اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

قیمت خانه در ترکیه به لیر

قیمت خانه در ترکیه به لیر

در این مقاله به بررسی قیمت خانه در ترکیه به لیر خواهیم پرداخت.

بسیاری از افراد در تلاش هستند که بتوانند اطلاعات کافی و درستی در خصوص مهاجرت به کشورهای مختلف به دست بیاورند.

در این مقاله به بررسی قیمت خانه در ترکیه به لیر خواهیم پرداخت.

بسیاری از افراد در تلاش هستند که بتوانند اطلاعات کافی و درستی در خصوص مهاجرت به کشورهای مختلف به دست بیاورند.

مهاجرت و زندگی در کشوری دیگر، قوانین و شرایط خاص خود را دارد و دانستن این اطلاعات می تواند کمک فراوانی در روند تسهیل فرایند مهاجرت داشته باشد.

یکی از کشورهایی که مورد توجه عموم مردم ایران قرار دارد، کشور ترکیه است. زندگی در کشور ترکیه در بین عموم مردم ایران، بسیار رایج است و کمتر کسی می باشد که به فکر زندگی در کشوری دیگر نباشد و نام ترکیه را بر زبان نیاورد. کشور ترکیه جزو پربازدیدترین و محبوب ترین کشورها در نزد ایرانیان است.

ایرانیان زیادی حتی به دلایل توریستی، به این کشور سفری کوتاه مدت می کنند. برخی از افراد مایل هستند که بتوانند در این کشور به صورت دائم زندگی کنند و عملا مهاجرت کنند. اقامت در ترکیه می تواند امری شدنی و در دسترس باشد. روش های مختلف و متعددی برای زندگی در کشور ترکیه وجود دارد که هر کدام از آن ها می تواند قواعد خاص خود را داشته باشد.

یکی از روش های بسیار کاربردی و در عین حال به صرفه، روش خرید ملک و خانه در این کشور است. بسیاری از افراد با خرید ملک در این کشور قصد اقامت دائم را دارند، یا برخی از افراد صرفا به چشم سرمایه گذاری به این قضیه نگاه می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا به بررسی کشور ترکیه و فرهنگ و آب و هوای این کشور بپردازیم و از مزیت های آن نکاتی را اشاره کنیم.

ویدئو قیمت خانه در ترکیه به لیر

سپس در ادامه مقاله، به بررسی اقامت در ترکیه و روش های آن خواهیم پرداخت و در نهایت به بررسی دقیق مبحث خرید خانه در ترکیه می پردازیم و نکاتی را در خصوص قیمت خانه در ترکیه به لیر خواهیم گفت.

اینفوگرافیک قیمت خانه در ترکیه به لیر

اینفوگرافیک قیمت خانه در ترکیه به لیر

با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی و اقامت در ترکیه و سفر به این کشور و همچنین خرید خانه در ترکیه، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
معرفی کشور ترکیه
فرهنگ مردم ترکیه چیست؟
آب و هوای کشور ترکیه چگونه است؟
اقامت ترکیه را توضیح دهید.
اقامت کوتاه مدت ترکیه چیست؟
برای گرفتن اقامت دائم ترکیه، چه باید کرد؟
مزایای اخذ اقامت ترکیه چیست؟
روش های اخذ اقامت ترکیه را بیان نمایید.
خرید ملک در ترکیه چگونه است؟
بررسی قیمت خانه در ترکیه به لیر
حداقل قیمت خانه در ترکیه به لیر چقدر است؟
نکات بسیار مهم و جالب در خصوص خرید خانه در ترکیه
شرایط دریافت اقامت دائم و پاسپورت ترکیه با خرید خانه در این کشور چیست؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خانه در ترکیه به لیر با ما همراه باشید.

 

معرفی کشور ترکیه

معرفی کشور ترکیه

کشور ترکیه به عنوان یکی از بهترین کشورها در همجواری با ایران قرار دارد. ساختار جغرافیایی و موقعیت نقشه ای این کشور به گونه ای است که از سمت شرق و غرب امتداد می یابد.

این کشور در یکی از حساس ترین و مهمترین نقاط دنیا قرار دارد و موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و منحصر به فردی را دارد. این کشور گذرگاه جنوب غرب آسیا و اروپا محسوب می شود و کشورهای مختلفی از مرزهای زمینی و هوایی این کشور برای ترانزیت کالا استفاده می کنند.

ترکیه در واقع محور ورودی و خروجی بین ایران و قاره اروپا می باشد. این کشور از نظر آب و هوایی در وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است و از نظر جاذبه های توریستی، یکی از پربازدیدترین کشورها محسوب می شود. علاقه مندان زیادی از سراسر دنیا به این کشور، سفر توریستی می کنند. ایرانیان زیادی هم با هدف گردشگری و توریستی به این کشور مسافرت می کنند. 

همان طور که گفته شد، کشور ترکیه در بین قاره آسیا و قاره اروپا قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی، در وضعیت بسیار عالی قرار دارد. چنین موقعیت استراتژیکی موجود در ترکیه باعث می شود که بسیاری از ایرانیان، ترغیب شوند در این کشور سرمایه گذاری نمایند. زیرا فرصت های سرمایه گذاری متعددی در ترکیه وجود دارد که بسیاری از افراد می تواند توسط این روش به سرمایه های هنگفتی دست پیدا کنند.

با ایجاد ثبت شرکت در ترکیه و کارآفرینی می توان در این کشور به مزیت های گوناگونی رسید. تجارت در ترکیه بسیار رایج بوده و بسیاری از افراد در این کشور به خرید و فروش انواع کالا مبادرت خواهند کرد و در واقع هم به اقتصاد ترکیه کمک می کنند و هم به درآمد و ثروت بسیار مناسبی دست پیدا می کنند.

از نظر جاذبه های گردشگری، ترکیه در وضعیت بسیار عالی قرار دارد. همجواری این کشور با سواحل مدیترانه از نکات بارز توریستی این کشور است و همچنین جاذبه های تاریخی متعددی در این کشور وجود دارد که با معماری های خاصی طراحی شده است.

اقامت در ترکیه می تواند موقعیت بسیار عالی را برای افراد فراهم کند که یکی از این روش ها مربوط به خرید ملک در ترکیه است و اطلاع داشتن از وضعیت قیمت خانه در ترکیه به لیر می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

کشور ترکیه بالغ بر 80 میلیون نفر جمعیت دارد که البته در طی سالیان اخیر، رشد چشمگیری داشته است. از نظر مذهب، این کشور اکثریت مسلمان هستند و حکومت این کشور از نوع لائیک می باشد و بسیاری از مردم این کشور به دین اسلام مقید هستند.

از نظر قومیت و اقلیت، بیش از 70 درصد از جمعیت کشور ترکیه ترک و حدود 20 درصد کرد می باشند و مابقی اقلیت ها هم در این کشور زندگی می کنند.
زبان رسمی مردم ترکیه، ترکی استانبولی می باشد که بسیار رایج و محبوب است.

همچنین گویش های مختلفی مانند عربی و کردی هم جزو زبان های رایج مردم ترکیه می باشد. گویش اقلیت های قومی دیگری نیز به صورت غیر رسمی در این کشور رواج دارد و عملا در این کشور می توان انواع و اقسام فرهنگ ها و گویش را مشاهده کرد. زبان نوشتاری مردم ترکیه به زبان ترکی استانبولی می باشد که از زمان تشکیل جمهوری ترکیه توسط آتاتورک به وجود آمده است و ثبت رسمی در این کشور می باشد.

همان طور که گفته شد، مذهب و دین مردم ترکیه، اکثرا مسلمان هستند و مقید به دین اسلام می باشند. از نظر مذهب هم اکثریت جامعه اهل تسنن می باشند. علاوه بر دین اسلام، حدود 2 درصد از جمعیت این کشور نیز مسیحی می باشند و از طرفی اقلیت هایی مانند حنفی در غرب این کشور ساکن هستند.

تاریخچه کشور ترکیه بسیار غنی بوده و از زمان امپراطوری عثمانی تا اکنون دستخوش تغییرات سیاسی، مذهبی و فرهنگی شده است.

قانون اساسی کشور ترکیه در سال 1924 به تصویب رسید و به عنوان قانون رسمی کشور شناخته می شود. در کشور ترکیه، دین از سیاست، امری جدا می باشد و حکومت این کشور لائیک بوده و از نظر جدایی دین از سیاست، جزو کشورهای مشهور در این زمینه می باشد.

برای زندگی در کشور ترکیه، لازم است تا قوانین این کشور را رعایت کرد و دانستن اطلاعات کافی در خصوص اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک و همچنین دانستن قیمت خانه در ترکیه به لیر، از دیگر نکات مهم برای زندگی در ترکیه می باشد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

فرهنگ مردم ترکیه

فرهنگ مردم ترکیه

کشور ترکیه دارای فرهنگ های متفاوتی می باشد. به دلیل ماهیت توریست پذیری این کشور و همسایگی با کشورهای اروپایی، تاثیر زیادی بر فرهنگ ترکیه قرار داده است. مردم کشور ترکیه؛ مهربان، مهمان نواز و خونگرم می باشند و از طرفی احترام به بزرگتر خانواده و احترام به والدین، از مهمترین فرهنگ های این کشور می باشد.

یکی از فرهنگ های جالب این کشور که البته نوعی قانون در این کشور محسوب می شود، این است که زن بعد از ازدواج، نام خانوادگی همسر خود را خواهد گرفت. از نکات بارز در این کشور، ممنوع بودن چند همسری می باشد که نوعی مزیت محسوب می شود.

ترکیه از فرهنگ بسیار غنی برخوردار است و به دلیل داشتن تاریخچه طولانی مدت این کشور، فرهنگ این کشور بسیار غنی می باشد و بسیاری از ایرانیان توانسته اند به راحتی در این کشور با فرهنگ ترکیه کنار بیایند و راحت زندگی کنند.

از آنجایی که اکثریت جمعیت ترکیه مسلمان است، بعضی از فرهنگ و آداب رسوم این کشور، مشابه فرهنگ کشور ما می باشد.

آب و هوای کشور ترکیه

آب و هوای کشور ترکیه

یکی از مزیت های زندگی در کشور ترکیه، مبحث مربوط به آب و هوای این کشور می باشد. در کشور ترکیه می توان در فصل بهار و پاییز، طبیعت بسیار زیبایی را مشاهده کرد و بهترین نوع آب و هوایی در این کشور مربوط به این دو فصل است. در این فصل ها، آب و هوا بسیار معتدل است.

وجود کوهپایه های متعدد و مناطق پستی و بلندی زیادی که در کشور ترکیه وجود دارد، باعث شده است که تنوع آب و هوایی زیادی در این کشور وجود داشته باشد. همجواری ترکیه با سواحل مدیترانه، از طرفی دیگر وجود کوه و مناطق جلگه ای متعدد، باعث شده است که بتوان در این کشور، چهارفصل سال را تجربه کرد.

وجود رطوبت در کشور ترکیه به خصوص در نواحی ساحلی این کشور، باعث شده است که فصل زمستان و با وجود برف زیاد، سرمای شدیدی احساس نشود و به دلیل تنوع آب و هوایی زیاد این کشور، می توان آب و هوای مناسبی را در بخش های مختلف این کشور مشاهده کرد.

در نواحی شرقی ترکیه، زمستان ها طولانی تر و سردتر خواهد بود ولی غیر قابل تحمل نیست. از طرفی با وجود بارش های متناوب در این کشور، می توان گفت که ترکیه هیچ گاه با بحران خشکسالی و کم آبی مواجه نبوده است.

از مهمترین شهرهای کشور ترکیه که در بین ایرانیان هم از محبوبیت زیادی برخوردار است، شهر استانبول می باشد.

در این شهر، آب و هوای معتدل و بسیار مطبوعی را می توان تجربه کرد و در صورتی که اگر فردی قصد خرید ملک در ترکیه را داشته باشد، می تواند حتما به استانبول سفر کند و اطلاع از قیمت خانه در ترکیه به لیر داشته باشد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص آب و هوای ترکیه و همچنین خرید خانه در ترکیه انجام دهد.

اقامت ترکیه چیست؟

اقامت ترکیه چیست؟

همان طور که گفته شد، کشور ترکیه یکی از محبوب ترین کشورهای دنیا است که در همسایگی کشور ما ایران قرار دارد و از نظر محبوبیت در زمینه اقامت و مهاجرت، در درجه بسیار بالایی می باشد.

برای اقامت در ترکیه و زندگی کردن در این کشور، لازم است تا اطلاعات کافی در خصوص مهاجرت به این کشور و شرایط زندگی در ترکیه به دست آورید تا بتوانید به آسانی و بدون دغدغه خاصی به این کشور مهاجرت نمایید. به همین دلیل ما قصد داریم تا تعاریفی از ویزای ترکیه و اقامت ترکیه خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا متوجه شوید که تفاوت های ویزای ترکیه و اقامت ترکیه در چه مواردی می باشد.

ویزای ترکیه

ویزای ترکیه

ویزای کشور ترکیه در واقع نوعی سند و مدرکی می باشد که به فرد این اجازه را خواهد داد که به کشور ترکیه سفر کند. از آنجایی که کشور ترکیه با کشور ایران روابط دوستانه زیادی دارد، می توان بدون اخذ ویزای ترکیه به این کشور سفر کرد و عملا فرایند سفر به این کشور برای ما ایرانیان راحت تر خواهد بود.

مردم ایران می توانند بدون ویزا به این کشور سفر کنند و به مدت 3 ماه در این کشور اقامت توریستی داشته باشند. همچنین افرادی که از کشورهای مختلف به ترکیه سفر می کنند، با داشتن ویزای ترکیه می توانند به مدت 3 ماه همانند ایرانیان در این کشور اقامت توریستی داشته باشند. اما برای تحصیل و اشتغال به کار در این کشور، لازم است تا اقدام به دریافت ویزای تحصیلی شود که این قانون شامل افراد ایرانی هم خواهد شد.

اقامت ترکیه

اقامت در ترکیه، مبحثی جدانشدنی از ویزای ترکیه می باشد. زمانی که یک فرد با اخذ ویزای ترکیه وارد خاک این کشور می شود، در واقع اقامت ترکیه را دارا می باشد، اما این اقامت به صورت موقت بوده و صرفا تا 3 ماه می توان در این کشور ساکن بود.

اگر فردی اقدام به اخذ ویزاهای مختلف اعم از ویزای تحصیل، ویزای کار و ... را کسب کرده باشد، می تواند اقامت طولانی تری را در کشور ترکیه داشته باشد. اقامت هایی که شامل مدت زمان محدود که عموما نهایتا تا یک سال می باشد را اقامت موقت ترکیه می گویند.

اما به مجوز و سندی که اجازه دهد یک فرد به مدت نامحدود در ترکیه ساکن باشد، اقامت دائم ترکیه می گویند. اقامت دائم ترکیه با روش های مختلفی امکانپذیر است که یکی از این موارد، خرید خانه در ترکیه است. به همین دلیل اطلاع از قیمت خانه در ترکیه به لیر توسط متخصصان شرکت الست گروپ، از اهمیت زیادی برخوردار است.

پاسپورت ترکیه

پاسپورت ترکیه

زمانی که یک فرد اقدام به اخذ پاسپورت کشور ترکیه می نماید، در واقع توانسته است شهروند قانونی این کشور شود و تابعیت دائم ترکیه را به دست آورد. شرایط مختلفی وجود دارد که یک فرد بتواند پاسپورت کشور ترکیه را اخذ کند و عملا شهروند این کشور شود.

با داشتن پاسپورت کشور ترکیه می توان از تمام مزیت ها و حقوق شهروندی ترکیه استفاده کامل کرد و به مدت نامحدود در این کشور زندگی نمود و به اشتغال پرداخت و یا در دانشگاه های این کشور، بدون مشکل تحصیل کرد.

اقامت کوتاه مدت ترکیه چیست؟

اقامت کوتاه مدت ترکیه چیست؟

همان طور که در بخش قبلی مقاله گفته شد، اقامتی که به صورت محدود و نهایتا تا یک سال در کشور ترکیه باشد، اقامت موقت گفته می شود. این نوع از اقامت در ترکیه، برای انجام فعالیت هایی نظیر اشتغال، تحصیل و گردشگری برای افراد مختلف صادر می شود. روش های مختلفی برای اخذ اقامت موقت در ترکیه وجود دارد که شامل موارد زیر است:
•    اقامت موقت در زمینه انجام تحقیقات علمی متعدد
•    ایجاد کسب و کار و تجارت با کشورهای مختلف که البته این روش از طریق اخذ اقامت ترکیه به صورت سرمایه گذاری امکانپذیر است.
•    اقامت توریستی در ترکیه، اقامت در ترکیه از طریق اجاره ملک به منظور گردشگری و توریستی
•    اقامت موقت برای شرکت در سمینارهای آموزشی و علمی و برنامه های بین المللی که در ترکیه برگزار می شود.
•    اقامت موقت برای شرکت در کارگاه های آموزشی مشاغل مختلف و شرکت های موجود در ترکیه
•    اقامت موقت برای استفاده از برنامه های بشر دوستانه و انجام کمک های خیریه
•    اقامت موقت برای یادگیری زبان ترکی استانبولی
•    شرکت در سازمان های عمومی برای یادگیری مشاغل خاص، شرکت در دوره های کارآموزی در مشاغل مختلف
•    اقامت موقت از طریق خرید ملک در کشور ترکیه
•    اقامت ترکیه با هدف ازدواج در ترکیه

همان طور که مشاهده کردید، روش های مختلفی برای اخذ اقامت موقت در ترکیه وجود دارد که یکی از این موارد مربوط به خرید خانه در ترکیه است.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص اقامت موقت در ترکیه و همچنین خرید خانه در این کشور و اطلاع از قیمت خانه در ترکیه به لیر، انجام دهد.

برای گرفتن اقامت دائم ترکیه چه باید کرد؟

برای گرفتن اقامت دائم ترکیه چه باید کرد؟

برای این که بتوان اقامت دائم کشور ترکیه را به دست آورد و عملا به صورت نامحدود در این کشور زندگی کرد، لازم است شرایطی را مد نظر قرار داد. البته می توان صرفا اقامت موقت این کشور را دریافت و هرساله اقدام به تمدید آن نمود.

اما انجام دادن مراحل اداری برای برخی از افراد ممکن است دشوار باشد. بنابراین روش های مختلفی برای اخذ اقامت دائم ترکیه وجود دارد که از مهمترین روش های آن می توان به خرید خانه در کشور ترکیه اشاره کرد. همچنین با ازدواج کردن در ترکیه با تبعه ترکیه ای، می توان اقامت موقت را به اقامت دائم تبدیل نمود.

برای دریافت اقامت دائم ترکیه، لازم است در ابتدا اقامت موقت را به صورت سالانه تمدید کرد و بعد از انجام تمدیدهای متوالی در طی سال های متعدد، می توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد. برای تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم ترکیه باید به مدت 8 سال به صورت غیر متوالی یا به مدت 5 سال به صورت متوالی و پشت سر هم اقدام به تمدید اقامت موقت نمود تا بتوان اقامت دائم ترکیه را به دست آورد. 

از جمله شرایط و معیارهای لازم برای دریافت اقامت دائم ترکیه عبارتند از:

•    اقامت موقت در کشور ترکیه به مدت 8 سال غیر متوالی یا 5 سال به صورت پشت سر هم

•    نداشتن سوء پیشینه کیفری و قضایی در طی سه سال گذشته 

•    از کشور ترکیه کمک های اجتماعی و خیریه ای دریافت نکرده باشد.

•    داشتن توانایی مالی مناسب برای تامین هزینه های زندگی و خانواده

•    فرد متقاضی باید تحت پوشش بیمه های درمانی در کشور ترکیه باشد.

•    فرد باید به دولت ترکیه اثبات کند که هیچ گونه تهدید امنیتی برای کشور ترکیه ایجاد نخواهد کرد.

برای اقامت دائم ترکیه می توان با خرید خانه در این کشور اقدامات لازم را طبق شرایط بالا انجام داد و به همین دلیل، اطلاع از قیمت خانه در ترکیه به لیر از اهمیت زیادی برخوردار است که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را انجام دهد.

مزایای اخذ اقامت ترکیه

مزایای اخذ اقامت ترکیه

کشور ترکیه یکی از محبوب ترین کشورها در بین ایرانیان می باشد. سبک زندگی و فرهنگ این کشور ترکیب شده از کشورهای آسیایی و اروپایی می باشد و سبک زندگی در این کشور بسیار منحصر به فرد و جالب می باشد.

همجواری بودن این کشور با ایران باعث شده است که تشابهات زیادی از نظر فرهنگی و آداب و رسومی وجود داشته باشد و همین مورد می تواند به عنوان یک مزیت برای ایرانیان باشد.

اقامت در کشور ترکیه می تواند مزیت های گوناگونی داشته باشد و طبیعتا برای مردم ایران می تواند فواید زیادی داشته باشد و از آنجایی که ترکیه جزو قاره اروپا محسوب می شود، یکی از مهمترین وجهه های اقامت در ترکیه، اقامت در یک کشور اروپایی است.

داشتن اقامت چه از نوع موقت و چه از نوع دائم در ترکیه می تواند امکانات زیادی را در اختیار افراد قرار دارد. ما در ادامه مقاله به بررسی برخی از مزایای اقامت در ترکیه خواهیم پرداخت و به مواردی از آن اشاره خواهیم کرد:

•    ایجاد حساب بانکی در بانک های کشور ترکیه

•    دریافت وام های بانکی با بهره پایین برای ایجاد کسب و کار در کشور ترکیه

•    امکان آموزش رایگان زبان ترکی در کشور ترکیه می تواند از دیگر مزیت های اقامت در این کشور باشد.

•    هیچ گونه شرط اضافی و موانع قانونی برای اقامت در ترکیه وجود ندارد.

•    اقامت در ترکیه و تمدید اقامت در این کشور بسیار سریع بوده و پیچیدگی اداری ندارد.

•    امکان دریافت پاسپورت کشور ترکیه و تابعیت دائم ترکیه 

•    امکان ایجاد کسب و کار و کارآفرینی در کوتاه ترین زمان ممکن

•    امکان اشتغال به کار در ترکیه با حقوق بسیار مناسب تر از ایران

•    امکان دریافت کارت های اعتباری معتبر مانند ویزا کارت یا مستر کارت برای انجام خریدهای بین المللی

•    با اقامت در ترکیه می توان به راحتی اقدام به دریافت ویزای کشورهای مختلفی مانند آمریکا، انگلیس، کانادا یا کشورهای اروپایی نمود.

•    خرید وسایلی نظیر پوشاک با کیفیت در ترکیه با بهترین قیمت

•    امکان تحصیل فرزندان در مدارس بسیار معتبر ترکیه از طریق اقامت در ترکیه امکانپذیر است.

•    خرید انواع خودروهای به روز دنیا به صورت اقساطی و با بهره پایین و همچنین معافیت های مالیاتی در خصوص خرید خودرو

•    امکان خرید ملک در ترکیه با بهترین قیمت

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را برای اخذ اقامت ترکیه و خرید ملک در ترکیه و همچنین قیمت خانه در ترکیه به لیر در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

روش های اخذ اقامت ترکیه

روش های اخذ اقامت ترکیه

در بخش قبلی گفته شد که اقامت در ترکیه می تواند مزیت های بسیار زیادی برای افراد داشته باشد.

به همین دلیل ایرانیان زیادی در تلاش هستند که بتوانند اقامت موقت یا اقامت دائم این کشور را به دست آورند. برای اخذ اقامت در ترکیه باید از طریق روش هایی که در ادامه مقاله ذکر می کنیم، اقدامات لازم را انجام داد.

نکته قابل توجه این است که افرادی که مایل هستند پاسپورت دائم این کشور را به دست آورند، باید در ابتدا اقامت دائم ترکیه را اخذ کنند و سپس اقدام به دریافت پاسپورت ترکیه نمایند. ما در ادامه به بررسی روش های اخذ اقامت در ترکیه خواهیم پرداخت:

اقامت ترکیه با اجاره خانه

یکی از آسان ترین روش های اخذ اقامت در کشور ترکیه، اجاره خانه در این کشور است. زمانی که یک فرد اقدام به اجاره ملک در کشور ترکیه می کند، می تواند بدون هیچ مشکل قانونی، اقامت ترکیه را دریافت کند. نوع این اقامت به صورت موقت و یک ساله می باشد و لازم است هرساله اقدام به تمدید آن شود.

نکته دیگر این است که برای اخذ پاسپورت ترکیه، نمی توان از طریق اجاره ملک اقدام کرد و لازم است اقامت دائم در ابتدا دریافت شود. همچنین اگر فردی صرفا از طریق اجاره خانه، اقامت موقت دریافت کند، اجازه فعالیت و اشتغال در این کشور را نخواهد داشت و لازم است تا مجوز کار از کشور ترکیه دریافت کند.

یکی از نکات مهمی که در خصوص اجاره ملک در ترکیه باید به آن اشاره کرد، این است که امکان اجاره خانه در تمامی شهرها و محله های کشور ترکیه امکانپذیر نخواهد بود و لازم است در محل های  خاصی چنین امری انجام شود. از طرفی دیگر، برای اجاره خانه در ترکیه لازم است تا هزینه هایی نظیر هزینه خدمات شهری پرداخت شود تا فرد بتواند اقدام به اجاره خانه در ترکیه نماید.

لازم به گفتن است که برای انجام امور مربوط به اجاره خانه در ترکیه و اطلاع از قیمت خانه در ترکیه به لیر باید با کارشناسان و مشاوران متخصص مشورت های لازم را انجام داد که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند به عنوان بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک زیر 250000 دلار

یکی از روش های بسیار محبوب و رایج برای دریافت اقامت کشور ترکیه، خرید خانه در این کشور می باشد. خرید ملک در ترکیه می تواند مزیت های مختلفی داشته باشد که در مورد اجاره خانه وجود ندارد.

یکی از مزیت های خرید خانه در ترکیه این است که می توان ملک را به فردی دیگر اجاره داد که می تواند به عنوان یک منبع درآمد بسیار مناسب مورد استفاده قرار گیرد. اگر فردی در محله های مناسب تر اقدام به خرید ملک نماید، می تواند به چشم سرمایه گذاری به ملک نگاه کند و باعث افزایش سرمایه خواهد شد.

اگر فردی بتواند خانه ای در ترکیه خریداری نموده و قیمت آن از سقفی مشخص پایین تر باشد، می تواند اقامت موقت ترکیه را دریافت کند و نمی تواند پاسپورت ترکیه را دریافت کند. قیمت خانه در ترکیه به لیر از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر فردی کمتر از مقدار مشخص شده ملک خریداری کند، صرفا اقامت موقت ترکیه را کسب خواهد کرد.

برای انجام فرآیند خرید خانه در ترکیه باید با مشاورین متخصص در این زمینه مشورت های لازم انجام شود. انجام هر گونه خرید ملک در ترکیه باید در سیستم اسناد رسمی ترکیه انجام شود تا فرد بتواند سند خانه مورد نظر را به نام خود دریافت کند.

لازم است برای انجام معاملات ملک و خرید خانه در ترکیه، حتما با مشاوران و کارشناسان مهاجرتی مختلفی مشورت نمایید. زیرا امکان کلاهبرداری در این زمینه وجود دارد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند اقدامات لازم برای جست و جوی خانه در ترکیه و انجام معاملات مربوط به آن را برای شما عزیزان انجام دهد و شما می توانید از کارشناسان مجرب شاغل در شرکت معتبر الست گروپ، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اقامت ترکیه از طریق خرید خانه با قیمت بالاتر

اقامت ترکیه از طریق خرید خانه با قیمت بالاتر

کشور ترکیه می تواند به عنوان یک مقصد بسیار محبوب برای اقامت و زندگی برای ایرانیان محسوب شود و کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که چنین شرایط آسانی را پیش روی متقاضیان قرار دهد. خرید ملک با قیمت های بالاتر می تواند باعث شود که فرد به اقامت دائم در ترکیه دست پیدا کند.

قیمت خانه در ترکیه به لیر باید محاسبه شود و ارزش ملک مشخص خواهد شد که اگر بالاتر از سقف مشخص شده باشد، این امتیاز برای فرد وجود خواهد داشت که بتواند اقامت دائم ترکیه را به دست آورد و ظرف مدت کوتاهی اقدام به اخذ پاسپورت ترکیه نماید و در نهایت شهروند قانونی این کشور شود.

علاوه بر این می توان برای تمامی اعضای خانواده هم پاسپورت کشور ترکیه دریافت نمود و به صورت خانوادگی به همراه فرزند و همسر خود در ترکیه زندگی کنید. در کشور ترکیه می توان علاوه بر ملیت ایرانی، ملیت ترکیه را به دست آورد و چند تابعیتی بود و همین مورد یک مزیت محسوب می شود.

خرید خانه با قیمت های بالاتر از سقف مجاز، یکی از بهترین روش های دریافت اقامت در ترکیه محسوب می شود که می توان به پاسپورت این کشور دست پیدا کرد. داشتن پاسپورت این کشور و اخذ شهروندی ترکیه می تواند مزیت های زیادی چه از نظر شهروندی و اجتماعی و درمانی، و چه از نظر سفر به کشورهای مختلف بدون ویزا داشته باشد.

با پاسپورت کشور ترکیه می توان به راحتی اقدام به دریافت ویزا کشورهای مشهوری مانند آمریکا، کانادا و ... نمود. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه خرید خانه در ترکیه و انجام امور اقامت دائم ترکیه را برای شما عزیزان انجام دهد.

اقامت ترکیه از طریق اشتغال به کار

یکی دیگر از روش های اقامت در کشور ترکیه، اقامت از طریق اشتغال به کار می باشد که در بین ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این کشور می توان بعد از چند سال اقامت کاری در ترکیه، به شهروندی این کشور دست پیدا کرد و پاسپورت ترکیه را اخذ نمود.

اقامت کاری در ترکیه نوعی اقامت دائمی محسوب می شود که می توان هرساله اقدام به تمدید اقامت نمود. هر فردی که بتواند به مدت 5 سال متوالی در ترکیه ساکن باشد و مشغول به کار شود و از حقوق بیمه ای برخوردار باشد، می تواند اقدام به دریافت پاسپورت ترکیه نماید.

برای اشتغال به کار در کشور ترکیه، باید مجوزهای لازم برای اشتغال را از دولت این کشور دریافت کرد و داشتن کار مجوز، از اهمیت زیادی برخوردار است.

امکان جست و جوی کار بعد از دریافت مجوز کار در ترکیه امکانپذیر است و حتی می توان در این کشور اقدام به خرید خانه نمود که می تواند روند دستیابی به اقامت دائم ترکیه و شهروندی این کشور را تسریع نماید. برای پیدا کردن و جست و جوی شغل و به مراتب رسیدن به حقوق شهروندی این کشور می توانید با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

یکی از کاربردی ترین روش های اقامت در ترکیه، احداث و ثبت شرکت در این کشور محسوب می شود. افرادی که از توانایی مالی نسبتا خوبی برخوردار هستند، می توانند در کشور ترکیه، ایجاد شغل نمایند و اقدام به کارآفرینی نمایند. ثبت شرکت در ترکیه، روال قانونی خاص خود را دارد و با انجام آن می توان به اقامت ترکیه دست پیدا کرد.

اقامت ترکیه از این روش در ابتدا به صورت یک ساله و موقت است که می توان هرساله اقدام به تمدید آن نمود. یکی از مزیت های ثبت شرکت در ترکیه، این است که روال کار قانونی امور ثبتی و ایجاد کسب و کار در ترکیه، بسیار سریع است و نهایتا می توان به مدت یک هفته اقدام به احداث شرکت و کسب و کار نمود.

یکی از نکات مهم در ثبت شرکت این است که باید اقدام به خرید دفتر برای ایجاد شرکت نمود که هزینه ای به دلاری باید پرداخت شود. داشتن تمکن مالی و اثبات آن از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا افرادی که از توانایی مالی خوبی برخوردار نیستند، قادر نخواهند بود تا ثبت شرکت کنند.

اگر فردی بتواند به مدت 5 سال شرکت خود را حفظ کند و سرمایه و اندوخته شرکت را به سقف مشخص شده برساند، می تواند اقدام به دریافت اقامت دائم ترکیه نماید و به مراتب خواهد توانست، پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کند.

کارآفرین بودن در ترکیه بسیار محبوب است و مسئولین این کشور از چنین افرادی استقبال خوبی به عمل می آورند. ارائه اقامت موقت و سپس اقامت دائم، اعطای پاسپورت ترکیه و ارائه حقوق شهروندی، معافیت های مالیاتی مختلف و ...، از جمله مزیت های احداث شرکت و کسب و کار در کشور ترکیه می باشد. دانستن اطلاعات کافی در خصوص این امر از اهمیت زیادی برخوردار است.

انجام دادن امور مربوط به ثبت شرکت و احداث آن می تواند فرآیندی پیچیده باشد و در عین حال فرایندی سریع در ترکیه خواهد بود. لازم است برای انجام چنین اموری، از کارشناسان و وکلای حقوقی و مهاجرتی مختلفی استفاده کرد تا بتوان بدون هیچ مشکل قانونی به ایجاد کسب و کار در ترکیه دست یافت و اقامت موقت و دائم این کشور را کسب کرد.

از طرفی افرادی که اقدام به ثبت شرکت می کنند، می توانند خرید ملک در ترکیه را انجام دهند و اطلاع از وضعیت قیمت خانه در ترکیه به لیر می تواند حائز اهمیت باشد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم در خصوص ثبت شرکت و امور مربوط به آن را انجام دهد.

اقامت ترکیه از طریق تحصیل

اقامت ترکیه از طریق تحصیل

تحصیل در کشور ترکیه می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای اخذ اقامت ترکیه باشد. با تحصیل در ترکیه می توان در ابتدا اقامت توریستی را دریافت نمود و این اقامت تا پایان دوره تحصیلی اعتبار خواهد داشت.

اقامت های اعطا شده به افراد محصل از نوع موقت و یک ساله بوده و لازم است اقدامات تمدیدی آن را به صورت هرساله انجام داد. 

حال که با برخی از بهترین روش های اقامت در ترکیه آشنا شدیم، به بررسی موضوع اصلی مقاله یعنی خرید ملک در ترکیه و قیمت خانه در ترکیه به لیر خواهیم پرداخت.

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

همان طور که در بخش قبلی گفته شد، یکی از روش های اخذ اقامت دائم کشور ترکیه خرید ملک در ترکیه می باشد. خرید خانه در ترکیه می تواند منجر به دریافت پاسپورت ترکیه و امتیاز شهروندی شود و از مزیت های آن بهره مند شد.

اما یکی از مهمترین نکات در خصوص خرید خانه در ترکیه، اطلاع از قیمت خانه در این کشور می باشد که قیمت خانه در ترکیه به لیر از اهمیت زیادی برخوردار است.

بررسی قیمت خانه در ترکیه به لیر

بررسی قیمت خانه در ترکیه به لیر

اطلاع از قیمت خانه در کشور ترکیه به لیر می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. زیرا اطلاع از قیمت می تواند حداقل سرمایه ممکن را برای فرد تخمین بزند و بتوان اقدام به تامین هزینه های خرید ملک نمود. از آنجایی که خرید خانه در ترکیه توسط ایرانیان بسیار رایج است و در طی سالیان اخیر، آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

ارزیابی قیمت خانه در ترکیه به لیر از اهمیت زیادی برخوردار است. ارزیابی قیمت خانه، بازدید از خانه های مختلف از مراحل خرید خانه در ترکیه می باشد. اطلاع داشتن از قیمت خانه در این کشور می تواند منجر به برنامه ریزی دقیق برای مهاجرت به ترکیه شود.

عوامل زیادی در زمینه قیمت خانه در ترکیه به لیر دخیل است که این عامل تقریبا با دیگر نقاط دنیا یکسان است. زیرا این عوامل نشاندهنده ارزش خانه خواهد بود. تعیین کردن بودجه و سرمایه لازم برای خرید خانه در ترکیه به عواملی بستگی دارد که ما در موارد زیر به این عوامل موثر اشاره خواهیم کرد:
•    انتخاب شهر و منطقه مورد نظر در ترکیه از عوامل موثر در قیمت خانه در ترکیه می باشد.
•    انتخاب محله در ارزش ملک تاثیر گذار است.
•    متراژ خانه می تواند در قیمت تاثیر زیادی داشته باشد.

•    سال ساخت خانه از عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت ملک است.

•    داشتن امکانات ملک مانند آب، برق، گاز، تلفن، پارکینگ و امکانات جانبی دیگر از عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت خانه است.

•    دسترسی داشتن خانه به مراکز خرید و ... می تواند تاثیر گذار باشد.

همان طور که مشاهده کردید، عوامل فوق جزو فاکتورهای اصلی تاثیرگذار در قیمت خانه در ترکیه به لیر است. شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

حداقل قیمت خانه در ترکیه به لیر

حداقل قیمت خانه در ترکیه به لیر

در کشور ترکیه می توان خانه هایی را پیدا کرد که کوچک باشد و با کمترین هزینه بتوان اقدام به خرید آن نمود. به عنوان مثال برای خرید خانه کوچک و بدون اتاق خواب در ترکیه می توان نزدیک 700 هزار لیر پرداخت کرد.

قیمت خرید خانه در ترکیه در مناطق شهری کوچکتر کمتر خواهد بود و حتی می توان با مبلغی کمتر از مبلغ فوق، خانه خریداری کرد. شهرهایی نظیر استانبول می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید خانه محسوب شود و در هر بازه قیمتی می توان خانه یافت.

خرید ملک در ترکیه می تواند به عنوان یک روشی موثر برای سرمایه گذاری به حساب بیاید و حتی می توان اقدام به اجاره خانه در ترکیه نمود و کسب درآمد کرد. بنابراین می توان با صرف هزینه های کمتری اقدام به خرید خانه نمود و عملا سرمایه گذاری مناسب انجام داد.

تبدیل مبلغ خانه از لیر به واحد پولی ایران هم می تواند حائز اهمیت باشد و از آنجایی که لیر ترکیه نوسان قیمتی کمتری نسبت به دلار دارد، می تواند تخمین هزینه خوبی در این خصوص زده شود.

با توجه به این که بازار املاک در کشور ترکیه بسیار پر رونق است و در هر بازه قیمتی می توان اقدام به خرید خانه نمود، شهرهایی نظیر استانبول، آنکارا، ازمیر و آنتالیا می تواند برای ایرانیان گزینه خوبی باشد تا بتوانند اقدام به خرید ملک به صرفه و کم هزینه نمایند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خانه در ترکیه به لیر و انجام خرید ملک، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

نکات بسیار مهم و جالب در خصوص خرید خانه در ترکیه

نکات بسیار مهم و جالب در خصوص خرید خانه در ترکیه

نکات بسیار مهمی در مورد خرید خانه در ترکیه وجود دارد که ممکن است هر فردی را مجاب کند که در این کشور ملک خریداری کند. این نکات عبارتند از:
•    در کشور ترکیه می توان هزینه های کمتری بابت خرید خانه نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی پرداخت کرد.
•    هزینه های جانبی مانند هزینه خوراک، پوشاک، رفت و آمد، خرید خودرو و ... بسیار به صرفه خواهد بود.
•    در کشور ترکیه می توان از معافیت های مالیاتی متعددی در زمینه خرید خانه برخوردار شد.
•    کشور ترکیه از مراکز تفریحی و سرگرمی زیادی برخوردار است و کمتر محله ای در این کشور وجود دارد که چنین مراکزی وجود نداشته باشد. بنابراین با خرید خانه در این کشور می توان از دسترسی راحت به مراکز تفریحی مطمئن بود.
•    خرید ملک در مناطق ساحلی و جنگلی می تواند به عنوان یک مزیت مهم محسوب شود. زیرا برخورداری از طبیعت بکر موجود در این مناطق می تواند باعث افزایش روحیه فرد شود.
•    معامله و خرید ملک در ترکیه بسیار سریع تر از سایر کشورها انجام می شود و دولت این کشور سیاست های تشویقی زیادی در این خصوص پیش روی مهاجران از جمله ایرانیان قرار داده است.
•    تنوع ساخت در املاک ترکیه از نکات بارز این کشور است. در این کشور می توان انواع خانه های ویلایی، آپارتمانی، ساحلی و ... را مشاهده کرد که این تنوع می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد.
•    شرایط خرید خانه به صورت پیش پرداخت و اقساطی نیز در ترکیه وجود دارد که نوعی مزیت است.
•    وجود سیستم حمل و نقل پیشرفته و مدرن از نکات مهم کشور ترکیه است. شما می توانید در یک محله پایین خانه بخرید و در عین حال به راحتی با سیستم حمل و نقل عمومی، در دیگر مناطق شهری به راحتی تردد کنید.

•    فرصت سرمایه گذاری مناسب با خرید ملک در ترکیه فراهم است و گرفتن شهروندی ترکیه از این روش بسیار آسان است.

•    سرمایه گذاری در خانه در ترکیه از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین دریافت حقوق شهروندی و پاسپورت ترکیه از نکات مهم خرید خانه در ترکیه است.
حال در انتهای مقاله قیمت خانه در ترکیه به لیر، می خواهیم بدانیم که شرایط اخذ اقامت دائم ترکیه با خرید ملک چگونه است؟

شرایط دریافت اقامت دائم و پاسپورت ترکیه با خرید خانه در این کشور چیست؟

شرایط دریافت اقامت دائم و پاسپورت ترکیه با خرید خانه در این کشور چیست؟

همان طور که گفته شد، یکی از مزیت های خرید خانه در ترکیه، کسب اقامت دائم و به مراتب اخذ پاسپورت این کشور است. تفاوتی ندارد که میزان هزینه پرداختی برای خرید ملک در ترکیه چقدر باشد. زیرا با هر قیمتی و در هر محله ای که خانه ای خریده باشید، می توان اقدام به اقامت موقت و سپس اقامت دائم این کشور نمود.

زمانی که سند به نام خریدار زده شود، می توان برای اقامت موقت در ترکیه اقدام کرد و به اداره مهاجرت این کشور مراجعه نمود. با بررسی مدارک لازم و مستندات موجود، درخواست اقامت موقت تایید خواهد شد و فرد می تواند اقامت موقت یک ساله دریافت کند.

بعد از گذشت 5 سال از اقامت موقت در ترکیه و سکونت حداقل یک سال در ترکیه، می توان برای اقامت دائم ترکیه، اقدامات قانونی را انجام داد. اقامت دائم باعث خواهد شد که فرد بتواند بعد از گذشت 3 سال به پاسپورت ترکیه دست پیدا کند و شهروند قانونی این کشور شود.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم در خصوص خرید خانه در ترکیه و اقامت موقت و دائم این کشور را انجام دهد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از محبوب ترین کشورهای دنیا که در همسایگی کشور ایران قرار دارد، پرداحتیم. زندگی و اقامت در ترکیه می تواند مزیت های زیادی داشته باشد که ما در این مقاله به این موضوع مهم پرداختیم.

یکی از بهترین روش های اقامت در ترکیه، خرید خانه در ترکیه است که در این مقاله به این موضوع مهم پرداخته شد و به نکاتی در خصوص قیمت خانه در ترکیه به لیر اشاره شد. خرید ملک در ترکیه می تواند منجر به اخذ اقامت دائم و دریافت پاسپورت این کشور شود.

شما می توانید برای انجام امور خرید ملک در ترکیه و کسب اقامت موقت و دائم این کشور و رسیدن به پاسپورت ترکیه، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.