اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

شغل های پردرآمد در آمریکا

شغل های پردرآمد در آمریکا

آیا می‌دانید شغل‌های پردرآمد در آمریکا کدامند؟ اگر شما قصد مهاجرت کاری به آمریکا را دارید، برای شناخت بیشتر شغل‌های پردرآمد در آمریکا در ادامه با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید شغل‌های پردرآمد در آمریکا کدامند؟ اگر شما قصد مهاجرت کاری به آمریکا را دارید، برای شناخت بیشتر شغل‌های پردرآمد در آمریکا در ادامه با ما همراه باشید.

روش‌های بسیار متفاوتی برای رسیدن به کشور آمریکا وجود دارد. به دلیل این‌ که افراد بسیار زیادی خواستار مهاجرت به کشور آمریکا هستند، علاقه‌مندند تا بدانند شغل‌های پردرآمد در آمریکا شامل چه مواردی می‌شود.

زیرا یکی از روش‌های رایج برای رسیدن به این کشور استفاده از مهاجرت‌ها و اخذ اقامت کاری می‌باشند. ما معتقدیم داشتن شغل‌های پردرآمد در آمریکا می‌تواند امکانات رفاهی بسیار زیادی را برای افراد در بر داشته باشد.

به‌ همین دلیل کارشناسان ما در شرکت الست گروپ در تلاشند تا در ادامه این مطلب شرایط کار در کشور آمریکا را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهند و با اطلاعات مفیدی در این خصوص، سطح آگاهی هم‌وطنان عزیزمان در این ‌باره افزایش دهند.

شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی در این راستا شناخته می شود. قوانین و مقررات خاصی برای مهاجرت کاری به کشور کانادا در نظر گرفته‌ شده است که متقاضیان قبل ‌از انجام هر گونه عملکرد باید از این مسائل مطلع باشند تا بتوانند برای دریافت ویزای کار آمریکا اقدام کنند و دچار هیچ ‌گونه مشکلی در حین انجام پروسه این فعالیت نشوند.

اینفوگرافیک شغل های پردرآمد در آمریکا

اینفوگرافیک شغل های پردرآمد در آمریکا

بنابراین قصد داریم در ادامه به چندین شغل پردرآمد در آمریکا بپردازیم تا در صورت داشتن توانایی در این شغل‌ها، بتوانید امکانات رفاهی خوبی را در کشور آمریکا تجربه کنید. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

مطالبی که قصد داریم در ادامه بررسی کنیم، عبارتند از:
شغل های پردرآمد در امریکا شامل چه مواردی می شود؟
به چه دلیل شناخت شغل‌های پردرآمد در آمریکا اهمیت دارد؟
هزینه بسیاری برای آموزش و تحصیل
شرایط کار و شغل در آمریکا به چه صورت می‌باشد؟
شرایط اخذ ویزای کار در کشور آمریکا
شغل های پردرآمد در آمریکا شامل چه مورادی می شود؟
شغل‌های فنی پردرآمد در آمریکا
درآمد سالانه شغل های مهم درآمریکا به چه صورت است؟
شغل های مورد نیاز در آمریکا شامل چه مواردی خواهند شد؟
جمع بندی مطالب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شغل های پردرآمد در آمریکا با ما همراه باشید.

 

شغل های پردرآمد در امریکا شامل چه مواردی می شود؟

شغل های پردرآمد در امریکا شامل چه مواردی می شود؟

آرزوی هر مهاجری است که با مهاجرت به کشور آمریکا بتواند زندگی رؤیایی خود را به‌ حقیقت تبدیل کند و از مشاغل پردرآمدی که در این کشور وجود دارد، کسب درآمد داشته باشد. اما باید آگاه باشید که پیروزی در این فضای رقابتی نمی‌تواند آسان باشد.

به دلیل این‌ که امروزه استقبال افراد از سرتاسر دنیا برای مهاجرت به آمریکا بسیار زیاد می‌باشد و همواره افراد درصددند تا بتوانند از طریق شناخت شغل‌های پردرآمد در آمریکا امکانات بهتری را تجربه کنند. دلیل این‌ همه اشتیاق افراد برای رسیدن به آمریکا، جایگاه اقتصادی و سیاسی این کشور می‌باشد.

زیرا به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین اقتصادهای جهان شناخته شده و در بین کشورهای دیگری همچون آلمان و چین معرفی می‌شود. علاوه بر این، نرخ بیکاری بسیار پایینی در این کشور حاکم است. با وجود جمعیت بیش ‌از ۳۳۰ میلیون نفری این کشور، فقط ۶ درصد نرخ بیکاری کشور آمریکا برآورد شده است.

تعداد بسیار زیادی از صنایع، تولید قدرتمندی در کشور آمریکا دارند و تمرکز اصلی آن‌ها در حیطه استانداردهای جهانی و قدرت‌های سیاسی می‌باشد. بنابراین بازار کاری که در کشور آمریکا وجود دارد، بسیار پررونق است و درآمد زیادی را برای متخصصان بین‌المللی خواهد داشت.

از مهم‌ترین و پررونق‌ترین شغل‌هایی که در کشور آمریکا همواره درآمدهای بسیار زیادی کسب می‌شوند، مواردی همچون مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، تجارت املاک، هتلداری، فناوری اطلاعات، انرژی‌های پاک، ساخت‌ و ساز، حقوق و مدیریت مالی می باشد که همگی این موارد، امکانات و خدماتی در سطح بین‌المللی ارائه خواهند داد.

بر اساس بررسی‌های انجام‌ شده از منابع معتبر آمریکائی، شغل‌هایی را به‌ عنوان شغل‌های پردرآمد در آمریکا می‌شناسند که قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی این دسته از شغل‌ها بپردازیم تا در صورتی ‌که نیازمند مهاجرت به کشور آمریکا هستید، از امکانات خوبی برخوردار شوید. همواره کمک گرفتن از کارشناسان شرکت الست گروپ در این خصوص می‌تواند باعث موفقیت شما در این راه پر پیچ ‌و خم شود.

به چه دلیل شناخته شغل‌های پردرآمد در آمریکا اهمیت دارد؟

به چه دلیل شناخته شغل‌های پردرآمد در آمریکا اهمیت دارد؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه ذهنی افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند، در زمینه میزان درآمد شغل آینده آن‌ها می‌باشد. به‌ همین دلیل است که شناخت شغل‌های پر درآمد در آمریکا اولویت اصلی افراد برای ادامه تحصیل می‌باشد.

در صورتی‌ که فردی قصد داشته باشد تا در دانشگاه‌های خارج از کشور به خصوص کشور آمریکا تحصیل کند و به ‌دنبال روند اخذ ویزای تحصیلی یا کاری باشد، شناخت این مسئله که چه شغل‌هایی در دسته‌بندی شغل‌های پردرآمد در این کشور شناخته می‌شوند، به او کمک خواهد کرد تا برای ادامه تحصیل خود رشته‌ای قابل ‌قبول را انتخاب کند و یا در حیطه پیدا کردن شغل مورد نظر خود موفق باشد.

قطعا در بهترین حالت ممکن، سختی‌ها و هزینه‌های بسیار زیادی در پی مهاجرت کردن به کشورهای دیگر وجود خواهد داشت، اما پیدا کردن یک شغل کارآمد و مفید که از درآمد بالایی برخوردار باشد، نقش بسیار اساسی را در کاهش دادن تحمل سختی‌ها خواهد داشت.

به ‌همین دلیل اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل خود در یکی از دانشگاه‌های معتبر در آمریکا انتخاب رشته کنید، بهتر است به این نکته پی ببرید که با تحصیل کردن در کدام یک از رشته‌ها می‌توانید شانس بیشتری برای درآمد بیشتر در طول سال داشته باشید.

حال طی آخرین ارزیابی‌های انجام ‌شده در رابطه با شغل‌های پردرآمد در آمریکا، می‌توان گفت تمامی که فعالیت‌هایی که در حیطه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی می‌باشد، در صدر لیست شغل‌های پردرآمد در آمریکا قرار گرفته‌اند.

اما همچنان متخصصان بیهوشی با حقوق سالیانه ۲۶۷٫۰۲۰۰۰۰ دلار صدر لیست را از آن خود کرده‌اند. اما در رتبه‌های بعدی، جراحان عمومی و دندانپزشکان نیز در از درآمد خوبی در طول سال در کشور آمریکا برخوردار می‌باشند.

هزینه بسیار برای آموزش و تحصیل

هزینه بسیار برای آموزش و تحصیل

البته باید به این نکته توجه داشته باشید دلیل این ‌که در حیطه بهداشت و درمان، درآمد بسیار زیادی وجود دارد، این است که هزینه بسیاری برای آموزش و تحصیل این دسته از افراد پرداخت می‌گردد و دوره‌های تحصیلی آن‌ها بسیار تخصصی و طولانی ‌مدت می‌باشد.

طبق گزارشات دیگر توسط انجمن‌های دانشکده‌های علوم پزشکی آمریکا، برای این‌ که هر فرد بتواند در کلاس‌های مقاطع مختلف رشته پزشکی در دانشگاه‌های دولتی تحصیل کند، نیاز به پرداخت ۲۵۰ هزار دلار و در دانشگاه‌های خصوصی بالای ۳۳۰ هزار دلار می‌باشد.

پس کاملاً طبیعی است که به دلیل هزینه‌های بسیار زیاد برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در مقایسه با دیگر تخصص‌ها، درآمد سالانه این دسته از شغل‌ها نیز در آمریکا بیشتر باشد. در حالت کلی، پزشکان بیشتر از هر شغل دیگری در هر جامعه‌ای کاربرد خواهند داشت. به‌ همین دلیل همیشه شغل‌های حیطه مراقبت و بهداشت، پردرآمد شمرده می‌شوند.

براساس برخی از گزارشات دیگر و تحقیقات کارشناسان شرکت الست گروپ، دریافتیم که در لیست شغل‌های پردرآمد در آمریکا، نیم بیشتری از آن‌ها مربوط به تحصیلات در حوزه علوم پزشکی است. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی نفت نیز می‌توانند با درآمد سالانه ۱۵۶٫۳۷۰۰۰۰ دلار و همین‌طور فارغ‌ التحصیلان رشته حقوق با میانگین سالیانه ۱۴۴٫۲۳۰۰۰۰ دلار در دسته‌بندی شغل‌های پردرآمد در آمریکا نیز شناخته می‌شوند.

در کنار این مشاغل، مهندسان فناوری و اطلاعات، مدیریت امور مالی، مدیریت کسب‌ و کار و خلبانان نیز دارای شغل‌های ارزشمندی هستند که از درآمد بالایی برخوردار می‌باشند.

در جمع‌بندی می‌توان گفت برای این‌ که درآمد بالایی در کشور آمریکا داشته باشید، نیازی به تحصیلات دکترا نیست. بلکه می‌توانید با ثابت کردن توان‌مندی‌های خود در حیطه‌های مختلف و داشتن یک رزومه کاری قابل ‌قبول، شرایط اشتغال خوبی را تجربه کنید و از یک موقعیت شغلی پردرآمد بهره‌مند شوید.

حال در ادامه بیشتر در رابطه با شغل‌های پردرآمد در آمریکا صحبت خواهیم کرد تا اگر شما نیز خواستار رسیدن به این شغل‌ها می‌باشید، با کمک گرفتن از کارشناسان شرکت الست گروپ، این مسیر را هموارتر کنید و با تجاربی که شرکت الست گروپ در حیطه مهاجرت به آمریکا دارد، بتوانید به خواسته‌های خود هر چه سریع‌تر دست پیدا کنید.

شرایط کار و شغل در آمریکا به چه صورت می‌باشد؟

شرایط کار و شغل در آمریکا به چه صورت می‌باشد؟

افرادی که قصد دارند برای مهاجرت کاری به ایالات متحده آمریکا سفر نمایند، اولین قدم آن ها این است که به واسطه کارفرما و یا مؤسساتی که قصد فعالیت کاری در آن‌ها دارند، نامه‌های شغلی دریافت کنند تا بتوانند برای دریافت ویزای کاری اقدام کنند.

هر فردی بر اساس رشته تحصیلی یا مهارتی که دارد، می‌تواند برای پیدا کردن کاری مرتبط با فعالیت‌های خود از وب‌سایت های کاریابی و یا مؤسسات کاریابی و دیگر آگهی‌های منتشر شده، اقدامات لازم را انجام بدهد.

مهم‌ترین شرایطی که برای پیدا کردن کار در آمریکا مورد توجه قرار می‌گیرد، این است که فرد متقاضی باید تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشد تا بتواند ارتباط خود را با دیگر افراد این کشور برقرار کند. در کنار آن، فرد باید رزومه کامل و دقیقی از سابقه‌های کاری و مهارت خود نیز ارائه بدهد تا امکان پذیرش او در شغل مد نظر وجود داشته باشد.

هنگامی‌ که فرد بر اساس رشته تحصیلی، مهارت و تخصص خود شغلی مرتبط پیدا می‌کند، موظف است تا فرم‌های مربوطه را تکمیل کند و سپس مدارک خود را اعم از مدارک تحصیلی، رزومه و سوابق کاری، انگیزه نامه، گواهی تمکن مالی، پاسپورت و دیگر مدارک شناسائی برای مؤسسه مد نظر یا کارفرما در آمریکا ارسال کند و برای درخواست خود منتظر بماند.

این درخواست توسط کارفرما مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. در صورتی‌ که شخص متقاضی شرایط کافی را برای استخدام در شغل مد نظر داشته باشد، می‌تواند از این امکان بهره‌ مند شود.

شرایط اخذ ویزای کار در کشور آمریکا

شرایط اخذ ویزای کار در کشور آمریکا

کاملاً طبیعی است که هر فرد متقاضی برای این ‌که فعالیت‌های کاری خود را در کشور آمریکا آغاز کند، نیاز به اخذ ویزای کاری دارد. این کار باعث می‌شود تا فرد براساس مهارت و رشته تحصیلی خود از شغل‌های پردرآمد در آمریکا بهره‌مند شود.

انواع مختلفی از ویزای کار در ایالات متحده آمریکا وجود دارد که برای متقاضیان خارجی و بین‌المللی صادر خواهد شد. متقاضیان می‌توانند براساس سوابق کاری خود و مدرک تحصیلی، اقدام به دریافت ویزای مربوط کنند و برای این‌ که هر کدام از ویزاهای مربوطه را دریافت کنید، باید مدارک کافی را ارائه دهید و در مدت ‌زمان تعیین‌ شده برای مصاحبات حضوری در سفارتخانه یا کنسولگری کشور آمریکا حضور داشته باشید.

مهم‌ترین مدارکی که از نظر کارشناسان شرکت الست گروپ برای دریافت ویزای کار در کشور آمریکا مهم شمرده می‌شود، موارد زیر می‌باشند.
•    دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
•    پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزا و ارائه رسید آن
•    گواهی تمکن مالی
•    گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
•    مدرک معتبر زبان
•    رزومه و سوابق کاری
•    انگیزه نامه
•    آخرین مدرک تحصیلی دریافت شده
•    انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و ارائه نتایج آن

با ارائه این دسته از مدارک می‌توانید برای دریافت ویزای خود برای کشور آمریکا اقدام کنید. البته هدف از اخذ ویزای کاری برای کشور آمریکا این است که افراد بتوانند از موقعیت‌های شغلی بهتر در این کشور بهره‌ مند شوند.

به ‌همین دلیل لازم است اطلاعات کافی در زمینه شغل‌های پردرآمد در آمریکا داشته باشید تا با انتخاب بهتر، شرایط بهتری پیش روی شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان و وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی در تماس باشید.

شغل های پردرآمد در امریکا شامل چه مورادی می شود؟

شغل های پردرآمد در امریکا شامل چه مورادی می شود؟

شرایط بسیار زیادی تعیین‌ کننده سطح درآمد در کشور آمریکا می‌باشد. زیرا میزان دقیق درآمد هر فرد در این کشور براساس جنسیت، سوابق کار، حوزه کاری، نوع شغل، سطح تحصیلات و دیگر موارد متفاوت است. اما قطعا تعداد بسیار زیادی از شغل‌ها در آمریکا از مزایا و امکانات بهتری برای افراد برخوردار می‌باشند.

این ‌که بدانید کدام یک از شغل‌ها به ‌عنوان پردرآمدترین مشاغل در کشور امریکا شناخته می‌شوند، به شما کمک می‌کند تا بدانید تمرکز دولت آمریکا روی کدام یک از دسته‌بندی‌های شغلی می‌باشد و این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا برای انتخاب رشته تحصیلی خود، قاطع‌تر تصمیم بگیرید و با هدف پیش بروید تا بتوانید برای تحصیل و یا کار در کشور آمریکا موفق باشید. پس مهم‌ترین شغل‌های پردرآمد در آمریکا شامل موارد زیر خواهند شد.

متخصص بیهوشی

متخصص بیهوشی

یکی از شغل‌های پردرآمد در آمریکا، شغل متخصص بیهوشی شناخته می‌شود که می‌توان گفت میانگین درآمد سالانه این دسته از افراد ۲۶۷٫۰۲۰ دلار برآورد شده است که اولین شغل پردرآمد آمریکا به حساب می‌آید. افرادی که دارای تخصص بیهوشی می‌باشند، وظیفه دارند تا با تزریق داروهای بیهوشی و مسکن، میزان درد بیمار را قبل، در حین و بعد از جراحی‌های مختلف، کنترل و مدیریت کنند.

دلیل اصلی که باعث شده است تا این شغل بسیار پردرآمد باشد، این است که این افراد تخصص‌های بسیار زیادی در حیطه کاری خود دارند و برای تمامی جراحی‌ها نیاز به یک متخصص بیهوشی احساس خواهد شد.
پزشک متخصص بیهوشی همانند یک پزشک جراح دارای ساعت کاری اتاق عمل می‌باشد و از ابتدای پروسه جراحی تا انتها مراقب حالات بیمار است و در تلاش است تا هر گونه مشکل غیر قابل ‌پیش ‌بینی را برطرف کند.

این دسته از متخصصان در زمینه لازم برای انواع جراحی‌ها، برنامه‌ریزی‌های دقیقی خواهند داشت و در مواقع اورژانسی و یا حوادثی همچون زایمان، سریعاً باید بر سر بالین بیمار حضور داشته باشند. به ‌همین دلیل منطقی است که نخستین شغل پردرآمد آمریکا برای متخصصان بیهوشی در نظر گرفته شود.

جراح عمومی

جراح عمومی

بهتر است بدانید در رتبه دوم در لیست شغل‌های پردرآمد در آمریکا می‌توان از شغل جراح عمومی نام برد. یک جراح نیاز به عضو کادر درمان مخصوص دارد. حدوداً میانگین درآمد سالانه یک جراح عمومی بین ۲۵۵٫۱۱۰ دلار می‌باشد که بعد از متخصصان بیهوشی، عنوان پردرآمدترین شغل در کشور آمریکا به این دسته از افراد می‌رسد.

جراحان برای این ‌که بتوانند در زمینه فعالیت‌های خود موفق باشند، باید سال‌های متعددی را به تحصیل و کارآموزی بگذرانند و امکان دارد به دلیل تخصص خود، ساعت بسیار زیاد و نامنظمی در اتاق عمل حضور داشته باشند.

هر گونه جراح با تخصص‌هایی همچون جراحی مغز و اعصاب، جراحی قلب و دیگر موارد درآمد بسیار بیشتری به نسبت یک جراح عمومی خواهد داشت. البته نباید از فعالیت‌هایی که جراحان فک و صورت نیز برای بیماران انجام می‌دهند، غافل شد.

می‌توان گفت که جراحان فک و صورت، شغل بعدی پردرآمد در آمریکا شناخته ‌شده اند. حدوداً میانگین درآمد این دسته از افراد در طول سال ۲۴۲٫۳۷۰۰۰۰ دلار است که به نسبت دیگر جراحی‌های تخصصی بسیار بیشتر است.

در صورتی ‌که شما نیز قصد دارید برای مهاجرت به کشور آمریکا اقدام کنید، بهتر است در ابتدا بررسی دقیقی در رابطه با شغل‌های پردرآمد در آمریکا داشته باشید تا بتوانید نیازهای مالی خود را در این کشور برطرف کنید. همواره کارشناسان شرکت الست گروپ در کنار شما هستند تا بتوانید راه هموارتری را در این مسیر سپری کنید.

متخصص زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان

در رتبه سوم از شغل‌های پردرآمد در آمریکا، می‌توان به پزشکان متخصص زنان و زایمان اشاره داشت. به خصوص در چند دهه اخیر به دلیل وجود ناباروری‌ها، متخصصان زنان و زایمان در درمان این موارد در سطح پیشرفت فعالیت داشته‌اند و تخصص‌های آن‌ها بیشتر به چشم آمده‌ است.

میانگین درآمد سالیانه متخصصان زنان و زایمان در آمریکا حدوداً ۲۳۸٫۳۲۰۰۰۰ دلار در نظر گرفته‌ شده است و همین عامل باعث شده تا این شغل همواره به عنوان سومین شعل در لیست شغل‌های پردرآمد شناخته شود.

متخصص ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

پزشک دندانپزشک که دارای تخصص ارتودنسی می‌باشد نیز از درجه شغلی بسیار بالایی برخوردار است و درآمد خوبی را در کشور آمریکا کسب خواهد کرد. حدوداً درآمد سالانه متخصص ارتودنسی بین ۲۲۵٫۷۶۰۰۰۰ دلار در نظر گرفته‌ شده است.

همچنین فردی با تخصص ارتودنسی بازار کاری بسیار خوبی خواهد داشت و روز به‌ روز درآمد او در آمریکا افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین آینده بسیار مطلوبی برای این دسته از افراد پیش‌ بینی خواهد شد که همواره درآمد آن‌ها با رشد ۸ درصدی مواجه خواهد شد.

پزشک عمومی

پزشک عمومی

بعد از تمامی شغل‌های بیان‌ شده می‌توان از شغل پزشکی عمومی به‌ عنوان یکی از شغل‌های پردرآمد در آمریکا نام برد. میانگین درآمد سالانه این دسته از افراد حدوداً ۲۱۸٫۸۵۰۰۰۰ دلار آمریکا است. در حالت کلی در همه‌جای دنیا پرطرف‌دارترین رشته‌ها، رشته‌های پزشکی می‌باشد که دانشجویان برای قبول شدن در این رشته، سختی بسیار زیادی خواهند کشید.

زیرا پیشرفت در حوزه رشته‌های پزشکی بسیار زیاد است. همین قانون در کشور آمریکا نیز وجود دارد و پیش‌ بینی می‌شود که بالغ ‌بر ۵ درصد میزان درآمد پزشکان نیز تا چند سال آینده افزایش پیدا کند.

اما در این ‌بین، برخی از پزشکان عمومی ممکن است در حیطه پزشک خانواده فعالیت داشته باشند که به دلیل مسئولیت‌های بیشتری که بر دوش آن‌ها می‌باشد، ممکن است درآمد آن‌ها نیز بسیار باشد. به عنوان نمونه یک پزشک خانواده ممکن است سالانه ۲۱۴٫۳۷۰۰۰۰ دلار آمریکا درآمد داشته باشد.

روان‌پزشک

یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد در آمریکا، شغل روان‌پزشکی می‌باشد که میانگین درآمد سالانه روان‌پزشکان حدوداً ۲۱۷٫۱۰۰۰۰۰ دلار برآورد شده ‌است. روز به‌ روز تعداد مراجعینی که به روان‌پزشکان مراجعه می‌کنند، افزایش پیدا می‌کند.

جامعه آمریکا اهمیت بسیار زیادی به‌ سلامت روح افراد خواهد داد و به همان ‌اندازه ‌که اهمیت بالایی برای سلامت جسم قائل است، لازم می‌داند تا حتما از روان‌شناس برای سلامت روح خود استفاده داشته باشید.

با توجه به این ‌که روانپزشکی حوزه‌های مختلفی دارد، به‌ عنوان نمونه هر روان ‌پزشک قادر است در فعالیت‌هایی همچون روان‌پزشکی کودک و نوجوان، روان‌پزشکی اعتیاد، ازدواج و دیگر موارد تخصص داشته باشند تا روز به ‌روز درآمد این افراد افزایش پیدا کند. پیش ‌بینی می‌شود تا ۱۰ سال آینده ۱۳ درصد در این شغل درآمد بیشتری کسب کنند.

متخصص پروتز دندان

حوزه دهان و دندان یکی دیگر از مهم‌ترین عضوهای بدن انسان می‌باشد که همواره متخصصان این زمینه به ‌عنوان پردرآمدترین افراد شناخته می‌شوند. طبق بررسی‌های متخصصین شرکت الست گروپ، می‌توان گفت که میانگین درآمد این دسته از افراد بین ۲۱۴٫۸۷۰ دلار در آمریکا می‌باشد که در دسته‌بندی شغل‌های پردرآمد است.

برای ‌این که افراد بتوانند به ‌خوبی از پس مخارج زندگی در آمریکا برآیند و مهاجرت آن‌ها با موفقیت روبرو شود، باید اطلاعات کافی در زمینه شغل‌های پردرآمد در آمریکا داشته باشند. با این لیست قطعا شما نیز می‌توانید سطح اطلاعات خود را افزایش دهید، اما اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید از مشاوران ما در شرکت الست گروپ کمک بگیرید.

دندان‌پزشک

دندان‌پزشکان عمومی بعد از متخصصان ارتودنسی و پروتزهای دندان نیز به‌ عنوان افرادی شناخته می‌شوند که درآمد خوبی در طول سال کسب خواهند کرد. میانگین درآمد این ‌دست از افراد در آمریکا حدوداً ۱۷۵٫۸۴۰ هزار دلار می‌باشد. چشم‌انداز این شغل بسیار مطلوب است و آینده شغلی خوبی پیش پای دندان‌پزشکان می‌باشد و می‌توانند روز به ‌روز پیشرفت شغلی را تجربه کنند.

مهندسین پرواز، کمک خلبانان و خلبانان

مهندسین پرواز، کمک خلبانان و خلبانان

یکی دیگر از پیشرفته‌ترین شغل‌هایی که در کشور آمریکا وجود دارد، حوزه صنعت هوانوردی آمریکا از نیروهای بسیار متخصصی در این زمینه تربیت داده شده‌اند که به دیگر نقاط جهان نیز خدمات ‌رسانی خواهند کرد.

هیچ ‌گونه جای تعجبی نیست که بعد از تمامی شغل‌ها در زمینه پزشکی، شغل‌های حوزه صنعت هوانوردی نیز درآمد خوبی داشته باشند. زیرا مهندسی پرواز و شغل‌های این ‌چنینی در کشور آمریکا بسیار پراهمیت می‌باشند. حدوداً در خطوط هواپیمایی آمریکا میانگین درآمد یک خلبان به ۱۸۶٫۸۷۰ هزار دلار در طول سال خواهد رسید.

مدیریت اطلاعات و علوم کامپیوتر

مدیریت اطلاعات و علوم کامپیوتر

از دیگر مشاغلی که می‌توان در لیست شغل‌های پردرآمد در آمریکا نام آن را به میان آورد، افراد متخصص در حوزه کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی می‌باشد. از جمله وظایف اصلی این گروه؛ تجزیه‌ و تحلیل سیستم‌ها، برنامه‌های کامپیوتری، مدیریت پردازش داده‌های الکترونیکی و دیگر موارد این‌ چنینی می‌باشد. بر اساس سوابق بالای مدیریتی افراد و حرفه مد نظر آن‌ها، درآمد این شغل نیز بسیار مناسب و معقول می‌باشد.

فردی که در این موقعیت شغلی فعالیت دارد، دارای مدرک تحصیلی در یکی از شاخه‌های علوم کامپیوتر می‌باشد و با داشتن سوابق چندین ساله در حوزه کاری خود می‌تواند حرفه‌ خود را گسترش دهد. درآمد سالانه این افراد حدوداً ۱۶۱٫۷۳۰۰۰۰ دلار برآورد شده ‌است.

همین‌طور کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات نیز به ‌عنوان افراد متخصص در زمینه علوم کامپیوتر می‌باشند که به دلیل توسعه یافتن کسب و کارهای آنلاین در چندین دهه اخیر تقاضا برای استخدام و جذب این دسته از افراد بسیار بیشتر از معمول شده‌ است و میزان دستمزد این دسته از افراد در طول سال حدوداً ۱۵۲٫۸۶۰۰۰۰ دلار برآورد شده ‌است که می‌توان این شغل را نیز به‌ عنوان یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد در آمریکا شناخت.

مدیر بازاریابی

تمامی سازمان‌های تجاری نیاز به تبلیغات و بازاریابی خواهند داشت. به خصوص در کشور پرقدرت و ثروتمندی همانند آمریکا که جمعیت و مشتریان آن‌ها بسیار زیاد می‌باشند.

حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار گسترش‌ یافته است و انتظار می‌رود که مدیران بخش حضوری و آنلاین بازاریابی روز به ‌روز درآمد بیشتری را در موقعیت‌های شغلی خود کسب کنند. پیشرفت شغلی در این رشته بسیار بالا می‌باشد. پس اگر شما نیز علاقه‌ مند به تحصیل در این رشته هستید، می‌توانید شانس استخدام در بخش‌های دولتی و خصوصی کشور آمریکا را داشته باشید. 

ناگفته نماند که روز به ‌روز تعداد متقاضیان برای جذب در موقعیت شغلی مدیر دیجیتال مارکتینگ بیشتر خواهد شد و همین مسئله باعث شده ‌است تا درآمد این دسته از افراد نیز روز به روز در حال افزایش باشد.

طی بررسی‌ها می‌توان گفت که میانگین حقوق یک فرد در زمینه مدیر بخش بازاریابی و فروش در کشور آمریکا در طول سال حدوداً ۱۴۷٫۲۴۰۰۰۰ دلار می‌باشد. در هر صورت با کمک گرفتن از تجربه‌های کارشناسان شرکت الست گروپ می‌توانید موقعیت‌های شغلی بسیار خوبی را در کانادا پیدا کنید و به درآمدهای بالایی برسید.

مدیر امور مالی

مدیر امور مالی

یکی از حساس‌ترین موقعیت‌های شغلی، در زمینه مدیر امور مالی است. به دلیل این‌ که سر و کار این دسته از افراد با سرمایه و برنامه‌ریزی های متعدد روی آن می‌باشد، با وجود حساسیت‌های بسیاری که برای این شغل وجود دارد، درآمد بسیار بالایی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

متخصصین این حوزه به ‌عنوان کارشناسان سرمایه و بودجه و حسابداران حرفه‌ای درآمد قابل ‌قبولی در آمریکا خواهند داشت. طی بررسی های مشاوران شرکت الست گروپ، دریافتیم که یک شخص مدیر امور مالی در شرکت‌های آمریکایی حدوداً ۱۸7٫946۰۰۰ دلار در طول سال درآمد دارد.

در کنار این دسته از موارد، می‌توان از برخی دیگر از مشاغل پر درآمد در آمریکا نیز نام برد:
•    متخصص اطفال: میانگین درآمد سالانه ۱۸۳٫۲۴۰۰۰۰ دلار
•    پرستاران متخصص بیهوشی و اتاق عمل: میانگین درآمد سالانه ۱74٫۲۴۰۰۰۰هزار دلار
•    مهندسی نفت: ۶٫۳۷۰۰۰۰ دلار
•    وکیل: میانگین درآمد سالانه ۱۴۴٫۲۳۰۰۰۰ دلار
•    مدیر فروش و ارتباط با مشتریان: میانگین درآمد سالانه ۱۴۰٫۳۲۰۰۰۰ دلار میانگین سالانه
•    مدیر تجاری اجرایی: میانگین سالانه ۱۲۳٫۸۸۰۰۰۰ دلار
•    داروساز: ۱۲۳٫۶۷۰۰۰۰ دلار میانگین سالانه
•    مشاور مالی: ۱۲1٫7۷۰۰۰۰ دلار میانگین درآمد سالیانه
•    بینایی ‌سنجی: ۱۲0٫17۰۰۰۰ دلار میانگین درآمد سالانه
•    کارشناس علوم سیاسی: ۱۱۵٫۳۰۰۰۰۰ دلار درآمد سالانه

شغل‌های فنی پردرآمد در آمریکا

به ‌غیر از کسب اطلاعات کافی در رابطه با شغل‌های پردرآمدی که نیاز به ارائه مدارک تحصیلی دارند، ممکن است برخی از افراد نگران این ‌موضوع باشند که در میزان درآمد افرادی که مهارت کافی در شغل‌های فنی دارند، به چه صورت می‌باشد. بنابراین بهتر است نگاهی به برخی از مشاغل مورد نیاز در امریکا بیندازیم.

مشاغل فنی نیازی به ارائه مدارک دانشگاهی نخواهند داشت و فرد بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت کافی می‌تواند درآمد خوبی را از طریق مهارت‌های خود در کشور آمریکا به دست آورد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر باید بگوییم مشاغل مد نظر فنی شامل موارد زیر می‌شوند و جزئیات مربوط به آن‌ها نیز بدین ‌صورت است.

•    منشی و دستیار اجرایی: میانگین حقوق سالانه ۶3٫11۰۰۰۰ هزار دلار
•    مامور پلیس گشت ‌زنی: میانگین حقوق سالانه ۶۵٫۵۴۰۰۰۰ دلار و حداقل تحصیلات دیپلم
•    نماینده فروش: میانگین درآمد سالانه ۶۲٫۰۷۰۰۰۰ دلار 
•    خدمه پرواز: میانگین درآمد سالانه ۵۹٫۰۵۰۰۰۰ دلار
•    برقکار حرفه‌ای: حقوق سالانه ۵۶٫۹۰۰۰۰۰ دلار
•    لوله ‌کش: میانگین درآمد سالانه ۵۶٫۳۳۰۰۰۰ دلار
•    تکنیسین توربین باد: حقوق تقریبی سالانه ۵ و ۵۶٫۲۳۰۰۰۰ دلار
•    آجر کار و بلوک ساز: درآمد سالانه ۵0٫۰۸۰۰۰ دلار 
•    کارگر آهن و فولاد سازه: میانگین حقوق سالانه ۵۴٫۸۳۰۰۰۰ دلار
•    تکنیسین مهندسی صدا: میانگین درآمد سالانه ۵۳٫۵۲۰۰۰۰ دلار
•    متخصص پشتیبانی کامپیوتری: میانگین درآمد سالانه ۵2٫69۰۰۰۰ دلار 
•    متخصص سمعک: ۵۲٫۶۳۰۰۰ دلار
•    آتش ‌نشان: ۵۲٫۵۰۰۰۰۰ دلار
•    کارشناس فروش بیمه: میانگین سالیانه ۵۲٫۱۸۰۰۰۰ دلار
•    کارگر ورق فلز: ۵1٫37۰۰۰۰ هزار دلار
•    اپراتور تجهیزات ساخت ‌و ساز: ۴۹٫۷۷۰۰۰۰ دلار
•    تکنولوژیست جراحی: ۴۹٫۷0۰۰۰۰ دلار
•    نجار: میانگین سالانه ۴۹٫۵۲۰۰۰۰ دلار
•    آژانس معاملات ملکی: ۴۹٫۰۴۰۰۰۰ دلار
•    پرستار فنی و حرفه‌ای با مجوز: میانگین درآمد سالانه ۴۸٫۸۲۰۰۰۰ دلار

 

درآمد سالانه شغل های مهم درآمریکا به چه صورت است؟

حال که اطلاعات کلی در زمینه شغل‌های پردرآمد در آمریکا کسب کردید، بهتر است بدانید که درآمد سالیانه انواع شغل‌های مختلف در آمریکا چگونه می‌باشد. کشور آمریکا اهمیت بسیار زیادی به مشاغل می‌دهد، زیرا افراد برای تامین مخارج زندگی خود نیازمند دریافت مبالغ تعیین ‌کننده‌ای می‌باشند.

حال در ادامه از ۱۰۰ عنوان شغلی و حقوق‌های سالیانه آن‌ها برای شما خواهیم گفت تا اگر شما نیز یکی از متقاضیان کسب درآمد در آمریکا می‌باشید، بتوانید اطلاعات کافی در این راه قدم بردارید. هر چند که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشاوره‌های کارشناسان ما در شرکت الست گروپ کمک بگیرید.

100 شغل پردرآمد آمریکا

ردیف    نام شغل    میزان درآمد سالیانه به دلار
1    پزشک متخصص قلب    351.827
2    متخصص بیهوشی    326.296
3    متخصص ارتودنسی    264.850
4    روانپزشک    224.577
5    جراح    216.248
6    متخصص بیماری‌های لثه    214.896
7    پزشک    202.387
8    دندانپزشک    196.417
9    پزشک داخلی    194.938
10    متخصص زنان و زایمان    191.931
11    پرستار بیهوشی    185.856
12    متخصص اطفال    180.202
13    پزشک عمومی    170.283
14    مدیر معماری    168.762
15    تحلیل‌گر کمی بازار مالی    153.539
16    معاون رئیس‌ جمهور    151.358
17    مدیر امنیت اطلاعات    149.204
18    معمار    142.355
19    معمار نرم افزار    139.127
20    مدیر مهندسی نرم افزار    138.933
21    داروساز بالینی    136.971
22    معماری انبار داده    134.999
23    مهندس امنیت سایت    134.840
24    مدیر ارشد بازاریابی    133.440
25    مهندس شبکه ابری    123.688
26    مسئول ارشد اطلاعات    123.155
27    دانشمند داده    121.673
28    اپتومتریست    118.486
29    مهندس ساخت و تولید (ارائه راه حل)    114.155
30    مدیر ارشد اجرایی    112.591
31    مدیر داروخانه    112.546
32    کنترل‌ کننده اعتبار    112.203
33    متخصص پا    112.181
34    توسعه‌دهنده سایت    111.846
35    مشاور عمومی    110.733
36    مدیر برنامه‌ریزی و تجزیه و تحلیل مالی    110.418
37    پرستار    110.164
38    مشاوره شرکت    109.691
39    مدیر تجزیه و تحلیل    108.565
40    تحلیلگر آمار بیمه    108.313
41    مهندس نرم‌افزار    106.119
42    دستیار پزشک    105.594
43    مدیر کارخانه    104.902
44    مهندس سیستم    104.213
45    ماما    103.311
46    توسعه‌دهنده جاوا    103.292
47    مدیر گزارشگر مالی    102.178
48    ریاضیدان    100.351
49    اقتصاددان    98.716
50    مهندس هوانوردی    98.396
51    دامپزشک    95.762
52    دانشمند ارشد    95.203
53    مدیر عملیات    95.007
54    مدیر پایگاه داده    92.298
55    مهندس هسته‌ای    91.119
56    UX و UI کار    89.915
57    مدیر فناوری اطلاعات    89.577
58    وکیل دادگستری    89.487
59    مسئول امور سیاسی    89.085
60    مسئول بهداشت و ایمنی محیط‌زیست    88.684
61    ناظر ساختمان    87.285
62    روانشناس    86.181
63    توسعه‌دهنده برنامه    86.120
64    مدیر سیستم    86.059
65    مهندس    85.621
66    آمارگر    84.621
67    قاضی    83.715
68    مدیرکل توسعه برند    83.656
69    مهندس مکانیک    83.230
70    تحلیلگر امنیت اطلاعات    83.001
71    پژوهشگر    82.927
72    مدیر بالینی    82.422
73    تکنیسین ارشد MRI    82.111
74    دانشیار دانشگاه    81.957
75    فیزیوتراپ ارشد    81.715
76    مهندس عمران    81.425
77    مسئول وام    81.223
78    مدیر پروژه    81.214
79    متخصص پرتو درمانی    80.891
80    کاردرمانگر    80.424
81    مهندس دریا    79.531
82    تحلیلگر سیستم    78.974
83    تحلیلگر مدیریت    78.300
84    مدیر ساختمان    77.190
85    مهندس پزشکی    75.564
86    مدیر فروش    75.263
87    مدیر روابط عمومی    74.798
88    مهندس صنایع    73.905
89    مدیر محیط‌زیست    73.829
90    آسیب‌ شناس گفتار    73.248
91    برآورد کننده هزینه    72.751
92    مدیر خرید    72.633
93    حسابدار رسمی    72.414
94    مدیریت پرستاری    69.055
95    دلال    68.341
96    مدیر آزمایشگاه    66.687
97    روانشناس مدرسه    66.643
98    تحلیل و توسعه بازار    65.349
99    متخصص کایروپراکتیک    65.201
100    مدیر بازاریابی    64.259

 

شغل های مورد نیاز در آمریکا شامل چه مواردی خواهند شد؟

شغل های مورد نیاز در آمریکا شامل چه مواردی خواهند شد؟

در صورتی‌ که در تلاشید به‌ عنوان دانشجو برای تحصیل در آمریکا اقدام کنید، در کنار این ‌که بهتر است شغل‌های پردرآمد در آمریکا را بهتر بشناسید، باید بدانید کدام یک از شغل‌ها بیشتر مورد نیاز کشور آمریکا می‌باشد تا با انتخاب رشته مد نظر بتوانید امکان اخذ ویزای کاری را برای خود فراهم سازید.

این کار باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌های کافی را برای آینده شغلی خود داشته باشید و با اطلاعات کافی از ترندهای بازار کار در آمریکا از مهارت‌های خود برای کارفرمایان بهره‌مند شوید. به‌ حدی تقاضا برای برخی از مشاغل در کشور آمریکا زیاد می‌باشد که بهتر است آن‌ها را نام ببریم تا شما نیز بدانید بازار کار آمریکا نیازمند چه نوع مشاغلی می‌باشد. لیست کامل این مشاغل را به ‌همراه حقوق سالیانه آن‌ها در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد.

•    توسعه ‌دهنده نرم ‌افزار: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 105000 دلار
•    متخصص آمار و داده: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 83000 دلار
•    تحلیلگر امنیت اطلاعات: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 81000 دلار
•    فیزیوتراپی: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 74000 دلار
•    مدیریت خدمات درمانی و بهداشتی: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 70000 دلار
•    توسعه‌ دهنده وب: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 72000 دلار
•    پرستار ثبت شده (رجیستر شده): متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 70000 دلار
•    مشاور مالی: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 66000 دلار
•    کارشناس تحقیق در عملیات: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 61000 دلار
•    تکنیسین پزشکی: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 56000 دلار
•    راننده کامیون: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 57000 دلار
•    دستیار فیزیوتراپی: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 33000 دلار
•    کارگر ساخت و ساز: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 31000 دلار
•    دستیار پرستاری: متوسط حقوق سالیانه در آمریکا 28000 دلار
•    مراقبت‌های خانگی: متوسط حقوق در آمریکا میانگین سالانه 12000 دلار

جمع بندی مطالب

جمع بندی مطالب

در این مطلب به بررسی انواع شغل‌های پردرآمد در آمریکا پرداختیم. هر چند که انتخاب یک شغل با معیار درآمد صورت نمی‌گیرد، اما اهمیت کسب درآمد برای برخی از افراد بسیار بالا می‌باشد. موارد دیگری همچون امنیت روانی، علاقه به شغل مد نظر، سطح تحصیلات و ... باعث می‌شود تا فرد انتخاب مؤثری برای موقعیت شغلی خود داشته باشد.

اما قطع به‌ یقین میزان درآمد آن شغل می‌تواند دیدگاه و تمایل افراد را برای انتخاب این شغل تغییر دهد و تأثیرات بسیار زیادی برای آینده شغلی افراد خواهد داشت. به خصوص اگر به ‌دنبال یک زندگی پر از آرامش و بدون نگرانی در کشور آمریکا هستید، برای این ‌که از پس هزینه‌های خود برآیید، بهتر است شغل‌های پردرآمد در این کشور را بهتر بشناسید.

در مقایسه با دیگر کشورهای مختلف تراز اول اروپایی، هزینه‌های زندگی در آمریکا بسیار قابل ‌توجه می‌باشد و این باعث می‌شود تا افراد مهاجر حتما از یک شغل پردرآمد برخوردار باشند تا بتوانند گلیم خود را در کشور آمریکا از آب بیرون بکشند و در رفاه و آسایش زندگی کنند. حال در این مطلب، با لیستی از شغل‌های پردرآمد در آمریکا آشنا شدید.

این موضوع می‌تواند این امکان را برای شما به‌ همراه داشته باشد تا با ادامه تحصیل در رشته‌های مد نظر و یا دریافت ویزای کاری در شرایط شغلی مختلف امکانات بهتری را تجربه کنید و برای مهاجرت به این کشور اقدام داشته باشید.

البته در این‌ صورت نیازمند کسب مشاوره‌های تخصصی از کارشناسان خبره و حرفه‌ای هستید. کارشناسان ما در شرکت الست گروپ همواره در کنار شما خواهند بود تا با راهنمایی بیشتر شما کمک کنند بتوانید آینده‌ی بهتری را در کشور آمریکا رقم بزنید.