانادا تا به امروز در حال اجرا می باشد.

بر این اساس، ایالت ساسکاچوان از لحاظ کمترین حقوق در کانادا در اولویت قرار گرفته است. به این مفهوم که حداقل سطح حقوق، مربوط به این قسمت از کانادا می باشد.

کمترین حقوق فدرال در کشور کانادا برای کسانی که در قسمت های ویژه بازرسی فدرال مشغول به خدمت رسانی می باشند، مانند مؤسسات اقتصادی و بانک ها، سازمان های پادشاهی فدرال، امور مرتبط با پست و مخابرات و...، اجرا می شود.

با این وجود، چنانچه در مشاغلی که مورد بررسی فدرال می باشند، مشغول به کار هستید که کمترین حقوق ایالتی بیشتر از کمترین حقوق فدرال را دارد، حقوق بیشتری را کسب خواهید کرد.
کمترین حقوق فدرال در ۲۹ ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ که اجرای آن اجباری شد، در اولین روز از ماه آوریل هر سال، مطابق با متوسط بالارفتن سالیانه نمودار هزینه مصرف کننده، مقرر می گردد.

منظور از تنظیم و ارزیابی سالیانه شاخص این می باشد که کمترین حقوق فدرال هماهنگ با میزان افزایش غیر عادی هزینه ها مشخص گردد.
با توجه به نمودار هزینه مصرف کننده، مطابق با جدیدترین آمار به دست آمده، کمترین حقوق فدرال در کشور کانادا، ۱۵.۵۵ دلار در یک ساعت می باشد.

کمترین میزان حقوق کارگر ساده در کشور کانادا و ایالت های آن چقدر است؟

کمترین میزان حقوق کارگر ساده در کشور کانادا و ایالت های آن چقدر است؟

میزان حقوقی که کارگران ساده در کانادا دریافت می نمایند، در همه ی ایالت های گوناگون کانادا مبلغ یکسانی نمی باشد. 
هر بخش کانادا با در نظر قرار دادن موقعیت های مربوط به خود، قوانین و ضوابط کاری مختلفی دارند. در نتیجه مواردی مانند کمترین حقوق کارگران در کانادا، کمترین دستمزد روزانه در کانادا، ساعت های کاری و چگونگی اضافه کاری، دستمزد کارکنان و غیره در ایالت های گوناگون این کشور با هم تفاوت دارند.

حد وسط کمترین حقوق در کانادا ۴۷ دلار در طی یک سال یا حدود ۲۵ دلار در ساعت می باشد. حداقل دستمزد یک کارگر ساده در کشور کانادا از حدود ۳۷ دلار در طول ۱۲ ماه آغاز می شود. هرچند بیشتر کارگرهای با سابقه تا حدود ۹۳ دلار در طی سال حقوق دریافت می کنند.
همان گونه که بیان شد، میزان حقوق کارگر ساده در استان های کانادا متفاوت است. در ادامه  مقاله و با کمک کارشناسان شزکت الست گروپ، شرایط هر استان را به طور جداگانه بررسی می کنیم.

میزان حقوق دریافتی یک کارگر ساده در آلبرتا کانادا:

ایالت آلبرتا که در شهر کلگری قرار دارد، بیشترین حقوق را به کارکنان می پردازد. این استان برای کسانی که تصمیم دارند پول بیشتری را پس انداز نمایند، انتخاب بسیار مناسبی می باشد، چرا که نسبت به مناطق انتاریو و بریتیش کلمبیا، هزینه های کمتری را نیاز دارد.

کمترین میزان حقوق در یک ساعت، ۱۵ دلار برای کارگر معمولی و مبلغ ۱۳ دلار کانادا در ساعات برای کارگران کمتر از ۱۸ سال می باشد که این اجازه را دارند تا حدود ۲۸ ساعت در یک بازه زمانی هفت روزه مشغول به کار باشند.

میزان حقوق دریافتی یک کارگر ساده در انتاریو کانادا:

انتاریو یکی از استان های کانادا می باشد که از نظر تعداد افراد ساکن در آنجا و امور مالی و تجاری، عظیم ترین و پیشرفته ترین ایالت کانادا است. مرکز این استان شهر تورنتو است و فدرال اتاوا که پایتخت کشور کانادا محسوب می شود هم در آن واقع شده است. این منطقه از کانادا از لحاظ میزان درآمد، رده دوم را به خود اختصاص داده است.

حقوق کارگر عمومی در این شهر، مبلغ ۱۴ دلار در یک ساعت می باشد. افرادی که در کافه تریا و مراکز خرید، انواع نوشیدنی ها را سرو می نمایند، به علت دریافت انعام، مبلغ ۱۲.۲ دلار در ساعت دستمزد می گیرند. کارگرانی که کمتر از ۱۸ سال دارند، با کار کردن به مدت حدود ۲۸ ساعت در طی یک هفته، ۱۳ دلار در ساعت دستمزد دریافت می نمایند.

میزان حقوق دریافتی کارگر ساده در نوناووت کانادا:

بهتر است بدانید کار کردن در این منطقه دشوار است. این سرزمین یکی از دوردست ترین بخش های جهان است که جمعیت بسیار کمی در آن زندگی می کنند. ساکنان نوناووت به زبان فرانسوی صحبت می نمایند. مهم ترین و پرطرفدارترین شغل ها در این استان، کارهای خدماتی از قبیل مدیریت، خدمات بهداشت و غیره می باشد.

با این شرایط، بومیان این منطقه هیچ تبحری ندارند و اکثر شاغلان موجود در نوناووت کانادا، کارگرانی هستند که با حقوق های زیاد جذب این بخش شده اند. در استان نوناووت، کمترین حقوق دریافتی یک کارگر معمولی ۱۳ دلار می باشد.

میزان حقوق دریافتی کارگر ساده در منطقه یوکان کانادا:
کمترین درآمد کارگر ساده در منطقه یوکان، ۱۲.۷ دلار می باشد.
میزان حقوق دریافتی کارگر ساده در استان کبک کانادا:
همچنین در استان کبک و عظیم ترین شهر آن مونترال، کمترین حقوق برای کارگر ساده ۱۲.۵ دلار کانادا و مبلغ ۱۰.۰۵ دلار برای انعام به وی داده می شود. زبان اصلی شهروندان کبک، فرانسوی می باشد.
میزان حقوق دریافتی کارگر ساده در جزیره پرنس ادوارد کانادا:
پرنس ادوارد کوچک ترین استان کانادا از لحاظ جمعیت و مساحت محسوب می شود. در این منطقه همانند ایالات بریتیش کلمبیا، طی ۶ ماه نخست، حقوق کم و در ۶ ماه بعدی، دستمزد بالاتری به کارگران پرداخته می شود.

در کدام بخش های کشور کانادا، موقعیت های شغلی فراوانی برای کارگرهای ساده وجود دارد؟

افرادی که تصمیم به انجام فعالیت کارگری در کشور کانادا را دارند، با برخورداری از جواز معتبر و مطابق با قانون کار، می توانند در تمام مناطق و استان های کانادا مشغول به کار شوند.

البته در مجموع، مناسب ترین استان های کانادا برای اقدام به کارگری مناطق تورنتو، کلگری، ادمنتون، مونترال و ونکوور هستند. افزایش رشد و گستردگی اقتصادی در این ایالت های توسعه یافته و عظیم کانادا، موقعیت های کاری مختلفی را برای افراد کارگر فراهم نموده است. افزون بر این شهرها، بازار کار کارگران در استان های مونکنتون، کینگ استون و کبک هم قابل قبول و مناسب می باشد.

در مقابل، استان های لابرادور، نیوفاندلند، منطقه پرنس ادوارد و آتلانتیک از موقعیت های کاری اندکی برخوردار هستند چرا که آمار بیکاری در این ایالت ها بسیار زیاد می باشد. بیشترین سطح درآمدی و دستمزد کارگر ساده در کانادا مختص به ایالت ادمنتون و کمترین دستمزد متعلق به استان هالیفکس است.

آیا از قانون های مرتبط با استخدام کارگر ساده در کانادا مطلع هستید؟

آیا از قانون های مرتبط با استخدام کارگر ساده در کانادا مطلع هستید؟

Employment Standards Act  یا قانون های مربوط به استخدام، به دسته ای از قوانین گفته می شوند که از حقوق کارگرها در مقابل صاحبان مشاغل پشتیبانی می نماید. ضوابط و قانون های به کار گرفتن کارگران در استان های گوناگون کانادا با یکدیگر تفاوت دارند. قانون های مصوب مرتبط با استخدام در منطقه کبک با قوانین مختص استخدام در استان اونتاریو از لحاظ بسیاری از فاکتورها با هم متفاوت هستند.

با توجه به این نکته که قوانین استخدامی با تغییرات منظم در بازه های زمانی ۶ ماهه مواجه هستند، اطلاع از این قانون ها برای افرادی که تصمیم به کارگری و شاغل شدن در کانادا را دارند، ضروری می باشد. مسلماً شما می توانید مهاجرت به کشور کانادا از روش خود اشتغالی را هم ارزیابی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، بهتر است از راهنمایی های شرکت مهاجرتی الست گروپ استفاده کنید.

حقوق کارگر ساده در کانادا و قانون های استخدام

حقوق کارگر ساده در کانادا و قانون های استخدام

مطابق با ضوابط کاری کشور کانادا، کارفرما می تواند درخواست کننده ای که از سن کمتر از ۱۷ سال برخوردار است را برای اشتغال در کارخانه ها، امور ترابری، تعمیرات و مواظبت، ارتباطات و یا مراکز خدمت رسانی برای اشتغال انتخاب نماید.
با این همه، استخدام درخواست کنندگان با سن کمتر از ۱۷ سال، مطابق با قوانین عنوان شده در ذیل می باشد.
•    درخواست کننده کمتر از ۱۷ سال مجبور به شرکت در کلاس های درسی نباشد.
•    درخواست کننده با سن کمتر از ۱۷ سال برای استخدام در شغل های زیرزمینی و فعالیت در معادن، مورد پذیرش قرار نگیرد.
•    درخواست کننده کمتر از ۱۷ سال مطابق با ضوابط استخدامی متداول برای آن شغل مخصوص استخدام شود.

عدالت در موضوع حقوق کارگر ساده در کانادا چگونه اجرا می شود؟

عدالت در موضوع حقوق کارگر ساده در کانادا چگونه اجرا می شود؟

مطابق با قوانین حقوق بشر در کانادا، تمام شرکت ها، کارگاه ها، مؤسسه های خصوصی و دولتی، مؤسسه های اقتصادی، سازمان های ترابری، شرکت های ارتباطی و کمپانی های تولید و پخش،  مستلزم اجرای قوانین استخدام در رابطه با کارگران خود هستند. مطابق با این اصل،  اعمال مخالفت با بی عدالتی و حق کشی پیرامون اشتغال و خدمت رسانی در برابر تمام کارگرهای ساده ی فعال در مشاغل مختلف در کانادا ضروری می باشد.
مطابق با قانون های اشتغال در کشور کانادا، تفاوتی بین نیروی زن یا مرد یا تبعیض جنسیتی و مسائل مربوط به تبعیض نژادی و رنگ پوست، از نظر درآمد و حقوق و روزهای کاری وجود ندارد.
معیار فعالیت کارگر در کانادا، مهارت کافی در شغل انتخابی، توانایی های کارشناسی و حرفه ای است.
حقوق ماهیانه کارگرها هماهنگ با کیفیت کار و تبحر نیروهای زن و مرد، به طور برابر تعیین و پرداخت می گردد.
با این که اجرای مساوات در قانون کار کارگران در کشور کانادا وجود دارد، میزان تخمین زده شده همکاری بانوان در کانادا به عنوان کارگر ساده حدود ۴۲ درصد و کارگر مرد تقریباً ۵۸ درصد محاسبه شده است.

حقوق کارگران در کانادا چگونه به مسئولیت های کاری آن‌ ها وابسته است؟

حقوق کارگران در کانادا چگونه به مسئولیت های کاری آن‌ ها وابسته است؟

کارگران ساده در کانادا بر پایه قانون های این کشور، فعالیت های شغلی گوناگونی دارند. هر چند اقتصاد کانادا با توسعه یافتن و مدرن شدن، تعداد زیادی از صنایع  ماشین آلات و ابزارها را جانشین نیروی خدمات رسان انسانی کرده است،. البته همچنان در قسمت های زیادی، کارگران وظیفه انجام بسیاری از مشاغل ساده تا دشوار را بر عهده می گیرند. تعدادی از مسئولیت های کاری کارگران در کارگاه ها و فعالیت های مرتبط با صنایع کانادا عبارتند از:
نقل و انتقال اجناس و فرآورده ها
بسته بندی کردن اجناس
تفکیک کردن مواد دورریختنی از فرآورده ها
اعمال ساخت های منظم و حساس روی اجناس

فرستادن کارگر ساده به کانادا از روش طرح مهاجرتی کارگر ساده ایالت آتلانتیک، چگونه صورت می گیرد؟

فرستادن کارگر ساده به کانادا از روش طرح مهاجرتی کارگر ساده ایالت آتلانتیک، چگونه صورت می گیرد؟

ایالت آتلانتیک کانادا از ۴ بخش تشکیل شده است که شامل منطقه پرنس ادوارد، نیو برانزویک، نووا اسکوشیا و نیوفاندلند می باشد. به منظور فراهم آوردن کارکنان بایسته، برای انجام فعالیت در بخش بزرگ و توسعه یافته ساحلی اطراف این مناطق، دولت کانادا به وسیله طرح کارگر ساده ی آتلانتیک، مبادرت به استخدام کارگر ساده بین المللی می نماید. استفاده از این شیوه، آسان ترین روش برای آغاز به کار در کشور کانادا می باشد، چرا که احتیاج به هیچ نوع مهارت و سابقه کاری در این کشور لازم نمی باشد.

با اهمیت ترین مقدمات برای اقدام به این طرح مهاجرتی، دوازده ماه سابقه کاری وابسته در کشور خود یا سایر مناطق جهان می باشد. همچنین متقاضی باید یک پیشنهاد کاری موثق و دارای اعتبار از یک کارغرمای مورد تأیید در یکی از این ۴ ایالات ذکر شده، دریافت نماید.

کارگر ساده در کانادا چگونه کار می کند؟

کارگر ساده در کانادا چگونه کار می کند؟

همان گونه که در قسمت های قبلی بیان شد، برای کار در کشور کانادا به یک پیشنهاد کاری یا جاب آفر و یک گواهی کار کانادایی احتیاج دارید. فقدان کارگر برای انجام شغل های مختلف و تخصص های گوناگون از روش طرح مهاجرتی کارگر بین المللی کوتاه مدت فراهم می شود.

این طرح برای شغل مراقبت بهداشت، کارگر معمولی در امور کشاورزی و بقیه مشاغلی که در گروه شغل های با حقوق پایین جای دارند، برنامه های مهاجرتی ویژه خود را دارند. اگر شخص درخواست کننده شغل در کانادا، از یک کارفرمای اهل کانادا پیشنهاد کاری اخذ نماید، مجاز است تا برای اخذ گواهی کاری در کانادا، به وسیله یکی از طرح های مرتبط، تقاضای خود را ارسال نماید.

ساعات کاری یک کارگر ساده در کانادا چگونه تنظیم می شود؟

ساعات کاری یک کارگر ساده در کانادا چگونه تنظیم می شود؟

روزهای کاری استاندارد در کشور کانادا از روز دوشنبه شروع شده و تا جمعه به پایان می رسد. ساعت شروع به کار از حدود ۸ صبح تا ۵ عصر ادامه دارد. البته در بعضی موارد، این زمان ها با سی دقیقه اختلاف تنظیم می شوند. اما روی هم رفته حدود ۴۰ ساعت در طی یک هفته، یا حدود ۸ ساعت روزانه، جزء ساعات کاری مفید حساب می شوند.

بیشینه میزان ساعات کاری در هفته ۴۸ ساعت است که اغلب و در موارد متعدد، کارگران می توانند این زمان را در طول هفته نیز مشغول به کار باشند.
نکته قابل توجه این است که کارفرما موظف است تا برای کار زیادتر از ۸ ساعت در طول روز یا ۴۰ ساعت در یک هفته، به کارکنان خود مبلغی را برای این که ایشان کاری بیشتر از زمان معین شده قانونی انجام می دهند، پرداخت کند.
اندازه دقیق ساعت های کاری به برنامه سازمان بندی شده کارگر، رده شغلی و تمام جزئیاتی که در توافقنامه کنترلی تنظیم شده است، وابسته می باشد.
صاحبان کار، مجاز نیستند که کارگران را افزون بر زمان های مقرر شده، به انجام کار وادار کنند. 
شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که در ایالت نیوبرانزویک هیچ مانعی برای کمیت و میزان ساعت های کاری کارگران تنظیم نشده است.

خدمات ارائه شده توسط شرکت مهاجرتی الست گروپ، پیرامون موضوع اشتغال به عنوان کارگر ساده در کانادا چگونه است؟

خدمات ارائه شده توسط شرکت مهاجرتی الست گروپ، پیرامون موضوع اشتغال به عنوان کارگر ساده در کانادا چگونه است؟

افرادی که تصمیم دارند تقاضای کار و اشتغال خود را به عنوان کارگر ساده در کشور کانادا ارسال نمایند، به وسیله ثبت نام در طرح مهاجرتی سیستم اکسپرس اینتری کانادا می توانند به این کشور وارد شوند. تمام درخواست کنندگان برای مهاجرت شغلی به کانادا می توانند از طریق مشاوره با متخصصان با تجربه در شرکت مهاجرتی الست گروپ، به آسانی به هدف خود دست یابند. تیم کارشناسان خبره این شرکت مهاجرتی، با ارزیابی موقعیت متقاضیان کارگری در کانادا، مناسب ترین روش مهاجرت را در اختیار ایشان قرار می دهند.

فرستادن مدرک های درخواست کنندگان و دریافت ویزای کاری کانادا، نمونه ای از خدمات مهاجرتی مشاوران فعال در شرکت مهاجرتی الست گروپ می باشند. 
همچنین پیگیری و بررسی پرونده های مهاجرت کاری به کانادا به وسیله وکلای ماهر در کشورهای ایران و کانادا، در واقع نوعی ضمانت نامه ی دریافت ویزای کاری این کشور، برای افراد متقاضی وکارگران عمومی محسوب می شود.

مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ با سوابق طولانی خود در زمینه مهاجرت با انگیزه کاری به کانادا، معتقد هستند که شاید در یکی از ایالت های کانادا حقوق کارگر ساده بسیار مناسب و ایده آل به نظر برسد، ولی هنگامی که افراد عوامل گوناگون را مد نظر قرار می دهند، به این نتیجه دست می یابند که سایر استان ها بهتر می باشند. عواملی مانند قیمت خرید منزل، اقلیم آب و هوایی، مخارج زندگی، مالیات و آمار اشتغال افرادی که از کشور ایران به آن نقطه مهاجرت کرده اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران شرکت الست گروپ تماس بگیرید.

جمع بندی

جمع بندی

در این مقاله که با راهنمایی های شرکت مهاجرتی الست گروپ گردآوری نموده ایم، به بررسی حقوق کارگر ساده در کانادا و تمام مسائل و قوانین مرتبط با آن پرداختیم.
همچنین به صورت دقیق، هزینه ها در کشور کانادا را بیان کردیم. چنانچه تصمیم داشته باشید به عنوان درخواست کننده مهاجرت کاری به این کشور سفر نمایید، موضوع ارزش کار در کانادا را با در نظر قرار دادن مهارت های خود ارزیابی کنید.

همچنین در مورد تفاوت میزان حقوق کارگر ساده در ایالت های مختلف کانادا، توضیحاتی را ارائه نمودیم.
حقوق کارگر ساده در کانادا مسئله بسیار مهمی است. چنانچه تمایل دارید اطلاعات جدیدتر و کامل تری را قبل از مهاجرت کاری به کانادا کسب کنید، قطعاً مشاوره با کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ، کمک بسیاری را در مورد این اقدام به شما ارائه می دهد.

همچنین مطالعه سایر مقاله های تهیه شده توسط الست گروپ می تواند دید بهتری را در مورد دستمزد کارگر ساده در کانادا، پیش روی شما قرار دهد.