اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مهاجرت با سرمایه گذاری کم

مهاجرت با سرمایه گذاری کم

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی موضوع مهاجرت با سرمایه گذاری کم بپردازیم.

مهاجرت با استفاده از روش سرمایه گذاری در کشورهای خارجی امکانپذیر است و شخص در صورتی که توانایی انجام این سرمایه گذاری را داشته باشد، می تواند با استفاده از روش سرمایه گذاری به کشور مورد نظر مهاجرت کرده و اقامت آن کشور را اخذ نماید.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی موضوع مهاجرت با سرمایه گذاری کم بپردازیم.

مهاجرت با استفاده از روش سرمایه گذاری در کشورهای خارجی امکانپذیر است و شخص در صورتی که توانایی انجام این سرمایه گذاری را داشته باشد، می تواند با استفاده از روش سرمایه گذاری به کشور مورد نظر مهاجرت کرده و اقامت آن کشور را اخذ نماید.

در صورتی که شما نیز به دنبال مهاجرت با سرمایه گذاری کم هستید، می توانید در ادامه مقاله با شرکت مهاجرتی الست گروپ همراه باشید تا روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دریابید تا بتوانید از طریق آن اقدام به اخذ اقامت کشور هدفتان نمایید. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی در این راستا شناخته می شود.

امروزه با پیشرفت زندگی و سطح خواسته های انسان، افراد همواره به دنبال یافتن راه های بهتر برای پیشرفت در زندگی خود بوده و سعی در این داشته اند که تا حد امکان از سکونت و ماندن در جاهایی که فرصت کمی در اختیار آن هاست، چشم پوشی کرده و به دنبال یافتن مسیرهای بهتر بوده و برای پیشرفت، عازم کشورهای با امکانات بیشتر و بهتر شوند.

از جمله اهداف مورد نظر برای انسان ها می توان به مواردی مانند پیشرفت در سطح کیفی زندگی، بهبود یافتن شرایط اشتغال، یافتن آرامش، آشنایی با کشورهای دیگر و آداب و رسوم آن ها، ایجاد آینده بهتر برای خود و خانواده و غیره اشاره داشت. افراد برای این که بتوانند قادر به مهاجرت باشند، باید ویزای کشور مورد نظر خود را دریافت کرده و اقدام به مهاجرت نمایند.

اینفوگرافیک مهاجرت با سرمایه گذاری کم

اینفوگرافیک مهاجرت با سرمایه گذاری کم

دریافت ویزا نمی تواند خیلی هم ساده باشد، شخص باید با توجه به هدف، نوع و میزان زمان مورد نظر برای مهاجرت خود، از طریق یکی از راه های مهاجرتی اقدام به دریافت ویزا نماید. مراحل انجام این کار تا زمان دریافت ویزا یک پروسه خاص می باشد که در بیشتر مواقع بهتر است که تجربه قبلی در این کار موجود باشد تا احتمال رد شدن تقاضای شما و از دست رفتن زمان و سرمایه شما به حداقل ممکن برسد.

شرکت الست گروپ یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی می باشد که در زمینه اقدام برای انواع ویزاها، دارای سابقه و تجربه بسیار خوبی می باشد و می تواند به علاقه مندان مهاجرت کمک کند تا بتوانند به راحتی مقدمات لازم برای مهاجرت را فراهم نموده و با دریافت ویزا، اقدام به مهاجرت نمایند.

ویدئو مهاجرت با سرمایه گذاری کم

شرکت الست گروپ، در زمینه مهاجرت با روش سرمایه گذاری نیز دارای تجربیاتی می باشد. اگر به دنبال این هستید که با این روش اقدام به مهاجرت نموده و از مزایای آن بهره مند شوید، می توانید با عضویت در سایت الست گروپ، از مشاوره رایگان متخصصین و کارشناسان شرکت الست گروپ بهره بگیرید.

برای آشنایی با روش مهاجرت با سرمایه گذاری کم، با ما همراه باشید.

عناوین:
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
بهترین کشورها برای مهاجرت با سرمایه گذاری کم
مهاجرت با سرمایه گذاری کم در آلمان
مهاجرت با سرمایه گذاری کم در کانادا
سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت با سرمایه گذاری کم با ما همراه باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

همان طور که اشاره شد، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های دریافت ویزا برای کشور مورد نظر برای یک فرد می باشد. برای داشتن شرایط این نوع از مهاجرت، شخص باید توانایی مالی در حد قابل قبولی داشته باشد تا بتواند برای آن اقدام نماید.

از آنجا که در سال های اخیر، تقاضا و درخواست ویزا برای کشورهای مختلف افزایش یافته است، می توان گفت که شرایط روز به روز برای مهاجرت دشوارتر می گردد. از این رو معمولا باید به سراغ روشی رفت که متقاضی کمتری دارد و مراحل انجام آن نیز دشواری چندانی نداشته باشد.

در صورتی که شما دارای توانایی مالی مناسبی باشید، بدون نیاز به داشتن مهارت، تخصص و شرایط خاص دیگر می توانید برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برای کشور دلخواه خود اقدام نمایید.

این را باید در نظر داشته باشید که اگر به دنبال کم هزینه ترین روش بین روش های مهاجرتی هستید، باید از روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری صرف نظر نمایید و از روش های دیگر مهاجرت استفاده نمایید. اما اگر هزینه و بحث مالی برای شما اهمیت چندانی ندارد، می توانید از این طریق به آسانی اقدام به مهاجرت نمایید.

در ادامه مقاله و با کمک متخصصین موسسه الست گروپ، به معرفی کشورهایی می پردازیم که از طریق سرمایه گذاری کم در آن ها می توانید اقدام به دریافت ویزا از طریق سرمایه گذاری کم نموده و عازم مقصد خود شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بهترین کشورها برای مهاجرت با سرمایه گذاری کم

بهترین کشورها برای مهاجرت با سرمایه گذاری کم

امروزه با توجه به سختی زندگی، افراد زیادی به دنبال مهاجرت به خارج هستند و می خواهند بدانند که برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کم، چه شرایطی مورد نیاز است. همان طور که می دانیم، کشورها در زمینه مخارج زندگی، حداقل سرمایه مناسب برای سرمایه گذاری و غیره با هم تفاوت دارند.

هدف ما در این مقاله این است که بررسی کنیم تا متوجه شویم کدام کشورها گزینه های مناسب تری هستند تا بتوانیم با کمترین میزان مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری، اقامت آن کشورها را اخذ نموده و برای مهاجرت اقدام نماییم.

در این میان می توان کشورهای مختلفی را نام برد، اما در این میان هدف های اصلی ما کشورهای کانادا و آلمان می باشند که دو کشور پیشرفته و با کیفیت بالا برای زندگی می باشند و بهتر است برای مهاجرت با روش سرمایه گذاری به این دو کشور مهاجرت انجام شود.

مهاجرت با سرمایه گذاری کم در آلمان

مهاجرت با سرمایه گذاری کم در آلمان

آلمان کشوری بسیار پیشرفته و پرجمعیت می باشد که در قاره اروپا قرار دارد و دارای شانزده ایالت می باشد. پایتخت این کشور، برلین می باشد که مهمترین شهر این کشور نیز محسوب می شود. جمعیت این کشور در حدود هشتاد و دو میلیون نفر است که چیزی در حدود  کمتر از هشت درصد از کل این جمعیت را مهاجران تشکیل می دهند.

آلمان یکی از مهمترین و اقتصادی ترین کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می گردد. سطح کیفی زندگی در این کشور بسیار بالا بوده و دارای نظام آموزشی قدرتمندی می باشد که تحصیل در آن رایگان است. شرکت های بی شمار زیادی در این کشور وجود دارند که از میان این شرکت ها، برندهای برتر در سطح جهان در میان آن ها به چشم می خورد که دارای نام و آوازه خاصی در دنیا هستند.

همه ما با شرکت های خاص خودرو سازی این کشور آشنایی داریم و می دانیم که سطح کیفیت آن ها به چه صورت است و نیازی به بیان این موارد نیست.

شرکت های خودرو سازی از قبیل مرسدس بنز، بی ام دبلیو، پورشه که همگی در مورد کیفیت این خودروها شنیده ایم و یا احتمالا خودمان با آن ها روبرو بوده ایم و خودمان کیفیت آن ها را لمس نموده ایم و یا به طور مثال خیلی از ما از برندهای ماشین های اصلاح ساخت این کشور آشنایی داریم و می دانیم که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. به طوری که دارای طول عمر بسیار بالا و کیفیت و کارایی بسیار بالایی هستند.

همه موارد ذکر شده نشان از کیفیت بالای محصولات این کشور داشته و می توان سطح بالای اقتصادی این کشور را درک نمود. زندگی در کشور آلمان می تواند آرزوی هر انسان مدرن و امروزی باشد. همه ما احتمالا به این موضوع فکر کرده ایم و با خود گفته ایم که ای کاش می شد ما نیز بتوانیم به این کشور مهاجرت کنیم و در آنجا ساکن شویم.

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری از جمله روش هایی است که می توان به کمک آن اقامت کشور آلمان را دریافت کرد. برای این که بتوانید به کمک سرمایه گذاری در آلمان به این کشور مهاجرت نمایید، راه های مختلفی موجود می باشند.

از جمله روش های موجود از این طریق می توان به مواردی مانند راه اندازی و به وجود آوردن کسب و کاری که دارای مجوز صنفی باشد، اشاره کرد که با کمک این روش می توان اقدام به مهاجرت و اقامت در آلمان نمود.

از راه های دیگر سرمایه گذاری در کشور آلمان می توان به روش های دیگری نیز اشاره نمود. روش هایی مانند ثبت شرکت که این شرکت ها دارای انواع گوناگونی مانند شرکت تضامنی، مسئولیت محدود و غیره می باشد که شما برای ثبت شرکت باید مبلغی در حدود بیست و پنج هزار یورو را در نظر داشته باشید. اما راهه ای دیگری نیز وجود دارند.

اگر شما دارای شرکت یا کارخانه در کشور خودتان باشید، می توانید برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری از راه ایجاد شعبه و نمایندگی در کشور آلمان اقدام نمایید. این روش نیز می تواند موجب مهاجرت و اقامت در کشور آلمان شود.

به هر صورت اگر شما از روش سرمایه گذاری در کشور آلمان استفاده نمایید و اقدام به مهاجرت کنید، یک مزیت ویژه در اختیار شماست که شما می توانید به شکل همزمان با خانواده در آلمان اقامت داشته باشید و این مزیت به خصوص برای ما ایرانیان، یکی از اصلی ترین خواسته ها می باشد.

هنگامی که شما از طریق سرمایه گذاری در آلمان اقامت می کنید، این اقامت به شکل موقت است. برای این که بتوانید اقامت دائم آلمان را دریافت کنید، باید به مدت پنج سال مالیات پرداخت نمایید. پس از پنج سال اقامت دائم را دریافت می کنید و می توانید پاسپورت این کشور و تابعیت آن را دریافت کنید. در ادامه به شرح راه های مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

پس با ادامه مقاله همراه باشید تا بتوانید اطلاعاتی در این مورد کسب کنید. در صورت داشتن سوال و مشکل می توانید با مشاورین شرکت الست گروپ در ارتباط باشید. ما با شما هستیم تا بتوانید در مسیر مهاجرت خود بدون به وجود آمدن کوچکترین مشکلات؛ با موفقیت به هدف خود برسید.

حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت

حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت

افرادی که علاقه مند به مهاجرت به آلمان هستند، می توانند از طریق سرمایه گذاری اقدام نمایند. اقدام به ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری های دیگر به شرطی منجر به دریافت اقامت می شوند که اثبات شود فعالیت و دستاوردهای آن سبب پیشرفت اقتصاد آلمان می شود یعنی با تزریق این دارایی از طرف شخص، روند مثبتی در اقتصاد آلمان ایجاد گردد.

به نظر می رسد که حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در آلمان چیزی در حدود سیصد و پنجاه هزار یورو باشد. 

ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در آلمان

ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در آلمان

به طور کلی ثبت شرکت برای مهاجرت با کمک سرمایه گذاری کم در آلمان امکانپذیر است اما راه اندازی کسب و کار در آلمان توسط ایرانیان سخت می باشد. آلمان اجازه افتتاح حساب در بانک را توسط ایرانیان نمی دهد. البته این حساب برای فعالیت شرکت لازم است اما راهی برای ایجاد آن وجود ندارد.

پس می توان گفت که این گزینه نمی تواند برای ایرانیان مناسب باشد. به طور کلی برای شروع یک کسب و کار، چیزی در حدود بیست و پنج هزار یورو لازم است و این را هم باید در نظر داشت که کشور آلمان به دلیل این که یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است، هر کسب و کاری نمی تواند مجوز دریافت نماید.

آلمان تنها به کسب و کاری مجوز می دهد که فعالیتش به نفع اقتصاد آلمان باشد. پس از آنجایی که افتتاح حساب بانکی برای افراد ایرانی غیرممکن است، این روش بسیار دشوار خواهد بود.

مواردی که در سرمایه گذاری به وسیله ایجاد شرکت با مسئولیت محدود وجود دارد

مواردی که در سرمایه گذاری به وسیله ایجاد شرکت با مسئولیت محدود وجود دارد

I.    شرکت های با مسئولیت محدود، دارای یک مزیت خاص و خوب هستند که سرعت پیشرفت در مراحل ثبت آن بسیار بالا بوده و مراحل نسبتا ساده ای دارد.
II.    ویژگی دیگر این نوع از شرکت ها این است که می توانند توسط چند نفر به صورت شراکتی ثبت شوند.
III.    بیشترین تعداد شرکا در این شرکت ها سه نفر است. همچنین یک نفر می تواند به عنوان مدیر معرفی شود. تمام این افراد باید در یک محضر معتبر ابتدا به عنوان شریک معرفی شوند.
IV.     برای راه اندازی یک شرکت با مسئولیت محدود در کشور آلمان، به چیزی در حدود دو تا سه هفته زمان نیاز است.
V.    هزینه‌ی ابتدایی برای ثبت شرکت در کشور آلمان ۲۵۰۰۰ یورو است.

مواردی که در سرمایه گذاری به وسیله ایجاد شرکت سهامی عام (AG) وجود دارد

مواردی که در سرمایه گذاری به وسیله ایجاد شرکت سهامی عام (AG) وجود دارد

این گونه از شرکت ها برای افرادی مناسب هستند که در کار خود حرفه ای هستند و یا قبلا سابقه کسب و کار را به شکل حرفه ای داشته اند و می توانند به خوبی از عهده مدیریت یک شرکت بربیایند.
I.    کمترین میزان سرمایه اولیه برای تاسیس این نوع شرکت پنجاه هزار یورو است.
II.    در آغاز کار، به پنج نفر عضو نیاز خواهید داشت.
III.    سهام این نوع شرکت ها در همان شروع کار باید در بورس آلمان ثبت شوند.
IV.    اساسنامه اولیه این نوع شرکت ها باید در دادگاه و یا در دفترخانه اسناد رسمی ثبت گردد.
V.    مراحل ثبت این نوع شرکت ها هم مانند مراحل شرکت های با مسئولیت محدود است.

سرمایه گذاری در آلمان با استفاده از روش کارآفرینی

سرمایه گذاری در آلمان با استفاده از روش کارآفرینی

به وجود آوردن موقعیتی که کارآفرینی محسوب شود، یکی از بهترین راه ها برای اشخاصی می باشد که می خواهند از طریق روش سرمایه گذاری در کشور آلمان به آنجا مهاجرت نموده و به کار و زندگی در این کشور بپردازند. در صورتی که فرد قبلا به وسیله روش های قانونی به آلمان وارد شده باشد و مقیم آنجا باشد، می تواند درخواستی را همراه با طرح کارآفرینی به اداره مهاجرت آلمان تحویل دهد.

بررسی طرح های کارآفرینی در کشور آلمان به عهده وزارت اقتصاد و اتاق بازرگانی و صنایع می باشد. مواردی که توسط این وزارتخانه بررسی می شوند عبارتند از:

•    داشتن تجربه و پیشینه برای شخص به عنوان کارآفرین
•    میزان سرمایه ای که شخص می خواهد سرمایه گذاری کند.
•    میزان تاثیر فعالیت کارآفرین روی وضعیت اقتصادی، توسعه صنعت و غیره
•    میزان تاثیر فعالیت کارآفرین در زمینه نوآوری و تحقیق
در کل باید این را در نظر داشت که کسب و کاری که به وسیله فرد کارآفرین راه اندازی می شود، باید به اندازه ای قدرتمند باشد که بتواند تاثیر مثبتی در اقتصاد آلمان داشته باشد و همچنین این طرح باید به گونه ای برنامه ریزی شده باشد که منجر به اشتغال شهروندان آلمانی گردد. این روش می تواند یکی از راه های مهاجرت با سرمایه گذاری کم باشد.

سرمایه گذاری به وسیله روش خرید سهام و اوراق قرضه

سرمایه گذاری به وسیله روش خرید سهام و اوراق قرضه

از دیگر روش های سرمایه گذاری در آلمان می توان به خرید سهام و اوراق قرضه اشاره نمود که این روش می تواند برای تنوع و افزایش سرمایه انجام شود. این روش به وسیله دولت آلمان کاملا حمایت می شود.

اوراق قرضه ای که در این کشور تهیه می شوند، معتبر بوده و تمامی افراد از سرتاسر دنیا می توانند آن را خریداری کنند. باید گفت که شما به وسیله خرید اوراق قرضه نمی توانید اقامت آلمان را دریافت کنید و به این منظور باید از سایر روش ها اقدام نمایید.

مزیت های مهاجرت با سرمایه گذاری کم به آلمان

مزیت های مهاجرت با سرمایه گذاری کم به آلمان

سرمایه گذاری در آلمان و اخذ اقامت و تابعیت و پاسپورت این کشور همواره مورد توجه بوده است. از جمله این موارد می توان به صنعتی بودن این کشور اشاره کرد.

•    این کشور صنعتی ترین کشور و در واقع قطب صنعت اروپا محسوب می شود.

•    می توانید به کمک این روش به حوزه شنگن رفت و آمد کنید.

•    احتیاجی به اقامت قبلی پیش از سرمایه گذاری وجود ندارد.

•    پس از سه سال، امکان درخواست اقامت دائم آلمان برای شما مقدور است.

•    بعد از هشت سال اقامت در آلمان، خواهید توانست تا پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

•    این کشور دارای موقعیت های شغلی بسیاری می باشد و این امر موجب شده است تا بیکاری در آن بسیار کم باشد.

•    بعد از سرمایه گذاری، بدون وقفه می توان درخواست ویزا برای خانواده را داد و به همراه خانواده به آلمان مهاجرت نمود.

•    مزیت دیگر این روش، شهروندی آلمان و بهره بردن از مزایای آن می باشد.

اگر شما نیز به دنبال مهاجرت با سرمایه گذاری کم می باشید، می توانید کشورهای دیگری را نیز انتخاب کنید اما هیچ کدام به کیفیت آلمان نخواهند بود. از مشاوره با شرکت الست گروپ غافل نشوید.

مهاجرت با سرمایه گذاری کم در کانادا

مهاجرت با سرمایه گذاری کم در کانادا

 درست است که کانادا جزو ارزانترین کشورها برای مهاجرت به روش سرمایه گذاری نیست، اما شرایط مختلفی مانند سطح کیفیت بالای زندگی، ثبات اقتصادی، وجود طبیعت و منابع طبیعی باعث شده اند که سرمایه گذاری در این کشور بسیار معقول و منطقی به نظر برسد.

اگر شخص با دقت و تحقیق قبلی در زمینه های خاص در این کشور سرمایه گذاری کند، می تواند خود را به موفقیت های بسیار بزرگی برساند و زندگی خود را متحول کند.

دولت کانادا برای پیشرفت بیشتر و همچنین رشد اقتصادی کشور، همواره در تلاش است تا افرادی را جذب نماید که قصد سرمایه گذاری در خاک این کشور را داشته باشند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا می تواند به طرق مختلفی انجام شود که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت. در کل چند روش برای سرمایه گذاری در کشور کانادا وجود دارد که این روش ها به روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مشهور شده اند.

روش هایی مانند مهاجرت از طریق استارت آپ ها، مهاجرت از طریق خود اشتغالی، خرید بیزنس،  مهاجرت از طریق ثبت شرکت و مهاجرت کارآفرینی. در ادامه با شرح این روش ها با ما همراه باشید.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کانادا

حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کانادا

میزان هزینه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کشور کانادا از سایر کشورهای دنیا پایین تر است و این مبلغ در حدود صد الی سیصد و پنجاه هزار دلار می باشد که در صورت استفاده از روش استارت آپ، این هزینه می تواند به سی هزار دلار نیز کاهش یابد.

در صورتی که شخص بتواند این هزینه را تقبل کند، خواهد توانست تا اقامت کشور کانادا را گرفته و در این کشور ساکن شود.

میزان هزینه ها در روش های مختلف و همچنین در استان های مختلف بسیار متنوع  می باشد. برای مثال اگر شما بخواهید کارآفرینی را در کبک انجام دهید، میزان هزینه آن با هزینه کارآفرینی در ساسکاچوان متفاوت است. اگر به دنبال مهاجرت با سرمایه گذاری کم هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

روش مهاجرت سرمایه گذاری کانادا به وسیله استارت آپ و قواعد کلی آن

روش مهاجرت سرمایه گذاری کانادا به وسیله استارت آپ و قواعد کلی آن

کشور کانادا یکی از برترین کشورها در زمینه ایجاد شغل و کسب و کار محسوب می گردد. یکی از راهه ای مهاجرت به روش سرمایه گذاری، روش استارت آپ است.

معنای استارت آپ این است که اگر فرد دارای ایده های خلاقانه و نوآورانه که دارای بهره وری بالا در سطح جهانی است، باشد و بتواند باعث ایجاد پیشرفت اقتصادی گردد، یعنی به نوعی سود آور باشد، می تواند با جذب اسپانسر برای ایده خود اقدام به نوعی سرمایه گذاری در کانادا نماید.

در صورت تایید شدن این استارت آپ، شخص می تواند اقامت کانادا را به دست آورد. لزومی ندارد که حتما ایده، زاییده ی ذهن شخص باشد. وی می تواند با به دست آوردن حقوق معنوی یک ایده نیز از آن بهره بگیرد.

از مزایای این ویزا این است که قابلیت صدور برای خود فرد و خانواده اش را دارد. علاوه بر این، با استفاده از این نوع ویزا می توان اقامت دائم را دریافت نمود و مورد دیگر این است که شما محدود به یک استان خاص نخواهید بود و به نوعی این روش می تواند بهترین نوع سرمایه گذاری در کانادا باشد.

بهتر است تا زمانی که اقامت دائم شما تائید شود، درخواست ویزای کار داده شود تا بتوانید زودتر وارد کانادا شوید. برای واجد شرایط بودن شخص، مواردی لازم است که بدانیم. این موارد به شرح زیر است:

در ابتدا شخص باید برای این کار تقاضا نامه تکمیل نماید و طرح خلاقانه خود را ثبت کند تا طرح وی مورد بررسی قرار بگیرد.

این طرح باید توانایی رقابت با رقبا را در ابعاد بین المللی دارا باشد.

داشتن مدرک زبان (فرانسوی یا انگلیسی) برای  متقاضی با داشتن نمره قابل قبول الزامی می باشد.

داشتن توانایی مالی در حدود 13 الی 35 هزار یورو در حساب بانکی و ارائه مدارک آن ضروری می باشد.

تضمین امکان ایجاد اشتغال در طرح مربوطه برای شهروندان کانادایی الزامی است که تعداد آن ها بر اساس استان مشخص می شود.

از مطلب فوق می توان نتیجه گرفت که اگر شخص بتواند برنامه و روش (استارت آپ) خلاقانه ای را ارائه دهد که در سطح جهانی توانایی رقابت را داشته باشد، با رعایت شرایط بیان شده می تواند برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند که این روش می تواند یکی از بهترین روش های مهاجرت باشد که مهاجرت با سرمایه گذاری کم محسوب می گردد.

مهاجرت از طریق خود اشتغالی

قابلیت مهاجرت به وسیله خود اشتغالی، مختص اشخاصی می باشد که بخواهند از راه هایی مانند سابقه ورزشی، فرهنگی و هنری در کشور کانادا سرمایه گذاری کنند. هر یک از این موارد شرایط مخصوص خود را دارند. این مورد نیز می تواند یکی از روش های مهاجرت با سرمایه گذاری کم محسوب گردد.
خود اشتغالی برای فرهنگیان و هنرمندان
افراد هنرمند و افرادی که در زمینه فرهنگ فعالیت دارند، می توانند با داشتن شرایط زیر اقدام نمایند:
•    وجود دو سال سابقه کار حرفه‌ای 
•    داشتن مدرک زبان با نمره قابل قبول
•    ارائه تمکن مالی در حدود سی هزار دلار برای یک سال مخارج مورد نیاز خود شخص و خانواده وی

خود اشتغالی برای ورزشکاران

برای ورزشکاران داشتن شرایط زیر الزامی می باشد:
•    داشتن حداقل دو سال سابقه حضور در تیم ملی یا قرارداد با لیگ برتر 
•    داشتن مدرک زبان با نمره قابل قبول
•    ارائه تمکن مالی در حدود سی هزار دلار برای یک سال مخارج مورد نیاز خود شخص و خانواده وی

مهاجرت کارآفرینی

مهاجرت کارآفرینی

مهاجرت از طریق ویزای کارآفرینی نیز یکی از روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. استان های مختلف در کشور کانادا، شرایط را به گونه ای فراهم کرده اند که مهاجران خارجی با کمترین سرمایه ممکن بتوانند اقدام به راه اندازی کسب و کار در کانادا نمایند و موجب پیشرفت این کشور شوند.

در صورتی که شخص متقاضی دارای تخصص و همچنین انگیزه کافی برای ایجاد کسب و کار باشد، واجد شرایط برای مهاجرت از طریق کارآفرینی می باشد. علاوه بر تخصص و انگیزه، داشتن سرمایه کافی برای کارآفرینی الزامی می باشد. این سرمایه با توجه به استان متفاوت می باشد. در کل مهاجرت به روش کارآفرینی نیز می تواند راهی برای مهاجرت با سرمایه گذاری کم باشد.

مزایای ویزای کار آفرینی

این نوع از ویزا دارای مزایای خاص خود می باشد که شامل موارد زیر است:
یکی از اصلی ترین مزیت های این ویزا، نوع سیستم اقتصادی کشور کانادا است. کانادا، با داشتن قانون های کمکی و حمایت از کسب و کارهای جدید باعث شده تا کارآفرینی، قدرت تحرک و مانور زیادی را داشته باشد و بتواند به خوبی پیشرفت کند.

مزیت دیگر این ویزا، قرار گرفتن امکانات و قابلیت های منحصر به فردی می باشد که از سمت دولت این کشور به کارآفرینان داده می شود تا به وسیله این امکانات و قابلیت ها بتوانند کار خود را با قدرت انجام دهند.

همین ویژگی ها باعث شده تا کشور کانادا وضعیت بسیار مناسبی برای پیشبرد اقدامات نوین و ایده های جدید باشد. پس اگر احساس می کنید ایده ای برای کارآفرینی دارید، می توانید روی ویزای کار آفرینی کانادا حساب کنید.

ویژگی و امتیاز دیگر کانادا این است که کانادا دارای روابط اقتصادی و تجاری مفید با سایر کشورها می باشد. این وضعیت و روابط باعث شده اند که کانادا به راحتی به مارکت های بین المللی دسترسی داشته باشد و این قابلیت می تواند به افرادی که دارای ویزای کار آفرینی هستند، بسیار کمک کند تا آن ها بتوانند از طریق این مسیر جهانی به موفقیت های فوق العاده ای برسند.

عامل دیگری که باعث می شود تا ویزای کارآفرینی کانادا عالی و مقرون به صرفه باشد، این است که شما برای سرمایه گذاری احتیاجی به سرمایه خیلی زیادی ندارید. هزینه برای این روش در مقایسه با کشور آمریکا بسیار پایین تر و اقتصادی تر است.

اما مزیت مهم دیگر این است که خانواده شخص متقاضی نیز می توانند به همراه وی به کانادا رفته و ساکن آنجا شوند.

معرفی برنامه های کارآفرینی کانادا

معرفی برنامه های کارآفرینی کانادا

همان گونه که گفته شد، دولت کانادا برای پیشرفت شرایط اقتصادی و کسب و کار در استان های این کشور، اقدام به ایجاد برنامه های کار آفرینی ویژه ای نموده است.

در استان های این کشور، شرایط دارای تفاوت هایی بوده و همه آن ها دارای شرایط یکسان نیستند. در ادامه مقاله به بررسی شرایط مورد نیاز برای هر یک از استان ها خواهیم پرداخت تا اطلاعاتی در مورد جزئیات آن ها به دست آوریم. می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس بگیرید.

برنامه کارآفرینی استان کبک

•    داشتن توانایی مالی به میزان 900 هزار دلار کانادا که هرچه میزان دارایی فرد بیشتر باشد، به همان میزان مزیت بیشتری برای وی خواهد داشت.
•    داشتن یک طرح مشخص که با آن بتوان کسب و کاری راه اندازی کرد و یا اقدام به خرید کسب و کار نمود.
•    واریز 200 هزار دلار کانادا برای این که  تضمینی باشد و در صورت موفقیت پروژه، این مبلغ به شخص برگردانده خواهد شد.
•    داشتن پیشینه مدیریتی که فرد در مدت پنج سال گذشته از مدیریت خود به مدت دو سال سابقه سود آوری داشته باشد.
•    اگر بخواهید کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید، به میزان 25 درصد و اگر بخواهید سهمی از کسب و کاری که از قبل وجود داشته است را بخرید، باید به میزان 51 درصد از سهام (مالکیت) آن کسب و کار را داشته باشید.
•    شرایطی مثل سن، مدرک تحصیلی، میزان تسلط بر زبان فرانسوی یا انگلیسی، ساکن بودن افراد خانواده در استان کبک  و همچنین وجود دارایی و سرمایه بیشتر، جزو امتیازات محسوب خواهند شد.

برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا

•    شخص برای برنامه کارآفرینی این استان نیازمند به داشتن 600هزار دلار کانادا می باشد.
•    شرط بعدی این است که فرد باید به مدت سه سال مدیریت و یا مالکیت کسب و کاری را داشته باشد و یا به مدت یک سال مالک بوده و به مدت دو سال مدیریت را در ده سال اخیر داشته باشد.
•    فرد دارای مدرک دیپلم باشد و یا مالکیت تمام کسب ‌و کاری را برای مدت زمان سه سال در پنج سال اخیرداشته باشد.
•    بیان کردن و نشان دادن ذات و هویت اصلی کسب و کار با یک طرح مشخص
•    ارائه مدرکی که نشان دهد کسب و کار مورد نظر توانایی استخدام یک شهروند کانادایی را دارد.

برنامه کارآفرینی مانیتوبا

•    داشتن مدرک زبان و مهارت کافی در زبان فرانسوی یا انگلیسی
•    داشتن سه سال سابقه کار در یک کسب و کار پر سود در پنج سال اخیر
•    داشتن توانایی مالی در حدود 500 هزار دلار که اگر بیشتر از این مقدار داشته باشید، مزیت محسوب می شود.
•    شخص در یک سال گذشته از مانیتوبا دیدن کرده باشد.
•    حداقل مدرک تحصیلی لازم دیپلم بوده و داشتن مدارک بالاتر مزیت محسوب می شود.

برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک

•    قرار داشتن در محدوده سنی بیست و دو الی پنجاه و پنج سال
•    داشتن مدرک تحصیلی کاردانی به صورت حداقل که هر چه مدرک شما از کاردانی بالاتر باشد، مزیت و امتیاز برای شما محسوب می گردد.
•    وضعیت مالی مناسب به طوری که باید 600 هزار دلار داشته باشید و نصف این مقدار باید به شکل نقد در دسترس شما قرار داشته باشد.
•    وجود پیشینه مدیریتی به مدت سه سال در پنج سال گذشته
•    ارائه طرح توجیهی به منظور بیان میزان سوددهی کسب ‌و کار و میزان موثر بودن کسب و کار مورد نظر در وضعیت اقتصادی استان
•    موجود بودن مدرک زبان با نمره مناسب

برنامه کارآفرینی انتاریو

•    داشتن پیشینه مدیریتی به میزان دو سال در کسب و کاری که سوددهی داشته است.
•    داشتن حداقل توانایی مالی در حدود هشتصد هزار دلار کانادا
•    حداقل تحصیلات و مدرک تحصیلی دیپلم
•    ارائه طرح توجیهی به منظور بیان میزان سوددهی کسب ‌و کار و میزان موثر بودن کسب و کار مورد نظر در وضعیت اقتصادی استان
•    داشتن حداقل سهم مالکیتی در کسب و کار به اندازه حداقل یک سوم کسب و کار
•    به وجود آوردن حداقل یک موقعیت و فرصت شغلی برای یکی از شهروندان
•    داشتن فعالیت به مدت نه ماه در کسب و کاری در استان

برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد

•    قرار داشتن در محدوده سنی بیست و یک الی پنجاه و نه سال
•    داشتن دارایی در حدود ششصد هزار دلار که می تواند از دارایی های همسر نیز باشد.
•    داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
•    داشتن مدرک زبان با نمره مناسب
•    تضمین نمودن به وجود آوردن کسب ‌و کاری که 150 هزار دلار کانادا سوددهی داشته باشد.

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

•    برای این برنامه کار آفرینی، شخص باید حداقل به میزان 500ه زار دلار دارایی داشته باشد.
•    داشتن پیشینه مدیریتی برای مدت سه سال در ده سال اخیر به شرطی که کسب و کار سودآور بوده باشد.
•    ارائه دویست هزار دلار کانادا به عنوان سرمایه گذاری در یکی از شهرهای این استان که این مبلغ در مرکز استان به میزان سیصد هزار دلار افزایش خواهد یافت.
•    به وجود آوردن حداقل دو موقعیت شغلی برای شهروندان کانادا

خرید بیزنس

خرید بیزنس و کسب و کارهایی که از پیش در کانادا وجود دارند و مالک آن شخص دیگری می باشد، یکی از راه های مهاجرت به کشور کانادا است. هنگامی که بحث مهاجرت به کشور کانادا می شود، همواره این روش یکی از روش های اصلی مهاجرت به شمار می رود.

پس شما می توانید با خرید و یا راه اندازی بیزنس در کانادا اقدام به مهاجرت به این کشور کنید. این مورد می تواند به شکل برنامه کارآفرینی استانی و یا ثبت شرکت باشد تا بتوانید بعد از آن اقدام به دریافت اقامت دائم کانادا نمایید.

برای انجام خرید و یا راه اندازی یک بیزنس خوب که بتواند به مهاجرت و دریافت اقامت دائم ختم شود، به مبلغی حدود دویست هزار دلار نیاز دارید و این حداقل مبلغی است که باید به عنوان توانایی مالی در اختیار شما باشد. پس در کل بهتر است که در حدود چهارصد هزار دلار و بیشتر دارایی داشته باشید.

بهتر است تا برای خرید بیزنس های ارزان تر اقدام نکنید زیرا ممکن است نتوانید به وسیله آن ها ویزا دریافت نمایید. این روش هم ممکن است راهی مهاجرت با سرمایه گذاری کم محسوب شود. اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان شرکت الست گروپ کسب نمایید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

یکی از روش های دیگر که برای سرمایه گذاری در کانادا می توان برای اخذ اقامت انجام داد، ثبت و راه اندازی شرکت معتبر می باشد. اگر شخص در کشور خود دارای کسب و کاری باشد، اما توانایی ارائه و پرداخت مبلغ بالا برای سرمایه گذاری مستقیم در کانادا را نداشته باشد، می تواند از روش ثبت شرکت استفاده نماید.

برای شرکت ها چهار دسته بندی وجود دارد که شامل شرکت های خصوصی، شرکت های مشارکتی، شرکت های سهامی و شرکت های تعاونی میب اشند. برای این که موفق به ثبت شرکت در کانادا شوید، رعایت موارد زیر ضروری است:

I.    تعیین اسم مناسب و مالک برای شرکت 
II.    دادن هزینه های مورد نیاز برای ثبت شرکت
III.    ارائه طرح قدرتمند برای ثبت شرکت
IV.    داشتن آدرس مطمئن و با اعتبار در کشور کانادا برای شرکت ثبت کننده
V.    تعیین اسپانسر(حامی مالی) و یا شریک

سخن پایانی

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله مشاهده فرمودید، دو کشور آلمان و کانادا به دلیل وضعیت مناسب اقتصادی و کیفیت بالای زندگی در آنها، وجود امکانات عالی و وجود حالت صنعتی در این کشورها و پیشرفته بودن آن ها، از جمله کشورهایی هستند که می توان حتی با سرمایه گذاری کم اقدام به مهاجرت به آن ها نمود.

زمانی که یک شخص به کمک روش های سرمایه گذاری به این کشورها مهاجرت می نمایند، از مزایای ویژه ای بهره مند خواهد بود که یکی از این مزیت ها، همراه نمودن خانواده با خود است و می توان آن ها را با خود به آن کشورها برد و اقامت آن ها را نیز دریافت کرد.

برای سرمایه گذاری در این کشورها می توان از طریق روش های مختلفی اقدام نمود که در این مقاله به آن ها اشاره شد و تلاش شد تا مهاجرت با سرمایه گذاری کم را در آلمان و کانادا بررسی کنیم. در پایان اگر سوال و یا مشکلی دارید، می توانید با کارشناسان موسسه معتبر و مهاجرتی الست گروپ در میان بگذارید.