اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

درآمد در استرالیا

درآمد در استرالیا

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع درآمد در استرالیا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به کار و زندگی در کشور استرالیا قرار دهیم. چنان چه شما نیز، تمایل به مهاجرت به کشور استرالیا را دارید، تا پایان این مقاله، با ما همراه شوید.

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع درآمد در استرالیا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به کار و زندگی در کشور استرالیا قرار دهیم. چنان چه شما نیز، تمایل به مهاجرت به کشور استرالیا را دارید، تا پایان این مقاله، با ما همراه شوید.

مواردی که در مقاله درآمد در استرالیا به آن پرداخته ایم، به صورت ذیل می باشند:
مقدمه ای بر ویژگی های کشور استرالیا
مزایای مهاجرت کاری به کشور استرالیا
مشاغل پردرآمد در کشور استرالیا
مشاغل کم درآمد در کشور استرالیا
میزان درآمد در استرالیا بر اساس سن و مدرک تحصیلی
تاثیر تجربه کاری بر درآمد در استرالیا
تاثیر جنسیت بر درآمد در استرالیا
تاثیر میزان تحصیلات بر درآمد در استرالیا
دیگر موارد تاثیرگذار بر درآمد در استرالیا
میزان درآمد سالانه در استرالیا بر اساس تفکیک جنسیتی
میزان درآمد در شهرهای مختلف استرالیا
میزان درآمد در استرالیا در حوزه امور مالی
میزان درآمد در استرالیا در حوزه هنر و طراحی
میزان درآمد در استرالیا در حوزه معماری و مهندسی
میزان درآمد در استرالیا در حوزه بهداشت و سلامت
میزان درآمد در استرالیا در حوزه غذا و رستوران
میزان درآمد در استرالیا در حوزه بازاریابی و تبلیغات
سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درآمد در استرالیا با ما همراه باشید.

 

مقدمه ای بر ویژگی های کشور استرالیا

کشور استرالیا، کشوری بسیار پهناور با فرصت های شغلی بسیار زیاد می باشد. این کشور از نظر گستردگی، ششمین کشور وسیع جهان به شمار می رود. جمعیت تقریبی این کشور، در حدود 25 میلیون نفر می باشد که بیشتر این افراد در شهرهای بزرگ این کشور متمرکز شده اند.

کشور استرالیا از دید اقتصادی، از جمله کشورهای توسعه یافته به شمار می رود. محور اصلی اقتصاد کشور استرالیا، بر پایه قسمت بازرگانی و کشاورزی استوار است. کشور استرالیا، همچنین دارای معادن بیشماری است که این معادن، خود منبع مورد اطمینانی برای تامین نیازهای مردم این کشور می باشد.

جالب است بدانیم که شرکای بازرگانی کشور استرالیا، از کشورهایی مانند چین، ژاپن، کره جنوبی و حتی آمریکا، بیشتر می باشد. کشور استرالیا، در رده سوم جهانی شاخص توسعه انسانی در میان تمامی کشورهای توسعه یافته جهان می باشد.

اینفوگرافیک درآمد در استرالیا

اینفوگرافیک درآمد در استرالیا

این کشور، کشوری با منابع غنی بوده و این امر، کشور استرالیا را به کشوری ثروتمند مبدل ساخته است. در آمد اصلی کشور استرالیا، از منابعی نظیر نفت و گاز و معادن، انواع صنایع تولیدی و کشاورزی، صنعت توریسم و نیز تحصیل و آموزش، به دست می آید.

این کشور، از نظر میزان ثروت عمومی، در رتبه دوم جهان و پس از کشور سوئیس قرار دارد. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین می باشد. بر اساس آخرین آمار گرفته شده، نرخ بیکاری در کشور استرالیا در سال 2022، کمتر از 4 درصد می باشد.

این امر سبب شده است تا بسیاری از افراد جویای کار، این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب نمایند. شرایط اقتصادی و در عین حال جمعیت کم این کشور، سبب شده است که این کشور به یکی از بهترین کشورهای جهان، برای کار و زندگی مبدل شود.

ویدئو درآمد در استرالیا

آمار مهاجرت به کشور استرالیا، هر سال رو به افزایش می باشد و بر اساس نظرسنجی های انجام شده، درصد رضایت نسبی مردم از زندگی در کشور استرالیا، در سطح بسیار بالایی می باشد. کشور استرالیا، انواع ویزاهای مختلفی را برای متقاضیان ورود به این کشور، معرفی نموده است.

تمامی افرادی که تمایل به مهاجرت، کار و یا تحصیل در این کشور را دارند، می توانند از طرق مختلف و ویزایی مناسب با شرایط خود، وارد خاک کشور استرالیا شوند. 

برای کسب اطلاعات کامل و جامع در ارتباط با شرایط و قوانین مربوط به کار در کشور استرالیا و یا تحصیل و یا مهاجرت در این کشور، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نموده و از نکات مبهم ذهنتان در ارتباط با چگونگی اخذ ویزای کشور استرالیا، اطلاع پیدا کنید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از بهترین مشاوران و وکلای کشور و با داشتن سال ها تجربه درخشان و هزاران هزار پرونده موفق مهاجرتی و اخذ ویزای کشور استرالیا، همواره بهترین گزینه برای انجام کلیه امور مهاجرتی و پاسخگویی به تمامی سؤالات در این راستا می باشد.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع  " درآمد در استرالیا "  می باشد. 

چنان چه شما نیز از جمله علاقه مندان به مهاجرت و کار در کشور استرالیا می باشید، اطلاع از میزان درآمدها در این کشور، مبحث جذابی برای شما خواهد بود. 
در همین راستا، در مقاله " درآمد در استرالیا " به بررسی در این زمینه، پرداخته ایم. با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

مزایای مهاجرت کاری به کشور استرالیا

مزایای مهاجرت کاری به کشور استرالیا

با توجه به این امر که کشور استرالیا دارای یکی از پایدارترین و قوی ترین اقتصادهای جهان می باشد، یکی از بهترین نقاط جهان برای درآمد زایی به شمار می رود. تولید ناخالص داخلی در این کشور 36.1 تریلیون دلار بوده و این امر این کشور را در رده سیزدهم اقتصاد جهانی قرار داده است.

این کشور با توجه به جمعیت پایین و تولید ناخالص سرانه 52 هزار دلاری خود، یکی از بهترین و مرفه ترین کشورها محسوب می شود. این کشور همواره نیازمند به نیروی کار می باشد و برای رشد و توسعه کشور خود، همواره به تمامی مشاغل، نیاز مبرم دارد.

هزینه های عمده در این کشور، هزینه اجاره و اقلام مصرفی می باشد که در هر شهر از کشور پهناور استرالیا، این هزینه ها کاملاً متفاوت می باشند. اما میزان هزینه ها، نسبت منطقی با درآمد دارد. اما از طرفی، متوسط درآمد در این کشور، پس از پرداخت مالیات، کمی بیش از 4000 دلار استرالیا می باشد.

شایان ذکر است که این رقم، با توجه به نوع شغل و رده شغلی و گروه شغلی، تفاوت بسیاری خواهد داشت. لذا در بخش های آتی، به معرفی برخی از مشاغل پردرآمد و کم درآمد در کشور استرالیا، خواهیم پرداخت. در این راستا، از راهنمایی های مشاوران با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار استفاده کرده ایم.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه درخشان در انجام کلیه امور مهاجرتی، گزینه ای برتر برای اخذ مشاوره و دریافت انواع ویزا، برای کشور استرالیا و سایر کشورهای جهان می باشد. 

وکلای ریزبین شرکت مهاجرتی الست گروپ، همواره بهترین خدمات را، منطبق با آخرین قوانین کشور استرالیا، در ارتباط با جمع آوری پرونده های مهاجرتی و اخذ انواع ویزای این کشور، به متقاضیان عزیز ارائه می دهند و در این زمینه، از تمامی انرژی خود برای پیشبرد صحیح و سریع روند کاری، بهره می گیرند.

چنان چه علاقه مند به مهاجرت کاری به کشور استرالیا می باشید، اولین گام، اطلاع از میزان درآمدها در این کشور می باشد. 
پس با ما تا پایان مقاله " درآمد در استرالیا " همراه شوید.

مشاغل پردرآمد در کشور استرالیا

مشاغل پردرآمد در کشور استرالیا

همان گونه که در بخش های پیشین مقاله به آن اشاره شد، کشور استرالیا دارای یک رفاه بالا برای تمامی شهروندان خود و تمامی افرادی که در این کشور مشغول به کار و فعالیت می باشند، است. در همین راستا، مشاغل بسیاری در این کشور هستند که درآمد بسیار بالایی دارند. 
در این بخش، به ذکر برخی از این مشاغل پردرآمد اشاره خواهیم کرد:

متخصص جراح

جراحان در تمامی کشورهای جهان، جزو افرادی هستند که بالاترین میزان درآمد سالانه را به خود اختصاص داده اند. در کشور استرالیا نیز این شرایط مشابه می باشد. این افراد به صورت حدودی، سالانه درآمدی نزدیک به 400 هزار دلار استرالیا دارند.

این در حالی است که برخی از شاخه های جراحی نظیر جراحی های مغز و اعصاب، حتی تا 600 هزار دلار استرالیا نیز به صورت سالانه درآمد خواهند داشت. 

متخصص بیهوشی

متخصصین بیمارستان، افرادی می باشند که شغل آن ها، ارتباط نزدیکی با بیمارستان دارد و وظیفه او، آماده سازی بیمار برای ورود به اتاق عمل می باشد. این افراد نیز درآمد بسیار قابل قبولی دارند. به صورتی که درآمد سالانه این افراد، در حدود 386 هزار دلار استرالیا است.

متخصص داخلی

متخصصان داخلی نیز درآمد بالایی دارند. درآمد سالانه این افراد، در حدود 300 هزار دلار استرالیا در سال می باشد. 

مشاور مالی

مشاوران مالی، افرادی هستند که در بازارهای مالی، به صورت شخصی و یا برای شرکت های دیگری مشغول به کار می باشند و وظیفه مشاوره در امور مالی را بر عهده دارند. درآمد این افراد در سال، در حدود 275 هزار دلار استرالیا می باشد. 

روانپزشک

این شغل نیز درآمد بالایی داشته و یک روانپزشک، سالانه در حدود 235 هزار دلار استرالیا دریافت می نماید. 

مشاغل مرتبط با شاخه پزشکی

به صورت کلی، تمامی شغل های وابسته به امور پزشکی، در کشور استرالیا جزو مشاغل پردرآمد به شمار می روند. این افراد، چنان چه در حوزه های تخصصی فعالیت داشته باشند، به صورت حدودی بیش از 220 هزار دلار استرالیا، دریافت می کنند. 
 
شما در حال خواندن مقاله ای در ارتباط با " درآمد در استرالیا " می باشید. 
چنان چه شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مبحث، همراه شوید.

متخصص در یکی از حوزه های قضایی

درآمد سالانه وکلا و قضات و سایر متخصصان در امور قضایی در کشور استرالیا، بسیار بالا می باشد. درآمد سالانه این افراد، به صورت حدودی 190 هزار دلار استرالیا می باشد. 

مهندس معدن

با توجه به این امر که کشور استرالیا مملو از معادن می باشد، مهندسی معدن بازار کار خوبی در این کشور دارد. بر همین اساس، به این افراد حقوق و مزایای خوبی نیز به نسبت سایر کشورهای جهان تعلق می گیرد. دریافتی سالانه این افراد در حدود 185 هزار دلار استرالیا می باشد که در مقام یک مهندس، مبلغ بسیار هنگفتی می باشد.

شاخه معماری

افرادی که در این زمینه در حال فعالیت می باشند، در سال دریافتی نزدیک به 170 هزار دلار استرالیا را خواهند داشت. 

CEO

مدیر عاملان نیز در کشور استرالیا از شرایط خوبی از نظر مالی برخوردار می باشند و دریافتی سالانه این افراد نزدیک به 165 هزار دلار استرالیا است. این درآمد، شغل مدیر عاملی را به یکی از مشاغل پردرآمد در کشور استرالیا مبدل ساخته است.

مشاغلی که در این بخش به آن اشاره شد، همگی در لیست مشاغل پردرامد در کشور استرالیا هستند. علاوه بر این مشاغل، بسیاری دیگر از شغل ها هستند که درآمد سالانه به نسبت خوبی را دارند. 
برای اطلاع از لیست کامل مشاغل پردرآمد در کشور استرالیا، می توانید با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نموده و از راهنمایی های ایشان در ارتباط با این موضوع، مطلع شوید.

مشاغل کم درآمد در کشور استرالیا

مشاغل کم درآمد در کشور استرالیا

همان طور که به آن اشاره شد، کشور استرالیا، رفاه خوبی را برای افرادی که در این کشور زندگی و کار می کنند، فراهم آورده است. اما با این حال، برخی از مشاغل در این کشور، درآمد چندانی را برای کننده کار، در بر نخواهند داشت. باید دقت شود که کلیه کارهایی که متقاضی برای انجام آن کار فراوان می باشد، دریافتی کمتری به نسبت سایر مشاغل خواهند داشت. 
مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " درآمد در استرالیا " پرداخته است. 
اگر شما نیز علاقه مند به کار و یا مهاجرت به کشور استرالیا می باشید، خواندن این مقاله، برای شما مفید خواهد بود.
به صورت کلی، حداقل دستمزد در این کشور برای هر ساعت کار، 21دلار و 38 سنت می باشد. 
در ادامه مقاله، به معرفی برخی از مشاغل کم درآمد استرالیا، اشاره کرده ایم:

فروشنده سوپر مارکت

فروشنده سوپر مارکت

در کشور استرالیا، این شغل دارای متقاضیان بسیاری است. از همین رو، درآمد کمتری را به نسبت بسیاری از مشاغل این کشور، به خود اختصاص داده است. این افراد، سالانه تنها 48 هزار دلار استرالیا، درآمد دارند.

دستیار اجرایی

جالب است بدانیم که یک دستیار اجرایی در این کشور، درآمدی بسیار پایین و در حد یک فروشنده سوپر مارکت را دارد. این بدان معناست که این افراد، سالانه در حدود 48 هزار دلار استرالیا درآمد خواهند داشت. 

پیشخدمت

کشور استرالیا، سالانه پذیرای تعداد بیشماری توریست می باشد. این امر سبب شده است که صنعت هتلداری به یکی از صنایع بزرگ در این کشور مبدل شود. اما در این میان، پیشخدمت ها جزو کم درآمدترین افراد به شمار می روند. دریافتی سالانه این افراد، تنها 41 هزار دلار استرالیا در سال می باشد. 

پرستار حیوانات

این شغل معمولاً به صورت پاره وقت و ساعتی بوده و بیشتر توسط دانشجویان و افرادی که نمی توانند در کشور استرالیا شغلی دائمی داشته باشند، انجام می شود. درآمد سالانه این کار، در حدود 41 هزار دلار استرالیا است. 

کارگر کافه

در کشور استرالیا، کارگران کافه، وظایف بسیاری را بر عهده دارند. از آن جمله می توان به تمامی خدمات پخت و پز و کارهای پیشخدمتی اشاره کرد. دریافتی این کار دشوار، به صورت سالانه تنها 40 هزار دلار استرالیا تخمین زده می شود.

تراپیست زیبایی

صنعت زیبایی، یکی از صنایع پرطرفدار و سودمند در کشور استرالیا می باشد. این در حالی است که به افرادی که کننده این کار هستند، کمترین میزان درآمد سالانه تعلق می گیرد. به طوری که این افراد، سالانه تنها 40 هزار دلار استرالیا درآمد خواهند داشت. 

فروشنده داروخانه

این افراد نیز، درآمد بسیار پایینی را به نسبت سایر مشاغل دریافت می کنند. به صورت حدودی این افراد سالانه فقط 39 هزار دلار استرالیا دریافت می کنند.
مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، موضوع " درآمد در استرالیا " را دنبال می کند. 
اگر شما نیز علاقه مند به مهاجرت به کشور استرالیا می باشید، 
خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

آشپز فست فودی

با توجه به سختی کار این افراد، درآمد پایین سالانه 37 هزار دلار، این شغل را در رده کم درآمدترین مشاغل استرالیا، قرار داده است.

راهنمای تور

این افراد نیز درآمد سالانه بسیار پایین در حد 38 هزار دلار استرالیا را دارند.

آرایشگر

درستمزد آرایشگران در کشور استرالیا، از جمله دستمزدهای بسیار پایین به شمار می رود. به صورت حدودی می توان درآمد سالانه این افراد را 38 هزار دلار استرالیا تخمین زد.

تمامی مشاغلی که در فوق ذکر شد، جزو مشاغل کم درآمد در کشور استرالیا به شمار می روند. اما این موارد تنها مشاغل کم درآمد در این کشور به شمار نمی روند. 

لذا شایسته است تا پیش از هر اقدامی برای مهاجرت به کشور استرالیا، ابتدا از میزان درآمد شغل مورد نظر خود در کشور استرالیا، اطلاع حاصل نمایید. در این راستا، بهترین گزینه برای پرسش سوالاتی در ارتباط با میزان درآمدها در کشور استرالیا، مشاوران با تجربه و کاردان شرکت مهاجرتی الست گروپ می باشند. 
 
شرکت مهاجرتی الست گروپ، با توجه به سال ها تجربه خود در ارتباط با اخذ انواع ویزای مهاجرتی، کاری و تحصیلی و سایر انواع ویزای کشور استرالیا، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و انجام کلیه امور دریافت ویزای این کشور و سایر کشورهای جهان، به شمار می رود.

مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، پس از بررسی دقیق شرایط متقاضی، بهترین مشاوره را به صورت صادقانه به متقاضیان ارائه داده و ایشان را از جزئیات امر، مطلع می سازند. لذا برای کسب اطلاعاتی دقیق و به روز، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید. 

شما در حال خواندن مقاله درآمد در استرالیا می باشید. 

با ما همچنان تا پایان این مبحث همراه بمانید.

میزان درآمد در استرالیا بر اساس سن و مدرک تحصیلی

میزان درآمد در استرالیا بر اساس سن و مدرک تحصیلی

در کشور استرالیا، سن افراد و میزان تحصیلات ایشان، در دریافتی سالانه ایشان، بسیار تاثیرگذار می باشد. 
در همین راستا، به بررسی این دو فاکتور اساسی و تاثیر آن بر درآمد افراد خواهیم پرداخت.

فاکتور سن

با بالاتر رفتن سن افراد، میزان تجربه و مهارت ایشان در انجام کار مورد نظر نیز افزایش خواهد یافت. در کشور استرالیا، با بالا رفتن سن، میزان دریافتی نیز افزایش خواهد یافت. البته باید در نظر داشت که این افزایش درآمد سالانه، تا سن 55 سالگی ادامه می یابد. 
ام پس از سن 55 سالگی، درآمد سالانه، به صورت تدریجی کاهش می یابد. اما کاهش آن به صورت بسیار نامحسوس بوده و دارای شیب ملایم کاهشی می باشد. 

بر همین اساس، میزان دریافتی متوسط هفتگی را برای سنین مختلف، می توان به صورت زیر بیان نمود:
متوسط درآمد هفتگی در سنین مختلف
محدوده سنی    متوسط درآمد هفتگی به دلار استرالیا
20 سال و کمتر از آن    383.7
12 سال الی 34 سال    1127.6
35 سال الی 44 سال    1503.7
45 سال الی 54 سال    1544.20
55 سال و بیشتر از آن    1373.4

فاکتور تحصیلات

داشتن یک مدرک تحصیلی معتبر و بالا که از یکی از دانشگاه های معتبر و یا مؤسسات معتبر گرفته شده باشد، می تواند دستمزد فرد را تا حد قابل توجهی بالا ببرد. همان طور که به آن اشاره شد، در کشور استرالیا، بالاترین درآمدهای سالانه، مرتبط با رشته های پزشکی می باشد.

اما افرادی که دارای مدارک تحصیلی بالا و قابل قبول باشند نیز، می توانند درآمدهای به نسبت خوبی داشته باشند. از جمله مشاغلی که تحصیلات می تواند تاثیر شایانی در بالا بردن درآمد آنان داشته باشد، در زیر لیست شده اند:

ارتباط میزان تحصیلات و درآمد هفتگی

رشته تحصیلی    متوسط درآمد هفتگی به دلار استرالیا
رشته های مرتبط با معدن    2675
رشته های مرتبط با برق، گاز، آب و خدمات بازیافت    1922
رشته های مرتبط با عمران    1574
رشته های مرتبط با معاملات عمده فروشی    1340
رشته های مرتبط با صنعت    1335

فاکتورهای بسیاری علاوه بر سن و تحصیلات، می توانند بر بالا بردن درآمد سالانه افراد شاغل در کشور استرالیا دخیل باشند. در این زمینه، توصیه می شود که ابتدا در ارتباط با شغل مورد نظر خود و میزان دریافتی سالانه آن، با توجه به شرایط خود، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید.

مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در انجام کلیه امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و ویزای مهاجرتی و کاری کشور استرالی، به شمار می روند. لذا توصیه می شود تا کلیه امور مهاجرتی خود را به دست توانای پرسنل شرکت مهاجرتی الست گروپ بسپارید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع، " درآمد در استرالیا " پرداخته است. 

در این راستا، از راهنمایی های مشاوران و وکلای با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار بهره گرفته ایم. 
چنان چه تا این بخش از مقاله برای شما مفید بوده است،
با ما تا پایان این مبحث، همراه بمانید.

تاثیر تجربه کاری بر درآمد در استرالیا

تاثیر تجربه کاری بر درآمد در استرالیا

در تمامی کشورهای پیشرفته جهان از جمله کشور استرالیا، با بالا رفتن میزان تجربه کاری فرد، بدون در نظر گرفتن نوع شغل، بر میزان درآمد فرد افزوده خواهد شد. در کشور استرالیا، تجربه کاری همانند نرخ مصوب سالانه برای درآمد و نیز میزان پایه حقوق، در کل دریافتی سالانه فرد، تاثیرگذار خواهد بود.

حقوقی که هر فرد با توجه به میزان تجربه کاری خود دریافت می کند، به صورت قابل توجهی متفاوت می باشد. به عنوان نمونه، فردی با 5 سال سابقه کاری، تقریباً 32 درصد بیشتر از یک فرد تازه وارد در همان زمینه شغلی دریافتی خواهد داشت.

در این میان، کارمندان متخصص با بیش از 5 سال سابقه کاری، بیش از 36 درصد، افزایش حقوق به نسبت تازه واردان خواهند داشت. با همین نسبت افزایش دریافتی، فردی که 10 سال سابقه کاری داشته باشد، دریافتی وی تقریباً دو برابر دریافتی یک تازه وارد می باشد. 

نکته قابل توجه در این زمینه، این است که برای نشان دادن میزان سابقه کاری، ملاک اصلی بر پایه سابقه بیمه می باشد. 

به صورت کلی، میزان افزایش درآمد در استرالیا را با توجه به میزان سابقه کاری، در جدول ذیل نمایش داده ایم.

تاثیر تجربه کاری بر درآمد در استرالیا

تجربه کاری کمتر از 2 سال    پایه حقوق
تجربه کاری 2 الی 5 سال    پایه حقوق + 32 درصد افزایش حقوق
تجربه کاری 5 الی 10 سال    پایه حقوق+ 68 درصد افزایش حقوق
تجربه کاری 10 الی 15 سال    پایه حقوق+ 89 درصد افزایش حقوق
تجربه کاری 15 الی 20 سال    پایه حقوق+ 103 درصد افزایش حقوق
تجربه کاری بیش از 20 سال    پایه حقوق+ 112 درصد افزایش حقوق

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تاثیر سابقه کاری روی شغل مورد نظرتان، می توانید با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید. مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین و صادقانه ترین مشاوره را به علاقه مندان به کار و زندگی در کشور استرالیا با توجه به شرایط فرد متقاضی، به ایشان ارائه خواهند کرد.

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع " درآمد در استرالیا " اطلاعات مفیدی را در اختیار علاقه مندان به زندگی در کشور استرالیا قرار دهیم. 

چنان چه مطالب مطرح شده تا این قسمت از مبحث برای شما مفید واقع شده است، ما را تا پایان این مبحث، دنبال کنید.

تاثیر جنسیت بر درآمد در استرالیا

تبعیض جنسیتی در محیط کاری، یک مبحث مشترک در میان تمامی کشورهای جهان می باشد. در کشور استرالیا نیز همانند سایر کشورهای جهان، جنسیت افراد در میزان دریافتی سالانه ایشان، تاثیر گذار می باشد.

در استرالیا، ساعات کاری مردان و زنان، یکسان می باشد. اما، میزان دریافتی این دو، یکسان نیست و جنسیت عاملی تاثیر گذار بر میزان درآمد افراد در کشور استرالیا، به شمار می رود. این تبعیض جنسیتی را می توان به راحتی در بیشتر مشاغل این کشور، مشاهده کرد.

در این کشور، به صورت تقریبی، دریافتی مردان در حدود 6 درصد بیشتر از زنان می باشد. البته این درصد، در مشاغل مختلف، متفاوت است. برای اطلاع از میزان درآمد شغل مورد نظر خود با توجه به جنسیت شما، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید. 

تاثیر میزان تحصیلات بر درآمد در استرالیا

تاثیر میزان تحصیلات بر درآمد در استرالیا

همان طور که در پیش نیز به آن اشاره شد، میزان تحصیلات فرد شاغل، در میزان درآمد او بسیار تاثیر دارد. همچنین تحصیلات، تاثیر مثبتی بر روند افزایش حقوق نیز دارد که این امر نه تنها در کشور استرالیا، بلکه در بیشتر کشورهای دنیا، امری مشترک می باشد.

در کشور استرالیا نیز، افراد به نسبت آن که مدرک تحصیلی که با آن مشغول به کار می باشند، کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد، میزان درآمد متفاوتی خواهند داشت. 
این افزایش حقوق را، به صورت نسبی می توان به صورت زیر در نظر گرفت:

    فردی که با مدرک دیپلم مشغول به کار شده باشد، میزان درآمد وی، از افرادی که تحصیلکرده در مقاطع دبیرستان و یا پایین تر می باشند، 17 درصد بیشتر خواهد بود.

    فردی که دارای مدرک لیسانس باشد، به نسبت فردی که با مدرک دیپلم مشغول به کار شده باشد، به میزان 24 درصد بیشتر دریافتی خواهد داشت. این امر بدان معناست که فردی که مدرک کارشناسی دارد، از یک فرد زیر دیپلم 24+17 درصد بیشتر حقوق دریافت خواهد کرد. 

    اگر فرد شاغل دارای مدرک کارشناسی ارشد باشد، از یک فردی که دارای مدرک کارشناسی می باشد، به اندازه 29 درصد بیشتر حقوق دریافت خواهد کرد. 

    اگر فردی با مدرک دکتری مشغول به کار شده باشد، دریافتی سالانه وی، از یک فرد دیگر که با مدرک کارشناسی ارشد مشغول به کار می باشد، به اندازه 23 درصد بیشتر خواهد بود. 
با توجه به تاثیر شگرفی که میزان تحصیلات بر میزان دریافتی افراد دارد، برای اطلاع از شرایط و ویژگی های مختلف برای شغل مورد نظرتان و تاثیر آن ها بر درآمد خود، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید.

مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع " درآمد در استرالیا " می باشد. 

در این راستا، به موارد تاثیر گذار بر میزان درآمد سالانه اشاره کرده ایم. 
چنان چه شما نیز از علاقه مندان به کار و زندگی در کشور استرالیا می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

دیگر موارد تاثیرگذار بر درآمد در استرالیا

دیگر موارد تاثیرگذار بر درآمد در استرالیا

علاوه بر موارد ذکر شده، موارد دیگری نیز وجود دارند که بر میزان درآمد سالانه تاثیر شایانی دارند. از جمله این موارد، می توان به نوع شرکتی که فرد در آن مشغول به کار می شود، اشاره کرد. افرادی که کارمندان رسمی و استخدامی دولت می باشند، حقوق و مزایای بیشتری را دریافت می کنند.

از دیگر مزایای کارمند دولت بودن، ثبات کاری می باشد. کسانی که استخدام رسمی دولت می باشند، شغل تضمین شده ای دارند.

از دیگر موارد تاثیر گذار بر میزان درآمد، شهری است که فرد در آن مشغول به کار می شود. مشاغلی که در شهرهای اصلی استرالیا هستند، معمولاً حقوق و مزایای بیشتری را به نسبت سایر شهرهای این کشور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه موارد تاثیر گذار بر درآمد در کشور استرالیا، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید. 

میزان درآمد سالانه در استرالیا بر اساس تفکیک جنسیتی

همان گونه که به آن اشاره شد، در کشور استرالیا، میزان دریافتی بر اساس جنسیت افراد، متفاوت می باشد و زنان به نسبت مردان، دریافتی کمتری دارند. در این بخش، تصمیم داریم به صورت تقریبی، به بررسی دریافتی سالانه افراد بر اساس تفکیک جنسیتی و بر مبنای عنوان شغل و مدرک تحصیلی افراد، بپردازیم.

میزان درآمد در استرالیا بر اساس مدرک تحصیلی و جنسیت

مقطع تحصیلی    درآمد سالانه برای مردان
 (AUS $)            درآمد سالانه برای زنان
(AUS $)
مقطع دکتری    125360    110528
مقطع فوق لیسانس    116291    101500
مقطع لیسانس    96657    84249
مقطع فوق دیپلم    83046    70558
مقطع دیپلم    70439    55470
زیر دیپلم    61385    49652

در ذیل به ذکر دریافتی سالانه برخی از عناوین شغلی به تفکیک جنسیت پرداخته ایم:

میزان درآمد سالانه در استرالیا بر اساس تفکیک جنسیت

عنوان شغلی    درآمد سالانه برای مردان
 (AUS $)            درآمد سالانه برای زنان
(AUS $)
مهندس بیولوژی    145000    132000
مدیر کل    177000    152000
مدیر    122000    108000
کارگردان    187000    176000
مدیر پروژه    107000    99000
مدیر توسعه کسب و کار    126000    122000
دستیار مدیر    70000    75000
مهندس نفت و گاز    147000    0000
مهندس شیشه و سرامیک    65000    55000
مهندس عمران    104000    102000
مهندس انرژی    123000    106000
مهندس مکانیک    93000    0000
مهندس برق    96000    0000
تحلیلگر مالی     86000    83000
مدیر مالی     145000    143000
مدیر بانک    116000    112000
مدیر سرمایه گذاری    129000    126000
مشاور مالی    122000    120000
مدیر ساخت و ساز    160000    158000
مدیر پروژه ساخت و ساز    149000    145000
کارگر ساختمانی    59000    0000
کارگر معدن     114000    0000
دکتر     159000    158000
دکتر متخصص    234000    233000
مدیر بهداشت و درمان    101000    99000
پرستار    0000    59000
مدیر پرستار    0000    100000
جراح    240000    237000
دستیار پزشک    53000    52000
کارگزار بیمه    147000    146000
مامور بیمه    123000    121000
مدیر منابع انسانی    136000    130000
هماهنگی منابع انسانی    69000    70000
مدیر پروژه آی تی    127000    125000
توسعه دهنده نرم افزار    83000    80000
مدیر آی تی    140000    134000
طراح وب سایت    81000    74000
مهندس نرم افزار    86000    72000
خلبان    65000    0000
مهندس هوافضا    98000    86000
کاپیتان کشتی    213000    207000
افسر کشتی    70000    65000
مدیر فرودگاه    115000    110000
وکیل    103000    100000
وکیل خصوصی    118000    116000
مدیر تدارکات    117000    112000
مهندس راه آهن    126000    122000
راننده ون     88000    82000
راننده اتوبوس    58000    52000
داروساز    60000    55000
روانپزشک    193000    195000
روانشناس    86000    85000
کارمند اداره    76000    76000
مدرس    95000    95000
معلم    68000    68000
استاد دانشگاه    141000    139000
معلم مدرسه ابتدایی    61000    61000
معلم دبیرستان    83000    80000
دستیار استاد دانشگاه    97000    97000
مدیر بازاریابی    95000    93000
مدیر فروش    107000    102000
مدیر خرید    93000    92000
روزنامه نگار    56000    55000
مجری تلویزیون    137000    137000
مدیر رسانه     105000    104000
ویرایشگر و ویراستار    76000    73000
عکاس    70000    74000
حسابدار مالیاتی    94000    91000
حسابدار    78000    75000
معمار    84000    81000
مدیر خدمات مشتری    72000    71000
مرکز تماس    74000    71000
خدمات غذا    48000    47000
مدیر فروشگاه    65000    62000
فروشنده قطعات کامپیوتر    70000    69000
فروشنده لباس و کفش    65000    68000
فروشنده مواد ساختمانی    85000    74000
فروشنده کتابفروشی ها    80000    82000
مدیر هتل    74000    73000
مسئول پذیرش هتل    34000    35000
راهنمای گردشگری    30000    31500
آشپز    51000    50000
مدیر رستوران    55000    54000
سر آشپز    67000    65000
مدیر بار    49000    49000
پیشخدمت رستوران    40000    41000

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " درآمد در استرالیا " پرداخته ایم. 
در این راستا، از راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار استفاده کرده ایم. 

شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین گزینه برای انجام کلیه امور مهاجرتی و اخذ انواع ویزا برای کشور استرالیا و کلیه کشورهای جهان، می باشد. 

برای اخذ بهترین نتیجه ممکن، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید. 
چنان چه، تا این قسمت از مقاله برای شما مفید بوده است، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

میزان درآمد در شهرهای مختلف استرالیا

میزان درآمد در شهرهای مختلف استرالیا

یکی از موارد تاثیر گذار بر میزان درآمد در کشور استرالیا، شهری می باشد که فرد در آن مشغول به کار می باشد. 
در همین راستا، در این قسمت به میانگین درآمد در شهرهای مختلف استرالیا، اشاره کرده‌ایم:

میانگین درآمد سالانه در شهرهای مختلف استرالیا بر اساس دلار استرالیا

عنوان شهر    میانگین درآمد
توووامبا    114800
پرت    103565
سیدنی    103396
ولونگونگ    101352
داروین    97087
بریسبین    7056
هابارت    95005
ژلونگ    93778
ملبرن    93321
کانبرا    91067
نیوکاسل    88626

شما در حال مطالعه مقاله " درآمد در استرالیا " می باشید. 

چنان چه از علاقهئمندان به این موضوع هستید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

میزان درآمد در استرالیا در حوزه امور مالی

میزان درآمد در استرالیا در حوزه امور مالی

امور مالی، گستره وسیعی از مشاغل مختلف را شامل می شود. در تمامی کشورهای جهان از جمله کشور استرالیا، افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، همواره دریافتی و مزایای قابل قبولی را به نسبت بسیاری از مشاغل دیگر دارند. 
از جمله مشاغلی که در حوزه امور مالی فعالیت دارند، می توان به حسابداری، مدیریت مالی، بانکداری، مامور مالیاتی و بسیاری از مشاغل مرتبط، اشاره کرد. اما در این میان، دو شغل حسابداری و مدیریت مالی، جزو مشاغل پرطرفدار در میان مهاجران به شمار می روند. 
چنان چه حوزه فعالیت شما در زمینه امور مالی می باشد، برای اطلاع از چگونگی اخذ ویزای کاری و درآمد مربوط به حوزه کاری خود، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از مشاوره های پرسنل این شرکت بهره مند شوید. 
در ذیل به بررسی دو مورد پرطرفدار حسابداری و مدیریت مالی پرداخته ایم:

حسابداری

حسابداری

وظیفه یک حسابدار، انجام کلیه امور مالی و محاسبات مالی برای شرکت های مختلف می باشد. زمینه فعالیت شرکت ها می تواند در هر موردی باشد. 

یک حسابدار، دارای وظایف بسیاری از جمله تهیه گزارشات خرید و فروش، گردش مالی، مدیریت حقوق ها و دستمزد کارکنان، تنظیم ترازنامه های مالیاتی، تمامی فعالیت های مرتبط با صورت حساب ها و همچنین مدیریت بودجه و ثبت میزان موجودی شرکت می باشد.

از دیگر وظایف بسیار مهم یک حسابدار، تهیه گزارشات مالی مربوط به مالیات شرکت و بررسی تمامی گزارشات پیشین به هدف پیش بینی درآمدها در آینده نزدیک می باشد. در لیست بالا، به میانگین درآمد یک حسابدار، به تفکیک جنسیت اشاره شده است. 

البته این میزان درآمد با توجه به شهری که فرد در آن شاغل می باشد، متفاوت خواهد بود. همچنین، چنان چه فرد دارای سابقه کاری و سطح تحصیلات بالا بوده و نیز مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد، دریافتی سالانه وی افزایش خواهد یافت.

چنان چه شما از علاقه مندان به کار و زندگی در کشور پهناور استرالیا می باشید، 
با ما تا انتهای مقاله " درآمد در استرالیا " همراه شوید.

مدیریت مالی

مدیریت مالی

مدیر مالی، شخصی است که مسئولیت نظارت و تخصیص بودجه را به بخش های مختلف یک سازمان و یا یک شرکت، بر عهده دارد. یک مدیر مالی، پیش بینی های لازم را در زمینه امور مالی انجام می دهد.

همچنین این فرد، با تمامی مدیران و کارکنان شرکت به هدف تامین بودجه های لازم برای برنامه های آتی شرکت، همکاری می نماید. مدیر مالی، تمامی بودجه شرکت را به صورتی مصرف می نماید که به بهترین شیوه، استفاده شود و باعث پیشرفت کاری شرکت شود.

این فرد، می بایست گزارشات دقیق مالی را به موقع به مدیریت انتقال دهد. مدیران مالی در کشور استرالیا، حقوق و مزایای خوبی دریافت می کنند. البته به نسبت مهارت و تجربه ای که در این زمینه دارند، دریافتی سالانه ایشان، بالاتر از حد متوسط نیز خواهد رسید.

از جمله مشاغلی که در این حوزه فعالیت دارند، مامور دارایی، تحلیلگر ریسک، مدیر مالیات، بانکدار و کارمند بانک، می باشند. 

میزان درآمد در استرالیا در حوزه هنر و طراحی

میزان درآمد در استرالیا در حوزه هنر و طراحی

مشاغلی که در حوزه هنر و طراحی مشغول به فعالیت می باشند نیز بسیار متنوع می باشند. از جمله این مشاغل، می توان به گرافیست، موشن گرافیست، طراح داخلی، دکوراتور داخلی، طراحان مد و بسیاری از رشته های هنری دیگر، اشاره کرد.

در ذیل به بررسی برخی از این مشاغل خواهیم پرداخت و به بررسی میزان درآمد سالانه هر یک از این مشاغل، اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که در این راستا، از راهنمایی ها و اطلاعات مشاوران و وکلای شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار بهره جسته ایم.

در صورت داشتن هر گونه سؤال در این زمینه، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نمایید. پرسنل با تجربه این شرکت، همواره با آرامش و با صداقت کامل، به تمامی سؤالات متقاضیان مهاجرت و کار و زندگی در کشور استرالیا، پاسخ خواهند داد.

اگر شما از علاقه مندان به کار در کشور استرالیا می باشید و خواستار کسب اطلاعاتی در ارتباط با میزان درآمد سالانه شغل مورد نظر خود می باشید، 
با ما تا پایان مقاله " درآمد در استرالیا " همراه شوید.

طراح مد

طراح مد

طراحان مد، مدل های لباس و کفش و لوازم جانبی را طراحی می نمایند. پیش از آن که هر طرحی به مرحله اولیه اجرا در آید، ابتدا می بایست توسط یک طراح، طراحی گردد. طراح آن چه در ذهن دارد را به عمل تبدیل می کند.

یک طراح، طرح خود را به مدیریت بخش خود ارائه می کند تا در صورت پذیرش طرح، به مرحله تولید اولیه که در حقیقت ساختن یک نمونه اولیه از آن می باشد، برسد. 

به عنوان نمونه؛ طراحان لباس، ابتدا طرح خود را ارائه می کنند و در صورت پذیرش طرح وی، خود که معمولاً خیاط نیز می باشند، نمونه اولیه خود را بر اساس طرح پیشنهادی خود، تهیه می کنند. در صورت پذیرش نمونه اولیه، طرح وی به مرحله تولید گسترده می رسد. 

در مرحله تولید گسترده، همواره طراح می بایست بر کار تولید طرح خود، نظارت دقیق داشته باشد تا از نظر استانداردهای شرکت، در حد نمونه اولیه باشد. درآمد متوسط طراحان مد در کشور استرالیا، در حدود 60 هزار دلار استرالیا می باشد که این رقم با توجه به شهری که فرد در آن مشغول به کار می باشد و یا میزان مهارت و تجربه کاری وی، بالاتر خواهد رفت. 

گرافیست

یک گرافیست، در بسیاری از شرکت ها و مؤسسات می تواند فعالیت داشته باشد. حوزه فعالیت گرافیست می تواند در روزنامه ها، مؤسسات تبلیغاتی، شرکت های فن آوری گرا و بسیاری دیگر از انواع سازمان ها باشد.

این افراد معمولاً به صورت پروژه ای فعالیت می کنند و درآمد متوسط سالانه ایشان، در حدود 55 هزار دلار استرالیا می باشد. درآمد سالانه یک گرافیست، بستگی مستقیمی به میزان مهارت و تجربه وی دارد. 
از جمله مشاغلی که در حوزه گرافیک فعالیت دارند، موشن گرافیست، طراح داخلی، طراح پارچه، انیماتور، طراح فروشگاه، نقاش و طراح وب می باشند که به صورت تقریبی، همان درآمد سالانه 55 هزار دلار استرالیا تا 70 هزار دلار استرالیا را خواهند داشت.

البته در این میان، افرادی که در حوزه نقاشی فعالیت دارند، کمترین درآمد سالانه را داشته و به صورت تقریبی 30 هزار دلار استرالیا می باشد. برای اطلاع از درآمد سایر مشاغل فعال در زمینه گرافیک، می توانید با مشاوران شرکت مهاجرتی شرکت الست گروپ، مشورت نمایید.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " درآمد در استرالیا " پرداخته است.
 چنان چه تا این بخش از مقاله برای شما مفید بوده است، با ما تا پایان این مبحث، همچنان همراه بمانید.

میزان درآمد در استرالیا در حوزه معماری و مهندسی

میزان درآمد در استرالیا در حوزه معماری و مهندسی

مشاغلی که در این حوزه فعالیت دارند، همگی در ارتباط با امور مهندسی می باشند. این افراد می توانند مهندس معمار، مهندس عمران و یا مهندس الکترونیک و یا مکانیک باشند. افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، عموماً از درآمد خوبی در کشور استرالیا برخوردار می باشند.

به همین دلیل، بسیاری از مهندسان برای کار در خارج از کشور، کشور استرالیا را انتخاب می نمایند. نه تنها درآمد مشاغل حوزه مهندسی در این کشور بالا می باشد، بلکه تنوع این حوزه سبب شده است که هر کسی با هر شاخه از مهندسی، بتواند به راحتی کاری مناسب خود را پیدا نماید.

از آنجا که بسیاری از افرادی که تمایل به مهاجرت به استرالیا را دارند، در حوزه مهندسی مشغول به فعالیت می باشند، توصیه می شود برای اطلاع از شرایط و قوانین ویزای کاری در این حوزه و نیز میزان دقیق درآمد با توجه به تجربه کاری و شرایط فرد متقاضی، با شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایند.

مشاوره با شرکت مهاجرتی الست گروپ، می تواند مسیر پیچیده اخذ ویزای کاری کشور استرالیا را برای متقاضیان کار در این کشور، آسان تر نماید. 

مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، با توجه به شرایط فرد متقاضی، بهترین نوع ویزا را به فرد معرفی کرده و از گام نخست تا رسیدن به نتیجه مطلوب و اخذ ویزای کاری کشور استرالیا، همواره همراه فرد متقاضی اخذ ویزای کاری خواهند ماند و از هیچ تلاشی در این راستا، فرو گذار نخواهند بود.

از جمله مشاغل مرتبط با حوزه مهندسی و معماری، می توان به مهندس معمار، مهندس مکانیک، مهندس برق، مهندس معمار منظر، مهندس عمران، تکنیسین برق، مهندس معدن و مهندس محیط زیست اشاره کرد. 
درآمد تقریبی در شاخته مهندسی از 60 هزار دلار استرالیا تا 120 هزار دلار استرالیا متغیر می باشد. در این میان، حداقل دریافتی سالانه یک تکنیسین برق از همه پایین تر و در حدود 33 هزار دلار استرالیا می باشد. 
در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع " درآمد در استرالیا " بپردازیم. 
چنان چه شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

میزان درآمد در استرالیا در حوزه بهداشت و سلامت

میزان درآمد در استرالیا در حوزه بهداشت و سلامت

افرادی که در این حوزه در حال فعالیت می باشند، عموماً درآمد سالانه خوبی را به خود اختصاص می دهند. البته میزان درآمد این افراد، بستگی مستقیمی به شهری که در آن در حال فعالیت می باشند و نیز سابقه کاری ایشان دارد.

از جمله مشاغل این حوزه می توان به روانشناس، فیزیوتراپ، جراح دندانپزشک، سرپرستار، پزشک ورزشی، تکنیسین آزمایشگاه و دندانپرشک عمومی اشاره کرد. در لیست درآمدها، به میزان درآمد سالانه این مشاغل اشاره کرده ایم.

در میان این مشاغل، جراح دندانپزشک بالاترین دریافتی سالانه و تکنیسین آزمایشگاه، کمترین دریافتی سالانه را به خود اختصاص داده است.

میزان درآمد در استرالیا در حوزه غذا و رستوران

میزان درآمد در استرالیا در حوزه غذا و رستوران

درآمد افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، بسیار متغیر می باشد و به میزان مهارت و سمت شغلی ایشان، بسیار مرتبط می باشد. بیشتر این مشاغل، به صورت ساعتی مشغول به کار می باشند. به عنوان نمونه، دریافتی یک باریستا به صورت ساعتی 20 دلار و پیشخدمت ساعتی 17 دلار می باشد.

از جمله مشاغلی که در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند و به نسبت سایر مشاغل این حوزه، درآمد مناسب تری را به خود اختصاص داده اند، می توان به سرآشپز، مدیر رستوران و مدیر کافی شاپ اشاره کرد. به میزان درآمد این مشاغل در لیست درآمدها اشاره کرده ایم.

برای اطلاع بیشتر در این زمینه، می توانید با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید و از جزییات درآمدهای مربوط به شغل مورد نظر خود، مطلع گردید.

میزان درآمد در استرالیا در حوزه بازاریابی و تبلیغات

میزان درآمد در استرالیا در حوزه بازاریابی و تبلیغات

در این میان، افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند و در این زمینه دارای مهارت های بالایی  باشند، درآمدهای بالا و قابل قبولی را خواهند داشت. از جمله مشاغلی که در حوزه بازاریابی و تبلیغات در حال فعالیت می باشند، می توان به مدیر بازاریابی، مدیر برند سازی، مدیر توسعه کسب و کار، مدیر بازاریابی دیجیتال، مدیر تبلیغات رسانه ای، مدیر بازاریابی بین المللی، متخصص بازاریابی آنلاین، طراح تبلیغات و مدیر شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

دریافتی این افراد از 56 هزار دلار استرالیا تا 110 هزار دلار استرالیا متغیر می باشد که در این میان، مدیر بازاریابی بین المللی بالاترین درآمد را به خود اختصاص داده است و طراح تبلیغات در رده دوم پردرآمدترین شغل بازاریابی، قرار گرفته است.

اگر در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت دارید، می توانید در کشور استرالیا از شغل مناسب با درآمدی مطلوب، بهره مند شوید. 

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، به بررسی موضوع " درآمد در استرالیا " پرداخته است. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

سخن پایانی

سخن پایانی

کشور استرالیا، هر ساله هدف مهاجرتی بسیاری از مهاجران از سرتاسر جهان می باشد. بیشتر افرادی که تصمیم به عزیمت به کشور استرالیا می گیرند، این کشور را به عنوان مقصد کاری خود در نظر می گیرند. 
کشور استرالیا، کشوری وسیع با جمعیتی اندک می باشد که این امر امکان یافتن مشاغلی را با درآمدهای بالا، برای مهاجران بین المللی فراهم آورده است.

از آنجا که درآمد، یکی از مهم ترین موارد در ارتباط با کار در کشور استرالیا می باشد، در این مقاله، سعی کردیم تا به بررسی میزان درآمد در کشور استرالیا برای مشاغل مختلف بپردازیم. در این زمینه، از راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ نیز بسیار بهره گرفته ایم.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با تکیه بر سال ها تجربه خود در انجام امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای اخذ انواع ویزا برای کشور استرالیا و سایر کشورهای جهان به شمار می رود. 

لذا توصیه می شود که کلیه امور مهاجرتی خود را به دست توانای کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ بسپارید و به خود و خانواده خود، آینده ای درخشان را هدیه دهید. 
در این مقاله، سعی کردیم بتا ه بررسی تمامی زوایای موضوع " درآمد در استرالیا " بپردازیم. 
امید است که اطلاعات مطرح شده در این مقاله، 
برای دوستداران به کار و مهاجرت در کشور استرالیا، مفید واقع شده باشد.