اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

انواع ویزا کانادا

انواع ویزا کانادا

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با انواع ویزا کانادا برای شما اطلاعاتی داشته باشیم.

به دلیل این ‌که داشتن ویزا برای کانادا به‌ عنوان مهم‌ترین مجوز ورود مهاجران به این کشور شناخته می‌شود، پس تمامی افرادی که قصد وارد شدن به کشور کانادا به هر دلیلی را داشته باشند، در ابتدا باید برای ویزا اقدام کنند.

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با انواع ویزا کانادا برای شما اطلاعاتی داشته باشیم.

به دلیل این ‌که داشتن ویزا برای کانادا به‌ عنوان مهم‌ترین مجوز ورود مهاجران به این کشور شناخته می‌شود، پس تمامی افرادی که قصد وارد شدن به کشور کانادا به هر دلیلی را داشته باشند، در ابتدا باید برای ویزا اقدام کنند.

با توجه به رفاه مطلوبی که در کانادا برای مهاجران وجود دارد، افراد از حقوق شهروندی خوبی برخوردار هستند و علاقه‌مند به کار، تحصیل و یا دیگر موارد در این کشور می‌باشند. برای برقراری ارتباط بین مهاجران و فرهنگ مردم کانادا نیز شرایط خوبی برقرار می‌باشند.

تمامی این عوامل در کنار یکدیگر دست به دست هم داده‌اند تا اغلب افراد، علاقه‌مند به مهاجرت به کشور کانادا باشند. در کنار تمامی این موارد، اقتصاد مطلوب که در کنار کانادا وجود دارد، باعث شده ‌است تا این کشور به ‌عنوان اولین مقصد مهاجرتی و گردشگری در بین ایرانیان شناخته شود.

ویدئو انواع ویزا کانادا

البته مسئله مهم این است که افراد در ابتدای امر باید برای وارد شدن به کشور کانادا ویزا دریافت کنند و شرایط لازم را فراهم کنند. قوانین متعددی در این راستا تعیین‌ شده است که برای اخذ ویزا و پروسه آن مؤثر واقع می‌باشد. اولین و مهم‌ترین چیزی که در این ‌باره وجود دارد، شناخت انواع ویزای کانادا می‌باشد تا بدانید برای مهاجرت به این کشور به کدام یک از ویزاها نیاز دارید.

حال مشاوران شرکت الست گروپ با داشتن اطلاعات کافی در رابطه با قوانین و شرایط انواع ویزای کانادا به ‌عنوان بهترین راهنما برای شما در این مسیر شناخته می‌شوند. حال در ادامه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این ‌باره در اختیار شما قرار دهیم.

اینفوگرافیک انواع ویزا کانادا

اینفوگرافیک انواع ویزا کانادا

مطالبی که در ادامه قصد بررسی آن‌ها را داریم، عبارتند از:
شرایط اخذ ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟
نکات اخذ ویزای کانادا
انواع ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟
انواع ویزای موقت کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟
ویزای تحصیلی کانادا
ویزای توریستی کانادا
ویزای کاری کانادا
روش های کسب ویزای دائمی کانادا شامل چه مواردی است؟
ویزای اکسپرس اینتری (Express Entry)
برنامه انتخاب فرد ماهر کبک
سخن آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزا کانادا با ما همراه باشید.

 

شرایط اخذ ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟

شرایط اخذ ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟

قبل از این که اطلاعاتی در رابطه با انواع ویزای کانادا داشته باشید، باید بدانید که چگونه می‌توانید از امکانات دریافت ویزای کانادا بهره‌مند شوید. برای داشتن اقامت دائم و حتی اقامت موقت در کشور کانادا، نیاز به اخذ ویزا می‌باشد. در کل دولت کانادا با داشتن ویزا شما را واجد شرایط برای وارد شدن به این کشور می‌داند.

اما برای ‌این که افراد بتوانند به ‌سادگی ویزا برای کاربری‌های مختلف را دریافت کنند، باید با استانداردهای اصلی آن آشنا باشند.

حال در ادامه مهم‌ترین نکاتی که برای دریافت انواع ویزای کانادا لازم است بدانید را بیان کرده‌ایم تا در هنگام نیاز بتوانید با کمک گرفتن از افراد متخصص همچون کارشناسان موسسه الست گروپ، به بهترین نحو ممکن ویزای کانادا را دریافت کنید.

نکات اخذی ویزای کانادا

•    در ابتدا باید انواع مختلف ویزای کانادا را بشناسید تا بدانید کدام یک از ویزاها می‌تواند برای شرایط شما مناسب باشد تا براساس آن اقدام کنید.
•    سپس لازم است به بررسی شرایط اخذ ویزا بپردازید و دریابید که آیا شخصی مناسب برای وارد شدن به کانادا می‌باشید.
•    سپس باید در راستای تکمیل کردن پرونده خود با مدارک لازم و پر کردن فرم‌های مربوط به درخواست ویزا در این راه قدم بردارید.
•    بعد از این موارد، نوبت به پرداخت هزینه‌های مورد نیاز برای اخذ انواع ویزای کانادا می‌باشد که به ‌صورت آنلاین پرداخت خواهد شد.
•    بعد از انجام این پروسه و واریز هزینه‌ها، لازم است منتظر تایید و یا ریجکت ثبت درخواست اخذ ویزا از طریق دولت کانادا باشید.
•    بعد از به تایید رسیدن و موافقت با دریافت ویزای مد نظر، شما می‌توانید اقدامات لازم برای مهاجرت به کانادا را انجام بدهید.

با شناخت این دسته از مسائل می‌توانید با آگاهی بیشتر در این راه قدم بردارید. البته لازم به ذکر است بگوییم که گذراندن تمامی این مراحل به سادگی نیست. زیرا هر کدام از آن‌ها از جزئیات بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و افراد به‌ تنهایی قادر به سپری کردن این مراحل نیستند.

حال به جای این ‌که تنهایی این پروسه‌ها را سپری کنید و هیچ ‌گونه اطلاعاتی در این ‌باره نداشته باشید، کمک گرفتن از افراد خبره در این حرفه می‌تواند روند کاری شما را سرعت ببخشد و قطعاً مسیر هموارتری را برای دریافت انواع ویزای کانادا سپری خواهد کرد.

حال در این پروسه پیچیده، مشاوران ما در شرکت الست گروپ می‌توانند در کنار شما باشند تا بتوانید به بهترین نحو ممکن به دریافت انواع ویزای کانادا دست پیدا کنید.

انواع ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟

انواع ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟

دلیل اصلی که باعث شده ‌است اغلب افراد علاقه‌مند به کشور کانادا باشند، این است که این کشور شرایط خاص سختی برای پذیرش مهاجران نخواهد داشت. اما در هر صورت شما باید در ابتدا آگاهی کافی در رابطه با این که کدام یک از انواع ویزای کانادا می‌تواند با شرایط شما مطابقت داشته باشد، کسب کنید.

اگر براساس خواسته‌های خود و طبق شرایط مد نظر برای ویزای آن اقدام کرده باشید، قطعا نتیجه بهتری برای ورود به این کشور دریافت خواهید کرد. در حالت کلی برای شناخت بیشتر باید بگوییم که دو دسته‌بندی کلی برای انواع ویزای کانادا در نظر گرفته می‌شود که شامل موقت و دائم می‌شود. حال امکان دارد در بازه‌های زمانی تعیین ‌شده، برخی از این ویزاها نیاز به تمدید داشته باشد.

آن دسته از ویزاهای دائم دیگر نیازی به تمدید ندارند و بدان معناست که متقاضی قادر است تا به‌ صورت همیشگی در کانادا زندگی کند و هر بار به قصد مسافرت به کشورهای دیگر اقدام کند و مجدداً به کشور کانادا برگردد.

یک دسته‌بندی کلی برای ویزاهای دائم و موقتی کانادا وجود دارد. حال برای این‌که به جزئیات مربوط به آن‌ها آگاه شوید، به‌ صورت مفصل در ادامه این مبحث، اطلاعاتی برای شما خواهیم داشت.

انواع ویزای موقت کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

انواع ویزای موقت کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

در راستای شناخت بیشتر انواع ویزای کانادا باید در ابتدا شناخت خوبی از دسته‌بندی ویزای موقت داشته باشید. به‌ عنوان نمونه؛ آن دسته از افرادی که قصد دارند برای تعطیلات، کار، تحصیل و یا دیگر موارد وارد خاک کشور کانادا شوند، استفاده از انواع ویزای موقت کانادا می‌تواند کارساز و مفید باشد.

در کل اگر متقاضی قصد دارد در بازه زمانی مشخص ‌شده و کوتاهی در کانادا اقامت داشته باشد، بهترین گزینه موجود برای وی استفاده از ویزای موقت است. حال در ادامه به ‌صورت جزئی در رابطه با قوانین منحصر به ‌فرد ویزای موقت، اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مهم‌ترین چیزی که در راستای اخذ ویزای موقت کانادا در نظر گرفته می‌شود، این است که این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا طبق مدت ‌زمان تعیین ‌شده‌ای که به واسطه سفارت کانادا و کنسولگری آن تعیین ‌شده است، متقاضی شرایط ماندن در خاک کانادا را خواهد داشت. هر چند که ممکن است برای برخی از افراد به ‌صورت یک‌ بار ورود یا چند بار ورود باشد.

ویزای موقتی این امکان را به دارندگان خود می‌دهد که بتوانند فقط یک ‌بار وارد خاک کانادا شوند و تا مدت‌ زمان تعیین ‌شده در انقضای ویزای خود در کانادا اقامت داشته باشند. سپس بعد از به اتمام رسیدن تاریخ انقضای آن باید به کشور خود بازگردند.

اما شرایط ویزای چند بار ورود موقت بدین‌ صورت است که فرد می‌تواند طی مدت ‌زمان تعیین ‌شده به کشور خود در رفت‌ و آمد باشد.

حال برای شناخت بیشتر، اطلاعات گسترده‌تری در رابطه با انواع ویزای کانادا به‌ صورت موقت در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا یکی از مواردی است که به ‌عنوان ویزای موقت شناخته می‌شود و برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا را دارند. در واقع فردی که اجازه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا را کسب کرده باشد، می‌تواند از این شرایط بهره‌مند گردد. 

مزیت بسیار زیادی در راستای اخذ ویزای تحصیلی کانادا وجود دارد. افرادی که موفق به دریافت این ویزا شوند، قادر به همراهی خانواده و همسر خود نیز می‌باشند و می‌توانند بعد از به اتمام رسیدن دوره‌ی تحصیلی خود، برای مجوز کار آزاد در این کشور اقدام کنند.

با توجه به شرایط بسیار منحصر به‌ فردی که در دانشگاه‌های کشور کانادا برقرار می‌باشد، تحصیل کردن در این دانشگاه‌ها برای متقاضیان بسیار جذاب است و کشور کانادا به‌ عنوان یک مقصد ایده‌آل به حساب می‌آید. زیرا تمامی امکانات رفاهی برای تحصیل دانشجویان فراهم می‌باشد.

اما برای اخذ این نوع ویزا، افراد باید مراحل متعددی را سپری کنند. کارشناسان شرکت الست گروپ در ادامه این مبحث اطلاعاتی در رابطه با شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا را برای شما فراهم ساخته‌اند.

مدارک اخذ ویزای تحصیلی کانادا در مدارس و کالج

مدارک اخذ ویزای تحصیلی کانادا در مدارس و کالج

با شناخت انواع ویزای کانادا، لازم است بدانید که ویزای تحصیلی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین آن‌ها شمرده می‌شود که تعداد متقاضیان آن بسیار زیاد است. اما برای اخذ این ویزا، افراد باید از مدارکی برخوردار باشند که معمولا موارد زیر نیاز میباشد:
یک قطعه عکس جدید
پرداخت هزینه‌های ثبت درخواست
اسکن پاسپورت معتبر
ترجمه رزومه تحصیلی ۳ سال اخیر
آدرس و شماره تماس و کدپستی متقاضی
ارائه نام پدر و مادر متقاضی به ‌صورت کامل

مدارک اخذ ویزای تحصیلی کانادا در مقطع لیسانس

هزینه‌های ثبت درخواست
قطعه عکس جدید
پاسپورت معتبر اسکن شده
ارائه نام پدر و مادر متقاضی
ارائه آدرس و شماره تماس و کدپستی متقاضی 
ترجمه ریز نمرات پیش ‌دانشگاهی و دیپلم
اخذ مدرک زبان معتبر
البته در راستای اخذ مدرک زبان معتبر در دانشگاه‌های مختلف و رشته‌های متعدد کانادا، مدارک و نمرات متعددی در نظر گرفته می‌شود که برای شناخت بیشتر از این ‌موضوع می‌توانید از کارشناسان شرکت الست گروپ کمک بگیرید.

مدارک اخذ ویزای تحصیلی کانادا در مقطع فوق لیسانس

    نامه انگیزه متقاضی برای تحصیل در کانادا
    ترجمه مدرک لیسانس
    ریز نمرات دوره لیسانس
    تمامی مدارک مربوط به دوره لیسانس
    توصیه‌نامه اساتید دوره لیسانس
هر یک از دانشگاه‌ها برای اخذ توصیه‌نامه اساتید دوره لیسانس قوانین خاصی دارند که بهتر است در این ‌مورد نیز از کارشناسان الست گروپ، مشاوره دریافت کنید.

مدارک اخذ ویزای تحصیلی کانادا در مقطع دکترا

مقاله یا پروپوزال
فایل مقالات منتشر شده در مجله‌های معتبر علمی
تمامی مدارک مربوطه در دوره فوق ‌لیسانس

هزینه اخذ ویزای موقت تحصیلی کانادا

تصویر ویزای تحصیلی موقت کانادا
حال با تمامی نکات ارائه ‌شده، در ادامه تصویری از ویزای تحصیلی کانادا برای شما خواهیم داشت.

این ویزا مدت اعتبار دو ساله دارد که متقاضی بعد از اخذ آن می‌تواند به ‌دفعات بسیار از کشور کانادا خارج شود و مجدداً به این کشور بازگردد.

در هر صورت برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان زبده شرکت معتبر الست گروپ کمک بگیرید تا بر اساس نیاز خود و با شناخت انواع ویزای کانادا در این راه قدم بردارید.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

یکی دیگر از انواع ویزای کانادا، ویزای توریستی می‌باشد و مهاجرین به قصد سفر و گذراندن تعطیلات خود می‌توانند شرایط کافی برای اخذ ویزای توریستی کانادا را داشته باشند.

البته در راستای ارائه این تقاضا ممکن است شرایط متعددی برای متقاضی در نظر گرفته شود. در واقع مهم‌ترین موضوع و قانون اصلی برای اخذ ویزای توریستی کانادا بدین ‌صورت است که فرد باید به اثبات برساند که چه مدت زمان نیاز به اقامت موقت و توریستی در این کشور خواهد داشت و پایان دوره خارج شدن این کشور را مشخص کند.

همان‌ طور که مشخص است، این ویزا در دسته‌بندی اقامت موقت در نظر گرفته می‌شود و بر اساس زمان اعتبار آن و میزان دفعات ورود و خروج، فرد متقاضی قادر به استفاده از آن می‌باشد. البته برای اخذ این نوع از ویزا نیز فرد نیاز به ارائه مدارک متعددی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مدارک اخذ ویزای توریستی

مدارک مربوط به اخذ ویزای توریستی کانادا عبارتند از:
    مدارک تحصیلی
    گواهی اشتغال یا بازنشستگی
    نامه کاور اختصاصی
     قطعه عکس با سایز پاسپورت
    فرم درخواست ویزا به ‌صورت آنلاین
    ارائه پاسپورت‌های قدیمی و منقضی شده
    مدارک سفرهای خارجی قبلی
    اخذ پاسپورت معتبر با ۶ ماه اعتبار و ۲ صفحه خالی 
    مدارک تمکن مالی و گردش شش ‌ماهه حساب
    شناسنامه تمامی افراد خانواده‌تان که قصد اخذ ویزای توریستی دارند.
    گواهی اشتغال به تحصیل و ترجمه آن برای فرزندانتان
    تمامی مدارک مرتبط در رابطه با اثبات وابستگی شما به کشور مبدا و بازگشت بعد از سفر

ویزای کاری کانادا

ویزای کاری کانادا

تعداد بسیار زیادی از افراد برای اخذ موقعیت‌های کاری نیازمند شناخت انواع ویزای کانادا می‌باشند. یکی از ویزاهای موقت کانادا، ویزای کاری می‌باشد که در نهایت به‌ مرور زمان، افراد می‌توانند برای ویزای دائم اقدام کنند. در صورتی ‌که برای هر کدام از موقعیت‌های شغلی در کانادا اقدام کنید، باید در ابتدا مجوز کار را دریافت کنید. البته در ابتدا باید پیشنهاد کاری عالی داشته باشید تا از طریق آن بتوانید اقدامات لازم برای اخذ ویزای کاری کانادا را انجام بدهید.

به‌ عنوان نمونه هم فعالیت‌هایی همچون مجوز کار مراقبت و پرستار در خانه، مجوز ارزیابی بازار کار سنتی، مجوز کار مبتنی بر قرارداد تجارت آزاد و دیگر موارد به ‌عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های شغلی در کانادا به حساب می‌آید.

اما در این ‌راستا نیازمند اخذ مدارک متعدد هستید. همکاران ما در شرکت الست گروپ، در کنار شما خواهند بود تا در این راه موفق باشید.

روش های کسب ویزای دائمی کانادا شامل چه مواردی است؟

روش های کسب ویزای دائمی کانادا شامل چه مواردی است؟

در راستای شناخت انواع ویزای کانادا، بهتر است اطلاعاتی در رابطه با کسب ویزاهای دائمی کانادا نیز داشته باشید. البته برخی از افراد، شرایط لازم برای اقامت دائم کانادا را خواهند داشت. این نوع اقامت با نام Permanent Residency یا PR شناخته می‌شود و فقط برای افراد خاصی که شرایط کافی داشته باشند، انجام خواهد گرفت.

البته برخی از شرایط متعدد باعث می‌شود تا افراد از اقامت دائمی استفاده داشته باشند.

حال در ادامه این مبحث در تلاشیم تا طبق تخصص‌ها و مهارت‌های کارشناسان وجرب و خبره شرکت الست گروپ در رابطه با روش‌های دریافت ویزای دائمی کانادا، اطلاعاتی برای شما فراهم سازیم تا در صورت نیاز بتوانید از این خدمات با مشاوره‌های منحصر به ‌فرد شرکت الست گروپ بهره‌مند شوید.

ویزای اکسپرس اینتری (Express Entry)

یکی از برنامه‌های منحصر به ‌فرد که با نام ویزای اکسپرس اینتری شناخته می‌شود، برای ورود سریع به کانادا می‌باشد که توسط دولت کانادا طراحی‌ شده است و به ‌عنوان یک برنامه الکترونیکی برای ورود مهاجران کاربرد دارد.

حال بر این اساس، افراد می‌توانند با توجه به مهارت‌ها و توانایی‌های خاص خود به‌ راحتی متقاضی ورود به کشور کانادا شوند و برای اقامت در این کشور درخواست داشته باشند. به‌ عنوان نمونه مثال‌هایی از این شرایط برای شما در بر خواهیم داشت تا بدانید چگونه می‌توانید از طریق مهارت‌ها و توانایی‌های خود برای اخذ ویزای اکسپرس اینتری اقدام کنید.

برنامه کارکنان ماهر فدرال

همان‌طور که گفتیم، این نوع برنامه‌ها برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که مهارت یا حرفه خاصی بلد می‌باشند و از طریق حرفه خود می‌توانند به ویزای اکسپرس دست پیدا کنند. این مهارت‌ها شامل نجاری، برق‌کاری، مکانیکی، جوشکاری، لوله‌کشی، رانندگی ماشین‌آلات سنگین و دیگر موارد این‌ چنینی شمرده خواهد شد.

البته مهارت‌های کاری فدکس فدرال کانادا براساس مشاغل خاص در این کشور تعبیه ‌شده است. بنابراین لازم است تا در ابتدای امر هنگامی‌ که قصد اخذ ویزای اکسپرس را دارید، شغل مد نظر خود را بررسی کنید.

در این ‌راستا شرکت الست گروپ می‌تواند به شما مشاوره‌های منحصر به‌ فردی بدهد تا بتوانید از بهترین شرایط برای اخذ ویزا استفاده داشته باشید و بخش‌های صنعتی ایالات مختلف کانادا نیازمند استفاده از مهارت‌های این افراد با شروع اقامت ویزای ایالتی می‌باشد.

حال برخی از افراد که دارای ویزای موقت دانشجویی و کاری می‌باشند و دارای سوابق تحصیل و کار در کانادا هستند، می‌توانند از طریق این روش و داشتن مهارتی خاص برای اخذ ویزای دائم، شرایط خود را فراهم سازند. این کار را می‌توان هم در داخل و هم در خارج از کشور کانادا صورت داد و افراد می‌توانند برای اقامت دائم کشور کانادا، عموم فعالیت‌های خود را انجام بدهند.

بعد از این ‌که متقاضی تقاضای خود را ارسال کرد، براساس فاکتورهای متعددی همچون رزومه، تجارب کاری، سطح زبان انگلیسی و فرانسوی، سیستم امتیازدهی کانادا برای افراد، رتبه ‌بندی در نظر خواهد گرفت.

برای ‌این که افراد بتوانند این ویزا را دریافت کنند، باید حداقل ۶۷ امتیاز از 100 امتیاز را کسب کرده باشند و داشتن حداقل یک‌ سال تجربه کاری، مهم‌ترین شرایط آن می‌باشد.

به ‌حدی شرایط اخذ ویزا از طریق اکسپرس  مناسب می‌باشد که ۹۲ هزار نفر در ۲ سال گذشته توانستند از این طریق به خاک کانادا وارد شوند.

البته در این‌ راستا می‌توانید مشاوره‌های دقیقی از بهترین شرکت مهاجرتی کانادا یعنی شرکت الست گروپ دریافت کنید.

برنامه انتخاب فرد ماهر کبک

یکی دیگر از انواع ویزای کانادا در راستای برنامه انتخاب فرد ماهر کبک می‌باشد. در شهر کبک در کانادا، برخی از مشاغل تعیین‌ شده وجود دارد.

حال اگر فردی به زبان فرانسه مسلط باشد و در دسته‌بندی این گروه از مشاغل تعیین‌ شده وجود داشته باشد، به‌ راحتی می‌تواند از این طریق برای اخذ ویزای دائم و ایالت کبک، اقدامات لازم را انجام بدهد. به ‌همین دلیل اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، می‌توانید از مشاوره‌های کارشناسان حرفه‌ای شرکت الست گروپ در این زمینه کمک بگیرید.

برنامه ویزای کانادا برای استارت‌آپ ها

برنامه ویزای کانادا برای استارت‌آپ ها

یکی دیگر از انواع ویزای کانادا، در راستای استارت‌آپ ها می‌باشد.

افرادی که ایده‌های کارآفرینی جدیدی در ذهن دارند، می‌توانند با به اثبات رساندن این ادعاها برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند. البته این افراد باید سرمایه بانکی ۲۵۰بالایی داشته باشند.

سخن آخر

سخن آخر

در این مطلب اطلاعاتی در رابطه با انواع ویزای کانادا در اختیار شما قرار دادیم. زیرا امروزه مهاجرت کردن به کانادا به ‌عنوان یکی از چالش‌های زندگی افراد به حساب می‌آید.

به همین دلیل باید اطلاعات کافی در رابطه با انواع ویزای کانادا داشته باشند تا به‌ سادگی بتوانند بر اساس شرایط خود، از اقامت دائم و یا اقامت موقت در کانادا بهره‌مند شوند. با ارائه تمامی نکات گفته‌ شده، قطعا نیاز به کمک گرفتن از افراد با مهارت در این زمینه خواهید داشت.

توصیه می‌کنیم در صورتی‌ که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر برای اخذ ویزاهای مختلف به‌ منظور ورود به کانادا دارید، از مشاورین و کارشناسان شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی کمک بگیرید تا با بهترین شرایط موجود بتوانید وارد خاک کشور کانادا شوید. امید آن است که استفاده از این مطلب، سطح اطلاعات شما را در رابطه با انواع ویزای کانادا افزایش داده باشد.