اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا پرداخته ایم. چنان چه شما از علاقمندان به دریافت ویزای کشور کانادا  می باشید، خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا پرداخته ایم. چنان چه شما از علاقمندان به دریافت ویزای کشور کانادا  می باشید، خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود.
 
در این مقاله می خوانیم:
درخواست ویزای کانادا چیست؟
راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا
مرحله نخست از راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا
مراحل ساخت اکانت
مدارک مورد نیاز جهت آپلود در سایت سفارت کانادا
پرداخت هزینه ویزای کانادا
انجام انگشت نگاری برای اخذ ویزای کانادا
پیکاپ ویزا و دریافت ویزای کانادا
کلام آخر

 

کشور کانادا در آگوست سال 2015، اقدام به انجام توافق نامه ای فی مابین ایالت متحده آمریکا و کشور کانادا نمود. این توافق نامه برای امنیت بیشتر در مرز این کشورها امضا شد. مضمون این توافق نامه برنامه Visa Waiver برای تعدادی از کشورهای معاف از ویزا بود.

اینفوگرافیک راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

اینفوگرافیک راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

بر مبنای این توافق نامه، تمامی شهروندان آمریکایی مجاز بودند که تنها با پر کردن یک فرم الکترونیکی اجازه سفر به کانادا را پیدا کنند. به این نوع از دریافت ویزا، ETA یا همان ویزای آنلاین کانادا گویند.

ویزای آنلاین کانادا، راهیست برای سفر به کشور کانادا، بدون مراجعه حضوری به سفارت کانادا. لذا بسیاری از کشورهایی که برای ورود به کشور کانادا، نیاز به ویزا ندارند، می توانند با پر کردن این فرم، به راحتی، مجوز ورود به کشور کانادا را دریافت نمایند.

ویدئو راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

امروزه بیشتر افراد، نه تنها از کشورهای معاف از ویزا، بلکه تمامی متقاضیان ورود به کشور کانادا، تمایل به دریافت ویزای توریستی از طریق ثبت آنلاین ویزای کانادا را از خود نشان می دهند.

به دلیل آنکه انجام این روش بسیار سریعتر از مراجعه حضوری می باشد، لذا بیشتر افراد ترجیح می دهند که از این روش برای کسب اجازه ورود به کشور کانادا استفاده نمایند. مورد حائز اهمیت در زمینه اینگونه درخواست این است که می توان از آن به اهداف گوناگون استفاده کرد. به عنوان نمونه می توان برای ورود به کانادا به هدف تجارت، حمل و نقل و یا توریستی، از این روش استفاده نمود.
 
مدت اقامتی که از طریق ویزای آنلاین گرفته می شود، 5 سال می باشد. شخص دارنده ETA می تواند تا پایان زمان ویزای خود، در هر زمان، اقدام به سفر به کشور کانادا کند و به مدت 6 ماه در کشور کانادا اقامت داشته باشد.
فرآیند ثبت نام آنلاین ویزای کانادا، با سرعت بالای انجام پذیر است. هر فردی با پر کردن فرم درخواست ویزای کانادا به صورت آنلاین، می تواند تمایل خود را برای سفر به کشور کانادا، ثبت نماید. پس از تکمیل فرم درخواست و پرداخت هزینه های خواسته شده توسط سفارت کانادا، درخواست شخص، ثبت می گردد.

مشاوران و وکلای با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ با تکیه بر سال ها تجربه خویش، بهترین گزینه برای انجام مراحل ثبت نام آنلاین ویزای کانادا، به صورت اصولی و با تضمین صد در صدی می باشند.

اگر شما نیز علاقمند به سفر به کشور زیبای کانادا می باشید، از مشاورات مفید گروه مهاجرتی الست گروپ بهره بگیرید.

این مقاله را به هدف بررسی موضوع " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " نگاشته ایم. از دوستان علاقمند به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

درخواست ویزای کانادا چیست؟

درخواست ویزای کانادا چیست؟

به صورت خلاصه باید گفت که درخواست ویزای کانادا، یک فرم الکترونیکی آنلاین می باشد. این فرم، به وسیله اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا یا همان IRCC صادر گردیده است. هدف از این فرم، آسان کردن درخواست حضور در کشور کانادا برای افرادی می باشد که تمایل به انجام سفری کوتاه مدت به کشور کانادا را دارند.

فرم ویزای آنلاین در حقیقت جایگزینی برای فرم کاغذی به شمار می رود. این ویزا هنگامی که صادر می گردد با مشخصات پاسپورت فرد صادر می شود. لذا پس از موافقت درخواست، این ویزا برای پاسپورت شما، معتبر می باشد.

تکمیل درخواست آنلاین ویزای کانادا، کاری بسیار آسان می باشد و کمتر از چند دقیقه، تکمیل آن زمان می برد. پس از تکمیل فرم، فرد می بایست به مرورگری متصل به اینترنت متصل شده و با آدرس ایمیل معتبر و کارت اعتباری خود، اقدام به پرداخت هزینه های درخواست بنماید.

البته نکته مهم در این زمینه این است که درست است که پر کردن این فرم در زمان کوتاهی انجام می گیرد، اما این کار برای یک فرد معمولی کاری بسیار دشوار می باشد. در این فرم پیچیدگی هایی وجود دارد که تنها توسط متخصصان امر قابل تشخیص می باشد.

لذا برای انجام فعالیت های آنلاین مرتبط با درخواست ویزای کانادا، پسندیده تر است که از مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ راهنمایی جسته شود.
 
مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ با داشتن سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای کانادا، بهترین مشاوره را در زمینه تکمیل درخواست ویزای کانادا به صورت آنلاین به عزیزان علاقمند، ارائه می دهند.

در زمینه مدت زمان پذیرفته شدن یا عدم پذیرش درخواست آنلاین ویزای کانادا، باید گفت که معمولاً بیشتر درخواست ها در طول یک روز یعنی همان 24 ساعت، پاسخ داده می شوند. البته در برخی از موارد، این زمان تا 72 ساعت نیز، به طول می انجامد.

سپس ایمیلی مبتنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش درخواست، به آدرس ایمیلی که فرد در درخواست آنلاین ویزای کانادا اعلام نموده است، ارسال می گردد.

پس از آنکه فرد ایمیل پذیرش خود را دریافت نمود، می بایست یک رکورد از آن ایمیل در تلفن خود و یا به صورت چاپ شده نگه دارد تا در هنگام سفر آن را به مسئولان امر نشان دهد. توجه کنید که در زمینه ویزای آنلاین، نیازی به وجود مهر فیزیکی در پاسپورت وجود ندارد. تمامی بررسی ها توسط کامپیوتر انجام می گیرد و ویزای فرد برای پاسپورت وی صادر شده است.

نکته بسیار بسیار مهم در زمینه درخواست آنلاین این است که، می بایست تمامی اطلاعات پاسپورت با ایمیل ثبت شده مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت از ورود فرد به هواپیما در فرودگاه، جلوگیری می شود.

پس می بایست دقت شود که، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره پاسپورت و همچنین تاریخ صدور و انقضای آن به دقت و به صورت کامل در فرم درخواست آنلاین ویزای کانادا، وارد گردد.
 
در این مقاله به بررسی مبحث " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " پرداخته ایم. اگر شما نیز تمایل به سفر به کشور کانادا را دارید، خواندن این مطالب را به شما توصیه می نماییم. 
با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید

راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

برای دریافت ویزای کانادا به صورت آنلاین، ابتدا می بایست مراحلی را یک به یک پشت سر گذاشت. مرحله نخست بدون تردید تکمیل مدارک مورد نیاز سفارت کانادا می باشد. مشاوران با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانند در آماده سازی مدارک و نیز ارسال درخواست آنلاین به سفارت کانادا، عزیزان علاقمند به این امر را راهنمایی نمایند.

کشور کانادا در کشور ایران، دارای سفارت خانه نمی باشد. پیش از به کارگیری فرم آنلاین درخواست ویزا، کلیه افرادی که تمایل داشتند که به کشور کانادا سفر کنند، می بایست به یکی از کشورهای اطراف که دارای سفارت خانه می باشند، مسافرت نموده و درخواست خود را به صورت دستی به سفارت کانادا، ارائه می کردند.

اما امروزه این کار با به کارگیری فرم درخواست آنلاین ویزای کانادا بسیار راحت تر شده است. درخواست ویزای کانادا به صورت آنلاین، این امکان را برای متقاضیان ایرانی فراهم کرده است که با آسودگی خاطر، درخواست خود را به سفارت ارائه دهند. همچنین این افراد با این روش، زمان بیشتری را برای جمع آوری مدارک مورد نیاز سفارت دارند. به همین جهت، امروزه بیشتر ایرانیان، درخواست های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

پس از ارسال درخواست و در صورت موافقت آن توسط سفارت کانادا، فرد متقاضی می بایست به یکی از دفاتر VAC یا همان یکی از نمایندگی های سفارت کانادا، مراجعه نموده و اقدام به انگشت نگاری نماید. لازم به ذکر است که برای انجام انگشت نگاری، تنها داشتن پاسپورت و نامه تایید درخواست آنلاین، کافی می باشد.

این مقاله به هدف ارزیابی موضوع " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " نگارش گردیده است. از تمامی علاقمندان به این مطلب، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

درخواست آنلاین ویزای کانادا، روشی نوین و مورد تایید سفارت کانادا می باشد. اما این روش، زمان بررسی مدارک را بیشتر می کند. نکته مثبت در این زمینه این است که افرادی که در طی ده سال گذشته و پیش از ارائه درخواست جدید، عمل انگشت نگاری را انجام داده اند، دیگر نیازی به انچام مجدد آن ندارند.

همچنین، امکان بررسی دقیق مدارک بوجود آمده و تعداد ریجکتی ها از این طریق کمتر می باشد. لذا اقدام شایسته آن است که پر کردن فرم ها و تکمیل مدارک را به دست افراد کاردانی سپرد که با چالش های آن به خوبی آشنایی دارند.

با بهره گیری از راهنمایی های مشاوران الست گروپ، از اخذ ویزای خود با روش درخواست آنلاین با مزایای:
•    کم هزینه بودن
•    امن تر بودن
•    احتمال برد بیشتر

بهره مند شوید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین گزینه برای انجام ثبت نام آنلاین ویزای کانادا به شمار می رود. مشاوران و وکلای مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از سالها تجربه خود در این زمینه، می توانند دریافت ویزای کانادا را از طریق ثبت نام آنلاین ویزای کانادا و در پی آن تکمیل مدارک، تضمین نمایند.

مرحله نخست از راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

مرحله نخست از راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

در مرحله نخست، فرد متقاضی اخذ ویزا، می بایست وارد سایت اداره مهاجرت کانادا بشود. در داخل این سایت، فرد می بایست تصمیم بگیرد که برای چه مدت تصمیم دارد در کانادا اقامت داشته باشد. بر طبق مدت زمان مد نظرش، فرد می بایست اقدام به تکمیل فرم آنلاین ویزای کانادا بنماید.

فرد در این مرحله، می بایست اعلام کند که تمایل به گرفتن چه نوع ویزایی دارد. به عنوان نمونه، چنان چه هدف فرد دیدار اقوام و گردشگری می باشد، می بایست در میان انواع ویزا، ویزای توریستی را انتخاب نماید.

پیش از انجام هر اقدامی، فرد می بایست در سایت سفارت کانادا، برای خود یک اکانت بسازد. پس از ساختن اکانت، فرم سفارت کانادا، به ایمیل شخص ارسال می گردد. فرم ارسالی به اکانت فرد متقاضی ارسال می شود. فرد می بایست فرمی که به اکانتش ارسال شده است را دریافت نموده و اقدام به تکمیل آن بنماید.

اما سؤال این است که چطور می توان یک اکانت در سایت سفارت کانادا، ساخت. در این بخش از مقاله " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " تصمیم داریم به این موضوع بپردازیم. با ما همراه باشید.

مراحل ساخت اکانت

مراحل ساخت اکانت

ابتدا سایت کانادا، چندین سؤال امنیتی را از فرد می پرسد. این کار از آن جهت انجام می گیرد که امنیت اکانت فرد تا جایی که امکان دارد، افزایش یابد. نکته بسیار مهم در مورد این سؤالات این است که فرد باید تمامی سؤالات را و نیز جواب هایی که داده است، به خاطر بسپارد. 

هر بار که فرد قصد دسترسی به اکانت خود را در سایت سفارت کانادا داشته باشد، حداقل یکی از این سؤالات از فرد پرسیده می شود. در صورت نداشتن جواب و یا فراموش کردن آن، امکان دسترسی به اکانت، بسیار دشوار و یا ناممکن می گردد.

هنگامی که فرد اقدام به ساختن اکانت در وب سایت سفارت کانادا می نماید، از صفحه زیر شروع به انجام فعالیت می نماید. در این صفحه فرد می تواند، اکانت جدیدی ساخته و یا وارد اکانت قبلی خود گردد.

مرحله ساخت اکانت

همان طور که به آن اشاره کردیم، برای ساخت اکانت ابتدا می بایست وارد سایت سفارت کانادا شد. آدرس این سایت، www.canada.ca می باشد. اما افراد متقاضی ثبت نام ویزا می بایست از  این لینک استفاده نمایند و فرم و مدارک خود را از این لینک برای سفارت کانادا ارسال نمایند.

برای ایجاد حساب کاربری در این لینک ابتدا فرد می بایست وارد قسمتی با عنوان، Continue to GCKey گردد. برای ایجاد حساب کاربری فرد نام کاربری و رمز عبوری را برای خود انتخاب نموده و به سؤالات امنیتی پاسخ می دهد.

در زیر به صورت تصویری، صفحه مورد نظر و بخشی که در آن می بایست صفحه کاربری ساخته شود را نشان داده ایم.

همان طور که می توان مشاهده نمود، پس از ورود به قسمت Continue to GCKey، در قسمت راست صفحه، گزینه sing up دیده می شود. برای ثبت نام در سایت سفارت کانادا، می بایست از این گزینه استفاده نمود. برای واضح شدن مطلب، تصویر ذیل آورده شده است.

پس از ورود به بخش sign up فرد به صفحه دیگری هدایت می شود که در آن شرایط و قوانین استفاده از GCKey در آن ذکر شده است. در این متن به موارد گوناگونی اشاره شده است. به طور کلی در این بخش، ذکر شده است که دولت کانادا، برای درخواست ویزای این کشور، GCKey را در اختیار وی قرار داده است که برای ورود به آن، می بایست حتماً با شرایط ذکر شده در متن، موافقت شود. 

فرد می بایست پس از خواندن کلیه قوانین و شرایط GCKey آن را قبول کند. البته گزینه عدم پذیرش هم برای فرد گذاشته شده است که چنان چه تمایلی به ادامه عملکرد نداشته باشد و با ضوابظ ذکر شده، موافق نباشد، می تواند به ادامه روند ثبت نام ویزا، خاتمه دهد. در تصویر زیر، این ضوابط آورده شده اند.

پس از پذیرفتن شرایط GCKey فرد وارد مرحله ساخت اکانت می گردد. در این مرحله فرد می بایست نام کاربری خود را با استفاده از هشت تا شانزده کاراکتر بسازد. در نام کاربری می بایست از کاراکترهای خاص استفاده نشود. البته نام کاربری می تواند رقم هم باشد که در این صورت هفت رقم برای ایجاد نام کاربری، کفایت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت اکانت در وب سایت سفارت کانادا، می توانید از مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید.

بهتر است نام کاربری، نامی باشد که فراموش نشود و از طرفی قابل حدس زدن نیز نباشد. همچنین از اطلاعات فردی نظیر نام و نام خانوادگی و یا شماره ملی و.. بهتر است استفاده نشود. به هیچ عنوان نام کاربری را به دیگران نباید داد. در تصویر زیر، صفحه مرتبط با ساخت اکانت و انتخاب نام کاربری، نشان داده شده است.

سپس نوبت دادن رمز عبور می باشد. رمز عبور متشکل از هشت تا شانزده کاراکتر می باشد. در کذرواژه می بایست حداقل یک حرف بزرگ و یک حرف کوچک و چندین رقم، وجود داشته باشد.

گذرواژه به هیچ عنوان نباید بیش از 3 کاراکتر مشابه با نام کاربری داشته باشد. پس از زدن رمز عبور، می بایست آن را تکرار نمود. در تکرار رمز می بایست دقت شود که آن کاملاً مشابه رمز اول باشد. در تصویر زیر صفحه وارد کردن گذرواژه را نمایش داده ایم.

در این بخش پاره ای از سؤالات امنیتی عنوان شده اند که برای بازیابی رمز عبور به این سوالات می بایست پاسخ داده شود. 
 
در مقاله ای که پیش روی شماست به بررسی موضوع " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " پرداخته ایم. چنان چه شما نیز علاقمند به این موضوع می باشید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

چنانچه تمامی مراحل ساخت اکانت به درستی انجام گرفته باشد، در پایان پیغامی مبنی بر پایان موفقیت آمیز ساخت اکانت، بر روی صفحه نمایان می گردد. درون این صفحه دکمه ای با عنوان continue وجود دارد که برای ادامه روند کار، می بایست این دکمه، فشار داده شود.

حالا وقت آن رسیده که فرد وارد حساب کاربری خود شود. با زدن دکمه ادامه، صفحه زیر نمایان شده و فرد با وارد کردن اطلاعات خود، می توان وارد حساب کاربری خود گردد.

در صفحه کاربری فرد، تعدادی از شرایط و ضوابط ذکر شده اند که فرد حق تایید و یا عدم تایید این موارد را دارد. اگر فرد تمامی شرایط را پذیرا شود، وارد حساب کاربری خود می گردد. اما اگر با شرایط داده شده موافقت نکند، نمی تواند به حساب کاربری اش دسترسی پیدا کند.

برای کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی در زمینه ساخت اکانت در وب سایت سفارت کانادا و ثبت نام ویزای آنلاین با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید.

در تصویر زیر  این شرایط آورده شده اند و دکمه agree به معنای پذیرش شرایط و دکمه I do not accept به معنای نپذیرفتن شرایط می باشد.

اما همانطور که ذکر شد، تعدادی سوالات امنیتی از فرد در هنگام ساخت اکانت پرسیده می شود که برای هر بار ورود به اکانت شخصی اش، می بایست حداقل به یکی از این سؤالات پاسخ دهد. 
در تصویر زیر، نحوه ایجاد سوالات امنیتی نشان داده شده است.

سپس می بایست یک بار از حساب کاربری خارج شده و مجدداً وارد شد. حالا صفحه حساب کاربری باز می گردد.  در صفحه باز شده، می بایست بر روی گزینه apply to come to Canada کلیک کرد. این دکمه فرد را به صفحه دیگری با عنوان  Personal checklist هدایت می نماید.

در صفحه Personal checklist دو کادر وجود دارد. کادر بالا مربوط به افرادی می باشد که قبلاً فرم های مرتبط به سفر به کانادا را تکمیل کرده اند و دارای کد مراجعه شخصی می باشند و دیگری مربوط به افرادی می باشد که کد نداشته و تا به حال درخواستی را ارائه نداده اند.

در این مقاله به بررسی موضوع " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " پرداخته ایم. در همین راستا به بررسی این مورد به صورت تصویری نگاهی انداخته ایم. چنان چه تا به اینجای مقاله برای شما مفید واقع شده است، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

حالا نوبت به انتخاب کردن نوع ویزا می رسد. در این قسمت فرد مشخص می کند که ویزای مورد نظرش از چه نوع است. انواع ویزا می تواند شامل موارد ذیل باشند:

ویزای توریستی و یا تحصیلی و یا کاری
اکسپرس اینتری
تجربه بین المللی کانادا

 پس از آنکه فرد، ویزای مورد نظرش را مثلا، ویزای توریستی، انتخاب نمود، سایت کانادا، مجدداً شروع به پرسیدن چندین سؤال مرتبط با انتخاب ویزا، می نماید. این سؤالات از آن جهت پرسیده می شوند که نشان دهد، فرد انتخاب درست را انجام داده است یا خیر و آیا صلاحیت اخذ این ویزا را دارد یا خیر.
 در زیر صفحه مربوطه نمایش داده شده است.

پس از پاسخ دادن به کلیه سؤالات این بخش، می بایست فرد به سؤالات سفارت کانادا در زمینه بررسی شرایط اقامت فرد در کشور کانادا، پاسخ دهد. فرد می بایست با دقت و آرامش و با صداقت کامل، به تمامی سؤالات داده شده توسط سفارت، پاسخ دهد. در زیر تصاویر مرتبط با این سؤالات آورده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سؤالات مطرح شده در این بخش از ثبت نام آنلاین، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید و از ایشان در این زمینه تقاضای مشاوره نمایید. مشاوران کارآزموده شرکت مهاجرتی الست گروپ آماده انجام هرگونه همکاری در زمینه اخذ ویزای کشور کانادا می باشند.

پس از این مرحله و پاسخ دادن به تمامی سؤالات این بخش، فرم اصلی برای فرد، باز می گردد.

مورد جالبی که در زمینه این فرم وجود دارد، هیچ محدودیت زمانی برای پر کردن این فرم وجود ندارد. فرد در هر جایی از فرم که باشد، می تواند فرم را ذخیره کند و از سایت خارج گردد. هنگامی که فرد تمایل به بازگشت به فرم و تکمیل آن را داشته باشد، می تواند مجدداً به سایت مراجعه کرده و فرم خود را تا جایی که ذخیره کرده است، مشاهده و ادامه مراحل تکمیل فرم را انجام دهد.

نکته حائز اهمیت در زمینه ثبت نام آنلاین ویزای کانادا این است که، فرد تنها شصت روز مهلت دارد که مدارک خود را برای سفارت کانادا ارسال نماید. پس از گذشت این بازه زمانی، درخواست فرد به صورت اتوماتیک، حذف می گردد.

دقت شود که پاسخ دادن به سؤالات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. پاسخ سؤالات می بایست دقیق و صحیح باشد. بهتر است تمامی اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم از قبل آماده باشند. 

پس از تکمیل مدارک و ارسال آن، می بایست فرد اقدام به پرداخت هزینه های مرتبط با درخواست ویزا بنماید. این کار می بایست به کمک یک کارت اعتباری انجام گیرد. کارت های اعتباری Mastercard و Visa و American Express از جمله کارت های اعتباری مورد تایید کشور کانادا می باشند.

در تصویر زیر، مراحلی که می بایست انجام گیرند تا ثبت نام آنلاین ویزای کانادا انجام شود، به صورت مجزا ذکر شده است.

شرکت مهاجرتی الست گروپ با داشتن سال ها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزای مرتبط با کشور کانادا، آمادگی خود را به انجام هرگونه خدماتی در این امر، اعلام می دارد.

برای متقاضیان ویزا به صورت آنلاین، شرکت مهاجرتی الست گروپ، امکاناتی را برای انجام عملیات پرداخت با کمترین کارمزد و هزینه ممکن، فراهم آورده است. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید.

در هنگام تکمیل فرم، نوشتن دقیق اسم و آدرس و سمت شغلی به زبان انگلیسی بسیار مهم می باشد. همچنین تاریخ تولد ها همگی می بایست به لاتین و میلادی نوشته شوند. لذا بهتر است پیش از تکمیل فرم، اقدام به جمع آوری اطلاعات مرتبط نمود.

در این زمینه، کمک گرفتن از مشاوران و وکلای شرکت مهاجرتی الست گروپ را به شما، متقاضی سفر به کشور کانادا، پیشنهاد می نماییم. گروه خبره الست گروپ با تکیه بر تجربه چندین ساله خویش در زمینه اخذ ویزای کانادا، بهترین گزینه برای انجام خدمات سفر به کشور کانادا و همچنین تکمیل ثبت نام آنلاین ویزای کانادا، به شمار می آیند.

در مقاله ای که پیش روی شماست به بررسی مبحث " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " پرداخته ایم. چنان چه شما نیز از علاقمندان به سفر به کشور کانادا می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

در مرحله آخر، پس از تکمیل کامل فرم، فرد می بایست تمامی مدارک خواسته شده از طرف سفارت کانادا را در اکانت خود و در سایت سفارت کانادا، آپلود نماید. دقت شود که حجم هر یک از فایل ها می بایست کمتر از یا برابر با 4 مگابایت باشد.

فرمت مدارک از اهمیت زیادی برخوردار نیست. بیشتر فرمت ها از نظر سایت سفارت کانادا قابل قبول می باشند. به عنوان نمونه، تمامی فرمت های، doc.، docx، pdf، jpg ، tiff و png از طرف سفارت کانادا، مورد تایید می باشند.

همان طور که ذکر شد، برای ثبت درخواست آنلاین ویزای کانادا، می بایست در مرحله نخست، یک اکانت ایجاد نمود. همانطور که ذکر شد، می بایست مدارک از طریق این اکانت به سفارت کانادا ارسال شوند. 
اما مدارک مورد نیاز کانادا چه می باشند. در این بخش از مقاله " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا "  به بررسی مدارک مورد نیاز سفارت کانادا، خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز جهت آپلود در سایت سفارت کانادا

مدارک مورد نیاز جهت آپلود در سایت سفارت کانادا

بر اساس مطالب فوق الذکر، مدارکی را می بایست به سفارت کانادا، ارائه نمود. این مدارک شامل موارد ذیل می باشند

فرم تکمیل شده

ابتدا پس از تشکیل اکانت، فرد می بایست اقدام به ارسال فرم تکمیل شده بنماید. 

اسکن پاسپورت

پس از ارسال فرم خواسته شده، حالا نوبت ارسال تصاویر پاسپورت می باشد. فراموش نشود که تمامی تصاویر می بایست مطابق با فرمت های خواسته شده از طرف سفارت کانادا باشند. در این زمینه، نه تنها می بایست پاسپورت جدید را ارسال نمود، بلکه می بایست تصویر کلیه پاسپورت های پیشین را نیز که نشان دهنده سفر کردن فرد به کشورهای مختلف می باشد، با مدارک ارسال گردد.

در نظر سفارت کانادا، داشتن مهر ورود و خروج به کشوری دیگر، امتیازی مثبت به شمار می رود.  حال اگر این مهر، مرتبط با کشورهای حوزه شینگن باشد، امتیاز خوبی را از آن خود، خواهد نمود.
پس از اسکن نمودن تمامی صفحات پاسپورت می بایست فرد، آن را در سایت سفارت کانادا، آپلود نماید.

اسکن اسناد مالی

اسکن اسناد مالی

در قسمت اطلاعات مالی، می بایست تمامی مدارک مالی مرتبط با فرد متقاضی، آپلود شوند. این مدارک شامل، اطلاعات مالی، گردشهای حساب و سندهایی که به نام فرد ثبت شده است، می باشند. ذکر این نکته بسیار مهم می باشد که تمامی مدارک باید در جای صحیح خود، آپلود شوند. این امر بر ظرافت کار می افزاید و لزوم وجود یک فرد مجرب در زمینه تکمیل این فرم را، دو چندان می نماید. 

مشاوران و وکلای با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ، به عنوان بهترین گزینه در زمینه تکمیل و ثبت نام فرم آنلاین ویزای کانادا می باشند.

در مقاله ای که پیش روی شماست به بررسی موضوع " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " پرداخته ایم. از تمامی علاقمندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

ارسال عکس متقاضی

ارسال عکس متقاضی

در فرم مربوطه، خواسته می شود که فرد عکس خود را به صورت کامل مطابق با استانداردهای ذکر شده در سایت سفارت کانادا، ذخیره نماید.

اسکن مدارک تکمیلی

اسکن مدارک تکمیلی

مدارک تکمیلی در این بخش، همان اسکن مدارکی نظیر رزور هواپیما و روزو هتل می باشد. همچنین سایر مدارکی را که نشان دهنده هدف فرد از انجام مسافرت به گشور کانادا می باشند نیز، می بایست همراه سایر مدراک ارسال گردند.
چنان چه فرد دعوت نامه ای از فردی در کشور کانادا را داشته باشد ، می بایست اسکن دعوت نامه را نیز همراه سایر موارد بالا، در سایت سفارت کانادا، آپلود نماید.

تکمیل صفحه مشخصات خانواده

تکمیل صفحه مشخصات خانواده

فرم دیگری که تکمیل آن از اهمیت خاصی برخوردار می باشد، فرم مشخصات فردی اعضای خانواده می باشد. دقت کنید که مهم نیست که افرادی که در فرم به آن ها اشاره شده است، در سفر همراه متقاضی اخذ ویزا، باشند یا نباشند، به هر حال، می بایست که فرم های مرتبط با آن، تکمیل و ارسال شوند.

شرکت مهاجرتی الست گروپ بهترین و شناخته شده ترین شرکت در زمینه اخذ ویزای کانادا و اقدامات مرتبط با این امر به شمار می رود. برای هر گونه اطلاعات بیشتر در زمینه مدارک مورد نیاز سفارت کانادا، از مشاورات سودمند این عزیزان، بهره مند شوید.

مشخصات فردی

مشخصات فردی

در این بخش نوبت به  تکمیل اطلاعات فردی  می رسد. این بخش از فرم، بخشی کاملاً اختیاری است. اما پیشنهاد شرکت مهاجرتی الست گروپ به تمامی افراد متقاضی ثبت نامه آنلاین ویزای کانادا، این است که این بخش را به صورت کامل و دقیق و با صبر و حوصله، تکمیل نماید. 

در این بخش از فرد متقاضی، سؤالاتی در زمینه سفرهای پیشینش، پرسیده می شود که فرد می بایست به صورت کاملا دقیق و منظم، به سوالات پاسخ دهد. همچنین در این قسمت سؤالات دیگری نیز پرسیده می شود که بهتر است فرد با دقت به این سؤالات پاسخ دهد.

بخش توضیحات

بخش توضیحات

در قسمت پایانی فرم، بخشی با نام توضیحات وجود دارد. پر کردن این قسمت از فرم، ضروری نمی باشد. اما خوب است که چنانچه مطلبی را فرد نتوانسته است در بخش های پیشین وارد نماید، در این قسمت می تواند آن را وارد نماید.

این مقاله به هدف ارائه اطلاعات به عزیزان علاقمند به سفر به کشور کانادا، در زمینه " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " نگارش شده است. چنان چه شما نیز از علاقمندان به سفر به کشور کانادا می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می نماییم.

پس از تکمیل تمامی این مراحل و ارسال مدارک خواسته شده از طرف سفارت کانادا، نوبت به امضای الکترونیکی می رسد. این امضاء نشانگر آن است که فرد تمامی گفته ها و مدارک خویش را تصدیق می نماید و اذعان دارد که تمامی مدارک به صورت کامل و بدون نقص، ارسال گردیده است.
برای انجام امضای دیجیتالی صفحه زیر باز می گردد.
 
سپس صفحه دیگری باز می گردد که در آن به فرد اجازه بازنگری اطلاعات را می دهد. در این قسمت فرد می بایست تمامی موارد را به دقت بررسی نموده و چنان چه هیچ گونه مورد ناهماهنگ و نادرستی یافت نشد، بر روی گزینه transmit and pay کلیک کرده تا عمل پرداخت انجام گیرد.

در زمینه چگونگی پرداخت در قسمت های پیشین صحبت شده است. پرداخت در وب سایت سفارت کانادا می بایست با یکی از کارت های اعتباری این سایت، انجام گیرد. به سبب محدودیت های موجود، عمل پرداخت کمی دشوار شده است. از همین رو، عزیزان علاقمند به این امر، می توانند از گروه مهاجرتی الست گروپ، کمک و یاری بجویند.

پرداخت هزینه ویزای کانادا

پرداخت هزینه ویزای کانادا

پس از انجام امضای دیجیتالی و تایید مدارک ارسالی توسط فرستنده، نوبت به انجام پرداخت می گردد. در صفحه بازنگری اطلاعات گزینه ای با عنوان Transmit and pay در پایین صفحه و سمت راست وجود دارد. 
فرد متقاضی از این قسمت می تواند با کمک یکی از کارت های Master و یا Visa و یا هر کارت معتبر دیگری از نظر سفارت کانادا، اقدام به پرداخت هزینه ها بنماید.

برای اطلاع از میزان دقیق هزینه های سفارت، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید.

انجام انگشت نگاری برای اخذ ویزای کانادا

انجام انگشت نگاری برای اخذ ویزای کانادا

پس از گذشت 24 ساعت تا 72 ساعت از تکمیل فرم و تایید نهایی آن، نامه انگشت نگاری برای فرد و در اکانتی که ساخته است ارسال شده و فرد می تواند با پرینت این نامه به همراه پاسپورت خود به یکی از دفاتر vac سفارت کانادا در هر جای دنیا، مراجعه نماید.

پیکاپ ویزا و دریافت ویزای کانادا

پیکاپ ویزا و دریافت ویزای کانادا

معمولاً پس از گذشت 15 روز تا یک ماه پس از انجام انگشت نگاری، نتیجه پذیرش و یا عدم پذیرش درخواست اخذ ویزا، مشخص می گردد.

در صورتی که ویزای کانادا برای فرد صادر شده باشد، فرد می بایست پاسپورت خود را به یکی از دفاتر VAC ارسال کند. 

شرکت مهاجرتی الست گروپ، می تواند در زمینه انجام کلیه خدمات پیکاپ ویزا، متقاضیان گرامی را یاری نماید.

کلام آخر

کلام آخر

همان طور که در طول این مقاله به آن اشاره کردیم، پروسه ثبت نام آنلاین ویزای کانادا و اخذ ویزای این کشور، دارای پیچیدگی های بسیاری می باشد. از همین رو بهتر است که انجام این کار را به دست افراد کاردانی سپرده شود که شانس موفقت را بالا ببرند.

بدون تردید تکمیل این فرم به همراه مدارکی که به همراه این فرم به سفارت کانادا ارسال می گردند، تعیین کننده پذیرش و یا عدم پذیرش، درخواست ویزای فرد به شمار می آیند. نکته بسیار مهم در تکمیل این مدارک، تناسب میان مدارک می باشد. 

مدارک بسیاری از جمله تمکن مالی و سایر مدارک مالی، دلیلی بر عدم پذیرش ویزا به شمار می روند. همچنین به عنوان نمونه تمکن مالی فرد می بایست با تاریخچه مسافرت های پیشین وی از یک هماهنگی معقول برخوردار باشد. 

لذا بهترین راه حل در این زمینه، بهره گیری از پرسنل مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ می باشد. این شرکت با بهره گیری از آخرین قوانین و با تکیه بر تجارب چندین ساله خود، بهترین گزینه برای انجام کلیه خدمات اخذ ویزای کانادا می باشد. مشاوران و وکلای شرکت مهاجرتی الست گروپ همواره همراه متقاضیان اخذ ویزای کانادا از ابتدا تا رسیدن به مقصد اخذ ویزا، می باشند.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی موضوع " راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا " بپردازیم. در همین راستا به معرفی شرکت الست گروپ به عنوان بهترین گزینه برای انجام کلیه خدمات اخذ ویزای کانادا، پرداختیم. امید است که مطالب ذکر شده در این مقاله، مورد استفاده عزیزان علاقمند به دریافت ویزای کانادا گردیده باشد.