اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت

کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت

آیا می‌دانید کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت کدامند؟ برای شناخت بیشتر این کشورها با ما در ادامه همراه باشید.

آیا می‌دانید کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت کدامند؟ برای شناخت بیشتر این کشورها با ما در ادامه همراه باشید.

اغلب افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، بسیار به موضوع زبان اهمیت می‌دهند و قصد دارند فقط به کشورهای انگلیسی ‌زبان مهاجرت کنند و ادامه تحصیل خود را در این کشورها سپری کنند. مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود افراد، علاقه‌ مند به مهاجرت به کشورهای انگلیسی ‌زبان باشند، این است که حدوداً یک میلیارد از انسان‌های جهان به زبان انگلیسی تسلط دارند.

همان ‌طور که همه ما می‌دانیم، زبان انگلیسی به عنوان یک‌ زبان بین‌المللی در بین تمامی کشورهای جهان شناخته‌ شده است. طی بررسی‌ها دریافتیم که حدوداً ۳۶۰ میلیون نفر از افراد، زبان انگلیسی ‌زبان اول آن‌ها می‌باشد، اما بقیه افراد از انگلیسی به‌ عنوان زبان دوم استفاده دارند.

به‌ همین دلیل است که در هنگام مهاجرت انتخاب کشوری مناسب که مردمان آن به زبان انگلیسی صحبت کنند، برای افراد اولویت بسیار زیادی دارد. به دلیل این‌ که تعداد بسیاری از کشورها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، فرد مهاجر انتخاب‌های گسترده‌ای برای انتخاب کشور خواهد داشت.

اگر تصور می‌کنید تسلط کافی به زبان انگلیسی دارید و قصد دارید برای مهاجرت اقدام کنید، بهتر است اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت کسب کنید.

ویدئو کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت

پیشنهاد ما بر این است که حتما کشورهای رایج را در صدر لیست خود قرار بدهید و یقین داشته باشید با اطلاعاتی که شما در زمینه زبان انگلیسی دارید، هیچ‌ وقت در این کشورها دچار مشکل نخواهید شد و به ‌سادگی می‌توانید نیازهای روزمره خود را برطرف کنید.

اینفوگرافیک کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرتاینفوگرافیک کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت​

 

در این راستا می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت الست گروپف معتبرترین موسسه مهاجرتی در این زمینه به حساب می آید. برای ‌این که اطلاعات شما در زمینه کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت بیشتر شود، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

مطالبی که در این مقاله ارائه می‌دهیم، عبارتند از:
کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت کدامند؟
ایالات ‌متحده: برترین کشور انگلیسی ‌زبان دنیا
انگلیس: کشور زادگاه زبان انگلیسی
کانادا: کشور جذاب و پیشرفته با هوای سرد و برفی
آلمان: کشور علم و تکنولوژی
چین: بزرگ‌ترین وارث اقتصاد جهان
هند: کشور فرهنگ های متنوع
فرانسه: کشور عاشقانه‌های بی ‌پایان
استرالیا: آرام‌ترین کشور جهان
ایتالیا: کشور معماری‌های فوق‌العاده
هلند: کشور آسمان آبی
مکزیک: کشوری با زبان‌های رسمی متنوع
رومانی: سرزمین تضادها و تفاوت‌ها
لوکزامبورگ: وارث میراث جهانی یونسکو
استونی: یک کشور کوچک و رؤیایی 
بلژیک: دیدنی‌ترین کشور اروپا
فنلاند: سرزمین دریاچه‌های کوچک
نیوزلند: خوش آب ‌و هواترین کشور جهان
سوئد: افسونگرترین کشور اروپایی 
دانمارک: شروع شبه ‌جزیره اسکاندیناوی
نروژ: بهشت کوچک اروپا
ترکیه: جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار
لهستان: مقصد جذاب برای مهاجرین 
معیار رتبه‌بندی بهترین کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت چیست؟
سخن آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت با ما همراه باشید.

 

کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت کدامند؟

کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت کدامند؟

به دلیل این ‌که اغلب متقاضیان برای مهاجرت علاقه ‌مند به مهاجرت به کشورهای انگلیسی ‌زبان می‌باشند، اطلاعات کامل و جامعی را در ادامه این مطلب برای شما گرد هم آورده‌ایم و به بررسی کشورهایی که زبان اول و دوم آن‌ها انگلیسی می‌باشد، خواهیم پرداخت.

این لیست می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب خوبی برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی ‌زبان داشته باشید. حال اگر شما نیز نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، ادامه این مطلب می‌تواند سطح اطلاعات شما را افزایش دهد تا با توجه به هدف و بودجه مد نظر خود یکی از این کشورها را برای مهاجرت انتخاب کنید.

هر چند که برای این کار نیاز به کمک گرفتن از افراد کارکشته و حرفه‌ای دارید. برای این منظور کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ همواره در کنار شما هستند تا انتخاب مناسبی براساس هدف و شرایط و بودجه‌ی خود داشته باشید.

ایالات‌ متحده: برترین کشور انگلیسی‌ زبان دنیا

ایالات‌ متحده: برترین کشور انگلیسی‌ زبان دنیا

در صدر لیست کشورهای انگلیسی‌ زبان برای مهاجرت می‌توانیم از ایالات ‌متحده نام ببریم. این کشور، جمعیتی بیشتر از ۲۹۶ میلیون نفر دارد که طی بررسی‌ها دریافتیم حدوداً ۷۹ درصد از مردم این کشور زبان انگلیسی را به ‌عنوان زبان اول خود مورد استفاده قرار می‌دهند، اما حدوداً ۲۱ درصد از آن‌ها از انگلیسی به‌ عنوان زبان دوم استفاده دارند.

طبق این آمار و ارقام می‌توان گفت که زبان رسمی این کشور انگلیسی است و به دلیل امکانات کافی که در این کشور وجود دارد، تعداد بسیار زیادی خواستار مهاجرت به این کشور می‌باشند. اگر شما نیز قصد دارید هر چه سریع‌تر پیشرفت کنید و از تکنولوژی‌های منحصر به‌ فرد لذت ببرید، یکی از بهترین کشورهایی که امکان مهاجرت با زبان انگلیسی برای متقاضیان را فراهم کرده ‌است، ایالات‌ متحده می‌باشد.

برای این‌ که در این کشور تحصیل و زندگی متعالی باشید، داشتن دانش کافی در حیطه زبان انگلیسی برای شما کاربرد خواهد داشت و دیگر نیازی به کسب اطلاعات در زمینه زبان‌های دیگر نمی‌باشد. اگر شما نیز خواهان مهاجرت در کشورهای انگلیسی ‌زبان هستید، می‌توانید به ‌عنوان گزینه اول به ایالات‌ متحده فکر کنید.

البته برای مهاجرت به این کشور، برخی از شرایط وجود دارد که با کمک گرفتن از افراد کارکشته و خبره شرکت الست گروپ، در این زمینه قطعا شما نیز می‌توانید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید و از امکانات منحصر به ‌فرد آن بهره‌مند شوید.

انگلیس: کشور زادگاه زبان انگلیسی

انگلیس: کشور زادگاه زبان انگلیسی

همان‌طور که از نام کشور انگلیس مشخص است، به‌ عنوان اصلی‌ترین کشور برای زادگاه زبان انگلیسی شناخته می‌شود. با توجه به این ‌که کشورهای بسیاری سالیان سال تحت سلطه انگلیسی‌ها بوده‌اند، اما همچنان چندین شهر و کشور به واسطه فرامین انگلستان اداره خواهند شد.

بهتر است بدانید که شکل‌گیری آمریکا نیز تحت نظر انگلیسی‌های مهاجر صورت گرفته ‌است و همین تاریخچه ثابت می‌کند که زادگاه زبان انگلیسی کشور انگلیس می‌باشد. جمعیت ۶۴ میلیونی انگلستان اغلب به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند که حدوداً طبق آمار، ۴ میلیون از این مردم انگلیسی را زبان اول و فقط ۵ میلیون از آن‌ها انگلیسی را به ‌عنوان زبان دوم می‌دانند.

اگر قصد دارید شناخت بیشتری در زمینه کشورهای انگلیسی‌ زبان برای مهاجرت داشته باشید و در حیطه مهاجرت، پیشرفت بسیاری در تحصیل، زندگی یا کار داشته باشید، بهترین گزینه برای شما می‌تواند کشور انگلستان شناخته شود. تاریخچه طولانی که در پی این کشور وجود دارد، باعث شده است شرکت‌ها و دانشگاه‌های معتبر بسیاری در این کشور وجود داشته باشند.

البته دلیل دیگر مهاجرت به این کشور این است که مردمان آن بسیار مهاجر پذیر می‌باشند و از ورود مهاجرین به کشور خود استقبال می‌کنند. شما نیز می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه راه‌های مهاجرتی به انگلستان از تجارب کارشناسان شرکت الست گروپ استفاده داشته باشید.

کانادا: کشور جذاب و پیشرفته با هوای سرد و برفی

کانادا: کشور جذاب و پیشرفته با هوای سرد و برفی

چگونه ممکن است هنگامی ‌که صحبت از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت به میان می‌آید، نام کانادا در این لیست ذکر نشود. زیرا کانادا دارای ۳۴ میلیون نفر جمعیت است که حدوداً ۲۹ میلیون نفر از آن‌ها به زبان انگلیسی تسلط دارند.

به دلیل این ‌که کشوری بسیار مهاجرپذیر می‌باشد، کاملاً طبیعی است که فقط ۱۹ میلیون از جمعیت این کشور را افرادی تشکیل داده‌اند که انگلیسی را زبان اول خود می‌دانند.
با توجه به امکانات پیشرفته و گسترده‌ای که در کشور کانادا وجود دارد، تعداد بسیار زیادی از متقاضیان خواهان مهاجرت به این کشور می‌باشند.

اگر تنوع فرهنگی مقصد برایتان اهمیت دارد و ارزشمند است و قصد دارید در یک کشور با امنیت کافی زندگی کنید، قطعا بهترین انتخاب برای شما کشور کانادا می‌باشد. به دلیل این ‌که مزایای زندگی و مهاجرت به کشور کانادا بسیار زیاد است، در کنار این مسائل، دولت کانادا اهمیت بسیار زیادی به رعایت حقوق شهروندی خواهد داد.

طی بازه زمانی مشخص ‌شده، امکان شهروندی را برای متقاضیان نیز فراهم خواهد ساخت. دانشگاه‌های این کشور نیز در رده‌های بالای جهانی قرار دارند که همواره می‌تواند سطح اطلاعات افراد را گسترش دهند و با دانش کافی باعث پیشرفت روز افزون آن‌ها شوند.

آلمان: کشور علم و تکنولوژی

آلمان: کشور علم و تکنولوژی

بهتر است بدانید که کشورهای اروپایی نیز علاقه ‌مند به زبان انگلیسی می‌باشند. آلمان نیز به‌ عنوان یکی از کشورهای اروپایی در تسلط به زبان انگلیسی ماهر می‌باشد. کشور آلمان مردم بسیار سخت‌کوشی دارد و همین موضوع باعث شده‌ است که همواره مهاجرین علاقه ‌مند به زندگی در این کشور باشند.

طبق آمار مشاورین شرکت الست گروپ، حدوداً ۸۰ میلیون نفر جمعیت کشور آلمان می‌باشد که بالغ ‌بر ۴۵ میلیون نفر آن‌ها مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند و این راه را برای مهاجرینی که به زبان انگلیسی تسلط دارد، هموارتر کرده ‌است تا بتوان با مهاجرت به این کشور، با شرایط کنونی آن کنار آیند و بهترین نوع زندگی و تحصیل را در این کشور ادامه دهند.

اگر شما نیز قصد کرده‌اید تا اطلاعات کافی در زمینه کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت کاری کسب کنید، می‌توانید با مراجعه به شرکت الست گروپ، با خیال راحت از کشور آلمان و امکانات آن بهره‌مند شوید.

فرد مهاجر که تسلط کافی به زبان انگلیسی دارد، به ‌راحتی می‌تواند با دانش این زبان تمامی فعالیت‌های خود را در کشور آلمان پیش ببرد. البته برای مهاجرت به این کشور، برخی از قوانین و شرایط وجود دارد که با کمک گرفتن از افراد متخصص و وکلای مهاجرتی همچون کارشناسان شرکت الست گروپ می‌توانید در این راه موفق باشید.

چین: بزرگ‌ترین وارث اقتصاد جهان

چین: بزرگ‌ترین وارث اقتصاد جهان

پرجمعیت‌ترین کشور جهان، چین شناخته ‌شده است که بالغ ‌بر یک میلیارد نفر انسان در آن زندگی می‌کنند. همت و پشتکار چینی‌ها همواره زبانزد می‌باشد که همین موضوع باعث شده‌ است در رتبه‌های اقتصادی جهانی به بالاترین مقام برسند و تعداد بسیار زیادی از تولید بین‌المللی را از آن خود کنند. همه ما می‌دانیم که امروزه تمامی لوازم الکترونیکی و هر چیز کوچک و درشتی ساخت چین می‌باشد.

برخی از افراد تصور می‌کنند برای این ‌که به چین مهاجرت داشته باشند و از امکانات آن بهره‌مند شوند، باید حتما مسلط به زبان چینی باشند. در صورتی که حدوداً ۸۱ میلیون نفر از مردم این کشور مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند.

اگر درصدد هستید تا بتوانید برای مهاجرت به چین اقدام کنید، توصیه می‌کنیم قبل ‌از مهاجرت حتما یک سفر به چین داشته باشید تا با مردم این کشور آشنا شوید و در نهایت برای مهاجرت اقدام کنید تا بتوانید از امکانات این کشور بهره‌مند شوید.

هند: کشور فرهنگ های متنوع

هند: کشور فرهنگ های متنوع

ممکن است برخی از افراد، هند را به‌ عنوان یک کشور انگلیسی ‌زبان نشناسند. در صورتی ‌که باید بدانید کشور هند نیز بسیار پهناور است و بالغ ‌بر ۱ میلیارد نفر جمعیت در آن حضور دارند. طبق بررسی دریافتیم که حدوداً ۲۲۶ هزار نفر از مردم این کشور انگلیسی را به ‌عنوان زبان اول خود مورد استفاده قرار می‌دهند. اما حدوداً ۱۲۵ میلیون نفر از آن‌ها نیز از انگلیسی به‌ عنوان زبان دوم استفاده خواهند داشت.

شاید لازم باشد بدانید که دولت هندوستان سال‌ها مستعمره انگلستان بوده است و همین موضوع باعث شده‌ است تا ارتباط این کشور با دیگر کشورهای جهان نیز بیشتر شود و دریچه‌ای برای پیشرفت کشور هند شناخته شود.

اگر شما نیز قصد دارید در یکی از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت اقدام کنید، می‌توانید کشور یک هزار ‌رنگ هند را انتخاب کنید.

قطعا رسم و رسومات و فرهنگ‌های متنوعی که در این کشور وجود دارد، برای شما جذاب خواهد بود. پس در لیست کشورهای انگلیسی‌ زبان برای مهاجرت می‌توان همواره نام کشور هند را به میان آورد.

فرانسه: کشور عاشقانه‌های بی‌ پایان

فرانسه: کشور عاشقانه‌های بی‌ پایان

تصور افراد بر این است که کشور فرانسه فقط به دلیل جاذبه‌های گردشگری آن باعث جذب مهاجران شده‌ است. البته درست است که جاذبه‌های گردشگری کشور فرانسه بسیار زیاد می‌باشد،

اما مهم‌ترین نکته‌ای که باعث جذب مهاجران می‌شود، این است که از بین 65 میلیون‌ نفری که در کشور فرانسه زندگی می‌کنند، بیشتر از ۲۳ میلیون نفر آن‌ها تسلط به زبان انگلیسی دارند و این امکان برای مهاجران فراهم شده ‌است تا با داشتن دانش در زمینه زبان انگلیسی بتوانند زندگی راحتی را در فرانسه تجربه کنند.

پس یکی دیگر از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت، کشور فرانسه می‌باشد. فرقی نمی‌کند که مهاجر دائم می‌باشید و یا یک گردشگر و توریست معمولی، در هر صورت به سادگی می‌توانید با زبان انگلیسی با مردم کشور فرانسه ارتباط برقرار کنید.

البته اگر نیازمند مهاجرت به این کشور هستید، باید اطلاعات کافی در زمینه شرایط مهاجرت به این کشور کسب کنید. در این زمینه کارشناسان شرکت الست گروپ به شما کمک خواهند کرد تا از بهترین روش ممکن بنا بر شرایط خود برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید.

استرالیا: آرام‌ترین کشور جهان

استرالیا: آرام‌ترین کشور جهان

استرالیا به ‌عنوان یکی از زیباترین و آرام‌ترین کشورهای جهان شناخته ‌شده است. در هنگام مهاجرت به استرالیا مشاهده می‌کنید که طبیعت بکر استرالیا، آرامشی بسیار زیاد به محیط داده است و اکسیژن تازه از آسمان آبی بالای سرتان لذت بسیار زیادی خواهد داشت و می‌تواند روح و روان شما را به آرامش دعوت کند.

البته در کنار فضای بسیار خوب استرالیا، یک موقعیت برای پیشرفت تحصیلی و کاری مهاجران نیز شمرده می‌شود. اما مهم‌ترین مسئله این است که همواره استرالیا در لیست کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت شناخته شده است.

طبق بررسی‌ها دریافتیم که بیشتر از ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور استرالیا مسلط به زبان انگلیسی هستند. البته هیچ‌ گونه جای تعجبی وجود ندارد، زیرا این کشور انگلیسی ‌زبان می‌باشد و ممکن است برخی از افراد بومی، انگلیسی را زبان دوم خود بدانند.

ایتالیا: کشور معماری‌های فوق‌العاده

ایتالیا: کشور معماری‌های فوق‌العاده

شنیدن نام ایتالیا این موضوع را در ذهن تمامی افراد تداعی می‌کند که معماری بسیار خاصی در این کشور بنا شده است. به دلیل این که کشور ایتالیا عضو پیمان شینگن می‌باشد، ویزای شینگن باعث می‌شود تا افراد مهاجر به ‌سادگی وارد محدوده ایتالیا نیز شوند.

همین نکته نیز می‌تواند باعث شود تا ایتالیا به‌ عنوان یک کشور خوب برای مهاجرت شناخته شود. اما مهم‌ترین مشکل برای برخی از مهاجران، مسئله زبان در کشور ایتالیا می‌باشد.

اگر علاقه بسیار زیادی برای مهاجرت به کشور ایتالیا دارید و فقط مشکل زبان انگلیسی برای شما مطرح می‌باشد، باید بدانید که این مشکل نیز نمی‌تواند به‌ عنوان یک سد بسیار بزرگ در راه مهاجرت شما قرار بگیرد.

به دلیل این‌ که بیشتر از ۱۷ میلیون نفر از جمعیت ایتالیا تسلط کافی به زبان انگلیسی خواهند داشت و می‌توانید در صورت ممکن، بنا بر شرایط خود با مهاجرت به این کشور نیازهای خود را نیز برطرف کنید. در این راستا می توانید به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

هلند: کشور آسمان آبی

هلند: کشور آسمان آبی

یکی دیگر از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت، کشور هلند شناخته ‌شده است. طی بررسی‌ها دریافتیم که بیشتر از ۱۵ میلیون نفر از ۱۶ میلیون نفر جمعیت هلند، قادر به انگلیسی صحبت کردن می‌باشند و مهم‌ترین نکته‌ای که برای اغلب مهاجران اهمیت دارد، آب ‌و هوای کشور مقصد می‌باشد.

حال کشور هلند به ‌عنوان یک کشور اروپایی از این امکانات برخوردار است و طبیعت رؤیایی و بکری که دارد، باعث شده‌ است تا به ‌عنوان انتخاب تعداد بسیار زیادی از مهاجران شناخته شود.

فقط مسئله تسلط به زبان انگلیسی، نگرانی برخی از افراد است که در کشور هلند جای هیچ ‌گونه نگرانی برای این ‌موضوع وجود نخواهد داشت. در صورت کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت به این کشور می‌توانید از تجارب کارشناسان شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین گروه مهاجرتی کمک بگیرید تا شرایط بهتری را بعد از مهاجرت تجربه کنید.

مکزیک: کشوری با زبان‌های رسمی متنوع

مکزیک: کشوری با زبان‌های رسمی متنوع

در ذهن همه افراد نام کشور مکزیک با وجود سرخ‌پوست‌ها تداعی می‌شود. تصور برخی از افراد این است که کشور مکزیک فقط به زبان رسمی سرخ‌پوستی تسلط دارد و هیچ زبان رسمی ندارند. در صورتی ‌که متداول‌ترین زبان رسمی در این کشور اسپانیایی می‌باشد. اما همچنان می‌توان گفت که زبان انگلیسی نیز به ‌عنوان یکی از زبان‌های اصلی در این کشور می‌باشد که بیشتر از 15 میلیون نفر از جمعیت این کشور به انگلیسی تسلط دارند.

اگر علاقه مند به مهاجرت به کشور مکزیک می‌باشید، می‌توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. اما همچنان با زندگی کردن در این کشور، اطلاعات بیشتری در زمینه گویش‌ها و آداب‌ و رسوم این مردم کسب خواهید کرد.

تنوع فرهنگی بسیار متعددی در هر گوشه از شهرهای مختلف این کشور وجود دارد که از دیدن آن شگفت‌زده خواهید شد. اگر علاقه ‌مند به زندگی کردن در مکزیک می‌باشید، می‌توانید از این امکان نیز با زبان انگلیسی بهره‌مند شوید و جای هیچ‌ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

رومانی: سرزمین تضادها و تفاوت‌ها

رومانی: سرزمین تضادها و تفاوت‌ها

در جنوب شرقی اروپا و در شبه ‌جزیره بالکان، رومانی واقع ‌شده است که لقب اصلی آن سرزمین تضادها و تفاوت‌ها می‌باشد.

به دلیل این ‌که در گذشته رومانی در اختیار شوروی سابق بوده‌ است، اما بعد از آن به واسطه اقوام دیگر و عثمانی‌ها اداره شد، سپس فرهنگ‌های متنوعی در این کشور جای گرفت. اما امروزه رومانی نیز میزبان تفاوت‌های بسیار زیادی است.

نقاشی‌های قرن ۱۵ و شانزدهم میلادی در دیوارهای کلیساهای رومانی یافت می‌گردد و گورستان‌های رنگارنگ و قلعه‌های بسیار خاصی در این کشور وجود دارد که تمامی آن‌ها به‌ عنوان جاذبه‌های گردشگری این کشور شناخته می‌شود.

اگر با تمامی کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت، انتخاب سختی پیش روی شما می‌باشد و نمی‌دانید که کدام یک از کشورها می‌تواند سرزمین رؤیایی شما باشد، می‌توانید به کشور رومانی نیز فکر کنید. زیرا تنها قومیتی که طبیعت خاص و منحصر به ‌فردی در آن موج می‌زند، کشور رومانی می‌باشد.

بیشتر از ۶ میلیون نفر از جمعیت این کشور مسلط به زبان انگلیسی هستند که این‌ موضوع به‌ عنوان یک ویژگی مثبت برای مهاجران شناخته می‌شود و می‌توانند به رومانی به‌ عنوان یک کشور انگلیسی‌ زبان نیز فکر کنند.

لوکزامبورگ: وارث میراث جهانی یونسکو

لوکزامبورگ: وارث میراث جهانی یونسکو

اگر می خواهید مهاجرت به یک سرزمین دور افتاده را تجربه کنید و از هر گونه ترافیک و مشکلات شهری در امان باشید، بهترین کشور برای مهاجرت شما لوکزامبورگ می‌باشد. میراث جهانی یونسکو در قلب این کشور جای گرفته ‌است و با ساختمان‌ها و قلعه‌هایی که معماری بسیار خاصی دارند، تاریخ این کشور شکل ‌گرفته است.

البته اگر فردی علاقه ‌مند به مدرنیته می‌باشید، می‌توانید در این کشور زندگی ایده‌آل خود را نیز سپری کنید. از آنجا که لوکزامبورگ عضو کشورهای پیمان شینگن می‌باشد، با دیگر کشورهای پیشرفته اروپایی ارتباط و پیوند محکمی دارد.

اما در هر صورت این کشور نیز به عنوان یکی از کشورهای انگلیسی‌ زبان برای مهاجرت شناخته می‌شود و زبان انگلیسی این مردم در زمینه مهاجرپذیر بودن بی‌تاثیر نیست. طبق بررسی های متخصصین شرکت الست گروپ، ۵۰۰ هزار نفر جمعیت این کشور می‌باشد که ۲۹۰ هزار نفر آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

استونی: یک کشور کوچک و رؤیایی

یکی از کشورهای کوچک اروپایی که از زیباترین و ارزان‌ترین آن‌ها به حساب می آید، استونی می‌باشد. گردشگران بسیار زیادی ممکن است حتی نام این کشور را نشنیده باشند، اما به دلیل تصاویر بیش ‌از اندازه که از این کشور وجود دارد، علاقه ‌مند مهاجرت به آن خواهند شد.

پارک‌های ملی، قصرهای تاریخی و سواحل بسیار زیبای بهشتی که در این کشور وجود دارد، زیبایی‌های این کشور را دو چندان کرده است. اگر تصور می‌کنید که شرایط استونی برای گردشگری شما مناسب می‌باشد، نگرانی از بابت تسلط به زبان انگلیسی نخواهید داشت.

زیرا بیش ‌از نیمی از مردم این کشور تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند و می‌توانید به‌ عنوان یک مقصد گردشگری و مهاجرتی از امکانات این کشور نیز بهره ‌مند شوید.

البته در صورتی ‌که نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، همواره کارشناسان شرکت الست گروپ با توجه به شرایط مد نظر شما راهنمایی‌های منحصر به‌ فردی در این زمینه برای شما خواهند داشت.

بلژیک: دیدنی‌ترین کشور اروپا

یکی از قدیمی‌ترین کشورهای اتحادیه اروپا، بلژیک می‌باشد که از زمان دور، کاخ بسیار بزرگی در آن به ‌جا مانده است و باعث شده است تا کشور بلژیک آثار هنری متعدد و شگفتی‌های بسیار زیادی را برای کشف کردن مهاجرین داشته باشد.

کشور بلژیک در همسایگی فرانسه، هلند و آلمان می‌باشد و عضو پیمان شینگن است. جمعیت این کشور ۱۰ میلیون نفر است که بیشتر از ۶ میلیون نفر آن‌ها مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند.

پس کاملاً طبیعی است که یکی دیگر از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت، بلژیک شناخته می‌شود که همواره می‌توانید بر اساس شرایط و بودجه‌ مد نظر خود از امکانات بلژیک برای مهاجرت نیز بهره‌مند شوید.

اطلاعات تکمیلی در زمینه انواع راه های مهاجرت به هر کدام از این کشورها را از کارشناسان مجرب شرکت مهاجرتی و معتبر الست گروپ کسب نمایید.

فنلاند: سرزمین دریاچه‌های کوچک

فنلاند: سرزمین دریاچه‌های کوچک

در همسایگی سوئد و نروژ، یک کشور بسیار کوچک در اروپای شمالی وجود دارد که فنلاند نام دارد. معروف‌ترین نکته در مورد کشور فنلاند، وجود جزیره‌های سرسبز و دریاچه‌های معروف است که در کنار جاذبه‌های تاریخی آن چشم شما را بسیار خیره خواهد کرد.

فنلاند با داشتن حدوداً ۵ میلیون جمعیت، یک کشور کوچک اروپایی به حساب می‌آید.

طبق بررسی‌ها دریافتیم که بیشتر از ۴ میلیون نفر آن‌ها امکان صحبت کردن به زبان انگلیسی را خواهند داشت. در صورتی‌ که مشکلی با سرمای استخوان‌ سوز اروپا ندارید، می‌توانید زندگی آرامی را در کشور فنلاند تجربه کنید.

نیوزلند: خوش آب ‌و هواترین کشور جهان

نیوزلند در نیم‌کره‌ جنوبی کره زمین واقع ‌شده است که ممکن است برخی از افراد آن را با استرالیا اشتباه بگیرند. در صورتی ‌که نیوزلند برای خودش امکانات و ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارد و دارای قلمرو و ساختار اختصاصی خود می‌باشد. باید بدانید که نیوزلند آب‌ و هوای بسیار مناسبی دارد. اغلب افرادی که در نیوزلند زندگی می‌کنند، اروپایی هستند و هیچ گونه جای تعجبی وجود ندارد که در مواجهه با مردمان این کشور، زبان‌های آلمانی و ایتالیایی را نیز دریابید.

اما آسیایی‌های مهاجر بسیار زیادی در این کشور نیز زندگی می‌کنند. براساس این‌ که زبان رسمی نیوزیلند مائوری و انگلیسی می‌باشد، تنوع نژادی در این کشور بالا است که اغلب آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

به ‌عنوان نمونه، ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت این کشور است که حدوداً ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آن‌ها مسلط به زبان انگلیسی هستند که این امکان را برای مهاجرین انگلیسی ‌زبان فراهم خواهد کرد تا بتوانند در این کشور، زندگی آرام و بی‌دغدغه‌ای را تجربه کنند.

سوئد: افسونگرترین کشور اروپایی

اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در زمینه کشورهای انگلیسی‌ زبان برای مهاجرت هستید، می‌توانیم نام سوئد را به‌ عنوان افسونگرترین کشور اروپایی به میان بیاوریم. جاذبه‌های سنتی و مدرن بسیار زیادی در این کشور وجود دارد که به ‌عنوان بهشت مهاجران و گردشگران شناخته ‌شده است.

ترکیبی از جنگل، کوه، دشت، دریا و سنت و مدرنیته باعث شده‌ است تا سوئد به ‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت شناخته شود. حال با توجه به این ‌که اغلب مردمان این کشور مسلط به زبان انگلیسی هستند، این امکان برای افرادی که دانش کافی از زبان انگلیسی دارند، وجود دارد تا بتوانند از شرایط و ویژگی‌های موجود در این کشور بهره ‌مند شود.

اگر شما نیز قصد مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی ‌زبان را دارید، می‌توانید سوئد را به ‌عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرید.

البته برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت شرایط مهاجرت به این کشور بهتر است از افراد کارکشته و حرفه‌ای کمک بگیرید. کارشناسان شرکت الست گروپ همواره در کنار شما هستند تا با توجه به شرایط و امکانات مد نظر شما بهترین انتخاب را برای مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی ‌زبان داشته باشید.

دانمارک: شروع شبه ‌جزیره اسکاندیناوی

کشور دانمارک سرآغاز شبه ‌جزیره اسکاندیناوی می‌باشد که درست در نقطه شمال اروپا واقع‌ شده است. در کشور دانمارک، تا چشم کار می‌کند طبیعت بکر وجود دارد. البته نباید از جاذبه‌های تاریخی دانمارک نیز غافل ماند. از جمله دیدنی‌های این کشور زیبا، آثار باقیمانده از قرون وسطی و زمان پادشاهی وایکینگ‌ها می‌باشد.مهم‌ترین موضوع این است که زبان دوم مردم این کشور انگلیسی می‌باشد.

جمعیت این کشور ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر می‌باشد که بیشتر از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر آن‌ها مسلط به زبان انگلیسی هستند و این امکان را برای افراد مهاجری که دانش کافی در زمینه زبان انگلیسی دارند، فراهم خواهند ساخت که بتوانند در این کشور نیز زندگی خوبی را تجربه کنند.

نروژ: بهشت کوچک اروپا

در نروژ تابستان‌های بسیار پرنور و روشنی وجود دارد، اما روزهای بلند زمستانی آن را نیز نمی‌توان هرگز از یاد برد. طبیعت بسیار بکری در نروژ وجود دارد که به ‌اندازه ای زیباست که ممکن است تصور کنید یک نقاشی یا عکس کارت ‌پستال در جلوی شما به تصویر کشیده‌ شده است.

در صورتی ‌که قصد دارید به یک کشور کم ‌جمعیت اروپایی مهاجرت کنید، نروژ به‌ عنوان یکی از بهترین‌ها برای شرایط شما شناخته می‌شود. امکانات این کشور به‌ گونه‌ای است که زبان نروژی و انگلیسی مهم‌ترین زبان رایج در بین مردم این کشور می‌باشد.

بنابراین فردی که دانش کافی در زمینه زبان انگلیسی داشته باشد، می‌تواند زندگی خوبی را در کشور نروژ آغاز کند. پس می‌توان گفت که یکی دیگر از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت نروژ می‌باشد که البته با در نظر گرفتن شرایط خود و با کمک شرکت الست گروپ می‌توانید برای رسیدن به این کشور قدم بردارید.

ترکیه: جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار

زندگی کردن بین دو قاره ممکن است برای برخی از افراد جالب و هیجان‌انگیز باشد. فرهنگ‌های متفاوتی از شرق و غرب ترکیه با یکدیگر آمیخته شده‌اند که باعث ایجاد یک فرهنگ متفاوت شده‌اند. تمامی این تفاوت‌ها باعث شده است تا ترکیه به ‌عنوان یکی از بهترین مقصدهای کل کشورهای جهان تبدیل شود. البته ناگفته نماند که  پیوندهای بین ترکیه آسیایی و ترکیه اروپایی، تعداد مهاجران بسیار زیادی را به سمت این کشور روانه کرده است.

هنگامی ‌که فرهنگ غربی در یکی از جوامع پیدا شود، قطعا گویش‌ها و زبان‌های مختلفی نیز به آن راه پیدا می‌کنند. یکی دیگر از کشورهایی که در دسته‌بندی کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت شناخته می‌شوند، کشور ترکیه می‌باشد.

حدوداً ۷۰ میلیون نفر جمعیت کشور ترکیه می‌باشد که بیشتر از ۱۷ میلیون نفر آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. با تمام این نکات، دیگر هیچ موضوعی برای مطرح کردن باقی نمی‌ماند، زیرا ترکیه نیز به ‌عنوان یکی از بهترین مقاصد جهان برای مهاجرت شناخته می‌شود که همواره می‌توانید از زیبایی‌های آن بهره‌مند شوید.

لهستان: مقصد جذاب برای مهاجرین

در برخی مواقع ممکن است مهاجرت کردن به کشورهای کوچک و زیبای اروپائی، امکانات بیشتری را به نسبت شناخته‌ شده‌ترین کشورهای جهان برای افراد در بر داشته باشد. لهستان به ‌عنوان یکی از زیباترین این کشورها شناخته می‌شود. اگر شما نیز تسلط کافی به زبان انگلیسی دارید، هیچ ‌گونه نگرانی برای زندگی کردن و مهاجرت به کشور لهستان نخواهید داشت.

حدوداً ۱۴ میلیون نفر ساکن این کشور مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند و آن را زبان دوم خود می‌دانند.

پس شما نیز در صورت نیاز می‌توانید براساس تجارب و تخصص‌های کارشناسان شرکت الست گروپ به منظور رسیدن به بهترین کشور انگلیسی‌ زبان برای مهاجرت اقدام کنید و از بهترین ویژگی‌های کشورهای مختلفی همچون لهستان نیز بهره‌مند شوید.

معیار رتبه‌بندی بهترین کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت چیست؟

معیار رتبه‌بندی بهترین کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت چیست؟

در مطالب بالا به بررسی ویژگی‌ها و مزایای تمامی کشورهای انگلیسی‌ زبان در جهان برای شما پرداختیم. حال اگر همچنان سردرگم هستید و نمی‌توانید از بین کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت یکی را انتخاب کنید، بهتر است اطلاعات کافی در رابطه با معیارهای رتبه‌بندی بهترین کشورهای زبان انگلیسی برای مهاجرت کسب کنید.

در جدول زیر در تلاشیم با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف، بهترین کشورهای انگلیسی ‌زبان را برای شما معرفی کنیم.

طی بررسی‌های مختلف دریافتیم که بعد از معرفی تمامی کشورها، کانادا موفق شده ‌است تا در رتبه اول این جایگاه قرار بگیرد و به ‌ترتیب آمریکا و انگلستان نیز در رتبه‌های پنجم و ششم می‌باشند. البته همچنان بر اساس شرایط و امکانات مد نظر شما، انتخاب هر کدام از کشورهای انگلیسی زبان دیگر برای مهاجرت وجود خواهد داشت.
کشور    پارامترهای مهم
کانادا، استرالیا، نیوزلند    کیفیت زندگی
کانادا، استرالیا    مهاجرپذیر بودن
کانادا    تحصیلات ارزان
آمریکا، انگلستان، استرالیا، کانادا    دانشگاه های برتر
کانادا    اقامت آسان
کانادا    بازار کار خوب
کانادا، نیوزلند، استرالیا    امنیت
آمریکا، انگلستان، کانادا    کارآفرینی
نیوزلند، استرالیا، آمریکا    رشد اقتصادی
آمریکا، انگلستان، کانادا    قدرت سیاسی و اقتصادی
کانادا، نیوزلند، استرالیا    اقتصاد بازار محور
آمریکا، استرالیا، کانادا    پویایی
کانادا، نیوزلند، استرالیا    برابری نژادی
کانادا، نیوزلند، استرالیا    عدالت اجتماعی

طی مطالب جدول بالا قطعا دریافتید که کدام یک از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت مناسب می‌باشند. اما دسته‌بندی که در این جدول داشتیم، بر اساس برخی از پارامترهای مهم و تاثیرگذار بوده‌ است.

حال بهترین و مهم‌ترین پارامترهایی که برای رتبه‌بندی این دسته از کشورها در نظر گرفتیم را در ادامه این مبحث ذکر خواهیم کرد تا اگر شما نیز خواهان مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی‌ زبان می‌باشید، با آگاهی بیشتر در این راه قدم بردارید. البته همچنان کمک گرفتن از افراد خبره و حرفه‌ای همچون کارشناسان شرکت الست گروپ، می‌تواند راه شما را هموارتر کند.

کیفیت زندگی

مهم‌ترین اصل برای شناخت بهترین کشور انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت، کیفیت زندگی می‌باشد. موارد مهمی همچون بازار کار خوب، آزادی فردی، ثبات سیاسی، امنیت شغلی و کیفیت محیط شهری از مهم‌ترین موارد کیفیت زندگی در نظر گرفته می‌شوند. در این رتبه‌بندی، کشور کانادا توانست بهترین کیفیت زندگی را از آن خود کند، سپس استرالیا و نیوزلند در رتبه‌های برتر بعدی قرار گرفته‌اند.

کارآفرینی

کارآفرینی یکی دیگر از پارامترهای مهم رتبه‌بندی کشورهای مختلف می‌باشد. عوامل متعددی همچون جمعیت تحصیلکرده و کارآفرین، نیروی کار ماهر، دسترسی آسان به سرمایه و زیرساخت‌های توسعه ‌یافته مهم‌ترین مواردی است که برای کارآفرینی یک کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد. بر اساس پارامتر کارآفرینی؛ آمریکا، انگلستان و کانادا به ‌عنوان بهترین کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت شناخته شده‌اند.

رشد اقتصادی

رشد اقتصادی شاخصی است که می‌تواند میزان قدرت خرید سرانه و میانگین تولید ناخالصی داخلی در کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهد که بر این اساس می‌توانید کشور مقصد خود را انتخاب کنید.

قدرت سیاسی و اقتصادی

کشورهای قدرتمندتری شناخته می‌شوند که به ‌صورت مداوم الگوهای سیاسی و اقتصادی جهان را متشکل می‌شود.

اقتصاد بازار محور

کشورهایی که اقتصاد بازار محور دارند، برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بهترین انتخاب می‌باشند. کانادا یکی از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری در رتبه اول پارامتر اقتصاد بازار محور می باشد. در کنار آن، کشورهای بازار محور قادرند با تولید ارزان، قوانین مالیاتی بسیاری را در کشور خود شفاف ‌سازی کنند.

عدالت اجتماعی

مسئله دیگر، در رابطه با برابری جنسیتی و عدالت اجتماعی می‌باشد. به‌ همین دلیل پارامتری همچون مراقبت‌های بهداشتی، دسترسی به آموزش و دیگر موارد این‌ چنینی به‌ عنوان رتبه‌بندی کشورها برای عدالت اجتماعی در نظر گرفته می‌شود که کانادا در نخستین رتبه این کشورها می‌باشد. بر اساس شاخص عدالت اجتماعی و بهترین کشور انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت، کانادا است.

پویایی

کشوری که در اقدامات خود کارآمد می‌باشد و آماده مواجه شدن با شرایط خاص است، یک کشور پویا شناخته می‌شود. محورهای پویا، پیشرفت و ترقی بیشتری را برای افراد مهاجر به ‌همراه خواهند داشت.

برابری نژادی

برابری نژادی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی ‌زبان به آن دقت کرد.

نیوزلند، کانادا و استرالیا از ۳ کشور برتر انگلیسی ‌زبان می‌باشند که به برابری نژادی بسیار اهمیت می‌دهند.

سخن آخر

سخن آخر

برای این‌ که بتوانید زندگی خوبی را در یک کشور بیگانه داشته باشید، در ابتدا باید اطلاعات دقیق در رابطه با فرهنگ مردم آن کشور داشته باشید. مهم‌ترین مسئله، شناخت زبان مردم این کشور است تا بتوانید با آن‌ها ارتباط بگیرید. به ‌همین دلیل است که تعداد بسیار زیادی از افراد به‌ دنبال شناخت کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت می‌باشند.

در این مقاله، تلاش کردیم لیست کاملی از کشورهای انگلیسی ‌زبان برای مهاجرت برای شما در برداشته باشیم تا اگر شما نیز علاقه ‌مند به مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی ‌زبان می‌باشید، بر اساس شرایط و بودجه مد نظر خود بهترین انتخاب را داشته باشید. البته در این راه کمک‌های افراد حرفه‌ای می‌تواند برای شما مثمر ثمر واقع شود تا به نتیجه دلخواه برسید.

کارشناسان ما در شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی، بهترین توضیحات و راهنمایی‌هایی در زمینه تصمیم‌گیری برای مهاجرت به کشور مد نظر شما فراهم خواهند ساخت. همواره می‌توانید با مشاوره گرفتن از وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ، برای رسیدن به موفقیت‌های خود تلاش کنید.