اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مدت زمان صدور پاسپورت

مدت زمان صدور پاسپورت

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع مدت زمان صدور پاسپورت اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم.

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع مدت زمان صدور پاسپورت اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم.
چنان چه شما نیز علاقه مند به این مبحث می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

مباحثی که در مقاله مدت زمان صدور پاسپورت به آن پرداخته ایم، در ذیل لیست شده اند:
مدت زمان اعتبار پاسپورت
شرایط لازم برای اخذ پاسپورت
مدارک لازم برای اخذ پاسپورت برای آقایان
مدارک لازم برای اخذ پاسپورت برای بانوان
ویژگی های لازم برای عکس پاسپورت
ویژگی های عکس پاسپورت برای آقایان
ویژگی های عکس پاسپورت برای بانوان
مراحل مختلف دریافت پاسپورت
نکات مهم در ارتباط با اخذ پاسپورت
انواع مختلف پاسپورت
دلایل تعویض پاسپورت
مدت زمان صدور پاسپورت
مدت زمان تعویض پاسپورت
چگونگی پیگیری وضعیت صدور پاسپورت
شرایط تعویض پاسپورت برای ایرانیان خارج از کشور
در چه شرایطی پاسپورت صادر نمی شود؟
سریع ترین مدت زمان صدور پاسپورت
برطرف کردن مشکلات صدور پاسپورت
سخن پایانی

 

پاسپورت یا همان گذرنامه، یک مدرک معتبر بین المللی می باشد. هر یک از دولت ها، بدون در نظر گرفتن موقعیت شهروندان خود، می توانند برای ایشان، اقدام به صدور پاسپورت نمایند.
 پاسپورت، یک مدرک قابل استناد و مهم می باشد که فرد در هر کجای جهان که باشد، می تواند به وسیله آن، هویت خود را به صورت رسمی و معتبر اثبات نمایند.

اینفوگرافیک مدت زمان صدور پاسپورت

اینفوگرافیک مدت زمان صدور پاسپورت

علاوه بر اهمیت پاسپورت به عنوان یک مدرک قابل استناد هویتی، آن را می توان ضروری ترین مدرک برای ورود به خاک کشوری دیگر به جز کشور مبداً و اصلی فرد دانست. هر فرد، برای خارج شدن و وارد شدن از خاک کشور خود، می بایست حتماً پاسپورت داشته باشد. 

لازم به ذکر است که فردی که قصد خروج از کشور را داشته باشد، مهری دال بر خروج وی از کشور، در یکی از صفحات پاسپورت زده می شود. همچنین هنگامی که فرد به کشور دیگری وارد و یا خارج می شود، مهری در مرز در پاسپورت فرد زده می شود که نشانگر وارد شدن و یا خارج شدن وی، از کشور مورد نظر می باشد.

ویدئو مدت زمان صدور پاسپورت

همچنین، اگر فرد، قصد سفر به کشوری را داشته باشد که نیاز به ویزا داشته باشد، ویزای کشور مربوطه، پس از صدور از طرف کشور مقصد، در یکی از صفحات پاسپورت وی درج می گردد که این امر، نشانگر آن است که به آن فرد اجازه ورود و یا خروج از آن کشور داده شده است.

با توجه به این امر که پاسپورت کشورمان در زمره بی اعتبارترین و ضعیف ترین پاسپورت های جهان قرار گرفته است، شهروندان ایرانی برای این که بتوانند به بیشتر کشورهای جهان سفر کنند، می بایست حتماً در ابتدا ویزای این کشورها در پاسپورتشان درج گردد تا اجازه ورود به کشور مربوطه را پیدا نمایند. 
کشوری که اقدام به صدور پاسپورت برای شهروند خود می نماید، از اهمیت بسیار زیادی در اعتبار پاسپورت برخوردار می باشد. 
 
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " پرداخته است. 
در این مقاله، سعی شده است تا  تمامی چالش های مرتبط با پاسپورت، اشاره کرده و در این راستا، از راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار بهره گرفته شده است.

چنان چه شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، ما را تا پایان این مبحث، همراهی نمایید.
با توجه به شرایط کشور مربوطه، شهروندی که دارای پاسپورت می باشد، می تواند به برخی از کشورهای جهان بدون پاسپورت سفر نمایند. 

جالب است بدانیم که برای برخی از پاسپورت هایی که صادر می شوند، بعضی از کشورها، حتی برای یک ترانزیت چند ساعته نیز درخواست ویزا می کنند. به عنوان نمونه، اگر فردی ویزای شینگن نداشته باشد و تمایل به سفر به یکی از کشورهای این حوزه را داشته باشد، حتی نمی تواند برای سفر خود، بلیت تهیه نماید.

بدین صورت که اگر پرواز فرد، یک ترانزیت چند ساعته در یکی از فرودگاه هایی که در کشورهای حوزه شینگن واقع شده اند، داشته باشد، فرد می بایست حتماً پیش از ورود به فرودگاه و ترانزیت، ویزای شینگن تهیه نماید. 

به همین دلیل، یکی از موارد بسیار مهم در زمینه اخذ پاسپورت، اطلاع از میزان اعتبار آن می باشد. این امر که پاسپورت کشور مبداً برای ورود به چه کشورهایی ویزا نیاز دارد و سفر به چه کشورهایی بدون ویزا، امکانپذیر می باشد، بسیار حائز اهمیت است.

آگاهی داشتن از این موارد، می تواند از برخی مشکلاتی که در هنگام سفر و عبور از مرز برای افراد، پیش می آید، جلوگیری کند. برای اطلاع از شرایط فوق الذکر، بهترین گزینه اخذ مشاوره از افرادی با تجربه و آشنا با قوانین می باشد تا با راهنمایی های خویش، دشواری های سفر را سهل و آسان نمایند.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین مشاوران و وکلای کشور، همواره بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و انجام تمامی امور مهاجرتی، از جمله اخذ ویزا برای کلیه کشورهای جهان می باشد.

با بهره گیری از رهنمودهای مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، از میزان اعتبار پاسپورت و بهترین راه برای چگونگی اخذ ویزا برای کشورهای مختلف جهان، آگاهی پیدا کنید.
 
در این مقاله، موضوع مدت زمان صدور پاسپورت مورد بررسی قرار گرفته است.

اگر شما نیز از علاقه مندان به این مبحث می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

مدت زمان اعتبار پاسپورت

مدت زمان اعتبار پاسپورت

کشورهای مختلف، قوانین متفاوتی را برای اعتبار زمان پاسپورت در نظر می گیرند. این اعتبار، برای توریست هایی که از کشور دیگری تمایل به ورود به کشور مقصد را دارند، متفاوت می باشد.
 اما در ارتباط با این امر، باید در نظر داشت که بیشتر کشورهای جهان، زمانی پذیرای توریست می باشند که از اعتبار پاسپورت وی، حداقل 6 الی 7 ماه مانده باشد.

به همین دلیل، توصیه مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ به علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی، این است که پیش از اقدام به خرید بلیت، حتماً از مدت زمان اعتبار پاسپورت خود اطمینان حاصل نمایند.

البته می بایست در نظر داشت که قوانین برخی از کشورها در ارتباط با توریست ها، هر ساله تغییر می کند. به عنوان نمونه، کشورهای ترکیه، ویتنام و تایلند، هر ساله قوانین جدیدی را در این زمینه صادر می کنند که لازم است پیش از هر اقدامی، توسط کارشناسان شرکت الست گروپ، از این قوانین و تغییرات آن ها مطلع شوید. 
 
در این راستا، می توانید با تماس با شرکت مهاجرتی الست گروپ از راهنمایی های مشاوران این شرکت، در ارتباط با آخرین تغییرات در این زمینه مطلع گردید.

در کشورهایی از این قبیل، توریست ها می توانند برای مدت زمانی مشخص، بدون نیاز به ویزا در کشور مربوطه اقامت داشته باشند و پس از اتمام این مدت، فرد می بایست یا با مراجعه به سفارت آن کشور اقدام به اخذ ویزا نماید و یا به کشور خود بازگردد.

اما برای سفر به کشورهایی که در حوزه شینگن قرار دارند مانند سوئیس، هلند و فرانسه، فرد می بایست ابتدا اقدام به اخذ ویزای شینگن نماید. در این راستا، دقت شود که پاسپورت فرد، می بایست بیشتر از شش ماه اعتبار داشته باشد.

با توجه به  این امر که این مدت زمان اعتبار پاسپورت، برای هر کشور با کشور دیگر متفاوت می باشد، پیش از هر اقدامی در ارتباط با اخذ ویزا و یا خرید بلیت، ابتدا با مشاوران با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه موفق در ارتباط با انجام کلیه امور مهاجرتی و مسافرتی به کلیه کشورهای جهان، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و ویزا در سرتاسر کشور به شمار می رود. 
 
مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " می باشد. 

چنان چه قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید، خواندن این مقاله، برای شما بسیار مفید می باشد. 

پس ما را تا پایان آن، همراهی کنید.

شرایط لازم برای اخذ پاسپورت

شرایط لازم برای اخذ پاسپورت

برای دریافت پاسپورت، فرد متقاضی می بایست حداقل 18 سال سن داشته باشد. برای افرادی که زیر سن 18 سال باشند، اجازه ولی و یا سرپرست فرد، برای دریافت پاسپورت اجباری می باشد. 
به صورت کلی، فردی که در کشور ایران تمایل به دریافت پاسپورت داشته باشد، می بایست شرایط و مدارک ذیل را دارا باشد:
اصل شناسنامه
اصل کارت ملی
عکسی که در یکی از دفاتر پلیس +10 گرفته شده باشد.
برای افراد زیر 18 سال، اجازه محضری از جانب پدر و یا فردی که قیم قانونی فرد متقاضی اخذ پاسپورت می باشد.
برای افراد زیر 15 سال، ارائه دفترچه بیمه و گواهی اشتغال به تحصیل
داشتن اجازه کتبی برای بازنشستگان نظامی زیر 5 سال
ارائه کارت کانون بازنشستگان برای بازنشستگان نظامی زیر 5 سال

ارائه نامه حفاظت یگان که ارائه شده به دبیرخانه اداره گذرنامه و دفاتر خدمات الکترونیک شده باشد، برای نظامیان مشغول به کار الزامی است.
 
در صورتی که دارای شرایط خاصی می باشید و در مورد چگونگی اخذ پاسپورت خود، دچار سردرگمی شده اید، می توانید برای اخذ مشاوره، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، تماس حاصل نمایید. 

مدارک لازم برای اخذ پاسپورت برای آقایان

شرایطی که در بالا ذکر شده، یک سری مدارک عمومی می باشد که همگان می بایست آن را برای اخذ پاسپورت، ارائه کنند. اما در این میان، برخی از مدارک دیگری نیز هستند که می بایست تمامی آقایانی که تمایل به اخذ پاسپورت دارند، به یکی از دفاتر پلیس +10 ارائه کنند.

در ذیل به این مدارک، اشاره کرده ایم:
تمامی آقایان می بایست اصل و کپی کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت خود را برای دریافت پاسپورت، به همراه داشته باشند. 
افرادی که مشمول نظام وظیفه می باشند، می بایست حتماً مجوز رسمی از سازمان وظیفه عمومی را به مسئولین مربوطه ارائه دهند.
افرادی که کارت معافیت از خدمت آنان قدیمی می باشد، می بایست ابتدا برای دریافت کارت معافیت هوشمند اقدام نمایند. پس از یک روز کامل یعنی 24 ساعت کامل، با در دست داشتن برگه ثبت درخواست تعویض کارت، می توانند درخواست خود را برای دریافت پاسپورت ارائه دهند. 
تمامی دانشجویان مرد، می بایست از محل تحصیل خود، یک مجوز کتبی دال بر اشتغال به تحصیل خود در مرکز مربوطه دریافت نموده و این مجوز کتبی را به سازمان نظام وظیفه عمومی تحویل دهند. 
برای افراد بالای 50 سال، ارائه کارت معافیت و یا پایان خدمت، الزامی نمی باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مدارک و قوانین مرتبط با اخذ پاسپورت برای آقایان، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نموده و از راهنمایی های ایشان در ارتباط با چگونگی اخذ پاسپورت و سایر شرایط و ضوابط مرتبط با آن، اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت کامل و بدون نقص، کسب نمایید.
 
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع مدت زمان صدور پاسپورت پرداخته است. 

اگر شما نیز از علاقه مندان به این مبحث می باشید، ما را تا پایان این مقاله، همراهی کنید.

مدارک لازم برای اخذ پاسپورت برای بانوان

بانوان نیز همانند آقایان می بایست مدارک لازم برای اخذ پاسپورت را به مراجع مربوطه ارائه دهند. مدارک لازم برای اخذ پاسپورت برای خانم ها، شامل موارد ذیل می باشند:
    چنان چه فرد متقاضی اخذ پاسپورت متاهل باشد، می بایست از همسر خود، یک اجازه نامه کتبی و محضری داشته باشد.
    چنان چه بانوی متقاضی اخذ پاسپورت در خارج از کشور حضور داشته باشد، دیگر نیازی به ارائه این اجازه نامه کتبی نخواهد داشت. 
    اگر بانوی متقاضی اخذ پاسپورت، از همسر خود به صورت رسمی طلاق گرفته باشد، می بایست حتماً اصل طلاق نامه را به مراجع مربوطه ارائه دهد.
    چنان چه همسر فرد متقاضی فوت کرده باشد، می بایست حتماً گواهی فوت وی و اصل شناسنامه باطل شده همسر وی ارائه شود. 
 
تمامی موارد فوق الذکر، همگی مدارک عمومی مورد نیاز برای فرد متقاضی اخذ پاسپورت به تفکیک جنسیتی و در شرایط نرمال می باشد. 

در شرایطی که فرد، متقاضی اخذ پاسپورت بوده و شرایط خاصی داشته باشد، می تواند با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس گرفته و ایشان را از شرایط خویش مطلع سازد. 

مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ با توجه به شرایط و موقعیت فرد، بهترین راه را برای اخذ پاسپورت به وی پیشنهاد خواهند کرد. 

ویژگی های لازم برای عکس پاسپورت

ویژگی های لازم برای عکس پاسپورت

یکی از مهم ترین مدارک برای اخذ پاسپورت، عکس مورد تایید برای صدور پاسپورت می باشد. ذکر این نکته لازم است که در تمامی دفاتر پلیس +10 عکس مربوط به پاسپورت گرفته می شود و هیچ عکس دیگری به جز آن مورد قبول نمی باشد.

علاوه بر این، کارهای انگشت نگاری و کپی تمامی مدارک نیز در تمامی این دفاتر انجام می شود. تمامی عکس ها برای پاسپورت، می بایست در فرمت سه در چهار باشند. 

در مواردی که افراد، جراحی های زیبایی داشته اند و ظاهر فعلی ایشان با تصویر شناسنامه و یا کارت ملی همخوانی نداشته باشد، می بایست حتماً از طرف پزشک معالج خود، گواهی انجام عمل جراحی را دریافت کرده و آن را به دفاتر پلیس+10 برای دریافت پاسپورت، ارائه دهند.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع مدت زمان صدور پاسپورت نگاشته شده است. 

در این راستا، از راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار بهره برده ایم. 

اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مبحث، همراه شوید.

ویژگی های عکس پاسپورت برای آقایان

ویژگی های عکس پاسپورت برای آقایان

علاوه بر موارد ذکر شده، عکسی که آقایان برای پاسپورت خود می گیرند، می بایست دارای شرایط ذیل باشد:

عکس آقایان می بایست بدون عینک، کلاه، کراوات و یا هر گونه زیور آلات باشد.

لباسی که آقایان به تن دارند، می بایست بدون هیچ گونه عکس و یا تصویر و نوشته باشد و کاملاً ساده باشد.

مدل موی سر، مدل ریش و یا سیبیل باید کاملاً ساده و بدون هیچ گونه مدل خاصی باشد.

مشخص بودن گوش ها، کل صورت و قسمت پیشانی

ویژگی های عکس پاسپورت برای بانوان

ویژگی های عکس پاسپورت برای بانوان

تصویر مورد قبول برای پاسپورت بانوان، می بایست شرایط ذیل را دارا باشد:
    داشتن حجاب کامل و مورد قبول
    چهره بدون هیچ گونه آرایش باشد.
    بدون هیچ گونه زیور آلات
    بدون عینک
    برای پوشش و حجاب، حتماً می بایست از مقنعه و یا روسری استفاده شود.
    گردی کامل صورت می بایست در عکس کاملاً مشخص باشد.
در ادامه شایان ذکر است که افرادی با شرایط ذیل، نمی توانند در دفاتر پلیس +10 عکس پاسپورت بگیرند:
    نوزادانی که سن ایشان زیر 3 سال باشند. 
    تمامی اقلیت های مذهبی که دارای محاسن خاص می باشند.
    بیمارانی که تحت درمان های شیمی درمانی می باشند.
    افرادی که از ناحیه سر، دچار آسیب دیدگی می باشند.
    افرادی که جراحی های زیبایی روی چهره خود انجام داده اند و هنوز در پروسه درمان به سر می برند. 
 
در ارتباط با عکس پاسپورت، همان گونه که به آن اشاره شد، تصاویر می بایست کاملاً منطبق با قوانین و ضوابط مورد نظر اداره مهاجرت ایران گرفته شوند و هر گونه تصویری که از این شرایط پیروی نکند، از نظر این سازمان مورد تایید نبوده و سبب رد درخواست دریافت پاسپورت می گردد.
 از همین رو، معمولاً دفاتر خدمات پلیس+10، حساسیت بسیاری را در این زمینه، از خود نشان می دهند. 

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " پرداخته است. 

چنان چه این موضوع برای شما جذاب می باشد، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

مراحل مختلف دریافت پاسپورت

مراحل مختلف دریافت پاسپورت

برای گرفتن پاسپورت، تنها مانع، جمع آوری مدارک مورد نیاز با توجه به شرایط فرد و جنسیت وی می باشد. اما به صورت کلی، اخذ پاسپورت، فرآیندی پیچیده و مبهم نمی باشد. 
برای دریافت پاسپورت، کافی است که مراحل زیر به ترتیب انجام شوند:
در مرحله نخست، فرد متقاضی اخذ پاسپورت می بایست به یکی از نزدیکترین دفاتر پلیس+10 مراجعه نماید. 
در مرحله دوم، می بایست تمامی مدارک مورد نیاز را به مسئول مربوطه ارائه دهد.

سپس از متصدی مربوطه می بایست فرم پاسپورت را دریافت نموده و آن را با دقت و بدون کم و کاستی و در صداقت کامل، تکمیل نماید. البته لازم به ذکر است که برای دریافت فرم، می بایست هزینه ای نیز به دفتر پلیس+10 داده شود و این فرم رایگان نمی باشد.

در مرحله بعد، از فرد متقاضی خواسته می شود که به داخل باجه مربوط به عکاسی روادید رفته و عکس پاسپورت خود را زیر نظر متصدیان امر بیندازد.
سپس نوبت به انگشت نگاری الکترونیکی می رسد که این کار زیر نظر مسئول مربوطه با دقت کامل انجام می گیرد.
مرحله بعد، پرداخت هزینه مربوط به پاسپورت می باشد.

پس از اتمام تمامی مراحل، به فرد برگه ای دال بر تکمیل پرونده داده می شود که این برگه در حقیقت رسیدی می باشد که هنگامی که پست، پاسپورت را به درب منزل فرد تحویل می دهد، می بایست به مامور پست داده شود.

همان گونه که به آن اشاره شد، دریافت پاسپورت، شامل مراحل پیچیده ای نمی شود و در شرایط عادی و نرمال، با ارائه مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه های مربوط به صدور گذرنامه، بدون هیچ گونه مشکلی، به فرد متقاضی تحویل داده خواهد شد.

با توجه به اهمیت وجود پاسپورت برای سفر به کشورهای دیگر و نیز لزوم وجود آن برای اخذ ویزا، اطلاع از شرایط و ضوابط مربوط به دریافت پاسپورت و نیز مدت زمان صدور آن، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

لذا، برای کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی در این راستا، می توانید با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نموده و از راهنمایی های ایشان در این زمینه بهره مند شوید. 
شرکت مهاجرتی الست گروپ، با تکیه بر سال ها تجربه و هزاران پرونده موفق مهاجرتی، بهترین گزینه برای اخذ انواع ویزا، برای کلیه کشورهای جهان بوده و در این راستا، از هیچ تلاشی برای رساندن متقاضیان اخذ ویزا، دریغ نخواهد نمود.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " نگاشته شده است. 

اگر شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

نکات مهم در ارتباط با اخذ پاسپورت

نکات مهم در ارتباط با اخذ پاسپورت

در زمینه دریافت پاسپورت، می بایست در نظر داشته باشید که حضور فرد متقاضی اخذ پاسپورت در دفتر پلیس+10 الزامی است.

چنان چه فرد تمایل داشته باشد که همسر و فرزندان وی به عنوان همراه در پاسپورت وی درج شوند، می بایست در زمان ارائه مدارک، مدارک همسر و فرزندان خود را نیز به مرکز مربوطه ارائه کند.

البته این نکته قابل ذکر است که در این شرایط، حضور همراهان برای اخذ پاسپورت الزامی نمی باشد. نکته دیگری که می بایست در نظر داشت، پس از چاپ و صدور پاسپورت، امکان هیچ گونه تغییری در تعداد همراهان وجود نخواهد داشت.

پاسپورت هایی که در ایران صادر می شوند، همگی اعتبار 5 ساله دارند و غیر قابل تمدید می باشند. بدین معنا که با پایان مدت زمان پاسپورت، فرد می بایست برای دریافت پاسپورت جدید اقدام کند. 
 
دقت شود که در هنگام پر کردن مدارک، ارائه نشانی کامل پستی و کد پستی الزامی می باشد. 

در صورتی که فرد متقاضی تمایل به تعویض پاسپورت خود داشته باشد، می بایست در هنگام ارائه درخواست تعویض پاسپورت خود، حتماً پاسپورت قبلی را به دفتر پلیس+10 ارائه کند. همچنین می بایست از تمامی صفحات پاسپورت که دارای مهر ورود و خروج و ویزا می باشند، کپی تهیه کرده و به متصدی مربوطه تحویل دهد.

دقت کنید که هیچ گاه و در هیچ شرایطی، مدارک هویتی خود را در اختیار افرادی که نمی شناسید، قرار ندهید. مدارک هویتی مانند گذرنامه و شناسنامه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و در صورت هر گونه سوء استفاده و مشکل، مسئولیت همه چیز به عهده دارنده مدارک می باشد. 

با توجه به این امر که برخی از شرکت های مسافربری، برای انجام سفرها، پاسپورت ها را دریافت می کنند، دریافت رسیدی که در آن زمان دریافت پاسپورت و بازگرداندن پاسپورت قید شده باشد، الزامی است. 
 
مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع مدت زمان صدور پاسپورت می باشد. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع هستید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

در بسیاری از موارد، ماموران مرزی به سبب سهل انگاری، فراموش می کنند که برای برخی از پاسپورت ها، مهر ورود و یا خروج بزنند. بسیار مهم است که در هنگام عبور از مرز، پاسپورت خود را چک کرده و از وجود مهر ورود و یا خروج اطمینان حاصل نمایید.

لذا بدون این مهر، فرد خاطی متهم به ورود غیر مجاز به کشور شده و تمامی عواقب این امر، تنها متوجه وی خواهد شد. 
نکته بسیار بسیار مهم، برای افرادی که تمایل به اخذ ویزا برای کشورهایی دارند که در ایران سفارت ندارند همانند کشور کانادا؛ به هیچ عنوان، پاسپورت خود را به دست افرادی ناشناس و واسطه برای اخذ ویزا نسپارید.

به هیچ شخصی که بدون یونیفورم مخصوص بوده و یا کارت شناسایی معتبر نداشته باشد، در فرودگاه ها، پایانه ها و هرگونه اماکن دیگر، اعتماد نکنید. 

این افراد، با ظاهری فریبنده و در ظاهر برای کمک یا کنترل مدارک به قربانیان خود نزدیک می شوند و تنها به هدف دریافت مدارکی معتبر و دزدیدن این مدارک، اقدام می نمایند. دقت کنید که به هیچ عنوان، از ارائه وسایل و مدارک خود به خصوص پاسپورت به دیگران، خودداری نمایید.

عکس دختران بالای 5 سال، می بایست با حجاب کامل باشد و افراد بالای 15 سال، می بایست شناسنامه عکسدار داشته باشند. 

افراد زیر 15 سال می بایست گواهی اشتغال به تحصیل، دفترچه بیمه و یا پاسپورت عکسدار خود را به متصدی مربوطه ارائه کنند. 

در مورد کودکان زیر 6 سال، والدین کودک باید حتماً یک قطعه از عکس کودک خود را در مدارک مربوطه قرار دهند. 

انواع مختلف پاسپورت

انواع مختلف پاسپورت

پاسپورت در یک کشور، تنها برای شهروندان همان کشور صادر می گردد و از شرایط و قوانین مربوط به آن کشور، پیروی می کند. در کشور ما ایران، به صورت کلی سه نوع پاسپورت مختلف برای متقاضیان اخذ پاسپورت صادر می گردد.

در ذیل، به این موارد اشاره کرده ایم:

پاسپورت گردشگری

این پاسپورت، معمولاً برای افرادی صادر می شود که قصد انجام سفرهای توریستی، سفرهای تحصیلی و یا کاری و از این قبیل سفرها را در سر دارند.

پاسپورت دیپلماتیک

این پاسپورت تنها به سران سیاسی کشور و افراد سیاسی صادر می شود.

پاسپورت خدمت

این پاسپورت تنها برای کارمندان دولتی و مشاغل صادر می گردد.
 
در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع مدت زمان صدور پاسپورت اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 

در این زمینه، از توصیه های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهره گرفته ایم. 

چنان چه تا این بخش از مقاله،برای شما مفید بوده است، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

دلایل تعویض پاسپورت

دلایل تعویض پاسپورت

با توجه به این امر که ، هویت یک فرد در کشور دیگر می باشد، بدون داشتن آن، فرد اجازه خروج از کشور را نخواهد داشت و از طرف دیگر، اجازه ورود به کشور دیگری را نیز ندارد. 
وظیفه هر فرد مسافری می باشد که پیش از سفر به کشور دیگر، ابتدا از شرایط پاسپورت خود و اعتبار آن مطلع شود. چنان چه پاسپورت فرد نیاز به تعویض داشته باشد، می بایست سریعاً اقدام به انجام این کار نماید.
 
 پاسپورت به دلایل مختلفی نیاز به تعویض دارد که در زیر به برخی از این موارد، اشاره کرده ایم:

اتمام اعتبار پاسپورت

هنگامی که پاسپورت صادر می شود، تاریخ پایان اعتبار آن نیز در پاسپورت درج می گردد. اعتبار پاسپورت، بر اساس قوانین و شرایط کشورهای مختلف، متفاوت می باشد. در بیشتر کشورهای جهان، پاسپورت ها اعتباری 10 ساله دارند.

این در حالی است که مدت اعتبار پاسپورت در ایران، تنها 5 سال می باشد. پس از اتمام اعتبار پاسپورت، دیگر فرد نمی تواند از آن استفاده نماید. به همین دلیل، پیش از اتمام مهلت اعتبار پاسپورت، فرد می بایست اقدام به تعویض آن نماید.

پیش از انجام سفری طولانی

برای سفرهای طولانی مدت که امکان دارد تا 6 ماه به طول بیانجامد، فرد می بایست در نظر داشته باشد که پیش از سفر، به تاریخ پاسپورت خود دقت نماید که بیش از 6 ماه، مهلت داشته باشد. به همین منظور، اگر فرد قصد سفری طولانی را دارد و پاسپورت وی اعتباری کمتر از 6 ماه دارد، می بایست اقدام به تعویض پاسپورت خود بنماید. 

چنان چه فرد، بدون تعویض پاسپورت خود و با اعتباری کوتاه مدت، اقدام به سفر نماید، احتمال دیپورت شدن از کشور مورد نظر و یا حتی عدم اجازه ورود به کشور مربوطه وجود داشته باشد. 

جدا کردن پاسپورت فرزندان

جدا کردن پاسپورت فرزندان

همان طور که در بخش های پیشین به آن اشاره شد، فرزندان می توانند به دو صورت دارای پاسپورت باشند. اگر پاسپورت ایشان مستقل باشد، بدین معناست که پاسپورتی جداگانه داشته و به صورت عادی می توانند اقدام به سفر نمایند.

اما اگر پاسپورت ایشان به صورت وابسته باشد، این بدان معناست که نام کودک، در پاسپورت قیم وی وارد می شود. این فرد می تواند پدر و یا یکی از اقوام درجه یک کودک باشد. اگر قیم تصمیم بگیرد که نام فرزند را از داخل پاسپورت خود خارج نماید، می بایست پاسپورت خود را تعویض نماید. 
 
مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " نگاشته شده است. 

اگر شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

مخدوش شدن پاسپورت

مخدوش شدن پاسپورت

اگر در پاسپورت فرد، خدشه ای وارد شده باشد نیز فرد می بایست آن را تعویض نماید. از انواع خدشه، می توان به هر گونه مشکل خط خوردگی، آسیب دیدگی و یا هر گونه تغییر فیزیکی در آن اشاره کرد. تعویض پاسپورت و دریافت پاسپورتی با اعتبار، در این شرایط الزامی می باشد. 

موارد دیگر

از دیگر مواردی که فرد می تواند برای تعویض پاسپورت خود اقدام نماید، می توان به تغییر مشخصات صاحب پاسپورت، از جمله نام و نام خانوادگی و یا تاریخ تولد اشاره کرد. 

همچنین در صورت مفقود شدن پاسپورت و یا پر شدن تمامی صفحات پاسپورت نیز فرد می تواند پاسپورت خود را تعویض کند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مواردی که تعویض پاسپورت را الزامی می کند، می توانید با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از مشاوره های ایشان، بهره مند شوید. 

مدت زمان صدور پاسپورت

مدت زمان صدور پاسپورت

برای دریافت گذرنامه پس از مراجعه به یکی از دفاتر پلیس+10 و ارائه مدارک لازم و مورد نیاز با توجه به شرایط فرد متقاضی و تکمیل تمامی فرم های لازم با دقت و صداقت کامل، و در نهایت، واریز تمامی مبالغ لازم برای دریافت پاسپورت، همه مراحل درخواست پاسپورت کامل می شود.

پس از اتمام تمامی این مراحل، مدارک می بایست برای بررسی به اداره مهاجرت فرستاده شده تا اجازه صدور پاسپورت، داده شود. 
پس از اتمام این مرحله و صدور پاسپورت، حداکثر تا 10 روز کاری زمان می برد تا پاسپورت به نشانی پستی که فرد در زمان تکمیل فرم های درخواست پاسپورت به آن ذکر کرده است، ارسال شود و به دست فرد برسد.

در شرایط خاص، احتمال افزایش این زمان وجود خواهد داشت. برای اطلاع از شرایط خاصی که سبب افزایش زمان صدور پاسپورت می شوند، می توانید با مشاوران مجرب و کاردان شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در ارتباط با انجام کلیه امور مهاجرتی و داشتن پرونده ای درخشان در زمینه اخذ ویزا برای کشورهای مختلف جهان، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و انجام خدمات مهاجرتی می باشد.

برای افزایش شانس خود در اخذ ویزا برای کشورهای مختلف دنیا، با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

در این مقاله، سعی کرده ایم در ارتباط با موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 

اگر شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

مدت زمان تعویض پاسپورت

مدت زمان تعویض پاسپورت

مدت زمان تعویض پاسپورت، تفاوت چندانی با زمان لازم برای صدور پاسپورت ندارد. اگر تمامی مدارکی که فرد ارائه کرده است، کامل و بدون نقص باشد و همچنین فرد دارای هیچ گونه سوء پیشینه نباشد، حداکثر تا 3 هفته پاسپورت صادر شده و به دست فرد و به آدرسی که در مدارک ذکر کرده است، خواهد رسید.

البته در بیشتر موارد، تعویض پاسپورت، تنها در چند روز انجام می شود. اما در برخی از موارد امکان به طول انجامیدن این پروسه وجود خواهد داشت. 
به همین سبب، مشاوران مجرب شرکت الست گروپ به تمامی افرادی که قصد سفر و یا اخذ ویزا را دارند، توصیه می نمایند که پیش از اتمام اعتبار پاسپورت خود، حتماً اقدام به تعویض پاسپورت خود نمایند و منتظر اتمام زمان اعتبار پاسپورت خود نمانند.

برای افرادی که تصمیم به سفرهای کوتاه مدت دارند، توصیه می شود تا یک ماه پیش از اتمام مهلت اعتبار پاسپورت خود، اقدام به تعویض آن نمایند.

در عین حال، افرادی که تمایل به انجام سفرهای طولانی مدت دارند، 6 ماه پیش از پایان اعتبار پاسپورتشان، می بایست پاسپورت خود را تعویض نمایند.

چگونگی پیگیری وضعیت صدور پاسپورت

چگونگی پیگیری وضعیت صدور پاسپورت

تمامی کسانی که به منظور تعویض پاسپورت خود اقدام کرده اند، پس از اتمام تمامی مراحل و تحویل رسید پستی، می توانند چگونگی وضعیت پاسپورت خود را پیگیری نمایند. یکی از روش های پیگیری وضعیت پاسپورت در ایران این است که می توانند به شماره پیامکی 1100 یک پیام بفرستند.

همچنین با شماره گیری کد *110# نیز می توان این روند را دنبال نمود. در هر دو مورد صدور پاسپورت و یا تعویض آن، با یکی از دو طریق کد و یا پیامک، می توان پیشرفت و وضعیت پاسپورت را پیگیری کرد. 
برای کسب اطلاعات گسترده تری در این زمینه، با مشاوران مجرب و زبده شرکت مهاجرتی و معتبر الست گروپ، مشورت نمایید.

در این مقاله، سعی داریم در ارتباط با موضوع مدت زمان صدور پاسپورت اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 

چنان چه تا این قسمت از مقاله برای شما مفید بوده است، با ما تا پایان این مقاله همراه بمانید.

شرایط تعویض پاسپورت برای ایرانیان خارج از کشور

شرایط تعویض پاسپورت برای ایرانیان خارج از کشور

تمامی ایرانیانی که خارج از ایران هستند و اعتبار پاسپورت ایشان به اتمام رسیده است و یا حداقل یک سال به اتمام این مهلت باقیمانده باشد، با در دست داشتن مدارک ذیل، می توانند برای تعویض پاسپورت خود اقدام کنند:
 
    اسکن کلیه مدارک ذیل، همگی تحت فرمت JPG و حجم کمتر از 300 کیلو بایت:
    اسکن تمامی صفحه های شناسنامه
    صفحه اول پاسپورت که حاوی مشخصات هویتی فرد می باشد و نیز صفحه آخر پاسپورت که نشانگر مهر خروج از کشور است.
    چنان چه متقاضی پاسپورت دارای کارت ملی باشد، می بایست اسکن پشت و روی آن را نیز برای تعویض پاسپورت ارائه کند.
    یک عدد عکس بایومتریک با ابعاد شش در چهار. عکس می بایست رنگی و جدید بوده و بدون کلاه و یا عینک باشد. عکس بانوان می بایست با رعایت شئونات اسلامی باشد.
    برای آقایان بالای 18 سال و کمتر از 50 سال، ارائه اسکن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت و یا نامه معافیت تحصیلی صادر شده از طرف سازمان نظام وظیفه عمومی الزامی می باشد.
    برای بانوان متاهل، اسکن صفحه اول شناسنامه همسر که در آن مشخصات وی و فرزندانش ذکر شده باشند نیز می بایست در مدارک وجود داشته باشد.
    اسکن مدرک اقامت معتبر
    برای افراد زیر 18 سال در صورت فوت پدر، اسکن قیم نامه ای که از مرجع قضایی در ایران صادر شده باشد نیز الزامی است
    اسکن کلیه مدارک معتبر
 
    تمامی این مدارک، می بایست در سایت https://mikhak.mfa.gov.ir بارگذاری شده و پس از اتمام بارگذاری، فرد متقاضی کد رهگیری ارائه شده از طرف سایت را نزد خود نگه دارد. 
سپس فرد می بایست با به همراه داشتن اصل تمامی این مدارک به سفارت جمهوری اسلامی در کشور مربوطه مراجعه نماید. البته برای افراد زیر 18 سال، وجود پدر یا قیم الزامی است. همچنین حضور همسر و داشتن اصل شناسنامه، برای بانوان متاهل اجباری می باشد.

فرد متقاضی پاسپورت، برای بهره گیری از تمامی خدمات ذکر شده در کشورهای اروپایی، عموماً هزینه ای در حدود 100 یورو را می بایست پرداخت کند. مدت زمان صدور پاسپورت در این شرایط، حداقل یک روز و حداکثر یک هفته به طول می انجامد.

پس از ارائه مدارک و بررسی آن ها، در صورت پذیرش تمامی مدارک، اطلاعات ارائه شده ثبت می گردد و پاسپورت برای شخص متقاضی دریافت آن صادر می گردد. 
در این راستا، در صورت وجود هر گونه سؤال و یا نکته مبهم، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از مشاوران مجرب این شرکت، راهنمایی بجویید.

چنان چه تمایل به تعویض و یا دریافت پاسپورت دارید، با ما تا پایان مقاله " مدت زمان صدور پاسپورت " همراه شوید.

در این مقاله، اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه شده است.

در چه شرایطی، پاسپورت صادر نمی شود؟

در چه شرایطی، پاسپورت صادر نمی شود؟

همان طور که به آن اشاره شد، پاسپورت یک مدرک معتبر بین المللی می باشد. اما تنها افرادی موفق به دریافت پاسپورت می شوند که از نظر کشور، صدور پاسپورت برای ایشان مانعی نداشته باشد. 
در بسیاری از موارد، اداره مهاجرت، برخی از افراد را شایسته داشتن این مدرک بین المللی نمی داند و لذا این افراد را از داشتن پاسپورت، محروم می کند.
 
از جمله شرایطی که سبب می شود به فرد متقاضی پاسپورت داده نشود، در ذیل لیست شده اند:
دستور کتبی از مسئولین قضایی که نشاندهنده این امر باشد که فرد نباید از کشور خارج شود.
در شرایطی که کشور، خروج فرد متقاضی از کشور را بر خلاف مصلحت کشور بداند.

افرادی که به اداره ثبت اسناد و یا دادگستری بدهکار می باشند نیز حق دریافت پاسپورت را ندارند تا زمانی که بدهی خود را تسویه نمایند.

افرادی که دارای سوء پیشینه بوده و اجازه خروج از کشور را ندارند. البته این افراد پس از 2 سال از زمان سوء پیشینه می توانند برای دریافت پاسپورت خود اقدام نمایند و صدور پاسپورت برای این افراد، بلامانع می باشد.

سریع ترین مدت زمان صدور پاسپورت

سریع ترین مدت زمان صدور پاسپورت

سریع ترین زمان برای صدور پاسپورت، یک تا سه روز می باشد و مدت زمانی که طول می کشد که پاسپورت به دست متقاضی و درب منزل وی توسط پست برسد، 5 تا 7 روز کاری است. به صورت کلی، این کمترین و کوتاه ترین زمان صدور پاسپورت در ایران می باشد.

چنان چه این زمان طولانی تر شود، این به معنای داشتن نقص پرونده می باشد. در این صورت فرد می بایست شخصاً مشکل را پیگیری نموده و نقص مدارک را رفع نماید. در برخی از شرایط، فرد نیازی فوری و بسیار ضروری به پاسپورت داشته و نمی تواند مدت زمان حدودی 10 روز را برای دریافت پاسپورت، صبر نماید. 

افرادی که در این شرایط می باشند، می توانند به دفاتر پلیس گذرنامه مراجعه کنند و روند کاری خود را سرعت ببخشند. 
برای اطلاع از چگونگی سرعت بخشیدن به فرآیند صدور پاسپورت و کاهش مدت زمان صدور پاسپورت، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از ایشان راهنمایی بخواهید.

مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " نگاشته شده است. 

چنان چه شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مطلب، همراه شوید.

برطرف کردن مشکلات صدور پاسپورت

برطرف کردن مشکلات صدور پاسپورت

چنان چه فرد متقاضی دریافت پاسپورت، به هر دلیل ممنوع الخروج شده باشد، برای اطلاع از علت امر و بررسی کامل شرایط، می بایست به اداره گذرنامه واحد غرب تهران مراجعه نماید. برای اطلاع از موقعیت دقیق آن، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نمایید.

در برخی از مواردی که گذرنامه فرد اعتبارش به اتمام رسیده باشد و یا گم و یا مخدوش شده باشد، دیگر لازم نیست برای رفع مشکل خود به اداره گذرنامه مراجعه کند. برای حل این مشکل، کافی است که به یکی از دفاتر پلیس+10 رفته و برای رفع مشکل خود، اقدام نمایند.

افرادی که از اعتبار پاسپورتشان بیشتر از یک سال باقیمانده باشد، اما تمایل به تعویض گذرنامه خود دارند، می بایست برای باطل نمودن پاسپورت قبلی خود، به اداره گذرنامه مراجعه نمایند. 
 
البته به جز اداره گذرنامه واقع در غرب تهران، مراکز دیگری در شرق و جنوب تهران نیز وجود دارند که برای اطلاع از آدرس دقیق این مراکز، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید. 

افرادی که هنوز خدمت اجباری سربازی را طی نکرده اند و مشمول معافیت نیز نمی باشند، برای اخذ پاسپورت می بایست پروسه های خاصی را بپیمایند. از جمله شرایط اخذ پاسپورت برای این افراد، ارائه یک وثیقه بانکی بر مبنای سفر متقاضی می باشد.

در همین راستا، وثیقه ای که فرد می بایست برای یک سفر پژوهشی ارائه نماید، با وثیقه یک سفر تفریحی و یا زیارتی، تفاوت بسیاری دارد. مبالغ مورد نظر، عموماً به صورت نقدی و یا به صورت ضمانت پرداخت می گردند.

برای دانشجویانی که تمایل به پژوهش و یا تحقیق و یا سپری کردن دوره های مشترک در کشور دیگری را دارند، اگر در مقطع کارشناسی ارشد باشند، یک دوره 6 ماهه و دکتری یک دوره 12 ماهه به ایشان فرصت داده می شود و به ازای سفرشان اگر به نسبت تحقیقاتی بودن آن و یا سپری کردن دوره های مشترک تحصیلی، می بایست وثیقه های مختلفی را به اداره گذرنامه ارائه دهند تا با پاسپورت ایشان موافقت گردد.

به صورت کلی، بدون در نظر گرفتن این امر که فرآیند اخذ پاسپورت کاری چندان پیچیده نمی باشد، اما در برخی از مواقع، دریافت این مدرک بین المللی، با پیچیدگی های عجیب و غریبی مواجه می شود که گاهاً برای فرد باور نکردنی می باشد.

به همین دلیل، پیش از اقدام برای اخذ ویزا و یا هر تفکر دیگری برای خروج از کشور، شایسته است که ابتدا اقدام به اخذ پاسپورت نموده و پس از اطمینان از این امر که صدور آن برای فرد بلامانع می باشد، اقدام برای مهاجرت و یا خروج از کشور کنند.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " پرداخته است. 

اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

سخن پایانی

سخن پایانی

پاسپورت یکی از مهم ترین مدارک بین المللی به شمار می رود که داشتن آن برای هر شخص، امری الزامی می باشد. هر دولتی برای هر یک از شهروندان خود، پاسپورت را به هدف داشتن هویتی در هر یک از کشورهای خارجی صادر می نماید.

همچنین برای کشورهایی که برای ورود به آن ها به ویزا نیاز باشد، ویزای کشور مربوطه می بایست در یکی از صفحات پاسپورت ثبت گردد. 
به سبب اهمیت بالای پاسپورت و لزوم وجود آن برای سفر به کشورهای دیگر و استفاده از ویزاهای صادره از طرف کشورهای دیگر، اطلاع از اعتبار آن و مدت زمان صدور پاسپورت، بسیار ضروری و در برخی از شرایط برای مسافران بسیار حیاتی می باشد.

برای اطلاع از شرایط و ضوابط مرتبط با صدور پاسپورت، با مشاوران مجرب و زبده شرکت مهاجرتی و معتبر الست گروپ تماس حاصل نمایید. 
 
شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه مفید و هزاران پرونده موفق مهاجرتی و اخذ انواع ویزا برای کلیه کشورهای جهان، بهترین گزینه برای دریافت مشاوره و انجام کلیه امور مرتبط با مهاجرت و اخذ ویزا می باشد.

برای افزایش شانس موفقیت خود در اخذ ویزا، به بهترین و آسان ترین شکل ممکن، با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید. 
در این مقاله، سعی کردیم در ارتباط با موضوع " مدت زمان صدور پاسپورت " اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 

در این راستا از راهنمایی های مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار کمک گرفته ایم. 
امید است که مطالب ذکر شده در این مقاله، برای علاقه مندان به این موضوع، مفید واقع شده باشد.