اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان می پردازیم.

شاید بارها به گوش همه ما بحث مهاجرت خورده باشد. امروزه مبحث مهاجرت و زندگی در دیگر کشورهای مطرح جهان، بسیار رایج می باشد و جزو مباحث پرتقاضا در طی سالیان اخیر بوده است.

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان می پردازیم.

شاید بارها به گوش همه ما بحث مهاجرت خورده باشد. امروزه مبحث مهاجرت و زندگی در دیگر کشورهای مطرح جهان، بسیار رایج می باشد و جزو مباحث پرتقاضا در طی سالیان اخیر بوده است.

بسیاری از افراد به دلایل بسیار مختلفی در صدد مهاجرت به کشورهای مختلف در سراسر جهان می باشند. دلایلی مانند پیشرفت تحصیلی، پیشرفت شغلی، زندگی بی دغدغه تر و ...، از جمله دلایل مهمی می باشد که ممکن است هر فردی را در فکر این بیاندازد که به کشوری دیگر مهاجرت کند.

کشورهای مختلفی در جهان وجود دارد که اقدام به پذیرش مهاجر می نماید و جزو کشورهای بسیار مطرح و خوب از نظر زندگی، شغلی و ... محسوب می شوند. یکی از بهترین کشورهای جهان که نرخ بالای پذیرش مهاجر را به خود اختصاص داده، کشور کانادا است.

کشور کانادا یکی از بهترین و محبوب ترین کشورها برای زندگی، تحصیل، اشتغال به حساب می آید و علاقه مندان زیادی را به سوی خود جذب کرده است. علاقه مندان زیادی در کشور ما وجود دارد که قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند.

اینفوگرافیک بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

اینفوگرافیک بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

برای این که بتوان در کشوری دیگر زندگی کرد و به مشکلات مختلفی برنخورد، لازم است اطلاعات کافی در مورد شرایط زندگی در این کشور و بهترین شهرهای این کشور برای زندگی به دست آورد.

ما در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا به بررسی موضوع مهاجرت به کانادا و روش های آن بپردازیم و برخی از مزیت های زندگی در کانادا را اشاره نماییم و به بررسی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان نیز خواهیم پرداخت.

ویدئو بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مهاجرت به کانادا و اطلاعات در مورد شهرهای این کشور، با کارشناسان شرکت الست گروپ، تماس حاصل فرمایید. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
مهاجرت به کانادا چیست؟
مزیت های زندگی در کشور کانادا چیست؟
راه های مهاجرت به کانادا کدامند؟
بهترین شهر کانادا برای ایرانیان کدامند؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهر کانادا برای ایرانیان با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از محبوبترین کشورهای دنیا برای مهاجرت به حساب می آید و سالانه بر تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور افزوده خواهد شد.

کشور کانادا جزو پیشرفته ترین کشورهای دنیا از نظر زندگی، شغل، تحصیل و ... محسوب می شود و کشوری می باشد که از هر لحاظی می تواند برای یک فرد ایده آل باشد. کشور کانادا به دلیل داشتن روابط اقتصادی و سیاسی بسیار مناسب با سایر کشورهای مطرح از جمله آمریکا، توانسته است به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان از نظر رشد اقتصادی به حساب بیاید.

یکی از نکات بارز و قابل گفتن در مورد کشور کانادا، مبحث امنیت اقتصادی و اجتماعی این کشور است. این کشور توانسته به مردم خود طوری خدمات رسانی نماید که ساکنین این کشور، هیچ گونه دغدغه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... را تجربه نکنند.

از همین نظر بسیاری از مردم در نقاط مختلف جهان، از جمله مردم کشور ما در تلاش بر این موضوع هستند که بتوانند به این کشور مهاجرت نمایند.

کشور کانادا، تشکیل شده از ایالت ها و شهرهای مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها، شرایط خاص خود را از نظر زندگی و اشتغال و تحصیل دارند. از آنجایی که هر ساله به تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور افزوده می شود، باید اطلاعات کافی در مورد تمامی شهرها و ایالت های مختلف این شهر به دست آورد تا بتوان بهترین انتخاب را از نظر زندگی داشت.

دولت کانادا نیز به نسبت سایر کشورهای مطرح، شرایط مهاجرپذیری آسان تری را پیش روی متقاضیان و علاقه مندان قرار داده است و به همین دلیل می توان با روش های مختلفی به این کشور مهاجرت نمود.

اما این نکته را باید گفت که کانادا کشوری قانونمند و بسیار منظم است و در عین مهاجرپذیر بودن آن، جزو کشورهایی محسوب می شود که قوانین اجتماعی و امنیتی بسیار بالایی دارد و میزان رعایت قوانین در این کشور بسیار قابل توجه بوده است.
کشور کانادا از جمله کشورهایی می باشد که از نظر نیروی کار با کمبود مواجه است و به همین دلیل میزان متقاضیان پذیرش نیروی کار در کانادا، همیشه رو به افزایش بوده است.

کشور کانادا سرشار از موقعیت های شغلی می باشد و عملا افرادی که چه به عنوان نیروی کار وارد کشور کانادا می شوند و چه افرادی که به عنوان فارغ التحصیل دانشگاهی وارد بازار کار کانادا می شوند، با عناوین شغلی بسیار زیادی نیز روبرو هستند و یکی از مزیت های اشتغال در این کشور، میزان درآمد و حقوق در کانادا می باشد که از نظر میزان درآمد و حقوق دریافتی، در سطح بسیار خوبی می باشد و عملا افرادی که حتی در پایین ترین سطح این کشور مشغول به فعالیت می شوند، از درآمد خوبی برخوردار هستند و می توانند زندگی بدون دغدغه ای را تجربه کنند.

نکته مهم در خصوص اشتغال و فعالیت در کانادا این است که باید از مدت ها قبل، اطلاعات کافی در مورد شهرهای این کشور و زندگی در آن به دست آورد و از نظر انتخاب شغل هم موارد مهمی را در نظر داشت.

به همین دلیل است که ما در این مقاله به بررسی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط زندگی در کانادا و به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد شهرهای این کشور، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

مزیت های زندگی در کشور کانادا

مزیت های زندگی در کشور کانادا

همان طور که گفته شد، کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان می باشد که و به عنوان کشوری مدرن به حساب می آید و به همین دلیل است که می توان در این کشور به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرد. بسیاری از افراد اقدام به مهاجرت می نمایند و سختی دوری از خانواده را تحمل می نمایند، اما می توان گفت که زندگی در کانادا ارزش این موضوع را دارد که بتوان هم برای خود و هم برای خانواده خود، زندگی ایده آل و بدون دغدغه ای ساخت.

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر فرهنگی می باشد و مردمان این کشور از سطح فرهنگی بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. از آنجایی که کانادا کشوری مهاجرپذیر است، مردمان این کشور نیز با مردمان دیگر کشورهای جهان به خوبی رفتار می کنند.

فرهنگ دوستی و روابط نزدیک جزو جدا نشدنی مردم کانادا می باشد و به همین دلیل می توان کشور کانادا را جزو کم خطرترین کشورهای جهان از نظر نژاد پرستی و مشکلات آن نامید. میزان رضایتمندی مردم این کشور و مهاجرین این کشور از زندگی در کانادا بسیار بالا بوده و همین مورد می تواند انگیزه بسیار مهمی برای مهاجرت به حساب بیاید.

حال ما در ادامه به موضوعی می پردازیم که نشان می دهد مزیت های زندگی در کانادا شامل چه مواردی است و انتخاب بهترین شهر کانادا برای ایرانیان، می تواند برای مردم کشور ما چه مزیت هایی را به همراه داشته باشد. از جمله مزیت های زندگی در کشور کانادا عبارتند از:

وضعیت اقتصادی مطلوب در کانادا

وضعیت اقتصادی مطلوب در کانادا

در بخشی از مقاله در مورد وضعیت اقتصادی کانادا گفته شد. کشور کانادا از نظر اقتصادی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. کشور کانادا به دلیل داشتن روابط اقتصادی و سیاسی بسیار خوب با سایر کشورهای جهان، عملا هیچ مشکل اقتصادی را به همراه خود ندارد.

کشور کانادا سرشار از منابع نفت و گاز می باشد و یکی از مهمترین صادرکنندگان نفت و گاز در جهان می باشد. همچنین صنایع دیگری در این کشور وجود دارند که جزو برترین ها در جهان محسوب می شود. به همین دلیل وضعیت اقتصادی این کشور همیشه رو به رشد بوده است و عملا مردمان این کشور هیچ گونه دغدغه های اقتصادی را تجربه نخواهند کرد.

کشور کانادا می تواند به عنوان یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاری افراد محسوب شود. افرادی که از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار هستند، می توانند به راحتی در کانادا در بخش های مختلف سرمایه گذاری نمایند و به کسب سود برسند. تجارت و بیزینس با سایر کشورهای جهان در کشور کانادا بسیار پرسود می باشد و می تواند به عنوان بهترین گزینه برای ایرانیان باشد.

کشور کانادا بهترین کشور از نظر تحصیلی

کشور کانادا بهترین کشور از نظر تحصیلی

یکی از مزیت های بسیار مهم و شاخص در کشور کانادا، مربوط به وضعیت تحصیلی در این کشور می باشد. کشور کانادا دارای دانشگاه ها و موسسات آموزشی مختلفی می باشد که از نظر کیفیت آموزشی و اعتبار علمی در سطح جهانی، جزو بهترین ها محسوب می شود. استفاده از تکنولوژی های پیشرفته برای آموزش جزو نقاط قوت تحصیل در این کشور می باشد. همچنین استانداردهای آموزشی در کانادا بسیار بالا بوده و عملا از بهترین ها در دنیا محسوب می گردد.

با تحصیل در کانادا می توان به پیشرفت های علمی و شغلی رسید. اعتبار مدارک تحصیلی در کشور کانادا بسیار بالا بوده و همچنین از لحاظ هزینه های تحصیلی جزو مقرون ه بصرفه ترین کشورهای جهان به حساب می آید.

از دیگر مزیت های تحصیل در کانادا این است که می توان بلافاصله در این کشور مشغول به فعالیت شد و بعد از مدتی می توان اقامت دائم کشور کانادا را به دست آورد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را برای تحصیل در کانادا و زندگی در بهترین شهر کانادا برای ایرانیان، انجام دهد.

نرخ پایین بیکاری در کانادا

نرخ پایین بیکاری در کانادا

از آنجایی که کشور کانادا جزو کشورهای پیشرفته از نظر اقتصادی محسوب می شود، همین امر باعث خواهد شد که میزان بیکاری در این کشور بسیار اندک باشد. کشور کانادا در زمینه های مختلفی از جمله صنایع نفت و گاز، صنایع چوب، صنعت توریست و گردشگری و ... فعالیت دارد و جزو پیشتازان در این حوزه در دنیا می باشد.

به همین دلیل چنین موقعیت هایی سبب ایجاد مشاغل مختلفی در هر طیفی می شود و به همین دلیل است که در این کشور، دغدغه بیکاری وجود ندارد و هر فردی با توجه به حرفه و تخصص خود می تواند در زمینه ای مشغول به فعالیت شود.

دولت کانادا برای افراد مهاجر و افراد بومی، هیچ گونه تفاوتی را از نظر استخدام شغلی قائل نمی شود. به جز برخی از مشاغل دولتی حساس که صرفا به افراد تبعه کانادایی اختصاص دارد. چنین امری موجب شده است که کشور کانادا از نظر موقعیت های شغلی و قوانین شغلی، جزو بهترین کشورها در دنیا محسوب شود.

کافی است با برخی از کارفرمایان کانادایی در تماس باشید و رزومه ارسال کنیدو در این صورت می توانید مراحل استخدامی خود را انجام دهید. با زندگی در بهترین شهر کانادا برای ایرانیان می توان به موقعیت های شغلی مختلفی دست پیدا کرد که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

موقعیت جغرافیایی عالی در کانادا

موقعیت جغرافیایی عالی در کانادا

در کشور کانادا می توان انواع موقعیت های جغرافیایی را مشاهده کرد. کانادا دومین کشور پهناور جهان است که از نظر وسعت جغرافیایی و موقعیت های آب و هوایی، جزو منحصر به فردترین کشورها در جهان محسوب می شود. در این کشور می توان چهار فصل سال را مشاهده نمود که در نوع خود بی نظیر است. همچنین کانادا سرشار از گونه های گیاهی و جانوری مختلف بوده و از مکان های تفریحی مختلفی نیز بهره می برد.

یکی از پایه های اقتصادی بسیار مهم در کانادا مربوط به صنعت توریست و گردشگری می باشد که دولت کانادا، سرمایه گذاری بسیار ویژه ای در این خصوص انجام داده است. در هر جای این کشور می توان مناطق دیدنی را مشاهده نمود.

در فصل زمستان نیز کشور کانادا پوشیده از برف می باشد و انواع ورزش های زمستانی در این کشور انجام می شود که از این نظر بسیار دیدنی و لذتبخش می باشد. همچنین اکوسیستم طبیعی موجود در این کشور باعث شده است که برخی از شهرهای کانادا، جزو پاکیزه ترین شهرهای دنیا به حساب بیاید.

زندگی در کشور کانادا سرشار از لذت و هیجان می باشد. بنابراین لازم است که در ابتدای امر، اطلاعات کافی در مورد زندگی در شهرهای مختلف این کشور به دست آورد و بهترین انتخاب را داشت. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص انتخاب بهترین شهر کانادا برای ایرانیان انجام دهد.

آمار مهاجرپذیری بالا در کانادا

آمار مهاجرپذیری بالا در کانادا

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، کشور کانادا مهاجرپذیرترین کشور در دنیا به حساب می آید و از طیف وسیعی از مهاجرین شغلی، تحصیلی، سرمایه گذار و ... استقبال می نماید. شهرهای مختلفی در کشور کانادا وجود دارد که از نظر مهاجرپذیری، آمار بسیار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

اگر بخواهیم یکی از مهمترین دلایل مهاجرپذیر بودن کانادا را عنوان کنیم، باید در مورد خدمات بهداشتی و درمانی این کشور صحبت کنیم که جزو بهترین کشورهای دنیا به حساب می آید. خدمات بهداشتی و درمانی در کانادا در سطح جهانی جزو اولین ها بوده و توانسته است از نظر ارائه خدمات بهداشتی، کارهای بسیار مفیدی را انجام دهد.

شهرهایی مانند ونکوور، تورنتو، مونترال و ... جزو بهترین شهرهای کانادا از نظر خدمات بهداشتی می باشد و همچنین آمار خیره کننده ای را از نظر پذیرش مهاجر به خود اختصاص داده است که از جمله آن ها، حضور بسیار زیاد ایرانیان مقیم کانادا در این شهرها می باشد که به همین دلیل جزو بهترین شهر کانادا برای ایرانیان به حساب می آید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهرهای این کشور برای زندگی از جمله بهترین شهر کانادا برای ایرانیان، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کانادا کشوری امن

کانادا کشوری امن

کشور کانادا یکی از امن ترین کشورهای جهان می باشد. روابط سیاسی بسیار مناسب با سایر کشورها، باعث شده است که کانادا از بی حاشیه ترین کشورهای دنیا نام بگیرد و به همین دلیل با زندگی در این کشور می توان زندگی بدون دغدغه سیاسی و جنگ و ... را تجربه کرد.

همچنین میزان جرم و جنایت در کانادا حداقل بوده و جزو قانونمندترین کشورهای دنیا می باشد و همین امر باعث شده است که کانادا به امن ترین کشور دنیا تبدیل شود.

حمایت دولت در کشور کانادا

حمایت دولت در کشور کانادا

یکی از مهمترین مزیت های کشور کانادا، حمایت همه جانبه دولت از مردم کشور خود می باشد و البته این حمایت صرفا شامل حال شهروندان این کشور نخواهد شد، بلکه مهاجرین و افراد خارجی نیز شامل این حمایت می شوند.

کمتر دولتی در دنیا وجود دارد که چنین حمایت هایی را انجام دهد. حمایت هایی مانند خدمات بهداشتی رایگان، خدمات درمانی رایگان، تحصیل ارزان، ارائه بیمه های درمانی و ... از جمله خدمات و حمایت هایی می باشد که می توان از دولت کانادا دریافت کرد.

خدمات و حمایت هایی که دولت کانادا انجام می دهد، هم از طرف سازمان های حمایت کننده دولتی می تواند باشد و هم سازمان های خصوصی که بستگی به نوع وظیفه خواهد داشت.

هزینه های زندگی مناسب در کشور کانادا

هزینه های زندگی مناسب در کشور کانادا

برای زندگی در کانادا، باید از توانایی مالی متوسط و مناسبی برخوردار بود و یکی از شروط مهاجرت به این کشور، برخورداری از تمکن مالی می باشد. هزینه های زندگی در کانادا شامل هزینه مسکن، هزینه خوراک و پوشاک، هزینه های تحصیل و ... می باشد.

اما این نکته را باید گفت که میزان هزینه های متحمل شده در کانادا به مراتب بهتر و ارزان تر از سایر کشورهای مطرح از جمله آمریکا و انگلیس و ... می باشد و می توان با اشتغال در این کشور، به راحتی زندگی بسیار خوبی را تجربه نمود. میزان درآمد در کانادا بسیار بالا بوده و عملا مشکل مالی نیز برای فرد به وجود نخواهد آمد.

همچنین برای افرادی که به عنوان دانشجو به کشور کانادا مهاجرت می کنند، هزینه های تحصیل نیز بسیار ارزان تر از سایر کشورها بوده و حتی می توان در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به دریافت بورسیه های تحصیلی برای کمک هزینه های تحصیلی نمود.

زندگی در برخی از شهرهای کانادا بسیار به صرفه تر می باشد و دانستن اطلاعاتی در مورد بهترین شهر کانادا برای ایرانیان، می تواند در این زمینه کمک کننده باشد که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

راه های مهاجرت به کانادا

راه های مهاجرت به کانادا

حال که با مزیت های مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور آشنا شدیم، یکی از مهمترین سوالات و دغدغه هایی که بسیاری از افراد به آن فکر می کنند، این است که به چه روش هایی می توان به کشور کانادا مهاجرت کرد و در این کشور به زندگی پرداخت.

همان طور که گفته شد، کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان به حساب می آید و شرایط و قوانین مختلفی را برای پذیرش مهاجر، پیش روی متقاضیان قرار داده است. متقاضیان می توانند بر اساس شرایط خود اقدام به انتخاب یکی از روش های مهاجرتی به کانادا نمایند و به این کشور سفر کنند. ما در ادامه مقاله به بررسی روش های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت و در نهایت به بررسی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان می پردازیم:

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار

یکی از روش های بسیار رایج و پرطرفدار برای مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت کاری می باشد. کمبود نیروی کار در کشور کانادا و وجود طیف های وسیعی از مشاغل در این کشور باعث شده است که دولت کانادا، سیاست های بسیار ویژه ای را پیش روی متقاضیان کار در کانادا قرار دهد و از افراد داخلی و خارجی نیز دعوت به همکاری در کانادا می نماید. ایرانیان زیادی نیز در تلاش هستند که بتوانند از طریق ویزای کاری به کشور کانادا مهاجرت نمایند و در این کشور مشغول به فعالیت شوند و از درآمدهای نسبتا خوبی برخوردار شوند.

دولت کانادا روش های مختلفی را برای اخذ ویزای کاری این کشور قرار داده است که برخی از این برنامه عبارتند از: برنامه جاب آفر کانادا، اکسپرس اینتری، برنامه جذب نیروی کار ماهر و ... که هر کدام از آن ها شرایط و قوانین مربوط به خود را دارند.

در کانادا مشاغل مختلف به صورت طبقه بندی شده می باشد و لیستی به نام لیست ناک شغلی در کانادا وجود دارد که مربوط به مشاغل مورد نیاز در کانادا می باشد و برای افرادی که اقدام به مهاجرت کاری به کانادا می نمایند، باید در ابتدا در چنین لیستی به دنبال شغل تخصصی خود باشند که در چنین مواقعی شما می توانید برای راهنمایی های بیشتر با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

همان طور که در بخش مزیت های زندگی در کانادا گفته شد، کشور کانادا کشوری ایده آل برای تحصیل محسوب می شود. وجود برترین دانشگاه های جهان در کانادا و کیفیت آموزشی بسیار بالا در این کشور باعث شده است که مهاجرت تحصیلی جزو پرطرفدارترین انواع مهاجرت به کانادا محسوب گردد.

دولت کانادا نیز برای افراد علاقه مند به تحصیل، انواع ویزاهای تحصیلی را برای اخذ آن پیش روی متقاضیان بین المللی قرار داده است که هر فردی می تواند بر اساس شرایط خود اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه مقصد و در نهایت اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کانادا نماید. با زندگی در بهترین شهر کانادا برای ایرانیان، می توان از مزیت های تحصیلی در این کشور استفاده کافی را برد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

روشی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد به نام روش سرمایه گذاری در کانادا که مخصوص افرادی می باشد که از توانایی مالی خوبی برخوردار هستند. چنین افرادی می توانند با ایجاد شغل و ثبت شرکت و کارآفرینی، اقدام به اخذ ویزای کانادا نمایند. همچنین می توانند در بخش های مختلف این کشور سرمایه گذاری های مختلف نمایند و به تجارت و کسب سود بپردازند.

هر شهر و ایالتی در کانادا قوانین مربوط به خود را برای سرمایه گذاری دارد که فرد متقاضی در ابتدا باید اطلاعات کافی در خصوص سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور به دست آورد که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های بسیار مفیدی را در این خصوص انجام دهد. یکی از مزیت های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا این است که می توان ظرف مدت بسیار کوتاهی، اقامت دائم کانادا را به دست آورد و شهروند قانونی این کشور شد.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

افرادی که در زمینه هایی مانند فرهنگی، هنری و ورزشی فعالیت دارند، می توانند برای زندگی و کار در کشور کانادا اقدام به اخذ ویزای کانادا از طریق برنامه خود اشتغالی نمایند و به این کشور مهاجرت نمایند. لازمه رسیدن به این هدف این است که در ابتدا باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین ویزای خود اشتغالی به دست آورد.

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری (Express Entry)

یکی از روش های بسیار مناسب برای مهاجرت به کانادا، استفاده از روش اکسپرس اینتری می باشد که در این سیستم، با توجه به شرایط هر فردی، امتیازات لازم به وی اعطا می شود و هر چه فرد بتواند امتیاز بیشتری را در این سیستم به دست آورد، شانس او برای مهاجرت به کانادا افزایش خواهد یافت. این روش مهاجرتی بیشتر شبیه به ویزای کاری کانادا می باشد که البته تفاوت های ساختاری نیز دارد. از جمله سیستم های اکسپرس اینتری در کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    مهاجرت از طریق سیستم نیروی متخصص فدرال
•    مهاجرت از طریق سیستم نیروی کار ماهر
•    مهاجرت از طریق برنامه تجربه کار کانادایی 
•    مهاجرت از طریق برنامه مهاجرت استانی کانادا که جزو پرتقاضاترین ها می باشد.
شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص سیستم اکسپرس اینتری در اختیار متقاضیان قرار دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت است. اما نه به‌این سادگی‌ها هم که شما فکر می‌کنید. (IRCC  اداره مهاجرت کانادا) صراحتاً اعلام کرده است افرادی که فکر می‌کنند ازدواج صوری و ساختگی، مجوز ورود آن‌ها به کانادا است، سخت در اشتباه هستند!

مهاجرت به کشور کانادا، از طریق ازدواج  از روش های رایج می باشد که روشی ساده می باشد. البته باید قوانین کشور کانادا را در این خصوص رعایت کرد تا بتوان به این کشور مهاجرت کرد. دولت کانادا به افرادی که با فردی از تبعه کانادا ازدواج کنند، ویزای موقت اعطا می کند و بعد از گذشت مدت زمانی، به فرد اقامت دائم اعطا خواهد کرد. البته نکاتی در این مورد وجود دارد که از مهمترین آن عبارتند از:

•    همسر متقاضی باید از تبعه کانادا بوده و باید به عنوان یک حامی مالی برای همسر خود حمایت کند.

•    ازدواج صوری در کار نباشد و با سند و مدرک باید این ازدواج به کشور کانادا اثبات شود و بعد از گذشت مدت زمانی، اقدام به کسب اقامت دائم کانادا نماید.
حال می خواهیم بدانیم که کدام شهر در کانادا برای زندگی مناسب است و می خواهیم به این موضوع بپردازیم که بهترین شهر کانادا برای ایرانیان کدام می باشد؟

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

برای این که بتوانیم به کشور کانادا مهاجرت کنیم، در ابتدا لازم است که اطلاعات مفیدی را در زمینه شهرهای مختلف این کشور به دست آوریم. کشور کانادا تشکیل شده از استان ها و شهرهای مختلف می باشد که هر کدام، شرایط زندگی خاص خود را دارند.

نحوه اداره هر شهر و ایالتی نیز با دیگر شهرها و ایالت ها در کانادا تفاوت دارد و همین امر باعث می شود که هر شهری، شرایط مربوط به خود را برای زندگی داشته باشد.

داشتن اطلاعات کافی و درست در مورد شرایط زندگی در شهرهای مختلف کانادا، به فرد کمک خواهد کرد که بتواند بهترین شهر را برای زندگی خود انتخاب نماید. از آنجایی که ایرانیان زیادی در صدد مهاجرت به کانادا هستند، دانستن چنین اطلاعاتی از ملزومات قبل از مهاجرت می باشد و باید اطلاعات درستی به دست آورد.

همان طور که به صورت مکرر گفته شد، کشور کانادا یکی از محبوب ترین مقصدهای مهاجرتی برای بسیاری از مردم جهان از جمله مردم ایران می باشد. شرایط زندگی مناسب، تحصیل در بهترین مراکز آموزشی کانادا که در سطح جهانی شهرت دارند، اشتغال به کار با حقوق بسیار بالا، اقتصاد رو به رشد و ... همگی باعث می شود که بسیاری از افراد، کشور کانادا را برای زندگی خود انتخاب نمایند.

شما در کشور کانادا نمی توانید فقر و تبعیض نژادی را مشاهده کنید و در صورت وجود، به قدری اندک است که قابل چشم پوشی است. اکثر شهرها و ایالت های کشور کانادا، شرایط خوبی را برای زندگی افراد مهاجر فراهم می آورد. اما برخی از شهرهای این کشور می تواند به عنوان مقصدی محبوب تر انتخاب شود.

ما در ادامه مقاله به بررسی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان خواهیم پرداخت و در خصوص شرایط زندگی در هر یک از شهرها، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما می گذاریم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه زندگی در کانادا و انتخاب بهترین شهر برای زندگی با کارشناسان شرکت الست گروپ، تماس حاصل فرمایید.

ونکوور کانادا

ونکوور کانادا

یکی از بهترین شهرهای کشور کانادا که محبوبیت جهانی هم دارد، شهر ونکوور می باشد. این شهر یکی از مناسب ترین شهرها برای زندگی به خصوص برای ایرانیان می باشد و ایرانیان زیادی در این شهر ساکن هستند. شهر ونکوور یکی از بهترین شهرهای جهان از نظر سیستم بهداشتی و درمانی می باشد و در سطح جهانی توانسته است به شهرت خوبی از نظر خدمات پزشکی و درمانی برسد.

کشور کانادا کشوری سراسر از موقعیت های اقتصادی می باشد و یکی از پایه های اقتصادی این کشور، مربوط به شهر ونکوور می باشد. شهر ونکوور یکی از پر رونق ترین شهرهای اقتصادی در کانادا و حتی جهان می باشد.

بنابراین افرادی که به دنبال رونق کسب و کار خود و افزایش درآمد خود هستند، می توانند ونکوور را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند و در این شهر زندگی کنند. شهر ونکوور دارای مناظر دیدنی می باشد و افرادی که علاقه مند به زندگی در کنار دریا می باشند، می توانند ونکوور را برای زندگی انتخاب نمایند. آب و هوای معتدل و خنک این شهر نیز از نکات بارز زندگی در ونکوور می باشد.

در شهر ونکوور، دانشگاه های معروف و مشهوری مانند بریتیش کلمبیا، کالج وست و ... قرار دارد که از شهرت بالایی در دنیا برخوردار است. بنابراین برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی از ایران به کانادا را دارند، می توانند اپلای تحصیلی خود در شهر ونکوور کانادا انجام دهند و در این شهر زندگی کنند.

میزان جرم و جنایت در شهر ونکوور بسیار اندک بوده و جزو امن ترین شهرهای کانادا محسوب می شود و می توان بدون دغدغه امنیتی در این شهر زندگی کرد.

در مورد هزینه های زندگی در ونکوور باید گفت که بیشترین هزینه زندگی در این شهر مربوط به هزینه اجاره مسکن می باشد و عملا ونکوور جزو شهرهای پر هزینه از نظر اجاره مسکن بوده و برای افرادی مناسب است که از توانایی مالی متوسط و خوبی برخوردار هستند.

البته میزان درآمد در ونکوور بسیار بالا بوده و یک کارگر ساده هم می تواند در این شهر زندگی نماید. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را برای زندگی در ونکوور و بهترین شهر کانادا برای ایرانیان انجام دهد.

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا

یکی از شهرهای مهم و کلیدی  کانادا، شهر تورنتو میباشد. این شهر تشکیل شده از چندین فرهنگ و آداب و رسوم است و دلیل آن هم بالا بودن نرخ مهاجرپذیری شهر تورنتو می باشد. شهر تورنتو نیز جزو بهترین شهر کانادا برای ایرانیان محسوب می شود و ایرانیان بسیار زیادی در این شهر ساکن هستند و به گونه ای است که با زندگی در این شهر نمی توان احساس غریبی کرد.

اکثر جمعیت تشکیل دهنده شهر تورنتو مربوط به مهاجرین می باشد. به همین دلیل یکی از مهمترین شهرهای کانادا تورنتو محسوب می شود و به دلیل مهاجرپذیر بودن آن، نگاه ویژه ای به آنان خواهد شد. این شهر سراسر از موقعیت های اقتصادی و شغلی می باشد که می تواند برای افرادی که جویای شغل در کانادا هستند، بهترین انتخاب باشد.

همچنین رونق اقتصادی بسیار خوب تورنتو باعث شده است که سرمایه گذاران زیادی از سراسر جهان به این شهر مهاجرت کنند و اقدام به ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری در بخش های مختلف نمایند. در این شهر می توان موقعیت های شغلی بسیار زیادی را مشاهده کرد و دلیل آن همین مسئله سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار های مختلف در تورنتو می باشد.

در این شهر نیز دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبری قرار دارد که افراد مختلف می توانند پذیرش تحصیلی خود را انجام داده و به شهر تورنتو مهاجرت نمایند. 

از نظر آب و هوایی و منطقه جغرافیایی، باید گفت که تورنتو شهری با آب و هوای سرد در زمستان می باشد و عاشقان برف و سرما می توانند تورنتو را برای زندگی انتخاب کنند. از آنجایی که سیستم شهری تورنتو بسیار مدرن می باشد و مسئولین شهری و ایالتی در این شهر تمرکز ویژه ای بر خدمات رسانی به ساکنین این شهر دارند، عملا مشکلاتی در زمینه های حمل و نقل و تعطیلی کسب و کار در زمستان وجود نخواهد داشت.

از نظر هزینه های زندگی در تورنتو باید گفت که میزان هزینه های آن برای ایرانیان متغیر خواهد بود و بستگی به شرایط مختلفی خواهد داشت. در برخی از مناطق این شهر، میزان اجاره بهای مسکن بیشتر و در برخی مناطق کمتر می باشد. با این حال به دلیل رونق اقتصادی خوب و درآمد نسبتا بالا در این شهر، یک فرد عادی نمی تواند دغدغه ای برای زندگی در این شهر داشته باشد.

بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین شهر کانادا برای ایرانیان، شهر تورنتو می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مهاجرت به کانادا و سکونت در تورنتو، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

شهر اتاوا

شهر اتاوا

شهر اتاوا نیز یکی دیگر از شهرهای بسیار مناسب برای زندگی ایرانیان می باشد. پایتخت کشور کانادا شهر اتاوا می باشد که در استان انتاریو قرار دارد. یکی از کلیدی ترین شهرهای کشور کانادا شهر اتاوا پایتخت این کشور می باشد. شهر اتاوا یکی از شهرهایی می باشد که می توان هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فرانسوی به صحبت پرداخت و این مورد می تواند یک مزیت به حساب آید.

شهر اتاوا نیز توانسته جزو شهرهای مهاجرپذیر در کانادا محسوب شود و تشکیل شده از فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم مختلف می باشد. این شهر چند فرهنگی می تواند برای افرادی جذاب باشد که قصد دارند دنیای متفاوتی را تجربه کنند.

شهر اتاوا از نظر کیفیت زندگی جزو بهترین شهرهای کانادا به حساب می آید و جزو 20 شهر برتر دنیا نیز از نظر شاخص کیفیت زندگی قرار دارد.
از مزیت های شهر اتاوا، شاخص آلودگی بسیار پایین این شهر می باشد.

اتاوا جزو تمیزترین شهرهای جهان می باشد و هوای پاک از مزیت های زندگی در این شهر است. مسئولین شهر اتاوا در زمینه محیط و هوای پاک نیز سرمایه گذاری های ویژه ای کرده اند و توانسته اند در این موضوع بسیار موفق عمل کنند. 

اگر به قصد تحصیل به کانادا مهاجرت می‌کنید، می‌توانید در یکی از دو دانشگاه بزرگ مرکز این شهر یعنی دانشگاه کارلتون و یا دانشگاه اتاوا مشغول شوید. معماری زیبای این شهر یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند آن را در زمره بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان تبدیل کند.

شهر اتاوا می تواند برای ایرانیان یک مقصد ایده آل به حساب آید و جزو بهترین شهر کانادا برای ایرانیان محسوب شود. این شهر دارای موسسات آموزشی و دانشگاه های معتبری می باشد که می توان در آن مشغول به تحصیل و در نهایت مشغول به فعالیت شد.

از آنجایی که رشد اقتصادی شهر اتاوا در حد بسیار بالایی می باشد، فرصت های شغلی بسیاری در این شهر وجود دارد که می توان یافت و مناسب برای اشتغال و زندگی می باشد.

این شهر چهار فصل است. با این تفاوت که زمستان‌های طولانی و سرد و بهارهای کوتاه ولی تازه‌ای دارد. فصلی که می‌توانید حتی شاهد بارش ملایم باران هم در آن باشید. دمای این شهر در تابستان به 30 درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد.

شهر اتاوا دارای آب و هوای معتدل و بسیار خوبی در چهار فصل سال می باشد و جزو مناطق ایده آل برای زندگی می باشد و سرشار از موقعیت های جغرافیایی خواهد بود. 
برای کسب اطلاعات بیشتر، با شرکت الست گروپ در تماس باشید.

در مورد هزینه های زندگی در این شهر باید گفت که میزان هزینه های مربوط به اجاره مسکن گران می باشد. با این حال با داشتن درآمد مناسب در این شهر می توان بدون هیچ مشکلی به زندگی پرداخت. شرکت الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

شهر مونترال کانادا

یکی از شهرهای کشور کانادا که می تواند برای بسیاری از ایرانیان ایده آل باشد، شهر مونترال می باشد. این شهر را می توان جزو شهرهای ارزان کانادا نامید و هزینه های زندگی در این شهر نیز به نسبت شهرهای ونکوور و اتاوا پایین تر است.

همچنین موقعیت های شغلی مختلفی در این شهر وجود دارد و کمبود نیروی کار در مونترال باعث شده است تا بسیاری از افراد برای مهاجرت کاری به کانادا، شهر مونترال را برای زندگی خود انتخاب کنند. شهر مونترال جزو شهرهای دو زبانه بوده و می توان هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فرانسوی به صحبت پرداخت. بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین شهر کانادا برای ایرانیان، شهر مونترال می باشد.

شهر کبک

شهر کبک یکی از شهرهای معروف و مشهور در کانادا می باشد که در ایالت کبک قرار دارد. این ایالت و این شهر، به شهر فرانسوی زبان معروف است و می تواند برای افرادی که به زبان فرانسوی تسلط دارند، به عنوان مقصدی بسیار خوب برای زندگی محسوب شود.

شهر کبک به دلیل نزدیکی به دریا، جزو شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود و جزو مناطق بکر و دیدنی استان کبک و کشور کانادا به حساب می آید. داشتن آب و هوای معتدل و خنک حتی در روزهای تابستانی، از نقاط قوت این شهر محسوب می شود.

شهر کبک یکی از شهرهای مهم کانادا به حساب می آید و رشد اقتصادی بسیار زیادی را توانسته در طی سالیان اخیر داشته باشد. سیستم حمل و نقل پیشرفته، زندگی مدرن شهری از جمله مزیت های زندگی در کبک می باشد. در این شهر به دلیل فعالیت صنایع مختلف، موقعیت شغلی بسیار زیادی وجود دارد که هر فردی با توجه به تخصص خود می تواند در این شهر مشغول به کار شود.

یکی از مهمترین دلایل شهرت شهر و استان کبک در کانادا به خصوص برای ایرانیان، دانشگاه این شهر می باشد. دانشگاه کبک یکی از محبوب ترین و بهترین دانشگاه های کشور کانادا می باشد و دانشگاهی فرانسوی زبان بوده که می توان حتی به زبان انگلیسی هم در این دانشگاه به تحصیل پرداخت.

بنابراین می توان گفت که شهر کبک می تواند به عنوان یکی از بهترین شهر کانادا برای ایرانیان به حساب آید که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را برای زندگی در شهر کبک انجام دهد.

شهر میسیساگا در کانادا

یکی از شهرهای بسیار محبوب برای زندگی مهاجرین از جمله مهاجرین ایرانی، شهر میسیساگا کانادا می باشد که در استان انتاریو کانادا قرار دارد. این شهر یکی از امن ترین شهرهای کشور کانادا به حساب می آید. در این شهر می توان به بانک ها و مراکز مالی بسیار مهمی اشاره کرد و می تواند به عنوان مقصدی ایده آل برای افراد سرمایه گذار محسوب شود.

شهر میسیساگا کانادا از نظر اقتصادی بسیار پیشرفته می باشد و در صنایع مختلفی از جمله الکترونیک، هوافصا، حمل و نقل و ...، جزو فعالین این حوزه در کانادا به حساب می آید.

فرصت های شغلی بسیار بی نظیری در صنایع ذکر شده در این شهر وجود دارد و افراد مختلفی که در زمینه های فوق تخصص دارند، می توانند به این شهر مهاجرت کرده و در آنجا به فعالیت بپردازند. میزان درآمد در شهر میسیساگا کانادا بسیار بالا بوده و می توان زندگی بسیار خوبی را در این شهر تجربه کرد.

از نظر هزینه های زندگی، شهر میسیساگا در کانادا، جزو شهرهای با هزینه های متوسط می باشد. شاخص کیفیت زندگی در این شهر بسیار مناسب بوده و می تواند به عنوان مقصدی جذاب و همچنین جزو بهترین شهر کانادا برای ایرانیان به حساب آید. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را برای زندگی در شهر میسیساگا کانادا انجام دهد و راهنمایی های مفیدی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

شهر سنت آلبرتا

یکی از زیباترین و بهترین شهرهای کانادا از نظر مناطق طبیعی و شرایط آب و هوایی، شهر سنت آلبرتا در ایالت سنت آلبرتا کانادا می باشد. این شهر یکی از تمیزترین شهرهای کانادا و جهان به شمار می رود. شهری بی دغدغه و عاری از هر گونه خشونت و جرم و جنایت، از جمله نکات بارز شهر سنت آلبرتا می باشد.

این شهر می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین شهر کانادا برای ایرانیان به حساب آید. همچنین شهر آلبرتا جزو شهرهای ارزان کانادا به حساب می آید که میزان هزینه های زندگی اعم از هزینه های مسکن، خوراک و پوشاک و ...، در حد بسیار خوبی می باشد و با داشتن درآمدی مناسب می توان زندگی بدون دغدغه در این شهر را تجربه کرد.

شهر کلگری

یکی دیگر از شهرهای بسیار مناسب به منظور زندگی برای مهاجرین به خصوص ایرانیان، شهر کلگری در استان سنت آلبرتا می باشد. این شهر را نباید از دست داد. مانند شهر سنت آلبرتا، این شهر دارای نرخ جرم و جنایت بسیار پایین، اقتصادی رو به رشد و شاخص بیکاری پایین می باشد. این شهر از نظر زیبایی و معماری جزو بهترین و زیباترین شهرهای کانادا به حساب می آید.

در این شهر می توان از فرهنگ های مختلف و معماری های کشورهای مختلف، مناطق بسیار دیدنی را مشاهده کرد. از نظر شرایط و هزینه های زندگی در شهر کلگری باید گفت که جزو شهرهای ارزان کانادا بوده که می توان در این شهر به راحتی زندگی کرد

شهر ریچموند هیل

شهر ریچموند هیل جزو شهرهای کوچک استان انتاریوی کانادا می باشد. این شهر در فاصله بسیار کمی از شهر تورنتو قرار دارد. این شهر با جمعیت بسیار کم خود، توانسته است محبوبیت زیادی را از نظر امنیت، آرامش و زندگی بدون دغدغه به دست آورد.

این شهر می تواند جزو بهترین شهر کانادا برای ایرانیان به حساب آید و افرادی که به دنبال آرامش و زندگی راحت تر هستند، می توانند به این شهر مهاجرت کنند.
نکته حائز اهمیت در رابطه با جمعیت این شهر آن است که بر اساس آخرین سرشماری های رسمی انجام شده در این شهر، ۱۱% از جمعیت آن را ایرانیان تشکیل داده اند. یک کلیسای ویژه ایرانیان نیز در این شهر بنا شده است.

در شهر ریچموند هیل، ایرانیان زیادی نیز ساکن هستند که در این شهر مشغول به فعالیت و زندگی می باشند. در این شهر می توان مشاغل مختلفی نیز مشاهده کرد که اغلب مشاغل موجود در این شهر مربوط به مشاغل خدماتی می باشد و وجود کافه ها و رستوران های متعدد باعث شده است که بسیاری از افراد اقدام به فعالیت در چنین حوزه ای نمایند.

شهر هلیفکس

یکی دیگر از شهرهای بسیار مناسب زندگی در کشور کانادا برای ایرانیان، شهر هلیفکس می باشد. این شهر که جزو شهرهای پرجمعیت به حساب می آید، از نظر پذیرش مهاجر، رشد بسیار قابل توجهی داشته است و جزو پرجمعیت ترین شهارهای مهاجرپذیر در کانادا به حساب می آید. ایرانیان بسیار زیادی نیز در این شهر زندگی می کنند و آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. 

از نظر رشد اقتصادی و بازار کار شهر هلیفکس، باید گفت که این شهر در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و افرادی که به عنوان نیروی متخصص کاری به کانادا وارد می شوند، می توانند در این شهر مشغول به فعالیت و زندگی شوند. هزینه های زندگی در این شهر در حد متوسط بوده و از طرفی هم میزان درآمد در این شهر بالاست و عملا مشکلات اقتصادی و دغدغه های مالی نمی تواند بر مهاجرین، فشاری وارد کند.

موارد ذکر شده تنها بخشی از بهترین شهر کانادا برای ایرانیان می باشد و شهرهای مختلف دیگری نیز برای زندگی ایرانیان می تواند مناسب باشد. بنابراین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر شهرهای مناسب برای زندگی ایرانیان با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی دقیق مهاجرت به کانادا و مزیت های زندگی در این کشور پرداختیم. همچنین به انواع روش های مهاجرتی به کانادا پرداخته شد. کشور کانادا نزد مردم ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و سالانه متقاضیان بسیار زیادی از کشور ما در تلاش هستند که بتوانند به این کشور مهاجرت کنند.

لازمه مهاجرت به کشور کانادا، دانستن اطلاعات کافی در مورد شرایط زندگی در شهرهای مختلف کانادا می باشد که ما در این مقاله به طور مفصل به بررسی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان پرداختیم. با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه زندگی در کانادا و مهاجرت به این کشور و اطلاع از شرایط زندگی در برخی از شهرهای کانادا، با کارشناسان زبده و مجرب شرکت معتبر و مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.