اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

خانه های استودیو در کانادا

خانه های استودیو در کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع خانه های استودیو در کانادا می پردازیم. ما را همراهی نمایید.

Canada کشوری مهاجرپذیر و پیشرفته است و همین موضوع سبب گردیده که اغلب افراد، این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند.

در این مقاله به بررسی موضوع خانه های استودیو در کانادا می پردازیم. ما را همراهی نمایید.

Canada کشوری مهاجرپذیر و پیشرفته است و همین موضوع سبب گردیده که اغلب افراد، این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند.

طبق آمار به دست آمده تقریباً بیست و دو درصد از جمعیت این کشور به مهاجران خارجی اختصاص دارد.

داوطلبان از طریق شیوه های مهاجرتی متعدد می توانند به کشور کانادا مهاجرت کنند اما موضوع اصلی، توان مالی آن ها برای سکونت در این کشور است که با توجه به شرایط اقتصادی و بودجه در اختیار داشته، بهتر است نخست اقدام به خرید و یا اجاره خانه های استودیو در کانادا کنند.

اینفوگرافیک خانه های استودیو در کانادا

اینفوگرافیک خانه های استودیو در کانادا

نخستین هزینه چشمگیر برای مهاجرت به این کشور، اجاره و یا خرید خانه در کانادا است.

لذا تحقیق در مورد بازار مسکن کانادا پیش از مهاجرت به این کشور، یکی از مهمترین موضوعات است. برای کسب اطلاعات موثق، می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید.

ویدئو خانه های استودیو در کانادا

شرکت الست گروپ، از معتبرترین و بهترین موسسات مهاجرتی حال حاضر در این زمینه به شمار می آید. با ما همراه باشید تا در خصوص خانه های استودیو در کانادا توضیحات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. 

عناوین مقاله:
استودیو آپارتمان چیست؟
مشخصات استودیو آپارتمان

شیوه های طراحی داخلی خانه های استودیو در کانادا

سبک مینیمال چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
انواع خانه در کانادا را نام ببرید.
مهمترین مشخصه های سبک مینیمال​
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خانه های استودیو در کانادا با ما همراه باشید.

 

استودیو آپارتمان

استودیو آپارتمان

در صورتی که به دلیل مهاجرت تحصیلی، کار، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و ... به کانادا سفر می کنید و در ابتدای این مسیر بودجه محدودی را در اختیار دارید، به احتمال بسیار ممکن است با خانه های استودیو در کانادا بیشتر روبرو شوید.

البته ابهامات بسیاری درباره تعداد و اندازه این خانه ها وجود دارد، اما برای متقاضیانی که در پی خانه های ارزان قیمت در کانادا هستند و به دلیل مشغله کاری و یا تحصیلی زمان بیشتری را در بیرون از منزل سپری می کنند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

این نوع آپارتمان ها واحدهای اجاره ای هستند که یک اتاق اصلی با متراژ مشخص از آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی به همراه حمام تشکیل شده است. این واحدهای مسکونی گزینه مناسبی برای مجردها، دانشجویان و اشخاصی که بنا به دلایل متعدد این کشور را برای مهاجرت انتخاب کرده اند، محسوب می شود.

زیرا آن ها تنها به مکانی برای استراحت، اقامت و یا خواب نیاز دارند. بعضی استثنائات در رابطه با این خانه ها وجود دارد. به این ترتیب که با ایجاد یک فرورفتگی در اسکلت این واحد و یا یک دیوار، بخشی از فضا را جدا کرده و اتاق خواب کوچکی را طراحی می کنند، اما عمدتاً خانه های استودیو در کانادا فاقد اتاق خواب بوده و در مجموع دارای فضای محدودتری است.

لازم به توضیح است که این نوع آپارتمان ها به علت ابعاد کوچک به نسبت سایر انواع خانه ها در کانادا، خدمات و هزینه اجاره ماهانه کمتری را در بر دارند.

این واحدهای مسکونی در کشور مهاجرپذیر و توسعه یافته ای همچون کانادا بسیار مورد استقبال داوطلبان قرار گرفته است.

مکانی عالی و در عین حال قیمتی مناسب از مهمترین مزایای آپارتمان های استودیویی در کانادا است. در واقع این خانه های استودیویی، قسمت های متعددی برای اهداف شما از یک فضای مناسب را برای استراحت فراهم می کند.

مشخصات استودیو آپارتمان

مشخصات استودیو آپارتمان

سوئیت نام دیگر این آپارتمان ها است که شامل منزلی با متراژ کمتر از پنجاه متر مربع است. در اصل یک فضای یکپارچه برای این مکان ها در نظر گرفته شده است که بنا بر خواسته متقاضیان، به چند قسمت تقسیم می شود.

سرویس بهداشتی که فضای اصلی در این آپارتمان ها به شمار می آیند، به شکل ثابت طراحی شده اند. به علت محدودیت فضا به منظور جداسازی سایر بخش ها، به هیچ عنوان طراحان داخلی از عناصر ثابت همچون دیوار در استودیو آپارتمان استفاده نمی کنند. معمولا طراحان وسط این اتاق را به آشپزخانه اختصاص می دهند تا از فضای پشتی برای محیطی امن و خصوصی استفاده کنند.

به این ترتیب برای تفکیک فضای نشیمن و خواب معمولاً یک نیم دیوار به کار برده می شود. در خانه های استودیو در کانادا از کتابخانه های سیار برای جداسازی فضا استفاده می شود.

با انجام این کار، علاوه بر ایجاد مکانی مفید برای قرار دادن لوازم منزل، می توان از اشراف مستقیم دو بخش به یکدیگر هم پیشگیری کرد.
برای کسب آگاهی بیشتر، به الست گروپ مراجعه نمایید.

شیوه های طراحی داخلی خانه های استودیو در کانادا

شیوه های طراحی داخلی خانه های استودیو در کانادا

برای دکوراسیون و طراحی داخلی این نوع از آپارتمان ها، شیوه های متعددی وجود دارد که عبارتند از:

انتخاب شیوه مینیمال

در محیط های کوچک همچون آپارتمان های استودیو بایستی از حداقل لوازم به دلیل کمبود فضا استفاده کرد. به عبارتی متقاضیانی که به کشور کانادا مهاجرت می کنند، نخست بایستی لوازم اولیه و مهم را برای زندگی در این کشور تهیه کنند. چنانچه محیطی خالی باشد، شما می توانید از لوازم تزئینی و یا جانبی هم استفاده نمایید.

به کارگیری از نور طبیعی

وجود نور طبیعی در محیط های کوچک بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که بتوانید برای روشنایی فضای منزل از نور طبیعی پنجره ها استفاده کنید، در واقع شما از ایجاد محیطی دلگیر و خفه پیشگیری کرده اید. دقت داشته باشید که نصب نکردن پرده برای پنجره ها در این نوع از آپارتمان ها مناسب ترین گزینه برای روشنایی فضای داخلی است. در صورت تمایل می توانید از حریرهای روشن به عنوان پرده استفاده کنید.

ابعاد مناسب مبلمان

سعی کنید از اندازه و ابعاد استاندارد برای خرید مبلمان استفاده کنید. هر چه مبلمان شما کوچک تر و یا به عبارتی جمع و جورتر باشد، فضای شما مطلوب تر خواهد بود و به این ترتیب به کارگیری از مبلمان بزرگتر علاوه بر سخت کردن مسیر رفت و آمد، محیط شما را دلگیرتر جلوه می دهد و در نتیجه شما در این فضا احساس خفگی خواهید کرد.

استفاده بهینه از محیط

معماران و طراحان داخلی در طراحی خانه های استودیو از تمام فضاها از جمله زیر تحت، گنجه ها و حتی دیوارها استفاده بهینه می کنند. به علت کمبود مساحت کف، طراحان داخلی سعی می کنند از محیط های عمودی در منزل به طور هوشمندانه ای استفاده کنند. به همین منظور برای قرار دادن لوازم، مناسب ترین محل در این نوع آپارتمان ها، زیر تخت است که می توانید با قرار دادن اشیا در باکس های مخصوص، از این فضا نهایت استفاده را داشته باشید.

دوری از تنوع رنگی

ممکن است در یک نگاه تضاد و گوناگونی رنگی در محیط های کوچک جذاب باشد، اما پس از چندین روز حضور در این فضا، تحمل مکان فوق برای شخص سخت و متشنج است. لذا، بهتر است برای آپارتمان های استودیو از طیف رنگی مناسبی استفاده کنید.

کاربرد آینه

مورد دیگری که کارشناسان الست گروپ به طراحان داخلی در طراحی خانه های استودیو در کانادا توصیه می نمایند، استفاده از آینه است. به علت بازتاب نور؛ آینه همچون یک وسیله نورانی در آپارتمان های استودیو به کار برده می شود. نور منتشر شده از آینه، محیط را وسیع و روشن تر نشان می دهد. علاوه بر این اگر آینه شما در محل مناسبی قرار بگیرد، محیط شما را دلبازتر نشان می دهد.

ایجاد نقطه کانونی

به منظور پیشگیری از آشفتگی محیط آپارتمان های فوق، بهتر است Focal Point (نقطه کانونی) ایجاد کنید.

با انجام این امر نظم بیشتری را به محیط می دهید.

استفاده از یک تابلوی هنری و یا انتخاب رنگی متفاوت روی یکی از دیوارها و سپس سایر عناصر و مبلمان خود را براساس آن چیدمان کردن، می تواند در ایجاد نقطه کانونی در استودیو آپارتمان نقش مهمی داشته باشد.

سبک مینیمالیستی در طراحی خانه های استودیو در کانادا

سبک مینیمالیستی در طراحی خانه های استودیو در کانادا

همان طور که در بخش قبلی بیان کردیم، یکی از شیوه های طراحی داخلی آپارتمان های استودیو، سبک مینیمال است که با کمک متخصصین الست گروپ، توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

معمولاً طراحی داخلی خانه های استودیو در کانادا به سبک مینیمال انجام می شود به این صورت که برای هر بخش از فضای منزل می توانید "هرچه کمتر بهتر" را با دکوراسیون مینیمالیست اعمال کنید. در اصل این سبک، حالت مجردی را برای فرد با توجه به محدود بودن فضا برای داوطلبانی که برای تحصیل و یا اشتغال به کشور کانادا مهاجرت کرده اند، ایجاد می کند.

معمولا در سبک فوق از رنگ های خنثی و محیط های تمیز با حداقل فاکتورهای عدم تمرکز استفاده می شود. طراحان این نوع از آپارتمان ها سعی می کنند با کمک سبک مینیمال، مکانی آرام و مطلوبی را به دور از هر شلوغی و بی نظمی برای شما طراحی کنند تا فضای زیبا و دنجی را برای استراحت شما در این کشور فراهم کنند.

درخواست کنندگانی که به وسیله موسسه الست گروپ و از طریق یکی از شیوه های مهاجرتی به کانادا سفر کرده اند و تنها نیاز به لوازم ضروری برای دوره اقامت کوتاه مدت خود دارند، باید به این مورد توجه داشته باشند که اغلب خانه های استودیوی این کشور به سبک مینیمال طراحی شده و حداقل ها در یک فضای کوچک به کار برده شده است.

فضای سفید در این سبک بیشتر است و همین موضوع انرژی طبیعی و آرامش بسیاری را برای آپارتمان شما به ارمغان می آورد.

مهمترین مشخصه های سبک مینیمال

مهمترین مشخصه های سبک مینیمال

با ارزش ترین و همین طور عمده ترین ویژگی سبک فوق که در آپارتمان های استودیویی در کشور کانادا مورد استفاده قرار می گیرد، سادگی در طراحی دکوراسیون با توجه به محدود بودن فضا است.

طرح فوق همچون سایر طرح های کاربردی که برای طراحی و یا دکوراسیون بخش داخلی خانه ها استفاده می شود، دارای مشخصه های خاصی است که در ادامه به مهمترین این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:
1)    سادگی در عملکرد و فرم 2) محیط های تمیز، دلباز و با روشنایی بسیار 3) استفاده از دکوراسیون ساده 4) بهره مندی راهبردی از سازه ها و مواد

در مجموع هر آنچه که در فضای خانه های استودیویی در سبک طراحی فوق ایجاد می شود، بر مبنای نیازهای افرادی است که برای مهاجرت به کانادا بایستی یک بازه زمانی کوتاه و یا طولانی مدتی را زندگی کنند.

معموال در روش فوق، دیوارهای داخلی ساده و در عین حال محدود هستند. طراحان داخلی سعی می کنند در سبک مینیمال برای بزرگ تر نشان دادن این خانه ها، از رنگ های روشن و یا سفید بیشتر استفاده کنند.

برای کسب آگاهی بیشتر، به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

انواع خانه در کانادا

انواع خانه در کانادا

بهتر است بدانید که منازل این کشور به نسبت جمعیت آن متنوع است و هر یک از آن ها مشخصه های خاصی دارند. توصیه کارشناسان الست گروپ به شما این است که پیش از خرید و یا حتی اجاره این خانه ها، بررسی های لازم را درباره انواع آن انجام دهید تا بسته به نیاز خود و مدت اقامتتان در کشور کانادا، مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید تا در مورد خانه های استودیو در کانادا و انواع آن اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

Condominiums (کاندو):

این خانه ها به آپارتمان های کشورمان شباهت بسیاری دارد. به عبارتی هر مالک، سند مالکیت برای واحد خود دریافت می کند و مجوز فروش و یا اجاره ملک خود را دارد. در خانه های کاندو، شخص تنها صاحب واحد خود است و مالک فضاهای مشاع و یا زمین آپارتمان نیست.

هیئت مدیره هر ساختمان از میان مالکان این نوع آپارتمان ها تعیین می شود و اشخاصی که مالک واقعی این مجموعه هستند، به علت این که از محیط های مشترکی مانند سالن اجتماعات،آسانسور، پارکینگ، ورودی و غیره استفاده می کنند، بایستی به عنوان شارژ، هزینه ای را ماهانه پرداخت کنند.

Townhouse (منازل شهری کانادا):

این خانه ها، منازلی مشابه همدیگر هستند که در مجاور یکدیگر در راستای خیابان قرار می گیرند. از طریق دو دیوار مشترک، تفکیک خانه های کنار هم انجام می شود. معمولا خانه های شهری با توجه به اندازه کوچکی که دارند، دارای محدوده قیمتی مناسبی هستند.

معمولاً خانه های فوق (تاون هاوس ها) از محوطه و حیاط عمومی برخوردارند و گزینه مناسبی برای خانواده های کم جمعیت است. Townhouse در 2 یا 3 طبقه با فضای بسیار زیبا و طراحی داخلی بی نظیر ساخته می شود.

Detached (خانه های مستقل کانادا):

همان طور که از نام این خانه ها پیداست، این منازل دیوار مشترکی با منازل مجاور ندارند و از محوطه ی جداگانه در قسمت پشتی و یا جلوی خانه تشکیل شده اند. لازم به توضیح است که Detached به علت مالکیت کامل زمین و نسبت به دیگر خانه های کشور کانادا گران قیمت تر هستند. به بیان دیگر شما با خرید این نوع منازل، مالک زمین و خانه می شوید.

گفتنی است که این منازل مناسب داوطلبانی که به صورت موقتی برای ادامه تحصیل و یا کار به کشور کانادا مهاجرت کرده اند، نیست. دقت داشته باشید که کلیه هزینه های این منزل اعم از پرداخت قبوض، نگهداری و یا تعمیرات توسط مالک انجام می شود.

صاحبان خانه های مستقل در کانادا می توانند آزادانه تغییراتی را در بخش بیرونی و یا داخلی بنا ایجاد کنند. البته حتماً بایستی تمامی دستورالعمل های محلی را رعایت کنند. این نوع از منازل به علت دارا بودن حریم و محیط شخصی، اغلب نظر بیشتر خانواده ها را برای سکونت و استفاده از فضای زیبا جلب می کند.

برای کسب آگاهی بیشتر، با کارشناسان الست گروپ تماس حاصل نمایید و از تجربیات مشاورین موسسه معتبر الست گروپ بهره مند شوید.

Semi Detached House (خانه های دوتایی یا نیمه مستقل):

دو بنا در مجاور همدیگر در این نوع خانه ها قرار دارد که فقط یک دیوار مشترک دارند. هر صاحب، مسئول و مالک نگهداری از بخش مرتبط خود است. قیمت مناسب این منازل سبب گردیده درخواست کنندگان بیشتری اقدام به خرید و یا اجاره خانه های نیمه مستقل در کانادا کنند.

Bungalow (خانه های یک طبقه):

خانه های فوق مشابه منازل ویلایی در داخل کشورمان هستند. این نوع از منازل به دلیل هم سطح بودن و عدم پله در ساختمان در میان کانادایی ها بسیار پرطرفدار است. گفتنی است منازل یک طبقه در کانادا به نسبت منازل مستقل، قیمت مناسب تری دارند.

فضای آشپزخانه و هال خانه های یک طبقه بزرگتر و محوطه پشتی آن کوچکتر است و معمولا برای سالمندان به علت مزایای نامبرده، گزینه مناسبی محسوب می شود.

One and one – half home (منازل یک و نیم طبقه):

بعد از جنگ، این نوع از منازل در کشور کانادا محبوبیت بسیاری پیدا کرد، اما امروزه محبوبیت چندانی نسبت به منازل دو طبقه ندارد. تقریباً شصت درصد از مساحت کل منازل فوق مرتبط به طبقه نخست است. از لحاظ هزینه، خانه های فوق در مقایسه با بنگلوها به صرفه تر است. زیرا در محدوده در نظر گرفته شده ساختمان، مالک، مساحت بیشتری را در اختیار دارد.

Two storey home (منازل دو طبقه):

ممکن است در انتاریو کانادا این سبک از منازل محبوبیت بیشتری داشته باشد. خانه های دو طبقه در کانادا، تلفیقی از یک مکان نشیمن بزرگ همراه با طبقه ی جدا برای اتاق خواب ها است.

در اطراف تورنتو کانادا نظیر مارکهام، میلتون، وان، اوکویل و میسیساگا وجود این خانه ها در بین کانادایی ها محبوبیت بسیاری دارد. لازم به توضیح است که منازل فوق از لحاظ طراحی سقف، داخلی و حتی کف از تنوع بسیاری برخوردار هستند.

Duplex/Triplex (منازل دوبلکس و تریبلکس):

این خانه ها که بیشتر دو الی سه طبقه هستند، نوع دیگری از منازل کانادا می باشند که هر طبقه دارای ورودی مجزا است. همچون منازل Semi Detached Home (نیمه مستقل) هر مالک مسئولیت نگهداری و مدیریت واحد خود را دارد. در کانادا یک فرد با خرید این نوع از خانه ها می تواند 1 یا 2 واحد خود را برای متعادل کردن هزینه های منزل اجاره دهد.

Studio Apartment (خانه های استودیو در کانادا):

واحدهای بدون اتاق که همچون سوئیت هستند. این خانه ها در کانادا بیشتر مناسب اشخاص مجرد و یا دانشجویان است. البته زوج های جوانی که بیشتر زمان خود را به کار و یا تحصیل در این کشور اختصاص می دهند و فقط زمان کوتاهی را در منزل حضور دارند، این نوع آپارتمان ها مناسب و اقتصادی تر است. در اصل این سوئیت ها از یک اتاق اصلی بزرگ تشکیل شده است که شامل اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی همراه با حمام می باشد.

مزیت های خانه های استودیو در کانادا

مزیت های خانه های استودیو در کانادا

عوامل متعددی در خانه های استودیو در کانادا با وجود محدود بودن فضا بسیار مورد استقبال مهاجران و یا مستاجران کانادایی قرار گرفته است که عبارتند از:

امکانات و اجاره شهری به صرفه

اجاره این منازل با توجه به موقعیت مکانی، اقتصادی تر از واحد های یک خوابه در کانادا است. همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم، به علت ابعاد و اندازه محدود و امکانات به کار برده شده، این نوع خانه ها ارزان تر است. هر چند بستگی به مقدار مصرف شما دارد.  

تمیز کردن راحت تر منازل

تمیز کردن راحت تر منازل

زمانی که واحد شما تنها یک سرویس بهداشتی کامل و اتاق اصلی دارد، تمیز کردن آن راحت تر انجام می شود. با توجه به این که متراژ واحد شما کوچکتر است، نظافت سوئیت شما سریعتر انجام می شود. همچنین شما برای تمیز کردن این نوع از منازل به زمان کمتری نیاز دارید که این مورد یکی دیگر از مزیت های خانه های استودیو در کانادا است.

قرار گرفتن آن ها در مکان های اصلی

با وجود این که فضای کمتری را در بر می گیرد، اغلب این خانه ها در مرکز تورنتو کانادا قرار دارد. متقاضیانی که برای تحصیل، ثبت شرکت و یا اشتغال به این کشور مهاجرت می کنند، سعی دارند تا در نزدیکی دانشگاه و یا محل کار خود اقدام به اجاره این نوع از آپارتمان ها کنند.

این امر سبب سهولت رفت و آمد آن ها و صرفه جویی در هزینه ها می شود و از همه مهمتر با توجه به توان مالی آ نها در ابتدای مسیر، می تواند گزینه مناسبی باشد. برای اطلاعات تکمیلی، می توانید به الست گروپ مراجعه نمایید.

مبلمان کمتر

مبلمان کمتر

خانه های استودیویی محیط کافی برای استفاده از مبلمان را ندارد و این مورد می تواند یک امتیاز مطلوب به شمار بیاید به  خصوص با توجه به شرایط شما برای مهاجرت به کانادا که قصد دارید در هزینه ها صرفه جویی نمایید. در واقع شما تنها به چندین مبلمان کاربردی در آپارتمان های استودیویی نیاز دارید.

نظم بیشتر و شلوغی کمتر

زمانی که شما در این نوع از خانه ها در کانادا زندگی می کنید، شاید به دلیل مشغله کاری و فعالیت شما در طی روز و استفاده کمتر از فضا، شلوغی کمتر و نظم بیشتری را در خانه تجربه کنید که این مورد بیشتر به دلیل رعایت سبک مینیمال و محدود بودن مساحت منزل شما است. چنانچه شما عادت به بی نظمی دارید، زندگی در این آپارتمان ها شما را وادار می کند تا نسبت به قبل مرتب تر باشید.

سهولت در انجام همزمان کارها

با وجود یک اتاق مرکزی و قسمت های متعدد در این نوع آپارتمان ها شما می توانید چندین کار را همزمان با هم انجام دهید. یکی از مزایای این خانه های استودیویی در این است که شما در حین آشپزی می توانید تلویزیون تماشا کرده و یا با دوستان خود مکالمه کنید.

نکات مهم در حداکثر رساندن محیط در خانه های استودیو در کانادا

نکات مهم در حداکثر رساندن محیط در خانه های استودیو در کانادا

در این بخش از مقاله؛ با همکاری متخصصین الست گروپ، به نکات کلیدی در مورد شیوه بهره مندی بیشتر از محیط محدود این آپارتمان اشاره خواهیم کرد:
ذخیره سازی عمودی: بالا بردن محیط ذخیره سازی آپارتمان های استودیویی به بخش های بیشتر، این امکان را برای شما فراهم می کند تا از محیط استفاده نشده نهایت بهره وری را داشته باشید:

با ایجاد قفسه در بخش فوقانی حمام، کلیه لوازم بهداشتی و یا حوله خود را در آن محل برای استفاده بهینه از فضا قرار دهید.

چنانچه خانه شما دارای سقف بلندی است، با ایجاد مکانی از لوازمی که کاربرد بسیاری دارند، به عنوان فضای ذخیره سازی مناسب استفاده کنید.

برای استفاده بهینه از محیط، بهتر است از میله فلزی که به سقف متصل است، برای آویزان کردن قابلمه و یا ماهیتابه های خود استفاده کنید.

به دلیل کمبود فضا، از کمد و یا قفسه ها برای قرار دادن لباس ها استفاده کنید.
استفاده از وسایل و یا مبلمان چندکاره: از مناسب ترین مشخصه های صرفه جویی در محیط آپارتمان های استودیویی برای زندگی می توان به استفاده از وسایل و یا مبلمان های چندکاره اشاره کرد که در این راستا بهتر است به چند نکته توجه بسیار داشته باشید:

1)    میز کار خود را جزیره آشپزخانه قرار دهید. 2) از مبلمان تخت شو استفاده کنید. 3) باکس هایی را خریداری کنید که محیط ذخیره سازی داخلی آن ها همچون صندلی و یا میز قهوه کاربردی باشد.  

پارتیشن بندی عاقلانه:

تقسیم بندی، شیوه ای عالی برای ایجاد اتاق در این نوع خانه ها است، اما زمانی که استفاده بسیار از آن داشته باشید، محیط شما ممکن است محدودتر به نظر آید.

سازماندهی:

در مجموع مهم است زمانی که شما برای مهاجرت به کانادا این نوع خانه ها را برای زندگی انتخاب می کنید، منظم باشد زیرا مهمترین اصل در این محیط ها سازماندهی است. توصیه های کارشناسان الست گروپ را در این خصوص رعایت کنید:

تمیزکردن آشپزخانه به صورت روزانه، شستن و یا خشک کردن البسه به صورت منظم، تمیز کردن محل کار بلافاصله بعد از پایان کار، به منظور پیشگیری از انباشته شدن اقلام بازیافتی نظیر ظروف یک بارمصرف و یا کاغذ؛ بایستی این کارها را روزانه برای کنترل بی نظمی انجام دهید.     

تمامی نکات ذکر شده در این بخش به حداکثر نشان دادن فضای خانه های استودیویی به شما کمک بسیار می کند.

مزایای اجاره آپارتمان در Canada

مزایای اجاره آپارتمان در Canada

o      شیوه ای مطلوب که اجازه ورود مهاجران به عرصه های مختلف را در میان شهروندان کانادایی فراهم می کند.
o      اجاره این نوع از خانه ها نزدیک به محل کار و یا دانشگاه، سبب سهولت رفت و آمد درخواست کنندگان می شود.
o      مقرون به صرفه بودن هزینه آپارتمان های استودیویی نسبت به هتل برای داوطلبان با توجه به استطاعت مالی آن ها بدو ورود به خاک این کشور، از دیگر مزایای این نوع از خانه ها در کانادا محسوب می شود.

نکته در مورد خانه های استودیو در کانادا:

1.     دولت کانادا امکان خرید خانه های استودیو در کانادا را برای داوطلبان مهاجر به این کشور مهیا ساخته است.

2.     دقت داشته باشید که اجاره کردن منزل در این کشور روشی نیست که شما از طریق آن بتوانید سکونت همیشگی کانادا را دریافت کنید. 

3.     هزینه اجاره خانه های استودیویی در کشور کانادا ثابت نبوده و اجاره آن به طور سالانه با توجه به شرایط اقتصادی این کشور تغییر پیدا می کند.

4.     عموماً موعد اجاره نامه این نوع از خانه ها در کانادا دارای اعتبار یک ساله است.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم در خصوص انواع خانه در کانادا توضیحات کاملی را ارائه دهیم. خانه های استودیو در کانادا مناسب دانشجویان و یا افراد مجردی است که از طریق یکی از شیوه های مهاجرتی به کشور کانادا مهاجرت می کنند.

این سوئیت ها به نسبت سایر خانه های این کشور به صرفه تر است و برای این گروه از متقاضیانی که به صورت موقتی تا اتمام دوره تحصیلی و یا ارائه طرح استارتاپ خود، ثبت شرکت و ... به این کشور مهاجرت می کنند، گزینه مناسبی محسوب می شود.

در طراحی استودیو آپارتمان ها بیشتر از سبک مینیمال به دلیل سادگی و به کارگیری از نور طبیعی استفاده می شود. برای کسب آگاهی بیشتر، می توانید به شرکت معتبر و مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید.