اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

اکسپدایت چیست

اکسپدایت چیست

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که اکسپدایت چیست. با ما همراه باشید.

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که اکسپدایت چیست. با ما همراه باشید.

تعیین بهترین کنسولگری برای دریافت گذرنامه تحصیلی اغلب کشورها، امری سخت و دشوار است.

زیرا هر کنسولگری از شرایط خاص خود برای رسیدگی به اسناد دانشجویان متقاضی و همین طور انجام مصاحبه استفاده می کند که این مسئله سبب سردرگمی بعضی از درخواست کنندگان شده است.

بعضی از کنسولگری ها آشنایی بیشتری با شرایط کلی متقاضیان بین المللی دارند. بر همین اساس به حساس ترین موارد مانند داشتن یکی از اعضای درجه یک در کشور مقصد، انتخاب رشته های اختصاصی و یا عدم Fund تحصیلی، سختگیری های کمتری را نشان می دهند.

ویدئو اکسپدایت چیست

این در حالی است که بعضی کنسولگری ها پیشینیه طولانی در Rejected تقاضاهای پاسپورت دانشجویی توسط ایرانیان دارند و در بین درخواست کنندگان از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.

با توجه به این که دریافت انواع پاسپورت ها برای داوطلبین ایرانی پروسه ای سخت و بسیار چالش انگیز است، سعی داریم در این مقاله به موضوع اصلی یعنی اکسپدایت چیست بپردازیم و در این زمینه توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

اینفوگرافیک اکسپدایت چیست

اینفوگرافیک اکسپدایت چیست

در این ارتباط می توانید با مشاورین موسسه مهاجرتی الست گروپ تماس بگیرید. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه در زمینه مهاجرت به خصوص مهاجرت شناخته می شود.

عناوین مقاله: 
وقت سفارت (Embassy appointment) چیست؟
تعیین وقت کنسولگری در کلیه کشورها در اکسپدایت چیست؟
برای گرفتن وقت سفارت بایستی چه مراحلی را دنبال کرد؟ توضیح دهید.
برای گرفتن ویزای شینگن چه مدارکی نیاز است؟
هزینه های وقت سفارت به چه صورت برآورد می شود؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اکسپدایت چیست با ما همراه باشید.

 

وقت سفارت

وقت سفارت

هر شخص درخواست کننده با هدف مهاجرت به کشورهای خارجی در وهله نخست به پاسپورت کشور مورد نظر نیاز دارد که ممکن است ویزاهای فوق به صورت دائمی و یا موقتی و حتی توریستی باشد.

احتمال دارد شما متقاضی عزیز برای روند دریافت گذرنامه کشور مورد هدف به وقت سفارت (Embassy appointment) احتیاج داشته باشید که در این راستا اکسپدایت می تواند سبب تسریع فرایند مهاجرتی شما شود.

در رابطه با این که اکسپدایت چیست، بایستی متذکر شویم که برای حضور در کنسولگری کشور مورد نظر، بایستی در یک جلسه حضوری که وقت آن از قبل مشخص شده است، به منظور انجام اموری همچون انگشت نگاری (Biometric)، انجام مصاحبه، تکمیل اسناد مورد نیاز، ارائه مستندات خواسته شده، انتظار برای اخذ گواهینامه معتبر و غیره در زمان معین مراجعه کنید.

گفتنی است که رزرو وقت سفارت به شکل حضوری و یا Online انجام می شود اما برای کشور America به علت این که در داخل کشورمان کنسولگری این کشور بسته است، کلیه مراحل فقط به شیوه Online انجام می شود و به منظور حضور در کنسولگری هم بدون شک بایستی به سایر کشورهای اطراف همچون ارمنستان، ترکیه و یا امارات متحده عربی که کنسولگری این کشور در آن دایر است و فعالیت خود را انجام می دهد، سفر داشته باشید.

به طور کلی اکسپدایت مهلتی است که شما متقاضی عزیز را ملزم می کند تا در زمان و تاریخ مشخصی به کنسولگری کشور مقصد مراجعه نموده و فرایند مهاجرتی خود را دنبال کنید.

انتخاب وقت سفارت تمامی کشورها در اکسپدایت چیست؟

انتخاب وقت سفارت تمامی کشورها در اکسپدایت چیست؟

در بخش قبلی متذکر شدیم که شما برای مهاجرت به سایر کشورها به مجوز ورود یا همان ویزا به کشور مورد نظر نیاز دارید. متقاضیان بین المللی و همچنین شهروندان ایرانی بایستی به این نکته توجه داشته باشند که لازمه ورود به بیشتر کشورها، دریافت پاسپورت کشور مقصد است.

لازم به ذکر است که تبعه ایرانی این امکان را دارند که بدون گرفتن گذرنامه به 18 کشور، سفر به یادمانی را داشته باشند. بهتر است بدانید که بیشتر کشورهایی که تبعه ایرانی برای ورود به خاک آن کشور به وصول پاسپورت نیاز دارند، واقع در محدوده شینگن است.

با هدف مهاجرت به بیشتر کشورهای امریکایی و یا اروپایی، بایستی در مرحله نخست نسبت به اخذ گذرنامه اقدام کنید.

درخواست کنندگان بسیاری برای مهاجرت به سایر کشورهای خارجی به کنسولگری کشور مقصد مراجعه می کنند که در این راستا اکثر کنسولگری ها با در نظر گرفتن وقت سفارت سعی می کنند به تمامی پرونده های مهاجرتی رسیدگی نموده و با در نظر گرفتن اکسپدایت نسبت به مراحل رزرو وقت سفارت، روند مهاجرت را تسریع بخشند. 

کارشناسان حقوقی مجرب و کارآمد ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ با سابقه چندین ساله در امر امور مهاجرتی در خصوص وقت سفارت کلیه کشورها، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند.

مراحل وصول وقت سفارت در اکسپدایت چیست؟

مراحل وصول وقت سفارت در اکسپدایت چیست؟

با هدف این که بتوانید ویزای کشور مورد نظر را دریافت کنید، بایستی مراحلی که در زیر متذکر می شویم را برای وقت سفارت در نظر بگیرید:  

تعیین کشور مقصد:

پیش از هر اقدامی برای سفر به کشور مورد نظر بایستی تحقیقات بسیاری انجام دهید تا اطلاع کافی از آن کشور داشته باشید. این که پیش از سفر بدانید دریافت ویزای چه کشوری آسانتر است، امری بسیار حائز اهمیت است. برای تعیین بهترین مقصد، کارشناسان حقوقی ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ که در این زمینه از تخصص و تجارب کافی برخوردار هستند، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند.

دریافت وقت از سفارت به شکل Online:

در گام نخست بایستی تحقیق کنید که براساس مقررات و شرایط کنسولگری نسبت به گرفتن وقت سفارت، اقدامات لازم را انجام دهید. لذا اگر زمان محدودی برای مهاجرت به کشور مقصد در اختیار دارید، به منظور شروع سفر بایستی وقت فوری سفارت را دریافت نموده و اقدامات لازم را انجام دهید.

گرفتن Confirm وقت و مراجعه به کنسولگری:

با مراجعه به کنسولگری، اسناد خود را در ساعت و زمان معینی که از پیش تعیین شده است، نشان دهید. بعد از این بایستی برای رسیدگی دقیق تر سفارت به پرونده مهاجرتی، منتظر بمانید.

وقت سفارت فوری و معمولی در اکسپدایت چیست؟

وقت سفارت فوری و معمولی در اکسپدایت چیست؟

در بخش قبلی از نوشتار اکسپدایت چیست، متذکر شدیم که مهمترین مورد، زمان است. با یک مثال، موضوع فوق در خصوص این که اکسپدایت چیست را بیشتر توضیح خواهیم داد. تصور کنید مایلید در ایتالیا در سمینار هنری شرکت کنید. با دعوت شما به این هم اندیشی بزرگ، بایستی در زمان معینی در جلسه فوق حضور به هم رسانید.

-       وقت فوری را در مواقعی که لازم است در موعد سریعتری به کنسولگری برای دریافت گذرنامه مراجعه شود، می بایست وصول کنید. شما می توانید با دریافت وقت فوری در یک بازه زمانی کمتر از چهارده روز به کنسولگری کشور مقصد وارد شوید.

غیر از آن با گرفتن وقت عادی این امکان را دارید که در مدت طولانی تری برای آغاز اقدامات سفر به کنسولگری مراجعه کنید. در بعضی موارد در دو حالت پرداخت هزینه وقت سفارت به یک میزان است.

-       وقت عادی هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که شما برای مهاجرت به کشور مورد نظر عجله ای ندارید و در واقع برنامه از پیش تعیین شده ای برای مهاجرت خود ندارید. با این حال با هدف مهاجرت، زمان بیشتری را در اختیار دارید که در این بازه زمانی شما می توانید نسبت به تهیه و ترجمه اسناد مورد نیاز اقدام کنید. در چنین مواقعی شما برای مراجعه وقت بیشتری دارید. اطلاعات تکمیلی را از شرکت الست گروپ کسب نمایید.

مزایای وقت حضوری و Online در اکسپدایت چیست؟

مزایای وقت حضوری و Online در اکسپدایت چیست؟

بعضی از کشورها همچون کانادا و یا امریکا در داخل کشورمان فاقد کنسولگری هستند و به همین منظور این گروه از متقاضیان برای دریافت پاسپورت کشورهای فوق بایستی به یکی از کشورهای همسایه که نقش واسط را دارند، مهاجرت داشته باشند تا بتوانند گذرنامه خود را وصول کنند.

بهتر است بدانید که انگلیس، آمریکا، Canada و غیره از جمله کشورهایی هستند که در کشورهای واسط دارای سفارت هستند. شما مهاجر عزیز برای دریافت گذرنامه بایستی به یکی از کشورهای امارات، Turkey، Armenia و غیره مراجعه کنید. به طور مثال اگر شما مایلید وقت سفارت کشور Canada را دریافت کنید، بایستی براساس ضوابط و مقررات کنسولگری کانادا تمامی امور بیومتریک را به Wak محول کنید.

در واقع در اغلب کشورهای همسایه، مرکز اداری به نام وک دایر است که درخواست کنندگان با مراجعه به این مراکز می توانند روند وصول گذرنامه را پشت سر بگذارند. نیاز به توضیح است که مراجعه به مرکز فوق نیز مستلزم وقت است که به دو شکل Online و یا حضوری دریافت می شود.

در وقت های حضوری، فرد متقاضی بایستی به مرکز وک بهطور حضوری مراجعه کرده و با هدف تسریع در روند مهاجرتی وقت Fingerprint (بایومتریک) را بگیرید. اگر چه برای دریافت وقت فوق، شما بایستی سفر مازادی را به کشور همسایه انجام دهید. به این علت که به منظور انجام مراحل بیومتریک در زمان ذکر شده می بایست در کنسولگری مقصد حضور داشته باشید.

اما در وقت سفارت Online فارغ از این که شما به کشور واسطی سفر داشته باشید، می توانید ویزای خود را با صرف زمان کمتری به راحتی دریافت کنید. فرایند فوق مزیت هایی از جمله ویرایش و اصلاح فرم پیش از درج و تسریع رسیدگی اسناد لازم را به همراه دارد.

به همین منظور در این خصوص که اکسپدایت چیست، اغلب مهاجران سعی می کنند تا با مشاوره با افراد خبره در این امر از رزرو وقت آنلاین سفارت استفاده کنند. گفتنی است که برای واریزی های کنسولگری، شما به کارت های بین المللی بانکی نیاز دارید.

نکات مهم در مورد سفارت ها

نکات مهم در مورد سفارت ها

چنانچه مایلید پروسه وقت سفارت شما برای وصول ویزا از طریق اکسپدایت تسریع یابد، بایستی به نکاتی که در زیر متذکر می شویم، دقت کنید:

دریافت وقت واقعی:

ممکن است در مسیر مهاجرتی و یا حتی گرفتن ویزا، افراد منفعت طلب با دریافت مبالغ هنگفت، شما را فریب داده و نسبت به رزرو زمان سفارت، اقدامی را برای شما انجام ندهند. با هدف مطمئن بودن از زمان دقیق وقت سفارت بهتر است رسید را از فرد وصول نموده و تمامی ضوابط را مورد بازبینی و ارزیابی بیشتر قرار دهید.

موقعیت شناس باشید:

مسئله مهم در موضوع اکسپدایت وقت شناس بودن است. برای مراجعه به کنسولگری به خصوص وقت سفارت کشور آلمان، بهتر است در مرکز مربوطه از نیم ساعت قبل حضور داشته باشید. زیرا ممکن است هر گونه تاخیر و یا کوتاهی سبب عدم پذیرش شما توسط سفارت شود و در نهایت بایستی مجدداً اقدام کنید.

-       با توجه به مقررات کنسولگری بایستی کلیه هزینه های صدور گذرنامه به شکل دلار و یا یورو به سفارت پرداخت شود.

-       بنا بر این که مراجعه کنندگان بسیاری به کنسولگری مراجعه می کنند، نیاز است که تمام هزینه را به طور کامل پرداخت کنید و بهتر است که برای انجام این فرایند، همراه خود پول نقد داشته باشید.

-       رسمی ترین لباس خود را در این مرکز بپوشید و سعی کنید بسیار مرتب به کنسولگری کشور مقصد مراجعه کنید. زیرا برخورد شما برای ماموران ویزا بسیار حائز اهمیت است.

-       در زمان مراجعه به سفارت با افراد غریبه تماس نداشته باشید و در این زمینه با هیچ کس گفت و گو نکنید.

-       دقت داشته باشید که ورود هر نوع سلاح گرم یا سرد، سنجاق، سوزن، وسایل آتش زا و غیره به سفارت ممنوع است. باید اضافه کرد که شما با منع ورود ساعت دیجیتالی، تلفن همراه و دیگر لوازم دیجیتالی همراه هستید.

-       اساسی ترین رکن دریافت پاسپورت در اکسپدایت، صداقت است. از مستندات جعلی برای وصول گذرنامه خود استفاده نکنید و به تمامی سوالاتی که توسط مامور ویزا از شما پرسیده می شود، با صداقت کامل پاسخ دهید. غیر از آن با توجه به سوابق درخشان ماموران سفارت در این امر، آن ها به راحتی متوجه هر گونه پاسخ های ضد و نقیض شما خواهند شد و ممکن است گذرنامه شما را ریجکت کنند. 

-       بهتر است در زمان پاسخ دهی به سوالات، تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید.

در انتها خاطر نشان می شویم برخی سوالات به منظور دریافت اطلاعات بیشتر از اهداف مهاجرتی شما انجام می شود که توصیه می شود پاسخ های خود را به صورت مختصر و صریح بیان کنید و به این نکته توجه داشته باشید که این سوالات بخشی از روند مصاحبه است. برای کسب آگاهی بیشتر، با مشاورین شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز برای وصول پاسپورت شینگن

مدارک مورد نیاز برای وصول پاسپورت شینگن

با توجه به عنوان مقاله اکسپدایت چیست، لازم است به مستندات لازم برای دریافت Schengen visa اشاره کنیم. برای این که شما متقاضی عزیز امکان وصول ویزای شینگن را داشته باشید، بایستی مستنداتی را به سفارت کشور مقصد در یکی از کشورهای همسایه ارائه دهید که در واقع بیانگر نقاط مثبت شما است:

گواهینامه شناسایی:

سند فوق، بیانگر هویت فرد است. نخستین سندی که بایستی برای دریافت ویزا به سفارت مقصد عرضه دارید، شناسنامه است. بایستی از کلیه صفحات شناسنامه کپی تهیه کرده و آن را در پرونده مهاجرتی خود ثبت کنید. مدرک دیگر پاسپورت است که دست کم بایستی دارای اعتبار 7 ماهه باشد. شما به ارائه مستندات دیگری همچون کارت ملی، سند ازدواج، عکس و غیره هم نیاز دارید.

اسناد مالی:

ارائه مستندات فوق بیانگر تعلق شما به کشور مبداء است و این که شما مهاجر عزیز از کلیه هزینه های تحصیلی و یا زندگی خود در کشور مقصد در مدت اقامت خود بر می آید.

گردش حساب مالی 3 ماهه اخیر همراه با گردش توان مالی از جمله مستنداتی است که بایستی به سفارت کشور مورد نظر نشان دهید. در رابطه با استطاعت مالی بایستی متذکر شد که هر شخص برای ورود به کشور مقصد و وصول گذرنامه آن کشور بایستی حداقل 90 میلیون داشته باشد.

اگر چه نشان دادن مدرک هم امری بسیار مهم است. شما برای تسریع مراحل وقت سفارت و یا به عبارتی اکسپدایت چیست، بایستی اسنادی همچون زمین، ویلا، مغازه، خانه و غیره را هم به دولت مربوطه ارائه دهید. چنانچه مایلید سند اتومبیل خود را نیز عرضه دارید، بایستی قیمت خودرو شما حداقل معادل 100 میلیون باشد.

اسناد شغلی:

بنا بر حرفه و کسب و کار فرد، مدارک خواسته شده از فرد متقاضی می تواند متفاوت باشد. نخستین سند در رابطه با تکمیل مدارک شغلی، گواهی اشتغال است. گواهی فوق بر مبنای نوع اشتغال می تواند به صورت جواز پزشکی، پروانه کسب، گواهی اشتغال به کار و غیره باشد. در صورت کارمند بودن، شخص متقاضی بایستی برگه مرخصی نیز برای تکمیل مدارک به سفارت مربوطه ارائه دهد.

مدارک سفر:

مستنداتی که در این راستا بایستی به کنسولگری عرضه دارید، شامل رزرو بلیت رفت و برگشت هواپیما، بیمه نامه مسافرتی، واچر هتل، دعوت نامه و غیره است. دقت داشته باشید که اسناد فوق بایستی با سربرگ و همین طور تاریخ رسمی نشان داده شود.

کارشناسان حقوقی کارآمد و حاذق ما در شرکت شرکت الست گروپ پیوسته همراه شما بوده و سعی می کنند که  این راستا برای تسریع در روند رزرو وقت سفارت، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

هزینه دریافت وقت سفارت در اکسپیدات چیست؟

هزینه دریافت وقت سفارت در اکسپیدات چیست؟

همان طور که همه شما می دانید، برای دریافت وقت فوری سفارت و تسریع در روند مراحل مهاجرتی، بایستی هزینه بیشتری را پرداخت کنید. در واقع شما با انجام این کار، زمان می خرید و از این فرصت برخوردارید تا در کوتاه ترین بازه زمانی به کنسولگری کشور مقصد برای دریافت ویزا وارد شوید.

با این حال شما بایستی هزینه های مرتبط به انگشت نگاری (بیومتریک) و یا صدور گذرنامه را به کنسولگری مربوطه متقبل شوید. براساس کشوری که شما برای مهاجرت و بهره مندی از مزایای پاسپورت آن برمی گزینید، هزینه های پرداختی متفاوت است.

البته برای بیشتر کشورهای منطقه شینگن، مبلغ مشخصی را بایستی بپردازید. در بخش قبلی متذکر شدیم که شما بایستی هزینه های فوق را کامل نموده و به شکل نقدی پرداخت کنید. اگر چه در مسئله اصلی که اکسپدایت چیست، هزینه های فوق با محدودیت هایی همراه است:

متقاضیان رده سنی کمتر از شش سال و یا بیش از هشتاد سال از پرداخت هزینه بیومتریک (انگشت نگاری) معاف هستند و نیازی به پرداخت مبلغ نیست.

چنانچه مایلید به Canada سفر داشته باشید و نسبت به دریافت یکی از ویزاهای این کشور اقدام کنید و در بازه سنی ذکر شده قرار دارید، بایستی مبلغ مشخصی را برای انگشت نگاری پرداخت کنید. البته متقاضیان رده سنی بین 6-12 سال هم می بایست هزینه کمتری را بپردازند.

بنابراین بر اساس مقررات کنسولگری کشور مقصد، لازم است پیش از هر اقدامی هزینه درخواستی را تهیه نموده و در موعد مشخص به کنسولگری آن کشور ارائه دهید. لازم به ذکر است که چنانچه هزینه فوق پرداخت نشود، بررسی های لازم برای تقاضای شما انجام نخواهد شد و پروسه مهاجرتی به تعویق خواهد افتاد.

چرا بایستی برای دریافت وقت سفارت، به آژانس های مسافرتی مراجعه کنیم؟

چرا بایستی برای دریافت وقت سفارت، به آژانس های مسافرتی مراجعه کنیم؟

معمولا به دلیل سوابق شغلی درخشان و طولانی مدت آژانس های مسافرتی معتبر در حیطه وصول پاسپورت و وقت سفارت سایر کشورها، با توضیح کامل مشاوران این مجموعه در مورد اکسپدایت چیست

و همچنین از سامانه معین کردن وقت سفارت، شناخت و آگاهی کافی دارند و در خصوص باز شدن موعد دقیق وقت های سفارت برای ویزاهای تحصیلی و یا کاری که از مهلت آن گذشته و یا شما با توجه به شرایط خود قصد مهاجرت به کشور مقصد را در یک زمان دیگری دارید، راهنمایی های لازم را به شما عرضه می دارند.

علاوه بر این، شما برای مراجعه به کنسولگری ها بایستی فرم تقاضای پاسپورت خود را کامل کنید که چنانچه اشتباهی در آن رخ دهد، شاید سبب ریجکت تقاضای پاسپورت شما شود. همان طور که گفتیم، به منظور دریافت گذرنامه بایستی مدارکی را به مامور ویزا ارائه دهید و درباره هدف اصلی خود از مهاجرت به کشور مقصد توضیحات لازم را بیان کنید. 

برای اطمینان خاطر از این موضوع، به شرکت معتبر الست گروپ مراجعه نمایید.

مدارک لازم در زمان مراجعه به سفارت

مدارک لازم در زمان مراجعه به سفارت

هنگامی که به کنسولگری کشور مقصد با رزرو وقت سفارت از قبل مشخص شده مراجعه می کنید، بایستی دو نوع از مستندات لازم را همراه خود داشته باشید تا فرایند مهاجرتی شما تسریع یابد. در این راستا شما باید برخی اسناد عمومی که در تمامی گذرنامه ها یکسان است و بعضی از مستندات خاص که با توجه به پاسپورت انتخابی شما می تواند متفاوت باشد را به دولت آن کشور ارائه دهید.

کارشناسان حقوقی مجرب و باسابقه ما در شرکت الست گروپ در تهیه کلیه اسناد درخواستی و حتی تکمیل فرم پاسپورت پیوسته همراه شما بوده و سعی می کنند با اطلاعاتی که در خصوص اکسپدایت در اختیار دارند، نسبت به فرایند رزرو وقت سفارت توضیحات لازم را در اختیار شما قرار داده و در این مسیر شما را همراهی کنند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا کاملترین مطالب در این خصوص که اکسپدایت چیست و مراحلی که می تواند سبب تسریع مراحل رزرو وقت سفارت شود را در اختیار شما قرار دهیم. به علت این که در حال حاضر با حجم بسیاری از تقاضای پاسپورت برای کنسولگری های متعدد روبرو هستیم، چنانچه برای انجام مراحل بیومتریک و یا مصاحبه وقت سفارت دریافت نکرده اید، باید زمان طولانی را منتظر بمانید.

به این ترتیب کنسولگری ها سعی کردند تا برای پیشگیری از بی نظمی به تمامی متقاضیان وقت سفارت دهند. دقت داشته باشید که معمولا کنسولگری ها بین 1 الی 2 ماه وقت های خود را برای صدور ویزا تکمیل می کنند.

به همین منظور چنانچه قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارید، بهتر است تا با کمک متخصصین شرکت الست گروپ، نسبت به گرفتن وقت سفارت سریعتر اقدام کنید تا پرونده شما مورد بررسی قرار گیرد.