اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

شغل های خوب در کانادا

شغل های خوب در کانادا

قصد داریم در رابطه با شغل‌ های خوب در کانادا برای شما اطلاعاتی داشته‌ باشیم. برای شناخت بیشتر این ‌موضوع، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

قصد داریم در رابطه با شغل‌ های خوب در کانادا برای شما اطلاعاتی داشته‌ باشیم. برای شناخت بیشتر این ‌موضوع، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

به دلیل این ‌که دائماً بازار کار کانادا در حال تکامل می‌باشد، پوشش کاملی از شغل ‌های جدید و نیازمندی‌های بیزینسی زیادی وجود خواهد داشت.

بنابراین اغلب کارکنان متخصص، این شرایط را خواهند داشت که به واسطه مهاجرت کاری برای بهترین مشاغل کانادا اقدام کنند و مشغول به کار شوند. اما قبل ‌از آن باید بدانید که شغل‌ های خوب در کانادا شامل چه مواردی خواهند شد. همه ما می‌دانیم که کمبود نیروی کار در کانادا بیداد می‌کند.

یکی از روش‌های مؤثری که دولت کانادا برای برطرف نمودن این مشکل اندیشیده ‌است، استفاده از نیروهای کار خارجی می‌باشد. به دلیل این‌ که زندگی کردن در کشور کانادا مزایای بسیار زیادی را در بر خواهد داشت و به‌ عنوان یک مقصد مهاجرتی خوب برای کار و زندگی شناخته شده ‌است و به خصوص در بین ایرانیان طرف‌داران بسیار زیادی خواهد داشت.

با پیدایش بیماری و ویروس کرونا، حدوداً ۳ میلیون نفر از افراد کانادایی شغل ‌های خود را از دست دادند. اما با گذشت زمان، در نیمه دوم سال 2020 این دولت برنامه‌ریزی‌های دقیقی در رابطه با تعداد بسیاری از کسب ‌و کارها انجام داد و با طرح‌های حمایتی، بسیاری از آن‌ها را به فعالیت‌های خود بازگرداند.

حال امروز که واکسن‌های مختلفی از ویروس کرونا تولید شده ‌است ، اقتصاد و بازار کار نیز در کشور کانادا رو به پیشرفت می‌باشد. بنابراین هر سال لیست شغل ‌های خوب در کانادا تغییر خواهد کرد و این امری ضروری است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیق، افراد بتوانند شغل ‌های مناسب با تخصص خود را در کانادا انتخاب کنند.

ویدئو شغل های خوب در کانادا

دولت کانادا پیش‌بینی‌هایی در زمینه نیازهای بازار کار انجام داده‌ است که بتواند رونق اقتصادی خوبی بعد از گذراندن دوره ویروس کرونا داشته باشد. بنابراین ما در تلاشیم در این مقاله به بررسی مشاغل پرطرف‌دار و خوب در کانادا بپردازیم تا اگر شما نیز قصد مهاجرت به کشور کانادا را داشته و درصدد کسب شغل مناسب می‌باشید، با کمک گرفتن از کارشناسان شرکت الست گروپ در بهترین مشاغل خوب در کانادا استخدام شوید و از شرایط خوبی برخوردار شوید.

اینفوگرافیک شغل های خوب در کانادا

اینفوگرافیک شغل های خوب در کانادا

شرکت مهاجرتی الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجری در این زمینه محسوب می شود. برای درک بیشتر این ‌موضوع در ادامه به سؤالات متعددی در این‌ خصوص پاسخ خواهیم داد.
 
مواردی که در ادامه بررسی می‌کنیم، عبارتند از:
مفهوم از ناک NOC کانادا چیست؟
لیست ناک های شغلی کانادا
شغل های خوب در کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟
بهترین رشته‌های تحصیل برای مهاجرت به کانادا
دیگر شغل های خوب در کانادا در چه دسته بندی قرار دارند؟
شغل های نیمه تخصصی در کانادا
شناخت شغل های ساده در کانادا
شغل های مورد نیاز  کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟
شغل های حوزه مهندسی در کانادا
شغل های حوزه پزشکی در کانادا
شغل های حوزه حسابداری در کانادا
مهم ترین شغل های اداری در کانادا
شغل های مرتبط با IT در کانادا
شغل های تولیدی و فنی در کانادا
شغل های مرتبط به تدارکات در کانادا
شغل های حوزه فروش و بازاریابی در کانادا
شغل های حوزه منابع انسانی در کانادا
شغل های ارتباط با مشتری در کانادا
جمع بندی مطالب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شغل های خوب در کانادا دیدن کنید.

 

مفهوم از ناک NOC کانادا چیست؟

مفهوم از ناک NOC کانادا چیست؟

دولت کانادا استقبال خوبی از افرادی که متقاضی مهاجرت کاری به این کشور می‌باشند، خواهد کرد. حال یکی از آسان‌ترین روش‌های ممکن برای مهاجرت، توجه به سیستم طبقه‌بندی مشاغل می‌باشد. این سیستم به ‌اختصار با کلمه ناک شناخته می‌شود.

این سیستم باعث می‌شود براساس نوع مهارت و سطح مهارت افراد، انتخاب شغل برای آن‌ها صورت بگیرد که در دسته‌بندی‌های مختلفی ارائه خواهد شد.

حال در ادامه بیشتر در رابطه با لیست ناک های شغلی کانادا برای شما خواهیم گفت تا اگر شما نیز متقاضی انتخاب شغل ‌های خوب در کانادا می‌باشید، با شناخت بیشتر این دسته‌بندی‌ها برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

لیست ناک های شغلی کانادا

لیست ناک های شغلی کانادا

مشاغلی که برای کانادا در نظر گرفته می‌شود، در ۵ دسته‌بندی 0، A، B، C و D می‌باشند. جزئیات مربوط به این مهارت‌های شغلی به ‌شرح زیر است.

سطح مهارت 0

مشاغلی در دسته‌بندی مهارت‌های نوع صفر قرار می‌گیرند که شامل مدیران ارشد و حتی مدیران برخی از کسب ‌و کارهای بزرگ و کوچک می‌باشند.

سطح مهارت A

مشاغل تخصصی که برای کسب این شغل‌ها فرد متقاضی نیاز به ارائه مدارک دانشگاهی دارد، در سطح مهارت‌های A قرار خواهند گرفت. به ‌عنوان نمونه، شغل‌هایی همچون مهندسی، معلمی و پزشکی در این دسته‌بندی شمرده می‌شود.

سطح مهارت B

در دسته‌بندی شغل ‌های خوب در کانادا مشاغل B شامل شغل‌هایی می‌شود که نیاز به کارآموزی و یا ارائه مدارک فنی خواهند داشت. به ‌عنوان نمونه مشاغلی همچون آشپزی، برق‌کار و تاسیسات کار در این دسته‌بندی قرار خواهند گرفت. 

سطح مهارت C

برای این‌ که فردی از مشاغل کانادا در سطح مهارت C بهره‌مند شود، نیاز به ارائه دیپلم دبیرستان خواهد داشت و این مشاغل در این دسته‌بندی شناخته می شوند.  به‌ عنوان نمونه شغل‌هایی همچون گارسون، راننده و قصاب در دسته‌بندی این نوع مهارت‌ها شمرده می‌شوند.

سطح مهارت D

مشاغل مربوط به مهارت D نیاز به آموزش ندارند و مدرک خاصی نخواهند داشت. یعنی نیروی کار در حین کار آموزش‌های لازم را فرا خواهد گرفت. به عنوان نمونه شغل‌هایی همچون کارگران خدماتی و نیروهای نظافتی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

طی بررسی‌هایی که در زمینه مشاغل شغل ‌های خوب در کانادا برای شما داشتیم، هر کدام از این مشاغل دارای کد اختصاصی ۴ رقمی می‌باشند که این رقم‌ها می‌تواند حوزه یا نوع کار مربوطه در کانادا را به دیگران معرفی کند.

در این لیست حدوداً ۳۰ هزار شغل مختلف در ۴ گروه مهارتی وجود دارد که حدوداً ۱۰ گروه شغلی بزرگ نشان‌دهنده این دسته از مشاغل می‌باشند. یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد می‌توانند از طریق آن به کشور کانادا مهاجرت داشته باشند، سطح مهارت متقاضی است.

 به ‌عنوان نمونه در صورتی‌ که برای مهاجرت به کانادا اقدام می‌کنید، شغل مد نظر شما در دسته‌بندی ناک باید در مهارت 0، A و یا B قرار گرفته باشد. بنابراین با بررسی مشاغل خوب در کانادا می‌توانید حوزه کاری خود را در ناک تشخیص بدهید. تا این قسمت، احتمالاً دریافتید که اهمیت شغل ‌های مختلف در کانادا به چه صورت می‌باشد و تا چه اندازه اجازه مهارت کاری در این کشور به شما داده می‌شود.

حال در ادامه به بررسی برخی از مشاغل مهم دیگر در کانادا خواهیم پرداخت تا اطلاعات کافی در رابطه با بازار کار و نیازهای کاری این کشور داشته باشید و شانس خود را برای اخذ پیشنهادات شغلی از یک کارفرمای کانادایی بیشتر کنید.

در این برهه اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید از کارشناسان ما در شرکت الست گروپ کمک بگیرید تا با آشنایی کافی از شغل‌ های خوب در کانادا، برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید.

شغل های خوب در کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

شغل های خوب در کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

بهتر است بدانید که شغل‌های بسیار زیادی در بازار کار کانادا دیده می‌شوند، اما اگر شما نیز خواهان مهاجرت کاری به کانادا هستید، بهتر است با داشتن مهارت و تخصص در حوزه کاری خود شرایط شغل ‌های خوب در کانادا را تشخیص بدهید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن برای این موقعیت‌های شغلی انتخاب شوید و از امکانات خوبی در کشور کانادا برخوردار شوید.

پس کسب اطلاعات در رابطه با مشاغل پر تقاضا به شما کمک خواهد کرد. در ادامه قصد داریم تا برخی از شغل‌ های خوب در کانادا را نام ببریم تا در صورتی که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارید، با مشاوره‌های متعدد کارشناسان شرکت الست گروپ در راه رسیدن و کسب شغل مد نظر موفق باشید.

شغل های خوب در کانادا: آرایشگری

شغل های خوب در کانادا: آرایشگری

در صورتی‌ که مهارت کافی در زمینه شغل آرایشگری دارید و قصد دارید از این طریق برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید، شانس بسیار خوبی دارید.

زیرا خبر خوب این است که یکی از شغل ‌های خوب در کانادا، شغل آرایشگری شمرده می‌شود و از بازار کار بسیار مناسبی بهره‌مند است. البته در مقایسه با دیگر شغل‌های متعدد در کانادا، درآمد مربوط به افراد با مهارت آرایشگری نیز مناسب می‌باشد. پس فردی که در این زمینه تخصص دارد، می‌تواند از شرایط مالی خوبی برای این شغل نیز در کانادا بهره‌مند شود.

برای این‌ که بتوانید از طریق مهاجرت کاری به کانادا برسید، داشتن مهارت در آرایشگری پیشنهاد ضروری نمی‌باشد، بلکه می‌توانید فقط با داشتن برخی از شرایط تعیین ‌کننده برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. لاین‌ها و دامنه‌های بسیار متعددی از فعالیت‌های آرایشگران حرفه‌ای در کانادا مشاهده می‌گردد.

حال هر فردی بنا بر تخصص و مهارت‌های خود در زمینه آرایشگری و مدرک ارائه‌ شده می‌تواند در هر کدام از لاین‌های این شغل مشغول به کار شود و درآمدزایی داشته باشد. البته ناگفته نماند که قوانینی خاص برای آرایشگران در نظر گرفته می‌شود. هر کدام یک از استان‌ها و ایالت‌های متعدد کانادا براساس قوانین خود اقدام به جذب مهاجران با تخصص‌های آرایشگری خواهد کرد.

به ‌عنوان نمونه، در برخی از مواقع دریافت مجوز کار و آموزش و تأیید سوابق کار، از مهم‌ترین مواردی است که فرد متقاضی حتما باید با ارائه این ‌دست از موارد مشغول به کار شود.

نیازی به ارائه دادن مدارک دانشگاهی برای جذب شدن در حرفه آرایشگری در کشور کانادا وجود ندارد. به دلیل این‌ که این شغل در دسته‌بندی شغل‌های مهارتی شناخته می‌شود و هر فردی با داشتن مهارت‌های کافی در آموزش‌های معتبر می‌تواند از شرایط شغلی در حیطه آرایشگری در کشور کانادا بهره‌مند شود.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
آرایشگر    6341    B

شغل های خوب در کانادا: عکاسی

شغل های خوب در کانادا: عکاسی

یکی دیگر از مهارت‌هایی که در دسته‌بندی شغل ‌های خوب در کانادا شناخته می‌شود، عکاسی است. قبل از این که هر فردی در رشته عکاسی مدارک دانشگاهی دریافت کند، باید ذوق کافی و استعداد ذاتی و همچنین مهارت بالا برای کسب موفقیت در رشته عکاسی را داشته باشد. یکی از شغل‌های مورد نیاز در کانادا، عکاسی حرفه‌ای می‌باشد که از بازار کار بسیار خوبی بهره‌مند است.

در صورتی‌ که قصد دارید از طریق مهارت خود در زمینه عکاسی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید، باید حتما از برخی شرایط برخوردار باشید. یکی از مهم‌ترین این موارد این است که حداقل ۲ سال سابقه کاری در حیطه شغلی خود داشته باشید. این کار باعث می‌شود تا بعد از مهاجرت به‌ صورت مستقل برای خودتان کار کنید.

البته جزئیات دیگری در رابطه با قوانین مد نظر برای مهاجرت کاری از طریق این شغل وجود دارد که با کمک گرفتن از مشاوران شرکت الست گروپ می‌توانید به نکات دیگر در این خصوص پی ببرید. زیرا شغل عکاسی بسیار پردرآمد است و از طریق آن می‌توانید موفقیت‌های شغلی بسیاری را در کشور کانادا کسب کنید.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
عکاس    5221    B

شغل های خوب در کانادا: مهندسی کشاورزی

شغل های خوب در کانادا: مهندسی کشاورزی

شاید بهتر باشد بدانید دلیل این ‌که شغل مهندسی کشاورزی یکی از شغل‌های خوب در کانادا شناخته می‌شود چیست. کشور کانادا به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده‌ها و تولیدکننده‌های محصولات کشاورزی در کل دنیا شناخته‌ شده است. به ‌همین دلیل همواره افرادی که در این رشته تخصص کافی دارند، می‌توانند از شرایط شغلی خوبی در کشور کانادا بهره‌مند شوند.

فردی که دارای مدرک معتبر در زمینه کشاورزی و تخصص‌های خوب در این حوزه می‌باشد و از تجربه کاری بالایی برخوردار است، قطعاً جایگاه خوبی در دولت کانادا خواهد داشت و می‌تواند از بهترین شغل‌ها بهره‌مند شوند. در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت کاری از طریق رشته مهندسی کشاورزی می‌توانید از مشاوره‌های کارشناسان شرکت الست گروپ کمک بگیرید.

عنوان شغل    کد ناک NOC     گروه مهارتی
مهندس کشاورزی    2148    A
مدیریت مهندسی کشاورزی    0821    0

شغل های خوب در کانادا: مهندسی نفت

شغل های خوب در کانادا: مهندسی نفت

تعداد بسیار زیادی صنایع نفتی، پتروشیمی و گازی در کانادا وجود دارد که این شرایط باعث شده است تا فرصت بسیار خوبی برای افرادی که در این زمینه تحصیل کرده‌اند، پیش آید. بنابراین فردی با تخصص مهندسی نفت شرایط خوبی را در کشور کانادا سپری خواهد کرد. این شغل نیز در دسته‌بندی مشاغل پردرآمد کانادا شناخته می‌شود و به ‌غیر از این ‌که از عنوان شغلی خوبی برخوردار است مزایا و حقوق خوبی در انتظار مهندسان پتروشیمی و نفت در کشور کانادا می‌باشد.
عنوان شغل    کد ناک NOC     گروه مهارتی
سوپروایزر نفت، گاز و پتروشیمی    8222    B
تکنسین حفاری های نفتی و گازی    8232    B
کارگر و اپراتور حفاری    8412    C
مهندس لوله کشی حفاری نفتی
2145    A

شغل های خوب در کانادا: وکالت

شغل های خوب در کانادا: وکالت

بنا بر تحقیقات مشاورین الست گروپ، یکی دیگر از شغل ‌های خوب در کانادا، شغل وکالت شمرده می‌شود. در صورتی ‌که قصد دارید آینده کاری خود را بهتر بسازید و از شانس‌های خود در کشور کانادا استفاده کنید، داشتن مدرک مربوطه در زمینه وکالت می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند که از شرایط خوبی برای زندگی در کانادا برخوردار شوید.

زیرا وکالت یکی از مشاغلی است که در لیست شغل ‌های مورد نیاز در کانادا همواره در صدر لیست است و امکان ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار مهمی را برای افراد به وجود خواهد آورد.

فردی که دارای تحصیلات مربوطه در زمینه وکالت می‌باشد، با در دست داشتن سوابق فعالیت حقوقی خود و مدارک تحصیلی معتبر می‌تواند هر چه سریع‌تر برای ویزای کار کانادا اقدام کند و پروسه مهاجرت به این کشور را به‌ سادگی سپری کند.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
وکیل    4112    A

شغل های خوب در کانادا: مدیریت

شغل های خوب در کانادا: مدیریت

شغل‌هایی که در زمینه مدیریت می‌باشد، در کانادا بسیار محبوب است. در جداول مشاغل مورد نیاز کانادا، شغل مدیریت نیز بسیار اهمیت دارد. همین مسئله باعث شده ‌است تا هر ساله مهاجران بسیار زیادی با تحصیلات مدیریت برای اقامت به این کشور اقدام کنند.

زیرا فرصت‌های شغلی بی‌نظیری برای فارغ ‌التحصیلان رشته‌های مدیریتی در کشور کانادا وجود دارد. در کنار این مسئله، به دلیل این‌ که درآمد خوبی برای فارغ‌ التحصیلان رشته مدیریت وجود دارد، این افراد می‌توانند تخصص‌ های مدیریتی و رهبری خود را در این کشور ارائه دهند و از امکانات خوبی بهره‌مند شوند.

بهترین رشته‌های تحصیل برای مهاجرت به کانادا

رابطه‌ی تنگاتنگی بین بازار کار و دانشگاه‌های کشور کانادا وجود دارد. اگر رشته تحصیلی مرتبطی داشته باشید، امکان پیدا کردن شغل در کانادا برای شما بیشتر خواهد شد. در کنار آن اگر از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشید، قطعا شرایط بهتری را تجربه می‌کنید.

به‌ همین دلیل چنانچه قصد دارید برای تحصیل در کشور کانادا اقدام کنید و سپس از این طریق شغل خوبی در این کشور کسب کنید، بهتر است در ابتدا شرایط کافی را برای کسب اقامت تحصیلی بدانید و سپس از طریق آن به اقامت کاری برسید.

برای این ‌که شرایط شغلی مناسبی در این کشور تجربه کنید، بهتر است در ابتدا اطلاعاتی در زمینه بهترین رشته‌ها برای مهاجرت به کانادا داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین رشته‌ها برای مهاجرت به کانادا می‌توانید از کارشناسان شرکت الست گروپ مشاوره بگیرید.

دیگر شغل های خوب در کانادا در چه دسته بندی قرار دارند؟

دیگر شغل های خوب در کانادا در چه دسته بندی قرار دارند؟

کاملاً پر واضح است که شغل ‌های خوب در کانادا نیاز به ارائه مدارک دانشگاهی دارند. در کنار آن، فرد باید آموزش تخصصی در زمینه این شغل‌ها دیده باشد تا بتواند از پس مهارت‌های مربوطه در زمینه این پست برآید. تقسیم‌بندی این‌ دست از مشاغل در گروه مشاغل با مهارت (در گروه 0، A و B) می‌باشد.

حال در ادامه به بررسی برخی دیگر از شغل‌ های خوب در کانادا در مناطق مختلف خواهیم پرداخت تا بدانید در صورت داشتن چه نوع تخصصی می‌توانید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید.
اسامی مشاغل    نام استان ها
پزشک    ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد
دندانپزشک    مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، یوکان
مهندس    ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد، یوکان
مدیر IT    ساسکاچوان، اونتاریو، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی و یوکان
مدیر بهره برداری نفت و گاز    اونتاریو و بریتیش کلمبیا
مدیر فروش    مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
وکیل    مانیتوبا
خلبان    بریتیش کلمبیا، نوا اسکوشیا، مانیتوبا، اونتاریو، سرزمین های شمال غربی، ساسکاچوان و یوکان
حسابدار    بریتیش کلمبیا، نوا اسکوشیا، مانیتوبا، اونتاریو، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، ساسکاچوان و یوکان
پرستار    ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، اونتاریو، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان

شغل های نیمه تخصصی در کانادا

دسته‌بندی شغل ‌های نیمه تخصصی در کانادا در سطح مهارت‌های C در سیستم ناک می‌باشد. معمولاً برای این‌ که فردی در این دسته از شغل‌ها سمت بگیرد، نیاز به ارائه مدرک دیپلم یا آموزش‌های خاص برای این شغل خواهند داشت.
اسامی مشاغل    نام استان ها
راننده کامیون    ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، اونتاریو، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
مدیر قسمت پذیرش هتل    ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
خدمات نظافت منزل    ساسکاچوان، نوا اسکوشیا، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
قصاب    ساسکاچوان، اونتاریو، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
کارگران منازل    ساسکاچوان، اونتاریو، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
سرور غذا    مانیتوبا، آلبرتا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی و یوکان
دامپروری    مانیتوبا
جوشکار    مانیتوبا، نیو برانزویک، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
لوله کش    مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک
برق صنعتی    اونتاریو، مانیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی و یوکان

شناخت شغل های ساده در کانادا

شغل‌ های ساده در دسته‌بندی سطح مهارت D می‌باشند که فرد در حین کار می‌تواند آموزش مربوطه در زمینه شغل را ببیند سپس برای فعالیت مربوطه استخدام شود.
اسامی مشاغل    نام استان ها
کارگران پرورش ماهی و تولید غذاهای دریایی    اونتاریو بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد
کارگران معدن و فرآورده های فلزی    ساسکاچوان، اونتاریو، بریتیش کلمبیا
کارگران ساختمانی    ساسکاچوان، اونتاریو، آلبرتا
نظافتچی    ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
کارگران فراورده های غذایی    ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا
کارگران مزرعه    ساسکاچوان، اونتاریو، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
دستیار آشپز  و پیشخوان غذا    ساسکاچوان، مانیتوبا، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، جزیره پرنس ادوارد و یوکان
کارگران بخش جنگلداری و چوب بری    اونتاریو و بریتیش کلمبیا
آشپز    مانیتوبا، آلبرتا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، ساسکاچوان و یوکان
منشی مرکز تماس    آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک، نیوفاندلند و لابرادور

شغل های مورد نیاز کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

شغل های مورد نیاز کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

شغل های حوزه مهندسی در کانادا

از مهم‌ترین شغل‌ های خوب در کانادا شغل ‌های مهندسی شناخته می‌شود. این شغل‌ها در دوران کرونا دچار صدمات بسیار زیادی شدند.

به‌ همین دلیل است که نیروی کار برای این دسته‌بندی از مشاغل همواره در کانادا مورد نیاز می‌باشد. زیرا همواره حوزه مختلف مهندسی در کانادا رشد چشمگیری دارد و در سال‌های آتی نیز نیاز بیشتری به مهندسان و متخصصان در حوزه‌های مختلف احساس خواهد شد. حال در جدول زیر اطلاعات بیشتری در رابطه با عنوان‌های شغلی مهندسی برای شما خواهیم داشت.

اگر فردی دارای مهارت‌های دیگر همچون AutoCAD، کنترل کیفیت،  ابزار دقیق، Solidworks، Autodesk Revi ، دانش زبان فرانسه باشد، قطعا شانس بهتری برای مهاجرت شغلی به کانادا خواهد داشت. در این ‌صورت می‌توانید هر چه سریع‌تر با مشاوران ما در شرکت الست گروپ ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات بیشتری برای شغل ‌های مهندسی در کانادا کسب کنید.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
مهندس عمران    2231    B
کارشناس کنترل کیفیت    2141    A
مدیریت مهندسی    0211    0
مهندس صنایع    2233    B
مهندس پروژه    2131    A

شغل های حوزه پزشکی در کانادا

شغل های حوزه پزشکی در کانادا

حوزه درمان و پزشکی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کشوری می‌باشد که البته در کشور کانادا بسیار پرطرف‌دار و فعال می‌باشد. به دلیل این‌که شرایط کاری حوزه درمان در کانادا بسیار مناسب است، هر ساله تعداد بسیار زیادی از پرستاران و پزشکان قصد مهاجرت به کانادا را دارند.

یکی دیگر از مزایای منحصر به ‌فرد آن، امکانات بسیار مناسب و حقوق بالا در این حیطه از شغل می‌باشد. از طرفی‌ دیگر به دلیل شیوع بیماری کرونا، همواره نیاز پزشکان و پرستاران بسیار زیادی در کانادا احساس خواهد شد. حال در ادامه در جدول زیر مهم‌ترین مشاغل پزشکی و درمان را برای شما خواهیم داشت تا در صورت نیاز، شما بتوانید با کمک کارشناسان الست گروپ، به شناسایی شغل‌ های خوب در کانادا برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید.

البته تمامی مشاغل مد نظر در حوزه درمان به این شغل‌ها ختم نخواهد شد، بلکه به دلیل پررونق بودن حوزه درمان و پزشکی در ایران، در صورت داشتن تحصیلات پزشکی می‌توانید امکانات بهتری را برای مهاجرت به کشور کانادا تجربه کنید.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
کمک پرستار    3233    B
پرستار    3012    A
عینک ساز    3231    B
دستیار کادر درمان    3237    B
فیزیوتراپیست    3142    A
روانشناس بالینی    4151    A
داروساز    3131    A

شغل های حوزه حسابداری در کانادا

شغل های حوزه حسابداری در کانادا

از پردرآمدترین شغل‌ها در کانادا شغل ‌های مربوط به مالی و حسابداری شناخته می‌شوند. به دلیل این‌ که بازار کار در کانادا همواره برای این دسته از شغل‌ها بسیار بالا می‌باشد، نیاز به افراد با تخصص حسابداری بسیار احساس خواهد شد.

حال دسته‌بندی‌های زیر به‌ عنوان عناوین شغلی در زمینه مالی و حسابداری در کانادا شناخته می‌شود که حدوداً ۹۴ درصد فرصت شغلی بیشتر تا ۱۰ سال آینده برای حسابداران در این کشور ایجاد می‌گردد و فرصت‌های شغلی خوبی را در این رشته برای متخصصان به ‌همراه خواهد داشت.

عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
تحلیلگر کسب و کار    4162    A
کنترل کننده حسابداری    1111    A
مشاور ارشد مالی    1114    A
مدیر مالی    0111    0
حسابدار    1111    A
کارمند حقوق و دستمزد    1432    C
حسابدار مالیاتی    1111    A

مهم ترین شغل های اداری در کانادا

مهم ترین شغل های اداری در کانادا

یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز در کانادا به‌ عنوان مشاغل حوزه امور اداری می‌باشد که تقاضای کار برای آن‌ها هموار بسیار زیاد می‌باشند. به دلیل این ‌که جاهای خالی بسیار زیادی برای متخصصان در این امور وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود افراد بسیار زیادی امکان جذب در این سمت را داشته باشند.

از مهم‌ترین شغل‌ های خوب در کانادا در دسته‌بندی مشاغل اداری می‌توان به موارد مهم در جدول زیر اشاره داشت.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
دستیار امور اداری    1241    B
کارمند دفتری    2175    A
نماینده خدمات مشتریان    6551    C
کارمند ورود اطلاعات    1422    C
دستیار حقوقی    1242    B

شغل های مرتبط با IT در کانادا

یکی از بخش‌های رو به ‌رشد در کشور کانادا، در زمینه فناوری اطلاعات می‌باشد. به دلیل این ‌که روز به ‌روز تکنولوژی در حال رشد کردن است، تقاضای بازار کار برای افرادی که در این زمینه تخصص دارند، بسیار زیاد می‌باشد. شغل های در این زمینه به ‌عنوان یکی از شغل‌ های خوب در کانادا شناخته می‌شود.

بنابراین افرادی که از این شرایط برخوردار می‌باشند، می‌توانند درخواست‌های خود را برای مهاجرت به کشور کانادا صادر کنند. زیرا بخش فناوری اطلاعات یکی از مهم‌ترین مشاغل در کانادا شناخته ‌شده است و درآمد بسیار بالایی را در بر خواهد داشت. طبق بررسی‌های متخصصین الست گروپ، می‌توان میانگین درآمد سالانه این دسته از افراد را بین ۸۷ هزار دلار برآورد کرد.

مهارت‌های بسیار بالایی در حیطه رشته آی‌تی وجود دارد. زیرا اغلب افراد در این زمینه برنامه‌نویسی و کد نویسی بلدند که این موضوع می‌تواند میزان پیشرفت آن‌ها را روز به ‌روز در کشور کانادا افزایش دهد. با داشتن برخی از مهارت‌های دیگر همچون (جاوا Java، جاوا اسکریپت Javascript، لینوکسLinux ، SQL، پایتون Python، سی شارپ #C، دات نت NET.،سی C / سی دبل پلاس ++) احتمال پیشرفت در کانادا برای شغل‌ های زمینه فناوری اطلاعات بیشتر می‌شود.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
برنامه نویس کامپیوتر    2174    A
طراح و توسعه دهنده وب    2175    A
مدیر فناوری اطلاعات و کامپیوتر    0213    0
مشاور و تحلیلگر فناوری اطلاعات    2171    A
تحلیلگر و کارشناس پایگاه داده    2172    A
تکنیسین شبکه های کامپیوتری    2281    B
توسعه دهنده نرم افزار    2174    A

شغل های تولیدی و فنی در کانادا

شغل های تولیدی و فنی در کانادا

یکی از بخش‌های بزرگ دیگری که میزان زیادی از فعالیت‌های اقتصادی کانادا به واسطه آن شکل می‌گیرد، افرادی است که در زمینه مشاغل تولیدی و فنی مهارت دارند. تعداد مهاجرین بسیار زیادی بعد از بررسی تخصص‌های خود می‌توانند در این بخش‌ها مشغول به کار شوند.

البته برای کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد می‌توانید از کارشناسان شرکت الست گروپ کمک بخواهید تا شغل ‌های خوب در کانادا را مربوط به حوزه تخصصی شما معرفی کنند. مهم‌ترین مشاغل مورد نیاز در دسته‌بندی شغل ‌های تولیدی و فنی در جدول زیر آمده‌اند.
عنوان شغل    کد ناک NOC     گروه مهارتی
جوشکار و اپراتور تجهیزات مربوطه
7237    B
تکنیسین دستگاه های تولیدی    7311    B
اپراتور دستگاه های تولیدی    9411    C
مونتاژ کار    9525    C
سوپروایزر تولید    7301    B
مکانیک دستگاه های سنگین    7312    B
مکانیک خودرو    7321    B
نجاری
7271    B

شغل های مرتبط به تدارکات در کانادا

اغلب شغل ‌های تدارکاتی نیز بازدهی بسیار بالایی در کشور کانادا دارند و به‌ عنوان شغل‌ های مورد نیاز شناخته می‌شوند. به دلیل این ‌که روز به ‌روز صنایع کشور کانادا در حال گسترش می‌باشد، خدمات و کسب ‌و کارهای متعدد در این راه احساس می‌شود. حال مهم‌ترین شغل ‌های دسته‌بندی شده در حیطه تدارکات در کانادا شامل موارد زیر می‌شود که شما با کمک گرفتن از افراد خبره در موسسه الست گروپ، می‌توانید برای این موقعیت‌های شغلی نیز امکان مهاجرت داشته باشید.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
راننده کامیون    7511    C
راننده سرویس    7514    C
سوپروایزر تولید    7301    B
مونتاژ کار    9525    C
راننده لیفتراک    7452    C
کارگر انبار    1521    C
کارگر خدماتی    7621    D
مسئول خرید    6222    B

شغل های حوزه فروش و بازاریابی در کانادا

پیش ‌بینی‌ شده است که یکی از شغل ‌های خوب در کانادا که دارای بیشترین درصد رشد می‌باشد، در بخش فروش و بازاریابی است.

این شغل همواره مورد نیاز دولت کانادا می‌باشد. افرادی که دارای مهارت این‌ چنینی می‌باشند، می‌توانند بهترین امکان و پردرآمدترین شغل‌ها را در کانادا از آن خود کنند. داشتن تسلط به برخی از مهارت‌های مختلف دیگر در زمینه فروش و بازاریابی می‌تواند شرایط شغلی افراد را نیز بهتر کند.

به‌ عنوان نمونه داشتن مهارت در مواردی همچون CRM،  دیجیتال مارکتینگ،  سئو SEO، گوگل آنالیتیکس Google Analytics، فروش B2B، آفیس Microsoft Office، دانش زبان فرانسه به ‌عنوان مزایا برای کسب شغل بهتر به حساب می‌آید.

چنانچه قصد مهاجرت و یافتن شغل ‌های خوب در کانادا را دارید، باید دارای مدارک دانشگاهی یا فنی در این حوزه باشید. البته داشتن سوابق کار نیز ممکن است مسئله مهم و ضروری باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر برای کار در این حوزه می‌توانید از کارشناسان شرکت الست گروپ مشاوره‌های دقیق‌تری دریافت کنید.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
کارشناس فروش    6235    B
مرچندایزر    6222    B
مدیر بازاریابی    0124    A
اکانت منیجر    0601    A
اکانت منیجر تبلیغات    1123    A
مدیر دیجیتال مارکتینگ    0124    0
مدیر تجارت الکترونیک    0601    0

شغل های حوزه منابع انسانی در کانادا

یکی از بخش‌های حساس و مهم برای هر گونه سازمان و شرکت در کسب‌ و کارهای مختلف در کشور کانادا، منابع انسانی می‌باشد. به‌ همین دلیل شرایط استخدام برای نیروهای منابع انسانی در کانادا بسیار بالاست و به ‌عنوان مشاغل مورد نیاز در کانادا شناخته‌ شده است. در صورتی ‌که در این زمینه تخصص دارید، می‌توانید از این شغل در کانادا به بهترین نحو ممکن با شرایط خوب بهره‌مند شوید.
عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
مدیر منابع انسانی    0112    0
استخدام کننده    1223    B
کارشناس منابع انسانی    1121    A
هماهنگ کننده نیروی انسانی    1121    A
کارشناس آموزش و توسعه    1121    A

شغل های ارتباط با مشتری در کانادا

شاید بهتر باشد بدانید که یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز در کانادا، پشتیبانی و ارتباط با مشتری است که از بازدهی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و شرایط خوبی را برای افراد این حوزه در بر خواهد داشت. پس در دسته ‌بندی شغل‌ های خوب در کانادا نیز می‌توان شغل ‌های مرتبط با مشتری ‌مداری و پشتیبانی را نام برد. البته در جدول زیر، دسته‌بندی مربوط به این شغل‌ها را ذکر خواهیم کرد.

عنوان شغل    کد ناک  NOC    گروه مهارتی
نماینده خدمات مشتریان    6552    C
کارشناس چت آنلاین    6564    C
رهبر تیم فروش و خدمات    6211    B
کارشناس مشتریان تلفنی    6552    C

جمع بندی مطالب

جمع بندی مطالب

در این مطلب تلاش کردیم تا در رابطه با شغل ‌های خوب در کانادا اطلاعاتی برای شما داشته باشیم. به دلیل این ‌که در حال‌ حاضر کمبود نیروی کار در کانادا وجود دارد، فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای افراد در تخصص‌های متعدد در این کشور شکل‌ گرفته است.

همواره افرادی که دارای مهارت و تخصص کافی در یک رشته می‌باشند، می‌توانند از بهترین موقعیت‌های شغلی استفاده کنند و از این طریق از مزایا و ویژگی‌های مهاجرت کاری کانادا بهره‌مند شوند.

البته نیاز کار استان‌ها و ایالات مختلف کانادا متفاوت است و برنامه‌های متنوعی برای هر کدام از ایالت در نظر گرفته‌ شده است. مهم‌ترین چیزی که کشور کانادا به‌ دنبال آن می‌گردد، استفاده از تخصص‌های نیروی کار حرفه‌ای می‌باشد.

بنابراین این افراد از میان شهروندان کانادایی پیدا نمی‌شوند و دولت کانادا همواره به فکر جذب نیروهای خارجی و بین‌ المللی می‌باشد.

اگر شما نیز تصور می‌کنید که دانش و اطلاعات کافی را برای فعالیت در حوزه‌های کاری خود دارید، می‌توانید از این موقعیت استفاده کنید و برای مهاجرت کاری کانادا، اقدامات لازم را انجام بدهید. زیرا این فرصت بسیار مناسب است تا بتوانید زندگی خود را سر و سامان دهید و پیشرفت چشمگیری در حوزه کاری خود داشته باشید.

در کنار این مسائل، اگر خانم هستید و قصد ادامه زندگی را در کشور کانادا دارید، شغل ‌های متعددی نیز برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید از طریق آن‌ها درآمدزایی کنید. در هر صورت اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان الست گروپ، برای رسیدن به موقعیت‌های شغلی خوب در کانادا اقدام کنید.