اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت شرکت در خارج از کشور

آیا می‌دانید شرایط ثبت شرکت در خارج از کشور به چه صورت می‌باشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با ما در ادامه همراه باشید.

آیا می‌دانید شرایط ثبت شرکت در خارج از کشور به چه صورت می‌باشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با ما در ادامه همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد جهان این است که بتوانند اقدامات لازم را برای مهاجرت به دیگر کشورهای خارجی فراهم کنند. کمتر کسی پیدا خواهد شد که هیچ‌گونه تمایلی به مهاجرت به کشورهای اروپایی نداشته باشد.

از طرفی دیگر به دلیل افزایش یافتن میزان نرخ تورم و بیکاری در کشور ما ایران نیز، باعث می شود تا مهاجرت افراد، اولین قدم به  سوی پیشرفت باشد و تصمیم‌های عاقلانه‌ای در این مورد گرفته می‌شود. در صورتی‌ که مهاجرت افراد بر پایه منطق و اصول باشد، می‌تواند در کشوری بیگانه باعث آسایش و آرامش آن‌ها گردد.

یکی از روش‌های معقولی که امکان مهاجرت را برای جوانان فراهم خواهد ساخت، ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشد.

افراد با داشتن یک رزومه کاری موفق و یک سرمایه‌گذاری کافی و داشتن یک بیزینس پلن در مدت ‌زمان بسیار اندکی می‌توانند با ثبت شرکت خود از اقامت دائم و شهروندی بهترین کشورها بهره‌مند شوند.

در واقع یکی از سریع‌ترین راه‌هایی که امکان مهاجرت به خارج از کشور و اخذ اقامت دائم را برای افراد فراهم می‌کند، ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشد. نه‌ تنها پروسه مهاجرت و اقامت افراد از این طریق با سرعت بیشتری سپری خواهد شد، بلکه فرزندان افراد نیز می‌توانند امکان تحصیل در دانشگاه‌ها و مدارس دولتی کشور مقصد را داشته باشند و با هزینه‌های بسیار اندک و یا رایگان، زندگی باکیفیتی را در این کشور سپری کنند.

ویدئو ثبت شرکت در خارج از کشور

سوالاتی که در این زمینه در ذهن برخی از مخاطبین شکل می‌گیرد، این است که چگونه می‌توان برای ثبت شرکت در کشورهای خارجی اقدام کرد؟ ایده‌های بسیار زیادی در این زمینه در ذهن افراد است که امکان دارد نتیجه خوبی در بازارهای داخلی نگرفته‌اند.

اینفوگرافیک ثبت شرکت در خارج از کشور

اینفوگرافیک ثبت شرکت در خارج از کشور

حال ما قصد داریم روش‌های ثبت شرکت در خارج از کشور را برای شما شرح بدهیم و در این زمینه اطلاعات کافی را در اختیارتان بگذاریم. در صورت نیاز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، از مشاوره‌های دقیق شرکت مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید.

شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر به شمار می آید. با ما باشید تا هر چه که درباره ثبت شرکت در خارج از کشور لازم است را به شما بگوییم.

فهرست مطالب این مقاله عبارت است از:
دلیل اهمیت ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟
شرایط کلی ثبت شرکت در خارج از کشور شامل چیست؟
عوامل مهم برای کشور مقصد به‌ منظور ثبت شرکت
میزان تولید ناخالص داخلی
ثبت انواع شرکت در خارج از کشور چگونه است؟
مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور به چه صورت است؟
مهم‌ترین شرایط برای به ثبت رساندن شرکت در خارج در کشور خارجی چیست؟
مدت ‌زمان به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور
مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟
زمینه ثبت انواع شرکت‌ها در خارج از کشور چیست؟
شرایط دریافت اقامت با ثبت شرکت در خارج از کشور چگونه است؟
ملزومات اصلی برای ثبت شرکت در خارج
مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟
بهترین و ارزان‌ترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج کدامند؟
سخن آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در خارج از کشور با ما همراه باشید.

 

دلیل اهمیت ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟

دلیل اهمیت ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟

برای این ‌که به کشور مورد نظر و دلخواه خودتان با موفقیت مهاجرت داشته باشید، ضروری و لازم است که در ابتدا اطلاعات دقیقی در رابطه با اصول مهاجرت و روش‌هایی که برای رسیدن شما به اهداف و زمینه‌های اهداف و شرایط مهاجرتی وجود دارد، کسب کنید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های مهاجرتی است که در این زمینه خدمات گسترده‌ای را به افراد متقاضی که قصد ادامه زندگی در یکی از کشورهای دیگر را دارند، خواهد داد.

با توجه به این ‌که یکی از رایج‌ترین روش‌های مهاجرتی روش اخذ اقامت از طریق به ثبت رساندن شرکت می‌باشد و به ‌عنوان یک آغاز برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی در بازارهای بین‌المللی شناخته می‌شود، کسب اطلاع در این ‌مورد بسیار پراهمیت می‌باشد. برای افراد اهل کار و بیزینس، این روش به ‌عنوان پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین راهکار مهاجرت شناخته می‌شود.

معمولاً افرادی از این ایده استفاده می‌کنند که راه حل‌های مختلف بیزینسی در ذهن آن‌ها پرورش پیدا کرده ‌است، اما نتوانسته‌اند در بازارهای داخلی نتیجه مطلوب و ایده‌آلی از آن کسب کنند.

ایده‌های منحصر به ‌فردی که در ذهن این افراد گسترش پیدا کرده ‌است، نیاز به عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی و بین‌المللی دارد. سپس این افراد تصمیم گرفته‌اند تا برای دریافت ویزای ثبت شرکت در خارج از کشور، اقدامات لازم را انجام بدهند و  از این طریق برای مهاجرت به کشور مقصد خود اقدام کنند.

برای این ‌که افراد متقاضی در این زمینه بتوانند به ثبت شرکت خود در کشورهای مختلف خارجی بپردازند، باید تجربه و سرمایه کافی در این زمینه داشته باشند و فعالیت‌های اقتصادی در بازارهای بین‌المللی انجام داده باشند.

اهمیت ثبت شرکت در خارج از کشور همواره برای برخی از افراد بسیار زیاد است.

به ‌همین دلیل لازم می‌دانیم که اطلاعات مفیدی را در ادامه این مطلب در رابطه با این شرایط فراهم سازیم تا اگر شما نیز متقاضی ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشید، با کمک گرفتن از کارشناسان شرکت الست گروپ، راه هموارتری را پیش رو داشته باشید.

شرایط کلی ثبت شرکت در خارج از کشور شامل چیست؟

شرایط کلی ثبت شرکت در خارج از کشور شامل چیست؟

برای این‌ که بتوان از مزیت‌های ثبت شرکت در خارج از کشور استفاده بهینه داشت، اولین قدم، به وجود آوردن یک بیزینس پلن و طراحی آن می‌باشد تا با برنامه‌ریزی‌های اقتصادی در حیطه تخصص خود بتوانید برای ثبت شرکت اقدام کنید.

در حالت کلی برای افرادی که در تلاشند تا در بازار بین‌المللی فعالیت اقتصادی مناسبی داشته باشند، امکان ثبت شرکت در خارج از کشور وجود دارد. اما برخی از نکات مهم در این زمینه وجود دارد که بهتر است به آن دقت داشته باشید.

افرادی که متقاضی راه‌اندازی یک ایده کاری در کشورهای مختلف می‌باشند، می‌توانند اقدامات خود را از طریق ثبت شرکت انجام بدهند. اولین فرآیند برای این اقدام این است که فرد متقاضی یک رزومه و ایده‌ای خاص در رابطه با به اثبات رساندن بیزینس خود داشته باشد.

همین‌طور به‌ صورت کامل نسبت ‌به کسب ‌و کار و بازار اقتصادی تخصصی خود مسلط باشد. به این نکته دقت داشته باشید که در کشور مقصد حوزه کاری که قصد فعالیت و به ثبت رساندن شرکت خود را دارید، باید پرتقاضا و مورد نیاز باشد تا ایده‌ی شما پر و بال بگیرد.

بعد از این ‌که شرایط لازم را برای راه‌اندازی یک شرکت داشتید، می‌توانید فرایند ثبت شرکت را با دادن یک وکالت‌نامه رسمی به نماینده خود آغاز کنید و بعد از سپری کردن مواردی همچون تأیید طراحی بیزینس پلن، اساسنامه، کد اقتصادی شرکت، مشخص کردن ساز و کار، تمامی فعالیت‌های شرکت و روند راه‌اندازی آن صورت می‌گیرد و به شخص متقاضی برای کار در حیطه بیزینس ثبت ‌شده، دعوت‌نامه‌ای اعطا خواهد شد تا از این طریق بتواند در کشور مقصد تخصص خود را بیشتر گسترش دهد.

این‌ موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است که بازار ایده تجاری در کشور هدف را بشناسید.

برای این‌ که بتوانید یک شرکت موفق و پربازده باشید، حتما باید کشوری را برای حوزه فعالیت‌های خود انتخاب کنید که زمینه کاری شما در آن کشور پربازده باشد و برنامه‌های اقتصادی دقیقاً طراحی‌ شده برای آن در نظر گرفته شود. بعد از تمامی این مراحل، پروسه ثبت شرکت در خارج از کشور برای افراد امکان‌پذیر می‌باشد.

عوامل مهم برای کشور مقصد به‌ منظور ثبت شرکت

عوامل مهم برای کشور مقصد به‌ منظور ثبت شرکت

برای این‌ که بتوانید در راستای ثبت شرکت در خارج از کشور موفق باشید، حتماً باید بازار کشورهای مختلف را بهتر بشناسید و در حیطه کسب ‌و کار مد نظر خود آگاهی بیشتری از بازار کشور مقصد کسب کنید تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود و میزان سرمایه، شرایط بهتری از ثبت شرکت در خارج از کشور را سپری کنید.

طبق بررسی‌های دقیق کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ، برخی از موارد می‌توانند برای انتخاب کشور مقصد به منظور ثبت شرکت تاثیرگذار باشند. این موارد عبارتند از:

•    نرخ بیکاری

•    حداقل سرمایه مورد نیاز

•    تعداد سال‌های اقامت اولیه

•    صنعت بازرگانی کشور

•    سیستم مالیاتی کشور

•    لیست نیازمندی‌های حوزه کاری آن کشور

•    شناخت بازار عرضه و تقاضای کشور مقصد

میزان تولید ناخالص داخلی

میزان تولید ناخالص داخلی

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که می‌تواند برای انتخاب کشور مقصد و ثبت شرکت در آن به متقاضیان کمک کند، این است که شناخت دقیقی در رابطه با میزان تولید ناخالصی داخلی آن کشور داشته باشند. این شرایط نشان‌دهنده تمامی تولیدات ناخالص داخلی بنا بر ارزش پولی همه کالاها و خدمات نهایی‌ شده‌ در داخل مرزهای آن کشور می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد، همکاران ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ جدولی را در زمینه میزان تولید ناخالصی داخلی برخی از کشورها ارائه داده‌اند. این آمارها براساس اطلاعات بانک جهانی در سال 2020 گرد هم آمده‌ است.

کشور    میزان تولید ناخالص داخلی
آمریکا    ۲۰.۹۴ تریلیون دلار آمریکا
کانادا    ۱.۶۴۳ تریلیون دلار آمریکا
چین    ۱۴.۷۲ تریلیون دلار آمریکا
ترکیه    ۷۲۰.۱ بیلیون دلار آمریکا
روسیه    ۱.۴۸۳ تریلیون دلار آمریکا

ثبت انواع شرکت در خارج از کشور چگونه است؟

ثبت انواع شرکت در خارج از کشور چگونه است؟

برای این ‌که بتوانید به هدف خود یعنی ثبت شرکت در خارج از کشور برسید و در این راه موفق باشید، در مرحله اول لازم است با انواع شرکت‌های مختلف و شرایط به ثبت رساندن آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید درک خوبی از تفاوت‌های آن‌ها داشته باشید. در این بخش، کارشناسان شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی، اطلاعاتی در زمینه ثبت انواع شرکت در خارج از کشور برای شما گرد هم آورده‌اند تا با آگاهی کافی در این راه قدم بردارید.

شرکت سهامی

یکی از انواع شرکت‌هایی که در خارج از کشور می‌توان برای به ثبت رساندن آن اقدام کرد، شرکت سهامی می‌باشد. فرآیند به ثبت رساندن این نوع از شرکت‌ها نیازمند حداقل ۲ شخص برای سرمایه‌گذاری می‌باشد تا از طریق سهام بتوان سرمایه‌گذاری‌ها و مسئولیت‌های سهامداری را براساس مبالغ اسمی آن‌ها انجام داد. به‌ همین دلیل است که نام این نوع از شرکت‌ها، شرکت سهامی شناخته می‌شود.

شرکت با مسئولیت محدود

طبق بررسی‌های انجام‌ شده می‌توان به‌ قطعیت گفت که این نوع از شرکت برای به ثبت رساندن در خارج از کشور بین متقاضیان محبوبیت بسیار زیادی دارد. به خصوص افراد سرمایه‌گذار، بسیار علاقه‌مند به عملکرد این نوع شرکت‌ها می‌باشند. زیرا تنها یک فرد می‌تواند به ‌صورت مستقل برای راه‌اندازی این شرکت اقدام کند.

البته بهتر است بدانید که در خارج از کشور هزینه‌های مربوطه برای ثبت این نوع از شرکت ثابت نیست و براساس شرایط هر کدام از کشورهای مختلف، هزینه‌های متغیری برای این نوع از شرکت ها در نظر گرفته می‌شود.

اگر شما نیز مایل هستید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه ثبت شرکت در خارج از کشور با مسئولیت‌های محدود کسب کنید، می‌توانید از کارشناسان و مشاورین حقوقی که در شرکت الست گروپ فعالیت دارند، مشاوره‌های تخصصی دریافت کنید. 

شرکت‌های تعاونی

برای این ‌که بتوان ثبت شرکت در خارج از کشور را از طریق شرکت‌های تعاونی انجام داد، حداقل نیاز به ۳ شخص خواهید داشت. بهتر است بدانید که مسئولیت‌های این شرکت‌ها به‌ صورت نامحدود برای افراد در نظر گرفته می‌شود.

شعبه شرکت

روش دیگری برای به ثبت رساندن شرکت در کشورهای خارجی وجود دارد که مربوط به شعبه شرکت می‌باشد. شرایط مخصوص به ثبت این نوع از شرکت‌ها بدین‌ صورت است که افرادی که دارنده شرکت و حساب‌های شرکتی خاصی در کشور ما ایران هستند، می‌توانند در دیگر کشورهای خارجی برای ثبت شعبه شرکت اقدامات لازم را انجام بدهند و شعبه دیگری از شرکت خود را به ثبت برسانند.

شرکت مدنی - تجاری

این قبیل از شرکت‌ها متشکل شده از چندین مالک مختلف می‌باشند. اما مالک‌های این نوع شرکت، سرمایه‌گذاری مربوط به خود را دارند. شرکت مدنی - تجاری به ‌صورت جمعی تحت نظر آن‌ها اداره خواهد شد. 

شرکت تجاری

یکی دیگر از شرکت‌هایی که برای به ثبت رساندن در خارج وجود دارد، شرکت تجاری می‌باشد. اکثریت شرکت‌های موجود برای به ثبت رسیدن در خارج از کشور از این نوع می‌باشد که شامل دسته‌بندی بازرگانی و تجاری می‌باشند. البته شرکت‌های تجاری نیز خود زیرشاخه‌های مختلفی دارند که به موارد زیر تقسیم می‌شوند.
•    شرکت تولیدی
•    شرکت سهامی
•    شرکت تضامنی
•    شرکت سهامی خاص و عام
حال که توانستید اطلاعات کافی در رابطه با انواع شرکت‌های مختلف در خارج از کشور کسب کنید، ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که شرایط و مراحل مختلف برای ثبت شرکت در خارج از کشور چگونه می‌باشد.

در ادامه، راهنمایی‌های بیشتری در این‌ مورد برای شما خواهیم داشت. اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن برای اقامت و به ثبت رساندن شرکت خود در خارج از کشور اقدام کنید، بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بخواهید.

کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای شرکت الست گروپ در کنار شما هستند تا در این راه موفق شوید و روند مهاجرت خود را سرعت ببخشید.

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور به چه صورت است؟

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور به چه صورت است؟

افرادی که علاقه‌مند به دریافت ویزای ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشند، باید اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با مراحل ثبت شرکت کسب کنند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی مراحل ثبت شرکت تحت نظر کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ بپردازیم.

در بازارهای بین‌المللی؛ تاسیس کردن یک شرکت با روش‌های سرمایه‌گذاری، دشواری‌های خاص خود را در بر دارد که ممکن است برخی از افراد هیچ‌گونه آگاهی در این ‌مورد نداشته باشند. به‌ همین دلیل حتما نیاز است تااز افراد متخصص و با مهارت در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید در راه ثبت شرکت در خارج از کشور موفق باشید.

از طرف دیگر لازم است از شرکت‌های مهاجرتی کمک بخواهید که در این زمینه سابقه‌ای فعال داشته باشند و بتوانند شرایط را برای شما آسان‌تر کنند. زیرا در هر کشور، قوانین کسب ‌و کار مختلفی برای ثبت شرکت وجود دارد که یک وکیل مهاجرتی، اطلاعات کافی در رابطه با این موارد دارد و با استفاده از شیوه‌های آسان می‌تواند راهنمایی‌های منحصر به ‌فرد در این زمینه برای فرد متقاضی داشته باشد.

در این راه به منظور تکمیل کردن مدارک، پروسه خاصی وجود دارد که برای دریافت اقامت خارج از کشور و ثبت شرکت، مهم و ضروری است. این مراحل تحت نظر کارشناسان شرکت الست گروپ به شما یادآوری می‌شود. هر چند که در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی از مراحل مهم برای به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور بپردازیم.

•    اولین مرحله برای انجام ثبت شرکت، مرحله پیش‌ثبت ‌نام می‌باشد که باید مشخصات و نام شرکت خود را ارسال کنید.
•    بعد از آن باید تسویه‌ای از وزارت تجارت کشور مقصد دریافت کنید و مدارک مورد نظر در این راه را کسب کنید.
•    در مرحله آخر، ضروری است که دامنه‌ی تجارت خود را انتخاب کنید تا ثبت شرکت برای شما در آن حیطه انجام بگیرد.
•    بعد از آن نوبت جمع‌آوری و مرتب کردن مدارک و کسب مصوبات دولت کشور مقصد می‌باشد تا از این طریق اقدامات لازم و ضروری را برای ثبت شرکت انجام بدهید.

شاید با بررسی این موارد، نگران مشکل به ثبت رساندن شرکت خود در خارج از کشور باشید. شما به ‌تنهایی قادر به سپری کردن تمامی پروسه‌های ثبت شرکت در خارج از کشور نیستید و باید حتما از کارشناسان و مشاورین مهاجرتی در این حیطه کمک بخواهید.

زیرا بر اساس موقعیت مکانی و حوزه فعالیتی که قصد به ثبت رساندن شرکت در خارج از ایران را دارید، فرآیند مختلفی پیش پای شما می‌باشد که با کمک گرفتن از افراد متخصص همچون وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ، راه هموارتری را پیش رو خواهید داشت.

مهم‌ترین شرایط برای به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور چیست؟

مهم‌ترین شرایط برای به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور چیست؟

اگر هیچ ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با شرایط به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور ندارید، توصیه می‌کنیم به مطالبی که در ادامه این مبحث عنوان می‌کنیم، دقت کنید. از مهم‌ترین شرایطی که می‌تواند امکان ثبت شرکت در خارج از کشور را برای افراد فراهم سازد، موارد زیر می‌باشد.

•    نام شرکت مربوطه باید از قبل آماده و به ثبت رسیده باشد.

•    براساس حوزه فعالیت، آدرس حقوقی شرکت ثبت‌شده باشد.

•    نمودار سازمانی شرکت ارائه شود.

•    اساسنامه و اهداف مد نظر برای سود شرکت ارائه شود.

•    مبلغ سرمایه‌گذاری افراد تعیین گردد.

•    امکان‌سنجی شرکت برای مؤسسات و شرکت‌های تولیدکننده انجام بگیرد.

•    در دفاتر امنیت عمومی ثبت‌ نام شود.

•    در اداره امور خارجه ارز ثبت ‌نام شود.

•    شرایط افتتاح حساب بانکی پایه و حساب‌های سرمایه خارجی و تزریق سرمایه صورت بگیرد.

•    در دفتر امور مالیاتی و تنظیم دستگاه مالیاتی ثبت‌ نام گردد. در آخر دفترچه‌ای برای کارمندان شرکت تأسیس ‌شده، تهیه گردد.

مدت ‌زمان به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور

برخی از افراد برای به ثبت رسیدن شرکت خود در خارج از کشور عجله دارند. به این نکته دقت داشته باشید که در حالت عادی و معمولی، شرایط ثبت شرکت در خارج از کشور بین بازه زمانی ۳ تا ۶ ماه به طول می‌انجامد.

در صورتی‌ که هر گونه دفتر و مؤسسه مهاجرتی در زمینه ثبت شرکت، کمتر از این بازه زمانی را به شما قول بدهد، باید بگوییم که فرایندهای انجام این شرکت اندکی مشکوک می‌باشد. بهتر است به افرادی که در این زمینه تجربه و اعتبار دارند، برای ثبت شرکت در خارج از کشور مراجعه داشته باشید.

زیرا تعداد بسیار زیادی از افراد سودجو برای منافع شخصی خود به‌ دنبال گمراه کردن افراد و سرقت سرمایه آن‌ها می‌باشند. پس همواره با توجه به این اصل از قانون بهتر است صبوری بیشتری برای انتخاب شرکت مد نظر برای به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور داشته باشید تا روند مهاجرت خود را سرعت ببشخید.

می‌توانیم در شرکت الست گروپ امکانات بسیار زیادی را برای شما در این زمینه به‌ همراه داشته ‌باشیم تا در کمترین زمان ممکن، به خواسته خود یعنی ثبت شرکت در خارج از کشور برسید.

مدت ‌زمانی که در رابطه با ثبت شرکت‌ها در حوزه فعالیت‌های تجاری در نظر گرفته می‌شود، به صحت اسناد افراد و مواردی همچون ادارات دولتی آن کشور بستگی خواهد داشت. در جدولی که در ادامه این مطلب برای شما گرد آورده‌ایم، می‌توانید مدت ‌زمان لازم برای به ثبت رساندن شرکت در کشورهای مختلف را مشاهده کنید. 
کشور    مدت زمان لازم
روسیه    ۳ ماه
ترکیه    ۱ هفته
چین    ۲  تا ۴ ماه
آمریکا    ۴  تا ۶ هفته
اسپانیا    ۱ ماه
دبی    ۱  تا ۴ هفته
عمان    ۳۰  تا ۴۵ روز

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟

همه افرادی که به‌ دنبال کسب اطلاعات در زمینه به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور می‌باشند، اطلاعات ناکافی در این ‌مورد دارند. پس بهتر است طبق ارزیابی‌های دقیق کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ، بگوییم که مدارک مورد نیاز برای به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور شامل چه مواردی می‌باشد. مهم‌ترین مدارک ارائه‌ شده تحت نظر کارشناسان شرکت الست گروپ، موارد زیر شمرده می‌شوند:

•    ارائه کپی برابر اصل گواهی ثبت علامت تجاری شرکت

•    ترجمه فرم مخصوص برای ثبت شرکت بین‌المللی

•    تکمیل و ترجمه به انگلیسی فرم مخصوص برای ثبت شرکت بین‌المللی

•    اطلاعیه راه‌اندازی شرکت و اطلاعیه آخرین تغییرات آن براساس اشخاص حقیقی و حقوقی که مکتوب شده باشد.

•    درخواست کتبی بر مبنای علائم تجاری با ذکر نام کشور مد نظر برای مهاجرت در اداره ثبت

•    ارائه دادن تمامی مدارک شناسایی مدیران و صاحبان حق امضاء شرکت

•    کپی برابر اصل تمامی مدارک همچون کارت ملی و شناسنامه همه مدیران و صاحبان حق امضاء شرکت

•    ارائه اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علامت تجاری با تأییدیه مسئول مربوطه و ارائه کپی آن در ثبت پرونده

•    پرداخت کردن تمامی هزینه‌های ثبت شرکت برای ثبت شرکت در خارج از کشور

•    تهیه کردن معرفی‌نامه با سربرگ شرکت به منظور حق امضای آن برای مدیران و صاحبان آن

•    در صورتی ‌که مراحل ثبت شرکت به‌ عنوان یک وکیل حقوقی باشد، وکالت‌نامه‌های دادگستری ارائه شود.

زمینه ثبت انواع شرکت‌ها در خارج از کشور چیست؟

زمینه ثبت انواع شرکت‌ها در خارج از کشور چیست؟

دسته‌بندی خاصی بر اساس شرایط و فعالیت‌های هر شرکت وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها دسته‌بندی تجاری و مدنی می‌باشد. برای این ‌که بتوانید از شرایط ثبت شرکت در خارج از این کشور برخوردار شوید، شناخت این دسته از شرکت‌ها برای به ثبت رساندن ضروری و مهم است.

در ادامه خواهیم گفت که چگونه می‌توانید برای ثبت این شرکت‌ها اقدام کنید. شرکت‌های تجاری با هدف فعالیت‌های مرتبط با تجارت ثبت و تاسیس خواهند شد و تمامی افرادی که در زمینه ثبت این شرکت‌ها فعالیت دارند، اهدافی همچون تجارت و بازرگانی و منافعی در زمینه پیرامون کسب درآمد خواهند داشت. تقسیم‌بندی خاصی برای انواع شرکت‌های تجاری صورت می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر خواهند شد.

شرکت با مسئولیت محدود

اگر شرایط کافی را برای به ثبت رساندن شرکت با مسئولیت محدود دارید، باید به این نکته آگاه باشید که شرکت‌های تجاری معمولاً برای ۲ شریک به ثبت می‌رسند. برای این‌ که شرایط ثبت شرکت تجاری با مسئولیت محدود را کسب کنید، سرمایه حداقلی یک میلیون تومان مورد نیاز است. سپس باید تمام مسئولیت‌ها و ضمانت شرکاء تا سقف سرمایه‌گذاری برای به ثبت رساندن این شرکت تایید شود.

شرکت سهامی خاص

برای این‌ که شرکت در حوزه سهامی خاص را به ثبت برسانید، حداقل نیاز به ۳ شریک خواهید داشت. حداقل سرمایه برای به ثبت رساندن این نوع از شرکت‌ها ۱ میلیون تومان می‌باشد که سهام خاص مشارکت شما باید زیر نظر دو بازرس انجام بگیرد. مسئولیت هیئت ‌مدیره در این شرکت به مدت ۲ سال و مسئولیت بازرسین آن به مدت یک‌ سال و در زمینه فرایندهای مالیاتی می‌باشد.

شرکت تضامنی

در خارج از کشور شرکت تضامنی و ثبت آن می‌تواند با انجام فعالیت‌های مرتبط با تجاری بین ۲ نفر مسئولیت تضمینی تاسیس گردد. اگر این میزان دارایی یک شرکت برای به ثبت رساندن به انجام تعهد و تعهدات موجود کافی نباشد، تمامی تعهدات و پرداخت قرض‌های ناشی از به ثبت رساندن این شرکت بر عهده ضامن آن می‌باشد.

ثبت شرکت مختلط غیر سهامی

مشارکت تجاری یک شخص به منظور ضمانت برای به ثبت رساندن این نوع از شرکت‌ها ضروری است. این افراد باید تمامی مسئولیت‌های مربوط را نیز پذیرند. بهتر است بدانید که نوع دیگری از شرکت‌های مختلط وجود دارد که با نام سهامی شناخته می‌شود.

ثبت شرکت دانش بنیان

ثبت شرکت دانش بنیان

برای این‌ که بتوانید از شرایط ثبت شرکت دانش بنیان در خارج از کشور بهره‌مند شوید، باید از طریق فروش فناوری، خدمات محصول و یا ... خدماتی را ارائه بدهید تا از طریق آن‌ها به کسب درآمد و سود برسید.

لازم به ذکر است بگوییم برای ثبت شرکت در خارج از کشور، بهترین روش ممکن به اثبات رساندن و تاسیس شرکت دانش بنیان می‌باشد که با حداقل ۲ نفر هیات مدیره با مدرک کارشناسی ‌ارشد، شرایط تأسیس آن انجام خواهد گرفت. این افراد می‌توانند به‌ عنوان اعضای هیات علمی نیز مسئولیت داشته باشند.

اما نکته مهم‌تر این است که شرکت‌های دانش بنیان به مدت ۱۵ سال از پرداخت مالیات معاف می‌باشند.

در صورتی‌ که اهداف شرکت دانش بنیان تولید محصولات داخلی و به وجود آوردن شغل پایدار و ثابت بر پایه تجارت سازی دانش‌های پژوهش یافته باشد، امکان ثبت آن در کشور دیگر وجود خواهد داشت و هر کدام از کشورها از این شرایط استقبال می‌کنند.

شرایط دریافت اقامت با ثبت شرکت در خارج از کشور چگونه است؟

شرایط دریافت اقامت با ثبت شرکت در خارج از کشور چگونه است؟

همان‌طور که گفتیم، از رایج‌ترین روش‌هایی که امکان مهاجرت به کشورهای خارجی را برای افراد فراهم خواهد ساخت، ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشد. اغلب کشورهایی که از شرایط اقتصادی و رفاهی مطلوبی برخوردار می‌باشند، استقبال بی‌اندازه‌ای از افرادی که قصد ثبت شرکت و راه‌اندازی یک کسب ‌و کار را در کشور آن‌ها دارند، خواهند کرد.

اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید و به ‌دنبال فرصت‌هایی برای گسترش فعالیت‌های مد نظر خود می‌گردید، اما رشد مطلوبی در کشور ایران نداشته‌اید و قصد دارید برای ادامه روند فعالیت خود به خارج از کشور مهاجرت داشته باشید، بهترین کار برای شما ثبت کردن شرکت از این طریق می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه بعد از به ثبت رساندن شرکت در کشور مقصد باید بگوییم که بعد از ۳ ماه اقامت برای شما در کشور مقصد به واسطه مقامات مربوطه آن محل همانند شهرداری، ایستگاه پلیس محلی و گواهینامه ثبت ‌شده در این دوره دریافت خواهد شد. بنابراین شما با دریافت این دسته از گواهی‌نامه‌ها حق زندگی جدیدی در کشور مقصد خواهید داشت.

در اغلب کشورهای اروپایی معمولاً با گذشت ۵ سال از اقامت موقت، فرد متقاضی می‌تواند فرآیند اقامت دائم را نیز دنبال کند و به ‌عنوان شهروند اصلی این کشور شناخته شود.

اگر قصد دارید برای سرمایه‌گذاری در کشور خارجی به مهاجرت بپردازید، می‌توانید بین ۶ ماه تا یک‌ سال گذرنامه مربوط به آن کشور را نیز دریافت کنید.

ملزومات اصلی برای ثبت شرکت در خارج

ملزومات اصلی برای ثبت شرکت در خارج

در کشورهای اروپایی و خارجی تفاوت بسیار زیادی بین ملزومات مورد نیاز برای دریافت ویزا امکان ثبت شرکت وجود دارد. اما شاید جالب باشد بدانید که برخی از شرکت‌ها فقط پذیرای سرمایه‌های بسیار زیاد می‌باشند. برای این ‌که اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با حداقل و حداکثر شرایط سرمایه‌گذاری برای ثبت شرکت در کشورهای دیگر داشته باشید، می‌توانید از مشاوره‌های منحصر به ‌فرد کارشناسان شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی بهره‌مند شوید.

در هر صورت برای ثبت شرکت در خارج از کشور نیاز به پرداخت مبالغ بسیار هنگفتی نیست. اما هزینه‌ها و موارد این شرایط و قوانین همچون تأییدیه وکالت ممکن است در هر کشور قوانین مربوطه خاص خود را داشته باشد. اصلی‌ترین سرمایه‌ای که برای به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور مورد نیاز می‌باشد، به اثبات رساندن تمکن مالی فرد متقاضی می‌باشد.

اگر این شرایط به ‌خوبی سپری گردد، فرد متقاضی نیمی از مراحل را برای ثبت شرکت در خارج از کشور طی نموده است.

همان ‌طور که گفتیم، مبالغ مورد نیاز برای تمکن مالی و ثبت شرکت در کشورهای مختلف متفاوت است. به‌ عنوان نمونه در رابطه با کشور کانادا، مبلغ ۲۰۰ هزار دلار و در رابطه با اتریش 61 هزار یورو برای ثبت شرکت مورد نیاز می‌باشد.

مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟

مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟

شاید برای شما جالب باشد بدانید که چرا تعداد بسیار زیادی از متقاضیان، علاقه‌مند به ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشد. زیرا این شرایط از مزایای بالایی برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در رابطه با ثبت شرکت در خارج از کشور وجود دارد، دریافت اقامت و پاسپورت کشور مربوطه می‌باشد. همین‌ طور به‌ مرور زمان فرد متقاضی می‌تواند برای دریافت اقامت در خارج از کشور برای ثبت شرکت خود به‌ مرور وارد سیستم بانک‌داری و انتقال پول بین ‌المللی شود. بنابراین رشد اقتصادی برای فعالیت‌های کاری او به وجود می آید و آینده روشنی در انتظار او خواهد بود.

از جهت دیگر، این دسته از افراد که علاقه‌مند به ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشند، با راه‌اندازی و فعالیت در زمینه‌های مختلف می‌توانند به بورس بین‌المللی شرکت‌های مختلف آن کشور وارد شوند و برای دریافت سهام نیز اقدام کند.

همچنان مزایای مهم دیگری در راستای ثبت شرکت در خارج از کشور وجود دارد. طبق بررسی‌های انجام‌ شده توسط کارشناسان شرکت الست گروپ، مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور عبارتند از:

•    امکان تولید انواع محصول و فروش آن‌ها در بازار جهانی

•    امکان افتتاح حساب بین‌المللی در بانک‌های مختلف جهان

•    دریافت اقامت کشورهای خارجی و اروپایی

•    توانایی بیشتر در حیطه مدیریت منابع انسانی کارآمد

•    شرایط استفاده از معافیت‌های مالیاتی در کشورهای مختلف خارجی

بهترین و ارزان‌ترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج کدامند؟

بهترین و ارزان‌ترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج کدامند؟

بعد از تمامی موارد مربوط که در رابطه با ثبت شرکت در خارج از کشور بیان می‌شود، سوال اصلی افراد این است که کدام یک از کشورها امکانات بهتری را برای ثبت شرکت دارند؟  افراد بسیار زیادی به دنبال ارزان‌ترین کشورها برای به ثبت رساندن شرکت خود می‌باشند و این تنها هدف آن‌ها برای کشور مقصد است.

کارشناسان ما در شرکت الست گروپ تلاش کرده‌اند تا در ادامه این مطلب، تعدادی از کشورهایی که با کمترین هزینه، شرایط دریافت ویزای ثبت شرکت را برای متقاضیان فراهم می‌کنند، در اختیار شما بگذارند.

کشور گرجستان برای ثبت شرکت

کشور گرجستان برای ثبت شرکت

با توجه به موقعیت جغرافیایی که برای امنیت کشور گرجستان در مقایسه با اروپا و آسیا وجود دارد، هزینه‌های به ثبت رساندن شرکت بسیار مقرون ‌به ‌صرفه می‌باشد. از جهت دیگر، خدماتی که در این کشور برای متقاضیان مهاجرت ارائه خواهد شد، به نسبت دیگر کشورهای اروپایی ارزان ‌قیمت است و مالیات پرداختی بسیار اندک می‌باشد.

پوئن مثبت دیگر این است که نیروهای کار نیز برای فعالیت در شرکت شما حقوق‌های بسیار اندکی در کشور گرجستان دریافت خواهند کرد. مراحل به ثبت رساندن شرکت در گرجستان نیز بسیار آسان است. اگر بتوانید پاسپورت کشور گرجستان را دریافت کنید، امکان سفر به بیشتر از ۱۰۰ کشور جهان بدون ویزا برای شما فراهم می‌گردد.

کشور اسپانیا برای ثبت کشور

کشور اسپانیا برای ثبت کشور

برای این که از طریق سرمایه‌گذاری مهاجرت داشته باشید، آسان‌ترین راه ممکن، سرمایه‌گذاری در کشور اسپانیا می‌ باشد. زیرا قوانین بسیار آسان و پیش‌ پا افتاده ای برای پذیرش مهاجر سرمایه‌گذار برای ثبت شرکت در کشور اسپانیا وجود دارد.

به خصوص قوانین موجود در این کشور از درآمد زدایی استقبال می‌کند. مزایای مهمی که برای به ثبت رساندن شرکت در اسپانیا مشاهده می‌شود، موارد زیر می باشد:
•    استفاده از تسهیلات کشور اسپانیا
•    داشتن قوانین گمرکی و تجارت آزاد
•    دریافت ویزاهای شینگن
•    عدم نیاز به سرمایه زیاد برای ثبت شرکت
•    دسترسی زیاد به بازارهای اروپایی

کشور مجارستان برای ثبت شرکت

کشور مجارستان برای ثبت شرکت

در صورتی ‌که قصد دارید تا ثبت شرکت در خارج از کشور را انجام بدهید، می‌توانید از مجارستان به ‌عنوان کشور مهاجرپذیری استفاده داشته باشید. اگر درصد سرمایه شما بسیار اندک است، گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در کشور مجارستان پیش پای شما می‌باشد.

مهم‌ترین مواردی که باعث مزایای ثبت شرکت در این کشور خواهند شد، عبارتند از:
•    امکان دریافت ویزای شینگن
•    امکان استفاده از مارک تجاری اروپایی
•    تسریع دسترسی آزاد به بازارهای اروپایی از طریق کشور مجارستان
•    داشتن پایین‌ترین نرخ مالیات در اروپا
•    عدم نیاز به سرمایه بسیار زیاد
•    ثبت شرکت در بازه زمانی بسیار کم
•    مالک خصوصی صددرصدی شرکت بدون نیاز به شریک محلی

کشور ترکیه برای ثبت شرکت

کشور ترکیه برای ثبت شرکت

یکی دیگر از ارزان‌ترین کشورهایی که می‌تواند امکانات خوبی را به‌ منظور ثبت شرکت برای متقاضیان مهاجرت فراهم کند، کشور ترکیه می‌باشد. به دلیل نزدیک بودن خاک ترکیه به ایران، امروزه سرمایه‌گذاران ایرانی بسیار زیادی علاقه‌مند به ادامه زندگی در این کشور می‌باشند.

همین‌طور کشور ترکیه از سرمایه‌گذاران ایرانی استقبال می‌کند. مزایای مهمی که برای ثبت شرکت در کشور ترکیه وجود دارد، عبارت است از:

•    دریافت پاسپورت ترکیه و امکان سفر به بیش‌ از ۱۳۰ کشور دنیا

•    امکان ثبت شرکت با هزینه‌ای بسیار کم

•    داشتن نیروی کار بسیار زیاد در این کشور

•    بودن ایرانی‌های بسیار زیادی در کشور ترکیه

•    امکان دریافت اقامت دائم بعد از ۵ سال

سخن آخر

سخن آخر

در این مقاله تحت نظر تخصص‌های کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ، به بررسی شرایط ثبت شرکت در خارج از کشور پرداختیم. مهاجرین بسیار زیادی علاقه‌مند به استفاده از این امکانات برای سرمایه‌گذاری و به ثبت رساندن شرکت و فعالیت‌های گسترده خود در کشورهای خارجی می‌باشند، اما در صورت عدم آگاهی در رابطه با شرایط و قوانین مختلف ثبت شرکت، ممکن است با شکست مواجه شوند.

اگر شما نیز از علاقه مندان به ثبت شرکت در کشورهای اروپایی و امریکایی هستید، بهتر است قوانین و مقررات مربوط به ثبت شرکت را بدانید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن برای دریافت مجوزهای موجود برای مهاجرت و ثبت شرکت، اقدامات لازم را انجام بدهید. قطعا در این مسیر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی دقیق‌تر هستید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، آماده خدمات ‌رسانی به همه هم‌میهنان عزیزمان برای به ثبت رساندن شرکت در خارج از کشور می‌باشد و همواره راهنمای متقاضیان مهاجرت است تا بتوانند این راه پر پیچ ‌و خم را به‌ سادگی سپری کنند و به اهداف خود در زمینه پیشرفت در فعالیت‌های کاری برسند.