اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کدام سفارت کانادا بهتر است

کدام سفارت کانادا بهتر است

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که کدام سفارت کانادا بهتر است.

کشور کانادا یکی از پرطرفدارترین کشورهایی است که ایرانیان آن را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می کنند.

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که کدام سفارت کانادا بهتر است.

کشور کانادا یکی از پرطرفدارترین کشورهایی است که ایرانیان آن را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می کنند.

علت این امر مساعد بودن شرایط زندگی در کانادا و وجود امکانات فراوان در کنار شرایط اقتصادی مناسب می باشد. از آنجایی که میانگین سنی کشور کانادا روز به روز در حال افزایش می باشد، این کشور سیاست پذیرش مهاجر را در پیش گرفته است و از مهاجرانی که این کشور را به عنوان محل سکونت خود انتخاب می کنند، استقبال می کند.

البته این نکته بدین معنی نمی باشد که تمامی متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند به راحتی به این کشور مهاجرت کنند، بلکه وجود شرایط تعیین شده توسط دولت کانادا و نیاز این کشور به فرد متقاضی، امری ضروری می باشد. برای این که فردی بتواند به کشور کانادا مهاجرت کند، باید از طریق سفارت رسمی این کشور درخواست خود را ارائه دهد.

اما متاسفانه از سال 2012 به بعد، سفارت کانادا در کشور ایران تعطیل شده است و به همین سبب متقاضیان ایرانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، باید از طریق یکی دیگر از سفارت های کانادا در کشورهای همسایه درخواست خود را ارائه دهند.

ویدئو کدام سفارت کانادا بهتر است

در این مقاله قصد داریم تا با سفارت مناسب کانادا برای مهاجرت ایرانیان آشنا شویم و مطالبی را در این باب بیان کنیم. توصیه می کنیم افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، برای انجام امور مهاجرتی خود با شرکت های مهاجرتی فعال در کشور ما همکاری کنند.

اینفوگرافیک کدام سفارت کانادا بهتر است

اینفوگرافیک کدام سفارت کانادا بهتر است

شرکت الست گروپ جزو شرکت های مهاجرتی نمونه در سطح کشور می باشد که عهده دار انجام امور مهاجرتی شما خواهد بود و شما با سپردن کارهای خود به کارشناسان شرکت الست گروپ، می توانید به دور از هرگونه دغدغه، ویزای مهاجرتی خود را از سفارت رسمی کشور کانادا دریافت کنید.

عناوین مقاله:
مهاجرت به کشور کانادا، آری یا خیر؟
شرایط مهاجرت به کانادا
چگونه می توان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد؟
چگونگی انجام امور مرتبط با مهاجرت به کانادا در کشور ایران
مزیت های همکاری با شرکت های مهاجرتی برای انجام امور مرتبط با مهاجرت به کانادا
بهترین سفارت کشور کانادا برای انجام امور مهاجرتی ایرانیان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کدام سفارت کانادا بهتر است با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کشور کانادا، آری یا خیر؟

مهاجرت به کشور کانادا، آری یا خیر؟

مهاجرت به کانادا طرفداران زیادی در داخل کشور ما دارد. نبود فضای مناسب برای رشد و توسعه ی جوانان موجب شده است تا شاهد گرایش اکثریت نسل جوان به مهاجرت باشیم. مهاجرت به کشور کانادا می تواند پله ای برای صعود افراد به سوی موفقیت باشد اما آیا این مسیر برای همه ی افراد مناسب است.

در پاسخ به این سوال باید گفت افرادی که قصد دارند تا مهاجرت به کشور کانادا را به عنوان پله ی صعودی خود بدانند، باید پیش از هرگونه اقدامی در این زمینه تحقیق کرده و اطلاعاتی را به دست آورند. ممکن است بسیاری از افراد برداشت نادرستی از مهاجرت به کانادا داشته باشند که این امر ممکن است نه تنها چنین افرادی را به هنگام مهاجرت با موفقیت روبرو نسازد، بلکه می تواند عاملی برای سقوط این افراد نیز باشد.

پس بهتر است پیش از آن که به دنبال پاسخ این سوال باشید که کدام سفارت کانادا بهتر است، به دنبال این باشید که آیا مهاجرت به کانادا می تواند شما را با موفقیت روبرو سازد و آیا در حال حاضر شما شرایط مناسب را برای مهاجرت و اقامت در یک کشور خارجی دارید. توصیه می کنیم پیش از آن که در مورد مهاجرت خود به کشور کانادا تصمیمی قطعی بگیرید، ابتدا شرایط کشور کانادا را به خوبی بررسی کنید و سپس شرایط زندگی در این کشور را با عادت ها و نیازهای خود مقایسه کنید.

همچنین مشورت با افرادی که سابقه ی مهاجرت به کشور کانادا را داشته اند نیز می تواند کمک شایانی در تصمیم گیری شما مبنی بر مهاجرت به کانادا بکند. یکی از بهترین منابعی که می توانید از آن برای سنجش شرایط خود در راستای مهاجرت به کشور کانادا استفاده کنید، شرکت الست گروپ می باشد. این شرکت چندین سال است که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی مشغول به فعالیت می باشد و به همین سبب کارشناسان این شرکت، از تمامی جزئیات مهاجرت به کانادا آگاهی دارند.

شما می توانید به سبب مشورت با کارشناسان این شرکت، تصمیم خود را درباره ی مهاجرت به کانادا به طور قطعی بگیرید. همچنین کارشناسان شرکت الست گروپ با ارائه ی راهنمایی های کافی در زمینه ی چگونگی مهاجرت شما به کشور کانادا می توانند انجام امور مهاجرتی شما را به دست گرفته و در مسیر مهاجرت به کشور کانادا شما را یاری کنند.

کارشناسان شرکت الست گروپ به خوبی برای شما تبیین خواهند کرد که کدام سفارت کانادا بهتر است تا از آن برای انجام امور مهاجرتی خود استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی همکاری با شرکت الست گروپ و مزایای همکاری با این شرکت، می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس بگیرید.

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

افرادی که قصد دارند تا به کشور کانادا مهاجرت کنند، ابتدا باید روشی مطمئن را با توجه به شرایط خود برای مهاجرت به کانادا برگزینند. برای مهاجرت به کانادا، روش های مختلفی وجود دارد که روش مناسب برای مهاجرت شما باید با در نظر گرفتن شرایط شما انتخاب شود. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت شغلی، مهاجرت از طریق ازدواج و فرزند آوری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ... از جمله اقسام مهاجرت به کانادا می باشد.

انتخاب یک روش مهاجرتی مناسب باید با توجه به شرایط شما و هدف شما از مهاجرت صورت پذیرد. به عنوان مثال فردی که در اوایل جوانی خود قصد دارد تا به کشور کانادا مهاجرت کند، می تواند روش مهاجرت تحصیلی را برای خود انتخاب کند که این روش مهاجرتی معمولا برای چنین افرادی مناسب است و امکان صدور ویزا وجود دارد.

افرادی که متقاضی مهاجرت به کشور کانادا می باشند، چه به صورت کوتاه مدت و چه بلند مدت و دائمی، باید شرایط لازم برای صدور ویزای کانادا را داشته باشند. دولت کانادا برای این که بتواند از ورود بی رویه ی افراد به کشور خود جلوگیری کند، شرایط مشخصی را برای پذیرش مهاجران تعیین کرده است.

این شرایط با توجه به روش مهاجرتی افراد متفاوت می باشد اما برخی از این شرایط هستند که در تمامی روش های مهاجرتی مورد توجه قرار می گیرند.

در ادامه قصد داریم تا با چندی از این شرایط آشنا شویم. پیش از آن که شما در مورد این امر تحقیق کنید که کدام سفارت کانادا بهتر است، باید با این شرایط آشنا شده و با کارشناسان شرکت الست گروپ مشورت نمائید و سپس برای مهاجرت خود تصمیم بگیرید.

داشتن مدارک تایید شده:

داشتن مدارک تایید شده:

سفارت کانادا برای صدور ویزای شما، مدارک مختلفی را از شما خواهد خواست. مدارکی که توسط شما برای صدور ویزا ارائه می شود، باید از لحاظ ملی و بین المللی به تایید رسمی رسیده باشد و به عنوان مدرکی معتبر شناخته شود.

به عنوان مثال، شناسنامه ی شما به عنوان یک مدرک ملی و پاسپورت شما به عنوان یک مدرک بین المللی شناخته می شود که هر یک از این مدارک باید تایید شده و رسمی باشند. افرادی که برای مهاجرت به کشور کانادا از مدارک جعلی استفاده کنند، ممکن است پس از این که مورد شناسایی در کشور کانادا قرار گیرند، به عنوان مجرم تلقی شوند و به کشور خود استرداد گردند.

همچنین برخی از مدارک هستند که هر گونه جعل و دستکاری آن ها می تواند موجب به زندان افتادن افراد شود. از جمله مدارک مهم و حساسی که به خوبی مورد بررسی قرار می گیرند، مدارک هویتی افراد و مدارک دال بر تمکن مالی افراد متقاضی مهاجرت به کشور کانادا می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و آگاهی از قوانین مصوب توسط دولت کانادا در این زمینه، با کارشناسان و مشاوران شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

تسلط به زبان انگلیسی و یا فرانسوی:

تسلط به زبان انگلیسی و یا فرانسوی:

یکی از شروط اصلی برای صدور ویزای تحصیلی در هر یک از اقسام آن، توانایی افهام و تفهیم زبان رسمی کشور کانادا یعنی انگلیسی و یا فرانسوی می باشد. هر چند که میزان تسلط افراد متقاضی صدور ویزای مهاجرتی کانادا در این مورد ممکن است کم و یا زیاد باشد، اما این شرط جزو شروط اساسی برای پذیرش مهاجران می باشد و عدم آشنایی با زبان رسمی کشور کانادا موجب خواهد شد تا شما نتوانید ویزای خود را برای ورود

و اقامت در کشور کانادا دریافت کنید. این شرط معمولا در مواردی همچون مهاجرت تحصیلی به صورت سختگیرانه ای اعمال می شود اما در روش های دیگری همچون مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، به صورت نسبتا سبک و راحت اعمال می شود.

در هر حال باید توجه داشته باشید که اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید، باید آشنایی حداقلی با زبان رسمی این کشور داشته باشید و این شرط یکی از موارد ضروری صدور ویزا می باشد.

توان کافی برای ارتباط با شهروندان کانادایی و فراهم کردن نیازهای ضروری افراد برای معیشت در کشور کانادا، اهمیت زیادی دارد و همین امر موجب شده است تا آشنایی با زبان رسمی کشور کانادا یکی از شروط ضروری برای صدور ویزای مهاجرتی در هر قسمی که باشد، تلقی شود.

البته در برخی موارد ممکن است این اجازه به فرد متقاضی داده شود تا در دوره های زبان انگلیسی و فرانسوی برگزار شده در کشور کانادا شرکت کند که در این حالت نیز صدور ویزای رسمی فرد منوط به گذراندن دوره های زبان می باشد.

به عنوان مثال؛ دانشجویی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارد و آشنایی او با زبان رسمی این کشور در حد مبتدی می باشد، در صورت صلاحدید افسر سفارت کانادا، می تواند ویزای موقت خود را گرفته و در دوره های زبان برگزار شده در کشور کانادا برای دانشجویان مهاجرت تحصیلی شرکت کند و پس از آن که این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشت، می تواند ویزای تحصیلی خود را از سفارت کشور کانادا دریافت کند.

در چنین مواردی، این که کدام سفارت کانادا بهتر است تا از طریق آن برای مهاجرت اقدام شود، اهمیت بالایی دارد. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مواردی که ممکن است اجازه ی صدور ویزای اقامتی کانادا با وجود تسلط پایین بر زبان صادر شود، با متخصصان و کارشناسان شرکت الست گروپ مشورت نمائید تا راهنمایی های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

تمکن مالی برای مهاجرت:

تمکن مالی برای مهاجرت:

یکی دیگر از شروط عمومی مهاجرت به کشور کانادا که در انواع روش های مهاجرتی وجود دارد، بحث تمکن مالی می باشد. پیش از آن که شما برای مهاجرت خود به کشور کانادا اقدام کنید و پیش از آن که روش مهاجرتی خود را انتخاب کنید و در مورد این مساله تحقیق کنید که کدام سفارت کانادا بهتر است، توصیه می شود ابتدا در مورد تمکن مالی مورد نیاز برای مهاجرت خود تحقیق کنید.

مساله ی تمکن مالی افراد مهاجر جزو مسائلی است که به خوبی توسط افسر صدور ویزا بررسی می شود و جز در موارد معدود، امکان مهاجرت به کشور کانادا بدون داشتن شرایط مالی تعیین شده توسط دولت این کشور وجود ندارد. هر چند که میزان مبلغ تعیینی به عنوان تمکن مالی افراد در روش های مهاجرتی مختلف، متفاوت می باشد،

اما از آنجایی که این شرط یکی از شرایط عمومی صدور ویزا می باشد، داشتن تمکن مالی با توجه به سطح افراد برای مهاجرت به کشور کانادا ضروری می باشد. در این زمینه، قوانین خاصی وضع شده است که این قوانین با در نظر گرفتن روش مهاجرتی افراد می باشد و رعایت چنین قوانینی الزامی می باشد. البته این امر نیز بدیهی است که میزان تمکن مالی تعیین شده برای برخی از اقسام مهاجرت، کمتر از سایر اقسام می باشد.

به عنوان مثال این مساله بدیهی است که مسلما تمکن مالی مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی بسیار کمتر از میزان تمکن مالی مورد نیاز برای مهاجرت سرمایه گذاری می باشد. در واقع از آنجایی که مهاجرت سرمایه گذاری بر پایه ی سرمایه ی فرد می باشد، میزان تمکن مالی تعیین شده برای این نوع مهاجرت بیشتر از سایر انواع می باشد.

در صورتی که نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد بحث تمکن مالی در مهاجرت به کشور کانادا می باشید، می توانید با شرکت الست گروپ تماس گرفته و سوال خود را با کارشناسان این شرکت مطرح نمائید تا مشاوره های لازم در این زمینه ارائه گردد.

شرکت الست گروپ چندین سال است که در باب مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی مشغول به فعالیت می باشد و به همین دلیل، کارشناسان این شرکت، اطلاعات کافی در مورد مساله ی تمکن مالی برای مهاجرت به کانادا دارند.

علاوه بر این در صورتی که نیاز به آگاهی در مورد سایر مسائل مرتبط با مهاجرت به کشورهای خارجی نیز داشته باشید، می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت الست گروپ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.

نداشتن سوء پیشینه:

نداشتن سوء پیشینه:

از جمله شرایط دیگری که برای صدور ویزای فرد متقاضی مهاجرت به کانادا تعیین شده است، نداشتن سوابق کیفری می باشد. امنیت کشور کانادا یکی از مهم ترین اولویت هایی است که دولت کانادا برای پذیرش مهاجران در نظر می گیرد. همین امر موجب شده است تا یکی ازاصلی ترین شروط صدور ویزای مهاجرت به کانادا، نداشتن سوء پیشینه برای فرد متقاضی باشد.

البته در مواردی معدود و تحت شرایط خاص ممکن است برخی از سوء پیشینه های موجود در مورد فرد خیلی مورد سختگیری واقع نشود اما در اکثر موارد، شاهد این هستیم که افراد دارای سوابق کیفری و سوء پیشینه های مختلف، این امکان را ندارند تا ویزای مهاجرت خود را به کشور کانادا دریافت کنند.

یکی از اصلی ترین مدارکی که در مراحل مختلف انجام امور مهاجرتی مطالبه می شود، گواهی عدم سوء پیشینه ی فرد متقاضی می باشد.

شاید برخی از افراد به این نکته بیاندیشند که کدام سفارت کانادا بهتر است تا از آن برای مهاجرت خود اقدام کنم که با مشکل بررسی سوء پیشینه مواجه نشوم. در پاسخ به این فرد باید گفت که نداشتن سوء پیشینه یکی از شروط اصلی پذیرش مهاجر در کشور کانادا می باشد و به همین دلیل، این که شما کدام سفارت کانادا را برای انجام امور مهاجرتی خود انتخاب کنید، هیچ تاثیری در این زمینه نخواهد داشت.

در واقع یکی از اصلی ترین مدارکی که به عنوان ضمیمه در زمینه صدور ویزای مهاجرت به کانادا در نظر گرفته شده است، گواهی عدم سوء پیشینه ی رسمی از کشور مبدا می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از قوانین مصوب دولت کانادا در مورد این مساله، با کارشناسان و مشاوران شرکت الست گروپ تماس بگیرید.

این شرکت چندین سال است که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی مشغول به فعالیت می باشد و همین امر موجب شده است تا کارشناسان این شرکت با چگونگی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی و به ویژه کانادا به خوبی آشنا شوند.

شما می توانید با سپردن امور مهاجرتی خود به وکلای مورد اطمینان این شرکت از هر گونه دغدغه و استرس در مسیر انجام امور مهاجرتی خود به دور باشید و از بابت صدور ویزای مهاجرتی خود به کشور کانادا اطمینان لازم را کسب کنید.

چگونه می توان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد؟

چگونه می توان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد؟

اکنون که تا حدودی با کلیات مهاجرت به کشور کانادا آشنا شدیم، بهتر است در مورد چگونگی مهاجرت به این کشور نیز مطالبی را بیان کنیم. باید توجه داشته باشید که پیش از این که در این مورد تحقیق کنید که کدام سفارت کانادا بهتر است، باید در مورد چگونگی مهاجرت به این کشور اطلاعاتی را به دست آورید.

توصیه می کنیم پیش از آن که قدمی در راستای مهاجرت خود بردارید، ابتدا شرایط کشور کانادا را با روحیات خود برای زندگی و معیشت بسنجید و سپس تصمیمی قطعی برای مهاجرت به این کشور بگیرید. افرادی که قصد دارند تا برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند، در قدم اول باید درخواست خود را به سفارت کانادا ارائه دهند.

پس از ارائه ی این درخواست، افسر صدور ویزای سفارت به بررسی درخواست فرد متقاضی می پردازد. فردی که قصد دارد تا به کشور کانادا مهاجرت کند، باید در درخواستی که به سفارت ارائه می دهد، در مورد نحوه ی مهاجرت خود و روش انتخابی برای مهاجرت خود مستنداتی را ارائه دهد.

به عنوان مثال فردی که قصد مهاجرت تحصیلی دارد، باید در کنار نامه ی درخواست مهاجرت تحصیلی خود، نامه ای مبنی بر پذیرش خود از دانشگاه مقصد را نیز به سفارت کانادا تحویل دهد. ارائه ی این درخواست می تواند هم به سبب خود فرد صورت پذیرد و هم به شیوه ی وکالتی انجام شود.

در روش وکالتی؛ فرد متقاضی فردی را وکیل می کند تا امور مرتبط با مهاجرت خود را انجام دهد که در چنین حالتی، محدوده ی اختیارات وکیل در حد انجام امور مهاجرتی فرد متقاضی می باشد.

در کشور ما نیز فعالیت شرکت های مهاجرتی به همین منوال می باشد. فعالیت شرکت های مهاجرتی بدین گونه است که فرد متقاضی با ارائه ی وکالت به وکیل شرکت مهاجرتی، انجام امور مرتبط با مهاجرت خود را به وکیل می سپارد. پس بهتر است پیش از آن که در این مورد تحقیق کنید که کدام سفارت کانادا بهتر است، ابتدا شرکت مهاجرتی مناسبی را برای انجام امور خود برگزینید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید.

یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی، شرکت الست گروپ می باشد. شما می توانید پس از مشورت با کارشناسان این شرکت در مورد نحوه ی مهاجرت خود و چگونگی جمع آوری مدارک مورد نیاز برای مهاجرت، تصمیم خود را بگیرید. مرحله ی بعدی که پس از ارائه ی درخواست مهاجرت باید طی شود، بحث ارائه ی مدارک می باشد.

سفارت کانادا با توجه به روش مهاجرتی شما، اقدام به اخذ برخی از مدارک خواهد کرد که ارائه ی این مدارک در برخی موارد ضروری و در برخی موارد نیز موجب تسهیل روند صدور ویزا خواهد بود.

برای آگاهی دقیق از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای مهاجرت به کانادا، ابتدا باید روش مهاجرتی خود را انتخاب کنید و سپس با کارشناسان شرکت الست گروپ در زمینه ی مدارک مورد نیاز برای مهاجرت خود مشورت نمائید.

چگونگی انجام امور مرتبط با مهاجرت به کانادا در کشور ایران

چگونگی انجام امور مرتبط با مهاجرت به کانادا در کشور ایران

کشور کانادا از سال 2012 به بعد به دلیل وجود برخی از اختلافات، سفارت خود را در ایران تعطیل کرده است. همین امر موجب شده است تا ایرانیانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، برای انجام امور مهاجرتی خود متحمل زحمت های فراوان شوند.

همان طور که در بخش قبلی مقاله نیز اشاره کردیم، روش مهاجرت به کانادا باید از طریق سفارت این کشور صورت پذیرد و این روند برای مهاجرت ایرانیان نیز برقرار می باشد. اما سوال اینجاست که اگر سفارت کانادا در ایران بسته است، پس ایرانیانی که متقاضی مهاجرت به کانادا می باشند، باید چگونه برای این امر اقدام کنند.

در پاسخ به این سوال باید گفت که دو روش برای مراجعه ایرانیان متقاضی مهاجرت به سفارت کشور کانادا وجود دارد. روش اول بدین طریق است که فرد یا افراد متقاضی مهاجرت، سفارت کانادا در یکی از کشورهای همسایه را برای انجام امور مهاجرتی خود انتخاب کنند و برای انجام مراحلی همچون انگشت نگاری و احراز هویت و ارائه ی مدارک خود به یکی از سفارت های کانادا در کشورهای همسایه ی ایران سفر کنند.

در این مرحله، این بحث وجود دارد که برخی از افراد در این فکرند که کدام سفارت کانادا بهتر است تا از طریق آن برای انجام امور مهاجرتی خود اقدام کنند که در مورد این موضوع در بخش بعدی مقاله بحث خواهیم کرد.

اما روش دیگری که ایرانیان متقاضی مهاجرت می توانند درخواست خود را به سفارت کانادا ارائه دهند، این است که با گرفتن وکیلی مطمئن، انجام امور مهاجرتی خود را به وکیل بسپارند. افرادی که متقاضی مهاجرت به کشور کانادا هستند و انجام امور مهاجرتی خود را به دست وکیلی مورد اعتماد می سپارند، هیچ نیازی به مراجعه به سفارت کانادا برای ارائه ی درخواست و یا تحویل مدارک ندارند.

تمامی این امور و سایر امور مرتبط با مهاجرت چنین افرادی صرفا به وسیله ی وکیل تعیینی این افراد پیگیری می شود و تنها جایی که فرد باید برای انجام امور مهاجرتی خود به سفارت کانادا مراجعه کند، مربوط به زمانی می باشد که نیاز به احراز هویت و انگشت نگاری فرد باشد.

در حال حاضر شرکت های مهاجرتی مختلفی در کشور ما مشغول به کار می باشند که کارشناسان و وکلای این شرکت ها عهده دار انجام امور مهاجرتی ایرانیان برای مهاجرت به کشورهای خارجی می باشند. یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی که در بین سایر شرکت های مهاجرتی شناخته شده تر و معتبرتر می باشد، شرکت مهاجرتی الست گروپ نام دارد.

شرکت الست گروپ، چندین سال است که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی مشغول به فعالیت می باشد و به همین سبب از کارشناسان، مشاوران و وکلای معتبری برای انجام امور مرتبط با مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی بهره می گیرد.

به همین سبب توصیه می کنیم در صورتی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید، انجام امور مهاجرتی خود را به شرکت الست گروپ بسپارید تا شاهد بهترین نتایج در این زمینه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

مزیت های همکاری با شرکت های مهاجرتی برای انجام امور مرتبط با مهاجرت به کانادا

مزیت های همکاری با شرکت های مهاجرتی برای انجام امور مرتبط با مهاجرت به کانادا

همان طور که گفته شد، ایرانیان متقاضی مهاجرت به کشور کانادا باید درخواست مهاجرت خود را از کشوری غیر از ایران به سفارت کانادا تحویل دهند. این امر موجب شده است تا مساله ی مهاجرت ایرانیان به کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورها نسبتا دشوارتر باشد.

در مورد کشورهای دیگری که در داخل کشور ما سفارت دارند، فرد متقاضی می تواند با مراجعه به سفارت کشور مقصد، درخواست خود را مبنی بر مهاجرت به کشور مقصد ارائه دهد. اما در مورد مهاجرت به کشور کانادا، تا حدودی قضیه متفاوت است.

از آنجایی که کشور کانادا در داخل ایران سفارت ندارد، فرد متقاضی مجبور است که برای ارائه ی درخواست خود به منظور مهاجرت به کشور کانادا، به کشوری غیر از ایران مسافرت کرده و درخواست خود را ارائه دهد. البته این مسافرت تنها برای یک بار نخواهد بود و هر باری که سفارت کانادا نیاز به مدرک و مستنداتی خاص در مورد مهاجرت فرد داشته باشد، فرد متقاضی باید برای ارائه ی این مستندات و مدارک به این سفارت مراجعه کند.

پس می توان گفت که در مورد مهاجرت به کشور کانادا، روند انجام امور مهاجرتی نسبتا سخت تر از سایر کشورها می باشد.

اما همان گونه که در بخش قبلی مقاله نیز در این مورد بحث شد، افرادی که اقدام به همکاری با شرکت های مهاجرتی می کنند و از وکلای این شرکت ها برای انجام امور مهاجرتی خود بهره می گیرند، می توانند به سبب ارائه ی وکالتی خاص در زمینه ی انجام امور مهاجرتی خود، تمامی مراحل اعم از ارائه ی درخواست و مدارک و ... را به دست وکیلی مطمئن بسپارند تا این وکیل انجام این امور را بر عهده بگیرد.

در چنین حالتی، نیازی نیست تا فرد متقاضی مهاجرت هر بار برای ارائه ی مدارک خود و پاسخ به سوالات سفارت کانادا از کشور خارج شود و هزینه ی مسافرت را متحمل شود، بلکه تنها مورد خروج از کشور چنین فردی مربوط به زمانی است که فرد قصد دارد تا هویت خود را برای سفارت احراز کند و اثر انگشت او به عنوان یک مهاجر ثبت شود. با یک قیاس کلی می توان به این نتیجه رسید که در بحث مهاجرت به کشور کانادا و انجام امور مرتبط با آن، بهترین روش، همکاری با شرکت های مهاجرتی می باشد.

شاید در مورد سایر مهاجرت به کشورها بتوان گفت که فرد به تنهایی می تواند عهده دار انجام امور خود باشد چرا که این کشورها در داخل ایران سفارت ویژه ای برای کشورشان دارند. اما در مورد مهاجرت به کانادا اگر متقاضی قصد داشته باشد تا صفر تا  صد انجام امور مهاجرتی خود را بر عهده بگیرد، باید تا زمان اتمام مراحل صدور ویزای خود در حال رفت و آمد به یکی از کشورهای همسایه باشد.

به همین سبب می توان نتیجه گرفت که فرد متقاضی مهاجرت به کشور کانادا می تواند به سبب همکاری با شرکت های مهاجرتی نمونه ی کشوری همچون الست گروپ، هم از دغدغه های مختلف طی کردن مراحل صدور ویزا به دور باشد و هم به سبب تجربه ی کاری تیم الست گروپ در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی، اطمینان خاطر لازم را مبنی بر موفقیت آمیز بودن مهاجرت خود به کشور کانادا به دست آورد.

همچنین در چنین حالتی این مساله که کدام سفارت کانادا بهتر است تا انجام امور خود را به این سفارت بسپارید، مطرح نیست.

چرا که تجربه ی کاری تیم الست گروپ نسبتا بالا می باشد و انتخاب سفارت مناسب بر عهده ی کارشناسان این شرکت می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی همکاری با شرکت مهاجرتی الست گروپ، با مشاوران و کارشناسان این شرکت تماس گرفته و سوالات خود را در این زمینه مطرح کنید.

بهترین سفارت کشور کانادا برای انجام امور مهاجرتی ایرانیان

بهترین سفارت کشور کانادا برای انجام امور مهاجرتی ایرانیان

تا این قسمت از مقاله، در حد توان سعی کردیم تا روند مهاجرت به کشور کانادا را برای یک متقاضی ایرانی تبیین کنیم. برخی از ایرانیان متقاضی مهاجرت به کشور کانادا ممکن است این سوال در ذهنشان ایجاد شود که برای انجام امور مهاجرتی، کدام سفارت کانادا بهتر است.

پاسخ به این سوال نیازمند بررسی دو وجه می باشد. وجه اول حالتی است که فرد متقاضی به صورت خود مختار و فردی قصد دارد تا امور مرتبط با مهاجرت خود را انجام دهد و هیچ تمایلی برای همکاری با شرکت های مهاجرتی ندارد. وجه دوم حالتی است که فرد متقاضی مهاجرت قصد دارد تا به سبب همکاری با یکی از شرکت های مهاجرتی معتبر در سطح کشور، امور مرتبط با مهاجرت خود را پیش ببرد.

در حالت اول یعنی حالتی که فرد قصد دارد تا به تنهایی عهده دار انجام امور مهاجرتی خود باشد، در پاسخ به این سوال که کدام سفارت کانادا بهتر است تا از آن به عنوان واسطه برای انجام امور مهاجرتی استفاده شود، باید گفت که در این حالت صرفا سفارتی بهتر است که امکان سفرهای متعدد و متوالی به این سفارت برای فرد متقاضی فراهم باشد.

ایرانیانی که قصد دارند تا به کشور کانادا مهاجرت کنند، معمولا سفارت کانادا در کشورهای همسایه همچون امارات، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، گرجستان و ... را به عنوان سفارت منتخب خود به منظور انجام امور مهاجرتی خود بر می گزینند. علت این انتخاب، داشتن سفرهای متوالی و متعدد به سفارت کانادا در این کشورها برای انجام امور مهاجرتی می باشد.

افرادی که قصد دارند تا به تنهایی عهده دار انجام امور مهاجرتی خود و یا خانواده ی خود باشند، باید به این نکته نیز توجه کنند که انتخاب این روش نیازمند انجام سفرهای متعدد به یکی از کشورهای همسایه خواهد بود و در چنین حالتی، این که کدام سفارت کانادا بهتر است، باید با در نظر گرفتن شرایط اقامتی و یا سفرهای فرد صورت پذیرد.

اما در حالت دیگری که افراد متقاضی مهاجرت به کشور کانادا، انجام امور مهاجرتی خود را به شرکت های مهاجرتی می سپارند، این مساله که کدام سفارت کانادا بهتر است تا از طریق آن برای مهاجرت اقدام شود، سوالی بیهوده می باشد.

شرکت های مهاجرتی فعال در کشور ما و به خصوص شرکت های مهاجرتی نمونه و شناخته شده همچون الست گروپ، به سبب فعالیت چندین ساله ی خود در امر مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی و به ویژه کانادا، می توانند با توجه به شرایط فرد متقاضی مهاجرت، بهترین سفارت را برای انجام امور مهاجرتی چنین فردی انتخاب کنند.

از آنجایی که کارشناسان و وکلای این شرکت ها با تمامی امور مربوطه در زمینه ی مهاجرت به کانادا آشنایی دارند و سابقه ی همکاری با سفارت های کانادا در کشورهای همسایه را دارا می باشند، می توانند برای مهاجرت فرد متقاضی با در نظر گرفتن شرایط او سفارتی مناسب را انتخاب کنند که در چنین حالتی، تنها مسافرت فرد به سبب احراز هویت و انگشت نگاری او خواهد بود.

توصیه ی ما نیز در این زمینه این است که انجام امور مهاجرتی خود را به شرکت های معتبری همچون الست گروپ بسپارید.

علت این امر، تجربه ی کافی این شرکت ها در امر مهاجرت ایرانیان به کشور کانادا و همچنین آشنایی کارشناسان این شرکت با تمامی روش های مهاجرتی مناسب برای ایرانیان و آگاهی از قوانین تعیین شده در این زمینه می باشد.

برای این که شما هم همکاری خود را با شرکت الست گروپ در زمینه ی مهاجرت فردی یا خانوادگی خود به کشور کانادا آغاز کنید، می توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و در مورد نحوه ی همکاری با این شرکت، اطلاعاتی را کسب کنید.

جمع بندی

جمع بندی

مهاجرت به کشور کانادا را می توان یکی از روش های مناسب برای راه اندازی یک بیزینس و یا کسب درآمد و حتی تحصیل و اخذ مدرکی معتبر دانست. به همین سبب است که مهاجرت به کانادا طرفداران بسیاری در کشور ما دارد.

در این مقاله به خوبی بیان شد که اگر فردی قصد مهاجرت به کشور کانادا را داشته باشد، باید چه روندی را در مسیر انجام امور مهاجرتی خود انجام دهد. همچنین برخی از شرایط عمومی مهاجرت در کنار مدارک مورد نیاز برای این امر نیز مورد بررسی قرار گرفت. در این مقاله در مورد این مساله که کدام سفارت کانادا بهتر است تا از آن برای مهاجرت استفاده شود نیز مطالبی بیان شد.

همچنین گفتیم که همکاری با  شرکت های مهاجرتی برای ایرانیانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، بسیار بهتر و به صرفه تر از انجام فردی امور مهاجرتی می باشد. علت این امر، نبود سفارت رسمی کشور کانادا در ایران می باشد که این امر موجب شده است تا ایرانیانی که متقاضی مهاجرت به کانادا می باشند، برای انجام امور مهاجرتی خود تا حدودی متحمل زحمت شوند.

اما در این مقاله گفتیم که روش مناسب برای رفع این مشکل و تسهیل روند مهاجرت به کانادا، همکاری با شرکت های مهاجرتی می باشد.

در حال حاضر یکی از شرکت هایی که می توان آن را به عنوان شرکتی نمونه و معتبر در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی و از جمله کانادا دانست، شرکت مهاجرتی الست گروپ می باشد.

سوابق درخشان این شرکت در بحث مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی موجب شده است تا این شرکت به عنوان یکی از برترین های امر مهاجرت در ایران شناخته شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی مهاجرت به کانادا و نحوه ی همکاری با این شرکت، با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد.

مطمئن باشید همکاری با یک شرکت معتبر برای انجام امور مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کانادا، بسیار راحت تر و به صرفه تر از این خواهد بود که انجام امور مهاجرتی خود و خانواده ی خود را به صورت فردی پیش ببرید.