اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت

کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت

در این مقاله به بررسی و معرفی کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت می پردازیم. همراه شما هستیم.

یکی از دغدغه هایی که سرمایه گذاران با آن مواجه می شوند، ثبت شرکت است.

در این مقاله به بررسی و معرفی کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت می پردازیم. همراه شما هستیم.

یکی از دغدغه هایی که سرمایه گذاران با آن مواجه می شوند، ثبت شرکت است.

اگر بخواهند شرکتشان را در یک کشور دیگر ثبت کنند، دغدغه ی آن ها بیشتر هم می شود. بزرگترین چالش و نگرانی این افراد، هزینه های ثبت شرکت در آن کشور می باشد. کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت، موضوعی است که نمی توان از آن به سادگی عبور کرد. اگر می خواهید در کشور دیگری شرکت ثبت کنید، احتمالا در ذهن شما سوالات زیاد و بی پاسخ وجود دارد.

در این راستا می توانید به متخصصین الست گروپ مراجعه نمایید تا بهترین گزینه کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت را برای شما انتخاب نمایند.

اینفوگرافیک کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت

اینفوگرافیک کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت

ما هم سعی می کنیم در این مطلب، برای شما موضوع کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت را به طور کامل بررسی کرده و به سوالات شما پاسخ دهیم.

ویدئو کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت

در این مقاله به دنبال ارزیابی موضوع های زیر هستیم:
کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت، کدام کشور است؟
مقدمات کم هزینه ترین ثبت شرکت در خارج از کشور چه می باشد؟
مزایای ثبت کشور در خارج از ایران چیست؟
تفاوت ثبت شرکت در ایران و کشورهای دیگر چه می باشد؟
بهترین کشور برای ثبت شرکت کدام است؟
چرا گرجستان به عنوان کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت، گزینه ی خوبی است؟
مزایای ثبت شرکت در اسپانیا چیست؟
ثبت شرکت در کشور مجارستان چگونه است؟
مراحل ثبت شرکت در یک کشور خارجی
مزایای ثبت شرکت تجاری در لهستان چیست؟
آیا کشور اسلواکی برای ثبت شرکت گزینه ی خوبی است؟
مزایای الست گروپ برای ثبت شرکت، نسبت به دیگر شرکت های مهاجرتی در چیست؟
شرایط ثبت شرکت در کانادا چه می باشد؟
برای ثبت شرکت، کشورهای اروپایی مناسب تر هستند یا کشورهای حاشیه ی خلیج فارس؟
شرایط ثبت شرکت در کشور امارات متحده ی عربی چیست؟
کلام آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت با ما همراه باشید.

 

کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت

کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت

قبل از بررسی کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت، ابتدا باید موضوع ثبت شرکت را ارزیابی نماییم. یکی از بحث های داغ و رایج در میان افرادی که قصد سرمایه گذاری از نوع تجاری در کشورهای دیگر را دارند، بحث ثبت شرکت است. هر کشوری قوانین خاص خود را برای ثبت شرکت دارد. به طور قطعی نمی توان گفت کدام کشور راحت ترین قوانین یا کم ترین هزینه ها را برای ثبت شرکت دارد.

ممکن است در مدت زمانی که برای ثبت یک شرکت می گذرد، عوامل مختلفی، هزینه ها را بالا و پایین کنند. کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت در نظر برخی از افراد، در حال حاضر گرجستان و مجارستان می باشد.

اما این که واقعا هزینه ی ثبت در این کشورها نسبت به بقیه کمتر باشد یا خیر، در ادامه به طور مفصل به آن پرداخته شده است. اما قبل از این که به این مهم پرداخته شود، باید ببینیم شرکت و ثبت شرکت چیست؟! شاید هنوز برخی از افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند، ندانند که می توانند در آن کشور یک شرکت تجاری یا خدماتی و حقوقی به ثبت برسانند.

شرکت یعنی مجموع دو یا چند نفر که به قصد تجارت یا ارائه ی خدمات، گرد هم می آیند و بعد از به دست آوردن درآمد، هزینه های انجام شده را از آن کسر می کنند و آنچه باقی می ماند را به عنوان سود، میان خود طبق سهم خود، تقسیم می کنند. شاید این که گفته شد، ساده ترین تعریف از شرکت و شراکت باشد. اما همین شرکت باید در جایی ثبت شود.

مقدمات کم هزینه ترین ثبت شرکت در خارج از کشور

مقدمات کم هزینه ترین ثبت شرکت در خارج از کشور

شرایط تورم و اقتصاد بحران زده به همراه نرخ بالای بیکاری سبب شده تا افرادی که واقعا در حیطه ی کسب و کار حرفی برای گفتن دارند، به فکر رفتن به خارج از کشور باشند و با ثبت شرکت، ایده های خود را گسترش دهند.

اگر شما نیز علاقه مندید که با ثبت یک شرکت، سرمایه های خود را چندین برابر کرده و یک زندگی راحت و بی دغدغه را تجربه کنید، حتما به فکر ثبت شرکت در خارج از کشور باشید. 

اما برای ثبت شرکت در خارج از کشور باید یک سری مقدمات را فراهم آورده و سپس برای این کار اقدام کنید. اگر دانشجو هستید یا به تازگی فارغ التحصیل شده اید، و یا مدیر یک کسب و کار و استارتاپ هستید، می توانید برای ثبت شرکت در کشور مد نظر خود، ایده پیدا کنید.

اولین قدم برای این کار، داشتن ایده می باشد. اگر ایده ی شما درآمدزاست و اطمینان دارید که می توانید با گسترش آن در کشور مورد نظر سود کسب کنید، بهتر است برای ثبت شرکت اقدام کنید.

دومین قدم، داشتن سرمایه و برآورد هزینه برای این کار می باشد. اگر به دنبال این هستید که در کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت اقدام کنید، حتما با مشاوران الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت را برای شما پیدا کند.

سومین قدم برای این که بتوانید یک شرکت در کشور خارجی ثبت کنید، بررسی قوانین حقوقی و تجاری آن کشور می باشد. اگر تمام این موارد را رعایت کرده و مو به مو همگی را بررسی کنید، می توانید برای انتخاب کشور مورد نظر به الست گروپ مراجعه کرده و این مهم را به آن ها بسپارید.

مزایای ثبت شرکت در یک کشور خارجی

مزایای ثبت شرکت در یک کشور خارجی

اگر تجارت شما تحت عنوان یک شرکت به ثبت برسد، قطع به یقین شما می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. می توانید مشتریان و اعتماد آن ها را جلب کنید، در مزایده ها شرکت کنید و سود کسب کنید.

به علاوه این که وقتی شرکتی را به ثبت می رسانید، مشتریان و مراجعین شما، به شما و تجارتتان بیشتر اعتماد می کنند. فرقی هم ندارد که این شرکت را در کدام کشور به ثبت برسانید. یکی از مزایای بسیار مهم ثبت شرکت در کشور دیگر، امکان دریافت اقامت در آن کشور می باشد.

از دیگر مزیت های ثبت شرکت در خارج از کشور، کم بودن پروسه ی زمانی برای ثبت شرکت می باشد. در کشورهای اروپایی و حتی کشورهای عربی، مدت زمان ثبت شرکت و کاغذ بازی های اداری به شدت کم می باشد. 

یکی از مزیت های مهم ثبت شرکت در خارج از ایران، امکان دریافت اقامت برای خانواده می باشد. اگر شرکت تجاری در کشور دیگر به ثبت برسانید، می بینید که اداره مهاجرت آن کشور برای شما و خانواده ی شما ویزای اقامتی صادر می کند.

گذشته از تمام مزیت هایی که گفته شد، یکی از مهم ترین مزیت های ثبت شرکت در کشورهایی همچون گرجستان یا مجارستان و برخی از کشورهای اروپایی دیگر، هزینه ی کم برای ثبت شرکت می باشد. اگر برآورد هزینه کنید، می بینید نسبت به سودی که قرار است داشته باشید، هزینه های انجام شده ناچیز می باشند. به خصوص این که وضعیت اقتصادی در کشورهای اروپایی خیلی بهتر از اوضاع اقتصادی داخل کشور می باشد.

برای این که بدانید کدام کشور می تواند جایگاه خوب و کم هزینه ای برای ثبت شرکت داشته باشد، با مشاوران الست گروپ در ارتباط باشید. این گروه مهاجرتی با سال ها تجربه در شناسایی حوزه های مختلف سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای خارجی، می تواند بهترین گزینه و کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت را به شما معرفی کند.

تفاوت ثبت شرکت در ایران و کشورهای دیگر

تفاوت ثبت شرکت در ایران و کشورهای دیگر

ثبت شرکت در ایران کاملا طبق قوانین تجاری و ثبتی کشور ایران انجام می شود. این قوانین گاهی ممکن است دست و پاگیرتان شود. اما در کشور های دیگر، این سنگ اندازی ها کمی کمتر است. به علاوه این که ثبت شرکت در ایران، شاید توجیه مناسب اقتصادی هم نداشته باشد.

در ضمن مزایایی که تحت عنوان مزیت های ثبت شرکت در کشورهای خارجی از آن یاد شد، در ایران خیلی کمتر است یا اصولا وجود ندارد. به هر حال به بیان چند مورد از این تفاوت ها می پردازیم تا خودتان تصمیم بگیرید که ثبت شرکت در داخل و خارج از ایران چه تفاوت هایی دارد.

•    وضعیت اقتصاد ایران تا چند سال پیش، کمی بهتر از وضعیت کنونی بود و حتی می شد برای ثبت شرکت، سرمایه گذاران خارجی را هم جذب کرد اما امروز دیگر اوضاع کاملا فرق کرده و اقتصاد ایران، پویایی و سود دهی گذشته را ندارد. در مقابل، کشورهایی مثل مجارستان و گرجستان یا حتی کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس، از نظر سرمایه گذاری و سود دهی، بسیار جایگاه مناسبی دارند. پس می توان با خیال راحت، در این کشورها شرکت به ثبت رساند.

•    با ثبت شرکت در ایران، شما اقامت از جایی نمی گیرید چون خودتان مقیم ایران هستید. اما با ثبت شرکت در کشورهای دیگر می توانید به راحتی اقامت آن کشور را دریافت کنید.

•    با ثبت شرکت در هر کشوری، می توانید اقامت موقت یا حتی دائم برای خانواده ی خود نیز دریافت کنید. چنین مزیتی در ایران وجود ندارد.

•    میزان دریافت مالیات در ایران زیاد است به خصوص از سال های 1399 و 1400 به بعد، این میزان بیشتر هم شده است. اما در کشورهای اروپایی به خصوص گرجستان، مالیات کمی پرداخت می کنید.

•    در ایران با ثبت شرکت، نمی توانید با هر شریک تجاری در کشورهای دیگر در ارتباط باشید. بسیاری از کشورها، ایران را در لیست تحریم های خود جای داده اند. اما اگر شرکت خود را در کشورهای دیگر ثبت کنید، به راحتی می توانید شرکای تجاری اروپایی و آمریکایی را جذب کنید.

•    اگر سرمایه ی شما برای ثبت شرکت کم باشد، در ایران ممکن است دچار بحران شوید و یا اصولا اجازه ی تاسیس شرکت نداشته باشید ولی در کشورهایی مثل مجارستان، وضعیت به این شکل نیست و شما می توانید با سرمایه اولیه ی کم هم شرکت خود را تاسیس کرده و آرام آرام آن را گسترش دهید.

•    هزینه های جانبی تاسیس و ثبت شرکت در کشورهای دیگر نسبت به ایران کمتر است.

•    اگر در کشورهای اروپایی ثبت شرکت کنید، می توانید شریک تجاری خود را از هموطنان خود انتخاب کنید یا از هر کس که خودتان معرفی کنید. الزامی برای شراکت با مقیمان آن کشور نیست. اما در ایران برای شراکت باید حتما شریکی را معرفی کنید که اصالتا ایرانی بوده و هویت ایرانی داشته باشد.

•    شما با ثبت شرکت در اکثر کشورهای اروپایی و عربی، می توانید امکان خرید ملک و اتومبیل داشته باشید ولی در ایران چنین چیزی وجود ندارد.

بهترین کشور برای ثبت شرکت کدام است؟

بهترین کشور برای ثبت شرکت کدام است؟

اگر قصد دارید در یک کشور خارجی شرکت ثبت کنید و سرمایه ی خود را در آنجا به کار بیندازید، بهتر است شرایط و قوانین ثبت شرکت در دیگر کشورها را مطالعه کنید. زیر و رو کردن این قوانین و بررسی شرایط هر کدام شاید وقت زیادی هم از شما نگیرد.

اگر نمی توانید این کار را انجام دهید یا وقت آن را ندارید و نمی دانید از کجا و چطور این کار را انجام دهید، حتما از شرکت های مهاجرتی معتبر، این کار را بخواهید تا برای شما انجام دهند. ما به شما الست گروپ را پیشنهاد می کنیم.

این روزها تعداد کشورهایی که از نظر رشد اقتصادی بهتر از ایران هستند، کم نیست و بین این کشورها، تعداد انگشت شماری وجود دارد که می توان با خیال راحت در آنجا شرکت به ثبت رساند و نگران هزینه ها نبود.

می توان برخی از این کشورها مثل امارات متحده، عمان، گرجستان، مجارستان، اسپانیا و اسلواکی و چند کشور دیگر را نام برد. بین این کشورها، گرجستان و مجارستان برای ثبت شرکت شرایط خوبی دارند. اما اگر به طور دقیق تر بخواهیم بگوییم کدام کشور مناسب تر است، باید شرایط دیگری را نیز بررسی کنیم که در ادامه حتما به این موضوعات هم اشاره می کنیم.

الست گروپ، یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی است که از نظر حقوقی، تمام بالا و پایین سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای خارجی را می داند و برای این کار، از متخصصان بسیار با تجربه و وکلای حرفه ای استفاده می کند. شما می توانید این کار مهم را با خیال راحت به کارشناسان الست گروپ بسپارید تا بهترین و کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت را به شما معرفی کند.

چرا گرجستان به عنوان کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت، گزینه ی مناسبی است؟

چرا گرجستان به عنوان کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت، گزینه ی مناسبی است؟

گرجستان یکی از کشورهای اروپایی آسیایی می باشد و در بین تمام کشورهای این دو قاره، تنها کشوری است که می تواند میان آسیا و اروپا پل تجاری باشد. اگر تا به حال به گرجستان سفر داشته اید، حتما می دانید که پایتخت این کشور یعنی شهر تفلیس، پر از شرکت های داخلی و خارجی می باشد. این شرکت ها به خاطر موقعیت ناب اقتصادی و ارتباطی با اروپا و از طرف دیگر با آسیا، همیشه در حال پیشرفت هستند.

اکثر ایرانی ها در گرجستان ثبت شرکت می کنند و از این طریق کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی می کنند. با این کار، هم می توانند اقامت داشته باشند و هم کار خود را گسترش دهند. به ویژه این که بعد از مدتی، این اقامت به اقامت دائم اروپایی تبدیل می شود. خانواده ی این افراد هم به همین خاطر، اقامت دریافت می کنند. 

اما بیایید بررسی کنیم که چرا کشور گرجستان، کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت می باشد.

مزایای زیادی در این باب مطرح است ولی ما به ذکر چند مورد مهم اشاره می کنیم:
•    دریافت اقامت دائم این کشور
•    اجازه ی تاسیس شرکت بین المللی
•    اجازه ی داشتن حساب بانکی گرجستان
•    نیروی کار در این کشور کم هزینه است.
•    انجام پروسه ی ثبت شرکت در گرجستان خیلی به صرفه می باشد.
•    زمانی که برای ثبت شرکت گذاشته می شود، به شدت کم می باشد.
•    گرجستان راه ارتباطی اروپا می باشد.
•    مالیات در این کشور برای شرکت ها خیلی کم است.
•    اگر در مناطق آزاد این کشور، شرکت به ثبت برسانید، از پرداخت مالیات معاف خواهید بود.
همان طور که می بینید، گرجستان از کشورهایی است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از ایرانیان در این کشور سرمایه گذاری می کنند و شرکت خود را در مناطق آزاد این کشور به ثبت می رسانند. دولت این کشور هم برای سهولت بیشتر و راحتی مهاجران، شرایط بسیار خوب و ویژه ای را آماده کرده است.

مزایای ثبت شرکت در اسپانیا

مزایای ثبت شرکت در اسپانیا

اسپانیا یکی از قدرتمندترین کشورهای اروپایی در اقتصاد می باشد. هر ساله تعداد بسیار زیادی از سرمایه گذاران خارجی با ثبت شرکت در این کشور، در پی داشتن یک فضای امن برای تجارت می باشند.

چهارمین اقتصاد برتر منطقه ی یورو و اتحادیه ی اروپا و همچنین پنجمین رتبه ی مطرح اقتصادی در اروپا، متعلق به این کشور می باشد. ثبت شرکت در این کشور، هزینه های زیادی در پی ندارد و تقریبا جزء کشورهای کم هزینه برای راه اندازی یک شرکت و ثبت آن به شمار می رود.

ثبت شرکت در کشور اسپانیا دارای مزایای زیر می باشد:

•    امکان ثبت برند اروپایی
•    سرمایه ی اولیه ی زیادی مد نظر نمی باشد.
•    امکان داشتن حساب بانکی در این کشور
•    ارتباط با سایر کشورهای اروپایی
•    امکان درخواست ویزای شینگن برای تمامی افراد خانواده وجود دارد.
•    بعد از گذشت سه سال می توانید اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید.
•    بعد از گذشتن 5 سال می توانید درخواست پاسپورت کنید.
•    نیاز به داشتن شریک تجاری اسپانیایی الزامی نیست و هر شریکی با هر ملیت دیگر می توانید داشته باشید.
•    بهره مندی از قوانین آزاد تجاری کشورهای حوزه ی شینگن
•    حمایت همه جانبه ی دولت از استارتاپ های خلاق و نو
•    دریافت ویزای دیگر کشورها به راحتی امکانپذیر است.
اگر در پی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در یک کشور کم هزینه هستید، می توانید با الست گروپ در ارتباط  باشید. الست گروپ به راحتی شما را در ثبت شرکت از صفر تا صد یاری خواهد کرد.

ثبت شرکت در کشور مجارستان چگونه است؟

ثبت شرکت در کشور مجارستان چگونه است؟

اگر بگوییم بیشترین درخواست ثبت شرکت در اروپا مربوط به کشور مجارستان می باشد، اغراق نکرده ایم. مجارستان یکی از کشورهای اروپایی با اقتصاد فعال و پویا می باشد. بسیاری از شرکت ها و هولدینگ های مهم تجاری، ترجیح می دهند در این کشور شرکت خود را به ثبت برسانند. 

ثبت شرکت در مجارستان مزایایی دارد که کمتر کشوری این مزیت ها را دارد. اگر هولدینگ یا استارتاپ خود را تحت عنوان یک شرکت در این کشور ثبت کنید، مطمئن باشید که پروسه ی ثبت شرکت شما نهایتا در 2 الی 3 روز کاری کاملا آماده خواهد شد. شما با ثبت شرکت در کشور مجارستان می توانید مطمئن باشید که در یکی از امن ترین نقاط مالیاتی اروپا سرمایه گذاری کرده اید. این کشور بهترین بستر برای هولدینگ های تجاری می باشد.

ثبت شرکت در کشور مجارستان می تواند اقامت دائم شما و خانواده تان را فراهم آورد. ثبت شرکت در کشور مجارستان به این صورت است که مالکیت 100 درصدی آن نیازی به شریک محلی ندارد. همچنین برای پرداخت مالیات، فقط 9 درصد مالیات پرداخت می کنید و این نرخ مالیات، جزء پایین ترین نرخ های مالیاتی در بین کشورهای اروپایی می باشد.

افتتاح حساب های شخصی و بانکی و همچنین امکان بهره مندی از حساب شرکتی با ثبت شرکت در کشور مجارستان، میسر می باشد.

برخی از مزیای دیگر ثبت شرکت در مجارستان:

•    استفاده از برند و نام اروپایی
•    اجازه اقامت برای خود و خانواده تان در این کشور
•    امکان دریافت ویزای شینگن برای افراد خانواده و خودتان
•    پرداخت مالیات ناچیز
•    امکان ارتباط با شرکت های بین المللی آسیایی و اروپایی و آمریکایی
•    امکان درخواست اقامت دائمی بعد از گذشت سه سال از فعالیت شرکت و هولدینگ شما

کشور مجارستان به عنوان پر متقاضی ترین کشور برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اروپا می باشد.

بیشترین دلیل این اتفاق، امنیت اقتصادی و نرخ پایین مالیات و هزینه های ثبت شرکت می باشد. اگر برای ثبت شرکت در کم هزینه ترین کشور دچار دو دلی هستید و نمی دانید چطور و از کجا آغاز کنید، پیشنهاد می کنیم از الست گروپ شروع کنید. این شرکت مهاجرتی می تواند شما را در اخذ اقامت و ثبت شرکت در کشور مجارستان یاری کند.

مراحل ثبت شرکت در یک کشور خارجی

مراحل ثبت شرکت در یک کشور خارجی

برای ثبت یک شرکت در کشور خارجی باید یک سری شرایط را داشته باشید و تک تک مراحل را پشت سر هم و دقیق انجام دهید.

ثبت شرکت هم می تواند مثل اخذ اقامت و گرفتن ویزا، گاهی وقت ها مورد قبول واقع نشود. پس بهتر است قبل از اقدام به انجام این کار، تمام شرایط و قوانین مالیاتی و حقوقی کشورهای مد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید. باید برآورد هزینه و سرمایه ای کنید. باید مشخص کنید که چقدر سرمایه برای انجام این کار دارید.

گاهی وقت ها نیاز است که سرمایه گذار خارجی برای استارتاپ خود جذب کنید. تمام این اقدامات را باید زیر نظر متخصصان و مشاوران شرکت مهاجرتی انجام دهید. بهترین شرکت مهاجرتی که می تواند به شما کشوری کم هزینه را برای ثبت شرکت معرفی کند، الست گروپ می باشد.

برای ثبت شرکت در یک کشور کم هزینه باید مراحل زیر را انجام دهید:

1.     مدارک هویتی و شخصی و هر آن چیزی که مربوط به شرکت است را آماده کنید. مدارک مربوط به نام تجاری و ثبت برند (در صورتی که دارید) و همچنین مدارک کاری و اشتغال و مدارک مربوط به سهامدارانی که دارید و همچنین مدارک مربوط به زبان خود
تمامی این مدارک را آماده کنید و درخواست خود را اینترنتی ثبت کنید.

2.    در مرحله ی بعدی باید تمامی اسناد و اوراق مربوطه را متناسب با نوع فعالیت و نوع شرکت تهیه و تنظیم کرده و به تایید سازمان تجارت برسانید.

3.    مرحله ی سوم که کمی پیچیده و مهم می باشد، افتتاح حساب در کشور مقصد می باشد. باید توسط یک شرکت مهاجرتی بسیار معتبر این کار را انجام دهید تا سرمایه ی شما به راحتی و با اطمینان کامل، انتقال پیدا کند. ما به شما الست گروپ را پیشنهاد می کنیم. این گروه مهاجرتی می توانند در فضای بسیار امن، این نقل و انتقال را برای شما انجام دهند.

4.     در این مرحله باید تشکیل پرونده ی مالیاتی بدهید و برای این کار باید از ادارات مربوطه، مجوزهای لازم را کسب کرده باشید.
انجام تک تک این مراحل به طور دقیق و کامل، می تواند پروسه ی کاری شما را راحت تر و زودتر به انجام برساند.

مزایای ثبت شرکت تجاری در لهستان چیست؟

مزایای ثبت شرکت تجاری در لهستان چیست؟

کشور لهستان در اروپای مرکزی واقع شده است و کشوری تازه استقلال یافته می باشد که قبلا زیر سلطه ی شوروی بوده است. اقتصاد لهستان، دومین اقتصاد پر قدرت اروپای مرکزی و ششمین قدرت اقتصادی کل اروپا است. بسیاری از مهاجران با توجه به شرایط خوبی که این کشور دارد، دوست دارند شرکت خود را در این کشور ثبت کنند.

این کشور هم در جایگاه خود، می تواند از کم هزینه ترین ها برای ثبت شرکت باشد. امکانات این کشور اروپایی بالاست و می توانید شرکت خود را با خیال راحت در این کشور ثبت کنید و نگران هزینه ها هم نباشید. برخی از مزایای ثبت شرکت در این کشور را بیان می کنیم و خودتان با دیگر موارد گفته شده مقایسه کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

•    با ثبت شرکت در این کشور می توانید اقامت دائم خود و خانواده تان را تضمین کنید.

•    ثبت شرکت در لهستان می تواند امکان تحصیل برای فرزندان و خودتان را فراهم آورد.

•    ثبت شرکت در لهستان از نظر هزینه، به صرفه می باشد و این پروسه زود انجام می شود.

•    امکان افتتاح حساب بانکی در کل کشورهای اروپایی را خواهید داشت.

•    امکان دریافت اقامت دائم و پاسپورت برای شما و خانواده تان فراهم است.

•    امکان بیزنس با سایر کشورهای اروپایی را دارید.

•    می توانید با ثبت شرکت در لهستان، بین کشورهای مختلف اروپایی، تردد کنید و ویزای شینگن دریافت کنید.

•    یکی از تفاوت های ثبت شرکت در لهستان با سایر کشورهای اروپایی در این است که نیازی به حضور فیزیکی و همیشگی شما در این کشور ندارد.

ثبت شرکت کار ساده ای نیست که خودتان به تنهایی انجام دهید. برای انجام چنین کاری باید مشورت های لازم را با شرکت های مهاجرتی معتبر انجام دهید و در صورت نیاز، وکیل مهاجرتی بگیرید. بهترین گزینه ای که ما به شما پیشنهاد می کنیم، الست گروپ می باشد. این گروه مهاجرتی می تواند شما را در انجام این پروسه تا انتها و حصول نتیجه، همراهی کند.

آیا کشور اسلواکی برای ثبت شرکت گزینه ی خوبی است؟

آیا کشور اسلواکی برای ثبت شرکت گزینه ی خوبی است؟

اسلواکی هم مثل کشور لهستان، در اروپای مرکزی واقع شده است. این کشور کمی محصور به خشکی می باشد.

تقریبا آب و هوایی مشابه ایران دارد. هر ساله بسیاری از ایرانی ها در این کشور برای ثبت شرکت تقاضا می دهند. همچنین تحصیل و زندگی در اسلواکی بسیار با صرفه می باشد و بسیاری از ایرانی ها و ساکنان همسایه ی ایران، این کشور را برای کار و زندگی و تحصیل انتخاب می کنند. با ثبت شرکت در اسلواکی می توانید از مزایای منحصر به فرد زیر استفاده کنید:

•    اگر تصمیم داشتید با ثبت شرکت در اسلواکی، زندگی در این کشور را انتخاب کنید، باید بدانید که نسبت به کشورهای دیگر اروپایی، هزینه ها در این کشور پایین تر و به صرفه تر است.
•    نیازی به داشتن مدرک زبان ندارید.
•    قیمت ملک و خانه در این کشور نسبت به جاهای دیگر اروپا پایین تر است.
•    با ثبت شرکت در اسلواکی می توانید اقامت دائم برای خود و خانواده تان را دریافت کنید.
•    امکان دریافت ویزای آمریکا و استرالیا و انگلستان و حتی کانادا برای کسانی که در اسلواکی شرکت ثبت می کنند، وجود دارد.
•    امکان خرید اتومبیل و ملک در کل اروپا برای شما فراهم است.
•    هزینه ی دریافت اقامت با ثبت شرکت در اسلواکی، بسیار کم است.
•    شما با ثبت شرکت در اسلواکی دیگر نیازی به استخدام کارمند در شرکت ندارید و این کار الزامی نمی باشد.
•    امکان دریافت اقامت بدون سرمایه گذاری

اگر قصد دارید ثبت شرکت در اسلواکی را انجام دهید، از راهنمایی مشاوران الست گروپ استفاده کنید.

اگر انتخاب کشوری که برای ثبت شرکت کم هزینه تر باشد را به الست گروپ بسپارید، می توانید انتظار بازدهی بالای سرمایه و بهره مندی از دیگر مزایای سرمایه گذاری را داشته باشید. این گروه مهاجرتی می تواند کشورهای اروپایی یا عربی و حتی آسیایی را با توجه به خواسته ی شما، به شما معرفی کند تا اقامت کاری و ثبت شرکت را به راحتی دریافت کنید.

مزایای الست گروپ برای ثبت شرکت، نسبت به دیگر شرکت های مهاجرتی

مزایای الست گروپ برای ثبت شرکت، نسبت به دیگر شرکت های مهاجرتی

شاید بتوان به جرات گفت که در بین تمام شرکت های مهاجرتی که در ایران وجود دارند، تعداد اندکی هستند که مجوزهای مربوطه را دارا می باشند. تعداد کمی از این شرکت ها نیز در انجام پرونده های مربوط به ثبت شرکت در دیگر کشورها فعال می باشند. 

شرکت افق بین الملل یاسمین با نام و برند تجاری "الست گروپ" یکی از معتبرترین ها و تخصصی ترین های امر مهاجرت می باشد. ثبت شرکت و دریافت اقامت در این موسسه ی مهاجرتی می تواند زودتر از آنچه که فکرش را بکنید، به سرانجام برسد.

این شرکت مهاجرتی با داشتن نمایندگی انحصاری از موسسات کاریابی و تحصیلی و غیره در بیش از 100 کشور دنیا، می تواند کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت را به شما معرفی کند. از مهمترین مزایای الست گروپ نسبت به دیگر شرکت های مهاجرتی، مشاوره و انتخاب کشور مقصد برای ثبت شرکت، با توجه به رزومه و درخواست شماست. همچنین این گروه مهاجرتی می تواند دوره های زبان انگلیسی و آلمانی را برای شما برگزار کند تا سطح انگلیسی و آلمانی خود را به حد قابل قبولی برسانید.

خدماتی که این شرکت برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای مختلف به شما ارائه می کند، شامل اروپا، کانادا و کشورهای حوزه ی خلیج فارس و کشورهای حوزه ی اسکاندیناوی است.

این گروه مهاجرتی از ابتدا تا انتها برای دریافت اقامت و ثبت شرکت در کم هزینه ترین کشور همراه شما خواهد بود و بابت تمام هزینه هایی که انجام می دهید، تضمین صددرصدی می کند و اگر کاری به سرانجام نرسید، هزینه های شما بازگردانده خواهد شد. خدمات این شرکت برای شما 24 ساعته پشتیبانی می شود.

شرایط ثبت شرکت های کم هزینه در کانادا

شرایط ثبت شرکت های کم هزینه در کانادا

کانادا بعد از آمریکا، قدرتمندترین کشور اقتصادی و مهاجر پذیر در دنیاست. اگر بخواهید در این کشور شرکت ثبت کنید، شاید به سادگی و کم هزینه بودن اروپا و کشورهای حوزه ی خلیج فارس نباشد.

اما قطعا یکی از کشورهایی است که وقتی در آن سرمایه گذاری می کنید و شرکت ثبت می کنید، سرمایه ی شما به سرعت بازگشت داده می شود و خیلی زود به سوددهی می رسد. به علاوه این که اگر هولدینگ تجاری یا شرکت خدماتی و یا استارتاپی داشته باشید، تحت حمایت همه جانبه ی دولت کانادا خواهید بود. ارتباطات شرکت شما با کل دنیا و کشورهای جهان اول اقتصادی امکانپذیر است.

مالیات بر درآمد و ثبت شرکت در این کشور کمی نسبت به اروپا بالاتر است. نمی خواهیم بگوییم که کانادا برای شما که به دنبال کشوری کم هزینه هستید، مناسب نیست. انتخاب کشور برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت، کاری نیست که بتوانید آن را انجام داده و خودتان تشخیص دهید که به نفع شماست یا خیر. می توانید در این زمینه از مشورت کارشناسان الست گروپ استفاده کنید.

کانادا کشوری است که می توانید چهار نوع شرکت را با توجه به تخصص خودتان ثبت کنید.

شرکت های خصوصی
شرکت های تعاونی
شرکت های مشارکتی
شرکت های سهامی 
ساده ترین نوع شرکت که توسط یک نفر اداره می شود، شرکت خصوصی است که می توانید با توجه به شرایط خود، آن را ثبت کنید.

برای ثبت شرکت، کشورهای اروپایی مناسب تر هستند یا کشورهای حاشیه ی خلیج فارس؟

برای ثبت شرکت، کشورهای اروپایی مناسب تر هستند یا کشورهای حاشیه ی خلیج فارس؟

ثبت شرکت از آن مسائلی است که ذهن سرمایه گذاران را به خود مشغول کرده و نمی دانند کدام کشور می تواند برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت مناسب تر می باشد. طبیعی هم هست که ندانند باید در کدام کشور سرمایه گذاری کنند و شرکت ثبت کنند.

این روزها اکثر کسانی که ایده ی خلاقانه ای دارند یا صاحب یک کسب و کار می باشند، در پی این هستند که از ایران مهاجرت کنند و ایده ی خود را در کشوری پیاده سازی کنند که نرخ رشد اقتصادی آن بالاتر باشد و نرخ بازگشت سرمایه برای آن ها بالاتر باشد. 

وقتی صحبت از سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای خارجی به میان می آید، اولین موضوعی که به ذهن افراد خطور می کند، کشورهای آمریکایی و اروپا و استان های کانادا است. در صورتی که کشورهای اطراف ایران هم برای این کار بد نیستند.

مثلا کشورهای حوزه ی خلیج فارس و کشورهای عربی، مکان مناسبی برای سرمایه گذاری هستند. برخی از این کشورها به شدت نیازمند ایده و استارتاپ هایی هستند که در ذهن خلاق ایرانی ها وجود دارد. اصولا کشورهای عربی، تولیدات خاصی از خود ندارند و بیشتر، وارد کننده می باشند.

به همین دلیل، شرایط ثبت شرکت در برخی از این کشورها را به شدت آسان کرده اند. مالیات بر ارزش افزوده ی پایین و مالکیت صددرصدی شرکت از مزایای ثبت شرکت در کشورهای حوزه ی خلیج فارس می باشد. این کشورها قوانین متفاوتی از یکدیگر دارند ولی در کل شرایط آن ها برای ثبت شرکت، ساده تر از آمریکا یا کانادا و برخی از کشورهای اروپایی است.

این نکته را هم مد نظر داشته باشید که ثبت شرکت در کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس، اگر یک خوبی دیگر داشته باشد، نزدیکی به ایران می باشد.

برای برخی مهم است که به ایران رفت و آمد داشته باشند.
اگر خواستید ببینید که در اروپا شرکت ثبت کنید یا حوزه ی خلیج فارس، حتما از مشاوران شرکت الست گروپ راهنمایی بگیرید و بگذارید کم هزینه ترین کشور برای ثبت شرکت را به شما معرفی کنند.

شرایط ثبت شرکت در کشور امارات متحده ی عربی

کشور امارات متحده ی عربی، دارای هفت ایالت یا امارت می باشد که دبی از بهترین و معروف ترین آن ها می باشد. بسیاری از ایرانی ها علاقه مندند تا سرمایه ی خود را با ثبت یک شرکت در این کشور، چندین برابر کنند و اقامت دائم این کشور را داشته باشند.

برای ثبت شرکت در امارات که تا حدودی هم کم هزینه می باشد، باید در ابتدا یک ایده ی کارساز و پول ساز داشته باشید.

سپس شرایط یک سفر توریستی را به این کشور فراهم کرده و ویزای توریستی امارات را بگیرید. بعد از آن، پرونده ی درخواست ثبت شرکت و اقامت شما بررسی شده و مجوزهای شما کنترل می شوند. در آخر اقامت شما صادر شده و شرکت شما ثبت می شود و شما اجازه ی افتتاح حساب بانکی در دبی را دریافت می کنید.

ثبت شرکت در دبی و امارات، نیازی به داشتن مدرک زبان ندارد. مالیات بر ارزش افزوده فقط 5 درصد می باشد. مالیات بر درآمد نیز کاملا صفر می باشد. امکان مالکیت صددرصدی شرکت شما بدون داشتن شریک یا کفیل اماراتی میسر است.

کلام آخر

کلام آخر

ثبت شرکت در یک کشور اروپایی، آسیایی یا آمریکایی، کاری نیست که بتوان به تنهایی از پس آن بر بیایید. حتما در کنار شما باید یک گروه مهاجرتی وجود داشته باشد و در تمام مراحل شما را حمایت کند. انتخاب کشور کم هزینه برای ثبت شرکت را به گروه مهاجرتی و معتبر الست گروپ بسپارید.