اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

سایت سفارت کانادا در ترکیه

سایت سفارت کانادا در ترکیه

در این مقاله به بررسی سایت سفارت کانادا در ترکیه خواهیم پرداخت.

بسیاری از افراد به دلایل متعددی قصد دارند که به کشورهای دیگری نیز سفر نمایند و یا حتی مهاجرت کنند.

در این مقاله به بررسی سایت سفارت کانادا در ترکیه خواهیم پرداخت.

بسیاری از افراد به دلایل متعددی قصد دارند که به کشورهای دیگری نیز سفر نمایند و یا حتی مهاجرت کنند.

از جمله دلایلی که می توان برای سفر و یا مهاجرت به کشور دیگر نام برد؛ می توان به مهاجرت تحصیلی، اشتغال، زندگی و آینده ای بهتر و دیگر موارد اشاره نمود. کشورهای مختلفی نیز در جهان وجود دارد که سالانه هزاران مهاجر و یا مسافر توریستی را پذیرش می نمایند.

یکی از بهترین کشورها که در حوزه جذب گردشگر و مهاجر از محبوبیت فراوانی برخوردار است، کشور بزرگ کانادا می باشد.

ویدئو سایت سفارت کانادا در ترکیه

این کشور به دلیل موقعیت های توریستی، جغرافیایی و موقعیت بسیار عالی در زمینه اقتصادی و کاری و تحصیلی، سالانه هزاران مهاجر را به خود می پذیرد. از آنجایی که برای سفر و یا مهاجرت به کانادا نیاز به اخذ ویزا می باشد، افرادی که قصد مسافرت یا مهاجرت به کانادا را دارند، باید به سفارتخانه این کشور مراجعه نمایند.

از آنجایی که کانادا در کشور ایران سفارتخانه فعالی ندارد، افرادی که قصد عزیمت به این کشور را دارند، باید به یکی از سفارتخانه های کانادا در کشورهای همسایه مراجعه کنند تا مراحل سفر خود را طی نمایند. یکی از بهترین کشورهای همسایه که از لحاظ نزدیک بودن و راحتی کار می توان به آن مراجعه نمود، کشور ترکیه می باشد که سفارتخانه کانادا در این کشور فعالیت دارد.

اینفوگرافیک سایت سفارت کانادا در ترکیه

اینفوگرافیک سایت سفارت کانادا در ترکیه

ما قصد داریم در این مقاله در مورد سفارت کشور کانادا در ترکیه و مبحث اصلی مقاله یعنی سایت سفارت کانادا در ترکیه مباحث مهمی را ارائه نماییم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت سفارت کانادا در ترکیه، با شرکت الست گروپ تماس حاصل  فرمایید. موسسه الست گروپ، از معتبرترین و بهترین شرکت های مهاجرتی شناخته می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
•    سفارتخانه چیست و چه وظایفی دارد؟
•    تعطیلی سفارت کانادا در تهران
•    سفارت کانادا در ترکیه چیست؟
•    وظایف سفارت کانادا در ترکیه چیست؟
•    مسئولیت های سفارت کانادا در ترکیه چیست؟
•    اخذ ویزای کانادا در سفارت کانادا در ترکیه چگونه است؟
•    مراحل اخذ وقت سفارت کانادا در کشور ترکیه چگونه است؟
•    دریافت نوبت سفارت کانادا در ترکیه به روش آنلاین چگونه می باشد؟
•    نحوه دریافت آنلاین وقت سفارت کانادا در ترکیه چگونه است؟
•    دریافت زمان مصاحبه چقدر زمان می‌برد؟
•    مدارک لازم برای دریافت وقت آنلاین از سایت سفارت کانادا در ترکیه را بیان نمایید.
•    مراحل و مدارک مورد نیاز به منظور انگشت نگاری ویزای کانادا در کشور ترکیه را توضیح دهید.
•    پس از انجام مراحل انگشت نگاری، چه کاری باید انجام شود؟
•    جواب سفارت کانادا در ترکیه چقدر زمانبر است؟
•    کدام سفارت کانادا در ترکیه بهتر است؟
•    مصاحبه در سفارت کانادا در ترکیه چگونه است؟
•    مدارک لازم برای مراجعه حضوری به سفارت کانادا در ترکیه چیست؟
•    پیکاپ پاسپورت کانادا در سفارت کانادا در ترکیه چگونه است؟
•    نتیجه گیری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت سفارت کانادا در ترکیه با ما همراه باشید.

 

سفارتخانه چیست و چه وظایفی دارد؟

سفارتخانه چیست و چه وظایفی دارد؟

در ابتدا قصد داریم که تعاریف کلی از سفارتخانه یک کشور عنوان نماییم و سپس به سراغ بحث اصلی مقاله خواهیم رفت. همان طور که در مقدمه گفته شد، برای دریافت ویزا و عملا اولین کاری که باید در زمینه سفر یا مهاجرت به کشورهای خارجی انجام داد، مراجعه نمودن به سفارت همان کشور می باشد.

سفارتخانه ها باید مدارک هویتی و مدارکی که لازم است برای سفر نمودن تحویل مقامات سفارت داد را مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند مدارک را تایید نموده و سپس اقدام به صدور ویزا نمایند.

اما ورود به سفارت یک کشور برای انجام امور مسافرتی، به همین سادگی نمی تواند باشد، زیرا باید از مدت ها قبل اقدام به گرفتن وقت نمود. امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی و صرفه جویی در وقت، به صورت اینترنتی می توان به سایت سفارتخانه مورد نظر مراجعه نمود و اقدام به گرفتن وقت کرد. 

از جمله افرادی که در سفارتخانه یک کشور مشغول به کار هستند، سفیر دولت آن کشور می باشد که عملا شخص اول آن سفارتخانه می باشد و مسئولیت تمامی امور سفارتخانه بر عهده او خواهد بود.

بعد از سفیر، شخصی به نام کاردار سفارت می باشد که جانشین سفیر در سفارتخانه محسوب خواهد شد و عملا بعد از سفیر، همه کاره آن سفارتخانه، کاردار می باشد. کارمندان و پرسنل زیادی در یک سفارتخانه مشغول به فعالیت می باشند که هر کدام از آن ها وظایف مشخصی نیز خواهند داشت.

نحوه انتخاب پرسنل یک سفارتخانه توسط نظر مستقیم شخص سفیر خواهد بود و کارمندان می توانند از کشور میزبان یا کشور خود باشند. وظیفه حراست و تامین امنیت سفارتخانه های هر کشوری، بر عهده پلیس کشور میزبان است که به آنان پلیس دیپلمات گفته می شود.

سفارتخانه هر کشوری، در اصل جزو خاک همان کشور محسوب می شود و کسانی که به سفارت کشور خاصی وارد می شوند، باید تابع قوانین همان کشور باشند. مهمترین وظیفه هر سفارتخانه، صدور ویزا برای افراد متقاضی سفر به آن کشور می باشد.

تعیین وقت که از طریق حضوری و آنلاین قابل انجام است، اما برای انجام امور اداری، باید فرد مورد نظر به سفارت همان کشور مراجعه حضوری نماید تا مراحل مختلفی چون تحویل مدارک، مصاحبه و انگشت نگاری و مسائل دیگری را نیز انجام دهد.

امروزه به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به کشورهای خارجی، ممکن است پس از تعیین وقت آنلاین، ماه ها طول بکشد تا نوبت فرد متقاضی فرا برسد. این وقفه طولانی بیشتر برای سفارتخانه های کشورهایی همچون کانادا، انگلیس، آلمان، آمریکا و دیگر کشورهای مشهور می باشد که تقاضای سفر و مهاجرت به این کشورها بسیار بالا می باشد.

از آنجایی که موضوع اصلی مقاله در مورد سایت سفارت کانادا در ترکیه می باشد، تمرکز اصلی ما روی سفارت کانادا و مباحث مربوط به آن خواهد بود.

برای تایید ویزا و صدور ویزای هر کشوری که در سفارتخانه انجام می شود، فرد متقاضی باید مورد مصاحبه قرار گیرد.

پس از رسیدن وقت سفارت فرد و مراجعه به سفارتخانه، مصاحبه ای از فرد صورت خواهد گرفت و از او سوالاتی مانند انگیزه سفر به کشور مورد نظر، اثبات این که هیچ گونه خطر امنیتی برای کشور مقصد ایجاد نخواهد کرد و دیگر موارد از فرد پرسیده خواهد شد.

افراد متقاضی ویزا، باید با دلایل و مدارک خود در زمان مصاحبه اثبات نمایند که چرا به کشور مورد نظر سفر می کنند و در نهایت مامور رسیدگی به پرونده شما، صلاحیت لازم به منظور صدور ویزا را تشخیص خواهد داد. 

خلاصه مطلب این است که افرادی که در سفارتخانه ها مشغول به فعالیت هستند، شامل موارد زیر می باشند:

•    سفیر دولت کشور، که به عنوان رییس سفارتخانه شناخته می شود و تمامی مسئولیت ها بر عهده سفیر خواهد بود.

•    کاردار سفارت که بعد از سفیر به عنوان شخص دوم سفارتخانه شناخته می شود و به نوعی جانشین سفیر خواهد بود.

•    پرسنل و کارمندان مختلفی که هر کدام از آنان دارای وظایف مشخص و تعریف شده ای هستند که می توانند از کشور میزبان هم انتخاب شوند.

•    مامورین حفاظت و حراست سفارتخانه که پلیس دیپلمات نامیده می شود که همگی از افراد کشور میزبان خواهند بود.

سفارتخانه هر کشور به عنوان نماینده آن کشور در خاک کشور میزبان خواهد بود و در مواقع ضروری، مسئولیت های بسیاری را بر عهده خواهد گرفت.

سفارت کانادا نیز مانند سفارتخانه های دیگر که در سراسر جهان وجود دارد، تمامی موارد ذکر شده و وظایف گفته شده را انجام می دهد که ما در ادامه به مباحث مهمی همچون سایت سفارت کانادا در ترکیه خواهیم پرداخت.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارتخانه های هر کشور، با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید. 

تعطیلی سفارت کانادا در تهران

تعطیلی سفارت کانادا در تهران

همان طور که می دانید، سفارت کشور کانادا در ایران هیچ گونه فعالیت دیپلماتیکی ندارد و از حدود 10 سال گذشته عملا سفارت این کشور در تهران تعطیل می باشد. این قطع فعالیت و تعلیق فعالیت دیپلماتیک به صورت یک طرفه با ایران بوده است.

بنابراین برای ایرانیانی که قصد مسافرت و یا مهاجرت به کشور کانادا را دارند، باید برای انجام مراحل امور اداری و مسافرتی به یکی از کشورهای همسایه سفر کرده و در سفارتخانه کانادا که در این کشورهای همسایه فعال هستند، اقدام به انجام امور اداری و مسافرتی خود نمایند.

یکی از بهترین سفارتخانه های کانادا که در کشورهای همسایه مشغول به فعالیت هستند و برای ایرانیان قابل دسترس تر و کم هزینه تر می باشد، سفارتخانه کانادا در کشور ترکیه می باشد که برای دریافت وقت مصاحبه می توان به سایت سفارت کانادا در ترکیه مراجعه نمود.

این سفارتخانه دارای سیستم نوبت دهی آنلاین می باشد که عملا برای ایرانیان یک انتخاب عالی و مناسب می باشد. شرکت الست گروپ می تواند راهنمای خوبی برای نوبت گیری سفارت کانادا در ترکیه برای شما عزیزان باشد.

سفارت کانادا در ترکیه

سفارت کانادا در ترکیه

سفارت کانادا در کشور ترکیه به عنوان یکی از سفارتخانه های کشور کانادا، مسئولیت بررسی و رسیدگی به پرونده های مسافرتی و مهاجرتی را دارا می باشد که با صدور ویزا برای افراد مختلف، باعث می شود که افراد متقاضی به راحتی بتوانند به خاک کشور کانادا سفر نمایند.

کانادا به عنوان یک کشور مهاجرپذیر در جهان شناخته شده است که سالانه هزاران نفر را از سراسر جهان به کشور خود پذیرش می نماید. کشور کانادا، کشور بسیار محبوبی در نزد ایرانیان بوده است و سالانه هزاران متقاضی ایرانی برای مهاجرت به کانادا، توانستند به کشور ترکیه سفر نموده و در سفارت کانادا در این کشور، مراحل امور اداری خود را انجام دهند. تنها راه برای صدور ویزاهای مختلف کشور کانادا برای ایرانیان، مراجعه آنان به کشور ترکیه و سفارت کانادا در این کشور می باشد.

سفارت هر کشوری دارای قوانین خاص خود می باشد و افرادی که قصد دارند به سفارت کانادا مراجعه نمایند، باید از قبل در مورد قوانین آن اطلاعات کافی کسب نمایند. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در این زمینه بسیار مهم، راهنما و مشاور خوبی برای افرادی باشد که قصد دارند به سفارت کانادا در ترکیه مراجعه کنند. 

همان طور که گفته شد، برای رفتن به سفارت کانادا در کشور ترکیه از مدت ها قبل باید اقدام به گرفتن وقت سفارت نمود. وقت سفارت به دو روش حضوری و آنلاین می باشد که طبیعتا وقت آنلاین به صرفه و راحت تر خواهد بود.

سفارت کشور کانادا در ترکیه، در پایتخت این کشور یعنی آنکارا و در دیگر شهر مهم این کشور یعنی استانبول واقع شده است که افراد می توانند پس از گرفتن وقت آنلاین و مراجعه به سایت سفارت کانادا در ترکیه به نشانی www.canadainternational.gc.ca/turkey-turquie و بعد از فرا رسیدن نوبت خود، به آنکارا و یا استانبول سفر کرده و به سفارت کانادا در یکی از این دو شهر مراجعه نمایند.

وظایف سفارت کانادا در ترکیه چیست؟

وظایف سفارت کانادا در ترکیه چیست؟

در قسمت های قبلی مقاله، از وظایف بسیار مهم هر سفارتخانه صحبت کردیم. سفارت کانادا هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و دارای وظایف بسیار مهمی می باشند. مهمترین وظیفه سفارتخانه کانادا در ترکیه، صدور ویزا برای افراد متقاضی برای مسافرت به کشور کانادا می باشد.

اولین کاری که هر فردی انجام می دهد، بعد از دریافت وقت، باید به سفارت آن کشور مراجعه نموده و مدارک خود را به همراه پاسپورت خود تحویل مسئولین سفارت دهد.

بعد از دریافت مدارک مربوط به فرد و انجام مصاحبه حضوری، بررسی پرونده وی انجام خواهد شد و در صورت تایید نهایی و واجد شرایط بودن فرد، صدور ویزا صورت خواهد گرفت و فرد باید مجدد به ترکیه سفر نموده و به سفارت کانادا مراجعه نماید و در مدت زمان مشخص، ویزای خود را که به همراه پاسپورت وی الصاق شده، تحویل بگیرد و آماده سفر به کانادا گردد.

از آنجایی که سفارت کانادا در تهران فعالیتی ندارد و ایرانیان بسیاری باید به ترکیه سفر نمایند و به سفارت کانادا مراجعه کنند، بهتر است قبل از گرفتن وقت سفارت در سایت سفارت کانادا در ترکیه و مراجعه حضوری به سفارت کانادا، با مشاوران و کارشناسان متعددی مشورت نمایند.

یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کانادا، شرکت الست گروپ می باشد که کارشناسان شاغل در این شرکت می توانند در زمینه مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه راهنمای بسیار خوبی برای افراد باشند.

مسئولیت های سفارت کانادا در ترکیه

مسئولیت های سفارت کانادا در ترکیه

سفارت کانادا در ترکیه مانند سفارت های دیگر دارای وظایف متعددی می باشند. سفارت کانادا در ترکیه تشکیل شده از پرسنل و کارمندان متعددی می باشد که هر کدام از آنان دارای وظایف مختلفی می باشند.

از سفیر کانادا در ترکیه که به عنوان رییس سفارتخانه می توان نام برد که شخص اول سفارتخانه می باشد و تمامی امور باید تحت نظر سفیر انجام شود. بخش های مختلفی در این سفارتخانه وجود دارد که هر کدام از آنان دارای وظایف متعددی می باشند. از جمله آنان می توان به کاردار سفارت اشاره کرد که جانشین سفیر و نایب رییس سفارت کانادا می باشد.

افرادی که به عنوان کارمند و پرسنل در سفارت کانادا در ترکیه مشغول به فعالیت هستند، از افراد بومی آنکارا و استانبول می باشند. جالب است بدانید که در سفارت کانادا در ترکیه، ممکن است با پرسنلی مواجه شوید که ایرانی هستند و عملا برای ایرانیانی که قصد مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه را دارند، یک مزیت بسیار عالی محسوب خواهد شد. 

از آنجایی که ایرانیان بسیاری به سفارت کانادا در ترکیه مراجعه می کنند، مسئولیت های بیشتری نسبت به سایر سفارتخانه های کانادا در کشورهای مختلف دارند. زیرا اکثر کشورهایی که سفارت کانادا در آن فعالیت دارند، افراد بومی خود را مورد پذیرش قرار می دهند.

اما کشور ترکیه علاوه بر پذیرش مردم خود در سفارت کانادا، از ایرانیان بسیاری پذیرش خواهد کرد که همین امر باعث خواهد شد که مسئولیت های سنگینی نسبت به باقی کشورها داشته باشند. 

سفارت کانادا در ترکیه دارای سیستم نوبت دهی آنلاین از طریق سایت سفارت کانادا در ترکیه می باشد که می توان از طریق آن اقدام به دریافت نوبت نمود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارت کانادا در ترکیه و همچنین مسئولیت های مرتبط با آن، با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

اخذ ویزای کانادا در سفارت کانادا در ترکیه

اخذ ویزای کانادا در سفارت کانادا در ترکیه

افراد زیادی از کشور ایران که خواهان مسافرت و یا مهاجرت به کشور کانادا هستند، می توانند برای دریافت ویزا به کشور ترکیه و به یکی از شهرهای آنکارا یا استانبول مراجعه نمایند و به سفارت کانادا در این دو شهر مراجعه کرده و اقدام به دریافت ویزاهای مختلف با توجه به شرایط خود نمایند.

کشور کانادا دارای ویزاهای مختلفی نیز می باشد که با توجه به شرایط هر فردی می تواند یکی از آنان را در ترکیه دریافت نماید.
برای اخذ ویزای کشور کانادا در کشور ترکیه، باید مراحل مختلفی را از جمله ارائه مدارک، مراحل انگشت نگاری و هویتی را انجام داد.

ابتدا لازم است در سایت سفارت کانادا در ترکیه به نشانی www.canadainternational.gc.ca/turkey-turquie مراجعه نموده و نسبت به گرفتن وقت در سفارت اقدام نمایید. بهتر است در زمینه نوبت گیری سفارت کانادا، با شرکت الست گروپ در تماس باشید زیرا متخصصین الست گروپ می توانند با توجه به تجربه بالایی که دارند، راهنمای خوبی برای نوبت گیری افراد باشند.

ما در مبحث بعدی در مورد سیستم نوبت گیری سایت سفارت کانادا در ترکیه، اطلاعات مفصلی نیز ارائه خواهیم نمود. پس از دریافت نوبت در سفارت کانادا، باید تا زمان رسیدن به نوبت خود، صبر نمود تا بتوان در زمان مقرر به سفارت کانادا مراجعه کرد.

لازم به ذکر است که بدون نوبت نمی توان به سفارت مراجعه نمود، زیرا در همان ابتدا از ورود شما به داخل سفارت جلوگیری به عمل خواهد آمد و همین امر باعث بروز مشکلات بسیاری برای فرد خواهد شد.

پس بهتر است از همان ابتدا طبق روال قانونی و درست خود اقدام به اخذ ویزای کانادا نماییم.

مراحل اخذ وقت سفارت کانادا در کشور ترکیه

مراحل اخذ وقت سفارت کانادا در کشور ترکیه

برای نوبت گیری به منظور مراجعه به سفارت کانادا در کشور ترکیه، می توانید به دو روش حضوری و آنلاین اقدام به نوبت گیری نمایید. از آنجایی که برای مردم ایران مراجعه حضوری به ترکیه و وقت گرفتن سفارت کانادا مشکل به نظر می رسد، بهتر است از روش آنلاین اقدام به دریافت نوبت نمایید.

روش آنلاین به دلیل سریع بودن و به صرفه بودن یکی از بهترین و آسان ترین روش های دریافت نوبت سفارت کانادا در ترکیه می باشد.

شرکت الست گروپ می تواند در زمینه نوبت دهی در سایت سفارت کانادا در ترکیه،  راهنمای بسیار خوبی برای تمامی افراد باشد.

دریافت نوبت سفارت کانادا در ترکیه به روش آنلاین

برای دریافت نوبت سفارت کانادا، باید وارد سایت سفارت کانادا در ترکیه به نشانی www.canadainternational.gc.ca/turkey-turquie شوید و در آنجا اقدام به دریافت وقت برای مراجعه به سفارت کانادا نمایید.

این سایت، امکانات بسیار متنوعی برای کاربران قرار داده است و برای افرادی که قصد دریافت نوبت در این سایت را دارند، در قسمت های مختلف این سایت می توانند در مورد شرایط و قوانین ثبت نام در سایت سفارت، مطالعه نمایند و سپس اقدام به ثبت نام در سایت سفارت کانادا در ترکیه نمایند.

در این سایت تمامی قوانین و فرمت های مربوط به آپلود مدارک ذکر شده است و لازم است همه افرادی که قصد دریافت نوبت دارند، ابتدا نسبت به آماده سازی کامل مدارک خود اقدام نمایند و مدارک باید به صورت انگلیسی ترجمه شده باشد و دارای مهر دادگستری باشد تا رسمیت پیدا نماید. شما می توانید برای ترجمه مدارک خود، به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

شما در سایت سفارت کانادا می توانید مشاهده کنید که چه مقدار مبلغی را باید برای صدور ویزا و همچنین دریافت نوبت پرداخت نمایید.

همچنین در قسمت فرم های سایت سفارت کانادا در ترکیه، می توانید فرم های مورد نیاز برای تکمیل نوبت را دریافت نمایید و بعد از تکمیل آن، به همراه مدارک گفته شده در سایت بارگزاری نمایید.

نحوه دریافت آنلاین وقت سفارت کانادا در ترکیه

برای دریافت نوبت سفارت کانادا، می توان به دو روش حضوری و آنلاین اقدام به نوبت گیری نمود. روش آنلاین بهترین روش دریافت نوبت سفارت کانادا در ترکیه می باشد که ما در موارد زیر، روش دریافت نوبت آنلاین در سایت سفارت کانادا در ترکیه را عنوان خواهیم کرد:

•    ابتدا باید فرم های مربوط به دریافت نوبت را از سایت www.canadainternational.gc.ca/turkey-turquie دریافت نمایید و سپس  مدارکی که در سایت ذکر شده را آماده سازی نمایید و نسبت به ترجمه رسمی آن اقدام نمایید.

پس از آن باید در سایت سفارت اقدام به ثبت نام و ساخت حساب کاربری کنید. لازم به ذکر است که تکمیل فرم های مربوط به دریافت وقت سفارت، باید به صورت کامل و دقیق انجام شود و از اشتباهات سهوی و عمدی در پر نمودن فرم، جدا خودداری نمود.

•    پس از ساخت حساب کاربری در سایت سفارت کانادا در ترکیه، باید مدارک خواسته شده را که از قبل آماده کرده اید، در سایت در فرمت تعریف شده و استاندارد آن بارگزاری نمایید. ارائه درست و صحیح مدارک بسیار مهم و حیاتی می باشد و نباید در تکمیل فرم ها و ارائه و آپلود مدارک سهل انگاری نمود. شرکت الست گروپ می تواند در این زمینه بسیار مهم و راهنمای خوبی برای افراد باشد.

•    پس از تکمیل نمودن فرم های ثبت نام و بارگزاری مدارک، باید هزینه های مربوط به دریافت وقت سفارت کانادا را به صورت آنلاین و به دلار کانادا پرداخت نمایید. پس از پرداخت، رسید پرداخت که حاوی کد رهگیری می باشد را باید نزد خود نگهداری نمایید.

پس از دریافت برگه تایید پرداخت، عملا کار شما با سایت سفارت به اتمام رسیده است و باید منتظر جواب سفارت کانادا باشید که از طریق ایمیل یا تماس به شما اطلاع خواهند داد که چه زمانی دقیقا باید به سفارت کانادا در ترکیه مراجعه نمایید.

شما می توانید توسط کد رهگیری دریافت شده از سایت سفارت کانادا در ترکیه، از مراحل پیگیری و نوبت دهی خود آگاه شوید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه های مربوط به دریافت نوبت و مراجعه حضوری به سفارت، باید یک کارت اعتباری بین المللی داشته باشید که بتوانید توسط آن اقدام به پرداخت آنلاین هزینه ها نمایید. 

در نظر داشته باشید که این وقت را اخذ می کنید تا بتوانید مراحل انگشت نگاری را پشت سر بگذارید. پس اگر وقت را به صورت حضوری بگیرید، مجبور خواهید شد باری دیگر برای انگشت نگاری به سفارت مراجعه کنید.

در غیر این صورت نمی توانید ویزای کانادا را اخذ کنید. مرحله بعدی که برای فرد رخ خواهد داد، اعلام زمان حضور در سفارت کانادا خواهد بود که باید برای انجام مراحل انگشت نگاری و ارائه مدارک به سفارت کانادا مراجعه نماید.

مزیت دریافت نوبت آنلاین نسبت به دریافت نوبت حضوری در این است که شما نیازی ندارید وارد صف طولانی نوبت دهی شوید و همچنین به صورت چند بار به سفارت مراجعه نمایید.

بلکه شما می توانید از منزل یا مراجعه به شرکت الست گروپ اقدام به دریافت نوبت برای مراجعه به سفارت نمایید.

دریافت زمان مصاحبه چقدر زمان می‌برد؟

دریافت زمان مصاحبه چقدر زمان می‌برد؟

پس از این که شما اطلاعات خود را در سایت مربوطه ثبت کردید، نهایتا بین 2 تا 5 روز کاری، زمان مصاحبه از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال می‌گردد. دقت کنید که شما باید از پیش برنامه‌ریزی درستی داشته باشید تا بتوانید در روز انگشت نگاری به موقع در محل حضور پیدا کنید. زیرا در غیر این صورت زمان شما از بین می‌رود و شما باید مجدد مراحل را طی کنید و این امر زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

پس از آن که اطلاعات هویتی و مدارک دیگری که در سایت بارگزاری نموده اید، مورد بررسی قرار گرفت، بین 3 الی 7 روز کاری طول خواهد کشید تا جواب سفارت برای شما ارسال شود.

نحوه ارسال جواب، از طریق ایمیل یا تماس و یا پیام کوتاه از سفارت خواهد بود.

مهمترین نکته در مورد حضور در سفارت کانادا در ترکیه این است که باید در موعد مقرر و در ساعت مقرر حضور داشته باشید و از تاخیر در رسیدن خود به سفارت جدا خودداری نمایید. زیرا کشور کانادا و سفارت کانادا، در قانونمند بودن و سر وقت بودن حساس خواهد بود.

مدارک لازم برای دریافت وقت آنلاین از سایت سفارت کانادا در ترکیه

•    اسکن پاسپورت دارای اعتبار کافی و همچنین پاسپورت های قدیمی

•    اسکن و بارگزاری عکس در ابعاد استاندارد و تعریف شده در سایت سفارت

•    ارائه و آپلود مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه

•    آپلود مدارک مربوط به تمکن مالی مانند فیش بانکی و پرینت گردش حساب به همراه ترجمه رسمی آن

•    ارائه سند ملک و زمین به همراه ترجمه رسمی آن

•    ارائه و بارگزاری مدارک مربوط به اشتغال فرد، اعم از ترجمه گواهی اشتغال، ترجمه فیش حقوقی، ترجمه جواز کسب و دیگر مواردی که نشان دهد متقاضی شاغل است.

•    برای افراد بازنشسته، ارائه ترجمه فیش حقوقی 3 ماه آخر، ارائه ترجمه کارت بازنشستگی و بارگزاری آن الزامی می باشد.

•    در صورت داشتن دعوت نامه از شخص نزدیک که ساکن کانادا است، می تواند در روند نوبت دهی و همچنین صدور ویزا موثر واقع شود. پس باید دعوت نامه دریافت شده را اسکن نموده و در سایت سفارت بارگزاری نمایید.

مراحل و مدارک مورد نیاز برای انگشت نگاری ویزای کانادا در کشور ترکیه

مراحل و مدارک مورد نیاز برای انگشت نگاری ویزای کانادا در کشور ترکیه

پس از دریافت نوبت آنلاین در سایت سفارت کانادا در ترکیه، بعد از دریافت پیام از سفارت، باید در زمان مقرر به سفارت کانادا در کشور ترکیه مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که در صورت تاخیر در ورود به سفارت، نوبت شما باطل خواهد شد. پس از ورود به سفارت کانادا، تمامی مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده صدور ویزا، از شما دریافت خواهد شد

و سپس باید نسبت به انجام مراحل مربوط به انگشت نگاری و ثبت اطلاعات هویتی  در سفارت کانادا اقدام نمایید. در صورتی که در مورد مراحل بیومتریک و انگشت نگاری اطلاعات خاصی ندارید، می توانید با مراجعه به شرکت مهاجرتی الست گروپ از مشاورین متخصص این شرکت، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

به همراه داشتن پاسپورت و تمامی مدارک شناسایی و هویتی و مدارک شغلی الزامی خواهد بود و تمامی مدارک باید به صورت رسمی ترجمه شده باشند. همچنین زمانی که به صورت آنلاین در سایت سفارت وقت گرفته بودید، برگه تاییدیه واریزی را همراه خود داشته باشید. این برگه همان رسید واریزی مربوط به پرداخت هزینه های مربوط به ثبت نام آنلاین و هزینه های مربوط به انگشت نگاری خواهد بود.

با همراه داشتن این برگه بعد از مراجعه به سفارت کانادا، دیگر هزینه ای پرداخت نخواهید نمود. زیرا شما در همان ابتدا هزینه های مربوطه را پرداخت نموده اید.

اگر به همراه اعضای خانواده خود اقدام به دریافت نوبت نموده اید، باید هزینه های مربوط به انگشت نگاری را به صورت یکجا پرداخت نمایید و رسید واریزی را همراه خود داشته باشید تا آن را ضمیمه پرونده صدور ویزای خود و خانواده خود نمایید.

نرخ های مربوط به هزینه های سفارت کانادا، به صورت سالیانه تغییر خواهد نمود که شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سفارت کانادا در ترکیه به نشانی www.canadainternational.gc.ca/turkey-turquie مراجعه نمایید یا می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

پس از انجام مراحل انگشت نگاری، چه کاری باید انجام شود؟

پس از انجام مراحل انگشت نگاری، چه کاری باید انجام شود؟

پس از آن که در سفارت کانادا در ترکیه مراحل انگشت نگاری خود را انجام دادید، مسئولین مربوطه در سفارت، به شما اعلام خواهند کرد که تا زمان صدور ویزا صبر نمایید و پس از دریافت ویزا، باید مدارک مربوط به پاسپورت خود را به سفارت کانادا در آنکارا یا استانبول، همراه خود ببرید تا به ویزای شما الصاق گردد.

چه افرادی نیاز به دریافت وقت انگشت نگاری در سفارت کانادا در ترکیه  ندارند؟

چه افرادی نیاز به دریافت وقت انگشت نگاری در سفارت کانادا در ترکیه  ندارند؟

•    افراد دیپلمات و کارمندان دولتی و شاغل در امور دیپلماتیکی
•    افراد بالای 80 سال و زیر 14 سال
•    به طور کلی افراد بالای 80 سال و افراد زیر 14 سال نیازی به انگشت نگاری نخواهند داشت.
•    افرادی که از گذشته ویزای کانادا دریافت نموده اند، تا 10 سال انگشت نگاری آنان معتبر خواهد بود.
•    افرادی که دارای ویزاهای مهاجرتی می باشند.

جواب سفارت کانادا در ترکیه

جواب سفارت کانادا در ترکیه

پس از مراجعه حضوری به سفارت کانادا در ترکیه و انجام مراحل انگشت نگاری و تشکیل پرونده، باید منتظر پاسخ از سفارت کانادا بمانید که آیا درخواست ویزای شما توسط مسئولین سفارت کانادا در ترکیه مورد پذیرش واقع شده است یا خیر. تا زمان رسیدن به جواب و دریافت پاسخ از طریق ایمیل، باید صبور بود و تا زمان دریافت جواب، اقدام به انجام مراحل بعدی سفر نمود. در قسمت توضیحات سایت سفارت کانادا در ترکیه، راهنمایی های لازم برای سفر به کانادا عنوان شده است. 

ممکن است درخواست شما برای دریافت ویزا به دلایل مختلفی مورد پذیرش واقع نشود یا به اصطلاح درخواست شما ریجکت شود. در این صورت باید شما نسبت به رفع مشکلات ریجکت شدن درخواست اقدام نمایید.

عموما ریجکت شدن درخواست ویزا، به دلیل ناقص بودن مدارک یا محکمه پسند نبودن دلایل سفر به کانادا می باشد که شما باید برای رفع نواقص پرونده خود و رفع ابهامات مربوط به انگیزه سفر خود به کانادا اقدام نمایید.

شرکت الست گروپ می تواند در این زمینه راهنمای بسیار خوبی برای شما عزیزان باشد.

کدام سفارت کانادا در ترکیه بهتر است؟

کدام سفارت کانادا در ترکیه بهتر است؟

همان طور که گفته شد؛ در کشور ترکیه، سفارت اصلی این کشور در شهر آنکارا یعنی پایتخت ترکیه واقع شده است. اما در شهر استانبول نیز کنسولگری کانادا مشغول به فعالیت می باشد.

اما بهتر است برای تسریع در انجام امور مسافرتی خود و همچنین تسریع در سیستم نوبت دهی سفارت و انجام امور تشکیل پرونده خود، به پایتخت ترکیه یعنی شهر آنکارا سفر نموده و به سفارت کانادا در این شهر مراجعه نمایید. مهمترین دلیل برای مراجعه به سفارت کانادا در آنکارا این است که کسنولگری کانادا در استانبول دارای مسئولیت های محدودتری می باشد

و همچنین به دلیل شلوغ بودن کنسولگری کانادا در استانبول، روند بررسی پرونده صدور ویزا ممکن است با کندی مواجه شود. پس بهتر است ابتدا با مشورت گرفتن از کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ، برای تعیین وقت آنلاین به سایت سفارت کانادا در ترکیه مراجعه نموده و در قسمت انتخاب شهر، شهر آنکارا را انتخاب نمایید و سپس برای انجام امور تشکیل پرونده و انگشت نگاری به شهر آنکارا و سفارت کانادا در این شهر مراجعه نمایید.

آدرس سفارت کانادا در آنکارا

Cinnah Caddesi no: 58, 06690, Cankaya, Ankara, Turkey
آدرس وب سایت سفارت کانادا در آنکارا
www.canadainternational.gc.ca/turkey-turquie
آدرس سفارت کانادا در استانبول
۲۰۹ Buyukdere Caddesi, Tekfen Tower, Levent 4, Istanbul, 34394 Turkey
آدرس وب سایت سفارت کانادا در استانبول: 
www.canadainternational.gc.ca/turkey-turquie/

مصاحبه در سفارت کانادا در ترکیه چگونه است؟

مصاحبه در سفارت کانادا در ترکیه چگونه است؟

مصاحبه حضوری در سفارت کانادا در ترکیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سایت سفارت کانادا در ترکیه، توضیحات کوتاهی نیز در زمینه مصاحبه و نحوه انجام آن مطالبی را عنوان نموده است.

اما به طور کلی باید بدانید که در فرایند مصاحبه، انگیزه سفر شما به کانادا مشخص خواهد شد و شما باید انگیزه و دلیل سفر خود را به کانادا به طور کامل تشریح نمایید و به مامور مهاجرت خود در سفارت کانادا ثابت نمایید که واجد شرایط دریافت ویزای این کشور خواهید بود.

همچنین در هنگام مصاحبه باید به زبان انگلیسی به طور کامل مسلط باشید و ارائه مدارک زبان انگلیسی و آزمون های مربوط به زبان، الزامی خواهد بود.

فرایند متقاعد سازی مسئولین سفارت کانادا در ترکیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا نظر نهایی در مورد واجد شرایط بودن شما به منظور سفر به کانادا، توسط مامور مهاجرت خواهد بود. 

مدارک لازم برای مراجعه حضوری به سفارت کانادا در ترکیه

مدارک لازم برای مراجعه حضوری به سفارت کانادا در ترکیه

•    ارائه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه رسمی آن
•    تعدادی قطعه عکس در اندازه های استاندارد و تعریف شده توسط سفارت
•    تکمیل فرم های مربوط به سفارت کانادا برای تشکیل پرونده صدور ویزا
•    ارائه پاسپورت دارای اعتبار کافی الزامی خواهد بود. اگر پاسپورت شما اعتبار کافی نداشته باشد، ابتدا باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید.
•    ارائه مدارک مربوط به ازدواج در صورت تاهل به همراه ترجمه رسمی آن
•    ارائه گواهی اشتغال به کار و ترجمه رسمی آن الزامی خواهد بود.
•    ارائه مدارک مربوط به این که فرد توانایی مالی برای زندگی در کانادا دارد. از جمله این مدارک می توان به پرینت گردش حساب 6 ماه اخیر، ارائه مدارک مربوط به سند زمین و ملک و ... به همراه ترجمه رسمی آن اشاره داشت.
•    ارائه بلیت رزرو هتل و شرح برنامه سفر
•    ارائه بلیت هواپیما و سفر به کانادا

پیکاپ پاسپورت کانادا در سفارت کانادا در ترکیه

پیکاپ پاسپورت کانادا در سفارت کانادا در ترکیه

پس از دریافت جواب نهایی توسط سفارت کانادا مبنی بر صدور ویزای کانادا، فرد متقاضی مجددا باید نسبت به پیکاپ پاسپورت خود به ویزای کانادا به کشور ترکیه مراجعه نموده و به سفارت کانادا مراجعه نماید.

لزوم انجام مراحل پیکاپ پاسپورت، مشورت نمودن با مشاورین و متخصصین حوزه مهاجرت به کانادا می باشد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه انجام مراحل صدور ویزای کانادا اعم از نوبت دهی آنلاین در سایت سفارت کانادا در ترکیه، مراحل تشکیل پرونده و پیکاپ پاسپورت، راهنمای بسیار خوبی برای شما عزیزان باشد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد سفارت کانادا در ترکیه و شرح وظایف این سفارت مباحثی را ارائه نماییم. همچنین از مسئولیت های خطیر سفارت کانادا در ترکیه،  مطالبی را ارائه نمودیم. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و همچنین صرفه جویی در وقت، می توان به روش های آنلاین اقدام به نوبت دهی در سایت سفارت کانادا در ترکیه نمود. از اهمیت نوبت گیری و گرفتن وقت برای مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه، مواردی را اشاره نمودیم. 

کشور ترکیه که کشور همسایه ایران محسوب می شود، سالانه هزاران متقاضی از کشور ایران به ترکیه مراجعه می نمایند تا بتوانند روند مسافرت و مهاجرت به کانادا را انجام دهند. به دلیل نزدیکی و همچنین صرف هزینه کمتر، یکی از بهترین انتخاب ها برای مراجعه به سفارت کانادا، کشور ترکیه می باشد.

از آنجایی که تعداد متقاضیانی که برای انجام امور ویزا به سفارت کانادا مراجعه می نمایند، رو به افزایش است، لزوم گرفتن وقت آنلاین از مدت ها قبل در سایت سفارت کانادا در ترکیه الزامی خواهد بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارت کانادا در ترکیه و نحوه استفاده از سایت سفارت، با مشاوران شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.