اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

هلند یا کانادا

هلند یا کانادا

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که در زمینه مهاجرت از بین کشورهای هلند یا کانادا، شرایط کدام کشور مناسبتر است؟ با ما همراه باشید.

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که در زمینه مهاجرت از بین کشورهای هلند یا کانادا، شرایط کدام کشور مناسبتر است؟ با ما همراه باشید.

امروزه مبحث زندگی و مهاجرت، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد از جمله مردم کشور ما به دلایل مختلفی اقدام به مهاجرت می نمایند. دلایلی مانند تحصیل، پیشرفت شغلی، آینده بهتر و ...، باعث می شود که فرد به فکر مهاجرت بیفتد و اقداماتی برای مهاجرت خود به کشورهای مختلف نماید.

یکی از مهمترین مواردی که باید در زمینه مهاجرت به آن توجه کرد، انتخاب کشور برای مهاجرت می باشد. کشورهای مختلفی در جهان وجود دارد که اقدام به پذیرش مهاجر می کنند. زندگی در کشوری غیر از کشور خود، شرایط و سختی های مربوط به خود را دارد.

بنابراین لازم است در مورد شرایط مهاجرتی و زندگی در کشورهای مختلف، اطلاعات کافی و درستی به دست آورد تا بتوان بهترین انتخاب را از نظر زندگی در کشوری دیگر داشت. از جمله کشورهای معروفی که در قاره اروپا وجود دارد و متقاضی مهاجرت زیادی را به خود اختصاص داده است، کشور هلند است.

ویدئو هلند یا کانادا

همچنین اگر بخواهیم یکی دیگر از کشورهای مهم و محبوب از نظر زندگی و مهاجرت را مثال بزنیم، کشور کانادا می باشد. انتخاب بین هلند یا کانادا، دغدغه بسیاری از افراد می باشد. ما در این مقاله قصد داریم در ابتدا به بررسی زندگی در هلند و مزیت های آن بپردازیم و سپس به بررسی شرایط زندگی در کانادا و موارد مختلف آن بپردازیم.

اینفوگرافیک هلند یا کانادا

اینفوگرافیک هلند یا کانادا

در نهایت با بررسی و مقایسه دقیق تری خواهیم گفت که کدام کشور از نظر زندگی می تواند انتخاب بهتری باشد، هلند یا کانادا. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی در هلند یا کانادا و شرایط مهاجرتی به این کشورها، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی حال حاضر می باشد.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
معرفی کشور هلند
موقعیت جغرافیایی کشور هلند چیست؟
آب و هوای کشور هلند چگونه است؟
فرهنگ و آداب و رسوم کشور هلند چیست؟
زبان رسمی کشور هلند چیست؟
هزینه ها در کشور هلند چقدر است؟
وضعیت کار و مالیات در کشور هلند چگونه است؟
شرایط تحصیل در کشور هلند چگونه می باشد؟
روش های مهاجرت به کشور هلند چیست؟
معرفی کشور کانادا
آب و هوای کانادا چگونه است؟
زبان کشور کانادا چیست؟
آداب و رسوم و فرهنگ و ویژگی های مردم کانادا چیست؟
کیفیت زندگی در کانادا چگونه است؟
وضعیت اشتغال در کشور کانادا چگونه است؟
وضعیت تحصیلی و دانشگاهی در کانادا چگونه است؟
انواع روش‌های مهاجرت به کانادا چیست؟
هلند یا کانادا؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هلند یا کانادا با ما همراه باشید.

 

معرفی کشور هلند

معرفی کشور هلند

یکی از کشورهای واقع در قاره اروپا که از زیبایی و ویژگی های خاصی نیز برخوردار است، کشور هلند می باشد. این کشور در شمال قاره اروپا قرار دارد و از نظر جغرافیایی در یک موقعیتی بسیار خوب قرار دارد. پایتخت این کشور شهر زیبای آمستردام می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. کشور هلند با کشورهایی مانند آلمان و برژیک مرز مشترک دارد و همچنین از طریق دریا با بریتانیا همسایه می باشد.

کشور هلند یکی از زیباترین کشورهای قاره اروپا و جهان می باشد که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این کشور یکی از کشورهای اروپایی دارای تپه های زیبا و کم ارتفاع می باشد. هلند یک کشور توریستی محسوب شده و دارای جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد.

کشور هلند از نظر صادرات گل و گیاهان زینتی در رتبه نخست جهان قرار دارد و یکی از پایه های اقتصادی این کشور بر صنعت پرورش گل و صادرات آن می باشد. همچنین هلند در صنایعی مانند صنایع برق و الکترونیک و همچنین انرژی های پاک، جزو بهترین کشورهای جهان می باشد.

ما در این مقاله ضمن بررسی زندگی در هلند یا کانادا، به ویژگی های زندگی در هلند خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط زندگی در کشور هلند یا کانادا، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

موقعیت جغرافیایی کشور هلند

موقعیت جغرافیایی کشور هلند

کشور هلند در یک موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار دارد و واقع در شمال اروپا می باشد. همچنین از نظر اشتراک مرز و همسایگی، با کشورهای آلمان و بلژیک و بریتانیا در ارتباط می باشد. کشور هلند از نظر وسعت و جمعیت جزو کوچکترین کشورهای قاره اروپا به شمار می رود.

بیشتر خاک این کشور از زمین های کشاورزی و تپه های کم ارتفاع تشکیل شده است و وجود جنگل و دریا و منابع طبیعی در این کشور، جلوه های زیبایی بسیار خاصی به این کشور بخشیده است.

آب و هوای کشور هلند

آب و هوای کشور هلند

یکی از مهمترین نکاتی که می توان در مورد کشور هلند گفت، آب و هوای این کشور است. موقعیت جغرافیایی مناسب و وجود جنگل های متنوع در این کشور باعث شده که کشور هلند یکی از بهترین منطقه های آب و هوایی در اروپا محسوب شود.

آب و هوای هلند در فصل زمستان نیز ملایم و معتدل می باشد و همچنین در فصل تابستان، شما گرمای شدیدی را نمی توانید تجربه کنید و آب و هوای نسبتا خنکی در فصل تابستان می توان تجربه کرد. همین امر باعث شده که این کشور یکی از خوش آب و هواترین کشورهای اروپایی محسوب شود.

بارندگی در این کشور در حد قابل قبول بوده و عملا مشکلاتی مانند خشکسالی و کم آبی، این کشور را تهدید نمی کند. زیرا دولت و مسئولین کشور هلند، سرمایه گذاری بسیار ویژه ای در بخش های کشاورزی، جنگل و ... نموده اند.

فرهنگ و آداب و رسوم کشور هلند

فرهنگ و آداب و رسوم کشور هلند

کشور هلند آداب رسوم مربوط به خود را دارد و کشوری منظم محسوب می شود و برنامه ریزی برای هر اموری در هلند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین کسی اگر قصد زندگی در هلند را داشته باشد، باید از همه نظر منظم باشد. مردم کشور هلند یکی از خوش اخلاق ترین مردمان جهان می باشند و تاکید زیادی بر قانونمند بودن دارند و اگر کسی بتواند چنین قوانینی را رعایت کند، می تواند با خیالی آسوده در این کشور زندگی کند.

مذهب و دین کشور هلند و مردمان این کشور به مانند اکثر کشورهای اروپایی، مسیحی بوده و همپنین جزو کشورهایی می باشند که از لحاظ اعتقادی و دینی در سطح بسیار قابل قبولی می باشند.

از دیگر ویژگی های فرهنگی این کشور می توان به عدم وجود نژادپرستی در این کشور اشاره کرد که بسیار نکته مهمی است. بنابراین همه افراد با هر نژاد و فرهنگی می توانند آزادانه در کنار یکدیگر زندگی کنند و لازمه زندگی کردن در این کشور، منظم بودن، برنامه ریزی داشتن و رعایت قوانین این کشور از همه نظر می باشد.
شما در حال مطالعه مقاله هلند یا کانادا می باشید.

زبان رسمی کشور هلند

زبان رسمی کشور هلند

یکی از مهمترین مزیت های کشور هلند، مربوط به زبان مکالمه و محاوره ای این کشور می باشد. زبان رسمی کشور هلند، زبان هلندی یک زبان مخصوص به خود می باشد. زبان هلند یک نوع زبان ژرمنی می باشد که از سمت کشور بلژیک وارد هلند شده است.

همچنین از دیگر زبان هایی که می توان در این کشور اقدام به گفت و گو نمود، زبان فرانسوی می باشد که از سمت کشورهای آفریقایی وارد این کشور شده است. تنوع زبانی در این کشور باعث شده که هر فرد دارای تسلط به زبان های روز دنیا مانند انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی بتواند در این کشور زندگی کند.

همچنین به دلیل همسایگی کشور هلند با کشور آلمان، ساکنین مرزی کشور هلند که نزدیک به مرز آلمان می باشند، به زبان آلمانی صحبت می کنند. به طور کلی می توان گفت که زبان رسمی این کشور و ثبت شده، زبان هلندی بوده ولی می توان به زبان انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی در این کشور به زندگی پرداخت.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه فرهنگ و رسوم کشور هلند و زبان رسمی این کشور، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

هزینه ها در کشور هلند

هزینه ها در کشور هلند

همان طور که گفته شد، کشور هلند یکی از زیباترین کشورهای اروپایی محسوب می شود که سالانه بیش از هزاران نفر متقاضی زندگی در این کشور می باشند. همچنین کشور هلند یک کشور توریستی با آماری بسیار بالا از این حیث می باشد.

برای این که بتوان در این کشور زندگی کرد و اقامت این کشور را به دست آورد، باید در ابتدا اطلاعاتی در این خصوص کسب کرد و بتوان تصمیم گرفت که آیا زندگی در هلند بهتر است یا کشورهایی دیگر که از نظر محبوبیت هم بسیار بالا می باشند که می توان به کانادا اشاره کرد. زندگی در هلند یا کانادا از جمله دغدغه های بسیاری  از افراد می باشد.

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می کند، این است که هزینه های زندگی در کشور هلند چقدر است و چه مقداری نیازمند هزینه و بودجه برای زندگی می باشد. برای زندگی در هلند، باید موارد و شرایط مختلفی را در نظر گرفت تا بتوان در مورد هزینه های زندگی در این کشور نظر داد.

هزینه های خوراک، پوشاک، مسکن، هزینه تحصیل، هزینه های جانبی دیگر و همچنین میزان مالیاتی که باید در این کشور پرداخت کرد، از جمله فاکتورهای مهم در تعیین میزان هزینه زندگی در هلند می باشد. در کشور هلند، بیشترین میزان هزینه مربوط به مسکن و اجاره مسکن می باشد که البته این موضوع و میزان هزینه مسکن در این کشور، بستگی به منطقه و شهر محل زندگی خواهد داشت.

به عنوان مثال؛ در شهرهای بزرگتر کشور هلند مانند آمستردام که پایتخت این کشور هم محسوب می شود، هزینه های مسکن و به طور کلی هزینه های زندگی بیشتر می باشد و هر چه میزان وسعت و ساکنین یک شهر در این کشور کمتر باشد، به مراتب میزان هزینه های زندگی پایین تر خواهد بود.

به طور کلی اگر بخواهیم از نظر هزینه زندگی در هلند جمع بندی داشته باشیم، باید گفت که این کشور مانند کشورهای مطرحی مانند آلمان از هزینه های نسبتا معقولی برخوردار است و با داشتن توانایی مالی متوسط هم می توان در این کشور زندگی راحتی را تجربه کرد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در زمینه هزینه های زندگی در کشور هلند در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وضعیت کار و مالیات در کشور هلند چگونه است؟

وضعیت کار و مالیات در کشور هلند چگونه است؟

از نظر وضعیت کار در کشور هلند باید گفت که کشور هلند دارای اقتصادی بسیار قوی در زمینه های کشاورزی، الکترونیک و ... می باشد. کشور هلند به سرزمین گل ها مشهور است و یکی از برترین کشورهای جهان از نظر صادرات گل محسوب می شود.

شرایط کاری در کشور هلند بسیار مناسب بوده و اغلب کارفرمایان هلندی تحت نظر سازمان های مختلف به همکاری می پردازند و از نظر پذیرش نیروی کار، از قوانین مربوط به خود استفاده می کنند. در کشور هلند، سازمانی به عنوان فدراسیون اتحادیه کارگری و چندین سازمان دیگر وجود دارد که از نظر اشتغال و وضعیت معیشتی کارگران و کارمندان، آن ها را تحت کنترل و پوشش خود قرار می دهد.

پایین بودن نرخ بیکاری در کشور هلند از جمله مزیت های این کشور برای زندگی محسوب می شود و اغلب افرادی که از دانشگاه های این کشور یا از کشورهای دیگری وارد کشور هلند می شوند و مشغول به کار می شوند، از وضعیت کار و اقتصادی و معیشتی این کشور راضی می باشند.

کشور هلند برای تامین مالی برنامه های مختلف خود در کشور، از مردم مالیات هایی دریافت می کند که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم می باشد.

مالیات بر ارزش افزوده در کشور هلند بسیار رایج است و یکی از روش های تامین مالی دولت این کشور برای هزینه کردن در بخش های مختلف، مالیات بر ارزش افزوده می باشد. مالیات بر درآمد، مالیات بر انرژی، مالیات بر ثروت، از جمله قوانین مالیاتی موجود در کشور هلند می باشد.

شرایط تحصیل در کشور هلند چگونه می باشد؟

شرایط تحصیل در کشور هلند چگونه می باشد؟

تحصیل در کشور هلند، یکی از مهمترین دغدغه هایی می باشد که بسیاری از افراد در مورد آن سوال هایی دارند. 
تمامی تحصیلات ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی در کشور هلند، تحت نظر نهادهای شهرداری و استانی و برخی دیگر به صورت خصوصی اداره می شود و هر کدام از آن ها قوانین مربوط به خود را دارند.

برنامه آموزشی در کشور هلند برای دانش آموزان متفاوت بوده و هر سیستم و نهادی از برنامه خود پیروی می کند که هر کدام از آن ها تشکیل شده از چندین رشته می باشد. یکی از مهمترین دوره های آموزشی در کشور هلند، مربوط به دوره های آمادگی برای حضور در موسسات آموزشی مختلف می باشد که البته این موسسات، سوای دانشگاه های این کشور می باشد.

در کشور هلند؛ علاوه بر دانشگاه های مختلف، کالج های آموزشی نیز وجود دارد که در آن رشته ها و حرفه های مختلف آموزش داده می شود که فرد می تواند در یک حرفه ای آموزش های لازم را ببیند و در نهایت مشغول به فعالیت شود. اغلب این دانشکده و کالج ها دولتی بوده و تحت نظر شهرداری های هر شهر اداره می گردد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را  برای تحصیل در کشور هلند و شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور انجام دهد. پس می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی و معتبر الست گروپ، تماس حاصل فرمایید.

حال در مقاله هلند یا کانادا، به بررسی روش های مهاجرتی به کشور هلند خواهیم پرداخت.

روش های مهاجرت به کشور هلند

روش های مهاجرت به کشور هلند

برای مهاجرت به کشور هلند، روش های مختلفی وجود دارد که هر یک، شرایط و قوانین مربوط به خود را دارد. دولت هلند برای پذیرش مهاجر، قوانینی را پیش روی متقاضیان قرار داده است که افراد می توانند بر اساس شرایط خود و مقررات مشخص شده توسط دولت هلند، اقدام به مهاجرت به کشور هلند نمایند. هر کدام از روش ها، نیازمند رعایت قوانین و شرایط آن می باشد. روش های مهاجرتی به کشور هلند عبارتند از:

مهاجرت از طریق اشتغال در هلند

مهاجرت از طریق اشتغال در هلند

یکی از روش های مهاجرت به کشور هلند، مهاجرت کاری می باشد که دولت هلند برای متقاضیان کار در این کشور، ویزای کاری صادر می کند. همچنین از طریق ویزای کاری می توان اقدام به کسب اقامت دائم در کشور هلند نمود. روش دریافت اقامت در هلند از طریق ویزای کار بدین صورت است که فرد متقاضی باید از یک کارفرمای هلندی، پیشنهاد کاری دریافت نماید و نامه پیشنهاد کاری خود را به سفارت هلند تحویل دهد و اقدامات اخذ ویزای کار هلند را انجام دهد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه اخذ ویزای کار هلند، راهنمایی های مفیدی را انجام دهد.

مهاجرت تحصیلی به هلند

مهاجرت تحصیلی به هلند

یکی از روش های رایج مهاجرت به کشورهای اروپایی از جمله هلند، مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی این کشور می باشد که مهمترین شرط آن، پذیرش از یکی از دانشگاه های کشور هلند می باشد که می توان با در دست داشتن نامه پذیرش دانشگاه های این کشور، اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمود. قابلیت تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری در کشور هلند وجود دارد و افرادی که بعد از فارغ التحصیلی قصد اشتغال در هلند را دارند، می توانند این امر مهم را انجام دهند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش های بسیار مناسب برای افرادی که دارای توانایی مالی مناسبی هستند، مهاجرت از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری می باشد. چنین افرادی می توانند با ثبت شرکت و ایجاد اشتغال و همچنین سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشور هلند، اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور نمایند. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.
شما در حال مطالعه مقاله هلند یا کانادا می باشید.

مهاجرت از طریق ازدواج

روشی دیگری برای مهاجرت به هلند و اخذ تابعیت این کشور وجود دارد که می توان با فردی که تبعه هلند است، ازدواج نمود و بعد از گذشت دو سال از ازدواج می توان اقدام به اخذ تابعیت دائم کشور هلند نمود.

مهاجرت از طریق تولد

اگر فردی در زمان تولد خود از والدین دارای تابعیت هلندی متولد شود، می تواند تابعیت کشور هلند را به دست آورد. قانون مربوط به تابعیت کشور هلند، قانون تابعیت خون است. یعنی فرد باید از پدر و مادر هلندی متولد شده باشد تا بتواند تابعیت کشور هلند را کسب نماید.

روش های ذکر شده، روش هایی می باشد که می توان از طریق آن اقدام به مهاجرت به کشور هلند کرد که هر کدام از آن ها قوانین و جزئیات مخصوص به خود را دارد. شرکت الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را به منظور مهاجرت به کشور هلند انجام دهد.

حال به معرفی کشور کانادا و مزیت های زندگی در این کشور خواهیم پرداخت و در نهایت توضیح خواهیم داد که زندگی در کدام کشور بهتر است. هلند یا کانادا؟

معرفی کشور کانادا

معرفی کشور کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهای مطرح جهان می باشد که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. کشور کانادا واقع در قاره آمریکای شمالی در شمال این قاره قرار دارد. این کشور دارای موقعیت بکر جغرافیایی و دومین کشور پهناور دنیا می باشد. این کشور از سواحل زیبای اقیانوس آرام و اطلس برخوردار بوده و در همسایگی کشور امریکا قرار دارد.

کشور کانادا یکی از معروف ترین و بهترین کشورهای جهان برای زندگی به شمار می رود و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد و با زندگی در این کشور می توان در قسمت های مختلف آن، چهار فصل سال را مشاهده و تجربه کرد. کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان می باشد و از نظر موقعیت های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، شغلی و تحصیلی، در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

شهرهای مختلفی در کشور کانادا وجود دارد که در سطح جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و بسیار مشهور می باشند.

پایتخت این کشور شهر اتاوا می باشد. همچنین شهرهای مهمی مانند تورنتو، ونکوور، مونترال، کبک، ویکتوریا و ...، وجود دارد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور از جمله شهرهای پرجمعیت در کشور کانادا می باشد که از تنوع اقلیتی و نژادی مختلفی برخوردار است.

آب و هوای کانادا

آب و هوای کانادا

کشور کانادا دارای تنوع آب و هوایی بی نظیری است و وجود جنگل ها، دریا، مناطق طبیعی بکر موجود در این کشور، باعث شده تا بتوان تنوع آب هوایی بی نظیری را در این کشور تجربه کرد. کشور کانادا کشوری پهناور بوده و بعد از روسیه، دومین کشور پهناور جهان به شمار می رود. کشور کانادا اغلب از هوای سردی برخوردار است، اما می توان در فصل تابستان در جنوب این کشور، آب و هوای تابستانی را تجربه کرد. 

در ایالت هایی مانند ایالت بریتیش کلمبیا، می توان آب و هوای گرم اقیانوسی را تجربه کرد. در فصل زمستان نیز بارش باران و برف را می توان در نقاط مختلف این کشور مشاهده کرد. بیشتر ورزش های زمستانی مانند اسکی و ... در کشور کانادا برگزار می شود و دلیل آن هم آب و هوای برفی در فصل زمستان می باشد. 

از آنجایی که کشور کانادا کشوری با آب و هوای متنوع در فصول مختلف می باشد، می تواند به عنوان مقصدی ایده آل برای بسیاری از افراد برای مهاجرت و زندگی محسوب شود.

آب و هوای پاکیزه این کشور باعث شده تا بسیاری از افراد دارای سنین بالا بتوانند دوران بازنشستگی خود را در مناظق خوش آب و هوای این کشور بگذرانند. کشور کانادا دارای آب و هوای پاکیزه می باشد و از نظر شاخص آلایندگی و آلودگی هوا، در حد صفر می باشد.

زبان کشور کانادا

زبان کشور کانادا

کشور کانادا دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی می باشد. اکثر مردم کشور کانادا به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

اما برخی از ایالت های این کشور مانند کبک، زبان رسمی آنان فرانسوی می باشد و افرادی که قصد مهاجرت به چنین ایالت هایی را دارند، باید از ابتدا اقدام به یادگیری زبان فرانسوی نمایند.

آداب و رسوم و فرهنگ و ویژگی های مردم کانادا

کشور کانادا کشوری چند ملیتی با اقلیت های مختلف و نژادهای گوناگون می باشد. نژادپرستی در این کشور بسیار کم می باشد و عملا همه افراد می توانند با هر تفکر و نژاد و فرهنگی، به صورت آزادانه در این کشور زندگی نمایند.

به دلیل بالا بودن نرخ مهاجرت به کشور کانادا، می توان با انواع فرهنگ ها و آداب و رسوم در این کشور آشنا شد. مردم کانادا مردمی مهمان نواز و مهربان می باشند و با وجود فرهنگ های مختلف در این کشور، می توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی در این کشور زندگی نمود.

شرکت الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در کانادا و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور انجام دهد. همچنین می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص زندگی در هلند یا کانادا در اختیار متقاضیان و علاقه مندان قرار دهد.

کیفیت زندگی در کانادا

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر کیفیت زندگی می باشد و دلیل محبوبیت این کشور از نظر مهاجرت و پذیرش مهاجر در این کشور، شاخص کیفیت زندگی بسیار بالا در این کشور می باشد.

کشور کانادا از نظر امکانات آموزشی و تحصیلی، امکانات اشتغال، موقعیت های اجتماعی مختلف و ...، در سطح اول جهانی می باشد. همچنین کشور کانادا سرمایه گذاری ویژه ای در بخش سلامت و بهداشت انجام داده است و همین امر باعث شده که این کشور از نظر کیفیت زندگی، جزو بهترین کشورهای جهان محسوب شود.

بر اساس آمارهای مختلف و تحقیقات به عمل آمده در مورد شاخص های کیفیت زندگی در کانادا، میزان رفاه مردم در این کشور بسیار بالاست و افرادی که در این کشور چه به عنوان شهروند کانادایی و چه به عنوان مهاجر زندگی می کنند، از رفاه عمومی بسیار خوبی برخوردار هستند.

وضعیت اشتغال مناسب و امکانات رفاهی در این کشور، باعث شده که مردمان کشور کانادا، مردمانی شاد و با روحیه باشند. میزان درآمد در کشور کانادا بالا بوده و می توان با اشتغال در یک شغل مناسب و با درآمد مناسب، به رفاه نسبی در این کشور دست یافت. از طرفی هزینه های زندگی در کانادا، برای افرادی که از توانایی مالی مناسبی برخوردار هستند، بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت زندگی در کانادا، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

وضعیت اشتغال در کشور کانادا

یکی از مهمترین مزیت های زندگی در کشور کانادا و مهاجرت به این کشور، مربوط به امنیت شغلی در این کشور می باشد. بازار کار در کشور کانادا از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و افرادی که از تخصص و حرفه برخوردار هستند، می توانند در این کشور مشغول به کار شوند.

دولت کانادا در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده است. همچنین این کشور، سیاست ها و برنامه های ویژه ای برای پذیرش مهاجر و نیروی متخصص کاری، پیش روی متقاضیان قرار داده است.

افرادی که توانسته اند به عنوان نیروی متخصص کاری وارد کشور کانادا شوند، توانسته اند به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنند و زندگی بسیار خوبی را در این کشور تجربه کنند. فارغ التحصیلان دانشگاهی از دانشگاه های معتبر کانادایی، عملا هیچ گونه دغدغه شغلی نخواهند داشت و با بازار کار بسیار خوبی روبرو هستند.

در کشور کانادا، برنامه های کاری متنوعی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به برنامه اکسپرس اینتری، برنامه به کارگیری نیروی کار ماهر و ... اشاره کرد. اقتصاد کشور کانادا بسیار پویا و رو به رشد می باشد

و به همین دلیل یکی از مهمترین سرمایه گذاری های انجام شده در این کشور، مربوط به بخش اشتغال می باشد. زیرا نیروی انسانی ماهر در این کشور جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

قانون کار در کانادا برای تمامی افراد چه افراد تبعه کانادا چه افراد خارجی یکسان است و این یک مزیت بسیار عالی برای افرادی می باشد که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند.
شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص اشتغال در کانادا و اخذ ویزای کاری این کشور انجام دهد.

وضعیت تحصیلی و دانشگاهی در کانادا

وضعیت تحصیلی و دانشگاهی در کانادا

کشور کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای جهان از نظر پذیرش تحصیلی می باشد. کشور کانادا دارای بهترین دانشگاه های جهان می باشد که از نظر سیستم آموزشی و کیفیت آموزشی در سطح جهانی، جزو برترین ها محسوب می شود.

استفاده از تجهیزات آموزشی پیشرفته و استانداردهای آموزشی بالا در دانشگاه های این کشور، از جمله نقاط قوت برای تحصیل در کشور کانادا محسوب می شود. یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از افراد دغدغه این را دارند که زندگی در هلند یا کانادا بهتر است، مربوط به مبحث تحصیلی در این دو کشور می باشد.

کشور کانادا و دولت این کشور، برای آموزش و پرورش نیروی کار متخصص در تمام زمینه ها و رشته های مختلف، سرمایه گذاری ویژه ای کرده است و از دانشجویان داخلی و خارجی دعوت به پذیرش در دانشگاه های این کشور می نماید. شرایط تحصیلی برای دانشجویان خارجی در کشور کانادا بسیار آسان تر از کشورهای مطرحی مانند آمریکا و ... می باشد.

به طوری که سالانه تعداد متقاضیان اپلای تحصیلی در دانشگاه های کانادا رو به افزایش می باشد. در کانادا، دانشگاه ها و کالج های آموزشی متنوعی وجود دارد که با تحصیل در آن می توان علاوه بر اشتغال در کانادا، در کشورهای مطرح دیگری نیز در حیطه تخصصی خود مشغول به فعالیت شد که این امر نشاندهنده میزان اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه های کانادا می باشد.

هر دانشگاهی در کانادا، شرایط پذیرش مربوط به خود را دارد که می توان بر اساس قوانین و شرایط هر دانشگاهی، اقدام به پذیرش تحصیلی کرد که کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

انواع روش‌های مهاجرت به کانادا

انواع روش‌های مهاجرت به کانادا

دولت کانادا در زمینه پذیرش مهاجر، قوانین آسانی را پیش روی متقاضیان قرار داده است. البته این قوانین بدان معنی نیست که کشور کانادا در زمینه قانونمندی و رعایت قوانین، آسان خواهد گرفت. بلکه کشور کانادا کشوری قانونمند و منظم می باشد و هر فردی که وارد این کشور می شود، ملزم به رعایت قوانین این کشور خواهد بود.

کشور کانادا جزو مهاجرپذیرترین کشورهای جهان می باشد که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. روش های مهاجرتی مختلفی به کانادا وجود دارد که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود و در نهایت به این موضوع خواهیم پرداخت که کدام مورد برای مهاجرت بهتر است. هلند یا کانادا. 

مهاجرت توریستی به کانادا

یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا، اخذ ویزای توریستی این کشور میباشد. این ویزا دارای مدل های مختلفی می باشد که رایج ترین آن ویزای توریستی مولتی کانادا یا ویزای 5 ساله می باشد که مدت اعتبار آن 5 ساله بوده و فرد می تواند با داشتن این نوع از ویزای توریستی به مدت 5 سال بدون محدودیتی وارد خاک کانادا شود.

البته این نوع از ویزای توریستی محدودیتی دارد که هر زمانی فرد وارد کشور کانادا می شود، می تواند تا 6 ماه به صورت مداوم در کانادا بماند و بعد از گذشت 6 ماه باید از خاک این کشور حتی برای چند ساعت خارج و دوباره وارد این کشور شود.

مزیت ویزای توریستی کانادا این است که می توان علاوه بر گردش و تفریح در این کشور، به گذراندن دوره های آموزشی کمتر از 6 ماه پرداخت و بعد از گذشت 5 سال از ویزای توریستی، می توان اقدام به کسب اقامت دائم این کشور نمود.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین ویزاهای مهاجرتی کشور کانادا، ویزای تحصیلی این کشور می باشد که جز وپرتقاضاترین ویزای مهاجرتی به این کشور محسوب می شود.

علاقه مندان تحصیل در دانشگاه های کانادا موظف به اخذ ویزای تحصیلی می باشند تا بتوانند به این کشور، مهاجرت تحصیلی نمایند. لازمه اخذ مجوز مهاجرت تحصیلی به کانادا، اپلای تحصیلی و دریافت نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر فرد می باشد که می تواند توسط آن اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمود.

همچنین بعد از اتمام دوره تحصیلی خود می تواند برای اشتغال در کانادا، ویزای تحصیلی خود را به ویزای اشتغال تغییر دهد و در نهایت می توان طبق قوانین و شرایطی، اقدام به کسب اقامت دائم در کانادا نمود. شرکت الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را درخصوص مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا در اختیار متقاضیان قرار دهد. الست گروپ، از معتبرترین موسسات در زمینه مهاجرت تحصیلی شناخته می شود.

مهاجرت کاری به کانادا

یکی دیگر از رایج ترین روش های مهاجرتی به کانادا، مهاجرت کاری می باشد. افرادی که اقدام به مهاجرت کاری می نمایند، باید اقدام به اخذ ویزای کاری این کشور نمایند.

چنین افرادی با داشتن رزومه تخصصی و کاری خوب می توانند از کارفرمایان کانادایی پیشنهاد کار دریافت کنند و با در دست داشتن پیشنهاد کاری و با مراجعه به سفارت کانادا، اقدام به اخذ ویزای کاری کانادا نموده و به این کشور مهاجرت نمایند.

همچین بعد از گذشت مدت زمانی می توان با داشتن ویزای کاری کانادا، اقدام به اخذ اقامت دائم در این کشور نمود که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

این روش مهاجرتی برای افرادی مناسب است که از توانایی مالی بسیار خوبی برخوردار هستند. چنین افرادی می توانند با ثبت شرکت و ایجاد کارآفرینی و شغل در کشور کانادا اقدام به مهاجرت نمایند. دولت کانادا از افراد سرمایه گذار، استقبال ویژه ای می نماید و می توانند بدون معطلی اقدام به کسب اقامت دائم در کشور کانادا نمایند.

از آنجایی که شاخص اقتصادی کانادا همیشه رو به رشد بوده و جزو بهترین کشورهای جهان در خصوص سرمایه گذاری می باشد، بهترین گزینه برای افراد دارای توانایی مالی بسیار خوب می باشد که بتوانند در کانادا تجارت و کسب سود نمایند.

حال که به ویژگی های دو کشور هلند و کانادا آشنا شدیم، به سراغ مبحث اصلی مقاله یعنی هلند یا کانادا خواهیم رفت.

هلند یا کانادا

هلند یا کانادا

بسیاری از افراد با تحقیق و بررسی بسیاری از کشورهای مختلف از جمله کانادا و هلند، سوال مهمی برای آن ها پیش خواهد آمد که کدام کشور برای مهاجرت و زندگی می تواند مناسب باشد. هلند یا کانادا؟ 

پاسخ به این سوال جوانب مختلفی دارد و باید شرایط مختلفی را مورد بررسی قرار داد تا بتوان بهترین تصمیم برای مهاجرت به یکی از این دو کشور اتخاذ نمود. هر دو کشور هلند و کانادا دارای شرایط مناسبی برای زندگی می باشند و به همین دلیل است که این دو کشور آمار بسیار بالایی از نظر مهاجرت را به خود اختصاص داده است.

با این ‌حال برتری یکی از این دو از نظر مهاجرت، به شرایط و معیارهای فرد بستگی دارد. اگر برایتان انتخاب از بین هلند یا کانادا سخت است، پیشنهاد می‌‌‌‌‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با بررسی و مقایسه این دو از نظر معیارهای مختلف، بهترین تصمیم را بگیرید.

با این وجود باید به این نتیجه رسید که کدام کشور می تواند برای یک فرد مناسب تر باشد تا بتواند در این کشور زندگی نماید. بنابراین لازم است شرایط و فاکتورهای مختلفی را نیز از هر دو کشور مورد بررسی قرار داد تا بتوان بین هلند یا کانادا، یک کشور را برای زندگی انتخاب نمود.

معیارهایی مانند کسب اقامت دائم، وضعیت تحصیلی، اشتغال و ... می تواند از جمله عوامل مهم برای تصمیم بین این دو کشور باشد که ما در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اقامت دائم

از نظر کسب اقامت دائم در دو کشور کانادا و هلند، ابتدا باید گفت که کشور هلند تحت نظر اتحادیه اروپا می باشد و افرادی که موفق به کسب اقامت دائم در هلند می شوند، می توانند بدون داشتن ویزای کشورهای مختلف اروپایی به سایر کشورها سفر نمایند.

از طرفی کشور کانادا جزو کشورهای بسیار مطرح با روابط سیاسی بسیار خوب در جهان می باشد و اعتبار پاسپورت این کشور به گونه ای است که می توان به صدها کشور بدون ویزا سفر نمود که این کشورها، جزو کشورهای مطرح در جهان محسوب می شود. 

اما تفاوت عمده در این مسئله در مورد کسب اقامت دائم می باشد. در کشور هلند می توان بعد از گذشت 5 سال از زندگی در این کشور از طریق ویزاهای مختلف، اقدام به کسب اقامت دائم و پاسپورت این کشور نمود. اما در کشور کانادا، بعد از گذشت 3 سال می توان اقدام به کسب اقامت دائم این کشور نمود.

وضعیت اشتغال

یکی از عوامل مهم در تصمیم برای مهاجرت به هلند یا کانادا، مربوط به وضعیت اشتغال در این دو کشور می باشد. برای مهاجرت کاری به هلند باید از طریق پیشنهاد کاری از کارفرمای هلندی اقدام به مهاجرت نمود.

اگر شرکتی در هلند از نوع چند ملیتی باشد، می توان به راحتی به عنوان یک نیروی متخصص خارجی در این شرکت مشغول به کار شد و مهمترین نکته این است که با تسلط به زبان انگلیسی می توان به راحتی در این شرکت ها فعالیت نمود و نیازی به یادگیری زبان هلندی نخواهد بود.

از طرفی برای مهاجرت کاری به کانادا، راهی آسان تر وجود دارد و جزو کشورهایی می باشد که به راحتی به افراد متقاضی ویزای کار ارائه می دهد. برای به دست آوردن شغل در کانادا می توان از دو روش اقدام کرد.

روش اول، کسب ویزای دائم این کشور و دیگری کسب مجوز کار به صورت موقت است. همچنین روش های مختلفی برای یافت شغل و اخذ ویزای کاری در کانادا وجود دارد که از جمله آن، پیشنهاد کاری از کافرمای کانادا، برنامه اکسپرس اینتری، اخذ ویزای کار از طریق نیروی کار ماهر کانادا و ... می باشد.

چنین تنوعی باعث شده که از نظر شغلی و کاری، کشور کانادا برتری نسبی به هلند داشته باشد. 
شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص مهاجرت کاری به هلند یا کانادا انجام دهد.

وضعیت تحصیلی

از نظر تحصیلی، کشور کانادا و هلند جزو بهترین کشورهای جهان برای تحصیل محسوب می شوند. شرایط مناسب تحصیل در دو کشور باعث شده تا این دو کشور جزو پرتقاضاترین کشورها برای تحصیل محسوب شوند.

البته کشور کانادا از نظر پذیرش مهاجر تحصیلی آمار بهتری را به خود اختصاص داده است. زیرا برخی از دانشگاه های کشور کانادا از جمله دانشگاه تورنتو، مک گیل و ...، جزو برترین دانشگاه های جهان به شمار می رود و اعتبار مدرک تحصیلی آن ها بسیار بالا می باشد. 

برای این که بتوان بین دو کشور هلند یا کانادا یکی را برای تحصیل انتخاب کرد، باید تمامی جوانب و شرایط را مورد بررسی قرار داد و متوجه شد که کدامین مورد برای یک فرد مناسب تر است. هر دو کشور از نظر کیفیت و استاندارد آموزشی جزو بهترین ها محسوب می شود.

لازم به گفتن است که برای تحصیل در دانشگاه های هلند یا کانادا، باید اقدام به پرداخت شهریه نمود و البته می توان تحت شرایطی اقدام به کسب بورسیه های تحصیلی مختلف از دانشگاه های این دو کشور نمود. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های مفیدی را در خصوص مهاجرت تحصیلی به دو کشور هلند یا کانادا انجام دهد.

هزینه‌های زندگی

یکی از مهمترین شاخصه های زندگی در کشورهای مختلف، مبحث هزینه های زندگی می باشد. به طور کلی نمی توان اظهار نظر کرد که هزینه زندگی در کدام کشور کمتر می باشد. زیرا ابعاد مختلفی در مورد هزینه های زندگی در کشور کانادا یا کشور هلند وجود دارد که مهمترین آن مبحث مسکن و خوراک و پوشاک می باشد.

اما به صورت کلی و جامع اگر بخواهیم نظری در مورد هزینه های زندگی در دو کشور هلند یا کانادا ارائه دهیم، باید گفت که هزینه های زندگی در کانادا نسبتا کمتر از هزینه های زندگی در کشور هلند می باشد. با این حال لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های زندگی در کشور کانادا و کشور هلند با کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت های لازم را انجام دهید.

شرایط زندگی

شرایط زندگی در هر کشوری، یکی از مهمترین اصول در انتخاب کشوری دیگر برای زندگی می باشد. این شرایط می تواند اعم از شرایط اقتصادی، شرایط سیاسی، شرایط اجتماعی، بهداشت و درمان، مسائل شهروندی و ... باشد.

کشور کانادا از نظر رعایت قوانین شهروندی نسبت به کشور هلند، برتری محسوس دارد. اما این نکته را باید یادآور شد که کشور هلند جزو قانونمندترین کشورهای اروپایی محسوب می شود و لازمه زندگی در این کشور، رعایت قوانین این کشور خواهد بود.

همچنین شرایط سیاسی و اجتماعی دو کشور هلند و کانادا، بسیار مطلوب بوده و جزو کشورهای کم دغدغه در مسائل فوق می باشد.

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط زندگی در دو کشور هلند یا کانادا، اطلاعات کافی به دست آورید که کارشناسان شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در این مورد در اختیار متقاضیان قرار دهد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از مهمترین مسائل مهاجرتی یعنی انتخاب بین دو کشور محبوب و پرطرفدار پرداختیم. کشور هلند و کانادا جزو بهترین کشورهای جهان از نظر مهاجرت و زندگی می باشد که هر کدام از آن ها شرایط مربوط به خود را دارند که ما به صورت جداگانه به تفسیر این دو کشور پرداختیم. انتخاب بین دو کشور هلند یا کانادا برای زندگی، گاهی می تواند دشوار و سخت باشد.

بنابراین باید شرایط و موارد مختلفی را از نظر زندگی، اشتغال، تحصیل، درآمد، هزینه و ... مورد بررسی قرار داد که ما در این مقاله به بررسی این موضوع مهم پرداختیم. با این حال، هر فردی با توجه به شرایط خود باید تصمیم نهایی را در خصوص زندگی بین این دو کشور اتخاذ کند.

توصیه می شود در چنین شرایطی، از مشاورین و وکلای مهاجرتی مشورت های لازم را دریافت کنید که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهد.