اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

اقامت اروپا با ثبت شرکت

اقامت اروپا با ثبت شرکت

بسیاری از افراد در صدد این هستند که بتوانند از راه های مختلف اقدام به اخذ اقامت در کشورهای اروپایی نمایند. کشورهای اروپایی به دلیل موقعیت های مختلف شغلی، تحصیلی، آینده زندگی و دیگر موارد، همیشه مورد توجه بسیاری از مردم جهان مخصوصا مردم ایران بوده است.

بسیاری از افراد در صدد این هستند که بتوانند از راه های مختلف اقدام به اخذ اقامت در کشورهای اروپایی نمایند. کشورهای اروپایی به دلیل موقعیت های مختلف شغلی، تحصیلی، آینده زندگی و دیگر موارد، همیشه مورد توجه بسیاری از مردم جهان مخصوصا مردم ایران بوده است.

راه های مختلفی نیز وجود دارد که بتوان توسط آن اقدام به اقامت در اروپا نمود. یکی راه های مطمئن و درست و مناسب برای اقامت در اروپا، ثبت شرکت در کشورهای اروپایی می باشد که توسط آن میتوان اقامت اروپا با ثبت شرکت را از آن خود کرد.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت شرکت در اروپا و کشورهای اروپایی و نحوه ثبت آن مواردی را عنوان نماییم و همچنین از مزایای اقامت اروپا با ثبت شرکت موضوعاتی را اشاره نماییم.

اینفوگرافیک اقامت اروپا با ثبت شرکت

اینفوگرافیک اقامت اروپا با ثبت شرکت

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوانین ثبت شرکت در اروپا و دریافت اقامت اروپا از این طریق با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و امور مربوط به ثبت شرکت خود را به کارشناسان این مجموعه واگذار نمایید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
اقامت در اروپا چیست؟
اخذ اقامت اروپا با ثبت شرکت چیست؟
آیا اقامت از طریق ثبت شرکت به اخذ اقامت دائم منتهی می شود؟
چرا اقامت اروپا با ثبت شرکت یکی از بهترین و آسان ترین روش های کسب اقامت می باشد؟
مزایای اقامت اروپا با ثبت شرکت چیست؟
ثبت شرکت در اروپا چیست؟
طرح تجاری یا بیزینس پلن چیست؟
شاخص های تاثیر گذار در ثبت شرکت چیست؟
انواع شرکت در اروپا کدامند؟
مراحل ثبت شرکت در اروپا جهت دریافت اقامت اروپا با ثبت شرکت چیست؟
مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در اروپا و مهاجرت به کشورهای اروپایی چیست؟
مدرک زبان برای ثبت شرکت در اروپا چیست؟
دریافت ویزای همراه با ثبت شرکت در اروپا چیست؟
اقامت آلمان با ثبت شرکت چیست؟
دلایل ثبت شرکت در آلمان چیست؟
ارائه ی طرح فعالیت اقتصادی به دولت آلمان برای اقامت آلمان با ثبت شرکت چگونه است؟
مراحل عمومی ثبت شرکت در آلمان چیست؟
نحوه ثبت انواع شرکت در آلمان چگونه است؟
اقامت آلمان با ثبت شرکت چگونه صورت میگیرد؟
از جمله کشورهای اروپایی دیگری که برای ثبت شرکت مناسبند کدامند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اروپا با ثبت شرکت با ما همراه باشید.

 

اقامت در اروپا

اقامت در اروپا

اقامت در اروپا و کشورهای اروپایی، آرزوی بسیاری از افراد می باشد. کشورهای مهمی در سطح اروپا وجود دارند که به افراد خارجی اقامت اعطا می کنند.

وقتی از کشورهای اروپایی حرف میزنیم خواه ناخواه در ذهنمان کشورهایی مطرحی مانند، آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و دیگر کشورهای مهم خطور می کند. کشورهای متعدد دیگری نیز در اروپا هستند که در سالهای اخیر مورد توجه مردم جهان از جمله مردم ایران بوده است که می توان به کشورهای سوئد، فنلاند، نروژ و از این دست کشورها اشاره کرد.

مهمترین بحث در زمینه کشورهای اروپایی، بحث اقامت در این کشورها می باشد و لازمه سفر و اقامت در این کشورها، دریافت مجوز اقامت در اروپا می باشد که دغدغه تعداد زیادی از افراد بوده است. اگر فردی قصد دارد به اروپا مهاجرت نماید، ابتدا باید شرایط اقامت و مهاجرت هر کشوری را بداند و اطلاعات کافی بدست آورد تا بتواند بر اساس شرایط خود و توانایی خود، اقدام به اخذ اقامت نماید.

ویدئو اقامت اروپا با ثبت شرکت

روش های مختلفی نیز برای کسب اقامت در اروپا وجود دارد که هرکدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند با کمترین میزان هزینه برای افراد متقاضی، در کشورهای مطرح اروپایی کسب اقامت نماید و از این نظر جز پیشتازان حوزه اقامت اروپایی می باشد.

در چند سال اخیر به دلیل مشکلات سیاسی فراوانی که به وجود آمده است و به دلیل تحریم ها متنوعی که از سمت کشورهای اروپایی برای کشور ما اعمال شده است، شرایط دریافت اقامت اروپا کمی سخت تر از گذشته شده است.

از طرفی کشورهای اروپایی از لحاظ رشد اقتصادی و اجتماعی و زمینه های متنوعی که در آن پرچمدار محسوب می شوند، باعث شده که بسیاری از ایرانیان در فکر این باشند که برای رقم زدن آینده ای بهتر و کسب موفقیت های بیشتر، که به اروپا مهاجرت نمایند. به همین دلیل تعداد متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند روز به روز در حال افزایش می باشد و همین امر باعث شده روند مهاجرتی هر فردی با کندی مواجه شود.

روش های مختلفی نیز برای کسب اقامت در کشورهای اروپایی وجود دارد که هر کدام از آنها با توجه به شرایط فرد می تواند مناسب باشد. یکی از بهترین راه های کسب اقامت اروپا، ثبت شرکت در کشورهای اروپایی می باشد. اقامت اروپا با ثبت شرکت، یکی از روش های نوین و جدید در کسب اقامت می باشد که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است.

ما در این مقاله به بررسی این موضوع مهم خواهیم پرداخت. همچنین شرکت الست گروپ می تواند در زمینه تاسیس شرکت در اروپا راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد و همچنین می تواند در زمینه های مختلف آن همراه و همگام شما عزیزان باشد.

اخذ اقامت اروپا با ثبت شرکت

اخذ اقامت اروپا با ثبت شرکت

یکی از محبوبترین روش های اخذ اقامت اروپا، ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی می باشد. فرد متقاضی اقامت در اروپا می تواند در یکی از کشورهای اروپایی عضو شینگن اقدام به ثبت شرکت نماید و به همین ترتیب می تواند، فرد به همراه خانواده خود اقامت این کشورها را کسب نماید.

البته ناگفته نماند که هر کشوری قوانین و شرایط خاص خود را برای ثبت شرکت و اقامت دارد و قبل از آنکه اقدامی صورت گیرد باید در مورد شرایط همان کشور، اطلاعات کافی بدست آورد. شرکت الست گروپ می تواند در زمینه تاسیس شرکت در اروپا اقداماتی موثر انجام دهد.

برخی از کشورهای اروپایی برای تاسیس شرکت قوانین سختی را اعمال می کنند و برخی از کشورها قوانین نسبتا راحتی دارد. به همین دلیل لازمه تاسیس شرکت در کشورهای اروپایی و اخذ اقامت آن، مشورت با مشاوران و وکلای حقوقی و مهاجرتی می باشد که شرکت الست گروپ می تواند در این زمینه کمکی موثر برای افراد داشته باشد.

با توجه به اینکه قوانین مختلفی در کشورهای اروپایی وجود دارد که می تواند در زمینه تاسیس شرکت موثر باشد، اما به بطور کلی یک قانونی در اکثر کشورهای اروپایی وجود دارد که وجه مشترک بین آنان می باشد و همین امر باعث میشود که اقامت اروپا با ثبت شرکت، یکی از محبوب ترین روش های کسب اقامت باشد.

این قانون بدین گونه است برای اینکه در اروپا ثبت شرکت نمایید یا بطور کلی قصد راه اندازی شغلی را داشته باشید، نیازی به اجازه کار با هر نوع ویزای دیگری را ندارید. یکی به راحتی می توان با داشتن ویزاهای مختلف، اقدام به تاسیس شرکت در کشور مقصد نمود.

این یک مزیت عالی برای افراد محسوب می شود. شما میتوانید با کسب ویزا و اقامت موقت، ثبت شرکت نمایید و در ادامه ماجرا، در صورت موفق بودن شرکت، می توانید کسب اقامت دائم را در اروپا انجام دهید.

اتحادیه اروپا که متشکل از چندین کشور می باشد و عملا روز به روز به تعداد کشورهای عضو اتحادیه افزوده می شود، برای افراد خارج از اتحادیه اروپا قوانین سختی را اعمال میکند و فرایند کسب اقامت در اروپا و ثبت شرکت، کمی سخت تر خواهد بود. بیشترین تمرکز چنین کشورهایی که جز اتحادیه اروپا هستند، این است که قصد دارند از شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا در ثبت شرکت و اقامت حمایت کنند.

به عنوان مثال کسی که در کشور آلمان زندگی کند می تواند به فرانسه برود و ثبت شرکت نماید بدون آنکه مشکلی پیش بیاید و به مانند یک شهروند فرانسوی می تواند از مزایای شهروندی فرانسه استفاده نماید. 
اما این مورد جای نگرانی ای نخواهد داشت.

زیرا افراد خارجی می توانند با کسب اقامت موقت اقدام به ثبت شرکت نمایند و از مزایای کشور مقصد استفاده نمایند و بعد از گذشت مدت زمانی، می توانند اقدام به اخذ اقامت دائم نمایند. شرکت الست گروپ می تواند در زمینه ثبت شرکت، و کسب اقامت اروپا با ثبت شرکت، کمک های بسیاری نیز نماید.

آیا اقامت از طریق ثبت شرکت به اخذ اقامت دائم منتهی می شود؟

آیا اقامت از طریق ثبت شرکت به اخذ اقامت دائم منتهی می شود؟

در جواب این سوال باید گفت که در همان ابتدا نمی توان پس از ثبت شرکت، اقدام به کسب اقامت دائم در کشورهای اروپایی نمود.

بلکه ابتدا باید اقدام به کسب اقامت موقت نمود و سپس بعد از گذشت چندسال که عموما مدت زمان آن 5 سال می باشد، اگر شرکت تاسیس شده دارای فایده های متنوعی بود، در این صورت می توان اقدام به کسب اقامت دائم در کشور مورد نظر نمود.

همچنین اگر شرکت شما حالتی تشریفاتی باشد یا به اصطلاح صوری باشد، بعد از گذشت مدت زمانی این شرکت غیر فعال خواهد شد و عملا دچار مشکلات قانونی ای خواهید شد. به همین دلیل بهتر است همه موارد واقعی و طبق اصول باشد تا بتوان بعد از گذشت 5 سال اقدام به دریافت مجوز اقامت دائم نمود.

چرا اقامت اروپا با ثبت شرکت یکی از بهترین و آسان ترین روش های کسب اقامت می باشد؟

چرا اقامت اروپا با ثبت شرکت یکی از بهترین و آسان ترین روش های کسب اقامت می باشد؟

همانطور که در ابتدای مقاله بصورت مکرر گفته شد، ثبت شرکت در کشورهای اروپایی، بخصوص برای مردم ایران، یکی از بهترین و آسان ترین روش های اخذ اقامت می باشد که حتی می توان توسط آن در آینده اقدام به کسب اقامت در کشورهای مطرحی مانند آمریکا و کانادا نمود. روش ثبت شرکت، به دلایل زیر می تواند یکی از بهترین روش های کسب اقامت در اروپا باشد:

•    با ثبت شرکت و سرمایه گذاری در بخش های مختلف شرکت می توان یک شغل جدید و تجارت جدید در اروپا راه اندازی کرد و این امر یک مزیت عالی محسوب خواهد شد.
•    کشورهای مطرح اروپایی، در فرایند ثبت شرکت، شرایط آسانی را برای افراد مهاجر ایجاد می کنند و در نهایت امر باعث آسان تر شدن فرایند کسب اقامت در اروپا می باشد که این مورد یکی از مزیت های بسیار خوب محسوب خواهد شد.
•    با صرف هزینه بسیار کمتری نسبت به روش های دیگر می توان ثبت شرکت نمود و کسب اقامت اروپا را از آن خود کرد.
•    ثبت نمودن شرکت در اروپا یکی از روش های آسان برای مهاجرت به اروپا می باشد بدون آنکه سرمایه گذاری خاصی نمود.
•    برای ثبت شرکت هیچ گونه نیازی به ارائه مدرک زبان و همچنین مدارک تحصیلی نخواهد بود.
•    با ثبت شرکت این امکان وجود دارد که در کشورهای اتحادیه اروپا اقدام به افتتاح حساب نمود.
•    با ثبت شرکت در کشورهای اروپایی می توان شانس بسیار بالایی در جهت دریافت ویزای کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و کشور های مطرح جهان، کسب نمود.
•    زمانی که شرکتی در کشورهای اروپایی ثبت می شود، نیازی به ارائه سابقه کار و بیمه نخواهد بود و بدون آن هم می توان اقامت کسب نمود.
•    ایجاد شرکت در اروپا باعث خواهد شد که تعداد بسیار زیادی از افراد در آن شرکت مشغول به کار شوند و عملا نوعی کارآفرینی محسوب خواهد شد و همین امر باعث رونق اقتصادی در کشور مقصد می شود که این امر یک مزیت و امتیاز عالی برای فرد خواهد شد که می تواند اقامت اروپا با ثبت شرکت را برای خود میسر سازد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه ثبت شرکت در اروپا و کسب اقامت اروپا در این زمینه، راهنمای بسیار خوبی برای افراد باشد.

مزایای اقامت اروپا با ثبت شرکت

مزایای اقامت اروپا با ثبت شرکت

1.    ارائه تسهیلات بانکی توسط بانک های اروپایی با نرخ بهره بسیار کم برای تجهیز نمودن شرکت و انجام مراحل ثبت شرکت.
2.    پشتیبانی دولت ها از شرکت هایی که دچار رکود و ورشکستگی شده اند.
3.    ارائه مالکیت کامل به مدیر عامل شرکت و تمامی سهامداران شاغل در شرکت
4.    امکان افتتاح حساب بانکی بصورت حقوقی و حقیقی، در تمامی بانک های اروپایی و استفاده از مزایای افتتاح حساب.
5.    دریافت اقامت در کشورهای اروپایی به همراه تمامی اعضای خانواده
6.    امکان دریافت اقامت دائم در کشورهای اروپایی بعد از گذشت 5 سال از تاسیس شرکت 
7.    امکان ثبت شرکت در اروپا بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه اولیه ( البته برای برخی از کشورهای اروپایی )
8.    امکان ثبت ادرس شرکت و همچنین ثبت ادرس محل سکونت فرد در یکجا
9.    عدم نیاز به استخدام کارمندان اضافی و پرداخت حقوق به آنان در صورتی که اعضای شرکت در آن اشتغال دارند.
10.    امکان ثبت شرکت در اروپا بدون نیاز به ارائه مدرک زبان 
11.    از طریق ثبت شرکت می توان اقدام به دریافت ویزای کشورهای مطرحی چون آمریکا و کانادا و انگلیس نمود.
12.    استفاده از مزایای ثبت برند شرکت در اروپا
13.    استفاده از مزایای قوانین گمرکی موجود در اتحادیه اروپا و استفاده از قانون تجارت آزاد.
14.    امکان تغییر قانون مالیاتی برای کشوری که در آن ثبت شرکت نموده اید.
15.    با ثبت شرکت در اروپا، می توانید اقامت ۲۸ کشور اروپایی( منطقه شینگن) را به دست آورید و در آن سفر کنید.
16.    بعد از ثبت شرکت در کشورهای اروپایی می توانید، اقدام به اقامت کشورهای عضو شینگن نمایید و بدون هیچ گونه محدودتی در این کشورها تردد نمایید. 

لازمه ثبت شرکت در اروپا و کسب اقامت اروپا با ثبت شرکت، مشورت نمودن با مشوران و وکلای مهاجرتی خبره می باشد که می توانند در زمینه ثبت شرکت و نحوه دریافت آن راهنمایی های موثر را ارائه دهند.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند تمامی مراحل انجام ثبت شرکت در اروپا و همچنین کسب اقامت در اروپا را برای افراد انجام دهد.

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در اروپا

همانطور که در مباحث قبلی گفته شد، یکی از بهترین و آسان ترین روش های اخذ اقامت در اروپا، ثبت شرکت در کشورهای اروپایی می باشد. لازم به ذکر است که در برخی از کشورهای اروپایی، ثبت شرکت روشی مناسب برای دریافت اقامت نخواهد بود. در کشورهایی که می توان ثبت شرکت نمود و کسب اقامت دریافت کرد ابتدا باید فعالیت های متنوعی انجام دهید تا بتوانید اقدام به اخذ اقامت نمایید.

افرادی که در کشورهای اروپایی ثبت شرکت می نمایند، در ابتدا باید به عنوان یک نیروی کار فعال در شرکت خود مشغول به فعالیت شوند تا بتوانند اقامت اروپا را بدست بیاورند. مهمترین نکته در مورد ثبت شرکت و اقامت آن کشور، انتخاب بهترین کشور می باشد. کشوری که انتخاب می نمایید برای ثبت شرکت و اقامت در آن کشور، باید شرایط مناسب برای ثبت و سرمایه گذاری وجود داشته باشد تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

کشورهای مطرح حوزه شینگن از بهترین کشورها جهت ثبت شرکت می باشند که می توان توسط آن اقدام به اقامت دائم برای فرد و اعضای خانواده او نمود. مزیت کشورهای حوزه شینگن این است می توان با عضویت و اقامت در آن به تمامی کشورهای عضو پیمان شینگن سفر نمود بدون آنکه مشکل و منع قانونی ای بوجود آید.

برای ثبت نمودن شرکت در بعضی از کشورهای اروپایی باید طرح تجاری یا بیزینس پلن قوی ای نیز داشته باشید. در صورتی طرح تجاری ارائه شده، مورد تایید کشور مقصد واقع گردد، بصورت موقت اقامت یکساله به شما تعلق خواهد گرفت.

برخی از کشورها به دلیل ساده بودن و سریع بودن فرایند ثبت شرکت، حتی نیازی به ارائه طرح تجاری نخواهد بود، اما داشتن یک طرح مناسب می تواند روند ثبت شدن شرکت و کسب اقامت شما سریع تر مورد تایید قرار بگیرد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح های تجاری قابل قبول در کشورهای اروپایی و اخذ اقامت اروپا با ثبت شرکت، با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

طرح تجاری یا بیزینس پلن چیست؟

طرح تجاری یا بیزینس پلن چیست؟

یکی از مهمترین و ابتدایی ترین مراحل ثبت شرکت در اروپا، ارائه نمودن یک طرح تجاری قابل قبول یا همان بیزینس پلن می باشد. ارائه دادن مدارک مربوط به طرح تجاری به دولت کشور مقصد باعث خواهد شد که روند بررسی پرونده شرکت شما و تایید شرکت شما به راحتی صورت بگیرد. طرح های تجاری ای که به کشور مورد نظر ارائه می دهید باید از لحاظ اقتصادی و سوددهی در شرایط خوبی باشد و به نوعی برای کشور مقصد مفید واقع شود.

اینکار باعث خواهد شد که دولت کشور مقصد، شرکت شما را مورد پذیرش قرار دهد و با ثبت آن اقدام به اشتغال زایی در کشور خواهد شد.

طرح تجاری قوی باعث خواهد شد که موسس شرکت توسط شرکت خود وارد بازارهای بین المللی نیز شود و با حجم بسیاری از معاملات روبرو شود و این امر باعث خواهد شد که پیشرفت بسزایی در شرکت خود ایجاد نماید.

شاخص های تاثیر گذار در ثبت شرکت

شاخص های تاثیر گذار در ثبت شرکت

شاخص های بسیاری در فرایند ثبت شرکت موثر خواهد بود و همین امر باعث خواهد شد که شرایط سرمایه گذاری، در کشورهای اروپایی مشخص شود. یکی از مهمترین شاخص های اقتصادی برای سرمایه گذاری که می تواند در این امر موثر واقع شود، میزان مالیات بر در آمد خواهد بود. این شاخص مهم نشان دهنده این است که قرار است چه مقدار از میزان درآمد جهت پرداخت مالیات اختصاص داده شود.

یکی از شاخص های مهم اقتصادی و همچنین شاخص مهم در زمینه ثبت شرکت در کشورهای مطرح اروپایی، میزان نرخ مربوط به تولید ناخالص داخلی می باشد. بهتر است کشوری انتخاب شود و در آن ثبت شرکت صورت بگیرد که میزان تولید ناخالص داخلی آن فرایندی صعودی داشته باشد. این امر باعث می شود که بعد از گذشت چند سال، فرایند کسب اقامت دائم، به راحتی صورت بگیرد.

یکی دیگر از مهمترین شاخصه های مهم در زمینه ثبت شرکت در کشورهای اروپایی، شاخص تورم آن کشور می باشد. بهتر است کشوری را برای ثبت شرکت و همچنین اقامت انتخاب نمایید که شاخص تورم آن ثابت باشد تا دچار مشکلات اقتصادی مختلفی نیز در روند اداره شرکت و همچنین زندگی در آن کشور نشوید. 

شرکت الست گروپ می تواند در زمینه ثبت شرکت و همچنین بهترین انتخاب در زمینه شاخصه های اقتصادی، کمک بسیاری به افراد نماید. پس لازم است که با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی های مربوط به ثبت شرکت و انتخاب بهترین کشور، استفاده کافی نمایید.
شما در حال مطالعه اقامت اروپا با ثبت شرکت می باشید.

انواع شرکت در اروپا

انواع شرکت در اروپا

شرکت های اروپایی به طور کلی به 4 دسته کلی تقسیم می شوند:

•    شرکت های خصوصی: چنین شرکت هایی که در اروپا فعالیت دارند، تحت مالکیت و ریاست فرد می باشد که یکی از راحت ترین راه های ثبت شرکت، شرکت خصوصی می باشد.

•    شرکت هایی که با مسئولیت محدود فعالیت می کنند: این شرکت های می توانند هم بصورت خصوصی فعالیت نمایند، هم بصورت عمومی. شرکت های با مسئولیت محدود در اروپا، بیشترین نرخ ثبت شرکت را به خود اختصاص داده اند.

•    شرکت های مشارکتی در اروپا: چنین شرکت هایی با هدف ایجاد کسب و کارهای کوچک طراحی شده است و دارای طرح های تجاری کوچکی نیز هستند.

•    شرکت های تابع و یا نمایندگی: چنین شرکت هایی عموما بصورت نمایندگی فعالیت دارند. یعنی چنین شرکتی شعبه مرکزی آن در کشوری دیگر وجود دارد و شعبه دیگر آن در کشور دیگر. این امر باعث خواهد شد که افرادی که به مسئول فعالیت دارند، در بین شعبه های مختلف آن در کشورهای مختلف به راحتی رفت و آمد نمایند.

مراحل ثبت شرکت در اروپا جهت دریافت اقامت اروپا با ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت در اروپا جهت دریافت اقامت اروپا با ثبت شرکت

•    پر کردن فرم های مربوط به درخواست شرکت و انتخاب نام شرکت با مشورت مشاوران 
•    ارائه نمودن طرح تجاری به کشور مقصد
•    تهیه و تنظیم سندهای مربوط به ثبت شرکت
•    تایید اسناد مربوط به ثبت شرکت توسط دولت کشور مقصد
•    افتتاح حساب بانکی مربوط به شرکت در کشور مقصد
•    ثبت نام در اداره مالیات کشور مقصد طبق مقررات و ضوابط
•    اخذ مجوزهای لازم برای شروع کسب و کار در کشور مقصد
شما می توانید تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت را در کشورهای اروپایی به شرکت مهاجرتی الست گروپ بسپارید و از راهنمایی و مشورت های مشاورین متخصص این شرکت معتبر، استفاده کافی را ببرید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در اروپا و مهاجرت به کشورهای اروپایی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در اروپا و مهاجرت به کشورهای اروپایی

ارائه نمودن مدارک خواسته شده برای ثبت شرکت در اروپا بسیار الزامی می باشد و مدارک باید بصورت کامل و دقیق ارائه گردد. از جمله مدارکی باید جهت ثبت شرکت و اقامت در اروپا ارائه نمایید، مدارک شخصی اعم از مدارک شناسایی و پاسپورت می باشد.

پاسپورت فرد باید از اعتبار کافی برخوردار باشد و در صورت نداشتن اعتبار کافی، بهتر است ابتدا نسبت به تمدید پاسپورت خود اقدام نمایید. برای ثبت شرکت در اروپا باید توانایی مالی خود را به دولت آن کشور اثبات نمایید و این توانایی مالی نشان دهنده این است که می توانید در کشور مورد نظر از پس هزینه های مربوط به زندگی و شرکت بر بیایید.

از مهمترین و اساسی ترین مدارکی که باید برای دریافت اقامت اروپا با ثبت شرکت، ارائه نمایید، اسناد و مدارک مربوط به شرکتی می باشد که قصد ایجاد و فعالیت در آن را دارید. ارائه نمودن مدارکی مانند مدارک شغلی و مدارک تحصیلی برای کسب اقامت موقت در اروپا لازم می باشد.

شرایط اقامت هر کشوری با کشور دیگر متفاوت است و شما باید قبل از اقدام نسبت به ثبت شرکت و اقامت، اطلاعات کافی در مورد کشور مقصد بدست آورید و همچنین می توانید با شرکت الست گروپ مشورت های لازم را انجام دهید.

مدرک زبان برای ثبت شرکت در اروپا

مدرک زبان برای ثبت شرکت در اروپا

تا به اینجای مقاله در مورد ثبت شرکت در اروپا و تاثیر آن در مهاجرت به کشورهای اروپایی مباحث بسیار مهمی را اشاره نمودیم. یکی از مهمترین و شاید جالب ترین مزایای اقامت اروپا با ثبت شرکت، این است که می توان بدون داشتن مدرک زبان، اقدام به ثبت شرکت و مهاجرت به اروپا نمود. در واقع شما می توانید هیچ گونه مدرک زبانی نداشته باشید ولی به راحتی می توانید به اروپا مهاجرت نمایید. این یک مزیت عالی برای بسیاری از افراد می باشد.

البته لازم به ذکر است که داشتن مدرک زبان و تسلط به زبان انگلیسی می تواند در روند ثبت شرکت و پذیرش شما به عنوان مهاجر، تاثیرات بسیار مثبتی نیز بگذارد و عملا یک امتیاز مثبت برای بالا بردن شانس شما خواهد بود.

علاوه بر این در صورت تسلط به زبان انگلیسی، مشکلی از بابت ارتباط گیری با افراد مقیم آن کشور و کارکنان یک شرکت نخواهید داشت. پس عملا برای یادگیری و ارتباط گیری در یک کشور، لازم است تسلط کافی به زبان انگلیسی نیز داشته باشید.

دریافت ویزای همراه با ثبت شرکت در اروپا

دریافت ویزای همراه با ثبت شرکت در اروپا

یکی از مزایای بسیار کلیدی در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی توسط ثبت شرکت، این است که می توانید علاوه بر خود، اعضای خانواده خود را به همراه خود به کشور دیگر ببرید و هیچ گونه محدودیت قانونی ای در این باره وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به کشورهای معتبر اروپایی، ثبت شرکت در این کشور خواهد بود.

به این ترتیب شما علاوه بر رشد و پیشرفت شغلی، می توانید خانواده خود را همراه خود داشته باشید و آینده ای بسیار خوب برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

ویزای همراه به نوعی از ویزا گفته می شود که می توان به اعضای خانواده وی اعطا نمود تا بتوانند بصورت خانوادگی به یک کشور مهاجرت نمایند. امروزه اکثر کشورهای اروپایی چنین شرایط بسیار خوبی را برای افراد فراهم آورده اند که بتوانند به همراه اعضای خانواده درجه یک خود به کشور خود سفر کنند.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه ثبت شرکت در کشورهای اروپایی و همچنین اقامت اروپا با ثبت شرکت، راهنمای بسیار خوبی برای شما عزیزان باشد و اگر قصد سفر و مهاجرت به همراه اعضای خانواده خود را دارید، می توانید تمام مراحل و امور مهاجرتی خود را به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه ثبت شرکت یعنی شرکت الست گروپ واگذار نمایید.

حال در این مقاله به بررسی یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت خواهیم پرداخت که می توان از طریق آن اقدام به کسب اقامت دائم این کشور نمود. نام این کشور، آلمان می باشد.

اقامت آلمان با ثبت شرکت

اقامت آلمان با ثبت شرکت

یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت که از طریق آن می توان اقدام به اخذ اقامت دائم کشور مورد نظر کرد، کشور آلمان می باشد. این کشور در طی سالیان گذشته مورد توجه بسیاری از عموم مردم قرار گرفته و سرمایه گذاران بسیاری را به سمت خود کشانده است تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی اقدام به اقامت در کشور آلمان نمایند. ثبت شرکت از جمله رایج ترین انواع مهاجرت دائم به کشور آلمان محسوب می شود. 

شاید بتوان گفت که بهترین روش برای سرمایه گذاری در کشور آلمان، ثبت شرکت در این کشور می باشد. دولت آلمان از افرادی که اقدام به سرمایه گذاری در بخش های مختلف این کشور می نمایند، استقبال ویژه ای به عمل می آورد. دولت آلمان به افرادی که اقدام به ثبت شرکت در کشور خود می نمایند، تابعیت این کشور را به صورت دائم اعطا می نماید.

یکی از مهمترین مزیت های ثبت شرکت در کشور آلمان این است که دولت این کشور قوانین سخت مالیاتی برای افراد خارجی قرار نداده است و عملا رفتاری مشابه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی انجام می دهد و همین امر یک مزیت در بین کشورهای اروپایی می باشد و می تواند به عنوان یک کشوری ایده آل برای بسیاری از افراد محسوب شود.

دلایل ثبت شرکت در آلمان

کشور آلمان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در  اروپا می باشد. از جمله دلایلی که بسیاری از سرمایه گذاران اقدام به سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان می نمایند، عبارتند از:

•    اقتصاد قوی و پویا: کشور آلمان یکی از بهترین کشورهای صنعتی اروپایی می باشد که مردم این کشور، قدرت خرید بسیار بالایی دارند. اقتصاد آلمان جزو 5 اقتصاد برتر جهان می باشد و از این نظر توانسته جزو بهترین کشورهای اروپایی محسوب شود. شاخص اقتصادی این کشور همیشه رو به رشد بوده و اقتصادی پویا و جذاب برای سرمایه گذاران می باشد.

•    مکانی امن و مناسب برای ایده‌های نو: کشور آلمان یکی از بهترین کشورها از نظر سرمایه گذاری در ایده های جدید و نوآوری ها می باشد. دولت آلمان از افراد داخلی و خارجی که دارای ایده های نو و جدیدی هستند، استقبال خوبی به عمل می آورد و سرمایه گذاری ویژه ای در این بخش ها انجام می دهد. همچنین در کشور آلمان، تمامی مالکیت های مربوط به ابداعات و اختراعات نیز در آلمان حفظ خواهد شد.

•    جذب مشتریان بین‌المللی: یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای قاره اروپا، آلمان می باشد. آلمان از نظر صنعت و اقتصاد و همچنین نوآوری، جزو پیشروترین کشورهای اروپایی می باشد و همیشه برای امور خود و شرکت های خود، مشتریان بسیار زیادی را از سراسر جهان، جذب می نماید. با ثبت شرکت در کشور آلمان، می توان سریعا به مقدار قابل توجهی سودآوری رسید و علاوه بر کسب اقامت دائم در آلمان، می توان از درآمدهای بسیار بالایی نیز برخوردار شد و همه این مزایا به این دلیل است که کشور آلمان، سیاست بسیار ویژه ای برای جذب مهاجر و مشتریان خارجی در زمینه های مختلف سرمایه گذاری دارد.

•    دریافت پشتیبانی و بودجه: در کشور آلمان، علاوه بر دولت این کشور، مراکز و موسسات معتبر دیگری نیز وجود دارد که از ایده ها و کارآفرینی ها دعوت به عمل می آورد. زمانی که یک ایده به عنوان پایه و اساس شرکت شما به ثبت می رسد، دولت آلمان روی شرکت و پروژه شما سرمایه گذاری انجام می دهد.

همچنین موسسات حامی مالی معتبری در آلمان وجود دارد که چنین امر مهمی را برای سرمایه گذاران و صاحبان شرکت انجام می دهد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در آلمان و مزایای آن، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

شما در حال مطالعه مقاله اقامت اروپا با ثبت شرکت می باشید.

ارائه ی طرح فعالیت اقتصادی به دولت آلمان برای اقامت آلمان با ثبت شرکت

ارائه ی طرح فعالیت اقتصادی به دولت آلمان برای اقامت آلمان با ثبت شرکت

فردی که اقدام به ثبت شرکت می نماید و عملا سرمایه گذاری را انجام می دهد، باید یک طرح اقتصادی و تجاری قابل قبولی را ارائه دهد و بتواند توجیه اقتصادی خوبی برای طرح خود داشته باشد تا بتواند اقدامات ثبت شرکت را انجام دهد.

اولین قدم این است که طرح تجاری برای ثبت شرکت، وارد اتاق بازرگانی دولت آلمان شود و در آنجا امور مربوط به صدور مجوزهای لازم انجام شود تا بتوان فعالیت و بیزینس مورد نظر را راه اندازی کرد.

بسیاری از طرح های تجاری که به حالت ثبت شرکتی می باشد، باید چنین اموری را حتما انجام دهند. برای کسب و کارهای خرد و کوچک مانند مغازه و ...، نیازمند اخذ مجوزهای مخصوص خود می باشد که دولت آلمان در این زمینه، اقدامات لازم را انجام می دهد.

مراحل عمومی ثبت شرکت در آلمان

مراحل عمومی ثبت شرکت در آلمان

برای ثبت شرکت نیز باید مراحلی انجام شود تا شرکت مورد نظر به ثبت برسد. صرف نظر از نوع شرکت و کسب و کار، لازم است اقدامات زیر صورت گیرد که این اقدامات عبارتند از:

•    در ابتدای امر باید آدرس محل اقامت خود را ثبت نمایید تا به طور دقیق برای دولت آلمان مشخص شود که فرد متقاضی قرار است در کدام منطقه ساکن شود.

•    در مرحله بعد لازم است که فرد متقاضی، مجوزهای لازم را برای فعالیت خود اشتغالی خود در کشور آلمان دریافت نماید تا بتواند مراحل تبدیل ویزای خود را که موقت است، به اقامت دائم انجام دهد. با دریافت این مجوز، این امکان وجود خواهد داشت که کسب و کار فرد، راه اندازی شده و شرکت فرد نیز ثبت شود.

•    در مرحله بعد می توان مجوزهای مربوط به تاسیس شرکت را در آلمان به دست آورد و فرد متقاضی می تواند اقدامات لازم را برای ثبت شرکت خود انجام دهد. اخذ مجوزهای لازم برای ثبت شرکت، باعث می شود که فرد بتواند کسب و کار خود را به طور رسمی در آلمان اغاز نماید.

•    در این مرحله، باید مراحل امور اداری ثبت شرکت در دفتر بازرگانی دولت آلمان انجام شود و فرم های لازم برای ثبت شرکت، تکمیل شود. تکمیل کردن فرم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید با دقت تکمیل شود.

•    برای برخی از مشاغل لازم است که مجوزهای دیگری نیز صادر شود. به عنوان مثال، شرکت هایی که در حوزه صنایع غذایی مشغول به فعالیت می شوند، فعالیت های اضافه تری را برای ثبت شرکت خود باید انجام دهند، مجوزهای لازم از بهداشت و ... از جمله مراحل اضافه تر ثبت شرکت می باشد.

•    در این مرحله، متقاضی باید شرکت را در سازمان های مالیاتی ثبت کند: متقاضی باید شرکت تجاری و کسب و کار خود را در اداره مالیات آلمان Finanzamt ثبت کند. لازمه این کار، تکمیل یک پرسشنامه 7 صفحه ای می باشد.

•    امور بعدی مربوط به امور مالیاتی و تشکیل پرونده مالیاتی شرکت می باشد. متقاضی باید اقدامات لازم را برای ثبت شرکت خود در سازمان مالیات آلمان انجام دهد و باید به اداره مالیات این کشور مراجعه کرده و اقدام به تکمیل فرم های مخصوص به آن نماید. پس از تکمیل پرونده مالیاتی، پرونده شرکت مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت برای شرکت، کد مالیاتی ثبت خواهد شد.

•    فرد متقاضی ثبت شرکت باید اقدام به افتتاح حساب بانکی تجاری نماید. داشتن حساب تجاری به نام شرکت ثبت شده، از جمله مراحل بسیار الزامی می باشد که برای پیگیری امور مالیاتی نیز لازم می باشد.

همچنین داشتن حساب حقوقی و حساب تجاری در آلمان، یک امتیاز بسیار مهم برای کسب اقامت آلمان با ثبت شرکت می باشد.
 شما می توانید برای انجام مراحل ثبت شرکت خود در آلمان و همچنین اطلاع از اقامت اروپا با ثبت شرکت و نیز، اقامت آلمان با ثبت شرکت، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت انواع شرکت در آلمان

نحوه ثبت انواع شرکت در آلمان

روش های مختلفی برای ثبت شرکت در آلمان وجود دارد که توسط آن ها می توان اقدام به ثبت شرکت و سرمایه گذاری نمود و به مراتب مراحل مربوط به اقامت آلمان با ثبت شرکت را انجام داد. انواع ثبت شرکت در آلمان شامل موارد زیر است:

ثبت شرکت با مسئولیت محدود  GmbH

یکی از بهترین روش های کسب اقامت در آلمان، از طریق ثبت شرکت می باشد که جزو بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت می باشد. یکی از روش های ثبت شرکت در آلمان، ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد. شرکتی به نام شرکت GmbH در آلمان وجود دارد که مربوط به همین حوزه می باشد. این شرکت یکی از بهترین شرکت ها برای ثبت شرکت هایی با کسب و کار خرد و کوچک می باشد. 

شرکت های دارای مسئولیت محدود نیز دارای مسئولین و افراد بسیار محدودی برای اداره شرکت مورد نظر می باشد.

تعداد افرادی که می توانند در چنین پروژه ای مشغول به کار شوند، حداکثر 3 نفر خواهند بود که یکی از آنان باید به عنوان مدیر به این شرکت معرفی شود و باقی افراد به عنوان شریک تجاری مشخص خواهند شد که تمامی این عناوین باید ثبت در اسناد رسمی شود و تحت تایید دولت آلمان قرار بگیرد. البته مالیات هایی به شرکت های دارای مسئولیت محدود تعلق خواهد گرفت که مهمترین آن، مالیات بر درآمد شرکت می باشد.

این مالیات توسط دولت آلمان مشخص خواهد شد و فرد موظف است تا در طول دوره های مشخص شده، اقدام به پرداخت آن نماید. البته مالیات در آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی، بسیار کم و ناچیز می باشد. نکته دیگر در مورد شرکت های دارای مسئولیت محدود این است که می توانند تمامی این 3 نفر، خارجی باشند و نیازی نیست از تبعه آلمانی باشند. 

ثبت شرکت UG

همان طور که به صورت مکرر گفته شد، برای اقامت در اروپا می توان از طریق ثبت شرکت اقدام کرد و یکی از روش های مهاجرت به آلمان و کسب اقامت دائم در این کشور، ثبت رسمی شرکت در این کشور می باشد. یکی از انواع این شرکت ها، شرکت UG می باشد که از بهترین شرکت ها برای ثبت رسمی و ایجاد کسب و کارهای خرد و کوچک می باشد.

این نوع شرکت نیز مانند شرکت GmbH می باشد که دارای مسئولیت های محدود می باشد. این شرکت ها نیز دارای مزایای بسیاری می باشند. تفاوتی بین شرکت UG و شرکت GmbH وجود دارد که یکی از آن ها این است که شرکت UG می تواند سرمایه گذاری کمتری در حوزه کاری خود انجام دهد و لازم نیست که سرمایه گذاری هنگفتی در این بخش صورت بگیرد.

همچنین مورد دیگری که باید در مورد آن ذکر کرد، این است که در شرکت UG، شرکت مورد نظر نیازی ندارد که حدود 25 درصد از سود سالانه خود را ذخیره نماید. زیرا سرمایه گذاری اندکی انجام داده است. در صورتی که در شرکت های GmbH چنین موردی نبوده و فرد باید سرمایه گذاری بیشتری برای ثبت شرکت خود انجام دهد و همچنین باید حدود 25 درصد از سود سالانه خود را دست نخورده باقی بگذارد.

قانونی در کشور آلمان وجود دارد که افرادی که قصد ثبت شرکت در آلمان را دارند، می توانند در صورت نداشتن سرمایه زیاد، در ابتدای امر اقدام به ثبت شرکت از طریق UG نمایند. سپس می توانند به مرور زمان با اضافه شدن سرمایه و اندوخته آن، شرکت مورد نظر را به شرکت GmbH تبدیل نمایند. البته لازم به گفتن است که تبدیل شرکت ها در آلمان، مشمول قوانینی سخت می باشد و قبل از انجام آن باید تحقیقات و بررسی های درست و دقیقی نیز در این زمینه صورت گیرد تا مشکلات احتمالی خاصی به وجود نیاید.
شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را برای ثبت شرکت در آلمان و اقامت اروپا با ثبت شرکت، در اختیار متقاضیان قرار دهد.

اقامت آلمان با ثبت شرکت

اقامت آلمان با ثبت شرکت

همان طور که در بخش های پیشین مقاله اقامت اروپا با ثبت شرکت گفته شد، یکی از بهترین روش ها برای اقامت در کشورهای اروپایی از جمله کشور آلمان این است که بتوان از طریق ثبت شرکت، اقدام به کسب اقامت دائم نمود. برای این کار، مهمترین و کلیدی ترین مرحله این است که یک طرح توجیهی اقتصادی قوی نیز داشته باشید و این طرح مورد تایید اداره بازرگانی دولت آلمان باشد. در این طرح های توجیهی لازم است که برنامه ها و پلن های کاری شرکت به مدت 3 سال آینده روشن و واضح باشد.

کشور آلمان دارای اقتصادی قوی و پایدار و رو به پیشرفت می باشد و از افرادی که دارای ایده های نو و جذابی می باشد، دعوت به عمل می آورد. دولت آلمان از نظر نیروی کاری و سرمایه گذار، با کمبود نیرو مواجه است و این یک فرصت استثنایی برای افرادی است که رویای زندگی در اروپا را دارند که می توانند از طریق ثبت شرکت، اقدام به اقامت در اروپا و به خصوص در کشور آلمان نمایند.

برای افرادی که به تازگی وارد آلمان می شوند و اقدام به ثبت شرکت می کنند، در ابتدا اقامت موقت صادر می شود و بعد از گذشت 3 الی 5 سال از اقامت در آلمان و تاسیس شرکت، فرد مورد نظر می تواند اقدامات لازم برای کسب اقامت دائم آلمان را انجام دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت شرکت در آلمان و همچنین کسب اقامت اروپا با ثبت شرکت، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

از جمله کشورهای اروپایی دیگری که برای ثبت شرکت مناسبند کدامند؟

از جمله کشورهای اروپایی دیگری که برای ثبت شرکت مناسبند کدامند؟

امروزه تجارت و فعالیت های مختلف اقتصادی و فعالیت در زمینه های دیگر، هیچ گونه مرزی را نمی شناسد و همیشه بیزینس بین المللی مورد هدف بسیاری از فعالان اقتصادی و تاجران بوده است. به همین دلیل این گونه افراد سعی دارند که بتوانند از طریق ثبت شرکت در کشورهای مختلف، کسب و کار خود را به خارج از مرزها گسترش دهند.

از مهمترین و کلیدی ترین دغدغه های یک فرد تاجر این است که در کدام کشور، شرکت تاسیس نماید تا بتواند بیشترین سوددهی و بازدهی را بدست آورد و از این طریق بتواند مهاجرت به دیگر کشورهای اروپایی را تجربه نماید.

ما در ادامه مبحث به بررسی برخی از کشورها خواهیم پرداخت که ثبت شرکت در آن می تواند برای افراد دارای مزایای متعددی باشد. البته تعداد کشورهای مناسب برای ثبت شرکت، تعداد بسیار زیادی می باشد اما ما در این مقاله به بررسی تعداد محدودی از آن خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت و انتخاب بهترین کشور برای تاسیس شرکت، به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید و تمامی مراحل تاسیس شرکت را به آنان واگذار نمایید.

ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان

یکی از بهترین کشورها در زمینه ثبت شرکت کشور گرجستان می باشد که یکی از مهمترین مزیت های این کشور، قرار گرفتن آن در بین دو قاره آسیا و اروپا می باشد و همچنین این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد.

از آنجایی که کشور گرجستان یک کشور توریستی می باشد و سالانه هزاران ایرانی جهت گردش و تفریح به کشور گرجستان سفر می کنند، به همین دلیل کشور گرجستان می تواند یکی از بهترین مقصدها برای افرادی باشد که قصد تاسیس شرکت در اروپا را دارند.

ثبت شرکت در کشور گرجستان دارای مزایای متعددی نیز می باشد که از جمله ان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    افرادی که اقدام به ثبت شرکت در کشور گرجستان می نمایند، می توانند به راحتی اقدام به دریافت اقامت در این کشور نمایند و همچنین می توانند حساب بانکی در این کشور افتتاح کنند.
•    کشور گرجستان به مراتب از بسیاری از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا ارزان تر و بصرفه تر می باشد.
•    تاسیس شرکت و ثبت آن بسیار آسان و در زمان کم انجام خواهد شد.
•    نیروی کار و تعلیم نیروی کار در این کشور بسیار کم هزینه می باشد.
•    میزان مالیات پرداختی شرکت ها در کشور گرجستان بسیار کم می باشد.
•    در گرجستان می توان به راحتی به دیگر کشورهای اروپایی دسترسی سریع پیدا کرد.

در کشور گرجستان می توان بدون هیچگونه پرداخت مالیاتی اقدام به ثبت شرکت نمود و مالیات سالیانه ای که بابت درآمد شرکت پرداخت می شود بسیار ناچیز می باشد. به همین دلیل یکی از کشورهای بسیار خود در زمینه اقامت اروپا با ثبت شرکت، کشور گرجستان می باشد. شرکت الست گروپ می تواند تمامی امور ثبت شرکت در کشور گرجستان را برای افراد به راحتی انجام دهد.

ثبت شرکت در مجارستان

یکی دیگر از محبوب ترین کشورهای اروپایی جهت ثبت شرکت در نزد ایرانیان، کشور مجارستان می باشد که امروز از تقاضای بسیار زیادی نیز برخوردار است. کشور مجارستان به دلیل دریافت مالیات بسیار اندک و قوانین معافیت های مالیاتی مختلف، مورد توجه بسیاری از افراد تاجر و صاحبان کسب و کار می باشد. افراد می توانند با ثبت شرکت در این کشور علاوه بر استفاده از مزایای قانونی این کشور، می توانند اقامت دائم این کشور را به همراه اعضای خانواده خود دریافت نمایند.
از مهمترین مزایای ثبت شرکت در کشور مجارستان می توان موارد زیر را اشاره کرد:
•    ارائه نمودن مالکیت تمام شرکت به فرد متقاضی بدون اینکه شریکی برای آن در نظر گرفته شود.
•    تاسیس بسیار آسان و سریع شرکت در کشور مجارستان که کمتر از یک هفته می توان اقدام به ثبت شرکت نمود.
•    دریافت مالیات بر درآمد بسیار کم در این کشور که یکی از بهترین کشورهای اروپایی در زمینه اخذ مالیات نامیده میشود.
•    می توان با سرمایه بسیار اندک در این کشور ثبت شرکت نمود و سرمایه گذاری کرد.
•    افتتاح حساب بانکی در این کشور 
•    کشوری ارزان و بصرفه در هزینه
•    دسترسی سریع و کامل به دیگر کشورهای اروپایی
•    کسب اقامت دائم در این کشور با شرایط بسیار آسان 
•    کشور مجارستان جز کشورهای شینگن اروپا می باشد که با کسب اقامت در این کشور می توان به راحتی دیگر کشورهای اروپایی سفر نمود.
•    پس از گذشت 3 سال از تاسیس شرکت می توان اقدام به دریافت اقامت دائم نمود.
شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه ثبت شرکت در کشور مجارستان و اقامت دائم در این کشور راهنمای بسیار خوبی برای همه افراد باشد.

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا

کشور اسپانیا به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب در قاره اروپا، به یکی از محبوب ترین کشورها جهت سرمایه گذاری و تاسیس شرکت شده است. این کشور دارای مزایای بسیار متعددی در زمینه بیزینس می باشد. مهمترین دلیل شرایط عالی این کشور در زمینه ثبت شرکت این است که دولت اسپانیا از کسب و کار و جدید و کارآفرینی حمایت ویژه ای به عمل می آورد و همچنین نیازی به پرداخت هزینه های بسیار سنگین برای ثبت شرکت در این کشور نخواهد بود.

کشور اسپانیا که عضو اتحادیه اروپا می باشد جز 5 اقتصاد برتر قاره اروپا می باشد و از لحاظ اقتصادی جز بیست اقتصاد برتر جهان می باشد. به همین دلیل سالانه متقاضیان زیادی به این کشور مراجعه می نمایند و یکی از بهترین کشورها در جهت اقامت اروپا با ثبت شرکت می باشد.

ثبت شرکت در کشور اسپانیا دارای مزایا و ویژگی های متعددی می باشد که از جمله آنان می توان موارد زیر اشاره نمود:
•    دسترسی آسان و کامل به بازارهای اروپایی
•    قابلیت ایجاد برند در کشور اسپانیا
•    امکان افتتاح حساب بانکی بصورت شخصی و شرکتی
•    عدم نیاز به سرمایه هنگفت جهت تاسیس شرکت
•    امکان دریافت اقامت دائم بعد از کذشت 3 سال تاسیس شرکت
•    بعد از گذشت 5 سال از تاسیس شرکت در اسپانیا، می توان درخواست پاسپورت کشور اسپانیا نمود.
•    دریافت ویزای شینگن برای خود و تمامی اعضای خانواده خود
•    ارائه مالکیت 100 درصدی به فردی که شرکت را تاسیس نموده و هیچ گونه شراکتی در نظر نخواهد گرفت
•    امکان سفر راحت به دیگر کشورهای جهان
•    دارای قوانین تجارتی و گمرکی آسان نسبت به سایر کشورهای اروپایی
کشور اسپانیا حامی کارآفرینان می باشد و عملا از آنان حمایت های بسیاری به عمل می آورد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه ثبت شرکت در اسپانیا و کسب اقامت دائم در این کشور راهنمای بسیار خوبی برای افراد متقاضی باشد.

ثبت شرکت در لهستان

ثبت شرکت در لهستان

یکی دیگر از گزینه های بسیار مناسب و ایده آل برای ثبت شرکت در کشورهای اروپایی و اقامت اروپا با ثبت شرکت، تاسیس نمودن شرکت در کشور لهستان می باشد. این کشور دارای متقاضیان بسیاری نیز می باشد که در نهایت می توان اقدام به دریافت اقامت دائم در این کشور نمود. ثبت شرکت در این کشور در سریع ترین زمان ممکن اتفاق خواهد افتاد و توسط آن می توان برای تمامی اعضای خانواده اقدام به دریافت اقامت دائم نمود.
از جمله مزایای ثبت شرکت در کشور لهستان می توان موارد زیر را نام برد:
•    امکان افتتاح حساب بانکی در کشور لهستان 
•    فراهم آمدن شرایط تحصیل برای تمامی اعضای خانواده
•    به دلیل عضویت لهستان در پیمان شینگن، می توان در تمامی کشورهای حوزه شینگن به راحتی تردد نمود.
•    علاوه بر افتتاح حساب در کشور لهستان، می توان در دیگر کشورهای اروپایی اقدام به افتتاح حساب بانکی نمود.
•    عدم حضور فیزیکی بصورت دائم در این کشور
•    بعد از گذشت 5 سال می توان اقدام به دریافت اقامت دائم و پاسپورت به همراه اعضای خانواده نمود.
شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند تمامی امور مربوط به ثبت شرکت و کسب اقامت در کشور لهستان و دیگر کشورهای اروپایی را برای شما عزیزان به راحتی انجام دهد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد اقامت اروپا و نحوه ثبت شرکت در اروپا مباحث مهمی را اشاره کنید و متوجه شدیم که یکی از بهترین روش های دریافت اقامت دائم در کشورهای اروپایی، ایجاد و ثبت شرکت در کشورهای اروپایی می باشد.

ثبت شرکت در دیگر کشورها مخصوصا کشورهای اروپایی دارای مزایای بسیار متعددی می باشد و به دلیل پیشرفت اقتصادی کشورهای پیشتاز اروپایی، یکی از بهترین و محبوب ترین روش های مهاجرت برای افرادی می باشد که قصد پیشرفت در زندگی خود را دارند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت اروپا با ثبت شرکت، و همچنین مراحل ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید و با مراجعه به این شرکت معتبر، تمامی مراحل لازم برای تاسیس شرکت در اروپا را انجام دهید.