اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا

تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا

در این مقاله به بررسی تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید.

مهاجرت به کشورهای دیگر و زندگی در کشوری غیر از کشور خود، می تواند به عنوان یکی از مهمترین مسائل برای بسیاری از افراد محسوب شود.

در این مقاله به بررسی تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید.

مهاجرت به کشورهای دیگر و زندگی در کشوری غیر از کشور خود، می تواند به عنوان یکی از مهمترین مسائل برای بسیاری از افراد محسوب شود. امروزه مهاجرت و سفر به کشورهای مختلف و معتبر اروپایی و آمریکایی، جزو مباحث رایج در بین عموم مردم است.

بسیاری از افراد در فکر این موضوع هستند که بتوانند از طریقی به کشورهای مختلفی مهاجرت کنند. مهاجرت به کشوری دیگر، دارای چارچوب و قواعد خاص خود می باشد و هر کشوری که اقدام به پذیرش مهاجر می کند، یکسری قوانین و شرایط مربوط به خود را پیش روی متقاضیان قرار می دهد.

برخی از کشورها، شرایط مهاجرتی سخت تر و برخی شرایط آسان تری را پیش روش علاقه مندان قرار می دهند و هر فردی با توجه به شرایط خود می تواند بهترین انتخاب را برای مقصد خود داشته باشد. از جمله کشورهای محبوب و پرطرفدار در دنیا در زمینه پذیرش مهاجر، کشور بزرگ کانادا می باشد.

کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی می باشد و بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند تحصیل، اشتغال به کار، سرمایه گذاری، توریستی و ... به این کشور مهاجرت می کنند.

دولت کانادا شرایط مهاجرتی نسبتا بهتر و آسان تری را پیش روی علاقه مندان به کانادا قرار داده است و سیاست مهاجرپذیر بودن این کشور باعث شده است که کشور کانادا جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین مقصدهای مهاجرتی در دنیا شناخته شود.

علاقه مندان زیادی از کشور ما در تلاش هستند که بتوانند از روش های مختلف به این کشور محبوب مهاجرت کنند. دانستن قوانین مهاجرتی به کانادا و به دست آوردن اطلاعات کافی در این خصوص از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اینفوگرافیک تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا

اینفوگرافیک تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا

به عنوان مثال مبحث زبان رسمی کشور کانادا از اولویت های اول مهاجرت به این کشور می باشد. زبان رسمی کانادا دو زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد و افراد می توانند با تسلط به هر یک از این زبان ها به کشور کانادا مهاجرت کنند.

نکته قابل توجه این است که در صورت مهاجرت به کانادا به وسیله زبان فرانسوی، می توان از امتیازات نسبتا بهتری بهره مند شد. به همین دلیل ما در این مقاله در ابتدا به بررسی مهاجرت به کانادا و مزیت های آن و روش های مهاجرتی به این کشور خواهیم پرداخت و سپس به بررسی زبان فرانسه در کانادا و تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت.

ویدئو تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا و شرایط مهاجرتی به این کشور و همچنین نحوه یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت به کانادا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین مئسسات مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
مهاجرت به کانادا چیست؟
اقامت دائم کانادا چییست؟
مزایای زندگی در کانادا چیست؟
روش های مهاجرت به کانادا کدامند؟
زبان فرانسه در کانادا به چه صورت؟
تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا را بیان نمایید.
مزایای مهاجرت به کانادا از طریق زبان فرانسه چیست؟
مهاجرت به کدام ایالت های کانادا به وسیله زبان فرانسوی امکانپذیر است؟
شهرهای فرانسوی زبان کانادا کدامند؟
آیا فراگیری زبان فرانسه برای زندگی در کانادا کافی است؟
مدرک زبان فرانسه TCFچیست؟
آیا می توان با مدرک زبان فرانسوی، در کانادا مشغول به کار شد؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی محسوب می شود. این کشور و بهترین کشورها و محبوب ترین کشورها برای مهاجرت به حساب می آید و سالانه تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور رو به افزایش بوده است.

محبوبیت و شهرت کشور کانادا به عوامل مختلفی بر می گردد. از وسعت جغرافیایی و داشتن مناظر طبیعی گرفته تا تا مباحث دیگری نظیر موقعیت های اجتماعی و تحصیلی و اقتصادی و ... 
این کشور یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا می باشد که سرشار از موقعیت های بکر جغرافیایی می باشد و طبیعت زیبای این کشور زبانزد خاص و عام می باشد.

از طرفی دیگر این کشور رشد اقتصادی بسیار بالایی دارد و از نظر نرخ بیکاری، در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و شاخص نرخ بیکاری در این کشور نزدیک به صفر می باشد. همچنین کشور کانادا از نظر اجتماعی و فرهنگی یکی از امن ترین کشورهای دنیا لقب گرفته است.

این کشور به دلیل داشتن موقعیت سیاسی و روابط سیاسی و اقتصادی و اجتماعی مناسب با سایر کشورهای جهان، جزو امن ترین و کم دغدغه ترین کشورهای دنیا می باشد. از طرفی این کشور پایین ترین نرخ جرم و جنایت را دارد و از این نظر یک مزیت محسوب می شود.

کانادا کشوری رو به رشد بوده است و طی بررسی های انجام شده در طی سالیان اخیر، نرخ رشد اقتصادی این کشور همیشه رو به بالا بوده و جزو کشورهای پیشرفته از نظر اقتصادی محسوب می شود. در این کشور صنایع مختلفی مشغول به فعالیت است که هر کدام از این صنایع، نقش عمده ای در اقتصاد این کشور دارد.

جالب است بدانید که کانادا یکی از بزرگترین صادر کننده های نفت و گاز در دنیا می باشد که سهم بزرگی از بازار آمریکا و اروپا را از آن خود کرده است. همین مورد باعث شده است که موقعیت های شغلی مختلفی در این کشور وجود داشته و هر فردی با توجه به تخصص خود می تواند در این کشور مشغول به فعالیت شود و به همین دلیل است که یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا از نظر کاری و اشتغال می باشد.

از مزیت های عمده و کلیدی این کشور، دارا بودن دانشگاه های مطرح می باشد که از نظر کیفیت آموزشی و اعتبار مدارک تحصیلی، جزو برترین ها در دنیا محسوب می شود و با تحصیل در این کشور می توان به موقعیت های شغلی و درآمدی عالی دست پیدا کرد.

کانادا کشوری چند ملیتی می باشد و از فرهنگ ها و اقلیت های گوناگونی تشکیل شده است و فرصتی ایده آل برای افرادی است که قصد دارند دنیای تازه تری را تجربه کنند. از نکات بارز زندگی در کانادا، صحبت به زبان فرانسوی می باشد که می تواند برای علاقه مندان به این زبان فرصتی جذاب و ایده آل باشد که ما در این مقاله و با کمک متخصصین شرکت الست گروپ، به بررسی تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت.

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم در کانادا می تواند آرزوی بسیاری از افراد باشد. ایرانیان زیادی در تلاش هستند که بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. همان طور که در مورد قبلی مقاله گفته شد، کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا محسوب می شود و موقعیت های اقتصادی و اجتماعی مناسب این کشور، باعث شده است که این کشور، مورد توجه بسیاری از مردم دنیا از جمله مردم ایران باشد.

این کشور از نظر نیاز به نیروی کار در وضعیت مناسبی قرار دارد. نیروی کار ماهر در این کشور اندک است و دولت این کشور برای جبران کمبود نیروی کار، سیاست های ویژه ای را برای پذیرش نیروی کار ماهر خارجی اتخاذ کرده است. از طریق مهاجرت کاری می توان به راحتی به اقامت دائم کانادا دست پیدا کرد.

کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارد که به افراد مختلف، اقامت دائم اعطا می کند. اما کشور کانادا از معدود کشورهایی می باشد که می توان به راحتی و در مسیر بهتری به اقامت دائم دست پیدا کرد.

افرادی که به عنوان دانشجو، نیروی اشتغال و سرمایه گذار به کشور کانادا مهاجرت می کنند، در ابتدا باید اقامت موقت این کشور را از طریق اخذ ویزا کسب کنند و سپس می توانند بعد از گذشت مدت زمانی مشخص، به صورت قانونی اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا نمایند.

کشور کانادا یک کشوری قانونمند و منظم است و مهمترین شرط برای شهروندی این کشور، رعایت قوانین کانادا می باشد. اقامت دائم کانادا مزیت های مختلفی دارد که افراد مهاجر به صورت اقامت موقت نمی توانند به این مزیت ها دست پیدا کنند.

به عنوان مثال افرادی که اقامت دائم این کشور را دارند، می توانند از مزیت های شهروندی این کشور استفاده کنند. این مزیت ها شامل تحصیل رایگان، استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی و بیمارستانی کانادا به صورت رایگان، اشتغال به کار در مشاغلی که مختص تبعه کانادایی می باشد و ... است. افرادی که اقامت دائم کانادا را کسب می کنند، در واقع از پاسپورت کانادایی برخوردار هستند.

پاسپورت کانادا یکی از معتبرترین پاسپورت های دنیا محسوب می شود. از اعتبار آن همان قدر می توان گفت که با در دست داشتن آن می توان به بیش از صدها کشور مطرح دنیا بدون ویزا سفر کرد که از جمله آن می توان به کشور آمریکا، انگلیس، استرالیا و ... اشاره کرد.

این موضوع نشاندهنده میزان اعتبار پاسپورت کشور کانادا می باشد که افراد دارای این پاسپورت می توانند از این مزیت برخوردار شوند. یکی از مهمترین نکات برای کسب اقامت دائم کانادا، تسلط به زبان رسمی این کشور از جمله زبان فرانسوی می باشد که می تواند در روند اخذ اقامت دائم کانادا تاثیرات زیادی داشته باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کسب اقامت دائم کانادا و همچنین تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا با یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه اخذ ویزای کانادا یعنی شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مزایای زندگی در کانادا

زندگی در کانادا می تواند مزیت های مختلفی داشته باشد و یکی از دلایل محبوبیت این کشور برای زندگی، وجود مزیت های مختلف در کانادا می باشد. ما در ادامه به برخی از مهمترین مزیت های زندگی در کشور کانادا خواهیم پرداخت.

رشد سریع اقتصاد کانادا

رشد سریع اقتصاد کانادا

کشور کانادا یکی از  کشورهای پیشرفته و توسعه یافته در دنیا محسوب می شود. این کشور سراسر از موقعیت های اقتصادی مختلف می باشد و افرادی که به عنوان سرمایه گذار و یا نیروی کار به کشور کانادا مهاجرت می کنند، می توانند از این موقعیت های اقتصادی نهایت استفاده را ببرند. شاخص اقتصادی کانادا همیشه در حال رشد بوده است و افرادی که قصد تجارت در این کشور را دارند، می توانند به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنند.

استفاده از مزایای بهداشتی و درمانی کانادا

استفاده از مزایای بهداشتی و درمانی کانادا

کشور کانادا یکی از استانداردترین کشورهای دنیا در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی می باشد. این کشور توانسته است در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و بیمارستانی، شهرت بسیار بالایی را کسب کند.

شهروندان کانادایی می توانند به صورت کاملا رایگان از خدمات بهداشتی در جامعه یا به صورت فردی استفاده کنند. همچنین برای افرادی که به عنوان مهاجر به این کشور سفر می کنند، می توانند با صرف هزینه های اندکی از این خدمات بهره مند شوند. ارائه بیمه های درمانی به مهاجرین از مزیت های خدمات بهداشتی کشور کانادا می باشد.

یکی از امن ترین کشورهای جهان، کانادا می باشد

یکی از امن ترین کشورهای جهان، کانادا می باشد

کشور کانادا به دلیل داشتن روابط سیاسی و اجتماعی بسیار مناسب با سایر کشورهای دنیا، یکی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود و دغدغه جنگ و ... را ندارد. همچنین پایین بودن میزان جرم و جنایت در این کشور یکی از دلایل بسیار مهم در امنیت بالای کانادا می باشد.

فرصت های تحصیلی فراوان در کشور کانادا

کانادا از دانشگاه ها و موسسات آموزشی بسیار معتبری برخوردار است و برخی از دانشگاه های این کشور جزو بهترین دانشگاه های دنیا محسوب می شود. با تحصیل در این کشور می توان به موقعیت های شغلی بسیار خوبی دست پیدا کرد. شما می توانید در هر ایالت و شهری از کانادا، حداقل یک موسسه آموزشی را مشاهده کنید و با بررسی شرایط تحصیلی آن اقدام به مهاجرت تحصیلی نمایید.

هزینه اجاره ملک در کانادا به نسبت کشورهای همسایه ارزان‌تر است

کشور کانادا می تواند به عنوان یک کشوری کم هزینه محسوب شود. یکی از مهمترین دلایل آن میزان اجاره مسکن و خرید ملک و زمین در حد قابل قبول می باشد. کانادا در مقایسه با سایر کشورهای دنیا جزو کشورهای کم هزینه از نظر اجاره مسکن می باشد و داشتن شرایط مالی مناسب می تواند به افراد کمک کند که با صرف هزینه های به صرفه، اقدام به زندگی در این کشور نمایند.

کانادا کشوری چند ملیتی و چند فرهنگی می باشد

کانادا به دلیل مهاجرپذیر بودن آن، یکی از کشورهای چند ملیتی و چند فرهنگی می باشد و در این کشور می توان انواع و اقسام ملیت ها و فرهنگ ها را مشاهده کرد. از طرفی نژاد پرستی در این کشور بسیار کم بوده و همین مورد باعث شده است تا افراد بتوانند به صورت آزادانه از هر فرهنگ و زبان و ملیتی در آرامش در کنار هم زندگی کنند. 

کشوری سرشار از حمایت های اجتماعی مناسب

کشور کانادا و مسئولین این کشور برای تشویق افراد برای مهاجرت به این کشور، سیاست های حمایتی مختلفی را در زمینه های اجتماعی فراهم آورده است.

به عنوان مثال، فردی که قصد تحصیل در کشور کانادا را دارد، می تواند از انواع بورسیه های تحصیلی برای تحصیل راحت تر و ارزان تر در کانادا استفاده کند و دولت کشور در این خصوص سرمایه گذاری های ویژه ای انجام داده است. همچنین افرادی که جویای کار در کانادا هستند، می توانند از دولت این کشور کمک بگیرند تا بتوانند در شغل مخصوص به خود به فعالیت بپردازند.

حال در ادامه مقاله تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا، با مشورت از کارشناسان شرکت الست گروپ، به بررسی کوتاه روش های مهاجرت به کشور کانادا خواهیم پرداخت.

روش های مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کشور کانادا، می توان از روش های مختلفی استفاده کرد و روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. هر یک از روش های مهاجرتی به کانادا دارای ضوابط و شرایط مخصوص به خود می باشد که هر فردی می تواند بر اساس شرایط خود اقدام به مهاجرت به کانادا نماید. ما در ادامه مقاله به بررسی موردی از بهترین روش های مهاجرتی به کشور کانادا خواهیم پرداخت و نکات مهمی را در این خصوص اشاره خواهیم کرد:

مهاجرت تحصیلی به کانادا:

یکی از بهترین روش های مهاجرتی به کشور کانادا، مهاجرت تحصیلی به این کشور است. کانادا دارای بهترین دانشگاه های دنیا می باشد که بسیاری از افراد علاقه مند به تحصیل و پیشرفت می توانند به این کشور، مهاجرت تحصیلی کنند.

یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به کانادا همین روش مهاجرت تحصیلی می باشد که در ابتدا لازم است که بعد از انتخاب دانشگاه مورد نظر، اقدام به پذیرش تحصیلی نمایید و سپس با در دست داشتن نامه پذیرش دانشگاه، اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کنید. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در این خصوص راهنمایی های لازم را انجام دهد.

مهاجرت کاری به کانادا:

یکی از پرتقاضاترین روش های مهاجرتی به کشور کانادا، مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری می باشد. همان طور که در مباحث قبلی گفته شد، کشور کانادا سرشار از موقعیت های شغلی می باشد که می توان از آن استفاده کرد.

در ابتدای امر، لازم است تا با کارفرمایان کانادایی ارتباط برقرار نمود و مدارک شغلی و تحصیلی را برای آنان ارسال کرد و در صورت قبولی، برای اخذ ویزای کاری کانادا، اقدامات لازم را انجام داد. مهاجرت کاری می تواند منجر به اخذ اقامت دائم کانادا شود.

مهاجرت از طریق روش اکسپرس اینتری:

یکی از روش های سریع و در عین حال مناسب برای مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری است که مانند مهاجرت کاری می باشد. با این تفاوت که در این روش، برنامه های مختلفی نیز توسط دولت کانادا و مسئولین ایالتی هر ایالت این کشور برای جذب نیروی کار تدوین می شود و هر فردی می تواند بر اساس شرایط خود در هر یک از این برنامه ها شرکت کند و اقدام به مهاجرت نماید. برنامه نیروی کار ماهر و برنامه نیروی کار فدرال، از جمله برنامه های مهاجرتی به وسیله اکسپرس اینتری می باشد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا:

یکی از بهترین روش های مهاجرت به کشور کانادا برای افرادی که از توانایی مالی بسیار خوبی برخوردار هستند، مهاجرت به روش سرمایه گذاری می باشد. کشور کانادا سرشار از موقعیت های اقتصادی است و همین مورد فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در کانادا می باشد. سرمایه گذاری در کانادا می تواند شامل ایجاد شرکت، ایجاد کارآفرینی یا سرمایه گذاری در بخش های مختلف کانادا باشد.

دولت کانادا از چنین افرادی استقبال خوبی به عمل می آورد و به افرادی که از طریق این روش به کانادا مهاجرت می کنند، طی مدت زمان بسیار کوتاهی، اقامت دائم کانادا را اعطا می نماید. 

مهاجرت از طریق ویزای توریستی:

کشور کانادا به دلیل داشتن موقعیت های جغرافیایی متعدد و مناطق بکر جغرافیایی، یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا می باشد. در این کشور می توان چهار فصل سال را تجربه کرد.

انواع آبشارها، وجود جنگل های مختلف و ... از جمله مناطق توریستی این کشور است. برای مهاجرت توریستی به کانادا می توان اقدام به اخذ ویزای توریستی نمود که بهترین نوع این ویزا، ویزای مولتی 5 ساله است که می توان به مدت 5 سال به صورت آزادانه به این کشور مسافرت کرد.

از مزیت های دریافت ویزای توریستی این است که می توان در حین حضور در کانادا، اقدامات لازم برای یافتن شغل یا تحصیل را انجام داد و سپس ویزای توریستی را به ویزای کاری یا تحصیلی یا ... تبدیل کرد. یکی از مهمترین نکات در خصوص اخذ ویزای توریستی، تسلط به زبان رسمی این کشور است که زبان فرانسوی جزو زبان های رایج در کانادا می باشد و تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا در چنین مواردی مشخص می شود که ما در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

مهاجرت از طریق ازدواج:

یکی از روش های رایج برای مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج با تبعه کانادایی می باشد. در این روش مهاجرتی، لازم است فرد مهاجر با یک تبعه کانادایی ازدواج کند و مهمترین نکته در این خصوص، پرهیز از ازدواج صوری می باشد.

زیرا دولت کانادا در این خصوص حساسیت بالایی دارد و در صورت متوجه شدن این موضوع، منجر به اخراج فرد از کانادا خواهد شد. فرد با ازدواج با همسر کانادایی خود می تواند به کشور کانادا مهاجرت کند و اقامت موقت داشته باشد و بعد از گذشت 3 سال از ازدواج آنان، اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا نماید. برای ازدواج با تبعه کانادایی، لازم است که همسر کانادایی فرد نقش حمایت کننده مالی را داشته باشد تا بتواند هزینه های زندگی در کانادا را متقبل شود.

مهاجرت از طریق تولد فرزند:

کشور کانادا به افرادی که در خاک کشور کانادا برای به دنیا آوردن فرزند اقدام کنند، به فرزند آنان اقامت دائم کانادا را اعطا می کند. ارائه تابعیت به فرزند از طریق قانون تابعیت خاک می باشد.

یعنی اگر والدین کودک کانادایی نباشند ولی فرزند خود را در کشور کانادا به دنیا بیاورند، می توانند برای فرزند خود اقامت دائم شهروندی کانادا را دریافت کنند. نکته قابل توجه در این مورد این است که اقامت دائم صرفا به فرزند آنان داده می شود و والدین نوزاد باید از روش های دیگری برای اقامت در این کشور استفاده کنند.

موارد بالا بخشی از مهمترین روش های مهاجرتی به کشور کانادا می باشد که هر کدام از آن ها، قوانین مخصوص به خود را دارد و هر فردی می تواند با توجه به شرایط خود، اقدامات لازم را انجام دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کشور کانادا و انتخاب بهترین روش مهاجرتی به این کشور، با کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید و اقدامات لازم را انجام دهید.
حال در ادامه مقاله به بررسی موضوع اصلی مقاله یعنی زبان فرانسه در کانادا و تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت.

زبان فرانسه در کانادا

زبان فرانسه در کانادا

همان طور که در بخشی از مقاله گفته شد، زبان فرانسوی در کنار زبان انگلیسی، جزو زبان های رسمی کشور کانادا می باشد. در گذشته، کشور کانادا توسط فرانسوی ها اداره می شد و تحت نظر کشور فرانسه بود. به همین دلیل برخی از ایالت ها و شهرهای کشور کانادا از جمله ایالت کبک، زبان رسمی آن ها زبان فرانسوی می باشد. بالغ بر 90 درصد ساکنین این ایالت، به زبان فرانسوی صحبت می کنند.

بسیاری از قوانین کشور کانادا به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تغییر یافته است و حتی در استان هایی که به این زبان صحبت می کنند، علائم خیابان ها و نوشته های آن به زبان فرانسوی می باشد.

از مهمترین مزیت های زندگی در کانادا، همین مبحث دو زبانه بودن به خصوص زبان فرانسوی است که برای علاقه مندان به این زبان می تواند فرصت بسیار خوبی برای زندگی باشد. زبان تحصیل در ایالت کبک و شهرهای فرانسوی زبان کانادا، به زبان فرانسوی می باشد و اساتید دانشگاهی به زبان فرانسوی تدریس می کنند.

منابع درسی و کتاب های مورد استفاده در این موسسات آموزشی به زبان فرانسوی است. بنابراین برای آن دسته از افرادی که قصد دارند تا در ایالت و شهرهای فرانسوی زبان کشور کانادا مشغول به تحصیل یا کار شوند، لازم است که به زبان فرانسوی مسلط شوند تا بتوانند اقدامات اخذ ویزای کانادا را انجام دهند.

بنابراین از اهمیت زبان فرانسوی در کانادا نباید گذشت و از آنجایی که کشور کانادا از فرهنگ و اقلیت ها و ملیت های مختلف تشکیل شده است، لازم است در صورت لزوم به خصوص زمانی که قصد سکونت در ایالت های فرانسوی زبان را دارید، بهتر است به زبان فرانسوی مسلط باشید و لازمه تسلط به آن یادگیری زبان فرانسه و کسب مدرک زبان فرانسه می باشد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت به کشور کانادا و همچنین اقدامات لازم برای مهاجرت به مناطق فرانسوی این کشور، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا

تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به هر کشوری، لازم است در ابتدا اطلاعات کافی در خصوص زبان رسمی آن کشور به دست آورد و لازم است تا اقدامات یادگیری زبان کشور مورد نظر را انجام داد. کشور کانادا که به عنوان یک مقصد بسیار محبوب برای زندگی برای مردم دنیا از جمله ایرانیان محسوب می شود، لازم است زبان رسمی این کشور را فرا گرفت. همان طور که گفته شد، زبان رسمی کانادا، زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد.

انتخاب زبان انگلیسی به عنوان زبان اول می تواند جزو اولویت های فرد مهاجر باشد. اما برای مهاجرت به شهرهای فرانسوی زبان کانادا، لازم است یادگیری زبان فرانسوی در اولویت قرار گیرد.

زیرا از مهمترین تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا، این است که سفارت کانادا در ابتدا بررسی خواهد کرد که شما در کدام منطقه و شهر قصد سکونت دارید و برای مهاجرت به شهرهای فرانسوی زبان، از شما مدرک آموزش زبان فرانسه را طلب خواهد کرد. بنابراین لازم است برای برخورداری از مزیت های زبان فرانسوی در کانادا، اقدام به فراگیری زبان فرانسوی نمایید تا بتوانید ویزای کشور کانادا را اخذ نمایید.

مزیت مهاجرت به کانادا از طریق زبان فرانسه

مزیت مهاجرت به کانادا از طریق زبان فرانسه

زبان انگلیسی جزو فراگیرترین زبان های دنیا به حساب می آید و یادگیری می تواند تاثیر زیادی برای زندگی در کشورهای خارجی داشته باشد. اما کشور کانادا از دو زبان رسمی بهره می برد و زبان فرانسوی جزو زبان های اصلی و مهم در این کشور به حساب می آید.

زبان فرانسه، به عنوان دومین زبان فراگیر در دنیا شناخته می شود که در بیش از 30 کشور دنیا وجود دارد که زبان رسمی و زبان اول آنان، زبان فرانسوی می باشد. زبان فرانسوی می تواند پیچیدگی های بیشتری داشته باشد، اما یادگیری آن امری محال نیست و یادگیری آن می تواند جذاب و بسیار دلپذیر باشد.

به خصوص برای مهاجرت به کانادا که سرشار از موقعیت های شغلی و تحصیلی است، یادگیری زبان فرانسوی می تواند تاثیر زیادی در مهاجرت شما و زندگی در این کشور داشته باشد.

میزان موفقیت یک فرد در کانادا، توانایی ارتباط به مردمان مختلف می باشد و زبان فرانسوی می تواند از این نظر اهمیت داشته باشد که برای ارتباط بهتر در کانادا از آن استفاده کرد. ما در ادامه به برخی از مزیت های زبان فرانسوی در کانادا اشاره خواهیم کرد که می تواند تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا را دو چندان کند. این مزیت ها عبارتند از:

فرصت های شغلی

فرصت های شغلی

در بسیاری از مشاغل موجود در کانادا، زبان رسمی در آن زبان فرانسوی می باشد. زیرا ممکن است بسیاری از کارفرمایان و افراد شاغل در آن به زبان فرانسوی صحبت کنند. بسیاری از مشاغل در کانادا حتی در غیر از شهرهای فرانسوی زبان، توسط کارفرمایانی اداره می شود که به زبان فرانسوی صحبت می کنند. بنابراین لازم است که یادگیری زبان فرانسوی قبل از هر اقدام مهاجرتی، در اولویت افراد قرار گیرد.

یادگیری زبان فرانسه و تسلط به آن می تواند موقعیت های بیشتر و بهتری را از نظر شغلی و اشتغال در کانادا برای افراد فراهم کند و طیف وسیع تری از مشاغل پیش روی متقاضیان قرار گیرد. همچنین افرادی که علاوه بر زبان انگلیسی به زبان فرانسوی مسلط هستند، از مزایای حقوقی بیشتری برخوردار می باشند.

بنابراین می توان گفت که یکی از عوامل تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا، در مبحث اشتغال و فرصت های شغلی می باشد که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

پذیرش تحصیلی در دانشگاه ها

پذیرش تحصیلی در دانشگاه ها

همان طور که گفته شد، برخی از دانشگاه های کشور کانادا به خصوص مناطق فرانسوی زبان، زبان تحصیل آنان زبان فرانسوی می باشد و بسیاری از دانشگاه های مطرح کشور کانادا که جزو بهترین دانشگاه های دنیا قرار دارند، زبان تحصیل آنان به زبان فرانسوی بوده و اساتید برای تدریس از زبان فرانسوی استفاده می کنند و کتاب و جزوات آموزشی به زبان فرانسوی می باشد.

در نتیجه برای انجام فرایند پذیرش در چنین دانشگاه هایی، لازم است به زبان فرانسوی مسلط بود و ارائه مدرک زبان فرانسوی می تواند تاثیر بسیار زیادی در فرایند پذیرش تحصیلی داشته باشد. افرادی که تسلط کامل به زبان فرانسوی دارند، فرایند پذیرش راحت تری را می توانند تجربه کنند.

شرایط بهتر زندگی

شرایط بهتر زندگی

بدون شک یادگیری زبان فرانسوی در کنار زبان انگلیسی برای مهاجرت به کشور کانادا می تواند باعث شود که در شهرهای مختلفی در کانادا ساکن شوید و برای ارتباط راحت تر با شهروندان کانادایی که به زبان فرانسوی مسلط هستند، مشکلی نداشته باشید.

با یادگیری زبان فرانسوی، با انتخاب گسترده ای برای زندگی، اشتغال و تحصیل روبرو هستید و عملا محدود به نقطه ای نخواهید شد. همچنین برخی از امکانات رفاهی و اجتماعی کشور کانادا، مختص افرادی است که به زبان فرانسوی مسلط هستند و یادگیری زبان فرانسوی باعث خواهد شد که بتوانید از این امکانات استفاده کنید.

بنابراین یکی از مهمترین عوامل تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا، مربوط به شرایط زندگی در کانادا است که می تواند باعث بهتر شدن شرایط زندگی و استفاده از موقعیت های مختلف باشد.

دریافت اقامت در کانادا

دریافت اقامت در کانادا

همان طور که در مورد قبلی گفته شد، یادگیری زبان فرانسوی می تواند طیف وسیع تری از شهرها و موقعیت های مختلف در کانادا را فراهم آورد و دو زبانه بودن در کانادا می تواند یک مزیت عمده محسوب شود.

از جمله مهمترین تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا، دریافت اقامت دائم این کشور می باشد. افرادی که به زبان فرانسوی در کنار زبان انگلیسی مسلط هستند، شرایط بهتر و آسان تری را برای دریافت اقامت این کشور دارند و دولت این کشور به چنین افرادی راحت تر اقامت دائم اعطا می کند.

بنابراین نباید از این مزیت هم چشم پوشی کرد و بهتر است برای دریافت اقامت دائم در کانادا، به زبان فرانسوی هم مسلط بود. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

مهاجرت به کدام ایالت های کانادا به وسیله زبان فرانسوی امکانپذیر است؟

مهاجرت به کدام ایالت های کانادا به وسیله زبان فرانسوی امکانپذیر است؟

از جمله استان هایی که در کشور کانادا به زبان فرانسوی صحبت می کنند و عملا زبان رسمی آنان زبان فرانسه می باشد، ایالت کبک می باشد. ایالت کبک از جمله معروف ترین و محبوب ترین استان های کشور کانادا می باشد که زبان رسمی مردمان این استان، زبان فرانسوی می باشد.

این ایالت جزو مهاجرپذیرترین ایالت های کانادا محسوب می شود. بنابراین برای زندگی در این استان لازم است به زبان فرانسوی مسلط بود. با یادگیری زبان فرانسوی و دریافت مدرک زبان فرانسه، می توان در این استان به راحتی زندگی کرد و از موقعیت های شغلی و تحصیلی مختلف در این استان نهایت استفاده را برد.

ساکنین استان کبک اغلب به زبان فرانسوی صحبت می کنند و میلیون ها نفر برای صحبت کردن و ارتباط گرفتن با یکدیگر در این استان، به زبان فرانسوی صحبت می کنند. در استان های دیگر در کانادا اکثرا زبان انگلیسی، زبان رسمی آنان می باشد، اما به دلیل فراگیر شدن زبان فرانسوی در تمام نقاط کانادا، گاهی ممکن است در صورت سکونت در استان های انگلیسی زبان، لازم باشد زبان فرانسوی را نیز فرا گرفت.

یکی از این استان ها، استان نیوبرانزویک می باشد. این استان دارای یکی از بهترین دانشگاه های کشور کانادا می باشد. دانشگاه نیوبرانزویک، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و برای تحصیل در این دانشگاه لازم است در کنار زبان انگلیسی، به زبان فرانسوی نیز مسلط بود. این استان جزو استان های دو زبانه در کانادا محسوب می شود.

استان نیوبرانزویک حدود 3 درصد از جمعیت فرانسوی زبان کشور کانادا را تشکیل می دهد. زبان فرانسه در ادارات این استان بسیار رایج بوده و حتی سیستم قانون و پارلمان این کشور به صورت فرانسوی نوشته شده است. فراگیری زبان فرانسوی برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند، کمی راحت تر می باشد.

زیرا حدود نیمی از واژگان انگلیسی از زبان فرانسوی برگرفته شده است. مکالمه به زبان فرانسوی در کشور کانادا می تواند جذاب باشد و این یک فرصت بی نظیر است تا بتوان از تاثیرات آن در مهاجرت به کانادا استفاده کرد و از مزیت های آن بهره مند شد.

شهرهای فرانسوی زبان کانادا

شهرهای فرانسوی زبان کانادا

حال که با تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا آشنا شدیم و از اهمیت آن مطلع شده ایم، باید بدانیم که کدام شهرهای کشور کانادا به زبان فرانسوی صحبت می کنند. در مورد قبلی در مورد استان کبک و استان نیوبرانزویک گفته شد که زبان رسمی آنان به زبان فرانسوی است که البته استان نیوبرانزویک، استانی دو زبانه است.

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، باید بدانند که زبان رسمی شهر مورد نظر آن ها چیست و یادگیری زبان فرانسوی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شهر کبک واقع در استان کبک بزرگترین شهر فرانسوی زبان در کانادا محسوب می شود که بیش از 90 درصد ساکنین آن به زبان فرانسوی صحبت می کنند. به شهر کبک، فرانسه کوچک هم گفته می شود و دلیل آن هم، زبان رسمی آنان است که زبان فرانسوی می باشد.

همچنین شهرهای مهمی مانند اتاوا و مونترال، جزو شهرهای فرانسوی زبان کانادا می باشد. شهر مونترال به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای کشور کانادا می باشد که از نظر اقتصادی جزو شهرهای مهم این کشور محسوب می شود.

مونترال کانادا دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در دنیا می باشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با این اوصاف می توان متوجه شد که برای دستیابی به موقعیت های مختلفی اعم از موقعیت های اقتصادی، شغلی، تحصیلی و ...، لازم است در شهرهای بزرگ کانادا ساکن شوید و لزوم سکونت در این شهرها از جمله شهر مونترال، یادگیری زبان فرانسوی می باشد.

بنابراین می توان به اهمیت تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا پی برد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص مهاجرت به کشور کانادا از طریق زبان فرانسوی انجام دهد. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی می باشد.

آیا فراگیری زبان فرانسه برای زندگی در کانادا کافی است؟

آیا فراگیری زبان فرانسه برای زندگی در کانادا کافی است؟

فراگیری زبان فرانسوی برای مهاجرت به کانادا از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند مزیت های متعددی را به وجود بیاورد. برای زندگی در کانادا در ایالت های انگلیسی زبان، نیاز به فراگیری زبان فرانسوی نیست.

اما در همین شهرها ممکن است موقعیت های مختلفی پیش بیاید که مجبور به صحبت به زبان فرانسوی شوید. به عنوان مثال در زمینه شغلی و صحبت با برخی از کارفرمایان کانادایی که به زبان فرانسوی صحبت می کنند، لازم است زبان فرانسوی را فرا گرفته باشید.

همچنین در موردی از مقاله اشاره شد که یادگیری زبان فرانسه در کنار زبان انگلیسی می تواند مزیت هایی نظیر افزایش حقوق و دستمزد و وجود فرصت های شغلی بیشتری داشته باشد.

اگر فردی متقاضی مهاجرت به کانادا می باشد، بهتر است از مدت ها قبل از اقدام برای اخذ ویزای کانادا، اقدام به یادگیری زبان فرانسوی نمود. برای زندگی در شهرها و استان های فرانسوی زبان در کانادا مانند کبک و مونترال، لازم است زبان فرانسوی را آموخت.

اما یکی از مهمترین نکات این است که یادگیری زبان فرانسوی به تنهایی نمی تواند برای ورود به کشور کانادا کافی باشد. زیرا اکثر ایالت های کشور کانادا انگلیسی زبان است و بهتر است علاوه بر یادگیری زبان فرانسوی، به زبان انگلیسی هم مسلط باشید تا بتوانید از مزیت های دو زبانه بودن در کانادا استفاده کنید.

مدرک زبان فرانسه TCF

مدرک زبان فرانسه TCF

از اهمیت تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا گفته شد و متوجه شدیم که تا چه اندازه می تواند در موفقیت آمیز بودن فرایند مهاجرتی و زندگی در کانادا موثر باشد. یادگیری زبان فرانسوی می تواند چالش برانگیز باشد.

بسیاری از افراد این تصور را دارند که زبان فرانسوی جزو زبان های سخت می باشد و یادگیری آن می تواند دشوار باشد. میزان سختی و دشواری زبان فرانسوی برای هر فرد می تواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

عواملی مانند سابقه یادگیری زبان خارجی، میزان خلاقیت و هوش فرد، میزان وقت گذاری برای یادگیری از جمله مواردی می باشد که می تواند در میزان سختی و یا آسانی زبان فرانسوی تاثیر داشته باشد. زبان فرانسه جزو پرکاربردترین زبان های دنیا بعد از زبان انگلیسی می باشد و آموزشگاه ها و موسسات مختلفی نیز اقدام به آموزش افراد خواهند کرد.

آموزش زبان فرانسوی توسط اساتید خبره امکانپذیر بوده است و بسیاری از افراد توانسته اند به این زبان مسلط شوند و تسلط کامل به آن پیدا کنند. بنابراین می توان گفت که در عین چالش برانگیز بودن آن، یادگیری آن می تواند امری آسان و ممکن باشد.

بنابراین می توان در مدت زمانی کوتاه با استفاده از اساتید خبره و کارآزموده اقدام به فراگیری زبان فرانسوی نمایید و با شرکت در آزمون زبان فرانسه، اقدام به اخذ مدرک این ،زمون نمایید. استفاده از مشاورین و راهنمایی های مهاجرتی می تواند کمک حال افراد باشد که مشاورین شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهند.

از آنجایی که برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، برای زندگی در ایالت های فرانسوی زبان، نیاز به یادگیری زبان فرانسوی است، لازم است قبل از انجام امور مهاجرتی توسط شرکت الست گروپ، اقدام به دریافت مدرک آزمون زبان فرانسه نمایید.

از معتبرترین مدارک آزمون زبان فرانسه می توان به مدرک TCF اشاره کرد. این مدرک با شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی به افراد اعطا می شود. این آزمون توسط سازمان های بین المللی انجام می شود و همگی این سازمان ها تحت نظر وزارت آموزش و پرورش کشور فرانسه می باشد و مدرک اعطایی به افراد مستقیما از همین وزارتخانه صادر می شود

و به همین دلیل از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. این آزمون یکی از آزمون های ورودی و مورد تایید استان های فرانسوی زبان کشور کانادا می باشد و مامورین مهاجرتی سفارت کانادا این مدرک آزمون زبان فرانسه را تایید می نمایند.

با ارائه این مدرک به سفارت کانادا، می توان مجوز اقامت در استان های فرانسوی زبان و شهرهای فرانسوی زبان کانادا را به دست آورد. آزمون TCF دارای 6 سطح می باشد و به بررسی مهارت های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن خواهد پرداخت.

افرادی که موفق به دریافت مدرک این آزمون می شوند، می توانند از مزیت های آن استفاده کنند. مدت اعتبار مدرک این آزمون 2 سال از تاریخ صدور می باشد. شما می توانید برای شرکت در آزمون TCF و دریافت راهنمایی های لازم، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ در تماس باشید.

شما در حال مطالعه مقاله تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا می باشید.

آیا می توان با مدرک زبان فرانسوی در کانادا مشغول به کار شد؟

آیا می توان با مدرک زبان فرانسوی در کانادا مشغول به کار شد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که متقاضیان کار در کانادا برای دریافت ویزای کاری کانادا، در ابتدا باید مقصد خود را انتخاب کنند و اگر استان یا شهر مورد تقاضا برای اشتغال، فرانسوی زبان باشد، لازم است که در زمان دریافت ویزای کاری کانادا به مامورین مهاجرتی، مدرک آزمون زبان فرانسوی را ارائه دهند.

زیرا مجوز حضور در چنین شهرهایی نیازمند یادگیری و تسلط کامل به زبان فرانسوی می باشد. همچنین یادگیری زبان فرانسه در کانادا علاوه بر زبان انگلیسی، می تواند شانس فرد را برای اشتغال در کانادا حتی در شهرهای غیر فرانسوی زبان افزایش دهد و با طیف وسیع تری از مشاغل روبرو شود.

بسیاری از مشاغل در کانادا ماهیت تجاری دارند و برای ارتباط با سایر شهرها و کشورها ممکن است نیازمند صحبت به زبان فرانسوی در کنار زبان انگلیسی باشد. بنابراین لازم است که زبان فرانسوی فرا گرفته شود. اما به طور کلی باید گفت که الزامی بودن یادگیری زبان فرانسه و ارائه مدرک آن منوط به انتخاب شهر مورد نظر می باشد که در صورت فرانسوی زبان بودن آن، لازم است مدرک زبان فرانسوی ارائه شود.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی مهاجرت به یکی از کشورهای مطرح دنیا یعنی کشور کانادا پرداختیم و از مزیت های زندگی در این کشور، نکات مهمی را اشاره کردیم. مهاجرت به کانادا می تواند به روش های مختلفی صورت گیرد که در این مقاله به صورت مختصر به این موضوع مهم اشاره کردیم. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار برای مهاجرت به کانادا، یادگیری زبان رسمی این کشور است.

زبان رسمی کانادا، زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد. زبان فرانسوی جز. فراگیرترین زبان های دنیا بعد از زبان انگلیسی است و تسلط به این زبان می تواند مزیت های گوناگونی برای فرد در کانادا داشته باشد که ما در این مقاله به بررسی زبان فرانسه در کانادا و مزیت های آن اشاره کردیم و همچنین از تاثیر زبان فرانسه در مهاجرت به کانادا نکات مهمی را اشاره کردیم.

با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا به زبان فرانسو،ی با یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.