اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

پيدا كردن كار در کانادا

پيدا كردن كار در کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع پیدا کردن کار در کانادا می پردازیم. همراه شما هستیم.

بسیاری از افراد به دلایل بسیار متعددی اقدام به مهاجرت به کشورهای مطرح جهان می نمایند.

در این مقاله به بررسی موضوع پیدا کردن کار در کانادا می پردازیم. همراه شما هستیم.

بسیاری از افراد به دلایل بسیار متعددی اقدام به مهاجرت به کشورهای مطرح جهان می نمایند.

یکی از مهمترین دلایل برای مهاجرت بسیاری از افراد از جمله ایرانیان، بحث اشتغال و کار می باشد. از آنجایی که آینده زندگی هر کسی وابستگی شدیدی به شغل فرد دارد، همه افراد در تلاش هستند که بتوانند آینده شغلی خوبی برای خود رقم بزنند.

یکی از کشورهای بسیار مطرح در زمینه اشتغال، کشور کانادا می باشد. کشور کانادا به دلیل موقعیت اقتصادی خوب و موقعیت اشتغال مناسب، سالانه هزاران نفر مهاجر به این کشور مراجعه می کنند تا بتوانند در این کشور مشغول به کار شوند.

اینفوگرافیک پيدا كردن كار در کانادا

اینفوگرافیک پيدا كردن كار در کانادا

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اشتغال و کار در کشور کانادا با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

موسسه الست گروپ، بهترین و معتبرترین شرکت مهاجرتی محسوب می شود.

ویدئو پيدا كردن كار در کانادا

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد مباحث مربوط به کار و اشتغال در کانادا صحبت نماییم و از راه ها و روش های پیدا کردن کار در کانادا، اطلاعاتی را کسب کنیم. با ما باشید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

•    کار در کشور کانادا چگونه است؟
•    روش‌های مهاجرت کاری به کانادا چگونه است؟
•    روش های پیدا کردن کار در کانادا چیست؟
•    جاب آفر کانادا چیست؟
•    LIMA چیست؟
•    قوانین جاب آفر کانادا چیست؟
•    شرایط جاب آفر کانادا چیست؟
•    نحوه گرفتن جاب آفر از کانادا چگونه است؟
•    مدارک لازم برای دریافت جاب آفر کانادا چیست؟
•    سایت های کاریابی در کانادا کدامند؟
•    نتیجه گیری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پيدا كردن كار در کانادا با ما همراه باشید.

 

کار در کشور کانادا

کار در کشور کانادا

کشور بزرگ کانادا به عنوان یکی از قطب های اقتصادی جهان شناخته می شود و عملا در بحث اشتغال و اقتصاد جزو برترین کشورهای جهان می باشد.

به دلیل نرخ بسیار پایین بیکاری در این کشور و نرخ بسیار پایین تورم اقتصادی، باعث شده سالانه هزاران نفر از سراسر جهان از جمله کشور ایران، به این کشور مهاجرت کاری نمایند.

در این کشور رقابت بر سر کار بسیار زیاد است اما به دلیل تقاضای شغلی فراوانی که در این کشور وجود دارد، عملا افرادی که به عنوان کارجو یا دانشجویانی که در این کشور فارغ التحصیل می شوند، عملا مشکلی در زمینه اشتغال پیدا نخواهند کرد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کشور کانادا می باشد، می تواند در زمینه اشتغال در کانادا و همچنین پیدا کردن کار در کانادا، راهنمای بسیار خوبی برای افراد باشد. لازم به ذکر است که اشتغال در کانادا دارای ضوابط و قوانین خاص مربوط به خود می باشد که شرکت الست گروپ می تواند در این زمینه شما را همراهی نماید.

همان طور که گفته شد، کشور کانادا به دلیل موقعیت های فراوانی از جمله موقعیت جغرافیایی، موقعیت اقتصادی و سیاسی خوبی که دارد، از لحاظ قدرت اقتصادی و اشتغال و نیروی کار، جزو بهترین کشورهای جهان می باشد.

به دلیل هم مرز بودن با کشور آمریکا، کشور کانادا از لحاظ ایجاد شغل یا ارسال نیروی کار به کشور آمریکا، یکی از پیشتازان در حوزه اشتغال می باشد.

در این کشور به دلیل وجود منابع طبیعی و منابع معدنی مختلفی چون اورانیوم، آهن، زغال سنگ، معادن طلا، مس، نقره و دیگر منابع معدنی با ارزش، یکی از پرطرفدارترین کشورهای در حوزه اشتغال می باشد.

به همین دلیل این کشور از لحاظ تعداد شغل در رده بسیار بالایی قرار دارد و عملا افرادی که در این کشور تحصیل می نمایند و یا دارای تخصص خاصی می باشند، چه از داخل کشور چه از خارج کشور، هیچ گونه مشکلی در زمینه پیدا کردن کار در کانادا نخواهند داشت.

همچنین کشور کانادا به دلیل شرایط مهاجرتی کاری آسانی که برای افراد به وجود آورده است، تلاش کرده که با افزایش نیروی جوان در کشور خود، اقدام به رشد و بالندگی این کشور نماید.

روش‌های مهاجرت کاری به کانادا

روش‌های مهاجرت کاری به کانادا

کشور کانادا عملا با جمعیتی با افراد مسن و پیر روبرو می باشد و سالانه بر تعداد جمعیت سالمند این کشور افزوده می شود. به همین دلیل دولت کانادا سعی در پذیرش افراد جوان در زمینه های مختلف داشته است.

نیروی کار جوان می تواند باعث پویایی یک کشور باشد و به همین دلیل دولت کانادا، شرایط آسان تری را برای جذب نیروی کار جوان از سراسر جهان فراهم آورده است. برنامه های متنوعی نیز در کشور کانادا وجود دارد که اقدام به جذب نیروی کار می کند. از جمله این برنامه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

•    اکسپرس اینتری
•    طرح کارگر ماهر فدرال
•    جاب آفر
برنامه های متنوعی نیز برای اشتغال به کار و مهاجرت کاری به کشور کانادا وجود دارد که می توان بر اساس شرایط هر فرد اقدام به انتخاب آن نمود.

از جمله برنامه های دیگری که می توان توسط آن اقدام به مهاجرت کاری نمود:

برنامه نامزدهای استانی، برنامه های مرتبط به حوزه آتلانتیک برای جذب نیروی کار ماهر و نیمه ماهر اشاره نمود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر در زمینه برنامه های اشتغال کشور کانادا و پیدا کردن کار در کانادا به روش های فوق، با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

روش های پیدا کردن کار در کانادا

اگر توانستید از طریق ویزاهای مختلف وارد کشور کانادا شوید، اولین اقدام یافتن شغل مناسب در کشور کانادا می باشد. مهمترین اولویت برای یافت شغل در کانادا، علاقه و اشتیاق فرد به حوزه خاصی می باشد و همچنین باید از تخصص کاری خوبی نیز برخوردار باشد. برای افرادی که به عنوان تازه وارد به کشور کانادا وارد می شوند، برای اولین بار کمی مشکل به نظر می رسد تا بتوان شغلی مناسب پیدا نمود.

اما جای نگرانی نیز وجود ندارد. زیرا در کشور کانادا، منابع مختلف و مفیدی برای یافتن شغل وجود دارد که می توان توسط آن ها اقدام به یافتن شغل نمود. در ابتدای یافتن شغل باید اقدامات موثری را انجام داد تا بتوان اقدام به پیدا کردن کار در کانادا نمود. از جمله اقدامات موثر در یافتن شغل در کانادا موارد زیر خواهد بود:

ساخت رزومه مناسب و حرفه ای

ساخت رزومه مناسب و حرفه ای

داشتن رزومه یکی از مهمترین شروط اساسی برای یافتن شغل می باشد. عملا برای گرفتن وقت مصاحبه کاری، داشتن رزومه و ارسال رزومه برای کارفرما از اهمیت بسیاری برخوردار است. رزومه هر فرد نشاندهنده اطلاعات کاری فرد و تخصص های فرد می باشد. بهتر است در کشور کانادا، علاوه بر ساخت رزومه سنتی، رزومه های تخصصی متعددی متناسب با هر حرفه طراحی نمایید.

این گونه می توان درصد موفقیت خود را برای یافتن شغل در کانادا افزایش داد. رزومه هر فرد باید به صورت دقیق و با جزئیات کامل طراحی شود، زیرا بیشترین تمرکز یک کارفرما، خواندن رزومه فرد می باشد. شرکت الست گروپ می تواند در زمینه ساخت رزومه کاری حرفه ای، راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد.

جست و جوی محدودتر در زمینه یافتن شغل

جست و جوی محدودتر در زمینه یافتن شغل

همان طور که گفته شد، در کشور کانادا، موقعیت های شغلی مختلفی نیز بر سر راه افراد قرار خواهد گرفت. اما لازم نیست که همه موارد شغلی را مورد بررسی قرار داد. بلکه باید جست و جو و یافتن موقعیت های شغلی خود را محدودتر نمایید.

محدودیت بر اساس توانایی هر فرد و تخصص فرد، یکی از بهترین گزینه ها برای جست و جوی موردی کار خواهد بود. پیدا کردن شغل مناسب با حرفه و تخصص شما ممکن است کمی طول بکشد، اما ارزش بسیار بالایی خواهد داشت. زیرا باعث خواهد شد که در قسمتی اشتغال پیدا کنید که متناسب با علاقه و تخصص شماست و همین امر باعث بالا رفتن کیفیت کار خواهد شد.

اگر در شهری از کانادا زندگی می کنید که ممکن است موقعیت های شغلی کمتری در آن وجود داشته باشد، بهتر است مکان زندگی خود را به جایی دیگر تغییر دهید تا بتوانید با موقعیت های شغلی متعددی روبرو شوید و دست شما در هنگام انتخاب شغل حرفه ای خود، بازتر باشد.

در مورد شهرهای مختلف کانادا، تحقیقات متعددی انجام دهید تا متوجه شوید که هر کدام از شهرها در کدام زمینه کاری فعال تر و پویاتر است. شرکت الست گروپ می تواند در زمینه پیدا کردن کار در کانادا و شهرهای مختلف آن، راهنمای بسیار خوبی برای افراد جویای کار باشد.

سایت های مهم کاریابی و جست و جوی شغلی

سایت های مهم کاریابی و جست و جوی شغلی

منابع مختلفی در کشور کانادا وجود دارد که می تواند در زمینه یافتن شغل مناسب برای شما کمک نماید. از موسسات کاریابی گرفته تا منابع معتبر دولتی کانادا مانند بانک کار دولت کانادا که عملا یکی از جامع ترین منابع جست و جوی شغل در کشور کانادا محسوب می شود.

سایت های مختلفی برای پیدا کردن کار در کانادا وجود دارد که ما در ادامه مقاله برای بررسی برخی از سایت ها و منابع کاریابی کانادا، توضیحات مفصلی را ارائه خواهیم نمود. همچنین شرکت الست گروپ می تواند در زمینه کاریابی و جست و جوی شغل در کشور کانادا راهنمای بسیار خوبی برای افراد باشد.

ساخت شبکه سازی

ساخت شبکه سازی

شبکه های اجتماعی متعددی نیز وجود دارند که در داخل آن ها فرصت های شغلی بسیاری وجود دارد. این رسانه های اجتماعی کمک زیادی به منظور یافتن شغل برای افراد خواهد کرد. به عنوان مثال، لینکدین مملو از آگاهی های استخدامی کشور کانادا می باشد که می توان بر اساس توانایی و تخصص فرد، اقدام به یافتن شغل نمود.

بنابراین می توان با ساخت حساب کاربری در چنین شبکه های اجتماعی، در جست و جوی کار بود. نکته بسیار مهم این است که رزومه و اطلاعات شخصی خود را در لینکدین قرار ندهید و فقط در جست و جوی آگهی های استخدامی باشید.

شما می توانید با قرار دادن پست هایی در چنین شبکه های اجتماعی، در زمینه شغلی و حرفه خود به کارفرمایان نشان دهید که از چه توانایی هایی برخوردار هستید. کارفرمایان متعددی در لینکدین در جست و جوی نیروی کار می باشند. پس این شبکه اجتماعی می تواند کمک مهمی به منظور پیدا کردن کار در کانادا برای افراد باشد.

ساخت و تهیه توصیه نامه

ساخت و تهیه توصیه نامه

افرادی که دارای سابقه کاری خوبی می باشند و همچنین رابطه خوبی با کارفرمای خود داشته اند، می توانند از کارفرمایان قبلی خود درخواست کنند که برای آنان توصیه نامه تهیه کند. توصیه نامه قوی می تواند در زمینه نهایی شدن فرایند استخدام شما بسیار موثر واقع شود.

همچنین از افرادی که سابقه کار در کانادا داشته اند و با کارفرمایان خوبی کار کرده اند، سوال بپرسید و از کارفرمایان حرفه ای و خوب، رزومه و توصیه نامه ارائه دهید. زیرا شانس شما برای استخدام در کانادا افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

افزایش مهارت های مربوط به مصاحبه

افزایش مهارت های مربوط به مصاحبه

مصاحبه با سبک پوشش شما شروع می‌شود! لباسی حرفه‌ای را انتخاب کنید که برازنده شما و مناسب شرکتی باشد که برای مصاحبه به آنجا رفته‌اید. در مورد این که کدام رنگ را بپوشید یا باید لباس خود را با کت و شلوار سِت کنید، خیلی خودتان را تحت استرس قرار ندهید. اگر مصاحبه آنلاین دارید، لباسی مناسب بپوشید و کامپیوتر را در جهتی قرار دهید که نه فقط سَر، بلکه نیمه بالایی بدن شما را نشان دهد.

کارفرمایان حرفه ای، عموما از افرادی استفاده می کنند که فن بیان قوی دارند و عملا در مواجهه با شرایط مختلف، به اصطلاح کم نمی آورند. این عامل باعث شکل گیری اعتماد بین کارفرما و نیروی کار خواهد شد. زیرا علاوه بر تخصص در حرفه، نحوه صحبت و بیان نیز در یک شغل بسیار موثر خواهد بود.

سعی کنید در مورد رشد و تعالی یک مجموعه کاری تحقیق کنید تا در زمان مصاحبه در مورد این مبحث صحبت نمایید. زیرا کارفرمایان از افرادی استفاده می کنند که رشد و تعالی سازمان مورد نظر برایشان مهم است تا موقعیت و پیشرفت فردی یک متخصص. شرکت الست گروپ می تواند در زمینه یادگیری فن مصاحبه و پیدا کردن کار در کانادا، راهنمای خوبی برای افراد باشد.

دادن اعتبار به مدارک تحصیلی و سوابق کاری

برای بسیاری از افراد جویای کار مهم است که سابقه تحصیلی، گواهینامه‌ها و تجارب کاری خود را تأیید کنند. این فرآیند برای اطمینان از معادل بودن تحصیلات و تجارب شما با شرایط تحصیلی و کاری در کانادا است. بنابراین، اعتبار بخشیدن به مدارک و سوابق مهم است. توجه داشته باشید که اگر اسناد و مدارک شما به زبانی غیر از انگلیسی یا فرانسه است، لازم است قبل از ارسال، آن ها را ترجمه کنید.

تلاش پیوسته و مداوم

ممکن است در اوایل یافتن شغل در کانادا با شکست مواجه شوید و عملا فرایند استخدام شما در یک نهاد کاری با مشکل و تاخیر مواجه شود. اما به هیچ وجه نباید ناامید شد. زیرا کشور کانادا سرشار از موقعیت های کاری می باشد که عملا نگرانی در مورد بیکاری، بیهوده است.

باید کمی صبور بود و به صورت پیوسته از منابع مختلف اقدام به یافتن شغل نمود. تلاش مداوم در زمینه شبکه سازی و ارسال رزومه به موقعیت های کاری مختلف می تواند در روند استخدام شما موثر واقع شود.

در چنین فرصت هایی سعی کنید در مورد فرهنگ و آداب و رسوم کشور کانادا تحقیق نمایید. به هر اگر حال قصد دارید در این کشور کار کنید و زندگی کنید، لازمه پیشرفت در یک کشوری دیگر، آشنایی با آداب و رسوم آن کشور است.

صبور بودن، فاکتور بسیار مهم در پیدا کردن کار در کانادا می باشد. مهم نتیجه عمل است که باعث خواهد شد در شغلی مشغول به کار شوید که متناسب با علاقه خودتان و مناسب با تخصص شما می باشد که همین امر باعث افزایش روحیه کاری و بالا رفتن سطح کیفیت زندگی خواهد شد.

ما در موارد بالا روش های مختلفی برای پیدا کردن کار در کانادا عنوان نمودیم. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در این زمینه شما را همراهی نماید. 

حال به سراغ مبحث دیگری خواهیم رفت که به نوعی موقعیت بسیار خوب برای افرادی است که قصد دارند در کشور کانادا مشغول به کار شوند و عملا مهاجرت کاری به کشور کانادا نمایند. این مبحث، جاب آفر کانادا نام دارد.

جاب آفر کانادا

جاب آفر کانادا

همان طور که در قسمت های گذشته گفته شد، روش های مختلفی برای مهاجرت کاری به کشور کانادا وجود دارد که بستگی به شرایط فرد خواهد داشت که کدام روش موثرتر و بهتر است.

یکی از بهترین و ساده ترین روش های مهاجرت کاری به کشور کانادا، دریافت جاب آفر کانادا می باشد. جاب آفر کانادا در اصل به یک پیشنهاد شغلی معتبر و خوب گفته می شود که از طرف کارفرمایان کانادایی به افراد خارجی داده می شود که توسط آن می توان به کشور کانادا مهاجرت کاری نمود.

یکی از بیشترین تقاضاهای شغلی در کانادا، جاب آفر است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و سوالات زیادی را برای افراد مختلف ایجاد نموده است که ما در ادامه به پاسخگویی برخی از آنان خواهیم پرداخت.
افراد متقاضی جاب آفر کانادا، در دو حالت با جاب آفر روبرو خواهند شد:
•    مورد اول در مورد مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار کانادا و ورک پرمیت می باشد.
•    مورد دوم در مورد مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های مرتبط با برنامه مهاجرتی اقامت دائم کانادا می باشد.

در مورد دوم؛ نکته این است که در صورت گرفتن جاب آفر معتبر از کانادا و دریافت آن از کارفرمایان بسیار معتبر، باعث خواهد شد که فرد متقاضی دارای امتیاز شود و در سیستم امتیازگیری مورد سنجش قرار گیرد و همین امر باعث خواهد شد که شانس فرد برای مهاجرت کاری و پیدا کردن کار در کانادا افزایش پیدا کند.

برای کسب آگاهی بیشتر، به الست گروپ مراجعه نمایید.

LMIA چیست؟

LMIA مخفف Labour Market Impact Assessment می باشد که معنی و مفهوم آن بدین گونه است که بررسی تاثیر بازار کار را مورد هدف قرار می دهد. مدرک LMIA  نشاندهنده این است که شغل موجود و نیروی کاری که در آن مشغول به فعالیت می باشد، تا چه حد و اندازه می تواند بر اقتصاد کانادا و بازار کار آن مفید واقع شود.

برخی از کارفرمایان کانادا ممکن است نیاز به مدرک LMIA  داشته باشند. زیرا ممکن است بسته به شرایط شغلی فرد، این مدرک را به سازمان ها و نهادهای مهم کانادایی نشان دهد که تا چه اندازه، شغل مورد نظر و افراد شاغل در آن در اقتصاد کانادا موثر واقع شده است. همچنین مدرک LMIA  برای برخی از کارفرمایان لازم است که افراد جویای کار در جاب آفر کانادا بهتر است چنین مدرکی را همراه خود داشته باشند.

در صورتی که که نتیجه ی LMIA مثبت باشد، سازمان کار و توسعه ی نیروی انسانی کانادا، جاب آفر ارائه شده از طرف کارفرما را تایید می کند. هنگامی که کارفرما سند LMIA را دریافت می کند، کارجو می تواند برای اخذ اجازه ی کار (Work Permit) ثبت نام کند و برای این منظور به مدارکی همچون نامه ی پیشنهاد شغلی، قرارداد کاری، یک نسخه ی کپی از سند LMIA و شماره ی LMIA  نیازمند است.

در صورتی که فرد متقاضی دارای مدرک LMIA باشد، سازمان مورد نظر، جاب آفر ارائه شده توسط کارفرما به شخص جویای کار را مورد تایید قرار می دهد.

زمانی که کارفرما مدرک LMIA  را دریافت می نماید، فرد متقاضی شغل می تواند از طریق برنامه ورک پرمیت، اجازه کار دریافت نماید و می تواند روند استخدامی خود را در شغل مورد نظر انجام دهد. 

شرکت الست گروپ می تواند در زمینه دریافت جاب آفر کانادا و همچنین اخذ مدرک LMIA برای پیدا کردن کار در کانادا، راهنما و مشاور خوبی برای افراد متقاضی شغل در کانادا باشد.

قوانین جاب آفر کانادا

قوانین جاب آفر کانادا

کارفرمایانی که قصد ارائه جاب آفر کانادا را دارند و افراد متقاضی بتوانند پیشنهاد کار بسیار معتبری دریافت نمایند، باید یک سری از قوانین توسط کارفرما رعایت شود که این قوانین عبارتند از:

•    کارفرمای مورد نظر، قبل از این که اقدام به پذیرش نیروی کار خارجی از طریق جاب آفر نماید، ابتدا باید برای نیروهای مقیم کانادا و شهروندان کانادایی، پیشنهاد شغلی ارائه دهد. در این قوانین، اولویت استخدام به افراد بومی خواهد بود.

•    کارفرما باید حدود یک ماه به صورت مداوم، آگهی شغلی خود را منتشر نماید.

•    کارفرمایان باید شغل های با درآمد بالا را در 3 منبع بسیار معتبر روزنامه و موسسات کاریابی معتبر منتشر نمایند. همچنین برای شغل هایی که درآمدشان کمتر می باشد، لازم است در 5 منبع معتبر و سایت های کاریابی، آگهی را منتشر نمایند.

•    بعد از گذشت یک ماه که به صورت مداوم آگهی کار منتشر شد، اگر فردی از ساکنین کشور کانادا استخدام شغل مورد نظر نشد، کارفرما می تواند از اداره کار کشور کانادا مجوز LMIA دریافت نماید که نشان دهد، نیروی کاری خارجی هیچ گونه تاثیر بد روی اقتصاد کانادا نخواهد داشت. سپس می تواند جاب آفر خود را در سطح بین المللی منتشر نماید.

•    کارفرما باید درخواست برای تاییدیه LMIA را حداکثر پس از سه ماه از زمان شروع انتشار آگهی شغلی ارسال کند. 

•    میزان حقوق مورد نظر برای شغل پیشنهادی نمی‌تواند از حقوق استاندارد آن شغل پایین تر باشد. بنابراین کارفرما باید حقوقی مساوی یا بیشتر از متوسط حقوق آن شغل در کانادا بپردازد.

•    میزان حقوقی که کارفرما تعیین می نماید نباید از میزان حقوق قانونی کشور کانادا پایین تر باشد. زیرا باعث بروز مشکلات متعددی نیز در سطح کشور و اقتصاد خواهد شد و کارفرما ملزم به این است که طبق قانون باید حقوق پرداخت نماید.

شرایط جاب آفر کانادا

شرایط جاب آفر کانادا

دریافت جاب آفر کانادا یکی از بهترین روش های پیدا کردن کار در کانادا می باشد. بسیاری از افرادی که قصد دریافت جاب آفر کانادا را دارند و توسط آن می خواهند در این کشور اقامت داشته باشند، با موضوعات متعددی روبرو خواهند شد.

مهمترین سوال و شاید اولین سوال برای فرد متقاضی این است که چطور یک کارفرمای کانادا می تواند برای فرد درخواست شغلی ارسال نماید. یا چطور می تواند متوجه شود که کارفرمای کانادایی به نیروی کار متخصص مانند خود نیاز دارد.

راه های متعددی برای دریافت جاب آفر کانادا برای افراد وجود دارد که شرکت الست گروپ می تواند در این زمینه شما را همراهی نماید. 
مهمترین شرط برای دریافت جاب آفر کانادا این است که فرد متقاضی باید با کارفرما قرارداد کاری ببندد.

فرد متقاضی ابتدا از طریق آگهی های مختلفی که در سایت های کاریابی یا شبکه های اجتماعی مختلفی که وجود دارد، به دنبال جاب آفر کانادا بگردد تا بتواند شغلی متناسب با تخصص خود پیدا نماید.

شرایط مهاجرتی به کانادا و پیدا کردن کار در کانادا و دریافت جاب آفر، برای هر فردی متفاوت است و هر کسی دارای شرایط خاص خودش خواهد بود.

اما تعدادی شرایط کلی نیز برای دریافت جاب آفر وجود دارد که شامل موارد زیر خواهد بود:
•    داشتن یک پیشنهاد کاری بسیار خوب و تمام وقت از کارفرمایان معتبر کانادایی
•    داشتن تسلط به زبان انگلیسی و یا فرانسوی و دارا بودن یکی از مدارک زبان با نمره قابل قبول
•    داشتن توانایی مالی مناسب برای گذراندن زندگی خود در کشور کانادا و تامین لوازم ضروری زندگی خود
•    دارا بودن صلاحیت و شرایط کافی و تخصص مناسب برای انجام یک شغل
•    دارا بودن سابقه کاری مرتبط با جاب آفر مورد نظر که می تواند در روند استخدام موثر واقع شود.
•    داشتن تحصیلات مرتبط با شغل مورد نظر
•    داشتن کارفرمای بسیار معتبر و مورد تایید دولت کانادا که امری ضروری است.
•    دارا بودن مجوز های مربوط به LMIA و تایید آن توسط دولت کانادا
•    فرد متقاضی باید شرایط اولیه مهاجرت به کانادا را داشته باشد.

نحوه گرفتن جاب آفر از کانادا

نحوه گرفتن جاب آفر از کانادا

تا این قسمت از مبحث، در مورد جاب آفر کانادا و شرایط دریافت آن توضیحاتی ارائه دادیم. حال وقت آن است که فرد متقاضی در جست و جوی جاب آفر کانادا باشد و بتواند در زمینه پیدا کردن کار در کانادا موفق عمل نماید.

ما در موارد زیر تعدادی از روش های دریافت جاب آفر را توضیح خواهیم داد و البته شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت جاب آفر کانادا، با مشاورین متخصص شرکت الست گروپ در تماس باشید. روش های دریافت جاب آفر کانادا و یافتن آن عبارتند از:

مراکز کاریابی

مراکز کاریابی

کشور کانادا به دلیل دارا بودن موقعیت های شغلی متعدد برای افراد بومی و خارجی، دارای موسسات متعدد و معتبر کاریابی می باشد که هر کدام از آن ها تعداد بسیار بالایی تقاضای شغلی را در وبسایت مربوط به خودشان ارائه می نمایند.

افراد متقاضی شغل و متقاضی جاب آفر کانادا می توانند از موسسات کاریابی کشور کانادا کمک بگیرند و با موسساتی که در زمینه جاب آفر کانادا فعالیت دارند، در تماس باشند تا بتوانند موقعیت بسیار مناسبی را برای خود ایجاد نمایند.

عموما شرکت های بزرگ و معتبر کشور کانادا، آگهی های استخدامی و جاب آفر خودشان را به موسسات کاریابی می سپارند. به همین دلیل برای افراد جویای جاب آفر کانادا، یکی از بهترین راه ها به منظور جست و جو برای پیدا کردن کار در کانادا، مراجعه به مراکز کاریابی و وبسایت های مربوط به آنان می باشد.

روابط اجتماعی

اگر دارای روابط اجتماعی ضعیفی هستید، حتما در این زمینه خود را تقویت نمایید. زیرا روابط متعدد اجتماعی می تواند زمینه ساز پیشرفت در موقعیت های مختلف شود. با افراد مختلفی که توانسته اند جاب آفر کانادا دریافت نمایند، ارتباط برقرار نمایید و از آنان کمک بخواهید.

بدون شک می توانید به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنید. اگر دوست و آشنایی در کشور کانادا دارید، می توانید رزومه حرفه ای خود را به او بدهید تا آن فرد به نمایندگی از شما به دنبال جاب آفر کانادا و به دنبال پیدا کردن کار در کانادا باشد. 

بانک مشاغل

یکی از منابع معتبر کشور کانادا در زمینه پیدا کردن کار در کانادا و دریافت جاب آفر، بانک مشاغل کانادا می  باشد که موقعیت های شغلی بسیار خوبی را در شرکت های دولتی و خصوصی در آن ارائه می دهند. در بانک مشاغل کانادا، تمام جزئیات مربوط به یک آگهی شغلی در آن ذکر شده است که می توان به راحتی با توجه به شرایط هر فرد، شغل های متعددی را پیدا نمود.

لینکدین

شبکه اجتماعی لینکدین یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در جهان می باشد که میلیاردها کاربر و بیننده را به خود اختصاص داده است. بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی و کارفرمایان معتبر کانادایی، موقعیت های شغلی و جاب آفر خود را در این شبکه اجتماعی منتشر می نمایند.

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن در کانادا و دریافت جاب آفر کانادا، حضور در لینکدین می باشد. شبکه اجتماعی لینکدین در سراسر جهان از محبوبیت و شهرت بسیار بالایی برخوردار است و این یک موقعیت استثنایی برای افراد جویای جاب آفر کانادا می باشد که در آن می توانند موقعیت های بسیار مناسبی را جست و جو نمایند. 

شما می توانید برای جست و جوی بیشتر در مورد کار در کانادا و دریافت جاب آفر کانادا، با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و با مراجعه به این شرکت معتبر، از مشاوره و راهنمایی های متخصصین شرکت الست گروپ در زمینه جست و جوی جاب آفر کانادا استفاده های لازم را ببرید.

مدارک لازم برای دریافت جاب آفر کانادا

مدارک لازم برای دریافت جاب آفر کانادا

حال که با نحوه‌‌ اقدام برای جاب آفر کانادا آشنا شدید، لازم است بدانید که هر کارفرما برای این که به شما پیشنهاد کاری دهد، ممکن است از شما مدارکی را درخواست کند تا شایستگی شما را برای شغل مورد نظر بررسی کند. لزوما همه کارفرماها مدارک یکسانی را درخواست نمی‌کنند ولی معمولا باید مدارک زیر را آماده داشته باشید:

بعد از آن که توانستید جاب آفر مربوط به تخصص خودتان را پیدا نمایید، لازم است تعدادی از مدارک مورد نیاز برای دریافت جاب آفر را تهیه نمایید. زیرا کارفرمایان برای بررسی شرایط شما نیاز دارند که مدارک شما را مورد بررسی قرار دهند. تعدادی از مدارک کلی که همه کارفرمایان از افراد جویای کار و جویای جاب آفر دریافت می نمایند، عبارتند از:

•    ساخت رزومه حرفه ای که در آن علاوه بر اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس خود باید از تخصص های خود و سوابق کاری خود و مدارک علمی معتبری که دریافت نموده اید، در آن درج نمایید. اگر در گذشته سوابق علمی متعددی داشتید و مقالات معتبری ارائه داده اید، حتما در رزومه درج نمایید. اگر در پروژه های متعددی شرکت داشته اید، حتما با جزئیات در رزومه قید نمایید. این کار باعث خواهد شد که شانس شما برای پذیرش جاب آفر کانادا، افزایش پیدا کند.

•    ارائه توصیه نامه می تواند در روند پذیرش شما موثر واقع شود. اگر از کارفرمای قبلی خود توصیه نامه دریافت کنید، از اعتبار بسیار خوبی نزد کارفرمای جدید خود برخوردار خواهید شد و شانس شما در جاب آفر بالا خواهد رفت.

•    اگر در گذشته شغل آزاد داشته اید، مدارک مربوط به آن شغل را تهیه نمایید.

•    ارائه نمونه طرح ها و پروژه هایی که در گذشته داشتید، می تواند شانس شما در اخذ جاب آفر را افزایش دهد.

•    ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات دانشگاهی به همراه ترجمه رسمی آن

حال برای پیدا کردن کار در کانادا و جست و جوی جاب آفر نیاز است از منابع بسیار معتبری نیز استفاده شود تا بتوان شرایط شغلی مناسبی پیدا نمود.

یکی از بهترین منابع کاریابی، استفاده از سایت های کاریابی کانادا می باشد که ما در موارد زیر تعدادی از سایت های معتبر کاریابی در کانادا را نام خواهیم برد:

سایت های کاریابی در کانادا

سایت های کاریابی در کانادا

ایندید، معتبرترین سایت کاریابی کانادا

سایت ایندید یکی از معتبرترین سایت های کاریابی در کشور کانادا محسوب می شود که میلیون ها کاربر را به خود اختصاص داده است. این سایت به صورت لحظه ای لیست کاری متعددی نیز اضافه خواهد کرد که این امر باعث پر بازدید بودن این سایت شده است.

استفاده از این سایت برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود و یکی از راه های پیدا کردن کار در کانادا محسوب می شود. شما می توانید با ساخت حساب کاربری در این سایت، به صورت روزانه موقعیت های شغلی مناسب خودتان را از طریق ایمیل دریافت نمایید.

مانستر، سایت رسمی کاریابی کانادا

یکی از بهترین سایت ها و موسسات کاریابی در کشور کانادا، موسسه مانستر Monster می باشد که هدف از تاسیس آن نزدیک نمودن شرکت ها و استعدادها در کنار هم می باشد.

از نظر تعداد بازدید کننده و کاربر در این سایت، در رده بندی های اول موسسات کاریابی در کشور کانادا قرار دارد که در آن موقعیت های شغلی استثنایی وجود خواهد داشت و بهترین فرصت برای افرادی است که می خواهند در تخصص خود مشغول به کار شوند. استفاده از این سایت رایگان بوده و افراد می توانند بر اساس موقعیت های شغلی که انتخاب می کنند، با شرکت ها تماس بگیرند. این وبسایت یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن کار در کانادا می باشد.

گلس دور، سایت معتبر کاریابی کانادا

سایت کاریابی گلس دور یکی از معتبرترین موسسات کاریابی در کشور کانادا محسوب می شود. هدف از ایجاد این موسسه ایجاد شفافیت در حقوق و بازبینی درست شرکت های معتبر کانادا می باشد. این سایت بیش از صدها میلیون نفر بازدید کننده در سراسر جهان دارد و موقعیت های شغلی بسیار خوبی در آن قرار گرفته است.

یکی از بهترین منابع پیدا کردن کار در کانادا، سایت Glassdoor.ca می باشد. برای ساخت حساب کاربری در این سایت باید ابتدا رزومه خود را بارگزاری نمایید و پس از ثبت نام بر اساس رزومه شما، موقعیت های شغلی متعددی در روز برای شما ایمیل خواهد شد که می توانید بر اساس نیاز خود با شرکت های مختلف تماس حاصل فرمایید.

جاب بانک، سایت معتبر کاریابی دولتی کانادا

یکی از موسسات کاریابی که تحت نظر دولت کانادا مشغول به فعالیت می باشد، سایت Job Bank می باشد. یکی از منابع معتبر برای افرادی جویای کار خارجی، همین موسسه کاریابی خواهد بود. شما می توانید با مشورت شرکت الست گروپ، در سایت جاب بانک اقدام به یافتن شغل نمایید. 

ورک پولیس، سایت معتبر کاریابی کانادا

سایت ورک پولیس یکی دیگر از موسسات کاریابی در کشور کانادا می باشد که در زمینه کاریابی دیجیتال پیش قدم بوده است. این سایت دو زبانه برای افرادی که به منظور پیدا کردن کار در کانادا تلاش می نمایند، بسیار مفید بوده است.

از دیگر سایت های معتبر کاریابی که می تواند در زمینه پیدا کردن کار در کانادا و همچنین دریافت جاب آفر کانادا کمک شایانی نماید، شامل موارد زیر خواهد بود:
•    ZipRecruiter.com
•    Kijiji.ca
•    Toronto.craigslist.org
•    Hired.com
•    Careerowl.ca
•    Wayup.com
•    Recruit.net
•    Wowjobs.ca
•    Ca.jobrapido.com
•    Jobs.justlanded.com
•    Mediajobsearchcanada.com
•    Hypjobs.ca
•    Ca.employment-look.com
•    Michaelpage.ca
•    Jobnexus.com
•    Jobscanadafair.com
•    Hirecanada.ca
•    Canadianimmigrant.ca
•    Mtccc.com
•    Eventbrite.ca
•    Randstad.com
•    Accesemployment.ca
•    Neuvoo.ca
•    Trabajaencanada.ca
•    Careerbeacon.com

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد مباحث مهمی در مورد پیدا کردن کار در کانادا، صحبت کنیم. از آنجایی که کشور بزرگ کانادا از لحاظ موقعیت اقتصادی و شغلی در زمره بهترین کشورهای جهان می باشد، سالانه هزاران نفر متقاضی شغل به کشور کانادا مهاجرت می نمایند.

راه های مختلفی نیز برای یافتن شغل در کانادا وجود دارد که ما در این مقاله به بررسی برخی از این موارد پرداختیم. همچنین از شرایط دریافت جاب آفر کانادا که می تواند یکی از بهترین راه ها برای اشتغال در کانادا و مهاجرت به کانادا باشد، مواردی را عنوان نمودیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار در کشور کانادا، پیدا کردن کار در کانادا و شرایط مختلف پذیرش جاب آفر کانادا، با متخصصین شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.